מיאמי-דאלאס, משחק 4 (פוסט חי)

In כללי

בוקר טוב לכולם, סיכום משחק מאוחר יותר היום.

**

משחק של גיבורים מנוביצקי, עוד משחק לארכיון השפנים של להברון ג'יימס. משחק חמישי מכריע.

**

פאול, פאול.

**

ולתשובה לשאלה הזו יש אספקטים הרבה יותר רחבים מהמשחק הזה. ווייד הולך למקומות שמהם להברון בורח.

**

אני חושב שון גנדי טועה. נוביצקי אולי הלך מוקדם מדי לסל, אבל הוא ראה שהאסלם לא שומר ומחכה שהשעון יגיע לעשר שניות לפני שנוביצקי יעשה משהו. מיאמי תלך לשתיים. למי תלך?

**

אני רוצה לכתוב עוד משהו לפני ההתקפה האחרונה של דאלאס, משהו שכבר כתבתי: נוביצקי לא מקבל במשחק הזה עשירית מהכבוד שבוש מקבל מהשופטים.

**

עוד משחק לארכיון. הסדרה הזו היא סרט רע. השחקנים הראשיים מצויינים, אבל ההפקה כולה לא משהו, אבל איזה מתח היצ'קוקי.

**

טייסון צ'נדלר במשחק הירואי, אבל קבלת החלטות גרועה בהתקפה של דאלאס. זריקה קשה של טרי ואחריה סטיבנסון. קיד פוחד לקחת על עצמו את הזריקה.

**

נוביצקי לא צריך לקחת שלשות. ג'יימס טרי לא צריך להחטיא מצבים פתוחים.

**

מבט על טבלאות הקלעים מספר סיפור יפה על שתי הקבוצות: חמישה שחקנים עם מאזן דו ספרתי (ועוד אחד עם שמונה), שני שחקנים מעל עשרים נקודות במיאמי ושאריות.

**

החזרה למשחק קשורה גם לביצים של קרלייל. הוא החליט לחזור להגנה שהביאה אותו עד לכאן. שתיים הפרש לדאלאס, עוד מהלך הגנתי קריטי עבורה. בפעם האחרונה שכתבתי את זה זה נגמר בסל מדהים של ווייד, וריצה של דאלאס שאיימה לסגור סופית את הסדרה.

**

אני לא יודע איך המשחק הזה ייגמר, אבל משחק עצום, עצום של ווייד. אם רוצים לראות מה ג'יימס לא יהיה אף פעם צריך להסתכל על המשחק הזה.

**

לנוביצקי אין רגליים לג'אמפ שוט, הוא חייב ללכת לסל ולסחוט עבירות בכוח.

**

25 נקודות ב-71 אחוז. 8 נקודות, 30 אחוז. מיאמי תנצח את המשחק הזה לא רק בזכות דוויין ווייד, אלא גם למרות להברון ג'יימס.

**

אני יודע שזה נראה כמעט כמו כל שאר המשחקים בסדרה, אבל זה מתחיל להריח קצת אבוד עבור דאלאס. במשחקים הקודמים היה לה את נוביצקי כבאנקר. זה לא נראה ככה הלילה. קרלייל מנהל משחק פחדני. סטויאקוביץ' לא במשחק כי קרלייל פוחד, אבל הוא היה חייב לתת הזדמנות גם לפז'ה להפחיד את הצד השני. זה כמעט הסיפר של הסדרה עד עכשיו. הפחד נע לכיוון אחד.

**

כל הכמעטים של דאלאס מסתיימים בקפיצה החוצה מהטבעת.

**

תהייה: מתי בדיוק הפך הקהל של דאלאס לקהל של הצלחות. איזה שקט מרגיז. כל הבפנים-בחוץ של דאלאס מסתיימים בחוץ.

**

ניהול משחק שערורייתי של קרלייל. ההוצאה של בראה ונוביצקי ביחד גרמה להתקפה של דאלאס להיכנס להתקף טראומטי.

**

סל גדול של ווייד, ואחריו חטיפה שיכולה להחזיר את ג'יימס למשחק.

**

60:63, רגע הגנתי קריטי לדאלאס. אני לא מגזים.

**

הזריקה האחרונה של נוביצקי, תנועה שמאלה, הטעיה, כניסה מתחת לניתור של השומר, היא זריקה שהוא יכול לקחת בכל רגע נתון, חום או קור.

**

משחק גדול של שון מריון. אני מצפה לרבע רביעי גדול מהשחקן ששומר עליו.

**

דאלאס חייבת, חייבת, לייצר לעצמה קצת רווח לפני הרבע הרביעי. או במילים אחרות: להאט קצת את דוויין ווייד.

**

מרק ג'קסון צודק: העזרה על להברון (אם בכלל) צריכה להרגיע מהשומר של אנתוני ולא מהשומר של בוש. ואיזה סל של ווייד על סף סיום שעון הזריקות.

**

נוביצקי לא מקבל מהשופטים עשירית מהכבוד שכריס בוש מקבל.

**

אחרי שלוש דקות בחצי השני, עולה אותה שאלה כמו בחצי הראשון: עד כמה יכולה דאלאס לשמור על רמת האנרגיה שלה. היא תוקפת, נמרצת, הולכת לסל, נראית יותר רעבה. בחצי ראשון זה עבד עד לנקודה שבה לנוביצקי עלתה הקדחת.

**

קליעות העונשין של נוביצקי: אחד הקלעים הגדולים בליגה בכל הזמנים, בלי התנייה של גובה.

