עוד פרק

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זה אף פעם לא הוא.

זה המאמן שקרא לכל מהלכי הריצה. זה המאמן שביקש לכרוע ברך עם חצי דקה ושני פסקי זמן. זה התופסים שלא השתחררו. הבועט המטופש, קו ההתקפה שלא נתן מספיק זמן. ההגנה הזאת שפתאום עשתה מפלאקו מונטנה.

זה אף פעם לא הוא. זה מספר 24 שנדחף להיכן שאין לו ביזנס להיות.

הקוורטרבק הגדול ביותר בהיסטוריה של המשחק.

בין ספטמבר לדצמבר.

יומן אליפות של הניינרס (17). ומה בסוף התהליך?
יומן אליפות של הניינרס (17). קפרניק נגע בשמיים

48 Comments

גיל 13 בינואר 2013

אברהמי, זה באמת לא הוא. נכון, הוא עשה טעות בסוף אבל זה משחק שלא היה צריך להגיע להארכה. שופטים שלא שורקים לפאס אינטרפירנס ברור בפיק 6 שלו, והטאק רול שכנראה מתקיים רק כשהפטריוטס משחקים. וזה עוד בלי לדבר על ההגנה הזוועתית וצ'אמפ ביילי שהוא שחקן גמור. בוא נשאל אחרת, 35 נקודות בהתקפה לא אמורות להספיק בבית?

זאב אברהמי 13 בינואר 2013

גיל
הכל נכון.
איכשהו זה מה שייצא מהמשחק הזה. מסירה שלמאנינג לא היה שום ענין לזרוק אותה, נתנה את הנצחון לבולטימור.

גיל 13 בינואר 2013

נכון, אבל זה רק הקש ששבר את גב הגמל. משחק שלהם לא יכול להיות מנותח רק מהמהלך הלפני אחרון שלו לא?

Zak 13 בינואר 2013

המשחק כולו לא מנותח מהמהלך ההתקפי האחרון של דנבר. המורשת של פייטון שמסר את האינטרספשן כן.

שחקן גדול באמת נמדד לפי היכולת להתעלות במצבי לחץ, עם הגב אל הקיר, כשהקבוצה שלו זקוקה לו יותר מכל. ופייטון הוכיח שוב באותה מסירה שהוא לא כזה.

גיל 13 בינואר 2013

יש לו את הכי הרבה קאמבקים ברבע הרביעי בהיסטוריה של הליגה, איך זה בשביל המורשת?

Zak 13 בינואר 2013

כמו שזאב אמר : " הקוורטרבק הגדול ביותר בהיסטוריה של המשחק.בין ספטמבר לדצמבר."

קורא 13 בינואר 2013

גיל, לא יודע אם זה הוא או המאמן (לפי מה שהבנתי הוא סגר עם דנבר אחרי שבניינרס לא הסכימו לו להיות זה שעושה את ה-PLAY CALL) – אבל אחרי דרייבים מרשימים בחצי הראשון – רב החצי השני ובעיקר הרבע האחרון וההארכה, לא רק כריעת הברך, היה משחק שמרני מאד שלהם, כאילו אין להם ק"ב מהטובים בהיסטוריה שרק ברבע הראשון השלים מסירה לחמישה תופסים שונים. ה-INT זה רק התוצאה הסופית של זה.

גיל 13 בינואר 2013

אז למה פייטון אשם בזה? זו החלטה של מאמן מה לעשות.

bradybunch 13 בינואר 2013

סליחה, אבל פייטון אחראי רק ל21 נקודות בבית. זה מה שההתקפה שלו שמה. עוד 14 מהחזרות של הולידיי. איכשהו, הוא גם אחראי ללפחות 7 בצד השני. כשפייטון הגדול נותן לך יתרון רק של 14 נקודות זה לא מספיק.

גיל 13 בינואר 2013

מה זה משנה לכמה הוא אחראי (מעבר לזה שה7 שנגדו זו טעות גסה של השופטים), ההגנה נתנה 38 נקודות ואתה בכלל לא מתייחס לזה.

amitpros 13 בינואר 2013

גיל.הכל נכון
ואני באמת חושב שמאנינג הוא אחד מהגדולים של הגדולים,אבל היום ,גם שההגנה הייתה גרועה,אתה מצפה ממנו לנצח את המשחק,ולא להפסיד אותו.
שנה הבאה.

