צבועים באדום

אני מסתכל ושומע את אלי טביב ואני אומר לעצמי: בתקופה מסויימת של החיים שלי, זה בן אדם שהיה שווה לעשות איתו לילה בקפיצות מועדונים בסאות׳ ביץ׳. אולי אפילו וויקאנד.

לא חושב שהייתי רוצה להיכנס איתו בקשר כספי, בטח שלא הייתי רוצה שטיפה מחיי הרגש שלי תהיה תלויה בבן האדם הזה. לא מישהו שהייתי רוצה כבעלים של הקבוצה אותה אני אוהד.

ככה שלמרות ההתנגדות שלי לדרך, אני חש אמפטיה כלפי המהלכים של אוהדי הפועל נגדו.

ככה שהאמפטיה שלי די נעלבת משתיקת הכבשים האדומות לגבי האפשרות שקבוצות רכישה בראשות שמעון שבס וחיים רמון מאיימות לקנות את הפועל.

הסיבות ששמחתי מנצחון נאדאל
יורו (4). גדיניה. הפנימו את חשיבות השוער!

36 Comments

אנונימוס 11 ביוני 2012

שמעון שבס כבר ירד מהפרק. בכל מקרה למרבה הצער, זו בחירה בין 2 רעות.
במבנה הנוכחי של הכדורגל הישראלי לאוהד הממוצע אין אפשרות לעשות כלום חוץ מלהחליף את טביב ולקוות שהנוכל הבא יהיה פחות חסר בושה.
כל עוד לא ישנו את השיטה, נמשיך לראות את ההתעללות בגופות בהפועל, ביתר, פתח תקווה וכן הלאה.

בני תבורי 11 ביוני 2012

נכון, הברירה בין נבלה לטריפה מתבררת כברירה היחידה בסיפור של הפועל ת"א. כמו גם במועדונים אחרים. החורבן בכדורגל כל כך גדול, שאי אפשר למצוא סתם מישהו עשיר ואוהד שבא לו להשקיע בקהילה. אף אחד לא רוצה להכניס ראש בריא למיטה מלאה טביבים, אזגים, גאיידמקים ומאיר שמירים.

יניב 11 ביוני 2012

לא מבין מה אתה מצפה מאוהדי הפועל. חיים רמון אוהד אמיתי מגיע ממקום נקי . בטח כשרואים לידו את תאומים.
המהלכים של אליטביב הם על גבול הפלילי , המשחק הציני בכספי ציבור ובארגון שהוא בסופו של יום עמותה ציבורית במבנה כזה או אחר .
שתיקת הככבשים פה היא של התקשורת שנעה בין הפרסום ראשון באתר של אופירה לשקט יחסי ובגיבוי על גבול החשוד של ההתאחדות.
קבצנים לא יכולים להיות בררנים ובמקרה הזה קבוצת רמון היא הרבה מעבר לזה . היא הבטחה לעתיד שכל סנריו שלו נראה חיובי אל מול האלטרנטיבה .
אם המהלכים של השבועות הקרובים לא יבשילו והפועל תא תשקע למקומות שהאיש הזה מתכנן זה כתם גדול על תרבות הספורט הנמוכה שיש בו במילא 

אסף THE KOP 11 ביוני 2012

אוהדי הפועל מעדיפים מורשע בעבירת מין ומורשע בעבירת שוחד על פני מורשע בהתחזות לאדם אחר.

פרופרציות בחיים.

יניב 11 ביוני 2012

אוהדי הפועל מעדיפים שקבוצתם תמשיך להתנהל כאגודת ספורט תחרותית .
הצביעות היא לא של הצד האדום פה

אסף THE KOP 11 ביוני 2012

הצביעות בספק. הגזענות אינה בספק.

יניב 11 ביוני 2012

כן זה הסיפור פה , גזענות , צביעות וחוסר ביכולת להכיל את השונה.
 

אסף THE KOP 12 ביוני 2012

טביב אשם.
הוא נולד צפוף פיגמנטים.

אדם בן דוד 12 ביוני 2012

סמי סגול טורקי. אייזנברג ימ"ש- אשכנזי. זה שאתה דמגוג וגזען לא אומר שכולם כאלה.

תומאס נוימן 12 ביוני 2012

לא רק דמגוג בשקל וחצי – גם דמגוג שלא טורח לבדוק לפני שהוא כותב.

שבס מעולם לא הורשע בעבירת שוחד.