**

דאלאס חייבת לקבל קצת תפוקה התקפית מקיד בטור של הנקודות.

**

עשרים נקודות מהספסל, אבל איבודי הכדור והאימפוטנטיות בריבאונד ההגנה ממשיכים, וגם ההירגעות של נוביצקי אחרי פתיחה חזקה. דאלאס חייבת לשאול את עצמה איך היה נראה משחק שבו דברים היו מתחברים לה כמו בסדרות קודמות. חוסר היכולת הזו יכולה לעלות לה שוב ביוקר ברבע הרביעי.

**

אפשר לקבל קצת כדורסל? קצת להברון ג'יימס?

**

מריו צ'למרס הוא דוגמא טובה למה שבטחון עצמי יכול לעשות לשחקן, וגם סל הנצחון של בוש לא עשה לו רע.

**

בראה החוצה, סטויאקוביץ' פנימה ויותר קרדיט לסטיבנסון.

**

יותר מדי פעמים שהפרשנים אומרים "התקפה נהדרת" אחרי התקפה של דאלאס שבה הכדור לא סיים את דרכו ברשת.

**

אני לא הייתי נותן פרשנות אחרת לדברים שאמר נוביצקי על ג'ייסון טרי. אין פה שום הוצאת עצבים. זו האמת. ג'ייסון טרי לא הופיע לסדרה הזו עד עכשיו, הוא יודע את זה.

**

אני רואה את הריבאונד התקפה של מיאמי ואני רואה את איבודי הכדור של דאלאס, ועדיין, יש לי הרגשה של תבוסה. חמש הפרש לדאלאס. משהו באנרגיות שלה.

106 Comments

מריו 8 ביוני 2011

אין מצב לתבוסה, הלוואי שינצחו בנקודה.
אברהמי איך אתה נותן ידך לאתר שמסנן על פי כתובות אי פי?

גיל 8 ביוני 2011

דאלאס לא לוקחת ריבאונד הגנתי והגיע הזמן שיפסיקו לנסות למסור על מגרש שלם. האיבודי כדור הללו מרגיזים. האמת העצובה היא שהשחקנים לא בכושר או פשוט בדימדומי הקריירה מלבד נוביצקי. אם רק מישהו נוסף היה קולע בצורה שיטתית הכל היה נראה אחרת.

עמית 8 ביוני 2011

נראה שקרלייל מנסה להכניס את כל מי שהוא לא נוביצקי למשחק. מישהו יודע למה פ'זה לא משחק ?

גיל 8 ביוני 2011

לא מובן לי מה עובר על בריאה. הוא עושה הכל מצוין ואז מחטיא לייאפים פשוטים. דיכאון.

עמית 8 ביוני 2011

לא עובר עליו כלום מיוחד. יש לו סדרה התקפית מזעזעת.

יריב 8 ביוני 2011

אפשר היה לצפות ליותר מטרי, אבל לולא הוא דאלאס לא היו מנצחים את משחק 2.

בלינדר 8 ביוני 2011

תת רמה של משחק…לא בגלל הגנות טובות או משהו, פשוט שחקנים עושים שטויות לא מהעולם הזה

בלינדר 8 ביוני 2011

אני שמח שקיד אמר שהוא לא פורש לא משנה מה. שנה הבאה אני דואג ללכת לראות אותו. אגדה

עמית 8 ביוני 2011

הבן אדם משפריץ אינטלגנציה. כמה חוכמה באיש אחד.

pysek 8 ביוני 2011

וכל זה שוויד חזר לשחק כבן אנוש (לפחות עד הרבע הרביעי)

עמית 8 ביוני 2011

דאלאס משחקת משחק לא חכם בעוד שמיאמי משחקת סולידי למרות יום התקפי לא מוצלח שלה.

בלינדר 8 ביוני 2011

עם כל הכבוד לאלתורים של בריאה לא ככה הם ינצחו את מיאמי

בלינדר 8 ביוני 2011

גאון הקרלייל הזה…קירר את סטיבנסון לגמרי

גיל שלי 8 ביוני 2011

מישהו יודע אם טרי ק
הכניס את הליאפ בתמונה?

עמית 8 ביוני 2011

המשחק נראה סגור. אני אוכל כובע ענקי אם מיאמי לא תיקח את המשחק

עמית 8 ביוני 2011

מה תגידו על החסימה של וויד ? לא אנושי, מדהים. שחקן עצום.

גיל שלי 8 ביוני 2011

למישהו עדין לא ברורה גדולתו של ווייד?

עמית 8 ביוני 2011

מעניין מה למנחם יש להגיד על הדינמיקה בין וויד ללברון. וויד מראה שלא משנה מה הוא הופך להיות שחקן שלם ברמות הכי גבוהות בשני צידי המגרש. מה אתה אומר, דוקטור ?

גיל שלי 8 ביוני 2011

ולברון מראה ממה הוא עשוי. הוא לא יודע להתמודד כשלא הולך לו

רועי 8 ביוני 2011

חבר'ה…
איך יוכל לברון להסתכל בעיניים של וויד אחרי המשחק? לבטח אם יפסידו וגם אם לא…
לברוןמפסיד את המשחק… התאדה… כמו תמיד יש לומר.

שיקו 8 ביוני 2011

אני חושב שאחת הסיבות המרכזיות לכך שכל כך הרבה אנשים סלדו מלברון בגלל ההחלטה היא כי הוא לא הגשים את הציפיות כבר אז להיות ג'ורדן. לקחת קבוצה להשתפר איתה ולסחוב אותה לשושלת. היום הוא מוכיח שוב כמה הוא לא ג'ורדן.

