סיאטל-סן פרנסיסקו (בלוג חי)

אפשר לנשום. אני שמח על סיאטל בגלל חוסר הקלאס של הארבו, בגלל שהרגליים של קייפרניק חיסלו חולית תופסים די מצויינת, […]

אפשר לנשום. אני שמח על סיאטל בגלל חוסר הקלאס של הארבו, בגלל שהרגליים של קייפרניק חיסלו חולית תופסים די מצויינת, ובעיקר בגלל שבמסגרת המגבלות הנוכחיים, סיאטל בנתה קבוצה הכי קרובה למושלמת.

דאון רביעי לניינרס, שתי דקות לסוף. אני בהלם מהמהירות שבה משחקות חלק מהחוליות. הליינבקרים של הניינרס בפתיחת המשחק, והצורה שבה הסקנדרי של סיאטל סוגר מרחקים.

17:23. קייפרניק עדיין יכול לצאת גיבור.

סיאטל ממשיכה לתת לניינרס הזדמנויות.

רוץ קולין, רוץ.

רוךל נראה שנגמרו לקייפרניק הניסים. האיבוד שלו ההחיל במהלך שקדם לחטיפה. הטעות המנטלית שלו גרמה לו לזרוק לשישה יארד במקום לרוץ ליארד אחד

17:20. לקארול יש ביצים. לווילסון יש כפתור מחיקת זכרון קצר (כפתור איליי נכנה אותו), קרלוס רוג'רס הוא החוליה החלשה בחוליה הכי חלשה בין שתי ההגנות על המגרש, ולנו יש משחק. עכשיו נראה מה יש עוד לקייפרניק בשרוול.

ג'ים הארבו הוא מאמן דוחה. המחשבה שזה איש שאמור להמשיך שושלת שבנה שם ביל וולש היא לא פחות מחילול קודש.

13:17. וההבדל הכי גדול במשחק הזה הוא שהדברים הקטנים מתגלגלים בינתיים לצד של הניינרס.

10:17. רפראוטר קייפרניק שלם בהתקפה, בסיאטל, נגד ההגנה של סיאטל, אחרי שסן פרנסיסקו נדחקת לעמדה מאוד לא טובה.

10:10. קומבינציה קטלנית של כוח ומהירות. הניינרס מתחילים עכשיו טיפוס מייגע. הקהל במשחק. הריצה של לינץ' היא רק שלב, הוא הצליח להשיג יארדים יפים גם בריצות שקדמו לטאצ'דאון, ונראה שהסיהוקס למדו את קייפרניק.

אני חושב שסיאטל יוצאת מההלם של הפתיחה.

לא משחק גדול של קייפרניק. אבל הוא לא טועה. בהתחשב במיקום של המשחק ובעבר של קייפרניק, זה הישג עצום.

מחצית. כל הנקודות עד עכשיו הגיעו ממהלכים גדולים. אני חושב שהקבוצה הראשונה שתירגע ותייצר דרייבים נורמליים תנצח פה.

כמה דברים: בולדין אנושי. סיהוקס ויתרו על עבירה של הניינרס שהיתה דוחפת אותם עמוק לתוך שטח המגרש שלהם, זאת אומרת שהם מעדיפים עמדת שדה גרועה יותר עבור פחות נסיונות עבור קייפרניק. ואני חושב שהשמיכה של סיאטל קצרה. היא מרוכזת בלעצור את המסירה של קייפרניק והיא משלמת על זה ברגליים.

ניתוח יפה של הנקודות של סיאטל. 62 יארדים בתשעה מהלכים. מתוכם מהלך אחד של 51 יארדים. זאת אומרת, 11 יארדים בשמונת המהלכים האחרים. ממוצע.

והניינרס יכולים לעשות צ'ק למשימה מספר אחת שלהם: להוציא את הקהל מהמשחק. 3:10

כתבתי את זה כבר בשבוע שעבר: אני חושב שראסל ווילסון הוא פרק חדש באבולציה של הקוורטרבק המובילי. הוא פשוט לא מפסיק לחפש את המסירה. אבל יכול להיות שבמשחק הזה זה יהיה בעוכריו. היו ויהיו פה כמה מהלכים שהוא פשוט חייב לרוץ בהם ולא לקחת את הסאק.

אתה מסתכל על הניינרס לפני בעיטת ההרחקה שלהם. זו לא קבוצת פוטבול, זה הנייבי סילס.

0:10. הימור נכון של הארבו, אתה לא מפסיד ארבע נקודות בגלל חצי אינץ' אם אתה מי שאתה חושב שאתה. לסיאטל אין שום תשובה לקייפרניק (זה לא פייר שההשמטה של בולדין תרשם כחוסר השלמה), ואני לא בטוח שאני אוהב את הקריאה נגד שרמן. תן להגנות לשחק.

משחק הכי בוגר שראיתי מקייפרניק עד עכשיו

ניתוח מאוד מקצועי: אמא'לה!!!!

