הכי חשוב להישאר רגועים

זה הזמן להחלטות שקולות ורציונליות

38-mitchell-goldhar-457200778-colin-mcconnell-getty

מיטשענק (תודה יואב) לא פועל מתוך רגשות. הוא קר, שקול ולוקח החלטות רציונליות. לכן, זה די ברור מה צריך לעשות במכבי ת"א החל מהבוקר.

ג'ורדי קרויף הובא בקיץ 2012 כדי להתחיל כאן משהו אחר, חדש. המטרה המוצהרת הייתה לבנות קבוצה שתיקח ארבע אליפויות רצופות ולהגיע במינימום לרבע גמר הצ׳מפיונס ליג. זה לא קרה, המועדון נכשל, ולכן צריך האופציה היחידה שנותרה למיטשענק היא לפרק את הכל ולהתחיל מאפס.

כל הקונספט הזה של מאמנים זרים? כישלון, לפרק. יחד עם הפיטורים הצפויים של ג'ורדי, מיטשענק צריך להרכיב צוות ניהול מקצועי על טהרת הישראלים: אלי גוטמן מנג'ר-על, רוני לוי מאמן, רן בן שמעון עוזר. אברם גרנט ימונה ליועץ מיוחד שיסתובב בקריית שלום וייראה עסוק. צוות כזה ייתן את היציבות הנדרשת והשקט המקצועי שהמועדון צריך כדי לעבוד ללא הפרעות.

בגזרת השחקנים, ההחלטה הראשונה שחייבים לקבל היא שחרור מיידי של EZ7. האמת, מיצינו. פיו פיו, פיו פיו, מה אנחנו ילדים בני ארבע? כל ההצלחות, ניצחונות וגולים האלה זה באמת נחמד וכיפי, אבל אם אתה לא מסוגל לסחוב קבוצה על הגב שלך לארבע אליפויות רצופות, כולל שני דאבלים רצופים, מה אתה שווה בכלל? לחתוך, מהר.

האמת, למרות שהתאהבתי בו בשבועות האחרונים, אפשר לשחרר גם את טל בן חיים, לוקח יותר משנותן. וגם את דור מיכה (סליחה דובינסקי), הוא כישרון שלא יתפתח. וגם את גל אלברמן, הוא זקן. וגם את שלומי אזולאי ואלי דסה, לא הביאו כלום מבית"ר. טיבי, בן הרוש, גרסיה ואת שאר ההגנה, הם לא מתפקדים.

די ברור שאי אפשר לקחת כאן אליפות כשמשחקים בצ'מפיונס, לכן, רק הגיוני שמעתה והלאה הקבוצות ישאפו להגיע שנה אחר שנה לליגה האירופאית. מספיק עם המוסיקה המאוסה הזו של ליגת אלופות בישראל. כל המשחקים האלה רק הורסים. או שהמועדון יוותר על כך מראש בהודעה כתובה לאופ"א, או שפשוט יעלו עם הנוער במוקדמות.

אם זה לא הוזכר עד עכשיו, אז די ברור שגם מרטין ביין צריך ללכת. צריך מנכ"ל חדש, מישהו שמכיר את השטח, מישהו שמכיר את המנטליות הישראלית, שיודע מה לשים בלאפה עם השווארמה, שיודע להתמודד עם האוהדים, שיודע לנהל קבוצת כדורגל. אבי נמני? משה דמאיו? איתמר צ'יזיק? פיליפה חבאבו? כולם מועמדים ראויים בעיני.

אם מיטשענק לא מסוגל לקבל את ההחלטות הקשות האלה, אז שימכור את הקבוצה. לא צריך כאן קנדים חסרי מושג, שיקנה קבוצת הוקי ויעזוב אותנו בשקט. אולי לוני מעוניין להחזיר עטרה ליושנה.

מיהו יווני?
הלכה האליפות - גיא עשירי-פרוסנר

181 Comments

יואב דובינסקי 10 במאי 2016

אני מבין שאתה מאוכזב מההפסד של טורונטו, אבל יש דברים שעליהם לא מתבדחים.

אריאל גרייזס 10 במאי 2016

כמה מתאים לאוהדי מכבי להפוך את היום הזה על עצמם

גיסנו 10 במאי 2016

אני בטוח שכשמכבי זכו בשלוש השנים האחרונות, אוהדי חיפה וב"ש קודם כל עשו סימפוזיון הלל למכבי ורק אחר כך התפנו לנתח מה צריך לעשות אצלם

רועי 10 במאי 2016

כמה מתאים לגרייזס להעביר ביקורת על לא משנה מה.

גיא זהר 10 במאי 2016

בלוג של אוהד מכבי. לגיטימי. ובתור אחד שנמצא מרחק נגיעה מאליפות (תשאלו את אסף דה קופ לגבי עונת 84/85), לקחת לקיצוניות את חשבון הנפש שצריכים לעשות במכבי ( במיוחד לגבי ההתנהלות) זה משעשע.

אריאל גרייזס 10 במאי 2016

אני באמת לא מבין את הנקודה בבלוג הזה. אני מחבב את טל ואת הבלוגים שלו, אפילו את הצנטרליסטיות שלו כאוהד מכבי. אבל מישהו כבר שלח את מכבי לבניה מחדש? יש פה איזה קטע של להקדים את כולם? באר שבע לוקחת עכשיו אליפות אדירה (בלתי מנוצחת כבר אלוהים יודע כמה זמן, הולכת להשיג כמות נקודות שלא השיגה פה קבוצה כבר 20 שנה), מה הקשר עכשיו?

תולעת 10 במאי 2016

נקודה מעניינת אריאל.
מעניין לעניין באותו העניין כמו שאומרים – תוכל לשלוח לי את הקישור לפוסט שכתבת על האליפות של לסטר? זוכרת שזה היה מאד יפה ומכבד ועם תמונה כזאת של וארדי

אריאל גרייזס 10 במאי 2016

לא הבנתי את ההקשר? הקבוצה שלי התחרתה עם לסטר על האליפות? ביקשתי מטל לכתוב משהו על באר שבע? אני פשוט לא מבין את ההקשר של הטור הזה. פרימו כבר קרא להחליף את בוס? מישהו אמר משהו רע על מכבי?

רועי 10 במאי 2016

תיכנס לאתרי "ספורט" ותחזור אלינו עם תשובה.

אריאל גרייזס 10 במאי 2016

זהו, שאתרי הספורט שראיתי מעניין אותם קצת יותר האליפות של באר שבע. אלו ששווה לדבר עליהם, לפחות.
יש גם כמה צהובים שמתעסקים באיזה נוכל שרוצה לקנות את מכבי נתניה. יאללה, היום הזה לא עליכם, יום אחד בשנה. תשלימו עם זה.

בלייק 10 במאי 2016

אפשר חיבוק?

טל בן יהודה 10 במאי 2016

לא כל כך מובנת לי הביקורת הזאת.
מעבר לכך שאני החמאתי לבאר שבע בכל הזדמנות (אגב, חטפתי משום מה גם ביקורת על זה שאני מחמיא לבאר שבע מבורוביץ' – מה שמרמז ששונאי מכבי זה קצת כמו נשים, לא משנה מה נעשה, אי אפשר לספק אתכם), יש ויהיו כל כך הרבה פרסומים שיפארו את ההישג הנפלא שלהם (ראית? כתבתי נפלא. כי אלונה באמת עשתה דבר ענק ואני שמח בשבילה, ובשביל בוזגלו הנהדר ובשביל העיר הזו ובשביל האוהדים שלהם שאני מכיר).

זה מה שנפלא ונורא באינטרנט בו זמנית, יש מקום להכל, גם לפוסטים שמתעסקים אך ורק במכבי.

אגב, כדי לענות לך וגם ל-MG מטה, אתם אוטומטית מסיקים שאני מתייחס אליכם (כלומר, האנטי-צהובים), ולא עולה בדעתכם שאני אולי גם מתייחס לאזרחים שגרים בתוך האומה הצהובה ומגיבים הבוקר ככה. כנראה כי הכל תמיד סובב סביבכם.

אריאל גרייזס 10 במאי 2016

אין לי בעיה עם פרגון או חוסר פרגון. אני פשוט לא מבין את הקונטקסט פה כרגע, זה הכל. עזוב שניה את אתרי הספורט שצריכים לייצר טראפיק על כלום – האם יש אוהד כדורגל, מכביסט או לא, שחושב שמכבי גמרה את הסוס? שצריך לפרק את החבילה?
אני חושב שכולם מבינים שמכבי עשתה עונה מצוינת, שיש לה שלד ניהולי מצוין, שיש לה בסיס איתן להתמודד עוד שנים קדימה – רק שבאר שבע עשתה עונה אדירה, באמת אדירה ולכן היא תהיה אלופה. מה שעשית פה זה לבנות איזה איש קש ולהכנס בו (כמו שאמר מתן פה) כשהאיש הזה לא קיים, אלא בראש של פרימו.
זה הבוקר של באר שבע, תנו להם טיפה להנות ואז נמשיך להתעסק בקבוצה שלכם

-גיסנו- 10 במאי 2016

יש ה-מ-ו-ן אוהדים שמשוכנעים שעכשיו מכבי מתפרקת ושב"ש שנה הבאה גם עוקפת בעונה אחת את כל השיאים של מכבי באירופה. ה-מ-ו-ן.

