בריינדד

מה לעזאזל קורה שם

bd

איני צופה בטלוויזיה כמו פעם. כמות השעות שלי מול המרקע צנחה בצורה דראסטית משלל סיבות, וזה לא ממש הזמן להיכנס אליהן. ווסטוורלד, העונה העדכנית של המתים המהלכים, עונה 2 של סמוך על סול, Suits, הם רק חלק מהדברים שמחכים אצלי בתור ואין לי מושג מתי אגיע אליהן. אם אגיע אליהן.

משום מה מצאתי בזמן האחרון את הזמן לראות את העונה היחידה (בינתיים) של סדרה אמריקאית בשם BrainDead. אני אפילו לא יודע איך קוראים לה בעברית, אם בכלל יש לה שם בעברית. אני כן יודע שמאד נהניתי ממנה, כי… במשפט אחד, היא שונה מכל דבר אחר שראיתי בשנים האחרונות. זה לא אומר שהיא טובה יותר, אלא רק, ובכן, כמו שכתבתי, שונה יותר.

למען האמת, אם לא הייתי נתקל בהמלצות שרירותיות על הסדרה הזו בטוויטר, הייתי כנראה מפסיק את הצפייה אחרי פרק אחד, מקסימום שניים. אבל בגלל הציוצים הללו, כמו גם מילה טובה מבעל הבלוג הידוע לשמצה, עופר פרוסנר, נשארתי איתה, וזכיתי למשהו משעשע, שנון, מאד חכם ו… שיט, שוב המילה הזאת, שונה.

בגלל שאני לא יכול להסביר לכם על מה הסדרה מבלי שתסתכלו עלי כאילו נפלתי על הראש, הבאתי תרגום חופשי מהאתר  IMDB:

״עובדת ממשל מגלה שהמתחים בין שתי המפלגות הגדולות בוושינגטון, מקורם בחרקים-חייזרים שאוכלים את המוחות של פוליטיקאים.״

כן אה? אני יודע אני יודע, נשמע מטומטם. לאללה. אבל אני נשבע לכם שמדובר באחד הדברים המהנים שראיתי בטלוויזיה בשנים האחרונות. הסדרה שמה ללעג את המציאות הפוליטית של 2016 (בארה"ב ובעולם) על רקע המירוץ הנשיאותי של דונלד טראמפ והילרי קלינטון, כשהחייזרים-נמלים האלה שהגיעו לכדור הארץ על מטאור שנחת ברוסיה, ממשיכים להפעיל ולנהל את הקונגרס ואת כל ארה"ב, בצורה הזויה לגמרי, מבלי שאף אחד שם לב שזה אכן המקרה.

והסיבה שאני כותב לכם את כל זה היא שאני לא מצליח למצוא תיאוריה טובה יותר מזו כדי לנסות ולהסביר מה לעזאזל קרה לטובי המוחות שמנהלים את מכבי ת״א כדורסל.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

51 תגובות ל “בריינדד”

  1. אהוד (פורסם: 18-12-2016 בשעה 13:01)

    בגדול, אין כיוון. מאמן מחתים שני שחקנים, מנהל מקצועי מחתים שניים אחרים, הסקאוטינג מחתים מישהו, כל קבוצת בעלים מביאה מישהו.

  2. yaron (פורסם: 18-12-2016 בשעה 13:02)

    תודה טל,
    נשמע משעשע ו… שונה :-)
    אני אנסה לפחות שלושה פרקים.

  3. תומר הוותיק (פורסם: 18-12-2016 בשעה 13:03)

    התגעגעתי.
    בבאסה של התפרקות החזית הצהובה (בסל ובכדורגל) היא לראות את התגובות שלך ושל גיל שלי :-) כי כבר עצוב, אז עדיף לא לבד.