רועי 8 ביוני 2011

אף אחד לא היה ולא יהיה ג'ורדן… תפנימו. ודי עם ההיגררות אחרי השיווק של שטרן… דרך אגב, הראיתם כמה עגום הוא ביציע? מעניין למה

אסף 8 ביוני 2011

מישהו פה ראה משחק לפני הגמר?
כי לברון היה בבירור השחקן הטוב במיאמי עד אז, גם במשחקים חלשים של ווייד.

ליאור 8 ביוני 2011

תואר לוקחים בסדרת הגמר אלא אם הוא מסתפק גם באליפות המזרח

עמית 8 ביוני 2011

אחוזי קליעה נוראים לשתי הקבוצות

רועי 8 ביוני 2011

אסף.. ראיתי גם ראיתי.. החוכמה ב"מאני טיים"…
מיאמי מפסידים. ואנחנו 2 דקות לסוף. המשחק גמור. למרות שיש זמן.

אסף 8 ביוני 2011

מאני טיים היה גם מול בוסטון ושיקאגו, ושם לברון היה אדיר.
אי אפשר להסיק עולם ומלואו משני המשחקים האחרונים.

שיקו 8 ביוני 2011

מגניב שהאתר מסנן אותי. מעניין למה..

גיל שלי 8 ביוני 2011

אסף – ללברון ולנוביצקי לא הולך היום ותראה את ההבדל בגישה.תיזכר איך ווייד היה כשלא הלך לו.

יריב 8 ביוני 2011

כן, הוא זרק בלי סוף.
מה שאתה אומר הוא שכשלא הולך לשחקן הוא צריך לחזור על מה שלא הולך שוב ושוב?

רועי 8 ביוני 2011

וייד בהופעה כמעט ג'ורדנית. היצליח למרות הכל?
עניין של ביצים כעת…

עמית 8 ביוני 2011

וויד במשחק ג'ורדוני מחטיא. הלב יוצא אליו אם הם יפסידו

רועי 8 ביוני 2011

מישהו רואה את מייקל מחטיא קליעת העונשין הזו?

עמית 8 ביוני 2011

וויד הוא לא מייקל

עמית 8 ביוני 2011

דרך אגב, שימו לב איזה הבדל מבחינת דאלאס העובדה שסטיבנסון על המגרש בדקות האחרונות

רועי 8 ביוני 2011

מאמנים גרועים וביצועים חלשים… אבל סדרה מותחת שיכולה ללכת ל 7 אם מיאמי תפסיד היום…

רועי 8 ביוני 2011

אם אני דאלאס. שם 4 על וייד והולך לחגוג את הניצחון הזה.

עמית 8 ביוני 2011

למרות שיש מצב שאני הולך לאכול כוכע ענקי אני מהמר עכשיו על שלשה וההארכה

מריו 8 ביוני 2011

להברון מקבע את מעמדו כמספר 2 הטוב בכל הזמנים

ליאור 8 ביוני 2011

יש לו עוד 6 אליפויות לקחת לפני שהוא עובר את פיפן

קורא אדוק 8 ביוני 2011

גאוני!!!!!

רועי 8 ביוני 2011

מריו – אנא… זרקת את פיפן? וורת'י? קארים? ועוד רבים וטובים…
המנטאליות הכי חשובה… ובזה, לברון כישלון קולוסאלי…די כבר עם ההגדרות ה"מפוצצות" הללו

אריאל ש 8 ביוני 2011

יש למישל פייפר משפט גדול ב-"פני צלקת" שבו היא אומרת לטוני מונטנה (אל פאצ'ינו כמובן) "Never get high on your own supply" כשהמשמעות היא כמובן שאסור לסוחר סמים להשתמש בחומר שלו במקום למכור אותו. למשפט הזה יש גם משמעויות מרחיקות לכת יותר, כמו למשל שצריך לשמור על צניעות ולא להתבשם מכך שאומרים לך כמה אתה טוב וכמה אתה מוצלח. לברון צריך דחוף לשנן את המשפט הזה, מאז היסודי הוא מוקף רק באנשים שאומרים לו כמה שהוא טוב וכמה שהוא מוצלח. כשפתאום הלחץ עולה והוא מרגיש אבוד, אין לו את הכלים להתמודד.

עמית 8 ביוני 2011

וויד מפסיד את המשחק ואני הולך לאכול כוכע

רועי 8 ביוני 2011

עמית – צודק… מה לעשות ואני מתגעגע למייקל?
וכמו שאמרתי, ההפסד היה ברור…
נראה את לברון עכשיו – לדעתי, יכול לגמור אותו מנטאלית… ומיאמי יכולה לאבד את זה..

עמית 8 ביוני 2011

אני חשבתי שוויד יוכל לסחוב את ערמת הטיפשים מסביבו. מה שעשה את מייקל מלבד כדורסל אלוהי הייתה גם יכולת מנטלית נדירה שחסרה פה להמון שחקנים

רועי 8 ביוני 2011

עמית, בלי וויד הם מפסידים ב 20 הפרש. הוא הביא אותם אל הבאר בכוחות עילאיים… משחק חלש אבל מותח ואישית, איני אוהב המתח… מעדיף איכות הכדורסל.
צ'נדלר נתן משחק ענק.

אורי הברווז 8 ביוני 2011

מדהים איך דווקא ווייד פישל, הסדרה הזאת פשוט מתעלה על עצמה כל פעם מחדש.

