יומן אליפות צהוב-כחול (6) – מצ'עמם כאן!

מכבי ת"א משעממת? מסתבר שכן... קצת.

במוצאי שבת, רק אחרי הניצחון של מכבי ת"א על הפועל עכו וממש לפני התוכנית "שער השבת" בספורט5, זה פגע בי. חצי שעה מאוחר יותר, כששמעתי את אייל ברקוביץ' מדבר על המשחק (ואני בדרך כלל מסכים עם הדברים שלו), ההרגשה התחדדה.

על מנת שתבינו, אני זקוק לשיתוף הפעולה שלכם. קומו מהכסא ותסגרו את החלונות סביבכם, גם את הדלת. וודאו שאתם לבד ואין מישהו מסביבכם שיעשה רעש. עכשיו פתחו חלון חדש בדפדפן שלכם, אם זה סמארטפון, מחשב או טאבלט, וכנסו לאתר הרשמי של מכבי ת"א בכדורגל (לא יהיה לכם קשה למצוא אותו בגוגל).

הגעתם? יופי. עכשיו, הצמידו את האוזן שלכם למסך. אתם בטח יכולים לשמוע את זה… לא? אתם בטוחים? תתקרבו עוד קצת. אין סיכוי שאתם לא שומעים את זה עכשיו… הנה, הנה זה… אתם בטח מזהים.

זה הצליל הנפלא של כלום, ואתם מאזינים לשקט תעשייתי המגיע מקריית שלום! אתם לא שומעים שום דבר כי בפעם הראשונה מזה עשור, מכבי תל אביב קצת משעממת.

מה עדיף?

האמת היא שאני לא יודע אם אני מרוצה מהמצב או לא. כבר התרגלתי לכך שבכל שבוע יש משהו אחר עם הקבוצה הזו. אם מכבי ניצחה או הפסידה במשחק האחרון, קריית שלום ניפקה בקביעות סיפורים עסיסיים כדי למשוך עוד אש לכיוון המועדון.

אתם יודעים על מה אני מדבר. סיפורים על לחץ בקבוצה, קרבות בין מחנות אוהדים, גיבוי למאמנים, פיטורי מאמנים, מינוי מאמני ביניים שהופכים לקבועים, סיפורים על לחץ, הדלפות מחדר ההלבשה, הפסדים הזויים במשחקי אימון, סיפורים על לחץ, שחקנים לא מסתדרים עם מאמן או שחקן אחר, אוהדים מתוסכלים המביעים ציניות ולעג כלפי הקבוצה, וכמובן… סיפורים על לחץ.

טוב, אני כנראה כן מרוצה מהמצב. אבל לאלה שמסקרים את הכדורגל שלנו, יש עכשיו בעיה רצינית. ספקית הסיפורים הראשית שלה בשנים האחרונות, פרת הרייטינג שאפשר היה לחלוב בלי סוף, לא מספקת את הסחורה בינתיים. את התלונות יש להפנות כמובן לצוות הזרים שמנהל את הקבוצה.

רק הסתכלו על המשחק האחרון שלה. הסיפור המרכזי שיצא מהניצחון בשבת היה מערכת העיכול של המאמן, כשזה יצא למגרש 10 דקות לתוך המשחק. אני אוהב לדון בסוגי יציאות כמו כל גבר מצוי, אבל תשומת הלב שנתנו להשפעות של החומוס הישראלי על קיבה ספרדית תמימה, הפתיעה גם אותי.

אחרי ההסבר על טקטיקת התקיפה של קטניות על מעי הגס, היו גם דיונים על המשחק עצמו עם נימת סיקור דומה במקומות שונים. מכבי ת"א "יעילה אבל לא מלהיבה", "מנצחת אבל לא דורסת". מסתבר שניצחון 2-0 כבר לא מספיק לאף אחד, גם אחרי שבשנתיים האחרונות השחקנים חזרו עם הזנבות בין הרגליים מהעיר הצפונית עם תוצאות כמו 3-0 או 3-1 למארחים.

