אנשים שונאים כוח

התכונות שהובילו לעלייתו של אבי לוזון הן אלה שגם הובילו לנפילתו

In כללי

מבין בליל הדברים שאמר אמש אבי לוזון בכאבו, בדבר אחד הוא מאוד צדק – "אנשים שונאים כוח".

אבי לוזון לא חף מטעויות, אבל הוא בטח לא יו"ר ההתאחדות הכי גרוע שהיה כאן. לזכותו ייאמר שמרגע שנבחר לא יישב על המדוכה, ניסה ומנסה בלא מעט דרכים לשפר את הכדורגל בישראל.

ועדיין, אבי לוזון ייזכר כאן כאחד מיושבי הראש המאוסים שהיו להתאחדות.

עמית לוינטל תוהה הבוקר איך קרה שמכבי פ"ת, שהיתה במשך שנים דוגמא ומופת לניהול מצוין של מועדון כדורגל בישראל וזכתה ללא מעט סימפטיה, הפכה לשנואה כל-כך.

דעתי היא שבדיוק אותן סיבות שזיכו את מכבי פ"ת והלוזונים בסימפטיה מהציבור התקשורת הן אלו שאחראיות לאנטגוניזם הרב כלפיהם כעת.

כל עוד היו הלוזונים בעלים של מועדון קטן ולא ממש חשוב מפתח-תקווה הם לא איימו על אף אחד. להיפך, הם היו אותו נער שובב שקורא תיגר על המנהיגים הבלתי מעורערים של השכונה וזוכה בשל כך באופן טבעי לסימפטיה מהחבר'ה על הגדר שמסמנים לו בקריצת עין "תמשיך, תמשיך.."

אבל אז קרה לאותו נער שובב הדבר שאולי קיווה ושאף אליו, אך באותה מידה הוא גם הדבר הכי גרוע שיכל לקרות לו – הוא הצליח להדיח את החבורה הוותיקה והפך בעצמו למלך השכונה.

מרגע שנהיה כזה הפך הוא בעצמו מטרה לחציהם הארסיים של היושבים על הגדר.

אנשים, וזה נכון, שונאים כוח.

אבי לוזון יכל לצאת הכי גדול שבעולם. הוא יכל לנהוג בנדיבות של מנצחים ולחבק את כל אלה שחיכו לו בפינה. נכון, הם בזים לו והוא יודע זה. הוא יודע שבסתר ליבם הם מלגלגים לסגנון שלו, חושבים שהוא לא באמת מתאים ורק מחכים שייאבד את העשתונות ויוכיח להם שתמיד צדקו.

אבל אם היה מגייס בעצמו את תעצומות הנפש וחורק שיניים, מוחל על כבודו ולא נופל למלכודות שטמנו לו, היה מצליח להביס אותם ואפילו לזכות אולי לבסוף בהערכתם.

אלא שזה כנראה בלתי אפשרי. כי בדיוק אותם תכונות שהובילו אותו להגיע לאן שהגיע הם אלו שגרמו לו ליפול כשהגיע לשם – הרצון הזה להוכיח לכולם שהוא יותר גדול וחזק מהם, שהם לא יכולים עליו ושהוא לא סופר אותם.

אלא שאנשים, כאמור, שונאים כוח.

הם ממליכים מלכים רק כדי להפיל אותם ואז להתענג על נפילתם.

הכוחניות של לוזון לא התחילה אתמול. היא היתה שם מאז ומעולם. זה הסגנון של האיש ובגלל זה, למרות לא מעט איכויות, הוא מעולם לא היה מתאים לתפקיד מסוג יו"ר ההתאחדות לכדורגל.

אם היה מצליח לעדן את תאוות הכוח והיה מכיר במגבלותיו יכל להישאר בעמדה שבה היתה לו לא פחות השפעה וגם הרבה יותר הערכה. אבל הוא לא יכל לעמוד בפיתוי ונפל יש למלכודת. בדיוק כמו שנכנס בעיניים סומות למארב המיקרופונים שנטמן לו אמש אחרי המשחק.