רועי 10 במאי 2016

מקסים שאתה מכתבי לאוהדי במכבי במה להתעסק.
מדהים בייחוד אחרי שאי שם באוקטובר, בפוסט של גיל שלי כתבת באלו המילים:
בכל מקרה, הפסקתי להגיב להטרלות ("למה לא כתבת על.." זאת דוגמא טובה) כי זה פשוט חסר ערך.
אז מי כאן הטרול ?

טל בן יהודה 10 במאי 2016

"האם יש אוהד כדורגל, מכביסט או לא, שחושב שמכבי גמרה את הסוס? שצריך לפרק את החבילה?"

זו שאלה מעניינת, באמת. כי…

ובכן, אם כולם יחשבו בצורה שקולה ורציונלית, אז ברור שלא. אבל זה ספורט, אין שום קשר להיגיון, אלא בעיקר לרגש. ואני הספקתי להיתקל בכל מיני "צעקות יציע" הזויות. ברור שיגיעו גם הטורים על "כישלונות" וכו'.

אם ת'שואל אותי? אני לא חושב ששום דבר קרה. אבל שוב, זה רק אני והמחשבות ההגיוניות שלי.

-גיסנו- 10 במאי 2016

אני בטוח שאחרי שג'רארד החליק נגד צ'לסי רצת להתפלש בכל הכתבות המספרות על חגיגות אוהדי הסיטי.

אז היום הכתבות המקטרגות על מכבי ירדו מהכותרת הראשית לכותרת מס' 3 או 4.
אנחנו אוהדי מכבי אז מכבי מעניינת אותנו. איזה פשע.

כל הכבוד לב"ש, אלופה ראויה, 40 שנה, מדבר, מרגש, לבריאות. אבל את רובנו מרגע שהסיפור נגמר אתמול בערב – ב"ש מפסיקה לעניין עד העונה הבאה, את אורגזמת החגיגות נשאיר לאוהדי חיפה והפועל, שלפחות אצלי בעבודה חוגגים היום יותר מאוהדי ב"ש המועטים שיש. (לא כי אין להם אוהדים כמובן, אלא כי אנחנו יושבים בת"א).

לא ראיתי יותר מדי אנשים שבאים לבלוגים שלך ושל בני, למשל, ומטיפים לכם איך לאהוד את ליברפול ומתי.

רועי 10 במאי 2016

מה לא הבנת טל ?
גרייזס הוא מאלה שיורדים על אלה שכותבים "למה לא כתבת פוסט על…" עד שזה מגיע אליו.

אזי 10 במאי 2016

קראתי כותרות בלבד, רק בשבילך –

ספורט 5, תומר לוי: "עתיד בערפל, מכבי ת"א בדרך למהפכה בקיץ"
וואן: "ביקורת חריפה על קרוייף, אולי אדם עם רעיונות אחרים יצליח יותר"
וואלה: "כשערן זהבי סיים את דרכו בכדורגל הישראלי"

אריאל גרייזס 10 במאי 2016

וואן וספורט 5 הם לא אתרי ספורט, הם אתרי רכילות

אזי 10 במאי 2016

אלה אתרי הספורט שיש בארץ, אתה מצפה שאני אביא לך כתבות על מכבי מ ESPN?
חוץ מזה שטל מדבר גם על הרבה אוהדי מכבי עצמם שדורשים להשמיד הכל, לא רק האתרים.

אריאל גרייזס 10 במאי 2016

אתם אנשים מוזרים, תאמין לי. אתם כמו הכוסית של השכבה, אם יותר לי להיות בוטה, שפעם היתה שמנה והיא עדיין חסרת בטחון לחלוטין (כן, חרא דימוי ולא פמיניסטי, סליחה).
יאללה, לקחתם שלוש אליפויות רצוף. הפסדתם אליפות לקבוצה אדירה בשנה שהייתם בליגת האלופות. לא רק שיש אהבלים שחושבים שצריך לפרק את הכל, אתם גם מגיבים להם. טור שלם להגיד את האובבייס.

אריאל גרייזס 10 במאי 2016

והכי מצחיק שזה מגיע אחרי שבועות של פמפום על כמה מכבי וג'ורדי ומיטש גדולים (והם באמת גדולים). ככה אנשים מאבדים אמון ב"תהליך"??

אזי 10 במאי 2016

שמע אתה כאילו פוגש אוהדי ספורט בפעם הראשונה.
אנחנו מכורים למלל, חייבים עוד ועוד ממנו.
אתמול הפסדנו אליפות, ועם כל הכבוד לב"ש, הם לא באמת מעניינים אותי.

אז נשאר לנו לדבר על מכבי.
טל בסך הכל כתב טור שלמרות הדעה הטוקבקיסטית, מכבי נמצאת בדרך מסויימת וצריכה להישאר בה כי סה"כ נראה שהיא הוכיחה את עצמה.
אני לא מבין מה היית מצפה שיקרה?
שלא יכתוב טור?
שיכתוב שיר קינה לאליפות?
אתה סתם נכנס ראש בקיר על כלום

אריאל גרייזס 10 במאי 2016

נו, אז בסופו של דבר אתה אומר בדיוק את מה שאמרתי – אתם מתעסקים בעצמכם, גם היום

אנדר 10 במאי 2016

כן. למה לעזאזל זה מפריע לך כלכך?

צהוב בדם 11 במאי 2016

לא הבנתי, אתה מצפה שמעכשיו עד המחזור השלישי בעונה הבאה(כי תמיד זה המחזור שאנחנו משחקים נגד הגמלים) נכתוב שירי הלל לאליפות של באר שבע?

הלכה לנו האליפות, אנחנו כואבים אותה, אף אוהד מכבי לא חושב שצריך לעשות מהפכה, כן צריך לעשות שינויים במקומות הדרושים(הגנה!!!).

תולעת 10 במאי 2016

כן, יש מעט מאד ביקורת על מכבי היום. חוץ מבשני אתרי הספורט הגדולים שבהם מסבירים שמדובר בכישלון של קרויף (וואן) ושצפויה מהפכה גדולה בסגל (ספורט5). אבל נחכה לתכנית הספורט של ישראל, מניחה שנשמע דברים אחרים ושקולים יותר.

אריאל גרייזס 10 במאי 2016

אני לא קורא את האתרים האלו, בוואלה יש בדיוק כתבה אחת על מכבי, שמגיעה אחרי שלוש או ארבע כתבות על באר שבע, ובה מדברים על מה שיקרה במכבי אבל בצורה שקולה לגמרי ובלי התלהמות. נראה לי שמדובר בעיקר באיזה שיח פנימי של אוהדי מכבי, שכנראה למדו מקבוצת הכדורסל שכל הפסד אליפות הוא משבר, כי אחרת אין לי איך להסביר תגובה של לפוצץ את הכל

-גיסנו- 10 במאי 2016

בשבילך נכנסתי במיוחד לכמה אתרים שנואים:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4801622,00.html
http://www.sport5.co.il/HTML/Articles/Article.64.214925.html
http://one.co.il/Article/15-16/1,1,3,0/270579.html?ref=hp
http://sport1.maariv.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94/174084

אני בטוח שכשג'רארד החליק, כל מה שעניין אותך זה הסיפור שמאחורי סיטי.

מאנו 10 במאי 2016

+1

עופר כהן 10 במאי 2016

בלתי מנוצחת? אז חלמנו שהיא הפסידה 3:1 לחיפה?
בבקשה לדייק בעובדות

-גיסנו- 10 במאי 2016

בלתי מנוצחת בליגה מאז המחזור החמישי, ההפסד היה מן הסתם בגביע…
לא פה הבעיה

בלייק 10 במאי 2016

גיא – אפשר כבר לברך, או שנחכה עוד שבוע?

גיא זהר 10 במאי 2016

פייר. החגיגות של השחקנים היו מוקדמות מדי אבל צריך לקרות הרבה יותר מדי בשביל שלא נזכה במיוחד שנראה שמכבי הרימו ידיים. אם בשבוע שעבר זה היה 80 מול 20 זה עלה ל95

-גיסנו- 10 במאי 2016

איפה איציק שימצא הוכחה מתמטית לזה שלמרות הכל מכבי תזכה באליפות בפער 5 ומעלה….

