תחנה אחרונה

מספר אחת. איציק קורנפיין

In כללי
-
צילום: אלן שיבר

אלו היו שלושה חודשים רעים לבית"ר ירושלים.

שלושה חודשים עלובים לארגון שמכנה עצמו ארגון אוהדים אבל מתנהל כמו ארגון פשע, ואפילו לאחד כזה מוציא שם רע. ארגון שמנוהל ע"י עבריינים שמסיתים ילדים מסכנים, קלי ודעת וחסרי תשומת לב לקלל אישה וילדים של שחקן עבר מפואר של המועדון בשפה שאפילו הביוב היה מסריח ממנה. ארגון שמדבר על "עקרונות" אבל לא הייתה לו שום בעיה לחבור לגרועים שבשונאי בית"ר.

שלושה חודשים עצובים למה שמכונה "הקהל השפוי", אבל נדמה לי שעדיף לכנות "הקהל השפוף". נכון, היה מגעיל לבוא וזה בלתי נסבל לשמוע אוהדים של הקבוצה שלך מקללים לידך את השחקנים שבאת לעודד. אבל יש רגעים בחיים שצריך להרים ראש, להביע אמירה, גם אם זה קשה, גם זה מגעיל. היום אתם מוותרים על בית"ר, מחר תוותרו על העיר שלכם, מחרתיים תוותרו על הבית.

שלושה חודשים מאכזבים לעמותת האוהדים שהתגלתה, במקרה הטוב, כאוסף של אנשים שדעתם נשתבשה עליהם או שאינטרסים אישיים שיבשו אותה עבורם, ובמקרה הרע כסניף של הארגון מסעיף א'.

שלושה חודשים פאתטיים לשחקנים שמדברים עכשיו על "לבדוק אופציות באירופה" אבל ברגע שכמה ילדים מהיציע הפסיקו לקרוא להם "לבוא עד הגדר" הם לא היו מסוגלים לתת פס. שחקנים ששלחו אס אם אסים לאותם פרחחים שקיללו את האמהות והאחיות של החברים שלהם שיבואו לעודד אותם במשחק האחרון כדי שלא יכתימו את הקריירה שלהם בירידת ליגה.

שלושה חודשים מגעילים לתקשורת הישראלית, שידעה לספר כל השנים שבית"ר ירושלים היא מועדון גזעני, אבל ברגע שהמועדון יצא להילחם במי שהופך אותו לכזה, היא עברה מייד לתפקיד של משקיף בדעה מייעצת. נתנה במה לאותם חדלי אישים והפכה אותם לתנועה לאיכות השלטון. אותם עיתונאים שלגלגו על איציק קורנפיין כשאמר שלא בשלו התנאים לשחקן ערבי בבית"ר, באו אליו בטענות על העיתוי של המהלך להבאת השחקנים הצ'צ'נים.

*

אבל אלו היו גם שלושה חודשים מרשימים, בדיוק כמו ה-216 שקדמו להם, לאיציק קורנפיין.

האיש שהופקר לבד בחזית, אבל הוכיח שוב איזו דמות מעוררת השראה הוא. שבתוך כל הכאוס, הבוקה והמבולקה, שכולם מסביבו קורסים או משנים את דעתם בקצב שבו משתנה מזג האוויר באי טרופי, הוא נשאר לעמוד, יציב, איתן בטוח בדרכו. מול כל הרפש. לא נבהל, לא מתכופף, לא מתרפס. לא מתנצל ולא מזגזג.

האיש היחיד שהדבר היחיד שתמיד עמד, עומד ויעמוד לנגד עיניו היא טובתו של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים. זה שיודע להבין טוב יותר מכולם מה הדבר הנכון עבור המועדון. מנהיג אמיתי שגדול בשלוש דרגות על בית"ר ירושלים ועל הכדורגל הישראלי בכלל.

איש שהייתי רוצה לראות בעתיד משתלב בתפקיד בכיר שבו יוכל להשפיע על החברה הישראלית. וכרגע הוא האיש האחרון שעומד בין בית"ר ירושלים ובין קריסה טוטאלית.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

52 Comments

ניינר 5 במאי 2013

שלושה חודשים בהם איבדתי את מעט האהדה שעוד נותרה לי לקבוצה שפעם היתה אהבה גדולה שלי.
לא יודע אם אתה צודק בעניין קורנפיין, אני לא משוכנע שהוא כזה צדיק אבל כבר לא אכפת לי. קיויתי שביתר ירדו אתמול היות וזה היה הסיכוי לנקות את האורוות מכל החרא ולהתחיל מחדש אבל זה לא יקרה והקבוצה נדונה לשנים של יאוש ועליבות.
איפה אברם לוי כשצריך אותו?

איציק אלפסי 5 במאי 2013

בכל מצב אחר זה אולי היה נכון להגיד שירידת ליגה תהיה הזדמנות להתחיל משהו חדש ונקי, אבל במצב הנוכחי אם בית"ר הייתה יורדת אתמול ליגה היא למעשה הייתה יורדת שתי ליגות – מכיוון שאז בוודאות היא הייתה הולכת לפירוק ומתחילה את העונה הבאה בלאומית במינוס 9 נק' וסביר מאוד להניח שיורדת ליגה נוספת תוך עונה (ע"ע הפועל כפ"ס). נכון שאין הרבה מה לחגוג את ההישארות הזו, החולה עדיין במצב קריטי, אבל לפחות הוא בהכרה.

קיש 5 במאי 2013

כיוון שבלתי אפשרי להפריד את התנהלות המועדון מהתנהלותו של האיש, בוודאי שלא על פי פרסומים בתקשורת – אין אפשרות אמיתית לבחון את תרומתו ויכולתו של קורנפיין.
מה שכן – הוא קיבל תרומה מלאה לעבודתו, כך שאין שום סיבה להעריץ אותו או משהו בסגנון. אין מנכ"ל של קבוצה שמרויח אפילו חצי ממנו בליגה, במשך כל השנים שלו בבית"ר.
בכל מקרה, בית"ר שוב ושוב מוכיחה שהיא קבוצה זניחה ומועדון זניח, שלא מעניין אף אחד מתחת לשער הגיא, ושלולא כל הרעש שהוא מייצר (לרוב רעש שלילי) – אפילו לא היינו שומעים עליו רוב הזמן.

ניינר 5 במאי 2013

לפחות היינו מחדשים את ימי הדרבי העליזים

כריסטי ברטו 21 במאי 2013

הלוואי, ניינר, הלוואי.
עם כל הכבוד לדרבי הזר והמוזר שהולך להיות לנו השנה, סאסי נגד קטמון, אני כבר לא יכול לחכות לדבר האמיתי…
ובמחצית אני ואתה נוכל לדבר על טוטנהאם, ועל יחסינו עם גארת' בייל לאן, ומתי ארסנל יסיימו סוף סוף מאחורינו!