כסף, כבוד וכוח. שלושת הכפי"ם שמניעים את העולם ותמיד, כמעט תמיד, גם מפילים לבסוף את מי שרודף אחריהם.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

43 Comments

גיל שלי 13 במאי 2012

איציק – אני מסכים לעניין הכח. אנשים שרודפים אחר הכח, נופלים. כסף אפשר להשיג גם בלי לרדוף אחרי הכח. מי שמצליח לרסן את השאיפה לכח, בדרך כלל גם מרוויח יותר כסף לטווח ארוך.

ניינר 13 במאי 2012

הערס הפתח תקוואי הרויח את השנאה והתיעוב כלפיו ביושר רב. מצד שני כנראה שהכדורגל שלנו ראוי לו והוא ראוי לכדורגל הזה ולצערי, לא נראה לי שניפטר מהמפגע הזה כל כך מהר. התגובה שלו אמש מיצתה את הכל-ערסיות, אטימות, רברבנות, חוסר מודעות עצמית, נכלוליות, תחושת שררה של אני ואפסי עוד, יהירות והרבה גועל נפש.

מיקי יואכים 13 במאי 2012

כל הכבוד על המילים האמיצות והנכונות

חאג' 13 במאי 2012

+1

תולעת 13 במאי 2012

לדעתי זו כוחניות שאנשים מתעבים, לא כוח. היו פה יו"רים מושחתים עם כוח בלתי מוגבל ובלתי מפוקח, אוהדי קבוצות בגלוי ובעלי אינטרסים (הפועל ת"א, הפועל פ"ת). לוזון הוא גם כוחני וגם מזרחי (סליחה: "ערס", "צ'חצ'ח", "קפץ לו הלוזון". העיקר שלא נכתוב בפירוש שהוא מזרחי) וגם לא מהמילייה של החברה הטובים (שהשחיתות שלהם הייתה יחסית במסתרים), וככזה לא היה לו סיכוי ממילא.

עפר ויקסלבאום 13 במאי 2012

תולעת,
מוצאו של לוזון אינו רלוונטי.
יש לא מעט מצליחנים ממוצא מזרחי.
שרים בממשלה,
חברי כנסת,
מנכ"לים של חברות,
סופרים,
משוררים,
שחקנים,
לא הוגן לשלוף את הקלף העדתי כשמדובר באדם שמתנהג כמו פרחח.

תומר חרוב 13 במאי 2012

עופר, אני לא חושב שתולעת מגנה על ההתנהגות או על ההתנהלות של אבי לוזון ואני בטח לא ממוקיריו. אבל האם הטענה שללוזון מתייחסים אחרת ממושחתים אחרים במדינה מצוצה מהאצבע?
ועם כל המצליחנים שספרת, עדיין תחפש מזרחים בבית המשפט העליון או כמרצים באוניברסיטה ולא תמצא מספיק.
ולמי שהשווה את התולעת לסמי שלום שטרית, הלוואי עלי השוואה כזו.

תולעת 14 במאי 2012

לגמרי הלוואי עליי

הגולנצ'יק 14 במאי 2012

לוזון מתנהג כמו "ערס" (כפי שתולעת כתב), לא בגלל שהוא מזרחי אלא פשוט כי הוא ערס. יש גם לא מעט ערסים ממוצא אשכנזי.

מי שדווקא שוב מעלה את הנושא העדתי היא עליזה לוזון, האמא של משפחת לוזון שהיו בראיון למעריב אמרה "ספרדים ומזרחים הרבה פעמים מנבלים את הפה. בגלל שאבי מזרחי הוא הורס לעצמו כל פעם שהוא מתראיין. הוא לא יודע לדבר ברהיטות כמו אשכנזים…"

תולעת 14 במאי 2012

רק למען הדיוק, אני לא כיניתי את לוזון "ערס", ומי שהעלה את הנושא העדתי הוא מי שכן כתב על לוזון שהוא "ערס", "צ'חצ'ח", ש"קפץ לו הלוזון", ושההתנהלות שלו היא "פופ מזרחי" לעומת כמובן הסונטות האירופאיות שהן התרבות הגבוהה באמת.

הגולנצ'יק 14 במאי 2012

כן הבנתי את כוונתך, התכוונתי להגיד שאני לא מסכים לה (לזה שאמרת שאנשים נמנעים מלכנות אותו מזרחי. כי לדעתי הבעיה היא שהוא ערס ומתנהג כפרחח ללא שום קשר למוצא שלו).

