לילה טוב לכולם ותודה רבה. סיכומים בהמשך השבוע
**
8:43. אני אוהב את מה שקארול עשה בהתקפה הזוץ הוא חיסל כל סיכוי של קאמבק כשנתן את הכדור בידיים של ווילסון.
***
אני חושב שאנחנו רואים פה היסטוריה. זו לא רק התוצאה. וזה לא רק חילופי המשמרות. וגם לא ההגנה הזו שלא ראיתי כמוה בשלושים שנה שאני רואה פוטבול. וזה אפילו לא ראסל ווילסון שהוא קוורטרבק ששינה את הקונספט של הקוורטרבק המובילי. זה איך בונים קבוצה. סיאטל היא המודל. (ןגם היסטוריה של מספר התפיסות הגבוה ביותר של רסיבר בסופרבול)
***
ועוד: 24 מ-34. מספרים סולידיים
**
טרגדיה
**
ועל אף התוצאה החד צדדית, מילה טובה להגנה של דנבר שהרשתה רק 13 נקודות להתקפה של סיאטל.
**
קאם צ'נסלור הוא האמ.וי.פי של המשחק עד עכשיו
***
ווז ווקר הגיע לסופרבול
***
ואפרופו התקפה היסטורית: מהלך ההתקפה הארוך ביותר של דנבר היה עבירה של השחקן של סיאטל.
***
תשע נקודות בעשרים וארבע שניות.
***
שלום פרסי הרווין
***
עכשיו אני אגיד לכם משהו על התקפות היסטוריות. ראינו כבר את ההתקפות ההיסטוריות של הפטריוטס. (ניו אורלינס 2009 היא מקרה בודד שנפגש בסופרבול נגד התקפה היסטורית אחרת). התקפה היסטורית זה מה שקייפרניק עשה בחלק מהמשחק לפני שבועיים.
***
כמה מגיבים טענו פה שההחלטה על דאון רביעי היתה נכונה. אפשר להתווכח על זה מקצועית, אבל רק אם הפיגור היה 7:29. כשאתה על האפס, מוראלית, אתה רוצה לראות נקודות על הלוח.
***
סיגריה וחוזרים (פרסומות פשוט נוראיות עד עכשיו)
**
מחצית, 0:22 וסיאטל תקבל את הכדור להתחיל את החצי השני. אני לא פוסל שום דבר היסטורי ממאנינג. אבל הכל עכשיו על סיאטל. הם צריכים לחזור לא שאננים לחצי השני ולא לשחק רק כדי להעביר את הזמן.
**
וזו החלטה פשוט גרועה של ג'ון פוקס. יש לך שלוש נקודות בטוחות להרים את המוראל של הקבוצה, ולצמצם את המשחק לשלושה פוזשנים.
**
שלוש דקות לסןף. סייפטי, שתי השמטות, שתי חטיפות. אם אני מאנינג. אני לוקח את השעון לדקה אחת. כורע ברך ומחכה שהדבר הזה יגמר.
**
ואיתות ישיר מהמגרש. אליך דורפן: "אני אפילו לא יודע אם סיאטל מעדיפה שההגנה או ההתקפה שלה תהיה על המגרש". אין ספק. המתמצת הטוב בהיסטוריה.
**
ומצד שני הגנה היסטורית. בולטימור שנת 2000 על ספידים.
***
0:22. שחקן העונה הרגילה הגדול בהיסטוריה (בעיקר עם שני משחקים נגד קנזס סיטי, סן דייגו ואוקלנד)
**
פירסט דאון ראשון ואני אוהב את מה שדנבר עושה עכשיוץ אסור לה להתפתות למשהו ארוך. הם צריכים צעד אחרי צעד.
***
0:15. ועם יד הלב. אני פשוט לא רואה את דנבר מניחה פה שלושה טאצ'דאונים.
**
זוף הרבע הראשון. אני חושב שדנבר בהלם מושלם. יש חוסר בטחון מוחלט בהתקפה, וההגנה מחזיקה אבל היא תתעייף בקצב הזה. כתבתי זמן פייטון וזה נכון. הוא חייב לעשות התאמות. וההתאמה הראשונה היא לשחרר את הכדור שתי שניות לפני שהוא רגיל.
