אקזיט

חוזרים למלחה

אני אתחיל מהסוף – לא עפתי על הסגנון של אורי אלון. היה בו משהו מוחצן מדי, מצועצע לעתים. מן יהירות וזחיחות נובורישית שאפשר לקבל אותה בחיוך כלא מזיקה, אבל כן השפיעה באיזשהו מקום על הזהות של הפועל ירושלים בתקופתו. זה דקר בלב לשמוע את אוהדי חולון שרים אחרי הניצחון שלהם שלשום "אתם מכבי באדום", בעיקר כי היה בזה קצת אמת.

איך כתב מישהו באחד הדיונים של אוהדי הפועל בפייסבוק אתמול "יאללה, חוזרים למלחה". אז לא חוזרים לשחק במלחה, אבל אם חוזרים לרוח של מלחה, לאותנטיות שאפיינה את הימים ההם במתנ"ס ברחוב שטרן, אז זה לא בהכרח חדשות רעות.

מבחינה מקצועית אפשר לסכם את התקופה של אורי אלון כסבירה פלוס. לא יותר. אכן הפועל זכתה בשתי אליפויות היסטוריות בתקופתו, אבל אלו אליפויות עם כוכבית, דיסקליימר והתרעה על שימוש ב"עוגיות". אליפויות שהושגו בשיטת פיינל-פור, בניצחונות על קבוצות כמו הפועל אילת ומכבי חיפה (שירדה ליגה עונה לאחר מכן). למעשה, בכל תקופת אורי אלון, הפועל ירושלים לא גברה על מכבי ת"א במשחק על תואר. וזה בתקופה שבה מכבי הציגה כמה מהקבוצות המביכות בתולדותיה.

גם באירופה הפועל ירושלים של אורי אלון הייתה רחוקה להיות מהצלחה גדולה. עם כל הדיבורים על היורוליג, רק בעונה אחת מתוך החמש הפועל ירושלים רשמה קמפיין מוצלח ביורוקאפ והגיע לחצי הגמר. לא משהו שהפועל לא עשתה לפני עם תקציבים הרבה פחות גדולים.

איפה אורי אלון הצליח? במה שהוא טוב בו: שיווק ומיתוג. רק לשם המחשה, כמות המנויים של הפועל ירושלים בכדורסל היא כמעט פי שלוש מזו של בית"ר ירושלים בכדורגל. מדובר באחד ממותגי הספורט החזקים בישראל, עם חוזה הטלוויזיה הגדול ביותר ביורוקאפ וספונסרים שעומדים בתור כדי לפרסם את עצמם בארנה.

אורי אלון משאיר אחריו מותג חזק ומערכת ניהולית בריאה בירושלים ועל כך מגיע לו כל הקרדיט. המשימה של אייל חומסקי והאנשים שיובילו כעת את המועדון תהיה לשלב באופן מאוזן ומוצלח יותר בין גישת ה"ביזניס אוריינטד" של אלון לבין ה"יש בנו אהבה והיא תנצח" של עדי גורדון שיצרה את האתוס של המועדון.

החיבור של חומסקי להפועל ירושלים נוצר בשנות ה-90' בתקופה שבה האתוס הזה נבנה. שמעתי אותו אתמול מקפיד לדבר על זה בראיונות שנתן. אני רגוע, גם בלי הכיסים העמוקים של אורי אלון אנחנו בידיים טובות.

נזכה בתארים, לא נזכה. ננצח, נפסיד. מה שחשוב באמת זה שהפועל תמשיך לגרום לנו להרגיש. וממרומי שנותיי כאוהד ספורט אני מבין עד כמה זה לא מובן מאיליו.

פרמיירה -מונדיאל -סקירת בתים 1-4 חלק א'
זה שח, לא דמקה

72 Comments

אמיתי 13 ביוני 2018

אשכרה התייחס לזה כמו סטארטאפ.. לא הצליח למכור (מקום ביורוליג) אז חתך הפסדים ויצא. שם באור מגוחך הרבה מההצהרות שלו לאורך השנים

רועי 13 ביוני 2018

אורי אלון הצלחה ענקית בירושלים. 5 פיינל פור ב5 שנים ושתי אליפויות היסטוריות. אנשים שוכחים שם שהם חיכו 70 שנה לאליפות אחת, הם עוד כל כך הולכים להתגעגע אליו

אמיתי 13 ביוני 2018

לא טוען שלא..רק אם זה מצליח למה להיפרד?