גיל 13 בינואר 2013

כן, אבל המאמן שלו צריך לתת לו אפשרות לנצח. לעשות ניל דאון עם 30 שניות על השעון ושני פסקי זמן בסוף המשחק? איך הוא יכול לנצח כשהוא לא משחק?

עומרי 13 בינואר 2013

רגע, כשהוא מבריק זה בגלל שהוא קורא מהלכים לעצמו ופתאום עכשיו זה המאמן?
כבר ב-2005 היה לו את הנרב לבטל קריאה של דאנג'י לא ללכת על דאון רביעי.
מאנינג איבד את הכדור פעמיים עד לאותה נקודה, זה בוודאי עבר לפוקס בראש.

גיל 13 בינואר 2013

מה הקשר לכמה הוא קובע מהלכים? במקרה הזה המאמן קבע.

ושתי הפעמים שאיבד היו קריאות שגויות של השופטים ולא באשמתו.

עומרי 13 בינואר 2013

כל העונה הזו של פייטון הייתה שווה רק כדי לראות איך אתה שולף מיד את כל קלישאות הסנגוריה על מאנינג מהנפטלין.
ההגנה של הרייבנס נפלה מהרגליים והוא לא הצליח לנצל את זה.

גיל 13 בינואר 2013

כל השנאה שלך אליו מתגלה כשאתה בכלל לא מתייחס למשחק.

עומרי 13 בינואר 2013

עזוב שנאה גיל, בסה"כ מצפה לקצת פרגמטיות בדיון…
אתה לא רואה אף אחד שממשיך לטעון שבריידי הוא המאסטר הבלתי מעורער ברבעים אחרונים צמודים אחרי 5 השנים האחרונות נכון?

חמש עונות שונות. חמש קבוצות על בעונה הרגילה – ירדו לטמיון במפח נפש בהופעת הפלייאוף הראשונה.
לא יכול להיות שמאנינג הוא אל כשהוא נותן עונות רגילות מבריקות וזוכה ב-4 MVP מוצדקים, אולי 5, ואז כשהקבוצה קורסת מעמדת פייבוריטיות ברורה הוא יוצא נקי.
הנתון הזה, יחד עם רקורד הפלייאוף הכללי שלו הוא כתם מובהק ובלתי מחיק על המורשת שלו.

גיל 13 בינואר 2013

אני אומר, תסתסכל על המשחק. אם דנבר היו מונעים את הט"ד בסוף המשחק אז מאנינג היה יותר ווינר גדול? זה שהקבוצות שלו פחות טובות במשחקים שהוא הפסיד זה קשור אליו? יש לו אשמה בחלק מההפסדים אבל דווקא היום האשמה קטנה מאוד. קבוצה ששמה 35 נקודות על הלוח בבית צריכה לנצח.

כל הכתמים נמחקו ברגע שהוא זכה בסופרבול. עד אז היה מוצדק לבקר אותו. כל מה שקורה מאז זה רק בונוס לקריירה אדירה.

עומרי 13 בינואר 2013

מתוכן 14 נק' של ספיישל טים. מאנינג איבד את הכדור 3 פעמים. הרבה יותר מדי. שופטים או לא שופטים. (מה, הם נגדו? הוא פייטון מאנינג! ועוד בבית… האינט' הראשון היה לא חוקי אבל ההשמטה הייתה השמטה)

הוא כשל לעשות פירסט דאון קריטי.
הוא מסר לחטיפה פטאלית, סטייל סופרבול 2010.

עוד הופעת פלייאוף חלשה נכנסה לסטטיסטיקה.

גיל 13 בינואר 2013

מה זה חשוב של מי הנקודות? בפועל, 35 נקודות בבית אמורות להפסיק. לתת ליריבה לשים 38 נקודות, ב3 ט"ד שערורייתים זה על ההגנה או שגם בזה הוא אשם?

והשופטים היו גרועים ביותר נגד דנבר בעיקר. שני האיבודים שלו שלא היו הובילו ל14 נקודות לרייבנס. בלעדיהם דנבר מנצחת בקלות ולמאנינג יש עוד משחק לפתנתיאון.