והבעיה עם טביב איננה בעברו הפלילי (אם כי יש טעם לפגם בכך). עברו אמנם שימש את אוהדי הפועל כאמצעי לניגוחו – אבל לו היה מנהל את המועדון בתום-לב ועושה למען המועדון ולא למען עצמו – היו "סולחים" להרשעתו.
ודאי שהבעיה איננה בצבע עורו.
הבעיה היא שהאוהדים קלטו שבא בן אדם עם שיטות ניהול קלוקלות, עם מדיניות של "לא משלמים לאף אחד עד שהוא לא תובע אותי, וגם אז אני אוציא לו את המיץ", שאינו מסוגל לעבוד עם אנשים אחרים כלשהם, אדם שהלכה למעשה לא השקיע שקל מכספו בקבוצה, ומסתבר שהוא בא לעשות סיבוב עליה.
מהרגע שהראל (לא מנהל גדול בפני עצמו) יצא מהתמונה – החלה הקטסטרופה להתהוות. שידור חוזר של ההרס של טביב בכפר סבא.

אין ספק – יש אוהדי הפועל עם דעות קדומות לגבי תימנים. לצערי יש בכל מקום. אבל אפילו הם היו מעלים אותו על נס אם אכן היה מגיע עם כוונות טובות ומנהל את העסק בצורה ראויה. ולמחאה עצמה, ככל שאני מבין אותה (ואני בכלל אוהד בית"ר שמפחד מהיום שטביב יבוא לעשות סיבוב עלינו) – אין כל קשר למוצאו של טביב.

אסף THE KOP 12 ביוני 2012

צודק תומאס.

טעיתי – לא הורשע בשוחד אלא בהפרת אמונים.
והוא גם כחול עיניים.

מועמד קלאסי לבעלות על הפועל.

אלון 11 ביוני 2012

כן ממש גזענות. כאילו אוהדי הפועל לא עשו את המוות לשאול אייזנברג, נכון? אני לא מבין מאיפה השטויות האלו, רבק!!

יניב 11 ביוני 2012

אפרופו צביעות ושתיקת כבשים אדומות ,מתי אפשר לצפות מחברי המערכת הדעתנים פה בדה באזר לאיזה פוסט בנושא מעלליו של שליימלה החמוד בקיסריה.
אני בטוח שלמרות הקשרים הטובים עם הערוץ יש מישהו שחושב שיהיה נכון להתייחס לזה?
הלו אלברט! זה עיתונות פה?!?!!

matipool 12 ביוני 2012

מה היו מעלליו של שליימלה בקיסריה ?

בני תבורי 12 ביוני 2012

יניב,
אילו רק הייתי חושב שזה חשוב להתייחס למעללליו של שרף בקיסריה, הייתי עושה את זה. מה שנורא מבחינתי הוא טעמו המוסיקלי של שרף.

אסף THE KOP 12 ביוני 2012

שטויות ? אתם אלה שצריכים לתת הסברים למה מורשע בשוחד ומורשע בעבירת מין טובים מבחינתכם יותר ממורשע בהתחזות.

celtics 12 ביוני 2012

למה אדון "דה קופ" חושב שאנחנו צריכים לתת לו הסברים כלשהם?
תתעסק בשלך ואל תטריד אותנו

אסף THE KOP 12 ביוני 2012

אני מתעסק.
חשיפת הצביעות האדומה היא מצווה.

yaron 11 ביוני 2012

הבעיה של אוהדי הפועל תל אביב, היא שהם מסרבים בתוקף לקחת אחריות על החלק שלהם בסיפור. טביב היה מקבל בקלות (ולוקח ומוכר וחוזר למיאמי) 20-30 מיליון שקל אם קונים פוטנציאלים לא היו מרתעים מהקהל… מצד אחד הם טוענים שהם חלק מהקבוצה (והם צודקים) אבל מצד שני מסרבים להפנים זאת. בסופו של יום, האוהדים הם חלק משמעותי ב"מוצר" שנקרא קבוצת כדורגל, וכרגע המוצר הזה לא אטרקטיבי בעיקר בגללם.

תומר חרוב 12 ביוני 2012

למה שמישהו ישים עשרים שלושים מליון שקל על מלכ"ר? אתה תקנה את אור ירוק בשלושים מליון שקל?

yaron 12 ביוני 2012

אם לקבוצה היה קהל אוהדים ענק (יש לה) ואיכותי (אין לה), 20-30 מיליון שקל הם מחיר ריאלי ואפילו זול בשביל מועדון כמו הפועל תל אביב.