תבורי 13 ביוני 2018

איציק,
מכבי באדום זו קריאה המגיעה בעיקר מתסכול. מכבי על כל מגרעותיה ומחלותיה וההתנהגות הבלתי נסבלת של אנשיה במשך השנים, היא מופת למצוינות ומודל לחיקוי. אורי אלון ידע על מה הוא הולך, כנ"ל יעקב שחר. שמועה ששמעתי לגבי אורי אלון גורסת כי הוא מכוון עצמו ל NBA וירושלים היא בית ספר מצוין.

איציק אלפסי 13 ביוני 2018

הדיבור הוא באמת שירכוש אחוזים מהסלטיקס, הקבוצה שהוא אוהד מילדות.

איציק 13 ביוני 2018

חשבתי שהוא אוהד את ירושלים מילדות… כנראה האמירה מילדות עוזרת לפעמים לביזנס אז מוציאים אותה מהבוידם ומשתמשים בה.

איציק אלפסי 13 ביוני 2018

הוא גם אוהד ירושלים. הוא גדל במבשרת. זה לא סותר.. סלטיקס והפועל לא מתחרים על תארים :)

איציק 13 ביוני 2018

לרגע חשבתי שכן… בכול אופן אם זה היה חיפה וסלטיקס מובן, ירוק וירוק, אך אדום וירוק… עדיף כבר צהוב וירוק.

איציק אלפסי 13 ביוני 2018

העניין הזה עם הצבעים תמיד הצחיק אותי… כאילו שזו הסיבה שבגללה אנחנו אוהדים קבוצות.

dk 13 ביוני 2018

אם כבר זה עובד הפוך… הקבוצות שאנחנו אוהדים משפיעות על הצבעים שמקיפים אותנו.
יש לי חבר שהדבר הצהוב היחיד אצלו בבית זה הסמרטוטים :)
הבעיה מתחילה כשצבע של קבוצה אחת מתנגש עם צבע של קבוצה אחרת :/

איציק 13 ביוני 2018

לי יש סמרטוטים בשלל צבעים. מה זה אומר עלי :-(

אורן השני 13 ביוני 2018

שאתה הייטר, כמובן

איציק 13 ביוני 2018

זה לא חדש… נ.ב.: אני יודע שזה לא שייך לפוסטים של אלפסי, אבל פרש אבישי סמולר, אחד משחקני הכדוריד הגדולים שהיו למדינה. שווה איזכור.

D! כאן ועכשיו 13 ביוני 2018

איציק – אולי תגייס אותו לכתוב לנו פוסט

איציק 13 ביוני 2018

קטונתי, לא מכיר אותו אישית. אוביקטיבית היה שחקן מעולה, והיה שחקן שמשאיר הכל על הפרקט. מאד אהבתי לראות אותו.

קירקגור 13 ביוני 2018

סלטיקס באירופה הפועל בישראל!

אדם 13 ביוני 2018

מכבי בכדורסל היא מודל לחיקוי רק לאנשים חסרי מוסר וכבוד אדם. זה גם נכון להפועל בשנות ההסתדרות.

זינק 13 ביוני 2018

ברור, כי היום הפועל היא סמל למופת.
לך לזרוק אבוקה על היו״ר שלכם.

אדם 13 ביוני 2018

רק אני מעולם לא טענתי שהיא מודל לחיקוי או סמל למופת… לא שזה משנה לך כנראה.

איציק אלפסי 13 ביוני 2018

יבורך הפרי

matipool 13 ביוני 2018

תחת עינו ("אנדר איז אייז" יעני).

מתן גילור 13 ביוני 2018

תודה איציק. "אליפויות שהושגו בשיטת פיינל-פור" – אחת האליפויות הושגה בפלייאוף של 0:8. הואיל והיו פה שנים שלאורך כל הפלייאוף היו סדרות של הטוב מ-3, אני לא מבין למה אתה שם עליה כוכבית.

איציק אלפסי 13 ביוני 2018

מכיוון שמבחינתי (ומבחינת רוב אוהדי הפועל ירושלים) כל אליפות שלא הושגה במפגש ישיר מול מכבי ת"א היא אליפות עם כוכבית.

זה משנה 13 ביוני 2018

מי שמך לטעון שאתה מגיב בשם רוב אוהדי ירושלים?
אין שום כוכבית על אף תואר. זו השיטה שבה משחקים והפועל ניצחה בכולם כדין. מוסיפי הכוכביות הם שרלטנים.

