טי.רקס ריאן

1. נתחיל מהקל. אם סיאטל היתה המבחן של ג'יי קאטלר, אז זה היה מבחן אמריקאי עם אפשרות אחת והשאלות היו ידועות לו מראש. וגם את המבחן הזה קאטלר עבר בקושי, עם שתי מסירות שנבראו מהתת מודע של קאטלר, ובמקרה לא הוחזרו לטאצ'דאונים. זה לא יקרה נגד מגיני הפינה המצויינים של גרין ביי. מצד שני: לקאטלר יש מאה אחוזי הצלחה בפלייאוף.

2. זה ההספק של טראמון וויליאמס, אחד משני הקורנרבקים הללו, בשבועיים האחרונים: חטיפת כדור באנד זון בנסיון המסירה האחרון של פילדלפיה, חטיפה אחת בחצי הראשון נגד אטלנטה שמנעה טאצ'דאון, ועוד חטיפה, על סף סיום המחצית, שסגרה את המשחק. ווויליאמס נחשב לצלע החלשה בין הקורנרבקים של גרין ביי.

3. זה שוויליאמס לא נבחר למשחק הפרובול מעיד הרבה יותר על המשחק וצורת הבחירה מאשר על וויליאמס. גם הקורטרבק שלו, ארון רודג'רס, לא נבחר. מצד שני, הפרובול יתקיים בתפר שבים הגמרים האזוריים לבין הסופרבול, ככה ששחקני הקבוצות שמשתתפות בסופרבול, לא משתתפים בפרובול. זאת אומרת, אני חושב שגם אם היו נבחרים, רודג'רס ווויליאמס לא היו משתתפים בבדיחה הזו.

4. אפרופו רודג'רס: אחרי ההצגה מהשבוע שעבר והשבוע, האם אפשר לערוך סופית את חילופי המשמרות לגבי הכינוי "איי-רוד"?

5. חילופי משמרות והפיכות נגד שחקנים וקבוצות שהוכתרו השנה, זה הסיפור בפלייאוף. מייקל ויק, מט ריאן, פייטון מאנינג, טום בריידי ודרו בריז יושבים בבית.

6. אבל חילופי המשמרות האמיתיים מתבצעים על ידי הג'טס. קודם מאנינג והקולטס, אחר כך בריידי והפטריוטס. אם הג'טס ינצחו בפיטסבורג, הם ינקו לחלוטין את הזירה ממלכי העשור הקודם. (ומילת אזהרה לאינדיאנפוליס וניו אינגלנד: הקבוצות שהג'טס סילקו מהפלייאוף בשנה שעברה התרסקו, כל אחת לפי הסטנדרטים הנמוכים של עצמה).

7. הפסקת פרסומות קצרה: מישהו מוכן לתת חוזה פוטבול למסקוט של יוטה ג'אז?

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

8. למה בולטימור עפה? אולי בגלל השמטות הכדורים של הרסיברים שלה, אולי השמרנות של המאמן שלה אחרי היתרון המהיר, החלטות שופטים שערוריתיות תרמו בוודאי, איבודי כדורים לא הכרחיים בתחילת הרבע השלישי, קריסה מוחלטת של ההגנה במהלך של המשחק, וגם ההגנה של פיטסבורג, שהרשתה 24 נקודות, אבל 14 מהן הגיעו אחרי איבודי כדור עמוק בתוך השטח של פיטסבורג.

אבל הבעיות של בולטימור הן קבועות, שנה אחר שנה בפלייאוף. מדובר בקבוצה שפשוט מתמוטטת מנטלית נגד פיטסבורג ואינדיאנפוליס.

9. למה ניו אינגלנד הפסידה בבית לג'טס? בגלל שההגנה של הג'טס נתנה את אחד המשחקים המרגשים ביותר שראיתי אי פעם. אני לא זוכר שראיתי את טום בריידי (או כל קוורטרבק אחר) עומדים בפוקט שעות ולא מוצאים רסיבר פנוי. המערך של הג'טס ניתץ את האקסיומה לפיה, אם תיתן להם מספיק זמן התופסים ישתחררו מישהו.

