יומן אליפות צהוב-כחול (15): תכירו, שוקי קודיש

אם אתה לא יכול לסבול את החום, צא מהמטבח

הכירו את שוקי קודיש. בחור די חביב, או לפחות ככה זה נראה מהתמונה. הוא מחייך, זה כבר משהו. יש אנשים שלא מחייכים בתמונות "פספורט" שכאלה. בניתוח שטחי, אני רואה שסך הכל מדובר בבחור חיובי. למרות שזה לא היה המקרה במשחק של מכבי ת"א מול מ.ס. אשדוד בו עבד כקוון וסיים את המשחק עם מאזן מאופס של 0 מ-2.

*

אני לא יודע הרבה על שוקי קודיש. מהעמוד הרשמי שלו באתר ההתאחדות, אפשר לגלות שהוא זכר (למרות שיכולתי להסיק זאת בעצמי), שהוא נולד בישראל ושהוא הצטרף לאיגוד בדצמבר 1997, לפני 15 שנים.

מעבר לכך, אין הרבה מידע לגביו באינטרנט. אני לא יודע אם הוא נשוי, גרוש או רווק. אני לא יודע אם הוא אוהב לראות בטלוויזיה תכניות ריאליטי או סרטים על חיות בר באפריקה בערוץ "נשיונל ג׳יאוגרפיק". אולי הוא בכלל מעדיף ספר טוב על פני ריקבון המוח אל מול המסך הקטן. אני לא יודע באיזה אוטו הוא נוהג, או האם הוא בכלל מעדיף להגיע ממקום למקום בתחבורה ציבורית. אני לא יודע אם הוא אוהב לשבת על המחשב ולשחק סוליטר או שזה 100% פורנו מקוון בשבילו. אני למעשה כמעט ולא יודע עליו כלום.

אבל רק כמעט, כי יש דבר אחד שאני כן יודע לגבי שוקי קודיש. אני יודע ששוקי קודיש הוא גרוע בעבודה שלו. אין טעם לייפות את האמת או לסייג את הדברים. זו המציאות. יש אנשים שטובים בעבודה שלהם, ויש אנשים שלא. שוקי קודיש שייך לחבורה השנייה.

תראו, אין לי משהו נגד שוקי קודיש. עד לאחר הצהריים של יום שבת לא הכרתי אותו ואני חושב ששנינו, אני ושוקי קודיש יחדיו, היינו שמחים אם הייתי יכול להמשיך לחיות כך. אבל שוקי קודיש, העובד הרע, הביא זאת על עצמו.

קוון

שוקי קודיש הוא קוון, וכשאתה קוון יש לך עבודה מאד פשוטה, חלק אפילו יאמרו אינפנטילית. העבודה הזו כוללת דבר אחד: לעזור לשופט הראשי בשיפוט המשחק (ביום שבת השופט הזה היה איתן תבריזי). זה כתוב כחול על גבי לבן בעמודת ה"תפקיד" בעמוד שלו באתר ההתאחדות: ע. שופט. כדי לעזור להם, ציירו לעוזרי השופטים קו ישר עליו הם אמורים להתנייד, ״פשוט אל תחרוג מכאן, ותישאר בקו של שחקן ההגנה האחרון", זהו. זה כל כך קל שאני חושב ששימפנזה יכול לעשות את זה.

במסגרת העבודה שלו, יש לשוקי קודיש עוד משימה והיא לא לטעות. זו לא בקשה מוגזמת, אני חושב שכל מעסיק בעולם מצפה מעובדיו שלא לעשות טעויות. למרות זאת, כולנו בני אדם ובכל תחום עיסוק יש טעויות נסבלות ויש טעויות שלא מתקבלות, זה לא שונה אצל השופטים. אנחנו מוכנים לקבל טעויות כאשר מדובר בהחלטה על עבירה, כדור חוץ או תוספת זמן, אבל לא כשמדובר בגול. אף פעם לא כשמדובר בגול!

