יומן אליפות צהוב-כחול (13): היומן מגיע לבלומפילד

היומן לובש חג לקראת הבכורה בבלומפילד הערב

ישנן המון סיבות מדוע מכבי ת"א חייבת לנצח היום בערב. וב"המון", אני מתכוון לארבע:

  • כדי לשמור על המקום הראשון.
  • כדי שנוכל להמשיך ולהתעלם באלגנטיות מהקבוצה הפריפריאלית הצפונית ההיא. נו, אתם יודעים במי מדובר. הקבוצה ההיא שהשחקנים שלה עשו "סבוטאז'" למאמן שלהם עד שזה פוטר, ורק אז הם הפסיקו עם השביתה האיטלקית והתחילו לשחק כדורגל (הכל לכאורה כמובן. כמו גם שזה לכאורה אורגן על ידי שחקן מרכזי בקבוצה ששמו מתחרז עם "שטן").
  • אנחנו יותר טובים מבאר שבע. הרבה יותר טובים.
  • יומן האליפות מגיע לראשונה העונה לבלומפילד!

כן כן, זה סופסוף קורה. באמת רציתי להגיע קודם לכן, אבל בכל פעם עלה משהו אחר. פעם אחת זה היה לתלות כביסה, פעם אחרת היה לי תור להסרת יבלת, לפני שבועיים חוג לריקודי עם. גם היום בערב היה מוטל בספק, כשאשתי אמרה לי שאני צריך לקחת את הכלב לתספורת העונתית שלו. כשהזכרתי לה שאין לנו כלב, המחסום האחרון התנפץ לרסיסים. אני מגיע לבלומפילד וההתרגשות רבה.

האמת המעט מביכה היא שאני לא זוכר את הפעם האחרונה שלי. אני יודע שהמנוי האחרון שעשיתי היה לעונת הגלקטיקוס (אתן לכולכם רגע קצר כדי לרחם עלי). אחרי ההפסד באותה העונה להפועל עכו 4-0, הכרזתי קבל עם ועדה כשאני לבד בסלון שלי, שאיני חוזר לבלומפילד יותר באותה העונה. מאז, אני מניח שהייתי בכמה משחקים, אני פשוט לא זוכר איזה.

איני חדש ביציעים, היו לי מנויים בעבר הרחוק (כמה רחוק? היו מנויים לשער 4 באצטדיון רמת גן). בעברי קיים גם רצף של מעל חצי עשור שלא החמצתי דרבי תל אביבי, וזה לא משנה באיזה מסגרת הדרבי שוחק או אם היה צריך לקנות מוצרים בסופרמרקט מעל סכום מסוים כדי לקבל את הזכות לרכוש כרטיס. אבל אז החיים קורים, ויש לך פחות זמן, ומתרחקים קצת, והאהבה הראשונה שלי גם ככה תמיד הייתה הכדורסל. כמובן שכל מה שקרה סביב הקבוצה לא תרם ליחסים האינטימיים שלנו.

אבל עכשיו אני חוזר. בינתיים לחד-פעמית, Quickie כזה, נראה כבר לאן זה יוביל אחר כך. חשבתי ללבוש לדייט שלנו משהו סקסי, אבל הבנתי שצפוי להיות קר, מאד. אחר כך גם הזכירו לי שלא כמו היכל נוקיה, את בלומפילד עדיין לא הפכו לאצטדיון מקורה. אז כמו כל בן אדם נורמלי, הסקתי שהתקינו ביציעים תנורים בשביל לחמם את האוהדים. כשניסיתי לאשר את עניין התנורים עם הצהוב מאור יהודה (אליו אני מצטרף בשער 13), הוא הפתיע אותי כשהשיב בשלילה. הוא כן הוסיף בחמלה "אל תדאג, יש מחממי כיסאות חשמליים". מצוין, לפחות זה, עכשיו אני רגוע. אני רק מקווה שהאוהדים הפסיקו לעמוד במשחקי כדורגל, אחרת איך אשאר מחומם.

אה, נדאג לזה כבר בזמן המשחק. חם או לא, את המשחק הערב כבר לא אשכח, יהיה לו רישום ותיעוד כאן ביומן האליפות. אז אני מבקש מכל השחקנים בקבוצה שקוראים באופן קבוע את היומן, גם מהזרים שמשתמשים ב-Google Translate כדי להבין אותי, בבקשה אל תתרגשו כשאתם עולים הערב לדשא, זה רק אני.

ועל הדשא

אני לא דואג מהמשחק הערב, וזה כשלעצמו קצת מדאיג אותי. כי בפעם האחרונה שהרגשתי ביטחון רב וכתבתי לפני משחק שאני מצפה לנצח, הקבוצה שלנו חזרה מובסת הצפון (אפילו שבפועל זה נגמר רק 1-0). אבל אני לא רוצה לשקר לכולם כאן ולכתוב שאני מגיע למשחק עם חששות רק כדי לא "לנחס", כי זה לא המצב.

קראתי שגרסיה בינתיים בספק ואולי גורי יפתח. אני בכלל חשבתי שגורי כבר עזב. אבל זה לא ממש משנה מי פותח ואיפה השחקן יתופקד על ידי המאמן. הפועל באר שבע נמצאת רק 2 נקודות מהקו האדום, כבשה חצי מכמות השערים שאנחנו כבשנו ולא צריכה לצאת מהמשחק הערב עם נקודות. האמת, בקושי עם שערים.

אני לא אומר שאני מגיע עם ציפיות לשחזור השישייה מול הפועל חיפה, אבל אם מישהו חושב שאני מבצע קמבק מזהיר בשביל שער בודד, הוא טועה. יאללה מכבי!

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

35 נקודות בממוצע לקבוצה
כשהלוזריוּת הופכת לווינריות / פוסט אורחת של דנה דר

98 Comments

Sooner 14 בינואר 2013

יפה. כל הכבוד על ההשקעה והמסירות. בכלל, זה שהסכמת עד עכשיו לפתוח טלוויזיה – בחלק מהמשחקים, לפחות – מעל ומעבר.

אלי הירוק 14 בינואר 2013

אני מבסוט ממך טל. אתה חיובי.
אבל מה לעשות, היום אלישע חושף(שוב) את הבלוף שלכם. הפועל לפניכם, אנחנו מאחוריכם – ולכם יש את שירן ייני, דרור שבלול ועד כמה ילדות שלא ניצחו אף פעם דרבי.
אתם לפני קריסה.

אילי 14 בינואר 2013

המממ… בוא נראה.
ניסיתי להבין מי זה דרור שבלול, אז נניח לרגע שהתכוונת לדור מלול, שמשחק בבלגיה כבר שנתיים פלוס מינוס.
שרן ייני, קפטן מכבי תל אביב, ניצח דרבי. כמוהו גם אלברמן, דאבור, זיו, מיכה ועטר שצפויים לעלות בהרכב, ופתחו גם בדרבי 1-0 של העונה שעברה. דרך אגב, דרבי, אתה מתכוון נגד הפועל ת"א? שהשחילה לכם שלישייה בלי להתאמץ?
אפרופו דאבור, זוכר אותו? השחיל לכם צמד במחזור הראשון… ילדה טובה שכמוהו, הא? והוא אפילו לא מלך השערים שלנו עד עכשיו! למרות שאפילו לו יש יותר ממלך השערים שלכם והכוכב המהולל חן עזרא.
ואלירן עטר? איזה בלוף, הא? הבקיע רק 14 גולים עד עכשיו, יש שמועות שאחד מהם היה באופסייד… בלופר רציני.
מוזר, מלפני המחזור הראשון אנחנו לפני קריסה. בקיץ היינו אלופת הקיץ, אמרו שזה לא יחזיק עד החגים. אז בחגים היינו מקום ראשון ואמרו שזה עניין של זמן וזה לא יחזיק עד חנוכה. בחנוכה היינו מקום ראשון.
עכשיו אנחנו לפני קריסה מול ב"ש, שהקבוצה המהוללת שלך, להזכירך, גם לא ממש ניצחה בסיבוב הראשון. נתראה בבלומפילד ב-20:50. יש שמועות שדרור שבלול חוזר להרכב.

חתיכת טמבל.

אלי הירוק 14 בינואר 2013

אל תכעס אילי, זה לא אישי.
אם נורא מתחשק לך להאמין שדוקא השנה הסטרולים שלכם יגדלו ביצים – שיהיה לך לבריאות. אבל לפי דעתי אנחנו רואים שוב את אותו הסרט וזה לא משנה אם קוראים לגיבורים שלך דרור מיכה ולוגסי במקום שבלול וביטון.
עם כל הדיבורים על ברצלונה, שורה תחתונה יש לכם קבוצה של ילדות + חיזוק דרג ב' מקפריסין + סוסים מתים כמו קולאוטי, אלברמן ויואב זיו . זה טוב בשביל להסתלבט על מיץ', לא בשביל להוציא בכח את האליפות מגברים כמו קטן וקינן או וורמוט וטועמה.