  4. ארז (פורסם: 18-12-2016 בשעה 13:05)

    טל, בהנחה שהסדרות האחרות שציינת משקפות פחות או יותר את הטעם שלך – אם אתה מתכוון לכך שעונה כלשהי מהעונות האחרונות של Suits נמצאת ברשימת ההמתנה שלך – הייתי ממליץ לך על MRI בהול לבדוק שאף חרק-חיזר לא התנחל לך בראש… בעיניי סדרה שהייתה חביבה והפכה לקריקטורה של עצמה ולפרודיה (אבל ממש גרועה) על סדרות משפטיות אמריקאיות.

    • גיא זהר (פורסם: 18-12-2016 בשעה 13:16)

      וזה לא בדיוק משקף כרגע את המצב של מכבי סל ורגל?

      • ארז (פורסם: 18-12-2016 בשעה 13:20)

        גיא – למרות נחמת העניים שלנו ממה שקורה שם, בניגוד אליך, שיכול ליהנות מכל העולמות, אצלנו הבית בשלבי בעירה מתקדמים.
        הסדרה הראשונה שעולה לה בהקשר הזה היא "עמוק באדמה"…

        • גיא זהר (פורסם: 18-12-2016 בשעה 15:26)

          במקרה של הפועל "אוז" זו הסדרה המתאימה.

          • בלייק (פורסם: 18-12-2016 בשעה 16:02)

            לא יודע כמה מכירים, אבל אם יש סדרה שהיתה יכולה להיות קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב זאת "משפחה בהפרעה" (Arrested Development).

            • ארז (פורסם: 18-12-2016 בשעה 18:37)

              בול

  5. פרילי (פורסם: 18-12-2016 בשעה 13:08)

    את ווסטוורלד סיימתי אתמול, אחלה סדרה.
    את מבוקש לחקירה סיימתי לפני שבוע גם מהנה מאוד אבל די ארוכה (על בינה מלאכותית אנחנו ממש לא רחוקים משם) . סווטס אחת הסדרות האהובות עליי בלי ספק בטופ 5 אצלי, היא מצחיקה וחכמה
    במיוחד בעונות הראשונות, עונה 7 יוצאת בדיוק עוד חודש ושבוע.

    אני בדיוק מחפש סדרה חדשה וגם התחלתי להיכנס לכל העניין הזה של עבמי"ם (יש המון עבמי"ם מהרגיל בשנה האחרונה)
    אז תודה יש לי עכשיו סדרה חדשה לראות.
    עוד משהו בקטנה בתור חובב אנימות די גדול (אני אף פעם לא משווה בין אנימות לסדרות אמריקאיות) אתמול עברתי על 100 המדורגים ב MDBI והופתעתי לראות את כמות האנימות שהיו שם, על כולם שמעתי ואת כמעט כולם ראיתי.

  6. נולי (פורסם: 18-12-2016 בשעה 13:15)

    ואת מה שקורה השנה לטובי המוחות שמנהלים את מכבי ת"א כדורגל אתה מבין?

    אשמח אם תשתף בתובנות, כי לי אין מושג איך לפענח את מה שקורה.

    ההסבר היחיד שעולה על דעתי – וירוס מסתורי שגורם לדיכאון קליני.

    • Ollie Williams (פורסם: 18-12-2016 בשעה 13:40)

      זה דווקא פחות מסובך.
      הערכת חסר של היריב מב"ש + שאננות
      התחושה השגויה שהכל כבר רץ על טייס אוטומטי ולא צריך להשקיע יותר מדי מאמץ בשוטף כדי לתחזק את העליונות על הליגה, שהובילה לסדרה של החלטות מקצועיות גרועות.
      מה שאני לא מבין זה למה לא מתחילים לחשוב על איך לתקן….

      • בלייק (פורסם: 18-12-2016 בשעה 15:09)

        אולי -מסכים איתך לגמרי. אין כאן סוד גדול. מכבי יכולה לשחק יותר טוב עם הסגל הנוכחי, אבל הוא פחות טוב משמעותית מזה של ב"ש.
        אולי אפשר להוסיף להערכת החסר והזחיחות גם יהירות של מועדון/מנהל שאחרי שלוש שנים של הצלחה למרות כל מיני טעויות, ובמיוחד בסגל השחקנים, חושב שלא משנה מה יקרה – האליפות מובטחת. וזה עוד בשנה שבה הקבוצה איבדה אליפות ואת השחקן הכי טוב שלה….

