האהבה מנצחת

19221712_10158798377305640_4732507764891960729_o

זו אחת הקבוצות הכי פחות מרגשות של הפועל שאני זוכר. אין אף שחקן שאפשר להתחבר אליו באמת. וזה לא רק בגלל שהישראלים, שבאופן טבעי החיבור אליהם קל יותר, לא משמעותיים בקבוצה הזו. היו בהפועל בעבר גם זרים שהצליחו לרגש כאילו גדלו על הבלטות בגן הפעמון – בילי תומפסון, קני וויליאמס, ווילי סולומון. יותם הלפרין הוא אולי דמות, שבלי קשר לוויכוח המוכר על יכולותיו המקצועיות, הוא מישהו שהאישיות המיוחדת שלו היא משהו שאפשר להתחבר אליו, אבל אין מה לעשות – הוא יותר מדי מזוהה עם מכבי.

למעשה, השחקן היחיד שזכה אתמול לשיר פרטי שהוקדש לו מהאוהדים אתמול היה אחד שפרש כבר לפני כמעט עשרים שנה – עדי גורדון.

ביציאה מהאולם אני פוגש את אין עוד מלבדו. אני מחבק אותו ואומר לו "זה הכול בזכותך!".

"זה בזכות כולנו" הוא משיב בצניעות האופיינית לו ומצביע על מאות האוהדים מסביב שמריעים לו.

אבל זה הכול בזכותו.

את ההישג של הפועל ירושלים צריך לראות בפרספקטיבה היסטורית. כבר 25 שנה שהפועל נמצאת בצמרת הכדורסל הישראלי. משהו שאין לו אח ורע אם לא קוראים לך מכבי ת"א. הפועל ת"א הספיקה להתפרק ולהיוולד מחדש בתקופה הזו, הפועל גליל-עליון נעלמה, הפועל חולון ומכבי חיפה עשו סיבוב ארוך בליגה השנייה עד שפלסו את דרכם חזרה לצמרת הליגה הבכירה. ואני לא מדבר על קבוצות כמו אליצור נתניה, הפועל ר"ג והפועל חיפה, שניסו לקרוא תיגר על מכבי ת"א בשנות השמונים והם כבר מזמן בר מינן.

והפועל עדיין שם.

התרומה של עדי גורדון להפועל ירושלים היא הרבה מעבר לשני הגביעים שהביא לנו ולשאר הרגעים המופלאים על הפרקט. הוא נתן להפועל ירושלים משהו שלא ניתן לכמת. הוא נתן לה זהות. רעיון. הוא ייצר את האתוס המכונן שלה. ובכך העניק לה חיים שאינם תלויים בהישגים מזדמנים יותר או פחות על המגרש.

ולכן, למרות שסביר להניח שהייתי מתקשה לזהות את רוב החמישייה של הפועל אם הייתי פוגש אותה ברחוב, התרגשתי מאוד אמש ביד-מנוריהו.

כי הפועל, כמו שאמר עדי פעם, היא לא קבוצה שיש לה אוהדים, אלא אוהדים שיש להם קבוצה. וזה לא משנה מי משחק בקבוצה הזו, ניצחון של הפועל הוא תמיד ניצחון של רעיון, של סט ערכים מסוים. משהו שהוא הרבה מעבר לחמישה שחקנים באדום שקולעים יותר סלים מהחמישה שמולם שמשחקים במקרה בצבע אחר.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

81 תגובות ל “האהבה מנצחת”

  1. זינק (פורסם: 16-6-2017 בשעה 07:01)

    שיהיה לכם באמת מברוק, אבל אפשר להפסיק עם כל הסיסמאות הריקות מתוכן.
    פעם הייתה לכם אהבה והיא תנצח, היום יש לכם כסף ולפעמים הוא ניצח.

    להגיב
  2. יואב דובינסקי (פורסם: 16-6-2017 בשעה 07:02)

    אני לא יודע מה יותר מרגש אותי, השורשיות של הקפטן יותם הלפרין בירושלים או השורשיות של אמארה סטודמאייר בציון.