**
אני אחזור שוב, אחרי החטיפה. אתה לא מתאמן נגד הגנה כזו. אם נראה את מאנינג האמיתי, זה יהיה רק בחצי השני.
***
0:8 סיאטל. שני נצחונות חשובים של דנבר כדי למזער נזקים, והצלחה גדולה עד עכשיו נגד לינץ'. אבל חוץ מהזריקה הראשונה, ווילסון נראה מאוד חד. זמן פייטון עכשיו.
***
ההתחלה של המשחק מבהירה היטב את תוכנית המשחק של סיאטל: הם החליטו שמשחק המסירה יפתח את הדרכים לריצות של לינץ'.
***
0:5. ואני אומר את זה אחרי העבירה המטופשת ומהלך ההתקפה הראשונה של דנבר. אני אומר את מה שאמרתי לפני המשחק. אתה לא יכול להתאמן לתיקול של קם קנסלור. זה רק בזמן אמת
***
ובינתיים הכל הולך עם סיאטל, חוץ מהג'יטר במסירה הראשונה של ווילסון. ופיט קארול יודע: נגד פייטון מאנינג, על קו העשרה יארד, אתה צריך לסחוט שבע.
***
אומהה, או מיי גוד. 0:2 סיאטל
***
אני חושב שזו התחלה טובה לסיאטל. אתה לא רוצה את הכדור בידיים של פייטון מאנינג מיד אחרי המחצית.
***
למגיב גיל שלי: התאוריות הכלכליות שלך הן אור. אבל פוטבול זה יקום כלכלי אחר.
***
שני דברים לפני שמתחילים: קראתי לפני המשחק שפייטון מאנינג מסר תחת לחץ ב-22 אחוז מנסיונות המסירה שלו במהלך העונה הרגילה. הממוצע של הליגה הוא 36 אחוז. בואו ונגיד שפה שם מותחים את המושג לחץ על הקוורטרבק. זה אומר שלפייטון מאנינג יש חמישה או שישה נסיונות מסירה ללא לחץ. זה משהו שהקו הקדמי של סיאטל, לדעתי החלק החזק ביותר בהגנה שלהם, לא יכול להרשות לעצמו.
החדשות הרעות עבור ההגנה של סיאטל: בפלייאוף, הלחץ על מאנינג ירד ל-13 אחוז מנסיונות המסירה שלו.
ופרסי הרווין. סיאטל היא המודל החדש באיך לבנות קבוצה בליגה כרגע. בחירות מאוחרות בדראפט, החתמה של שחקנים חופשיים, קריאטיביות, משקפות של נאסא מתחת לראדר. מהבחינה הזאת פרסי הרווין הוא הנוקיה בעולם של איי פונים. הרווין עלה לסיאטל בחירות דראפט עתידיות (כולל בחירה בסיבוב הראשון), וחוזה של 67 מיליון דולר לשש שנים, כולל 25.5 מיליון דולר מובטחים.
הרווין נתן בתמורה השנה: משחק אחד. תפיסה אחת ל-17 יארד, החזרת כדור אחת ל-58 יארד. ועוד רבע משחק בפלייאוף עם שלוש תפיסות ל-21 יארד וריצה אחת לתשעה יארדים.
פרסי הרווין זכה באליפות בתיכונים. עוד שתי אליפויות בקולג'ים. הוא היה רוקי השנה ב-2009. הוא יכול להחזיר היום כל סנט ואינץ' סיכון שסיאטל לקחה עליו.
וזה מה שכתבתי לפני המשחק:
אני לא רוצה להפריז כאן, אבל בואו ונרד רגע מהעץ של ההתקפה הכי טובה מול ההגנה הכי טובה. בואו נרד מהעץ הזה ונטפס על עץ אחר, גבוה הרבה יותר. סטטיסטית, אנחנו הולכים לראות את ההתקפה הכי טובה אי פעם (במזג אוויר שמדגדג את האופטימלי), נגד הגנה שלא ראינו כמוה מאז בולטימור של שנת 2000.
