מי אנחנו שנסתלבט עליהם?!

צריך להוריד את הכובע בפני כל אחד מהספורטאים הישראלים שהגיעו לריו

shira

טוב, אז הפיד שלי בפייסבוק כבר מתמלא בדאחקות על הספורטאים הישראלים. נפלא באמת.

בלי קשר להישגים שהמשלחת הישראלית תרשום במשחקים בריו, צריך לזכור שכל אחד מהספורטאים הישראלים שהגיעו לשם ראוי שנוריד בפניו את הכובע.

הוא הצליח להתברג בין כמה העשרות הטובים ביותר בעולם במקצוע שלו. ועשה את זה כמעט ללא תמיכה מערכתית. במדינה שאין בה תרבות ספורט ושהמשאבים שהיא משקיעה בתחום עלובים.

מדובר באנשים שהקדישו את מיטב שנותניהם בשביל להביא את הכישרון שלהם לידי מיצוי. הוויתורים האישיים שעשו עצומים. מי אנחנו שנגחך עליהם?!

שכל אחד, לפני שהוא מעלה פוסט מעליב בפייסבוק, ישאל את עצמו מתי בפעם האחרונה הוא היה בין כמה עשרות הטובים בעולם בתחום שהוא עוסק בו? ואיך הוא בדיוק היה מתמודד עם לחץ של מדינה שארבע שנים לא עושה כמעט דבר כדי לתמוך בך ואז מטילה על כתפיך את כל כובד המשא של גאוותה הלאומית.

לא יום גדול של ספורטאי גדול
המסע של נתניה - תומר חרוב

160 Comments

רותם 7 באוגוסט 2016

הענין הזה כל כך ברור למי שדעת בראשו.
לרדת על ספורטאים זה ספורט אולימפי של העיתונאים.
אין צורך להתרגש מזה, ואני אפילו שמח בשביל שטילוב שסיים את זה זריז, וחסך לעצמו פופוליזם זול מצד עיתונאי החצר המשועממים שם.

אם היה כבוד לספורטאים, אז הוא היה מתחיל כבר בראש הדג.
עיתונות שמחפשת לרדת על ספורטאי אולימפי בארץ היא יותר בכיוון החור של התחת.
הרי זבובים נמשכים ל….

ר.בקצה 7 באוגוסט 2016

עיתונאי ספורט הוא החוליה החסרה בין האדם לקוף.

רותם 7 באוגוסט 2016

ולקורין אלאל יש ביצוע לשיר הזה שלוקח אפילו את בולט ביישורת.
הביצוע שהיא עשתה לכבוד הנרצח ממצעד הגאווה פושט לך את העור בעודך חי.

גיא זהר 7 באוגוסט 2016

לשים את מירי המציקה יותר גרוע מכל חוסר ההישגים של הספורטאים הישראלים באולימפיאדות לדורותיהם

ניינר / ווריור 7 באוגוסט 2016

100+
אין עורך באתר הזה? :)

ארז 7 באוגוסט 2016

גיא,
תמיד נהנה מהתגובות שלך, אבל זאת טוענת לבכורה :)

ירוק 7 באוגוסט 2016

+1
מה השלב הבא, קרן פלס? :)

ארז 7 באוגוסט 2016

אצלנו בחבר'ה תמיד אומרים שאצל פירלו – כל קרן פלס.

אורן השני 7 באוגוסט 2016

+2

משה 7 באוגוסט 2016

א. תחליף את החברים שלך בפייסבוק.
ב. ירידה על ספורטאים באולימפיאדה זה הספורט היחיד שאנחנו הכי טובים בו בעולם.

מתן גילור 7 באוגוסט 2016

אנשים קילפו את העור עם סכין לשני שחקני הכדורסל הטובים בעולם (כל אחד בטורו) רק לפני חודשיים. אז שהם יתרגשו ממקום 37? הצחקת אותם.

איציק 7 באוגוסט 2016

ליאור אליהו ויותם הלפרין?

יואב ר 7 באוגוסט 2016

קובי ואלי בלול

איציק 7 באוגוסט 2016

קובי ואלי בלול הם לא שניים, הם לפחות ארבע.

גיא זהר 7 באוגוסט 2016

מסכים לגמרי. למען הפרופורציה מתי אם בכלל היה מדורג כדורגלן או כדורסלן (כן כן כולל בניון בשיאו, כספי ואפילו הברקוביצים) בין 50 הראשונים בעולם

רומן 7 באוגוסט 2016

אייל ברקו בשיאו היה בהחלט חזק חזק בין 50 הטובים בעולם.
לדעתי הסובייקטיבית אפילו הרבה גבוהה מזה

no propaganda 7 באוגוסט 2016

קצת לפני קווין מיראלאס

רומן 7 באוגוסט 2016

בזמנו יחסית לשחקנים ששיחקו אז.

תומאס נוימן 7 באוגוסט 2016

הצחקת אותי. אני יודע שאתה סוגד לאייל, ובצדק, אבל הוא מעולם לא היה טופ 50

ק. 7 באוגוסט 2016

תגדיר את התקופה של שיאו?
ב-7 שנים האחרונות שלו באנגליה לא השלים 2 משחקים רצופים של 90 דקות
כמובן שגם בווסטהאם הוא לא היה טופ 50 של הפרמייר ליג, בזמן שהיו שחקני על גם בליגות אחרות…

תומר 7 באוגוסט 2016

נאא, אני בטוח שהיו אז לפחות 50 כדורגלנים רוסים טובים ממנו באותה תקופה

איציק 7 באוגוסט 2016

לדעתי אייל בשיאו היה טופ 5 ואולי אפילו 3. אין ספק שחקן ענק.

אורן השני 7 באוגוסט 2016

טופ 2 בואכה טופ 1

איציק 7 באוגוסט 2016

הציניות לא במקומה.

אורן השני 7 באוגוסט 2016

עד אייל ברקוביץ' אתה אומר

תומר 7 באוגוסט 2016

יותר מטופ 1 אני אומר
טופ 0 ללא עוררין

ד"ר רזי הופמן 7 באוגוסט 2016

אייל עם לא האופי שלו היה יכול להיות הרבה יותר טוב. זו דעתי.

MOBY 7 באוגוסט 2016

אייל עם היופי של ג'יזל. המהירות של רונאלדו, התלתלים של רובן, והאופי של טל בנין היה מלך.

