המכביזם מת, יחי המכביזם

הפשע הנורא מכל, והסטטוס קוו שנותר

המכביזם מת.

באומה הצהובה שהקמנו ובנינו יש מעט מאד פשעים שמוגדרים כ"בלתי נסלחים". בשבוע האחרון, לפני גמר גביע המדינה, רובנו היינו קורבנות לפשע הנורא מכל. אוהדי מכבי הגיעו לגמר הגביע כשהפועל ירושלים פייבוריטית, ויותר מכך, אנחנו ידענו את זה, הודנו בזה וגם ייחלנו לסוג של נס.

זה מעולם לא קרה. מ-ע-ו-ל-ם. אם לדוגמא נסתכל על הקבוצה שלנו בשלוש השנים האחרונות (מסיבות מובנות), אז זה לא קרה מול הפועל ירושלים בגמר בארנה לפני שנתיים, לא בגמר שהיינו משחקים מולה אם היינו מנצחים את הפועל אילת בסדרת חצי הגמר, לא מול פנרבחצ'ה ביורוליג, לא בסיבוב הראשון של היורוליג בשנה שעברה, ולא ביורוקאפ הבזוי. גם חשבתי שמכבי יכולה לתת הכל ולנצח את ירושלים בפיינל פור של שנה שעברה. מעולם לא הגעתי למשחק של מכבי כמו שהגעתי למשחק הזה.

כנראה שעברנו יותר מדי. השנים הללו, החלפת מאמנים כמו גרביים, הצניחה משפל אחד לשני, לשלישי, לרביעי, לשפל ה-127, בסופו של דבר הכריעו אותנו. אותי. לא רק שבאנו כאנדרדוג שרק מקווה לטוב, ירושלים באו למשחק הגמר כמו… מכביסטים. זחוחים ובטוחים בעצמם, כש-40 הדקות הן לפרוטוקול בלבד. הגביע הזה היה רשום על שמם, תואר ראשון בעידן אורי אלון שהם לוקחים למכבי ת"א על הראש.

איני יכול או רוצה לסלוח לגורמים האחראיים על הפשע הזה, ההנהלה. הם אשמים. לא מדובר כאן בטור שמטרתו לנתח מי אשם, איך הגענו לכאן ומה צריך לעשות, אני רק מרים אצבע מאשימה לכיוונם וצועק להם להתבייש. הם אחראיים למצב המביש שבו הגענו למשחק, ורק הם.

הם הביאו אותנו למצב שבו ניצחון בגמר גביע המדינה, על הפועל ירושלים, הוא סיבה למסיבה, כזו ששמורה רק למשחקי יורוליג בחודשי אפריל-מאי. ואני לרגע לא בא בטענות לשחקנים. הם חוגגים כאן בצדק. הם יודעים שהם היו אנדרדוג גדול (ה-3 נקודות שירושלים קיבלה בווינר היה הזוי בעיני, זה היה צריך להיות 7-8 נקודות הפרש).

ואם בהנהלה חושבים שעכשיו שזכינו בגביע הכל בסדר, שיחשבו שוב. המכביזם מצולק בצורה קשה, הם אלה שעשו בה פנס.

יחי המכביזם

למכבי ת"א נותר דבר אחד כנגד הפועל ירושלים, דבר אחד שעוד לא קרה, דבר אחד "להחזיק כנגדה" בכל פעם שהאדומים ירצו לטעון לעליונות. וזו העובדה שבמתכונת החדשה והמשופרת שלה, תחת אורי אלון המחונן (ללא שמץ של ציניות), הפועל ירושלים עדיין לא ניצחה את מכבי ת"א במשחק על תואר.

היא לקחה אליפות, היא ניצחה את מכבי ת"א פעם אחר פעם בליגה, סיימה מעליה את הטבלה ואירחה את הפיינל פור, מאמן טוב, בעלים, יציבות, אמרה סטודמאייר, ועדיין, היא לא ניצחה את מכבי ת"א כדי להניף צלחת או גביע.

