בלקסיקון שלי קוראים לה משת"פית

In כללי

חיים שדמי כתב כאן לפני איזה שבועיים שהוא נקרע מאיך שעירית לינור עושה בכל פעם מחדש לעמוס שוקן, המו"ל של קבוצת "הארץ", את אותו התרגיל: בכל פעם שהגברת הקטנה עם שפם צריכה קצת פרסום על סדרה חדשה שלה או ספר חדש שתרגמה או ספר חדש שכתבה שהסתמך על הספר שאותו תרגמה, היא כותבת לשוקן מכתב ומסבירה לו שוב למה היא מפסיקה את המנוי שלה לעיתון.

רק שאני חושב ששדמי לא הבין את התמונה הכללית כאן. לינור היא לא אויבת של שוקן, מערכת היחסים שלה איתו היא דפוס התנהגות קבוע שלה כמשת"פית. זה מה שקורה: לינור כותבת מכתב ומבטלת את המנוי, ובעצם היא מקבעת איזו אמת שקרית על המצע של עיתון הארץ כעיתון שמאלני-חברתי-פמניסטי. (בשביל הרקורד: לעמוס שוקן יש על החגורה שתי סגירות, לפחות, של עיתונים שהגדירו את עצמם כשמאלניים לא רק במישור הפוליטי.)

ואז עיתון הארץ יכול לשלוח את הכתב הכלכלי הבכיר שלו כדי שישתלח, כמו מפציץ לובי, שבוע אחרי שבוע בשלי יחימוביץ'.

**

אני לא מכיר את עירית לינור. מעולם לא קראתי את ספריה (אבל זה שליהקו את יאיר לפיד להיות הכוכב של העיבוד הקולנועי של אחד מהם, אומר לי משהו שאני לא בדיוק סגור כלפיו). אני יודע שהגאונים מהתחנה הצבאית שמו אותה כמשקולת לאורי אורבך, שזה כמו לשים את רפאל נדאל בצד השני של הנדנדה שעליה יושב פדרר, כדי לאזן את אפקט הווינריות.

יצא לי בביקור אחד בארץ לראות סדרת טלוויזיה שלינור כתבה. אני זוכר את הזעזוע העמוק שבו נתקפתי לאחר שהבנתי איך אנשים כמו לינור רואים בנפשם פרענקים. ראיתי פרק אחרי פרק. במקרה אחד יצא לי לדבר על זה עם חבר. "אני מרגיש כמו יהודי שהגרמנים הלבישו עליו כל סטריאוטיפ אפשרי בסדרת טלוויזיה", אמרתי לו, "רק שהגרמנים הראו קצת יותר הומניות. והם היו תחקירנים הרבה יותר טובים".

**

ככה שאני לא יודע בדיוק מיהי לינור ומאחורי מה היא עומדת, ואני לא רוצה ללכת לניתוחים מפליגים מדי על נשים שמתחתנות עם דוברי צה"ל וגורמות אפילו לאלו לברוח מהן. לינור, אם יורשה לי, הצליחה לעשות את הלא יאומן ולהוציא שם רע לפולניות (כתואר).

ועכשיו הצליחה לינור, היאעכנה שבנתה את הקריירה שלה על זכויות נשים, להבהיר לנו בדיוק מה היא חושבת על זכויות נשים, ועוד בערב יום האשה הבינלאומי. "בלקסיקון שלי קוראים לזה זונה", התייחסה עירית בן יהודה לסטודנטית אורטל בן דיין והרומן שלה עם המרצה דוקטור גדעון ארן מהאוניברסיטה העברית.

בואו נעזוב בצד את העובדה שהאוניברסיטה קיבלה את תלונתה של הסטודנטית ופסקה על פיצוי כספי עבורה, ונעזוב את העובדה שהשדרנית שמצאה לנכון לבקר את העבודה העיתונאית של עמירה הס, לא מצאה לנכון למצוא את הסטטוס המשפחתי של דוקטור ארן. בואו רק נתייחס רק להתנהגותה של הסטודנטית. נגיד קלת דעת, נגיד סחטנית, נגיד עוד מיליון תיאורים, אבל זונה?