        • גיא זהר (פורסם: 18-12-2016 בשעה 15:31)

          בלייק עם הסייפא אני מסכים, אבל לא חושב שהסגל שלכם טוב בהרבה משלנו. לגבי מיצוי הפוטנציאל, המאמן, והמעטפת (לא להאמין שאני אומר זאת על ב"ש) זה כבר סיפור אחר…

          • בלייק (פורסם: 18-12-2016 בשעה 15:58)

            אולי לא כתבתי מספיק ברור, אבל התכוונתי שהסגל נחות משמעותית מהסגל של ב"ש.

            • גיא זהר (פורסם: 18-12-2016 בשעה 16:33)

              חחח. טעות שלי. התכוונתי שלטעמי הסגל שלכם לא נחות משמעותית משלנו. ככה גם התייחסו בתחילת השנה רוב מביני הדבר שאפילו דברו על עומק טוב יותר אצלכם

            • בלייק (פורסם: 18-12-2016 בשעה 17:25)

              אין כזה דבר בכדורגל "מביני עניין"….
              בהגנה מכבי נחותה משמעותית. אין למכבי בלם ברמה של ויטור, וצדק עדיף בעיני גם על טיבי וגם על טב"ח, מגן שמאלי הפרש גדול לטובתכם, ולטעמי רק בעמדות המגן הימני והשוער מתקיים סוג של שיויון – יתרונות וחסרונות מתקזזים פחות או יותר). במרכז הקישור – עדיפות גדולה לב"ש, למכבי מרכז קישור כבד, איטי ומסורבל עם תרומה פחותה להתקפה ועם שני זרים עיפים ואדישים, בכנפיים זה יותר קרוב (גם כי מליקסון פצוע) אבל טב"ח 2 בכושר ירוד, ובכלל הראש שלו ממש לא במקו, ולכם יש את בוזגלו בכושר שיא ובמיוחד את וואקמה, כנראה הטוב בתפקידו בליגה. בהתקפה למכבי יש אופציה אחת סבירה ועוד כמה פנסיונרים, גם אם לא בגיל, לב"ש יש מגוון. לא יתרון עצום אבל מורגש.
              אולי מביני העניין התכוונו שאם סקאריונה וקיארטנסון יהיו תותחים ברמה של זהבי פחות או יותר אז יש למכבי יתרון או שיויון. בנתיים הם לא יכולים להוביל את הקבוצה לריצה לאליפות. אולי בעונה הבאה כשהם יתאקלמו ויהיו סביבם שחקנים טובים יותר.

            • יואב (פורסם: 18-12-2016 בשעה 17:36)

              גיא,
              מסכים איתך. גם אני לא חושב שהסגל של מכבי נחות משמעותית.

            • בלייק (פורסם: 18-12-2016 בשעה 17:45)

              אני כותב רק את דעתי, זה ברור. וכבר כתבתי שאין כזה דבר "מביני עניין", זה נכון גם לגבי.
              אני אשמח לשמוע את דעתך (נכתב ליואב, אבל גם גיא או כל אחד אחר שחושב אחרת) – באיזה עמדות הייתם מעריכים את השחקנים של מכבי יותר/פחות ביחס למקביל שלהם בב"ש.
              לספסל לא התיחסתי, אבל גם כאן בעיני ב"ש עדיפה.