תאמינו או לא, גמר הגביע היה משמעותי עבורי בהקשר הזה. זה עדיין משמעותי עבורי. היתרון המדובר עמד על הכף בערב חמישי, וגם הירושלמים ידעו את זה. הם חיכו לזה. הם רצו לקחת תואר נגד מכבי, אצלם בבית. לפני שנתיים זה ברח להם, אבל עכשיו זה הזמן. מכל הסיבות שכבר צוינו מעלה, פלוס כל הסיבות שהפכו אותה לפייבוריטית.

ומכבי ת"א, בטיפות הגאווה האחרונות שעוד נותרו אצל השחקנים, ניצחה ושמרה על היתרון הקטנצ'יק והמשמעותי הזה. ועכשיו אנחנו יכולים להחביא ולאפסן אותו איפה שהוא בדירה, כמו תכשיט יקר שאתה מחביא בין ערימות הבגדים בנפרד מהשאר, כי זה יותר יקר ערך.

והאדומים מהצד שני המשיכו באותה מסורת שלהם שאנחנו כבר מכירים יותר מדי טוב, הפגנת לוזריות כמו שרק הם יכולים. כי באמת, מה עוד הפועל ירושלים הזו צריכה לעשות כדי לקחת תואר מול מכבי ת"א. למעט הליכה לפירוק של המועדון הצהוב כשהיא נאלצת לעלות לגמר גביע עם הנוער, מכבי עברה הכל והידרדרה לתהום העמוק ביותר, וזה עדיין לא הספיק לה, אצלה בבית, עם דומיננטיות מוחלטת ביציעים.

אוי כמה שהם חיכו לזה. אז שימשיכו לחכות.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

53 תגובות ל “המכביזם מת, יחי המכביזם”

  1. יואב (פורסם: 17-2-2017 בשעה 02:16)

    שמעון, נמאס לי שאתה לא מחייך. מה הקטע?

    • גיא זהר (פורסם: 17-2-2017 בשעה 10:19)

      משהו במבנה האישיותי שלו לא מאפשר לו לשמוח שמחה משוחררת ודווקא שחרור הרגשות שלו מתבטא בדמעות של התרגשות לפעמים.

      • יואב (פורסם: 17-2-2017 בשעה 16:26)

        מסכים גיא.

    • אריק י. (פורסם: 17-2-2017 בשעה 15:19)

      פוזה

      • גיא זהר (פורסם: 17-2-2017 בשעה 17:18)

        יש בזה גם פוזה,של שמירה על פאסון בכל מחיר, אבל גם בשביל להחזיק פוזה כזו צריכה להיות שליטה עצמית יוצאת דופן

  2. טל 12 (פורסם: 17-2-2017 בשעה 02:53)

    מזמן לא שמחתי כל כך אחרי זכייה בגביע המדינה.הכל בזכות ההנהלה ;-)

  3. ניב (פורסם: 17-2-2017 בשעה 08:49)

    הם עוד יקחו לנו תארים על הראש כי זה בלתי נמנע, כשיש מולך קבומה מצוינת, מאומנת וממומנת זה יקרה מתישהו.
    נפלא לכדורסל הישראלי.
    בסוף נדמה לי שהרוב לא שונאים את מכבי בגלל מה שהיא אלא בגלל שהם רוצים להיות כמוה.

    • יוסי מהאבטיחים (פורסם: 17-2-2017 בשעה 20:41)

      אני חושב שהמשחק הוכיח שירושלים עדיין לא מצויינת, לא לגמרי מאומנת, ומכבי עדיין יותר ממומנת.

  4. ישי (פורסם: 17-2-2017 בשעה 08:57)

    למישהו יש הסבר לשיפוט?
    אורי אלון מחלק לשופטים כרטיסים ליורוקאפ?
    אני מבין שיש שיפוט ביתי וגם שהשופטים הולכים עם הפייבוריט, אבל אתמול בזמן שירושלים שכחו איך קולעים זה כבר היה מוגזם לגמרי. לא זכור לי דבר כזה.

    • גיא זהר (פורסם: 17-2-2017 בשעה 10:07)

      לא כדאי לך לפתוח את זה, כי בלי כמה שריקות הזויות במשחק מול נס ציונה, הייתם עפים אז.

