התפקיד של נוביצקי

In כללי

1.  מתברר שלסיים עונה עם המאזן הכי טוב (באופן כללי, בחוף המזרחי או בקליפורניה) זה לא שוס כזה גדול. זה גם מראה שמדובר במאמנים טובים, שיכולים לכסות את כל מה שהפלייאוף עתיד לחשוף. שיקגו מוצאת את עצמה בפיגור נגד מיאמי (ונקלעה לקשיים בלתי צפויים נגד אינדיאנה ואטלנטה) בגלל שאין שם מספיק שחקנים שיכולים לשים את הכדור בסל, בטח כשקורבר בוחר להיכנס למשבר קליעה בגמר האיזורי.

זה היה משחק שהיה יכול להיות גמור כבר ברבע הראשון אם קית' בוגאנס  היה חצי ממה שמייק מילר פעם היה.

2. הביקורת על להברון ג'יימס מעולם לא היתה מקצועית. מה יש לבקר? הוא מקצוען והוא בתהליך שיפור מתמיד. אתמול הוא השחיל את כל זריקות העונשין שלו במשחק שנכנס להארכה. פעם הקו לא היה כזה ברור. הוא לקח על עצמו את השמירה על רוז כשהמשחק הטלטל לנקודת הההכרעה שלו. הקליעה שלו מהשלוש, לקיחת האחריות כששעון הזריקות מגיע לקיצו, דרגת הקושי של הזריקות, העובדה שהוא הופך את המסירה לבוש מתוך הדאבל טים לדבר שנראה כל כך פשוט. מקצועית, להברון ג'יימס הולך לסיים את הקריירה שלו כשחקן טופ טן של כל הזמנים.

3. זאת אומרת שהבעיה עם להברון היא הרבה יותר אישיותית. שם מתקיימת ההפרעה. הפרידה מקליבלנד, הויתור נגד בוסטון, האגו מניאקיות, העובדה שהמעבר למיאמי שקול לאדם שעלה על מעלית ורוצה שנאמין שהוא יכול לעוף. על המנהיגות שלו (שנשקלת גם באיך שחבריו לקבוצה מסתכלים עליו) אני יכול לשאול את השאלה הבאה: אתם רואים מצב שבי.ג'יי ארמסטרונג היה מתקשר לאמא של מייקל ג'ורדן בלי רשות ובלי חיל. ודלונטה ווסט הוא לא ארמסטרונג בהיררכיה.

4. לתוך התפר הזה, הואדי העצום בין יכולות מקצועיות פנומנליות ואישיות גבולית, נכנסת התמיכה בדירק נוביצקי.

73 Comments

אלעד 25 במאי 2011

לעניין דלונטה ווסט – זה באמת היה העניין הזה?
אגב, לפני שבועיים כתבתי בבדיחות באחת התגובות שעוד מעט נקרא ששאנון בראון התחיל עם חברה של פאו גאסול (כדי לתרץ את היכולת של גאסול). עכשיו קראתי שבאמת יש שמועה כזאת!! יכול להיות שאני התחלתי אותה?

מנחם לס 25 במאי 2011

באמת כל העניין עם חברתו של גאסול היה שנון בראון. לכן הוא לא יהיה בלייקרס בעונה הבאה, אם תהיה עונה.

אלעד 25 במאי 2011

הורגות אותי הטלנובלות האלו, שאיש לא יודע אם הן אמיתיות או לא. זה מתחיל להיות צפוי כמו תרגיל של מיאמי או אוקלהומה לקראת סוף שעון.
מזכיר לי ששלישיית ה-J בדאלאס פורקה בגלל שקיד וג'ימי ג'קסון רבו בגלל איזו זמרת… לא שהם הגיעו להישגים לפני זה

ניינר 25 במאי 2011

טוני ברקסטון למען הדיוק

תומאס נוימן 25 במאי 2011

אפשר לתמוך בנוביצקי ולרצות בהצלחתו ללא כל קשר ליחס ללהברון. עם כל הבעיות ה"אישיותיות" שלו, להברון הוא בסה"כ בחור טוב, וכך גם ווייד ובוודאי בוש. והם משחקים חזק. ואתה רואה בעיניים שלהם כמה שהם רוצים את זה. מפלס השנאה כלפי מיאמי הולך ויורד ככל שהפלייאוף מתקדם. כפי שמפלס האהדה לדאלאס ולדירק ולקיד ולטרי עולה במקביל, וביחס ישיר.

