שאקיל קלט אותו לפני כולם

 

 

 

 

 

 

 

 

לפי ויקיפדיה: "בפסיכיאטריה יש הבחנה בין אשליה לבין הזיה. בהזיה נוצרת תחושה של החושים ללא כל גירוי שיצר אותו, ואילו באשליה נוצרת תחושה מוטעית עקב תגובה מוטעית לגירוי קיים".

אני הולך על האפשרות הראשונה, ואתם?

לפי ויקיפדיה: "הֲזָיָה או חֶזְיוֹן שָׁוְוא (בלועזית: הָלוּצִינַצְיָה) היא מצב שבו אדם חוֹוֶה חוויה שאינה קיימת במציאות".

DH

מתי שהוא, בעוד מאות שנים, על כוכב אחר, רובוטסוציולוגיה ילמד רובוטונים קטנים בחוג למדעי הרוח. והוא יקרין שקופיות על המסך הענק ויספר להם על התופעות והאנשים בשנים המוקדמות של המאה ה-21, אלה שהביאו לסוף תקופת האנושות. ואני מבטיח לכם שהתמונה למעלה תהיה באחת השקופיות בתת הפרק: "לא הוציאו שמץ מהפוטנציאל שהיה להם"

וזה למי שלא עוקב.

בדרך למקום הארבעים ומשהו באירופה (אני מתכוון לנבחרת ישראל)
אובמה גידל עמוד שדרה

56 Comments

דיזידין 17 באוקטובר 2013

להגנתו ייאמר שהוא במצב מאוד מבלבל.
גם משלמים לו 20 מיליון דולר עונה אחרי עונה, גם הוא נבחר שנה אחרי שנה לשחקן ההגנה המצטיין, הוא גם שנה אחרי שנה מלך הריבאונדים
– אז אפשר להבין שקשה לו לראות שהוא סתם שחקן מעצבן.

ולדעתי הוא ממצה את כל הפוטנציאל שלו. זה האיש. והוא אפילו הצליח יפה מאוד בחיים.

טל 17 באוקטובר 2013

The link does not work for me.
However I assume you refer to retiring (not retiring ) his jersey
Amazing!

rami 17 באוקטובר 2013

בעולם ישנם איזה 10-20 מיליון אנשים שמשחקים או שיחקו כדורסל בשנים האחרונות ? הוא אחד מעשרת או מעשרים הכי טובים שמתוכם ? שזה בערך מהטופ 0.00000000001% ? אז נראה לי ששמץ מהפוטנציאל שלו הוא כן הוציא מעצמו . כמה עוד אנשים אתה מכיר שהם מהטופ 0.0000000001% במקצוע המאוד מאוד פופולרי שלהם ?

איש הפח 17 באוקטובר 2013

הרעיון ברור, אבל יש לך איזה 6-7 אפסים מיותרים (תלוי אם למעלה או למטה).

גל דגון 17 באוקטובר 2013

נו, כמו יוסטון.

AMan 17 באוקטובר 2013

לינק שבור.
זה רמז לקרירה של הווארד?

זה הלינק:
http://nba.si.com/2013/10/16/dwight-howard-tobias-harris-orlando-magic-jersey-12/

חסר בקישור ששמתם נקודתיים (:) אחרי ה-http.

משה 17 באוקטובר 2013

זה מאוד עצוב בעיני לראות בנאדם בכזה דיסוננס בין איך שהוא תופס את עצמו לבין הערך שלו בעיני אנשים.

ניינר (ON THE QUEST FOR SIX) 17 באוקטובר 2013

על זה נאמר-תחזיר את הסרט שאתה חי בו

מכופף הבננות 17 באוקטובר 2013

ולנושא אחר: מה אתם אומר על כספי בקדם עונה? מרשים למדי בעיניי. ומקל? מתחיל להתייצב סביב ה-6 אסיסטים למשחק, ומוריד לאט לאט את האיבודים. יקבל דקות אחרי שהרכזים האחרים יחלימו?

גל דגון 17 באוקטובר 2013

אצל קרלייל? יש לי הרגשה שכן. קלדרון הוא הרכז ההגנתי הכי גרוע שראיתי בNBA בחיים, ולרקין רוקי.

נראה שיוסטון ילכו הרבה על סמול בול. תהיה להם קבוצה כיפית שלא שווה יותר מחצי גמר מערב במקרה הטוב.

