אז למי כן?

In כללי

בטח, בטח שמגיע לו. למפעל של שמעון מזרחי אין אח ורע. בישראל בטוח, כנראה שבאירופה. יש מצב גם לייחודיות אוניברסלית. מי כמוך בעסקנים יה שמעון. גיבור השורה התחתונה.

כתבתי בזמנו טור דומה על הדרישה ההזויה של איל ברקוביץ' לקבל לידיו את אימון הנבחרת הלאומית. יותר ממה שמגיע לברקוביץ' ומזרחי, זה מגיע לנו. מגיע לנו פרס ישראל לשמעון מזרחי, מגיע לנו בדיוק באותם ימים שבהם התקהנו למשמעות שמאחרי הכותרת "שביתת עובדים סוציאלים".

ומגיע לו. כל עסקן בן גוריון. קצת רמאות, קצת שימונים, קצת לעקם את שעון גריניץ' בשביל לרמות את משפחת השכול, קצת לעבור על החוק (כולם עושים!!) ואחר כך לסדר את החוק ולהעביר את הדיון לדיון פנימי בלשכת עורכי הדין. יש לך כרטיס מעבר חופשי מהכלא, יה שמעון. במונופולים הוא טוב.

לשמעון מזרחי לא רק שמגיע פרס ישראל. מגיע לו פרס ישראל לישראליות. ברול של הקרדיטים צריך להזכיר את שמו כאחד התורמים העיקריים לעיצוב החברה הישראלית 2011.

**

ולספורט לגמרי אחר: הלילה, החל משתיים שעון ישראל, פוסט חי למיאמי-לייקרס.

72 Comments

צור שפי 10 במרץ 2011

כמה עצוב ככה נכון

אורי השני 10 במרץ 2011

למה עצוב? כאלה אנחנו ואין שום עצב בכך.

צור שפי 10 במרץ 2011

אולי אצלך אין, אצלי יש.

יואב 10 במרץ 2011

אז המעט שאני מצפה ממך זה לכתוב מכתב פתוח ובו אתה מביע סלידה וגועל על כך שקבוצתך נקנתה על ידי עבריין שהורשע בפלילים. ציקצוקי לשון על מכבי זה מאד בית ברנר שנות השמונים.

צור שפי 10 במרץ 2011

הציפיות שלך כבודן במקומן מונח. הקבוצה שלי לא קיבלה פרס ישראל. אין כאן ציקצוקי לשון – יש כאן התנגדות להענקת אות ההוקרה הכי גבוה שיש למדינה המסכנה הזו לתת לאדם לא ישר. השרבוב של בית ברנר ושאר ירקות זו דמגוגיה של מי שלא משסוגל לנהל ויכוח ענייני.

צור שפי 10 במרץ 2011

משסוגל = מסוגל

יואב 11 במרץ 2011

הפרס לא מעניין אותי בכלל אלא איך אתה חי עם חוסר היושר במחנה שלך. נאה דורש, נאה מקיים.
 

תומר חרוב 10 במרץ 2011

אי אפשר לנסח זאת טוב יותר.

עומרי 10 במרץ 2011

אברהמי, אתה ידען ספורט גדול אבל אתה דמגוג גדול וכותב טרחן.

אני לא אוהד של מכבי ת"א כדורסל, למרות זאת אני ועוד רבים יודעים להבין את עוצמת ההישג של מזרחי לבנות מועדון ספורט בסטנדרטים עולמיים של מצוינות לאורך עשורים, דווקא בביצה המקומית.

יש לך השגות על ההצדקות הספורטיביות להענקת הפרס?
אהלן וסהלן.
אבל להתחיל לחפור בציציות של מישהו שעוסק בעריכת דין כבר קרוב ל45 שנים ולמצוא איזה נזיפה מוועדת המשמעת של הלשכה-ואז לחרוץ את דינו כלא ראוי, זה הופך אותך ללא ראוי.

מאיר 10 במרץ 2011

מסכים.