אם יש מגיע, אז השנה זה מגיע לדירק. וזה יהיה צדק פואטי, אחרי מה שקרה ב-2006, שזה יקרה בגמר מול מיאמי. מעולם לא רציתי בהצלחתו של גרמני כפי שאני רוצה עכשיו.

מנחם לס 25 במאי 2011

זה מופנה לך, תומאס, ולאברהמי: יש בלברון משהו לא סימפטי. אני מודה. משהו בפניו המביע עליונות, ושפת גוף מוזרה.
אבל אני מעדיף אמריקאי כזה, מנוביצקי (ולא בגלל שהוא גרמני). נוביצקי משחק כרובוט. לעולם לא תדע אם הוא שמח, כועס, או עצוב. אחרי סל נפלא או החמצה, הוא מסובב את מגן שיניו, מראה מין חיוך דבילי עם שיניו הגדולות, ואתה לא מבין מה הוא מביע. כי הוא לא מביע כלום.
לכן הספורטאים האמריקאים בכל רמה ובכל ספורט הם הכי כיפים בעולם: לא מתביישים לשמוח, ולא מתביישים לבכות.

שניר 25 במאי 2011

ולא מתביישים בתיאטרליות האמריקאית , המראה של לברון כורע על הפרקט רגע אחרי שההיט הדיחו את הסלטיקס מעורר בי רפלקס הקאה מיידי.
So f****n' LAME

(ואני מת עליו , אפילו יש לי גופיית משחק שלו!)

אריק 25 במאי 2011

הספורטאים האמריקאים הם בלתי נסבלים. אנשים מבוגרים שצועקים "יה בייבי" והקהל האמריקאי הוא גם הכי דפוק. לא רק בספורט גם באופרה (ווינפרי).

ג'ו 25 במאי 2011

(אמנם קנדי) לפעמים זה יכול להיות גם נחמד –
http://www.twitvid.com/TXN4P

מנחם לס 26 במאי 2011

כל מה שיש לי לומר לך זה "USA!", "USA!", ולך תתפוצץ מקנאה בזמן שהאמריקאים היא האומה החזקה בעולם, והספורטיבית ביותר בעולם.

גיל שלי 25 במאי 2011

קראתי שמייק בראון מונה למאמן הלייקרס הלילה. בדקתי וזה לא אחד באפריל. זה נכון? אני כבר באמת לא מבין כלום, מה שבטוח זה שהלייקרס כנראה גם במחנה שלי, הם גם חושבים שקובי גמור.

העיניין עם להברון מורכב. הוא התמודד בצורה מעוררת כבוד עם הציפיות שהיו ממנו מגיל 14. אולם, כנראה שכשכולם מספרים לך שאתה המלך מגיל 0, אתה משתכנע בזה. הכוונות שלו טובות, אך הוא באמת רואה עצמו כאליל ולא בכן אנוש. אני לא מכיר הרבה אנשים שאוהבים אלילים (בניגוד לאלים)

יואב ר 25 במאי 2011

אם ככה, אז למה לקחת את מייק בראון?
רק כי יש לו ניסיון בלהתרפס מול סופרסטאר בנמצא בשלב לא אופטימלי בקריירה (לברון לפני השיא, קובי אחרי)?