אני בטוח שיבואו אלה שיאמרו ש״להיות שופט זה תפקיד מאד קשה״. אולי, אבל אף אחד לא כפה זאת על שוקי קודיש ואם הוא החליט להיכנס לתחום, כדאי שידע מה הוא עושה. לצערי, השעה וחצי של עבודה במשחק באשדוד הראו בבירור שזה לא המקרה. ייתכן ששוקי קודיש צריך להכיר בעובדה שזו לא עבודה בשבילו.

גולנבדל

כששער מובקע במשחק כדורגל, ישנם שני מצבים אפשריים:

  • זה היה שער חוקי
  • זה היה שער שהובקע מעמדת נבדל

לטובת שוקי קודיש וחבריו הקוונים, אוסיף כאן מקרה שלישי שמתקיים מדי פעם:

  • מצב כל כך גבולי שגם אחרי צפייה בהילוכים החוזרים, אי אפשר להגיע להסכמה גורפת לגברי חוקיות השער.

חוקת פיפ״א באה לעזור לשוקי קודיש ועמיתיו ואמרה: "תשמעו חברה, העובדה שאנחנו למעשה הגוף המרכזי האחרון בעולם הספורט שלא הכניס טכנולוגיית מצלמות מקשה עליכם מאד… אבל אתם יודעים מה? אנחנו נבוא לקראתכם. כשיש מקרים גבוליים, אם יש לכם ספק, תנו יתרון להתקפה״.

לצערנו הרב, כבר נקבע כאן ששוקי קודיש הוא עובד גרוע, לכן אין זה מפתיע שהתעלם (או שכח. ואני לא יודע איזה מקרה הוא גרוע יותר) מההנחיה הזו.

בעצם, המקרה הכי גרוע יהיה אם הוא ידע וזכר את החוק הזה. שכן זה אומר שהוא ראה את הגול של רוברטו קולאוטי בדקה הרביעית, והסיק שאין בכלל ספק בנבדל. זאת למרות שמצלמות הטלוויזיות הראו שזה היה גול חוקי ושזה היה דיי קל להבחין בכך. המשמעות של מקרה כזה היא שהראייה של שוקי קודיש פגומה ומישהו באיגוד השופטים צריך לבדוק את העניין הזה. אני די בטוח שכדי להיות שופט צריך להיות מסוגל לראות את מגרש הכדורגל בצורה תקינה.

על הגול של יא יא פטי שהעלה את מ.ס. אשדוד ליתרון לא נשארו לשוקי קודיש כבר תירוצים, סתם מדובר באי כשירות וחוסר יכולת. או כמו שכבר תיארנו זאת, טעות שמעביד אינו יכול לקבל.

"שימורים" ו-"Dinner"

אני כמעט שלא רוצה להתייחס לנושא המובן מאליו שעובר בראש של כל אוהד כדורגל כשדופקים אותו. אותן שתי מילים המתחרזות עם ״שימורים״ ועם המילה באנגלית ל"ארוחת ערב", Dinner. אני ממש מתאפק שלא לציין שבמילה השנייה, היה יחס של 4.65 לניצחון של אשדוד (היחס הכי גבוה שקבוצה בליגת העל קיבלה ביום שבת, יחד עם בני סכנין במקרה של ניצחון על בני יהודה).

זה באמת לא הוגן, אבל מצד שני, במשך כל חיי ההורים שלי לא מפסיקים לומר לי ש"החיים לא הוגנים״. זו המציאות הספורטיבית של היום והיא תמשיך להתנהל כך עד שיוכנסו האמצעים הטכנולוגיים המתאימים שימנעו משופטים להכריע משחקים בצורה כל כך חד משמעית.

אם אתה שופט, ולא עושה את העבודה שלך כמו שצריך במקצוע הזה (עובדה שכבר ביססנו) אז התחום האפור הזה שמתחרז עם ״שימורים״, מיד מועלה. ובצדק. בספורט המקצועני של היום מעורבים המון כספים ומדובר במעשה כמעט רשלני להשאיר אותו בידיים של עובדים לא מיומנים. זה כמובן לא עוזר כשכל כמה זמן מתפרסמות ידיעות על הקשרים של הכדורגל הישראלי עם העולם התחתון.