הפסידו בגלל היהירות של ביל בליצ'יק.  70 שניות לסוף המחצית, דאון רביעי וארבעה יארדים בתוך חלק המגרשים שלה, בליצ'יק החליט על הטעייה של בעיטת הרחקה. הג'טס לא הופתעו והגדילו את היתרון שלהם על מגרש קצר ל-3:14. ברבע הרביעי, בפיגור של עשר נקודות, הפטריוטס ייצרו דרייב של 14 מהלכים, מתוכם שבעה מהלכי ריצה (שבהם השעון לא נעצר), שייצרו 48 יארד בלבד ואפס נקודות.

הפסידו בגלל טום בריידי שפשוט לא מסוגל לחזור לעצמו מהרגע שדברים לא הולכים לפי התכנון, פלייאוף שלישי ברציפות. הפטריוטס צעדו בבטחה בדרייב הראשון שלהם במשחק. כל כדור מצא רסיבר פנוי, כל ריצה ייצרה יארדים, ואז מסירה של בריידי נחטפה והבן אדם כבה.

10. עוד דבר קטן על בליצ'יק. האין זהו צחוק הגורל שבליצ'יק, שנתפס מרגל אחרי קבוצות יריבות, קיבל את אחת המכות הקשות בקריירה שלו ביום ראשון דווקא לאחר שדבק בו פתאום חיידק קטן של אתיקה. בליצ'יק השבית את הרסיבר הבולט שלו, ווז ווקר, מההתקפה הראשונה של ניו אינגלנד, לאחר שהאחרון צחק על אשתו של רקס ריאן, מאמן הג'טס, במסיבת עיתונאים בשבוע שלפני המשחק.

בליצ'יק, אולי בנסיון להראות שהוא כן שייך לאגודת המאמנים (אחרי שעוזרי מאמנים שלו בעבר עשו ככל יכולתם כדי לתת לג'טס את סודות ההצלחה נגדו), הגזים עם העונש לווקר. אחרי הכל, הג'טס הענישו השנה את בריילון אדוארדס מההתקפה הראשונה של משחק, אחרי שנתפס נוהג בגילופין.

11. אבל צריך להפסיק להאשים את הפטריוטס ולתת את מלוא הקרדיט לשחקני הג'טס ולריאן. נכון לעכשיו, אנחנו חוזים בקבוצה עם אמונה מטאפיזית בעצמה. אין דרך לתאר את המסירות של סנצ'ז ביום ראשון, או את התפיסות של טומלינסון, הולמס ואדוארדס בדרך אחרת. רק שחקנים בשליחות מדברים ככה, שניה אחרי שזעזעו את עולם הפוטבול (אבל לא את עצמם):

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

12. אני לא יודע איך ריאן, שהפך את המאבקים בין הג'טס לאינדיאנפוליס וניו אינגלנד, למאבקים אישיים, הולך להטריף את השחקנים שלו נגד פיטסבורג. בניגוד לשתי הקבוצות האחרות, שמולן סחבו הג'טס חטוטרת של הפסד קודם על הגב, פיטסבורג הפסידה השנה בבית לג'טס. את סנטוניו הולמס הוא לא יצטרך להטריף. ובניגוד לביל בליצ'יק, ריאן מעריך את מייק טומלין גם ברמה האנושית.

הנה הסיפור שסיפר ריאן על טומלין: לפני מספר שנים, כשריאן עדיין היה מאמן ההגנה של בולטימור, פיטסבורג הוליכה בבטחה נגד בולטימור כשאחד משחקניה התחיל לרדת על שחקן של בולטימור. טומלין סימן לריאן ושאל אותו אם הוא רוצה שטומלין ישאיר את שחקן פיטסבורג על המגרש כדי שלהגנת בולטימור תהיה הזדמנות להחזיר אותו לקרקע. בולטימור הפסידה את המשחק, אבל השחקנים שלה הגיעו לשחקן המסומן פעמיים או שלוש כדי לנקום בו על שבירת הכללים הלא הכתובים.