    להגיב
  3. גל ד (פורסם: 16-6-2017 בשעה 07:08)

    אין כמו טקסט סאטירי טוב על הבוקר.

    להגיב
    • מבקר המדינה (פורסם: 16-6-2017 בשעה 09:53)

      +1
      ועוד אחד כזה שנכתב על ידי אוהד בית"ר.
      מלבד הניצחון של הקבוצה הזו, הדבר הכי עצוב אתמול היה לראות את עדי גורדון ביציע.
      האיש והגורו, שב-2015 אמר על האליפות של הקבוצה שהיא לא ריגשה אותו כלל ונראה ממש מובך מהניסיון לקשר אותו לקבוצה שפעם הוא היה הלב הפועם שלה, נראה זורח מאושר כאחרון הטרמפיסטים על עוד אליפות נשכחת של מכבי תל אביב על איזו אפיזודה חולפת כמכבי רעננה.
      אולי הוא מתחבר יותר לטרוויס פיטרסון מאשר טוני גאפני, לך תבין.

      להגיב
  4. יניב פרנקו (פורסם: 16-6-2017 בשעה 07:16)

    את ההצגה של הקהל בסוף משחק 2 בנהריה אנחנו נשים עכשיו קצת בצד…

    להגיב
    • אסף כלשהו (פורסם: 17-6-2017 בשעה 13:32)

      אני לא יודע איזו שמחה לאיד גדולה יותר אצלי- על ההתרסקות של מכבי ת"א או על הקנאה היוקדת של האחות האדומה הקטנה שלנו לנוכח קבוצה אדומה וקהל אדום שעקפו אותם בסיבוב…

      להגיב
  5. ישי (פורסם: 16-6-2017 בשעה 07:16)

    אפשר לשאול מהו אותו 'רעיון' או 'סט ערכים'?
    כי בתור אוהד כדורסל לא שמתי לב לדבר כזה.

    להגיב
    • יניב פרנקו (פורסם: 16-6-2017 בשעה 07:22)

      נגיד להתקשר לחברות מסחריות ולבקש שיפסיקו לתמוך בקבוצות אחרות שלא מסכימות לדעתם – זה לא סט ערכים מסוים ?

      להגיב
      • ישי (פורסם: 16-6-2017 בשעה 07:35)

        לא הייתי קורא לזה סט ערכים. אפשר לשאול אם גוף מסוים מתנהל באופן מוסרי, אבל גם אם כן לא הייתי קורא לזה סט ערכים.

        להגיב
      • ישי (פורסם: 16-6-2017 בשעה 11:39)

        ומה עם לשכנע את הספונסר שלך של הקבוצה שלך לעבור לקבוצה אחרת ולממן אותך שם (כי אתה הרי משחק בשביל כסף ולא בשביל אהבה)?
        כי הרי זו המורשת הרומנטית של עדי.

        להגיב
  6. ישראל (פורסם: 16-6-2017 בשעה 07:24)

    וממה ששמעתי ממנו קצת לאחרונה, את עדי גורדון האליפות הזו, והכלל כל התחרות, ממש ממש לא מעניינות.
    אני אוהד הפועל (יותר נכון הייתי, כשהכדורסל בארץ עוד עניין אותי), אבל בתכלס – הטקסט הזה הוא אידיאליזציה ומיתיזציה שאוהד עושה כדי להוסיף נופך לאהדה שלו ולהפוך אותה למיוחדת – וזה בסדר.
    איכשהו – הטקסט הזה דווקא היה נכון פעם. אבל האליפויות התחילו להגיע אחרי שהוא כבר הפך ללא רלוונטי…

    להגיב
  7. איברה (פורסם: 16-6-2017 בשעה 07:35)

    מצטרף לקודמי, לא מבין מהו סט הערכים המסוים, איזה רעיון קשור לקבוצה?
    ברמה הנפשית יכול להיות שזה ממלא את האוהדים (מכיר כמה אוהדים, לא יודע מה מאחד אותם מלבד הפועל ירושלים…) אבל מה הקשר בין זה לבין התחרות הספורטיבית?

