זו שעולה וזו שיורדת

על הניצחון של ליברפול בדרבי וההפסד של בית"ר באשדוד.

גם הניצחון המשמח כשלעצמו בדרבי – הרבה הודות לשופט ולהחלטה הגרועה להרחיק את ג'ק רודוול בדקה ה- 20' על מה שספק כלל אם היתה אפילו עבירה – לא יכול להסתיר את העובדה שליברפול היא קבוצה מוגבלת, בייחוד מבחינה התקפית.

במשך כשבעים דקות, מאז ההרחקה של רודוול, נהנתה ליברפול משליטה כמעט מוחלטת במגרש, אבל הצליחה אך בקושי לתרגם אותה לאיומים על השער. זה הזכיר במשהו את ימי בניטז העגמומיים, עם דקות ארוכות של הנעת כדור חסרת תכלית – מזרח מערב במקום דרום צפון. כמו אז, גם כעת, החטא הקדמון הוא מחסור בשחקני התקפה יצירתיים – כאלה שיכולים לעבור שחקן בכדרור או למסור פס חכם בין שני מגנים.

דווקא עד לא מזמן היה לליברפול שחקן כזה – ראול מיירלש – שהעזיבה שלו לצ'לסי שניה לפני שחלון ההעברות נסגר היתה מכה הרבה יותר רצינית לליברפול ממה שנוטים להעריך. מיירלש היה כמעט היחידי בסל הנוכחי שיכל להפעיל את סוארז, ולאחר עזיבתו צריך כעת האורוגוואי גם להכין את המצבים וגם לכבוש בעצמו.

גם אם עזיבתו של מיירלש היתה בלתי נמנעת, היה חובה להביא שחקן יצירתי אחר לקישור ההתקפי במקומו (יוסי בניון יכל להיות אופציה טובה, גם אם לא היה מצליח לשחזר את הקדנציה הראשונה המוצלחת שלו במועדון). לעומת זאת, הבאתו של קרייג בלאמי מסמלת את מה שטענתי כבר בשלב מוקדם יותר של העונה: שקני דלגליש בונה קבוצה מצוינת לליגה האנגלית (ובלאמי באמת יכל להיות כוכב בשנות השמונים) אבל לא לפרמייר-ליג.

ליברפול היא אימפריה בליגה של האברטונים והניוקאסלים, אבל אין לה ממש מה למכור בזו של המנצ'סטריות וצ'לסי. היא תימדד העונה מול הלונדוניות – ארסנל וטוטנהאם – במה שכנראה יהפוך למאבק משולש על המקום הרביעי והאחרון לליגת האלופות בעונה הבא, שזו המטרה הריאלית של ליברפול העונה.

*

במהלך פתיחת העונה המוצלחת של בית"ר התאמצתי מאוד להדחיק את פתיחת עונת 1990/91 – במחזור החמישי של אותה עונה אירחה בית"ר את האלופה מכבי חיפה בימק"א ואחרי ניצחון 1:0 ניצבה במקום הראשון בטבלה. המאמן של בית"ר באותה עונה היה זאב זלצר ולעיתונאים שחיפשו ממנו הצהרות השיב ש"אנחנו אוגרים נקודות ליום סגריר". מה שנתפשה אז כעוד תגובה עבשה של האיש האפור התבררה כהערכה מפוקחת מאוד של המצב כשבסיום אותה עונה ירדה בית"ר לליגה הארצית.

המטרה של בית"ר העונה היא להישאר בליגה ולכן לא היה צריך להיסחף באופוריה אחרי הפתיחה המוצלחת ולא להיכנס לדיכאון (עדיין) כעת. המבחן של יובל נעים ובית"ר כעת הוא לצלוח את המשבר הנוכחי ולצבור נקודות בשלושת המשחקים המשמעותיים הבאים נגד קבוצות שיכולות להפוך ליריבות בתחתית במידה וזה לא יקרה – ראשל"צ, סכנין ורמה"ש. אח"כ יהיה אפשר להעריך טוב יותר לאן מועדות פניה של בית"ר העונה.

למרות זאת, עניין מקצועי מטריד אחד כן אפשר לשפוט כבר כעת וזה הנושא של הבלם הארגנטינאי מיגל פורטיז'ו – שלמרות שיש לו שם נהדר של שחקן כדורגל, עושה רושם שבזה פחות או יותר מסתכם הקשר שלו לענף.