אבל אני אוהב דמגוגים…

גיל 10 במרץ 2011

ציציות? על דבר כזה הולכים לכלא במדינות מתוקנות. מילא אם זו הייתה איזו מעידה חד פעמית ולא כחלק משיטה כוחנית לדרוס כל מי שלא תומך במכבי. מה שאני לא מבין זה, גם אם נתעלם מכל השחיתויות, מה בדיוק הוא תרם למדינה? הוא הקים במקרה הטוב עסק מצליח מאוד שהכניס לו הרבה כסף ויוקרה. זה לא שבעקבותיו יש פריחה בכדורסל הישראלי.

Mr. Kate 10 במרץ 2011

ובעקבות אסתר רוט-שחמורוב יש לנו יותר מדליסטים אולימפיים?

גיל 10 במרץ 2011

אני דווקא חושב שאסתר רוט הראתה שישראלים כן יכולים להתחרות ברמות הכי גבוהות באולימפיאדה ולדעתי יש קשר בין ההישגים שלה למדליות שהגיעו אחריה. בכל מקרה, היא מסמלת הצטיינות ספורטיבית שמייצגת את המדינה. מכבי היא קבוצה פרטית וזה הבדל גדול.

עומרי 10 במרץ 2011

בשום מדינה מתוקנת לא הולכים לכלא על זוג כרטיסים למשחק כדורסל.

גיל 10 במרץ 2011

זה לא זוג כרטיסים אלא שיטה של שנים. מי יודע כמה כרטיסים ניתנו ככה ויש לזה שם אחד: שוחד.

יואב 10 במרץ 2011

הפוך גוטה. זה עלה לו כסף.

איתן בקרמן 10 במרץ 2011

אתה מסתלבט? לחפור בציציות? עורך דין שבמשך שש שנים שיחד את מזכיר בתי המשפט זה לחפור בציציות? לשמן את מהכ"ל משרד הספורט ולקבל מהמשרד מאות אלפים למכבי על חשבונך וחשבוני זה לחפור בציציות?
צודק אברהמי, מדינה מקולקלת.

עומרי 10 במרץ 2011

משרד הספורט והרשויות המקומיות מחלקים הררים של כסף ציבורי לגופים מדי שנה, אני אישית נגד זה וחושב שלא צריך בכלל משרד ספורט ושהכסף צריך ללכת למטרות אחרות. אבל שוב, שום קשר להישגיו של שמעון מזרחי לטוב ולרע

יואב 10 במרץ 2011

לייק

אברהמי 10 במרץ 2011

עומרי, אולי תנסה להתחיל ככה: "אברהמי, אני חולק על דעתך". המשפט הראשון מוציא את החשק לקרוא אותך.
תקרא את הטקסט טוב, אין שום עוררין על ההישגים הספורטיבים שמזרחי הגיע אליהם כמכביסט. השאלה היא מהי הדרך.

עומרי 11 במרץ 2011

התחלתי במחמאה כי אני באמת מעריך את הידע שלך. הסגנון של הפוסט לא שונה בהרבה מסגנון התגובה שלי..

איל 10 במרץ 2011

פוסט חזק ונכון.

גלן 10 במרץ 2011

אני דווקא בא ממקום שאין בו אנטי למזרחי או מכבי ת"א. בשלב מהיר עברתי מאוהד לאדיש. את גיוס "ישראל" ליצור קהל וכסף אני מבין-זה ליגיטימי כצעד עיסקי. כל השטיקים גם- כי 1. הגורם הרע בספורט הישראלי (הפועל) היה מספיק שנים הגורם החזק בשטח ויכל לשנות אותם ואם לא בוצע זבש"ו.2 . יש משטרה וגופי אכיפה ואם משהו לא תקין- איפה הם?
ובכ"ז פרס ישראל? מצוינות של מועדון ספורט היא דבר טוב ויפה אבל בין זה לפרס אני לא מוצא קשר. זה גוף פרטי, האנשים גזרו כסף או קופונים ממנו. מסכים עם אברהמי גם אם מכיוון אחר.

moby 10 במרץ 2011

מגיע לו כי הוא דרך על הרבה "גופות" כדי להגיע למעמדו הרם, שמלוק, ורלף, ומיקי ומוטי, והערוץ הראשון,וההרוגים,ויום הזיכרון, (ובירנבוים, וקטש, ובלאט.)
באמת מגיע לו.