הייתי מת לשלוח את לינור לשנה לפריס, עיר שלפי ההגדרה שלה, מלאה בצרפתים נשואים וזונות.

והייתי מת להיות עם לינור יום אחד בשנה, בפורים, כדי לראות מה עושה בת אדם שבשאר ימות השנה משתמשת בלהטוטי הלשון שלה כדי לכסות את השמרנות הלאומנית החשוכה שלה.

ואני לא יכול לחכות לתגובה של התחנה הצבאית, כדי שתדע כל אם עבריה למי היא מוסרת את גורל בנותיה.

**

וכן, פוסט של ספורט: האוהדים של הפועל שורפים בירושלים, ואנחנו תוקעים אותה באחת קטנה. בלקסיקון שלי, יש עתיד.

52 Comments

בריליאנט 7 במרץ 2011

פוסט מוצדק, קולע ונכון.
בתור חובב רדיו גדול, אני חייב לומר שהמילה האחרונה בכיכובה יצאה לי מכל חור.
אי-דיוקים, תקיפה של כל "יהודון" (הציטוט במקור) שאינו פועל לפי הבנת המציאות שלה, ובעיקר המון גסות רוח שאיננה לעניין. (יש גסות רוח שהיא כן לעניין?)

אני באמת חושב שמקומה לא במדיום הנהדר הזה שנקרא "רדיו", ובאופן כללי, את המילה האחרונה בכיכובה ושל חברה הצעקן מזמן הפסקתי לשמוע, מבחינתי "זונה" כבר הייתה מילה אחת יותר מידי.

איל 7 במרץ 2011

גבר, טיפה נסחפת עם ההתלהמות, לא? לינור היא אכן חתיכת יאכנע שמרנית, אבל מה חדש? היא כבר מזמן לא מצטיירת ואפילו מציגה את עצמה בתור אבירת זכויות האדם השמאלנית. אין ספק שהביטוי שבו היא נקטה הוא דוחה ולא מתאים, אבל ההקשר שבו היא אמרה את הדברים הוא דווקא ראוי לעיון ולדיון יותר מעמיק.

ולגבי יחסי שוקן-יחימוביץ' – אני דווקא מתרשם שהענף העיקרי של הארץ, דה מרקר, הוא מהאוהדים הגדולים של יחימוביץ'. הוא נותן לה במה אדירה, הוא תומך בחלק מהמאבקים שלה (ששינסקי, למשל). אז נכון, שטרסלר, בדומה לברנע מקבילו המזדקן לא יפה, חובט בחוסר אלגנטיות ביחימוביץ'. אבל הוא די בודד שם.

אברהמי 7 במרץ 2011

איל, אני דווקא לא מרגיש שנסחפתי. הייתי נסחף אם לינור היתה מקבלת במה על תחנת רדיו פיראטית.
ואני באמת מעוניין לשמוע איזה דיון ועיון מעמיק יותר היית נותן להקשר שבו אמרה את הדברים. והאם אתה לא פוסל על הסף את שם התואר שהדביקה לסטודנטית.

יונתן ארבל 7 במרץ 2011

מניסיון,

הכי טוב להתעלם מטיפוסים כמוה..
אנשים כמוה חיים יותר מביקורת שלילית מאשר חיובית..

אברהמי 7 במרץ 2011

יונתן, מנסיון, אתה צודק. אבל היא חצתה קצת גבולות. לקרוא למישהי זונה בקונטקסט הזה ובתוכנית רדיו עם האזנה לא מעטה, זו לא ביקורת שלילית, זו השתלחות חסרת רסן

martzianno 7 במרץ 2011

אבל אי-אפשר להגיד שהיא לא יודעת מה היא עושה –
הנה אנחנו דנים בה כאן.

יוסי לוי 8 במרץ 2011

אתה יודע כמה שעות בשנה דנים בשואה? נו אז.

martzianno 8 במרץ 2011

יופי, תגיד שואה וכולנו נעבור לדום. מה הקשר???
הדיון הזה רק מחייה את התופעה הזאת שנקראת עירית לינור – שבלי קשר להתבטאות האידיוטית האחרונה שלה, היא בלתי נסבלת, יעכנה מהסוג הנחות ביותר ואחת שעבר זמנה כבר לפני 20 שנה – ויותר מהכל זה טוב לרייטינג. שלה.
חבל.