אני לא רואה פה שום אפשרות חוץ מללכת על דנבר. זה לא רק מאנינג בעונת שיא, עם שבועיים להתכונן ומזג אויר אידיאלי (יחסית לפברואר בניו יורק, אלא אם הטיפות יהפכו לגשם סוער), זו בעיקר העובדה שנדמה שדנבר הגיעה לשיא בדיוק בזמן. קו ההתקפה שלה לא נתן ליריבות להגיע למאנינג, הרצים רצו, וקו ההגנה מנע מהקבוצות היריבות יארדים משמעותיים על הקרקע. זו העובדה החשובה ביותר, כי ברגע שמשחק הריצה נעצר, הגנת המסירה של דנבר לא נאלצה להיאבק באתגרים גדולים.
הנה הדבר שאני קצת סקפטי לגביו. היריבות שדנבר ראתה בפלייאוף שיחקו, פחות או יותר, פוטבול ברמה שדנבר פגשה לאורך כל העונה. (חוץ ממשחקי הבית שלה, דנבר שיחקה נגד האיי אף סי דרום ואנ.אפ. סי מזרח). היא לא ראתה משהו בסדר גודל של סיאטל. עזבו את ההגנה, מי שמנצח את בריידי ופיליפ ריברס, לא בדיוק מתכונן ליכולות האלתור של ראסל ווילסון (נגד שני הראשונים, דנבר היתה חייבת להוציא אותם מכיס המסירה, היום היא חייבת להשאיר את ווילסון בכיס המסירה). ואף אחד מששת הרצים האחוריים שהיא פגשה בשבועיים האחרונים, לא הכין אותה לפיזיות של מרשואן לינץ'.
היתרון העיקרי של דנבר במשחק הזה הוא ווז ווקר. אם יש נקודת תורפה בהגנה של סיאטל אז היא נגד הסלוט רסיבר ומשחק מסירות קצרות לאמצע המגרש. אבל אני חושב, וזו לא פעם ראשונה שאני כותב את זה, שווקר הוא שחקן שמתקפל ככל שהמעמד גדול יותר. ואני חושב שהשחקנים של סיאטל זוכרים היטב מה ווקר עשה לאקיב טאליב, ואני מצפה מההגנה הזו, בעיקר משני הסייפטים שלה, להרביץ חזק ומיד בהתחלה, אפילו במחיר של עבירות, כדי לטעת פחד ברסיברים של דנבר. אם מאנינג יוותר על משחק מסירות קצר, זה יילך לידיים של סיאטל: הקורנרים שלה הם מיירטי כדורים, ואני לא חושב שלדנבר יש קו התקפה שיכול להחזיק את בנט ואבריל מספיק זמן כדי לתת למאנינג את המסירה הארוכה.
מרוב דיבורים על הגנה והתקפה, שכחו בשבועיים האחרונים על מה שבאמת מנצח משחקי פוטבול גדולים, הקבוצות המיוחדות. לדנבר יש בועט ומרחיק בעיטות טובים יותר, אבל הקבוצות המיוחדות של סיאטל אפשרו רק 3.2 יארדים בהחזרות בעיטות. ויש להם שני מחזירי בעיטות מצויינים. אז אני חושב שסיאטל תנצח את הקרב על עמדת שדה.
אני חושב שמאנינג יודע בדיוק על מה הוא משחק היום. נצחון על הגנה היסטורית יהפוך אותו מהמוסר הכי גדול בתולדות המשחק לאחד משלושת הקוורטרבקים הגדולים בהיסטוריה (טום בריידי, היריב ההיסטורי, ניצח שלוש קבוצות די בינוניות בסופרבול). וזה יהיה נצחון שרשום עליו, על קבוצה שהוא הרים מתוך גימיק טיבו. והוא יעשה גם מה שג'ו מונטנה וברט פארב לא הצליחו לעשות.
מאזן של נצחון אחד ושני הפסדים, ישים את מאנינג בקטגוריה מסויימת עם קורט וורנר. למאנינג מגיע להיות הרבה יותר. לפחות בריידי, לפחות אייקמן. הוא יצטרך להרוויח את זה הלילה, ואני לא חושב שיש לו מספיק ז'יטונים בשביל קאם קאנסלור וארל תומאס.