איציק אלפסי 13 ביוני 2018

צודק. אני לא מוסמך לדבר בשם אוהדי הפועל.
עבורי ועבור אוהדים אחרים שאני מכיר זו ההרגשה.

ברק 14 ביוני 2018

כמעט לכל אליפות אפשר להצמיד כוכבית אם רוצים. מחכה שהקטע הזה יחלוף

ניינר / ווריור 13 ביוני 2018

אם הוא עוזב את הפועל לטובת אחוזים בסלטיקס אפשר להבין. כאוהד אני אומר לו תודה על תרומתו העצומה למועדון

Doug Pederson rules 13 ביוני 2018

לא ממש הבנתי מה הקשר בין הדברים
הרי גם אם ירכוש אחוזי בעלות בסלטיקס זה לא שיהיה מעורב ביום יום של ניהול המועדון

ניינר / ווריור 13 ביוני 2018

אם יש לו אחוזי בעלות על קבוצת אן בי איי הוא לא יכול להיות בעלים של שום קבוצה אחרת בעולם. עם כל אהבתי להפועל, גם אני הייתי מעדיף אחוזים בסלטיקס

משה 13 ביוני 2018

אתה בטוח שיש מגבלה כזו ? רענן כץ לא היה בעלים במיאמי ובמכבי במקביל ?

איציק אלפסי 13 ביוני 2018

היה. ואורי אלון לא עוזב את הפועל בגלל הסלטיקס. לדעתי הוא הבין שהיורוליג זה מועדון סגור ומיצא.

אמיתי 13 ביוני 2018

זה העניין- היורוליג זה חזות הכל? מה עם קהילה. תרבות. ליגה מקומית. קצת עקום קו המחשבה הזה. לטעמי

איציק אלפסי 13 ביוני 2018

מסכים

Doug Pederson rules 13 ביוני 2018

גם אני חשבתי שאין קשר, בגלל זה מוזר לי הספין הזה של עוזב בגלל הסלטיקס

49ers 14 ביוני 2018

מיצא זה שילוב מעניין של מיצה ויצא… אהבתי

איציק אלפסי 14 ביוני 2018

שמח שאהבת :)
מיצה, אכן.

אזי 13 ביוני 2018

אני אמנם מאוד אוהב להשתמש בסטטיסטיקה המשעשעת של הפועל לא לקחה תואר בניצחון על מכבי, אבל אני לא חושב שאתה יכול להאשים את אורי אלון שמכבי הפסידה כבר בחצי גמר ולא הגיעה לגמר מול הפועל ירושלים :)

איציק אלפסי 13 ביוני 2018

היא הפסידה לה פעמיים בגמר גביע שאירחה בארנה והשנה יכולה הייתה לפגוש את מכבי בגמר הפיינל פור והפסידה בחצי.

איציק 13 ביוני 2018

למה אי אפשר להאשים אותו בזה. אלון היה זה שבמידה רבה הרס את מכבי.

yaron 13 ביוני 2018

גם מכבי לא לקחה שום תואר נגד מכבי, כמות אדירה של כוכביות…

אהד 13 ביוני 2018

התנהלות די מאכזת מצידו, בטח לאור ההצהרות שהצהיר לאורך השנים.
מסכים עם רוח הפוסט, הפועל הייתה בינונית רוב השנים תחתיי, האליפות הראשונה הייתה לגמרי בזכות, השנייה הושגה למרות שהיה סבל לראות את הקבוצה באותה עונה.
הדבר המרכזי שמטריד אותי הוא הדיבור של חומסקי על משקיעים אנונימיים בקבוצה..

אולטרע 13 ביוני 2018

ביטר בכדורגל והפועל בכדורסל?
יש עוד הרבה כמוך או שאתה תופעה יחודית? נשמע לי הזוי מאוד העניין
לא יכול לדמיין אדם שאוהב את מכבי תל אביב בכדורגל והפועל תל אביב בכדורסל

ירון 13 ביוני 2018

לצערי (כאוהד הפועל ירושלים בכדורסל ואוהד הפועל קטמון בכדורגל) זו לא תופעה ייחודית ויש הרבה מאוד אוהדי בית"ר בארנה, אמנם לא כחלק מהגוש המעודד הדומיננטי. אלה אנשים שמה לעשות, אוהבים כדורסל ואין להם חלופה אחרת בירושלים, מה גם שבעיקרם הם "אוהדי ניצחונות" ונהנים לראות כדורסל ברמה גבוהה (יחסית, כן?). ההשוואה לתל אביב לא רלוונטית כי לאוהד הפועל תל אביב בכדורגל יש מקבילה אדומה וחזקה גם בכדורסל.