פראליה 7 באוגוסט 2016

אייל , בלי האופי שלו , היה גומר איפשהו בין אבי נמני לרובן עובד , היה טופ 10 בשיאו וטופ 50 קל כשהיה בסטנדרט שלו , לכל בעלי הזכרון הקצר

רומן 7 באוגוסט 2016

היה יכול להיות סטארטר בכל קבוצה בעולם בשיאו (ווסטהאם/סטהמפטון/תחילת סלטיק)

Guss 7 באוגוסט 2016

נו, אז אם הוא היה טופ 10, והיה יכול להיות בכל קבוצה בעולם בשיאו, למה בעצם לא?
למה לא קפצו עליו מריאל, למה מנצ'סטר לא גנבה אותו מהר מהמדף, למה יובנטוס ומילאן לא עמדו בתור? הוא לא היה שחקן אלמוני, הוא היה שחקן פרמייר ליג לגיטימי, אז איך הגדולות לא רצו את השחקן שהיה כל כך טוב מסתבר?
התשובה היא כי הוא לא היה טוב מספיק לאף קבוצה גדולה, וכן היה טוב מספיק לקבוצות אמצע הטבלה. לא פחות אבל גם לא יותר

עופר כהן 7 באוגוסט 2016

גאס נו באמת, אתה לא יודע יודע שהם לא עמדו בתור כי לא היה להם את רומן? ביום חלש שלו בטופ 50 סקאוטרים הכי טובים בעולם, ולדעתי הסובייקטיבית- פספוס שלא חתם בריאל.

גיא זהר 7 באוגוסט 2016

פראליה אתה לא באמת רציני? אומנם הפחדת את בניון מהקהל ( בצדק, תשאלו את גדי), אבל באיזה סרט ברקוביץ כדורגלן טופ 50 שלא לדבר על טופ 10? אם היה כזה תותח מן הסתם היה מוצא עצמו בקבוצות קצת יותר מבינוניות מבחינה עולמית ( וזה הישג ענק)

אלון 7 באוגוסט 2016

מה שמדהים פה זה שחוץ משטילוב שבאמת היה מועמד בכיר לגמר ופישל. אף אחד לא איכזב.. סלע עלה סיבוב השחיינים שחו במשחים המשניים שלהם וקבעו תוצאות סבירות והשליחות השוו שיא ישראל שהשחיינית הבכירה חולה.

הפרשנים(זאבי,הפרשן שחייה וקופמן) דווקא שמרו על פרוםורציה. פשוט הכתבים מתעקשים על הדיווח הזול והסנצנסיוני וזה גורם לתחרות טראפיק בפייסבוק על מי יותר שנון.

איציק 7 באוגוסט 2016

אני רק לא מבין למה שטילוב פישל. הוא לא עמד בציפיות שלו, אבל בהתעמלות תנועה קטנה אחת ו… כשאין אפשרות לתקן. תראו מי נפל, תראו אילו פציעות היו… הוא מעד, עצוב, חבל, אבל פישל… נו באמת…

רומן 7 באוגוסט 2016

אני מכבד מאוד את הספורטאים, זו לא אשמתם שהם בינוניים מינוס, הם באמת מתאמצים ועובדים קשה.
אני חושב שרוב המסתלבטים מנסים להוציא את התסכול שלהם מזה שאנחנו כבר מזמן לא מדינה קטנה, אלא מדינה אירופית בגודל ממוצע ופשוט מביכים בספורט ברמות אחרות.
קשה לי לחשוב על מדינה אירופית שיותר גרועה מאיתנו בספורט וזה מביך ומשפיל.
אז אנשים עושים דאחקות, לא יפה אבל טבעי ומתבקש.

ארז 7 באוגוסט 2016

אם הם בינוניים מינוס כשהם בין עשרות (בוא נתפרע: מאות) הטובים בעולם במקצוע שלהם – איפה זה שם אותך במקצוע שלך בקנה מידה עולמי?

אורי 7 באוגוסט 2016

בינוניים… אתה נגיד מאמין שאתה שורד עשרים שניות על המזרן מול שירה ראשוני?

ארז 7 באוגוסט 2016

אני לא. רומן כן :)

רומן 7 באוגוסט 2016

א. זו שאלה מפגרת לחלוטין, מה זה קשור בכלל?
ב.בלי קשר אני אנצח את שירה ראשוני די בקלות, כי אני גבר, אני שוקל 85 קילו ובגיל 16 הייתי מקום שני בארץ לנוער בג'ודו.

אדם 7 באוגוסט 2016

הייתי משלם לא מעט לדה באזר בשביל לראות אותה נגדך על מזרן הג׳ודו

רומן 7 באוגוסט 2016

לא כל כל מבין את הדיון המגוחך הזה.
שרה ראשוני היא בחורה ששוקלת 48 קילו ואני גבר ששוקל 85 קילו (עם רקע די רציני בג'ודו שכלל אימונים יום יומיים כמעט עד גיל 17).
זה יגמר תוך 20 שניות באיפון קליל לטובתי.
אבל באמת שזה דיון מגוחך לחלוטין, מה הוא בכלל קשור?
היא לא אשמה ראשוני, סה"כ די קטלו אותה השופטים, רואים בבירור שהמרפק בקושי נגע וזה לא היה במתכוון.

תומר 7 באוגוסט 2016

טענה חלשהלמדי, אני כנראה מביס את שירה ראשוני בכל אתגר של תכנון מכני, מה שלא אמור להפריע לה לטעון שאני מהנדס בזיוני (שכזה אני אמנם)

מאיר (חדש בשכונה) 7 באוגוסט 2016

הומור עצמי בריא☺☺☺

עופר כהן 7 באוגוסט 2016

אני כן, כי עם כל הכבוד ג'ודו זה ספורט, אם אתה מתכוון ללחימה- אני לי ספק ש-2 דקות אצליח :)

רומן 7 באוגוסט 2016

האמת אני אענה לך..
כמה אנשים שוחים 100 מטר פרפר למחייתם?
(נכון זו לא השוואה הוגנת, כי ברור שרק אם אתה ממש ממש טוב אתה יכול להתפרניס מזה וכו.)
אבל אני אענה על השאלה הקונקרטית, מבחינת האחוזון אני בכלל לא בטוח שאני נמצא מתחת לעברי או גל נבו, ואני לא איזה מהנדס עילוי..