סיאטל 24:27
221 Comments
פרסי הרווין זה דוגמה למה אתה עושה עם מרווח גדול מתחת לתקרת המשכורות, אתה מבזבז אותו
סיאטל לוקחים.
לינץ' MVP.
וחבל
איזה פאקין כניסה של הברונקוס! סיאטל חלביים לגמרי לידם
שמרו את הכח למשחק, אולי?
לפייטון יש מזל שזה במטלייף ולא במדולנדס הישן, הרוחות בישן בפברואר היו מנטרלות לחלוטין את הסיכוי שלו לנצח. אני חושב שכבר בהתקפה הראשונה של דנבר נקבל רמזים עבים לגבי היכולת שלהם להתמודד עם ההגנה של סיאטל ביצירת התקפות ארוכות עם נקודות בסופן
:-)
מהלך ראשון קורע.
ההתקפה השנייה תלמד אותנו יותר אני מקווה.
חחחח גדול גילי
מה???
נתן 2 נקודות פור???
הברונקוס פשוט רצו לעשות צחוק מעשרות השעות של פרשנות שהכינו לקראת המשחק הזה. רגע פשוט אפי!
זה מה שקורה כשלסנטר שלך קוראים מאני ראמירז…
קלאסי. רק ככה להתחיל
פייטון עם התחלה שמזכירה את אחיו הצעיר
פרסי הרווין מחזיר לך על האמון בו.
זה מוזר.
ופרסי הארווין כנראה קורא את אברהמי.
פייטון עלה לבוש כאילו 5- מעלות בחוץ ולא 16. גם זה שהיה השחקן היחידי בהטלת מטבע עם קסדה על הראש לא נראה משהו
לא ידעתי שלדנבר יש פאנטר
רואים שחסר לו השפשוף במהלך העונה, עדיף להכניס את הקווטרבק המחליף שיזרוק רחוק
לא חשבתי על זה אף פעם שאם אתה פאנטר אתה מתפלל להגיע לבראונס או לגקסונביל
סיאטל לא נותנת לדנבר לזוז. איזו הגנה.
איזו נחיתות לדנבר ביציעים!
התחלה רק לסיאטל. אהבתי את המהלך על דאון רביעי בדרייב הקודם
רצינו פייטון, קיבלנו ראסל
ואין אוהדים לדנבר זה הזוי, הקהל של סיאטל בטירוף
דיווח בגרמניה שמרק קיובן שם הרבה כסף בוגאס שהמהלך הראשון של המשחק יהיה סייפטי. תיאוריית קונספירציה, מישהו?
הוא צייץ עכשיו שזו בדיחה
נרגעתי. את הכסף הוא הרי לא צריך
שמעתי את ביל סימונס לפני יומיים מספר על חבר שלו שהימר על זה בסופרבולים הקודמים ומתכנן לעשות את זה גם השנה.
קצת הזוי.
ההגנה של דנבר משחקת טוב כמו במשחקים הקודמים. מונעים את הריצה אבל פגיעים בסקנדרי. הבעיה היא שהם פשוט לא מצליחים להשלים את העבודה בדאון 3
משחק פשוט חד צדדי. אנחנו כבר בסוף הרבע הראשון ועוד לא ראינו כמעט כלום מדנבר.
שמו 2 נקודות על הלוח
צ'אלנג' מיותר
סיהוקס פשוט חלשים ברד זון,מזכיר את מה שהיה לפני שבועיים מול הניינרס. מסתפקים בשלשה
רבע שבו הברונקוס עד כה עם 8 יארד, יש מצב שסיאטל תתחרט על שלא ניצלה את החולשה שלהם
בשולי הדברים: עד עכשיו רמת הפרסומות נמוכה מאוד
דנבר יצאו בזול, אבל הם לא יוכלו להמשיך to sell out, כדי לעצור את מרשון לינץ', הם מנצחים את הקרב ומפסידים את המלחמה בדרך הזאת
אם דנבר ינצחו, יזכרו עוד הרבה זמן את המהלך ששחקן ההגנה שלהם עשה, הציל ט"ד שהיה מעלה ל 0-12
אומהה אומהה
מי זה 18 בכתום?