נדמה שהפרשנים בתקשורת שכחו במי מדובר כאן. אנחנו לא האוהדים של מכבי חיפה שלא מסתפקים בניצחונות ואליפויות וצריכים שהקבוצה שלהם תשחק גם "כדורגל התקפי ויפה". אנחנו האוהדים של מכבי ת"א, במצבנו הנוכחי, תנו לנו ניצחון ואנחנו מרוצים. גול עצמי ואחד נוסף של עטר, והייתי בשמיים. לא אשקר, יכול היה להיות נחמד לראות עוד גול או שתיים, אבל כמו בגלידה, אני אסתפק בשני כדורים ואיהנה מזה.

אם מישהו צריך סיפורים מן הסוג שכבר הוזכרו כאן, הנכם מוזמנים לשרוץ ליד מתחם האימונים של מכבי חיפה, יש לי הרגשה שמדובר במכרה זהב כרגע. בקריית שלום כבר תלו בחנייה שלט גדול: "כאן מייצרים הייפ מיותר יום כן יום לא, היום לא".

ציון דרך

נקודה חיובית שנרשמה בניצחון על עכו, בנוסף לשלוש הנקודות, הייתה שסופסוף עברנו את עצמנו, כשמסתכלים על הנקודה המקבילה בעונה שעברה. כבר נמאס לי לשמוע ולקרוא מאנשים שונים ש"בעונה שעברה מכבי ת"א צברה את אותו מספר נקודות עד למחזור הנוכחי". ויותר מכך, כמה שאני מנסה להדחיק את זה, נמאס לי גם שזה מערער גם לי את הביטחון.

למרות שהפעם ישנה הרגשה אחרת, הסטטיסטיקה היבשה אומרת שבעונה שעברה פתחנו את הליגה בצורה כמעט זהה, עם 15 נק' אחרי שישה מחזורים (עם יחס שערים של 16-5, מול יחס שערים של 15-6 השנה). אני אפילו זוכר כיצד התפעלתי מהכדורגל של איווניר ומשפיות שיוצאת מהמועדון, לפני שהקבוצה נכנסה לסחרור וזה נגמר.

במחזור השביעי בעונה שעברה יצאנו בתיקו אחת עם מכבי חיפה, בעוד שהשנה, ניצחנו את עכו. אז אחרי שבעה מחזורים, אפשר סופסוף להגיד שאנחנו במצב טוב יותר מאשתקד. בשתי נקודות ליגה שלמות. לא משנה מה יקרה מכאן והלאה, אף אחד כבר לא יוכל לומר "תירגעו, גם את העונה הקודמת מכבי ת"א פתחה בצורה הזו".

אותו תיקו מול מכבי חיפה התחיל רצף של תשעה משחקים בו מכבי ת"א ניצחה רק משחק אחד והעונה הסתיימה עוד לפני פתיחת הסיבוב השני. האינטואיציה שלי אומרת שהפעם אנחנו נפתח את הסיבוב השני במצב קצת שונה.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

לאן נעלם דור השחקנים שגדלתי עליו? (וגם מילות פתיחה לבלוג)
אוהבים אותך, קטן (האדומים מתל אביב) / עירד צפריר

35 Comments

רבלינו 24 באוקטובר 2012

מה זה השיר הזה לעזאזל?
מצחיק המאוד

פילוסוף רדום 24 באוקטובר 2012

מה אתה בן שנתיים ???

איציק 24 באוקטובר 2012

ואף מילה על בלאט…. למה???
לא היתה ליגה השבוע?
מאוכזב קלות

הרבי מיעוטו 24 באוקטובר 2012

הכל נכון, טל. אבל את הרוביקון עוד לא חציתם. והרוביקון הוא א. הדרבי וב. המשבר הראשון (והוא לרוב מגיע, אם כי ק.שמונה שנה שעברה הוכיחה שהוא לא חייב להגיע)

תולעת 24 באוקטובר 2012

זה נכון, וגם די בטוח שבאדיר, חיימוביץ ותמוז נהנים לראות את ההגנה שלנו נכנסת לפאניקה מול כדורי גובה.

אזי 24 באוקטובר 2012

טועמה בנה מזה קריירה.

טל בן יהודה 24 באוקטובר 2012

אני אגיד משהו לגבי הדרבי…

אני חושב שהדרבי נחשב לסוג של מבחן, בעיקר בגלל שאנחנו הופכים אותו לכזה. וב"אנחנו" אני מתכוון לכלי התקשורת ולאוהדים.