      • ישי (פורסם: 17-2-2017 בשעה 10:15)

        ווי, נראה לך שאני זוכר על מה אתה מדבר? השנה רואים מכבי רק כדי למחוק את הגועל מהמשחק הקודם…
        בכל אופן, שריקות הזויות זה סבבה. אבל כשבמשך רבע שעה יש שריקה הזויה כל דקה ותמיד לאות כיוון זה משהו אחר.

        • גיא זהר (פורסם: 17-2-2017 בשעה 10:20)

          היו רצף של שריקות אז. משהו שזעק לשמיים.

          • ישי (פורסם: 17-2-2017 בשעה 10:29)

            כבר אמרתי – צרות אחרונות משכחות את הראשונות. אני לא זוכר.

    • MOBY (פורסם: 17-2-2017 בשעה 12:23)

      בתור נייטרלי השריקות "ההזויות" לטענתך הפסיקו ברבע הרביעי ואז נבלעה המשרוקית, ואישור החיסול ניתן.

      • רועי (פורסם: 17-2-2017 בשעה 12:42)

        בחייאת ראבאק,
        הפועל ירושלים הלכה לקו כפול מאשר מכבי, וזה לא 8-15 כזה,
        זה 12-24 !!
        שלא לדבר על הכבוד ההזוי שנותנים לאמרה לטייל לכיוון הסל בלי להוריד את הכדור לפרקט.

        • החתול של שרדינגר (פורסם: 17-2-2017 בשעה 13:20)

          הבן אדם יכול לטייל עם הכדור מהמדיסון סקוור גרדן עד הטבעת בארנה בלי לדרבל ולו פעם אחת ועדיין לא ישרקו נגדו צעדים.

          • ישי (פורסם: 17-2-2017 בשעה 13:22)

            אבל אין שום סיכוי שהוא יספיק כי באמצע ישרקו עברה לטובתו

      • ישי (פורסם: 17-2-2017 בשעה 13:20)

        ראיתי מספיק אוהדי ירושלים שהסכימו שזה הזוי ברמות. זה שאתה ירוק לא בדיוק אומר שאתה ניטרלי…
        השריקות ההזויות הפסיקו רק באמצע הרבע הרביעי. בתחילת הרבע הרביעי מקל קיבל בראש ואיכשהו השריקה הייתה נגדו.
        בכל אופן, לא ברור לי על מה אתה מדבר. כשהשריקות ההזויות הפסיקו מכבי לא קיבלה שיפוט אוהד.

  5. יואב מקטמון (פורסם: 17-2-2017 בשעה 09:03)

    שווה היה להפסיד רק כדי שתחזור לכתוב…
    וברצינות, הפסדנו כי הסגל נבנה מתוך מחשבה רק על אירופה. אי אפשר לשחק עם 3 ישראלים בכירים, שאחד מהם כבר מעבר לשיאו ובקושי תורם, ולצפות להצלחה בארץ.
    זה לא מקרי שנגד קבוצות אירופאיות די חזקות אנחנו לא מפסידים, ובארץ הפסדנו כבר לרוב הקבוצות.
    ואתמול, האדרנלין מהקהל הספיק למחצית אחת. בשנייה כבר לא עמדו על הרגליים, ומול התעלות יוצאת דופן של גל מקל (גל מקל??? 15 נקודות??? מאיפה זה בא???), לא נשארו תשובות.
    ונקודה נוספת: אמר לי חבר, "למכבי יש את דווין סמית, הוא ווינר, לנו אין מי שיקלע את הסלים החשובים האלה". וזה נכון, הווינריות המזורגגת הזו עדיין חסרה לנו.
    ובכל זאת, היה כיף לראות את הקהל הקטן של מכבי צועק "בזיון" לשופטים. מי אמר שהיוצרות לא התחלפו?

    • Ollie Williams (פורסם: 17-2-2017 בשעה 09:16)

      הפסד בגמר גביע מראה שהיוצרות התהפכו, הפסד במשחק העונה מראה ש"המהפך הושלם"….