אלעד 25 במאי 2011

איזה מכה לשם של לברון, אם מייק בראון מצעיד את הלייקרס לאליפות? עד עכשיו זה היה מוסכם שהמאמן הגרוע של קליבלנד הוא הסיבה העיקרית לאי זכייתם. באמת נראה כמו החתמה תמוהה…

גיל שלי 25 במאי 2011

כי הוא זול

אלעד 25 במאי 2011

זאת הסיבה שמכבי חיפה מחתימה את אלעד חסון, לא שהלייקרס מחתימה מאמנים

גיל שלי 25 במאי 2011

תתפלא

קורא אדוק 25 במאי 2011

אברהמי כרגיל מצויין
ליבי גם עם הג'רמינייטור ולגאולה מרגשת על גמר 2006
לצערי,אני חושש שזה לא יקרה

ניינר 25 במאי 2011

התפקיד של נוביצקי הוא אחד ויחיד-למנוע אליפות מהמגעילים ממיאמי חו"ח

יואב ר 25 במאי 2011

וכמו בטרגדיה יוונית, אתה יודע מה הולך לקרות, ולא משנה מה תעשה, לא תמנע את זה (אני פשוט לא רואה איך דאלאס מנצחת את מיאמי השנה)

אלעד 25 במאי 2011

אני לא מאמין שהגעתי למצב שאני בעד דאלאס ונוביצקי – מהקבוצות והשחקנים הפחות אהודים עליי בעשור האחרון. עכשיו אני לגמרי בעדם

מנחם לס 26 במאי 2011

לאלעד, והאחרים: אתם לא מבינים שאתם רק מגלים את הקלפים שלכם בצורה כזאת ברורה, שכשמיאמי תהרוס לדאלאס את הצורה ואת הפנים, תשמעו זאת ממני ב-50 השנים הקרובות (אפילו מהקבר תשמעו ממני). אתם רק גורמים לי ליהנות יותר ויותר מנצחונות מיאמי. לכם אין כבר על מה להתלונן אז כמו מפגרים מצאתם משהו חדש: הכריעה והתפילה של לברון על הפארקט אחרי הנצחון! ממש מענג אותי לראות לאיזה תהום מגיעים שונאי מיאמי היט. שייערב לכם בזמן שאנחנו נחבק את הגביע!

משתמש אנונימי (לא מזוהה) 26 במאי 2011

תראה לי איפה בתגובה שלי כתבתי משהו נגד מיאמי. פשוט צמחה לי סימפטיה לא ברורה לדאלאס פתאום. וממש ש-נ-א-ת-י את נוביצקי.

אלעד 26 במאי 2011

האנונימי זה אני

יונתן 25 במאי 2011

דלונטה ווסט ואמא של לברון זו שמועה לא מוכחת. החיבוק בין השניים בסוף הסדרה מיאמי בוסטון היה מבחינתי אישור שלא היו דברים מעולם. אף אחד לא מחבק ככה מישהו שעשה את אמא שלו.

ללברון אין אישיות גבולית, סתם חיפש את הדרך הקלה לטבעת ועורר על עצמו זעם מוצדק.

אלעד 25 במאי 2011

זה היה חיבוק של בן לאביו החורג…

ג'ו 25 במאי 2011

D:

מנחם לס 25 במאי 2011

אלעד, לפעמים אתה נשמע כצעיר ממש חמוד ופיקח משער העמקים, ולפעמים אתה נשמע פשוט טיפש.

אלעד 25 במאי 2011

לא יודע איך להתייחס למה שכתבת לי, אבל ברור לך שזה היה בהומור, כן?

אלעד 25 במאי 2011

אגב, לא כל מי שמגיב פה בשם "אלעד" זה אני – תיזהר מחיקויים

מנחם לס 25 במאי 2011

אתה צודק בקשר לדולנטה ואימו של לברון. על לברון והדרך הקלה שחיפש, אכתוב על זה כמה מילים בפוסט שאני כותב היום (ואתה הראשון לדעת זאת, וזאת צורת ההתנצלות שלי על חוסר הבנתי בתגובת הגזענות שלך)

יונתן 25 במאי 2011

אחלה :)

יבור 25 במאי 2011

בתור אוהד לייקרס אין לי איפה לקבר את עצמי עם המייק בראון הזה.
לא יודע למה לייחל – הצלחה של הקבוצה או התרסקות שתעיף אותו משם כמה שיותר מהר.

