גול ראשון

התקשורת, קווים לדמותה

מהרגע הראשון היא מתעסקת בזה, מפמפמת את זה, כותבת על זה, מפרסמת על זה, מדפיסה על זה, מדברת על זה, מברברת על זה, משדרת על זה, מפטפטת על זה, מלהגת על זה, חופרת על זה.

מתי יהיה הגול הראשון? מה עם הגול? האם יהיה גול? מתי הגול? רק שלא תסיימו קמפיין בלי גול. זה מביך שלא כובשים גול. נותרו עוד חמישה משחקים לתת גול. עוד ארבעה משחקים לתת גול. עוד שלושה משחקים לתת גול. מה אם לא תתנו גול? זה כבר קצת לחוץ לא? גול גול גול. שער שער שער. קמפיין אפס-אפס, קמפיין אפס-אפס, קמפיין אפס-אפס.

בום, גול. ראשון.

פחחחח כולה גול, אחד, מה ההתלהבות. פתטי לשמוח מכזה דבר. גול מסכן מצמק משלוש אפס, ממש שער הרחמים.

התקשורת, קווים לדמותה.

הכוכבים הנשכחים של שנות ה-90 – מגן ימני – ג'ורג'יניו
שביר מתפורר בקלות

159 Comments

איציק 5 בנובמבר 2015

ממש פוסט של דורפן…
אני עדיין מחפש עוד 10,000 מילה שכנראה לא עברו בהעתק הדבק כראוי.

פורד פרפקט 5 בנובמבר 2015

בדקתי שזה לא בורוביץ' בטעות

Yair 5 בנובמבר 2015

קל מאוד להדביק כותרות כמו ״מביך״ ו״פתאטי״ כשאתה מסתכל מהצד ולא מעורב אמוציונאלית, מה אכפת לתקשורת לפמפם? הם חוגגים לא משנה מה יקרה.
מכבי ת״א של השנה לא מספיק טובה כדי לספק הופעה טובה יותר בליגת האלופות, זה מה שיש ואם זה מביך מישהו בערוץ הספורט, קהל אוהדי מכבי חיפה והפועל ת״א או כל אחד אחר – שיובך.

אדם 5 בנובמבר 2015

למה מביך, מהנה. איפה עוד אנחנו יכולים לראות את מכבי מושפלת תגיד לי? זה כל מה שנשאר לנו. ומה לעשות, לחגוג שער מפנדל שקובע 3-1 כאילו היה שער אליפות בטדי זה מגוחך.

Yair 5 בנובמבר 2015

יכולת לבוא לבלומפילד לפני שבוע וחצי

Bad Boy 5 בנובמבר 2015

לא הבנתי. התקשורת אשמה?
אם מכבי חושבת מקצועני היא צריכה להתנתק מרעשי התקשורת ולהתרכז בעצמה.
מכבי קבוצה חלשה להחריד ברמות האלה וזה כל הסיפור.
מתי שנבין שגול לא שווה כלום אם קיבלת אחד יותר אולי נתקדם אבל רק נתקדם..
המרחק נכון לרגע הזה – עצום.
מכבי כמובן תפסיד גם את שני המשחקים הבאים.

שי פרנסיסקו 5 בנובמבר 2015

התקשורת לא אשמה בכלום. היא פשוט מטופשת ולא מקצוענית. אני חושב שהשחקנים והמאמן יודעים את זה, שזה גול שלא שווה כלום. אבל מה לעשות, המשקולות על הרגליים והקוף על הגב מרוב הדיבורים עושים את שלהם, ועל כך הייתה החגיגה.

ברמה המקצועית, אין לנו מה למכור שם. החשיבה של השחקן הישראלי כל כך איטית, שעד הוא החליט מה לעשות סגרו אותו ואת כל אופציות המסירה. זה בעיקר בגלל שאין יכולת טכנית מספיקה לשחק מהר ובנגיעה, ואין VISION ו – ANTICIPATION כדי לחשוב 3 צעדים קדימה. אחד הדברים שהכי בלטו לי במשחקים בליגת האלופות עד עכשיו, זה עד כמה שחקני מכבי הולכים במגרש, מחכים לכדור לרגל במקום לכדור בתנועה לאן שהם רוצים להגיע אליו, שמגיעה מסירה אף אחד לא יודע מה הוא רוצה לעשות עם הכדור וכו' וכו'.

לא ברמה הזאת (עדיין).

איתן 5 בנובמבר 2015

עם טרמינולוגיה כזאת אני מבין שהיית וורלד קלאס מנג'ר בפוטבול מנג'ר :)

שי פרנסיסקו 6 בנובמבר 2015

א. כן :) מי לא היה?
ב. זה תוצאה של מעל לעשור של מגורים בארה"ב… נעלם לי חלק מהאוצר מילים…

תולעת 5 בנובמבר 2015

האמת שכל מי שהתראיין במכבי אמר שהגול הזה חסר משמעות וההתעסקות פתאטית, אז כנראה שהם הבינו

עומר 5 בנובמבר 2015

יש המון אנשים שמובכים יותר מדי בקלות. ממליץ לעבוד על זה.

אור 5 בנובמבר 2015

מדויק.
״ועוד מפנדל שלא היה, השופט היה נדיב איתם״

ניתאי 2 5 בנובמבר 2015

הבעיה היא שזה לא רק התקשורת, זה גם האוהדים.
יצא לי לשמוע שיחה של אוהדי מכבי חיפה, שממש ממש מקווים שמכבי לא תבקיע כדי ש"יפסיקו לצחוק עלינו על ה0-0-0".

פשוט הזוי שזוכרים למכבי חיפה 6 הפסדים על האפס נגד באיירן, יובה ובורדו, אבל ישכחו תוך יומיים 5 משחקים רצופים בלי שער נגד הפועל כפ"ס, בני יהודה, מכבי ת"א, הפועל ב"ש ובני סכנין.

MOBY 5 בנובמבר 2015

סטטיסטיקה
כשאנחנו מקדשים את הסטטיסטיקה והשורה התחתונה זה מה שיוצא.
אני מאוד נהנתי מה 000 וזה גם מייחד אותנו מול שאר מרעין עם הפרשי שערים של 1-20 .
התקשורת רובה מהמרכז וצהובה אז על מי אתה מתלונן?
אז נשאר חידה לשבת אצל דורפן עוד 20-30 שנה.

עודד 6 בנובמבר 2015

חייב לשאול, מה זה האפס השלישי?

גיסנו 5 בנובמבר 2015

מה שעל פעם משעשע אותי מחדש כשמכבי משיגה מטרה כלשהי שמציבים בפניה, ומקנטרים אותה על אי השגתה, טפשית ככל שתהיה – פתאום זו בכלל לא הייתה המטרה.
עד לא מזמן זה היה ״תגיעו לצ׳מפיונס״, אח״כ ״תעברו את החצי ותשימו גול״, ועכשיו זה ״אבל המאזן של חיפה היה יותר טוב״

ר.בקצה 5 בנובמבר 2015

תזכורת- בין ״תגיעו לצ׳מפיונס״ ל״תעברו את החצי ותשימו גול״ הסתתרה עוד מטרה שאוהדי מכבי מעדיפים לשכוח- ״נקודות בסטמפורד ברידג׳״

צור שפי 5 בנובמבר 2015

תעזוב בסטמפורד ברידג׳ – נקודות כלשהן. כשראיתי את ההגרלה אמרתי לעצמי (אוהד הפועל) שתיקו ביתי מול דינמו ואחת משתי האחרות זה סביר, יותר מזה ייחשב להצלחה.בינתיים מדובר בכישלון.

ארז 5 בנובמבר 2015

גיסנו, אתה קצת מיתמם עכשיו.
אם זאת הייתה כל קבוצה אחרת שחוגגת שער מצמק בגארבג' טיים עם 0 נקודות מ4 משחקים, כשאין נקודות צפויות באופק, היית מסתלבט. אתה אינטליגנטי מכדי לחזור כל פעם על המנטרה של כל העולם נגדנו. וכן, בראייה מפוכחת, נכון לעכשיו, איך שלא תהפוך את זה, הקמפיין הזה מביך יותר מזה של חיפה.

אורן השני 5 בנובמבר 2015

+1

גורביץ' 5 בנובמבר 2015

התהליך נמשך, מכבי נראו מצוין אתמול, שטפו את המגרש.
פורטו לא הגיעו למצבים בכלל, שלוש בעיטות, שלושה שערים, 0 קרנות.
גול מדהים של זהבי ממהלך קבוצתי שמסמל את התהליך גדילה שמכבי תל אביב עוברת – תיפול ברחבה ותקווה שריינשרייבר ישרוק.

גלעד בלום 5 בנובמבר 2015

גיסנו- זה עדיין ״תבקיעו שער שדה ונדבר״, זו משוכה ששווה להזכיר שעוד לא עברתם.