אילי 14 בינואר 2013

אני לא כועס, חבר. הבורות שלך פשוט מוציאה אותי מדעתי. הדיבורים על ברצלונה, יקירי, הם לא מאיתנו. זה שאוסקר גדל שם, ומן הסתם למד שם שיטות משחק ופילוסופיית משחק (ואין שום דבר רע בזה, עד מתי פרובינציאליות?), זה מצוין וזה עושה לנו רק טוב, וההבדלים הם כל כך ברורים. אבל הדיבורים על ברצלונה הם מהתקשורת ומהיריבות, שדואגות לזלזל "מכבי גארסיה" וכו'. אנחנו לא ברצלונה, לא מתיימרים להיות ולא מצהירים באף מקום שאנחנו ברצלונה (תמצא לי אחד במכבי שאמר את זה).
וורמוט וטועמה? תעשה לי טובה, אתה בכלל רואה כדורגל? וורמוט חוץ מהגול מול אשדוד תרם עוד בישול אחד. הוא לא עושה כלום על המגרש. שלא נדבר על זה שהוא שיחק העונה כולה 6 משחקים. לדעתי הוא השחקן הכי אוברייטד בישראל. טועמה? ככה נראה סופר-סאב? הוא פתח 5 פעמים, החליף 14 פעמים, ותרם מספר אסטרונומי של בישול אחד.
אז הבאת לי דוגמא לשחקן פצוע הרבה מעבר לשיאו, ועוד שחקן מחליף מזדקן שלא תרם כלום העונה. איזה גברים, אני בטוח שלשחקנים שלנו רועדות הביצים… אה, בעצם אמרת שאין לנו כאלו.
בכלל, מכל רביעיית ה"גברים" שרשמת, היחידי שבאמת שווה משהו זה קינן. השאר, לא הייתי מביא אף אחד מהם אפילו לספסל של מכבי.
קבוצה של ילדות או לא, חיזוק דרג ב' או דרג ח', שורה תחתונה אתה רוצה? קבל כמה:
1) לסטרולים מחוסרי הביצים יספיק תיקו לעלות חזרה למקום הראשון. חיפה לא תהיה שם, בוודאות, גם אחרי המחזור הבא. וגם בזה שאחריו. ואם ננצח היום, אז גם בזה שאחריו. תמשיך לחכות.
2) שבלול ודרור מיכה אמנם לא שם, אבל למכבי יש שני שחקנים ב-10 הכובשים המובילים של הליגה, כולל המוביל. לגברים הירוקים (מקנאה?) שלך, ובכן, אין אפילו אחד.
3) לרכש סוג ב' מקפריסין, גונזאלו גארסיה, יש חמישה בישולים העונה, והוא במקום השני בליגה בקטגוריה הזו, שזה יוצא בישול אחד יותר מקטן "הגבר" התככן שלך.
4) כדי להוציא את האליפות בכוח, מכבי בטח תצטרך להבקיע הרבה… הא? מוזר, כי פעם אחרונה שבדקתי, מכבי עם משחק חסר עדיין הבקיעה 12 שערים יותר מחיפה. והגנת הילדות שלנו ספגה בסך הכל 2 יותר מהגנת הברזל שלך. תחשב לבד את פער השערים.

ולשורה התחתונה באמת:
יותר שערים, יותר ניצחונות, יותר נקודות.

המלצת המערכת: שב בשקט, עד להודעה חדשה.

אלי הירוק 14 בינואר 2013

אילי אני אוהב אותך, באמת.
תהיה חזק. נראה לי שתצטרך הרבה כח כשהקרקס מדרנו שלכם יתחיל (שוב) להתפרק.

אזי 14 בינואר 2013

ברכות,
נבחרת על ידי פה אחד לתגובת העונה!

יאללה מכבי!

נזלת ירוקה 14 בינואר 2013

כל הכבוד אילי, השתקת אותו חזק
אוהדי הירקת והגועלת מקנאים בקבוצה היחידה שמראה כדורגל ומכניסה רביעיות ושישיות לקבוצות שהם מוציאים נגדן תיקו במאמץ מרובה
תמשיך לשקר לעצמך ולקוות שזה בסך הכל עוד בלוף, שבסוף ניפול ואתם תיקחו אליפות. שנינו יודעים, שזה לא יקרה
לגבי הגברים שיעצרו את מכבי – כבר ענו לך ונתנו לך קטילה שנראלי ישבת חצי יממה בשביל לחשוב איך לקטול בחזרה, אבל לא היה לך מה להגיד אז פשוט אמרת שהבלוף עוד יתגלה…
יאללה מכבי!

ניוקו אריק1 14 בינואר 2013

הוא התכוון "לא ניצחו דרבי" כביטוי. מה לעשות ידידי, מכבי לא ניצחה דרבי חשוב כבר מיליון שנה. זה שהם ניצחו דרבי אחד שנה שעברה לא אומר שהם מתורגלים למשחק הזה או שהם לא רועדים מפחד כשהם רואים אדום בעיניים
השחצנות שלכם, על כלום, היא משהו…

אילי 15 בינואר 2013

כמו שהגבתי לאדון אלי, ה-"שחצנות" שלנו היא על עובדות. מעניין לי את ה*** למה הוא התכוון, כי על איזה דרבים "חשובים" אתה מדבר? הדרבי הזה היה דרבי ליגה. מה ההבדל בינו לבין אלו שהפועל ניצחו? כשהם היו צריכים לנצח בעונת הקיזוז, הם לא ניצחו. זה שקטן וקינן הגברים לא הצליחו לנצח את בני יהודה אחרי זה זו לא בעיה שלנו. בוא נהיה כנים, כבר שנים רבות לא היה דרבי באמת חשוב בליגה חוץ מזה. נראה מה יהיה בפלייאוף.
אז הדרבי שניצחנו בעונה שעברה הוא לא חשוב. אז אולי דרבים שמביאים תארים הם חשובים? כי לא עברו מיליון שנה מאז שמכבי ניצחה בחצי גמר גביע הטוטו את הפועל, עברו בסך הכל 3. גם לא עברו מיליון מאז שהדחנו אותם בחצי גמר גביע המדינה, זה היה כולה ב-2002.
אה, גם זה לא חשוב. אתה יודע מה, אני לא חושב שיש לך באמת מושג, ואם זה מה שיש לך להגיד, שלא ניצחנו דרבי חשוב, שיבושם להפועל. הם בטח צריכים עכשיו סיבות לאופטימיות, כשורמוט הגבר פצוע, ואחרי שהם "החזיקו אצבעות לב"ש", הם ספרו יחד איתם עד חמש.

צהובה 16 בינואר 2013

אילי – אני אוהבת אותך.
טל – איזה כיף לך שבאת לבלומפילד בזמן כדי לראות משחק כזה :)
חוצמזה, יפה לך אופטימיות.

GA'02 14 בינואר 2013

אבל אלירן שלכם שודד זקנות….וחן עזרה שלנו לא

אתה ודומיך יכולים לדבר עד מחר על "אשדוד עם תארים" ואני ושדומי נמשיך לענות לכם שאנחנו אולי אשדוד עם תארים (חה חה חה) אבל לפניכם….אאהה בעצם לא יש לכם 200 אליפויות בליגה של קבוצות פלוס המשטרה הבריטית.

שדור מלול ימשיך לנגב חומוס בבלגיה או איפה שהוא לא מנגב אותו,רק שלא ישכח להרים לרוני רוזנטל,אייל ברקוביץ,רביבו חיים קנדאורוב סרגיי,איגביני יעקובו,רפאלוב ליאור,חמד תומר,בן בסט עדן ובטוח שיש עוד איזה כמה ששכחתי (לכם יש את נמני ששיחק משחק וחצי באתלתיקו ואת זוהר איציק הזר הכי טוב אי פעם ששיחק ספאלאס של קריסטל).

קיצר,7 אליפויות בעשור.לך תשמור על אלירן שלא יאנוס איזה סבא אריתראי

אילי 15 בינואר 2013

וואו, אלירן שודד זקנות. יופי.

מצחיק שאתה מדבר איתי על היסטוריה. כתבתי שתי תגובות מאוד ארוכות ובאף אחת מהן לא הזכרתי היסטוריה. אז לא, אני לא אומר שאתם אשדוד עם תארים. אתם קבוצת פאר חזקה מאוד, שעוברת שנתיים של סדום ועמורה, גם אנחנו עברנו את זה בסיטונאות. אתה בוחר לדבר על היסטוריה כי אתה מבין שאין לך מה למכור יותר מדי כשמדברים תכלס על העונה הנוכחית. אז שלפת 7 אליפויות בעשור. אפילו אם תקבל נקודה על כל אליפות מהן לא תעבור אותנו בטבלה.
ואז אתה מדבר איתי על שחקנים באירופה. הלכת עד רוזנטל, שעבר לאירופה ב-86, ואתה מדבר איתי על המנדט הבריטי? חצי יובל עבר מאז אחי, תתקדם…
עדן בן בסט אתה אומר לי, הוא לא שיחק בחיפה מ-2006, מישהו ספר אותו שם בכלל? מישהו ספר את תומר חמד? על שחקנים זרים התחלת לקחת לי קרדיט?
לכם יש את נימני וזוהר. אני חושב ששכחת את אבי כהן ז"ל, קפטן מכבי ת"א ואלוף אנגליה ואירופה (!) עם ליברפול, ואת טל בן חיים, שעשה ועוד עושה קריירה נאה באנגליה.
בקיצור מה אני טורח בכלל לענות לך, לך תרד על עטר שהוא שודד זקנות, תחפש אותו עם 10 שערים יותר מעזרא הצדיק.

GA'02 16 בינואר 2013

נתחיל מהסוף,טל בן חיים עושה חייל באירופה כמו שאני עושה חייל עם רפאלי בר ולצערי אני לא.אבי כהן זל? סלמטאק,הינה מצאת צהוב 1 שכן הצליח אצל הגויים,רק אל תתלהב מהאלוף אירופה הזה שלו…רוני הביא אליפות לליברפול במו רגליו.

כן,אני לוקח קרדיט גם על זרים שבנו את עצמם אצלינו והלכן לגויים.הם וכל שאר הלגיונרים הירוקים הוזכרו אחרי שדרור שבלול וחבריו הוזכרו.

אף אחד במכבי לא ספר את עדן אבל זה עדיין לא עושה אותו תוצר מחלקת הנוער של מכבי,אבל אני מרשה לך למחוק אותו מהרשימה

וכן,אלירן שודד זקנות,מה לעשות שזה נכון?

7 אליפויות בעשור זו רק עובדה חייה וקיימת.תתמודד.