מארק בלינדר 25 במאי 2011

למה לא הצלחה?

גם אני לא מת לראות את בראון בלייקרס אבל אם הוא יוכיח שהוא מאמן ראוי אז למה שלא נשמח בהצלחה שלו. הוא הרי לא גנב או רצח אף אחד.

זיזו 25 במאי 2011

אני מקווה מאוד שזה לא יקרה, זה נשמע מאוד מוזר.

זה לא מתאים ללייקרס ליפול ככה. הייתי לוקח את אדלמן או ואן-גנדי מאה פעם לפני שהייתי מתקרב לבראון.

אבל אם כן, רק בהצלחה!

ר.שטנאי 25 במאי 2011

מארק שלחתי לך גם במייל אבל אם אתה רואה כאן, יש מצב לכרמים, יום שישי 13:30 ? תראה את הפורהאנד הקטלני שלי בפעולה… :)

מארק בלינדר 26 במאי 2011

יום שישי הזה לצערי לא אבל בהמשך הקיץ מקווה שכן :)

Yamis 25 במאי 2011

כולנו צריכים גיבורים – אייזה משחק על רגל אחת, בירד הורג אותך עם ניתור של סנטימטר, מג'יק עם חיוך ובבייבי הוק ואז בא ג'ורדן ומאז רק מחפשים מי הבא בתור .
מצד אחד אנחנו רוצים להכתיר את המלך הבא אבל מצד שני קשה לנו שיהיה מישהו חדש.
להברון מבחינת התפקוד שלו והיכולת מתחיל להזכיר שילוב של ג'ורדן עם מג'יק (קצת מוגזם אבל תוך עונה הוא כזה), אבל הוא לא שיחק בהתאם למה שציפנו ממנו.
הוא לא הסכים להיות הגיבור שאנחנו רוצים, אבל להערכתי הוא יגמור את הקריירה עם לפחות 3 טבעות ובן השחקנים הגדולים בהיסטוריה.

ג'ו 25 במאי 2011

עוד יתברר שוויד בחר "באסטרטגית גלישה" – לחבור ללברון כדי להבטיח שתהיה לו אליפות אחת יותר ממנו, לא משנה מה.

זיזו 25 במאי 2011

מצחיק איך שכותבים פה על הגדולים וקובי כאילו לא עשה כלום בקריירה.

אין מה לחפש יורשים לג'ורדן, היורשים הבאים יהיו של קובי.

וגם זה עדיין לא פה.

תומר חרוב 25 במאי 2011

זיזו, ככה זה עובד, תמיד מסתכלים לראש הפירמידה. כמו שמחפשים יורש למראדונה ולא לזידאן:)

אלון 25 במאי 2011

אני שמח שהסדרה הזאת גרמה לכולם להבין שמיאמי היא של לברון וויד הוא העוזר הראשי שלו.

אלעד 25 במאי 2011

שום מילה על זה שברור שהכדור האחרון חייב ללכת לוויד? כלומר, עדיף לשרטט איזה תרגיל, אבל עם מבודדים – אז את וויד