7even 17 באוקטובר 2013

מקל שחקן בהחלט נחמד
הבעייה איתו שהוא מאד מאד רחוק מהמושג אתלט.
יש לו יופי של חכמת משחק, הבעייה היא שלחשוב על אילו גאורדים הוא אמור לשמור…
פול, רוז, דרון וויליאמס, ווסטברוק, פארקר, סטפן קרי, קמבה ווקר, ג'ון וול, טיי לאוסון..

אלו שחקנים לא רק אתלטים, אלא גם עם שליטה אבסולוטית בכדור ומהירות אדירה,
ובנוסף להיותם פוינט גארדים – כל אחד מהם הוא כנראה השחקן הכי טוב בקבוצה שלו.

איך מקל הולך לשמור על שחקנים כאלו…רק הוא יודע.
מאחל לו המון בהצלחה.

מכופף הבננות 17 באוקטובר 2013

דווקא מהתמונות שראיתי נראה לי שמקל בכיוון הנכון, בחודשיים הוא בערך הכפיל את מאסת השריר שלו – הבן אדם סוס!

וכספי יחיה וימות על הקליעה שלו, כי מעבר לזה אין לו הרבה. לדעתי, אגב, גם הקליעה שלו בלוף, אבל הוא מצליח לתחזק את הבלוף הזה כבר כמה שנים.

7even 17 באוקטובר 2013

מאסת השריר לא תהפוך אותו ליותר אתלטי

ר.פאולר 17 באוקטובר 2013

בלוף שמצליחים לתחזק כמה שנים, בטופ של המקצוע שלך, זה לא בלוף.

גל דגון 17 באוקטובר 2013

טוב, קודם כל על השחקנים האלה נהיה יותר ויותר מקובל להציב את השומר הכי טוב בקבוצה, לא את השחקן בעמדה המקבילה. שון מריון קשישא כנראה יצטרך לעשות את זה, שזה גם לא משהו.

שנית, בדרך כלל העבודה היא לא לעצור אותם, אלא לכוון אותם לעבר הסנטר שמעגן את ההגנה. הבעיה שזה כבר לא צ'נדלר, אלא דלמברט. לא נעים.

7even 17 באוקטובר 2013

כן, אבל לא כל המשחק אפשר להציב את השומר הכי טוב
מה גם שבהתחלה פינט שומר על פוינט

ABC 17 באוקטובר 2013

יהיה גם פרק – "דברים שגרמו לאנשים לאמר: WTF???"

והטור הזה יהיה דוגמא ממצה ומצויינת.

זיגפריד 17 באוקטובר 2013

ABC, אתה יכול ללחוץ על הלינק למעלה משמאל, יחזירו לך את דמי המנוי.

איציק 17 באוקטובר 2013

אני חושב שהווארד ממצה את עצמו עד תום. המיצוי שלו זה לא רק כדורסל, יש לו בילוים, מוזיקה, סרטים, שטויות, ועוד… הוא מצליח בהנאות החיים באופן מושלם ומקבל על זה כסף טוב. זה שהוא לא ממצה את ציםיותינו בכדורסל כנראה לא מזיז לו כל-כך וגם לאלו שמשלמים לו.

אלעד 17 באוקטובר 2013

כמו שאמרו על אריק איינשטיין שהוא ביזבז את הפוטנציאל שהיה לו כאתלט. אבל הוא לפחות נכנס לספרי ההיסטוריה כזמר גדול.
מהמורשת של הווארד לא יישאר פירור אבק בעוד כמה שנים (עוד לפני שהוא יפרוש).

איציק 17 באוקטובר 2013

אני מניח שאתה צודק, אבל נראה לי שיש לו מטרות אחרות לגמרי. לא אכפת לו איך יזכרו אותו, אכפת לו שהו ניהנה, והוא ניהנה ועוד איך.

בוזו 17 באוקטובר 2013

אם לא אכפת לו איך יזכרו אותו אלא רק להנות, אז למה הוא נעלב שלא ״הפרישו״ את החולצה שלו??
כנראה שאכפת לו ועוד איך.

איציק 17 באוקטובר 2013

כבוד עצמי יש לכול אחד (גם אם ללא כיסוי).
הוא יודע בדיוק שכאשר הוא מצתלם לקליפ ועושה צחוקים, לברון או קובי עובדים קשה מאוד. זה לא שהם סובלים ולא עושים כלום חוץ מלהתאמן, אבל המינון וסדר העדיפויות ברור מאוד, והוא שונה מאוד מזה של הווארד.