גיא זהר 10 במאי 2016

כמו שכתבו בפוסט אחר, פריצת גמלים למגרש…

איציק 10 במאי 2016

תקשיב, אני אופסימיסט מלידה, מקווה לטוב ביותר ומצפה לגרוע מכל.
אז כרגע אני עדיין בתחושה שהאליפות תחמוק, ומקווה שאתבדא.
מבחינתי, חיפה באיצטדיות על-שם מפאר העיר זו משימה בלתי אפשרית כרגע. בשבת בלילה נדבר שוב.
הבטן שלי מתהפכת מכל ברכה על האליפות, ואני לא סובל את החיקוי של שהר לכרוז של מכבי. לדעתי זה הרבה יותר מידי מוקדם. כאשר מתמטית זה יהיה סגור, אז נשמח (לפני חמישה ימים אני אישררתי התערבות שחתמתי על כך שמכבי אלופה. נתנו לי אופציית יציאה ולא לקחתי. אני רק חושב לאיזה ארוחה אני צריך לקחת מישהו שהוא מקיטרינג בן-מוחה, אולי אזמין אצלו את הקייטרינג).

בלייק 10 במאי 2016

אז נחכה עם הברכות הרשמיות בינתיים. חיכינו הרבה, נחכה עוד שבוע בשביל לא לנאחס.

איציק 10 במאי 2016

תן לסבול שבוע, החיוך יהיה גדול יותר.

השמן 10 במאי 2016

שוב אחד הכותבים המוערכים והשקולים כאן נופל להכללות רדודות על "אוהדי מכבי". לא ראיתי תגובות מפרגנות כמו אלו של אוהדי מכבי כאן אחרי שבוע שעבר. אבל עזוב אל תתן לשום דבר להפריע לך לדימויים הדמוניים שיש לך בראש.
ואגב גם אני חושב שהפוסט של טל הגיע קצת מוקדם, אני לפחות עוד לא נחשפתי לאיזו שהיא התנהגות תקשורתית שמצדיקה את זה

אריאל גרייזס 10 במאי 2016

אז אתה אומר שבתכלס אני צודק אבל זה לא בסדר הביקורת שלי? רק אתמול כתבתי לגיל שלי, שאמר שאוהדי מכבי מגדירים את עצמם לחיוב, שכל העולם מסתובב סביבם – והוא אמר שזה בסדר, כי זה עדיין לחיוב.
ברור שלא כולם אותו דבר, אבל תודה שיש קצת תחושה של השמש זורחת לנו מהתחת אצל אוהדי מכבי

השמן 10 במאי 2016

נו? אז אולי לגיל שלי זורחת השמש מהתחת, אולי לטל בן יהודה? לא ל"אוהדי מכבי". ואתה מיתמם כי מה שהיה אתמול עם גיל היה ברמה ההומוריסטית ואילו הביקורת שלך היום הייתה רצינית.
בשורה התחתונה, בכל דיון שהיה פה בשבועות האחרונים כותבים ומגיבים פה לוקחים התנהגות נקודתית של אדם זה או אחר בין עם הוא אוהד מכבי או עובד מועדון ומכלילים על כל מי שקשור למועדון.
וזה לא שרגשותיי כל כך נפגעים כי הרי אני לא באמת מכיר אותך, אבל תסתכל על השרשור המיותר שנוצר פה למעלה. הוא עוד שומר על רמה סבירה, בהרבה מאוד מיקרים בשבועות האחרונים זה הידרדר לטינופת. אם פשוט היית כותב "לא מבין את הפוסט הזה, לדעתי הוא מוקדם מידי מכיוון שכל האתרים עוסקים בצדק באליפות של ב"ש ולא בבלאגן המדומה או לא במכבי" זה היה נמנע

אריאל גרייזס 10 במאי 2016

מה שנוכחתי במשך הזמן האחרון (ועם מכבי תל אביב בכדורסל, עוד הרבה אחורה) שאוהדי מכבי – כן, לא כולם, אבל חלקים נכבדים בהם – גאים בזה שהעולם מסתובב סביבם.

השמן 10 במאי 2016

ענית לא קשור וחבל. בסופו של דבר אנחנו משקיעים המון זמן בקריאת/ כתיבת התגובות כאן באתר ( שכמובן שלך יש זכויות גדולות יותר בו מלי ) ואנחנו מתגאים בשוני שלו לעומת כל הבררה שיש באתרי ספורט אחרים בארץ. כל ההכללות הללו מדרדרים את השיח באתר. וסייגים מטופשים ("חלקים נרחבים" יש לך סטטיסטיקה? עשית סקר? ). כתבת פה לא פעם בעבר על דיונים בכל נושא שמצטמצמים ל"מכבי – הפועל" או ל"ימין – שמאל" הכללות ותגובות מסוג זה תורמות מאוד לעניין

השמן 10 במאי 2016

צריך להיות: "וסייגים מטופשים לא ממש משפרים."

עופר כהן 10 במאי 2016

גרייזס, תראה לי קבוצת צמרת, עם מסורת וקהל שחלק נכבד מאוהדיה אינו חושב שכל העולם סובב סביבו.
ובתור אוהד ליברפול כמוך, אתה יוצא מה זה חסר מודעות עצמית פה.

קפטן קוקי 10 במאי 2016

צחוק צחוק, זה מה שמחכה לנו מעכשיו ועד תחילת העונה הבאה – יום יום של כתבות בתקשורת שיגידו את אותו הדבר בדיוק

גיסנו 10 במאי 2016

לפחות יהיה קצת יורו באמצע

matipool 10 במאי 2016

וגם אולימפיאדה .

-גיסנו- 10 במאי 2016

נכון, אבל האולימפיאדה תתחיל כבר כשהקבוצות עמוק במוקדמות המפעלים האירופיים ואלפי מלפפונים יעופו לכל עבר

shaike 10 במאי 2016

אין כמו טורים של מכביסט אחרי הפסדים….

עופר כהן 10 במאי 2016

נכון

מתן גילור 10 במאי 2016

אני בספק אם יש מספיק קש בעולם למלא את כל אנשי הקש שיצרת פה :)

תולעת 10 במאי 2016

חשוב מהכל – לקבל את כל ההחלטות האלה ולבצע אותן כבר ביומיים הקרובים

גיסנו 10 במאי 2016

אני חושב שזה כשלון שזה עוד לא נעשה

yaron 10 במאי 2016

בכל קבוצה מסודרת ג'ורדי היה נבעט אחרי הכישלון המחפיר באלופות

עופר כהן 10 במאי 2016

מי מנהל את מכבי?!

אביב 10 במאי 2016

לא ראוי לסרט הקפטן הזהבי הזה. לא יודע לכבוש.

נולי 10 במאי 2016

שכחת שכדאי גם להפסיד לחיפה בגמר הגביע כדי שחלילה המועדון לא יחשוב שזו עונה מוצלחת ולא יבצע חריש עמוק במתווה שהצעת

קפטן קוקי 10 במאי 2016

+1
איך שכחנו את "חריש עמוק"…

עופר כהן 10 במאי 2016

חריש עמוק? הצחקתני, מנהרות חמאס צריך לחפור שם בקריית שלום.
את כל הנוער צריך להעיף ולהביא רק ילדים שנראים כמו ערן זהבי/מיכה/נטע לביא/אייל משומר.

אזי 10 במאי 2016

ציניות בצד, מרטין ביין צריך ללכת! אי אפשר להבין אף מילה ממה שהוא אומר.
שיביאו בריטי שיודע אנגלית!

כולם יודעים שהקיץ הקרוב יתנהל בדיוק כמו הקייצים הקודמים.
אם יהיה חיזוק נקודתי שמיטש יוכל להביא, הוא יביא.
כולם יודעים את זה, כולל העיתונאים. אבל זה לא טוב להם כי זה לא מביא קליקים.

גל ד 10 במאי 2016

אנשים צריכים ללמוד להבין אנגלית במבטא סקוטי, ולו רק בשביל כל הסטנד-אפ האיכותי שמתווסף לסל הצריכה.

-גיסנו- 10 במאי 2016

ממליץ לך לחפש ביוטיוב את נאום הפרידה של פרגוסון, אז בגשם בסוף המשחק האחרון שלו, ולשים את הכתוביות האוטומטיות
יותר טוב מלשים מילים שיר שלם בגוגל טרנסלייט

בני 10 במאי 2016

נו, יצאת לפני הסוף או נשארת עד השריקה? :)

yaron 10 במאי 2016

את הכי חשוב שכחת – להחליף דובר ולשנות את כל ההתנהלות מול התקשורת!
אימונים פתוחים לעיתונאים, אישור גורף לשחקנים להתראיין, הדלפות לכתבי חצר וכמובן שתגובות מיידיות לכל שמועה ו"סקופ"

rochu 10 במאי 2016

ונציג שבועי בתוכנית אופירע

rochu 10 במאי 2016

נכון, להפסיד את האליפות לב"ש זה הרע במיעוטו, מה גם שזה בא לאחר תצוגות נאות מאד של כדורגל עם החמצות שהכחידו את מעט השיער שנשאר.
שיסתכלו על סיום העונה הזאת בראי הסטטיסטיקה עוד יטעו לחשוב שמכבי לא שיחקה טוב (אפילו מאד) בארבעת המשחקים האחרונים. אם אי פעם היה מצב של "תוצאה משקרת" הוא מתייחס לארבעת המחזורים המקוללים האלה.
ובגלל זה לא יכול להיות שום כעס על השחקנים\מאמן\מנכ"ל\סמנכ"ל ניו מד
טוב, קדימה הלאה לגמר להוציא עוד קצת מיץ מהפרי המיובש הזהז שנקרא מכבי חיפה.