    • שמעון (פורסם: 17-2-2017 בשעה 09:56)

      הבעיה הכי גדולה של י-ם לדעתי זה קרטיס גרלס. בניגוד לרבים אני חושב שהוא שחקן מאד בינוני. לעיתים סקורר (לא משהו מיוחד) אבל זהו. כל קשר בינו לבין רכז מקרי בהחלט, ראי השנה המון משחקים של י-ם והבן אדם כדרר למוות 20 שניות ואז זורק שלשה, הוא תוקע מאד את ההתקפה של י-ם וגם בהגנה הוא בינוני ומטה. כמו כן ההחלטה הנכונה היחידה שהנהלת מכבי עשו זה לא להחתים את הלפרין ואליהו כי הם אף פעם לא היו שווים יותר מידי ותמיד היו אוברייטד. מה שכן מכבי הצילו את י-ם מלהחתים את מקל הפלופ. מה שכן מקל היה אתמול מעולה בהגנה ובניהול המשחק ובאנרגיות ויחד עם סמית הוא שינה את המומנטום, זה יאמר לזכותו, ואני משונאיו.
      הרבה זמן גם אני לא שמחתי מניצחון בליגה המקומית ואתמול הייתי מבסוט מהניצחון של מכבי.
      דבר נוסף צר לי על הפציעה של קליף וויאט כי אני חושב שחולון הייתה יכולה להתחרות על אליפות וגביע איתו והיא הקבוצה הכי מאומנת בארץ.
      אני מאלו שמאד מאד תופסים מדן שמיר ואני חושב שהוא מאמן ענק ועומד למכבי מתחת לאף, לא צריך לחפש בשדות זרים אבל כרגיל שההנהלה תביא מישהו זר או משהו אחר.
      מכבי חייבת אבל חייבת!! להשאיר את גאודלוק, הוא שחקן נדיר שלא נוצל כיאות העונה בכלל.

      • גיא זהר (פורסם: 17-2-2017 בשעה 10:10)

        מקל ווינר גדול במשחקי גמר בארץ. לקח שתי אליפויות על הראש של מכבי עם גלבוע וחיפה במשחק שבו היה מצוין.

        • שמעון (פורסם: 17-2-2017 בשעה 10:46)

          מסכים איתך, מקל שחקן לחיפה, גלבוע נהריה וכו, זה הרמה שלו. הוא לא שחקן ברמת רבע יורוליג ולא יורוקאפ בלבל הגבוהה.
          לגבי "ווינר" בוא נחליט שלא להסכים :).

          • איציק (פורסם: 17-2-2017 בשעה 10:53)

            מקל הוא וינר באופי, אך ממש לא ביכולת. תקרת הזכוכית שלו נמוכה. כל עוד הוא לא נדרש לעלות מעליה, תכונות הוינריות שלו עושות לו ולקבוצתו טוב. ברגע שצריך לעלות יותר, הוא לא מבין או לא מוכן לקבל שהוא לא שם וממשיך להתנהג כאילו הוא הוינר שיכול לנצח עבור קבוצתו, ומתחיל ההרס. חוסר המודעות ליכולות זה משהו שפוגע גם בו וגם בקבוצה ברמות הגבוהות, ומביא ניצחונות ברמות הנמוכות יותר.

            • שמעון (פורסם: 17-2-2017 בשעה 16:34)

              אוקיי נזרום איתך. אבל לזכות מקל יאמר שהוא לא כ"כ הורס, בגלל שקליעה שלו כ"כ חלשה זה כאילו 4 שחקנים בהתקפה וזה מאד מקל על היריב וזו הבעיה הגדולה אצלו, רוב מוחלט של הזריקות שלו זה בלי שמירה בכלל והוא לרוב מחטיא אותם. מקל הוא בעל רצון ומוטיבציה אדירה ותמיד נותן 100% גם אם לא הולך לו אבל הוא פשוט לא בלבל הזה, אין מה לעשות, אם היה קלעי טוב הוא יכל להיות אחלה שחקן. הוא לא שחקן שיכול להוביל את מכבי ביורוליג ולנהל את המשחק שלה.
              הוא מאד מזכיר לי בקטע של אי יכולת לקלוע את רונדו שגם שכולם היללו אותו אמרתי שהמזל היחיד שלו שהוא באחלה קבוצה סביבו ואחרי עונה אחת טובה מאז לא שמענו עליו. רונדו היה האשם העיקרי בהפסד של בוסטון ב-2009 או 10 כבר לא זוכר ללייקרס, הלייקרס היו נותנים לו 4 מטר והוא היה זורק אבנים.