            • גיא זהר (פורסם: 18-12-2016 בשעה 19:38)

              נכון לכושר העכשווי אין ויכוח, אבל מבחינת פוטנציאל אני לא חושב שאוגו, ראדי ואוחנה/הובאן טובים בהרבה אם בכלל מאלברמן/גולסה/איגיבור/מדונינין/סקריונה. טיבי וצדק ברמה שווה, תלוי מי הבלם שלידם, ויטור וקורהוט אכן טובים בהרבה ממקביליהם אבל ראיקוביץ אמור להיות טוב מגורש. לגבי ההתקפה מה שאמרת. אם כי כחלוצי רוטציה הפנסיונרים היו אמורים להספיק. זה שקיאטרסון הוא החלוץ השני שנופל במכבי לא דווקא עליו (סה מצליח בליאז'). הסגל של בש מאוזן יותר, אבל הסגל של מכבי, כמו שהוא, לא הרבה פחות טוב

            • בלייק (פורסם: 18-12-2016 בשעה 21:09)

              טיבי וצדק די שווים מינוס שתי טעויות מביכות של טיבי כל משחק וזה שהוא נראה שבע ומסופק, וצדק נראה רעב.
              ראיקו אמור להיות טוב יותר מגורש? הוא בטח עוד יהיה יום אחד, היום הם די קרובים, גם אם לראיקו אולי יתרון קטן.
              אלברמן מול ראדי אפשר לקזז, היום ראדי בכושר טוב יותר אבל זה יכול להשתנות. איגי ומדו מול אוגו והובאן זה לא כוחות. לא שהצמד של מכבי לא מספיק טוב, אבל לא מספיק טוב למרכז השדה. הם שחקנים הרבה פחות שלמים. איגייבור זה מינוס שחקן בהתקפה ומדו זה מינוס שחקן בהגנה….
              הפנסיונרים בהתקפה היו אמורים להספיק. בטח שככה קרויף חשב. אבל אין הרבה אוהדים שחשבו שיצחקי ובן בסט ביכולת של השנים האחרונות הם שווים לצמד כמו שהר וגאדיר, למשל. אגב, אם זאת ההשוואה, אז אני מעדיף את קיארטנסון על לוסיו…
              בכל מקרה, מכבי הפסידה את האליפות. ב"ש זכתה בה. במכבי היו צריכים לחשוב אחרת בקיץ הזה. 9 וחצי שחקני הרכב מהעונה שעברה מראים שאו שלא חשבו נכון או שקרויף נכשל טוטאלית עם הרכש (או גם וגם).

      • נולי (פורסם: 18-12-2016 בשעה 15:27)

        שאננות? זחיחות? אחרי הפסד האליפות וההליכה של זהבי? לא נראה לי.
        לדעתי ג'ורדי הבין שזהבי משאיר אחריו בור גדול ושלמכבי יהיה מאד קשה להתמודד מול ב"ש ובאירופה והתאכזב מאד כשגולדהאר לא היה מוכן להשאיר את זהבי בעד כל הון כי זה אילץ אותו לחפש תחליפים ובזה הוא לא כל כך מצליח למרבה הצער.
        החלוץ האיסלנדי נראה ומתנהל על המגרש כמו בובת פורצלן וסקאריונה בעיקר פצוע.
        אבל כל זה לא מסביר את הדיכאון הקליני בו שרויה הקבוצה ואת התוצאות העלובות.

        • בלייק (פורסם: 18-12-2016 בשעה 15:59)

          בתסריט הזה גולדהאר הוא הזחוח והיהיר. אני לא פוסל את זה, אבל אם קרויף הבין שלשם הולכת העונה והמשיך בשלו אז הוא האשם. המטרות הרי לא השתנו.

          • נולי (פורסם: 18-12-2016 בשעה 16:35)

            זה לא עניין של אשמה. כל אחד טועה ונכשל לפעמים.
            גם למזל (או חוסר המזל) יש תפקיד. זה חלק בלתי נפרד מהעיסוק בספורט.
            החכמה היא להכיר במציאות ולנסות לתקן.
            אגב, אם השחקנים של מכבי מתבטאים נגד קרויף ושוטה כפי שמצטטים אותם באתרים השונים הם ממש חצופים, לא מקצוענים ולא ראויים לשחק במכבי.