הסופרבול יהיה משחק לא תחרותי. שימו לב למהירות של ההגנות הללו, שימו לב לבאזז לפני כל עמדה הגנתית. אתה חייב להתאמן לפחות שש פעמים בשנה כדי להיות מוכן לדבר הזה. אלו לא הגנות ששמים עליהן שיאים.

ראסל ווילסון מוציא את סיאטל ממצב שדה רע, אבל העבירה של השופטים לא שייכת לסוג משחק כזה.

ואני מציע לכם, שתי התקפות, להתרכז בעבודה של ג'סטין סמית, השחקן הכי חשוב של הניינרס לטעמי.

שני דברים עד עכשיו: הנינרס הרוויחו הרבה יארדים באיבוד הכדור, וזה קריטי במשחק שבו תהיה מלחמה על כל יארד. ואם קייפרניק ימשיך ככה, הוא לא גומר את המשחק בחתיכה אחת.

המהירות של הליינבקרים של הניינרס. אין דבר כזה. לפרנק גור יש הרבה יותר סיכוי לעשות יארדים מאשר ללינץ'.

0:3 ניינרס. מגמה מעורבת עבור הניינרס: הכניסו חששות לווילסון, אבל שוב הסתפקו בשלישיה. זאת כבר מגמה בפלייאוף.

עשר שניות. או מיי גוד

אני מקווה שזו תהיה המילה האחרונה שלי בכל מה שקשור לשיפוט במשחק הזה. אני חושב שהשופטים חייבים לשים גבולות כבר במהלכים הראשונים. לזרוק דגל על טאונטינג ומכל מה שמריח כמו התנהגות שלא קשורה למשחק. בשבוע שעבר, בקרולינה, הם איבדו את זה בדיוק שם.

אני חושב על המשחק הזה שפרסי הרווין הוא כלי שסיאטל ממש תחסר במשחק הזה. הרווין הוא לא משנה משחקים, הוא שחקן שנותן אופציות. ווילסון יצטרך אופציות, והוא יצטרך למצוא דרכים לנצח את המשחק הזה. התצוגה משבוע שעבר לא תספיק כאן. ועדיין, אני חושב שסן פרנסיסקו תהיה חייבת לשחק משחק נקי לחלוטין מטעויות כדי לנצח כאן.

CANDH

וזה מה שכתבתי לפני המשחק:

סיאטל-סן פרנסיסקו

אני אתחיל מזה שממש נמאס לי ללכת נגד חבורת הגברים של הניינרס. הם מנצחים בחוץ, הם מנצחים נגד יריבים שונים, הם הקבוצה הכי חמה בליגה. בלי פרסי הרווין וסידני רייס, ההתקפה של סיאטל ממש מוגבלת.

אבל אני חושב על המשחק הזה בדיוק מה שחשבתי על המשחק של ניו אורלינס בסיאטל בשבוע שעבר: זאת הזדמנות מצויינת לניינרס להראות שההבדלים בינה לבין סיאטל הם לא בהפרש של 26 נקודות. זה יהיה משחק של קטנות. פה עבירה שמרחיקה אותך עוד חמישה יארד, שם פסק זמן מבוזבז. במילים אחרות: זה המשחק של אוהדי סיאטל להפסיד.

סיאטל 21:23

דנבר-ניו אינגלנד (פוסט חי)
סופרבול. תחזית

תגובות

  • עובר אורח

    יאללה. המשחק האמיתי הולך להתחיל

  • רון

    זה יהיה של סיאטל.
    אצלם בבית, ההתקפה של הניינרס לא מספיק טובה.
    לצערי זאת תהיה אכזבה שניה הלילה.

  • בלינדר

    אני כל כך שונא את סיאטל, אין לכ כבר מילים

  • עורב סגול

    אמרו בפריגיים שהנהלת הליגה הנחתה את השופטים להיות קשוחים עם הקבוצות מייד בתחילת המשחק

  • mg

    הלילה זה הלילה של הארבו שיקרע את קרול :s

  • בלינדר

    טוב, הביצוע של ההמנון היה רע מאד אבל בשביל סיאטל זה עוד עובר. לפחות הם לא ביקשו משלושה היפסטרים עם קסילופון לנגן אותו (אבל אולי זאת הופעת המחצית, אנחנו עוד לא יודעים), שלא לדבר על איזו להקת גראנג' משוק הדגים.

  • mg

    טוב זה התחיל מעולה.

  • רון

    וואוו

  • רפאל זר

    בחיי, עדיף כבר חופני..

  • זורק מילה

    יופי של פתיחה לסיהוקס....

    לאבד כדור במהלך הראשון של המשחק ועוד במיקום כזה...

    • זורק מילה

      יצאו בזול רק עם מינוס שלוש.

  • עובר אורח

    איזו התחלה! כבר הצהרה גדולה של ההגנה של הסיהוקס

    • עורב סגול

      וגם של ההתקפה שלה

      • ניינר

        תזכיר לי איפה פלאקו עכשיו?

  • רון

    הניינרס רק עם שער. לא מספיק, אבל איזה פתיחה מסחררת.
    הגמר האמיתי.