העונה נגמרה? למיטב הבנתי עוד לא. מארק מיי וורדס אמיגו.קטן גם יקבל צלחת וגם יניף גביע

אילי 16 בינואר 2013

קודם כל, לא אמרתי שהעונה נגמרה.
דבר שני, אולי אתה מעט קשה הבנה, אז אני אצטט את עצמי אולי בפעם השניה יהיה לך יותר קל:
"אני לא אומר שאתם אשדוד עם תארים"
"אתם קבוצת פאר חזקה מאוד"
אין לי בעיה עם 7 האליפויות שלכם, שיהיה לכם לבריאות, אפילו החזקתי לכם אצבעות במחזור האחרון ההוא וחבל שיצאתם פראיירים.
פשוט ציינתי עובדה. קח נקודה על כל אליפות כזאת, לא תגיע לנקודות שלנו. קח 2 שערים על כל אליפות כזאת, לא תגיע לכמות הגולים שלנו. העונה לא גמורה? ברור שלא. אבל לא אני נביא, ולא אתה נביא, ושנינו לא יודעים את מי נביא בינואר… יהיה בסדר, דבר תכלס חבר, אל תשלח אותי להתמודד עם דברים שאין לי שום בעיה איתם.
כנראה קשה לך עם השחקן המקום ה-9 בטבלת מלך השערים באירופה. זה מה שיש לך להגיד עליו? שהוא שודד זקנות? יופי לך, שיבושם לך. לדעתי זאת דוגמא מצוינת לשחקן מוכשר בטירוף שיצא מחיים שהיו יכולים להמשיך באותו מקום שהוא מעד בו אז, ובעזרת הרבה רצון, הרבה יכולת והרבה השקעה, הגיע לאן שהוא היום. דרך אגב, לפחות עטר אחד מצליח השנה…
אני לא הזכרתי את דור מלול, אלי הירוק הזכיר אותו. אני רק בדקתי שהוא מודע לכך שאנחנו לא ב-2009 ודור מלול לא אצלנו. כל נושא הליגיונרים, אין ויכוח. סחטיין עליכם וכן יירבו, אתה תתפאר עליהם בפורומים ובינתיים כל מיני טוואטחות יתרוצצו על הדשא במקומם.
רוני "החמצת המאה באנגליה" רוזנטל אכן היה חלוץ ענק, הביא במו רגליו? בוא לא נגזים.
אני לא מבין מה הבעיה שלך עם טל בן חיים. 88 הופעות בבולטון, 13 בצ'לסי, 9 בסיטי, 55 בפורטסמות, עוד כמה בסנדרלנד ובווסטהאם, ובישול בבכורה שלו בק.פ.ר. השנה. לא אמרתי עושה חייל, אמרתי עושה קריירה נאה, וזאת אכן קריירה נאה. יפה שהזכרת את תומר חמד (30 הופעות בשנתיים בקבוצת מרכז-תחתית בספרד) ופסלת את בן חיים. או קנדאורוב שלך, כמה שנים בבנפיקה ו-10 הופעות במטאליסט חרקוב. וואו.
שיהיה לך בהצלחה עם קטן הגבר, שיניף מה שהוא רוצה. רק שלא ייתפס לו הגב תוך כדי.

MG 14 בינואר 2013

1. תיקו מספיק לכם.
2. מסי עשה סאבוטז' דומה לפפ. החטיא פנדל במשחק הרבה יותר חשוב ובמצב הרבה יורתר קריטי, שהוביל לכך שקבוצת הפריפריה מברצלונה לא זכתה בגביע אירופה או/ו באליפות. מה לא? בדיוק! הסעיף הזה שלך הזוי בדיוק כמו שלי והוא קשקוש שגובל בהוצאת דיבה. טל, אתה כותב טוב. את ה"דני נוימניזם" וה"יואב בורוביציזם" תשאיר למומחים.
3. הטבלה משקרת? אומרים שלא! גם עם תיקו תהיו יותר טובים מב"ש.
4. הלוואי יהיה תיקו רק בשביל זה ;)

לסיכום (ולא שאני מאמין שיש סיכוי שזה יקרה) – יאללה תיקו (חנוכה עבר, אז לנס אני אפילו לא מייחל…)

טל בן יהודה 14 בינואר 2013

לגבי ה"דני נוימניזם" – HOW DARE YOU?!?!
לגבי היואב בורביצ'יזם – אקח כמחמאה, תודה.

האמת שהדברים הללו נאמרים בעיקר על ידי אוהדים שלכם שמקורבים אלי.
וברור שלא ניתן להוכיח דבר… בגלל זה הוספתי את המילה החשובה של "לכאורה".
זה פוטר אותי מכל לקיחת אחריות לא?

MG 14 בינואר 2013

עכשיו התחלת עם "מקורבים"…
אתה ממש בדרך הנכונה :)

GIL 14 בינואר 2013

כמה כבבבבבד…

א 14 בינואר 2013

ממש אוהד אמיתי..
אחרי עכו כבר לא באתי יותר.משפט של אוהד הצלחות.לא פלא שעשית מנוי בעונת הגלקטיקוס וגם עכשיו אתה פתאום חוזר לזה.מעניין מה יהיה איתך
כשגולדהאר ילך.
ואתה עוד כותב פה על תרבות ספורט..

תולעת 14 בינואר 2013

גורי בלם וברק לוי שוער. באופן אישי בכוונתי לעבור את המשחק הזה בחיזוק קלונקס או שניים (במצבים נייחים נדרש בכל מקרה להשגחה עליונה).

אזי 14 בינואר 2013

גורי בלם?
זה סופי?
למה לא ייני? השם ישמור!!

אלי הירוק 14 בינואר 2013

אל תכעס אילי, זה לא אישי.
אם נורא מתחשק לך להאמין שדוקא השנה הסטרולים שלכם יגדלו ביצים – שיהיה לך לבריאות. אבל לפי דעתי אנחנו רואים שוב את אותו הסרט וזה לא משנה אם קוראים לגיבורים שלך דרור מיכה ולוגסי במקום שבלול וביטון.
עם כל הדיבורים על ברצלונה, שורה תחתונה יש לכם קבוצה של ילדות + חיזוק דרג ב' מקפריסין + סוסים מתים כמו קולאוטי, אלברמן ויואב זיו . זה טוב בשביל להסתלבט על מיץ', לא בשביל להוציא בכח את האליפות מגברים כמו קטן וקינן או וורמוט וטועמה.

תולעת 14 בינואר 2013

הקטע עם עיוות השמות, זה חלק מלהיות "גבר", כמו ורמוט או קטן?

אלי הירוק 14 בינואר 2013

לא, זה חלק מלהיות אנאלי כמו שאוהד ספורט צריך להיות.

תולעת 14 בינואר 2013

אין לי הכשרה בפסיכולוגיה, אבל טיפוסים אנאליים אמורים להיות דווקא בעניין של דייקנות, לא?

אלי הירוק 14 בינואר 2013

גדול.

ירושלמי 14 בינואר 2013

בלי קרנות במשחק מכבי שווה ניצחון

אזי 14 בינואר 2013

זה המשפט הכי עצוב ששמעתי מתחילת העונה…

ירושלמי 14 בינואר 2013

עצוב בקטע טוב?
וקבל תיקון קל-
בלי קרנות וכדוריים נייחים במשחק מכבי שווים ניצחון

אזי 14 בינואר 2013

זה עצוב שמכבי צריכה שלא יהיו קרנות כדי להיות שווה ניצחון במשחק כזה…

אני לא חושב שהמשפט הזה נכון, אבל רעיונית, זה מאוד עצוב (חוץ מזה שלא אניימה בשער)

א 14 בינואר 2013

מכבי של השנה מדהימה אותי.באמת,הביאו מאמן מברצלונה
ומנהל מקצועי שהוא הבן של קרויף.הדבר הראשון שאותו מנהל מקצועי(שציפו שהמינוי שלו יביא שחקנים טובים מחו"ל)עשה זה לנסות לקחת שחקנים שהיו שייכים להפועל כמו ורמוט,ידין,טוטו,אניימה,דה סילבה ועכשיו זהבי(ואף מילה על הסוכן המשותף כמעט לכולם,קצב, והקשרים שלו עם קרויף…).באמת מישהו חושב שקרויף מכיר את השחקנים הללו?האם אין פה משהו שמונע ממשהו אחר כמו קנאה ושנאה להפועל.וכל זה ממי שאמור להיות המנהל המקצועי המכובד מארופה.ואז אחרי זה הוא מביא את האיש לו מקפריסין.קשר התקפי שחוץ מהצלחה של שנה אחת בקבוצת מרכז טבלה קפריסאית ,נכשל בכל מקום אחר.הביא חלוץ בן 30 שכבש 200 גולים בליגות תחתונות באנגליה והחליף אותו בחלוץ בן 32 שהצליח בליגה הנורבגית.
ביתר של גיאדמק היתה 2 דרגות מעל הליגה.מכבי של קרויף אולי תחזור היום למקום הראשון כשתדחוק את הקבוצה הפצועה,האפורה,חסרת הכוכב שלה(ורמוט)לאורך 3/4 מהעונה ושעדיין ניצחה אותה השנה בדרבי ומתמודדת איתה ראש בראש.כמובן שהפועל עברה השנה תהפוכות כמו סיפור שירזי ומינוי אבוקסיס.אם השנה מכבי לא תיקח אליפות-זה תהיה הפדיחה הכי גדולה שלה.יותר מהעונות של נמני ויותר מסנטה קולומה.זה שיש לה הרבה כתבי חצר שמנסים ללקק לה-לא יטשטשו את האכזבה הגדולה אם מכבי לא תזכה באליפות.

אזי 14 בינואר 2013

אתה צודק שקרוייף נכשל בהבאת הזרים, אבל למה זה מוזר לך שקרוייף רכש בלם מהאלופה, וניסה לקנות שחקנים שלקחו דאבל לפני שנתיים?
אם לא מהקבוצות הכי חזקות בליגה, ממי אתה מצפה שנקנה שחקנים?

ההבדל בין בית"ר של גאידמק לכל קבוצה אחרת שהיתה בארץ, היא שבית"ר של גאידמק קנתה את הכוכבים של כל הקבוצו ובכך החלישה את שאר הקבוצות.
היום אי אפשר לעשות את זה כי אין כוכבים בקבוצות. כולם באירופה.

תולעת 14 בינואר 2013

אזי, פספסת את החלק החשוב בתגובה שלו – קרויף עושה את זה כי הוא מונע משנאה להפועל.

