פותחים עונה – פעמיים כי טוב

מכבי פותחת בהצלחה 2 ליגות ב-72 שעות, והכותב קיבל פלאשבקים

צילום: אלן שיבר (ספורט5)

חוקי ההישרדות היבשים מנחים אותנו תמיד לכסות על התחת (נלקח מספר החוקים של צה"ל) ואף פעם לא להגיד "טעיתי" (נלקח מספר החוקים הרשמי של נשים נשואות). אבל זה נראה לי טבעי שאחגוג כאן בקול גדול ובתרועה רמה את הנבואות המביכות שלי. שלא תחשבו שאני מתחמק ולא לוקח אחריות.

זה יהיה שקר גס לומר שחשבתי ששיש סיכוי שמכבי ת"א תנצח בפתיחה במלאגה. אם כאן ציינתי זאת רק בכמה מילים בסיום הטור, בחלק א', הקדשתי להפסד הצפוי מבחינתי תת-נושא שלם ומעל 100 מילים. אתם מוזמנים לצפות בבושתי כאן.

אה, ולפני שעוברים הלאה. אזכיר שגם הימרתי על ריקי היקמן כשחקן הראשון שישוחרר באמצע העונה. כן, היקמן. הקלע המצטיין של מכבי ביום חמישי ושני במדד האיכות רק אחרי ליאור אליהו והגויאבות שלו. מיותר לציין שאני מתפוצץ מגאווה.

פתיחה מס' 1

אני חושב שמכבי הצליחה לנצח בספרד מכיוון שלמעשה, רק לקבוצה אחת היה מה להפסיד. ולמקרה שתהיתם, זו לא הייתה מכבי שכמעט ולא היה עליה שום לחץ לנצח.

מכבי הגיעה למשחק פתיחה בחוץ, במדינה לא ידידותית למשתמש, עם סגל חדש שכבר נקטל מכל עבר בתקשורת והצהרות של מאמן ש"הסיכויים לחזור עם ניצחון נמוכים". שחקני מכבי יכלו לעלות על הפרקט ולשחק קטרגל ואף אחד לא היה בא אליהם בתלונות.

מצב שני מאלגה הגיעה למשחק פתיחה חגיגי בבית, לפני הקהל שלה, כשהפסד יפגע כבר בשלב מוקדם שכזה בסיכויים לסיים בראשות הבית (למרות המשמעות הפחותה לכך בשיטת הבתים החדשה של היורוליג). פלא ששתי הקבוצות נראו כמו שנראו?

אז מה אפשר להסיק מ-40 דקות של כדורסל לגבי העונה הקרובה? לא הרבה, אבל הנה בכל זאת כמה דברים…

מצד אחד שרמדיני רך יותר ממה שזכרתי ומצד שני הוא קולע עונשין בדיוק כפי שזכרתי. נראה שפניני לקח את תפקיד הקפטן ברצינות ויצא מה-funk של העונה שעברה. מכבי רצה נהדר עם רוט ואני מקווה לראות עוד מזה בהמשך. הניסיון של אוחיון – גם אם של שנה אחת – חשוב לקבוצה. ולבסוף, תומאס וג'יימס מהווים מטריה אווירית קופצנית ומהנה ביותר.

אני אישית עדיין מחכה לקיינר-מדלי שכנראה לא הצטרף לקבוצה בנסיעה לספרד. בנוסף, יהיה מעניין לראות כיצד הזרים החדשים יגיבו לאווירה הביתית של נוקיה ביום חמישי הקרוב. כי עם כל הכבוד להפועל ירושלים (ואין לי טיפה של כבוד כלפיה), זה עדיין לא משחק יורוליג. ואם כבר הזכרנו אותם…

פתיחה מס' 2

אני אפתח בהצהרה המפתיעה שאף אחד במכבי לא אוהב להפסיד להפועל ירושלים, בטח שלא בנוקיה. גם אם מדובר במשחק שלישי בארבעה ימים. כן, ההפסד הביתי בשנה שעברה עדיין חרוט במוחי ועם ההרגשה הזו הגעתי להיכל בערב ראשון. המחשבה הייתה שניצחון ניצחון דחוק לא יספיק, צריך להראות להם מי בעל הבית.