אסף כלשהו 14 ביוני 2018

זה מאוד ירושלמי של מי שגדל בשנות התשעים ואהב כדורסל, בטח אם האהדה לבית"ר הגיעה קודם. אני ירשתי את בית"ר מדודיי בגיל 3 ואת הפועל גיליתי בעצמי בגיל 9 בערך… כיום אני אוהד הפועל בלבד עם סימפטיה לקטמון בכדורגל (אבל ללא חיבור רגשי עמוק כי קבוצה לא מחליפים וכו'). זר לא יבין זאת…

ישרון 14 ביוני 2018

זה קורה בעיקר כי כבר שנים שאין יריבות בכדורגל. לפחות בסביבה שלי, זה לא אהדה בדיוק יותר פרגון ופרובנציאליות.

יואב 13 ביוני 2018

לא מסכים עם עניין הכוכביות. ואם לא היה לוקח את האליפויות, מה היו אומרים? הסגנון שלו בהחלט היה קצת טווסי(עם המשפט המפורסם- לי לא יקח ארבעים שנה לבנות מותג) אבל אם הייתי אוהד ים, הייתי מודה לו על כל מה שנתן וכל מה שהושג. "פסיכופטים"(בחיבה כמובן) עקביים כמו שמעון פשוט לא קיימים. הוא משאיר מועדון במצב טוב ואין סיבה שים לא תמשיך להיות תחרותית וטובה. יש לה את החבילה השלמה- המסורת, האתוס, תארים מקומיים ושחקנים מקומיים שהפכו לאגדות. כולן (חוץ ממכבי) היו מתחלפות איתה היום.

matipool 13 ביוני 2018

*אוף טופיק*
יואב – השיר החדש של ארקטיק מאנקיז זה מחווה לדיוויד ז"ל או מה? לפעמים זה נשמע כאילו הוא זה ששר.

יואב 13 ביוני 2018

שמעתי את הדעה הזאת הרבה- שהאלבום החדש מאד מזכיר סאונדים מסויימים מהעבר. לא ידוע לי על התבטאות של טרנר ספציפית לאלבום הזה אבל הוא התבטא לא מעט בעבר על ההשפעה העצומה של הדוכס עליו.

איציק אלפסי 13 ביוני 2018

חייב להודות שחוץ מפור אאוט אוף פייב האלבום משעמם בצורה קיצונית. בזבוז של הקול החד פעמי של ארנר.

יואב 13 ביוני 2018

אני דווקא מאד מעריך את הניסיון של טרנר לשנות ולהשתנות. לפעמים זה מיס אנד היט(בואי היה ספוט און רוב הזמן אבל בואי יש 1) אבל אמנות שטאנצית שנוח לה באיזור הנוחות – מתאבנת.

איציק אלפסי 14 ביוני 2018

זה בהחלט נכון. אבל הפעם זה מיס רציני לטעמי. נקווה שלא נצטרך להמתין יותר מדי לניסיון הבא ושהוא יהיה מוצלח יותר.

7even 13 ביוני 2018

עם כל הבעייתיות של הפיינל פור…רק לחשוב איך היה נראה המוצר הזה – כדורסל ישראלי – לפני הפיינל פור, וכל חובב כדורסל מקבל צמרמורת.
ליגה מתה, שמשודר ממנה (אולי) משחק אחד. שתיים אם ממש התפרעו שם.
הקהל של מכבי ת"א בעצמו לא היה מגיע למשחקים, בליגה שהיה נכתב עליה בשוליים של השוליים של העמודים האחרונים במדורי הספורט.

היום זה פתאום כן מעניין. שיישאר ככה.

ביורוליג משחקים בערך 9000 משחקים שנגמרים בפיינל פור.
שוב – יותר משחקים משוחקים שם מאשר בליגה הישראלית. כן כן. 30! לא פחות. עוד לפני ההצלבה והפיינל פור.
לא ראיתי שזה מפריע לאף ישראלי בצהוב.
אולי כי שם זה כן משרת אותם?