למעשה, אם נפשיט מהמשחק הזה את כל המשמעויות המיוחדות (ומיותרות), מדובר בעוד משחק על שלוש נקודות מתוך ליגה בת 36 מחזורים. ניצחון, תיקו או הפסד, לא צריך להוות שום אינדיקציה מעבר לאותו משחק והשפעתו על המיקום בטבלה באותו שבוע.

אם מכבי תפסיד באותו המשחק, על צוות האימון וההנהלה להחזיר לשחקנים את אותה המנטליות שרווחה לאחר ההפסד בבאר שבע.

תולעת 24 באוקטובר 2012

גם אני ניסיתי לשכנע את עצמי שדרבי זה רק משחק על 3 נקודות אבל זה לא. אין שום משמעויות "מיותרות", הפועל זה השטן.

טל בן יהודה 24 באוקטובר 2012

:)

מסכים לגבי שלושת המילים האחרונות שלך, אבל אני כבר עברתי את השלב הזה שהדרבי מוציא ממך מחשבות לא רציונליות שכאלה. בעצם, אולי אף פעם לא לקחתי בו חלק.

מעולם לא הסכמתי עם האמרה המטופשת "תפסידו ת'אליפות, רק תביאו ת'דרבי". אני חותם עכשיו על 3 הפסדים בדרבי השנה אם נסיים במקום הראשון בטבלה.

MG 24 באוקטובר 2012

3 הפסדים זה יפה, אבל האם אתה מוכן גם ל-4 (וזה רק בליגה)? :)

אזי 24 באוקטובר 2012

אתה יודע שסטטיסטית, בהתחשב בזה שהפועל כנראה תאבק השנה על האליפות, יהיה נורא קשה להפסיד להם 3 פעמים ולקחת אליפות…

תולעת – אחת התגובות המדוייקות מאז המצאת הטוקבק.

תני 8 בנובמבר 2012

כל מילה הסלע

אדום עולה 24 באוקטובר 2012

המבחן האמיתי של מכבי יהיה בפברואר.
ההכנה המצוינת שלהם נותנת להם "פור" בדמות שקט תעשייתי, נצחונות ונקודות וגם סגל מאוזן ונכון.
אבל עד ביציאה מחלון ההעברות מכבי לא פותחת פער משמעותי ה"פור" הזה נעלם.
בפברואר כבר הכושר הגופני אצל קבוצות הצמרת יהיה במקום דומה (אולי אפילו טוב ותר, הכדורגלן הישראלי מתקשה להחזיק עונה שלמה באינטנסיביות) , קבוצות הצמרת יתקנו בעיות בסגלים (אצלנו זה ברור שיגיעו לפחות 2 שחקני הגנה חדשים , מי אמר איפה הכסף? )ויש גם את אפקט אליפות אפריקה.

אני אוסיף הימור שלהערכתי מכבי הולכת גם לאבד שחקן מפתח אחד לפחות לטובת חוזה יפה (וישיבה ארוכה על הספסל בבלגיה)

אחרי חלון ההעברות יתחילו גם לצאת מרמורי החשקנים שלא משחקים ובמכבי יש הרבה כאלה.

בקיצור, מכבי התכוננו מצוין למלחמה הקודמת, עכשיו מתחיל האתגר האמיתי .

נ.ב
הדרבי הוא מעל הכל, אני חותם עכשיו על 4 נצחונות בדרבי .

MG 24 באוקטובר 2012

2 דברים:
1. סיפורים על לחץ בקבוצה…וכמובן סיפורים על לחץ – כנראה היה שם הרבה מאד לחץ בשנים האחרונות.
2. לא כדאי לך שכל העיתונאים יעזבו את קריית שלום ויעברו לקצף. זה יכול לגרום למצב שבעלי בלוג סוררים יכנו את מכבי חיפה – "מכבי".