  • רון

    איזה כיף. יש הגנות. זה פוטבול אמיתי.

  • רון

    זה יגמר בבכי.
    קייפררניק ייפצע בסוף.

  • טל

    לגבי ההערה האחרונה שלך- נראה לי שזה התכנון של סיאטל. משאירים לו מקום לרוץ

  • עובר אורח

    עם איך שהמשחק מתפתח, אני מתחיל לחשוב שזה שהניינרס השיגו 3 נקודות - אולי זה לא דבר מועט שהם יכולים להתאכזב ממנו...

  • טל

    זה ספורט? הדבר הזה?

    • ניתאי

      בושידו. מה ההימורים על מי מת ראשון?

  • זורק מילה

    כתבתי כבר שבוע שעבר אבל אני אחזור - סיאטל זו קבוצה די נכה התקפית. היא ניזונה הרבה מנקודות שההגנה שלה מביאה לה והיא חד ממדית עם הריצות של לינץ'. רוצה לומר. אם קייפרניק לא יזרוק כאן איזה אינטרספשיין אחד לפחות וגור יעשה איזה פמבל יהיה להם מאוד קשה לשים נקודות על הלוח. הניינרס לעומתם, חזקים מאוד הגנתית אבל הם גם חזקים התקפית עם רסיברים מטורפים.

    במשחק חפירות כזה הסיכויים של הניינרס לעבור לסופרבול משתפרים משמעותית, ולכן גם הימרתי עליהם. הלוואי ואטעה...

  • mg

    קפרניק

    • mnm

      ונאמר אמן

  • זורק מילה

    איזו ריצה של קפרניק, דאאאם. הסיהוקס לא עשו שיעורי בית מסתבר.

    אם זה ט''ד המשחק גמור.

  • Childish

    אני היחידי שחושש לחייו של פייטון עוד שבועיים?
    ההגנות האלה בשילוב הצוואר שלו זה קוקטייל מסוכן

  • זורק מילה

    הסיהוקס בהלם, גיים אובר. וילסון עכשיו ישתגע ויזרוק אינטרספשיין מהר מאוד.

  • ניינר

    טוטאל קונטרול

  • mg

    football bloody hell...
    זה נגד כל חוקי הפיזקה! מקרר לא יכול לעוף!

  • D! בארץ הקודש

    קודם כל - אל אלוהים!!! (יש רצח עם על המגרש)
    שנית - אל אלוהים!!! (איזו ריצה)
    שלישית - אל אלוהים !! (לא האמנתי שיהיה פה טאוצ'דאון. קק מצליח לא לשים טד מתוך האנדזון אבל זה קרה)

  • רון

    לא הולך קפיצת ראש פעם אחת - נעשה את זה שוב.
    הניינרס באו לקחת את זה. וגם להראות למי יש יותר גדול.

  • זורק מילה

    והכל התחיל בפנלטי מטומטם בדאון שלישי ל 9 יארד שהכדור עמוק עמוק בשטח של הניינרס. פנלטי של משחק.

  • דורון (אחר)

    נראה לי שקפרניק עשה את שלו עד עכשיו.
    מכאן והלאה זה המשחק של ההגנה של הניינרס להפסיד.
    הפצוע הראשון של המשחק צולע החוצה, אז בנימה פולנית, שרק ישארו בריאים (משני הצדדים).
    נ.ב. - אין אלונקות ב-NFL? למה שחקן צריך לצלוע החוצה?

  • זורק מילה

    וואו, טוב ראסל טוב.

  • רון

    ווילסון יצא גדול, אבל אם הוא ימשיך עם בלאגאן כזה, הוא גם יאבד.
    ומצד שני ההגנה של הניינרס, עוצרת ברד זון ומשאירה רק שער.

  • רון

    דרך אגב, אם הנייבי סילס היו עולים כאן על המגרש, היו עושים מהם קציצות.

  • טל

    אני מציע לא להתלהב כל כך מקפרניק. עד עכשיו הכל מקרי ומסירה אחת משמעותית לא ראיתי.

    • זורק מילה

      עשה דרייב אחד אדיר שהיה ריצה כולו שלו, מגיע לו המון קרדיט על כך ויכול להיות שזה יספיק לנצח מול קבוצה נכה התקפית. מסכים איתך שחוץ מזה הוא לא עשה כלום. במידה והם גם ינצחו זה לא יפריע לדורפן לדוגמה לשים שוב רק תמונה של קפרניק בפייסבוק ולהתעלם לחלוטין מהגנת הברזל שהיא זו שמביאה את הנצחונות , ושוב כרגיל דורפן וזאביק (אמנם יותר מתון מדורפן בנושא אבל עדיין) ימשיכו לעוף עליו כאילו מדובר באיזה עילוי הדור.

  • רון

    גם ההגנה של סיאטל באה לעבוד.
    זה יהיה מלחמה על כל אינץ' עד הסוף.

  • Amir A

    אם פותחים את המילון ומחפשים את ההגדרה לחוסר קלאס מוצאים תמונה של הארבו.

