זו לא "מחאה", זו נקמה

מי שמכנה אלימות וגזענות בשם "מחאה" נותן להן לגיטימציה

In כללי

_

"מחאה היא מעשה המבטא ביקורת וחוסר הסכמה" (ויקיפדיה)

מאז נודע על כוונתה של בית"ר ירושלים לצרף לשורותיה שני שחקנים מוסלמים נוקטים ארגון לה פמיליה ואוהדים המזדהים איתו שורה של פעילויות המתויגות בתקשורת כ"מחאה".

למילה מחאה יש קונוטציות חיוביות. היא מתקשרת עם פעילות של אנשים תמימים משוללי כוח נגד גוף או ממסד חזק מהם השולל את זכויותיהם ומתעמר בהם. עצם השימוש במילה "מחאה" נותן לפעילות הנעשית במסגרתה לגיטימציה וביכולתו אף לעורר סימפתיה כלפי "המוחים".

לפיכך, חשוב לברר האם הפעולות בתגובה להגעת שני השחקנים המוסלמים לבית"ר אכן עונות להגדרה של "מחאה", ואם לא כך, מה היא ההגדרה המתאימה להם?

הססמה, הסלוגן, שמלווה את הפעולות האלה הוא "מחיר הבגידה".

לפי ויקיפדיה: "ביחסים שבהם מתקיים אמון בין בני אדם בגידה פירושה מעילה באמון זה, כלומר, עשיית מעשה הנוגד את האמון שניתן בעושהו".

המקרה שפורש ע"י הלה פמיליה כבגידה והצית את הפעולות המכונות "מחאה" היה, כאמור, הבאת שני השחקנים המוסלמים למועדון.

דא עקא עפ"י הלה פמיליה במעשה זה הפר המועדון את האמון שניתן בו על ידם לפיו הוא נאמן לערכיו הגזעניים של ארגון האוהדים.

ולהפרת האמון הזו – לבגידה – יש כאמור מחיר.

ומהו המחיר?

המחיר הוא מאמץ מתוכנן ומרוכז להזיק למועדון בכל דרך אפשרית עד שיבין כי הצעד בו נקט איננו משתלם, יחזור בו ויפעל לקבל את אמונם מחדש (במחיר גבוה עשרות מונים כמובן).

כיצד הוא נגבה?

זה התחיל במשחק נגד בני יהודה בהנפת שלטים וקריאת קריאות גזעניות כדי לגרום למועדון להיענש ע"י ביה"ד של ההתאחדות, המשיך בהפגנה אלימה בבית וגן בשבוע בו הגיעו השחקנים המוסלמים (שבעקבותיה גם הוצתו משרדי המועדון ע"י עבריינים המזוהים עם הארגון), ירידה לחייהם של שחקנים ובעלי תפקידים אחרים במועדון באופן מעורר חלחלה (דוגמא מייצגת- אחד האוהדים לאריאל הרוש בתום המשחק השבוע באשדוד: "הרגע רצחו את אחותך מחבלים, לך תדע מה הם עושים עם הגופה"), המאסת האווירה במגרשים בהם משחקת בית"ר כדי להבריח משם אוהדים אחרים והשתקה באופן כוחני של אוהדים שכן מגיעים ומעוניינים לעודד.

אלו אינם "מעשים המבטאים ביקורת וחוסר הסכמה", זוהי גביית מחיר.

ולדבר הזה יש שם: נקמה. לא מחאה.

*

"המוחים" מדברים בשם ערכים של דמוקרטיה. הם מבקשים שלא ישתיקו אותם ויאפשרו להם חופש ביטוי.

אין גבול לאירוניה שבכך.

כל מי שהיה ביציע המזרחי בשנים האחרונות מכיר את אווירת הפחד. אותם אלו שמדברים על חופש ביטוי סתמו את הפה בכוח למי שהפגין דעה אחרת משלהם. הם השתיקו אוהדים, קרעו שלטים וכעת חיה הם עדיין ממשיכים לבוא למשחקים ולהשתיק אוהדים שלא מזדהים איתם וממשיכים לעודד את הקבוצה.

כך נכתב באחד הפורומים לאחר משחק הליגה נגד מכבי ת"א בבלומפילד לפני מספר שבועות:

"ממש אחרי הגול השלישי של מכבי תל אביב חלה נהירה החוצה ובתוך הנהירה הזאת נזרקו מטר של כוסות קפה לעבר האנשים שעודדו, זה היה גועל נפש אחד גדול, אני בוש ונכלם מזה יותר מאשר אני בוש ונכלם מהתוצאה הזאת ועוד זה אחרי שהסכמנו להפסיק עם התוף כשהם קיללו את גאידמק".

מעבר לכך, כיצד אנשים שמדברים על עקרונות של אפליה על בסיס גזעי יכולים לדבר בכלל על עקרונות של שוויון בין בני אדם שהם הבסיס של הערכים הדמוקרטיים?

אין גבול לצביעות שבשם מה שהוא "שוויון הזדמנויות של כלל האזרחים, בלא תלות במוצא, מעמד חברתי וכלכלי, מין, גזע, דת וכיוצא באלה" הם עורכים "מחאה" על כך שהמועדון צירף לשורותיו שחקנים בני דת אחרת?

*

בדברים האלה אין חידוש. אני מניח שהרוב המוחלט של הקוראים כאן מכיר את הצדדים המעורבים ואת אופיים.

אבל השימוש במילה מחאה הוא מסוכן, הוא מרכך את הדברים, הוא נותן להם לגיטימציה.

השימוש הזה לכאורה תמים אבל יש לו השפעה גדולה. הוא הופך תודעתית את התוקפן לקורבן ואת הקורבן לתוקף. גם האיוולת הכי גדולה שחוזרים עליה שוב ושוב נהפכת לאמת ולכן צריך לחזור ולומר את האמת כפשוטה.

והאמת הפשוטה היא זו:

מי ששותף לפעילות הזו, תומך בה, או נותן לה לגיטימציה ע"י כך שהוא מכנה אותה "מחאה" נותן יד לפעולת נקמה שמוביל ארגון קיצוני ואלים בשם ערכים גזעניים נגד מועדון כדורגל שיצא באומץ כנגד אותם ערכים.

*

ובמעבר חד מהסחי והרפש שבו עוסק הפוסט לדבר היפהפה הזה מתוך הפרויקט החדש והמרתק שבו מבצעים אומנים שונים שירים חדשים של אהובה עוזרי:

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

93 Comments

תומר חרוב 6 באפריל 2013

דווקא כשאני צריך שתעזרו להוריד את סכנין ולהשאיר אותנו החלטתם להפסיק להיות גזענים?

וברצינות, מה שקורה בבית"ר פשוט לא מובן לי ואף אחד לא באמת שופך אור מבפנים. מה המקום של העמותה שמצד אחד מגנה את הגזענים אבל נאבקת בגאידמק וקורנפיין? איזה עתיד יש במאבק נגד הגזענות אם בשנה הבאה לא יהיו קדאייב וסדאייב והכל יחזור לקדמותו? מה רוצים האוהדים מדריו פרננדס?