איציק 7 באוגוסט 2016

אני חושב שאתה הרבה לפניהם, אין ספק!!!

ארז 7 באוגוסט 2016

הם באחוזונים העליונים בעולם בתחום שלהם.
אלא אם אתה אוחז בתפקיד משמעותי באחד הארגונים המובילים בעולם בתחום שלך, והם לשיטתך בינוניים מינוס, אז אתה אפילו לא "חלש".

אני לא רואה את הדברים בצורה הזאת, אלא ממשיך את הקו שלך.
בעיניי זה חוסר כבוד. אני יכול להבין ביקורת על התנהגות מבישה (התנועה המגונה של אוחנה במשחק נבחרת, נגיד). לפעמים גם על חוסר מקצועיות משווע. אבל לא מקבל ביקורת על מישהו שהגיע לסגל האולימפי בזכות והעז לא לככב באולימפיאדה עצמה. ואני חושב שאם מישהו שלא נמנה על העילית בתחום שלו לועג למישהו בסגל האולימפי – או שהוא חסר מודעות עצמית, או שהוא לא מאוד חכם, או גם וגם.

רומן 7 באוגוסט 2016

שמעת אותי מעביר ביקורת? יורד עליהם?
אני מאוד מכבד אותם, הם משקיעים ונותנים את כל מה שיש להם.
אבל מה לעשות, הם בינוניים.
ושמירי נבו מתפרצת בשידור וצורחת דברים כמו "אלכס שטילוב ספורטאי ענק, ענק, ענק" , אז זה מוזיל את המילה ענק, וגורם לך קצת להתעצבן כי היא גונבת דעת, וזה בלי לפגיוע בשטילוב שהוא באמת נראה כמו אדם נפלא וספורטאי מצוין.
אבל ענק? לטינינה ואנדריאנוב הם מתעמלים ענקיים, בינהם לבין שטילוב יש איזה 10 דרגות של מושגים.

איציק 7 באוגוסט 2016

תן לי חמישה מושגים מתוך ה-10. לא מבין על איזה מושגים את מדבר (למרות שמסכים שהספורטאים שציינת טובים יותר).

רומן 7 באוגוסט 2016

מצוין, טוב, איכותי, סולידי.
בעברית פשוט חסר מילים, ברוסית אמצא לך גם 20

איציק 7 באוגוסט 2016

זה העיברית שלך פשוט לא מספיק טובה.

רומן 7 באוגוסט 2016

יכול להיות

Guss 7 באוגוסט 2016

רומן, כתבת "כמה אנשים שוחים 100 פרפר למחייתם" כשאתה לחלוטין מפספס את הנקודה החשובה בשאלה שהעלית.
התכוונת לכתוב שמעט מאוד, ולכן זה לא קשה להיות באחוזון העליון, אבל האמת היא שזה הפוך.
מעט מאוד מגיעים להיות אלו ששוחים 100 פרפר למחייתם בגלל שזה כל כך קשה והרף להגיע למקצוענות בתחום אולימפי הוא רף גבוה שבגבוהים. מתוך עשרות אלפי שחיינים חובבים בגילאי הילדים והנוער מאתרים עשרות בודדים שיכולים להתחרות – יש להם את המהירות, הטכניקה, הגוף, הסיבולת והיכולת המנטלית. השאר פשוט לא מגיעים למצב שבו מישהו סופר אותם להתחרות. וגם מתוכם, מנפים הרבה עד שבגיל 16-17 עומדים בישראל כמה יחידים שמצליחים לשחות ברמה מקצוענית. ומתוכם, מעט מאוד מצליחים להתחרות ברמה עולמית ולהגיע לטופ 50 בעולם. ולהתמיד בזה.
כל ספורטאי אולימפי הוא עילוי אדיר בתחומו.
אני מבין שאתה מהנדס, אז אנסה לתת השוואה רלוונטית – תאר לך שאתה מצליח להיות מהנדס כאשר יש רק 10 מקומות עבודה בתחום שלך בארץ. ומכל התלמידים שלומדים בארץ מתמטיקה ופיזיקה בוחרים כמה עשרות, רק אלו שיצליחו לקבל ב-2 המקצועות 100 בכל המבחנים. ואחרי שהתקבלת להיות אחד ממעטי המעט המהנדסים בארץ, יצאת לתחרות בילנאומית והתגלית כאחד מ-50 המהנדסים הטובים בעולם בתחומך. עכשיו, האם תקרא להישג זה בינוניות?

רומן 7 באוגוסט 2016

Guss, אתה צודק ב 100 אחוז!
ולכן שים לב למה שכתבתי בסוגריים, כי ידעתי שתשובה ישירב לשאלה היא טיפה גניבת דעת.
אני מסכים אם מה שאתה אומר לחלוטין, יחד עם זאת נתתי תשובה נכונה לשאלה קונקרטית

ישרון 7 באוגוסט 2016

אחח רומן גם בימים הכי קשים אתה מעלה לי חיוך על הפנים

איציק 7 באוגוסט 2016

צודק, דרוג 23 בעולם בג'ודו, 20 בשחיה, 10 בשייט או התעמלות מכשירים זו רמה ביננונית מינוס. אני חושב שבפעם הבאה לאולימפיאדה צריך לשלוח רק את אלו שבטופ 3 (אפילו אייל ברקוביץ' בקושי הגיע לרמה זו ורק בשיאו). צריך גם להחתים אותם על מדליה לפני המשחקים האולימפיים, ואם לא, אז שיחזירו את הכסף שהשקיעו בהם 4 שנים.

matipool 7 באוגוסט 2016

יש לרומן קייס .
יש מצב שהוא בין ה-50 הראשונים בעולם למהנדסים בתחום שלו במשקל 85-88 ק"ג ..

איציק 7 באוגוסט 2016

זה משקל קשה, בדרך כלל יש הרבה מתחרים במשקל זה.

אריאל גרייזס 7 באוגוסט 2016

השאלה אם נותנים רק לשני מהנדסים מכל מדינה להשתתף..

ירוק 7 באוגוסט 2016

סופסוף דרך להעלות קצת את כמות המדליות של הודו!

רומן 7 באוגוסט 2016

לא נראה לי שיש הודים בקטגוריית משקל שלי, ככה שאני לא ממש מודאג מהם.