    להגיב
  8. קובי (פורסם: 16-6-2017 בשעה 07:43)

    אם הניצחון של הפועל אתמול היה ניצחון של רעיון,זה היה הרעיון של מכבי(של פעם כמובן)
    שאיפה למצויינות בכל מחיר וגאווה(לא עוד קבוצה מתרפסת,שבוכה על שריקה של סמי בכר אלא קבוצה שרוצה להוביל,שיודעת שאם עושים דברים נכון,רואים תוצאות לאורך זמן)

    להגיב
  9. אמיתי (פורסם: 16-6-2017 בשעה 07:45)

    אוהדים (ובכלל) אנשים מחפשים נראטיב להזדהות איתו. בלי זה מה יש להתרגש?..

    להגיב
  10. איציק (פורסם: 16-6-2017 בשעה 08:04)

    זו קבוצה עם רעיון וערכים, של שנאה במידה רבה. אין לה שום קשר לערכים של עדי גורדון, שגם הם עוד לא פיאנחתי אם אמיתיים או מצג שווא. אם יש קבוצות שממש לא רציתי שיקחו אליפות, אלו מכבי ושתי האדומות. עם שתיים מהן הצלחתי. אליפות לקחה קבוצה שעליה גולדה בטח היתה אומרת שהיא לא נחמדה, אבל זה ספורט, לקחתם אליפות, ברכות, רק אל תספר לי על ערכים. מספיק מפריע שאתם שמחים.

    להגיב
  11. אורי (פורסם: 16-6-2017 בשעה 08:05)

    אני תוהה מה "קבוצת הערכים" הייתה אומרת אם מכבי היו מחתימים את האוול באמצע העונה

    להגיב
  12. אלון3131 (פורסם: 16-6-2017 בשעה 08:06)

    מדהים איך אהדת ספורט גורם לאנשים טובים וחכמין לאבד מודעות עצמית.

    להגיב
    • יאיר אלון (פורסם: 16-6-2017 בשעה 09:53)

      זה כל הקסם..

      להגיב
    • רינוס מיכלס (פורסם: 16-6-2017 בשעה 13:07)

      מילא לאבד את המודעות ( למרות שגם זה הזוי ועלוב מאוד ) ,
      אבל יש כאלה ( המתיימרים להיות בעלי אשכולות , אופקים וידע נרחב בחיים , שמנסים להוכיח את עצמם ככאלה ) שמלכתחילה אין להם אחת …

      אכן עניין ששווה מחקר

      ולא בגלל מאפייניהם וסיבותיהן של נשואי המחקר ( כי אלו ידועים וידועות לכל מי שעיניו בראשו ) , אלא רק בגלל הצפייה מהצד שצריך החוקר לבצע , כדי לעקוב אחר מושא המחקר …

      להגיב
  13. אני בא מקטמון (פורסם: 16-6-2017 בשעה 08:06)

    אלפסי, בשיא הרצינות, תוכל להסביר לי איך בית"רים אמיתיים מתחברים להפועל כדורסל למעט היותה קבוצה מצליחה?

    להגיב
    • קול שפוי (פורסם: 16-6-2017 בשעה 09:54)

      בדיוק … אוהד ביתר כותב לי על ערכים של הפועל. בדיחה.

      להגיב
    • אביאל (פורסם: 16-6-2017 בשעה 15:58)

      בשיא הפשטות, אתה ילד בירושלים ואתה אוהד בית״ר בכדורגל והפועל בכדורסל, בלי לחשוב יותר מדי, הרבה לפני שהיא היתה מצליחה.

      אני מניח שזה נובע מכך שאין לבית״ר באמת קבוצת כדורסל והפועל בירושלים לא באמת משחקת תפקיד – בקיצור אין יותר מדי יחסי שנאה בין האוהדים, לפחות למישהו כמוני שנולד באמצע שנות ה80 וגדל בירושלים.