בעז 13 במאי 2012

אני שבועות חושב איך כל התקרית יכלה להסתיים אחרת אם עמוס לוזון היה תופס את עצמו ואומר למחרת הקטטה עם הפועל חיפה:

" ראיתי אתמול שוב את התמונות מהקטטה. נסחפתי להגן על מכבי פ"ת כמו אמא שמגינה על הילדים שלה. נעשה מעשה חמור, מאמן השוערים מפוטר לאלתר. יגאל ממן לא יכנס לשערי האיצטדיון בפ"ת למשך שנה במשחקים של מכבי פ"ת.
אני מבקש להקגיע את הרוחות מתוך אחריות ציבורית ואהבתי לכדורגל ולמכבי פ"ת.
אני מבקש לא לשפוט את המועדון על פי מילים שיצאו מפי ברגע של סערת רגשות . אנו מועדון הוגן עם אפס סבלנות לאלימות. בשש שנים הועמדנו פעם אחת לדין זה צריך להלקח בחשבון בהתיחסות אלינו.

אני בטוח שכל מועדון רוצה להשאר בליגה בצורה ספורטיבית לאור נצחונות על המגרש ולא כתוצאה של החלטת בית הדין. "

הוא היה מנטרל 90% מהעליהום התקשורתי. היו נמצאים כתבים שהיו מוכנים לאמץ את הנרטיב הזה. כל החלטה של בית הדין הייתה נראית הרבה יותר טוב אחרי התבטאות כזאת. גם דחיה של העונש לשנה הבאה הייתה נראית יותר לגיטימית.

אבל עמוס זה עמוס ואבי זה אבי.

הגולנצ'יק 13 במאי 2012

גם פה אנשים נופלים לדברי השקר של הלוזונים שטוענים שמכבי פ"ת מועדון עם עבר נקי בבתי הדין של ההתאחדות ?
מילא להתבסס על דברים שהיו בעבר ואולי אנשים שכחו אותם (באחד העיתונים היה ריכוז של האשמות כלפי מכבי פ"ת, נדמה לי שהם היו עשר פעמים בחמש שנים בבית הדין), אבל להעלים מהעין את פריצת האוהדים שאחד מהם הגיע עד לשופט, תפס בידו וכעבור כמה שניות הרחיק אותו הקוון כי אנשי האיצטדיון והביטחון לא עשו את עבודתם ? זה היה שבועיים לפני הקטטה, ההתאחדות סירבה לפרסם את דו"ח השופט (הם השיבו לי כי אסור להם לפרסם אותו. מוזר, את דו"ח הקטטה מר"ג-בני לוד הם פירסמו תוך 48 שעות), הדיין דרש שהשופט יהיה בדיון אבל שהוא לא הגיע אז הדיון פשוט המשיך בלעדיו. כבר שם הדיין כתב שנראה לו שצריכים להוריד על כך נקודות אבל עקב מאבקי התחתית הוא יסתפק בקנס ומשחקי רדיוס ע"ת. קבוצה ללא עבר ? אל תאמינו לכל שטות שכותבים לכם בתקשורת, תמיד עדיף לבדוק לבד.

הגולנצ'יק 13 במאי 2012

החלטתי לעשות ולא רק להגיד, אז נכנסתי לאתר ההתאחדות במטרה לבדוק כמה פעמים עמדה מכבי פ"ת לדין. יש שם מערכת מאד מסודרת שמאפשרת לראות לפי קבוצה בדיוק כמה פעמים עמדה לדין החל מעונת 2006-7, נחשו מי הקבוצה היחידה שלא מופיעה שם…

הגולנצ'יק 13 במאי 2012

תיקון – הצלחתי למצוא את מכבי פתח-תקווה ברשימת הקבוצות / מועדונים אבל כרגע זה לא מצליח להציג את העמדות לדין שלה.