אלעד 17 באוקטובר 2013

מה שבוזו אמר. הקטע הוא שאם יפרישו את הגופיה שלו, תהיה לזה השפעה הפוכה. לא יהיה קולומניסט שלא יצחק על זה.

קיש 17 באוקטובר 2013

מסכים עם איציק לגמרי. זה שלנו, הצופים, ה"אנשים הקטנים שממילא לא מסוגלים להגיע לשביב ממה שהווארד עשה", "כואב" לראות בחור עם פוטנציאל מטורף בתחום מסוים – לא "ממצה" אותו – לא אומר שלאיש עצמו זה מפריע באיזו צורה, ו/או שזה בכלל מעניין אותו. האישר מרויח סכומים בשנה שכל מי שכתב פה ביחד לא ירויח כל החיים (הרשו לי להניח כך…), נהנה ממה שהוא עושה, אם ללמוד מהחיוך המטופש שהוא מסתובב איתו כל הזמן, ועושה דברים נוספים שכנראה הוא נהנה מהם. אז בסדר, הוא כנראה לא ייקח אליפות NBA לעולם, וכנראה שהחולצה שלו לא תיתלה על תקרת אף אולם, ושבאמת בעוד כמה שנים אף אחד לא יזכור שהיה בכלל שחקן כזה, אבל כל זה לא יפריע לאיש לשבת באחת האחוזות שאני מניח שיש לו, לשחק NBA2022 או משהו כזה, על מסך בגודל 100000 אינצ', או לעשות כל דבר אחר בזמן שאנחנו נמשיך לכתוב טוקבקים מהמחשב במשרד.

אלעד 17 באוקטובר 2013

קיש, ברור לך שחלק הארי של המיליונרים הצעירים האלה, מתרושש אחרי שנגמרת הקריירה שלו, כן? השורדים הם אלו הרציניים שידעו לעשות את המעבר לקריירה שנייה.
להווארד הקריירה השניה תהיה בקרקס, בתור "הגמד הכי גבוה בעולם".

קיש 17 באוקטובר 2013

זה גם נכון, אבל דווקא בהקשר הזה אני חושב שהווארד מספיק חכם, לפחות להקיף את עצמו באנשים שיעזרו לו "לשרוד" עם המיליונים…
הוא לא יצטרך באמת קריירה שניה, הוא פשוט יצטרך להעביר 40-50 שנה בלי לבזבז את כל הכסף שלו.

איציק 17 באוקטובר 2013

ואזה ענק נמוך יטיל אותו…

7even 17 באוקטובר 2013

החלק הארי?
זה שיש פה ושם סיפורים נקודתיים זה לא אומר שהחלק הארי הולך ומבזבז הכל.

זיגפריד 17 באוקטובר 2013

78%, לפי המחקר בלינק המצורף –

http://www.munknee.com/78-of-nfl-players-go-bankrupt-within-5-years/

60%, לפי הלינק הבא, אבל עם בונוס של 9 המקרים הקשים ביותר –

http://bleacherreport.com/articles/1085063-the-9-most-financially-irresponsible-players-in-nba-history

אלעד 17 באוקטובר 2013

אתה כזה חמוד שחבל לי לשבור לך את הלב:
http://www.munknee.com/78-of-nfl-players-go-bankrupt-within-5-years/

60% זה חלק הארי, איך שלא תסובב את זה

ירושלמי 17 באוקטובר 2013

איזה הגזמה.

פטריק יואינג
כריס וובר
שון קמפ
דיקמבה מוטומבו
אייברסון
רג'י מילר
קרל מלון
ג'ון סטוקטון
והרשימה נמשכת.

יש המון שחקנים מהעילית שלא זכו באליפו ואתם עדיין מכירים בהם כגדולים ביותר.
אז כנראה שגם את הווארד לא נשכח, גם אם לא תהיה לו טבעת.

אלעד 17 באוקטובר 2013

אף אחד לא מדבר על טבעת. הבנאדם אמור להיות בשיא הקריירה והוא נראה כמו גירסה חיוורת של רוי היברט. אז הוא רוצה שיפרישו את המספר שלו?

גיסנו 17 באוקטובר 2013

שון קמפ כבר קצת נשכח בגלל עונות נפל בסוף הקריירה. בעוד כמה שנים לדתי הוא כבר לא יהיה מהטופ 15-20 פאוור פורוורדים של כל הזמנים כמו היום.