רפאל 5 בנובמבר 2015

נכון,
מיקרוקוסמוס של תרבות הצריכה/תקשורת.
בונים לך תסריטים בראש, מתלהבים מהם, ברגע שזה קורה בעצם מבינים שנגמר הסיפור הנוכחי וחייבים למצוא משהו חדש למכר אותך אליו.
מבינים כמה שטיפת מוח יש אחרי שלא רואים טלוויזיה מסחרית לתקופה ואז במקרה נתקלים על פרסומות או אפילו התכניות עצמן ( ריאליטי כביכול ).

ר.בקצה 5 בנובמבר 2015

אוהדי מכבי בעצמם פיתחו את התסריטים- מהסרט המקורי ״אפשר להפתיע בסטמפורד ברידג׳״ דרך ההמשכון ״3 נקודות נגד דינמו קייב״ ועד הכישלון המסחרי ״תיקו אצל פורטו״.

אלעד 5 בנובמבר 2015

נפלה עטרת ראשנו עם הפנדל הזה של זהבי. אין עוד טעם לחיי (הכותב אינו אוהד מכבי חיפה).

Gil - Zimbabwe 5 בנובמבר 2015

כל הזמן מדברים על המרחק העצום בין השחקן הישראלי לאירופי אבל לא מבינים שעד שלא יגדילו את מכסת הזרים הרמה לא תעלה. לזרים יש ערך מוסף בהכל ולא רק על המיגרש, בנוסף התחרות על המקומות הפנויים מצד הישראלים תקטן דבר שיחייב אותם להשקיע הרבה יותר.
מעבר להכל מה אנחנו מתלוננים? ארסנל קיבלה 5 בהפרשי רמות שאמורים להיות הרבה יותר קטנים ממכבי פורטו.

Duncan 5 בנובמבר 2015

מסכים שתהיה תחרות, אבל אני מאמין שיגיעו זרים חלשים. בדיוק כמו אלו שכעת משחקים.

גורביץ' 5 בנובמבר 2015

ארסנל לקחו את הנקודות מבאיירן איפה שהם היו צריכים לקחת, בבית.
מכבי לא חיברו יותר מ-4 פסים כל הקמפיין הזה

מאיר (חדש בשכונה) 5 בנובמבר 2015

נו טוב, פה כבר התסכול מההצלחה של מכבי בארץ כתב את השטות הזו במקומך. אני תוהה אם אתה יושב מול הטלוויזיה וסופר מסירות רצופות.

רניב 5 בנובמבר 2015

בפורטו שיחקו 3 פורטוגלים אחד מתוכם בכלל אפריקאי. במכבי 9 ישראלים. זה הנתון שמסביר את פער הרמות בצורה הכי טובה.

גיא זהר 6 בנובמבר 2015

עוד שני זרים לא ישפרו את המעמד של מכבי באירופה, אבל יהפכו את הכדורגל בארץ סופית לכדורסל.

אריאל גרייזס 5 בנובמבר 2015

ביבי היה גאה בספין שלך. בואו נדבר על התקשורת במקום על העובדה שמכבי נראית לא שייכת בכלל למפעל הזה. מתי כבר נודה שכל ההעפלה הזאת לאירופה היתה פוקס שנבע מכמה גולים מקריים של זהבי וחולשה של היריבות?
מכבי נראית אאוטמאצ'ד לגמרי בכל אספקט של המשחק. על זה צריך לדבר, למי אכפת מהתקשורת (שמשקפת,דרך אגב, את מה שהאוהדים של מכבי לא הפסיקו לדבר עליו כבר חודשיים)

ארז 5 בנובמבר 2015

בול

D! פה ועכשיו 5 בנובמבר 2015

כל מה שאמרת אריאל
מלבד חולשת היריבות. לא צריך בכל פעם שקבוצה גוברת על אחרת לצרף לזה אוטומטית חולשה של היריבות. גם אם באזל היא אל אותה באזל של לפני שנתיים. מכבי הגיעו מוכנים למשחקים שלהם והוציאו את התוצאות הרצויות להם.

אריאל גרייזס 5 בנובמבר 2015

זה לא שהיריבות היו חלשות פר-סה, זה שבאותם משחקים ספציפיים הן לא הפגינו רמה גבוהה במיוחד. במיוחד הדברים אמורים בצ'כים, שאחרי שדי תפרו את מכבי פה בבית, הגיעו ממש שאננים למשחק הביתי שלהם ומכבי, יאמר לזכותם, ניצלו את זה

מאיר (חדש בשכונה) 5 בנובמבר 2015

הצכים ניצלו בארץ 2 מתוך 3 הזדמנויות שמכבי סידרו להם. לא תפרו ולא נעליים.

טל בן יהודה 5 בנובמבר 2015

לא מתאים לך להתנהג כמו אחד מהמגיבים האנונימיים שנכנסים ומשאירים תגובה עם שם ומייל בדוי ומתלוננים שאני לא כותב על מה שהם רוצים שאני אכתוב.

מבטיח לך שמאתמול בערב ועד היום בערב (שמכבי סל תהפוך למוקד) יהיו הרבה מעל 250 טורים, כתבות, ידיעות ופרשנויות בשבילך על איך מכבי ת״א נראית ועל איך היא בינתיים לא ברמה של ליגת האלופות. אם חשוב לך שגם איזה בעל בלוג צהוב, עם כמה מאות בודדות של קוראים, יכתוב את אותו הדבר בדיוק כמו שכל האחרים יכתבו היום, אז הנה:

מכבי לא ברמה הזו.

יובל 5 בנובמבר 2015

צודק לגבי התקשורת, כל התמקדות הזו בקמפיין ה-0-0-0 של מכבי חיפה ובהשוואות הוא לא לעניין.
מה שכן צריך לדבר עליו הוא על איך הקמפיין הזה של מכבי ת"א, בדיוק כמו הקמפיין הקודם של מכבי חיפה ואפילו יותר מכך (היות ומכבי זו למעשה נבחרת ישראל מחוזקת במיטרוביץ' וראיקוביץ' ) מוכיח עד כמה הכדורגל הישראלי התרחק מאירופה ברמה, והפערים הם פשוט מדהימים.

אריאל גרייזס 5 בנובמבר 2015

הדבר הראשון שהיה לך לכתוב אחרי אתמול הוא על התקשורת. אני לא רואה איך זה רלוונטי בכלל למה שראינו. נמאס לי לשמוע על התקשורת כל הזמן, בהכל הם אשמים היום.
כבר חודשיים אני שומע אוהדי מכבי מדברים על להבקיע גול כדי לא להיות כמו חיפה ועכשיו התקשורת אשמה? יאללה יאללה.
והעניין הוא שזה בכלל לא בא לדבר על מכבי תל אביב. מדובר באלופה זה שלוש שנים ברציפות, המיטב הישראלי שכסף קנדי יכול לקנות. וזה לא מסוגל בכלל לתת תחרות הכי קטנה לקבוצה מהדרג השלישי באירופה. ואחרי זה יגידו שמאמן הנבחרת אשם. הגיע הזמן שמישהו יפנים שהכדורגל שלנו נמצא איפשהו בשנות השבעים.

טל בן יהודה 5 בנובמבר 2015

לא רק שלא האשמתי כאן את התקשורת במשהו, אפילו לא ביקרתי אותה. רק ציינתי את התנהלותה.

עצם זה שאתה חושד שאני מאשים אותה משהו מעיד בעיקר על מה שאתה חושב על ההתנהלות הזו שלה.

אריאל גרייזס 5 בנובמבר 2015

פי, איזה התממות. אתה, מבקר את התקשורת? אתה? מה פתאום. רק ציינת את ההתנהלות שלה. ברור.
בוא נדבר על מכבי והכדורגל הישראלי, הרבה יותר חשוב ממה שהתקשורת כתבה ואמרה (דרך אגב, בשום מקום לא ראית משהו כמו "פחחח, גול". כן כתבו שההופעה של מכבי הכי חלשה של קבוצה ישראלית בליגת האלופות – מה שנכון לגמרי)

טל בן יהודה 5 בנובמבר 2015

הנה, בשבילך, כל מה שהצלחתי ללקט עד עתה על מכבי ועל הכדורגל הישראלי זה שהיא לא ברמה של צ'מפיונס:
http://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=398&docID=199630&lang=HE

http://www.one.co.il/Article/15-16/1,14,3,0/260001.html
http://www.one.co.il/Article/15-16/1,14,3,0/259988.html?ref=hp

http://sports.walla.co.il/item/2903955
http://sports.walla.co.il/item/2903950
http://sports.walla.co.il/item/2903935

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4721272,00.html

http://www.haaretz.co.il/sport/opinions/.premium-1.2769381
(זה של "הארץ", אז אם אתה לא משלם 5₪ לחודש, כנס ללינק מהסלולארי, אתה תאהב את הכותרת)

אני מניח שבמהלך היום יעלו לרשת עוד טורים.
הלינקים כאן לא כוללים כמובן את מה שנכתב בעיתונים מודפסים (ניתן להשיג ברכבות בלבד).
כמו כן, היום ב-18:00 יהיו לך 2 תחנות רדיו שיתעסקו בזה שמכבי ת"א לא ברמה הזו לפחות שעה, כלומר שעתיים של דיבורים (תקשיב לאחד ולשני תלך לאתר הרשמי ותשמע הקלטות).
אני צופה שמהדורות חדשות הספורט בערוץ 5 ידברו על זה, ואני מניח שגם יציע העיתונות יעסקו בהרחבה (בהנחה שזה עדיין משודר, אני באמת שלא יודע).