אזי 10 במרץ 2011

ובמועדונים אחרים לא מפטרים מאמנים? לא מעיפים שחקנים?
הכי אני משתגע שאומרים שההצלחה של מכבי תל אביב באה על חשבון שאר הקבוצות.
פעם אחרונה שבדקתי אי אפשר לקחת אליפות ביחד עם עוד קבוצה.
גם הפועל לקחה שנה שעברה דאבל על חשבון חיפה. גם הפועל קנתה את אלרואי כהן וטוטו תמוז ושכטר ואניימה ודה סילבה וגם יבואה מקבוצות יותר קטנות. עוד לא שמעתי אוהד מכבי שבכה על זה.
הפועל לקחה את שבחון, שחקן הרכב ומלך השערים של קבוצה שסיימה מקום שלישי, ומושיבה אותו עונה שלמה ביציע! איפה לוחמי החופש שבכו על מר גורלו של רביב לימונד?
מעניין איך תמיד הפועל בצד של הבוכים ומכבי בצד שרק רוצה להשתפר…

דביר 10 במרץ 2011

תיקון קטן…

הפועל לא "קנתה" את דה סילבה…

הוא הגיע ביחד עם חבילת שחקנים שבתוכה גם ידין ויבואה מהפועל כפר סבא. היא שילמה ל.. בעלים החדש שלה… ולכן לא שילמה דבר.

הפועל תל אביב עשתה את אחת העיסקאות הכי מטונפות שנראו כאןוהושתקה על ידי התקשורת האדומה.

הפרס הזה מוקדש גם לכם

צור שפי 10 במרץ 2011

זה מצחיק שמכביסטים מתבכיינים על העדפת הפועל בתקשורת האדומה (למרות שכמובן יש העדפה כזו) אבל שוכחים שבמשך שנים האבקות שצרך אלישע בן אברהם נהפכו בתהליך אלכימי מזהיר לפודרה אצל רפאל בשן ושאר פרות הבשן התקשורתיות שאכלו כל עשב ולוקש שדון שימון האכיל אותן במיטב מסעדות תלאביב ואירופה.

יואב 10 במרץ 2011

שפי,
דש לטביב. הוא באמת סיבה לבכי למרות שלא שומעים אותו כלל מאבירי החופש בעיני עצמם. מגוחך פשוט.

יואב 10 במרץ 2011

אבקה שאהובה מאד על אחד… חביב.

צור שפי 10 במרץ 2011

יואב – התירוצים הילדותיים שלך פשוט פתטיים – טביב פה וטביב שם. נניח שכל מה שאתה כותב על טביב נכון, מה הקשר לשמעון מזרחי?

אזי 10 במרץ 2011

לא לא…
הם מעל זה
רק שמעון מזרחי מלוכלך

יואב 10 במרץ 2011

דביר, כל מילה!

יואב 11 במרץ 2011

צור שפי,
נניח? גם כבשת הרש הוא בעצם אחלה סיפור(כפר סבא)לא?
לא טענתי בכלל לעניין הפרס(לא מבין בזה וזה לא מעניין אותי) אבל הצביעות שמוצגת כאן על ידי אנשים שאוהדים אגודה שבעלייה הורשע בפלילים מגדירה מחדש את המושג עיוורון. יש לך בעיה אחת- הוא מכביסט (וזה בסדר גמור),כל השאר זה מכבסת מילים ריקה.
ככה זה שהדבר היחידי שמשותף לשותפים בהפועל זאת הפודרה.

צור שפי 11 במרץ 2011

כמה דמגוג אתה עוד יכול להיות. מישהו טען כאן שלהיות מכביסט זה פסול? מישהו טען כאן משהו בזכות הפועל או טביב? הטיעון הוא פשוט – מזרחי איננו אדם הגון ולכן לא מגיע לו פרס ישראל. עם זה אתה לא מסוגל להתמודד ולכן אתה משפריץ זבל לכל הכיוונים.