איציק 5 במאי 2013

איציק, אני רציתי שבית"ר ירדו, או יתפרקו אפילו. לא, אני לא שונא בית"ר, אבל נראה לי ש"השפוים" הפסידו, וסיפויר לה-פמיליה מושכים ידיהם זו אחיזת עיניים. במצב הנוכחי לבית"ר אין תקומה כי אם בשני מצבים:
1. להשאר בליגה ולהיות תחת השילטון של הסירחון עליו אתה מדבר.
2. להתפרק, ולקום מחדש מהתחתית כקבוצה חדשה, עם בניה מחדש של קבוצה וערכיה. לשנות תא הקיים לא ניתן, ניתן להרוס ולבנות חדש, גם אם זה כואב וגם אם התהליך ארוך, לפעמים להיות בהכרה כדי לראות מי אתה זה לא מספיק.
כהערת צד, מה שהיה אתמול בסכנין זה לא פחות גרוע ממה שקורה בבית"ר. דיגלי פלסטין, הסיבוב של טיבי המבסוט על חשבון המשחק, העידוד שטיבי קיבל, אשר לא עושה כלום למענם, כל זה הוא הצד השני של אותה הגזענות. התופעות הללו קורות גם במשחקים אחרים רק בעוצמה נמוכה יותר. סכנין היא לא דוגמא לשום דו-קיום, זה קהל גזעני שמעוניין במדינת פלסטין במקום מדינת ישראל, הוא גזען כלפי היהודים, אך כיוון שמתייחסים אליו כאל מיעוט נירדף, עוברים על זה סדר היום. צריך לטפל בו וגם באלו של בית"ר ואחרים. מתברר שגזענות זו לא המצאה שרק היהודים משתמשים בה. מתברר גם אצל אחרים זה קיים וראוי לטיפול.

המאמן 5 במאי 2013

לפחות בסכנין מעסיקים שחקנים יהודיים…

מיקו גוטליב אהלן סבבה 5 במאי 2013

הוא האיש שהביא אותה עם החובות לקריסה טוטאלית. קשה לי להאמין שעם הבחור שחושב רק על השרידות הזמנית שלו בית"ר תגיע לאנשהו בשנים הקרובות.
והעמותה? הם הביזיון הגדול. הייתה להם הזדמנות פז, תמיכה מהקהל, לנסות להשתמש בכוח והכסף ולהפוך את בית"ר למשהו גדול.ובמקום זה הם רק רצו להשלים חלום ילדות ולנהל את בית"ר.

רחמים 5 במאי 2013

3 חודשים???חתיכת פרק זמן,אה..?
5 שנים שבית"ר ירושלים בקרבות תחתית
5 שנים שהקבוצה מוכרת את טובי שחקניה שגדלו במועדון כדי לממן משכורות עתק שלא מובן על מה ולמה משולמות בכלל.
5 שנים שהקבוצה מתנהלת כמו שוק
5 שנים של אכזבות,כשלונות מכל הסוגים,הפסדים ודמעות.
השנה חזר לנו החיוך..הקבוצה קמה ע"י האוהדים,התבססה על שחקני בית שעד לא מזמן דחפו מהיציע,שיחקה בצורה מלהיבה,מרתקת,התקפית,רעננה ומרגשת.
אוהדים מפוצצים על אצטדיון,כרטיסים אוזלים יומיים לאחר תחילת מכירתם.תצוגות עידוד שלא נראו עד כה בארץ.
כנראה שאיציק מאד טוב אליך בדרך כזאת או אחרת אם אתה חושב שהוא המלך וכל השאר טועים.עד מתי תישארו רדומים.?צריך שניים לטנגו.הקהל העונה מילא את תפקידו ואף מעבר,ההנהלה לעומת זאת אפילו לא יצאה ידי חובה שלא לדבר על הריסת כל חלקה טובה שעוד נותרה בבית"ר.
הנהלה הביתה.רוצים את בית"ר בחזרה,עם או בלי גירעון,ליגת על או ליגה לאומית לנו זה אף פעם לא הפריע.מה שחשוב לנו זה לראות קבוצת כדורגל שנושאת את המנורה.
כֻּלָּנוּ גֻיַּסְנוּ לְכָל הַחַיִּים:
מִשּׁוּרָה מְשַׁחְרֵר רַק הַמָּוֶת

קוף תאילנדי 6 במאי 2013

אם הייתם כאלה אוהדים טובים הייתם מעודדים עד סוף העונה ואז עושה מחאה.

אתם אומרים זה לא בסדר לעשות צעד כזה באמצע העונה?
אני אומר זה לא בסדר לעשות מחאה באמצע העונה.

חבל, חבל שלא ירדתם ליגה. ועדיין יש לי תקווה שהקבוצה תתפרק, שתקום קבוצת אוהדים שפויה וטובה.

אורן 5 במאי 2013

איציק,
ואחרי כל מה שהגבתי לך אתמול,
הפיסקה האחרונה של החלק הראשון היא מאסטרפיס.כל כך נכון.

יונתן 6 במאי 2013

כל כך נכון. ואני חושב שמעט תשומת לב הוקדשה לקמפיין העצום שמנהלת אופירה אסייג נגד קורנפיין מזה למעלה משנה. הכל התחיל ביום שבו הוא לא ענה לה לאיזו שאלה בתכנית הרדיו שלה, והיא בתגובה פשוט הורידה אותו מהקו באלימות. באותו יום הוא החליט שהוא לא עולה לשידור אצלה בתכנית, והיא מצדה החליטה שהיא תראה לו מה זה ותגרום לו להצטער על הרגע שבו הוא הפחית מחשיבותה.