רונן בן שמעון 6 באפריל 2013

חברי ועד העמותה הם לא מהלה פמיליה, אבל חברים מאוד טובים של אלה. וינסו להגן עליהם ולהצדיק אותם כמה שרק אפשר. זה שהם מצהירים שהם נלחמים בגזענים זה לפרוטוקול בלבד, אין להם את האומץ אפילו של קורנפיין לעשות צעדים אמיתיים נגד אותם גזענים.

כדי להילחם בגזענות לא צריך שיהיה באופן קבוע ערבי/ מוסלמי בקבוצה, אלא להראות שאם יש שחקן מוסלמי/ ערבי שהמאמן רוצה, הוא יכול לשחק בקבוצה, השמיים לא יפלו ובית"ר תמשיך להתקיים (קצת מגוחך לומר את זה).

דריו פרננדס ענה לאוהדים המקללים שהם בני זונות, מאז הם רודפים אותו. וזה אחרי שהם היללו אותו בתחילת העונה, וגם בקדנציה הקודמת שלו בבית"ר כשהוא היה מסוכסך עם מלמיליאן.
הכי עצוב זה הקללות לאריאל הרוש ושריקות הבוז כלפיו, כי חטאו לטענתם של אוהדי ה-L.F האלה הוא שהוא תמך בהבאתם של סדאייב וקאדייב

תומר חרוב 7 באפריל 2013

תודה על התשובה המפורטת.

ניינר 6 באפריל 2013

בהמשך לדבריו של תומר, אני אוהד ביתר וכבר לא מבין מי נגד מי ולמה. מה שאני יודע שאני חש גועל ומיאוס ובשל כך איבדתי עניין בקבוצה (בערך בתקופה שארקדי קנה אותנו).
כמעט 50 שנה אני אוהד ביתר והייתי בכמה מהרגעים הגדולים בתולדות המועדון אבל עד כאן. לא רוצה להיות חלק מכל הגועל הזה. תודה על הזכרונות, תודה לאורי הגדול מכולם, תודה על אחד הימים המרגשים בחיי (רמת גן 1976) וזהו.

רן 6 באפריל 2013

אצלי זה כמעט 40 שנה והתחיל בערך באותו יום ב- 1976.

אבל לצערי המאבק הוכרע, הבבונים יותר חזקים, גם אם הם לא רוב, והם ניצחו במלחמה הזו.

אני כבר לא ממש מסוגל להגדיר את עצמי כאוהד בית"ר ואני חושש שהתפרקות מוחלטת היא הדבר הכי פחות רע שיכול לקרות לקבוצה הזו.

דורפן 6 באפריל 2013

מעבר לכל העניין הציבורי.

באו שני ילדים לשחק עבור בית"ר ירושלים, שחקני כדורגל צעירים שכנראה לא עשו רע לאיש, ונתקלו ביחס אנושי מביש.

ניינר 6 באפריל 2013

אתה עדין במילותיך

שלו 6 באפריל 2013

כדאי לכל אוהדי בית״ר לקרוא קצת על קבוצה בשם הלס ורונה, על תהליך ההריסה מבפנים שהאוהדים יצאו בשם הגזענות, ואיך היא הפכה מהקבוצה של ורונה, ללעג החמורים המעופפים על חולצת הקבוצה הקטנה קייבו ורונה.

מתי 6 באפריל 2013

ולפי מה שאני יודע שום דבר לא השתנה.
הם בדרך חזרה למעלה עכשיו. יש לי הרבה סימפטיה לקייבו ולצערי נראה כאילו ההגמוניה שם שוב מתהפכת.

סטודנט 2.0 6 באפריל 2013

על שלושה פשעי בית"ר ועל ארבעה לא אשיבנו: על מוכרם משחקים לעמלק http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Article.64.139034.html), והתעלמו מהגרעין הגזעני שצמח בהם, עד אשר התגלה ביום השואה הבינלאומי בשיא כיעורו, ושרף את היכל קודשיהם בבית וגן. ושילחתי אש בהם, והוגלו אל הליגה השנייה.

ג'וני 6 באפריל 2013

בית"ר ירושלים מועדון קטן כושל וזניח שרק התקשורת המתלהמת והגזענית נותנת במה למועדון האלים והגזען הזה.

לבית"ר ירושלים כדורגל אין זכות קיום ללא תקשורת הרכילות.

trailblazer 6 באפריל 2013

אמר זה שטען שהערבים לא מספיק אינטיליגנטים בשביל לשחק כדורסל…

איציק 6 באפריל 2013

איציק,
אתה יודע מה הכי בעייתי בפוסט שלך? מספר התגובות!!!
פעם בית"ר היתה מעוררת אמוציות, היו ויקוחים עד השמיים, עכשיו לאנשים נמאס הם התעיפו מהנושא שנקרה בית"ר, הם לא אוהבים את מה שקורה שם, אך כל התהליך הפך למאוס ולא רוצים לדבר עליהם יותר. מבחינה זו לה-פמיליה ניצחה. אף אחד לא רוצה להתעסק עם הדבר שנקרא בית"ר ובעוד כמה זמן הם פשוט יאספו אותו מהריצפה ויעסו בו כרצונו.
הלוואי ואתבדה, אך בנתיים נראה שזה הכיוון החדש.

סהר 6 באפריל 2013

המחאה היא נגד גאידמק ואיציק קורנפיין שבאים רק להסתים אותנו

ולמה אתם (התקשורת) לא מדברים על זה שארקדי זנח את ביתר 4 שנים??,אף אחד לא ידע מה איתו,כל עונה אנחנו (האוהדים) ניסינו כל עונה לגייס כספים ביחד עם עוד כמה גורמים רק כדי לפתוח את העונה
המטרה שלנו היא להוציא את גאידמק מכל דבר שביתר קשורה בו
והבאת שתי הצ'צ'נים רק פתח את המחאה זה הרבה יותר גדול מזה

מיקו גוטליב אהלן סבבה 6 באפריל 2013

רוצים לקבל לגיטימציה? שיביאו לסדאייב וקדאייב פרחים ויראו שהבעיה שלהם היא לא איתם. במקום זה ממשיכים לשרוק להם בוז כשהם נוגעים בכדור ואז ואמרים שאין לזה קשר לגזענות.

משה 6 באפריל 2013

ואתה מוחה נגד גאידמק בכך שאתה שורק בוז בכל פעם שהצ'צ'נים נוגעים בכדור ? לוגיקה מעניינת.

unhappy 6 באפריל 2013

המחאה מול גאידמק מוצדקת והטעות של המוחים היא שנתנו למחאה הלגיטימית מול גאידמק להיקשר עם העניין הגזעני.

גאידמק מחזיק כרגע בביתר מסיבות לא ברורות (אולי יצר נקמה…)
ונכון אסור לשכוח לו את התרומה שהוא נתן אבל נכון לעכשיו הוא הורס את הקבוצה ונראה כאילו הוא נהנה מזה.