יואב 11 במרץ 2011

הסלטות המילוליות הנבובות האלה(רענן קצת את עולם הדימויים, זה משעמם) לא משנות את העובדה שאתה ממלא פיך מים כאשר זה נוגע לחצר האחורית שלך(אפרופו זבל) אבל מאד נמרץ שלוח כאשר מדובר באחרים. לא מזרחי והפרס זה העניין(כאשר אתה מטנף ללא הכרה רק על בסיס צבע ולא ידע) כמו הריקוד הצבוע סביב הדם. לשמחתי, מוסר ומחוייבות , לא למדנו ממכם.  

יואב 11 במרץ 2011

נ.ב
טיעון שאני כן מקבל זה שפרס ישראל לספורט צריך לקבל ספורטאי.
ושוב, פרסים ממלכתיים וממלכתיות בכלל(שמזרחי מאד אוהב) מעולם לא דיברה אלי.

B. Goren 11 במרץ 2011

דביר, להם מותר.

עמית פרוס 10 במרץ 2011

כאוהד מכבי חיפה,אני מודיע לך שאין קשר.מסכים,הסיפור של יבואה ושות' די מטונף,ועדיין הפועל תל אביב נבנתה בכסף של מוני הראל וטביב.מכבי תל אביב נבנתה בעיקר מכסף ציבורי.
אני בטוח שאתה רואה את ההבדל.
ואגב אני מסכים ששמעון מזרחי מנהל אדיר שהצליח להרים פרויקט שאין לו אח ורע במציאות הספורטיבית בישראל,אבל בשום פנים ואופן אי אפשר להגיד שהוא תרם לענף.
אתה מסוגל להגיד עשרה שחקנים מנבחרת ישראל הבוגרת בכדורסל?
יש בכלל עשרה?
הרי רמת הכדורסל הולכת ויורדת כל הזמן….

יואב 10 במרץ 2011

בעלי הבית מהפועל כמעט לא מביאים כסף מהבית.
מהכסף שמנהלי מכבי מוציאים, הייתי מסודר בחיים לכמה דורות קדימה.

עמית פרוס 10 במרץ 2011

צודק בשביל
לשלם ליניב גרין פי 176 ממה שכל קבוצה אחרת הייתה משלמת לו צריך להיא הרבה כסף.
ועדיין
חלק גדול מהעובדה שמכבי תל אביב פתחה פער אדיר על שאר הליגה הוא כסף ציבורי,אי אפשר להתווכח על זה.

יואב 11 במרץ 2011

עמית,
זה לא עינינך ועיניני כמה היא משלמת ליניב גרין.
כסף ציבורי? מזרחי כפה את זה על מישהו? מועצות הפועלים דווקא כן.

פראליה 11 במרץ 2011

כי הפועל "לקחה" את הלוזון-ליג ע"ח חיפה (שזה מועדון לא בכיין) ולא מכבי

אלעד 10 במרץ 2011

והרי פרס ישראל זה סיכום פועלו של מזרחי במכבי.
הוא הביא אותנו להאמין שמכבי היא ה"קבוצה של המדינה", שהצלחותיה הן הצלחותינו, שכל עם ישראל יושב בימי חמישי לצפות במכבי, שתמיד תהיה ביורוליג גם כשהיא לא האלופה. זה אך טבעי שייתנו לו פרס ישראל על כך שניהל בצורה מצויינת עסק פרטי לכל דבר. פרטי אך שמומן בין השאר מכספי הציבור – הסכמי שידור וכדומה.
ואם שוכנענו שמכבי היא המדינה, אם כך הפרס על ניהולה הוא פרס ישראל, לא?

אזי 10 במרץ 2011

האלופה דאשתקד השתתפה השנה ביורוליג, היא לא עברה את המוקדמות.
אולי חלק מהסיבות זה שהפועל ירושלים לקחה את המאמן שלה ועוד שני שחקני חמישיה. (סליחה, שכחתי שרק על מכבי מותר להתלונן שהיא מפרקת קבוצות)
תגיד לי, כמה ערים באירופה אתה מכיר רק כי יש להם קבוצות גדולות?
מישהו היה יודע איפה זה מנצ'סטר? פאלרמו? ולנסיה? ויטוריה? תל אביב? 