      להגיב
      • אני בא מקטמון (פורסם: 16-6-2017 בשעה 16:50)

        זה ההסבר הפשטני עבור הילד שגדל בירושלים (אוהדי הצלחות קוראים לזה בהתנשאות במקומות מסוימים) אני יותר מסוקרן מ"ממשיכי דרכו של ז'בוטינסקי" בהגדרתם כמו אלפסי שמוצאים את עצמם מחוברים לבריגדה מלחה (כפרה עליהם) שהם הכל חוץ מרויזיוניסטים.

        להגיב
        • אביאל (פורסם: 16-6-2017 בשעה 23:52)

          קטמון – כמו שכתבתי, שאתה ילד זאת פשטנות שנובעת מחוסר יריבות מאותה תקופה (ועד לימנו), בלי ז׳בוטינסקי או בן גוריון, לא משהו שאפשר להתווכח עליו, אני יכול לתת לך לפחות 100 אנשים שגדלו איתי ככה שבאו מכל ירושלים, מכל העדות וכו׳

          להגיב
      • פיירמן (פורסם: 16-6-2017 בשעה 17:06)

        אני לא גדלתי בירושלים ונהייתי אוהד של בית״ר ירושלים בכדורגל (מאבא, גם לא גדל בירושלים) ושל הפועל ירושלים בכדורסל (כי אהבתי כדורסל, וכבר כילד זיהיתי שהפועל ירושלים הם הכי טובים – במובן הרחב של המילה.

        להגיב
  14. תני (פורסם: 16-6-2017 בשעה 08:06)

    רק על תתקרב מדי לשמש בזמן שאתה עף על עצמך.

    להגיב
  15. איתמר (פורסם: 16-6-2017 בשעה 08:09)

    פעם, מזמן, ירושלים רצתה להיות אלטרנטיבה למכבי.
    בשנים האחרונות התגלה (באמצעות ההצבעות במנהלת ושיתוף הפעולה עם שמעון מזרחי) שירושלים בסך הכל רוצה להיות כמו מכבי.
    וזה בסדר.
    רק הגיע הזמן להפסיק עם העמדת הפנים כאילו מדובר במשהו אחר.

    להגיב
  16. גיא זהר (פורסם: 16-6-2017 בשעה 08:15)

    האודים של ירושלים, בדרך כלל, סבבה ואתמול נתנו הצגה. אם טוב להם לטפח את המיתוס של האהבה תנצח ולהרגיש שונים ומגניבים, שיבושם להם. לקבוצה מצליחה ולמצליחנות בכלל אין כל קשר לאהבה. נהפוכו. במרבית המקרים בשביל להצליח ממש צריך לדכא את היצר הזה כלפי הלקוחות (אוהדים במקרה הזה. הכל בסדר, רק כדאי להיות אמיתיים.

    להגיב
    • אביאל (פורסם: 16-6-2017 בשעה 15:58)

      אמר אוהד ב״ש.

      להגיב
  17. אופיר (פורסם: 16-6-2017 בשעה 08:17)

    נראה שהחבר'ה כאן מתענגים על הטקסט…

    להגיב
  18. ניינר / ווריור (פורסם: 16-6-2017 בשעה 08:33)

    יורדים עליך אלפסי, לא נורא. מי שלא היה במשחק וראה את האוהדים הנהדרים של הפועל, לא יבין.
    יש אליפות!

    להגיב
    • אלון3131 (פורסם: 16-6-2017 בשעה 08:39)

      אחלה אוהדים, לא חשבתי לרגע אחרת כמו רוב אוהדי הספורט בעולם שהם אחלה אוהדים.
      להגיד שזה הכל בזכותם זה הזייה.

      להגיב
    • ישי (פורסם: 16-6-2017 בשעה 08:48)

      כמעט לא היה כאן דיון לגבי האוהדים (פרנקו הזכיר משהו מהעבר הרחוק), אבל מה הקשר בין זה לבין 'רעיון' או 'ערכים'?

      להגיב
      • ניינר / ווריור (פורסם: 16-6-2017 בשעה 09:01)

        אלון, ראיתי כבר אוהדים של כל מני קבוצות. זה משהו מיוחד. תמשיכו לאכול את הלב

        להגיב
        • רן (פורסם: 16-6-2017 בשעה 10:47)

          הפועל ירושלים הפכה להיות השנואה מספר 2 בארץ.