לגבי אורי אלון – שורה תחתונה, החזיר את ירושלים לקדמת הבמה. איך למה וכמה, בטל בשישים.
לא ממש מעניין אותו אם האהדים כן אוהבים או לא אוהבים. יש בנו אהבה והיא תנצח היה נחמר לעדי גורדון. היום הכל ביזנס.

זינק 13 ביוני 2018

אומנם אני אוהד מכבי, אבל לצערי מסכים איתך בעניין הפיינלפור.
זה מטופש, מכוער ופוגע בספורטיביות, אבל ככל הנראה ללא ההחייאה המלאכותית הזאת הענף היה מת לגמרי.
למרות שבשנים האחרונות גם בסדרות העסק נראה פתוח, אבל זה בגלל חולשת מכבי יותר משיפור של היתר.
גם ב VTB אימצו השנה את המודל בשל השליטה המוחלטת של צסקא.
לגבי היורוליג באופן אישי אני מעדיף חד משמעית סדרות (ונדמה לי שמרבית האוהדים מעדיפים) ואם לא החזירים ביורוליג שרוצים עוד סופש מפנק כבר מזמן אנחנו בסדרות.

7even 13 ביוני 2018

שמח שאתה מסכים איתי.
ומסכים איתך גם כן, שהסדרות מעניינות בשנים האחרונות בגלל חולשת מכבי.
להתנהל עם 100 מיליון שקל תקציב ושוב ושוב להעמיד קבוצה מביכה זה עניין לועדת חקירה.
אנחנו מדברים על קבוצה שהפסידה כמעט 80 פעם בשנתיים בכל המסגרות. זה מספר אבסודרי לתקציב כזה.
אם היתה שם הנהלה סבירה…לא גרועה, אלא רק סבירה מינוס, הסדרות היו חוזרות ל 0-3 בכל סדרה כמעט.

בפער תקציבי של פי 2 מהבאה בתור, ופי 20 בערך מהרוב, הסיכוי להפתיע אותה קטן עד לא קיים.

שמעון 13 ביוני 2018

אני אוהד מכבי ואין שום כוכבית על האליפויות של י-ם.

אלון שיחק אותה בגדול, בא לקח 2 אליפויות (מה שלא עשו מעולם עם כל האהבה תנצח והחרטא בארטה הזה, בסוף מנצחים משחקים עם כושים מסוממים שכירי חרב שטובים להכניס את הכדור לסל), שם את הפועל במפה, יותר קהל, יותר התקדמות, עונה לא רעה באירופה, מה אתם עוד רוצים? מה חשבתם הם יהיו מכבי? יקו 30 אליפויות? גם למכבי העידן הזה נגמר.

ברור שינסה להיכנס ליורוליג? רק מפגר לא ירצה לשחק ביורוליג ולשים את זה כמטרה. לצערו הוא הגיע בזמן שזה הפך לליגה סגורה (הייתי רוצה לראות גם את י-ם קבוע ביורוליג) וראה שאין על מה להילחם וייתכן שיש לו עוד אלף סיבות, אולי אין לו כסף כמו פעם? או יש לו עסקים גדולים אחרים שדורשים יותר זמן? אולי הוא מרגיש שמיצה את עצמו?

מה יאמר לא בא לנתניה ל-5 עונות מכובדות? בכל אופן בזמן אלון י-ם הצליחה כמו שלא הצליחה מעולם וכל הכבוד לו על זה.

קירקגור 13 ביוני 2018

אלפסי ברמה הפנים ירושלמית לאהוד בית״ר והפועל ירושלים זה נפוץ?

איציק 13 ביוני 2018

אני לא אלפסי. לתחושתי, נפוץ אבל נפיץ. ללבוש צהוב/שחור בשבת ואדום בראשון יכול לגרום לפיצול אישיות ולתוצאות לא צפויות. יותר חמור, אם מתבלבלים ביום ולובשים את החולצה הלא נכונה.

7even 13 ביוני 2018

אם הוא לובש את החולצה הלא נכונה הוא מקסימום גם יגיע למגרש הלא נכון, לא ?

איציק 13 ביוני 2018

זה הסצנריו האופטימי.

איציק אלפסי 13 ביוני 2018

כן. אני נשאל לגבי זה כל פעם שאני מעלה פוסט על הפועל כדורסל. בייחוד אם גדלת בשנות ה-90' כמוני כשעדי גורדון היה ראש העיר של כולם.
אגב, גם אייל חומסקי היה אוהד בית"ר שרוף בצעירותו ופקד את ימק"א בקביעות.