            • Ljos (פורסם: 17-2-2017 בשעה 16:40)

              מקל הוא שילוב נדיר בין היכולת של רוביו (מותאמת לרמת היורוליג) לאופי של ווסטברוק.

            • שמעון (פורסם: 17-2-2017 בשעה 17:06)

              איפה ראסל ואיפה מקל. הלוואי שהיה לו עשירית מהיכולת של ראסל הוא היה עושה שמות פה באירופה.
              לראסל אין שום בעיה באופי שלו, זה העיתונאים לא אוהבים אותו אז יוצרים תדמית שלילית. הוא ווינר בנשמה, הוא שחקן טופ 4 היום בעולם בכל דירוג ומה שהוא עושה השנה שמור לאגדות אמיתיות והעונה שלו באותה רמה כמו העונה של קרי שנה שעברה ואף יותר. הוא משחק עם חבורת נגרים שלא מסוגלים לכדרר כדור ומנצח המון משחקים שאיש בליגה לא מצליח לעצור אותו.
              אם דוראנט היה נשאר באוק אין לי ספק שאליפות הייתה עניין של זמן. אוק מאז 2012 סבלו 3 שנים רצוף מפציעות של שחקני מפתח דוראנט ראסל ואיבאקה, שנה שעברה הם אמנם נחנקו במשחק 6 (ראסל ודוראנט יחד) אבל זה לא אומר כלום, גם לברון נחנק בהרבה משחקים ועדיין הביא 3 אליפויות.
              גם בקיירי נפצע בגמר מול גולדן הקאבס הפסידו ולאוק היה חוסר מזל בקטע הזה.
              אני מאד מקווה שמתישהו איכשהו אולי אנתוני דיוויס יגיע לאוק, הוא וראסל זה שילוב אידיאלי יחד.
              מי שחושב שווסטברוק הוא טרבל מייקר לא מבין כדורסל.
              אומרים עליו שהוא רוצה סטטיסטיקה אפשר לחשוב שמייקל, קובי, שאקיל, דוראנט, קרי לא רצו סטטיסטיקה. קרי לדוגמא שנה שעברה יצא מגדרו לקבע שיא שלשות שאיש לא ישבור, זה לא שונה מראסל או כל אחד אחר.
              בגלל שהשחקנים האלו כ"כ רוצים סטטיסטיקה זה מה שהופך אותם לכ"כ טובים.
              אני יודע שהוא יסיים את העונה הזאת בטריפל דאבל ויביא את אוק לפלייאוף ואם לא יקבל את האמויפי זה יהיה הבזיון הכי גדול בהיסטוריה אם כל הכבוד להארדן, איזייה תומאס ודוראנט.
              התקשורת לא אוהבת אותו כמו שלא אהבה את קובי ולא אוהבת את טראמפ ואני א יופתע אם יחליטו להביא אמויפי למישהו אחר.
              הוא עם פאקן27טריפלדאבלים שנרו עוד 26 משחקים לסיום העונה!! רק שתבינואוסקר רוברטסון בעונה הטריפל דאבל שלו עשה 31 טריפל אבלים בכל העונה!! שיא הטריפל דאבלים בעונה שייך לווילט שהוא 41!! אבל הסטט של ווילט זה שלייזרים ואפילו אולי את זה ראסל ישבור.

      • איציק (פורסם: 17-2-2017 בשעה 10:10)

        תגיד לי, אם אתה מבסוט מהניצחון, למה אתה לא מחייך, תמיד זעוף? 200 פעם המצלמה עליך ואתה עם מבט באסט האונד. תחייך, לא הכל שחור.