  • mg

    אני רק זורק מילה: שיפוט.

  • עובר אורח

    הסיהוקס הוציאו קצת מהמומנטום של הניינרס, אבל בינתיים עוד לא מצאו פתרון מול הגנה שלהם

  • רון

    זאב, ווילסון אומנם ממשיך לחפש כל הזמן את המסירה, אבל השוטטות הזאת מחוץ לפוקט עולה לו ביוקר, וזה עוד לפני שהוא נחטף. גם זה יבוא בסוף.

  • גיל

    המשחק של שתי הקבוצות כאוטי מדי בגלל הק"ב. אני מרגיש שכל אחד מהם הוא מהלך אחד מפציעה רצינית.

    • oded

      +1

  • עובר אורח

    וואו! מסירה! והיא גם נתפסה!

    • זורק מילה

      17 יארד בכל החצי הראשון, 18 יארד בדקה הראשונה של הרבע השלישי. מקסוול בחוץ, עכשיו יהיה לקפרניק יותר קל.

      • עובר אורח

        הבעיה של הניינרס היא שגם לגור יש משחק זוועתי

  • זורק מילה

    הסיהוקס חייבים מהלך גדול, אחרת הפינג פונג הזה לא יגמר טוב מבחינתם.

  • oded

    ככה חוזרים מהמחצית???

  • זורק מילה

    הללויה

  • D! בארץ הקודש

    קפרניק צריך להוביל מהלך טוב וארוך עכשיו
    לתת להגנה זמן להתארגן ולהראות שהוא יכול לבנות ולהחזיק דרייב

  • רון

    למדו את קייפרניק?
    פעם אחת הוא מסר והם התבלבלו לגמרי ונתנו לו שוב לרןץ.

  • D! בארץ הקודש

    בדיוק!

  • רון

    מהיר ועצבני - התגובה של הניינרס.

  • זורק מילה

    איי איי איזה תחת יש לקפרניק הזה, במקום פמבל ואיבוד כדור, ט''ד.

  • ניינר

    קור הרוח של קפרניק מדהים

  • עובר אורח

    המשחק מתחמם! כמה ריצות של גור שהלכו לשום מקום, היו שוות בשביל שהסיהוקס יאכלו את ההטעיה וקאפרניק יקבל מקום לרוץ

  • mnm

    מסירהגדולהקפרניק#(לכל מי שחיפש)

  • רוגל

    נראה שההנחיה לקפרניק במחצית היא להתעקש על המסירה, וזה עבד. כולם ציפו שהוא ירוץ ובמקום קיבלו ט״ד ממסירה מבריקה

  • דווידקה

    הרגלי הלמידה שלך רעים, זאב...אם זה נקרא אצלך ללמוד...
    האמת שיש לו את זה,אין מה לעשות...רואים שהוא פורח..

  • D! בארץ הקודש

    איזו החזרה.
    יש אחלה של משחק בחצי הזה

  • oded

    אני שואל באמת- למה הם לא בועטים לטאצ' בק? הבועט לא מספיק טוב?

  • עובר אורח

    איזה שינויי מומנטום יש מתחילת המחצית השניה

  • עובר אורח

    המומנטום כרגע של סיאטל. הניינרס כבר לא מצליחים לעצור את לינץ'

  • אלון

    הרבו מגעיל אותי.

  • רון

    לגמרי

  • טל

    מישהו לגבי וילסון לפני שקאפרניק זורק את האינטרספשן?

  • זורק מילה

    Omg

    ועכשיו כדברי רפי גינת ד-י-פ-נ-ס

  • אלון

    תענוג לראות את קיפרניק ככה.

  • Amir A

    כשממשיכים לחשוב קודם על הריצה ורק אחר כך על המסירה זה מה שקורה.

  • אלון

    השופטים דפקו שוב את הניינרס.

  • רון

    אוי הברך. זה כואב לראות.

  • D! בארץ הקודש

    אז ככה זה כשיש טלויזיה בספורט?
    אפילו דברים ממש ממש ברורים זוכים לשריקות לא נכונות?

  • Amir A

    שאלו אותי מה הבעיה שיש לי עם קפרניק. הנה התשובה:

    http://www.youtube.com/watch?v=YhygaWB_7Ek

    אני עם בראיין ביליק (מופיע בערך באמצע הוידאו)

  • עובר אורח

    השחקן הכי טוב של הניינרס יוצא. אין צדק בעולם

  • אהוד

    השופטים נותנים לסיאטל את המשחק אבל הם מסרבים לקחת

  • זורק מילה

    הסיהוקס לוזרים.

    לקפרניק יש את התחת הכי גדול בביזנס. מאבד כדור 5 יארד מט''ד וניצל פעם שנייה במשחק. זהו הרמתי ידיים. זה גדול ממני.

  • No One Important

    איזה יופי.
    השופטים הרגו את הניינרס ומגיע לפיט קארול מה שקרה עכשיו

    מי שמנסה לרוץ נגד הגנות כמו הניינרס דרך האמצע מקבל מה שמגיע לו

  • אלון

    ציפיתי למשחק קשוח והכל, אבל זה נעשה כאוטי מדי.