אריאל גרייזס 5 בנובמבר 2015

לא הבנתי, אתם כן ברמה?
הרי זה בדיוק מה שאמרתי, שהתקשורת כותבת שאתם לא ברמה, שזה נכון לגמרי. לא הבנתי את הנקודה שלך

טל בן יהודה 5 בנובמבר 2015

לא חושב שציינתי איפה שהוא שמכבי ברמה הזו. כתבת שאתה מעדיף לקרוא (או לדבר) על הנושא הזה, אז נתתי לך מספיק לינקים שכבר עשו את זה. אני באמת שלא חושב שיש צורך שעוד מישהו יכתוב על אותו הדבר כאן בדה באזר, אז כתבתי על משהו אחר.

אריאל גרייזס 5 בנובמבר 2015

הבנתי. אתה בעצם חדשן שמקדים את זמנו :-)

ירוק 6 בנובמבר 2015

טל – אני רק מקווה שתמשיך בדרכך הברוכה, ובפעם הבאה שתעלו לליגת האלופות באופן דרמטי (נקווה שזה מדע בדיוני, אבל אני פסימי), תשאיר את הפרגונים וההתלהבות לעשרות הכתבות באתרים השונים, ותכתוב במקום על האוכל באצטדיון או משהו כזה… :)

אריאל – כל מילה.

4 קל 5 בנובמבר 2015

שכחת מגרש פתוח בערוץ הספורט

יניב פרנקו 5 בנובמבר 2015

אפשר לדבר עד מחר על התקשורת המרושעת והמנוולת – אבל הקמפיין הזה הוא בסך הכל פרופורציה לצניעות מתבקשת בעולם דה באזר.
אני דווקא מעדיף לדבר על דה באזר ועל הדרך שבא פה אנחנו שפטנו את התהליך והרמה במכבי.
גם היום כשאנחנו רואים את הפערים העצומים האלה – עדיין יש לא מעט פוסטים שבטוחים שקרויף והכסף של מיטש יוכלו לסגור.

זה ממש לא קמפיין מביך, אין שום דבר מביך בלהתמודד ברמות הגבוהות – אבל זה קמפיין של פרופורציה.

יש לנו בעיה קשה במודל של ניהול הכדורגל בארץ – יש פה יותר מדי כסף ופחות מדי זרים, אנחנו בדרך לאובדן התחרותיות בליגה המקומית והכשרון הישראלי מועט מדי – מצד שני יש צמא ורעב גדולים לכדורגל איכותי.

הלכנו אחורה בשנים האחרונות ולא קדימה וגם 1000 חליפות וניהול מבוקר של ההדלפות לא יסתיר את זה.

נולי 5 בנובמבר 2015

לא מדובר על לסגור פערים. צריך להתחיל בלצמצם אותם. אין לי ספק שמכבי יפיקו לקחים ויתנהלו יותר טוב בשנים הבאות.

אריאל גרייזס 5 בנובמבר 2015

צניעות בכל עולם הכדורגל הישראלי, דה באזר דווקא הראה פרופורציות ראויות (ראה פוסטים של דורפן בנושא, למשל). הגיע הזמן שנכיר בזה שהכדורגל שלנו נתקע לפני 30 שנה. שחקנים חושבים חמש שניות לפני שהם מחליטים מה לעשות עם הכדור – והוא כבר מזמן לא אצלם. מתעסקים פה בטקטיקה-שמטיקה, יסודות כדורגל הכי בסיסיים כבר אין פה.
וכמו שאמרת, בגלל כל הכסף שמסתובב פה, אין שום סיבה לכדורגלן הישראלי להשתפר.

יניב פרנקו 5 בנובמבר 2015

דורפן הוא מיעוט .
תראה את גיל שלי והתחושה שמכבי מנהלת תהליך שיסגור את הפערים האלה – כאשר בבירור נראה שהפערים רק נפתחים.

אריאל גרייזס 5 בנובמבר 2015

גיל הוא אופטימיסט חסר תקנה. הוא בטוח שהג'איינטס רצים לאליפות כל שנה. אז יש שני אוהדי מכבי שהתלהבו מהתהליך, ביג דיל

יניב פרנקו 5 בנובמבר 2015

זה רחב בהרבה.
וזה חלק מתהליך אשלייתי שגם דה באזר וגם התקשורת אחראים לו.
במקום להוכיח בשער את הרמה הנמוכה פה – יצרנו תרבות של סופרסטארים.

אם התקשורת אשמה – אז גם דה באזר בתוך התהליך הזה.

בלייק 5 בנובמבר 2015

אני לא לגמרי מסכים.
כלומר, אני מסכים שהרמה פה נמוכה מאוד. לגבי התקשורת, היא דווקא בעיקר מפמפמת את זה שהרמה כאן עלובה. הבעיה שהיא עושה מזה ישראליאנה חביבה ושכונתית.
אין קסמים, רמת הספורט פה נמוכה, השחקנים מתחילים מוגבלים (מבחינה פיסית) ומקבלים פחות ממה שמקבלים מקביליהם ברוב אירופה, ובסוף יוצאים בדיוק ברמה שהיה ניתן לצפות.
מכבי עושה תהליך ומתקדמת, אבל אם לא יהיה שינוי בגישה לילדים ונערים רמת הכדורגלן הישראלי לא תשתפר, ולתהליך תהיה סוג של תקרת זכוכית די נמוכה. אני לא יודע מה עושים במחלקת הנוער של מכבי למשל, אבל כרגע זה לא נראה שעושים משהו מיוחד (אולי קצת יותר טוב מקבוצות ישראליות אחרות, אבל בטח לא ברמה אירופאית מתקדמת).

יניב פרנקו 5 בנובמבר 2015

היא בונה ציפיות לא ריאליות – היא לא מבקרת את הרמה.
זה שקופמן צועק זה לא כל התקשורת.

בלייק 5 בנובמבר 2015

שמע, צפיתי בכל השידורים של מכבי במפעל השנה, קראתי ושמעתי לא מעט פרשנויות בתקשורת הכתובה והמשודרת. איווניר, קלינגר, בוני, אוחנה, יעקובי, מלר – אחד לא אמר שמכבי ברמה הזאת או קרובה לזה. להיפך. דיברו על כמה שהמשחק הראשון אפילו לא שיקף את ההבדל האמיתי בין הקבוצות.
לא שרף, לא פרימו, לא ברקוביץ', לא חזן, לא קופמן, לא הללי, לא צנציפר, לא איינשטיין, לא עמיר פלג, לא אורי קופר, לא עומרי אפק. אני ממשיך לחפש אחד שכתב או חשב שמכבי קרובה לרמה הזאת.
אולי היו ציפיות לעוד נס, או משחק הירואי סטייל באזל. אבל גם אחרי באזל אף אחד לא חשב שמכבי ברמה של באזל. זה כדורגל, ודברים מוזרים קורים.

יניב פרנקו 5 בנובמבר 2015

ההתייחסות הכוללת למשחקים היא באובר פרופורציה.
אתמול היה פריגיים של 5 שעות שבו ניפחו את הבועה עוד ועוד.

rami 5 בנובמבר 2015

ואין קשר בין זה לבין העובדה שבאופן כללי לערוץ המשדר אין מה לשדר?

אחד 5 בנובמבר 2015

לתקשורת יש טרואומה מקמפיין האלופות של חיפה והם סבורים שהגול שנכבש מפחית מעט מעצמת ההשפלה שהכדורגל הישראלי חווה עכשיו.
זו טעות, מאחר שהקמפיין של חיפה היה פחות משפיל למרות הכל. במיוחד כאשר הגול שנכבש היה מפנדל שלא היה.

ניב 5 בנובמבר 2015

לתקשורת יש טראומה מזה כמו שיש להם טראומה מקהל אלים, התבטאות מפגרת של פוליטיקאי לנערה חשופת חזה.

ניב 5 בנובמבר 2015

או נערה ולא ל…כמובן

נולי 5 בנובמבר 2015

מכבי לא ברמה של ליגת האלופות אבל היא תתקרב לרמה הזו בעונות הקרובות.מכבי עלתה לשלב הבתים במזל ולא הייתה מוכנה כלל וכלל מבחינת סגל השחקנים. לפי ניסיון השנים האחרונות עם גולדהאר, הוא ידאג לזה שמכבי תהיה מוכנה הרבה יותר טוב לאירופה, בין אם לצ'מפיונס ובין אם לליגה האירופית.

יניב פרנקו 5 בנובמבר 2015

ראי תגובתי למעלה.