סוס זקן 13 במאי 2012

יומן הנוקדן:

"יכול היה" או "היה יכול" ולא "יכל" ("אבי לוזון יכול היה לצאת הכי גדול שבעולם. הוא היה יכול לנהוג בנדיבות של מנצחים…")

מתנצל על הטרחנות

שאול 13 במאי 2012

אם כבר: "לשבת על המדוכה" זה לא להימנע מפעולה. משמעות הביטוי היא להתעמק מאוד בבעיה כדי למצוא את הפתרון הטוב ביותר. (מדוכה=מכתש, בו כותשים זרעים לאבקה).אכן, אבי לוזון לא ישב על המדוכה. אבל זה לא לזכותו אלא לחובתו

סאן 13 במאי 2012

כשאף אחד לא צייץ בזמן שעמוס לוזון מדושן מעונג עצמי אמר
"לוני רציקוביץ לא יכול לצחצח לי את הנעליים" בשידור,
כנראה זה מה שמגיע לנו.
אוסיף ואומר, אני לא אופתע אם אבי לוזון ימשיך בתפקידו כאילו דבר לא קרה ובעוד שבועייים כולנו נשכח מהסיפור ונזכור בקושי עוד אמירה מהפנינים שמפארות את הרפרטואר העשיר שלו.

סוס זקן 13 במאי 2012

לשאול:

נכון. מצד שני, אם שריונר ישב על המדוכה, סביר להניח שהיא תעמיק בו ולא הוא בה..:)

עפר ויקסלבאום 13 במאי 2012

:-)

עפר ויקסלבאום 13 במאי 2012

יומן הנוקדן ענק.
תמשיך.
אוהבים אותך הרבה, סוס זקן.

בעז 13 במאי 2012

לגולנציק

( לא יכול משום מה להגיב ישירות אליך)

הנתון של ההעמדה אחת לדין במשך שש שנים זה מתוך פסה"ד של ביה"ד של ההתאחדות לא התקשורת.

כוונתי היא , שאם לעמוס לא היה קופץ העמוס הוא יכול היה להרגיע את כל העליהום שהקבוצה חטפה. במקום זה הוא ואיציק לוזון וכל ההתנהלות של מכבי פ"ת שידרה " אנו שולטים בהתאחדות הכל יהיה בסדר" ואז כל החלטה של ביה"ד פורשה כהחלטה מושחטת .

בעז 13 במאי 2012

מתוך פסה"ד בעינינה של מכבי פ"ת בביה"ד העליון:

" בשש השנים האחרונות הועמדה המערערת ( מכבי פ"ת הערה שלי) לדין רק בעבירות טכניות שוליות ורק עבירה משמעתית אחת נרשמה לחובתה לפני כחודשיים ( התפרצות אוהד לשדה המשחק).

שאר הקשקושים של הגולנציק הם שטויות שיעשה תחקיר מינימלי ויקרא את ההחלטות של ביה"ד.

הגולנצ'יק 14 במאי 2012

להלן ממצאי התחקיר שעשיתי (את הבעיה באתר ההתאחדות פתרתי ע"י שימוש בדפדפן אחר, כנראה שגוגל-כרום מתקדם מדי בשביל הטכנולוגיה שם באתר).

מפברואר 2008 (תחילת המעקב של ההתאחדות) מכבי פ"ת עמדה לדין 21 פעמים. האשמים היו (בסדר יורד) איציק לוזון (6 פעמים), הקבוצה כקבוצה (6 פעמים), שחקנים בקבוצה (4 פעמים), בעלי תפקידים בקבוצה (3 פעמים) עמוס לוזון (פעמיים).

הקבוצה נמצאה זכאי ב2 סעיפים מתוך 28 בהם הואשמה, סדר האשמות בהם נמצאו אשמים (בסדר יורד):
העלבת שופט – 6 פעמים.
התנהגות בלתי הולמת – 3 פעמים.
עבירה על תקנון / חוקת ההתאחדות – 3 פעמים.
אי ציות להוראות השופט – 2 פעמים.
איחור בעליה לגר הדשא – 2 פעמים.
פגיעה בשחקן יריב – 2 פעמים (אחת מהן בנסיבות מחמירות).
אי מתן הגנה לשופט – 1.
אי קיום חובות הקבוצה הביתית – 1.
התנהגות בלתי ספורטיבית של האוהדים – 1.
התנהגות בלתי ספורטיבית בנסיבות מחמירות – 1.
התפרצות לשדה המגרש – 1.
הפרת סדר – 1.
קטטה – 1.
התפרעות, תגרה ותקיפה – 1.

עבירות שניתן לסווג כ"טכניות בעיקרן" (כדברי בועז ובית הדין של ההתאחדות ולפי תפיסתי בלבד) – 9 (אי מתן הגנה לשופט, איחור בעליה לכר הדשא, אי ציות להוראות השופט, אי קיום חובות הקבוצה הביתית, עבירה על תקנון / חוקת ההתאחדות, התנהגות אוהדים.