העניין הוא לא אליפויות, אלא מיצוי עצמי. כריס וובר נתן כמה עונות גדולות, ובשיאו הוליך סקרמנטו מוכשרת (שעד אז הייתה בקושי קבוצת פלייאוף) ומלהיבה פסע מגמר הנ.ב.א. יואינג היה פשוט יותר טוב מהווארד איך שלא תסובב את זה. מוטמבו הפךאת החסימה לאמנות. רג'י מילר היה הנמסיס של חצי מקבוצות הליגה בדגש על הניקס, ואחד מקלעי ה 3 הגדולים אי פעם. קרל מלון וסטוקטון? אתה מתכוון לזה שנמצא מקום שני או שלישי בטבלת הקלעים של כל הזמנים, וזה שנמצא בטופ3 ברשימת המוסרים והחוטפים של כל הזמנים?

אי אפשר כמעט להשוות אף אחד מאלה להווארד, שרוב העליונות שלו היא פיזית נטו (בניגוד לשאקיל שלצד עליונות פיזית מפחידה גם שכלל את המשחק שלו עם הזמן, חוץ מהעונשין).

ובכלל, שנות ה 90 היו משופעות בשחקנים אדירים שלא זכו באליפויות כילצערם הגיעו לשיא בתקופת ג'ורדן. היחיד שהצליח להכנס לוואקום שנוצר בשנתיים שג'ורדן פרש היה אולג'וואן.

קיש 17 באוקטובר 2013

תודה לך גיסנו. סקירה ממצה ויפה.
הווארד אכן לא ראוי, וכנראה גם לא יהיה ראוי בסיום הקריירה שלו, להימנות עם הרשימה הנאה הזו.
גם לא לזכות באליפות יכול להפוך לסממן ולאות לגדולה, כמו באמת בארקלי, יואינג, סטוקטון ומלון. אבל הווארד רחוק מאוד משם.
אין לי שום דבר נגדו, אפילו חשבתי שהוא יכול באמת לעשות את הקפיצה קדימה, אבל כנראה שבאמת הוא ייזכר כאיש גדול וחזק (מאוד) שהסתובב עם חיוך מטופש על הפנים.
הנקודה היא, שלא בטוח שזה בכלל מעניין אותו "איך יזכרו אותי בליגה".

איציק 17 באוקטובר 2013

קיש,
חזור לראשית השרשרת, מזה התחלתי…

ירושלמי 17 באוקטובר 2013

אני מסכים ולא מסכים.

מסכים שהווארד הוא פושע בטרייניג אם זה כל מה שהוא מצליח להוציא מעצמו.
מסכים שהוא בזבוז של שחקן ופוטנציאל שהלך לאיבוד ברמה המקצועית.
מסכים שגם לא הייתה לו השפעה ברמת שינוי מהותי שעשה.

אבל לא מסכים שבראיה הסטורית הוא יישכח.
הדור הצעיר שגדל ברגעים אלה על ברכי הליגה לא זכה לראות את שאק או האקים, לא יצא לו לראות את הסדרות המרתקות של יוטה מול שיקאגו או הלייקרס מול הקינגס.
מבחינתו הסנטר הגדול ביותר שהוא ראה נכון לעכשיו וששלט ועדיין שולט מתחת לסלים הוא הווארד.
תמיד, לא משנה מה, יהיו כאלה שיגידו "פעם שחקנים היו יותר טובים" ולדעתי בגזרת הגבוהים הליגה אמנם הלכה אחורה (בניגוד למשל לעמדה 3 שם בשנים האחרונות המציאו את התפקיד מחדש).
אז אני ורובכם כנראה באמת נגיד בראי ההסטוריה שהווארד הוא פוטנציאל שלא מומש, אבל ילדים צעירים ברחבי ארה"ב שרואים משחקים וסדרות וקונים ג'רזיס של שחקנים וקוראים מספרים וסטטיסטיקות, ללא ספק הם יבחינו בעליונות היחסית של הווארד לעומת שאר הליגה.
וזה מקבע את העליונות שלו בדור הנוכחי.
הרי במדבר כל קוץ הוא פרח.