  • רון

    הלכו על 7 ונכשלו.
    עדיין יש תקווה.
    מצד שני לא ברור איך קייפרניק אמור לעבור מגרש שלם עכשיו, הוא יצא מפוקוס.

    • Sp

      פגעת בול. להבדיל מקאפ.

  • oded

    קפרניק נתן, קפרניק לקח...

  • No One Important

    קיפרניק הזה הוא לא ק"ב , שילך לחפש עבודה בשוק הדגים של סיאטל

  • אלון

    הוא לא ק"ב טוב, הרגליים שלו מטעות חלק מהכותבים פה.

    • זורק מילה

      בדיוק. אבל יש לו קבוצה מעולה. שמסתירה את זה - הגנה אימתנית, רסיברים מטורפים, אופנסיב ליין הכי טוב בליגה, מאמן אדיר, רץ כמו גור, אבל יותר מכל יש לו תחת, וזה הכי חשוב.

      הנה איבוד שלישי רצוף שלו שמסתיים בלי כלום לסיאטל.

      עם התחת שלו הוא עוד יסיים עם ט''ד ניצחון השניה האחרונה של המשחק.

  • עובר אורח

    77 יארד ללינץ' אחרי מגע. מול חוליית הליינבקרס של הניינרס.

  • רון

    צ'אנס אחרון.

  • mg

    זה הזמן של וירון דיויס הוא חייב להציל לי את היום/העונה. גם יונייטד גם הפועל ועכשיו הניינר? לא רוצה!!

  • רון

    איזה פאשלה של פוקס

    • זורק מילה

      הזוי.

  • Amir A

    אולי הרמה לא גבוהה, אבל המתח!!!

  • אלון

    יש לו תחת יותר גדול מלאיליי מאנינג.

  • זורק מילה

    כ''כ צפוי מה הולך לקרות כאן. עצוב.

  • זורק מילה

    ישששששש

  • רון

    קייפרניק לקח

  • Amir A

    יזכרו לו את זה עוד הרבה זמן.

  • זורק מילה

    הסוף להילולת הבאבא קפרניק:)

  • shohat

    טיפוס מגעיל ריצארד שרמן. אבל פרנצ'ייז פלייר.

  • Amir A

    ופסקי הזמן האלו שהארבו לוקח הם באמת חוסר קלאס ברמות שלא יאמנו.

  • זורק מילה

    שרמן התחפש לרודמן? ראיון הזוי.

    • אייל

      :)

  • No One Important

    קיפרניק לא ק"ב , כל מסירה אנדרתרוו

    וריצ'רד שרמן שוב מראה לנו איך זה היה לגדול בקומפטון

  • צור שפי

    זאב כל הכבוד, התחזית שלך היתה כמעט בול.

  • בני תבורי

    זורק,
    את מי אתה שונא יותר, סוארז טו קיפרניק?

  • זורק מילה

    לא שונא אף אחד מהם, את סוארז אני אפילו אוהב.

    אני שונא שמנפחים שחקנים, ניחא סוארז שהוא באמת כדורגלן ענק, אבל קפרניק? מי הוא בכלל? ליצן.

    • בני תבורי

      אה, אני חושב שאתה מגזים. קיפרניק אחד הקווטרבקים הטובים בליגה. לא סתם הוא מגיע לסופרבול ולגמר אזורי בשנתיים הראשונות שלו כפותח. יש לו עוד הרבה מה ללמוד, בזה אין ספק, אבל הוא מוכשר ורציני ועוד נזכה לראות אותו מנצח סופרבולים.

      • זורק מילה

        הוא לא קרוב להיות אחד הק''ב הטובים בליגה זו המצאה שלך ושל דורפן. אלכס סמית גם הגיע לגמר חטיבה לפני שנתיים עם קבוצה הרבה פחות טובה ממה שיש לניינרס היום.

        הניינרס אוברול כרגע זו הקבוצה הכי טובה בליגה, הם מגיעים לאן שהם מגיעים למרות קפרניק ולא בזכות קפרניק. אדרבה קפרניק זה המעצור הכי גדול של הקבוצה הזו. אחת משתי ההגנות הטובות בליגה יש, אופנסיב ליין הכי טוב בליגה יש, רשימת רסיברים מטורפים יש, גור יש, מאמן אדיר כמו הרבאו יש, ק''ב אין.

        קפרניק ק''ב בינוני ביותר, וגם אני נותן לו בינוני בגלל משחק הריצה שלו, כמוסר הוא חלש ביותר. אתה מוזמן להמשיך לעוף עליו, אני אמשיך לחתוך אותו חופשי.

      • יריב

        אני לא חושב שהוא אחד מהעשרה הטובים בליגה, אם כי אין לי ספק שהוא בין ה 20 הטובים. הניינרס אכן הצליחו יפה איתו בשנתיים האחרונות, אבל הם הצליחו יפה גם בשנה שלפני כן עם אלכס סמית (באותה מידה, בקירוב). הוא נותן יחסית הרבה מהלכים מרשימים, אבל הוא לא נותן תפוקה טובה ואמינה.