13. אני לא חושב שזו מחווה שנראה אי פעם מבליצ'יק. בליצ'יק, בריידי וניו אינגלנד הם מכונות. כשהכל הולך, המכונות הללו הן מרצדסים. כולם ניסו לחקות את המכונה הזו (כולל אטלנטה וקנזס סיטי שגם הן עפו במשחק הפלייאוף הראשון שלהן השנה), כולל ההרגל היומיומי של שאיבת הכריזמה מהיחידים ומהקבוצות (ובעיקר מהמאמן).

אבל אני לא חושב שב"קאנון" המציאו את מכונת השכפול שבה אפשר לשכפל רקס ריאנים. ניו אינגלנד היא אמריקה הישנה, האיי.בי.אמית, בלייזרים כחולים. ריאן והג'טס הם אמריקה של פייסבוק והריאליטי טי.וי. אין שנה מתאימה יותר מלהזכיר את זה, ואין ספורט מתאים יותר: האדם שבמכונה עדיין מנצח.

על האיזון
נוסטלגיה - ועובדות

24 Comments

גיל 19 בינואר 2011

תשמע, אני חושב שהרבה מאוד עיתונאים ופרשנים צריכים לבדוק את עצמם טוב טוב בקשר לכל הסופרלטיבים שהלעיטו על הפטריוטס. הכתירו אותה כאלופה בטוחה, קבוצה שלא מסוגלת להפסיד, ק"ב שצריך לחפש משחק אחר כי המשחק הזה קטן עליו. בשבועות האחרונים לא שמעתי ולו ביקורת הכי קטנה כלפי הפטריוטס כאילו הם קבוצה מושלמת. לי היה די ברור שהם רחוקים מזה ושהמאזן והמשחקים מרמים. לפטריוטס כבר כמה שנים אין הגנה טובה. בכל המשחקים שנגמרו בבלואאוט נגד מיטב הקבוצות הם עלו ליתרון מוקדם שנבע ברובו מטעויות חמורות של הקבוצה היריבה, הם עדיין לא הראו שבמשחק צמוד הם מסוגלים לנתח ובטח כשהם נכנסים לפיגור. ואני חוזר מה שכתבתי השבוע, פתאום כשהם מפסידים אז הג'טס משחקים משחק מושלם עם הכנה למופת. למה לא שמענו מילה אחת על הג'טס שבוע שעבר? כל מה ששמענו זה רק מאנינג, מאנינג ומאנינג. אתה בעצמך כתבת נראה השבוע איך אותה קבוצה נגד קווטרבק ומאמן אחר. אז הנה, ראינו וזה אפילו לא היה קרוב בהשוואה למשחק של הקולטס.

אגב הפטריוטס הפסידו בעידן בריידי סופרבול ראשון ב2007, משחק ראשון בבית שנה שעברה ומשחק ראשון אחרי שבוע ביי השנה.

אני כל השנה טוען שהליגה השנה חלשה מאוד והתוצאות שרירותיות עד גבול הגיחוך. אין שום דרך לחזות מה יקרה במשחק נתון ואחת הבעיות המרכזיות היא השופטים שמכריעים כמעט כל משחק בקריאות שלהם. למרות הפופולאריות שלו אני חושב שהפוטבול נמצא בבעייה קשה מאוד כי האמינות שלו יורדת. אולי החוזה החדש יפתור חלק מהבעיות.

אגב, למה אתה לא זוכר ק"ב שעומד בפוקט ולא מצליח למסור? זה בדיוק מה שהסיינטס עשו למאנינג בסופרבול. היה לו כל הזמן שבעולם למסור אבל סגרו לו את כל הרסיברים (וזה גם מה שקרה שבוע שעבר נגד הג'טס).

ההימורים שלי להשבוע הם גרין ביי ופיטסבורג. למרות משחק אחד טוב אני לא מתרשם לא מקאטלר ולא מסאנצ'ז וחושב שהם ידפקו את הקבוצות שלהם השבוע.

דיסקליימר: הכותב שונא את הפטריוטס עוד מימי מלחמת המפרץ הראשונה שבה הם הוכיחו שהם לא שווים שום דבר ועוד לפני שהיה לו מושג בפוטבול.