את הבלם הזה הביא לבית"ר מי שמשמש כסקאוט של קבוצה – שחקן העבר איתן מזרחי. מעבר לעובדה שלא ברור עד כמה אחד השחקנים מעוטי אינטליגנציית המשחק, בלשון המעטה, ששיחקו כאן יכול לשמש כמאתר שחקנים, גם העובדה שבשנה שעברה היה מעורב בסיפור חמור לכאורה לפיו כמאמן קבוצת הנוער של המועדון ייבש על הספסל שחקנים שהוריהם לא חתמו עם סוכנות השחקנים שלו הסכם ייצוג, מטילה צל על העניין.

בלי או עם קשר, איתן מזרחי הוא אחד האנשים הקרובים לאיציק קורנפיין, ואם יש חולשה מסוימת לאיציק זה העובדה שהרבה פעמים הוא מכיר טובה לאנשים לאו דווקא על סמך יכולותיהם המקצועיות. כעת, זה כשלעצמו טוב ויפה, אבל לא יכול לבוא על חשבון הקבוצה. בטח בזמנים שבהם איציק בעצמו מגרד כל שקל מן הגורן ומן היקב.

לפי חלק מהדיווחים, אחת הסיבות בגללן התפטר דוד אמסלם ערב פתיחת העונההיתה הבאתם של זרים למבחנים ע"י איתן מזרחי בניגוד לדעתו. כשרואים את פורטיז'ו זה אני מודה שיש בי מעט חרטות על הביקורת שמתחתי על אמסלם בשעתו.

*

אם יש נחמה אחת מההפסד אתמול באשדוד זה שלפחות מי שנהנה ממנו היה יוסי מזרחי – הנה מחווה קטנה עבורו ועבור הדמות המוצלחת מאוד שלו בבובה של לילה:

 

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

 

"רוגבי בניו זילנד זה כמו הוקי בקנדה"
2/10/11 - LIVESTRONG

34 Comments

ניינר 2 באוקטובר 2011

אם איתן מזרחי, אחד השחקנים היותר טיפשים וחסרי מח ששיחקו אי פעם כדורגל, הוא סקאוט, אני לא מתפלא שהרכש נראה ככה. וכל עוד הערס יובל נעים על הקוים, מצידי שנפסיד כל משחק עד שיעוף.

MOBY 2 באוקטובר 2011

איך תקשורת שיודעת כל שחקן איפה היה ואיך בילה לא מצליחה להביא את הסיפורים האמיתיים בזמן אמת?
הפיסקה האחרונה מתרידה. ואם הסיפור על ההחתמות והייבוש על הספסל נכון אז איך לא שומעים על זה? יש לנו כל כך הרבה תוכניות ספורט שמקדמות אינטרסים כלכליים. איך אף אחת לא הרימה סיפורים כאלו לתודעה הארצית?
כן, אני נאיבי

איציק אלפסי 2 באוקטובר 2011

האמת שזה פורסם בזמנו:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4033192,00.html

B. Goren 2 באוקטובר 2011

אין לי הרבה סימפטיה ליובל נעים ולא הבנתי את כל אלו שהיללו אותו ואת התאמתו כמו כפפה לביתר. האם חיבור שני נצחונות רצופים כבר מעיד על התאמה, חיבור יוצא דופן ועוד כל מיני סופרלטיבים מבית מדרשו של נוימן ואחרים? הקרב המיותר שניהל עם אסוס מעידים עליו יותר משני נצחונות שחיבר. ואני מאחל הצלחה לביתר למרות נעים.

matipool 2 באוקטובר 2011

איציק – אין ברירה . בסטיבי ג'י נשים מבטחנו ונתפלל שהוא יחזור לבריאותו ב-100% ושהוא וסוארז יתנו עונה מלאה ללא פציעות והרחקות כי פשוט אין לנו מלבדם .
נ.ב. – בלאמי גם עכשיו הוא שחקן ליגה טוב מאד ואני מעדיף אותו כרגע בהרכב כחלוץ לפני קארול או כווינגר שמאלי לפני דאונינג ( שעדיף לו לשחק בימין ואז קאוט יהיה החלוץ השני ליד סוארז ) .