עמיחי 7 באפריל 2013

אתה טועה ומטעה, טיפש מטופש כמו כל חברי לה פמיליה, גזענים רפי שכל שהרסו לנו את בית"ר!!!

MOBY 6 באפריל 2013

איציק
את הפוסט הזה צריך לפרסם בכל אתרי הספורט ובייחוד באתרים עם תוכניות הצעקות בין 18:00-20:00 הרוח במפרשי הגזענים נושבת מהם.
תהיו חזקים המשוגעים שם חושבים שהם יכולים להחליף את הבעלים הישנים מבחוץ זה נראה כמו התרסקות נפלאה. כשרק ראש העיר וגאידמק הם הבלמים האחרונים.
הסינדרום תפס שם את כולכם.

Amir A 6 באפריל 2013

זו כן מחאה אם מביטים על הקונטקסט הרחב. קבוצות ספורט בעולם תמיד היו שזורות בפוליטיקה כאמצעי להעברת מסרים להמונים. במקרה של בית"ר ירושלים זה אפשר לתנועות ימין קיצוניות להיות חלק לגיטימי מהחברה באמצעות "הקבוצה של המדינה". התנועות האלו הוקאו מכל מסגרת רשמית אחרת וכך נשארה בית"ר ירושלים הפלטפורמה היחידה שגרמה להם להרגיש כחלק לגיטימי בשיח הפוליטי בישראל. ועכשיו בא הרוב ושומט את הקרקע הזו מתחת לרגליהם, והם הולכים לאבד את הבית הלגיטימי היחידי שהיה להם. זה שמדובר בטפילים שניכסו לעצמם קבוצת כדורגל שאולי בכלל לא היתה מעוניינת בכך זה לא רלוונטי. בשביל הקרציה הכלב הוא הבית והוא שייך לה.

סוס זקן 6 באפריל 2013

שני ראשי ממשלה ישבו ביציעי טדי כאוהדי הקבוצה ואתה טוען שהם הוקאו מכל מסגרת רשמית?
שכחת מי נמצא בשלטון מאז 1977?

Amir A 6 באפריל 2013

זה בדיוק מה שאני אומר. שביציעי טדי הם קיבלו גושפנקא רשמית, מה שהם לא הצליחו לקבל במקומות אחרים.

לא דופק חשבון 6 באפריל 2013

צהרים טובים

איציק 6 באפריל 2013

קילקלת אותם

לא דופק חשבון 6 באפריל 2013

חלק א
הרשו לי להסביר לקוראים שלא מקרים מי הוא איציק אלפאסי
מדובר באדם מזרחי עם ריגשי נתיתות רצינים מאוד מהאשכנזים,הוא פשוט מרגיש מישום מה נחות
הוא קורא לעצמו "אוהד ביתר ירושלים"ומצחיק את האוהדים האמיתים
כשהוקם הבלוג דה באזר,ישבו אנשי השמאל אוהדי הפועל תל אביב ואמרו,צריך נציג של ביתר ירושלים בבלוג,הרי זו הקבוצה הכי פופולארית בישראל,מי ייצג אותם?

Amir A 6 באפריל 2013

במקום לדון בגופו של עניין אתה מנסה להעביר את הדיון לגופו של טוען. אם הייתי צריך לנחש הייתי אומר שבמקצועך אתה עוזר פרלמנטרי כלשהו.

בני תבורי 6 באפריל 2013

לא דופק חשבון,
הבלוג הוא של אלפסי ואני מעריך מאוד את הסובלנות שהוא מגלה כלפיך ולא מוחק את התגובות שלך. אני מצד שני, חושב שאתה חולה.

רועי מ 11 באפריל 2013

קודם כל תלמד עברית. אח"כ תגיע ותגיב פה.
אתה כל כך רדוד ולא חכם שחבל בכלל שאני מגיב לך.
אתה בכלל לא מכיר ולא נפגשת אם אף אחד מחברי הבלוג הזה, אני כן פגשתי כמה מהם.
לומר שאיציק מרגיש נחות זאת טיפשות שוב, אבל זה לא מפתיע בכלל. ואם תבדוק תהיה מופתע שלהפועל אין בכלל רוב הם מיעוט קטן כאן.

יוסף 6 באפריל 2013

תתעוררו למציאות יא הוזים – אין קהל לביתר, אין בכל, שהוא לא הקומץ… הקומץ של הקומץ זה אלה שבאים במשחקים האחרונים להפגין.. אין שמאלנים אוהדי ביתר, אין "יושבי יציע מערבי" באוהדי ביתר.. כולנו באותו ראש בדיוק.

לא רוצים ערבים מה לא ברור…? נוצרים כבר כפיתם עלינו וילדי הפרחים בבג"צ יכולים לעוות את המושג גזענות כמה שבא להם ( וממש יפה איך כולם מרגישים בסדר שצריך את אבירי החופש של בגץ כדי לפרש ולבקר את החוקים של הכנסת – איפה טיעוני ה"מה זו הפרשנות הזו….?)

יהודים לא צריכים להתערבב עם עמים אחרים. נקודה. ניסינו את זה לפני כמה עשרות שנים ושרפו אותנו לסבונים.. העם היהודי הוא קודם לכל תרבות ותפיסה פסיכולוגית, הוא העם ההומוגני היחיד בהיסטוריה.

שבת בבוקר לא? ואני יותר חילוני סטלן ומשכיל מ85 אחוז מרובכם.

תתחילו לקרוא ספרים, תקראו את המינגווי (תקראו שוב, לא הבנתם כלום)
תקראו את סלין.. את טראמבו.

מיקו גוטליב אהלן סבבה 6 באפריל 2013

קצת יותר משכיל וכבר היית לומד להשתמש בפסיקים.
אני לא יודע איך אתה מגדיר עם הומוגני, העובדה שיש יהודים שחורים, יהודים לבנים עם עיניים כחולות ויהודים מלוכסנים טיפה סותרת את הטענה שלך.
מי כפה עלייך נוצרים? לא ראיתי אותך מקלל את סטפן שאלוי ושאנדור. ונניח לרגע שזה בסדר שאתם לא רוצים ערבים, עם כל ההשכלה שלך, היא כנראה לא מספיק רחבה כדי להבין את ההבדל בין צ'צ'נים לערבים.

בקיצור הטיעונים שלך חסרי כל בסיס. אתה רוצה להיות גזען תהיה כזה, אל תבוא בטענות לאנשים שנגעלים ממך ולרשויות האכיפה שימנעו ממך להפיץ את הבושה הזאת.

כריסטי ברטו 7 באפריל 2013

הנוצרים? מה אתה רוצה מהם?! יש מצב שאתה בן שבע מאות וארבע ורצחו לך סבתא באינקוויזיציה?

אם היה לך רבע מוח, היית יודע שהאדם ששלח את יהודי אירופה למשרפות שנא את הדת הנוצרית, בשל מקורו היהודי של המוסר שלה. הנאציזם והקומוניזם, שהרגו יחד עשרות מיליונים של חפים מפשע במאה השנה האחרונות, שאפו להכחיד את הדת הנוצרית ולבוא במקומה.