ארז 10 במאי 2016

סמנכ"ל ניו מד!
להחליף ויט ויט ויט!!!

yaron 10 במאי 2016

ועכשיו ברצינות – לדעתי אנחנו ניפרד בקיץ מלפחות אחד מהשלשה קרויף, ביין, בוס ומלא מעט כוכבים.
זהבי, טב"ח 2, ראיקוביץ' ואולי עוד כמה יזכו להצעות רציניות בקיץ וזה שאין אלופות (בפוטנציה) ישפיע על חלקם.
בקיצור, יהיה מעניין ומאתגר.

עופר כהן 10 במאי 2016

התקשורת עבדה גם עליך ירון? כיצד נפלו גיבורים.
כאילו שרק בוס/ראייקארד מועמדים לאמן את אייקס. נו באמת, צריך להיות ממש טיפש כדי להאמין לזה.
איזו אינדיקציה יש שביין יעזוב? קרויף לא יעזוב כדי לנהל את הקרן של אבא שלו, זה סתם ספין.

yaron 10 במאי 2016

התקשורת לא עבדה עלי, אני כותב כאן דיי בעקביות שניפרד מכמה שחקנים בקיץ בייחוד אם לא תהיה אליפות.
לגבי קרויף/ביין/בוס אני אתקן מ"לדעתי" ל"לא אופתע"
בסדר?

גיל שלי 10 במאי 2016

זהבי פחות או יותר נפרד מאיתנו אתמול אחרי המשחק. הוא אמר שהוא בטוח שמכבי תתמודד על אליפות איתו או בלעדיו. יהיה קיץ מעניין מדי, אבל אני רגוע. יש לנו כל מה שצריך כדי להמשיך הלאה.
ומה הבעיה שלכם עם גרייזס? מה אמור לעניין אותנו חוץ ממכבי?

אורי 10 במאי 2016

הוא גם אמר ""לא הבקענו מספיק שערים וזו גם אחריות שלי. אני לא בורח מאחריות לארבעת המשחקים האחרונים בהם כמעט לא הבקענו. ארבעה משחקים סיימנו בתיקו ואין לנו למי לבוא בטענות, אלא רק לעצמנו. אני מאוד מקווה שזה לא יקרה לנו גם בעונה הבאה."
לנו

גיא זהר 10 במאי 2016

אני לא בטוח שהןא נפרד או שהוא הביע סוג של רצון להיפרד. יש הבדל.

גורביץ' 10 במאי 2016

איזה כיף לראות את אוהדי מכבי בחשבון נפש על ה"תהליך" המהולל שלהם. (כאן מגיע אימוג'י של רג'י מילר מסמן לספייק לי את תנועת השביקה).
תהליך זה לעשות התאמות, ללמוד איך לחלק התקציב יותר נכון, להגדיל את התקציב בהתאם להצלחות, להתנהל בשתי גזרות – אירופה וישראל, לא ליפול לבורות בזירה המקומית כמו תקרית סכנין וההתבכיינות המתמשכת על בונקרים, וכמובן לקחת תארים גם כשיש תחרות.
תסלחו לי guys, מכבי ת"א עשתה השנה בדיוק מה שהיא עשתה בשנה הראשונה של ג'ורדי – לקנות כל מה שזז בגזרת שוק השחקנים הישראלי, להפקיר את שוק הזרים (למרות שראיקוביץ' יוצא מן הכלל אבל הוא שוער לא שחקן שדה), ולנסות להדביק פלסטרים באמצע העונה – מדוניאנין, סה, וכמובן לבסס את כל המשחק על שחקן אחד (טוב ככל שיהיה).
תמיד טענתי, גם פה בפוסטים, שכשתהיה תחרות הבלוף של מכבי יתגלה.
בהצלחה באופ"א שנה הבאה, והיי, אחלה שביקה נתתם סוף עונה. ד"ש מרג'י

-גיסנו- 10 במאי 2016

לפי הלוגיקה שלך חיפה 2002/03 היא בלוף

גורביץ' 10 במאי 2016

חשבתי שהמוטו של אוהדי מכבי זה "אנחנו מכבי מי אתם", למה אתה מתעסק בחיפה ?

-גיסנו- 10 במאי 2016

אני לא מתעסק בחיפה עצמה, רק בשלל הכשלים הלוגיים שאתה מציג בכל תגובה שלך

גורביץ' 10 במאי 2016

בוא נעשה טובה ונתעסק שנינו עם האלופה שבדרך –

https://www.facebook.com/footimeforeveryone/videos/1692807184305702/

במיוחד בשבילך גיסנו, על הראש של מכבי איזה כיף חמש הפרשששששש

-גיסנו- 10 במאי 2016

שיהיה להם בכיף, אלופים בזכות.
משתלב יפה עם חגיגות ההעפלה שלכם לפלייאוף העליון.

זכור לי שאמרת פעם שעברת את גיל 50, אני מרגיש אני מתדיין עם ילד בן 12, אז שיהיה לך יום טוב

גורביץ' 10 במאי 2016

אני עברתי את גיל חמישים ? את האליפויות של חיפה עם בניון ראיתי בצבא..

תולעת 10 במאי 2016

בטח היה לא פשוט להחזיק את זה 3 שנים, טוב שהוצאת

בני 10 במאי 2016

היה לא כזה נורא, בטח לעומת 10 שנים עם לוני ורוני

תולעת 10 במאי 2016

יפה, אהבתי את ההקבלה המקורית. רק שלחיפה כמובן תמיד הייתה תחרות בגזרה המקומית והיא מיעטה מאד לעשות רכש.

אלון 10 במאי 2016

את צודקת גם לחיפה לא היו מתחרות והיא קנתה כל מה שזז. הכל נכון

רועי 10 במאי 2016

הבלוף יתגלה. אתה ענק.

רועי 10 במאי 2016

תרשמו מעכשיו, שלא תגידו שלא אמרתי:
כשסטף קרי יעזוב את גולדן סטייט הבלוף יתגלה.

קפטן קוקי 10 במאי 2016

:-)

גורביץ' 10 במאי 2016

רועי – האם אי פעם מכבי לקחה אליפות בעידן ה"תהליך" כשזה לא היה מול קבוצות שסלח חסארמה ויובל אבידור שחקנים מובילים שלה ? (ע"ע ק"ש)
כשיש קבוצות אחרות טובות ויש תחרות עד הסוף, אז נמדדת היכולת האמיתית של קבוצה. הפועל ב"ש קבוצה ממש טובה השנה ומגיע להם כל המחמאות, ובמיוחד לברק בכר הגבר שהצהיר ברייש גלי כל השנה שב"ש תיקח אליפות השנה, והצליח להלחיץ את השחקנים של מכבי וניצח במלחמה הפסיכולוגית.
אבל זאת אשכרה אליפות שהייתה בכיס של מכבי עם הרוח הגבית של שלוש אליפויות, רק הייתם צריכים קצת ווינריות. לא קרה. בניגוד למה שאתם חושבים, אתם לא האחות הגדולה מהכדורסל.

רועי 10 במאי 2016

רוח גבית של שלוש אליפויות ? הפוך גורביץ', הפוך. זה רק מקשה על המלאכה,
אבל אל תתן לעובדות לבלבל אותך.
ומי זה ה"אתם חושבים" האלה ?
דווקא מהתקשורת שמעתי איך שהליגה תהפוך להיות כמו הכדורסל, והכסף של מיץ' יהרוס ושאר שטויות מגוחכות.
אף אוהד של מכבי לא חשב ככה, כי מכבי תא כדורסל, ב 50 שנים האחרונות, זו תופעה שאין לה וגם לא יהיה שום דבר דומה בכל העולם.

רועי 10 במאי 2016

לפי ההיגיון שלך מכבי לא קבוצה טובה, מה שהופך את האליפות של ב"ש ללא כזו מרשימה.
אתה מגוחך.

גורביץ' 10 במאי 2016

קודם אני מגוחך ואתה הגיוני. כן אתה צודק.
האליפות של ב"ש סופר מרשימה כי היא שברה מחסום מנטלי של 40 שנה, הם יותר נלחמו בעצמם מאשר במכבי, ועשו את זה עם בערך חצי מהתקציב של מכבי, ללא שום עזרה של גורמים חיצוניים (איך ראיקוביץ עדיין משחק וסטויקוביץ / קליימן קיבלו הרחקה, מישהו יכול להסביר לי ?)
דווקא בגלל שב"ש היו כאלה חסרי ביטחון (מה שמובן לחלוטין), מכבי רק היו צריכים לתת גז אחרי האיבוד נקודות של בש בתחילת הפלייאוף וזה היה בכיס שלהם, אבל הם העדיפו להתעסק עם מדיניות הוצאת הכדור של השחקנים שלהם ולא בכדורגל, איפה ההנהלת 2.0 של מכבי הייתה אז ?