איציק אלפסי 2 באוקטובר 2011

מתי, סטיבי וסוארז זו הגרסה החדשה של סטיבי וטורס. הבעיה שסטיבי של היום זה לא אותו סטיבי של לפני שנתיים-שלוש וזה עוד בלי שאנחנו יודעים באיזה כושר הוא חוזר מהפציעה.
בלאמי אחלה שחקן, הוא יכול להיות ברוטציה עם קארול וקאוט, הבעיה היא שהוא לא מסוג השחקנים שפותר את הבעיה הכרונית שלנו בקטע של היצירתיות ויצירת מצבים.

ברק 2 באוקטובר 2011

איציק, אני באופן אישי לא יחלתי לשום דבר, פרט להישארות בליגה, ולהציג קבוצה איכפתית, משתפרת(נפילה לכמה משחקים גם באה בחשבון) ובעלת זהות. עד עכשיו, למרות הנפילה של אתמול, אני מרוצה מהשחקנים(מהמאמן פחות).

נגד פ"ת השופט גמר את המשחק כאשר לא נתן את הכדור לבית"ר, לאחר שהשופט התעלם מעברה ברורה על בן-יוסף. במקום כדור חופשי לבית"ר, נשרק פנדל והרוש ראה כרטיס אדום, בנוסף בגלל בלבול המערך גם קובי מויאל מתח את הרצועה ו"זכה"לקרע חלקי. שבירת מומנטום בקבוצה שחיה על מומנטום יכול להיות הרסני.

עכשיו אני לא דן בעוולה של השופט, אבל כאשר מביטים על עונה שלמה ובראייה כוללת צריך לזכור שהחיסרון של הרוש ובמיוחד של קובי, אכן כ"כ משמעותיים שהסמיכה כה קצרה.

יובל נעים בנה מערך הבנוי על שלישיה אגרסיבית בקישור האחורי, אבל אם כל השלישיה בעלי אופי לוחמני, הרי שכל המערך, וגם בתקופות היותר טובות, לא היה צולח ללא קובי מויאל. למעשה, הקבוצה נבנתה בשיטה של קובי ועוד עשרה-אם המאמן התכוון לכך ואם לאו.

עם החיסרון של קובי, אדון נעים היה צריך לשנות את השיטה, אביתר וקריאף לא מספקים את אותה אגרסיביות(יש שתירגמו את זה ל"התלהבות"). יובל היה צריך לעבור לשיטה יותר התקפית, להכניס את נחמני ולעבור ל-4:4:2 בו להחזקת הכדור של נחמני הייתה משמעות ביציאה של כל הקבוצה קדימה, בדומה לבן לולו באשדוד. כמו כן, סיכון שער היריב היה דבר בעל מימוש. ב-2-0 לאשדוד זה היה מאוחר מידי.

לצערי, יובל מקובע על השיטה, וכאשר הוא נישאל למה הוא לא עשה חילופים בהפסד נגד הפועל ת"א בעקבות תשישות השחקנים, הוא ענה ברדיו ירושלים: "לא היה אף שחקן שמתאים לשיטה". לעניות דעתי, הדבר מעיד על חיסרון בא'-ב' בכל הקשור למה שאני מצפה ממאמן: שנה את השיטה, את המערך, קרא את המשחק, אלתר, ראה מהלך אחד קודם-אולי אני טועה ויובל עוד יתקן, אבל עד עכשיו, עם הנוכחות של קובי, השיטה רצה לפניו. גם פורטיזיו נהנה מחסד הקישור האחורי, וכאשר קובי נעדר, החסרונות שבלטו קודם רק התעצמו.

בקשר למתן בראשי או טל כחילה על פני פורטיז'ו-כל מילה מיותרת-אתה צודק.

שנה טובה לך ולכל עם ישראל!

נ.ב
סבלנות-קובי ואריאל חוזרים בקרוב.