א 14 בינואר 2013

תולעת,
כנראה שלא התבטאתי בצורה הנכונה.הכוונה היא שלתחושתי,מדיניות הרכש שמי שאמור לעמוד בראשה הוא קרויף,מונעת לא רק מגורמים מקצועיים.כלומר האם מישהו מלבד קרןיף(כמו אגלידיס לדוגמא)דחף את למדיניות רכש פופוליסטית שתשרת את הקהל בלבד.
מכאן אתה יכול להמשיך וללגלג חופשי.

אזי 14 בינואר 2013

תשרת את הקהל?
באיזה עולם נראה לך שאוהדי מכבי רוצים שחקנים של הפועל בקבוצה שלהם?

אלי הירוק 14 בינואר 2013

ההבדל של ביתר היה שארקדי הביא לכאן (באותו כסף כמו מיצ') זרים כמו לרואה, בואטנג ופרננדז, שלא ספרו את הליגה ממטר.

תולעת 14 בינואר 2013

צודק, לרואה היה גדול בעונת אליפות של בית"ר. גם הבקיע יותר מארנשאו.

אלי הירוק 14 בינואר 2013

אנאלי מישהו?

תולעת 14 בינואר 2013

בהצלחה בחיפושים, גבר.

א 14 בינואר 2013

אזי,
שחקנים שלכם מתראיינים ואומרים שזה תהיה החתמה טובה כי לוקחים סמל להפועל.האוהדים שלכם בהרבה מקומות מדברים ככה.אולי אתה לא.אתה באמת לא שם לב לזה?

אזי 14 בינואר 2013

האמת לא שמעתי דבר כזה, וזה ממש טפשי להגיד דבר כזה…

תולעת 14 בינואר 2013

:D

תולעת 14 בינואר 2013

זה ל-א' השנון.

א 14 בינואר 2013

אגב טל,
בלי קשר לזה שאני אוהד הפועל,כיף לקרוא אותך.

Blue Jay 14 בינואר 2013

אגב טל,
בלי קשר לזה שאני אוהד MACCABI כיף לקרוא אותך

דניאל 14 בינואר 2013

בתןר אוהד מכבי בכדורגל ובהכל חוץ מכדורסל ששמה במקרה הטוב מונחת הסמפטיה זה קצת מאכזב אותי שאת הטור כותב אוהד של מכבי כדורסל שלמי שלא יודע לא מדובר באותה חיה כמו אוהדי הכדורגל .
בעוד אוהדי הכדורסל למודי ההצלחות יכולים להתרפק שבוע אחרי שבוע על רמיסת איזה נמושת כדורסל בדמות קבוצה ישראלי והצלחה לא מבטולת באירופה בעשור וחצי האחרונים , אוהדי הכדורגל בעיקר למודי האכזבות יכלים להתרפק על היסטוריה והווה עגום משהו (לא כולל זו שהיא תיגמר נוכל לדבר גם עליה עד כה אין תלונות במיוחד לאור העובדה שעוד לא ארזנו לים ).
בכל טור שלך יוצא החוצה שאתה לא אוהד של כדורגל לפי ההתנסחות לפי השחצנות לפי המכביזם של הכדורסל של אנחנו מעל כולם בהרבה ואף אחד לא ראוי לדבר איתנו זה נחמד אבל כל קשר בין זה לכדורגל מקרי בהחלט ועבד עליו הקלח אי שם בימי גרנט ה"עליזים".

אנחנו אוהדי הכדורגל לא שחצנים אנחנו כל התקפה של הקבוצה שניה מפחדים מיואב זיו יותר משבנט מפחד שהרשימה שלו תצא החוצה , אנחנו באים למשחק מול קבוצה קטנה בציפייה לתת שלוש אבל קונים אחד אפס קטן אנחנו באיזה שהוא מקום מקביל הפכנו קצת להפועל , אנחנו חיה פצועה וצמאה לכדורגל ויש סיכוי כלשהו שנקבל אותו העונה אז לפני שאתה מזלזל בכזאת זכיכות על ירבות שהיכו אותנו שוק על ירך בעשור האחרון דע לך שמי שחי את הכדורגל כבר מזמן לא מדבר ככה .
אנא ממך כך את היהירות שלך ואת השחצנות שלך ותשייך אותה אך ורק לכדורסל לאיפה שהיא שייכת ובצדק בבלומפילד ישנו רק אנדרדוג במרוץ לאליפות וחובת ההוכחה עלינו.

נ.ב אני אוהב את הכתיבה שלך היא פשוט לא הולמת את רוח הדברים בבלומפילד

טל בן יהודה 14 בינואר 2013

נתחיל מהנ.ב.,
שמח שאתה אוהב…

עכשיו לעיקר, אני מבין לגמרי את הנקודה שלך.
אבל אני מציע לך ללכת טיפה אחורה, לטורים קודמים ביומן האליפות הזה.
שם תמצא הרבה ממה שאתה מחפש: ספקות, כאפות לפנים, תבוסתניות, כפי שהגדרת "חיה פצועה וצמאה לכדורגל".
למעשה, אני חושב שהנימה הספקנית בולטת היומן הרבה יותר מהנימה הנוכחית של היום.

אני לא יודע בן כמה אתה, אבל בחצי הראשון של שנות ה-90, מכבי ת"א של הכדורגל הייתה כמו זו של הכדורסל. שחצנית ודורסנית.
4 שנות גרנט דיכאו את זה והחל תקופה דיי רעה מאז. אגב, באותן 4 שנים של גרנט היה לי מנוי כל שנה, כל שאני יודע טוב מאד מה זה "מכבי ת"א הפצועה".

ועדיין, למרות שזה טבוע בנו, נחרט כמו קעקוע לתוך האופי שלנו, אני חושב שעברנו את השלב של לפחד, בטח שהעונה. אני חושב שאנחנו צריכים קצת ביטחון עצמי. מוטב להגיע היום מלאים בעצמנו מאשר חוששים בעצמנו.
אני מבטיח לך שאם נפסיד, היום או שבוע הבא או גם וגם, אתה תמצא ביומן הזה המון ממה שאתה מחפש…
אני מקווה שלא :)

גלעד 14 בינואר 2013

יש דבר אחד שבאמת משגע אותי.

מי חושב שב-4 המחזורים הראשונים בוצע סבוטאז' לעטר?
בסופו של דבר הניצחון של מכבי ת"א במחזור הראשון הוא כנראה זה שיביא לה אליפות כי זה הכניס את מכבי חיפה לכדור שלג שהתגלגל ונעצר רק בפיטורים של עטר, שמה לעשות משבוע לשבוע הראה שהוא לא באמת יודע איך להתמודד עם המצב. התקשורת מנפחת הכל כשקטן לא היה בהרכב אצל עטר זו הייתה רעידת אדמה והיה בלאגן ואצל בנאדו זה עובר בשקט, נו באמת תעשו לי טובה אתם חושבים שבקבוצה של יענקל'ה קטן הוא זה שמנהל את העניינים? כמה קל להכניס רעל מנותק מהמציאות לחיים. בסופו של דבר עטר הוא זה שהביא את הפיטורים שלו על עצמו. הקבוצה קיבלה חיים כי בנאדו ידע לגשת לשחקנים לסמוך עליהם ולא לחשוד בהם על לא עוול בכפם.

לגבי מכבי ת"א, טוב לדעתי המצב הנוכחי הוא מצויין (כלומר אני מאוד מקווה שמכבי ת"א תפסיד) אם נשמור את הפער לכזה עד לפלייאוף (ואולי גם לצמצם עוד קצת) יהיה סיכוי אפילו די טוב להשלים קאמבק מהסרטים ולקחת אליפות אפילו אחרי ההתחלה הנוראית הזו.

משחק ספורטיבי ומעניין לכל אוהדי הכדורגל.

עופר פרוסנר 14 בינואר 2013

בוא נדבר רגע על עניין הסבוטאז' (מקורבים טל? באמת?):

הבעיה העיקרית שלך בטור הזה, וזה פועל יוצא של האישיות הצפון אמריקאית שלך (ואני מרשה לעצמי כי אני מכיר אותך קצת), הוא שאתה לא מבין את העניין הזה של האמצע. שיכול להיות מצב ששחקנים יתנו על המגרש את מה שיש להם, אבל אם פסיכולוגית הם מבואסים מהתחת, זה ישפיע על דברים במגרש. זה ישפיע על סף השבירה המנטאלי שלהם (כשהם יודעים שהמאמן שלהם לא ייתן להם מילה טובה אולי אלא רק ייכנס בהם), זה ישפיע על הדרך שבה הם יוכלו לצאת מנטאלית ממשחק לא טוב של הפסד או תיקו, וזה ישפיע גם על האימונים.

בכל העולם יש את הטיפוסים האלה – הרס"רים. כשהם מצליחים, זה מצויין. כשהם נכשלים, הם שוקעים עם הספינה. מכבי חיפה וכדורגלנים ישראלים לא שונים משאר העולם.

ולכן, לא היה פה שום סבוטאז'. גם ריאל מדריד לקחה שנה שעברה אליפות והעונה עם אותו סגל ואותו מאמן בפיגור 18 אחרי חצי עונה. כדורגל, ספורט ובכלל עבודות באופן כללי, הם המון פעמים עניין של יחסי אנוש. גם אם השחקנים מרוויחים מיליונים.

MG 14 בינואר 2013

עופר, עזוב אותך.
עוד מעט תתחיל לעמת אותו עם עובדות כמו מתוך 5 המשחקים האחרונים בעידן עטר הפסדנו 1 בלבד.
כנראה השחקנים שלנו כ"כ טובים שאפילו שהם מנסים הם לא מצליחים להפסיד.