רועי 10 במאי 2016

אז מכבי קבוצה טובה או לא ? וכשהיא כן היתה ווינרית ב 3 שנים האחרונות היא היתה טובה או לא ?
כמה קשה לך להוציא את המילים האלה מהפה ?
כמה פאתטי אפשר להיות.

גורביץ' 10 במאי 2016

אל תרתח אדון עזריאל..

עופר כהן 10 במאי 2016

או נו הוויכוחים האלו מטומטמים.
ברור שיש תהליך, ב"ש עשתה גם אחד כזה והיא קוצרת פירות.
גורביץ' הוא מהקלאסיים האלו שלא יכול להחמיא לצד אחד מבלי להוריד מערכו של צד אחר.
למעשה- אלונה עברה תהליך השתפרות בשנים האחרונות, בו היא הבינה מה צריך לעשות כדי לבנות קבוצה אלופה, וזה הצליח לה.
אבל לבאר שבע לא יצא שם של משביחת מאמנים, לא יצא לה שם של משביחת שחקנים (כי היא הביאה שחקנים טובים מבחוץ, שזה כמובן לגיטימי)
והדירוג האירופי שלה נמוך יותר מזה של מכבי לפני ג'ורדי. ואלו דברים שהם בסלע, אי אפשר לערער עליהם.

קפטן קוקי 10 במאי 2016

בגלל שכבר אי אפשר להגיב לדיון המעניין סביב דבריו של גרייזס-
כמו שאני רואה את זה, טל לא מדבר על מכבי אלא כמקרה בוחן לעניין תרבות הספורט.
מכבי זה מועדון חזק שמנוהל להפליא, ובנה העונה קבוצה טובה לכל הדעות. לא מספיק טובה כדי לזכות גם באליפות, אבל בהחלט טובה כדי לסיים במקום אחד מתחת לקבוצה שנתנה עונה היסטורית מבחינתה והבשילה כדי לקחת אליפות.
אבל אם הפסד האליפות מוגדר כ"כשלון" וסוף דרך של המועדון הזה, אם במקביל לפרגון לבאר שבע עסוקים גם בלייצר באזז סביב הקיץ של מכבי כשעדיין לא הוחרשו הדי השריקה האחרונה מנתניה, אנחנו בבעיה.

קפטן קוקי 10 במאי 2016

אז תגידו לי "מה אכפת לך ממה שכותבים בספורט5" ואני אגיד שזה נכון, לא אמור להיות לי אכפת, למרות שכמכביסט זה כן מעצבן אותי.
אבל כאוהד כדורגל, הייתי שמח אם לא היו מתייחסים לעונה מרשימה ורבת שיאים שמסתיימת במקום השני כסוף עידן וסוף דרך (כשברור שזו לא המציאות). קראתי בטוויטר אוהד הפועל שאומר שבעצם מכבי לא עשו שום דבר שונה מגאידמק. אן לי ספק שזה לא נכון.
יש פה מאבק על שיח ועל תרבות ספורט, לא רק על אם אני צודק או ההוא.

yaron 10 במאי 2016

אין באמת מאבק…
יש (מאבק על) תרבות וויכוח בשמורות טבע כמו דה באזר וגם על זה צריך לשמור ולטפח אבל לחשוב שיש בארץ מאבק ושיש מצב לשיח תרבותי בתקשורת הפופולארית זאת נאביות.

קפטן קוקי 10 במאי 2016

צודק, בדה-באזר יש הרבה מאוד דיבור על הדיבור, וזה באמת לא מה שישנה את העולם.

-גיסנו- 10 במאי 2016

מספיק לראות קצת תגובות בכל פוסט של עמודים בסגנון "ציון 3" או "סטטוס ספורט" למיניהם, שמבקרים את התקשורת.
רוב התגובות יתעסקו בעיקר בלהאשים את כותבי הדף באהדת קבוצה כלשהי, בלי להתייחס בכלל לטמטום שבכתבה אותה מבקרים….

צהוב כחול 47 10 במאי 2016

קללת פאקו?

נולי 10 במאי 2016

קללת חואן פאבלו

אלון 10 במאי 2016

קללת הוצאת החוץ של טל בן חיים

בלאנקו 10 במאי 2016

קללת נסים אלמליח

עופר כהן 10 במאי 2016

קללת האין לך מגן שמאלי נורמלי, קללת הדיאן ראדוניץ' מחטיא מול שער ריק מול ק"ש דקה 90, קללת הנגיחה החוצה של דור פרץ במהלך האחרון בדרבי. זו גם קללת היוקא מול כפ"ס בלויטא וזו גם קללת השוער הטוב בעולם לגילו בדרבי, זו גם קללת הזהבי בועט על שוער באחד על אחד וזו גם קללת הקלטינס מ-20 ומשהו מטר, זו קללת ההגנה האיטית מול ב"ש וזו קללת המסובבת של אבו-אל-היג'א, זו מכת הפציעות מול רשל"צ והדקה שזהבי לא החסיר בליגה.
במקום לקלל בואו נברך את ב"ש נלך לישון שנת קיץ ונתעורר מול איזו היברניאנס במוקדמות האירופית רק כדי לפגוש את באזל חודש אחר כך.

גיא זהר 10 במאי 2016

באזל השנה ישר בשלב הבתים. אולי תפגשו אותם בשלב ה32.

ניב 10 במאי 2016

טל תודה על ההתייחסות למכבי, פוסט נפלא.
למגיבים, חבל שנכנסתם, חיבקתם כבר את הכלה? אכלתם מהבופה?

גיא 10 במאי 2016

למעשה ברגע שניצחנו את ב"ש במחזור השני ולא קיבלנו את השלישייה המסורתית, זה היה צריך להדליק נורה אדומה…

פאןפאן 10 במאי 2016

הדליק!!!
לא רציתי להאמין אבל הדליק

קורא בין השורות 10 במאי 2016

בסופו של דבר כל הכבוד לב"ש, נתנו עונה מעולה ואנחנו לא ניצחנו אותם השנה ולו רק פעם אחת..
בתור אוהד מכבי אין לי בכלל תלונות, אחרי כ"כ הרבה תארים בשלוש השנים האחרונות ועונה מצויינת עם הופעה בצ'מפיונס וריצה לאליפות כמעט עד הרגע האחרון (נציגות קודמות האלופות התפרקו עוד קודם)
ונדיין יש מצב טוב לגביע
מסתבר, בסופו של דבר, שביל שלי צדק (וג'ורדי) ולא ההגנה שלנו מנעה את התואר אלא המחסור בכובש דומיננטי נוסף, יותר מידי פעמים שלא הצלחנו להכריע בונקר השנה וזה בהחלט משהו שהקבוצה צריכה ללמוד… לצערי הניסיון לפתור את זה עם אורלנדו סה לא הצליח
נתראה בשנה הבאה ומקווה לחזור למקום הראשון

-גיסנו- 10 במאי 2016

לא מדויק לגבי הקודמות בצ'מפיונס
חיפה פעמיים הפסידו את האליפות במחזור האחרון.
הפועל איבדה סיכוי ריאלי לאליפות 2-3 מחזורים מוקדם יותר מאשר מכבי העונה.
ועל מכבי 2004/05 אין באמת טעם לדבר…

האמת שבדקתי את עניין הגביע.
הפועל 2011 זכו בגביע אבל למיטב זכרוני כבר 5-6 מחזורים לסיום העונה היה ברור שהאליפות הולכת לחיפה.
חיפה 2010 עפו מהר מהגביע.
חיפה 2003 הפסידו בחצי הגמר.
מכבי 2005 זכו בגביע אבל לא היו פקטור בליגה לשום דבר.

אז יכול להיות שללכת בכל הכח גם על הגביע וגם על אליפות בעונת צ'מפיונס זה קצת יותר מדי, פיזית ומנטלית.

מתן גילור 10 במאי 2016

הפועל ת"א הגיע למשחק העונה ב-2011, 4 מחזורים לסוף, מהמקום הראשון. היה בתמונה עד 2 משחקים לסיום.
ומכבי חיפה איבדה 2 אליפויות על הפרש שערים בעונות צ'מפיונס.

בני 10 במאי 2016

כמה פעמים בימים הקרובים נשמע את אוהדי מכבי מדקלמים לעצמם "ליגת האלופות", "טרבל" ושאר הקלישאות הלעוסות כדי להרגיש טוב יותר עם עצמם? אובר אנדר 150,000+

גיל שלי 10 במאי 2016

לא יודע לגבי האחרים מרגיש טוב עם עצמי גם בלי

גלדיאטור 10 במאי 2016

שמש העמים

-גיסנו- 10 במאי 2016

האובר אנדר זה ביחס למס' הפעמים שאוהדי הפועל וחיפה אומרים לעצמם "ב"ש אלופה ולא מכבי" כדי להרגיש טוב עם עצמם?