ניינר / ווריור 7 באוגוסט 2016

לא כתבת שהיית כוכב כדורגל? עכשיו אתה טוען שגם היית גודוקא מצטיין? אז למה לא יצא ממך כלום? בטח אשמת האמריקקים

רומן 7 באוגוסט 2016

עדיף שמאמא שלך לא היה יוצא כלום, חתיכת אפס מאופס.
מה שיצא ממני היום במחראה יותר מוצלח ממך.
אני כנראה יותר מוכשר ממך בכל אספקט שאתה יכול רק לדמיין.

matipool 7 באוגוסט 2016

רומן – אל תכעס אבל הוא בטוח יותר מוכשר ממך במוסיקה ובספורט אמריקאי .

תומר 7 באוגוסט 2016

בטוח שהוא יותר מוכשר ממנו בלספוג עקיצות בלי להפוך לביב שופכין

רומן 7 באוגוסט 2016

תומר, אם היית מכיר את הפה של האיש, לא היית אומר ככה

matipool 7 באוגוסט 2016

או אמריקקי בעצם .

ניינר / ווריור 7 באוגוסט 2016

מה קורה מתוק, נגעתי לך בעצב רגיש?

פו 7 באוגוסט 2016

LOL על כל השרשור הזה :)

אנדר 7 באוגוסט 2016

כלכך

אריק י. 8 באוגוסט 2016

חחחחחח

ד"ר רזי הופמן 7 באוגוסט 2016

צודק
ובכל זאת, למרות שהציפיות שלי מאד נמוכות, אני קצת מאוכזב.
אני חושב שהמדליה, אם תבוא, תגיע מההתעמלות האמנותית.
מקווה שהג'ודו יפתיע לטובה.
גלישת רוח מתחיל מחר. אין לי ציפיות במיוחד אחרי שראיתי את התחזית למחר, רביעי וחמישי. בשלישי הרוח חלשה ויותר מתאימה לצוברי. אבל כידוע, תחזית לחוד ומציאות לחוד. יכולות להיות הפתעות.

אסף the kop 7 באוגוסט 2016

שקראתי את הכותרת לא הבנתי על מה אתה מדבר אלפסי. כלומר, חוץ מעמיר פלג הכלומניק לא עלה בדעתי מי עוד יכול ללעוג לספורטאים הללו ?

אבל אחרי שקראתי הבנתי שאלה כלומניקים אחרים שבשם אלוהי הדאחקה והחיפוש הנואש אחרי השנינות שתאפשר להם למשך 20 השניות הבאות להרגיש כמו אלוהי הפייסבוק.

המלצתי – תתנתק מהפייסבוק. יש מספיק מטומטמים גם בעולם האמיתי.

ק. 7 באוגוסט 2016

תכלס

זינק 7 באוגוסט 2016

מסכים לחלוטין.
לפעמים כדאי להוציא את הראש מהמים כדי לגלות שבחוץ לא יורד גשם.

אנדר 7 באוגוסט 2016

אתם לוקים באותו החטא. כמו שיש שם מטומטמים שיעשו הכל בשביל דאחקה יש שם אנשים מוכשרים וחכמים מאוד (מהפרסומאים ואנשי הקריאייטיב הצעירים הבכירים בארץ) ששווה מאוד לעקוב ולהנות מהחומרים שלהם

איציק 7 באוגוסט 2016

אני שמעתי אתמול ברשת ב' ניתוח מלומד של אורי לוי, עד כמה אפסים הספורטאים שלנו. אם אושייה כזו אומרת שהספורטאים ביזיוניים, אז כנראה זה נכון.

משיח 7 באוגוסט 2016

יש משחק כזה – אורי לוי אמר

צור שפי 7 באוגוסט 2016

אלפסי – אני לגמרי מסכים עם רוח הפוסט אבל נדמה לי שהקביעה שהספורטאים שלנו, בעיקר האולימפיים, פועלים ״כמעט ללא תמיכה מערכתית״ איננה מדוייקת. אאל״ט קראתי אצל דובינסקי ו/או במקומות אחרים שדווקא יש להם מעטפת תומכת סבירה.

פנדה 7 באוגוסט 2016

יחסית למדינות אחרות לא כ"כ. וכיוון שבתחרויות אתה מתמודד מולם, אז היחסית הזו משמעותית.

איציק 7 באוגוסט 2016

הם מקבלית תמיכה סבירה רק כשהם בסגל האולימפי, ותלוי באיזה סוג של תמיכה (יש סגל יהלום, ועוד סגלים עם תנאים שונים). אבל כדי להגיע לשם הם מתאמנים בתנאים מבישים, כדאי להיות משהו יוצא דופן, לרוב צריך לקבל תנאים טובים כבר מהנוער ולא רק בסוף הדרך.

פנדה 7 באוגוסט 2016

1+

לפעמים זה מחרפן אותי לראות איך נראים מועדוני ג'ודו בחו"ל ביחס למה שיש בארץ.

אריאל גרייזס 7 באוגוסט 2016

אני לא אוהב את הקיצוניות משני הצדדים. ברור שאין מה להתחיל להסתלבט על הספורטאים הישראלים כל פעם שאחד מהם לא מצליח לעבור שלב – רובם גם לא היו אמורים לעבור. מצד שני, אי אפשר לבוא ולהגיד "העיקר ההשתתפות וכל הכבוד למי שהגיע" וזהו. קצת מרגיז אותי ג'ודוקא שמתאמנת ארבע שנים ובסוף נפסלת בגלל תפיסה אסורה אחרי שתי דקות. וכשגל נבו מסיים 7 שניות מתחת לשיא האישי שלו זה אומר שהוא לא הגיע במצב אופטימלי בכלל לאולימפיאדה וכן מישהו פה לא עשה את העבודה שלו עד הסוף (לאו דווקא גל, כמו המאמנים שלו). הבעיה שבארץ זה הכל תמיד מאניה-דיפרסיה. אם היום טומרקין יעלה לחצי גמר, פתאום נראה מאניה מטורפת ואיזה גדולים השחיינים שלנו. אם הוא ייכשל, כמובן שנשמע על איזה אולימפיאדה כשלון.

זינק 7 באוגוסט 2016

אריאל, ראית את "התפיסה" שלה?
אומנם אני לא בקיא בכל החוקים, אבל אם על נגיעה קלה של המרפק ברגל פוסלים בג'ודו – נו שויין.