אלון 25 במאי 2011

אני מעדיף את לברון בסוף המשחק אבל אני מודה שוויד זו לא אופציה רעה…

נמו 25 במאי 2011

תמיד אני קורא את הבלוגים של אברהמי ומל. אני חייב להגיד משהו:
מנחם, תמיד ראיתי בך גיבור, כל כך נהניתי לקרוא את כתבותייך הנפלאות על הספורט האמריקאי, שלא לדבר על חיצים ובונבונים, הספר האהוב עליי.. ולכן זה כל כך מאכזב לקרוא את הדעה שלך. אין בכלל ספק שאתה אוהד מיאמי בגלל שאתה גר שם, זה מורגש בעוורון שלך לגבי האווירה הכללית. בתור עיתונאי אתה אמור לחוש באווירה הזו כאינסטיקנט, אבל משום מה- אתה מכניס את הרגשות שלך לתוך הבלוג. כמו תקליטן שמנגן מה שהוא רוצה לשמוע, מבלי להתחשב במבלים.
לברון שחקן עצום, אין ספק, אבל הוא כל כך דוחה שפשוט אי אפשר לאהוב אותו. אני יזכיר לך- מדובר באדם שבחר להיות פיפן ולא ג'ורדן. בוש- השחקן הכי שנוא בליגה, אין לי צורך אפילו להסביר. האנטגוניזם שהקבוצה הזו מעוררת הוא בדיוק ההיפך מהתחושה שדרק רוז והבולס מייצרים. זה בלתי נתפס מבחינתי לקרוא את המילים שלך, זה לא יכול להיות אותו המנחם שחי על הסלטיקס והניקס.. מנחם תתאפס על עצמך! אנחנו צריכים אותך!
דבר נוסף- תפקידו של הגרמני הוא למנוע אליפות של הרעים, אני סומך עליו ומאמין בו. דרק רוז ולהקתו ינצחו את לברון והסמרטוטים מתישהו בעתיד, והאושר יהיה גדול מנשוא.

סליחה אם העלבתי.

S&M 25 במאי 2011

Like!

מנחם לס 25 במאי 2011

נמו, תודה על ההקדמה המחמיאה, אבל ההמשך פשוט לא מובן לי: אני, בתוך כותב בלוג, חייב להתחשב "באווירה הכללית" כאינסטינקט? להיפך, כאן אני נהנה להיות נגד הרוב, במיוחד כשבינתיים אני צודק בתחזויותי שמיאמי היט תנצח את אליפות ה-NBA, וזה נותן לזקן כמוני הנאה אמוציונלית כשאני גורם לכל כך הרבה להתעצבן ולהתרגז, ולשנוא אותי, בזמן שהם הולכים לחפש את חבל התלייה להתאבדות כשמיאמי תהיה אלופה. לך שחקני מיאמי 'רעים' ואתה היית אפילו הולך עם נאצים נגדם. אבל לי הם נאורים, פקחים, בעלי חוש הומור, והיום אכתוב פוסט על אחד הגדולים שבהם – דוויין ווייד – שמגדל בעצמו את שני ילדיו, ואתמול בבוקר לפני המשחק היה לו ביקור עם בנו אצל מנתח שיניים שהיה צריך להחליט אם עושים ניתוח שורש בשן חלב של ילד בן 5, או מחכים (וזה היה אחרי שהוא הלביש אותם, והאכיל אותם). אתה ואחרים שונאים בלי שיהיה לכם אפילו את המושג הקטן שבקטנים את מי ואת מה אתם שונאים.

אז שייערב לכם!

ניר 25 במאי 2011

ברור לגמרי שלס אוהד מיאמי רק כי הוא גר שם, וברור שהוא מפריז בכתרים שהוא קושר לשחקנים (אצלו כל מי שלובש את החולצה הלבנה הוא שלוב של מייקל ג'ורדן עם הדאלי לאמה).

המשפט של אברהמי על להברון שבחר לעלות במעלית במקום לעוף מתמצת את כל הספור בצורה מבריקה. אבל אני לא שונא את מי שבוחר במעלית, רק פחות מחזיק ממנו. עדיפה ההתלהבות המוגזמת של לס על השנאה המוגזמת של שאר החברים.

נמו 26 במאי 2011

אני מקבל את דבריך מנחם. יש לי שתי שאלות- האחת קשורה לנושא, והשניה אולי בעקיפין..
האם אתה חושב שלברון יכנס בסוף הקריירה שלו לדיון על טופ-3 בכל הזמנים (על חשבון בירד)?
והאם אתה חושב שיש מקום לדיון על מיהו הלייקר הגדול בהיסטוריה, מג'יק או קובי?