יוסי לוי 8 במרץ 2011

אני מתעב אותה בדיוק כמוך וכנראה לא מרגיש כמוך שהשואה זה טאבו – אבל אני אומר שזה שהיא סתומה זה לא סיבה שלא להתייחס לדברים שנאמרים בפרייםטיים של הרדיו, זה לא בדיוק שחסרים בהמות שחושבים כמוה

אביאל 7 במרץ 2011

דווקא בתור מאזין די קבוע של התוכנית (אמנם פחות בשנה האחרונה), קיבלתי ממנה דווקא רושם בדיוק הפוך.

וכמה הבהרות אם אפשר, לטובת אלה שלא בדיוק יודעים על העניינים הנ"ל, מה בדיוק קרה לה עם שוקן והארץ ואיפה זה התפרסם ?

ובקשר למשפט האחרון, אולי לא הבנתי וגם לא רשום באיזה שעה הוא נכתב, אבל אתה אוהד בית"ר ? הפועל ?

אברהמי 7 במרץ 2011

אביאל,

הנה חלופת המכתסים ביניהם: http://www.news1.co.il/archive/0019-D-1068-00.html?tag=14-23-47

ואני אוהד בית"ר שיצא מהארון וחזר אליו בבושת פנים.

צור שפי 7 במרץ 2011

למה חזרת לארון? ניצחתם אותנו, שמעתי שאפילו בצדק (לא ראיתי), תחגוג.

צור שפי 7 במרץ 2011

אה, וביחס לע"ל עוד לא החלטתי מה יותר מעיף לי את הפיוזים, הדעות או האינטונציה.

סימנטוב 7 במרץ 2011

אני מזמן כבר לא יכול לשמוע אותה. אם כל המשיכוווות שלה למיליםםםםםם בכדי להגיש את הפואנטהההה, צדקנית כזאת ומתחסדת. I guess שהפחד מלהיות החדשות של אתמול זה עול קשה מנשוא

גיל 7 במרץ 2011

מעניין, זו איזו שהיא אלגוריה ליחסי דולן-איזייה?

גיל שלי 8 במרץ 2011

אל תתחיל איתי

אברהמי 7 במרץ 2011

אופיר, תהיה לי בריא.

אופיר המקורי 7 במרץ 2011

בכנות, אני רוצה לשמוע את ה-take שלך על הענין. אמיתי אמיתי, ובלי קלישאות על יחסי מרות.

אברהמי 8 במרץ 2011

תראה אופיר, ברגע שאתה מחשיב אותה כשרמוטה, די נגמר הדיון בינינו.

לגבי השאלה שלך (שאינה מהות הפוסט): אני חושב שבן אדם בעמדה כזו (עורך בעיתון, מפקד בצבא, מרצה באוניברסיטה) צריך להיות אדיוט כדי לנהל מערכת יחסים עם מישהי שנמצאת תחת מרותו.
אני יודע שאני מבקש לערב בין רציונל לרגש.
ואין לי טייק על הפרשה כי לא בדיוק חפרתי בה, ולכן לא התייחסתי לפרשה, אלא לצורה שבה לינור תיארה את האשה (שנמצאה צודקת על ידי האוניברסיטה).
כמו שכתבתי, אפשר לסייג את התנהגות הסטודנטית בהרבה מילות תואר. זונה היא לא.

ניר 8 במרץ 2011

אני מכיר חליפת מכתבים אחת בין לינור לשוקן, לפני כמעט עשר שנים כמדומני. היו עוד כאלו שפספסתי?

דורי 8 במרץ 2011

עירית לינור היא בחורה מחרידה ומתועבת. אני עוד זוכר כיצד היא התמוגגה ועודדה את אריאלי באחת מהתוכניות שלהם כשהוא דיבר על כך שצריך "לנפח את הצורה" של החיילים שמסרו עדות לשוברי שתיקה ו"לשלוח אותם הביתה עם צלקות", או כשהיא דיברה על כך שצריך להטביע את האונייה קורי רייצ'ל. אני יודע שבישראל 2011 לומר דברים כאלו זה כבר לא יוצא דופן במיוחד, אבל בי זה עדיין מעביר צמרמורת.