        לגבי האמירה האחרונה, אני לא רואה סיבה להבטיח שהוא ינצח יותר סופרבולים ממרינו. זה אפשרי, אבל אני לא חושב שהסיכויים גבוהים במיוחד (בין השאר, אני חושב שהרמה של הניינרס תרד ברגע שיתחילו לשלם לו, יצטרכו לשחרר אחרים בגלל תקרת השכר).

      • זורק מילה

        יריב

        גם אני חושב שקפרניק עומד איפשהו במיקום 15 - 18 הק''ב הטובים בליגה וזה בדיוק ק''ב בינוני בליגה הזו.

        לא ברור בעליל איך חלק מאוהדי הניינרס רואים בו אחד מהק''ב הטובים בליגה, ורק על זה אני מתרעם. דורפן אף הגדיר אותו ק''ב hof עתידי, שזה מופרך מהיסוד.

        • בני

          אתה מגזים. מבחינה סטטיסטית טהורה קאפרניק נמצא באיזור המקום העשירי. זה נכון שהיית מצפה ליותר אקספלוסיביות מהתקפה עם כלים כאלה. אבל שחקן שנותן סטטיסטיקת יעילות כמו קאפרניק (מבחינת TD/INT לדוגמא) ראוי לקרדיט. על אף שאני בכלל לא בטוח שהוא שידרוג כל כך משמעותי מול אלקס סמית'

          • יריב

            מה זה "מבחינה סטטיסטית טהורה"? קייפרניק תשיעי ברייטינג, אבל רייטינג הוא אחד מהכלים הגרועים ביותר שאני ראיתי לסטטיסטיקה כללית. אם זה המדד, טום בריידי הוא קוורטרבק בינוני (הוא 15 בליגה השנה).

            מבט מעט יותר כללי יראה שקייפרניק הוא 27 באחוזי השלמה, אבל שביעי ביארדים למהלך מסירה. הוא נותן די הרבה מהלכים ארוכים, אבל האחוזים שלו באופן כללי הם נמוכים. אם פוטבול היה משחק של ממוצעים זה היה טוב - הרבה יארדים למהלך, מה זה משנה איך הם מושגים (הרבה מהלכים קטנים או מעט גדולים). אבל פוטבול הוא לא כזה, בגלל מגבלת הדאונים ואורך המגרש. ככה יוצא שלמרות שהניינרס נהנים מעמדות שדה טובות (2 בליגה במיקום ממוצע לתחילת דרייב), הם רק 12 בליגה במספר נקודות לדרייב - קאפרניק יכול לתת לך מהלכים גדולים, אבל הדרייבים בדרך כלל קצרים (28 בליגה במספר מהלכים ממוצע לדרייב).

          • גיל

            המדד הכי טוב הוא זה של ESPN ה-total qbr. במדד הזה קפרניק במקום השביעי, באיזור של קאטלר ולאק. הוא בפירוש בשליש העליון של הק"ב אם כי הוא אינו ק"ב עלית.

            ובריידי בהחלט היה בינוני השנה על פי כמעט כל מדד.

          • בני

            רייטינג הוא כלי מעולה למדידת יכולת המסירה של ק"ב. אפשר לטעון לגנותו שהוא לא מביא בחשבון אספקטים של המשחק שלא קשורים למסירה, כמו סאקים פאמבלים או ריצות. קאפרניק אגב סובל מזה, כי הוא רץ מצויין.
            טום בריידי היה מאוד בינוני העונה מבחינת מספרים נקודות הזכות שלו זה הפציעות ויכולת טובה במאניטיים במשחקים מסויימים. דבר הזה הוא בהחלט משמעותי, אבל למעט מקרי קיצון הוא חלקלק מדי ובלתי ניתן למדידה.
            המדדים שאתה נותן הם לא פחות גרועים. מספר מהלכים בממוצע לדרייב, לדוגמא. זה יכול להיות חיובי מאוד או שלילי מאוד. בשורה התחתונה, הוא זרק 26 ט"ד שזה לא מעט, ונקודות לדרייב זה לא פועל יוצא של הק"ב בלבד. בכל אופן, לא מדובר בסטטיסטיקה בינונית

          • זורק מילה

            בני

            http://espn.go.com/nfl/statistics/team/_/stat/passing/seasontype/2

            כמו שאתה רואה הניינרס בראשותו מקום 30 מתוך 32. וזה עוד בקבוצה עם האופנסיב ליין הכי טוב בליגה (ראית פעם מישהו מהגנות היריב מצליח בכלל להתקרב לקפרניק שהוא לא מנסה לרוץ? יש לו זמן נצח לקחת זריקה טובה) ורשימת רסיברים פשוט מטורפת. פשוט אין לו את זה. ק''ב מהטובים בליגה במקומו היה מעיף את הקבוצה הזו לשליטה בלעדית בליגה. קפרניק ק''ב בינוני, שים אותו בקבוצה אחרת שלא יכולה להחביא את הבינוניות שלו ותוך שנה שנתיים הוא נעלם בכלל מהליגה ועובר לשחק ששבש.