הטיעונים שלך שווים לתחת, והמועדון שלך זה משפחת פשע מתועבת.

רועי מ 11 באפריל 2013

תרכשו מהרוסי כבר את הקבוצה ותפסיקו לזיין את השכל. חבורה של מפגרים.
אתם כל כך טיפשים. אלוואי וארקדי היה זורק אותכם לחיריה.
אולי היו ממחזרים אתה קבוצה שלכם. מי אתם ללא ארקדי.?. אתה בושה . היו לכם שחקנים שבכל קבוצה אחרת היו מכנים אותם כאגדות. שהביאו לכם תארים מה שלא סביר שתראו בשנים הקרובות. אולי בגביע הטוטו בלאומית

לא דופק חשבון 6 באפריל 2013

חלק ב
ואז נזכרו ב "דוד טום" ההוא שמשחק אותה אוהד ביתר אך תמורת הכרה מעיתונאי השמאל ימכור את אוהדי ביתר ירושלים וישמיץ אותם ללא כל גבול ובכל טור
ובשטח,אוהדי ביתר מחרימים את הקבוצה,את גידאמק,קורפיין,ופשוט לא מגיעים למשחקים
אבל ההאיש הזה אלפסי מתעלם מהעובדות ששקופות לכולם,ממשיך להתרפס לשמאל האשכנזי פה ולא מפנים דבר

מיקו גוטליב אהלן סבבה 6 באפריל 2013

העיקר שלאיציק אלפסי יש רגשי נחיתות.

לא דופק חשבון 6 באפריל 2013

חלק ג
איציק אולי תפנים
אם היחידים אשר תומכים בך הם עיתונאי השמאל אוהדי הפועל תל אביב אז הגיע הזמן להסיק את המסקנה היחידה שיש
"משתמשים בך ככלי פה לנגח את ביתר ירושלים"
כל עוד אתה פה לא יגיע שום כותב שהוא אוהד ביתר אמיתי
אתה חייב להודיע להנהלת דה באזר שאתה לא מוכן יותר לשמש כעלה תאנה
כולם יודעים ובמיוחד אתה שחסר באתר טור של אוהד ביתר

שחר דמרי (גמל) 6 באפריל 2013

מזל שחילקת את התגובה שלך לשלושה חלקים כי אני לא בטוח שהייתי מסוגל להתמודד עם כל הטמטום הזה בבת אחת

שחר דמרי (גמל) 6 באפריל 2013

רגע, יכול להיות שדיברתי מוקדם מדי, אתה מבשל לנו עוד כמה חלקים?

סתם אחד 6 באפריל 2013

יש לי שאלה שאני מקווה שתענה עליה ברצינות. בתור אחד שמתהדר לייצג את כל אוהדי בית"ר, מה אתם מעדיפים: שבית"ר תהיה קיימת אבל יהיה בה שחקן מוסלמי/ערבי או שבית"ר תתפרק ולא תהיה קיימת בכלל?

איציק 6 באפריל 2013

סתם אחד,
מבחינת הגזענים האלו, ערבימוסלמי בקבוצה = לא קיימת בכלל.

איציק 6 באפריל 2013

לכול המגיבים ל"לא דופק חשבון" ל"יוסוף" כן "יוסוף" ולא "יוסף," נא לא לענות להם. זה הדלק שמניע אותם. תנו להם להחנק בעשן שלהם. אנחנו רק צריכים לתמוך באיציק אלפאסי ודומיו. כל הטענות שלנו לא עוזרות, הם שטופי מח ולכן אנחנו שקופים. הטענות שלנו לא חודרות את ההיפנוזה שעברו, לכן אין בה טעם. אני מתקשה שאפילו אורן זריף מסוגל לטפל במקרה קשה זה. רק התעלמות מוחלטת מהם תשרוף אותם מביפנים. צריך רק לגדר אותם חברתית וזהו.

שחר דמרי (גמל) 6 באפריל 2013

אבל הם כל כך מצחיקים…

איציק 6 באפריל 2013

לו הם היו מצחיקים…

שחר דמרי (גמל) 6 באפריל 2013

אני בטוח שהם לא מנסים להצחיק, אבל אני נקרע פה מצחוק אחרי כל תגובה שלהם

עפר ויקסלבאום 6 באפריל 2013

הם בורים.
הם לא מלומדים.
הם לא משכילים.
הם גסים.
הם חסרי עידון.
הם חסרי תרבות.
הם מגיעים למסקנות שגויות.
הם פני היציע הצפוני והמזרחי.
הם הפנים של המועדון.
וזה הכל, פרט למצחיק.

רועי מ 11 באפריל 2013

אין לי מה להוסיף.
אמרת את כל מה שהיה צריך לומר על הבבונים. סליחה עם הבבונים בקניה בשמורת נאקורו. הם דווא היו נחמדים, ולא עשו הו הו הו.

לאיזה מחנה שייך איציק? 6 באפריל 2013

איציק
כאחד שאוהד את ביתר ואת הליכוד הרשה לי להביע את דעתי על הטור שלך
נראה שבכל שבוע אתה נלחם את מלחמת השמאל בביתר ירושלים
לי אתה לא נשמע כאוהד ביתר או אחד שרוצה בטובת ביתר
אגב
היחידים שצריכים להחליט אם בביתר צריך שחקן מוסלמי או לא הם אוהדי ביתר והם החליטו לא,הם החליטו ברגלים
בביתר לא מנסים לקבוע איזה שחקנים ישחקו בחיפה או באשקלון
ולכן זהו לא ענין של אף אחד אם יש או אין מוסלמי בביתר
ההחלטה היא אך ורק של אוהדי ביתר

מיקו גוטליב אהלן סבבה 6 באפריל 2013

האם אוהדי בית"ר יקבעו אם בית"ר תשחק ב4-3-3 או 4-4-2 עם שני קשרים אחוריים או עם קשר אחורי וקשר 50-05?
מי שיקבע מי ישחק בבית"ר הוא המאמן.