אריאל גרייזס 7 באוגוסט 2016

אני לא בקיא בחוקים של ג'ודו, אבל אני כן מצפה מהספורטאים כן להכיר אותם. בכל מקרה, זה מהווה אכזבה. גם אריק זאבי לפני ארבע שנים התאכזב מאוד אחרי שהוא הודח תוך זמן קצר, פשוט כי הוא טעה. זה בסדר להתאכזב מזה. לא צריך לקטול מעל כל במה, אני בטח לא מצטרף לפסטיבל הדאחקות על הספורטאים שלנו (בכלל, זה נהיה מין ריטואל ידוע מראש כל שנה), אבל זה בסדר להתאכזב מספורטאי שלא ממצה את הפוטנציאל שלו. בגלל זה הוא שם.

זינק 7 באוגוסט 2016

על זה אני מסכים.
זה בסדר לפתח ציפיות וגם בסדר להתאכזב כשלא עומדים בציפיות.
במקרה של ראשוני לא היו כל כך ציפיות אז אין ממש מה להתאכזב. אם להיות הוגנים גם לפני הפסילה היא מאוד התקשתה.

איציק 7 באוגוסט 2016

ל זה הדגש, אפשר להתאכזב, אבשר לבקר, אבל מה שעשה אתמול אורי לוי (אני לא מדבר על טוקבקיסטים כי אם על השליח של רשת ב' למשחקים) זו היתה שחיטה, ירידה עליהם כחבורת שלומיאלים. זה בזוי, לא בטוח שהביצועים של אורי לוי כעיתונאי ספורט טובים בהרבה משל שירה רישוני במשחקים אלו.

ר.בקצה 7 באוגוסט 2016

הביצועים שלו כעיתונאי מעולים- ראה לאיזו פנסיה זכה בזכות "ביצועיו"
http://goo.gl/CmUvnd

ישי 7 באוגוסט 2016

אריק זאבי היה אשם ב-100% על זה שהוא עף. ראשוני לא ממש וכנראה שרבים מאוד חשבו שהחלטת השופטים הזויה.

פנדה 7 באוגוסט 2016

אין אף אחד שאשם בהפסד של שירה חוץ משירה, כמה שזה לא נעים להגיד. זה ש"רבים מאוד חשבו שהחלטת השופטים הזויה" – ה"רבים" האלו בכלל לא מבדילים בין יוקו לאיפון, ודעתם בנושא בכלל לא רלוונטית, עם כל הכבוד.

no propaganda 7 באוגוסט 2016

אני לא בקיא בחוקי הג'ודו אבל זאבי הסביר בשידור שאסור לתפוס עם היד ברגל.
לפני השידור החוזר, זה נראה שהיא עשתה בדיוק את זה ובכוונה כדי למנוע תרגיל.
לדעתי היא קיוותה שהשופטים לא יראו.

מה שכן, אני מאוד מרוצה מזאבי שאמת את זה לקהל הצופים לפני שפסלו אותה והתחילו להראות את התפיסה בשידור חוזר. לפעמים יש פרשנים שלא מבינים עניין ואז פסילה כזו באה לצופה כהפתעה מוחלטת וזה מעצבן.

אריאל גרייזס 7 באוגוסט 2016

זאבי בג'ודו זה אחלה פרשנות, אבל יש שם שדרים שמוציאים שם רע לחלטורה. אבי מלר משדר לי כדורעף חופים ואחר כך סיף, זה היה בדיחה

no propaganda 7 באוגוסט 2016

בדיוק. בגלל זה ציינתי את זאבי לטובה. מלר בסיף זה פשוט עצוב.

ניינר / ווריור 7 באוגוסט 2016

מלר זו בדיחה עצובה בכל פעם שהוא משדר משהו היות והוא באמת חסר מושג. ומילא אם זה היה נגמר רק בבדיחה הבעייה היא גם סכנה לחוש השמיעה.

איציק 7 באוגוסט 2016

מלר עושה במשחקים בדיוק מה שהוא עשה בפרומו למישחקים. הוא ידע שהוא הולך לעשות צחוק מעצמו, אז עשה את זה מראש בפרומו. לא מבין למה לא ניתן להביא איזו חטואל לפרשן.

גיא זהר 7 באוגוסט 2016

רק לא חתואל, הם כל כך עפים על עצמם

איציק 7 באוגוסט 2016

התכוונתי לזאת שלא אישרו לה להגיע למשחקים והיא כל כך רצתה. היתה פה הזדמנות לאכול את הדיסה ולהשאיר אותה שלמה.

רומן 7 באוגוסט 2016

אין לי מושג על פסלו אותה.
האמת נראה שהשופטים החמירו מאוד.

איציק 7 באוגוסט 2016

רואים שמזמן פרשת.
החוק החדש אומר שכל נגיע של יד ברגל היא פסילה ורישוני שגעה עם המרפק ברגלה של האוקרינית.
זאבי אמר שהיו לחוק זה סיבות אך קופפו את המקל יותר מידי והוא מקווה שיעשו תיקונים לחוקה.

פנדה 7 באוגוסט 2016

יאפ. כשהתחלתי עם הג'ודו היה מותר בערך הכל. מהר מאד זה הפך ל"מותר, אבל בתנאים מסויימים". אחרי עוד שנה זה כבר נאסר לחלוטין, וכדי לא לאפשר שיקול דעת שופטים פשוט החוק אומר שכל מגע של יד מתחת לחגורה בזמן עמידה (ז"א לפני שעוברים לעבודת קרקע) גוררת פסילה.

רומן 7 באוגוסט 2016

באמת מזמן פרשתי..
אז עוד היה "קוקה" ולרוץ על מישהו ברבאק ולתפוס לו את הרגליים היה התרגיל האהוב על כל עמי הקווקאז.
(האמת שגם אני די חיבבתי את המהלך השכונתי הזה).
בכל מקרה לפי מה שאני מבין (ובאמת שאני כבר מזמן לא ממש עוקב) זה שאסור ללכת במתכוון על הרגליים, פה היתה נגיעה קלה במקרה, זה נראה לי כמו החלטת שיפוט די גרועה.

איציק 7 באוגוסט 2016

אתה צודק מבחינת הכוננה הראשית של הראיון לחוק, אבל כדי להקל על השיפוט ולא לתת שיקול דעת, הקצינו את זה וקבעו שכל נגיע (מכוונת או לא) זו פסילה אוטומאטית.