איציק אלפסי 2 באוקטובר 2011

ברק, ראשית שנה טובה גם לך ולמשפחתך!
לגבי בית"ר – גם אני חשבתי אתמול על הנקודה של קובי מויאל. אין ספק שהוא משמעותי מאוד, אבל מצד שני, אתה יודע איך זה, תמיד זה שלא משחק הוא הכי חסר וכו'.
מה שמפריע לי במערך של נעים זה דווקא הציוות של שי חדד בקישור האחורי – ממה שהספקתי לראות יש לחדד כישורים טכניים לא רעים בכלל ולא רק שהוא מתבזבז בתפקיד ההגנתי, אני גם לא ממש יודע עד כמה הוא מועיל בו. אני הייתי מחזיר את חדד לקישור ההתקפי ומשחק עם שני קשרים אחוריים – 4:2:3:1 כמו שכמעט כולם בעולם משחקים כיום.
לגבי ההגנה – על פורטיז'ו דיברנו, אבל גם בן-יוסף הוא מציאה קטנה מאוד (חבל שמישאלוף עזב ולא הוא). בינתיים, מכל מי ששיחק בתפקיד הזה עד עכשיו העונה בראשי היה הכי טוב (וכאן מגיע לך קרדיט) ואחריו אייבנדר – שזה אומר הכול על הבלמים שיש לנו בסגל.

ברק 2 באוקטובר 2011

רק להבהיר, כחילה הצעיר בלם נבחרת הנוער. אם הוא היה גדל בחיפה היו מוכרים/משאילים/סומכים עליו/מרכיבים אותו-היו עושים איתו משהו. היו מחזיקים מימנו…בבית"ר שחקנים מכונים "צעירים" עד גיל 24 ונרקבים על הספסל-ראה בראשי. אח"כ הפועל מבשרת מקבלת בידיים פתוחות שחקן בעל פוטנציאל להיות תגלית העונה ושחקן נבחרת, שנקבר בגלל חלמאות.

כאדם העוסק בפסיכולוגיה אולי תאשר את שם המחלה כ"סינדרום אברמוביץ'"?

בנוסף, אני לא יודע מה שלום קוזוקין, אולי משם תגיע ישועה?

איציק אלפסי 2 באוקטובר 2011

אברמוביץ' סיפור עצוב, אבל אני חושב שמה שגמר לו את הקריירה היתה הפציעה הנוראית – עד כמה שזכור לי הוא ניסה אח"כ לחזור אבל לא הצליח להתקרב ליכולת המבטיחה של לפני הפציעה. לגבי קוזוקין, אני ממש ממש מקווה שזה לא אותו סיפור בדיוק.
מעבר לכך, הדשא של השכן תמיד ירוק יותר (תרתי משמע…).

ברק 2 באוקטובר 2011

התכוונת עם משמעות משולשת: גם הדולר ירוק ידידי (-:$$$$

תומר חרוב 2 באוקטובר 2011

הויתור על מיראלש זה אחד הדברים המוזרים שאי פעם ראיתי. מגיע שחקן, משדרג פלאים את הקבוצה, כובש שערים ומשתלב מעולה במערך רק כדי להימכר בסכום די מגוחך.

איציק אלפסי 2 באוקטובר 2011

על פניו זה באמת נראה הזוי, יכול להיות שהיה שם משהו שאנחנו לא יודעים. ממה שאנחנו כן יודעים אפשר רק להעריך שהוא העדיף לשחק תחת מאמן ועם שחקנים מפורטוגל בקבוצה שמשחקת בליגת האלופות ולגור בלונדון – אבל אם זה רק זה היה צריך לעמוד על רגליים אחרויות ולהשאיר אותו כמו שטוטנהאם עשתה עם מודריץ'.

אהוד 2 באוקטובר 2011

לא רצו להשאיר אותו בכוח. הוא רצה לעזוב, ודלגליש לא נוטה להתעקש על שחקן שלא רוצה להישאר

matipool 2 באוקטובר 2011

המקרה של מיירלאש הוא "חצי חצי" .
להבנתי – הבחור שיחק בשכר מגוחך ( הכל יחסי כמובן ) של 30 אלף פאונד לשבוע והיה סיכום בע"פ שהוא יקבל העלאה משמעותית לקראת העונה הנוכחית .
כנראה שלא מיהרו לקיים את ההבטחה ולמעשה הראו לו את הדרך החוצה מתוך מחשבה שאדם , הנדרסון , שלבי וג'רארד יושבים על המשבצת שלו והוא לא ישחק הרבה .
בינתיים שלבי הושאל , הנדרסון על הפנים ( למען ההגינות – לא קיבל הזדמנות לשחק באמצע שזה תפקידו המקורי ), אדם לא משהו וסטיבי חוזר לאט מהצפוי .
כמה שמיירלאש חסר עכשיו .