עבירות שאינן טכניות (למיטב הבנתי) – 17 (התפרעות תגרה ותקיפה, התנהגות בלתי ספורטיבית בנסיבות מחמירות, העלבת שופט, התנהגות בלתי הולמת, קטטה, התפרצות לשדה המגרש, פגיעה בשחקן יריב בנסיבות מחמירות, הפרת סדר).

אני מאמין שזה סוגר את הויכוח (גם על האם מכבי פ"ת 'חבורת בריונים' כהגדרת בעז את ההודעות הקודמות שלי, גם על האם רוב העבירות של מכבי פ"ת הן טכניות, וגם על האם התחקיר שלי מעמיק מספיק).

יאללה בחזרה לסמינריון אחרת לא יהיה פה תואר

הגולנצ'יק 19 במאי 2012

עדיין מצפה לתגובתו של 'בעז' על הקשקושים שלי

ויכסלפיש 13 במאי 2012

1. הגולנצ'יק עשה פה עבודה מצוינת. 2. כדי להוכיח את הטענה שהוא לא הכי גרוע תגיד לי מי היה יותר גרוע, אגב, אני לא טוען שהוא הכי גרוע. אותי מעניין איפה ההתאחדות בפרשת המשחק בין כפר שלם למכבי יפו, איך אבי נמני אימן בלי תעודה, מדוע גדלה ליגת העל ל-16 קבוצות, איך מאפשרים לבנאדם מורשע להיות בעלים של קבוצת צמרת שסיימה שנייה ועוד כמה וכמה סוגיות.

לדעתי פעם התקשורת (כלומר כתבים של 5000-6000 שקל בחודש במקרה הטוב) קנתה את הסיפורים שלהם בלי לברר מספיק, ומאז שלוזון נהיה יו"ר התאחדות הוא נכנס לזירה שיש בה כמה מתמודדים וגם כתבים שחוששים פחות למעמדם ולכן החל נגדו גל אופוזיציוני שדלף לכותרות.

בעיני הכתבות של אמיר זוהר עדיפות בהרבה על כל הפטפטת של כתבי הצבע הלקקנים מטעם ושותפיהם, אלה הפנים האמיתיות של המשחק פה

בעז 13 במאי 2012

איזה עבודה טובה ואיזה נעליים.

הגולנציק החליט שמכבי פ"ת חבורת ביריונים שהועמדו לדין עשר פעמים אבל לא טרח להראות מהיכן המידע. מקור המידע שלו הוא "מאחד העיתונים" ציטוט מהתגובה שלו.

אח"כ הוא החליט שיש רשימה מסודרת של העמדות לדין של כל קבוצה ומכבי פ"ת נמחקה.

אח"כ תיקן שיש את מכבי פ"ת באתר ואין העמדות לדין שלה.

מה שהוא לא טרח לציין זה שלאף קבוצה לא מופיעות העמדות לדין שלה.

העובדה שביה"ד בפסה"ד שלו אמר כי מכבי פ"ת הועמדה לדין פעם אחת בשש שנים ( מקרה הפריצה לדשא) לא שווה בעיניו דבר כי באיזה עיתון היה כתוב ( באותו עיתון יש כתבים רציניים להבדיל מכל שאר כלי התקשורת ?).

הגולנצ'יק 14 במאי 2012

בועז, אני מבין שגם אתה נוקט בשיטת הויכוח הישנה והטובה ומכריז "כל מה שאמרת זה שטויות".

אז מה אמרתי ?
אמרתי שההתאחדות סירבה לפרסם את דו"ח השופט מפריצת אוהדים לדשא שאחד מהם הגיע ממש עד לשופט (http://www.youtube.com/watch?v=bPn2EbxqmZs – לינק להקלטת השידור בספורט 1 שבו מצולם האוהד תופס את השופט ורק הקוון מעיף אותו ממנו).