איליי מאנינג 19 בינואר 2013

גיל אני מסכים איתך
פייטון הוא אדיר
וגם כוכבים לפעמים מפקששים אפילו במאני טיים
אבל אף אני לא אהמר נגד פייטון
הבנאדם גאון
ובטח שלא צ'וקר או לוזר
וכל העובדות שתביאו לא ישנו

אבו צ׳יצ׳ריטה 13 בינואר 2013

אכן. אבל ג׳ון פוקס באמת לא צריך להיות מאמן ראשי. המו שכתבתי בפוסט הקודם, יש לך ביד קוורטרבק אגדי ורץ רוקי, כל מה שאתה צריך זה פירוט דאון אחד, ואתההולך על חמישה מהלכי ריצה רצופים? נכון שצריך לשרוף שעון, נכון שככה כתוב בספר, אבל אלוהים שישמור.

עומרי 13 בינואר 2013

5.
זו הפעם החמישית שמאנינג מגיע לפלייאוף עם 12 ניצחונות ומעלה ומודח במשחק הראשון.

נתון מדהים.

עומרי 13 בינואר 2013

אני באופן מוזר קצת מאוכזב, יכל להיות גמר AFC מפלצתי בין דנבר לפאטס.

amitpros 13 בינואר 2013

נכון
אבל אם בחמשת הפעמים האלה הייתה לו גם הגנה נורמלית,סביר להניח שהנתון הזה היה משתנה,בכל זאת.אתה מצפה מההגנה שלך לא לקבל 31 נקודות בבית מבולטימור

עומרי 13 בינואר 2013

אין, אתם גדולים…
ההגנה של הברונקוס השנה לא מתישבת בלקסיקון שלך כנורמלית?

את ה12-13 משחקים בעונה הרגילה מאנינג מנצח ואת הפירסט אנד אאוט בפלייאוף ההגנה מפסידה. זה הסידור?

גיל 13 בינואר 2013

לא, הסידור הוא התבססות על עובדות. טיעונים דמגוגיים יש בלי סוף. ב11 הניצחונות הרצופים של דנבר ההגנה של הברונקוס ספגה בממוצע 16 נקודות ולא יותר מ24 במשחק. במשחקי הבית זה 15 נקודות בממוצע. אז כשמבקיעים 35 נקודות בבית זה אמור ב99% להספיק כך שהבעייה לא בהתקפה.

amitpros 13 בינואר 2013

הפוך
בלי קשר לעובדה שאתה מצפה לנצח עם הגנה כמו של דנבר העונה עם 35 נקודות,אני אומר שאם מאנינג היה משחק עם הגנה כמו שהייתה לו העונה כל הקריירה,כמות נצחונות הפליאוף שלו הייתה עולה פלאים.אבל מה לעשות שרוב הקריירה הוא שיחק עם הגנה שאפילו אפרוחי נס ציונה היו מסוגלים להבקיע מולה?

ניצן פלד 13 בינואר 2013

נס ציונה כבוד!

ובאמת, בלי קשר לנס ציונה אבל עם קשר למה שעמיתפרוס וגיל כותבים – מדהים לראות את היצירתיות והמנטרה-איות שיש בתירוצים של מגני פייטון.

שתי עובדות קטנות:
קולטס המושמצת – שאשתקד ניצחו רק 2 משחקים במה ש"גילה כמה גדול פייטון באמת" – קפצה העונה ל-11 (אחד יותר מאשר בעונה האחרונה של פייטון שם) עם קיו.בי רוקי.
דנבר הגיעה בשנה שעברה לאותו סיבוב פלייאוף בדיוק כמו העונה, ועשתה את זה עם הקיו.בי המחליף של הג'טס.

גיל 13 בינואר 2013

ניצן, הקולטס לא אותה קבוצה כמו שנה שעברה. יש הרבה שחקנים חדשים והמאזן שלהם בהחלט מעיד על איכות של לאק שיכול להיות כמו מאנינג בטווח הארוך.

ולומר שהיא הגיעה לאותו סיבוב כמו עם טיבו זו הומריות לשמה. אני מבין שמאזן 13:3 ושבוע ביי שווה ערך למאזן של 7-4 בעיניך?