אני סקרן לדעת..

גיל 26 במאי 2011

יש איזו רשימה סודית של הטופ 3 שצריך להדיח מישהו משם?

יואב ר 26 במאי 2011

יש מקום לדיון, בערך כמו שניתן לדון מי רץ יותר מהר 100 מטר, יוסיאן בולט או סבתא שלי

מנחם לס 26 במאי 2011

כל אחד והרשימות שלו. לגבי לברון, יש לו עוד עשר שנות משחק. נחכה ונראה.

נמו 27 במאי 2011

גיל, אם אתה לא יודע מי הטופ- 3 של כל הזמנים, אולי אתה לא צריך להגיב פה..

גיל 27 במאי 2011

תודה שאתה קובע לי מתי להגיב ומתי לא. אולי תתן את השלוש שלך ונראה אם כולם מסכימים לגביהם?

גיל 25 במאי 2011

אברהמי, אני חושב שאתה ממעיט ערך בביקורת המקצועית עליו, זה שהוא לא יכול לסחוב קבוצה לבד, זה שהוא לא שם כשצריך אותו בקליעה המכרעת. יש לו עוד דרך ארוכה מאוד להיות טופ 10. רק כדי שיהיו קצת פףרופורציות, הוא יצטרך "להדיח" שחקנים בקאליבר של קארים, דאנקן, וילט, בירד או מג'יק. זה בכלל לא ברור שזה יקרה. כדי להיות אחד הגדולים באמת צריך שיהיה לך משהו ייחודי שתרם למשחק ומגובה בסטטיסטיקות ו/או אליפויות. בינתיים אין דבר כזה אצל לברון. הנקודה המרכזית לרעתו כרגע היא שנראה שנוח לו אם זה שהוא לא צריך להוביל את הקבוצה שלו אלא להיות חלק מטריו שלפעמים מצטיין ולפעמים וייד או בוש מצטיינים. אם הם יזכו באליפות יהיה מעניין לראות אם הוא בכלל הMVP של הסדרה.

Rondi 25 במאי 2011

לא מסכים איתך. בשביל להיות טופ 10 הוא לא צריך להדיח את קארים, דנקן, בירד או מ'גיק אלא את ג'רי ווסט, אוסקר רוברטסון או דר "ג'יי. מבחינה מקצועית העליונות של לברון מזכירה את זו של הד"ר, מבחינה סטטיסית את זו של ביג O, והלבדיל מכל אלו הוא בעמדה לזכות גם במספר רב של אליפויות. לסחוב קבוצה לבד זה משהו שאף אחד לא עשה פרט אולי למייקל…

Rondi 25 במאי 2011

ואולי גם אולאג'ואן…

גיל 25 במאי 2011

אתה חושב שד"ר ג'יי עולה על דאנקן? אני לא. הוא היה אתלט אדיר, פורץ דרך אבל בסופו של דבר ההישגים שלו היו מועטים יחסית. אוסקר רוברטסון זה משהו אחר אבל בטח לא ג'רי ווסט יהיה בטופ 10.

Rondi 26 במאי 2011

סתם רשימה מהראש – מייקל, ראסל, מג'יק, בירד, וילט, קארים, דנקן, האקים, אוסקר, ד"ר ג'יי, קובי, שאק, ווסט….

הכוונה שלי היא שקשה לי להאמין שהוא יגיע לרמה הראשונה אבל יש לו בהחלט מקום בדרג השני…

גיל 26 במאי 2011

עם זה אני מסכים.