אז אם כשופט או קוון אינך מסוגל להתמודד עם האחריות הזו, אולי עדיף לבחור במקצוע אחר כבר בתחילת הדרך. במקרה של שוקי קודיש, אם הוא אינו מסוגל להגיע להחלטה נכונה תוך חלקיק שנייה לגבי מהו נבדל ומהו גול חוקי לגמרי, שלא יעלה אל הדשא.

*

ובמקום שיר לסיום, אתן ללואי סיקיי לומר דברים דומים בצורה קצת שונה:

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

האם זו התקופה הכי יפה בשנה?
הימורים - גמרים איזוריים

76 Comments

אזי 20 בינואר 2013

well said
ביטלו לנו שער חוקי
אישרו ליריבה שער לא חוקי
לא שרקו לנו לשני פנדלים בעוד להם לא שרקו לפנדל אחד.

חלילה אני לא חושב שזה אישי נגדנו.
פשוט צוות השיפוט היה ממש ממש גרוע, ואנחנו שלטנו יותר בכדור, והיינו יותר בתוך הרחבה.

לפני שבועיים שיחקנו במגרש לא ראוי, בתנאי לא ראויים (שיומיים אחרי זה ההתאחדות ביטלה משחק בגלל אותם תנאים)
השבוע שיחקנו 11 על 11 בלי שופטים.
אחר כך מתפלאים שאנחנו לא מנצחים בחוץ.

———————————————————–

יוסי אבוקסיס.
עוזר מאמן נבחרת ישראל.
שבוע אחרי שבוע טינף וניבל את הפה שלו, וכל שחקניו ביחד איתו,על השופטים. שוב ושוב.
למסנגרים היו שתי טענות
א. באמת דפקו אותם
ב. אבל המראיין שואל, מה אתה מצפה שהוא יענה?

אז גם אותנו דפקו. ודופקים.
וגם את גרסייה שאלו. וגם את השחקנים.
ואף אחד לא מוציא מילה.
מקננת לי במוח המחשבה הקטנה שאולי בגלל שאנחנו לא מתלוננים אז ממשיכים לדפוק אותנו.
אבל עדיין.
אני מעדייף את זה על להיות יוסי אבוקסיס. shit.

טיטו מהחפ"ק 20 בינואר 2013

בטח שזה לא אישי נגדכם.

אתה שוכח שניצחת את נתניה במחזור ה-15 מנבדל של ארנשאו, כשקודם לכן נשרק למכבי פנדל למרות שדאבור היה בנבדל וכלל לא הוכשל בהמשך המהלך.

אתה שוכח שניצחת את נתניה במחזור השני אחרי השופט לא שרק לפנדל ברור לזכות נתניה בדקה ה-92 אחרי נגיעת יד ברורה ברחבה של קרלוס גארסיה.

אתה שוכח שקוון אחר לקח לאשדוד שער שיוויון חוקי בסיבוב הקודם בבלומפילד בהפסד 2:1 למכבי.

אתה שוכח שבאותו מחזור גשום כל הקבוצות שיחקו בתנאים לא פשוטים.

התקשורת עושה לאוסקר את העבודה כך שהוא לא צריך להגיב. נראה מה תהיה התגובה שלו כשאותו תבריזי יבוא ויזיין את הקבוצה שלו בפעם השניה תוך חודש. אם התקשורת היתה עושה על תבריזי עליהום בטעות הראשונה שלו, ייתכן ואתמול הוא לא היה משובץ לשפוט את מכבי בגלל שהוא עדיין היה בפריזר או משובץ למשחקים לא מרכזיים.

אזי 20 בינואר 2013

אני לא שוכח.
אני גם לא שוכח סרייה של 5 משחקים רצופים שהגיע לנו פנדל בכל אחד מהם, ולא נשרק. אבל ניצחנו, אז אף אחד לא דיבר על זה.

השיפוט חרא.
זה תמיד פוגע יותר בקבוצות שמגיעות ליותר מצבי הבקעה.
ותמיד שמים לב לזה יותר כשזה משפיע על התוצאה.