D! בארץ הקודש 24 באוקטובר 2012

תענוג שכל הרעש עבר לחיפה. אין לנו צורך בו וזו אולי ההצלחה הגדולה ביותר העונה (עד עכשיו. אבל נראה לי שהגישה שהצוות מוביל היא שאין משבר וזה נכון לא כל הפסד או שני הפסדים או רחמן הליצן שלושה מהווים משבר).
MG – מודה שניסיתי לשנות את השטות הזו. וויתרתי. אנשים קטנים ;)

אזי 24 באוקטובר 2012

אההההההההההה [אנחת רווחה]

גילוי נאות:
צפיתי במשחק בספורט 1… הצ'תעממתי קשות.
אני לא אומר את זה בתור תלונה, ואני לא מבקש שזה יתשנה (לפחות לא בשנה וחצי הקרובות). אבל אני מודה, מכבי תל אביב הנוכחית לא תמיד ראוייה למאכל אדם.

מכבי מייצרת לחץ על מגרש שלם או על חצי מגרש, תלוי בכל מיני גורמים (ואני רוצה להאמין שזה תלוי בעיקר באוסקר גרסיה). ליריבות קשה מאוד להגיע להתקפות נגדה. לדעתי עכו בעטו פעם אחת למסגרת כל המשחק. עם בעיטה אחת למסגרת קשה לנצח 3-0.
(למרות שאנחנו ניצחנו 2-0 גם עם בעיטה אחת למסגרת :) )

מכבי תל אביב זוכה בכדור מהר מאוד, ותוקפת באחד משני האופנים הבאים:
א. הנעת כדור איטית ומסודרת בין 6-8 שחקנים שלאט לאט הולכים ומתקדמים לכיוון רחבת היריב כמו טנק מרכבה שרומס כל מה שבדרכו. רק שבדרך כלל ההתקדמות נעצרת כש 11 שחקנים של היריבה מתבצרים בתוך הרחבה והודפים אותנו החוצה.

ב. חוטפים כדור ויוצאים למתפרצת. רק בשניגוד להתקפה מסודרת, למתרפצת יוצאים 2.5 שחקנים במקרה הטוב.

כרגע נראה שמכבי מאוד מאומנת, ובגלל זה זה כל כך בולט שהיא לא יודעת לתקוף.
השאלה הנשאלת (כל שבוע מחדש) – האם גרסייה זנח כאסטרטגיה את ההתקפה כדי קודם להגיע לשלמות בשליטה בכדור ובהגנה. או שגרסיה פשוט לא יודע מה לעשות בהתקפה.

כרגע, ההתקפות שלנו מקריות ומבולבלות – וכמו שאמרתי, זה עוד יותר בולט על רקע הסדר בכל שאר חלקי המגרש.

תולעת 24 באוקטובר 2012

בעיני היה משחק טוב. ככה מנצחים משחק חוץ שהתקשנו בו בשנים האחרונות (בעצם, באיזה משחק חוץ לא התקשנו?). אחזקה בכדור (64%), שלושה קשרים עם אוריינטציה דפנסיבית, כשאחד מהם (אלברמן) הופך להיות בלם שלישי כדי למנוע מתפרצות מהירות שיגמרו את המשחק (כמו בעונות קודמות) ותנועה נכונה של החלק הקדמי (מכבי עם נבדל אחד בכל המשחק).

האגפים שלנו עדיין בעייתיים מאד משני צידי המגרש. ברור למה ייני הוא האופציה המועדפת על אוסקר (האחריות ההגנתית והתרומה להנעת הכדור) אבל בהתקפה אין לו מספיק מהירות או מחשבה יצירתית. זיו יחסית (לעצמו) בסדר גמור אבל גם הוא לא מהווה אקס פקטור התקפי ובהגנה כחלון חגג עליו.
אין לנו שחקני קו מובהקים למעט מיכה – גונזאלו, דאבור, ארנשאו, אלירן וקולאוטי מרגישים יותר נוח באמצע, וגם הקשרים הדפנסיביים (למעט דהן) פחות פותחים לצדדים. למעט ארנשאו (ומיכה) הקו הקדמי לא מהיר במיוחד. כל זה הופך את מכבי למוגבלת למדי, במיוחד במתפרצות (האם הבקענו במתפרצת העונה?).

לגבי השקט התעשייתי, מן הסתם הוא פועל יוצא של הצלחה מקצועית יחסית ויסתיים כשיגיעו הכשלונות. מה שכן, בשונה משנים עברו, יש תחושה שאוסקר יודע מה הוא עושה ושיש פחות מקריות (עליה ניתן להשפיע בלחץ אוהדים למשל) / החלטות מהבית.