Rondi 26 במאי 2011

דרך אגב –
כשהתחלתי לראות כדורסל בירד ומג'יק היו הראשונים לאבירים אבל הד"ר היה סוג של מרלין…

ג'רי ווסט הוביל קבוצה כמו שרק מעטים אחרים עשו בהיסטוריה, לצערו הוא שיחק בתקופתו של ראסל…

אלעד 26 במאי 2011

הדוקטור הוא הסיבה שאני אוהד הסיקסרס, לובש גופייה מספר 6, והיה ונשאר השחקן האהוב עליי בכל הזמנים. עם השנים זוהרו עומעם. לג'ורדן והשחקנים של היום יש כיסוי תקשורתי שאי אפשר להשוות למה שהיה בעבר. לשחקני העבר נותרו לנו בעיקר סטטיסטיקות ונתונים (כגון מספר אליפויות) על מנת לסייע לנו להחליט מי היה יותר גדול ולמה. מהסיפורים ששמעתי על הדוקטור הוא היה בעיקר פורץ דרך, וחשוב לזכור שאת תחילת דרכו הוא לא עשה ב-נ.ב.א.

מנחם לס 26 במאי 2011

לברון למעשה רק התחיל את הקריירה שלו. חכה עשר שנים ואז יחליטו. מייקל בגילו עוד לא זכה באליפות הראשונה שלו. מייקל הוא לעולם לא יהיה, אבל הוא עלול להגיע לרמת משחק שתכניס אותו לכל רשימה של 'הטובים ביותר'.

pysek 25 במאי 2011

אוף טופיק כי יקחו עוד כמה לליות ללא שינה עד הגמר מיאמי דאלאס – כל הכבוד לבוריס גלפנד על ההישג מרגש ממש!

יבור 25 במאי 2011

לגמרי אוף טופיק
מעצבן אותי שהפסדנו את הגביע, ועוד מול בונקר מגעיל.
יותר מעצבן שגמר הגביע נערך לאחר סיום העונה. במצב כזה – אפילו שאתה אלוף וצריך לשמוח עד השמיים על ההעפה של מנצלי הקיזוז לכל הרוחות – אתה יוצא מתוסכל כי הם גנבו לך עוד תואר.
המשחק האחרון של העונה צריך להיות המחזור האחרון של הליגה. ככה האלופה לבטח תוכל לחגוג את הזכייה (אפילו אם הבטיחה אותה כבר קודם).

יונתן 25 במאי 2011

בבונקר מגעיל אתה בטח מתכוון למשקוף+ שני מצבים של הפועל מול שוער והזדמנות אחת של חיפה בתוספםת זמן, כן?

צור שפי 25 במאי 2011

ועוד אומרים שאנחנו בכיינים…

צור שפי 25 במאי 2011

אנחנו האדומים כמובן למי שלא הבין

amit pros 26 במאי 2011

יבור,לכלכת….הם היו הרבה יותר טובים והגיעו למספיק הזדמנויות,אנחנו הגענו לחצי מצב ולפנדל גבולי.
האמת?לא הגיע לנו.

צור שפי 26 במאי 2011

מה שכן, ההצעה שלך לשחק את הגמר לפני סוף הליגה נכונה, לא הוגן כלפיכם שתסיימו עונה עם טעם פחות טוב.

מנחם לס 26 במאי 2011

שמכבי חיפה הם בעלי אופי לוזרי אני יודע כבר 66 שנים. לכן כל כך מבאס להיות אוהד שלהם עד היום.

MOBY 26 במאי 2011

חיפה פשוט לא קבוצת גביע. ואצטדיון ר"ג מוריד אותנו ברמה והופך אותנו לבערך…. הפועל ת"א או מכבי ת"א.
אני בונה על הריסת האצטדיון המקולל הזה. או העברת הגביע לבלומפילד (כן אני יודע שזה הבית של… אבל יש לנו בו הרבה יותר נצחונות באחוזים מאשר בפיל הלבן הגעיל והלא נוח שנקרא אצטדיון ר"ג).

יבור 26 במאי 2011

כמובן שהעצבנות היא שלא הצלחנו לכבוש. הפועל היו יותר קרובים לשני מאשר אנחנו לשיוויון, שלא היה מגיע גם עם עוד 120 דקות…
המחאה בעיקרה היא על תזמון הגמר שהביא לטעם מר בסוף עונת אליפות, טעם שבהגדרתו חייב להיות מתוק.

Comments closed