איציק 17 באוקטובר 2013

אני מקווה שאתה טועה, כלומר אני מקווה שבקרוב יצמחו (ויש תקווה) סנטרים עם הגנה וריבאונד בסדר גודל שלו, אבל הכי חשוב, כאלו עם חוכמת משחק, תנועה נכונה מתחת לסל עם ובלי כדור. אנו רואים באינדיאנה תקווה ואולי גם אודום יתעורר בריא :-)

אלעד 17 באוקטובר 2013

אני ראיתי את האוורד משחק בשנתיים האחרונות, ואני סומך על הדור הצעיר שיידע לזהות היכן הגדולה אינה קיימת. האוורד לא יכול לזכות בכל העולמות – גם לעשות חיים וגם להיזכר כאחד הגדולים. אם בא לו לכייף אז שייהנה, אבל שלא יתבכיין אם מתייחסים אליו כאל ליצן.

תוהה בדרכים 17 באוקטובר 2013

ירושלמי,

נקודה יפה, בעיקר בכל הנוגע לעמדת הסנטר. מישהו שגדל על הליגה היום בכלל לא מבין מה זה סנטר דומיננטי באמת, משהו שנחשב למובן מאליו בשנות ה90: שחקנים של 27-30 נקודות למשחק, 12-14 ריבאונד ו4-5 חסימות. מפלצות סטטיסטיות ברמה של לברון.

תקופה שבה סנטר כמו אלונזו מורינג שעדיף ללא ספק על הווארד, נחשב למדרגה מתחת לטופ.

גיל שלי 17 באוקטובר 2013

שאקיל הוא חלק מהבעלים בסקרמנטו, האיש מוכשר בהרבה דברים, לא רק בלשים כדור בסל

קיש 17 באוקטובר 2013

שאקיל גם מתנדב (או לפחות התנדב)במשטרת מיאמי. האיש מולטי-טאלנט בהיקפים אחרים (תרתי-משמע…).

מאור 19 באוקטובר 2013

גם שיחק בסרט או שניים ;)
http://www.imdb.com/name/nm0641944/

בלינדר 17 באוקטובר 2013

מי זה דווייט האוורד?

אלעד 17 באוקטובר 2013

זה שאוהדי הלייקרס תלו שלטי ענק שמתחננים שהוא יחתום בקבוצה…

בלינדר 18 באוקטובר 2013

יש להפריד בין אוהדי לייקרס לבין אוהדי סטייפלס סנטר

אסף 17 באוקטובר 2013

הכל נכון ועדיין:
1. הסנטר הטוב בעשור האחרון.
2. שחקן ההגנה הטוב בעשור האחרון.
3. לקח אורלנדו לא מוכשרת בעליל לגמר ( דרך בוסטון הגדולה ולברון ).

אולי כשמדברים על פוטנציאל לא צריך להסתכל רק על מימדים פיזיים אלא גם על מיומנות טכנית ויכולת מנטלית. הווארד מחונן פיזית, אבל מקופח בתחומים האחרים ( יחסית, כן? אתה לא לוקח קבוצה לגמר רק על פיזיות ), ולהשיג את מה שהשיג במגבלות האלה זה גם לא רע.

אישית, תמיד הרגשתי שהוא מאבד קרדיט בגלל החיוך והגישה המבודחת. כאילו הפרצוף המיוסר של גארנט או המבט העמום של דאנקן הוסיפו לקבוצה שלהם נקודה אחת.

אלעד 17 באוקטובר 2013

הכל לא נכון:
1. זה בכלל לא כזה מובן מאליו שהוא הסנטר הטוב בליגה בעשור האחרון, מה עוד שזהלא כזה כבוד בעידן ללא סנטרים אמיתיים.
2. הגנה זה לא רק בלוקים. שנה שעברה בלייקרס הוא הראה חוסר אינטליגנציה מופלא בצד ההגנתי.
3. לא הוא לקח את אורלנדו – סון ואן-גאנדי לקח אותם, כשידע בדיוק איך להשתמש בחוזקות של האוורד ולחפות על חולשותיו. אותו ואן-גאנדח שהאוורד גרם לפיטוריו ומאז נראה הרבה יותר גרוע.

והחיוך – מה לעשות, קשה לקחת ברצינות סנטר שמשתעשע בזריקת שלשות בזמן שהקבוצה שלו, שאמורה להיות קונטנדרית, נאבקת על מקום 8 בפלייאוף.

תום 17 באוקטובר 2013

בלי טורגולו אורלנדו לא עוברים סיבוב ראשון או אפילו מגיעים לפלייאוף.