עיתון העיר היה אוהב ללעוג לה (אני מניח שזה העיתון "השמאלני" ששוקן סוגר שהתכוונת אליו), ובמיוחד היה חוזר על הציטוט הדוחה שלה בהקשרים שונים – "(שוברים שביתה) הקריץ דו"ח עם כל מיני האשמות מגוחכות ולא מבוססות… תבסס את עצמך, יא זבל".

המשפט הזה מסכם את עירית לינור.

איתן בקרמן 8 במרץ 2011

אופיר היקר, אצלנו לא יקראו ככה לאישה שאתה חושב אחרת ממנה. אני מוחק את ההודעה שלך.

מיכל 8 במרץ 2011

אני מחזקת את בקרמן.

זה שבקרמן מצדד בזכויות נשים או בשמן הטוב , לא אומר שהוא מתרפס בפני נשים…או מעיד על רמת ההצלחה שלו עם נשים. זאת טעות לחשוב שפמיניסט זה אחד שלא הולך לו עם נשים…

חוץ מזה אני בטוחה שמתדפקות על דלתו של בקרמן לא מעט נשים :)

אלון. 8 במרץ 2011

האוניברסיטה העברית, ב BYU זה לא היה קורה.

שדרנית רדיו שאומרת זונה בשידור חי בתחנה צבאית זה מעניין אבל אני לא מבין איך בשנת 2011 בישראל עדיין קיימת תחנת רדיו צבאית.

איתן בקרמן 8 במרץ 2011

וגם זאת, אופיר היקר, עפה לפח. את תסכוליך עם המין הנשי אתה מתבקש לשמור לעצמך.

דורי 8 במרץ 2011

אברהמי, זרקת משהו על זה בחצי מילה אבל יכול להיות שזה עבר מעל הראש של למי שלא קרא קצת על הפרשה. ראשית כל ולפני הכל, דרושה הבהרה: המרצה גדעון ארן לא היה נשוי. עירית לינור לא טרחה לעשות עבודה עיתונאית בסיסית ופשוט בדתה את העובדה שהמרצה היה נשוי, פשוט כי זה התאים לה לפרדיגמה השובניסטית שיש לה.

ליהי יונה ורעות כהן כתבו פוסט מרתק על הפרשה –
http://reuma0.wordpress.com/2011/03/03/obd

קטע נבחר ממנו:
"הצורך של נשים 'נורמטיביות' לתקוף את אלו ש'סררו', הוא פונקציה של הצורך שלהן 'לאשרר' את עצמן – להציג לעצמן ולחברה הגברית שסובבת אותן שהן ראויות, לא מסכנות את הסדר החברתי הקיים. כמו הנשים שהיו מסייעות לסקול באבנים (או במקרה של עירית לינור – בחצץ) נשים ש'סררו' (בגדו בבעליהן או שכבו לפני הנישואין) כך גם עירית לינור, ממהרת לתייג את אורטל בן דיין כ'סוררת', במקרה הזה – זונה, ומיד לאחר מכן, לגזור את דינה – אכילת חצץ. עירית לינור משמשת כאן כמגישת כתב האישום, כשופטת וכתליינית. אז בסדר, עירית לינור אומרת, גם הגבר יצא מניאק. אבל זה לא האישיו פה, היא מוסיפה, האישיו לדעת עירית לינור הוא בכלל זה שאורטל בן דיין הלכה עם גבר נשוי. ואחרי החטא, כמובן בא עונשה של אורטל – ההתעללות שעברה אחר כך על ידי גדעון ארן, תוך ניצול מרותו כמרצה בכיר, היא בסדר. ולא רק שזה בסדר, זה גם מגיע לה."

אברהמי 8 במרץ 2011

דורי, תודה.

איתן בקרמן 8 במרץ 2011

דורי בוא ננסה לנחש למה לינור הניחה שהמרצה הוא גבר נשוי ו"בוגד" (עוד מילה נתעבת, לגברים ולנשים)… משהו עם הגנב והכובע.