2,500 אוהדים בעכו ואוירה נהדרת. גם זה שווה אזכור.

אזי 24 באוקטובר 2012

בהחלט האוהדים התגייסו ב100% מאחורי הקבוצה הזאת. גם בבאר שבע הם היו מורגשים מאוד.

מיכה הוא שחקן הקו הטבעי היחיד שלנו, אבל גם עטר הוא שחקן קו מצויין (פועל יוצא מזה שהוא בכלל שחקן מצויין). והוא גם ציוות מושלם לזיו.

היה מעניין אותי לראות את הקבוצה משחקת עם מיכה בימין, עטר בשמאל, דאבור חלוץ, ואת גונסאלו יותר קשר 50/50 עם אלברמן וראדי מאחוריו.

DeVito 24 באוקטובר 2012

האמת שעל זה אני מפנטז.
זה נראה כמו ההרכב המושלם למכבי כשבחלק ההגנתי יש את ייני ,טיבי,גארסיה,גורי.
גונזאלו איטי מידי לשחק על הקו.
הדבר היחיד שחסר למכבי זה פליימייקר ברמה גבוהה שיזין את החלוצים בכדורים חכמים ואנחנו מסודרים .

תולעת 24 באוקטובר 2012

מי ישחק מגן שמאלי?
גונזאלו וראדי בקישור זה מתכון למתפרצות ורווחים גדולים מהבלמים. שניהם שחקנים איטיים שלא יכולים לסגור התקפה מהירה, ולהשאיר לזה את אלברמן בלבד זה התקף לב – אלברמן בהתקפות מהירות יעדיף לעצור שחקן עם הידיים או בגליץ'.

אזי 24 באוקטובר 2012

חסר לך שחקן
(קודם כל אני חושב שDeVito התכוון לגורי מגן שמאלי)

אלברמן וראדי קשרים אחוריים
מיכה בימין, גונסאלו באמצע, עטר בשמאל ודאבור חלוץ

תולעת 24 באוקטובר 2012

הבנתי את התיאוריה, אבל נראה לי שהיא לא מתאימה לתיאוריות של אוסקר בכל הנוגע להגנה ולמשחק לחץ (למשל כשטיבי עולה ללחוץ שחקן עד האמצע, ואלברמן מחליף אותו בעמדת הבלם – זה קשה לעשות כשאחד משחקני הקישור לא עושה הגנה יעילה במרכז השדה). בכל משחקי הליגה שיחקנו עם שלישיית קשרים דפנסיביים והמערך הזה נשמר גם בחילופים – למעט המשחק נגד ק"ש כשארנשאו החליף את דהן.
חוץ מזה, מאד נהנתי מאבו-זייד. הרבה תנועה לקבל כדור ולפתוח אופציות מסירה ומשחק אחראי ופיזי.

DeVito 24 באוקטובר 2012

אכן גורי מגן שמאלי.
לדעתי הצנועה והלא מקצועית זה שווה ניסיון עם פליימייקר חדש וטוב במקום גונזאלו שעדיין לא הראה משהו יוצא דופן מלבד השער מול ק"ש.
אני חושב שאיטיות שלו במחשבה גדולה מהאיטיות שלו בביצוע.
טוב שיהיה בסגל אבל לא הייתי בונה עליו קבוצה.
באמצע העונה כשיגמרו כל הטריקים ולא יילך נגד הבונקרים והסגירות אנחנו נצטרך עוד קשר יצירתי כי אין בנמצא אפילו אחד ברמה מתאימה .
אולי גולסה בהשאלה ?
הוא יכול להתאים.

אזי 24 באוקטובר 2012

היתה פעם אחת שפתחנו עם כל הרבעיה (במשחק הראשון או השני העונה) ומיכה היה דווקא זה ששיחק מאחור.
אני מסכים שההרכב הזה לא מתאים לפילוסופיה של אוסקר ואני לא מאמין שהוא יקרה. לפחות לא בעתיד הקרוב.

בחילופים היו כמה פעמים שהוא הכניס חלוץ במקום קשר, אבל בדרך כלל איזן את זה אחרי כמה דקות עם חילוף הפוך.