אבל רק שלושה ימים אחרי מלאגה, מכבי והפועל ירושלים הגיעו למשחק באותו המצב של יום חמישי, רק הפוך. הפעם מכבי הייתה זו שהגיעה למשחק ביתי כקבוצה עם הלחץ עליה מול הפועל ירושלים שהגיעה למשחק פתיחה קשה כשאף גורם לא יבוא אליה בתלונות אם וכאשר תפסיד. כפי שזה עזר למכבי ביום חמישי, זה עזר לירושלים אתמול, עד לנקודה מסוימת. הם היו קרובים יותר מבדרך כלל.

למרות הניצחון הקטן יחסית (ותודה לרבע השלישי), היה ערב מהנה שבו המשכתי ללמוד על מה שצפוי לנו החורף. אם ביום חמישי זה היה קצת מטושטש דרך הטלוויזיה, ממקומי בהיכל זה נראה חד וברור. הגנת הלחץ חזרה, ובגדול. כשראיתי את זה מקרוב, לפתע קיבלתי פלאשבקים והיקמן ולוגאן נראו לי כמו פרקינס ופארגו. היה גם מרענן לראות את הגבוהים, שרמאדיני ותומאס, תורמים ללחץ ההגנתי באופן מוצלח, במקום איזה גבוה איטי ומגושם, בעל שם יווני ארוך שמתבצר מתחת לסל או לחילופין סופג עבירה מטופשת עוד לפני שמישהו מספיק לומר "סופלקי".

כשבלאט עדיין מנסה חמישיות ושילובים שונים על הפרקט, גם על חשבון דקות חלשות, קשה לומר עדיין מהי חמישיית ה-Go to שלו. אני מניח שעוד כמה משחקי יורוליג ונקבל תשובה ברורה יותר. דווקא אצל ירושלים כבר נראתה היררכיה ואני יכול לומר שהתרשמתי לטובה ואף נהניתי משני הזרים החדשים, ג'ייקוב פולן וקורטני פלס (ואל תצפו ממני ליותר מזה, כואב לי לפרגן להם).

קינוחים

לסיום, כמה קטנות מהביקור בהיכל ומהפתיחה המוצלחת. כי לא יכולתי להתאפק:

– היה קצת תמוה לראות ברבע האחרון את מכבי מסתדרת בהגנה עם המהירות והאתלטיות של פולן, אבל לא מצליחה לעצור את טפירו שמשחק בהילוך איטי.

– אני מתחיל לתהות אם בלאט קורא את "וואלה! ספורט" ועושה לאוהד גרינוולד דווקא. יומיים אחרי שזה כתב ש"שרמדיני, ג'יימס ותומאס מתופקדים בעמדת הסנטר, ולכן לא יצוותו יחד כלל או רק לעתים רחוקות", פתח המאמן עם ג'יימס ותומאס יחד בחמישייה והמשיך לשתף יחד שניים מהשלושה לאורך המשחק.

להנהלת היכל נוקיה: זה לא משנה שלכולם יש חבילות הכוללות גלישה חופשית בסלולאר, אנחנו ב-2012, מצופה מכם לספק Wi-Fi חינם לקהל.

למעצב המדים של הפועל ירושלים: פסי הזהב מכוערים ומיותרים. נשאר לך טוש לורד זהב מהתיכון ולא ידעת מה לעשות איתו?

מילה אחרונה לגברים היושבים בשורה הראשונה לאורך הפרקט: יפה שעבדתם קשה כל חייכם כדי להרשות לעצמכם כרטיס כזה (או לחילופין קיבלתם את זה במתנה), אבל הנכם מתבקשים להגיע למשחק בנעליים סגורות. אף אחד לא רוצה לראות לכם את היבלות, פטריות או ציפורניים חודרניות. תודה.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

(יש מישהו מעל גיל 30 שיכול להקשיב לקטע הזה ולא לקבל צמרמורת?)

בדרך להיסטוריה (מי יזכה באליפות שלישית ?)
יומן האליפות של הג'איינטס - יש לנו קווים

41 Comments

פנדלוביץ 15 באוקטובר 2012

1. אם ימי שמירת הלחץ העליזים אכן יחזרו אהיה מבסוט עד הגג.
2. לעשות ניתוחים פסיכולוגיים בדיעבד זו חוכמה מפוקפקת
3. למה צריך לספק WI FI? בזה נתץ גול עצמי וגושפנקא לקהל הרולקסים והפרוות.