רומן 7 באוגוסט 2016

בסדר זה כמו שאנחנו בשכונה אומרים שכל יד ברחבה זה פנדל, כדי למנוע וויכוחים.
בשביל זה יש שופטים מכובדים, כדי שלא יהרסו 4 שנים של הכנה של בחורה בגלל טעות מפגרת.
אין ספק שכל מי שמבין ג'ודו יגיד לך שברמה ההגיונית לא הגיעה לה הרחקה וחבל..

איציק 7 באוגוסט 2016

אתה צודק, אבל זה לא עוזר.

פנדה 7 באוגוסט 2016

בגדול זה בעייתי בגלל שקשה להגיד מה היתה הכוונה בנגיעה הזו. בכדורגל יש "הכדור שיחק ביד ולא היד בכדור", שזה יחסית ברור. בג'ודו דברים קצת יותר מסובכים כמו שאתה בטח יודע.

מעבר לזה, ממה שסיפר לי המאמן, יש מצב שבדיוק בגלל דברים כאלה הולכים להוריד חלק מהאיסורים. לא יודע דברים קונקרטיים אבל זה כנראה הכיוון. אבל עד אז – זה מה יש. כל עוד אלו אותם החוקים לכולם וזה ידוע מראש, אז זה הוגן לדעתי.

Guss 7 באוגוסט 2016

דווקא הוועד האולימפי הישראלי לא נכנס למאניה-דיפרסיה ועובד לשנים ארוכות עם תפיסות מתונות. לא קוטלים אף ספורטאי שלא הצליח ומנתחים כל תוצאה (טובה, סבירה, או רעה) לפי ההקשר ובשכל ישר.
אני חושב שצריך לזכור שרוב מוחלט של ספורטאי האולימפיאדה, גם אלו שבטופ-10 של המקצוע שלהם, לא זוכים. על כל 3 זוכי מדליות יש 7 ספורטאי טופ-10 שלא הצליחו (לפחות 7, לפעמים הזוכים מגיעים מלמטה), ועוד כמה עשרות שלא התקרבו. ישראל שלחה 43 ספורטאים לאולימפיאדה, מתוכם כ-5 בטופ 10 של המקצוע שלהם. הסטטיסטיקה הסבירה אומרת שחלקם לא יצליח למצות את הפוטנציאל, חלקם יצליח אבל לאו דווקא בצורה מספקת למדליה (מה שנקרא הופעה מכובדת), וחלקם הקטן מאוד יתעלה.
יש גם ספורטאים שנשלחים להתנסות, לא להצליח. שירה ראשוני למשל. אני לא חושב שמישהו במשלחת חשב שהיא תביא מדליה או תתקדם הרבה שלבים. אולי בעוד 4 שנים כן, אבל השנה לא. אבל זה חשוב שהיא תרגיש את המשחקים האולימפיים, את האווירה, את הלחץ, את הרמה. וגם – את הדרישה שאין מקום אפילו לטעות קטנה. אז אולי טוב שהיא "נכשלה", שהיא נפסלה בגלל שטות. היא תלמד מזה, ובתקווה תגיע למשחקים הבאים יותר מוכנה מנטלית וקמצועית

cookie-monster 7 באוגוסט 2016

מה זה פיד בעברית צחה

אריאל גרייזס 7 באוגוסט 2016

זרם תודעה? :-)

ארז 7 באוגוסט 2016

עוגיפלצת, סקרנת אותי אז בדקתי.
מתוך אתר האקדמיה:
פִיד – הֶזֵּן
הזן הוא תסדיר נתונים המשמש להזרמת עדכוני תוכן למשתמשים.

אריאל גרייזס 7 באוגוסט 2016

מזעזע

אנדר 7 באוגוסט 2016

אף אחד מכם לא שמע מטאליקה אף פעם?

יהודה ב"ד 8 באוגוסט 2016

פיד=אסון
כאמור בספר איוב: אִם אֶשְׂמַח בְּפִיד מְשַׂנְאִי וְהִתְעֹרַרְתִּי כִּי מְצָאוֹ רָע.
(:

אנדר 7 באוגוסט 2016

כמו שסיכמתי את הפיד שלי בפייסבוק: חוסר מודעות זה ללעוג לכישלון של ספורטאים אולימפיים בסטטוסים רבע מצחיקים

אריאל גרייזס 7 באוגוסט 2016

אז אתה אומר שאם הסטטוס ממש מצחיק זה בסדר? :-)

איציק 7 באוגוסט 2016

ה- :-) היה מיותר בהחלט.

אנדר 7 באוגוסט 2016

לא, אני אומר שהומור זה דבר בריא כשהוא נעשה נכון וכשהוא מגיע מזלזול וחוסר מודעות (עצמית ולסביבה) זה גרוע מאוד. מהצד השני יש את איציק שמחלק ציונים לסמיילים למשל. לא יודע מה יותר גרוע

איציק 7 באוגוסט 2016

אני תמיד יותר גרוע :-)

אנדר 7 באוגוסט 2016

:) :) תן לזעוף קצת יום ראשון היום

איציק 7 באוגוסט 2016

החמרמורת, אההה…

איציק 7 באוגוסט 2016

איציק,
אני לא יודע מה יש פה לאנשים נגד מירי מסיקה וביצוע השיר הזה. אני דווקא לא מתחבר לביצוע של קורין אלאל. בכול אופן, שאפו על זה שסמת אותה ואיזנת קצת את הפלי ליסט של גלגלצ.

גיא זהר 7 באוגוסט 2016

האמת מירי מסיקה שאמרה שלאחרונה התחברה לצד המזרחי שלה עדיפה על קורין האשכנזייה. הא, קורין ממוצא אלג׳יראי, לא נורא נמצא לה איזה פגם.