אדאי 19 בינואר 2011

מסכים עם כל מילה.

גיל שלי 19 בינואר 2011

מלחמת המפרץ הראשונה זה הסופרבול של הג'יינטס מול בפאלו. אני הייתי במתח משולש, משחק צמוד, שלא תהיה אזעקה שתקטע את השידור, ושלא אעיר את השכונה עם הצרחות שלי

אברהמי 19 בינואר 2011

לגבי הקוורטרבקים, היתה שם התקפה שבריידי החזיק בכדור עשר שניות. זו היתה הגנה עצומה.
עכשיו, בוא ואשאל אותך שאלה היפוטתית: מה, אם בריידי לא מאבד את הכדור בדרייב הראשון, וקרמפלר לא משמיט טאצ'דאון בטוח בדרייב השני. ההגנה של ניו אינגלנד היא לא רלוונטית, בגלל שההתקפה שלהם היתה עצומה. הבעיה היא, לדעתי, שבריידי נשבר מנטלית מהר מאוד, וזה עוד מהסופרבול. זה קרה השנה בשלושת המשחקים שבהם הפסיד.

Amir A 19 בינואר 2011

זו נקודה שגם אני חשבתי עליה. אם קרמפלר היה תופס את הט"ד התוצאה היתה 10-0 לפטס וכל הסיפור היה אחר. השאלה היא למה בריידי נשבר מנטלית כל כך מהר?

גיל 19 בינואר 2011

אין לי ויכוח על זה וזה גם לי נראה משונה מאוד. כמו שכתבתי, כשהפטריוטס עולים ליתרון מוקדם קבוצות נגדם נשברות.

קק 19 בינואר 2011

אברהמי , לא נעים לי להגיד, אבל לך ןתסתכל בטורים שלך מלפני כמה שבועות, שכולכם התחנפתם לניו אינגלנד, היה רק גבר אחד שאמר שאחת הניו יורקריות תיקח בגלל הגנה. אני אפילו זוכר את המשפט במדויק "במשחק נתון, אי אפשר לעמוד נגד ההגנה הזו" .
בקיצור – שתתצטרך קצת פרשנויות ממקצוען תמיד תוכל לפנות אלי.
ודרך אגב, יש לך אחלה טורים על הפוטבול, למרות שבהימורים אתה לא משהו, אבל כמו שאמא שלי תמיד היתה אומרת לי – מי שלא טוב בהימורים טוב באהבה!!!!

מנחם לס 19 בינואר 2011

קק
רציתי רק שתדע שעניתי לך בקשר לנדלן בפוסט שלי במקום ששאלת.

Amir A 19 בינואר 2011

עושים מהנצחון של הג'טס יותר ממה שהוא. אני מניח שבסידרה של 10 משחקים בפוקסבורו הג'טס היו לוקחים 3-4. והפטס היו מנצחים משחק אחד בתוצאה של 45-3. ההבדלים בין הקבוצות היום אינם כל כך גדולים (לפחות בין הקבוצות האלו). אז לבוא ולבנות תילי תילים של תיאוריות על בסיס משחק אחד נראה לי מופרך. המשחק ביום ראשון היה בסך הכל אחד מאותם 3-4 משחקים.

בבייסבול יש את האמירה הנחמדה של שליש מהמשחקים תפסיד ושליש מהמשחקים תנצח, לא משנה מה. השאלה הגדולה היא מה אתה הולך לעשות בשליש הנותר.

גיל 19 בינואר 2011

עושים מהניצחון הזה הרבה מאוד בגלל החד צדדיות המוחלטת שהייתה לפני המשחק שלא העניקה לג'טס שום סיכוי. זה לא שאני חולק עליך, אבל אם הייתה תמונה מאוזנת יותר אז דברים היו יותר בפרופורציות.

Amir A 19 בינואר 2011

התמונה הלא מאוזנת היתה משתי סיבות:

העובדה שבמשחק האחרון הפטס ניצחו 45-3 ואנשים זוכרים בדרך כלל רק את הדבר האחרון.

הליין שווגאס בחרה לתת למשחק. למה ווגאס בחרה לתת ליין של משהו כמו 9.5 נקודות? לווגאס הפתרונים.