רומן 10 במאי 2016

רגע האמת של זהבי.
האם הוא יבחר להשאר מלך הביצה או ללכת לאירופה.
מבחינת גיל אני לא באמת רואה בעיה, הוא לא שחקן שאי פעם היתה לו יצאה מהמקום, אז אין לו ממש מה לאבד עם הגיל.

עופר כהן 10 במאי 2016

וואו אני מרחם על זהבי ששופט מכובד כמו רומן קובע לו אם יהיה מלך הביצה או ללכת לאירופה.
ידועות לך הצעות קונקרטיות שיש לו, שקלת את החיסרון/יתרון של כל הצעה והגעת למסקנה, או שאתה סתם גנב דעת?
כל פעם אותו סיפור….

רומן 10 במאי 2016

תגיד עשית בגרות בהבנת הנקרא?
איפה כתבתי שאני קובע לו?
מעלה שאלה שמעניינת אותי סה"כ.

yaron 10 במאי 2016

נכון, באמת שאלה מעניינת ובאמת צומת מכריע בקריירה של זהבי. אם לא השנה הוא כבר לא הולך. אני מקווה שיקבל הצעה ראויה ואאחל לו בהצלחה.

קפטן קוקי 10 במאי 2016

שאלה – אם הבעיטה של זהבי היתה נכנסת היו דוחים את חגיגות המהפכה לשבוע הבא? הבלוף היה עדיין במרתף?

יוגב 10 במאי 2016

איזה מהן?
האם מדוניאנין פוגע ברשת מבפנים ולא בקורה, איפה היינו?
לא יאומן כמה מעט הערכה יש למה שמכבי כן עשתה. אוהדי ב"ש כבר מתריסים "בהצלחה בליגה האירופית" כאילו הם מתחילים בשמינית של הצ'מפיונס..
היתה למכבי עונה מאוד ארוכה, ומאוד מתישה, שכללה הרבה סערות בתוכה. החלפת מאמן, העניין עם סכנין, שבירת השיא של זהבי, יוהאן (כן, השפיע במידה מסוימת), משחקי נבחרת, הבלאגן עם ההתאחדות.. כנראה אלה הדברים שהכניעו אותה בסופו של דבר. מנגד ב"ש נתנה עונה עילאית והצליחה לשמור על ריכוז עד הסוף. זכו בצדק באליפות.

גיא זהר 10 במאי 2016

עזוב את אוהדי ב"ש. עשיתם עונה מוצלחת, תן לנו להתענג קצת אחרי כל העקיצות שחטפנו ממכם (כולל המאמן והשחקנים) השנה. הלוואי עליי להגיע לשלב הבתים באירופית כמו ק"ש. היו הרבה בלאגנים אצלכם אבל אם נלך אחורה לשנה שעברה היו לא פחות (פחות עומס – זה נכון). אולי צריך להרגיע טיפה גם מתוך הקבוצה?

אריק האדום 10 במאי 2016

הלוואי שיתרגמו לו את זה באופן שלא מעביר את הסרקזם.
אמן סלא!!!

גיל שלי 10 במאי 2016

אכתוב כאן את מה שכתבתי בפייס, זה לא קללה ולא בטיח. עונה אדירה, בעיקר של מספר 7. אך, כדי לקחת דאבל שני ברציפות, אליפות רביעית ברציפות ובעונה של צ'מפיונס, צריך קבוצה היסטורית. אין ספק שאנחנו השנה ממש לא קבוצה היסטורית, נחזור שנה הבאה טובים יותר. גם אם נחזור בלי ערן זהבי

יוגב 10 במאי 2016

היתה עונה מצוינת, עם כדורגל טוב (בעיקר תחת בוס). מדהים איך מקום שני בפער קטן הופך את הקבוצה הזו ל"כישלון" בתקשורת. עוד לפני שהיה הגמר גביע אפילו

גיל שלי 10 במאי 2016

דרך הטוויטר התוודעתי לציוצים של הרבה עיתונאים. אני יכול לכתוב בשקט שיש גם כאלה שחשבתי שהם לא פרימו, ומסתבר שהם פרימו לגמרי, במסווה אינטליגנטי, אבל פרימו אחושלוקי

קפטן קוקי 10 במאי 2016

+1
ממש ככה

גורביץ' 10 במאי 2016

העונה הזאת היא לא כישלון נקודתי זה ברור, אבל זה כן "כישלון" ברמת המועדון, כי ההבדל בין לעשות משהו היסטורי כמו 4 אליפויות רצוף פעם ראשונה בעידן המודרני לבין להפסיד אליפות היה רק על חודה של ווינריות במחזורים האחרונים. אבל כמו שגיל כתב, אתם רחוקים מלהיות קבוצה היסטורית, ובינתיים תישארו עם ההסברים על כמה העונה הזאת הייתה מוצלחת בשביל ההרגשה הטובה. בהצלחה עם זה. מאחל לכם עוד שנים רבות של קמפיין אלופות כושל והפסד אליפות במחזורים האחרונים

-גיסנו- 10 במאי 2016

גרייזס קובע לנו על מה לדבר, אתה קובע לנו מה אנחנו מרגישים, חשבתי שהיום הזה הוא לא של מכבי והיא לא מעניינת היום אף אחד

יוגב 10 במאי 2016

מה זה חודה של וינריות? האמת היא שזה די מקרי.
זה לא שמכבי שיחקה עם משקולות על הרגליים. היא נתנה משחקים טובים מאוד והייתה קרובה ביותר לנצחונות. קורות והחמצות מזעזעות למדי הביאו אותה למצב הזה. למרות שהלחץ הורגש בקרב השחקנים, זה לא מנע מהם לשחק היטב.
הבדל של כמה ס"מ באחד מארבעת המשחקים האחרונים ואף אחד מאוהדי הקבוצות האחרות לא היה גומר על עצמו כמו שקורה כרגע…
זה בטח לא כישלון כמו שכל מי שמחוץ למועדון רוצה שזה יהיה.

גורביץ' 10 במאי 2016

הגדרת פה בכמה משפטים בדיוק מה זה "לא ווינריות"

עידו 10 במאי 2016

וכל השערים שכן נכנסו?
יש מאזן ווינריות בסוף העונה שקובע איך היית?

גורביץ' 10 במאי 2016

נכנסו שערים במאני טיים של סוף העונה ?
יצאתם 3 משחקים על האפס ותיקו אחד עם רעננה.

Amir A 10 במאי 2016

בנוגע לאתרי הספורט ועיתונות הספורט בישראל, אני רוצה לשמוע את דעתכם על מה שקורה עכשיו עם הדחיפה של רייסר. בהתחלה לא הבנתי מה פתאום בעיתונות בישראל יש התעניינות גדולה כל כך בסוסי מירוץ. הרי את הדרבי לא מקיימים ביקנעם ובחנויות האופנה בתל-אביב לא מוכרים כובעים שמתאימים לאסקס. ואז נתקלתי בכתבה הזו של שלמה מן
http://www.the7eye.org.il/202484
ואני חושב לעצמי, לא יכול להיות שהשפל בעיתונות הספורט כל כך עמוק. יכול להיות?

גיסנו 10 במאי 2016

ברור
לפחות היום כבר מכריחים להוסיף בכותרת משנה "בשיתוף רייסר", או כתבות על "ציוד ריצה שאתם פשוט חייבים! בשיתוף אדידס".
הכי עצוב לי על זה שלא מזמן נדב יעקובי שיתף פעולה עם הדרעק הזה.

Amir A 10 במאי 2016

כן, אבל הימורים? רבאק, חלק גדול מהקוראים שלכם הם אנשים קשי יום שקורעים את התחת כדי להביא עוד שקל הביתה ואתם מפתים אותם עכשיו להמר על המעט שאין להם? באמת שאין גבול?

גיסנו 10 במאי 2016

כסף תקשורת ומחסר.
לא זכור לי הרבה מקרים שקיבלת את שלושתם בו זמנית

-גיסנו- 10 במאי 2016

*מוסר

yaron 10 במאי 2016

לא… אין סיכוי :-)

קפטן קוקי 10 במאי 2016

למרות שוואלה כגוף תקשורת ידוע כאחד שעושה לא מעט תוכן שיווקי, הופתעתי מאוד לראות שיש שם כתבה של אורן יוסיפוביץ בשיתוף רייסר.
גם ביחס לציפיות הנמוכות ותהליך של התפכחות ארוך, זאת היתה אכזבה ענקית.

ארז 10 במאי 2016

גם לי זה צרם מאוד.

רומן 10 במאי 2016

תגיד וכשהם אומרים
"ועכשיו נעבור לדיווח שאנחנו ממש לא אוהבים לדווח" ומראים עוד מכות/קללות/לא יודע מה.
זה לא מגוחך?