יריב 8 במרץ 2011

עירית לינור היא תופעה מזעזעת, והשיבוץ שלה ב"המילה האחרונה" מוציא שם רא לחילוניים (אני חושב שזו הקטגוריה עליה היא יושבת שם). כששמעתי אותה לראשונה לקח לי כמה שבועות להבין שהיא לא מנסה איזו גישה סאטירית-אירונית לתקשורת, היא פשוט מופרעת.

moby 8 במרץ 2011

כבר היה דיון על יחסים ויחסי מרות בין במאי ושחקנית בתיאטרון האבסורד. לא שמעתי אתכם כלכך תקיפים ואפילו צידדתם ב"חזק"..,
עכשיו לא מבין מה עשתה השדרנית שאתם נותנים לה יח"צנות, הרי כל פירסום הוא טוב לרלוונטיות.
אם יצאה מנקודת הנחה כי הגבר נשוי וידוע שכך אז מוסריות אין בסטודנטית.
ואת המרצה יש להעיף לכל הרוחות (אבל גם את המ"פ, מ"גד השר וח"כ שניצלו את מעמדם)

אד הורטון 8 במרץ 2011

קטעים שהארץ הופך לאורים ותומים המוסרי שלך בעניינים האלו. לא מדובר על העיתון שאחד מכותביו הבכירים מואשם בסדרה של מעשים חמורים הרבה יותר ושהעיתון מכסה על מעשיו בכל דרך, נתן לו במה של 8 עמודים בהעיר המהולל לתקוף את המתלוננות וגם סגר את אפשרות התגובה למאמריו.
הו צביעות קדושה! מדוע לא סיפרו לך שבגל"צ יש דברים שאסורים רק אם אתה ימני (בהנחה הדי מופרעת שלינור היא כזו)?

דהגאנר 8 במרץ 2011

הורטון, קצת בענייני סמנטיקה- מואשם אינו בהכרח אשם וזכותו של עיתון לגבות עובד שהוא מאמין בחפותו, את מידת החפות והאשמה בודקות וקובעות רשויות אחרות לגמרי.
ובכלל בענייני יחסים בין המינים, נראה לי שנהיה סלט אחד גדול בין מעשה פלילי (מוישה הקצב) לבין כזה שאינו מוסרי ו/או אתי.
דווקא פה צריך להישמר, כי האמת אכן לרוב נמצאת בפרטים הקטנים ולא בכותרות הגדולות.

קובי 8 במרץ 2011

איזה דיון מרתק ,כמו בתקשורת המתקדמת בה אנשי שמאל "נאורים" מתוכחים עם אנשי שמאל "נאורים יותר" על אחת ש"בגדה " במחנה.
יכולתם למצוא ג'ובים נהדרים אצל סטאלין…

איתן בקרמן 8 במרץ 2011

או.קיי, זו משוואה מאוד פשוטה. אם אנשי שמאל (אתה מעליב את הימנים כשאתה מניח שכל ימני שוביניסט, אבל נניח לזה) יכלו לקבל ג'ובים נהדרים אצל סטאלין, אנשי ימין, לפי הלוגיקה שלך, יכלו לקבל ג'ובים נהדרים אצל היטלר. אז אנא ממך, בפעם הבאה דבר לתוכן הדברים.

quite interesting 8 במרץ 2011

Well done Mr. Avrahami for bringing up such an issue; the talk-backs just clarify the sad point in time the Israeli nation has arrived to. Hatred, violence and aggression are everywhere – from the radio to the roads, on commercial TV to sport portals. Classifying different groups of people, such as samllanim, post-zionists and even betrayers, in order to demonize and allow all kind of extreme actions – a great article to read, which should open some more eyes:

http://www.the7eye.org.il/DailyColumn/Pages/060311_Hardly_anyone_stand_up.aspx

to read and cry

Unfortunately, it seems like only a massive catastrophe will allow cleaning all the dirt and fascism that control Israel in 2011