גיל ישי 14 בינואר 2013

חברי הירוקים מצטער לאכזב אתכם ולעמת אתכם עם העובדות, אבל כמוני ראיתם את המכונה הירוקה החורקת של תחילת העונה תחת עטר לעומת המכונה הירוקה של עכשיו. אין הבדלים בהרכב (ולא, זה לא בזכות עמאשה בלבד), אין הבדלים בשיטה (כן, בנאדו הזיז קצת את עזרא הצידה ונתן לגולסה חופש אבל זה לא זה ואנחנו יודעים את זה). זה רק כמה זיעה אתה משאיר בסוף על המגרש. כמה גליצ'ים וכמה לחץ אתה מפעיל.
שחקנים היו מבואסים מהתחת כי קטן עשה פוטש למאמן שלו. זה לא שעטר לא טעה, זה שהיה מאבק כוחות שבו שחקנים הבינו שעדיף ללכת עם הקפטן. אז אם קטן רוצה את הכדור כל התקפה ולתקוע את המשחק אז זה מה שיהיה. ואם הוא ביציע, הם לא יתחילו להתאמץ.
MG יקר- אני מאוד מקווה שאתה לא מתגאה ב 0-0 מול סכנין ורמה"ש…
ואני כמוכם מקווה שמה שיש עכשיו רק ימשיך.

MG 14 בינואר 2013

גיל, היית במשחקים?
אז כן, בני יהודה היה בזיון, אבל מול רמה"ש השחקנים נתנו ת'תחת.
חוץ מזה, סכנין היה עם בנאדו ורמה"ש היה 1-1.
ד"א, אני די זול…
נ.ב. צריך הרבה יותר מזה כדי שלא אהיה גאה בקבוצה.

עופר פרוסנר 14 בינואר 2013

גיל – אבל יש הבדלים.

1. ההגנה – דקל חזר מעט לפני שרובן פוטר ואתה יכול לראות את ההגנה של מכבי מאז אריק ולפני. עם אריק ספגנו שלושה שערים, לפניו ספגנו 12 שערים. השילוב של דקל עם צ'וצ'אליץ' הוא (לדעתי) שילוב הבלמים הטוב בליגה. בקטע אחר בכלל.

2. קטן לא עשה פוטש למאמן שלו. שחר מנהל את מכבי חיפה, לא אף אחד אחר, גם לא יניב קטן.

3. אני ראיתי קבוצה לא רעה במשחקים הראשונים, שהיו לה שתי בעיות עיקריות: הראשונה, היה לה סף שבירה מנטאלי של ילדה בגנון. השנייה: השיטה שלה הייתה לא מתאימה והשחקנים נאבדו. (עוד משהו נורא שהיה בה – ג'ואל דמאו).

4. הקבוצה הזו חטפה גולים מפגרים ונשברה מהר, או שלא הצליחה לשמור על יתרון או כל מיני דברים כאלה, דברים מנטליים. יותר מזה, השחקנים עשו מה שרובן אמר להם באימונים.

5. רובן איבד את חדר ההלבשה לא בגלל קטן, אלא בגלל שהוא מי שהוא. הוא לא סומך על אף אחד כמעט, וזה בסופו של דבר לא דרך טובה לנהל מקום עבודה.

ניתאי 14 בינואר 2013

ויש עוד כמה, בראשם ההיררכיה. אצל רובן, במיוחד כשהכדור התחיל להתגלגל, כל שבוע היה עולה הרכב אחר. רגע בוקולי ביציע, רגע הוא בהרכב. אצל בנאדו יש הרכב יחסית קבוע, וגם המחליפים ידועים ומוסכמים. זה כמובן נותן המון שקט ובטחון.

דניאל מדרה 14 בינואר 2013

מי ייתן ותביא את המנחוס איתך היום לבלומפילד..

באמת שאני אוהב את היומן הזה שלך,
הוא תמיד מזכיר לי אוי כמה שאני שונא אותכם.

ואם כבר הזכרת את שער 4,
באמת שהייתי נותן לכם השנה אליפות, רק בשביל שתחזרו לבית האמיתי שלכם. שם לשער 4, לאיצטדיון הלאומי של המדינה, כי אתם הרי הקבוצה של',לא?

איך הרסתם את בלומפילד עם הריבים שלכם? איך נתתם שיעשו פאקין חור באמצע שער 11? נבלות

כרית לטוסיק עלאק..

אלון 14 בינואר 2013

מצחיק אותי לקרוא תגובות של אוהדי הפועל וחיפה שמדברים על מדיניות הרכש והתקציב של מכבי, הבעלים הקנדי וההרכב.

הבעלים של מכבי הינו יהודי חם וציוני שמשקיע מזמנו והונו בפעילויות קהילתיות ופילנטרופיות, ראינו הרבה מזאת בישראל בשנים האחרונות, והקניה של מכבי הייתה חלק מהחזון שלו לתעל צעירים מגיל הנוער לערכי מצוינות בספורט. הוא לא היה אוהד מכבי לפני כן ולא מדובר בהשקעה כלכלית אלא בדרך להגשמת החזון שלו. את כספו הרוויח בפעילויות יזמות עסקית, וכעת הוא תורם ממנו ומשקיע כאן. חלק מהבחירה שלו להשקיע במכבי נבע מכך שסקר שערכו הוא ושותפיו העלה שלמכבי פוטנציאל האוהדים הגדול בישראל (נכון או לא נכון אתם תחליטו).

הבעלים של מכבי חיפה, להבדיל, הינו סוחר מכוניות סוג ב'. לא זכור לי שהוא קושר לפעילות פילנטרופית או קהילתית. את כספו עשה כמו יבואנים מורשים אחרים דרך ניצול כוח הקרטל של יבואני המכוניות שגבה וגובה מהציבור הישראלי סכומים עצומים עבור כלי רכב( כפליים ויותר מהמקובל באירופה וארה"ב). בשנות תחילת העשור העליזות שלט ביד רמה בהתאחדות קנה כל מה שזז במחלקות הנוער ובקבוצות האחרות וכך חיפה הגיעה ל"שליטה" (הקצרה מאוד) שלה בכדורגל כאן. אכן מכובד מאוד וללא ספק סיבה רבה לגאווה לאוהדי חיפה.

הבעלים הנוכחי של הפועל הוא עסקן ועבריין מין מורשע. הבעלים הקודם של הפועל הינו עבריין מורשע. שחקני הפועל בעבר ובהווה מזוהים עם פעילות עבריינית יותר מכל קבוצה אחרת (פליקס חלפון, רוני קלדרון, אלי קוקס כהן ורבים אחרים). הקהל של הפועל שר על השואה, מחלל קברים ומפיץ שנאה; סמל הפועל הינו ילדי השטן ומי לא שוכח את "לא מייצגים את ישראל" ו"שימו את ירושלים בירדן". על מה שהפועל עושה לשחקני וסמלי עבר – גילי לנדאו, שביט אלימלך ועוד, נכתב בכל מקום. אין אדם נורמלי שבעיניים פקוחות יכול לאהוד מועדון שזו התנהלותו ואילו ערכיו. לכן קשה לנהל שיח אמיתי עם אוהדי ושחקני הפועל; או שיקראו לך נאצי או באלימות פיזית.

במכבי יותר שחקני בית בסגל ובהרכב מכל הקבוצות האחרות שהזכרתי כאן.

הפועל בשנים האחרונות קנתה יותר שחקנים המזוהים עם מכבי מכל קבוצה אחרת במדינה (בן לוז; פנטסיל; בן דיין; דגו; שבחון; פביצביץ; ועוד רבים אחרים שאנו אוהדי מכבי משתדלים לשכוח). ההסטריה האדומה סביב העברת אניימה וזהבי למכבי נובעת מהתכונות של הקבוצה הנ"ל ואוהדיה המוזכרות לעיל ולא מניצוק רציונלי או אמיתי. ההתיחסות של חיפה לכך מגוחכת לחלוטין (מאיפה ידין הגיע לקבוצה?)

לעניין התקציב, למעט העקיצה של הפרשן וסוכן השחקנים נמני בתחילת התקופה שלו כאן, גולדהאר הרבה יותר רגוע ושקול מהפועל וחיפה. תבדקו כמה שחקנים החתימה הפועל השנה, כמה חיפה, וכמה מכבי. כמויות הכספים ש'נחלבו' מהציבור בידי יבואני המכוניות ואח"כ נעשה בהם שימוש לקנות שחקנים לחיפה גבוהים הרבה יותר ממה שהוציא גולדהאר וממה שיוציא גם בעשר שנים כאן. לגבי הכספים שהפועל התחייבה אליהם לשחקנים שהחתימה לא ברור מה מקורם וכיצד ישולמו, אבל זה קשור למאפינים האחרים של האגודה הזו שנזכרו לעיל.

הטענה היחידה של הפועל וחיפה ומכבי שהינה צודקת לחלוטין היא מיעוט התארים של מכבי בשנים האחרונות. למרות זאת, מכבי מוכרת יותר מנויים מחיפה והפועל, ומביאה יותר אוהדים משתיהן. זה לא מפריע להם לקרוא למכבי קהל של הצלחות. ואני אומר, זה הקהל הטוב בארץ, עם הבעלים הטוב בארץ, ואם הטבלה לא משקרת – גם הקבוצה הטובה בארץ.

MG 14 בינואר 2013

תגיד, באמת לא מפריע לך להפיץ שקרים?
ינקל'ה אחד האנשים שתורם הכי הרבה בארץ בכלל ולספורט בפרט (שחיה, שייט, טניס, התעמלות ועוד).
המחירים הגבוהים של המכוניות בארץ נובעים בעיקר ממיסוי של יותר מ-100% ומעלויות הובלה גבוהות (מה לעשות שהובלה של 100 יחידות עולה פר יחידה הרבה יותר מאשר הובלה של 10,000 יחידות).
אם הוא סוחר מכוניות סוג ב', מי בדיוק סוחר מכוניות סוג א'?
כל אחד נתון לביקורת וגם הוא. אתה יכול לצאת נגוד מפה ועד סוף העונה, אבל לפחות תצמד לעובדות (או אפילו תכתוב את דעתך), אבל תשתדל לחסוך את דמיונך הפרוע.

עופר פרוסנר 14 בינואר 2013

איבדת אותי בציוני

גלעד 14 בינואר 2013

רק דבר אחד. תראה כמה שחר תורם לספורט (ולא אני לא מדבר על קבוצת הכדורגל). הוא שם הון תועפות, מי אתה חושב משקיע בתומרקין, שטילוב, ורד ברוכובסקי (בזמנה), אליס שלזינגר ועוד רבים וטובים??