ויכסלפיש 7 באוגוסט 2016

אנחנו בסך הכל קורבנות של תקשורת שחלק ניכר ממנה עסוק במלכודות קליקים ובניפוח עניינים שוליים ומניפולציות במטרה להגיע לרייטינג מקסימלי, וחלק מאיתנו חושבים שהדרך הזו גם ראויה ונכונה ויש לחקות אותה

אריאל גרייזס 7 באוגוסט 2016

מה קשור התקשורת? כמה בתקשורת באמת ביקרו את הספורטאים שלנו או ירדו עליהם? דווקא התקשורת בארץ היא מאוד ממלכתית. פשוט בעידן הרשתות החברתיות, קל מאוד לרדת על הספורטאים הישראלים. אני דווקא ממש לא ראיתי את התקשורת מככבת פה, היא סוג של קורבן קל

ויכסלפיש 7 באוגוסט 2016

זו לא אמירה נקודתית על המשחקים האולימפיים, אלא על אווירה אלימה ובוטה שנוצרת בטיפול השוטף במהלך השנה וכך אנשים מתרגלים לאמץ את הגישה הזו.

אריאל גרייזס 7 באוגוסט 2016

העיתונאים הם שיקוף של פני החברה, לא ההיפך

ויכסלפיש 7 באוגוסט 2016

זו דעתך, אני רובם שרובם אופורטוניסטיים וציניים שמנסים לנחש לאן נושבת הרוח

אריאל גרייזס 7 באוגוסט 2016

בדיוק, הם הולכים לאן שנושבת הרוח הציבורית, מה שאומר שהם רק משקפים אותה

MOBY 7 באוגוסט 2016

אם רק העיתונאים שלנו והפרשנים היו ברמת הספורטאים….

השמן 7 באוגוסט 2016

בגלל זה עדיף כדורגל. כל הפועל הזה נגמר בשלב המוקדמות ואפשר להנות מהטורניר בשקט

השמן 7 באוגוסט 2016

הגועל, לא הפועל.

ארז 7 באוגוסט 2016

מת לעשות סקר כמה מהצהובים כאן ראו את הטעות הזאת ולא חייכו בהנאה… או אמרו "אותו דבר" :)
היות שאין סמיכות בין ג' לפ' במקלדת, מעכשיו העיניים שלי עליך, שמן. ראה הוזהרת :)

השמן 7 באוגוסט 2016

זה לא אני. התקשורת (הסלולארית) צהובה.

מאיר (חדש בשכונה) 7 באוגוסט 2016

יש כאלה שאומרים שזה אותו דבר ולא טעית☺☺☺

דורפן 7 באוגוסט 2016

לא צריך להסיר את הכובע… צריך פשוט לכבד. גלעד בלום אמר לי פעם משפט יפה ״באמריקה מכבדים את זה שהייתי 60 בעולם. בישראל אני זה שלא היה עמוס (מנסדורף)״

איציק 7 באוגוסט 2016

שניהם צודקים. הוא לא היה עמוס מנסדורף, אבל 60 זה מכובד ועוד איך מכובד.

אסף the kop 8 באוגוסט 2016

זה בגלל שהאמריקאים לא יודעים שהוא גם אוהד הפועל.

עופר כהן 7 באוגוסט 2016

זה גם חלק מתרבות האינסטנט פה. כמי שבא מרקע של אמניות לחימה סיניות, רואים אתה הגישה בישראל לאמניות מסורתיות לעומת הגישה של מדינות כמו אמריקה והולנד אליהן: אין דבר כזה אינסטנט. אין. בישראל המון אנשים פשוט לא מבינים את זה.
אתה רואה אנשים בארץ שרוצים לדעת להלחם למשל, הולכים ל-MMA כי "תוך חצי שנה אני מפרק את הכלב הזה". וזו סתם דוגמא מחיי האישיים.
לאנשים אין כבוד עצמי וכבוד למען הדבר שלשמו הם עוסקים. אם אנשים יבינו את המשמעות האמיתית של הספורט- אתה לא תראה יותר שטויות כאלו כמו "כישלון מחפיר" מפאקינג ספורטאי אולימפי.

מאיר (חדש בשכונה) 7 באוגוסט 2016

בציניות המגעילה כלפי הספורטאים האולימפיים שחטאו ולא הצליחו ל"שמח" את העם, אנחנו יוצרים להם מחסום פסיכולוגי נוסף על כל ההתמודדויות הרגילות של ספורטאי שצריך להתמודד עם הצמרת העולמית. זה בדיוק כמו שקורה עם נבחרת אנגליה בכדורגל. הם לפחות מרוויחים הון כדי שיתנחמו מהקהל בבית אבל מה עם הספורטאים האולימפיים שבמקרה הטוב מתפרנסים מהספורט הסיזיפי שלהם. השיא לצערי עוד לפנינו ואני מתכוון לרצי המרתון שיספגו עלבונות מהמוני בטטות כורסא.

מאיר (חדש בשכונה) 7 באוגוסט 2016

ושכחתי, הפוסט חשוב מאוד רק חבל שמעטים יקראו אותו.

אריק י. 8 באוגוסט 2016

+1

bhr 7 באוגוסט 2016

אהבתי.
ליטרת הביקורת שלי שהשיר הזה מתיימר להיות משהו נוגע ללב אבל הוא סתם קיטש. לא חשוב בביצוע מי.

אנדר 7 באוגוסט 2016

כמו אזניי שמעתי עכשיו את מליניאק מפרגן, מסנגר, מחמיא וקורא לתקשורת להרגיע ולהרגע

איציק 8 באוגוסט 2016

יש אכזבה מחלק מהביצועים של ספורטאים שלנו, ומאד רצינו ליצליחו, אבל קצת פרופורציה. ג'וקוביץ', שכמה שהוא גדול לא צריך לומר, הפסיד סיבוב ראשון (שוב הפסיד לדל פוטרו באולימפיאדה). אולימפיאדה שניה בלי מדליה. האחיות ויליאמס הפסידו בסיבוב ראשון, ובואו ניזכר מה הן עשו בוימבלדון לא מזמן. אז כן, יש אכזבות, וכן, רצינו טוב יותר, אבל "בושה," "ביזיון." שוב, קצת פרופורציה.
בהזדמנות זו, שאפו גדול לשני בלוך, רוכבת האופניים שלנו. מקום הרבה יותר גבוה מהצפוי (48). בגיל 37, הופעה כזו… להוריד את הכובע.

רומן 8 באוגוסט 2016

מה שאפו מה?
למה הלקקנות המתנשאת הזאת ?
מה אכפת לי בת כמה היא? מקום 48, יופי שיבושם לה, שתהיה מבסוטה מעצמה, אנחנו מדינה של 9 מיליון תושבים, שאפו למקום 48???