          כנראה עושים שם משהו מאד נכון.

          והיה תענוג אדיר להיות שם אתמול

          להגיב
          • אדם (פורסם: 16-6-2017 בשעה 10:57)

            זה אחד הטיעונים היותר מגוחכים שאנשים משתמשים בהם – שונאים אותי כי אני טוב.
            ורק בשביל הדוגמא, אני לא רואה שב״ש הפכה להיות הקבוצה הכי שנואה בארץ.

            להגיב
            • ניינר / ווריור (פורסם: 16-6-2017 בשעה 11:44)

              תראה מה קורה לגולדן סטייט

            • אדם (פורסם: 16-6-2017 בשעה 11:49)

              אין שום קשר לעובדה שהם טובים, רק למעבר של דוראנט. אם לא היה מעבר הם עדיין היו הכי טובים ולא היו שונאים אותם (בטח לא כמו שעכשיו). תמיד הטובים מנסים לנתק את הקשר מהמעשים שלהם לשנאה כלפיהם.

            • אריק (פורסם: 16-6-2017 בשעה 11:56)

              ניינר זה מתחלק 50٪ על דוראנט ו50٪ על גיל שלי.

            • יניב פרנקו (פורסם: 16-6-2017 בשעה 12:40)

              את הפועל ת"א שונאים לדוגמא גם בשנים שאנחנו לא משהו

            • גיא זהר (פורסם: 16-6-2017 בשעה 12:43)

              אדם, באר שבע לא שנואה כמו מחיפה שהכי הישגית בשלושים השנים האחרונות בפער בגלל יחסי ציבור טובים, לא בגלל שמתנהגים אחרת מירושלים

            • אנונימוס (פורסם: 16-6-2017 בשעה 21:01)

              מה זה יחסי ציבור? הם פשוט לא טענו וטוענים שהם משהו מיוחד. בניגוד לאוהדי הפועל ירושלים שמוכרים לעצמם לוקשים ומנסים לשכנע את כולם להצטרף לסרט שלהם שהם הקבוצה הקטנה ממלחה שבאה לנצח עם אהבה, למרו תהם מכרו את האג'נדה שלהם עבור חופן דולרים כבר לפני כמה שנים טובות

          • איציק (פורסם: 16-6-2017 בשעה 13:57)

            ניינר, קשה לי להסכים ש-GS הכי שנואים בארץ, למרות שמסיבות לא מובנות הם נותנים פייט חזק לבית"ר ולהפועל תל-אביב.
            ד.א.: נראה לי (ואולי אני טועה) שבארה"ב הם שנואים הרבה פחות מאשר בארץ.

            להגיב
            • אביאל (פורסם: 16-6-2017 בשעה 15:59)

              איציק – בית״ר הכי שנואה בארץ ?

            • איציק (פורסם: 16-6-2017 בשעה 16:13)

              אני מניח שכן.
              אני מניח שיש לה קהל עצום גם של אוהדים.
              יש המון קבוצות פחות אהודות, פשוט אנשים אדישים כלפיהם. בית"ר לרוב לא משאירה אנשים (אוהדי ספורט) אפטיים. או שאוהבים או שממש לא. אני שייך לאלו שלא, אך יש המון קבוצות אליהן אני אדיש, הפועל מרמורק למשל, או כפר-סבא.

            • אביאל (פורסם: 16-6-2017 בשעה 23:55)

              איציק – לא חושב, זה ככה בהקשר של הפועל אם כבר שכמעט כל האוהדים של הקבוצות שונאים, בית״ר היא הרבה פעמים דווקא הבחירה השנייה של המון אוהדים, בעיקר מחוץ למרכז, תבדוק מקריית שמונה ועד אילת.