טל בן יהודה 15 באוקטובר 2012

1. גם אני.
2. מסכים לגמרי.
3. לא כל כך מובן לי למה… אם היית כותב את זה לפני 10 שנים, אולי הייתי מבין… אבל האם כיום ב-2012 הדרישה של ווי-פיי שייכת לקטגוריה של "פרוות ורולקסים"? אני דווקא חושב שווי-פיי זה הכי בנאלי שיש.

אזי 15 באוקטובר 2012

WIFI זה פרוות ורולקסים?
זה פאקין מוצר בפיקוח!

MG 15 באוקטובר 2012

טל, כמה דברים:
1. אני לא יודע אם זה נכתב בהומור או ברצינות, אבל אני חושב שתמיד ראוי לכבד את היריבות (למעט הפועל חיפה בכדורגל), קל וחמר שאתה הגוליית.
2. דווקא אתמול סופו היה יכול לתת גוף לסמית שלמזלה של מכבי ת"א קבלת ההחלטות שלו שערורייתית. כל פעם שהוא קיבל כדור זה היה ברור שהוא הולך לטבעת ובכל זאת לא הסתדרו איתו והוא רק 2.01 מ'. מול אריות היורוליג צריך בשר.
3. באמת תמוה עבורך שקל יותר לעצור אתלט טיפש מאשר זקן שגם הוא לא יודע מה הוא יעשה עד לשניה האחרונה ובסופו של דבר מקבל את ההחלטה הטובה ביותר? מילא היית רואה אותו אתמול לראשונה, אבל כבר 20 קשה לכולם איתו. אני יודע שזה עלול להקים עלי את מיטב המגיבים, אבל אם יוגב יאמץ את יכולת קבלת ההחלטות של מאיר הוא יהיה מהרכזים הטובים באירופה.
4. ההרגשה היא שאוהדי מכבי ת"א מודים לאל (לא אבי נמני, אלא זה עם הכיפה) שהפועל י-ם קיימים. זה נותן להם הרגשה כאילו קיימת איזשהי יריבות בליגה וכאילו הם עומדים באצגר עצום בכל תואר ישראלי. הפועל י-ם כבר מזמן לא פקטור במאבק על התארים בארץ (אולי גביע ווינר פעם ב-3 שנים).
5. אחלה פוסט, נהנתי לקרוא.

אזי 15 באוקטובר 2012

תיקון קטן
אוהדי מכבי לא צריכים את הפועל ירושלים בשביל יריבות בליגה אלא בשביל משחקים עם פרופיל גבוה (והעונה אפילו הדרבים חוזרים).
אני חושב שאוהדי מכבי הבינו ראשונים שהפועל י-ם הם לא פקטור פה בשום דבר. זה שאר האנשים שנאחזו בקרנות המזבח. (הפועל חולון הספיקו לקחת אליפות, להפרק ולהפוך לאימפריה עוד פעם בזמן שבי-ם עסוקים בבקושי להגיע אפילו לפיינל פור)

רועי 15 באוקטובר 2012

אחלה פוסט.
אני מניח שחמישיית ה GO TO שלו תכלול את דווין סמית' כשיחזור.

ול MG, "אריות היורוליג" זה מונח שאני שומע הרבה מאז המשחק מול מלאגה, גם מכמה פרשנים, "נראה איך זה יהיה נגד הגבוהים של אריות היורוליג", אז כדי להבהיר – הגבוהים של מלאגה הם אריות היורוליג, זה שהם כבר לא בקבוצה גדולה כמו ברצלונה לא הופך אותם לפחות טובים. פרוביץ' אמלל אותנו במדי ברצלונה שנתיים, וגם עם ואסקז לא הסתדרנו ממש שם.
האמת היא שיש סנטרים גדולים בודדים ביורוליג – סופו, קרסטיץ', באטיסט, בורוסיס, לורבק (לא יודע אם מאריץ' נכנס לרשימה הזו).