גיל 19 בינואר 2011

זה לא רק הניצחון על הג'טס אלא גם הניצחונות על הסטילרס ושיקאגו שהיו מאוד משכנעים. אם זה היה רק הג'טס לא היה כל כך הרבה רעש סביבם כי הג'טס לא היו קבוצה כזו טובה בעונה הרגילה.

מיקיג' 20 בינואר 2011

כן, ממש קבוצה "לא כזו טובה בעונה הרגילה". מאזן 11 – 5 באחד הבית הפחות קלילים בליגה.
תגידו לי אתם קוראים מה שאתם כותבים?

גיל 20 בינואר 2011

תשמע, ראיתי אותם משחקים הרבה והמאזן מרמה. הם קיבלו בראש מהפטס ושיקאגו וגם מיאמי, סאנצז נראה כמו הצרות שלי וההגנה המהוללת לא שיחקה טוב. הם השתפרו לקראת הסוף ובפלייאוף זה נכון.

מיקיג' 20 בינואר 2011

נראה לי ראיתי אותם בשנה האחרונה לא פחות ממך – שלא לדבר על העשרים שנים האחרונות – ואתה נופל בפח של הטרנד והשטחיות. הגנה מס' 3 בליגה, משחק ריצה של טופ 10, וק"ב שעם כל הפגמים, יותר מחצי מהקבוצות בליגה היה שמח לקחת אותו בלי לחשוב פעמיים.
ושורה תחתונה של 11 נצחונות – בליגה הזו אין קבוצה עם 11 נצחונות שאפשר לכתוב שהיא "לא קבוצה כזו טובה". היא לא שלמה, ומקום לשפר ברור שיש, אבל במכלול, היא אחת מ-3 הקבוצות הטובות ב-AFC, ואחת מ-5 הקבוצות בכל הליגה (וזה מספיק בשביל להיות חתיכת קבוצה טובה). וזה, תרצה או לא תרצה, תבין פוטבול או לא תבין, זה חתיכת משהו.

גיל 20 בינואר 2011

הסטטיסטיקות משקרות כי לג'טס היה לו"ז מאוד קל השנה. וגם עם הלו"ז הזה הם שיחקו רע בחלקים גדולים של העונה. אתה רוצה להגיד לי שהניצחונות נגד דיטרויט, קליבלנד ויוסטון העידו על פוטבול גדול? סאנצז עם רייטינג זבל ומשלים בערך 55% מהמסירות שלו ואלמלא האימפוטנטיות של היריבות הם היו מפסידים לפחות שניים מהמשחקים הללו. מה הקשר שחצי מהקבוצות היו רוצות לקחת את הקווטרבק? ביכולת שלו הוא לא טופ 10 בעיניי.

למה אי אפשר לכתוב שהיא לא כזו טובה? הנה כתבתי. סטטיסטיקות בעונה מאוד מטעות וניו אינגלנד היא דוגמא טובה לכך. לדעתי המאזן שלהם היה צריך להיות משהו כמו 9-7.