בכל מקרה, אני חושב שכשעטר משחק חלוץ חוד בודד הוא מתבזבז. וגונסאלו מתנהל לאט מדי בשביל לשחק באגף. (זה לא שהוא איטי, הוא פשוט לא רץ הרבה)

רועי 24 באוקטובר 2012

DeVito,
גולסה ? על סמך מה ?

DeVito 24 באוקטובר 2012

על סמך פוטנציאל .
אולי אוסקר ויורדי יפיקו ממנו את המיטב.

תורג'י 25 באוקטובר 2012

יש שחקן קו על הספסל, סביר להניח שהוא השחקן הכי מהיר בארץ.

פאןפאן 24 באוקטובר 2012

כשהבת שלי ,שחוגגת 8 חורפים אוטוטו, אומרת לי "אבא, משעמם לי!" אני עונה לה שזה מצוין, הלוואי עליי.
המשחק בשבת היה מאוד קשה לצפייה במחצית השניה, מסירות רוחב ואחורה אינספור, אם בטעות מיכה עשה 3 צעדי ריצה לעומק היה תמיד את השחקן הבא שדאג להחזיר כדור אחורה וחוזר חלילה.
תענוג גדול זה לא היה אבל התקשיתי לבלום את החיוך מלהתרחב עד לגובה האוזניים כשברקע השדר והפרשן נאבקים נואשות למצוא מספר מילים עם טעם. (למי שתוהה – צוות השידור נכשל קשות במשימה)
בניגוד למר בן יהודה אני לא מסתכל על הירוקים מקנאה באיזשהו דיסוננס פילוסופי על איכות המשחק שלנו אל מול היעילות הקטלנית המסתמנת. ברור לי מעל לכל צל של ספק שאת אוסקר מעניין כעת דבר אחד – אחזקת כדור ומסירות.
אזי – אל תפקפק בדרך המתהווה! חזק נפשך הצהובה ודע לך שהקניית שיטה , ותהיה הבסיסית ביותר, לוקחת זמן, גובה מחיר (זול מאוד כל עוד מנצחים) ודורשת סבלנות סיזיפית. אם נוסיף לזה את העובדה ששנים חיינו בבורדל של אילתורים ויכולת אישית אז בכלל דיינו
למכבי יש פוטנציאל התקפי גבוה ואני בטוח שזה ישתפר כבר עוד כמה מחזורים.
בינתיים הזרים שהצטרפו אחרונים יספיקו להשתפשף, להסיר את החלודה מהשרירים המתוחים שלהם, הילדים יקבלו עוד כמה הזדמנויות ונהיה בניגוד לקבוצה המלהיבה של של פתיחת עונה שעברה, קבוצה מלהיבה בזמן הנכון!
בעניין הדרבי- אנחנו לא יכולים לעבוד על עצמנו.
גם את נתמלל תשובות שפויות 24 שעות ביממה אני יודע וגם אתם הלב יהלום בחוזקה, הרגליים ירעדו בעצבנות ואפקט התוצאה יהיה דרמטי (אלא אם זה ייגמר בתיקו)
חבל שוורמוט נפצע..

ג׳נובי 24 באוקטובר 2012

ציינתי את זה אחרי אחד המשחקים הקודמים אבל זה שווה אזכור גם הפעם- מכבי נראית רגועה הרבה יותר על הדשא. גם כשמובילים וגם כשחוטפים שער בניגוד למהלך המשחק. בשנים קודמות הייתה פאניקה קבועה בערך מהדקה ה-75. זכור לי במיוחד משחק נגד עכו בבלומפילד לפני שנתיים שהובלנו וברבע השעה האחרונה הלנו אחרונה בבהלה לא מוסברת וכמובן שחטפנו.
אגב, קטונתי מלהבין בנושא אבל מכבי נראית לי בכושר הגופני הכי טוב שאני זוכר אותה בשנים האחרונות.
מעולם לא נהניתי כך משעמום.

yaron 24 באוקטובר 2012

יש שתי שיטות לקחת משחקים שבהם הקבוצה השניה מתגוננת (או משחקת בונקר):
1. השיטה הברזילאית/ישראלית – מתנפלים עם 8-9 שחקנים על היריב עוד שפורצים את החומה, או עד שנעקצים במתפרצת… כמובן שהשיטה הזאת עובדת יותר טוב לברזיל מאשר לישראל :-)
2. השיטה הספרדית – אם הקבוצה השניה מתגוננת, מחזיקים בכדור 70% מהזמן ומשחקים באחריות. מוציאים את החשק והעוקץ (מתפרצות) של היריב ומנסים להבקיע בסבלנות.
בגדול זה מה שמכבי עושה השנה וזה הדבר הנכון לעשות. כשיהיו משחקים פתוחים עם קבוצות קצת יותר טובות, יהיו יותר תצוגות.