תומר חרוב 2 באוקטובר 2011

יכול להיות שזה אכן היה העניין הלונדוני ויכול להיות שזה אכן היה עניין השכר. ככה או ככה מדובר בהתנהלות לא נכונה של ליברפול, אם הם בנו על שלושה שחקנים שלא הוכיחו את עצמם בקבוצה ועוד אחד פצוע ומעבר לשיא ושכחו שיש להם אופציה מוכחת ביד, יש פה ניהול לא נכון של דלגליש. לא שהקרדיט לא מגיע לו, אבל אוי לבניטז אם היה עושה שטות כזו. לזכותו של רפא יאמר שכשהוא מכר את אלונסו(נראה לי מקבילה די טובה למייראלש) זה היה בסכום מאוד גבוה.

איציק אלפסי 2 באוקטובר 2011

נכון תומר, וגם חייבים לומר שבניטז הביא במקו אלונסו את אקווילני שאמנם לא השתלב, אבל לדעתי הוא שחקן טוב מאוד שיכל לתרום לנו, בטח יותר מלוקאס למשל.

אפריים 2 באוקטובר 2011

יובל נעים הוא אולי "שכונה", אבל טיפש הוא לא.
הוא ידע שהחומר שיש לו לא טוב מספיק ולכן לא יצא בהצהרות וטיפח ציפיות אצל השחקנים שלו. במקביל הוא גם ניצל את הפתיחה הטובה כדי לחזק את הקשר לקהל כי הוא יודע שבהמשך השנה השחקנים יצטרכו את האנרגיות האלה ולא רק כפרס ניחומים לאחר הפסד.
הבעיה שנעים הגזים קצת לטעמי.
זה נכון למחוא כפיים לקהל אבל לעלות שעה וחצי לפני המשחק כדי לקבל כבוד מהיציע או לרוץ להצטלם עם אוהדים אחרי כל ניצחון זה בעייתי. בעיקר בגלל שהחיבוק הזה יכול מהר מאוד למחוץ אותו. אי אפשר לאלף נמר, עדיף לתת לו כבוד מרחוק.

ועוד משהו שמתחבר לדברים של ברק,
מה שצריך להדאיג את אוהדי בית"ר זה לא מה שקרה בערב אלא מה שהיה בצהריים. הנוער של מכבי ריסק את זה של בית"ר על מגרש עלוב מלא בורות ונטול דשא בבית וגן. מי שחושב שהעתיד טמון בנוער בירושליים כדאי לו שיתעורר. השחקנים שבבוגרים היום (כמו גם ורד, עזריאלי ושות'…) הם שאריות של תקופת גאיידמק שטיפח את המחלקה. כשאלו יעברו לבלגיה (או אוקראינה במקרה של מויאל) כמו שקורה לכל שחקן שהוא יותר מבינוני בארץ, בית"ר תישאר עם שחקנים שהם יותר אביתר ברוכיאן ופחות אבירם ברוכיאן.

שנה טובה איציק, שתהיה לך ולליברפול החתמה טובה.

איציק אלפסי 2 באוקטובר 2011

אפריים, שנה טובה גם לך.
אני חושב שכשאתה לוקח את נעים את יודע שאתה מקבל את כל החבילה -לטוב ולרע. בגלל זה לדעתי, ולא רק בגלל הסיפור עם החקירה במשטרה, קורנפיין מאוד התלבט אם לקחת אותו וזה היה סוג של ברירת מחדל מבחינתו. ובכל זאת, אני עדיין חושב שנעים הוא האיש הנכון לבית"ר הנוכחית והראיה המפוקחת שלו את המצב היא נכונה.
מעבר לכך, היטבת לתאר את המצב העגום שהשתקף ממשחק הנוער נגד מכבי ת"א אתמול, ובעיני לפחות אלו היו חדשות לא פחות מטרידות מהפסד של הקבוצה הבוגרת באשדוד. אם כי, צריך לשים גם את זה בפרופורציות ולציין שמכבי ת"א בנוער היא דרגה אחת מעל שאר הליגה ועד המשחק הזה היתה לקבוצת הנוער של בית"ר פתיחת עונה לא רעה. לגבי בית וגן – מכל בחינה אפשרית בית"ר חייבת מגרשי אימונים חדשים ומודרניים וזה הדבר הראשון שצריך לעשות אם וכאשר ינחת בבית"ר משיח שקר חדש – חבל שלפחות חלק מהמליונים שבזבז גאידמאק לא השקיעו בזה. אם כי, גם בהקשר זה צריך לזכור שעל הבורות האלו גדלו אוחנה ומלמיליאן כך שזה לא צריך להוות תירוץ לחבר'ה הצעירים הנוכחיים.