מיקיג' 20 בינואר 2011

א. קצת עקביות לא תזיק לך. אם סטטיסטיקות משקרות, אז איך זה שדווקא הסטטיסטיקה של סאנצ'ז היא מבחינתך המדד לבחינת היכולת שלו?
ב. להגיד על הלו"ז של הג'טס שהוא קל זה בדיחה. הם ניצחו את קליבלנד כמה ימים אחרי שהאחרונים ניצחו את הפאטס, ואמצע התקופה הטובה שלהם העונה. דטרויט, למרות המאזן, היתה חתיכת קונטנדרית ללא מעט קבוצות. הג'טס ניצחו את הפאטס ואת הסטילרס. מיאמי היא אף פעם לא משחק קל בשביל הג'טס, מסיבות מנטליות בעיקר אבל זה לא ממש משנה. גם ההפסדים המעצבנים שלהם לפאקרס ולרייבנס היו בסקור אחד. שורה תחתונה, לוח מאוזן לגמרי. לוח מהסוג שעד לפני כמה שנים היה נגמר, במקרה הטוב, ב-8-8 (וההערה שלך על הלוז של הפאטס היא בכלל בלתי מקצועית בעליל. ואני משתמש כאן בלשון זהירה. תבדוק שוב מה הם עשו ונגד מי ב-10 המשחקים האחרונים, אולי תלמד משהו).
ג. סאנצ'ז. אברהמי כתב כאן פעם על ההגנה של הפאטס, שהיא אמנם לא מהטובות בליגה אבל היא אופורטוניסטית כזו, יודעת לעשות דברים יפים כשזה נחשב. בלי קשר לשאלה אם זה נכון או לא נכון – זה כנראה היה נכון עד הפלייאוף, לפחות במידה – סאנצ'ז הוא בדיוק אותו סיפור, רק בהתקפה. הוא רחוק מלהיות מושלם, לא מתווכח עם זה, אבל העונה לפחות, כשזה עמד עליו, לא פעם ולא פעמיים הוא ניצל את ההזדמנות כמו ענק. וזה דבר גדול בשביל הג'טס. אתה לא אוהד אותם כבר 20 שנה אז קשה לך להבין עד כמה.
ד. סאנצ'ז 2: תחזור רגע לג'ון אלווי ולמספרים שלו. אחרי זה תדבר איתי על סטטיסטיקות של ק"ב.

גיל 21 בינואר 2011

תשמע, להאדיר קבוצות אפשר תמיד. קליבלנד שניצחו את הפטס היו עלובים וזה שהם ניצחו אותם מעיד גם על העליבות של הפטס באותה תקופה. וודאי שסטטיסטיקות יכולות לשקר לכל כיוון, אבל מצפייה במשחקים הם לא שיחקו בצורה מרשימה וסאנצ'ז לא היה טוב בחלק גדול מהם. הרבה מסירות לא מדויקות (וגם נגד הפטס זה המשיך במידה רבה), וההגנה המהוללת שלהם הייתה לא עקבית (למשל בהפסד לשיקגו).

לגבי הפטס לא הבנת. אמרתי שג'טס צריכים להיות במאזן 9-7 לא הפטס.

לגבי סנצ'ז, מספיק לשמוע מה הרסיבר הכי בכיר שלו אומר עליו. הוא אמר אתמול שנותנים לו מסירות קצרות וסלנטים בתחילת המשחק כדי שיכנס למשחק ויצבור ביטחון. אין משהו יותר בוטה לגבי היכולת שלו.

סנצ'ז ואלווי, נו די, זה לא מצחיק אפילו.

אוהד מטס בירושלים 20 בינואר 2011

אמיר,
הליין של וגאס הוא לא תחזית לתוצאת המשחק אלא תחזית ליחסי ההימורים על המשחק. אם ההימורים ילכו על קבוצה א הליין יזוז לטובת קבוצה ב' כדי שההימורים יהיו יותר מאוזנים.
בקשר לג'טס, אני מודע לזה שהמספרים של סאנצ'ז לאורך העונה רחוקים מלהיות מרשימים. מצד שני, הקבוצה מנצחת את המשחקים החשובים שלה (בניגוד לעבר).לבוא אחרי כל משחק ולהסביר את הניצחון בטעויות של היריב זה פיתרון קל מידי ולא ישר מבחינה אינטלקטואלית.
אני חושב שראיין הוא מאמן ענק מסיבה אחת: הוא הצליח בשנתיים לשנות את האתוס של הקבוצה. Same old Jets היום זה לא הקבוצה שתמיד מצאה דרכים להפסיד את המשחקים החשובים שלה אלא קבוצה ששנתיים ברציפות מגיעה לגמר ה- AFC כאשר כל הניצחונות שלה הם במשחקי חוץ. צריך להכיר את ההיסטוריה של הג'טס כאשר מתייחסים להתנהגות של ראיין ובעיקר להתבטאויות שלו.
אני רק יכול לקוות שסנדי אלדרסון יביא לשינוי דומה במטס.