            • עומרי (ירוק) (פורסם: 17-6-2017 בשעה 07:05)

              ממש חולק עליך אביאל. אולי כשהיינו ילדים זה היה נכון (למרות שלדעתי מכבי חיפה יותר), בשנים האחרונות לדעתי לא, הרבה בגלל הגועל סביב הקבוצה (שלא קשור לכדורגל שדווקא היה לא רע יחסית לפרקים)

            • עומרי (ירוק) (פורסם: 17-6-2017 בשעה 07:06)

              לגבי זה ששונאים את הפועל אני לא חולק עליך. זה גם התגבר מאד בשנים האחרונות לדעתי.
              ואני גם חושב שהרבה שונאים את מכבי ת"א.

    • גיל שלי (פורסם: 16-6-2017 בשעה 14:20)

      ניינר, אוהדי ירושלים נתנו אתמול תצוגת עידוד מופלאה, הקשר בינה ובין האליפות קרוב לאפס.
      אריק, סליחה שהרסתי לך את ההנאה מגולדן סטייט, שנה הבאה לא אכתוב עליהם כדי שתוכל ליהנות מהם שנה הבאה

      להגיב
      • איציק (פורסם: 16-6-2017 בשעה 15:03)

        למה לא, אתה חושב שהם יוכלו להסתדר לבד?
        חוץ מזה, למה אתה מתחשב רק באריק, אולי יש כאלו שמעוניינים בפוסטים אלו. זו הפליה על רקע לא ברור.

        להגיב
      • אריק (פורסם: 16-6-2017 בשעה 16:33)

        אנחנו צוחקים, כן?
        פשוט קצת הפכת אותם למכבי… :)

        להגיב
        • איציק (פורסם: 16-6-2017 בשעה 17:00)

          עד כדי כך לוזרים?

          להגיב
        • גיל שלי (פורסם: 16-6-2017 בשעה 18:04)

          אל דאגה אריק, וכן הפכתי אותם למכבי, כמעט, רק שהפעם הביאו לזהבי את מסי

          להגיב
  19. יואב מקטמון (פורסם: 16-6-2017 בשעה 09:01)

    האוהדים שלנו נהדרים. כבודדים וכקבוצה.
    מופע העידוד אתמול היה אחד הגדולים שנראו בארץ, ללא שום ספק.
    ערכים? מצע רעיוני? נו מילא…
    כבר נזמן אנחנו לא האוהדים של אותה קבוצה קטנה, מקופחת, מאוהבת באהבה וכו' וכו'…
    אנחנו אוהדים של קבוצה גדולה, חזקה, שהמנכ"ל המקצועי שלה מתנהג לעתים באופן חזירי ומגעיל ולא מתאים לאתוס העתיק שלנו, וזה בסדר גמור.
    אני, בכל מקרה, עדיין צרוד מאתמול, ומזמין את כל שונאי לשתות מים קרים ולנוח.

    להגיב
    • גל ד (פורסם: 16-6-2017 בשעה 18:35)

      או! לזה אני יכול להתחבר.

      מזל טוב על הדאבל.

      להגיב
  20. הפועל יש רק אחת (פורסם: 16-6-2017 בשעה 09:25)

    המרמרה של אוהדי מצרפלס זה תענוג. תמשיכו !

    להגיב
  21. Ljos (פורסם: 16-6-2017 בשעה 09:36)

    לאנשים קשה לפרגן.
    ברכות על הזכייה בגביע.

    להגיב
    • אורן השני (פורסם: 16-6-2017 בשעה 13:40)

      :)

      להגיב
      • עמי ג (פורסם: 18-6-2017 בשעה 14:02)

        מצוין!
        גביע הקיץ. כי בגביע החורף זכתה האחות התאומה מת"א

        להגיב
  22. יובל (פורסם: 16-6-2017 בשעה 10:07)

    נקודה אחת לשחקני ירושליים הישראלים. אחת. מתוך 83.
    והאוהדים שפעם צעקו "אל אל ישראל" לחמישיות זרים של מכבי מתמוגגים ומספרים בדותות על חיבור ועל דרך.
    הו, האירונייה.
    מברוק על הזכייה בגביע האליפות. בשורה לכדורסל הישראלי ולספורט בכלל אין כאן, נהפוך הוא. מכבי ב' קלאסית ותו לא.