אני מקווה רק שדאלאס יצאו מהניצחון הזה ויתפקסו ישר על המשחק הבא. את המשחק השלישי הם אולי יכלו להרשות לעצמם להפסיד, אבל מפסידים את החמישי והטבעת הולכת ליד הרועדת של לברון.

גיל 8 ביוני 2011

שיו, הוציאו לי את המיץ. טרי ענה לנוביצקי, נוביצקי נתן משחק הרואי אם כי לא דומה להוא של ג'ורדן, והמשפט על השחקנים הראשיים מצויינים, אבל ההפקה לא משהו הוא מהמדויקים ביותר שכתבת אי פעם.

אביעד 8 ביוני 2011

לברון ג'יימס הפסיד לדוויין ווייד את המשחק. פשוט מאוד. הצוות המסייע שהביאו לווייד השנה פשוט נעלם לחלוטין ברבע הרביעי. סטיבנסון לא היסס שם ללכת לדאבל טים על בוש ולהשאיר את לברון חופשי.
מהצד של דאלאס, הוא עדיין לא קולע, אבל ג'ייסון טרי לקח את המשחק על עצמו במינוס 9 והחזיר את דאלאס מהקבר. לקיד כבר כבר לא היו רגליים וחמצן לחשוב גם בהגנה וגם בהתקפה אז הוא פשוט ויתר על ההתקפה.

גיל 8 ביוני 2011

ולפחות לא יהיו תלונות על השיפוט הפעם.

רועי 8 ביוני 2011

סליחה חבר'ה – אבל משחק חלש של נוביצקי… על מה ההתלהבות?
ראינו את אותו המשחק?

בלינדר 8 ביוני 2011

הכל תלוי במצב…אם אומרים לך שיש לו שפעת ואתה רואה שהוא לא יכול להתרומם מהרצפה ואז פתאום הוא לוקח כל כדור לסל – סוחט עבירות, קולע סל נצחון וגם סוף סוף לוקח את הרי'ב הקריטים בסוף, כן אםשר להגיד שהוא נתן משחק גדול.

רועי 8 ביוני 2011

זה המינימום שמצפים ממנו… גם עם שפעת…
גילה אופי וטוב שכך.. התבגר.

גיל 8 ביוני 2011

לא משחק חלש, אלא בינוני אבל חזק בקלאץ'. הוא קלע את הקליעה המכרעת ו10 נקודות ברבע האחרון, שלא לדבר על 11 ריבואנדים. לא ג'ורדני אבל טוב. רק שיבריא עד למשחק הבא.

רועי 8 ביוני 2011

גיל, כמו שכתבתי עשה מה שמצפים ממנו. גילה אופי ומראה שהתבגר ומבין המשחק… ולא רק שוטר…
ג'ורדני זו מילה קדושה ומחייבת וכדאי שנפסיק לייחס אותה או לשים אותה בכל משפט לגבי כל שחקן, יהא טוב ככל שיהיה…

גיל 8 ביוני 2011

מסכים, ג'ורדן בספירה אחרת.

בלינדר 8 ביוני 2011

אין ויכוח לגבי ג'ורדן

רועי 8 ביוני 2011

כמו שכתבתי למעלה – הצוות המסייע ובעיקר צנדלר ניצחו את המשחק אבל מיאמי ובעיקר לברון הם אלה שהפסידו אותו…

רועי 8 ביוני 2011

עמית נכבדי – וייד לא יכול לסחוב אותם לבד… ואני חושש שמיאמי תפסיד הסדרה כי מבחינה מנטאלית אני צופה התמוטטות לאור ההצגה של לברון… והאבסורד שהוא נותן את נאומי ה"ציונות, במנהרה..
דעתכם המלומדה?

עמית 8 ביוני 2011

רועי, קודם כל אני מסכים. כמו שנוביצקי לא יכול לנצח לבד את הסדרה לדאלאס ככה גם לא וויד. נאומי המלחמה של לברון מוציאים אותו מגוחך. ההערות לגבי וויד היו פשוט התפעמות לראות הופעה הירואית של שחקן, חבל מבחינת מיאמי שהוא היה לבד במלחמה. ועדיין אני מחכה למנחם לס. השני סנט שלו תמיד מעניינים גם אם חצי מהמגיבים פה לא מסכימים איתו

רועי 8 ביוני 2011

עמית – אמת ויציב…
לעניין וייד – זה שנים שהוא היחיד שאני נהנה להתבונן בו משחק מאז הגדול מכולם.. הוא מדהים…

יריב 8 ביוני 2011

הרעיון שאברהמי וכמה מהמגיבים פה מביעים, כאילו שחקן שקולע באחוזים רעים לא צריך להפחית את כמות הזריקות שלו לא ממש מובן לי. מישהו מוכן להסביר למה שזה נראה לו הגיוני?

גיל 8 ביוני 2011

סטטיסטיקות מתיישרות בסוף. אם יש לך זריקות חופשיות אין סיבה לא לנסות לקלוע. זה שפתחת רע לא אומר שבהכרח תהיה רע כל המשחק.

רועי 8 ביוני 2011

יריב יקירי, תטיל מטבע 10 פעמים וייתכן ותקבל 10 פעמים ,פאלי,…תמשיך עוד ותראה שתתחיל להתיישר לכיוון ההתפלגות האמיתית…
דבר נוסף, שלא יאבדו הביטחון.