אופירה מובילה את הקמפיין הכי שפל ומסוכן בספורט הישראלי. נהרות של הסתה נגד קורנפיין וחפנות לאוהדים עוברים בין שש לשמונה מדי יום (!!) בתחנות הרדיו האיזוריות. הכתבות באתר שלה הן מגמתיות, ופתאום מגנים על חופש הביטוי של האוהדים. מעלים את פושעי לה פמיליה לשידור רק כדי שיבכו שלא נותנים להם להיכנס, אבל אפילו פעם אחת, פאקינג פעם אחת בכל שלושת החודשים האחרונים, לא נשאלו מנהיגי המחאה איך לעזאזל הם יכולים לטעון שהמחאה לא גזענית ובאותו זמן לשרוק בוז לסדאייב בכל נגיעה שלו בכדור. ביום שבו החליט גאידמק להחתים את שני הצ'צ'נים (אף אחד לא חשב על זה שהם מוסלמים, הוא פשוט קיבל על הדרך ובחינם שני שחקנים בהשאלה עד סוף העונה בגלל איזו עסקה מפוקפקת שהוא כנראה היה שותף לה), יצאה אופירה ראשונה עם הכותרת: שני שחקנים מוסלמים בדרך לבית"ר. זה מה שהלהיט והתסיס את הכל, נקודה. אם לא היו מתייחסים לזה שהם מוסלמים לאף אחד לא היה אכפת. נכון שכל הצ'צ'נים הם מוסלמים, אבל גם 70% מהאלבנים הם מוסלמים ואף אחד לא חשב לבדוק מהי דתו של ויקטור פאצ'ה שחורר רשתות בטדי בתחילת העשור (כמובן שהוא מוסלמי למי שתהה). בכלל, העניין הזה שהם מוסלמים בעצם הציב שאלה מול האוהדים: האם אתם נגד ערבים או גם נגד מוסלמים? וכמו במקרים דתיים של שמירת שבת ודומיהם, הולכים עם הדרך שלא משאירה מקום לטעויות וש"מכסה" את כל האפשרויות.
העובדה שכל פיפס שהאוהדים עושים ישר תפס כותרת בוואן נתנה להם דלק להמשיך. כל פרובוקציה של עשרים אוהדים באימון הפכה לידיעה ראשית אצל אופירה. המנגנון משומן ומתקתק בלי טעויות. שאר אמצעי התקשורת לא רצו להישאר מאחור וכך הכותרת מהמשחק בו כבש סדאייב הייתה האוהדים שנטשו ולא סדאייב שכבש.

והדבר הכי עצוב מבחינתי, זה שמרבית האוהדים הם מוסתים. ילדים בגילאי העשרה, ששומעים מדי יום את התכנית, נכנסים לוואן (האתר היחיד שנכתב ברמה כל כך נמוכה עד שאנשים שהם חצי אנאלפבתים יכולים להבין מה כתוב בו) והמוח שלהם נשטף במסרים נגד קורנפיין.

איציק אלפסי 6 במאי 2013

מדויק מאוד. ומה שיפה הוא שבאותו אתר בדיוק מביעים עכשיו "זעזוע" מההתנהגות בשבת בסכנין של אותם אלה שהם הפכו לגיבורי תרבות.

הרצל 5 במאי 2013

אלפסי שכחת לספר שאיציק הוא בעל המניות בביתר והוא הבעלים של הקבוצה … כמו כן, שכחת לספר שהוא הביא שחקנים תת רמה וסתם יצר בלאגן עם הקהל.

אייך יתכן שהביאו 2 שחקנים שלא יודעים לשחק ויצרו חבית נפץ? אולי בגלל שהקרן לישראל החדשה מימנה את ביתר…?

רבותיי, איציק עשה מספר טעויות קטנות, אבל טרגיות.

אף יו"ר או בעלים לא יכול להשאר בקבוצה אם הוא יוצא נגד האוהדים של הקבוצה, זה לא רק בביתר – זה כלל עולמי.

אבי 5 במאי 2013

כתבה בהזמנה!

רועי 5 במאי 2013

אדון איציק אלפסי.
איפה היית אתמול במשחק הכי קריטי של העונה? אדון "אוהד שפוי" שכמוך?! תן לי לנחש – ישבת בבית מול ערוץ 511 כדי לפחות לראות את המשחק בHD ולהרגיש אוהד. מי אתה בכלל חתיכת אפס סתום ואטום?! מה עשית למען בית"ר? מתי הפסדת משהו בחיים שלך למען בית"ר? אז נכון, לה-פמיליה הם אנשים קצת לא שפויים כמוך, אבל הם אלה שהביאו את בית"ר למקום שלישי העונה, הם ולא אחר. לא ארקדי (שהשקיע רק 3 מליון ב-5 שנים) בטח ובטח שלא האליל שלך (עלק מעורר השראה) איציק קורנפיין שהרוויח מליון שקל לעונה ויצר עוד חובות למועדון (ראה ערך גנק ועסקת יצחקי). אותם אוהדים, שתאה בטח מכנה אותם ערסים/בבונים/עבריינים וכו', הפסידו מלא כסף על נסיעות וכרטיסים, הפסידו מבחנים באוניברסיטה (תתפלא) וימי עבודה, סיבכו לעצמם את החיים ובזבזו המון זמן כדי להכין תצוגות קהל מדהימות. מבלי להכיר אותך אני בטוח שלא הפסדת כלום בחיים בשביל בית"ר. אז שב בשקט!
תפסיק להפיל כל דבר על האוהדים. 5 שנים שחורות של מאבקי תחתית וחוסר ודאות לפני פתיחת עונה עוברים עלינו, וכי אתה יכול להאשים את הקהל בזה?! תתבייש! אתה לא אוהד! כל ילד בן 14 יכול היה למכור את יצחקי, ורד, תמוז, עזריאל, אייבינדר ועוד, כדי להחזיק את בית"ר עם הראש מעל המים, אז צא מהסרט שאיציק הוא גאון כלכלי שרואה את בית"ר לנגד עיניו.
למה נראה לך שהוא יישאר אם ארקדי יישאר, ויעזוב אם ארקדי יעזוב? כי רק ארקדי מספיק מטומטם לשלם לו מליון שקל לעונה. הוא יודע שאף בעלים בר דעת לא יהיה מוכן לשלם לו סכום כזה! למה הוא לא רוצה שבית"ר תלך לפירוק? כי הוא יודע שאם זה מה שיקרה, החובות שיש לקבוצה אליו, יקוצצו משמעותית.
תתעורר ילד, אתה רדום.

איציק אלפסי 5 במאי 2013

זה שאתה צועק חזק לא אומר שאתה צודק. אתה לא מכיר אותי בכלל – מי אתה שתחליט מה תרמתי לבית"ר? שלושים שנה אני אוהד בית"ר ואתה לא נראה לי מישהו שאני חייב לו דין וחשבון של כמה ובמה זה עלה לי.

באמת כל הכבוד לכם על התצוגות ביציע ועל זה שאתם נוסעים לדוחא. כבר השוויתי את זה כאן פעם לגבר מוכה שאומר לאשתו שהוא אוהב אותה. מה כל זה שווה, אם ברגע שהמועדון לא נאמן ל"עקרונות" שלכם (שאגב, הם לחלוטין שלכם ולא שלו או של התנועה שהוא נושא את שמה) אתם מתהפכים עליו והורסים אותו הרבה יותר טוב מאיך שהשונאים הכי דגולים שלו אי פעם היו יכולים לעשות?

השורה התחתונה היא כזו והיא פשוטה: בגלל הלה פמיליה והגזענות אף אחד לא רוצה לגעת בבית"ר – אף ספונסר, אף איש עסקים נורמלי. היחידי שאולי מתעניין זה טיפוס כמו טביב שכבר הרס שני מועדונים (וגם הוא לא יבוא, כי גם הוא לא עד כדי כך טיפש).