לייב טרוצקי 13 ביוני 2018

7even הליגה הישראלית,הודות לסיבוב3 משחקת יותר מהיורוליג. דברים השתנו בכדורסל, גם בעזרת הפיינל פור. יש יותר משקיעים פרטיים, אולמות ראויים. ההגמוניה המכביסטית נשחקה. הפיינל פור היה טוב כניתוח הכרחי להציל את הליגה הדועכת. עכשיו הוא פשוט מנוון ומכבה את הכדורסל בארץ

אורי 13 ביוני 2018

חומסקי נשמע לי כמו כבירי – אוהד לא יכול לנהל קבוצה

איציק אלפסי 13 ביוני 2018

אל תשווה. אבל עקרונית אתה צודק, יש בעייתיות באוהד שמנהל קבוצה. מצד שני, גם מי שלא היה אוהד מלכתחילה נכנס לזה עמוק רגשית מהר מאוד. זה ממכר.

ניינר/ווריור 13 ביוני 2018

מילדות אוהד בית"ר בכדורגל (מימי ימקא ועד תקופת ארקדי בה ירד לי מאד מהקבוצה) והפועל בכדורסל. לא מרגיש עם זה שום בעייה. סיפור לה פמיליה מפריע לי הרבה הרבה יותר

דובינסקי 13 ביוני 2018

לגמרי עשה אקזיט, אבל השאיר את הפועל ירושלים במצב יותר טוב ממה שהיו לפניו. הכי ריגש אותי הקפטן שהניף שתי צלחות. גם הוא גדל במתנ"ס ברחוב שטרן?

אסף כלשהו 14 ביוני 2018

יותר קרוב גיאוגרפית מאשר הקרבה ליד אליהו של הקפטן שיניף צלחת אם מכבי ת"א תזכה באליפות

דובינסקי 14 ביוני 2018

הקפטן של מכבי ת"א משחק בחולון

אסף כלשהו 14 ביוני 2018

נראה לי שלראשונה מזה זמן רב אני לא מסכים איתך לגמרי בפוסט שאתה כותב (בתור ירושלמי אוהד בית"ר לשעבר, הפועל כדורסל וליברפול אני חושב שאנחנו די משדרים על אותו גל…).
כלומר אני מאוד מסכים עם הדעה שאורי אלון מוחצן מדי וגם אני לא מתתי על הסגנון שלו, אבל עם ההצלחה שלו קשה להתווכח. שתי אליפויות שהושגו במסגרת השיטה שהוחלטה (אגב האליפות מול אילת הושגה בלי פיינל פור. סדרות עד חצי הגמר ובית-חוץ בגמר. גם שיטה דפוקה אבל פחות גרועה מפיינל פור), הצלחה אירופית לעיתים ובעיקר התחושה שאנחנו האלפא דוג בליגה. זו הצלחה.
לא כואב לי שהוא עוזב ולא אכפת לי שנזכה בפחות תארים אם נהיה פחות סינטתיים ומלוקקים אבל תחושת האלפא דוג כבר לא תהיה, שזה בסדר בעיניי, אבל כן מעיד על ההצלחה שלו.

אבל בסופו של דבר עד שהפינל פור הבזיוני יופסק כל אליפות, ולא משנה את מי ניצחת או לא ניצחת בדרך, היא אליפות עם כוכבית. שיטה בזויה שהורסת כל חלקה טובה. יש לי מנוי בשנתיים האחרונות אחרי 15 שנה שלא היה לי, אבל הריגוש לא שם וויתרתי על הרבה משחקים שלא הייתי מוותר עליהם פעם…

אסף כלשהו 14 ביוני 2018

ובעיניי ובעיני הרבה אוהדים האליפות מול אילת היתה מרגשת, בעיקר כי היא היתה הראשונה אחרי המון זמן

אסף כלשהו 14 ביוני 2018

כלומר המון זמן שחיכינו… כמובן הראשונה אי פעם…

אבו צ'יצ'ריטה 14 ביוני 2018

הסיפור פשוט. היורוליג ממומנת על ידי טורקיש אירליינז. נראה לך שקבוצה מירושלים תיכנס לשם?
ברגע שנפל לאלון האסימון בעניין הזה, בצירוף חלומות הסלטיקס, זה היה עניין של זמן

איציק אלפסי 14 ביוני 2018

נכון

Comments closed