אינטרספשן. הקוורטבק של העונה הרגילה הכי טוב בהיסטוריה. כסאמממק.
.מישהו אמר צ'וקר?
כנראה קיבל הרבה טיפים מאיליי השבוע
1+
זמן פייטון….
פייטון עם 10 יארד ואינטרספשין ברבע הראשון. זה חייב להיות איזה שיא שלילי כלשהו.
היה לדנבר העונה רבע בלי נקודות?
הרבע השלישי נגד הפטריוטס?
סיאטל בעמדה לסגור את המשחק
אין להם כרגע שום יכולת להתמודד עם ההגנה המפחידה של סיאטל. אולי כדאי שינסו לרוץ קצת,כי באוויר הם לא מצליחים.
מה שהכי חשוב פה, הרבה יותר מהתוצאה, זה שההגנה של סיאטל נחה רבע שלם
ההגנה של סיאטל נותנת הצהרה בכל מהלך.
אסור להגיד אחרי רבע 1, אבל אגיד, ווי איזה צו'קר!!
מה אתה עושה כאן?
לא ידעתי שאתה ופוטבול אמריקאי חברים.
א. הילד העיר אותי.
ב. יש פה עוד אוהד ברונקוס מקורי??? צריך לייצג.
בגדול בגלל הפרשי השעות והפרסומות רואה רק כשמעירים אותי…
בוקר טוב מאנינג!
לילה טוב מאנינג. ..
יום נינוח להתקפת סיאטל. מדהים לראות את נתוני ההתקפה של הסיהוקס מול הנתונים העלובים של ההתקפה של הברונקוס
וואי, די עם קשקושי הצ׳וקר. עכשיו נראה
נגמר
כדאי לפייטון להתעורר, אחרת המשחק הזה יהיה גארבג טיים כבר במחצית.
האם חזרנו לשנות ה80?
NFC שולטט
אין מה לעשות, פשוט צודק
גם בשנה שעברה נראה שהסופרבול גמור במחצית (לא ממש קשור אבל נעים להיזכר)
"אני לא רואה פה שום אפשרות חוץ מללכת על דנבר"
"סיאטל 24:27"
???
סופסוף דאון ראשון
מזל טוב
הם עובדים על כל דאון כל כך קשה. לא ייאמן פשוט ההגנה הזאת. דאון ראשון ברבע השני
1st down!denver!!
עשרים דקות לדאון ראשון, ומשהו השתחרר. האם הפציעה של צ'אנסלור יכולה להיות קריטית?
יופי!! מהלך משמעותי ראשון של פייטון.
דרייב נורמלי ראשון וזה חייב להיגמר עם 7
נגמר עם שבע.
נגמר עם 7
למה הוא שם לו רגל לעזאזל?
אבל לא עם עברות מפגרות
יש פה הגנה בקנה מידה היסטורי. ושופט מניאק שמתעקש על האינץ'.
או מיי גודד
לילה טוב.
מ ט ו ר ף
לילה טוב.
לילה טוב
הסופרבול החד צדדי בהיסטוריה?
שיקום מי שחשב שזה מה שיקרה.
זה יכול להיות המשחק שיגמור סופית לפייטון את הקריירה.
וזה נגמר
צריך לעשות איזה חוק נגד ההגנה הזאת בעונה הבאה.
גורמים אפילו להגנה שלכם להראות כמו בלרינות
מזל שאנחנו לא צריכים לשחק נגדם פעמיים בשנה
בדקתי, הפיגור הכי גדול שכוסה בסופרבול הוא 12:3 הג'איינטס פיגרו מול הבילס. וואלה לא נראה טוב לדנבר
טעות – הקולטס של פייטון מאנינג הם שאיבדו את היתרון הגדול בהיסטוריה – 0:10 על הסיינטס בסופרבול 44.