            • בלייק (פורסם: 18-12-2016 בשעה 17:36)

              כשאני כותב שקרויף אשם זה לא אומר שאסור לו לטעות. אפשר לקרוא לזה אחריות. קרויף אחראי לסגל הזה, והוא פספס את הדעיכה שלו, למרות שכל הסימנים היו שם כבר בפלייאוף בעונה שעברה (ואפילו הרבה קודם אבל אז התוצאות כיסו על הכל).
              לא חיזק את ההגנה, לא הצעיר את הקבוצה ולא מצא מאמן שיצליח למשוך את העגלה עם הסגל הנוכחי עוד קצת בטופ. בתוך עונה מכבי איבדה את מרכז הקישור האגרסיבי, משחק-בנגיעה, שולט-במשחק שלה (אם בגלל גיל ואם בגלל רכש לא מספיק טוב), ולא הגיעו תחליפים ראויים.
              כבר כתבתי כאן את זה, אבל אחרי העונה שעברה וכשמכבי עם תקציב כל כך גבוה, לא יכול להיות שבהרכב הראשון משחקים 9 (!!) שחקנים ששיחקו במועדון בעונה שעברה (ראיקו-דסה-טיבי-טב"ח-עמב"ה/ריקן-מדו-איגייבור-אלברמן-טב"ח-מיכה/סקאריונה-קיארטנסון. אם מוסיפים כמה משחקים שגולסה פתח בהרכב זה יתקזז עם המשחקים שבהם סקאריונה לא שיחק והיו הרבה כאלה).
              תשעה שחקנים ששיחקו כאילו נגמר להם הסוס כבר בעונה שעברה.
              השחקן וחצי שהוחלפו זה זהבי וחצי מיכה (רוטציה עם סקאריונה). כלומר, שחקן וחצי התחלפו, וזה עוד השחקן הכי טוב בקבוצה.
              לא נראה שקרויף הכיר במציאות, כי הוא לא ממש ניסה לתקן שום דבר. או אם רוצים, אז הוא ניסה אבל נכשל (פיליפנקה, בניון, גולסה).
              אם השחקנים "חצופים, לא מקצוענים ולא ראויים לשחק במכבי", וכפי שניסיתי להמחיש מדובר באותה קבוצה בדיוק ששיחקה גם בעונה שעברה (ורובם אף יותר מזה), אז למה קרויף לא החליף חצי מהם? תקציב יש לו, ההזדמנות לבנייה מחדש הגיעה עם עזיבת זהבי ואיבוד האליפות, רוח גבית מהקהל -בוודאי.

  7. אלעד כ (פורסם: 18-12-2016 בשעה 13:35)

    לפי הכותרת הייתי בטוח שזה טור על מכבי ת"א. ואז הגעתי לשורה האחרונה וראיתי שצדקתי

  8. נדבושקה (פורסם: 18-12-2016 בשעה 13:52)

    זה לא קרה השנה.
    זה קורה כבר 4 שנים (כולל בעונת הזכייה ביורוליג) .

    מחתימים חצי קבוצה מעל הראש של המאמן , שזה בסדר אם יש קול אחד ברור שעומד בפרונט ולוקח אחריות על בניית הקבוצה.

    אבל מן הסתם זה לא המצב.
    ואז אם משהו מצליח במקרה אז יש 5 אנשים שמתפארים בהחלטותיהם- ואם משהו(הרוב) כושל אז כל אחד מתחפר במחילתו ואף אחד בשדירה הניהולית לא לוקח אחריות כי "מכבי הוא גוף שכולם מביעים את דעתם ומקבלים החלטה משותפת"

    • זינק (פורסם: 18-12-2016 בשעה 18:02)