פאןפאן 24 באוקטובר 2012

כאשר הבת שלי ,שחוגגת 8 חורפים אוטוטו, אומרת לי "אבא, משעמם לי!" אני עונה לה שזה מצוין, הלוואי עליי.
המשחק בשבת היה מאוד קשה לצפייה במחצית השניה, מסירות רוחב ואחורה אינספור, אם בטעות מיכה עשה 3 צעדי ריצה לעומק היה תמיד את השחקן הבא שדאג להחזיר כדור אחורה וחוזר חלילה.
תענוג גדול זה לא היה אבל התקשיתי לבלום את החיוך מלהתרחב עד לגובה האוזניים כשברקע השדר והפרשן נאבקים נואשות למצוא מספר מילים עם טעם. (למי שתוהה – צוות השידור נכשל קשות במשימה)
בניגוד למר בן יהודה אני לא מסתכל על הירוקים מקנאה באיזשהו דיסוננס פילוסופי על איכות המשחק שלנו אל מול היעילות הקטלנית המסתמנת. ברור לי מעל לכל צל של ספק שאת אוסקר מעניין כעת דבר אחד – אחזקת כדור ומסירות.
אזי – אל תפקפק בדרך המתהווה! חזק נפשך הצהובה ודע לך שהקניית שיטה , ותהיה הבסיסית ביותר, לוקחת זמן, גובה מחיר (זול מאוד כל עוד מנצחים) ודורשת סבלנות סיזיפית. אם נוסיף לזה את העובדה ששנים חיינו בבורדל של אילתורים ויכולת אישית אז בכלל דיינו
למכבי יש פוטנציאל התקפי גבוה ואני בטוח שזה ישתפר כבר עוד כמה מחזורים.
בינתיים הזרים שהצטרפו אחרונים יספיקו להשתפשף, להסיר את החלודה מהשרירים המתוחים שלהם, הילדים יקבלו עוד כמה הזדמנויות ונהיה בניגוד לקבוצה המלהיבה של של פתיחת עונה שעברה, קבוצה מלהיבה בזמן הנכון!
בעניין הדרבי- אנחנו לא יכולים לעבוד על עצמנו.
גם את נתמלל תשובות שפויות 24 שעות ביממה אני יודע וגם אתם הלב יהלום בחוזקה, הרגליים ירעדו בעצבנות ואפקט התוצאה יהיה דרמטי (אלא אם זה ייגמר בתיקו)
חבל שוורמוט נפצע..

סימנטוב 24 באוקטובר 2012

אני מוצא את עצמי מתחבר למכבי יותר ויותר. ד"א אחלה תמונה של חומוס (שזה משהו כמו פורנו V2.0)

מורן 24 באוקטובר 2012

הלוואי ולא… אבל נראה שכן

אורליוס 26 באוקטובר 2012

לצערי לדרבי משמעות גדולה יותר מלבד 3 נקודות…
הוא מגיע בעוד שני מחזורים ששתי הקבוצות רצות צמוד בצמרת, ופה בא עיניין של מומנטום, שאין איך למספר אותו, אבל המנצחת תהנה ממנו מאוד!
חוצמזה להפועל 3 שחקנים טובים בהתקפה והשאר חוטבי עצים, פה המתפרצות מול השליטה במגרש נהיות מסוכנות במיוחד…

גם אני מעדיף להפסיד דרבים ולקחת אליפות, אבל לדעתי האליפות עוברת השנה דרך הדרבי הקרוב….

אזי 26 באוקטובר 2012

אם כבר, האליפות תעבור דרך שני הדרבים האחרונים, ולא דרך השניים הראשונים.

Comments closed