אתה טועה ומטעה. מכבי ת"א רוכשת ורכשה לא פחות ואף יותר העונה גם ממכבי חיפה וגם מהפועל ת"א, בסופו של דבר למעט תחילת שנות ה-2000 שהקבוצה הייתה באמת בנויה הרבה פחות על שחקני בית מכבי חיפה היא קבוצה שמקדמת את הנוער שלה הכי הרבה בין כל הגדולות, אצלכם בקבוצה אין כמעט שחקני בית בהרכב (ייני, דאבור ו-??) אצלינו קינן, קטן, טוואטחה, גולסה (ואתה יודע מה אני מוכן להוריד אותו). דוידוביץ' פצוע אבל גם הוא שחקן בית. ושלא נתחיל לספור שחקני בית באליפויות האחרונות שלנו.

תהיה בטוח שכמה שמיץ שלך משקיע זה בערך כמו גאידמק בכל שנה מאז שהגיע. שחר מעולם לא השקיע יותר מ-50 מיליון בעונה בודדת, היו עונות שבגלל שהייתה לו אפשרות ולא הייתה תחרות תקציבית אז ניתן היה להביא שחקנים טובים בכסף קטן יחסית. אז תפסיק לדבר שטויות!

בלייק 14 בינואר 2013

באופן כללי התגובה (הראשונה) די מדויקת. גם לאוהדי חיפה והפועל זה ברור (אלה שמסוגלים לחשוב באופן רציונלי, לא פנאטים מוסתים בני 12).
אני לא מסכים בכל הנוגע ליעקב שחר. האיש תרם ותורם, זה לא מעניינו של אף אחד למי בדיוק. את התרומות לספורט רואים ושומעים עליהן (ולא רק למכבי חיפה כמובן), אבל לגבי תרומות נוספות – אם הוא היה תורם ורץ לתקשורת היו אומרים שהוא תורם בשביל הסיקור, וכשהוא תורם בסתר אז יש מי שבא בטענות שהוא לא תורם. מילכוד 22. בכל מקרה, ככל הידוע הוא לא חייב כלום לאף אחד.
לגבי שחקני הרכש – זה די פשוט לבדוק. לדעתי הפועל הביאה הכי הרבה שחקנים (אם כי רובם הגדול מתוך אילוץ או ברירת מחדל, מה שיגרום להם לעשות שינוי גדול בסגל, אם לא בינואר אז בקיץ). מבחינת תקציבים, כל המגיבים כאן, והאמת שגם כל העיתונאים (או לפחות רובם הגדול) לא באמת יודע מה התקציבים של הקבוצות (שזאת סוג של שערוריה בפני עצמה, בתור מלכ"רים שמתוקצבים בכספי ציבור). אוהדים של הפועל וחיפה מעדיפים לשמוע את המתלהמים שזורקים סתם מספרים מנופחים, וזאת זכותם, אבל זה לא עושה אותם צודקים. גולדהאר (ועוד לא מצאתי פרסום אחד שיסתור את זה) לא השקיע בשום עונה כמו גאידמאק בשנתיים הטובות שלו. בגלל זה גם לא תראו זרים כמו לרואה או פרננדס (פבריס, לא דאריו) במכבי. בטח לא בשיא הקריירה שלהם. חוץ מזה, בעולם המחירים של שחקנים רק עולים ובישראל נשארים יותר ויותר מאחור, כך שאובייקטיבית יותר קשה להביא שחקנים איכותיים משם.
בכל מקרה, אין שחקן במכבי שנקנה לפי שווי שמתקרב לשווי של דמארי ובן חיים. דמארי הגיע תמורת 1.5 מיליון יורו לחצי כרטיס, בן חיים הושאל בינתיים עם אופציה לקניית חצי כרטיס לפי שווי של 3.5 מיליון יורו. אין אף קבוצה בארץ שיש לה שחקן אחד ששווה מה שהפועל שילמה על השניים האלה. ואני לא מדבר על תמוז (מיליון יורו, רק כרטיס) ושאר השחקנים. אז על מה הבכי של האדומים (מדגדג, מדגדג, אבל אוותר על בדיחה על אבוקסיס)???
בכלל, לפי דיווחים בתקשורת התקצחב של מכבי גדול מזה של הפועל הרבה פחות מאשר התקציב של הפועל מבית"ר למשל, אז למה בית"ר כל כך קרובה להפועל או אפילו חיפה? את זה הם לא שואלים.
לגבי אוהדי חיפה, נכון ששחר לא השקיע בשום עונה יותר מ- 50 מיליון ש"ח (אני מניח שהכוונה היתה תקציב, ולא רק הכסף ששחר בעצמו שם), אבל מה שאתם לא מציינים זה שבמשך כ- 20 שנים בערך (עד גאידמאק) התקציב של חיפה היה הגבוה בארץ ובהפרש גדול משאר הקבוצות, כולל מכבי בתקופות לוני הנדבן המסכן (להוציא אולי את עונת הגלאקטיקוס שאז היה בערך שיויון עד כמה שאני זוכר, אבל גם אם לא – לא נורא). במשך שנים "קניתם" אליפויות (אם אפשר להשתמש במילה כזאת, הכוונה כמובן לא למעשים פליליים, אלא ל"ניצחון הכסף"), פתאום הגיע גאידמאק ושחר נהיה "השפוי", ויחד עם ההגעה של גולדהאר, פתאום האוהדים של חיפה נהיו רובין הודים, מתגאים בקבוצה בתקציב שפוי (נניח), בשחקני בית. כשמכבי לקחו אליפות (כמעט ו-)רק עם שחקני בית מול חיפה הנוצצת של הזרים ושכירי החרב (אליפות הברומרים) לא זוכר ששמעתי את החיפאים מתלהבים. הם יותר התלהבו משכירי החרב שלהם (והיו אז כמה באמת מעולים, כולל כמה שלא ראו דקה דשא).
שורה תחתונה, ואולי די צפויה, כי אני מניח שאוהדי מכבי דומים (תמיד מה שאצל אחרים זה רע), לא משנה מה יקרה במכבי אוהדי חיפה והפועל ישמיצו (לרוב בתוספת שקרים כדי להעצים את ההשמצה, ולמה להיות קטנוניים? אפשר להגיד שמכבי לקחו תואר 1 ב- 20 שנים, מי יטרח לתקן??). הכל בסדר, בעיני חובת ההוכחה היא עדיין על מכבי. ההתלהבות של הפועל מגוחכת בעיני, המיקום מצוין, אבל הכדורגל כל כך רע (כולל במשחק הכי טוב שלהם בחודשים האחרונים בסכנין), כל כך מעט איומים לשער, כל כך מעט התקפות מתוכננות. טוב מאוד שהם מתרכזים שמכבי ובשיפוט. אני לפחות לא רואה אצלם שום שיפור ממשחק למשחק או מחודש לחודש. תמיד שיעמומון, לפעמים מצליח, לפעמים לא. כל ההתלהבות משני ניצחונות על רמת השרון וסכנין רק ממחיש לאיזה מקומות הם הגיעו מבחינת כדורגל. גם חיפה קצת עפה על עצמה יותר מידי בזמן האחרון. מכל המשחקים בתקופת בנאדו הטוב ביותר בעיני היה נגד מכבי, נגמר 1:0, היה צריך להיות 4:1. מול ק"ש היה פיהוק, ובשאר המשחקים ניצחונות, לרוב דחוקים, בכדורגל די בינוני מול יריבות חלשות. השיפור בצבירת הנקודות מתקופת עטר ברור, וזה שהתקרבתם לצמרת גם בטח מאוד משמח, אבל מה נהיה מחיפה, הקבוצה הכי התקפית ואירופאית בארץ, בשנתיים האחרונות? אם היא תעבור טוב את הפועל ובית"ר היא כנראה תהיה חזק בתמונה, אם מכבי והפועל יקחו נקודות באופן יציב, וחיפה לא הסיפור שלה ייגמר, לא יעזרו כל ה- 1:0 בעולם מול יריבות קטנות.

סנטה37 14 בינואר 2013

אגב, איפה הציוני גולדהאר שירת בצבא?
לפני שאתה יורד על סוחרי המכוניות, אני מציע שתבדוק מהם תנאי ההעסקה של עובדי וולמארט. רמז? בתחתית של התחתית של צפון אמריקה

אילי 15 בינואר 2013

ייני, דאבור ו-מיכה, ו-ראדי. בהרכב מול באר שבע אתה יכול גם להוסיף את ו-לוגסי ו-ברק לוי, ומהספסל עולה קבוע במחזורים האחרונים גם ו-מרגוליס. לא נתחיל לספור לך גם את שאר שחקני הבית ששותפו העונה, כמו ו-יגיל ביטון, ו-עומר ורד, ו-אבי סטרול, ו-בן בן יאיר (ועוד בדרבי).
ו-נראה לי שהעברתי את הנקודה. ו-תפסיק לדבר שטויות אתה בעצמך, ו-קח את כל חבריך הירוקים בחזרה לפוסטים של פרוסנר.

א 14 בינואר 2013

כן,בטח כמות המנויים הגדולה ביותר.גם אם תגיד את זה 10 פעמים זה לא יהפוך להיות נכון.אבל כן ,בטח אתם הקהל הכי טוב.בוא נשאל את הרציקוביץ,דגו וקלינגר(שהביאו אתכם לליגת אלופות)מה הם חושבים על זה

אילי 15 בינואר 2013

כן? שאל את רוני לוי (3 אליפויות שבטח נגמרו בטוב), אלישע לוי (אליפות וחצי, אם לא סופרים את אליפות ישראל בהטלת מוט ברזל), ואפילו את האליל התורן (עד שיימאס לכם), אדון בנאדו, איך קיבלו אותו כשחזר מבית"ר. ואולי אני באמת אשאל את הרציקוביץ, כי הוא נמצא ביציע הכבוד די הרבה, ולא נראה שמישהו מתייחס אליו לא יפה, הוא דווקא נראה די מחוייך.