ארנון 8 במרץ 2011

אני דווקא אוהב להאזין למילה האחרונה. יש בי מין דחף כזה להתעצבן קצת על הבוקר. קובי אריאלי וג'קי לוי נאמנים לקו שהוביל אותם לתוכנית, הקו שעדין מופיע באתר של גל"צ – תוכנית שנועדה לעמת שני צדדים מנוגדים. הענין הוא שאברי ועירית פשוט מתרפסים ומתחנפים ומתבטלים בפני השנים האחרים, כך שהתוכנית מזמן איבדה את הקו שלשמו נוסדה.
לינור כל פעם מבטלת את המנוי שלה על הארץ, אבל בתוכנית עצמה כל הזמן מספרת על דברים נוראיים שקראה בעיתון. כלומר הביטולים הם קשקוש בלבוש, היא ממשיכה לקרוא אותו כי היא יודעת שהוא העיתון הכי רציני באזור (עם כל הביקורת הלגיטימית שצריך ומותר להעביר עליו).
זוכר אותה שמחה שעמוס עוז השמאלני המשוקץ לא זכה בנובל, תוך שהיא מביעה תקווה שעדה יונת תזכה למחרת. יונת זכתה ומייד יצאה עם התהרותיה שאינן עולות בקנה אחד עם דיעותיה של לינור.את המבוכה באולפן אפשר היה להרגיש גם בלי מילים.
זוכר אותה משתוממת מה פתאום גרוסמן כותב בעמוד הראשון של הארץ, מיהו בכלל שנותנים לו כזאת במה להביע את דיעותיו. למה מי היא בכלל, סופרת דמיקולו שכמותה.
ולחשוב שבתיחלת הדרך, בעיתון העיר, היא היתה קול שונה, מרענן וכמעט מהפכני.

eazy 8 במרץ 2011

שלום חברים (אני ימני ,מותר לקרוא לכם חברים?)
גיליתי את אתר דה-באזר לפני מספר חודשים ומאז יום יום אני נהנה מקריאת פוסטים נהדרים ,בעיקר בתחום ה-NBA (אפילו עשיתי לייק!!!).אני בדרך כלל לא נוהג לטקבק,הדיונים מעניינים גם בלעדי.אני חש צורך להגיב כעת לראשונה מכיוון שמצער אותי שגם לאתר זה גולש עניין השמאל ,ימין,פשיסטים,עוכרי ישראל וכו'.עד שיש פינה קטנה לדיון עינייני בתחומי הספורט השונים ללא התלהמות וכינויי גנאי כפי שמתרחשים באתרים היותר מוכרים לציבור,לצערי זה חודר גם לכאן.במקום לעסוק במשחק הדמעות במיאמי היט (הסיקור אמש בESPN היה קורע) אנו מתעסקים בעירית לינור והשטויות שלה.אני מאזין קבוע של המילה האחרונה ואני נהנה מאוד מהתכנית.יש דברים שאני מסכים איתם ויש שלא.זכותם להביע את דעתם ,הימנית במקרה זה או השמאלנית בתוכניות אחרות בגל"צ (הרוב).אני לא עיוור ואני מבין שדעתם של מרבית מכותבי הפוסטים היא בניגוד לדעותיי,אבל כל עוד מתעסקים בספורט אז למי זה אכפת.אז אם תוכלו בבקשה להתרכז בתחום זה אני אשמח ובטח עוד כמה קוראים ׁ(רק הצעה)
סליחה על אורך התגובה…פעם ראשונה…
ותמשיכו בעבודה הטובה שאתם עושים בסיקור ה-NBA.

בני תבורי 8 במרץ 2011

easy היקר,
אינך יכול לתבוע לעצמך זכות ראשונים בהמלצה לכותבי דה באזר לעסוק בספורט ורק בספורט והחדשות הרעות מבחינתך הן שגם בקשות דומות של קודמיך נדחו בנימוס. מצד שני, כל עוד אינך נדרש לשלם עבור בקוריך באתר זה וכל עוד הכותבים כאן אינם מתוגמלים בשום אופן וצורה על כשרונם וזמנם, אמליץ לך ליהנות או לדלג והשאר לכותבים את ההחלטה באלה נושאים לעסוק.
שלך בענווה.