נולי 5 בנובמבר 2015

ראיתי, תודה. אני מעריכה שמכבי לא יסתפקו בתפירת חליפות ומניעת הדלפות ויתחזקו בשחקנים זרים, ככל הנראה כבר בינואר הקרוב. גולדהאר וקרויף הבינו מן הסתם שהשחקנים הישראלים הטובים ביותר פשוט אינם מספיקים בשביל הרמות האלה ויהיה גם מאבק קשה על האליפות. מה שבטוח, יהיה מעניין

יניב פרנקו 5 בנובמבר 2015

עם 5 זרים תקרת הזכוכית מובנת.
עם החלטה שאת רוב הכסף שמים על הישראלים כדי לשלוט בליגה המקומית – יהיה קשה להביא זרים ברמה גבוה.
זרים ברמה גבוהה גם ככה לא רוצים לבוא.

כדי שמכבי תוכל בכלל להתקרב לרמות האלה היא צריכה לעלות בכמה עשרות אחוזים את ההשקעה שלה בשכר שחקנים ולטפל בכמות הזרים בליגה המקומית – ועדיין הפערים יהיו גבוהים .

מכבי ארגון הפסדי כבר היום פשוט לא יכול לסגור את הפערים האלה – בטח לא בליגה של 5 זרים.

זה השיעור של הקמפיין.

ניתאי 5 בנובמבר 2015

הייתה קבוצה ישראלית אחת שעם חמישה זרים הגיעה מרחק החטאה אחת מעלייה לשמינית גמר (ועוד אחת שעשתה קמפיין מכובד מאוד וסיימה שלישית). הנחרצות שבה אתה קובע שצריך יותר מחמישה זרים לא עומדת במבחן המציאות.

יניב פרנקו 5 בנובמבר 2015

הפערים נפתחים זו הטענה.
פעם היית צריך 5 זרים ברמה גבוהה (מה שמכבי לא הצליחה גם עכשיו לייצר עם תקציב מכובד מאוד) והיום גם עם תפגע בזרים זה לא יספיק.

אנחנו הולכים אחורה והעולם רץ קדימה.

נולי 5 בנובמבר 2015

ברור שמכבי לא נערכה לתרחיש של עלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות וההצלחה (שהייתה במזל גדול ובניגוד גמור לפערי הכוחות הברורים כנגד מכבי) הפתיעה אותה ופשוט תפסה אותה לא מוכנה. אני מניחה שמצב משונה כזה לא יחזור על עצמו בשנים הקרובות, כל עוד גולדהאר יהיה הבעלים ושהקבוצה תהיה מוכנה יותר טוב, אפילו לרמות של הצ'מפיונס. לא ברור למה זה יספיק, אבל לדעתי יש סיכוי גדול שמכבי לא תראה זרה לכדורגל האירופאי כפי שהיא נראתה עכשיו.

סחבק 5 בנובמבר 2015

לא נערכה?
תפס אותה בהפתעה?
3 שנים לקחת אליפות ברציפות ולנסות לעלות לצמפיונס ובפעם השלישית להצליח זה הפתעה?
מה הם חשבו שאחרי שלוקחים פה צלחת נאבקים על האינטרטוטו???
על מכבי חיפה, שלקחה אליפות בעונה שהוצהרה כעונה פיננסית והתפלקה שנה מוקדם מדי לצמפיונס, אפשר להגיד שזה תפס אותה לא מוכנה (והתוצאות בהתאם, גם בגלל היעדר החיזוק כשהעפילו בפועל לשלב הבתים, ע"ע דוטרה ושטרכמן, בעוד שתל אביב הביעו שוער ב3 מליון יורו ועוד חלוץ שמספרים עליו שכשהוא בריא הוא בדיוק מה שחסר להם).
לא נערכה לתרחיש עאלק.

תולעת 5 בנובמבר 2015

לדעתי מכבי "לא נערכה" בכוונה, ולא חשבה לבנות את העונה שלה (והרכש שלה) סביב 6 משחקים שבסופם סביר היה להניח שגם עם 0 נקודות או 1 או 3 לא נעפיל לשלב הבא וגם לא לאירופית. לדעתי החלטה בעייתית כי הפגיעה המורלית והמנטלית מהקושי (וחוסר היכולת) להתמודד יכולים להשפיע גם בליגה. לדעתי רוב הקבוצות ששיחקו באירופה איבדו יותר נקודות בליגה אחרי סיום הקמפיין האירופי ופחות במהלכו.
הבאת השוער התאפשרה בגלל ליגת האלופות אבל ברור שלהביא ילד בן 20 שיצא לראשונה מסרביה זה לא חיזוק מיידי אלא הימור/השקעה לעתיד. ראדוניץ' היה כבר סגור במכבי עוד לפני באזל.

ארז 5 בנובמבר 2015

איה, הניתוחים והתובנות שלך, קצרים ופשוטים ככל שיהיו, הם תמיד תאווה לעיניים. תודה לך.

בעניין אחר לגמרי: ההתאהבות הקלה שלך בראיקוביץ' ממשחק הבכורה שלו כבר הפכה לקראש של ממש? או שבאור יום הוא נראה הרבה פחות מבטיח מאשר בדייט הלילי?… :)

תולעת 5 בנובמבר 2015

תודה ארז. יש אכזבה מסוימת מהטוב בעולם לגילו, אבל זה קצת לא הוגן עם הגנה כל כך מפקירה

yaron 6 בנובמבר 2015

קרויף בראיון אמר שהוא מהטובים באירופה לגילו ושהאתגר הוא להשביח אותו.
אבל מישהו ציטט מישהו שאמר שהוא הטוב בעולם לגילו ועכשיו כשנכנסנו לנובמבר ועדיין אין הצעות של עשר מיליון אנחנו מאוכזבים…

בלייק 5 בנובמבר 2015

שער אחד?
מזכיר קצת חידת גפרורים. אם הפועל סיימה עם 5 נקודות פחות מליון (שסיימה שניה. על שאלקה בכלל אין מה לדבר), אחרי ה- 2:2 שם, מהו אותו גול שבאורח פלא היה מוריד לליון 3 נקודות ומוסיף לכם 3 נקודות? ממה שאני יודע, גול אחד (אפילו 5 במשחק הזה) היה מוסיף להפועל 2 נק' ומוריד לליון 1, לא? או שבשכתוב היסטוריה יש כללים אחרים?

ניתאי 5 בנובמבר 2015

הרגת אותי.
דיברתי על מכבי חיפה 2002-3, שסיימה עם 2 נקודות פחות מלברקוזן.
תיקו אצלם במקום הפסד 2-1 היה מעלה אותנו.

בלייק 5 בנובמבר 2015

חח.
יצאתי מאכל עממי.

בלייק 5 בנובמבר 2015

האמת שזה לא ממש מה שכתבת:
"הייתה קבוצה ישראלית אחת שעם חמישה זרים הגיעה מרחק החטאה אחת מעלייה לשמינית גמר (ועוד אחת שעשתה קמפיין מכובד מאוד וסיימה שלישית)." אם חיפה של 2002-3 היא זאת שהיתה רחוקה שער אחד מעליה, אז מי היא אותה "עוד אחת" שסיימה שלישית?

ניתאי 5 בנובמבר 2015

ההפועל שאתה דיברת עליה. או שהיא לא סיימה שלישית ואני טועה?

יואב 5 בנובמבר 2015

הפועל ספגה שער בליון ונשרה. במשחק המספרת המפורסם.

יואב 5 בנובמבר 2015

אגב, מכבי היתה רחוקה הצלה מטורפת אחת של שוער יובה(מנגיחה של ג׳ובניני) כדי לסיים שלישית ולפני אייאקס.

בלייק 5 בנובמבר 2015

נסכם ששנינו מאכלים עממיים?

רומן 5 בנובמבר 2015

אוי ז'אנו ז'אנו.
למה הוא בעט?!?!

Lord Anthony 5 בנובמבר 2015

זה נכון חלקית.
אם וכאשר מכבי תגיע באופן קבוע לליגת האלופות, נגיד ב 3 מתוך ארבע עונות, אז גם יגיעו למכבי זרים ברמות הרבה יותר גבוהות מאשר היום. ראייקוביץ' לצורך העניין הוא הסנונית הראשונה.
נכון לעכשיו במכבי גם משלמים במשכורות פרמייה רצינית על זה שהם לא משתתפים בליגת האלופות באופן קבוע. ברגע שהקבוצה נתפשת כתחנה האחרונה ולא כמקפצה לקבוצות יותר טובות היא גם צריכה לשלם סכומים גבוהים יותר על מנת למשוך שחקנים.
בהתאם הופעות קבועות בליגת האלופות, בשילוב של מכירת שחקנים תביא את מכבי לאיזון כלכלי, וזאת לדעתי גם מטרת העל של מכבי נכון לעכשיו.
כשמכבי תצליח למשוך זרים איכותיים ניתן יהיה לדבר על מספר הזרים, עד אז הנושא לא כל כך רלוונטי, בשביל להביא עוד תואמי מיטרוביץ' ושוערים מחליפים לא צריך להגדיל את מספר הזרים.