סתם אחד 6 באפריל 2013

"ההחלטה היא אך ורק של אוהדי ביתר"

http://www.youtube.com/watch?v=yeCq4OFgz_Y

איציק 6 באפריל 2013

העיניין הוא שהנהלת בית"ר תקבע מי יאהוד אותה, מה ציביון האוהדים שהיא רוצה. ואם היא לא רוצה גזענים אז שילכו ויחפשו להם חור להסתתר בו. אם הם רוצים לאהוד את בית"ר, שיפנימו שהם צריכים לשנות דרכיהם או שיארזו חפצים ויעופו. כל-כך פשוט, שיעופו במבנים 3-3-3, 4-3-2, 1-1-1-1-1-1-1-1-1, איך שבא להם, רק שיעופו. יבואו אוהדים אחרים, שפוים, מעודדים גם בטוב וגם ברע. נכון פשוט? אז יללאה, לקום ולהתחיל לעוף, רחוק, רחוק, רחוק, רחו, רח, רררררררר…

לאיזה מחנה שייך איציק? 6 באפריל 2013

אכן
רק אוהדי ביתר ירושלים יקבעו את אופי המעדון
הם נוסעים כל שבת ומשלמים מכספם

לא דופק חשבון 6 באפריל 2013

השבוע היתה הפגנה מול הבית של קורפיין
ציפיתי למצלמות וכיסוי של ההפגנה מכל אתרי הספורט ואתרי החדשות
אבל דממה,שום דבר,כמה תמונות אבל שום כתבת ווידאו
חברים זו ביתר ירושלים נגד כל תקשורת השמאל
כמו שזה תמיד הליכוד נגד תקשורת השמאל
ושיא החוצפה זה ספורט 5 ,שרשמו ש 30 איש ההשתתפו בהפגנה
לא נכנע לשקרי השמאל
לא נקשיב לאוהדי ביתר "מטעם" כמו איציק אלפסי
הינו ביתר לפני גידאמק,קורפיין ונהיה גם אחרי

יוסף 6 באפריל 2013

פקה פקה פקה.. תראה כמה כואב לכל אוהבי הערבים האלה, מוצפים בטוואטחות שלהם, בעמשות שלהם, בדאבורים שלהם… תן להם להתרבות דור או שניים קדימה והם עפים מפה, כתם קטן של הגשש החיוור על מפת ההיסטוריה של התרבות האנושית…

ערבי נוצרי 6 באפריל 2013

הנה סוד קטן –

א ת ה ע ר ב י

כמו שיש ערבים מוסלמים (רובם) ויש ערבים נוצרים (אני למשל) יש גם ערבים יהודים. הרוב המוחלט של אוהדי ביתר הם כאלה ולכן לא ברורה לי ה"מחאה" הגזענית זאת.

רועי מ 11 באפריל 2013

אני מבין שאת הבעצם יוסוף אבו רעש.

אדם בן דוד 6 באפריל 2013

אני די בטוח שיש רב לאוהדי מכבי ת"אחיפה באתר. אני מודה שאני קצת שמח וחש הקלה שאוהדי בית"ר שמילאו פיהם מים בזמן שהחראות מלה פלמיה שברו חלונותראשים של אוהדים ירבים טועמים בעצמם מהחרא שאכלנו אנחנו במשך השנים. עם זאת, מי ייתן ותנגפו את המחלה הזאת מקרביכם.

איציק 6 באפריל 2013

חברי הגזענים,
היתה פעם פירסומת של קונדומים, "מה היה קורה אם ההורים של היטלר היו משתמשים בקונדום," "מה היה קורה אם ההורים של מוסוליני היו משתמשים בקונדום," "מה היה קורה אם ההורים של סטאלין היו משתמשים בקונדום." נו טוב, את ההשלמה הבנתם. אתם כמובן לא כמוהם, אבל רק אם היה לכם את הכח, אויש אויש אויש

לאיזה מחנה שייך איציק? 6 באפריל 2013

חברים זה פשוט לא יאומן מה שמתרחש פה
בית"ר ירושלים: "אם צריך, שיחלקו כרטיסים בחינם"
http://sports.walla.co.il/?w=//2630781
"הנהלת" ביתר חותרת ופועלת נגד אוהדי הקבוצה,קורפיין יחלק כרטיסים חינם ,ופשוט ילחם בכל האוהדים
מה זה הקבוצה שייכת לאבא שלו?

שחר דמרי (גמל) 6 באפריל 2013

לא, הקבוצה שייכת לאבא שלך.

לאיזה מחנה שייך איציק? 6 באפריל 2013

הערבי הוא האויב שלנו,לא יעזרו לכם כל הנסיונות לשנות את העובדה הזו!!
ביום שבקבוצות כדורגל כמו שכם ,גנין,עזה,רמאללה ישחק יהודי,אז תבואו בדרישות לשחקן ערבי בביתר ירושלים
לא נכנע לטרור של "הפוליטקלי קורקט"
לא נכנע למשתפ"ים כמו איציק אלפסי
ביתר ירושלים מאז ומתמיד

MOBY 6 באפריל 2013

איפה שירתת בצבא?
אתה עושה מילואים?
מי לעזאזל היו המפקדים שלך?
האם סיימת 12 שנות לימוד? באיזה בית ספר?
מאיפה ההכללות האלה? אתה יודע מהו ערבי בכלל? מה זה אומר ערבי?
אתה מודע לזה שאבי הוא יהודי ממוצא ערבי, גם הוא האויב שלך?

לאיזה מחנה שייך איציק? 6 באפריל 2013

עם מי לעזאזל אתה חושב שאנחנו נלחמים ב 100 שנים האחרונות ?
עם פינים או הדנים?
לא ,אנחנו נלחמים בערבים
כל ערבי כל מוסלמי הוא אויב,במיוחד ערבי עם תעודת זהות כחולה
אני לא רוצה את האויב בקבוצה שלי!!
ורק בגלל הכבוד שלי לאביך שקראת לו ערבי ,אני לא אגיב

סתם אחד 6 באפריל 2013

מצחיק, אפילו ברוך מרזל כתב דברים אחרים בפייסבוק שלו:

"כאוהד מספר אחד שלכם ומשתתף ותומך במאבקים שלכם נגד האוייבים אחמד טיבי וזועבי ונגד שאר שונאי ישראל, אני מתכוון להגיע גם ביום שלישי ליציע נגד רא'אד סאלח ימ"ש במשחק מול מכבי אום אל-פאחם. יחד עם זאת, אני חושב שהמאבק נגד 2 המוסלמים מצ'צ'ניה אינו צודק ואינו חכם, כי אנו לא נלחמים בערבים בגלל שהם ערבים ובמוסלמים בגלל שהם מוסלמים, אנו מאחלים לכל המוסלמים הגרים בארופה בארה"ב ובצ'צ'ניה כל טוב. איננו נגד כל
עוד הם אינם נלחמים במדינה וביהודים.
ייתכן והיה הכי טוב שרק שחקנים כחול לבן ישחקו בבית"ר אך ברגע שמביאים מחו"ל חיזוק אין הבדל בין נוצרי לסיני או צ'צ'ני.
אוהב אתכם".

http://www.103.fm/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=FKDIJM&c41t4nzVq=EF

הבנת את זה? אפילו ברוך מרזל שאי אפשר לחשוד בו שהוא "אוהב ערבים" אומר לך בצורה ברורה שאין לו בעיה עם שני השחקנים האלה, ואפילו לגבי האויב הערבי הוא אומר שהוא רק נגד הערבים שנלחמים בישראל.

כריסטי ברטו 7 באפריל 2013

יש בעולם מיליארד ורבע מוסלמים, ואם כל אחד מהם היה תורם חמישה דולר מדי שנה לג'יהאד לא היית שורד פה חמש דקות.

יש בעולם למעלה משלוש מאות מיליון ערבים, אם עשרה אחוז מהם היו אוחזים בנשק ועולים על ישראל היית מובס ללא תנאי.