eazy 8 במרץ 2011

אאוצ'….
חתיכת נזיפה…אני מצטער בפני בני ושאר כותבי המדור על החוצפה הרבה שלי בבקשה להתעסק רק בספורט ולא לגלוש לתחומים אחרים.ואני לתומי חשבתי שכותרת האתר היא "דה באזר-בית תוכן לספורט" אבל מה אני מבין,אני ימני פאשיסט-מצביע ליברמן…
בתקווה שיום אחד אתפקח ואצטרף לכוחות האור…
ובני תודה שאתם לא גובים תשלום…
באמת תודה…

איתן בקרמן 8 במרץ 2011

מערכת "דה באזר" מתנצלת בפניך אם נאלצת לבזבז מזמנך היקר בביקור באתר שמגדיר עצמו כאתר ספורט ומצאת בין עשרים התכנים שבעמוד הראשי אחד שאינו עוסק בספורט.

אף אחד לא אמר שזאת חוצפה מצדך, מאיפה זה בא, אף אחד לא ייחס את דחיית הבקשה לדעות שלך. נדחו כאן כמה בקשות כאלה מגולשים מכל הקשת.

בני תבורי שענה לך הוא איש מקסים, שחתם ב"שלך בענווה", המליץ לך על הפוסטים האחרים, הרגיע אותך שלא רימו אותך כי הכל כאן מבחירה ובחינם.

מה שאתה הבנת מזה, ומה שעשית מזה, נדמה לי שמעיד משהו על חשיבה אלימה.

ואגב, איך זה שהגולש היחיד שהתמרמר על הטקסט הזה, שעניינו זכויות נשים ולא החזרת שטחים, ערבים או משהו – הוא מצביע של ליברמן. עולם קטן אה.

eazy 8 במרץ 2011

בקרמן,במילה אחת…גדול….
"במהלך השנים במחיצתו הפכה היא לטרחנית ימנית ושוביניסטית מהזן הארצ'י בנקרי-אין מי שיכנס באמאימא שלה ויעצור אותה על המקום" וזה מפיו של איש קסים כבני תבור…חשיבה אלימה עאלק…
אני רוצה את הלייק שלי בחזרה!!!
———————————–
נ.ב.
אני אחזור כעת לאנונימיות שלי ולכם אני מאחל שתמשיכו עם העבודה היפה שאתם עושים (לא ציני),האתר בהחלט מחכים ואף המלצתי עליו לחברים…
בתקווה שתלמדו לכבד גם את הצד שחושב אחרת מכם…

איתן בקרמן 8 במרץ 2011

אדון אופיר היקר, מאחר ש"דה באזר" אחראי גם משפטית על המתפרסם בו, ומשום שאין לך אפילו התחלה של הוכחה שהבחורה "שוכבת עם גברים מתוך תועלת כלכלית", אני נאלץ למחוק גם את ההודעה השלישית שלך. לך חפש מקום אחר לחשיכה שלך.

בני תבורי 8 במרץ 2011

אני מבקש לתבוע את עלבונם של שדרני הרדיו לדורותיהם על הזילות הנוראה הנערכת בתואר אותו רכשו בזיעה ובמאמצים רבים. הגברת לינור אינה, חוזר שנית, איננה שדרנית רדיו. היא מגיעה פעמיים בשבוע לחמישים דקות לאולפן רדיו ומרצה את עמדותיה על רשימת נושאים שהגיש לה העורך. להדביק לשמה את התואר שדרנית רדיו, יהיה נכון בדיוק כמו לכנות עיתונאי את מי שמפרסם מידי פעם טורי דיעה בעיתון, או אם תרצו, לכנות אותי, כמי שזכה לכבוד הגדול להגג פעמיים בשבוע באתר מכובד זה – בלוגר. אין לה אישיות רדיופונית, לא קול רדיופוני (וובוזלה נשמע נכון יותר), היא מעולם לא ניהלה דיון רדיופוני, לא ראיינה ברדיו, לא ערכה תכנית ולא הפיקה תכנית. הזילות הזו, אגב, מתגלית גם בתחומים אחרים, שהרי רק בישראל מספיק ספר אחד בכדי לזכות אותך בתואר סופר או משורר, סרט אחד בתואר שחקן ושער אחד בשם מסי הישראלי או משהו דומה.
לעצם העניין, לינור התיישבה בזמנו על כסא התל אביבית/חילונית/שמאלנית מול אורי אורבך, איש שלא ימצא כל הסכמה מצידי לעמדותיו בענייני מדינה ודת, אבל הערכה רבה מאוד לי לחוכמתו. במהלך השנים במחיצתו הפכה היא לטרחנית ימנית ושוביניסטית מהזן הארצ'י בנקרי. זו אינה הפעם הראשונה בה היא משתלחת בפראות בקרבנות של עוולות חברתיות וסקסיסטיות ומאז שבן זוגה לשידור הינו חסר חוליות, אין מי שיכנס באמאימא שלה ויעצור אותה על המקום.
זה בסדר וזה בסדר גם להתחשבן איתה, אבל לא בסדר להעליב את רזי ברקאי, גל גבאי, מיכה פרידמן, גאולה אבן, יעקב אילון ואפילו את דידי הררי המאוס ורבים אחרים.