טל 12 2 באוקטובר 2011

לדעתי אתה צודק באבחון הבעיה של ליברפול.מדויק.

אצלי הציפיות לעונה היו בשמים.בעונה שעברה ליברפול של קני כבשה לא מעט שערים וחשבתי שכך גם יהיה העונה,מה שלא קרה עד עכשיו.

מיירלש חסר,מקסי לא מקבל הזדמנות בליגה,אבל לפחות סטיבי חזר והמשחק של ליברפול נראה טוב יותר שהוא על המגרש,אז אולי עוד יש סיכוי מול הגדולות.

לקני יש הרבה עבודה.למשל, כאשר אחד משחקני ההתקפה יורד למרכז המגרש לקבל כדור שחקני הקישור צרכים לצאת קדימה מהר יותר לטובות התקפת מעבר.

לגבי דאונינג,הוא לא מספיק דומיננטי לדעתי,לא מגיע מספיק פעמים לקו.הוא שחקן טוב מאד אין לי ספק בכך,אז אולי נראה ממנו משהו בהמשך העונה.

לגבי בלאמי,בשער הראשון הוא עשה עבודה טובה באגף.מסר כדור פשוט ששלח את אנריקה לקו ומשם הגיע השער.אולי הוא צריך לשחק באגף או גלן.

השער של קארול הגיע בדיוק בזמן – לפני יונייטד.אני מקווה שהוא ימשיך להבקיע,אבל הוא תלוי בעיקר במשחק האגפים של הקבוצה.גלן יחזור וביחד עם סטיבי,יהיה הרבה יותר טוב,אני מקווה.

איציק אלפסי 2 באוקטובר 2011

אני גם מחזיק מדאונינג יותר ממה שהוא הראה עד עכשיו ואני מקווה שנראה את זה בהמשך.
לגבי הקישור, אני חושב שאפשר לומר שלליברפול בהעדר ג'רארד אין בעצם קישור התקפי ואז נותר בור בין השלישייה הקדמית (סוארז, קאוט, קארול) לקישור (דאונינג, אדם, לוקאס) שבו אין אף עושה משחק.

ריקי רומא 2 באוקטובר 2011

כצופה מהצד ולא אוהד של ביתר
יובל נעים לא ממש עושה רושם של מאמן כדורגל
הוא יותר נראה לי "מאמן" סטייל שייע פייגנבוים
מצד שני מאמנים קצת יותר לגיטימיים (מבחינתי) לא נשארים בביתר ליותר מעונה שתיים – לפחות לא בעשר שנים האחרונות

איציק אלפסי 2 באוקטובר 2011

אני חושב שבאף קבוצה בארץ הם לא נשארים הרבה מעבר לכך. לגבי נעים – נכון שהוא לא ממש נראה כמו מאמן מקצועי עפ"י ההתנהגות שלו אבל הקבוצות שלו נראות עפ"י רוב דווקא כן מאומנות ועומדות נכון על המגרש. הנטייה הטבעית, בטח לאחר הפסדים, היא לתייג אותו כ"מוטיבטור" סטייל שייע, אבל לא הייתי ממהר לעשות את זה. מה עוד שגם לשייע עשו לדעתי עוול מסויים עם התדמית הזו.