יש בעולם בין 6 ל10 מיליון פלשתינאים, תלוי את מי שואלים ואיך סופרים. בשטחים יש 3.5 מיליוו. אני זוכר כתבה עיתונאית שקראתי יום אחד בעודי יושב בבית ברמאללה, במהלך מבצע "חומת מגן". בכתבה ניסה ראש אמ"ן להעריך את כוחם של ארגוני הטרור באינתיפאדה השנייה, ומסר שבכל רגע נתון מתמודדים נגד צה"ל 1000-1500 חמושים. זה לא אותם חמושים כל הזמן, כמובן, שכן רבים נתפסים או נפצעים ונהרגים, ואחרים תופסים את מקומם. ובכל זאת, 1500 חמושים מתוך 3.5 מיליון זה אומר אחד מכל 2500 פלשתינאים, בערך.

14 שנה אני חייל קרבי בצנחנים, סדיר ומילואים. במהלך השנים האלו ירו עלי, זרקו עלי אבנים ובלוקים ובזנ"טים, הפעילו כנגדי מטענים ופצ"מרים. אבל אני, בניגוד אליך, יודע שמרבית הערבים והמוסלמים בעולם אינם האויב ואין לי שום ריב איתם.

MOBY 7 באפריל 2013

לא ענית לי ולו על שאלה אחת.
אני נלחמתי בלבנונים על פלגיהם (התארחתי אצל אחדים מהם) ככה שאפילו שם זה מחולק לחלוטין.
אבי נלחם במצרים ובירדנים ואחר השלום הוא או אני איננו נלחמים בהם עוד (אפילו ביקרנו שם). אולי בעתיד אלחם שוב, לא מאחל זאת לאף אחד ואף פעם.
עם הסורים שוב, אבי ודודי נלחמו.
סבי לחם בגרמנים.
אף אחד מאיתנו לא נלחם בערבים/במוסלמים/או בנוצרים.
יהודי ערבי אינו כינוי גנאי לא לי (כלפיו, אני שעטנז)ולא לאבי. גאווה.
אבי ואני איננו מכבדים אותך על הבורות שבך. תשתלח חופשי.

לאיזה מחנה שייך איציק? 6 באפריל 2013

מי זה ברוך מרזל?

שניר (אחר) 6 באפריל 2013

אני לא אוהד בית"ר ולא רואה את עצמי גזען,אבל אני חושב שכמו שכתבו מעליי, האוהדים האלו רואים במה שהם מנהלים עכשיו מחאה,אז אני חושב שאם כבר להתעסק בטרמינולוגיה יהיה מקום גם לפוסט על למה לא קוראים כבר למסתננים מסתננים אלא נתינים זרים. ולמה למתנחלים קוראים מתנחלים ולא מתיישבים,ועוד אינסוף מכבסות מילים וחצאי דיווחים בתקשורת שמתכתבים עם הצד היותר ליברלי ופחות לאומי בשיח הפוליטי.
ובכיוון אחר לגמרי,אני חושב שגם אתה,איציק אלפסי מבין שאולי המשבר הזה טוב לבית"ר כי גם זהב בשביל לנקות אותו צריך שלב של התכה.

שבי כהן 6 באפריל 2013

"פרשתי" מכדורגל ומבית"ר לאחרונה, מסיבות מובנות שאיציק ידידי עוד ממשיך להילחם בהן כמו בטחנות רוח, אבל תגובה קצרה, באופן חד-פעמי, מחויבת המציאות.

איציק אלפסי לא צריך אותי כמליץ יושר שלו, אבל לכל המטומטמים שכותבים פה, כאילו ירקו איזה טוקבק, ולכל הקוראים התמימים (מי יותר ומי פחות) שלא מכירים, כדאי שיידעו כולם שהלוואי שרוב אוהדי ביתר יאהבו את הקבוצה, ישקיעו בה ממרצם ומכוחם, יתמכו בה, יעודדו אותה וכן, גם יבקרו אותה כשצריך, רק חצי ממה שאיציק אלפסי עשה ועושה. מעל 30 שנה אהדתי את בית"ר, עד שנגנבה ממני ע"י חבורת פושעים ותקשורת צהובה וצבועה, וחבל שלא נתקלתי בעוד הרבה אוהדים אמיתיים ומסורים כמו איציק אלפסי.

ולהנהלת האתר – תגובות על תוכן מאמרים היא מקובלת ואף מבורכת. זה פותח מקום לדיונים, שאלות ומחשבות מפרות ומרעננות. עם זאת, למה לתת במה למטנפים שעונים לגופו של איש, משמיצים, משקרים, מסלפים, עושים דה-לגיטימציה, לכותב מחונן, שמביע את דעתו האישית על קבוצתו האהובה? למה לא למחוק אותן? איזה ערך מוסף יש להן?

המתקפה על איציק עברה את גבולות הטעם הטוב וכמו שאנחנו מכירים את חבורת הפושעים שאוהדת את עצמה בעיקר, היא אפילו יכולה להיות מסוכנת.

עופר פרוסנר 7 באפריל 2013

שבי – כמו לכל בלוגר, לאיציק יש את היכולת הטכנית למחוק את התגובות. האמת – שהייתי מאוד רוצה שלא יתן במה לגועל נפש שהולך כאן, אבל שוב זה תלוי בו (אם הוא בכלל הספיק לראות את זה)

איציק אלפסי 7 באפריל 2013

הסיבה שאני לא מוחק את ההודעות האלה היא כי זה השירות הכי גדול שאפשר לעשות לפרובוקטורים מהסוג הזה. אם תמחוק להם את ההודעות תספק כביכול הצדקה לטענה שלהם שמשתיקים אותם ובעקיפין תתן להם לגיטמציה. להיפך, שייכנסו האנשים הניטראלים ויקראו את הדברים האלה ויבינו בדיוק במה מדובר, מי הם "המוחים" ומהי בדיוק "מחאתם". כל מה שהם עושים זה להוכיח בדיוק אחת לאחת את הטענות שלי.

תומר חרוב 7 באפריל 2013

איציק, מצד אחד אני מבין ומסכים. מצד שני, זה פשוט בלתי נסבל בשביל ה"קורא הניטרלי", גם אם לך יש עור של פיל ואתה מתמודד, אותי זה מרחיק מהשתתפות בדיונים ולא רק בבלוג שלך ולא רק סביב הנושא הזה.