      בנושא החתמת השחקנים מעל הראש של המאמן, אף לא הבנתי מה בדיוק מצפים – שיגיע מאמן חדש ומיד ישחררו את כל הסגל הקיים.
      אם זה מה שמצפים, אז כנראה לא יהיה חוזה לאף שחקן מעבר לעונה אחת.
      כשהיו עונות שמכבי חיכו לפגרה להחתמות, תקפו אותם על זה שהם לא נערכו כשהעונה הקודמת הייתה גמורה. כשהם מחתימים מוקדם שחקנים, באים אליהם בטענות על החתמות מעל הראש של המאמן. בפעם הבאה ישאלו למה אין להם כובע….
      אפשר לבוא בטענות רבות להנהלת מכבי (בחירה לא נכונה של מאמן, מנהל מקצועי וכו'), אבל אני לא מצליח להבין את הטענה של החתמת שחקנים מעל הראש של המאמן… האם ישנם שחקנים שהוחתמו לאחר שארז הגיע והוחתמו בניגוד לרצונו? אם לא כך ומאמן נכנס לקבוצה שהוא לא מאמין בשחקניה אז בעיני האחריות עוברת אליו.

      אגב, זה נורא נחמד לשחוט אותם על השחקנים, אבל בתקופה שלפי תחילת העונה מיטב הפרשנים שמקלפים להם את העור היום, שיבחו והיללו את סגל השחקנים שהוחתם. חכמה בדיעבד… כמה נוח.

      • נדבושקה (פורסם: 18-12-2016 בשעה 18:50)

        אף אחד לא טוען היום שלשחקנים אין כשרון. כולל צירבס,זה לא שהוא נהיה שחקן גרוע.

        וכבר לפני תחילת העונה הודגש הנושא של חוסר האיזון בבניית הסגל.

        לגבי החתמת השחקנים מעל ראש המאמן-

        אני לא מתכוון למאמן שקיבל בירושה שחקנים עם חוזים ארוכים.

        אני מתכוון להחתמות של שחקנים חדשים כמה חודשים לפני שמחתימים מאמן. זה מטופש.

        וכמו שסוגרים שחקנים במרץ, אפשר לסגור גם עם מאמן במרץ

  9. MOBY (פורסם: 18-12-2016 בשעה 14:00)

    אולי הכל מתחיל מרענן כץ? עם כמה פיקים לא מוסברים?
    האמת, נראה שבכוח מנסים לייצר תחרות בליגה, מעולם שחקני-על בפנטאזי הצליחו לייצר מרקם כלכך שביר לקבוצת כדורסל.

  10. במבי (פורסם: 18-12-2016 בשעה 14:13)

    שתיקת הכבשים?
    4 שנים של חפירות על האימפריות הבלתי מנוצחות בצהוב – חצי שנה של משברים וחזרתם אל החורים… באינטרנט וביציע
    בלי שום קשר למצב המקצועי של הקבוצה שלי, פשוט כיף לראות את הזחיחות שלכם קורסת לתוך עצמה

    • בלייק (פורסם: 18-12-2016 בשעה 15:16)

      במבי?? זה לא אתה שהרסת את הפועל?
      נראה לי שהתבלבלת, זה אתם (ולא רק אתם) ש- 4 שנים נכנסתם לחורים, חצי שנה של משברים ויצאתם לחגוג. מילא אוהדי ב"ש חוגגים אליפות היסטורית וקבוצה מדהימה. השאר חוגגים שמכבי ירדה לרמה שלהם (על אליפות אין בכלל על מה לדבר). הפועל קורסת, חיפה מחפשת רק להיות רלוונטית אחרי שנים, בית"ר לא הולכת לשום מקום כבר שנים….. העיקר שמכבי לא תרוץ לאליפות העונה.

      • במבי (פורסם: 18-12-2016 בשעה 16:21)

        אין שמחה כמו שמחה לאיד

        • בלייק (פורסם: 18-12-2016 בשעה 17:41)

          מבין ת'קטע, ועדיין נראה לי שבב"ש מאוד שמחים בהצלחה שלהם גם בלי קשר לנפילה של מכבי.

        • צור שפי (פורסם: 18-12-2016 בשעה 17:45)

          יש. שמחת עניים. וכששתיהן מתחברות יחד, כמו במקרה שלנו, אוהדי הפועל, זה עונג רוחני צרוף, כבר לא צריך קנביס…

  11. יואב (פורסם: 18-12-2016 בשעה 14:48)

    טל,
    תנסה את המחצבה. היא אדירה ממש.