המסירה שלו לא מתפקדת היום. קבלת החלטות גרועה, הגנת קווארטרבק גרועה ורסיברים שאין להם סיכוי מול ההגנה של סיאטל.
הסיכוי היחיד זה לנסות כמה שיותר בריצה. מסירות קצרות. בארוכות הוא יפיל אותם לקרשים.
האינטרספשן השני לא באשמת פייטון. הפורט קרס ונגעו לו בכדור לפני שיצא מהיד.
שום דבר לא "יגמור לפייטון את הקריירה", גם לא תבוסה כאן. מנגד קאמבק, גם אם יגמר בהספד יכול להוכיח כמה שהוא ענק. עוד לא מחצית.
לא יאמן.
לא אמיתי
האיבוד עכשיו היה כמו לדקור מישהו בגב, ואז לירות לו באשכים.
לא זה ולא זה. יש מולו הגנה בלתי אפשרית.
התחלנו. עד עכשיו מאנינג בעונה גדולה, בלה בלה, בית איכותי וכו'. הנה פייטון צ'וקר. יאללה יאללה
לא זה ולא זה. יש מולו הגנה בלתי אפשרית.
מישהו אמר ספשל טימס? ההסעות לדנבר יוצאות מוקדם
הברכיים על הרצפה לפני שהכדור יצא.אין פאמבל
אפשר להוציא את המריחואנה בסיאטל
כולם הולכים לישון? איזה טעות
לעונה נשארה רק מחצית, אז לא הולכים לישון, אבל המשחק הזה גמור.
Call reversed!
דורפן תותח חח
עוד היסטורי לרשימה הזו (השחקן, ההגנה…)
אם דנבר לא תעלה על הלוח עד המחצית, אני באמת הולך לישון.
תנו לי להיות נאיבי, אם פייטון מצליח לחזור מזה…
לא גמור. שלושה טאצדאונ עם 2 נקודות אחד… צריך אחד מהיר
טוב סנריו לחצי השני :
סנאפ ראשון וילסון מפספס את הכדור סייפטי לטובת דנבר … ( נראה אם מארק קיובן מהמר על זה הוא צריך לממן איכשהו את המשכורת של גל מקל)
פייטון מוכיח לכל העולם שהוא לא צ׳וקר …
דנבר מנצחת 24-22
זאביק המשחק עוד לא נגמר… חכה עם החגיגות אנטי פייטון…
ואין לי שום הסבר למה הם לא עשו מהלך של ריצה.
המשחק הכי גרוע בקריירה של פייטון שיטיל צל ענק על הלגאסי שלו
+1
הולך על מסירה ב2&4, פשוט טמטום
זו בוודאות המחצית ההגנתית הטובה ביותר של קבוצה שיצא לי לראות בשלוש השנים האחרונות.
למה לא לרוץ? ג'ון פוקס תהיה בריא
משפטים שלא נראו הגיוניים לפני הגמר:
1. פייטון מאנינג גורם לקייפרניק להיראות כמו מונטנה
שער שדה לא נותן לדנבר כלום, היו צריכים ללכת על הרביעי.
אבל להצליח.
מי הMVP לדעתכם עד עכשיו?
תומאס או צ'אנסלור
אבריל
צ'אנסלור
לדעתי ווילסון. הריצות שלו הביאו הרבה יארדים לסיאטל.
אם כבר פרסית הארווין. אבל אני עם אבריל
+1
הגנת סיאטל כבר נתנו קונצרט, לא צריך מופע חצי
+1
זאב – סיגריה ובוכים.
זה משחק לאיליי, הוא באצטדיון
זה בעיקר עצוב מאוד, לראות ככה קבוצה. עצוב מאוד.
בדיוק, עופר,וד"ש מהפייסבוק (זה matan asher)
עד שהצלחתי למצוא שידור פה בעבודה, וקיבלתי משחק לא ספורטיבי. זה פשוט לא כוחות. והכי כואב לראות את פייטון פשוט קופא מקור.
איזה הפתעה מסיינפלד
מה ההפתעה ?