אסף 17 באוקטובר 2013

1. 2004-2013 הוא נבחר 5 פעמים לחמישיית העונה. חוץ משאקיל בדעיכתו אין לו תחרות אמיתית שם. אבל נכון שזה עידן חלש מאוד בסנטר.

2. שנה שעברה היה חלש, אבל באורלנדו נבחר 3 פעמים לשחקן ההגנה של העונה, ובשלוש השנים האחרונות שלו באורלנדו הם היו קבוצת הגנה מעולה ( מקום 6, 4, ו 4 בספיגת נקודות ), ולא היו שם מגינים טובים במיוחד מלבדו. מי השפיע יותר ממנו על ההגנה בעשור האחרון? אולי בן וואלאס? אבל הוא שיחק בסביבה הרבה יותר מוכוונת הגנה.

3. קרא לזה איך שאתה רוצה. אני מניח שאם אתה מחליף את הווארד בסנטר ממוצע באורלנדו 09, ון גנדי לוקח אותם בראש מורם ללוטרי.

אביעד 18 באוקטובר 2013

לא יפה. נא לא לשכוח את רשארד לואיס, הידו טורקוגלו וג'אמיר נלסון. כולם בשיאם. אני לא חושב שזה נכון לטעון ששלושת אלו לא שווים פלייאוף בלי האוורד.
סטן ואן גנדי הוא האיש כי הוא זיהה את נקודות החולשה והחוזק בסגל שלו וידע לבנות שיטה שתמצה את החוזק ותקטין את החולשה.
הוא לקח חוסם מעולה שלוקה באינטיליגנציית משחק וביקש ממנו לחסום בשביל כולם ולא לחשוב יותר מדי. הוא לקח חבורת מפציצים שלא אוהבים לשמור וביקש מהם לשמור על השלוש ולא לפחד שיחדרו עליהם. הוא אמר לארבעה שחקנים לשחק בחוץ ולפנות את הצבע כי ידע שיש לו ריבאונד התקפה וסנטר נטול מובים שיכול לעשות סלים רק באחד על אחד או מריבאונד.

אסף 18 באוקטובר 2013

אם שלושתם בריאים ובשיאם אז זה כנראה פלייאוף, אבל נלסון נפצע באמצע העונה ויצא מהתמונה.

ון גנדי הוציא את המקסימום ממה שהיה לו, באמת. אבל היתה לו את הפריבילגיה העצומה להשאיר את ההגנה על הצבע לשחקן אחד ( ראשאד לואיס שיחק 4 ) – ולראות את זה עובד. כמה שחקנים כבר יכולים לעשות את זה ?

אלעד 18 באוקטובר 2013

ואז האוורד בא וביקש "יותר את הכדור", "כי הוא הכוכב" (למרות שאין לו שום תנועה התקפית), והכול התחיל להתפרק. ומאז הוא לא מזכיר בכלום את ההבטחה שהוא היה באותה שנה. גם כל שאר הכוכבים מאותה קבוצה התדרדרו קשות.

ניב 19 באוקטובר 2013

מה שהכי כיף זה שאתם לא מבינים איזו עוצמתית תהיה יוסטון השנה עם הסנטר הכי טוב בליגה, הסנטר המחליף הכי טוב בליגה, הסקנד גארד הטוב בליגה, סמול פורוורד ברמת אולסטאר עם חוזה של פחות ממיליון דולר ל-2 העונות הקרובות, בין 5 הפוינטגארדים ההגנתיים הטובים בליגה (בברלי) או לחילופין לין שהוא הרבה יותר טוב ממה שכל אוהדי הניקס המתוסכלים יוכלו להודות לעולם ושורה של רול פליירס מעולים כמו גרסיה, די-מו, רג'י וויליאמס, אהרון ברוקס, גרג סמית' ואפילו כספי שנראה מצויין בקדם עונה.
אז עוד לא נזכיר את המילה אליפות, אבל נתקרב לשם ושנה הבאה האליפות נצבעת באדום ולהווארד תהיה טבעת להראות לששת הילדים שלו (או שמא 8?) למי שתוהה לאן ילך הכסף של הראש בטטה הזה אחרי הפרישה

אסף 19 באוקטובר 2013

בעונה האחרונה ההגנה של יוסטון היתה איומה. אם הווארד יוכל לשפר אותה בצורה משמעותית – יש מצב שאתה צודק.

Comments closed