קורא 5 בנובמבר 2015

זרים איכותיים מאירופה לא יגיעו לישראל, גם אם מכבי תל אביב תגיע באופן קבוע לליגת האלופות חמש שנים. כל מי שהיה בטיול ברכב באירופה מבין את זה. שחקן יעדיף לשחק בכל מדינה אחרת באירופה על פני ישראל, פשוט מפני שבכל חג הוא יכול לעלות על אוטו, לנסוע חמש שעות ולהיות במקום שבו הוא נולד. ישראל היא אי קטן ומבודד במזרח התיכון ולשחקן אירופי בינוני אין סיבה אמיתית להגיע לפה כי הכסף לא יותר טוב בשבילו. רק שחקנים במשבר יגיעו לישראל כרגע, או שחקנים צעירים מאוד.

יניב פרנקו 5 בנובמבר 2015

אין מצב שמכבי תעשה 3 פעמים צמפיונס ב4 שנים.
יש יותר סיכוי שלא תגיע בכלל.

זה חוזר למה שאני מתעקש עליו כבר תקופה – מכבי תשלוט בליגה המקומית כל עוד גולדהאר ירצה – מעבר לזה זה פשוט לא ריאלי – הרמה הבסיסית של הכדורגלן הישראלי ומגבלת הזרים היא תקרת זכוכית מחוסמת.

Lord Anthony 5 בנובמבר 2015

אם באטה בוריסוב ופלזן מסוגלות לעשות את זה אז גם מכבי מסוגלת לעשות את זה, לא מחר, אבל זאת לא משימה בלתי אפשרית.
גם ברגע שמכבי תשחק באופן קבוע ברמות האלו השחקנים הישראלים ישתפרו.
יש נטיה לחשוב שזאת גזרת גורל שהכדורגלנים הישראלים גרועים, אבל זה ממש לא נכון. השחקנים הישראלים גרועים כי הדרישות מהן נמוכות מאוד, והשכר גבוה מאוד יחסית לדרישות. ברגע שקבוצות ישראליות יתמודדו באופן קבוע בשלב הבתים במפעלים האירופים (ולא רק מכבי) גם רמת השחקנים הישראלים תעלה.

יניב פרנקו 5 בנובמבר 2015

אם מכבי תפגוש בארבע השנים הבאות את פלזן ובאזל – הסיכוי שלה לעבור אותם שוב (את שתיהן ביחד) הוא נמוך.
זה בדיוק הטענה – יש באזל ופלזן ואסטנה וכיוצ"ב בלא מעט מקומות – הם כולם מתחרות על מספר מקומות מוגבל.

מכבי לא תהיה חברה קבועה בליגת האלופות – אין תסריט כזה.

בלייק 5 בנובמבר 2015

עם יותר נקודות, מכבי לא תצטרך לשחק נגד באטה, פלזן ובאזל כי היא תהיה מדורגת איתן נגד קבוצות חלשות יותר. לא יודע לגבי אסטנה. לא ראיתי אותה משחקת, וצריך לראות אם התוצאות שם עקביות או שזאת הבלחה (זה תקף גם לגבי מכבי כמובן).

יניב פרנקו 5 בנובמבר 2015

ובדיוק כמו מאריבור ואסטרס ואסטנה – הדירוג לא מבטיח כלום.
אלה קבוצות עם 10-15 זרים שהסיכוי של מכבי לנצח מאריבור ובאזל (בסיבוב האחרון יהיה קשה להיות מדורג) הוא נמוך.
תדירות של 2 מתוך 5 שנים בליגת האלופות יהיה הישג ענק.

בלייק 5 בנובמבר 2015

אני לא חולק עליך. שום דבר לא מבטיח כלום. דירוג גבוה רק משפר את הסיכויים. בסוף, צריך לעלות לשחק ולנצח. עוד השתתפות ב- 2-3 עונות הקרובות , זה מאזן מוצלח גם לטעמי בכדורגל הישראלי.

yaron 6 בנובמבר 2015

לא חייבים להיות "חברה קבועה" באלופות, אני חותם על פעם בשנתיים שלוש. אנחנו צריכים לכוון לחברות קבועה באירופאית בשנים שלא עלינו ואני דיי משוכנע שזאת המטרה של גולדהר/קרויף

אייל הצפון 5 בנובמבר 2015

זה מזכיר לי בדיחה מסרט צרפתי ששכחתי את שמו, על שני חברים שיושבים בבר ומתלוננים על בנות הזוג שלהם, אחד אומר, אני מזיין בקושי פעם בשבוע, השני אומר ואני בקושי פעם בחודש, טאז הם רואים מישהו שיושב לידם עם חיוך מאוזן לאוזן, ושואלים אותו, למה כל כמה זמן אתה מזיין? והוא עושה פעם בשנה?
– אז למה אתה מחייך?
– כי זה היה היום בבוקר. (מפנדל בפיגור 3-0),
תנו לאנשיפ להנות ממה שיש. בטוח שמחר בבוקר תהיה עוד סיבה לשמחה (לאיד).

יידישקייט 5 בנובמבר 2015

אשריך חבר.אימצתי

רומן 5 בנובמבר 2015

שופט ציוני רחמן.
מה שהיה פאטתי ברמות חדשות זה הפיו פיו של הפיצ'צ'ו.
מהרגעים האלה שאתה מתבייש להיות ישראלי

בלייק 5 בנובמבר 2015

זה יום כזה שאוהדי מכבי כאילו אמורים להיות בשקט, אבל לא היו חגיגות בשער, גם התנועות לקהל היו המין אשליה שאפשר לחזור למשחק. אם הקהל ידחוף ונפגין התלהבות אולי יקרה נס. חשיבה אופטימית, אולי דימיונית, אבל השחקנים רצו להוציא את הכדור מהרשת כדי לחדש את המשחק, לא פעולה אופיינית של חגיגות על שערים.
אגב, שנים שמענו "איך חגגתם בתיקו", כרגע אנחנו חוזים בחגיגות כאלה בליגה של כל קבוצה שעוברת את החצי נגד מכבי.
אגב, נגד מנצ'סטר יונייטד היו חגיגות כשרפי כהן הבקיע את ה- 4:2, נו אז? אז זה לא היה קמפיין מוצלח? או אולי הפאתטי ברמות חדשות שייך לחיפה?

אוהדים של מכבי אולי אמורים להיות בשקט, אבל החלק העצוב כאן הוא שאם זאת מכבי, קבוצה ששולטת בשנים האחרונות בכדורגל הישראלי בלי עוררין, מה זה אומר על שאר הכדורגל הישראלי? מה זה אומר על היכולת הממוצעת כאן? או, זה פאתט ברמות חדשות.

יניב פרנקו 5 בנובמבר 2015

זה אומר שהכדורגל פה תמיד היה ברמה נמוכה – אבל פעם היה פה רומנטיקה ותחרותיות גבוהה יותר.
היום הרמה נשארה – אבל התחרותיות בדרך להיעלם.
ואין פה תהליך שמשפר את הכדורגל הישראלי – רק קבוצה אחת ששואבת את כל הכשרון המקומי רק כדי לגלות שזה פשוט לא מספיק .

בלייק 5 בנובמבר 2015

התהליך הוא במכבי. הוא לקח קבוצה לוזרים, מסוכסת ועלובה, לקבוצה אלופה עם ניהול מתוקתק.
אתה באמת חושב שמכבי לא שיפרה את ב"ש? כמובן שב"ש השתפרה כי יש יותר כסף, סגל עמוק ואיכותי יותר, אבל למה זה קרה פתאום אחרי לא מעט שנות ברקת? למה בב"ש חשבו בכלל שסגל בו לפחות 3 כוכבים יושבים בחוץ כל משחק זאת חובה ולא בעיה שעדיף להימנע ממנה?
מאז קרויף היו לנו כבר לפחות 3 קבוצות שמינו מנהל מקצועי – עכו (חרזי), הפועל (ברקוביץ') ומכבי פ"ת (גולן). הג'י פי אסים הצחיקו פה את כולם, אבל שבועיים אחרי שצחקו, כבר כולם מיהרו לקנות. חבל שהגדולות המסורתיות לא מצליחות להתרומם, אבל אי אפשר להאשים את מכבי בכאוס שהיה (או יש, תלוי את מי שואלים) בהפועל ובבית"ר. חיפה תמיד רוצה ומנסה.
מכבי שואבת את כל הכישרון המקומי? באמת?!? לא חיפה עם 200 שחקני רכש בארבע עונות? לא ב"ש שהביאה 5 ליגיונרים והתחזקה בצדק ווואקמה? לא הפועל, שהביאה את השלד של הנבחרת הצעירה? רק מכבי.
הרמה פה נמוכה, כי הכל שכונה, לא יודעים לגדל שחקנים עם יסודות ויכולות פיסיות. פעם זה הספיק ליותר, אבל שם כל הזמן מתקדמים, וכאן לא. לצערי, אני לא רואה עדיין אינדיקציה לבשורה שתגיע ממחלקת הנוער של מכבי, או מכל קבוצה אחרת כאן.

יניב פרנקו 5 בנובמבר 2015

אני ממש לא חושב שמכבי שיפרה את ב"ש.
קבוצה שנכשלת באירופה באופן די ברור.
מה ששיפר את באר שבע זה המון כסף לא פרופורציונאלי שנשפך שם וחולשה של מכבי חיפה , הפועל ובית"ר.