אחר כך אמרתי את מה שידוע לי – חבר שהוא קרוב משפחה של השופט נשבע לי שהוא דיבר איתו והוא אמר לו שזה צויין בדו"ח. בדיון הראשון השופט לא הגיע והדיין ביקש לדחות את הדיון כדי שהשופט יגיע, גם לדיון השני הוא לא הגיע (יכול להיות שלא כולם ששים להעיד נגד הקבוצה האהודה של מי שאחראי בעקיפין על השיבוצים והמשכורות שלהם, לכאורה כמובן) והדיין קבע (האתר של ההתאחדות לא ממש מגיב לי כרגע אז אין לי ציטוט מדוייק) כי בכל מצב אחר זה שווה הורדת נקודות אבל הוא לא רוצה להשפיע על מאבקי הירידה ולכן נתן עונש שני משחקי רדיוס על-תנאי וקנס כספי.

אחר כך אמרתי שמכבי פ"ת לא מופיעה ברשימת הקבוצות ומיד אחר כך הגבתי שוב, הודתי בטעותי וציינתי שהיא שם אבל זה לא מעלה את רשימת ההרשעות שלה (נכון, לא בדקתי גם קבוצות אחרות. הסתמכתי על העובדה שלפני חודש בערך, כאשר עשיתי עבודה על אחוז ההרשעות בבית הדין של ההתאחדות, הצלחתי להגיע לכולן. אחוז ההרשעות דרך אגב הוא
כמעט כמו של בתי המשפט בישראל ואפילו יותר גבוה, עומד על 99.7%).

אחר כך, בעקבות האשמותיך כי העבודה שעשיתי לא מספיק טובה נאלצתי להעביר את הבוקר בחיפוש הכתבה, אם אני זוכר נכון היא הופיע בעמוד השער של עיתון מעריב בתחילת אפריל 2012, אז את רשימת ההרשעות המדוייקת טרם מצאתי אבל כאן (http://www.nrg.co.il/online/71/ART2/353/285.html) כתבה ממעריב, 4.4.2012 שבה מפורט כי בשלוש השנים האחרונות מכבי פ"ת עמדה לדין 14 פעמים, הואשמה ב22 סעיפים ונמצאה אשמה ב20 מתוכם (באתר אחר קראתי שלפחות חמישה סעיפים היו בגין העלבת שופט ואחד היה על התפרצות אוהדים לכר הדשא אחרי שהאחיזה בידו של השופט נעלמה בדרך פלא. העלבת שופט ? פריצת אוהדים לכר הדשא ? אכן נשמע כמו עבירות טכניות בלבד.

ולא אמרתי שזו הוכחה רק כי אותו עיתונאי אמין יותר מאחרים, אלא
כי הוא הציג רשימת הרשעות של מכבי פ"ת.

מה עוד אמרתי ? כן טענתי שמכבי פ"ת הכריזה שהיא מועדון עם עבר נקי (http://www.nrg.co.il/online/71/ART2/352/607.html?hp=71&cat=-1) מה שכמובן התברר שלא נכון. ולמעשה כל מה שכתבתי בהודעות הקודמות היה במטרה לנגח את הטענה הזו.

נראה לי שזהו לא ? עד שאתר ההתאחדות יחזור לפעול כראוי (או שהם יענו למייל ששלחתי) אני אשוב לכתוב את הסמינריונים שלי

איציק אלפסי 14 במאי 2012

גולנצ'יק, שאפו על העבודה.

עפר ויקסלבאום 13 במאי 2012

איציק,
יתכן שאנשים שונאים כח.
אני חושב שאנשים שונאים שבעל השררה מתנהג בכוחנות.
שהכח משמש קרדום לחפור בו.
לו היה עמוס לוזון ממשיך להתנהל כפי שעשה בימיו כבנקאי ( אליבא דבני תבורי התנהלותו היתה מקצועית ושקטה )הוא היה זוכה לשבחים.
אך מאחר והתנהלותו משדרת בוז, התנשאות, לגלגנות ואולי קורטוב רוע, או שמחה לאיד, רבה ההתנגדות למעשיו.

עפר ויקסלבאום 13 במאי 2012

הכוונה לאבי לוזון, כמובן, לא לעמוס.
למרות שאחיו מתנהג כמוהו ואף גרוע יותר

אריאל גרייזס 13 במאי 2012

זה לא אנשים ששונאים כח, זה שכח הוא משחית. אנשים לא מבינים את גבולות הכח, ראה ערך אריק שרון, אריה דרעי, סילביו ברלוסקוני ועוד רבים אחרים שאבי לוזון הוא רק האחרון מבינהם.