רון המגודל 13 בינואר 2013

היה משחק ענק.
היה כיף מאוד.
מישהו היה חייב להפסיד.
פתאום בא לי נוד.
למה זה תמיד אני.
אם נהניתם
ספרו לחבריכם.
אם לא
נהניתם

Yavor 13 בינואר 2013

זה על כולם.
איך ייתכן שבסוף כל רבע חוץ מהראשון ההגנה המהוללת הזו חוטפת TD?
איך ייתכן שלא מנסים לנצח משחק כשיש זמן על השעון (ואני לא מדבר על המחצית שגם שם היתה אפשרות שבפחדנות ויתרו עליה)?
איך ייתכן שאותו תרגיל שוב ושוב עובד על צד שמאל של ההגנה וחוטפים שם עשרות יארדים ונקודות?
איך ייתכן שבכל דאון שלישי חשוב בסוף פלאקו מצליח להמיר?
איך ייתכן שמאנינג זורק כל כך גרוע – גם כשהחבר'ה תפשו הוא זרק להם לא מעט לרגליים?
איך ייתכן שעל קריאות גבוליות המאמן לא מערער, גם כשיש לו טיימאאוטים למכביר?
ואיך באמת ייתכן שבמקום לנסות להרוג את המשחק עם דאון ראשון, ולהפתיע אולי עם מסירה, רצים כל כך הרבה פעמים רצוף דרך האמצע כשאתה יודע שזה ייתן ליריב עוד הזדמנות?

אני הייתי שם את זה 40% על המאמן, 35% על ההגנה ו-25% לא מבוטלים על גיבורי המאכזב, פייטון מאנינג.

עומרי 13 בינואר 2013

בסופו של דבר מאנינג נתן עונה מדהימה. אני לא האמנתי שיחזור 70 אחוז מהרמה שהציג העונה.
בעיר חדשה עם התקפה חדשה וצעירה ברובה, כשכל סאק עלול לפגוע בו בצורה חמורה או בלתי הפיכה, הוא סחף את דנבר לכמה הופעות מבריקות.

Talo 13 בינואר 2013

הוא אכן לא היה כל כך חד היום.
אבל גם אתה יודע שמה שהפסיד להם את המשחק זה הגנה רעה ובעיקר ניהול משחק שמרני ונורא!
עזוב אותך מדמגוגיה.
בעיקר חבל.

Talo 13 בינואר 2013

וחוץ מזה הק״ב הגדול בין ספטמבר לדצמבר הוא אולי דן מארינו ?׳

MOBY 13 בינואר 2013

אני לא תופס מעצמי מבין גדול אבל.
לדעתי בסופו של דבר:
מאנינג לא היה הקווטרבק הטוב במגרש.
הוא אפילו לא היה השחקן המצטיין של קבוצתו.
וזה כן אומר משהו.

בני תבורי 13 בינואר 2013

ולחשוב שבתחילת העונה כעסתי עליו שסירב להגיע לסאן פרנסיסקו…

עורב סגול 13 בינואר 2013

כן מאנינג לא מאנינג. קבוצה גדולה עם נשמה ענקית נצחה את המשחק. למרות 14 נקודות במתנה של הספשל טים. מגרש בייתי,

ניינר 13 בינואר 2013

C – H – O – K – E – R!!! עם C גדול מאד
הפלייאוף הוא מקום הרבה יותר כיפי בלי האחים לבית מאנינג, הן הלוזר והן הווינר
GO NINERS!!!!

גיל שלי 13 בינואר 2013

גיל – אני לא רואה איך טבעת אחת מפרידה בין פייטון למארינו במשהו. שניהם קווטרבקים ענקיים שלא הצליחו להעלות את הרמה שלהם בפליאוף. זה כנראה ההבדל בינם להכי גדולים (ולא, איליי ממש לא בחבורה של הכי גדולים, למרות שהוא כן בחבורה של אלו שבפליאוף עולים לא רמה אחת אלא שתיים)

גיל 13 בינואר 2013

הטענה היא לא שהם לא העלו את הרמה אלא כאילו הם הורידו אותה, ואין לזה שום בסיס במציאות. ולא, סופרבול לא קובע בהכרח כמה שחקן ענק כי יש שחקנים גדולים ששיחקו בקבוצות גרועות ולא הייתה להם הזדמנות להגיע לסופרבול או לנצח בו, אבל היא הוכחה שמישהו לא לוזר או צ'וקר או איך שלא תקרא לזה. ברגע שהוא זכה באחד כל הדיבורים הללו לא רלוונטיים.

childish 13 בינואר 2013

אני חושב שמה שהכי פגע בדנבר זה הלו"ז הקל שהיה להם במהלך בעונה במילותיו האלמותיות של עומר מ-the wire
"How you expect to run with the wolves come night when you spend all day sparring with the puppies?"