MG 15 באוקטובר 2012

רועי, השמות האחרונים שנתת הם האתגר האמיתי.
היכולת שלך לייצר נקודות גבוהה מזו של ואסקז עשרות מונים. מבחינתי הוא דואניאס לעניים.
שמע, אי אפשר להשוות קבוצה כמו מאלגה (לא רעה, אבל קו אחורי בינוני) מולה אפשרי לקבץ את ההגנה לקבוצה כמו צסק"א מולה כמעט ואי אפשר לבוא לעזרה והגבוהים של מכבי ת"א יצטרכו להתמודד איתם לבד.
אני לא יודע למה הפרשנים האחרים התכוונו, אבל שאני כתבתי "אריות היורוליג" התכוונתי להסבר לעיל.

רועי 15 באוקטובר 2012

עם כל הכבוד שיש לי לרשימה שנתתי, לדעתי הם פחות מפחידים משמות שהסתובבו פה לפני כמה שנים, כמו רברצ'ה למשל, סבוניס, סקולה, וויצ'יץ'…

וספציפית לגבי יום חמישי, אתה פשוט טועה, מכבי אכן כיווצה את ההגנה, וקיבלה שלשות מאורקסון, קאלאוויי, וויליאמס. הם קלעו 12 מ 23 מהשלוש, יותר מ 50%, ובכל זאת ניצחנו. בלאט ממשיך את שיטת ההימור של פיני גרשון – בשלשות לא ינצחו אותנו, לא נותנים נקודות קלות בצבע, ניתן להם להפגיז מהשלוש ונקווה לטוב.

MG 15 באוקטובר 2012

רועי, לחלק הראשון של תגובתך – קודם כל רשימה נהדרת. צריך לזכור שמכבי ת"א התמודדה מול השחקנים האלה היה לה הרבה יותר בשר מתחת לסל (בשוק, הפטמן, גרין, קומטוס, פייזר וכו').
לחלק השני – נחכה ונראה. אני מניח שאתה עוקב יותר ממני אחרי הקבוצה (מודה שבשנים האחרונות אני רואה כ-50% ממשחקי היורוליג ומעט בארץ), אבל למיטב זכרוני עם פרקינס, פרגו ואיידסון ממש לא הימרו על שלשות, אלא לחצו את הקלעים קרוב.

אלכס 15 באוקטובר 2012

אתה צודק רועי,אך בנוסף יש לציין שנגד מכבי כל מטאטא יורה ולכן שלישיית הליצנים שהזכרת שבד"כ פותחים שמפניה כשהם מתקרבים ל-35 אחוז, לאורך הקריירה שלהם, תפסו יום נגד מכבי ועדיין מלאגה הפסידו.
ודרך אגב, מאריץ' בריא הוא ללא ספק ברשימת הגדולים, כשהיה בפרטיזן לפני הפציעה, הוא היה הסנטר הטוב באירופה(כולל פקוביץ' שהיה בפאו), לגבי היום, הוא עדיין מאריות היורוליג.
ול-MG, לא יודע לגבי לכווץ את ההגנה, אבל אחרי שקירילינקו הלך, קרסטיץ' הרבה פחות מפחיד, וסשה קאון עוד פחות. שחקנים טובים, ללא ספק, אבל לא כאלו שאי אפשר להתמודד איתם, במיוחד עם בלאט יאמץ את שיטת "ועידת הסנטרים" של שיקגו של ה-90, ויקיים רוטציה עם שרמאדיני,ג'יימס ותומאס, בלי להשתמש באף אחד מהם כ-4(שזה בהחלט אפשרי אם קיינר-מדלי יהיה כבר כשיר ובכושר משחק טוב ויחד עם אליהו יסגרו את עמדת הפאוור).

אלכס 15 באוקטובר 2012

ומה הקטע עם "תגובתכם ממתינה לאישור" (: ?

ד"ר א 15 באוקטובר 2012

טל –
אתה לא מודאג קצת מהו הקדמי שלנו?
אתלטי, בסדר. אבל גם צנום, לא מאד גבוה בממוצע, ובעיקר קצר.
בערב שאחד מארבעת הגבוהים חולה (או פצוע, חו"ח), אנחנו בקיצוב עבירות רצחני כבר מהדקה הראשונה.

טל בן יהודה 15 באוקטובר 2012

מודאג? לא ממש…
מכמה סיבות:
1. יש לנו את בלאט שיפצה על החסרונות של הקו הקדמי שלנו בחכמת משחק כללית של הקבוצה.