אפריים 13 במאי 2012

מסכים לחלוטין.
הבעיה היא לא שיש אנשים שיש להם כוח ויש כאלו שאין להם. הבעיה האמיתית היא כשאנשים מתחילים להשתמש בכוח שלהם כדי לדכא את אלו שאין להם כוח או משתמשים בכוחם שלא לצורך מה שקיבלו אותו.

ירושלמי 13 במאי 2012

משפט ידוע של ה-NRA:
guns don't kill people, people kill people
ובשפת הרחוב:
guns don't kill people, crazy motherfu*kers kill people
על אותו משקל לא ניתן להאשים את הכוח כמשחית.
כשבא בנאדם חסר חינוך, חסר היגיון וחסר הבנה של הכוח הנתון בידיו התוצאה צפויה מראש.
כבודו של הכוח במקומו מונח.

צור שפי 13 במאי 2012

הקלישאה הידועה אומרת – כח משחית וכח מוחלט משחית באופן מוחלט.
או בתרגום לעולם בדיחות ההייטק:
Power corrupts and power point corrupts absolutely

ניצן 13 במאי 2012

אחת הבעיות הברורות של ישראל (נו, תולדה של מצב המלחמה הנמשך) הוא שאנשים כאן מעריצים כוח. בצורה עיוורת. זה לא פוסל שאנשים אוהבים גם מלודרמות של התהפכות הגורל – אבל זה פשוט מופרך לדעתי לומר שאנשים פה שונאים כוח. הם מתבטלים בפני כוח כלכלי, רושם של כוחניות צבאית, התנהגות כוחנית בפוליטיקה, וכן הלאה

ניר 13 במאי 2012

ואכן, עמוס לוזון נערץ על הצבור הישראלי. מספיק לפתוח עתון היום כדי להיווכח באהבה הנשפכת עליו מכל כיוון.

אופיר 13 במאי 2012

הא המגיב "תולעת" הוא סמי שלום שטרית?

אבו ציצריטה מהבלקברי 13 במאי 2012

אלפסי אני בפאב התקליט רואה יונייטד, אם אתה בסביבה תן קריאה )בחדר הפנימי, חולצה שחורה אדומה

צור שפי 13 במאי 2012

איציק, זה לא שאני לא מסכים אבל דווקא היום הייתי עוזב אותו לנפשו, אין אדם נתפס בשעת צערו וכו׳

הופמן 16 במאי 2012

נכון מאוד, זה גם מה שאני חושב. אין תופסים אוהד בשעת ירידת קבוצתו.

מאור 14 במאי 2012

אותי מעצבן שאנשים מגעילים כמו גברי לוי "תופסים תחת" על לוזון ויוצאים מהחורים כדי ללכלך עליו.
אני מאוד לא אוהב את לוזון ואת הדרכים שלו, במהלך השנים האחרונות חוויתי המון עוגמות נפש בגלל שיטות ההענשה שלו בליגת העל.
אבל רק לדוגמא: לפני כמה שבועות ראיתי בערוץ גולד את "שער השבת" וסיקור משחק האליפות של מכבי חיפה שנגמר באסון.
גברי לוי השתתף באולפן ורמת הדיון והתשובות שלו היו כ"כ נמוכות ומגעילות שאין הרבה הבדל בינו לבין לוזון, כל מה שהוא עשה שם זה לכסת"ח את עצמו ואת ההתאחדות, בזמנו זה היה בקשר להורדת הגדרות וכמה נושאים נוספים, היום זה על מנהלת. אנשים שוכחים לבקר את עצמם וממהרים לצאת מהחורים כשמישהו אחר בכותרות.
אבי לוזון הוא רק סימפטום לראשי התאחדות לא ראויים שמקבלים את הכח לידיים. הפתרון היחידי לרמת הכדורגל הישראלי הוא להכניס לתפקידי ההנהלה אנשים ראויים ומקצועיים שלא יתנהגו כמו אחרוני האוהדים.

קסיוס קליי 14 במאי 2012

הלוואי ולוזון היה רק כוחני.
אבל הוא גם ברברי, לא אובייקטיבי, מביך, עצבני, ערס, בהמתי ולא אמין.

אז ממש לא שונאים אותו בגלל הכוחניות אלא בגלל עוד לפחות 10 תכונות גרועות שלו.

Comments closed