אלון 19 בינואר 2011

אם לפני שבוע הקבוצות המיוחדות של הקולטס לא היו מפשלים, הקולטס היו מנצחים אבל זה לא הפריע לרוב האנשים כאן להאשים את מאנינג. השבוע זה הפך להיות אם קרמפלר היה תופס את הכדור אז…
טענתי כל הזמן שאם קאסל היה נשאר בפטס הם היו מגיעים איתו לאותו מקום שבריידי לקח אותם.
בשביל לעצור את הג'טס צריך הגנה טובה, משחק ריצה וק"ב שמטריד סטודנטיות.

תום 19 בינואר 2011

עם כל הכבוד לג'טס, לפי דעתי אם הפטרטיוטס היו מצליחים להשתלט על הכדור אחרי אחד מהאון-סייד קיקס הם היו משווים (הדרייב האחרון של הפטס היה פשוט מושלם).

מיקיג' 20 בינואר 2011

אשכרה, הדברים שאוהדי פאטס כותבים כאן זה סוג של עלבון לאינטליגנציה של כל אוהד ספורט. טיעון האם והאם והאם, והבגלל ובגלל ובגלל, זה אוהדים שלא מצליחים להבין שהקבוצה שלהם היא כבר לא ממש אימפריה, ולא מוכנים להפנים את מה שקרה כאן בחמש שנים האחרונות – שלא לדבר על לתת קרדיט לקבוצות שניצחו אותן כקבוצות הטובות יותר. זה מטורף לגמרי כשמבחינת מרבית אוהדי הפאטס ההפסד של יום ראשון הוא טעות סטטיסטית. אבל כשהאבק נעלם, האמת היא פשוטה – במשחק הקובע השנה הג'טס שיחקו בשתי רמות טוב יותר מהפאטס, ובגלל זה הפאטס הפסידו (ותחליפו את השנה ואת הקבוצה ב-2008-9 וג'יינטס/רייבנס). את הסיבות צריך קודם כל לחפש במה שקרה לג'טס, ולא במה שקרה לפאטס. אם בשנים הטובות הסברתם נצחונות בגדולה של הקבוצה שלכם, אז בשנים שלא הולך תהיו מקצועיים ותחפשו את הסיבות בקבוצה שניצחה את הקבוצה שלכם.
כמו הבדיחות על האנגלים, שעדיין בשוק כל פעם שהם מגלים שהם לא שולטים על בעולם. ככה אתם נשמעים ונראים.
תחליפו תקליט, ותתחילו לכתוב לעניין. אז אפשר יהיה לנהל כאן דיון.

צחי 22 בינואר 2011

אני אוהד פאטס ואתה צודק, בערך. כן – הג'טס שיחקו בשתי רמות יותר טוב מהפאטס, אבל לא – הם לא החליפו אותם והם לא אימפריה. הם מתחרים מצוינים ושיחקו יותר טוב, במשחק אחד. אבל זה העניין, גם במשחק שבו הג'טס משחקים הרבה יותר טוב הם צריכים מזל ושהפאטס יפשלו בכל מיני נקודות מפתח, בשביל לנצח ובהפרש לא גדול.

הפטריוטס, לאורך זמן, עדיין קבוצה יותר טובה. זה כל מה שאמרתי.

תושב חוזר 21 בינואר 2011

ה "cant wait" של סקוט הפך למטבע לשון ניו יורקי של ממש. תענוג.
עם כל הכבוד לריאן ולג'טס על ניצחון גדול באמת, איך שהם התנהלו בשתיים וחצי הדקות האחרונות של המשחק היה פשוט מחריד – ובגלל שזה לא נגמר בנזק אף אחד לא שם לב. כאילו שכחו לשחק ולאמן כי חשבו שהמשחק גמור…מתחיל בזה שהרנינג בק שלהם היה צריך לרדת יארד מהאנדזון ולא להבקיע את הטאץדאון האחרון ואז המשחק היה גמור !!! בלי שום צ'אנס לאונסייד קיק. ההגנה שלהם היתה מחרידה בדרייב האחרון – אחרי ששמרו כל המשחק פשוט נתנו לפאטס לטוס כל הדרך (וכן אני יודע שזה סוג אחר של הגנה במצבים כאלה)

Comments closed