זה שהקבוצה נתנה ריצה יפה במשך כמה חודשים העונה, זה כן, גם בזכות ההתלהבות של הקהל שמי שהוביל אותה היו הלה פמיליה, אבל הריצה הזו לא שווה כלום כי הייתה בנויה על התלהבות ולא על יסודות של מועדון בריא. עובדה שבמשבר הראשון נהייתה קריסה טוטאלית.

כל עוד הלה פמיליה נותנים את הטון ביציע אין תקומה לבית"ר. נגיד שמחר איציק מודיע שהוא הולך והמועדון מגיע לבית משפט. דבר ראשון יש אפשרות שביהמ"ש יחליט לפרק את בית"ר סופית ויוריד אותה לליגה ג'. אבל גם אם הוא יאשר הקפאת הליכים וימנה נאמן שינסה למכור את הקבוצה – אתה רואה מישהו שיבוא ויקנה אותה? (טביב זה לא נחשב, אם הוא יבוא אתם עוד תתגעגעו לארקדי ואיציק) אתה רואה איזה מישהו כמו גולדהאר מגיע? הרי כל אחד שישים שקל בבית"ר יכול להגיד שלום לעסק שלו. תעשה גוגל – תרשום בית"ר ירושלים באנגלית, הדבר הראשון שיקפוץ לך זה "גזענות". והיום גזענות זה כתם יותר גרוע מגניבה, העלמת מס, סחר בבני אדם ומה שאתה לא רוצה.

מי שצריך להתעורר חביבי, זה אתה והחברים שלך. ורצוי שעה אחת קודם. לחברים שלי ולי זה יכאב מאוד אם בית"ר תעלם, אבל נמשיך בחיים שלנו ונמצא תחליפים. לחברים שלך, לטוב ולרע, בית"ר היא הכול בחיים והם אלו שיישארו בלי כלום אם בית"ר תתפרק.

רועי 5 במאי 2013

מצידי אתה יכול להיות אוהד גם 400 שנה, אתה אוהד פח אם אתה משבח את קורנפיין בצורה כזאת. או שאתה פח, או שאתה עיוור.

הכי קל לתלות הכל בגזענות ולהפיל הכל על הקהל.
עוד מעט תגיד לי שדן אדלר ואדם לוין ברחו מבית"ר בגלל הגזענות, עוד מעט תגיד לי שהניהול הכושל והחובות לגנק הם בגלל הגזענות, או שאיציק לוקח מליון שקל לעונה בגלל הגזענות.
איך זה שטביב היה מוכן לקחת? איך זה שפניג'ל היה מוכן לקחת? איך זה שפלאטו שרון היה מוכן לקחת? אוקיי, מדובר באנשים גזורים/שרוטים/משוגעים וכו', אבל עובדה שהטענה שלך מופרכת.
נכון, מודה ומסכים שיש בעיה רצינית בקהל וישנה התנהגות טיפשית, ולי אין בעיה עם סדאייב וקדאייב.
אבל אם איציק רואה את הצלחת בית"ר לנגד עיניו, איך יכול להיות שהבעלים מביא 2 זרים (מצידי שיהיו אינדיאנים עם זנב וקרניים) והאדון המעורר השראה שלך מאשר מהלך כזה? כל טיפש היה יכול לראות לאן זה יוביל. אבל איציק פחדן, איציק סמרטוט, איציק בובה על חוט. בטוח שהוא לא מעורר השראה. וואלה היה יכול לצאת גבר ולבוא לארקדי ולהסביר לו שמהלך כזה יהרוס את העונה הכי יפה של ביתר בעשר שנים האחרונות, אבל העדיף שלא. מעניין למה?
אין לי בעיה עם הביקורת שלך על האוהדים, אני מכיר הרבה מהם, כולל ה"שפויים" שלך, וכולל ה"גזענים" שלי, אבל אין קשר בין ההתנהלות שלהם לבין הניהול הכושל של איציק קורנפיין.
לא יכול להיות שיו"ר לא מצליח להביא רוכש כבר 5 שנים. ועוד להפיל את זה על הקהל שלך. פשוט לא יכול להיות, ובטח שלא במועדון הכי גדול במדינה.
באיזה מועדון ישנם שני זרים שנוסעים למולדתם מבלי שהמאמן יהיה מעודכן על כך? ועוד באישור היו"ר מאחורי הגב של המאמן? אה נכון, בטח זה קרה בגלל הגזענות.
באיזה מועדון הסקאוט (איתן מזרחי) נמצא בסכסוך כבר עונה שלמה עם המאמן? זה בריא לדעתך? בטח גם את זה יפילו על הקהל הגזעני.
אפשר להגיד הרבה דברים על הקהל הזה, לטוב ולרע, אבל מה שהפיל את המועדון למצב הזה הוא הניהול הכושל.

לפחות הגבר המכה הזה יודע לעמוד לצד אשתו ברגעיה הקשים ולנסות לעקור את הבעיה (איציק וארקדי) מהשורש, במקום לנטוש אותה ו"למצוא תחליפים" כדבריך.
אמרתם שאתם לא רוצים את האוהדים האלה ביציעים, אמרתם שהם הרסו את הקבוצה, אז בוא תגיד לי למה השחקנים התקשרו אישית לראשי המחאה כדי שיגיעו לעודד בדוחא, ולא התקשרו אליך? הרי אתה אוהד אמיתי לא? אתה אוהד שפוי נכון?
תבין, בלי חלוץ טוב – יש קבוצה.
בלי זרים – יש קבוצה.
בלי רוכש מליארדר – יש קבוצה.
בלי מאמן איכותי – יש קבוצה.
בלי אוהדים – אין קבוצה.
משוואה פשוטה.
יאללה, קפל ת'דברים שלך ותמשיך לראות את בית"ר דרך הכורסא היפה שלך בזמן שאנחנו נותנים את הלב.

איציק אלפסי 5 במאי 2013

אין לי מושג למה אדלר ולוין הלכו, אני יודע שיש שמועות שאיימו עליהם או משהו כזה, אבל לא ראיתי לזה שום מקור רציני. העסק הזה באמת יותר מחשוד, גם העובדה שמהר מאוד הפסיקו לדבר על זה. מה שבטוח זה שאיציק הוא האחרון שאפשר להאשים אותו בזה מכיוון שהוא זה שנסע ללונדון, שיכנע אותם לקחת את הקבוצה וחתם איתם על ההסכם.

לגבי טביב – עובדה שהוא לא ממש ממהר לקחת, חלק גדול מזה בגלל שהוא חושש מהאוהדים. פניג'ל ולוי הם סיפור אחר – הלוואי שהם היו לוקחים את בית"ר, הם אוהדים אמתיים שיודעים בדיוק מה המשמעות של לקחת את הבית"ר ומוכנים לקחת את זה על עצמם. חבל שניר ברקת טירפד את זה ואני מאוד כועס עליו בגלל זה, כי נראה לי שהוא טרפד את זה לא מסיבות ענייניות.