2. אחרי שני משחקים מול קבוצות עם גבוהים "קלאסיים" יותר, עדיין לא ראיתי משהו שאמור להדליק נורת אזהרה.
מול מלאגה, מכבי לקחה ריבאונד אחד פחות (35-34 לספרדים) ומול ירושלים, אותו דבר (34-33 לירושלים).

בנוסף, באיזה שהוא שלב במחצית השנייה של יום חמישי, ערוץ 10 הראה שקופית של "הזדמנויות שניות" – ואני חושב שגם שם היה שוויון, או מכבי שוב פגרה רק ב-1 (זו לא סטטיסטיקה שאתר היורוליג מציג).
אני זוכר שחשבתי לעצמי ש"עם כל הדיבורים על הגבוהים של מכבי, לא נראה שאנחנו נופלים מהם הערב" (למעשה, הגבוהים של מכבי חסמו 7 זריקות, והגבוהים של מלאגה חסמו רק 2).

לגבי הקו שהוא קצר… פציעות זה חלק מהמשחק. אני מקווה שהם יפסחו עלינו השנה, בניגוד לסופו בשנה שעברה.

ד"ר א 15 באוקטובר 2012

עם כל הכבוד למלאגה, ויש (ביחוד לתזמורת כלי-הנשיפה שם) –
הקו הקדמי שלהם פחות מאיים ממה שנפגוש בשלב השני, החשוב. לדעתי, לפחות.

חוץ מזה, זו הזדמנות להביע שׂמחה גדולה על שינוי השיטה. השלב הבא יהיה חזק ומגוון. צעד גדול בכיוון הנכון לליגא הזו.

MG 15 באוקטובר 2012

איך אפשר לשחק כדורסל שברקע שומעים: "נראה, בראה, נראה מי יושב יפה"?
בהחלט תזמורת כלי הנשיפה השאירה רושם…

ג׳נובי 16 באוקטובר 2012

השיא מבחינתי הייתה מחרוזת שירי עם רוסים.
מבריק.

גל דגון 15 באוקטובר 2012

בעניין הגובה – חשוב להבדיל בין גובה למה שנקרא "standing reach." סטטיסטית, הנתון השני מתגלה כמשמעותי בהרבה, ודווקא מהבחינה הזו מכבי בסדר כי גם לג'יימס וגם לתומאס יש מוטת ידיים קצת לא פרופורציונלית.

הם אכן צנומים, אבל בכדורסל הנוכחי שחסר מאוד שחקנים שבאמת יודעים לעבוד עם הגב לסל, זריזות היא פקטור חשוב יותר למעט מקרים בודדים.

איציק 15 באוקטובר 2012

גל,
אתה צודק שיש מחסור גדול, אבל לקבוצות הגדולות יש לפחות אחד כזה, ובגלל זה מכבי בבעיה. ובכלל נראה שלמכבי ג'ימס ושמרדיני הם לא גבוהים, כי אם יותר נכון הם ארוכים. הם יכולים לפעמים לחסום אבל הם לא יכולים לעצור גבוה רציני. מה שהם אולי יכולים לעשות זה דוקא לתקוף אותו בהתקפה, להתיש ולסחוט עבירות.

גל דגון 15 באוקטובר 2012

אתה מוזמן לצפות שוב במשחקים של מכבי נגד בני השרון מלפני שנתיים. לאחד מהם סופו הגיע, באחרים ג'יימס תיסכל אותו מאוד ושינה לו כמעט את כל הזריקות.

לגבי הקבוצות הגדולות והגבוהים האירופאיים – נחיה ונראה. עם כל הכבוד לשחקנים כמו דייויד אנדרסן וננאד קרסטיץ' – הגבוהים של מכבי יכולים להסתדר איתם. ועל שחקנים כמו ג'וואיי או קאיה פקר עדיף שלא נתעכב.

מאשקה 15 באוקטובר 2012

אהבתי את המילה האחרונה לגברים היושבים למטה.
אני הייתי במרומי היציע מס' 4, והיה אחלה משחק אפילו שהפסדנו.