    להגיב
    • ישי (פורסם: 16-6-2017 בשעה 10:31)

      שיחקו ביחד 55 דקות – 15 יותר לקחו סך הכול 10 זריקות (כולן בחוץ), 8 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. מדד מינוס 3 ופלוס/מינוס מינוס 4.
      ושנה הבאה אמארה ישראלי, לא?
      (ואגב, אין לי שום בעיה עקרונית עם זה)

      להגיב
      • ישי (פורסם: 16-6-2017 בשעה 10:31)

        *15 יותר מהמינימום שאי אפשר בלעדיו

        להגיב
  23. יורגן האיום (פורסם: 16-6-2017 בשעה 10:16)

    וואלה אלפסי החטאת קצת, ברור שאף שחקן בקבוצה הזאת לא זוכה לאהדה וחיבור לקהל כמו של עדי אבל זאת קבוצה שהקהל מת עליה. אחד אחד. קינזי אמארה ויותם בטח מעל כולם אבל באופן כללי השחקנים האלו נלחמים ואין דבר שאוהדים בכלל ושל הפועל ירושלים בפרט אוהבים יותר מאשר שחקן כמו קינזי שמזיע את עצמו 200% על המגרש. וכל השחקנים קיבלו אתמול שירי עידוד אחד אחד – לפני המשחק, תוך כדי וגם אחרי…

    להגיב
  24. משה (פורסם: 16-6-2017 בשעה 10:53)

    לזכות באליפות זה הישג אדיר ומברוק.
    לחבר אותם לערכים…נו שוין.

    להגיב
  25. Yavor (פורסם: 16-6-2017 בשעה 11:13)

    ועדי גורדון לא בכלל חיפאי במקור?

    מזל טוב על הזכייה – כל הכבוד לשחקנים, למאמן ולאוהדים. שרדו 5 משחקי הדחה רצופים כדי להיות קבוצת הפלייאוף היחידה שמנצחת את משחקה האחרון העונה.

    להגיב
    • MOBY (פורסם: 16-6-2017 בשעה 11:14)

      גם הוא

      להגיב
      • MOBY (פורסם: 16-6-2017 בשעה 11:16)

        האמת מחדרה, אנחנו רק נתנו לו את הפלטפורמה הראשונה לגדול, לפרוח להיות סמל ירוק ולמצוא הרבה אהבה בכל מיני מקומות.

        להגיב
        • יוסי מהאבטיחים (פורסם: 16-6-2017 בשעה 22:49)

          מבנימינה במקור…

          להגיב
          • רן (פורסם: 17-6-2017 בשעה 19:25)

            למרות שאת הבכורה שלו עשה בירוק, ובהצטיינות מול מכבי, העדיף ללבוש אדום שלשום

            להגיב
  26. MOBY (פורסם: 16-6-2017 בשעה 11:14)

    תצוגת עידוד מרהיבה היתה לכם אתמול,משחק מותח וטיפל׳ה עזרה מהקדושים ברוך הם עם המשרוקיות.
    ניצחתם בצדק.
    ואז ראיתי את מופע היהירות של הבעלים שלכם, מגעיל. צהבת באדום זה נראה אפילו גרוע מהמקור.
    היה שמייח

    להגיב
    • גיא זהר (פורסם: 16-6-2017 בשעה 12:48)

      אחלה קבוצה ומאמן מענטש (אם כי כדאי שטיפה ירגיע עם הדיבור על האמונה) יש לחיפה. מצד שני, ההתנהלות של ג'ף רוזן לא ממש גורמת לרצות לאוהדים הניטראלי שתזכו

      להגיב
      • איציק (פורסם: 16-6-2017 בשעה 14:02)

        האמת, הייתי בטוח שהוא מחתים את צביקה לשנה הבאה כעוזרו. זה כבר מתחיל ממש להגעיל וזה התחיל כבר במשחקים הקודמים. בכול אופן, נראה לי שאם בענייני אמונה דתית עסקינן, אמארה עשה משהו יותר טוב.
        אבל, אם נסתכל רק על מה שקורה בפועל, לחיפה יש יופי של קבוצה, יופי של אוהדים ובוס שאולי לא הכי נחמד אבל בהחלט מבין מה הוא עושה. כל שנה יש ו איזה שחקן מאמריקה הלטינית או דרום אמריקה (או לפחות משחק שם), וזו פגיעה בול. מעניין מי יש לו שם.