            ולא קשור אליך, רצתי לראות את הטוטאל ק''ב של espn, וראיתי שהשנה הק''ב הכי טוב בליגה היה הק''ב המחליף של שיקגו.... :)

          • בני

            זורק,

            כמות יארדים זה המדד האחרון שצריך לבדוק באיכות של ק"ב. יעילות היא הרבה יותר חשובה, ובזה קאפרניק הוא לא רע. האמת שבמשחקים שאני ראיתי אותו הוא לא עשה לי רושם טוב מדי, אבל כשנכנסתי לבדוק מספרים הופתעתי, אלה מספרים טובים, אי אפשר להתכחש לזה. אני מסכים איתך שעם כאלה רסיברים אפשר לתבוע מהק"ב גם קצת volume, אבל הדבר הזה קשור גם לסגנון משחק

          • זורק מילה

            בני

            זה כמות יארדים במסירה, בטח שזה רלוונטי.

            אני אגיד שוב, המספרים שלו משקרים. הוא משחק עם האופנסיב ליין הטוב בליגה ורסיברים מטורפים ובריידי השנה לדוגמה שיחק עם רסיברים בשקל וחצי. אז כן, הסטטס' משקרת, כי קפרניק לא היה קרוב השנה ביכולת של בריידי (ואני רחוק מלהיות אוהד שלו, סתם מביא דוגמה כמו יריב).
            גם כמות הט''ד שלו מנופחת, תבדוק כמה מהם הושגו אחרי שההגנה המפחידה של הניינרס חטפו כדור עמוק בתוך הרדזון של היריב, והבינוני הזה בא מחר לחמישה יארד ולוקח את כל הקרדיט.

          • בני

            אתה טועה, זה כמות היארדים הכללית. בכמות היארדים למסירה הניינרז נותנים בממוצע 7.7 יארד. זה מעולה ומספיק למקום 7 בליגה.

          • גיל

            מקוואן אכן היה הק"ב הכי טוב בליגה במשחקים המעטים ששיחק, אין כאן שום fluke. המדד מאוד אמין במקרה הזה.

          • יריב

            קודם כל, העובדה שהנתונים של בריידי רעים השנה הם חלק מהעניין. כל סטטיסטיקה בפוטבול, גם זו המכונה "אישית" היא תוצאה של מאמץ קבוצתי. לכן אני לא רואה את ההגיון בטענה על משהו "מבחינה סטטיסטית טהורה".

            לגבי כלים למדידת רמת הקוורטרבק, אפילו אם היינו מרשים לעצמנו להתעלם מבעיית התלות בקבוצה אין מדדים טובים בכלל. כל הממדים שרירותיים לחלוטין, ואף אחד מהם לא מתייחס למרכיבים כמו אי הליניאריות של דרייבים. כמובן שאף אחד מהם לא מתייחס לסוגיות של טקטיקת משחק כמו רמת סיכון, ניהול שעון וכולי. מכל הדברים האלו אולי אפשר להתעלם במשחק כמו כדורסל, לא בפוטבול. ל total qbr אני לא מתכוון להתייחס (למרות ש ESPN טוענים שהוא מתייחס לרוב הבעיות האלו), כי אני לא רואה סיבה לתת התייחסות לציון שמישהו נותן בלי לתת תיאור מלא של המדדים. עד ש ESPN לא יחשפו הגדרה מלאה (או מימוש בקוד, גם זו הגדרה) זה לא מדד בכלל, סתם מערכת הציונים שלהם.

            לגבי רייטינג, אם מישהו חושב שזה כלי טוב אני מזמין אותו להסביר לי למה לשמונת הקבועים בנוסחה יש דווקא את הערכים האלו.

          • זורק מילה

            בני

            אני יודע שזו כמות היארדים הכללית. ואני אשאל שאלה רטורית - למה קבוצה כמו הניינרס עם אופנסיב ליין כזה ורסיברים כאלו מדורגת במקום השלושים מתוך שלושים ושתיים? אולי כי לק''ב שלה אין מושג מה לעשות עם השחקנים המדהימים שנמצאים לידו?

          • גיל

            לקפרניק רוב העונה לא היו רסיברים טובים כי הקבוצה סבלה מהרבה פציעות. ברגע שכולם חזרו ובעיקר קרבטרי, הקבוצה הפכה להרבה יותר ורסטילית ובלתי צפויה והוא הצליח יותר. גם אי אפשר להתעלם מהריצות שלו שלא נמדדות במדדים לק"ב והן מוסיפות פן נוסף למשחק שלו. התמונה הכללית היא שהוא ק"ב לא רע שמקבל פה ושם החלטות גרועות אבל בטח לא דומה לק"ב גרוע בליגה הזו.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כמה אפשר להסתכל על שחקן רק דרך נקודת המבט של הנתונים. קפרניק סיים עכשיו עונה שלישית בליגה, זהו. פעם QB היו לומדים את המשחק במשך שנתיים מהספסל וצפייה בקוורטרבק הפותח. יש לו עוד כמים שנים בליגה הזו על בטוח, פשוט לא קולט איך אפשר לחרוץ שהוא עלוב או בינוני. חלאס עם תרבות האינסטנט הזו ותיהנו לראות שחקן שמתבגר בתוך המשחק (Mature in the game)