האווי לאסוף 15 באוקטובר 2012

אולי בניגוד אליכם, אני קיבלתי רושם קצת שונה מהמשחק אתמול.
בעיניי מדובר כרגע בשתי קבוצות לא מאומנות, מה שלא מפתיע בהתחשב בשלב של העונה ובשינויים שנערכו בקבוצות. אם הן קבוצות אינטיליגנטיות, את זה עוד נצטרך לגלות.
כדורסל, אומרת הקלישאה הוותיקה, הוא משחק של מומנטום, שתמיד נע בין הצדדים. בעיניי, קבוצה מאומנת ואינטיליגנטית יודעת להקטין את ההשפעה של המומנטום של היריבה, גם אם היא לא מפגינה יכולת גבוהה. בצד השני, ניצול מומנטום יכול להשאיר אותך במשחק גם ביום חלש.
רגע אחד כזה התרחש אתמול ברבע הרביעי, אחרי שמכבי עלתה ל75:65. זה נראה כאילו המשחק שוב בורח להפועל, אבל סל בחפירה של טפירו, ושלשה מארץ הפוקסים של עוד אחד באדום, ופתאום נהיה לנו משחק צמוד. גם הבריחות מהצד של מכבי, לפחות במחצית השנייה, נבעו מרגעי מומנטום דומים, שלאו דווקא תוכננו במוחו של מאמן.
ומה אני רוצה לומר אחרי החפירה הזו? העניין במשחק אתמול, עם הקצב, המתח המדומה והפערים הקטנים לרוב, נבע מהעובדה ששתי הקבוצות פשוט שחו עם הזרם. כשהלך להן, הן צמצמו, כשלא, הן חטפו בראש באופן זמני. אף קבוצה לא הצליחה לכפות את תוכנית המשחק שלה לאורך זמן.
ובעתיד? אפשר להניח שכאשר יש לך מאמנים כמו שלשתי הקבוצות יש, המוכנות תגיע. בנוגע לאינטיליגנציה, זה כבר קשור לקופסה שכל שחקן הביא מהבית, ולנו נשארה עוד עונה שלמה לגלות

טל 12 15 באוקטובר 2012

במשחק נגד מאלגה,אהבתי בעיקר את הדרך של מכבי במשחק ההתקפה.הדגש על המסירה הנוספת,הפרגון.(לא הסתדר לי לראות את המשחק נגד ירושלים). מבחינת משחק ההגנה,נראה לי שבלאט מקבל העונה קבוצה טובה יותר.

אני מעדיף כדורסל כזה על פני מה שהיה בעונה שעברה עם סופו.זה נחמד שיש לך מקרר מתחת לסל,אבל התלות בסופו היתה גדולה מידי ביחס לדקות הטובות שהוא יכל לתת בהתקפה ובהגנה הוא לא היה מספיק טוב,לדעתי.

פאןפאן 15 באוקטובר 2012

פוסט נהדר. שוב
גם אני נהניתי ביום חמישי וקצת פחות אתמול.
נקודה בולטת מהמשחקים ששוחקו עד כה – ליאור השתנה לנו.
בהתקפה אין על מה לדבר – הוא האופציה ההתקפית המועדפת עליי בתוך הצבע אבל כאן אין שינוי גדול באמת (רק חסרונו של הסופלקי) אבל בהגנה, שומו שמיים. בשני המשחקים ספרתי לו רק 3 פיקשושים של יציאה לפיק וחזרה נכונה, או סגירה לו נכונה של נתיב חדירה לסל.
חברים זה היה קורה לו ברבע אחד עונה שעברה עד שדיויד היה מתייאש וקורה לו לנגב את האף על הספסל.
אתמול ראיתי אפילו 3 סגירות מצוינות לריבאונד – רבאק. אני יודע שזו ציפיה בסיסית משחקן ברמות האלו אבל נראה לי שהקופסא הסתדרה לו ושאפילו בלאט יצטרך לפרגן לו בדקות ובתרגילים בקצב הזה
חוץ מזה אני רגוע שהכדור אצל לוגאן. לא יודע אם זה עניין שקשור לזה שהוא נראה בכושר לעומת האחרים או אני לא יודע מה אבל הוא משדר לי אפיל של רוצח שקט. ויעיל.
לגבי WIFI – יש לדעתי ליד הבר קליטה חופשית, אכן שערוריה שלא בכל המתחם

MG 15 באוקטובר 2012

רועי (ושאר המגיבים) – בשבועות האחרונים יש מישהו באתר שמגיב בשמי ומנסה לעקוץ אותי ולסכסך ביני לבין שאר הקוראים.
אם אתה רואה תגובה לא עניינית או בשפה בוטה או מתחכמת (כמו למשל התגובות האחרונות בפוסט על מסי), כך אותה בערבון מוגבל. כנראה שלא אני כתבתי אותה.

