גביע עולמי 17-העקבים של ון פרסי

1. יש לקוות שמגמת חילופי משלחות הכדורגל שמתקיימת זה עתה בין הולנד לגרמניה תימשך גם בשלב הבא. רביעיות וקונצרטים של הגרמנים עם התקפות נגד מהירות, מול חצי הזדמנות ושער הכי גרמני שיכול להיות: פאול לטובת הולנד, המגן מתווכח, הבועט מקפיץ את הכדור בדיוק למקום שבו אמור לעמוד המגן המתווכח, שתיים אפס. יש לקוות. רבע הגמר הוא בדיוק השלב שבו הולנד מתמוטטת בסטייל וגרמניה ממשיכה הלאה.

2. התעקבתי קצת במשחק אחרי רובין ון פרסי. איזה שחקן. רוצה לומר: איזה נתונים לשחקן. זאת אומרת: איזה שחקן היה יכול להיות. תנועות הגפיים המהירות, הבעיטה מהמקום, השליטה בכדור, בעיטות עונשין. הכל יש לון פרסי, כולל המניירות. הבעיה של ון פרסי, ככה מתברר לי, הוא המועדון שבו בחר לשחק. אני לא רואה איפה ון פרסי השתפר מאז ששדרג את עצמו לארסנל.  זאת אומרת, בשבילו המסירה היפה עם העקב היא עדיין תכלית הכדורגל, הרבה יותר חשוב מפס לגול. אני מנסה לדמיין מה היה קורה לקריירה של ון פרסי אם היה נופל על איזה מוריניו או פרגוסון (בטוח שהיה לומד איך להתחלף כראוי). תראו מה נהיה משניידר בשנת מוריניו אחת.

מה שכן, אני בטוח שון פרסי יודע איזה יין להזמין עם הצדפות.

3. ומיליון מאמנים לא יהרסו את דירק קויט, אפילו לא רפא בניטז אחד.

4. זה רק נדמה לי או שתוספת זמן של שלוש דקות זה הסטנדרד באליפות הזו בלי קשר למה שקרה במשחק?

גביע עולמי 16-הבלוג נפרד מברזיל
גביע עולמי 18- שטח חי

25 Comments

גיל 28 ביוני 2010

הולנד משמימה וסלובקיה די פריירים כי יכלו לעקוץ אותם. לדעתי הולך להיות שחזור של הגמר מ2002.

מרקפוצ'ינו 28 ביוני 2010

טוב שברזיל עלתה, לדעתי מהרבע גמר שלה מול הולנד תצא האלופה אבל לא הייתי פוסל גם את אורוגוואי.

העיקר שארגנטינה לא תזכה (זה מזכה אותי בכרטיס צהוב, נכון?)

האמת אני לא יודע את מי לאהוד בהמשך הדרך. נבחרות דוברות ספרדית ופורטוגזית נפסלות אצלי במקום (בגלל הנסיונות הלא פוסקים שלהם לרמות במשחק). גם גרמניה (למרות שאני מתחיל לחשוב מה אני ארוויח בלילה אם וכאשר הם יזכו ואולי המטרה הזאת כן שווה את תמיכתי). מעולם לא נפלתי ברשת של הולנד כמו שאר הישראלים (לא נופל לנרטיב העלוב של ההולנדים כחסידי אומות עולם במלחמת העולם השניה).

נשארתי עם הנינג'ות ופנסטיל. מה הסיכוי שיפן יקחו?

zeevny 28 ביוני 2010

מרקפוצ'ינו, הנרטיב על הולנדים מת מזמן מחבינת אחוזים, הם היו הכי מוצלחים בחיסול קהילות יהודים. אבל מה יש לך נגד ארגנטינה? ומה הקשר שלך לגרמניה?