לאיזה מחנה שייך איציק? 7 באפריל 2013

שבי כהן
עוד שמאלני שמתחזה לאוהד ביתר,מה עשו אותנו באצבע?
עצוב מאוד שכהן דורש למחוק פה תגובות שלא מוצאות חן בעינו
שימו לב,זה טיבעו של השמאלן
משחק אותה ליברל,אבל ברגע שרואה תגובה שלא מתאימה לו,דורש למחוק אותה
להקיא ממך

עצמות עצלות 7 באפריל 2013

חוסר הכבוד המוחלט שאתה מפגין כלפי כל מה ומי ששונה ממך הוא פשוט מביש.
אני מתבייש בך קודם כל כבן אדם, ואחר כך כיהודי. אני ממשיך להתבייש ממך כישראלי ומסיים להתבייש בך כאוהד בית"ר ירושלים.
חוסר הכבוד הזה הוא בדיוק אותו חוסר הכבוד הבסיסי שממנו סבלו אבות אבותינו, בין אם באו מאירופה או מארצות ערב. אתה וחבריך נמצאים כרגע בצד הלא נכון של ההיסטוריה, ובעוד מספר שנים כשכל הסיפור הזה ייגמר (ולא משנה איך הוא ייגמר) תשובצו באותה המשבצת של שונאי חינם אחרים לאורך ההיסטוריה. וכשזה יקרה גם בנייך ובנותייך יתביישו בך. הם יתביישו בך, והם יתביישו להכריז שאתה קשור אליהם.
אז בבקשה, אם לא בשביל כבודם של אבותייך, או חייהם של ילדייך, אז בשביל כל שאר הקוראים פה שיודעים שיש הבדל בין להסכים ולכבד. בבקשה, חפש לך מקום אחר ורחוק ככל שניתן לשפוך את מישנתך החולה.

סתם אחד 7 באפריל 2013

"זה טיבעו של השמאלן
משחק אותה ליברל,אבל ברגע שרואה תגובה שלא מתאימה לו,דורש למחוק אותה"

זה המשפט היחיד שיצא לך שאני מסכים איתו.

דוד מירושלים 7 באפריל 2013

אני לא חושב שצריך לתת איזה עדות אופי בנושא מיהו ומהו דר. איציק אלפסי, במיוחד לא בבלוג שלו, אתה לא יכול לבוא לבלוג של בנאדם ולכתוב בו 'מי אתה בכלל?' כי אם הוא באמת סתם זבל ולא אוהד בית"ר אמיתי ולא צריך להתייחס אליו אז למה אתם נכנסים לכאן?!

לעניין עצמו, איציק אלפסי הוא אוהד בית"ר ותיק ומסור, שנסיונות להציל את הקבוצה הוא עשה כבר לפני שלוש וארבע שנים (איפה הייתם אז עם המחאות שלכם?!). היוזמה הקודמת של עמותת האוהדים שרצה לפני שלוש שנים ונדחתה על ידי ארקדי (איפה הייתם אז עם המחאות שלכם?!) הייתה כשהוא בין המובילים אליה.
הוא כבר נלקח פעם אחת לאיזה פינה מתחת למזרחי באמצע משחק, כדי "לברר" למה הוא לא מוכן לקלל את איציק קורנפיין, וכמובן חופש הביטוי שלו נשלל באלימות מילולית וכמעט פיזית (איפה הייתם אז עם המחאות שלכם?!).

בכל אופן, אני לא יודע למה צריך בכל פעם להצטדק ולהתיפייף בפני האלימים והגזענים אבל למען הפרוטוקול. אני ימני, מצביע ליכוד, בן למשפחה חברת בית"ר כבר מלפני שלושה דורות בצפון אפריקה.
אז הסיפורים על 'שמאלנים אשכנזים מהיציע המערבי ומהתקשורת השמאלנית' אולי נכונים באופן כללי, אבל לא במקרה הזה.

אין בתנועת בית"ר מקום לגזענות, ז'בוטינסקי היה המתנגד הנחרף ביותר אליה, ואני לא מתבייש ללכת בעקבותיו.

דוד הורן (חפשו מי זה אם אתם לא יודעים) הוריד את דגל צלב הקרס מעל השגרירות הגרמנית בירושלים, ב-1934.
כל השנה, ובמיוחד היום, אני רוצה להיות במחנה שלו ולא באף אחד אחר.

וזאת התשובה שלי לשאלה 'לאיזה מחנה שייך איציק?'!!

רועי מ 11 באפריל 2013

הם ישאלו מי זה ז'בוטינסקי בכלל? הם גם ישאלו מי זה טרומפלדור?
דרך אגב הוא היה שמאלני ובוגד גם כן. הייתי מחליף את שם הקבוצה בכלל.

תום 7 באפריל 2013

68 תגובות ואף אחד לא הגיע למסקנה הברורה מאליה? זאת לא מחאה או נקמה, זה תג מחיר.

אבו ראמי 7 באפריל 2013

1. מצחיק כל הקמפיין מוסלמי לא ישחק בבית"ר, כאילו בשם ההסטוריה הביתרית. מצחיק כי זה בדיוק הפוך ממה שמסמלת בית"ר ועוד יותר מצחיק שאולי ז'בוטינסקי זה שם של רחוב עבור החבר'ה עם הטרמפנטין ואלו עם המחאות, אבל ויקטור פאצ'ה מעיף נעל זו הסטוריה קרובה.

2. מצחיק כל הקמפיין הזה בעד מוסלמים בבית"ר. מצחיק כי ברור לחלוטין שהקשר בין מה שגאידמק עשה לבין איזשהו עניין עקרוני וופליטי רופף במיוחד. גאידמק ניצל 2 חבר'ה מסכנים והתחיל לנהל על גבם מלחמה.

3. עצוב מה שקורה עם 2 הצ'צנים. באמת שאי אפשר לדהר אם יש בהם משהו. די ברור שלא כאלו שחקנים מביאים על מנת לקבוע עובדות.
הכי עצוב שזה מרגיש כמו איזה 2 פועלים זרים שלקחו להם את הדרכון ולא מרשים להם לצאת הביתה לחופשת מולדת מפחד שלא יחזרו. כאילו שאיזה אדם שפוי היה חוזר לחרא הזה.

מתבונן מהצד 7 באפריל 2013

דעתי היא שכל עוד לא הושמעו פה דברי הסתה לאלימות אז הוויכוח הוא ליגיטימי ,יש לאפשר לכל צד להביע את דעתו חופש הביטוי הוא לשמוע דברים אשר לא נוחים לך

לא דופק חשבון 7 באפריל 2013

הכי מצחיק אותי שלשמאל פה לא מתאים שנקרא לערבי מוסלמי אויב
"זה לא פוליטקלי קורקט"
ככה הם רוציים לסתום את הפה למי שחושב אחרת כי
"זה לא פוליטקלי קורקט"
אז אני לא פוליטקלי קורקט,אני היתי בצה"ל ונלחמתי בערבים לא בפינים
ואם באינדונזיה ובנגלדש מדינות מוסלמיות שרחוקות מישראל כ 5000 ק"מ מגיעים 100 אלף איש וקוראים להשמדת ישראל ,אז כן,כל המוסלמים הם אויבים שלי
גזען היא לא מילת קסם
ואני לא מוכן לסתום ברגע שאתם משמיעים אותה

שלו 7 באפריל 2013

לא דופק חשבון אבל נשאר אנונימי, כי בכל זאת קצת דופק חשבון…

גיא 7 באפריל 2013

החיים שלך יפים, הכל שחור ולבן, טובים ורעים. למה להכנס לפרטים? אם 100 אלף אנשים קראו להשמדתינו אתה שורף יחד איתם עוד איזה מליארד בגלל שאמא שלהם מוסלמית, בשביל הפשטות. הרי היותם מוסלמים קושר אותם תחת אותם ערכים ואין להם ברירה אחרת. בדיוק כמו שאני ואתה יהודים.