בכל אופן, פניג'ל ולוי, כאמור, הם בערך היחידים שיש. להאשים את איציק שהוא לא הביא רוכש? ראשי ממשלה ניסו, שרים ניסו, ראשי ערים, איציק אשם?! העמותה שצועקת "פירוק, פירוק" והיה לה בלעדיות להביא רוכש כל העונה – הביאה אפילו מישהו שיתעניין? שיבדוק את הספרים? אתה יודע שאותו אחד שתורם לבית"ר כבר כמה עונות הסכים לתרום רק בתנאי שלא יפרסמו את השם שלו? אין אבן שאיציק לא הפך כדי להביא רוכש, אבל אחד לא רוצה להתקרב לאוהדים האלה.

איציק לא טיפש, הוא ידע שיהיה בלגאן עם סדאייב וקדאייב, אבל הוא ידע שבמוקדם או במאוחר יהיה צריך להתמודד עם זה והוא היה מוכן לקחת את זה על עצמו. תאר לך מה היו אומרים אם היה מתפרסם שהציעו לבית"ר להחתים שחקנים מטרק גרוזני והיא סירבה בגלל שהם מוסלמים. לא רק שהוא לא יצא סמרטוט בסיפור הזה, אלא הוא היחיד שיצא גבר והעמיד את עצמו מקדימה וספג את כל האש. בוא נסכם שלא אני ולא אתה היינו עומדים בעשירית מזה.

וזה שהשחקנים התקשרו לראשי המחאה זה מראה בדיוק על האופי שלהם. אותו אופי שדרדר אותם ממקום רביעי לכמעט לרדת ליגה.

ולא, אני לא אוהד שפוי. אני ממש לא שפוי בכל מה שקשור לבית"ר, תאמין לי. אבל אני אוהד מפוקח, שקורא את המפה ומבין את המצב. ואני אוהד ששם את המועדון מעל הכל, שאין לו שום עקרונות שיותר חשובים מהמועדון. ואני אוהד שמכיר את ההיסטוריה והערכים של המועדון. ואני אוהד שבחיים לא ישתמש באלימות פיזית או מילולית להשיג את המטרות שלו.

ולגבי זה שבלי אוהדים אין קבוצה – אפשר להתווכח, רמה"ש עשתה עונה יפה מאוד בלי שום לה פמיליה, קופים ירוקים או אולטראס כאלה או אחרים. אבל דבר אחד בטוח – בלי קבוצה אין אוהדים. ואוטוטו אין קבוצה.

רועי 5 במאי 2013

אתה פשוט דמגוג אחי אם אתה מעז בכלל להשוות את בית"ר ירושלים לרמת השרון.
אם אתה מגדיר את עצמך כ"אוהד ששם את המועדון מעל הכל, שאין לו שום עקרונות שיותר חשובים מהמועדון", איפה היית אתמול? בדוחא? נראה לי שלא. נראה לי יותר מאחורי מסך ומקלדת.
אתה מזכיר לי את אלה שצועקים כמה שהממשלה חרא והמחירים בשמיים אבל לא עושים עם זה כלום אלא כותבים טורים מנוסחים היטב ברשת.
לא פעם ולא פעמיים איציק בעצמו הסביר שהמהלך של הבאת הצ'צ'נים בכלל היה מקצועי ובלי קשר למלחמה בגזענות. בחייאת, ותהיה אמיתי עם עצמך, ככה נלחמים בגזענות? ככה עושים מהלך כזה שמשנה היסטוריה בבית"ר? גם בלי התשובה שלך, שנינו יודעים שלא.
אין בעיה, אתה רוצה להילחם להילחם בגזענות? מצוין, יוזמה מבורכת. זאת לא הדרך. ובטח של העיתוי.
באמת אחי שאתה עיוור אם זה מה שאתה חושב שעומד מאחורי הבאת הצ'צ'נים לבית"ר.
בוא אני אסבר לך את האוזן קצת:
ארקדי מאס בשוק הישראלי והתחיל לפתח עסקים בצ'צניה, כחלק ממאבקי אגו שלו מול לב לבייב. הוא רוצה להוכיח את כוחו בשוק הצ'צ'ני ובכך חבר לאיש שנוי במחלוקת העומד בראשות צ'צ'ניה – רומן קדירוב.
וכך, עשה לו גאיידמק עסקה מסויימת,שבמהלכה הובאו לצעצוע שלו העונה לשם בית"ר ירושלים, שני שחקנים אלמוניים, שאף אחד לא הביע בהם טיפת עניין. ובמיוחד לא אלי כהן, שאמר זאת במפורש בתכנית הספורט ברדיו ירושלים ביום שישי. ("סדאייב היה ברירת מחדל, וקדאייב הובא ככה על הדרך", ואני מצטט)
יו"ר אמיתי, לא מאשר דבר כזה. נקודה. בלי קשר להשלכות בתקשורת.
אם אתה אוהב את הקבוצה, תצא נגד התקשורת ולא נגד הקהל שלך.
אתמול אמר את זה יפה אייל ברקוביץ' – בית"ר עשתה את הטעות הכי גדולה שאפשר לעשות במועדון כדורגל, וזה לצאת נגד הקהל. ולא משנה כרגע כמה הוא טוב/רע, גזעני/נאור, קיצוני/שפוי. פשוט אסור לצאת נגד האוהדים.
אני לא טוען חלילה שצריך ללטף את האוהדים על כל קריאת "מוות לערבים" או "טועמה מחבל", נכון, צריך להיכנס בזה בכל הכוח, אבל לעשות טעות כל כך נוראית בגלל שאתה פוחד מארקדי ומהתקשורת, זה מראה על חולשה תהומית ולא על "עמידה מל כל האש".