מרקפוצ'ינו 28 ביוני 2010

השם משפחה שלי זה בלינדר…אני בטוח שאפישהו יש קשר לגרמניה אבל הכי רחוק שהגעתי בחקירת הצד של אבי היא אוקראינה. חברה שלי נולדה וגדלה על גיל 5 בהאנובר בזמן שהוריה הישראלים גרו שם (אביה למד וטרינריה)

אין לי שום דבר נגד ארגנטינה ולמעשה מאז שאני זוכר את עצמי אהדתי אותה במשחקים מול ברזיל. אבל אני לא סובל את מראדונה (האדם, לא השחקן).

zeevny 29 ביוני 2010

מרקפוצ'ינו, ואתה חי בגרמניה או מדלג באמריקה. פראולין זו עבודה.

יואל 28 ביוני 2010

מארקפוצ׳ינו, לא צהוב אלא אדום עם שימוע להרחקה לכמה משחקים.

בני תבורי 29 ביוני 2010

מארק,
בתקוותך להפסד של ארגנטינה זכית לחבר ושותף לדרך.
לגבי השאר אני מניח שאחכה סיום משחק הגמר כדי להחליט את מי אני אוהד…

מרקפוצ'ינו 29 ביוני 2010

הכי כיף שותף לדרך שהוא גם אוהד ליברפול כמוני

zeevny 29 ביוני 2010

מרקפוצ'ינו ובני תבורי. שניכם לא אוהבים את ארגנטינה ושניכם אוהבים את ליברפול, אני יכול לחיות עם זה. שכחתם מה זה טוב

צרי 28 ביוני 2010

זאב שאלה טכנית …האם יש אפשרות להחליף פונט לאחר
ממש קשה לקרוא ככה בבלוג שלך
אולי להגדיל ושיהיה פונט ברור
תודה רבה

zeevny 29 ביוני 2010

צרי, הבעיה ידועה ואני מנסה למצוא דרכים לפתור אותה. בכל מקרה, אי"ה, החל מהראשון באוגוסט הכל יהיה פה שונה.

אלון 29 ביוני 2010

מה קורה בראשון לאוגוסט?

zeevny 29 ביוני 2010

אלון, השנים בדורהם לא הוציאו ממך את הישראליות לחלוטין, הא? תהיה סבלני. דברים טובים

אלון 29 ביוני 2010

איך אפשר לא לאהוב את מראדונה?

zeevny 29 ביוני 2010

אלון, אני מצטרף לשאלה.

בני תבורי 29 ביוני 2010

זאבי,
לגבי סעיף 2, מדוייק יותר לא יכול להיות.
לסעיף 3, אם יש דבר אחד טוב שבניטס עשה אצלנו, הוא ההתעקשות על קאוט בכל מצב ובכל מזג אוויר.

ובעניין הפוסט הקודם, תזכיר לי לא להפקיד בידיך את ניהול תיק ניירות הערך שלי…

zeevny 29 ביוני 2010

בני, אתה מתכוון להימור על הנצחון הקליל של הולנד? עם ברזיל אתה חייב לקחת את הצ'אנסים, אחרת זה משעמם. אבל זה יבוא, אי אפשר לשחק כדורגל נטול טעויות במשך חודש שלם.

גיל 29 ביוני 2010

גם אני נגד ארגנטינה. איך אפשר לאהוד קבוצה שמרמה ועוד מתגאה בזה?

אגב, ידיעת הספורט החשובה של היממה האחרונה לא קשורה למנודיאל. התגלה בניתוח שעשו לרקמות המוח של כריס הנרי שהוא סבל מנזק מוחי שלא קשור לתאונה שהובילה למוות שלו. זה השחקן הראשון שמתגלה אצלו טראומה מוחית בזמן שהוא שחקן פעיל. זה משהו שהתגלה אצל שחקנים שנים אחרי שפרשו. מה שמעניין עוד זה שלמרות שהוא שיחק בצורה רציפה מהתיכון הוא מעולם לא סבל מזעזוע מוח (טוב, הוא גם הושעה כמה פעמים). זה יכול להסביר חלק מההתנהגויות שלו וגם מעלה את השאלה לכמה שחקנים יש נזק כזה היום.

zeevny 29 ביוני 2010

גיל, אתה מתכוון לגול מספר שתיים של פביאנו נגד חוף השנהב. הידיעה על הנרי היא באמת מדהימה. מענין אם זה יעורר מחדש נושא שנרדם בטרם מוצה.