MG 15 באוקטובר 2012

התכוונתי פוסט על הקלאסיקו.

איציק 15 באוקטובר 2012

איזה MG כתב תגובה זו?
:-)

MG 15 באוקטובר 2012

איציק, אל תוסיף שמן למדורה :)
אתה לוקח סיכון שאתה מתעסק איתו…לי כבר אין מה להפסיד, אבל לך…

איציק 15 באוקטובר 2012

להפסיד שלוש שערות… אני מוכן לקחת את הסיכון :-)

בני תבורי 15 באוקטובר 2012

MG,
זה דבר פשוט מאוד לבדיקה, טל יכול לעשות את זה ולחסום את המתחזה.

MG 15 באוקטובר 2012

בני, הוא כבר עשה זאת במספר פוסטים בבלוגים שונים.
למיטב ידיעתי, כאשר אתה מתנתק מהאינטרנט ומתחבר חזרה משתנה ה-IP, ולכן בלתי אפשרי לחסום.
אם זה אפשרי, אודה לך אם תעביר לטל או לכל מי שידע לחסום אותו ויש לו את ההרשאות לבצע זאת את המייל שלי ואוכל להפנות אותו למספר תגובות שנכתבו על ידי המתחזה.
בכל מקרה, תודה על תשומת הלב.

איציק 15 באוקטובר 2012

טל,
1. אני לא מכיר מושג כזה, באה בלי לחץ, במכבי. בלט יכול לומר מה שהוא רוצה, גם פדרמן. כל עוד שימעון במכבי, מונח זה לא קיים בלקסיקון. אולי הוא כהה קצת, אבל ממש בקצת.
2. לגבי פירגון לקבוצה היריבה, זה תמיד קל יותר אחרי שהיא מפסידה, ואסביר:
שנים רבות שיחקתי כדורסל בליגות נמוכות. במשחקים מול חבל אילות הינו נוסעים בטרנזית מבאר-שבע לקיבוץ יוטבתה לשחק. איך שהינו מגיעים הינו מקבלים ארגז לחמניות טריות ומעדנים. כמובן הינו מתנפלים על זה ומתקשים במשחק. אם הינו מפסידים, הינו בכבוד מקבלים עוד ארגז לדרך חזרה, אך אם הינו מנצחים… הבנת כבר.
מעניין אם תפרגן להפועל תל-אביב אחרי שינצחו את מכבי בעונת 2047-2048.
3. לגבי הסגל, הוא נמוך מידי לטעמי לא בגבוהים כי אם הנמוכים. מול קבוצות כמו צסק"א עם גארדים גבוהים ואתלטים לדעתי תיהיה בעייה גדולה. הגבוהים מספיק גבוהים אך יותר מיד רזים. שוב מאמן כמו מסינה פשוט יזיז אותם מתחת לטבעת שם יכולת הניטור לא אפקטיבית. אני חושב שבלט אולי ימצא פיתרונות, אך אלו אילוצים. מסינה לא צריך לחפש פיתרונות, הוא יכול לשחק פשוט. כמובן שעוד 15 מיליון דולר יכלו לפתור זאת בצורה קלה יותר, אבל…
4. אני נגד ואי-פאי. תחשוב על איזה משחק משעמם, 40 הפרש. הצופים יפתחו יו-טיוב בטאבלטים ויתחילו בפול ווליום להרץ דברים… יציע העיתונות למשל, או יותר גרוע, משחק של הפועל תל-אביב בכדורגל באירופה.

גל דגון 15 באוקטובר 2012

שרמדיני אחד השחקנים הפחות אינטיליגנטים שיצא לי לראות במכבי בעשור האחרון, וזה פאקינג הישג.