ותפסיקו לספור שחקני רכש – מכבי שואבת את הישראלים הכי טובים בזכות משכורות ענק לא פרופורציונאליות.

בלייק 5 בנובמבר 2015

אני אנסח את זה אחרת, ב"ש היתה היום ברמה שהיא היתה לולא היתה מכבי של קרויף? להגיד על ב"ש שהירא קבוצה שנכשלת באירופה באופן ברור כאינדיקציה לזה שהיא לא התקדמה מתעלמת מהמקום בו היתה ב"ש. היא בכלל לא היתה קרובה לאירופה במשך שנים. להפסיד בגלל שער לתון היה בגדר חלום עבורה.
זה לא עניין של לספור שחקני רכש. גם להפועל חיפה יש לא מעט שחקני רכש. בבית"ר תמיד יש הרבה שחקני רכש, זאת המדיניות של טביב. לא הזכרתי אותן.
הזכרתי את חיפה שהוציאה על רכש לא פחות ממכבי (בשנים של קרויף). אפשר להתווכח על הבחירות הפרסונליות, אבל הרי קרויף לא יודע להביא שחקני רכש. ב"ש לא סתם הביאו שחקנים, הם הביאו ליגיונרים והרבה. גם שחקני רכש לא ליגיונרים נבחרו מתוך כוכבי הליגה (כמו צדק וואקמה). והפועל, לשיטתך הביאו את השלד של הנבחרת הצעירה, כלומר השתלטו על הכישרון המקומי בעוד 3 עונות.

יניב פרנקו 5 בנובמבר 2015

מכבי חיפה כשלון ניהולי מזעזע. גם הפועל (אבל פחות במונחי השקעה וניקוי רעשי בעלות)
אם הבנצ'מרק זה שתי אלה – אז קרויף ענק ומכבי בתהליך.
אבל כששמים את זה בהקשר הרחב שלה כדורגל האירופאי – זה נראה אחרת.

בלייק 5 בנובמבר 2015

הבנצ'מרק של מכבי זה מכבי של לפני קרויף, ואם תרצה אז הכדוגל הישראלי, אבל זה של הדור הזה ולא מלפני עשור. וכן, ביחס לכדורגל האירופאי זה ממש לא מספיק.

רפאל 5 בנובמבר 2015

תשנה את שיטת ההתנהלות וההכרעה בליגת העל ויהיה לך תהליך של שיפור מתמיד באיכות הקבוצות והתחרותיות לכל אורך העונה והטבלה.
זה פשוט מאוד, אבל מסתבר שעוד יותר קל לא לעשות כלום ולומר שאין מה לעשות כי עובדה שלא ניסינו ולא יצא שום דבר.

רומן 5 בנובמבר 2015

רפי כהן לא חגג בגול, אני זוכר את זה, וזה היה גול אמיתי לא פנדל.

בלייק 5 בנובמבר 2015

אתה לא זוכר טוב, צפיתי בקטע ביוטיוב עכשיו.
לגבי "גול אמיתי", אתה צוחק כן?

עומר 5 בנובמבר 2015

זה רומן, הוא לא צוחק.

תולעת 5 בנובמבר 2015

זה מה שהופך את זה למצחיק

רומן 5 בנובמבר 2015

מה שמצחיק זה מאזן של 1-11 עם 0 נקודות ושער מרחמים של שופט, זה באמת מצחיק.
מעולם לא היתה כזאת קבוצה עלובה בליגת האלופות.
בית"ר חיפה היתה נראית יותר מכובד מחבורת האפסים בצהוב.
אבל העיקר הדרך ומיץ' ושמיץ' וג'ורדי ושמורדי ו300 מיליון שקל ששפכתם ב 3שנים בשביל להביס את האימפריות של רעננה ונתניה.
אפסים.
אבל לפחות זה מצחיק.

תולעת 5 בנובמבר 2015

נשמע כעוס

רומן 5 בנובמבר 2015

לא, לא צוחק.
פנדל זה לא משהו להתרגש ממנו, זה לא גול אמיתי. אכן רפי חגג בגול אבל תראה איזה גול…
פנדל זה קל, זה לא מראה על מיומנות ואני בכלל לא סופר אותם בסטטיסטיקה אישת, בגלל זה תמיד שאני בודק כמה שחקן הבקיע אני מחסיר פנדלים.
כל מי ששיחק כדורגל ברמה חצי מקצועית יבקיע פנדל לשוער הכי טוב בעולם בלי להתאמץ, אין בזה שום כבוד מיוחד.

גיל שלי 5 בנובמבר 2015

רומן, אין סיבה לחגוג גול שהפך פיגור של 3:0 לפיגור של 3:1, זה ממש לא משנה אם הגול הובקע בפנדל או בבעיטת יעף אדירה ממחצית המגרש.

בלייק 5 בנובמבר 2015

בסדר, אין לי בעיה עם הגישה הזאת שלך (שפנדל "נחשב פחות" משער שדה. אגב, איך אתה תופס שער ממצב נייח מחוץ לרחבה?), אבל לחגוג גול שלא קובע כלום בצ'מפיונס לא התחיל במכבי.
מה גם, שאני עדיין טוען שלא היו שם כמעט חגיגות, אלא רק תשוקה לחזור למשחק. אולי פתטי בהפרשי רמות כאלה, אבל בכל מקרה – לא ממש חגיגה.
אגב, אם אני רפי כהן ומבקיע גול בצ'מפיונס באולד טראפורד, נראה לי שגם אני הייתי מחייך…

רומן 5 בנובמבר 2015

טוב אני מודה לך, בזכותך ראיתי את התקציר שוב!
רפי בקושי חגג, הרים את הידיים למעלה וחייך.
ותראה איזה גול עצום הוא נתן, גול של חלוץ גדול, החלוץ הכבד שלכם לא היה בכלל מספיק להתחיל לרוץ עד שרפי כבר שלח צ'יפ מעל בארטז, בכלל רפי כהן היה שחקן ובחור נהדר, גולר נדיר.
לגבי בעיטות חופשיות, אז גם אני פחות מתלהב זה איפשהו בין פנדל לגול רגיל אבל אני סופר אותם ברגיל.

בלייק 5 בנובמבר 2015

טוב, זה קצת מוזר… הגול לא היה בצ'יפ, אלא באחד על אחד (מסירה מצוינת של פראליה לתנועה מצוינת של רפי כהן בין הבלמים) עם בעיטה (דומה לזאת של זהבי אתמול מול קסיאס) על היד של בארטז ומשם לרשת.
הוא הניף ידיים למעלה במשך כמה שניות טובות. למעשה לא רואים אותו מוריד אותן בסרטון שאני ראיתי. בניגוד למכבי, אתה לא רואה אף אחד ממהר לכדור כדי לחדש את המשחק. זה ההבדל העיקרי. כשרצים לכדור זה בדרך כלל סימן של קבוצה שמאמינה שיש עוד על מה לשחק. אני לא מציין את זה כדי "לרדת" על חיפה (גם יש הבדל בין משחק באולד טראפורד נגד יונייטד למשחק ביתי נגד פורטו), אלא רק כדי להמחיש שוב ששחקני מכבי לא ממש חגגו, אלא חשבו על האפשרות הקלושה של שיוויון.

בלייק 5 בנובמבר 2015

ובלי קשר, אחד המשחקים של חיפה שהכי התרגשתי בהם (שלא כללו משחק נגד מכבי ת"א, אותה אני אוהד). זאת גם היתה תקופה הרבה יותר אופטימית ביחס לכדורגל הישראלי (והרבה יותר פסימית ביחס למכב ית"א). הרי, אם ככה חיפה נראתה בהופעה הראשונה של קבוצה ישראלית בליגת האלופות, זה רק עניין של זמן עד שנראה קבוצה ישראלית בליגת האלופות על בסיס קבוע, אולי אפילו יותר. לצערי, זה עדיין עניין של זמן, רק שעם הזרים שמגיעים לכאן היום, הזמן הולך ומתארך…

רומן 5 בנובמבר 2015

בסדר טעיתי במינוח, הכוונה זה בנגיעה אחת חדה.
נראה לי שדנו כב המון בהבדלים של האימריה ההיא והקבוצה הזאת של מכבי תא.
זה הכל תלוי בזרים, שחקנים כמו פראליה רוסו ז'וטא ויעקובו לא קיימים פה יותר.

בלייק 5 בנובמבר 2015

לא קיימים זה נכון.
השאלה היא אם אפשר עדיין להביא כאלה, אבל קרויף (ומנהלים/מאמנים בליגת העל) לא מצליח, או שזה כבר חלון שנסגר.

od rami 5 בנובמבר 2015

רגע , בתיקו של חיפה בפתח תקוה לא התרגשת ?

בלייק 5 בנובמבר 2015

האמת שנזכרתי, והכי התרגשתי, בחגיגות בית השואבה כשבניון הבקיע את השער ההיסטורי נגד בני סכנין בגביע הטוטו. הספרינט שהוא דפק שם לא היה מבייש את הספרינט של סוזה ב 3:2 בדרבי.