עמית פרוס 8 במרץ 2011

אלוהים יודע מה עבר לעירית ללינור בראש.הרי היא לא מטומטמת והיא יודעת בדיוק מה כמו כולנו מה הפירוש של זונה.
איך ולמה היא החליטה להיות כל כך פוגענית ?לא ברור לי. למה היא בדקה קצת יותר לעומק את הנושא?גם לא ברור לי.
פשוט עצוב.

איתן בקרמן 8 במרץ 2011

בני, חבל שלא הרחבת עוד קצת והפכת את זה לפוסט.

כעיתונאי (לקח לי כ-20 שנות עבודה עד שהפסקתי להגיד "כותב בעיתון") אהבתי את זווית הראייה שלך, כמובן. וצדקת שזה נכון לאלף דברים אחרים.

אהבתי את הארצ'י באנקר, זה מדויק כחוט השערה, ומבריק בגלל השונות הפיזית ביניהם (לארצ'י לא היה פרצוף מעצבן כל כך). מעניין למה אין שידורים חוזרים לסדרה הזו.

אגב, עבדתי עם עם עירית לינור, בצעירותנו, אפילו התידדנו מחוץ לעבודה, ובכל פעם אני נדהם מחדש מה יצא מהדבר מלא עזוז הנעורים הזה. מצד שני, אנשים כאלה הם העונש של עצמם.

הופ 8 במרץ 2011

בני, לייק.
(אבל בלוגר אתה כן, בשביל להיות בלוגר כל מה שצריך זה שיהיה לך בלוג)

איתן בקרמן 8 במרץ 2011

עמית, אתה מעביר אותנו לתחום האישי: צא וחשוב (יש אמרתי צא וחשוב)מה לגברת לינור לכנות ככה אישה צעירה שמנהלת רומן עם גבר נשוי…

(לינור קראה בעיתון שהוא נשוי למרות שהוא לא. לדעתי היא לא אשמה בטעות, אי אפשר לבדוק כל תת פרט בעיתון בעולמנו)

עמית פרוס 8 במרץ 2011

איתן-יצאתי וחשבתי…והבנתי ,ולמרות המשקע האישי היייתי מצפה מאשת תקשורת ותיקה כמו עירית לינור להיות קצת יותר יסודית לפני שהיא מכפישה ברבים בחורה אלמונית כלשהיא,שלא לדבר על כך שמן הסתם הרבה יותר קל לה לטנף מישהי שאין לה קשרים ושום יכולת להחזיר.

עכשיו נראה אותך מכניס לזה את
"יקוב הדין את ההר"…..

תומר חרוב 10 במרץ 2011

אברהמי, פיספסתי באיזה יומיים את הפוסט אבל עדיין חשוב להגיד, כל הכבוד שאתה מפנה את תשומת הלב לנושאים האלה.

אורטל בן דיין 26 בינואר 2012

http://www.the7eye.org.il/articles/Pages/260112_Irit_Linor_big_mouth.aspx
הנחתי שתתעניין בעדכון. תודה על שמירתם של סטנדרטים אנושיים ומוסריים בדיון.
אורטל

Comments closed