איציק 8 באוגוסט 2016

כן שאפו גדול. לאחת שהגיע עם מקום 82 בעולם. שהמקום הריאלי שלה בתחרות אחרי סינונים היה קרוב ל-60, עשתה הרבה מעבר לציפיות ועקפה די הרבה מדורגות לפניה. זה שאפו. אם אתה לא מבין את זה, אז אין לך מושג מזה ספורט תחרותי, אין לך מושג מזה לפרגן למישהו שהצליח לעשות מעל המצופה. אצלך כנראה בבית הכל זהב, אז אתה לא מבין שיש כאלו שאצלם זה לא. אתה פשוט אדם עלוב, לא כולם כמוך, ואייל ברקוביץ', ששניכם מספר 1. הרי שניכם למדתם בטכניון.

רומן 8 באוגוסט 2016

מה הקשר בכלל? כשהכדורגלנים שלנו נכשלים אז זה ספורט לאומי שלך ושל כל הפסאדו אינטליגנטים האחרים פה לעקוץ אותם כמה שיותר, אבל שאיזה דודה טסה לריו על חשבון המסים שלנו בשביל לעשות טיול אופניים כל הפלצנים מריעים לה כאילו יצא לה הירח מהתחת.

איציק 8 באוגוסט 2016

אני מבין שבעולם המושגים שלך אינטליגנט זה קללה. אני מקבל זאת כמחמאה בור שכמותך. נבחרת הכדורגל שלנו נוסעת על אותם כספי משלם המיסים. ההוצאות עליה הרבה יותר גדולות מאשר על כל משלחת לריו, והלוואי והיתה מקום 42 בעולם. נבחרת הכדורגל שלנו מייצרת ציפיות שאפשר לעלות, ולא רק שלא עולה, היא גם משחקת מביש. הדודה הזאת שכמעט יכולה להיות אמא של כמה מהכדורגלנים, לא דיברה, פשוט עלתה לאולימפיאדה, משהו שברקוביץ' עם כל דור הזהב שלו אפילו לא יכל לחלום. אז לפני שאתה פותח את הפה המלוכלך שלך, או מתיישב ליד המקלדת כדי להעביר את הגועל לתגובה, תחשוב קצת. לפעמים אפשר להתגבר על הטימטום. קשה, תתאמץ.

רומן 8 באוגוסט 2016

אתה מבין את ההבדל המהותי ביננו? לי אין שום צורך להוכיח את האינטליגנציה שלי, יש לי קבלות.
אתה כנראה מרגיש שכדי להחשב כזה צריך להגיד כל מני דברים שמקובל להגיד בקהילה האינטלגנטית, זה ברמה האישית.
וברמה העניינית מקום 48 באופניים באולימפיאדה לא שווה אזכור בזמן שידור במדינה נורמלית.

רומן 8 באוגוסט 2016

אגב, אינטילגנט, זה לא אתה שניסית ללמד אותי הסתברות פעם ולספר לי שסיכוי יכול לשאוף ל 0?

איציק 8 באוגוסט 2016

לא ניסיתי להסביר לך, רק אמרתי זאת. אתה לא הבנת ולא תבין, כיוון שהרמה שלך לא מספיק גבוהה להבין זאת, ואני לא אבזבז את זמני להסביר למישהו שלא מסוגל להבין.
אתה אכן לא צריך להוכיח לאף אחד שום דבר, אנחנו רואים זאת.
גם מדינה שהיא מקום 80 בכדורגל לא שווה איזכור של הנבחרת, ותראה כמה אתה מדבר על הכוכבים שלך. היא לפחות עשתה זאת בצינעה, ובכוחותיה, בלי להתלונן על תנאים, בלי לדרוש מענק עליה. פשוט עשתה זאת.

רומן 8 באוגוסט 2016

אההה זה כן אתה, לא הייתי בטוח, כי לרגע חשבתי שהתבלבלתי… חחחח אני זוכר את הדיון הזה, סיכוי שואף ל0.. ואז אמרת משהו בסגנון של "מה הסיכוי לקבל נקודה על ישר? אהה עזוב זה לא לרמה שלך.." ואז אמרתי לך 0 זהותית ושלחתי אותך ללמוד קצת על סיגמה אלגברה ואינטגרל לבג וטענת שאתה מכיר והמשכת בתוקף לנסות להעליב אותי במקום פשוט להגיד "כן טעיתי, סיכוי זה מספר הוא לא יכול לשאוף לשום מקום" ואז הבנתי סופית עם מי יש לי עסק…

איציק 8 באוגוסט 2016

כיוון שאתה מדבר שטויות (וגם אז דיברת שטויות) וזורק מושגים שלמדת אבל כנראה לא מבין את ההקשרים בינהם, בו נעצור כאן. אין קשר בין דוגמא זו לבין הנושא שדובר. עייפתי ממך. ביי.

רומן 8 באוגוסט 2016

אז בוא נסגור את הדיון בכן ולא אדון אינטלגנט.
סיכוי יכול לשאוף ל 0?
כן או לא?

רומן 8 באוגוסט 2016

אתה מבין חביבי? אתה מנסה להיות אינטלגנט בזה שאתנ מתחנף לרוכבת אופניים שסיימה מקום 48, ושולח עקיצות למישהו שמתנסח בצורה עממית, אתה חושב שזה הופך אותך למין מישהו מתוחכם כזה.. יכול להיות, אבל זה סובייקטיבי.
מה שאני אוהב במתמטיקה ובמדמח שזה אמת וודאית ושם אי אפשר לחרטט, תפסתי אותך על חם במערומיך, אני יודע בדיוק עד כמה אתה לא יודע, בהצלחה עם המשך הירידות עלי, ילד

איציק 8 באוגוסט 2016

1+

ירוק 8 באוגוסט 2016

רומן, ראית את ה 100 כפול 4 היום בבריכה? זה סגנון חתירה כמו שאתה אוהב. פלפס באולימפיאדה החמישית שלו. אכן אובררייטד.

רומן 8 באוגוסט 2016

ראיתי ראיתי, הוא לא עולה לגמר ב 100 חופשי

MOBY 8 באוגוסט 2016

גם לא ל -100 חזה

רפאל 14 באוגוסט 2016

אל דאגה…. ברגע שספורטאי מביא מדליה, אנחנו נחגוג איתו כל בוקר ב 4 השנים הבאות על הקורנפלקס.

Comments closed