יניב 12 ביוני 2012

אם הפועל שווה בקלות 20-30 מליון, כמה שווה בית"ר ? ומכבי נתניה? – השוק כזה עיוור שקבוצות כאלה עומדות על המדף כבר שנים ואיש לא מתקרב.
הפועל שווה סכומים נמוכים בהרבה וגם זה לאנשי עסקים אמידים במיוחד שיש להם חיבה לכדורגל .
המודל העסקי של כדורגל בארץ אינו כזה שמאפשר רווחים – והוצאת כספים ממועדון כדורגל כמו שפירט תומר חרובהיא פעולה לא חוקית .
ניתן להרוויח מקבוצת כדורגל רק אם אתה מרוויח סכומי כס אדירים- ברמת צמפיונס כמו שחר בחיפה בעונה אחת.

אמיר 12 ביוני 2012

הפועל שווה הרבה יותר מבית"ר ומנתניה למשקיע עתידי, אני לא מסכים עם הסכומים שטביב דורש, רק כי לא מגיע לו להרוויח אחרי מה שעשה.

אבל אם אתה רוצה להבין למה הפועל שווה יותר, מספיק להסתכל על ממוצע המנויים/קהל של הפועל בשנים האחרונות, ועל ההצלחה שלה באירופה לעומת שתי הקבוצות שהזכרת פה!

תומר חרוב 12 ביוני 2012

אם מתחילים להתעסק בצביעות אף פעם לא גומרים עם זה, בסופו של דבר כולם צבועים כי מה לעשות שאידיאולוגיות לעד יתנגשו והעולם לא מחולק לטוב ורע.
אני גם חושב שיש פה בעייתיות ושהם מחליפים עבריין אחד באחר אבל אני גם יכול להבין את אוהדי הפועל, הם מתרכזים כרגע בלסלק את טביב. גם כי הוא מונע מאינטרס של לפרק את המועדון ולסחוט ממנו את מה שאפשר וגם כי המהלכים שהוא מבצע הם פשוט לא חוקיים. מהבחינה הזו, הפנייה להתאחדות לבטל את הבעלות שלו היא הכי נכונה והגיונית אך לצערנו היא הכי תמימה. מה שקבוצת שבס ניסתה לעשות זה לא פחות גרוע, לקנות קבוצה על חשבון ההכנסות שיהיו לה ולכן טוב שהעסקה הזו נפלה. לגבי עסקת רמון, נראה קצת יותר הגיוני אבל אנונימוס ובני צודקים, כל עוד השיטה מאפשרת את זה, לרוב יכנסו לכדורגל אינטרסנטים שיעשו את זה בצורה מפוקפקת מאוד כי ככה זה מתנהל פה מא עד ת.
הכדורגל הישראלי הוא חולה אנוש ומי שרוצה לשכנע את עצמו שזו הרמה או האלימות אז או שהוא חבר התאחדות או שהוא לא קורא את אוריאל דסקל.

יואלזיניו 12 ביוני 2012

באיזה אופן המעשים של טביב לא חוקיים?

תומר חרוב 12 ביוני 2012

באופן לא חוקי :)
וברצינות, מאיפה להתחיל? אפשר להתחיל ממה שהוא אומר. כשהוא מבקש במשא ומתן לקבל אחוזים בכרטיסי שחקנים זה מצריך לפחות פתיחה בחקירה מצד ההתאחדות, חשוב להבין שהנכסים והכסף שנכנס מהם שייכים למועדון ולא אסור להוציא שקל מהקופה. כך גם כשהוא אומר שהפועל תפעל בתקציב מינימום זה מדליק נורה אדומה, תקציב המינימום הוא כ11 מליון שקלים שנאספים מהקצבות ציבוריות. נתניה מצליחה יחד עם ספונסרים לגייס 18 מליון. אז איך הפועל שהכנסותיה ממנויים וכרטיסים, ששווה יותר ספונסרים ומתכוונת למכור חצי מהסגל שלה לא מתכוונת להעמיד תקציב גבוה יותר? כי מישהו אוסף את הכסף אליו. כסף ציבורי לכל דבר.

yaron 12 ביוני 2012

תומר, אם מה שאתה אומר היה נכון וטביב אוסף כסף, ואני בטוח שזה לא נכון, אז הוא היה נחקר במשטרה. כוונות לא הופכות בן אדם לעבריין. היה משא ומתן עם קבוצת שבס/רמון הועלתה הצעה שחלק מהתשלום יבוא ממכירת שחקנים שנפסלה. רמון ושבס ביררו את החוקיות שלה בדיוק כמו טביב.