עידן. 13 בינואר 2013

כן הגנה, לא הגנה. כן מאמן שמרן, לא מאמן שמרן.

בסופו של דבר פייטון נתן משחק בינוני מינוס שפחות או יותר תואם לרמה שהוא מציג במשחקי פליאוף מאז ומעולם.

לא יודע אם זה "כתם ענק על המורשת", בכל זאת הפליאוף הוא לא חזות הכל, אבל זה בהחלט נתון שאי אפשר להתעלם ממנו או לעשות לו ספין חיובי.

גיל 13 בינואר 2013

פייטון דווקא נתן משחק טוב מאוד בסך הכל חוץ מהאינטרספשן בסוף. ושוב, אין לך מושג לגבי הסטטיסטקות בשאר משחקי הפלייאוף כיוון שהאמירה שלך לחלוטין לא נכונה.

בני 13 בינואר 2013

כדי שמשחק עם 6.75 YPA ייקרא טוב מאוד צריך אחוזי השלמה גבוהים בהרבה ממה שפייטון נתן. המשחק שלו היה סביר ולא יותר. בהרבה מקרים זה היה עוזר, אבל הפעם היה צריך דבר שקוראים לו התעלות – דבר שפייטון לא שמע עליו. ג'ו פלאקו דווקא כן שמע עליו, ולכן הוא מתקדם ביציבות לקראת אותה כמות נצחונות פוסטסיזן בקריירה כמו שיש לפייטון כשיש לו רבע מהכישרון

גיל 13 בינואר 2013

נכון, אני מסכים שהיה צריך למסור לעומק ולא יודע למה זה לא קרה.

ומה זה התעלות? הוא הביא אותם מפיגור 14:7 ל21:14 ומסר לט"ד 7 דקות לסוף שאמור היה לגמור את המשחק. הוא אשם שההגנה לא הייתה קיימת אתמול במסירות עומק?

בני 13 בינואר 2013

אני מחבב את פייטון מאנינג. אחרי שהקבוצה שלי (ג'טס) פספסה את הפלייאוף אפילו החלטתי לתמוך בו, מאוד רומנטי עם הקאמבק והכל, וחשבתי שיש לו את הסיכויים הכי טובים לעצור את בריידי ואת ביליצ'ק המאוס.
המדד שאני מודד אותו הוא לא כמו QB רגיל, אני מודד אותו כאחד השחקנים הגדולים בתולדות המשחק. בראיה פרטנית המשחק הזה הוא לא מחדל כל כך גדול, אבל זה מצטרף להיסטוריה שהיא מאוד בעייתית, ואי אפשר להתחמק מזה.
אחרי הTD הראשון של מאנינג הופיעה כתובית התחתית המסך שמביאה לידי ביטוי את האכזבה מקריירת הפוסטסיזן של פייטון. בכתובית הופיע שפייטון השווה את מספר הTD שלו בפוסטסיזן לזה של קורט וורנר. פייטון מאנינג הגדול שהגיע עם קבוצתו לפלייאוף מתחילת המילניום הצליח להשוות לשחקן שהגיע לשם חמש פעמים בקריירה. (תירוצים על הגנה לא מתקבלים בהקשר של וורנר) ובאינטרנט מתחולל דיון עליו אם הוא ראוי להיכל התהילה. זה הקנה מידה שלי להצלחה. בריידי מונטנה וורנר, זה לא בשמיים בשביל פייטון, אבל הוא לא שם

גיל 13 בינואר 2013

למה היא מאוד בעייתית? היו לו ניצחונות, היו לא הפסדים, אי אפשר לנצח כל הזמן. מן הסתם בפלייאוף אתה משחק נגד קבוצות יותר טובות ומהדגם די קטן של משחקים כדי להסיק משהו, במיוחד עם השוואות לאחרים.

Comments closed