יריב 8 ביוני 2011

יש בזה מן האמת, אבל אני מבין שההנחה היא שלהגנה אין שום משמעות ושכל הזריקות הן אותו דבר, השחקן הוא בלתי משתנה. אני מסופק לגבי שתי הטענות האלו.

גיל 8 ביוני 2011

חברה, לא צריך להסחף. משחק הבא לברון יכול לתת 30 נקודות. בסדרה הזו מי שמנצחת אחרונה נראית כאילו היא הולכת לשנות את המומנטום אבל עד עכשיו אף קבוצה לא ניצחה פעמיים רצוף.

רועי 8 ביוני 2011

גיל – לברון לא מספק את הסחורה כבר שנים…. מה יהיה איתו? אתה חושב שזה מקרי? הידיים שלו רועדות…
דאלאס היא לא שיקגו ולא בוסטון… עם כל הכבוד למאזן העונתי שכולנו פה יודעים שלא אומר מאומה…

גיל 8 ביוני 2011

לא יודע מה יהיה איתו, אבל הוא לא עקבי. נותן משחקים גדולים בעיקר כשהכל הולך לקבוצה טוב, אבל לא רואים ממנו לאחרונה שום משחק שהוא סוחב את הקבוצה לבד.

רועי 8 ביוני 2011

הכי כואב שיש לו היכולת והגוף…. הוא מדהים אבל הוא לא משתפר ולא מגיע… הוא קורבן של התעשייה ויחסי הציבור.
אין לו יסודות והאופי…
אם היה הולך לקולג'ים היה לומד את שחסר לו והיה מופיע מתי שצריך…

רועי 8 ביוני 2011

לא צריך שלברון יקלע אם ווייד ביום טוב והשאר מספקים.
הוא הרס את המשחק…
בלי קשר – אין דבר שאני מתעב יותר מאשר לראות אותו עומד ומכדרר 20 שניות ואז מנסה לעשות משהו, כמנהגו…אלוהים -יש לו את וייד, השחקן הכי טוב [לדעתי הענייה] מאז ימי מייקל העליזים…

ניצן נ. 8 ביוני 2011

השאלה היא למה זה לא קרה היום אחרי שגם במשחק הקודם הוא לא היה משהו. שאלה נוספת היא מה יקרה לדומיננטיות של וייד כשלהברון יקלע את אתם 30 נקודות.

רועי 8 ביוני 2011

ניצן, לעניות דעתי יש בעיית היררכיה במיאמי למרות שאינה נחשפת בהתנהגותם של הכוכבים. אם לברון רוצה אליפויות בדרך הקלה כפי שבחר [וזה לגיטימי]הוא צריך להיות מספר 2 לווייד [עיין ערך סקוטי, וורתי ועוד רבים].
ברור לכולם שאין לו המנטאליות הנדרשת להיות מספר אחד והוא יודע זאת היטב [ראו משחק מול בוסטון ועוד רבים].
לברון יקלע 20-25 כמו כל מספר 2 גדול ולא תהיה כל בעייה… או אז ישחקו משחק אלגנטי וחכם [משולש או משחק חיתוכים טוב – כמו שהם עושים מעט מידי וראה שני האסיסיטים היפים שנתן היום לברון] וינצחו כל מה שיעמוד מולם.

רועי 8 ביוני 2011

בוקר אור לכולם… תצפו ב ESPN… בניתוחים שלאחר המשחק. מעניין.

עמית 8 ביוני 2011

מהמר על דאלאס, רועי ?

רועי 8 ביוני 2011

עמית יקירי, חשבתי שמיאמי תסיים ב 5 ולא היה רחוק מכך… אבל דאלאס מגלה מנטאליות טובה. נוביצקי לוקח אחריות ועושה מהלכים לתוך הצבע ולא עומד וזורק כמו בעבר.
רוצה שמיאמי תיקח, בעבור וייד – אבל אם משחק הבא דאלאס לוקחת מיאמי תיפול למרות הכישרון.
זה מה שמתסכל אותי – הם כל כך מוכשרים [מיאמי] אבל משחקים כדורסל מטומטם…

עמית 8 ביוני 2011

אחרי הגמרים האזוריים ההימור שלי היה מיאמי ב6 למרות שאני בעד דאלאס. גם עכשיו אני לא מאמין כמה מטומטמת הקבוצה של וייד. אם דאלאס תיקח זה בעיקר בגלל שמיאמי משחקת כדורסל כל כך לא חכם

בלינדר 8 ביוני 2011

עזבו ניתוחים בינתיים. באתר של NBA יש שידור של מסיבת העיתונאים

אסף 8 ביוני 2011

היחס המזלזל ללברון הוא בדיחה לא מצחיקה.
הוא מוביל את מיאמי בפלייאוף בנקודות, אסיסטים, חטיפות, ושני בריבאונדים.
הוא היה ענק מול שיקאגו ומול בוסטון, בבירור השחקן הטוב על המגרש.
הוא ניצח במו ידיו לפחות 3 משחקים קריטיים בפלייאוף.
במיאמי השנה זה די פשוט – כשלברון טוב הוא מוביל ( את הכדור ואת הקבוצה ) ברגעים המכריעים. כשווייד טוב – הוא עושה את זה.
בשניים שלושה המשחקים האחרונים ווייד מוביל, ורוב הפלייאוף לברון עשה את זה. לא שמעתי אף אחד מספיד את ווייד בסדרות הקודמות בהן היה בינוני ולפעמים ( נגד שיקאגו ) חלש, ובצדק.