אבישי 5 בנובמבר 2015

התקשורת דווקא מנסה להיות מקצוענית, אתמול בשידור קטלו את ראיקוביץ' רק בין השורות.
אף גול לא היה באשמתו, אבל בכל גול מדברים רק עליו.

משה 5 בנובמבר 2015

הגול הראשון באשמתו המלאה, יציאה לא ברורה.

ניק 5 בנובמבר 2015

ראיתי רק את ערוץ הקיבוץ באינטרנט, אבל חוץ מהגול הראשון שכמובן באשמתו, ראיתי שהיו לו עוד 2 הדיפות נוראיות למרכז השער שפורטו החמיצו בהם את הריבאונד בצורה שלומיאלית.
נראה שבאמת מדובר בבלוף רציני.

בלייק 5 בנובמבר 2015

לראיקוביץ' היה משחק לא רע אתמול. ממש לא רע.
כשמדברים על ראיקוביץ' צריך לקחת בחשבון לא רק את הגיל וחוסר הניסיון, אלא גם עד כמה הוא מופקר. ההדיפות למרכז הרחבה שאתה מדבר עליהן לא היו הדיפות גדולות, אבל הן הלכו הצידה. יש המון הדיפות כאלה של שוערים לכדורים חזקים ומפתיעים. בדר"כ יש יותר משחקן הגנה אחד או שניים מנומנמים שמשקיפים על הנעשה.

יואב 5 בנובמבר 2015

לא היתה לו אפשרות להדוף למקום אחר, עצם ההדיפה היא הישג מבחינת העוצמה.
משחקו הטוב ביותר של רייקו במכבי. הרגיש לי שהוא בביטחון וקונטרול.

נולי 5 בנובמבר 2015

זה טבעי. הוא השוער :)

ניינר / ווריור 5 בנובמבר 2015

מעולם לא נחגג גול שמצמק לשלוש אחד (ועוד מפנדל שלא היה ולא נברא) בכזו התלהבות. פתטי ומביך

בלייק 5 בנובמבר 2015

מכבי לא חגגה כלום. השחקנים רצו לכיוון השער כדי לחדש את המשחק, תוך כדי תנועות התלהבות לקהל. היתה שם תחושה שאפשר לחזור למשחק בדרך נס. אפשר לחזור על הספין כדי להגחיך את מכבי (או את זהבי), אבל המציאות קצת שונה. לא חשובה, אבל שונה.
וכפי שכתבתי לרומן – זה שונה מחגיגות שער שמצמק ל- 4:2?

ניינר / ווריור 5 בנובמבר 2015

תסתכל שוב על החגיגות של זהבי-כאילו שם גול במספרת בגמר המונדיאל. פתט

תולעת 5 בנובמבר 2015

מביך את מי?

טל בן יהודה 5 בנובמבר 2015

מנסה להגיע לתשובה של למה מי שהוא לא אוהד מכבי ת"א הרגיש מובך… עדיין לא שם.

רומן 5 בנובמבר 2015

אני אסביר לך.
בגלל שערוץ 5 הפך את זה להיות משחק לאומי והחילט לשדר את הבזיון הזה באחד מ2 הערוצים הפתוחים.
הם הכריחו אנשים לראות את זה, אני נאלצתי להזמין את גולד לצורך המשחק של קייב, כי אני אוהד אותם, אבל אם לא הייתי אז לא הייתי משלם כסף נוסף ונאלץ לראות את הבושה הזאת כמו רוב אזרחי ישראל אוהדי הכדורגל.

תולעת 5 בנובמבר 2015

אז בעצם שוב אתה כותב על משחק שלא ראית?

רומן 5 בנובמבר 2015

ברור, למה לי לראות את הדמוי כדורגל הזה בזמן שיש צ'לסי נגד קייב? בשום מקום לא כתבתי שראיתי, רק אמרתי שלא היה שום פנדל, את זה אפשר לראות בתקציר.

בלייק 5 בנובמבר 2015

זה בדיוק הפוך רומן.
ערוץ 5 לא החליט לשדר את מכבי בערוץ פתוח. הוא מחוייב רגולטורית. משחקים של ישראליות בליגת האלופות ישודרו רק בערוצים פתוחים (לצורך העניין, ערוץ 5 הרגיל נחשב כזה).
שאר הפסטיבל והחגיגות זה כבר לצורכי רייטינג ומיתוג.

מאיר (חדש בשכונה) 5 בנובמבר 2015

אז לפחות על ההפסד של אהובתך התנחמת בהפסד של מושא קנאתך או שנאתך….

רומן 5 בנובמבר 2015

בדיוק, צרת רבים נחמת טיפשים אבל בכל זאת נחמה.
וויליאן תפר את דינמו כששיחק בשחטיור ועכשיו שוב תפר אותה במדי צ'לסי, עצוב, אבל לא גמור

אורי 5 בנובמבר 2015

איזה קבוצה גרועה, לא לקחה תואר עשור – check
טוב, מה שווה אליפות מקרית, נראה אתכם לוקחים שתיים – check
ביג דיל, ליגה חלשה, נראה אתכם לוקחים דאבל – check
שטויות, אתם סתם קבוצה, לא הגעתם לליגת אלופות – check
אבל נראה אתכם שמים גול – check
נראה אתכם שמים גול שדה – יגיע
נראה אתכם לוקחים נקודות – יגיע

כל פעם הרף עולה, אבל למי שלא שם לב מכבי עולים איתו…

צהוב בדם 5 בנובמבר 2015

משעשע לקרוא פה את התגובות של כל ״מביני הכדורגל״

לא מבין למה אני צריך להתנצל על זה, כן חגגתי בשער. חוץ מהעבודה שהיה שער ובשער אני חוגג, אכן ירדה אבן מאוד גדולה שלא נגמור כמו הקפמיין של חיפה. אם לא הבנתם, הבית הוא של מכבי הוא סופר קשה לקבוצת דרג רביעי, לדעתי הבית ה2 הכי קשה.

לא יודע באיזה פלנטה אתם נמצאים, אבל בערב שבו ארסנל(בלי מגבלת זרים, תקציב ע-נ-ק-י ומקום שני עם אותו מספר נקודות כמו מקום ראשון באנגליה, כן? ) חוטפת חמישיה מבאיירן, על מה בדיוק אני אמור להתבייש? ששיחקנו 20 דקות ראשונות טובות מאוד, אחרי זה הגיע גול מטעות בסגירה ומטעות של שוער צעיר, ואז כל הרוח מהמפרשים ירדה?

פורטו קבוצה אחת מ 10 הטובות ביבשת, גם צ׳לסי(על אף העונה הלא טובה שלה).
בלי 5 זרים תותחים אין לנו מה למכור שם. כל קבוצה שהצליחה באירופה היו לה לפחות 3 זרי על. לנו אין 1.

מקווה ששנה הבאה זה ישתנה ואז אולי יהיה אפשר להתחיל לדבר במספרי נקודות במקום מספרי שערים.

יאללה מכבי.

מאיר (חדש בשכונה) 5 בנובמבר 2015

התגובה הכי שפוייה ששמעתי היום. יותר מזה, אמנם כל גול שקיבלנו היה כמו מקלחת צוננין אבל בכללי, מכבי שיחקו כדורגל ולא בתם התבנקרו, היו ברי מזל לא לספוג עוד שניים או שלושה אבל חסרי מזל לא להבקיע עוד באפס אפס וגם בשתיים אפס מול קבוצה לא פחות מנהדרת. כל מי שנעלב היום בשביל הכדורגל הישראלי צריך היה לדעת שקבוצה ישראלית תוציא תוצאה מול קבוצות ברמות האלה רק בבונקר, מזל, יום לא טוב של היריבה וזלזול שלה. זה מה שהיה בכל הקמפיינים עד היום.

גלעד 5 בנובמבר 2015

כנראה שחלק בילט-אין בDNA של אוהד מכבי זה ההתעסקות הבלתי נגמרת בתקשורת, יותר מאשר בכל דבר אחר.
אצל טב"י זה ממש בולט:
מנצחים/אליפות – הטור הראשון והאימפולסיבי תמיד יהיה טור ה"אמרנו לכם, כתבתם ככה וזה בכלל ככה".
מפסידים/הדחה – לרוב שתיקה [למעט טריולוגית התבוסות הראויה להערכה] והבלחות "מה נכנסתם בנו, תראו ציפור בשמים".

תולעת 5 בנובמבר 2015

נשמע מדהים וייחודי לאוהדי מכבי, כי אוהדים של קבוצות אחרות ממעטים מאד להתעסק בתקשורת

גלעד 5 בנובמבר 2015

לא יודע, לאוהדים של קבוצות אחרות אין כלכך הרבה פוסטים בדה-באזר…

בלייק 5 בנובמבר 2015

אבל יש יותר מידי תגובות לפוסטים…

גיל שלי 5 בנובמבר 2015

שחקני מכבי לא ממש חגגו את השער במגרש. זהבי ביצע פיו פיו קצר של שחרור המתח. העומס בכך שמכבי עשויה היתה לסיים את השלב בלי שערים, אכן ניכר בערן, כך ששחרור המתח היה מובן. שאר השחקנים רצו לאמצע מיד, וניסו לעורר את הקהל המאוד מאוד רדום.