    • ארז (פורסם: 18-12-2016 בשעה 15:13)

      קוורי? איפה אתה רואה אותה בשם "המחצבה"? אכן אדירה.

      • יואב (פורסם: 18-12-2016 בשעה 15:19)

        כןןן. וי או די של יס אני חושב.

        • ארז (פורסם: 18-12-2016 בשעה 15:21)

          שם היא קוורי :) לכן שאלתי.
          חשבתי שבגלל שזה השם שהגיבור מקבל, היא מסוג הסדרות שהשם לא יתורגם מילולית. טעיתי.

          • יואב (פורסם: 18-12-2016 בשעה 15:49)

            וואלה כבר לא זוכר מאיפה נתקע לי השם בעברית. באמת מוזר.
            אבל זה גם הגיוני כי הכינוי שלו מגיע מהמפגשים ב…מחצבה(:
            דאבל מינינג קלאסי נראה לי.

            • יניב פרנקו (פורסם: 18-12-2016 בשעה 15:54)

              קוורי אדירה ממש!!!

            • יואב (פורסם: 18-12-2016 בשעה 16:09)

              ממש

            • גורביץ' (פורסם: 18-12-2016 בשעה 16:39)

              המשמעות המילולית של קוורי באנגלית זה גם ציד, אני חושב שזה גם הדאבל מינינג פה.
              מחכה כבר לפרק 8 לראות מה באמת קרה בקואן טאנג, הבנתי שזאת סצינה מהפנטת, בלי ספויילרים..

            • יואב (פורסם: 18-12-2016 בשעה 16:48)

              אז יש כאן כבר טריפל מינינג גורביץ. אי אפשר לטעות בחשיבותה של המחצבה לסדרה. מעניין.

            • צור שפי (פורסם: 18-12-2016 בשעה 17:51)

              איך מאייתים את זה?

            • יואב (פורסם: 18-12-2016 בשעה 17:55)

              Quarry

            • צור שפי (פורסם: 18-12-2016 בשעה 18:16)

              תודה

            • holden (פורסם: 21-12-2016 בשעה 00:38)

              הברוקר של הגיבור מכנה אותו קוורי כי הוא כמו מחצבה, חלול מבפנים בעיקר עקב מה שחווה בוויטנאם אבל עדיין אפשר להוציא ממנו עוד מינראלים ולהשצש בו כרוצח קר מזג, מה שמיוחד בסדרה זה הפסקול ועיצוב האווירה של הסבנטיס,
              מאז העונה הראשונה של בלש אמיתי לא יצא לי לראות סדרה איכותית שכזו,
              סדרה שמומלץ לצפות בה תחת אדי ברבן מקנטאקי, לא חשוב אם זה לייבל צהוב או הבקבוק הכהה שמיוצר מחבית בודדת ומיוחדת

              אוטיס רדינג מככב עם התקליט שלו:אוטיס בלו,
              מוסיקת סול משובחת, מוסיקה שכייף להאזין לה בעיקר על גבי פטיפון ומחט רוטטת ,למרות השריטות וקפיצות המחט יש בזה קסם מיוחד

  12. עדי (פורסם: 18-12-2016 בשעה 18:02)

    dfdsfsdf

  13. תומאס (פורסם: 18-12-2016 בשעה 19:29)

    ממליץ בחום על העולם של מרוול: דרדוויל, ג׳סיקה ג׳ונס, אייג׳נט קרטר, לוק קייג׳.
    ואם אוהב קצת אימה וטראש, אז "the strain".
    גות'הם.
    The fall.
    מספיק לבנתיים.

  14. ישי (פורסם: 19-12-2016 בשעה 00:24)

    עכשיו אפשר להבין כמה עמדת עוזר המאמן השני היא חשובה!

לא ניתן להגיב.