הציפייה שלברון יכפה את עצמו על המשחק בערב חלש היא בדיוק מה שאוהדי דאלאס היו רוצים. לברון ראה שלא הולך לו, וזז הצידה. בלי משחקי אגו על חשבון הקבוצה, בלי חשבונות אישיים. אני לא מצפה לשום דבר אחר משחקן בקבוצה שלי.

ובבקשה, אל תגידו לי ש"עכשיו זה המאני טיים". כל סידרה היא מאני טיים ( תשאלו את הלייקרס ).

גיל 8 ביוני 2011

מה שאתה אומר לגבי העבר לא רלוונטי. שני משחקים רצופים הוא שיחק גרוע. משחקן שמתיימר להיות אחד הגדולים אי פעם זה בלתי נסלח.

אלעד 8 ביוני 2011

אסף, אתה מפספס. תקרא בפוסט של לס את ההשוואה שעשיתי בין לברון לוובר. גם וובר היה הכי טוב בעונה הרגילה ובשלבים המוקדמים של הפלייאוף, גם לו היו הסטטיסטיקות הכי מרשימות. גם הוא ברח מהכדור ברגעים המכריעים. זה לא חוסר אגו, זה כבר משהו מעבר לזה.

יריב 8 ביוני 2011

גמר המזרח מול הקבוצה אם המאזן הטוב בליגה זה השלבים המוקדמים?

רועי 8 ביוני 2011

אסף. אין ויכוח שהוא מכונת כדורסל. אבל, האיש בתוך עצמו ואין לו המנטאליות המתאימה [מלבד שחסר לו יסודות וראה הכידרורים ושאר שטויות].
גם בקליבלנד הוא היה הכי טוב. אז מה?
הוא עשה נזק… וזה שונה לגמרי מללכת אחורה.
הוא ברח מהכדור…
הוא יהיה מעולה בתור מספר 2… זה הצ'אנס היחיד שלו.
להזכירך, אין להעיד כי מי שקולע את הסל האחרון הוא לב הקבוצה. מה הקשר? [ראה סטיב קר, הורי, פישר ועוד]…
נכון לסדרה זו שהיא היא המאני טיים הוא עושה נזק בל ישוער ובגללו !!! מיאמי ב 2:2 במקום לגמור הסדרה… או 3:1.
אז אנא.
סטטיסטיקה היא לא הכול…
והכי עצוב – שיש לו היכולת אבל הלב והאופי דופקים אותו ואת מיאמי…
והוא מצהיר על "תחילת המורשת" – הרי זה לא אמיתי… הזוי לחלוטין…

אסף 8 ביוני 2011

גיל – העבר לא רלוונטי? למה? אם אתה רוצה להכתיר את לברון כ"שחקן הכי גרוע בשבוע האחרון" – בבקשה. כדי לגבש דעה רצינית על שחקן צריך קצת סבלנות וקצת זיכרון.
עכשיו, אני לא מיתמם. אני יודע שללברון יש הרבה מה להוכיח על חשבון השנים הקודמות. אבל אי אפשר למחוק את הפלייאוף האדיר שלו רק בגלל שני משחקים חלשים.

אלעד – חצי גמר וגמר איזורי זה לא שלבים מוקדמים בפלייאוף.
אם לברון היה משחק מול שיקאגו כמו שווייד שיחק שם, היינו דנים היום בסיכויים של הבולס לחזור מ 1-3 מול דאלאס.
והטענה שלברון בורח מהכדור היא פשוט לא נכונה. אני לא החמצתי משחק של מיאמי בפלייאוף הזה ( אולי חוץ מבסיבוב הראשון ), ולברון היה מוביל הכדור והמוציא לפועל העיקרי כמעט כל פעם שהמשחק היה צמוד. תזכיר לי בבקשה בכמה משחקים מכריעים לברון ברח מהכדור. בפלייאוף הזה, ובכלל.

אלעד 8 ביוני 2011

לקחת את הכדור ולהעביר אותו הלאה לא נחשב אצלי כהוצאה לפועל. איך זה שבכל הסידרה הזאת, בכל 4 הרבעים האחרונים, הוא הלך לקו טוטאל 3 פעמים? כמה פעמים הוא התפשר על זריקות גרועות בפייד אווי מהשלוש? אלו רק דוגמאות. הלילה הוא פשוט ויתר – זריקה אחת כל הרבע הרביעי!! וזה בקבוצה שהשחקן הרביעי בה הוא שחקן 12 בכל רוסטר אחר. ההיט חייבים! שהוא יאיים יותר על הסל. אבל הוא משחק HOT POTATO

גיל 8 ביוני 2011

אסף, העבר לא רלוונטי כי גדולה נמדדת באופן רציף. שחקנים גדולים יודעים לתפקד גם ברגעים קשים ושני משחקים רצופים גרועים פוגעים בזה. אתה לא משווה אותו לשחקן בינוני אלא להכי גדולים כי זה מה שהוא מתיימר להיות וככזה הוא נכשל עד עכשיו.

רועי 8 ביוני 2011

הוא מפלצת… ועומד ומכדרר כמו מטומטם ומושך שעון…
קח הכדור וכנס פנימה… תעמוד על הקו 20 פעם במשחק…
הוא קיבל הכדורים וברח.. העיף אותם מהר ולא בגלל השמירה הכפולה…
ובחייך, הרי הוא עושה את זה 8 שנים…
קל מאוד להיות כוכב מול שיקגו האנאיביים ובוסטון הזקנים שיש לידו את כריס בוש שהיה טוב מאוד והגיבוי של ווייד…

אסף 8 ביוני 2011

אני כמובן לא מתווכח על המשחק היום. הוא היה חלש מאוד, וכלום לא הלך לו.
אני לא מסכים עם הטענה שזו המצב הרגיל שלו, כי היא פשוט לא מתאימה לעובדות.