אלעד 10 במרץ 2011

אם שמעון מזרחי היה דואג לספורט בישראל, הוא היה משריין מקום לעוד קבוצה ישראלית ביורוליג לצד מכבי. אם לספרד, איטליה, יוון וכו' יש 3 ו-4 קבוצות במפעל, אז למדינה שהוציאה מתוכה קבוצה שזכתה ב-5 גביעים, מגיע עוד קבוצה, ללא מוקדמות. הרי את הכוח יש לו. אבל האינטרס שלו הוא פרטי, צר. וזה בסדר – רק לא שווה פרס ישראל. אם גלבוע היו יודעים שמחכה להם עונת יורוליג + כל ההכנסות הכרוכות בכך, לא היו ממהרים לפרק את הקבוצה. וזו רק דוגמא.

יאיר 10 במרץ 2011

אתה רציני? בראיין רנדל (עד שנפצע) היה שחקן חמישייה בהפועל. דאוול זה שחקן של 20-25 דקות למשחק. חולון אמנם גנבה לגליל עליון (האמיתית) את טרה סימונס בתחמנות, אבל הוא הביא לא אליפות עם בערך 30 דקות משחק. מכבי לקחה אותו מיד, ייבשה אותו, ואיכשהו בירושלים הוא שיחק ממש מעט – אופס, לא, הוא היה בערך הקלעי המוביל של הקבוצה. ולמאמן מותר לעבור לאן שבא לו.
ואה כן – הם לא היו מתייבשים בבושת פנים על הספסל (איכשהו, לאף אחד אין את הכסף לעשות את זה חוץ ממכבי; לא כולם זכו לחצי מיליאדר שקל מהמדינה).
זה לא מה שמכבי עושה לזרים רבים שהיא מביאה: שהיא מביאה: ג'ייסון וויליאמס עשה ממנה צחוק בבני השרון וטרנס מוריס שמירר לה את החיים בליגה ובגמר הפלייאוף (שבאורח פלא, נגמר איך שנגמר). את סימונס היא לקחה שנה אחר כך, כאמור, מחולון. ובמפתיע, כולם הגיעו כדי לרפד לשימון את הספסל. אני לא חושב שאחת מהשלוש שהוזכרו היתה עושה את זה לניקולה ווייצ'יץ'. הוא גם עולה לה כמו חצי קבוצה – וחצי מחוזה ממוצע של מכבי בערוץ 1 בעשר השנים האחרונות לשידור שלה שם. מוזר.

ועוד עניין – רנדל, דאוול, וויליאמס וסימונס גם לא מהישראלים המובילים בליגה – הם לא ישראלים. אז זה גם לא פוגע בקבוצה האמיתית של המדינה: נברחת ישראל.
לעומתם, להביא לייבוש את – רשימה חלקית מאוד – יניב גרין, ליאור ליובין, תומר שטיינהאור, חנן קרן, יואב ספר ואחרים, זה בא לא במטרה להתקדם, אלא לחרב לקבוצות אחרות את הסיכויים להצליח. כשיש לך המון כסף, כולל מיליונים מהמדינה, כשאתה קובע כמה זרים ישחקו איפה ושאף אחד לא ישחק ביורוליג אם לא בא לך – אתה יכול.

מכבי, אגב, היא הקבוצה היחידה בהיסטוריה של הספורט העולמי ששיחקה – לא נגיד אירחה, למרות שזו האמת במשחק "ניטראלי" – משחק מכריע על אליפות במגרשה הביתה מבלי לסיים ראשונה בעונה הרגילה. היא גם הפסידה את התואר, אבל האלופה לא זכתה לשחק אפילו במוקדמות היורוליג. מכבי המשיכה שם כרגיל, כאילו היא באמת זכתה באליפות. והיא עוד טוענת שהפיינל פור "דופק" אותה. מדהים.