רומן 5 בנובמבר 2015

אל תשלה את עצמך, לא הבקעתם גול.
קיבלתם מתנה מהשופט

גיל שלי 5 בנובמבר 2015

אם תקרא את הפוסט שלי, תראה שאני מסכים

רומן 5 בנובמבר 2015

:-) צודק.

יואב 5 בנובמבר 2015

לא היתה חגיגה. פיו פיו סימלי של שתי שניות והוצאת הכדור מהרשת על ידי ערן לחידוש המשחק. כל השאר זה קישקושים.

בלייק 5 בנובמבר 2015

כל השאר זה ניסיונות (פאתטים ומביכים, אם להתשמש בשפתם) לייצר מציאות אלטרנטיבית מגחיכה.

יעקב נקש 5 בנובמבר 2015

השמחה והחגיגות של הגול הזה, מייצגים יופי את הרמה של הענף בארץ… החגיגה הזאת הייתה קשורה אך ורק לאוהדי מכבי חיפה, רק כי הצליחו לכבוש וחיפה לא, כל הכבוד על השגת מטרה עלובה עד מאוד… הכי מצחיק זה, שחיפה של הקמפיין ההוא הייתה קבוצה הרבה יותר טובה מזאת הנוכחית של תל אביב, זאת הייתה קבוצה שניסתה ולחצה ושיחקה, בעוד מכבי תל אביב, פרט לכמה רגעים בודדים בשני המשחקים האחרונים, נראית כמו נמושה שמנסה להימנע מתבוסות והשפלות (ולא ממש מצליחה גם).
שורה תחתונה, החזרתם אותנו שנים אחורה בהתפרצות השמחה וצעקות היש המוגזמות שם בקהל… השחקנים לא חגגו כמו הקהל, האקדח של זה ירה בקושי קפצון אחד… זה כי הם יודעים את מה שהאוהדים בחרו לשכוח ברגע הזה, הכדורגל הישראלי נמצא בשפל אולי הכי נמוך שלו ב30 שנים האחרונות…

Lord Anthony 5 בנובמבר 2015

צריך באמת לגעת בשכתוב ההיסטוריה הזה.
חיפה של של הקמפיין ההוא לא היתה קבוצה טובה, למען האמת היא היתה קבוצה די רעה שדי התבנקרה כל המשחקים שלה והסיבה היחידה שהם ספגו כל כך מעט שערים זה בגלל שהם עשו כל כך הרבה פאולים כשבקושי נשאר זמן לשחק.
0 שערים זה לא דבר של מה בכך, זה המספר שמעיד יותר מהכל על ההתבנקרות של מכבי חיפה בקמפיין ההוא.

רפאל 5 בנובמבר 2015

ואין אוהדי חיפה בעונות האחרונות שלא מפספסים הזדמנות להזכיר לצהובים שהם היו בדיוק באותו מצב והרבה יותר גרוע…
אז יש עקיצות הדדיות. כל עוד זה לא אוכל אנשים, זה יכול להיות גם תחרות בריאה וספורטיבית : ).
מה רוצים שיהיה? להבקיע ולהתנצל שלא בטוח היה פנדל וזה לא משקף את הבדלי הרמות כי למעשה פורטו היו קרובים לחמישה שערים ולא רק שלוש…
ומה המטרה של משחק? לצפות מראש להפסיד כי הם ברמה גבוהה יותר?
ואם בפיגור- מתי לחזור למשחק? אחרי שהוא נגמר?
מכבי הייתה שווה לפחות את השער הזה גם במשחק הספציפי ובטח בהצטברות המשחקים.
נכון שהיו יכולים גם להבקיע לה יותר… אבל כן, רוצים להרגיש את הרשת זזה בצ'מפיונס וחשוב לעשות את הסיפתח מתישהו.
תראה את חיפה של לפני כמה שנים. היו בכל 6 המשחקים בתוך ההתמודדות, עם כמה מצבים קרובים ולא יותר מידי הזדמנויות על השער שלהם.
גם המשחק שהסתיים 3-0 הלך לכיוון התבוסה רק בדקות הסיום ( ומול באיירן מינכן נזכיר ) .
להם היה חוסר מזל שלא שמו את הכדור ברשת והשורה הסטטיסטית הזאת מבליחה בכל דיון בו יש קטנוניות ושמחה לאיד בכדורגל, כלומר- בכל רגע נתון.
אז כן, גם על זה ( השער אתמול ) צריך לשמוח. כי אתה לא יכול למנוע מאנשים לא חכמים לדבר את מה שעל ליבם וגם אם השכל שלהם מוגבל והשמיעה שלך סלקטיבית, עדיין יותר נחמד ליהנות מהשקט.
ונחמד עוד יותר שבכל זאת, כמו חיפה בזמנו, משחקים במטרה לנצח ונלחמים. השער היה במסגרת המאבק על המשחק והנקודות.
שני הקמפיינים בתכל'ס לא איכזבו את האוהדים, כולל את רוב הניטראליים.

יעקב נקש 5 בנובמבר 2015

לא מסכים, אלו קמפיינים מתישים ומביישים, שמוכיחים שמקומנו פשוט לא שם… לא מבין איזו הנאה מישהו יכול להפיג מזה…

יעקב נקש 5 בנובמבר 2015

להפיק*

כסיפוביץ 5 בנובמבר 2015

מצוין טל

איתן 5 בנובמבר 2015

כמו שאומרים קארמה איז אה ביטצ'…כמו קללת קארניירו בצ'לסי יתכן קיימת קללת חואן פאבלו במכבי.
לשוער שעזר לך לעלות לשלב הבתים באים חותכים אותו וזורקים לכלבים

עופר כהן 6 בנובמבר 2015

עוד שקר- הוא מקבל את כל הכסף מהחוזה שלו. לא ממש מתאים לביטוי זורקים לכלבים.
ב'- הוא עשה מלא אבל מלאאאאאאא טעויות, זה קצת חכמת בדיעבד להסתכל עכשיו על ראיקו ולהגיד "קללת חואן פבלו".

איתן 7 בנובמבר 2015

תגובה לעופר: עצם זה שהוא עדיין מקבל כסף זה לא אומר שלא זרקו אותו לכלבים,כל עוד הוא לא החליט לפרוש על דעת עצמו אז מכבי מחוייבת לחוזה שלו, והעניין המרכזי שמכבי מנעו ממנו התקדמות מקצועית של לשחק בצ'מפיונס,ועצם זה שהוא שחקן חופשי שלא בכושר כרגע. ובכלל ,שוערים מקבלים ביטחון לאחר קמפיין העפלה,כי הם חלק מהתהליך של ההעפלה….ממש אנלוגיה למשה התנכי: הוליך את ישראל במדבר אך לא זכה להיכנס לארץ ישראל.
ובשורה התחתונה, במכבי משחקים השחקנים הכי טובים בישראל היום, כי גם למכבי יש הכי הרבה כסף כדי לשלם להם.ועצם העובדה שהם לא היססו להחליף אתחואן פבלו בכזאת מהירות רק ממחיש את הרמה של שוערי הכדורגל בישראל.
ד"ש לוינסנט אניימה

הופמן 5 בנובמבר 2015

הדבר היחיד שמביך זו הקלות שבה אוהדי הפועל מצליחים ללחוץ לכם על הכפתורים.
לגבי הגול, זה מאוד פשוט:
1. קמפיין ה 0-0 שלנו היה (לדעתי) מכבד וראוי, היתה לנו קבוצה צעירה עם זרים חלשים שהצליחה להתמודד יפה עם אריות הכדורגל האירופי. אני לפחות יצאתי גאה מהמשחקים ולא הרגשתי נבוך מה 0-0 (כתבתי על זה אז – איפשהו בפוסט הזה https://goo.gl/H0eHIB).
2. הקמפיין הנוכחי שלכם הוא לדעתי יותר חלש, בטח הגנתית. אפשר להשוות בין הפרשי השערים בשביל להיווכח בזה, אבל תמיד מראה-עיניים אומר יותר מהסטטיסטיקות, אז זה כנראה יפרנס עוד הרבה ויכוחים.
3. אנשים זוכרים את הדברים הקליטים. תעשיות שלמות (פרסום, מוזיקה, כתיבה) בנויות על זה. "אפס-אפס" הוא יותר זכיר מ"אחת – אחת עשרה". ולכן גם אם הקמפיין שלכם יותר גרוע, עדיין קיוויתי שלא תבקיעו כדי שתפסיקו לזיין לנו את השכל עם האפס-אפס הזה. לא קרה וחבל. נותר רק לקוות שאיכשהו ייצא שהקמפיין שלכם יהיה קליט בצורה אחרת. נגיד, "קמפיין התריסר". או, יותר טוב – "קמפיין העשרים ואחת – אחת". מחזיק לכם אצבעות.

Comments closed