יש הרבה חסרונות בצורה בה מיאמי נבנתה השנה, אבל יש בה יתרון בולט אחד: לא הכל מונח תמיד על הכתפיים של שחקן אחד. אני בהחלט מצפה שכלברון חלש הוא יתן את ההובלה לווייד. זה כבר לא מו וויליאמס לידו, זה השוטינג גארד הטוב בעולם. המחויבות שלו צריכה להיות לא לאיזה אתוס הירואי שאנחנו מנסים לבנות, ולא למסע יחצנות של נייקי. לברון צריך להיות מחויב למצב הקליעה הטוב ביותר האפשרי. את זה הוא עשה היום ועושה כמעט תמיד.

רועי 8 ביוני 2011

אסף – זה לא רק היום…זה תמיד היה כך…
לברון לא עושה השאר טובים יותר כמו הגדולים באמת והוא בתוך עצמו.
כמו שאמרתי – לענ"ד – יש בעיית היררכיה במיאמי… וקבוצה חייבת היררכיה… והבעייה הזו הוחמרה קשות לאחר המשחק הזה וייתכן מאוד שמיאמי הפסידה הסידרה הלילה.

אסף 8 ביוני 2011

רועי, אלה סיסמאות. זה תמיד היה ככה? מתי? בקליבלנד הוא ברח מאחריות? בשלשות הסיבובים הקודמים? זה פשוט לא נכון.
אני לא בדיוק יודע מה זו בעיית היררכיה, אבל אם השחקן הטוב יותר בכל נקודת זמן הוא זה שמוביל את הקבוצה, אני לא רואה בזה שום בעיה. זו לא חולשה, זה חוזק.

אלעד 8 ביוני 2011

כשאתה מתאר את זה כך זה נשמע כמעט הירואי… אבל זה לא. זה ה-ד.נ.א שלו. אגב גם בבייג'ינג הוא זז הצידה ונתן לקובי ולווייד לנצח את ספרד.

אסף 8 ביוני 2011

זה לא אמור להיות הירואי, זה אמור להיות יעיל.
אני חושב שזו נקודה קריטית ביחס לאיך שלברון נתפס בציבור: אנשים מצפים ממנו להיכנס לאיזו דמות של מאצ'ו-סופרמן ולהציל את המולדת כל פעם מחדש. לברון לא מתאים לתדמית הזו כל כך, הוא פשוט רוצה לנצח משחקי כדורסל. נכון שבדרך כלל הדרך לנצח היא כשהכדור אצלו בידיים, אבל לא תמיד. השבוע הזה הוא ה"לא תמיד".

שים לב שהדוגמה שאתה מוצא למשחק בו לברון זז הצידה היא מלפני 3 שנים, במשחק בו הוא שיחק לצד ווייד ובריאנט.

גיל 8 ביוני 2011

מה זה מצפים? הוא מצפה, וכולם משווקים אותו ככזה. אם היית אומר מראש שהוא יהיה כמו סקוטי פיפן לאף אחד לא היו תלונות, אבל כשמפמפמים לך מהיום הראשון שלו בליגה שהוא מלך וכו' אז זה בומרנג.

אלעד 8 ביוני 2011

זה לא "אנשים מצפים ממנו", זו התדמית שהוא מפמפם סביבו, עם כל ה-GLOBAL ICON והפסלים בדמותו וכו'. אבל הוא חשב שזה יבוא לו בקלות וברגע שהתברר לו שהוא לא משחק נגד קונוסים הוא הוריד את הראש. סירב לקחת באחריות שתגבה את התדמית שהוא ניסה לייצר לעצמו. כך היה שנה שעברה מול בוסטון. כך החבירה שלו לוויד במיאמי. ועכשיו הוא פשוט רוכב על כתפיו של וויד במסווה של חוסר אגו. לא קונה את זה

אסף 8 ביוני 2011

רוכב על כתפיו של ווייד?

טוב, קצת מספרים, כדי שנפסיק לחזור על אותן מנטרות:
משחק 4 מול בוסטון: לברון קולע 11 מ 13 הנקודות האחרונות של מיאמי ברבע הרביעי לניצחון 98-90 בהארכה.
משחק 5 מול בוסטון: משוויון 87 לברון קולע את 10 הנקודות האחרונות במשחק לניצחון 97-87.

משחק 2 מול שיקאגו: משוויון 73 לברון קולע 9 מ 12 הנקודות האחרונות של מיאמי לניצחון 85-75.
משחק 3 מול שיקאגו: לברון קולע 8 מ 14 הנקודות האחרונות של מיאמי לניצחון 96-85. גם ה 6 האחרות הן לא של ווייד.
משחק 5 מול שיקאגו: מפיגור 77-69 לברון קולע 8 מ 14 האחרונות של מיאמי לניצחון 83-80.

לברון מוביל על ווייד בפלייאוף הזה בנקודות, אסיסטים,ריבאונדים, חטיפות, ושווה לו בחסימות.

כמובן שאלו מספרים יבשים, והם מספרים רק רבע סיפור. אבל כולנו ( אני מניח ) ראינו את המשחקים. לברון היה השחקן המוביל של מיאמי עד משחק 2 מול דאלאס, בלי ספק.