טביב לא ממהר לקחת, כי הוא לא טיפש. הוא לא ייתן שיעבדו עליו. תאמין לי שלא משעמם לו, והוא לא סתם מבזבז אפילו את הנייר של הפקס אם הוא לא היה מתעניין ורציני.
ארקדי חזיר! באיזה זכות הוא מפיל עליו את עניין המשכורות לשחקנים? אגב, ארקדי, שהביא את הצ'צ'נים, והתחייב לעמוד בכל ההוצאות סביבם, עוד לא עמד בהתחייבותו אליהם. בטח גם זה בגלל הלה פמיליה הגזענים.
עוד אנקדוטה מעניינת:
בתחילת העונה שעברה, ככה באופן מפתיע, עזב המאמן דויד אמסלם את המועדון ואת המשרה הכל כך נחשקת. ככה סתם, ככה פתאום החליט אדם גדול שעשה קריירה נפלאה בבית"ר, תרם המון, והביא לא מעט תארים במו רגליו.
אף אחד לא שאל למה? אף אחד לא שאל מדוע? מדוע מאמן בתחילת הקריירה מחליט לעזוב במפתיע מועדון כל כך גדול, ועוד בתחילת העונה מבלי ששוחק אפילו משחק אחד.
אז קבל למה:
אמסלם בנה סגל שחקנים מסוים, והמושחת איציק, ויד ימינו איתן מזרחי הבן כלב, סליחה אני מתקן – "סוכן השחקנים הדגול" איתן מזרחי. שניהם החליטו להנחית פה בלם אנונימי ואפור, העונה לשם מיגל פורטיז'ו. לא צריך להרחיב כמה שהוא היה חלש ושחקן גרוע.
אמסלם לא רצה אותו, איציק כן. אמסלם לא התעניין בו בכלל, אבל סוכן השחקנים של פורטיז'ו, (נחש מי הוא אותו סוכן מהולל) החליט שהוא יהיה בקבוצה. פשוט כי הוא יגזור על העסקה עוד כמה שקלים לכיס המושחת.
בקיצור – אמסלם לא רצה את פורטיז'ו, איתן ואיציק התעקשו עליו. אמסלם ראה עם מי יש לו עסק והחליט לשים ת'מפתחות. וככה ניקו הכל מתחת לשולחן והביאו את יובל נעים בעוד קומבינה מעשה ידיו של איציק קורנפיין.
שוב, אין לי בעיה עם הביקורת שלך כלפי הקהל, גם אני כועס על חלק מהמהלכים שלהם. אבל הסגידה הזאת שלך לאיציק קורנפיין פשוט מקוממת, וראוי שתסתכל על הדברים בפרופורציות. אחרת – אתה מביך את עצמך.

איציק אלפסי 5 במאי 2013

אני מסכים עם התזה שלך לגבי ארקדי והעסקים שלו בצ'צ'ניה – כך גם הבנתי את הדברים מלכתחילה. העניין שזה לא משנה אם זה היה קורה, בקיץ, בחורף, בסתיו או באביב, עם או בלי הודעה מסודרת – התגובה של הלה פמיליה הייתה דומה.

רועי 5 במאי 2013

יפה, אז אני מדבר בשם עצמי ולא בשם הגזענות או בשם ארגון זה או אחר.
אני, כאוהד בית"ר מגיל 4, משמע 21 שנה, שטיילתי בכל הארץ בגלל ובעיקר בזכות בית"ר ירושלים, לא רוצה עסקים ואינטרסים אישיים על חשבון האהבה שלי שגדלתי עליה.
אז ברור שארקדי הוא הפושע הגדול. וכן, אני לא מתבייש להשתמש במילה פושע. אבל איציק הוא שותף ישיר לפשע הזה. איציק נתן לזה יד כשלא ניסה למנוע את זה. חד משמעית.

נניח שעכשיו תראה רצח ברחוב, ולא מנעת את זה, אתה תקבל כמה שנים טובות בכלא חביבי. אנלוגיה ברורה.
אחרי הכל, ולמרות הכל, ארקדי ילך, איציק ילך, שחקנים ילכו ושחקנים יבואו. אבל הקהל, הכי טוב בארץ, יישאר. ושאני אומר הקהל הכי טוב בארץ, אני מתכוון לאלה שהולכים אחריה בטוב וברע. לאלה שהיו אתמול בדוחא, לאלה שלא טוענים שימצאו לעצמם "תחליף", לאלה שלא משווים את בית"ר לרמת השרון.
לצערי הרב, גם לאלה שעושים הרבה בלאגן. אני לא תומך בהם וזה ראוי לגנאי, אבל בשורה התחתונה הם אוהדי בית"ר.
לכם, השפויים, היה שלושה חודשים להראות מי אתם ולצאת מהחורים נגד נתניה, עכו, רמה"ש, באר שבע, סכנין, הפועל חיפה, אשדוד וכו', והעדפתם לשבת מאחורי המקלדת ולקטר. הוכחתם שאתם חכמים גדולים רק כשבית"ר עושה 3-2 בטדי על הפועל ת"א. הוכחתם באמת את מי צריך ואת מי לא צריך.
שוב, אני חוזר על זה – גם לי יש ביקורת על הקהל, ביקורת חריפה מאוד. אבל, זה לא אומר שאיציק הוא טהור ושאיציק הוא זה שהציל אותנו. איציק נכשל! ולכן צריך לפנות את מקומו. נמאס מההתחנפות אליו.

איציק אלפסי 5 במאי 2013

הטענות שלך לגבי האוהדים "השפויים" במקום, רק אל תכליל אותי איתם – אני הייתי בכל אחד מהמשחקים ועודדתי את הקבוצה. הייתי מגיע גם אתמול לדוחא אבל אני לא נוסע בשבת.

רועי 5 במאי 2013

אשריך אחי.
רק בוא נשים את עניין האוהדים בצד, כי לא על זה מדברת הכתבה שלך.
עליהם אפשר לדבר עוד שנים, כי מדובר באלפים ולכל אחד מהם יש דעות שונות ומשונות.
שים את עניין התנהלותו של איציק קורנפיין, אדם אחד בודד, שבשורה התחתונה – כשל.

אבו ראמי 6 במאי 2013

לא בעניין להכנס לכם באמצע הריב, אבל :
שים לב שכשאתה מדבר על גאידמק אתה אומר שהוא הביא "רק" 3 מליון ב 5 שנים, ועל האוהדים שנסעו למשחקי חוץ אתה אומר הפסידו " הפסידו מלא כסף על נסיעות וכרטיסים" .

איציק ע 5 במאי 2013

מאז ילדותי אני אוהד את בית"ר כבר שלושים שנה ואף פעם לא הרגשתי מה שהרגשתי השנה פשוט גועל ואכזבה
לקחתי את שני ילדיי הקטנים לראשונה בחייהם למשחק כדורגל לקבוצה שחינכתי אותם לאהוד והתביישתי לא היו לי תשובות לשאלות שלהם אבא למה האודים מקללים את השחקנים שהם אמורים כביכול לאהוד?
למה יש בהם כל כך שינאה?
אותם אנשים שקוראים לעצמם אוהדים אנשים תת רמה שמושפעים ומלאי שינאה אני לא קורה לכם אוהדים אתם שתמיד אומרים באש ובמים ביתר ירושלים איך אתם לא מתביישים לקלל את השחקנים שגדלו במועדון מה היתה ההרגשה ששחקן יהודי היה משחק בחו"ל והיה עובר את מה שהשחקנים הזרים עברו פה כולנו היינו מזדעזעים צריך להקיא אנשים כמוכם מהחברה כך חינכו אתכם?זה החינוך שתעבירו לילדכם?
באשר לאיציק קורנפיין חזק ואמץ איציק לא יודע איך אתה מצליח לעבור את כל מסע האכשפות הזה לך תמיד עם האמת שלך ואל תשבר מול אותם "אוהדים" אני מחזיק ממך תודה שאתה מציל את בית"ר כל שנה
מקווה שהשנה הבאה עלינו תיהיה שנה יותר מוצלחת

עמיחי 5 במאי 2013

לצערי אתה כל כך צודק!!! אני לא רואה איך מתרוממים מהמצב הקשה אליו נקלענו. צריך נס! האוהדים האלה הם שהביאו את בית"ר לקרקעית התהום. הוא אלה שהרסו ונראה אותם עכשיו איך הם בונים אותה מחדש. אני מתבייש באוהדים האלה!