Amir A 10 במאי 2016

זה מגוחך, אבל זה לא על אותה רמה.

פאקו 10 במאי 2016

השפל הזה מתבטא יפה גם בירידה בדירוג של ישראל במדד חופש העיתונות. אחת הסיבות העיקריות שהוזכרו שם היא ההידרדרות של אתרי חדשות מובילים עד כדי הפיכתם לאתרי תוכן ממומן בעיקר. עיקר ההתייחסות הייתה ל-YNET (שבלי קשר כבר הפך למלכודת קליקים אחת גדולה), אבל אין ספק שהוא לא היחיד.

פאקו 10 במאי 2016

תגובה לאמיר.

Gil - Zimbabwe 10 במאי 2016

בהכל אשם בן – גוריון, מי ביקש אותו ליישב את הנגב? לקח לנו אליפות….

MOBY 10 במאי 2016

רק בזה הוא אשם?
מדינה בנה לנו …..

אריק י. 10 במאי 2016

הכי חשוב עכשיו (מבחינתכם) זה להתחיל לעשות רכש טוב והרבה, ולמצוא זרים ברמה. כל זמן שתמשיכו עם זיוני השכל שלכם על 'תהליך', 'ניהול', 'ניהול אירופי', 'יורדי', אז ב"ש תברח לכם ולכל הליגה הבינונית הזאת בשנים הקרובות.

יוגב 10 במאי 2016

באמת? היא באמת תברח? עם שחקנים בגיל ממוצע של 30+?
כאילו מב"ש לא ינסו לצאת לאירופה אם תהיה הזדמנות (אהמ דוידזאדה).
היא יכולה לתת עוד נניח 3 עונות נהדרות רוויות תארים, ואז גם שם תהיה תחלופה..ככה זה.

תולעת 10 במאי 2016

ב"ש תברח לליגה… נו, לפחות אבדן האליפות של מכבי מוציא מאנשים את המיטב

רומן 10 במאי 2016

מה זאת אומרת "אבדן האליפות"?
כאילו יש לכם מונופול עליה?
הלו זה כדורגל, לא המשחק ההזוי עם הכדור הכתום

בלייק 10 במאי 2016

אני מניח שהיא התכוונה לזה שמכבי היא האלופה היוצאת, ולא לזה שהאליפות רשומה בצהוב בטאבו. לא צריך להניח אוטומטית שכולנו מתנשאים וזחוחים.

עופר כהן 10 במאי 2016

אריק- קדימה תתחיל לתת שמות של שחקנים "זרים תותחים" שיסכימו לבוא דווקא לליגה שטענת שהיא בינונית. קדימה לא להתבייש, הפגן את הידע הנרחב שלך בתחום הסקאוטינג. אגב חשוב לציין את גובה החוזה שלהם.
נמאס כבר מהמנטרה השחוקה הזו של "להביא זרים תותחים", ומילא זה, אבל להתחיל לדבר מגבוה על אנשים שעשו ועושים יותר ממך בכדורגל זה גובל בחוצפה.

אריק י. 10 במאי 2016

טוני ווקאמה, הוגו, רוקביצה, ז'ורז'יניו. יא אאלה איך שלושה בעלי בית ישראלים (שני תימנים וערבי. ועוד אחת מהם היא בכלל אישה רחמנא ליצלן) עשו כזה בית ספר, בבחירת שחקני רכש, לסוללת הסקאוטינג האירופית והמפוארת של מכבי. זה סנסציוני בעיני. מה, יכול להיות שגם הפרובינציאלים המקומיים שלנו מבינים משהו בכדורגל? אני מסרב לקבל זאת, לא יכול להיות.

אריק י. 10 במאי 2016

חחח שאני אתן לך שמות? (קיבלת, דרך אגב) הלו, בשביל מה אתם משלמים כ"כ הרבה כסף לעוד רוממותו הקיסר הראשון 'יורדי' ?
זה התפקיד שלו חביבי, הוא מקבל את המיליונים, לא אני. אני סתם טוקבקיסט בשקל וחצי שעובד בשמירה.

ניב 10 במאי 2016

תודה טל, ברכות לב"ש.
גרייזס מסכן, מתנהג כמו סטוקר שעוקב לכל מקום אחרי הפצצה של השכבה.

MOBY 10 במאי 2016

אדיר!!!
רק אל תתבדח לי על רוני (בבקשה תיקחו אותו ברצינות לצוות המוחות… הוא יכול להועיל , או להכין קפה לא רע, והוא מנתניה אז יש גב).
השאלה האם כל כתבני הספורט בארץ יפסיקו עם הקלישאה של "לחזור לארץ מקריירה בחו"ל על מנת לא להכשל" ברדה אליל…..

פאןפאן 10 במאי 2016

גדול!
מעכשיו חולצות שחורות בכל המשחקים שנותרו עד שזהבי + קרויף + בוס יודיעו שהם עוברים לאייאקס. וגם אצילי.
להחרים את הגמר גביע ומייד

צור שפי 10 במאי 2016

יש קונצנזוס, אשכרה קונצנזוס, שמכבי היא שנות דור לפני כל קבוצה אחרת כאן בניהול, שהשנים האחרונות שלה היו קסומות לאוהדיה ושגם השנה הזו איננה קטסטרופה. ולמרות שיש קונצנזוס מתנהל כאן ויכוח כאילו אין מחר ויש 150 תגובות או משהו. יהודים זה עם קשה (וסליחה מהמגיבים מהדתות האחרות).

-גיסנו- 10 במאי 2016

אתה מסתובב פה מספיק. אתה באמת חושב שיש קונצנזוס כזה?

וזה עוד בדה באזר, בלי לדבר על הטוקבקיות הזולות הרגילות….

צור שפי 10 במאי 2016

קונצנזוס זה לא מאה אחוז, שבעים וחמישה-שמונים אחוז זה די והותר מבחינתי. והתכוונתי רק לדה-באזר: הרי גם אריאל שהתווכח כאן עם המכביסטים לא כפר בפער המצויינות שהצהובים פתחו בשנים האחרונות.

אריק י. 10 במאי 2016

שום קונצנזוס ושום דובים. תדבר בשם עצמך. את גניבות הדעת השבועיות אודות הניהול האירופי הנשגב של 'יורדי' וחבורתו – אתם יכולים לספר בטוויטר לדסקל ולאורי קופר, לא לנו. הם גם יכינו לכם מצגת יפה עם סטטיסטיקה מפוארת ונתונים יבשים על עמידה נכונה של שחקני מכבי על מגרש, ועל כמה כל אחד מהם רץ בנטו. זה מגניב, זה חדשני, אבל מה לעשות שכדורגל זה לא בייסבול וטוב (הכי טוב) מראה עיניים.
ב"ש השנה הבינו והפנימו ששום 'ניהול עילאי' ושום מאמן זר לא יכולים להוות תחליף לחומר שחקנים טוב ולסגל איכותי, עמוק ורחב. הם הביאו מאמן בלי ניסיון, אחד שאימן כולה שנה וחצי בלחץ בליגה שלנו, נתנו לו יד חופשית במסעות הרכש, בלי מנג'ר, בלי סקאוטינג אירופאי אקסקלוסיבי ובלי בלבולי ביצים וקטפו את הפירות.

גיסנו 10 במאי 2016

ואנחנו אלה שמספרים לעצמם סיפורים…

איציק 10 במאי 2016

אני מעריך שמכבי תעשה חושבים, לא בגלל שהיא נכשלה אלה כי היא עובדת מסודר וכך צריך לעשות. אני רק מקווה שהיא לא תנהג כמו אחת מקבוצות מכבי בעבר באחד מענפי הספורט, קרי להרוס כל קבוצה שמסכנת אותה על-ידי רכישת השחקנים הטובים שלה. באר-שבע לא מסוגלת לעמוד מול הכספים שמכבי מסוגלת לתת.

בלייק 10 במאי 2016

לא מאמין שמכבי תביא אפילו שחקן אחד מב"ש. לא חושב שברקת תמכור בכל מקרה, אבל גם קשה לי להאמין שמכבי תציע בכלל.

גיסנו 10 במאי 2016

אני מנסה להבין איך העובדה שמכבי רוצה לאגור את כל הכשרונות ולהחריב את הליגה, מתיישרת עם שחרור בחינם של ראדי ליריבה הישירה לתואר, של איינבינדר לבית"ר, ועם זה ששניים מהשחקנים היותר משמעותיים של ק"ש בעונה שעברה נחתו בסוף בב"ש.