אנונימוס 12 ביוני 2012

אם כל מי שעשה מעשים לא חוקיים בספורט הישראלי היה נחקר במשטרה, היו צריכים להכפיל את המשטרה כדי לטפל בהכל.
האמת היא שהשחיתות בספורט לא מעניינת את ההתאחדות, לא מעניינת את התקשורת, וגם לא באמת מעניינת את המשטרה והמחוקק.
מדובר במאות מיליונים ומיליארדים מכספי הציבור שמסתובבים בלי הפיקוח.
וזו הסיבה העיקרית שהספורט פה מושך כ"כ הרבה טיפוסים מפוקפקים

ירח אדום 12 ביוני 2012

להגיד שאוהדי הפועל גזענים זה לעג לרש-לא פחות.למי שלא זוכר- אדון טביב אדם מורשע בדין.נכון, גם שבס ורמון מורשעים בדין ואם אחד מהם יהיה שותף בבעלות (בינתיים זה הכל הדלפות של עיתוני חצר)אני מאמין שיקבלו את היחס המתאים.
שי

אלון 12 ביוני 2012

אסף עדיין לא הבנתי למה גזענות? אני מסכים שצריך להנגד לרכישה גם של שבס ורמון אבל מה הקשר לגזענות, גזענות נגד איזה גזע? שוב אני מפנה אותך לשאול אייזנברג ולהתנגדות הנחרצת אליו.

תולעת 12 ביוני 2012

דווקא התמיכה בשבס ורמון אינה מעידה על צביעות אלא להיפך. סוף סוף אוהדי הפועל לא חושבים שהם פה כדי לעשות שירות לטובת קהל האוהדים בישראל (בתחילת המחאה שלהם נשמעו הקולות גם כאן: איך אוהדי הפועל למעשה נשכבים על הגדר בשביל כולנו, ושהמחאה הזו היא של כוווולנו לטובת עתידו של הכדורגל הישראלי מציפורני העבריינים) אלא לטובתה של הפועל בלבד. מכיוון שכך, זכותם לעשות כל דבר כדי להחליף את מי שלדעתם יגרום/גרם להם נזק.
חוץ מזה, שבס, רמון והפועל פשוט נועדו אלה לאלה.

תומר חרוב 12 ביוני 2012

את כרגיל צודקת אבל אני כן רוצה לסייג.
המאבק של אוהדי הפועל צריך להכיל בתוכו אפשרות לשינוי בכדורגל הישראלי והשינוי הזה צריך להיות כוללני, לא רק בהפועל תל אביב. כי כמו שאת יודעת, טביב וההתאחדות זה היינו הך כמו ששמיר וטביב ואשר אלון ושמיר זה היינו הך. פרוסנר כתב על זה בזמנו והתפתח מיני דיון בעניין הזה של הסולידריות ואני חייב לציין שלמרות שאני מאוד מרוצה מהניהול בקבוצתי וחושב שהוא באמת ברמה אחת מעל רוב הקבוצות בליגה, אני מודע לכך שמחר ומחרתיים זה יכול להשתנות כי השיטה מאפשרת את זה. לפחות בגזרת נתניה אני יודע שלא פעם ולא פעמיים נהדפו ניסיונות כניסה של גורמים לא רצויים למערכת. בסופו של דבר כולנו באותה הסירה בכדורגל הישראלי, גם אם אנחנו רוצים להטביע אחד את השני בים.

תולעת 12 ביוני 2012

תיאורטית זה נכון, אבל מי שמספיק אכפת לו מהמאבקים האלה הם "הגרעין הקשה", שהם בדיוק אלה שלא יהיו מוכנים לשבת עם בית"ר/מכבי/הפועל. מצד שני מי שיכול לייצר לחץ ציבורי על הפוליטיקאים חדלי האישים שיכולים לחייב את הקבוצות להכניס נציגי אוהדים זה "הציבור הרחב" שהוא די אדיש.

ניר 12 ביוני 2012

בעלים נורמלי בכל פרמטר שמדובר בו כאן, לוני הרציקוביץ, 'גורש מהעיר' ע"י הקהל.
הפועל ת"א לא שווה כלכלית אגורה אלא את הזכות להפסיד עליה כל שנה כ15 מיליון ש"ח. לכן כמעט תמיד בעלים יהיה איש לא רציונלי. ככל הנראה מגשים חלום ילדות, מה שבד"כ לא מחזיק מים לאורך טווח או איש עם רצון לפרסום ואהבת ההמון, מה שבד"כ לא מחזיק מים כי בסופו של דבר ההמון לא ממש אוהב אותך.

לקסוס 12 ביוני 2012

אמת לאמיתה,הקהל של הפועל הפך גם הוא למאוס בעיניי עם כל ההתנהלות הזאת של לך תזדיין מותר לנו הכול כאן.
הלו חברים להירגע,תגידו תודה שמישהו מוכן להוציא כסף על המוצר הנכשל הזה.

לקסוס 12 ביוני 2012

+ יש ניחוח עז של גזענות כבר מתחילת הדרך, כלפי התימני.

Comments closed