    *שמחתי על נצחון סיאטל אתמול

    • יריב

      לי, לפחות, אין כוונה לטעון משהו לגבי קייפרניק בראיה היסטורית. מה שאני אומר הוא רק שקייפרניק השנה הוא בעיני קוורטרבק בינוני, ביחס למה שיש בליגה השנה. אני לא רואה למה העובדה שהוא חדש רלוונטית לשאלת רמתו הנוכחית. יכול להיות שבעתיד הוא יהפוך להיות קווטרבק עילית, יכול להיות שהוא לא ישתפר, ובכל מקרה הוא עשוי לזכות בכל מיני דברים או לא לזכות בכלום. הדיון היחיד שיש טעם לנהל כרגע הוא על המצב עכשיו.

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

        המצב עכשיו הוא שהוא היה במרחק מסירה אחת מהופעה שנייה בסופרבול. ממש לא מעריץ, האמת היא שזה די צורם לראות שחקן שלא נתפס כאינטליגנטי כמו שאר חבריו לקבוצה

    • בני תבורי

      משתמש,
      לא שמחתי על הניצחון של סיאטל אבל אני מאוד מסכים אתך. קיפרניק סיפק כמה רגעי עילית לצד כמה רגעים איומים ומוקדם עדיין לקבוע על סמך שנתיים לאן יגיע. אני בהחלט שמח שהוא בקבוצה שלי ומקווה שישתפר.

      • זיגי

        בני,

        הבעיה היא שהוא לא מראה סימנים לשיפור.
        מונטנה מתייחס לק"ק כאן
        http://www.nfl.com/news/story/0ap2000000314362/article/joe-montana-colin-kaepernick-has-room-to-improve?campaign=Ext_Email_1st10_20140117&cvosrc=Ext_Email.Epsilon.1st10_20140117

        נכון שסה"כ חוות דעתו חיובית, אבל הוא אומר שקפרניק צריך להשתפר ב-2 תחומים - להשאר יותר בכיס ולחפש את המסירה לפני שהוא מוותר ומתחיל לרוץ, ולדייק יותר במסירות. זו כמובן אבחנה נכונה, וקשה לי להאמין שהארבו ורומן לא אמרו את זה כבר לקפרניק, ללא שום שינוי נראה לעין.
        אני חושד שלפחות בעניין הראשון העניין אבוד.

        • גיל

          זיגי, זה נכון שהוא לא השתפר השנה בהרבה אבל צריך לזכור ששנה שעברה הוא הגיע משום מקום ובאמצע העונה ולכן היה לו יתרון על קבוצות שלא הכירו אותו. השנה גם רוב העונה היו לו הרבה פצועים. עדיין, הבעייה שלו לדעתי היא חוסר מחויבות מוחלט למסירה וזה אספקט שצריך להשתפר. רוב הק"ב עושים קפיצה גדולה בשנה השלישית שלהם ולכן יהיה מעניין לראות מה יקרה שנה הבאה. יש לו הרבה פוטנציאל והוא צריך הדרכה מתאימה רק שלא ברור עם הארבו הוא האיש המתאים.

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

        אני מאמין שהוא כן ישתפר. זאת קבוצה מאומנת ולדעתי יש לו פוטנציאל להיות וטרן יום אחד

  • No One Important

    כל המספרים האלה לא מי יודע מה כי חלק גדול מהם מגיעים בבלואאוטס.
    מבחינת מבחן העין, בשבועיים האחרונים ראיתי את קיפרניק מוסר פיק 6 לידיים של הקורנר של גרין ביי במהלך גומר משחק דקה לסוף ולמזלו הקורנר השמיט את זה.
    ואתמול 3 איבודי כדור ברבע האחרון וזה הפסיד את המשחק.
    קבלת ההחלטות שלו היא לא טובה

    בקשר לתוצאות כלליות,גם הקבוצה של סאנצ'ז הגיעה רחוק מאד בשנתיים הראשונות שלו, זה לא אומר שהוא היה ק"ב טוב.

    • גיל

      סאנצ'ז בעיקר לא הפריע בשנתיים הראשונות אבל לא היה ממש פקטור בריצה שלהם. קפרניק לעומת זאת מהווה שחקן חשוב בריצה של הניינרס לטוב ולרע. נגד גרין ביי הוא גמר את המשחק, אתמול בחצי הראשון הוא פירק את ההגנה של סיאטל עם הריצה שלו ומסר ט"ד מדהים לבולדין. בסוף הוא באמת היה גרוע והרג להם את המשחק אבל בלעדיו הם לא היו בכלל בעמדה לנצח.

Comments are closed.