יובל ר 5 במאי 2013

כל מילה, איציק

יאיר 5 במאי 2013

מילים כדרבנות.
כל כך נכון שזה כואב. הלה-פאמיליה, "הקהל השפוי", עמותת האוהדים- כמאמר רון קאופמן הם "שום כלום ושום דבר".
אני חושב שקורנפיין קנה את מקומו בפנתיאון בית"ר לצד אוחנה ומלמיליאן ולפני כל השאר. נותר רק לקוות שמעז ייצא מתוק.

יוסי 5 במאי 2013

לא יודע מה יותר כואב, העובדה שזה נכון או שזה עצוב.
אלפסי , כל מילה.

ניינר 5 במאי 2013

איציק אלפסי, אינני מזדהה עם הטון בו כתב רועי את הדברים ובודאי שאינני עושה תחרות מי אוהד יותר אמיתי ושרוף אבל האמת חייבת להאמר-את איציק קורנפיין מעניין רק איציק קורנפיין והיום הוא מביא יותר נזק מתועלת. לא מאמין לאף מילה שלו ולא סומך עליו בשיט.מצא לו ג'וב עם משכורת עתק והוא נאחז בו תוך הפרחת קשקושים על טובת ביתר.אשמח מאד לראות אותו מחוץ למערכת

DeVito 6 במאי 2013

אתה טועה.
רק אהבה אמיתית תגרום לאדם כלשהוא להישאר במקום כלשהוא כנגד כולם ולמורת רוחם של כולם.
כסף זה לא הכל בחיים ואני לא מאמין שקורנפיין מהמר כפייתי שהפסיד את כל ממונו עד כדי כך שהוא צריך את המשכורת מביתר עם כל ה"בונוסים" הנלווים.

נמר האש 5 במאי 2013

לגבי קורנפיין-
המון אנשים היו מסכימים לעמוד בפרץ ולמלא את כיסם במיליון שקל שנה אחר שנה
מנכ"ל כושל ביותר שכל שבוע צץ לו חוב אחר שהוא קבר עמוק בתקווה שיגיע פראייר תורן דוגמת גומא אגייאר ויכסה לו את כל הבורות שלא טרח לכסות,לדוגמא- לשם מה היה נחוץ להביא בינואר את סטיבן כהן במקום להשאיר מעט כסף בקופה המרוקנת של ביתר? ויש עוד המון דוגמאות
תראה את משה דמאיו איזה ניהול לתפארת! גם נתניה ללא בעלים לא שקועה בבוץ עמוק כ"כ

איציק אלפסי 5 במאי 2013

אני לא אוהב להיכנס לכיס של אנשים ואיציק לא הכריח אף אחד לשלם לו את זה, אבל חשוב להזכיר כאן שהשנה איציק לא ראה שקל מבית"ר (הוא דחה את השכר שלו וגם לא יראה ממנו יותר מדי אם בית"ר תגיע להקפאת הליכם בבימ"ש) ובשנתיים הקודמות הוא קיצץ ממנו משמעותית. מי שחושב שכסף זה העניין יכול להיות בטוח שאיציק עם הכישורים שלו יכול היה למצוא עבודה שממנה בהחלט היה יכול להתפרנס לא פחות בכבוד ועם כל כך הרבה פחות עוגמת נפש.

אורן 5 במאי 2013

כמה הערות קצרות:
איציק זכאי לתודה ענקית מכל אדם הגון שמבין כמה הרואית היתה ההחלטה שלו לצאת נגד התרבות הגזענית האלימה שהתפשטה ביציעים, קו ישר עובר בין הפוגרומים בעובדים ערבים בטדי לבין השנאה נגד הצ'צנים, איציק הבתבונן במציאות והבין שחייבים לשנות, והכשלונות הניהוליים בשנים לפני לא מפחיתים מהחשיבות העצומה של המעשה האמיץ שלו.

לענין כשלונות הערה נוספת, כאחד שכתב בקורת חריפה על קורנפיין אני מזכיר לכולם שכמה מנהלים שנחשבים בתקשורת מוצלחים ממנו כמו ציזיק במכבי חיפה קיבלו כמה החלטות לא טובות שעלו להם הרבה מאד כסף (ההחתמה של עטר, הרכישות המופרכות של חוזרים מאירופה וכו') ועוד לא התחלנו לדבר על ייסורי גולדהר וההחלטות הטפשיות שהתקבלו במכבי בשנים האחרונות.

ועוד ענין חשוב לענין הנוכחות במשחקים, טוב עשו כל מי שהדירו את רגליהם ואת ילדיהם מטדי בחודשים האחרונים. מעבר לעובדה שבלתי נסבל להיות במחציתם של נערי כהנא, ולכך שבעצם ההעדרות קל יותר לאתר את המסיתים. הצבנו מראה לחברה ולתקשורת ושלחנו מסר ברור: זה הקומץ אפשר לספור אותו, ולהרכיב קלסתורנים של חבריו, מדובר בלא יותר מאלף אנשים מספר משמעותי אבל זניח יחסית לעשרות אלפים שנגעלים, ומעכשיו אתם לא יכולים יותר להדביק אותם אלינו, יש להם לגזענים שם ופרצוף ולא אוהדי כדורגל וגם לא הנהלת קבוצה יכולים אכוף את החוקים של מדינת ישראל את זה יצטרכו לעשות הפרקליטות, המשטרה וההתאחדות (יורו 13 כבר כמעט כאן).

ואין מה להוסיף לגבי העמותה והשתיקה המביכה שלה בחודשים האחרונים

לא דופק חשבון 5 במאי 2013

חשוב מאוד להבין לב מי רוצה את קורפיין בביתר
1-אוהדי הפועל תל אביב
2-אלפסי הוא מינוי של אוהדי הפועל תל אביב לדה באזר(כדי שהם יוכלו לטעון "יש לנו אוהד ביתר שכותב באתר")
3-עיתונות השמאל
מי לא רוצה את קורפיין בביתר
99% מאוהדי ביתר ירושלים שנמאס להם מהשודד הזה שלקח כבר במשך שנים מיליון שקלים לעונה בעוד שהשחקנים לא מקבלים משכורת
אוהדי ביתר הצביעו ברגלים ובשלטים
הם לא רוצים את איציק יותר
האתר הזה חייב אוהד ביתר אמיתי שיכתוב פה

רן 6 במאי 2013

אז אולי תציע את עצמך לתפקיד?