בפוקס הראו פרסומת חדשה בכיכובם של גרי ג׳ורג וניומן
זה היה פרומו לפרק של ccc – קומיקאים במכוניות שותים קפה – עם ג'רי והדמות של ג'ורג' קוסטנזה. הפרק כבר קיים בפייסבוק למשל, והוא 6 דקות של נוסטלגיה ולא הרבה יותר.
לא מסכים, היה חייב ללכת על דאון רביעי. זה הסופרבול – אין מחר. נשאר 3 פוזשנים גם ככה.
איזה בעסה שאין פרסומות במחצית ב game pass – למרות שחלש ביותר עד עכשיו.
אני מתגעגע ל office linebacker
אוהד ברונקוז שיודע מה טוב בשבילו היה מעדיף כעת את איליי מאנינג בכתום. זה גמור.
לא זוכר מי שאל בפוסט הקודם מה כבר משחק אחד יוכל לפגוע או לתרום למורשת של פייטון, אבל אם לא יהיה שינוי של 180 מעלות במחצית השניה, יש לו תשובה
גם שינוי של 180 מעלות אצל פייטון לא ייתן לדנבר סיכוי.
רק נס, והוא לא המנינג שקורים לו ניסים.
התכוונתי לשינוי של 180 מעלות בכל המשחק, לא רק אצל פייטון
הגיע שינוי של 360 מעלות
לפני שמדברים על המורשת של פייטון מאנינג, כדאי להיווכח שיש פה קבוצה הסטורית. סיאטל ממשיכה להשתפר, עם הגנה חזקה, מהירה וחכמה – שזה שילוב חסר תקדים. זה כנראה ייזכר כביש המזל הגדול של פייטון
WTF???
יכולת שיא של הסיהוקס ויכולת מחפירה של ה OL של דנבר
במצב מאד דומה נגד הפאטס בגמר ה afc, בשנת 2006, הקולטס הלכו על שער שדה. אני חושב שהברונקוז היו צריכים לעשות אותו דבר
למה רק אני מריח פה את האמאמא של כל הקאמבקים, לא רק בספורט אלא בהכל?
אתה תתרן
יצאת תתרן.
גם אני רוצה את מה שאתה לקחת
האמת אני הכי מבסוט, סתם רציתי לא לנחס
גיים אובר.
היסטוריים
עוד 20 שנה תוכלו לספר שראיתם את המשחק הזה בלייב
וואו. הרווין זכה ב-MVP כרגע
דרושה הפסקת חשמל
מעניין מה פוקס אמר להם במחצית
זה בדיוק כמו הסופרבול של הרייבנס מול הג'איינטס, כנראה אפשר ללכת לישון
אתה מחמיץ אתה הפסקת חשמל
ג'רמיין לואיס מחזיר לרון דיקסון טובה עם החזרה לט"ד, משחק לא תחרותי מהרגע הראשון
כדאי שהמשטרה המקומית תצמד לקאם צ'נסלור אם כן…
שיחקת אותה עם הרווין, אבל הMVP חייב להיות מההגנה
צודק, האמת. למרות שאם חושבים על זה, דנבר מפסידים את המהלכים לא פחות מאשר סיאטל מנצחים
wow היסטורי. שווה את כל החוזה
נראלי שמה שהכי קשה זה לראות את קארול זוכה באליפות
אז פרסי הארווין אכן החזיר כל סנט ושקל…
סתם שאלה, מה היה הקאמבק הכי גדול בסופרבולים?
סופרבול 44 – הסיינטס חזרו מפיגור 10 נגד מאנינג והקולטס.
והפרסומת של אאודי עם הכלבים פשוט אדירה!!
איכס, ווקר כמו עם טאליב מתחיל מלוכלך.
זה יגמר בדם הוא מתעסק עם ההגנה הלא נכונה.
בקולורדו היו צריכים לחכות עם הליגליזציה של הסמים קלים
אחרי הסופרבול
לטיבו זה לא היה קורה
סופסוף תומאס מול שרמן
לא יאמן, ההגנה של סיאטל הפכה את פאקינג פייטון מאנינג לאלכס סמית. כל מה שהוא עושה זה check downs מסריחים ל 5 יארד
פשוט לא כוחות
לילה טוב
יש עבודה מחר
miracle in the metlife?