        • ישי (פורסם: 17-2-2017 בשעה 10:18)

          זה רק כדי שאחרי בושות, כל מיני ליצנים לא יוכלו להגיד שום דבר על הפרצוף שלו (אבל בכל זאת הם ממשיכים להגיד)

  6. דביר (פורסם: 17-2-2017 בשעה 09:59)

    הקטע שהפועל ירושלים ויתרו על המשחק שתי דק לסוף! היתה תצוגת לוזריות מרהיבה

  7. איציק (פורסם: 17-2-2017 בשעה 10:11)

    "אמא, הבאתי גביע!" זה היה על הראש של מכבי אם אני לא טועה.

    • גיא זהר (פורסם: 17-2-2017 בשעה 10:22)

      על הראש של צ'יימברס האגדי.

      • איציק (פורסם: 17-2-2017 בשעה 10:27)

        לא רק אגדי, גם אגדו דו דו: https://www.youtube.com/watch?v=POv-3yIPSWc

        • ישי (פורסם: 17-2-2017 בשעה 10:31)

          מה בכלל את עושים פה שניכם?
          לכם היה משחק יותר חשוב אתמול.

          • ישי (פורסם: 17-2-2017 בשעה 10:31)

            *אתם (לא את)

          • איציק (פורסם: 17-2-2017 בשעה 10:32)

            אבל אין פוסט… עובדים עם מה שיש.

            • גיא זהר (פורסם: 17-2-2017 בשעה 10:39)

              איציק בכלל מכביסט בכדורסל, והמשחק החשוב באמת שלנו בראשון.

            • איציק (פורסם: 17-2-2017 בשעה 13:29)

              אתה מכוון למשחק נגד קרית-גת? אני חושב שלקרית-גת זה משחק חשוב בהרבה.

    • יוני (פורסם: 17-2-2017 בשעה 12:33)

      איציק
      ״בעידן אורי אלון״
      את הגביע ההוא אי אפשר לשכוח. הצד המפסיד והמנצח.

      • איציק (פורסם: 17-2-2017 בשעה 13:25)

        כמו שלא כל עברה צריך לשרוק, לא כל אמירה צריך לשמוע, גם לא כל משפט צריך לראות.

  8. נביא בעירו (פורסם: 17-2-2017 בשעה 11:23)

    ברוך מעיר מכביסטים ישנים. כבר פחדתי שקרה לך משהו…

  9. MOBY (פורסם: 17-2-2017 בשעה 12:29)

    ראיתי צהובים שמחים! ממשחק גביע! ישראלי!
    המשיח בדרך…..
    ארורים אתם ירושלים על משחק כלכך חסר מעוף, דייסון וטייסון (אולי יש לכם את הנתונים אבל הקופסא לא עובדת) משחק משמים במקום לתת לאמרה שי לו קצת יותר הבנת כדורסל מהצמד חמד. להקפיץ עד מחרתיים.
    אני עכשיו צריך להסכים עם אלי סהר, אלי סהר! לעזאזל.
    וטל, איזה מזל שיש חוק רוסי…. וצעירים… ושיטת גביע, בגביע! מזל טוב.
    ראיתי צהובים שמחים, ממשחק גביע! בישראל!
    הגיעו ימות המשיח!

    • רועי (פורסם: 17-2-2017 בשעה 12:45)

      מצטער, אבל לא ראיתי שום הבנת כדורסל מצדו של אמרה, הלך עם ראש בקיר גם כשהוא יודע שהדאבל יגיע, במקום לחפור ולחכות בסבלנות לדאבל ואז להוציא כדור, ברגע שהוא מוריד את הכדור לפרקט בלי לראות ימין ושמאל והעזרה באה, זה אבוד מבחינתו.

    • שמעון (פורסם: 17-2-2017 בשעה 16:36)

      זה עוד בעיה של י-ם, אמרה בקושי מקבל כדורים ומי שאחראי לאי אספקת הכדורים זה מיסטר ג'רלס שירושלים שמה עליו את כל הז'יטונים העונה ולדעתי היא תפסיד בהימור הזה.