אילי 15 בינואר 2013

וקלינגר אמנם הביא אותנו לאלופות, אבל הוא זרק לנו את הקפטן מהקבוצה. אצלכם עטר, מלך מלכי הקופים הירוקים עם הפלקט המטופש הזה ביציע ג', כולה הושיב אותו על הספסל כבר תליתם לו שלט שייזהר… מה אתה מתייפיף עלינו?

דניאל מדרה 14 בינואר 2013

לעיל ודלקמן להל"ן יש לכם קהל של סמרטוטים מניפי חיתולים ומקללי שחקנים עד רבה אם הם ערבים יא שחצנים גזענים

הפועל השנה מכרה יותר מנויים ממכם, גם שנה שעברה וגם לפני שנתיים

קהל הפועל מס' 1 אחד בארץ בתרומה לקהילה. ראה מקום שני באופ"א במפעל תרומה לקהילה אחרי מנ' יונטייד לפני שנתיים.

מצצתם לשחקן (8) ושמתם ז' על הקבוצה שלכם. לבשתם שחור ולא עודדתם אותה.

הנהלות באות והולכות. חלקן טובות חלקן גרועות. יום יבוא וגם הפילנטרופ התורן ילך, ואז נראה איזה אוהדים טובים אתם.. תוציאו את הסמרטוטים מהבויידם

צחי 14 בינואר 2013

כל מילה בסלע
אהבתי לקרוא
הלוואי והרבה היו כותבים בצורה אובייקטיבית ,לא מתלהמת , עם בסיס לעובדות
יישר כוח

סנטה37 14 בינואר 2013

הפועל מוכרת יותר מנויים ממכבי כבר 4 או 5 שנים, כולל העונה הזאת.
עוד שקרים?

The Nard Dawg 15 בינואר 2013

ב2008, 2009 ו2010 מכבי מכרה יותר מנויים

סנטה37 15 בינואר 2013

לא נכון

סנטה37 15 בינואר 2013

לא נכון
רק ב2009, שנת הגלאקטיקוס של שניידר
ב2008 ו2010 הפועל מכרה יותר מנויים

The Nard Dawg 15 בינואר 2013

אתה מוזמן להיכנס ללינקים הבאים ולהיווכח בטעותך:
http://www.calcalist.co.il/sport/articles/0,7340,L-3415143,00.html
http://www.calcalist.co.il/sport/articles/0,7340,L-3317068,00.html

Sooner 14 בינואר 2013

ממש מתחשק לצעוק איין רייך איין פולק איין פיהרר אחרי השורה האחרונה. אתם הכי טובים בארץ, הכי יפים וציונים. נהדר. אתם גם הכי שקרנים. להפועל יש יותר מנויים ממכבי העונה, כמו בכל העונות האחרונות וזאת על אף שבסיס האוהדים שלה קטן בהרבה מזה ממנו נהנת, או אמורה לפחות, קבוצת אלף השנים.

א 14 בינואר 2013

הקבוצה שלך מכרה משחק בעונת הדאבל.אתה וחבריך האוהדים תמכת במכירת המשחק.האוהדים שלכם שרים נגד ערבים ובחלקם מקללים אפילו את השחקנים הערבים שלכם.אתם מביאים 4000 צופים כאשר אין גולדהאר ושניידר.אתם הפכתם ערס כמו נמני למלך על חשבון שאר הקבוצה.אתם קבוצה הכי כושלת בישראל ,שעם תקציבים מנופחים הפכתם לבדיחה ולשטיח של הפועל.

איציק 14 בינואר 2013

קצת בשביל האיזון וההגינות, התצואה הראויה למשחק זה הינה שחזור של תוצאת המחזור הראשון!!! :-)
הרי משחק זה הוא כמו מנצ'סטר-ליברפול, לא קובע לאף אחת. באר-שבע לא תרד (ואולי כן) ולא תגיע לאירופה ללא קשר לתוצאה; מכבי תל-אביב לא תפסיד אליפות (ואולי כן) ללא קשר לתוצאה, אז ההגינות מחייבת לשמור על הקיים.
למכבי תל-אביב נחזיק אצבעות לנצח בחמישי, כלומר בשישי, ואם חס וחלילה לא יצליח, תמיד יש את הליגה המקומית ;)

דניאל 14 בינואר 2013

את האמת גדלתי על הקבוצה של תחילת שנות ה-90 ואולי בגלל זה אני עדיין בא לכל דרבי בציפייה לתת 3 (ובלב מקווה לקחת 1-0 קטן), ולכו הפחד שלי הוא אף פעם לא מהקבוצה השנייה אלא מהשאננות שלנו שלפעמים גם השחקנים עדיין חושבים שהם אותם קבוצה של תחילת שנות ה-90.

איני מפחד מאף קבוצה בעיקר כי כל הפסד לבדו הוא חסר משמעות רק הסטייט אוף מיינד של הקבוצה זה מה שחשוב ושחצנות במצב של קבוצתנו הוא במקרה הטוב לא במקום ובמקרה הרע הרסני במיוחד , אני חייב לציין שהשנה אני מרגיש משהו שהוא קצת אחר וכל דיבור כזה מעלה בי את החשש ל"relapse" לאותו מקום מוכר .

אני מקווה שהם ימשיכו ככה והתחושה הטובה הזאת תמשך כל העונה ואז זה באמת יהיה משהו מיוחד

שניר 14 בינואר 2013

בואנה הרמה של הטוקבקים פה זה רמה של וואן,לא אופייני בכלל.
יש לי תחושה רעה לגבי המשחק היום,אני מחזיק מאלישע מאמן ועטר כבר שניים שלושה משחקים לא נותן גולים. מקווה שההגעה של היומן לא תנחס.

גיסנו 14 בינואר 2013

אין הרבה מה להוסיף אחרי כל הדיונים שנערכו פה, חלקם נכונים יותר וחלקם פחות, חלקם אובייקטיביים יותר וחלקם פחות…
ובכל זאת כמה הערות שלי:
1) שחר אכן מנהל חכם. כי כשהוא היה הכי חזק כלכלית הוא ניצח בעזרת הכסף, וכשגאידמק הגיע הוא הניח יסודות לבניית קבוצה יותר על בסיס הנוער. כשגאידמק סגר את הברז זה השתלם לו, מקצועית וכלכלית. ועדיין, גם כשרכש את השחקנים הטובים בליגה והביא זרים ברמה גבוהה מאוד הוא לא השתגע בעסקאות כמו שמכבי, הפועל ובית"ר השתגעו ומשתגעות (למרות שמבחינת הוצאות אין ספק שסוף סוף במכבי חזרו לשפיות).

2) במעט השנים שעברו מאז האליפויות של בית"ר, השוק השתנה בענק. הסכומים שמשלמים בעולם גדלים, והזרים שאפשר למשוך לכאן פחות ופחות איכותיים, בטח כשאין כמעט לאף קבוצה מערך סקאוטינג מסודר. וכמובן הבריחה ההמונית של כל שחקן ישראלי שנותן 4 משחקים טובים בערך.

3) לגבי השוואת המנויים מכבי והפועל, לאור השנים האחרונות אני לא מופתע שהפועל מכרה קצת יותר מנויים. מצד שני, אני כמעט בטוח שאם נשווה ב10 השנים האחרונות בסה"כ למכבי יהיו יותר מנויים. בטח ובטח כשמשווים הישגים, כי אין מה לעשות היינו די פח ברוב השנים האחרונות. ועדיין מכבי בצמרת מכירות המנויים בכל עונה.

סנטה37 14 בינואר 2013

לגבי 3, אתם קונים מנויים כי כל קיץ אתם מפציצים בשמות. כל קבוצה שתשפוך 100 מיליון בקיץ (ואצלכם זה כל קיץ) תמכור הרבה מנויים, זה שהיא נכשלה בשנים שקדמו ל100 מיליון לא אומר שאותו קהל שקנה בגלל ה100 מיליון הוא קהל נאמן…
מעניין יהיה לראות כמה מנויים תמכרו בעונה שבא לא תביאו רכש מפוצץ, לא תביאו מאמנים מברצלונה ויהיה לכם תקציב סולידי בלי הרבה ציפיות. או בקיצור, כמה מנויים קניתם בעונה של אלי כהן, 2007? פחות מאשר מה שמכרה הפועל (שאיבדה את שמעון גרשון באותו קיץ)

The Nard Dawg 15 בינואר 2013

מכבי 5508 מנויים, הפועל 5604 מנויים.

סנטה37 15 בינואר 2013

משל
ואתם הייתם אחרי 4 עונות בלי אליפות ואנחנו 7
ולכם בסיס אוהדים גדול בהרבה
הרי יש לכם פי 2 או 3 אוהדים משלנו, ועדיין אנחנו מוכרים יותר מנויים. הפרופורציות לא דומות בכלל

The Nard Dawg 15 בינואר 2013

למען ההגינות צריך לציין שמכבי הייתה אחרי עונת גלאקטיקוס שבה נמכרו 10000 מנויים (שיא ליגה) ושברה לחלוטין את רוחם של האוהדים.
בכל מקרה, לא מצאתי את נתוני כל השנים, אבל אין ספק שב10 שנים האחרונות מכבי מכרה במצטבר יותר מנויים מכל קבוצה אחרת בליגה, וזכתה בפחות אליפויות מקריית שמונה.

אזי 15 בינואר 2013

באחד הראיונות שנתן קרוייף,
הוא אמר שהם עשו סקרים נרחבים בנוגע למנויים בארץ.
הם גילו שלמכבי פוטנציאל המנויים הכי גדול בארץ.
הפועל, אם אני לא טועה, היום מקום 4 בפוטנציאל.
(פוטנציאל הכוונה אנשים שאם תשים להם אקדח לראש, אז הם יגידו שהם אוהדי מכבי. אבל בפועל הם לא עוקבים באמת אחרי כדורגל ישראלי)

העניין הוא שכמעט כל פונטציאל האוהדים של הפועל, הם בפועל אוהדים של הפועל.

ולכן להפועל יש קהל אוהדים גדול ושרוף.