גיא זהר 10 במאי 2016

אני חושב שהשחרור של ראדי לבש היה טעות כמו גם אי ההבאה של שיר צדק שטוב יותר מטבח 1. אני חןשב שמכבי היו שמחים שאוגו יהיה אצלם ושמליקסון יחל לעשות רוטציה עם טבח 2 ומיכה אבל חוץ מזה באמת אין שחקן אחר שמכבי היו רוצים מה שמעצים את ההישג של בש

גיסנו 10 במאי 2016

אני חושב שאתה מקצין קצת.
לא אגיד שהייתי רוצה כל שחקן בב"ש אצלנו בהרכב, אבל דוידזאדה כרגע טוב מכל מגן שמאלי שלנו ו-וואקמה מועמד לשחקן העונה שלכם לטעמי. גם לואי טאהא מפתיע לטובה אבל לא הייתי מחליף אותו בדרך קבע בטיבי או גרסיה.

ההישג של ב"ש מספיק יפה,לא צריך להעצים בכח ;)

מדברים על תקציב, הקיץ הקרוב יהיה מבחן גדול לב"ש אם רוצים לשמור על המשכיות.

גיא זהר 11 במאי 2016

לא אמרתי שאין עוד שחקנים שיגולים להשתלב במכבי, תוסיף למי שציינת גם את הובאן, ביטון ושהר וגם בוזגלו שיכולים להיות שחקני רוטציה אצלכם לכל הפחות. דוידזאדה הוא אוברייטד, לא יותר טןב מהעמב"ה. העניין הוא שלא נראה, הן במצבת הזרים הנוכחית והן בגלל גורמים אחרים שהייתם לוקחים מי מהם. בתחילת השנה אני לא בטוח שאפילו הייתם מעדיפים את אוגו על איגיבור. הסגלים של שני הקבוצות כמעט דומים ברמתם בעיקר בגלל החלטות אסטרטגיות (וגם הימורים ע"ע גורש ווואקמה), ועדיין בש היו אנדרדוג מובהק

גיסנו 11 במאי 2016

אמרתי שלא? רק אמרתי שעל אף היותה אנדרדוג, הסגל שנבנה בב"ש מצויין וכל המחמאות לנוגעים בדבר. ואמרתי גם שאין צורך להפריז בפרגון לכוון השני. ההישג יפה והסיפור מרגש אבל ב"ש היא לא לסטר הישראלית כמו שמנסים לפעמים להציג.

מלבד זאת,נקודת המוצא פה לא הייתה דיון בטיב הסגל של ב"ש אלא כמה נקודות שסותרות את התזה של איציק לפיה מכסי תרכוש חצי ליגה בסכומים מופרזים ולו כדי להחליש את היריבות.

והמשפט האחרון מקודם בא לומר שאמנם אוהבים ללעוג לתקציב של מכבי ולמשכורת של זהבי, אבל עכשיו בב"ש יגלו שעם ההישגים לשחקנים בא התיאבון, ויצטרכו להשקיע יותר כדי להשאיר מתלבטים ו/או להביא מחליפים ראויים למי שיעזוב.

גיא זהר 11 במאי 2016

באר שבע רחוקה מלהיות לסטר ואפילו ק"ש אבל התמודדה עם קבוצה שסליחה על ההשוואה חזקה ממה שלסטר וק"ש בהתאמה התמודדו מולם (שתיהן ניצלו ואקום – באר שבע לעניות דעתי התמודדה אומנם עם קבוצה שבעה, פצועה ושחוקה אבל להזכירך באר שבע של לפני שנתיים שהיתה חלשה לאין ערוך נתנה פייט למכבי של סוזה עד תשעה מחזורים לסוף , ולדעתי באר שבע של השנה היתה נותנת פייט עד הסוף לכל האלופות של העשור האחרון). מי שמשווה אותנו ללסטר מבחינת חוזק הזוי ואני חושב שמעבר לסיפור האנושי אף פרשן רציני לא יעשה זאת. כל השחקנים בב"ש חתומים, חלק בחוזים ארוכי טווח שהתחילו רק העונה. ברור לי שיצטרכו לשדרג את השכר של אוגו (למרות ששודרג רק בתחילת השנה), ביטון, דודזאדה (למרות שבינינו מבחינת תרומה כוללת בן תורג'מן לא הרבה פחות טוב), וואקמה ואולי גם שיר צדק ובטח להביא עוד זר. לא חושב שזה יביא (וצריך להביא) יותר מעלייה של 10-15 אחוז בתקציב. אין לנו זהבי בקבוצה לטוב ולרע (שאלת אוגו שההשפעה שלו עצומה מאוד מעניינת).

איציק 11 במאי 2016

אני אסביר, חלק מהטענות היו שבמכבי לא היה סגל ארוך איכותי מספיק כך שהסגל הראשי נשחק והגיע על אדים בסוף. לעומת זאת לבאר-שבע היה סגל ארוך והרבה תחלופה (גם בגלל אילוצי פציעות אך כעובדה היו שחקנים איכותיים שיכלו להיכנס במקום). אני מאמין שכמו שכאן בדה-באזר ראו זאת, גם ג'ורדי רואה זאת וירצה לעבות את הסגל. לאו דוורא במקום כי אם בנוסף. לנו יש שחקנים שיכולים להתאים לעיבוי של מכבי אך אין לנו כסף להתמודד עם ההצעות שמכבי יכולה לשים על השולחן.
ראדי לא היתה טובה של מכבי כי אם מחשבה שהוא סוס מת במושגים ובסטנדרטים שמכבי הציבה לעצמה. הם טעו. טעויות קורות לכולם, אך אם הם היו חושבים שהוא יכול לתרום ראדי לא היה משוחרר.

גיא זהר 11 במאי 2016

הטענות שלמכבי אין סגל ארוך מספיק הן בולשיט. יש גבול לכמה שחקנים מנוסים אפשר להחזיק על הספסל במשך שנים. גם בגמר הגביע בשנה שעברה הם באו עם הגנה מאולתרת. נפצעים, יש צהובים, הרחקות. ראדי (וגם בדש שבטוח שבמכבי מכים על חטא על שחרורו) רצה לשחק אחרי שבשנתיים האחרונות כמעט שלא עשה זאת. הטעות של מכבי לא על עצם השחרור, אלא דווקא לב"ש (אולי היה שווה אפילו לשלם את רוב שכרו – עונה אחרונה בחוזה, ולשחרר לקבוצה כמו רעננה, באתי לכתוב בית"ר, אופס). לגבי גניבת שחקנים מב"ש, ראשית רוב השחקנים תחת חוזה, אז אפשר לנקוט בשיטות מזרחי/ באיירן (למרות שביירן מפרקת את דורטונד לכאורה באופן הוגן) ולסובב לשחקנים כגון אוגו וצדק את הראש. אלו אולי השחקנים הפוטנציאלים מבחינת גיל שמתאימים להם. מה, גולדאר ינפח את התקציב ב10-20 מליון בשביל לשבור את היריבה שלו ולהביא שחקנים קשישים ולהחזיק סגל של 25 שחקנים כשמונה מהם ממורמרים תמידית? זה יהיה הזוי

איציק 11 במאי 2016

אולי, אבל מה שאתה אומר לא מסתדר לי (עזוב את העונה שעברה כי היא לא רלונטית, שחקנים ירדו בכושר, הזדקנו, עזבו). אם למכבי יש סגל ארוך, איך יתכן שלא השתמשו בו בעונה כזאת ארוכה. לא מדובר על מישהו שלא מכיר את ההתנהלות האירופאית בעונות ארוכות. גם ג'ורדי וגם המאמן (כל אחד משניהם) מכירים זאת מצויין ויודעים שצריך לחלק כוחות. אם לא עשו זאת, כנראה שהשחקנים שישבו על הספסל לא הוכיחו שהם יכולים לשחק. זה לא מאמן ישראלי שטוען שהרכב מנצח לא מחליפים. הם מבינים שבעונה כזו גם הרכב מנצח צריך להחליף כדי לתת לו לנוח וכדי להריץ שחקנים אחרים. כנראה לא היה את מי להריץ (לא מבחינת שמות, מבחינת רמה).

גיא זהר 11 במאי 2016

חוץ מזהבי, אלברמן ואיתן טיבי שבתור בלם רץ פחות, שאר שחקני מכבי נחו (מבחינת דקות) לפחות עשרה משחקים. מה זאת אם לא רוטציה. זה לא שבברסה וריאל יש רוטציה עצומה

גדי 11 במאי 2016

די עצוב שבאתר כמו דה באזר אין מקום לפוסט עצמאי שיספר את הסיפור המופלא שלנו ויש אפשרות רק לכתוב תגובות בפוסטים של חשבון נפש שבא ממכבי.

איציק 11 במאי 2016

יש לי הרגשה שאם תבקש מגיל או מטל להעלות פוסט אורח, לפחות אחד מהם יסכים בלי בעיות.

גיא זהר 11 במאי 2016

גדי, כפי שאתה זוכר כתבתי כמה פוסטים אצל יניב. אחרי שהכל יגמר אני בטוח שהוא (או כל אחד אחר כאן), יותר מישמח לתת לך אכסניה. ואולי שבאמת נרגיש כמו קבוצה גדולה, תהיה לך כאן אכסניה קבועה (אם תרצה כמובן).

Comments closed