על פי התגובות שלך כאן, ניכר שאתה שולט בשפה העברית ובעיקר בסימני הפיסוק.

הבעיה שאני לא חושב שאתה אוהד בית"ר אמיתי. אוהד בית"ר אמיתי היה מבין שהבבונים מלה פמיליה יגרמו לך שעוד כמה שנים לא תהיה בית"ר.

יוסי מזרחי 5 במאי 2013

חזק ואמץ איציק.

אבו ראמי 6 במאי 2013

יותר מכל דבר אחר אתם צריכים היום לחשוב על עצמה כעל קבוצה צהובה שחורה, עם תקופת זהב בעבר הלא רחוק שבעזרת בעלים זר ועשיר התניעה קדימה, התחילה להצמיח שחקנים במחלקת הנוער שכבר היתה במצב של מוות קליני.
הגביר הלך, העסק חי ממלמכור את מה שקנה הגביר ואת מה שעוד צמד במחלקת הנוער. עד שהתרסק.

תסתכלו על נתניה. תראו אתכם.

אפריים 6 במאי 2013

עצוב ומדכא.

בנוגע לעמותה-
כשהיא רק קמה ניסיתי שתסביר לי מה הן מטרותיה וטענתי שהן לא ברורות. ביני לבין עצמי חשבתי שהן לא ממש קיימות. לצערי צדקתי. מעבר להכל, עצוב לי על האנשים הטובים שאני מכיר ששמו כסף בעמותה מתוך רצון אמיתי להחיות את בית"ר ולראות אותה יפה כמו פעם.
נראה לי שיהיה בלתי-אפשרי לגייס אותם שוב אחרי האכזבה מההתנהלות שהיטבת לתאר.

איציק אלפסי 6 במאי 2013

לצערי אכן צדקת. יצא לי לפגוש בזמנו את האנשים שעמדו מאחורי הרעיון המקורי – שלושה חבר'ה נפלאים מתחום ההיי-טק שהיה להם חזון נפלא ותוכנית מאוד מסודרת איך זה אמור לעבוד עד הפרטים הכי קטנים. הבעייה שמי שהשתלט על העסק לבסוף היו כל מיני גורמים אינטרסנטיים עם איזשהי אובססיה לא ברורה נגד קורנפיין. למי שלא יצא ויכול אני ממליץ לקרוא את הראיונות שהיו בסופ"ש האחרון במקומונים הירושלמיים עם מוטי ירוחם – איש משכמו ומעלה שתרם הרבה לבית"ר במהלך השנים ועזב את העמותה בגלל ההתנהלות הזו.

אסף 6 במאי 2013

איציק אלפסי
לאור שירי ההלל של לה פמילייה ליגאל עמיר כפי שנחשף אתמול בערוץ 10, אני חושב שהמחיר של סגירת ביתר לתמיד שווה על מנת להשתיק את החברה האילו.

איציק אלפסי 6 במאי 2013

א. למה להעניש אותי ועוד אלפי אוהדים אחרים בגלל החלאות האלה?
ב. האם זה יימגר את התופעה? הרי אם יסגרו את בית"ר הם ילכו לעשות את זה במקומות אחרים.
מה שצריך לעשות זה לקחת את הצילומים האלה ולעצור את כל מי שהשתתף בזה בגין הסתה או איזה סעיף בחוק שזה לא יהיה.

יונתן 6 במאי 2013

חייבים להדגיש שיש לא מעט צביעות בהזדעזעות של כולם ממה שראינו בערוץ עשר.
כשאוהדי הפועל ת"א שלחו את שמעון מזרחי ואת כל מכבי ת"א לתאי הגז ואיחלו להם למות בתאונת מטוס/רכבת הם הוגדרו כמשוררים וגאונים. לעומת זאת שירי הלל ליגאל עמיר הם מזעזעים.
לא שאני מצדד בשירים האלה. הם מגעילים אותי ומביישים אותי, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שנעשה פה איפה ואיפה. ואל תגידו שהם לא שרים את זה, כי הייתי העונה במשחק אחד (אחד בלבד) של הפועל ת"א, ושמעתי אוהדים שרים את השיר הזה. נכון שהם היו מיעוט, אבל מספר האוהדים ששר את השירים האלה גדול ממספר אוהדי בית"ר שהיו בשבת בדוחא.

השמן הבית"רי 6 במאי 2013

אלפסי – יישר כח. אתה כותב את מה שכולנו חושבים. נמאס לי להסביר לילדים שלי למה אני אוהד את הקבוצה של מיכאל בן-ארי ואיתמר בן-גביר. להסביר להם שהיא היתה קבוצה לפני שנוער הגבעות השתלט עליה.
עוד נקודה שעלתה פה זה מסע ההסתה של אופירע וברקו נגד קורנפיין. כל מי ששני אלו שונאים – כנראה עושה משהו טוב.

אנונימוס 6 במאי 2013

בעמותת האוהדים של בית"ר לא היו בחירות לועד המנהל? איך אנשים "השתלטו" עליה בדיוק?

איציק אלפסי 6 במאי 2013

לא היו בחירות. אמרו שיהיו במהלך העונה ולא היו.

לא דופק חשבון 6 במאי 2013

כל כך צפוי ומשעמם
אלפסי כרגיל ניזון ממחמאות שונאי ביתר
ואילו אוהדי ביתר רואים בו משת"פ עלוב
איציק אם נשאר בך שריד של כבוד תבקש עוד כותב בדה באזר
שייצג את אוהדי ביתר

אלון רייכמן 7 במאי 2013

אני רק מקווה שלקורנפיין יהיו מספיק כוחות נפשיים להמשיך, ולא להתקפל בפני השנאה והטרור שעושים לו. בראיון ליציע העיתונות הוא סיפר שאשתו מבקשת שיעזוב את זה כבר. אבל הוא רואה בזה שליחות.
רק שלא יישבר.

איציק אלפסי 7 במאי 2013

כל מי שדמותה של החברה הישראלית חשובה לו – לא משנה בכלל אם הוא אוהד בית"ר או אפילו אוהד כדרוגל – צריך לתמוך בו ולתת לו כתף במאבק הזה.

גודיונסן 7 במאי 2013

כל מי שיוצא נגד קורנפיין הוא או אינטרסנט, או שלא מודע לכוחות העצומים שמנסים להפיל אותו ואת השפיות שהוא מביא. וכן, איציק יותר מהכל מסמל שפיות בבית"ר – קבוצה לא שפויה בעליל.

לא דופק חשבון 8 במאי 2013

פשוט מדהים איך ברקו קירקס את קורפיין ביציע העיתונות
בלי בושה אמר לו,אותך מענין רק את הכיס
וכולם מסכימים איתו
אלפסי אי אפשר לשקר את כולם כל הזמן

Comments closed