ריקי רומא 2 באוקטובר 2011

איציק, אולי לשייע עשו עוול אבל היו לו לא מעט הזדמנויות להוכיח אחרת.
לגבי נעים, צודק ברגע שהוא קיבל את המושכות בביתר צריך לתת לו את השקט להראות מה הוא יודע
אך עדיין ההתנהגות שלו היא בעייתית חוץ מלאמן את ביתר ו התנהגות זו יכולה להתאים רק לנבחרת :)

תעלומה 2 באוקטובר 2011

איציק, אתה באמת מאמין שדוד אמסלם ויתר על משרת האימון רק בגלל סקאוט/שחקן/זר כזה או אחר?? אני מצטער לחדש לך אבל אמסלם פוטר מביתר ולא התפטר! תחשוב שנתנו לאמסלם את תפקיד חלומותיו, גם מאמן ללא שום נסיון, גם מאמן של אחת הקבוצות המרכזיות במדינה וגם הקבוצה שהוא אוהב וקשור. אין סיכוי בעולם שהוא היה מתפטר מעצמו. אם יש לך קשרים הייתי מציע לך לבדוק מה קרה שם באמת, זה יכול להיות מעניין

איציק אלפסי 2 באוקטובר 2011

נשמעת לי מאוד קונספירטיבית הטענה הזו. גם אני נניח שההלם של קורנפיין מהעזיבה של אמסלם כמה ימים לפתיחת העונה היה מבויים – איזה אינטרס יש לבית"ר לפטר אותו? זה לא שמאמנים בכירים רק ישבו וחיכו לקבל טלפון מבית"ר במצב שבו היא היתה.

טל 12 2 באוקטובר 2011

אני לא אוהד בית"ר,אבל לדעתי המאמן שלכם הוא מאמן טוב.הקבוצה פשוט קצרה בשחקנים.קצת חוסר מזל,פצעיות והקבוצה בבעיה.

חזרה למשחק של ליברפול והשופט.

אני לא חושב שההחלטה להרחיק את ג'ק היתה טעות.לדעתי,נדמה לי, שהשופט נהג כשורה,על פי החוקה -האופן שהוא שלח את הרגל קדימה אסורה כיום.זה לא משנה שהוא היה ראשון לכדור כמו גם גם מבחן התוצאה – שסוארז לא נפגע קשה.אם אכן זו החוקה, אז השופט יכול להרחיק.

איציק אלפסי 2 באוקטובר 2011

עד כמה שאני יודע מה שאסור זה תיקול עם שתי רגליים קדימה – רודוול תיקל עם רגל אחת וגם הגיע לכדור. אם גם זה אסור אז לדעתי פשוט הוציאו את התאקל אל מחוץ לחוק בכדורגל ולא הודיעו לנו.

תומר חרוב 2 באוקטובר 2011

יובל נעים הוא מאמן לא רע, יודע להעמיד קבוצה כמו שצריך ויודע להוציא את המקסימום משחקניו, לפחות לטווח הקצר. אבל אני לא הייתי מוכן שהוא ידרוך על הקווים של קבוצתי אפילו לרגע. מדובר באחד האנשים המחליאים ביותר שקיימים בכדורגל הישראלי, אדם אלים וברברי שאם כשחקן התנהגותו עוד הייתה איכשהו נסלחת הרי שכמאמן אני לא מוכן לקבל דבר כזה. מדהים עוד שדווקא במועדון שרוצה להתנער מהתדמית האלימה שדבקה בו מיהרו לחבק ולאמץ את יובל נעים. וזה ללא קשר למה היה או לא היה עם דוד אמסלם וללא קשר להאם ועד כמה גל יוסף מעורב בקבוצה.

ריקי רומא 2 באוקטובר 2011

חשבתי שגל יוסף קשור להכח לא ידעתי על קשר לביתר

יואב 3 באוקטובר 2011

תומר,
אני גם סבור שזה לא יכול לעבוד לטווח ארוך.פשוט לא.

חיים 3 באוקטובר 2011

הסיפור עם פרטיז'ו באמת מוזר מתן בראשי היה טוב עד הפציעה ופרטיז'ו שהחליף אותו היה גרוע כבר מול הפועל חיפה.
ולגבי ראול מריאלש זו תעלומה גדולה העזיבה שלו.

שבי כהן 5 באוקטובר 2011

איציק,

אמנם הגעתי לפוסט שלך באיחור של יומיים-שלושה, אבל קשה לי שלא להתקומם נגד ההשתלחות (גם אם המנומסת) באיתן מזרחי. לא מתאים לך להתבסס על רכילויות של הורים פגועים או על טעות בזיהוי יכולת של שחקן זר. זה קרה לגדולים וטובים מאיתן.

חבל שנפלת למקום הזה.

איציק אלפסי 6 באוקטובר 2011

שבי, כולי תקווה שאני טועה.

Comments closed