ואני לא רוצה לתת לתדמיות שפירסומאים ואנשי שיווק בונים להפריע לי לראות כדורסל.

אלעד 8 ביוני 2011

חלאס אסף, שלושת המשחקים האחרונים, הכסף מונח על השולחן… אתה הולך לפרה-היסטוריה ולנתונים סטטיסטיים חסרי משמעות?

אסף 8 ביוני 2011

אני נותן לך נתונים מהחודשיים האחרונים, אתה הבאת משחק אחד מלפני 3 שנים.

אבל למה לך להתאמץ להוכיח טענות? יש לך סיסמאות וקלישאות כל כך טובות. כל עובדה רק תפגע בהן.

אלעד 8 ביוני 2011

דיברתי על שלושת המשחקים האחרונים..

אסף 8 ביוני 2011

אם אתה קובע דעה על שחקן רק על סמך 3 המשחקים האחרונים שלו,אם שבועיים אחורה זה בשבילך פרה-היסטוריה, אם נקודות בדקות האחרונות של משחקים בגמר איזורי הן "נתונים סטטיסטיים חסרי משמעות" – אז מצטער, אבל אין לנו בסיס משותף לדיון.

אלעד 8 ביוני 2011

אני מקווה שעד סוף הסידרה הוא יוכיח שטעיתי לגביו.

שי 8 ביוני 2011

חברה אני מאוהב, אני מאוהב בטייסון צ'נדלר, זוכר אותו בשיקאגו שחקן בינוני להחריד, מתיי לעזעזל הוא הפך להיות השחקן הכי קשוח בליגה??

ולמרות כל זאת אם ביום כזה דאלס בקושי מנצחים, אני לא מבין איך הם יקחו את הסידרה הזאת.
דירק לטיפולך.

פאקו 8 ביוני 2011

אני לגמרי איתך לגבי צ'נדלר. מבחינתי הסיום המושלם לסדרה הזו הוא דאנק ניצחון שלו על הפרצוף של בוש.

אביעד 8 ביוני 2011

אסף, אתה פשוט מתעלם לחלוטין מהרבע הרביעי הלילה. הנתונים הסטטיסטיים שלו מהסדרות הקודמות יפים ובהחלט לא חסרי משמעות, אבל מה שקרה הלילה הוא חתיכת ביזיון עבורו. זה לא היה קטע של "ווייד חם אז ניתן לו להוביל עכשיו". ווייד נשמר בדאבל טימים וכמעט התחנן לעזרה, במיוחד במהלך הריצה של דאלאס, ולברון המשיך לתת לו כדור ולברוח הצידה, לא ניסה ליזום, לא ניסה לזרוק גם כשהיו לו מבטים נוחים ופשוט התאדה. בשלב מסויים דשון סטיבנסון לא פחד לעזוב אותו בשביל ללכת לדאבל טים על בוש!
המשחק הזה הוא לא "הסיפור של לברון", אבל במשחק 5 לברון חייב לתת תצוגה מפלצתית אם הוא רוצה למנוע כדור שלג, כי אם הוא ממשיך באותה דרך בסדרה הזאת, אפילו אם מיאמי יזכו הקוף שעל הגב שלו הולך להשמין.

אסף 8 ביוני 2011

לא מתעלם, ומסכים כמעט עם כל מה שכתבת – לברון נתן משחק גרוע.
אני פשוט לא ממהר להכתיר מישהו כלוזר על סמך משחק או שניים.
בדיוק כמו שלא חשבתי שווייד צריך להתפטר אחרי שבכל הסידרה נגד שיקאגו הגיע רק פעמיים ל 20 נקודות ולברון סחב את מיאמי לניצחון.

כל אלו שקוברים היום את לברון באו עם דעות מוכנות מהבית עוד לפני המשחק, ואני מנחש שגם לפי העונה.

גיל 8 ביוני 2011

אסף, עזוב אותך מתוויות כמו לוזריות. משחק שני רצוף שהוא לא מתפקד, וככה גם היה שנה שעברה בסדרה נגד בוסטון שהוא לא תפקד כשהיה חשוב (משחק בית ביזיוני). מישהו אמר פעם ששחקן גדול יכול שהוא לא יהיה טוב במשחק מסוים אבל הוא חייב להיות לפחות בינוני ולא גרוע. שחקן גדול נאבק גם כשלא הולך לו אבל לברון פשוט ברח מאחריות אתמול. התואר המתאים לו הוא quitter וזה הולך טוב עם כל המהלכים שלו על ומחוץ למגרש.

רועי 8 ביוני 2011

אסף יקירי… ההיפך הנכון. אני ,מת" שלברון יצליח. ישד לו היכולת ןכל הכלים [למעט קצת יסודות]. הבעייה היא האופי דלו. הוא לא יכול להרים ידיים והוא מרים… הרים נגד בוסטון לפני שנה ובמשחקים האחרונים.
הרי הגדולים נמדדים דווקא ברגעים האלה…
לעניין ההיררכיה – לברון ממולכד בתוך תדמית ה"מלך" בעוד שהאופי שלו לא מתאים לכך.. הוא לא באמצע – או שכופה עצמו על המשחק או שבורח… שכופה עצמו וקולע – אזי מקבל תשבחות…
גם פיפן היה שחקן מדהים והגיע לשלבים מכריעים ללא מייקל אבל ברגעי האמת השונים – קיבל מגרנות [דטרויט עם מייקל והניקס]זרק כסאות ולא תיפקד…אבל קיבל את מרותו של אלוהים ולקח 6 אליפויות…

Comments closed