כל זה אולי (אולי) חוקי, אבל ממש מסריח.
יש גם עבירות נוספות על אתיקה וגם עבירות ממשיות על החוק – אבל למי אכפת. פרסה ישראל לאיש ישר ונקי כפיים. אלא מה.

אזי 11 במרץ 2011

אני לא מדבר על העבירות על החוק. אני כנראה צעיר מדי בשביל להכיר אותם (בדיוק מהסיבה שאני לא מזכיר שבשנות ה50 הפועל קיבלה כסף מההסתדרות) ואפילו לא טענתי שמגיע לו הפרס.
אני רק טוען שכל דבר שמכבי עושה אתם ישר בוכים בלי להסתכל מילימטר קדימה.
אתה רואה מישהו בוכה שצסקא לקחה לנו את מוריס בפי 4 כסף?
ששארס ובאסטון הלכו לחמם ספסלים בnba?
כל מה שמכבי עושה לקבוצות בליגה, קבוצות אחרות עושות לה.
אנחנו לא מצליחים להחתים את שלושת השחקנים הכי טובים בסגל על חוזה כי הם יודעים שהם יקבלו יותר כסף במקום אחר.
כל השחקנים שאתה מזכיר ידעו בדיוק לאן הם באים.
יניב גרין כבר שנים מעדיף לקבל כסף בשביל לשבת על הספסל ולא היה חייב להאריך את החוזה שלו בשום שלב, וכשאלישי כדיר התבאס ורצה לעזוב הוא לא היה מוכן לותר על שקל!
למכבי יש כסף אז היא קונה כל מי שהיא חושבת שיוכל לעזור לה. גם אם מתברר שלא.
ואני לא צריך להזכיר לך את הכותרות בעיתונים בשנתיים האחרונות ש'מכבי איבדה את הציוויון הישראלי'
מביאים ישראלים, לא טוב. אין ישראלים, גם לא טוב.
מתי תפסיקו לבכות??

אלעד 11 במרץ 2011

שוב – אתה מדבר על ניהול מוצלח של עסק פרטי. איפה נכנס פה פרס ישראל? במה הוא תרם לקידום הספורט במדינה? במקרה הטוב שחקנים היו מגיעים חלודים לנבחרת אחרי שיובשו שנה שלמה במכבי

אזי 11 במרץ 2011

אלעד, במה תרמו גילה אלמגור ויהורם גאון?
שחקנים שמקבלים כסף עבור הצגות? שחקנים פרטיים ולא מייצגים את ישראל בשום צורה.
ספורט זה תרבות

תום 10 במרץ 2011

ג'יזס, אני יכול להרגיש את המרמור דרך המסך.

איתן בקרמן 10 במרץ 2011

גם אני את המרמור שלך, תום. אז אברהמי חושב אחרת ממך, למה אתה ממורמר כל כך על זה?

סימנטוב 10 במרץ 2011

פוסט חיי מיאמי? יש לך הומור מקאברי

פולדש 10 במרץ 2011

פרס ישראל לישראליות, אמרת יפה.

ברגע הראשון מאוד התעצבנתי, הייתי המום מהחוצפה שבהענקת הפרס (וכשגיליתי, אז גם מהליך הבחירה). עברה יממה וחשבתי על כך, דיברתי עם חברים ואני חייב להודות שאני מגיע לאותה המסקנה: אין דבר יותר הולם מכך שבשנת 2011, כשמדינת ישראל נמצאת בשיא דעיכתה התרבותית (והערכית), שמעון מזרחי יקבל את פרס ישראל. כשחושבים על זה, זה לא יכול היה להיות אחרת.

אזי 10 במרץ 2011

איך אתם אוהבים לעוף על עצמכם…
באיטליה הנשיא חי בבית זונות
ברוסיה טווחים כל צ'צני שזז
בצרפת הנשיא נשוי לדוגמנית עירום
ואפילו בארה"ב, אחרי שסיימו לחלק הלוואות למי שאין לו, החליטו לצנזר את רשת האינטרנט
וכל זה בי אף מילה על העולם הערבי שהשמאל מאוד אוהב.