אלי 7 באפריל 2013

לא ברור לי למה נראה לך שכל מי שלא חושב כמוך שייך למחנה השמאל… אני בטוח שאם תבדוק תיווכח שלא מעט מהאוהדים שלא מסכימים איתך ומתנגדים להתנהגות הלה-פמיליה מצביעים למפלגות ימין ומחזיקים בדעות פוליטיות כמוך… זה שאנחנו מתנגדים לאלימות, לא שורקים בוז לשחקנים שלנו ולא שמחים בשערים שאריאל הרוש סופג לא הופך אותנו לשמאלנים, אולי רק לשפויים…

גיל שלי 7 באפריל 2013

מעניין שכל הגיבורים שרוצים להרוג את כל הערבים לא ענו לשאלה של מובי איפה הם היו בצבא…
הדבר המשותף לכל הגזענים באשר הם הוא פחדנות, לא שום דבר אחר. אתם מסכנים ואני ממש ממש מרחם עליכם.
אני מסכים עם איציק ממש צריך להשאיר את התגובות שלכם פה כדי שנראה מי אתם, חבל שבפחדנותכם כי רבה אתם שוללים מאתנו את העונג של הכרות אישית עם שמותיכם, פחדן נשאר פחדן

יואב 7 באפריל 2013

איציק אלפסי,
קבל ״חזק ואמץ״ מאוהד מכבי.

לא דופק חשבון 7 באפריל 2013

עוד ועוד אנשי שמאל תומכים פה באיציק,כל הכבוד
איציק אתה אכן מייצג את דעת אנשי השמאל על ביתר ירושלים בצורה מושלמת,כל הכבוד
יש רק בעיה קטנה אחת
אתה אמור להיות הנציג של אוהדי ביתר פה באתר!!!!
עיתונאי השמאל לא באמת צריכים אותך שתייצג אותם
הם צריכים אותך ככיסוי תחת עבורם
הם צריכם אותך כדי להצהיר "יש לנו גם אוהד ביתר שכותב פה"
זה לא רק שמאלנים את כולם אנחנו מייצגים באתר
בוא נעשה ניסוי קל
אתה תודיע להם שאתה מסרב מהיום והלאה לכתוב על ביתר
ואז נראה מה הם יעשו איתך

שחר דמרי (גמל) 8 באפריל 2013

איציק יכול לכתוב על גידול עציצים בתנאי חום קיצונים או על באולינג חובבני בנורבגי ועדיין אני אמשיך לקרוא אותו.
מי אתה שתחליט את מי הוא מייצג?! יש לי לא מעט חברים אוהדי בית"ר, חלקם אפילו הגיבו לשטויות שלך פה בפוסט, ואין לי ספק שאיציק מייצג אותם הרבה יותר מבריון פחדן כמוך.
כל הבריונים אותו הדבר… אלימים, בעלי רגשי נחיתות, גברים גדולים רק כשיש להם אפשרות להתחבא מאחורי משהו (חבורה של קופים כמוהו, כובעי גרב וכינויים בדויים באינטרנט).

לא שזה משנה איפה שירתת בצבא, אבל אתה לא מפסיק לבלבל את השכל על השירות הצבאי שלך ואיך "נלחמת" בערבים. גם אני הייתי בצבא, הייתי קרבי והייתי קצין (למעשה אני עדיין בצבא עם כל המילואים שדוחפים לי) ואני מוכן להתערב שהיית במקרה הטוב איזה נהג או טבח.

שלו 7 באפריל 2013

ראיתי היום בערוץ 5 כתבה על אוהדי בית"ר לפני המשחק נגד רמה"ש.
פתאום התברר לי דבר אחד משמעותי.
כדורגל לא כל כך חשוב, יותר מזה כל מקום שאנשים מובילי שנאה, צריך להסגר.
לפעמים אתה כל כך עמוק בתוך הביצה מכדי להרגיש שאתה שוקע.
יש סיבה מדוע אנשים הולכים עם קפוצ'ון,
מדוע הם לא מזדהים בשמם.
קוראים לזה אנונימיות, שבכסותו הם אומרים כל מה שבא להם.
האנונימיות נותנת להם תחושת כוח והגנה.
בנדורה כבר הראה בניסוי, כמה מעט צריך כדי לגרום לאנשים טובים לעשות רע.
אני לא יודע מהיכן להתחיל בנושא של בית"ר.
הכפיות טובה מול קורנפיין, או ההתרפסות מול גאידמק כשהוא היה בשיא הונו, והבוז עליו עכשיו.
או הבורות בנושא האידיאולוגיה הביתרית.
אולי בהבנה מהיא דמוקרטיה וזכות ביטוי.
לא,
אין לדעות אלו (הגזעניות) מקום בשיח הציבורי.
אין זכות קיום לאנשים שבשם הדמוקרטיה פועלים במטרה לשלול אותה.
אני מודה שאותם אוהדי בית"ר, שחוברים לאחמד טיבי והגברת זועבי, ומנסחים מחדש את גבול הלגיטימיות בחברה הישראלית.
הם מראים לנו את הגבול מהצד הלא לגיטימי שלו.

רן 7 באפריל 2013

איציק,

אני חושב שעל מנת לשמור על איכות הדיון כאן, אתה כן צריך למחוק תגובות של אנשים שלא הגיעו לגיל 6, גם אם הגיעו אליו כרונולוגית אבל לא מנטלית/שכלית.

הגולם הזה שלא דופק חשבון לאף אחד לא תורם כלום לדיון. זרוק אותו מכאן, או שתאפשר לו תגובה אחת גג. ההצפה שלו מעיקה ומרחיקה קוראים ראויים.

לא דופק חשבון 7 באפריל 2013

"זה טיבעו של השמאלן
משחק אותה ליברל,אבל ברגע שרואה תגובה שלא מתאימה לו,דורש למחוק אותה"

איש שמאל שמתבייש בשלו ורן 7 באפריל 2013

לכותב לא דופק חשבון
אני כאיש שמאל ממש מתביש פה בכותבים כמו שלו ורן הם במקום לענות לטיעונים שלך, שאני לא מסכים איתם כמובן,הם דורשים למחוק ולחסום את התגובות שלך
שלו ורן הם שמאל כמו שסטאלין היה שמאל,הם מביישים אותנו
אני כאיש שמאל ליבראלי אמיתי,אגן פה על זכות הביטוי שלך
אנחנו לא בעסק שלסתום פיות פה,כל עוד לא מדובר בקריאה לאלימות אז כל הדיעות הם כשרות

Amir A 7 באפריל 2013

מישהו מאלו הטוענים לבעלות על האהדה לבית"ר מוכן להרחיב על המקרה שבו אלפסי "נלקח פעם אחת לאיזה פינה מתחת למזרחי באמצע משחק, כדי "לברר" למה הוא לא מוכן לקלל את איציק קורנפיין"?

Comments closed