  10. רועי (פורסם: 17-2-2017 בשעה 13:22)

    לא מסכים לגבי הקטע של אנדרדוג, ובטח לא מסכים לגבי התמיהה שלך על היחס בווינר, אם כבר, זה היה צריך להיות יחס הפוך.
    לא משנה לאיזה תהומות מכבי תידרדר, מי שמהמר נגדה במשחק על תואר מקומי צריך לבדוק את עצמו.

  11. היסטוריון של ספורט (פורסם: 17-2-2017 בשעה 16:54)

    בתור האדם הנדיר שאוהד את שתי הקבוצות (מסיבות היסטוריות ..כילד של ערוץ 1 בלבד גדלתי על מכבי באירופה וכאותו הילד עקבתי אחרי הפועל ירושלים מאמצע שנות ה 80 וחיכיתי עד המקומות השבועי בכדי לדעת אם ניצחה /הפסידה ..בליגה הארצית דאז לאומית דהיום ).
    הערכתי שמכבי ינצחו.
    הסיבה היא המקומיים הישראלים של מכבי יותר עמוקים וווינירים.
    תיקון טעות :
    הפועל ניצחו את מכבי בקרבות על תארים פעמיים בתקופת קליין (ואלמלא בכר גם על משחק אליפות קופל ).

    • יואב בורוביץ' (פורסם: 18-2-2017 בשעה 11:04)

      היסטוריון, לאהוד את שתי הקבוצות הללו- ועוד ביחד- זה הדבר המבחיל ביותר ששמעתי בכל חיי כמי שעוקב אחר ספורט (:

  12. יואב בורוביץ' (פורסם: 18-2-2017 בשעה 00:50)

    טל, אתה מגזים. הליין של הווינר לא היה הזוי. הוא נפתח ב-4 וירד ל-3 כי רבים לקחו מכבי. אתמול, אגב, עליתי ברדיו ונדרשתי להמר: 4 למכבי, ניחשתי.

    • טל בן יהודה (פורסם: 18-2-2017 בשעה 09:23)

      קטונתי מלדעת את המדע שבקביעת הליינים (אגב, מה שכן, שנינו יודעים שחלק מהשיקולים לליין הוא לגרום לכמה שיותר אנשים לבוא ולהמר).

      אבל… בכל זאת…
      היו 5 משחקים בין 2 הקבוצות בארנה, אחד מהם הגמר גביע שמכבי ניצחה בו ב-2015. זה גם היה הניצחון היחיד והאחרון של מכבי שם מול י-ם.
      בארבעת המשחקים האחרים של הליגה הסדירה… הראשון נגמר 30 הפרש לירושלים, ובשלושת המשחקים האחרים ממוצע ההפרש לי-ם עמד על 9 נק' (27 במצטבר).

      שוב, קטונתי מלהבין איך קובעים ליין, אבל אני עדיין חושב שהיה ליין הזוי, כמו כל מי שניחש שמכבי תנצח.

      באמת מסוקרן לדעת מה גרם לך, הצופה האובייקטיבי, להמר ככה?

  13. יואב בורוביץ' (פורסם: 18-2-2017 בשעה 11:02)

    ארבע סיבות:
    1. ירושלים נופחה
    2. מכבי כווצה
    3. זו בכל זאת ירושלים, לוזרית היסטורית
    4. זו בכל זאת מכבי (:

    • איציק (פורסם: 18-2-2017 בשעה 12:11)

      יואב,
      עם 1, 3, ו-4 אני נוטה להסכים, אך לגבי 2, האם לא כווצה בצדק, האם לדעתך כווצה יצר על המידה בהסתכלות על התוצאות והדרך העונה?

  14. יואב בורוביץ' (פורסם: 18-2-2017 בשעה 20:40)

    איציק, אצלנו תמיד נוטים להגזמות. ולכן מכבי כווצה יתר על המידה. ברור שיש לה עדיין עונה חלשה אבל היא עדיין במקום הראשון בליגה, היא ולא ירושלים. אז לדעתי מכבי כווצה קצת יותר מדי (ואין בכך לטעון כי הכשלון שלה העונה אינו גדול מאוד).

    • איציק (פורסם: 18-2-2017 בשעה 20:56)

      OK

לא ניתן להגיב.