אז די לבכות על המדינה שלנו. יש דמוקרטיה, זכויות, שביתות, עיתונות חופשית ופרסים שמחולקים. לפעמים לדמויות שבקונצנזוס ולפעמים לוינרים אמיתיים

פולדש 10 במרץ 2011

אני שמח שאתה אוהב את המדינה וחושב שהכל פה בסדר. אני רק מקווה בשבילך, ובעיקר בשביל הצאצאים שלך, שאתה לא באמת חושב ככה. שאתה רק אומר את זה כי זה מאוד פטריוטי להגיד את זה, או משהו בסגנון.

ורציתי לכתוב משהו יותר מעמיק, אבל הסתכלתי על התגובה שלך שוב והבנתי שאין עם מי לדבר. נפלא פה.

אזי 10 במרץ 2011

צודק. לא מגיעה לי התשובה שלך. ולא מגיעה בכלל לשימון ההתיחסות שלך לעניין.
אתה גדול וטוב מכולם.

ולענייננו.
ברור שלא מושלם כאן.. אבל המצב פה בסדר גמור.
שרים נכנסים לכלא, אין לי סיכוי לקנות דירה ולא כל העובדים מקבלים את מה שמגיע להם.
אבל אני מרגיש בטוח כשאני הולך ברחוב. אני יכול להצביע ולבחור את מי שינהל את המדינה ואני יודע שאם חהיה פשע חברצי כדול באמת יבעירו צמיגים וההסתדרות תלחם בשבילי למרות שלא הייתי חבר בה מעולם.

לא כזה נורא פה, ואם באמת כל כך רע לך, לא כזה קשה להוציא אזרחות זרה, אתה יכול פשוט לעזוב…

גלן 10 במרץ 2011

האיש מוציא מכם כל טוב. מודה שאני לא מתחבר ריגשית לשום צד אבל אני באמת לא מבין על מה הוא מקבל את הפרס. לרוזין וראלף מגיע, לפיני אם היה בנאדם גם אבל לתת למנהל? אני לא רואה את המנהלים הגדולים של יונייטד מקבלים סר. רק מי שאחראי לצד הספורטיבי.

ואגב אני בהחלט חושב שלרוט-שחמורוב החביבה לא היה צריך לתת את הפרס. בעיני שני סוגי מצוינות שמביאות לפרס- זה שבא מתרומה תרבותית או חברתית ובו אתה נמדד בקנה מידה מקומי וענפים כמו מדע או ספורט שבו אתה נמדד מול העולם. צ'חנובר והרשקו זכו בפרס ישראל כי הם היו בטופ של מעשיהם בעולם ולא רק בישראל (במקרה שלהם זה מגובה בפרסים מוכרים יותר או אחרים) אבל שחמורוב? עם כל הכבוד, לא מדליה במקום הבאמת נחשב ואפילו לא קמו להקות של ילדים או ילדות שהתחילו לתת ספרינטים אחריה. אני חושד שהעסק של מינכן שיחק שם גם תפקיד ברגש אבל עדיין לא היה מגיע לה. ליעל ארד מגיע. גם לפרידמן ביומו.

דורפן 10 במרץ 2011

גלן – אני חושב שאתה ממעיט מאד בהישג של שחמורוב. העניין של מינכן אינו רגשי. בהשאלה – באזבי קיבל על כך שהתאושש מאסון המטוס והוביל את יונייטד לגביע אירופה. ועבור שחמורוב ההתאוששות מרצח המאמן שלה והחזרה לטופ העולמי בהחלט הייתה עניין יוצא דופן.