מי מפנה את הגב שלו לשחקן עם הכדור? אני בדר"כ אוהב לחכות לפני שאני חורץ את דינם של שחקנים חדשים, אבל אם יעיפו אותו מחר אני לא אתגעגע אליו.

טל, בעקבות חלק א' ראיתי את "החטופה" והגעתי למסקנה שהסטנדרטים שלך נמוכים ואתה לא רואה מספיק סרטים מהמזרח הרחוק. אני ממליץ לך לחפש את "The man from nowhere" סרט עם עלילה דומה מאוד לזו של "החטופה" רק יותר טוב כמעט מכל בחינה. האקשן הרבה יותר טוב, הסינמטוגרפיה טובה יותר, שחקני המשנה טובים יותר, ובמקום ערכי המשפחה האמריקאיים הטובים יש איזה הומאניזם קוריאני משונה.

הדר 15 באוקטובר 2012

מדלי כן היה במשחק מול מלאגה אבל לא קלע ושיחק גרוע. (אלא עם כן הקטע שלך עם המטוס היה רק דימוי)

אלעד 15 באוקטובר 2012

טפירו פנטסטי. שליטה אבסולוטית בקצב המשחק. השחקן הכי טוב על המגרש, כשאת הנקודות הראשונות שלו קלע רק לקראת סוף רבע 3. ברגע שקיבל עבירה רביעית ירושלים נגמרה. התחילו עם המבצעים הסוליסטיים והשטויות.
בהשאלה למכבי – אני מאוהדיו הגדולים של יוגב אוחיון. אבל נראה לי שבלאט צריך לשחק קצת יותר עם רוט. הוא יותר "מנהל משחק" במובן הקלאסי-טפירואי של המושג. לא התרשמתי בכלל ממה שראיתי ממכבי רוב הדקות. הרבה מאוד מההתקפות שלהם נגמרו בשלשות הייל מרי של לוגאן או היקמן עם יד על הפרצוף. זה לא כדורסל גם אם זה נכנס (וזה לרוב לא נכנס – אלא אם בלות'נטאל חוזר לשחק).

רועי 16 באוקטובר 2012

כל הסיכום שלך שלך מבוסס על רבע אחד בלבד, הרבע השלישי. גם הסיכום לגבי טפירו וגם לגבי מה שאתה טוען שראית ממכבי.

אלעד 16 באוקטובר 2012

הרבע הזה כמעט גמר למכבי את המשחק, אם לא העבירה הרביעית של טפירו

רועי 16 באוקטובר 2012

יחי הכמעט…

על מה לעזאזל אתה מדבר ? אדון טפירו שיחק עם ה 4 עבירות שלו כמעט כל הרבע הרביעי, כולל שתי עבירה חמישית ( :) ) ברורות על לוגאן בחדירה ועל יוגב בחדירה.

אלכס 16 באוקטובר 2012

שלשות הייל מרי או מתפרצת ודאנק זה בד"כ רוב רובו של ה-NBA, כך שלפי תפיסתך את מכבי של הרבע השלישי, גם ה-NBA לא מרשים אותך…האמת בצדק.
אבל לפחות ממכבי יש סיכוי לא רע שנראה משחק טוב וקבוצתי יותר.
כבר ראינו ניצוצות מזה במלאגה.

תומר הוותיק 16 באוקטובר 2012

MG,
תבקש מדה באזר לאשר פוסטים של MG רק כאשר האימייל תואם לשלך

MG 16 באוקטובר 2012

תודה, אנסה זאת.

יואב מקטמון 16 באוקטובר 2012

מה לאוהד הפועל בפוסט של מכבי?
לא הרבה, רק שני דברים קטנים אך חשובים:
1) אין על טפירו. בהקשר של הדיון שהתנהל לפני מספר חודשים בקשר לאתלטיות וחשיבותה בכדורסל המודרני, בא טפירו והראה לנו שיש עוד כמה אלמנטים חשובים לא פחות. (איפה הוא ואיפה פולן בהקשר הזה, של אינטליגנציית משחק ותפיסה מרחבית?)
2) אוהדי מכבי מתבקשים לקרוא לשחקן הלבן הגבוה שלכם בשמו האמיתי – מיסטר בין. ולא בכל מיני כינויים לא מחמיאים (שרמדיני???)

Comments closed