האם סופרבול אי פעם נגמר בשאטדאון של קבוצה מסויימת?
לא. 3 נקודות למיאמי ב71.
עוד אפשר להיות התקפה היסטורית….
כבר לא
טוב השאלה היחידה היא אם דנבר ידימו נקודות על הלוח עד סוף המשחק
וולקר, לא ווקר!1!!
מה זה משנה…
בדנבר יתחילו לדון איזה הפסד יותר משפיל, היום או לניינרס ב-90
ווילסון 94 יארד. לינץ' 35 יארד
וזה לא שאין לברונקוס הזדמנויות לחזור למשחק.
איכסס, זה כבר נהיה משפיל.
בלואאוט
לילה טוב
מה זה לעזאזל?
האם הMVP יהיה שחקן עלום שם יחסית מהגנת סיאטל?כי סמית' בדרך לשם
יש מצב שג'ון פוקס נשאר אחרי המשחק הזה?
השאלה אם פייטון נשאר
יש מצב שפייטון?
מהלך ענק.
נתעלם מהפער ההזוי בתוצאה. זה הפער בין שתי הקבוצות הללו שלברונקוז לא היה סכוי לסגור. אכן שנות ה 80.
+1
הסופרבול הוא מקרה פרטי של אליפות הבית, אולי הדיוויזיה
נראה לי שלסיאטל יש סיכויי טוב יותר לנצח את המשחק
+1
ההגנה כבר לא מנסה אפילו לעצור את הטצ'דאון. התפרקות. פוסיז
יש לי תחושה שאיליי די מרוצה
השדר של סקיי ספורטס אומר שכרגע סיאטל מובילה על האחים מאנינג 65-0 (ניצחו את הג'איינטס 29-0)
סיאטל יכולה להעלות את המחליפים וזה לא ישנה שום דבר היום
ואז הם מקבלים הולדינג אופנס
התקפה היסטורית: 0 נקודות במשחק שלם עוד לא היה בסופרבול.
אני חושב על שניים.
קני איזלי שהיה הסייפטי הכי טוב ב שמונים. רק מחלת כליות מנעה ממנו היכל. הטוב בסיהוקס של אז. אף מלארגט. והנה אימפריה של סייפטיז.
ועל קליף אבריל שעשה עונת אפס איתנו. חשבתי כל הזמן שהם חבורת מקוללים. שטות מוחלטת. הליונס מקוללים. לא השחקנים.
ועכשיו נדמה לי שההתקפה ההיסטורית מנעה היסטוריה ולעקוף את הרדסקינס של 73
לפחות הם לא יהיו הקבוצה עם הסקור הנמוך בהיסטוריית הסופרבול
אני חושד שקרול למד משהו מהארבו. הוא מריץ תוצאה.
סיום מבאס (משחק שנגמר אחרי רבע אחד) לעונה קצרה מדי
סמית' או צ'אנסלור MVP
אברהמי מסכים איתך. נראה בקרוב יותר ויותר קבוצות נוסח סיאטל 49 וקרו ליינה.
עכשיו הבנתי. שני טד והם עוברים את הניינרס ומונטנה. זה למה שהם ממשי.בגנוסייד
עאלק הכי גדול בהיסטוריה
טוב, זה די מדהים מה שהולך כאן היום. לא משנה איך מסובבים את זה, סיאטל עשתה כאן משהו ענק.
גנוסייד
משחק אדיר של פייטון….
groundhog day massacre
mvp זה פיט קארול.
בהחלט
לגמרי
היום ההוא כשהם הושיבו את מט פלין אחרי הרכישה היה היום בו נכתבה ההיסטוריה.
סיכום: התקפת סיאטל 21 נקודות
ספיישל טימס סיאטל 13 נקודות
הגנה סיאטל 9 נקודות
התקפה דנבר 8 נקודות
כל הכבוד לסיאטל, ניצחו את דנבר בכל פרמטר של המשחק. הגנה באמת היסטורית ונראה אם יצליחו לשמר אותה בשנים הקרובות.