אגב… כשאני חושב על זה מינכן לא מקום משהו לספורטאים…

גלן 10 במרץ 2011

פולדש- לא הגזמת קצת? יש לך נשיא בדרך לכלא, שרים כבר ביקרו שם , כמעט-רמטכ"ל שבהשוואה לדיין הוא ממש מל"ו צדיקים והדכדוך אוכל אותך עד כדאי תאור שיא-הדעיכה? לא מיני ולא מקצתי- יש הרבה חרא בישראל. היה תמיד ואין לי מושג אם ישתפר (מקווה שכן). אבל כמישהו שנמצא כמעט אך ורק בחוץ ורואה את העולם מסביב- אין מקום לנהי הזה. דעיכה או הרגשת דעיכה זה אלמנט של התבגרות שקורה בכל העולם.לא רק בישראל.

פולדש 10 במרץ 2011

לא, אני לא חושב שהגזמתי. אין הרבה אנשים במדינה שאני סולד מהם יותר מאשר שמעון מזרחי. אני לא רואה איך בעלי תפקידים אחרים אמורים להשפיע על התחושות שלי בעניין הספציפי הזה, אבל סתם מחשבה שעלתה לי תוך כדי כתיבת התגובה: מזל ששמעון מזרחי הוא *רק* יו"ר מכבי תל אביב. אוי ואבוי אם הוא היה מכהן בתפקיד רשמי.

אני מצטער, אבל אני גם לא רואה איך הסיפא של דברייך סותרת או מתנגדת לדבריי. חרא פה, חרא שם. באופן טבעי אותי יותר מעניין החרא שקרוב אליי.

אביעד 10 במרץ 2011

בוא נשאל את זה ככה: אם שמעון מזרחי מקבל את פרס ישראל 2011, האם יהיה לגיטימי להעניק את הפרס ב-2012 ליעקב שחר?

יואב 10 במרץ 2011

לגמרי אביעד.

צור שפי 11 במרץ 2011

העמדה המנוגדת לגיטימית אבל לדעתי ליעקב שחר לא מגיע לקבל פרס ישראל בלי קשר למזרחי. לפי מיטב ידיעתי שחר אדם הגון (בניגוד למזרחי) וגם מנהל את מכבי חיפה היטב אבל רבאק, פרס ישראל צריך להינתן על מפעל חיים יוצא דופן. האמת העצובה היא שאני לא מצליח למצוא בתחום הספורט אף אחד שיהיה ראוי לפרס.

פראליה 11 במרץ 2011

לא מבין מה ניסית להגיד כאן ובטח לא איך ניסית לשים את שחר ושימון באותו הקשר, אני מתאר לעצמי שאתה מספיק חכם כדי להבין את ההבדל בין מפעלי החיים של שני אלה שהזכרת, בכל מקרה זה היה ממש מיותר. ולצורך העניין, אני לא חושב שמגיע לשניהם.

מאשקה 10 במרץ 2011

תודה לך אברהמי,
ניסחת היטב את מה שגם אני חושבת.
מדינה כל כך מקולקת יש לנו, שאפילו גשם לא מורידה על שדותיי….

איש 10 במרץ 2011

כי עדיף להוריד את הגשם אצלנו ביפו, מאשקה, להציף שוב את הרחובות.
וגם אני, כמוך, מסכים עם דבריו של אברהמי בנושא מזרחי.

נתיתיהו 11 במרץ 2011

אברהמי, איפה הפוסט החי של מיאמי – לייקרס?

פז 11 במרץ 2011

לאורנה אוסטפלד

דורפן 11 במרץ 2011

פרס ישראל על ניהול מצליח של קבוצה מקצוענית תוך עבירות אתיות לא מעטות…(שגם אחרים עשו) אני מניח שאם סטיינברנר היה ישראלי גם הוא היה זכאי לפרס ישראל. רק שלסטיינברנר להבדיל ממזרחי הייתה קלאסה והוא הבין שמקומו בסיינפלד ולא על במה בה מעניקים פרסים לאנשים שעשו דברים משמעותיים עבור החברה.

משתמש אנונימי (לא מזוהה) 13 במרץ 2011

כרזה אתמול בשער 5 בבלומפילד אומרת הכל:"אז מה אם בדרך שיקר וגנב,הפרצוף שלו הוא פרצופה של המדינה".

עמית 13 במרץ 2011

משתמש אנונימי (לא מזוהה)
זה אני

Comments closed