גיל 29 ביוני 2010

נכון, גם פביאנו רימה אבל הזמנים שונים. היום אין לאף אחד בעייה לרמות כי נעלמה הבושה בכדורגל. ארגנטינה רימו והתגאו בזה כשזה עוד היה טאבו (ולא שכחנו את הבקבוקים עם הסמים).

אלון 29 ביוני 2010

פביאנו היה מאד מרשים אתמול. הוא הבקיע גול בלי להעזר ביד.

מרקפוצ'ינו 29 ביוני 2010

זאב – אנחנו מתכננים לגור באירופה לתקופה אחרי שנסיים עם ניו יורק (או כשניו יורק תסיים איתנו). לה יש עוד 4 עד שתסיים את התואר הראשון ואני בדיוק מתחיל את השני אז אנחנו נהיה פה לתקופה. כעיקרון אנחנו חושבים מאד בחיוב לעבור לברלין אבל אפילו היא כבר לא זוכרת גרמנית אז אני לא יודע איך זה יסתדר. אולי לונדון אבל כואב לראות מה נהיה מהעיר הזאת.

ד"א, איך היה לך המעבר בין ניו יורק לברלין? נראה לי קשה מאד לוותר על כל ההופעות וארועי הספורט של התפוח אפילו בשביל מועדוני הזימה הנפלאים ששמעתי שיש בברלין

גרמניות זה עבודה לדעתך, אז מה תגיד על ישראליות?

zeevny 29 ביוני 2010

מרקפוצ'ינו, ישראליות זה חלל חיצון. ההופעות פה הן הרבה יותר רציניות מניו יורק. מדבור במעבר קשה, די מדכא אפילו כי ברלין היא הקוטב של ני יורק, אני קורא לה הודו של אירופה. לוקח הרבה זמן להתרגל

אריה 29 ביוני 2010

אני הראשון (בתקווה שלא האחרון) שלא מסכים עם פיסקה 2. ונגר עשה מואן פרסי שחקן. אין לי כאן את המקום להאריך בזה אבל אני אנסה להסביר את זה בקצרה- ואן פרסי שלפני ארסנל היה שחקן אגואיסט ושחצן, שלא חיפש כלום ושלא עניין אותו כלום מלבד ההצלחה של עצמו. מהרגע שהוא השתלב בארסנל הוא התחיל לחפש את החברים ואת המשחק היפה שלאחרונה (בשל היסטריית מוריניו) נהיה יותר ויותר נדיר. זה נכון שלפעמים ואן פרסי (וארסנל בכלל) מחפשת יותר מדי את המסירה על פני התכליתיות, אבל אין לי ספק שזה עדיף על פני בעיטות ממרחקים עצומים לשער. אף אחד אחר חוץ מונגר לא היה נוגע בואן פרסי האגואיסט של פיינורד ולכן השאלה לגבי פרגוסון ומוריניו לא רלוונטית לטעמי (ואני גם חושב שאצל פרגוסון ומוריניו ואן פרסי היה נחתך מהר יותר), יש הבדל עצום בין סניידר שהגיע לאינטר ככוכב שלא הסתדר באימפרייה של ריאל אבל כולם ידעו מה יש בו, לואן פרסי של פיינורד שהיה אמנם פוטנציאל אבל גם "מקרה ראש" קלאסי. לונגר מגיעות כל המחמאות על מה שיצא מואן פרסי.

zeevny 29 ביוני 2010

אריה, אתה טועה. ון פרסי היה צריך מאמן שיתן לו בראש בכל פעם שהוא מוסר עם העקב במקום להיות תכלסן. קיים מרחק עצום בין הפוטנצאיל של ון פרסי לתוצרת. אני גם מבטיח לך ששנים תחת פרגוסון היו מלמדות אותו לא להגיב כפי שהגיב אחרי החילוף נגד סלובקיה. אני מקווה מאוד שההולנדים לא יפתחו איתו נגד ברזיל.

Comments closed