        להגיב
        • גיא זהר (פורסם: 16-6-2017 בשעה 14:58)

          איציק זה לא עניין הנחמדות, אלא ההתנהלות סטייל טביב. לצאת מהקופסה זה סבבה, להביא את שוטבין כשחקן רוטציה מוגזם.

          להגיב
          • איציק (פורסם: 16-6-2017 בשעה 15:09)

            מה הבעיה, הוא היה שחקן רוטציה בערך כמו זליקוביץ' בירושלים או נמרוד לוי בתל אביב. כולם עושים זאת. הימור בשקל אם פתאום יפרוץ וללא הפסד משמעותי אם יישאר בקצה הספסל.

            להגיב
          • אנונימוס (פורסם: 16-6-2017 בשעה 19:28)

            מה פתאום מדובר באיש המקצוע הטוב בליגה!!
            פחח

            להגיב
  27. אנונימוס (פורסם: 16-6-2017 בשעה 13:10)

    סאטירה במיטבה. שאפו!

    להגיב
  28. דיזידין (פורסם: 16-6-2017 בשעה 13:35)

    כל מדינת ישראל, כולל השטחים הכבושים והמשוחררים, נכנסת בפער שבין כותרת הפוסט לתגובות.
    וכוס אמא של כולנו.

    להגיב
  29. רוני (פורסם: 16-6-2017 בשעה 22:08)

    הייתי במשחק אחד של הפועל השנה והקהל היה מדהים לפני ישבו זוג מבוגרים שעודדו ביחד עם כולם וכשהפועל רצו וניצחו הם התחבקו כמו ילדים. זה לדעתי הייחוד של הפועל ונקווה שישאר כך.
    הפועל גרועים בדיוק כמו כל השאר, משחקים כדורסל נוראי עם חמישה זרים ויותר. בלי שחקני בית וסמלים גדולים, זה מה שנהיה בליגה שלנו ולכן היא תשאר גרועה ורק המכורים באמת עוקבים אחריה.
    אם דוראנט יכול לעבור מאוקלהומה לגולדן סטייט אחרי שהפסיד להם במשחק שבע, אז דיברתלומאו ומשעור לא יעברו?

    להגיב
  30. יוסי מהאבטיחים (פורסם: 16-6-2017 בשעה 22:52)

    תמיד אמרתי שמג'יק וג'ורדן רבים על מקום שני כי אין עוד מלבד ההוא, עדי.
    כל נסיון לקשור את הקבוצה הזו לזו של עדי הוא גניבת דעת מבית שליימה העגלון.
    הקבוצה ההיא גססה ביום שעדי פרש, ודני קליין וידא הריגה עם הדרכון של קני וויליאמס ונסיונות השריון ליורוליג.
    מאז, נשאר רק השם.

    להגיב
  31. אריק י. (פורסם: 17-6-2017 בשעה 04:50)

    כמוני כמוך. גמני אוהד ביתר בכדורגל והפועל ירושלים בכדורסל. אבל אצלי זה לא בא עם קשר של הזדהות כלשהי בין מועדוני הספורט של ירושלים ואחווה עירונית כזו או אחרת, אני בכלל מהצפון הרחוק. האהבה שלי אל הפועל ירושלים נולדה אי שם בתחילת\אמצע שנות ה90 יחד עם האהבה שלי ללייקרס- כי שתיהן היו אנדרדוג; ירושלים הייתה האנדרדוג של מכבי והלייקרס היו האנדרדוג של ג'ורדן.

    להגיב
  32. ששון (פורסם: 18-6-2017 בשעה 09:41)

    טרחן נודניק. כאילו לשמוע את שלמה ארצי שר שיר של יאיר לפיד.

    להגיב

מה דעתך?