הוא אמר שאחת המטרות שלו היא להפוך כמה שיותר אוהדי מכבי בפוטנצייה יהפכו להיות אוהדים בפועל.

אלון 14 בינואר 2013

האמת כואבת וללא ספק מרגיזה הרבה אדומים וירוקים. קללות, שואה ונאצים כרגיל מצד הפועל החולה וההסטרית, סגידה ומגננה לסוחר ההונדה והוולבו שעולות בארץ פי שתיים מחו״ל כדי שאפשר יהיה לקנות 17 שחקנים בעונה (ועוד מדברים על גולדהאר).
חבר׳ה תהינו מעוד קונצרט צהוב, חמישיה לב״ש באדיבות לוגסי וראדי שגדלו במכבי; ואם לוזון לא יסדר לדון שחר עוד משחק לצהובים במגרש מוצף או תחת אזעקות טילים כנראה שמכבי תשבור את שיא ההבקעות השנה

סנטה37 15 בינואר 2013

נראה לי שאתה איש די עלוב.
עונים לך לעניין, ומה שאתה מגיב זה "הם קראו לי שואה ונאצים". איפה בדיוק? מספרים לך שעובדי וולמארט מקבלים יחס של עבדים, מספרים לך על מיסוי הרכבים בישראל, ואתה באותו שטאנץ, שחר גנב. כי לענות לעניין זה אולי קשה.תבלו עם ההצגות, רק תיזהרו לא לגמור שוב לפני הזמן…

אורליוס 14 בינואר 2013

רק לשמוע את המאמן בראיון, תענוג!
לראות את המשחק ולהבין שאנחנו פשוט משחקים באותה השיטה מהמחזור הראשון, ולאט לאט זה קצת עובד יותר טוב זה הכל. ולא, זה לא אומר שזה ימשיך ככה….

חצי מהדיונים פה עוסקים במנטליות של אוהדים ומועדון לארוך תקופות של עשורים, ולדעתי זה קצת פחות משמעותי, והדוגמא לכך הם הירוקים המעצבנים, שלא המנטליות הווינרית של העשור האחרון מעלה אותם בטבלה, אלא מאמן שמצליח למקסם יכולת מהשחקנים שלו (כמה מזה פסיכולוגי, כמה יחסי אנוש וכמה טקטי – קטונתי).

אני חייב להודות שאני לראשונה זה שלוש שנים לא חושש מהדרבי הבא, מעניין מה זה אומר…

GA'02 14 בינואר 2013

תחשוש תחשוש.מומלץ מאוד שתחשוש

אורליוס 15 בינואר 2013

ראיתי את הקבוצה ברוב המשחקים העונה, מה אני אגיד לך – לא חושש, זה לא אומר שאני חושב שנקרע אותם, אבל אני גם לא מפחד

GA'02 14 בינואר 2013

אדון מר כותב הטור היקר,

1.אלירן שודד זקנות

2.מכבי פאקינג חיפה

3.מיסטר יענקלה שחר

4.מאזן הדרבים בשנים האחרונות 243-2

5. המאזן נגד מכבי פאקינג חיפה 143-2

6. מאזןן האלפיויות בעשור (וקצת) האחרון-1 לכם,פי 7 לקטן וחבורתו.

7.של נעליך מעל רגליך.

8. זאהי ארמלי ושות' 10-0

9.יש עוד כמה נק' אבל כבר לא כיף לי
——

נחסוך לך את הקונטרה יש לכם אולי (בנתיים) יותר אליפויות אבל בהנחה שאליפות נגד הסוהרים הבריטים לא נחשבת באמת והאליפויות בשנות ה תרת'ח בליגה של 4 קבוצות לא באמת מעניינות אותי-תחסוך ממני עוד תגובה שנונה
—–

GA'02

Yair 15 בינואר 2013

לגמרי הראית לו מה זה, מחבב במיוחד את נקודה 7

תורג'י 15 בינואר 2013

אתה אפס. תמשיך להתעסק המאזן דרבים שלנו מול הפועל.
לך תחפש עם מי לריב.

דורפו היקר, מאז השת"פ עם ערוץ הספורט נכנסים לפה כל כך הרבה מטומטמים שזה בושה.

GA'02 16 בינואר 2013

אני אפס ואתה 10.5 ואם אני מטומטם אתה חייב להיות גרביל.

מאזן הדרבים שלכם,והמאזן נגד חיפה שלכם – עובדות.אני מבין שקשה לעכל את זה ושזה כואב לקבל בראש משחק אחרי משחק אחרי משחק אחרי משחק נגד 2 היריבות הכי שנואות אבל מה לעשות אבל'ה? חיים קשה קשה.תתמודד.

ובלילות אני חולם,שאבי נימני יירדם ואז……למישהו יהיה שכן,במיטה בלוינשטיין…המשך מחר,שלא תמות לי מצער,אולי גם אתה חייל שלו

בלייק 16 בינואר 2013

אני אזהר מלהיכנס לדיון רציני איתך, כי על פי התגובות שלך זה כנראה לא יקרה. אני לא מניח שיש לך הרבה עובדות ולפי הסעיפים שרשמת – גם אם היו לך כנראה לא היית מציין אותן. אתה יודע שהפועל לקחה יותר אליפויות ממכבי לפני קום המדינה? אתה יודע שמכבי חיפה משחקת בליגה החל מהעונה הראשונה שלה (בתקופה שלפני קום המדינה). למה אליפויות משנות ה- 70 "פחות טובות" למסורת של מועדון מאליופויות בשנות ה- 80? איך אתה (ובאופן כללי אתם) צוחקים על מכבי שהיא קבוצה היסטורית, אבל בכל דיון תמיד יהיה אוהד אדום או ירוק שישלןף את ההיסטוריה, וכמובן יעוות אותה, שלא לומר ישקר (למשל סעיפים 4,5 כי הרי זה ברור אז למה לדייק, בוא נגזים בטירוף!).
ועוד משהו קטן לגבי אלירן העבריין (מה הוא עשה? שדד משהו לא?). כזכור, את העבירה הוא עשה כנער וכאשר שיחק בבני יהודה. בבני יהודה סייעו לו להשתקם, והוא השלים את המהפך שלו במדי מכבי. נער משכונת מצוקה שעשה טעות (היה נהג אגב, לא שדד בפועל, אם זה משנה למישהו). הקריאות נגדו בכל מגרש (אבל בעיקר על ידי אדומים וירוקים. ככה זה, ככל שאתה פוחד ממנו יותר אתה מנסה להקטין אותו יותר) התחילו (לפחות בהיקף כזה) רק כששיחק במכבי…. אז אתם משחקים אותה אנטי-עבריינים? מצחיק מאוד. אם נסתכל לרגע, יותר מזה זה פשוט כואב בעין, על הפועל – את הבעלים הקודם קיבלתם בשמחה, למרות היותו עבריין מורשע, עצם הקבלה שלו להפועל היוותה עבירה על תקנון ההתאחדות וגם פירוק של הקבוצה הקודמת של הגביר. עבר בשקט, לפחות עד שהתחילו להבין איך הוא מנהל את העסק. החלפתם אותו בפוליטיקאי קטן, אדם מבוגר בעל כוח פוליטי שהורשע אף הוא בבית משפט. אז פוליטיקאי מבוגר ו"שקול", מקושר, מנצל עמדת כוח כדי לתחוב את לשונו לפיה של חיילת (!!), וזה עובר אצלכם בסבבה.
אפשר להמשיך את רשימת העבריינים שחונכו על ברכי הפועל וההסתדרות (אלי קוקוס – מכר משחקים, פליקס חלפון – סחר בסמים, דגלאס דה סילבה – "לכאורה" מכירת משחקים. ואני לא אכנס לכל התלונות על הטרדות מיניות ואינוס במחנות אימונים בחו"ל שהוגשו נגדד שכטר, דה סילבה ותמוז).
ולסיום – החטא הגדול מכולם: תמיד יורדים על מכבי כדורסל שניצלה את הכסף הציבורי שהגיע מערוץ 1 כדי לבנות אימפריה. תשאלו על זה כמה ילדים מתלהבים מעצמם ביציעים האדומים בבית מכבי או במלחה. משום מה (שוב השליחים האדומים בתקשורת?), לא מדברים על זה שהפועל במשך שנים מומנה מכספי ציבור. מיליונים נשפכו על הקבוצה מטעם ההסתדרות. בלי המיליונים האלה המותג הפועל ת"א היה דומה למותג הפועל באר שבע (במקרה הטוב) או הפועל עכו (במקרה הרע).

טל בן יהודה 15 בינואר 2013

לקחתי את הסעיפים לתשומת ליבי,

תודה

יואב 15 בינואר 2013

טל,
מקווה שהיה לך גוד טיים.
אלי הירוק,
חחחחח.

מ כ ב י חזרה.

ג א ל לב, לב, לב.

ואף מילה על פריצה. יהיה מספיק זמן לזה.

פאןפאן 15 בינואר 2013

כמה מרמוריישן יוצא מהירוק
הרבה זמן לא ראיתי את זה…
טל , תסלח לי שאני מגיב אחרי המשחק אבל מטעמי נאחס אני לא מגיב על פוסטים שלך בפרומו :)
מכבי – חגיגהגהגהגהגהגה
עם כל הסימפטיה ליריבה מהדרום נתנו הצגה של כל מערכי הקבוצה לתפארת ועוד בהילוך שלישי ל20 דקות והשאר על הילוך שני
מה שמגניב שיש הרבה מה לשפר גם בבחירת השחקנים להרכב וגם מבחינת השיטה
מדהים איך נראה המשחק עם מגינים תוקפים משמעותיים, אנחנו חסרים את זה כבר 5 – 6 עונות לפחות!
א. רוצה שגורי ישאר!
ב. פריצה ישדרג אותנו משמעותית (טפו טפו טפו)
ג. ברק קיבל בטחון
ד. הבינגו של קרויף הוא הזר מהראן ראדי ללא תחרות
נפגש בפלייאוף, כי הולך להיות קרנבללללל

Comments closed