סנטה37 20 בינואר 2013

את אוסקר והקלאסה הספקתי למצות אחרי שבדרבי הוא זרק כדור למגרש(!) כאילו היה אוהד מהיציע כדי לעצור התקפה מתרפצת של הפועל שהתחילה בהוצאת כדור חוץ.
קלאסה! אירופה!

רועי 20 בינואר 2013

אזי, תיקון קל, אכן חמישה משחקים רצופים לא נשרק פנדל, אבל לא ניצחנו בכולם. בהפסד לבני יהודה – פנדל על מונס דקה שנייה, אין שריקה. בית"ר – שוב פנדל על מונס בדקות הפתיחה ושוב אין שריקה.
לא דיברו על זה בגלל שאף אחד במכבי לא התבכיין אחרי המשחק.

צור שפי 20 בינואר 2013

הפוסט הזה שכתוב היטב והתגובה שלך (ככה ככה) היא בדיוק מה שעשה יוסי אבוקסיס. אז אתה כן הוא.

אזי 20 בינואר 2013

מממ.. לא באמת.
אני לא נושא תפקיד. לא רשמי ולא לא-רשמי.
אני לא מרואיין בשום פלטפורמת תקשורת.
מבחינתי, המקום הזה הוא בדיוק כמו להתלונן באוזניים של חברים שלי(אין לי מספיק חברים אוהדי כדורגל).

זה כמו שאביע כאן דעה פוליטית ותשווה אותי לביבי בנאום בר אילן.

אי אפשר שלא להתלונן כשדופקים אותך. ביודעין או שלא, בכוונה או שלא.
פה בחרתי להתלונן.

אני משוכנע שהיום בבוקר אוסקר קילל בספרדית את האמ-אמא של שישית השיפוט.
גם סביר להניח שאבוקסיס לא חסך ברכות בחוגים מצומצמים.
ואין עם זה בעיה.

אבל בתקשורת ה"ממסדית", הגדולה. יש דרך להגיד כל דבר.

גיל 20 בינואר 2013

האמת שגם מהתמונה אפשר כבר לראות שמדובר בבחור מטומטם.
טקסט טוב למרות שהיית עדין מדי.

ניתאי 20 בינואר 2013

תגובת השנה. כפיים. אתה פסיכולוג לא?

א 20 בינואר 2013

טל ,
מוזר שלא דיברת על הקוונים ששפטו במשחק של מכבי נגד נתניה.
שני הגולים שמכבי כבשה הגיעו מנבדל ברור.
לא היתה אז התלהמות כמו שיש נגד הקוון של אתמול.
שופטים הרסו להפועל משחקים,ואם כל הכאב,זה חלק מהמשחק.
אתמול קיפחו אותכם יותר מאשדוד ,שגם אותם קיפחו.אין מה לעשות,טעויות תמיד היו.גם אתם נהנתם מטעויות לטובתכם וגם שאר הקבוצות.

אזי 20 בינואר 2013

ביטלו שער חוקי
אישרו שער לא חוקי
ולא שרקו לשלושה פנדלים!

המשחק אתמול היה חרפה, בלי קשר לזה שאנחנו נדפקנו יותר מאשר אשדוד.

א 20 בינואר 2013

אזי,
מסכים לגמרי-אכן חרפה שיפוטית שקיפחה את מכבי.
זה קורה לכולם.אתם נהנתם מזה בעבר,אנחנו (הפועל)נהננו בעבר,כמו שסבלנו(משחקים רבים השנה)כמו שקרה לכם אתמול.
הפועל ,בראשות אבוקסיס,בחרה לבכות על זה וליצור תחושות קונספירציה.
אצלכם,גרסיה התנהג בתבונה והבין שאם כמה שזה מבאס ,זה פשוט חלק מהמשחק.
האוהדים כמוך וכמוני חשים תחושות תסכול מזה.אבל אנחנו צריכים להיות עם זכרון ותר ארוך כדי להבין שלפעמים גם אנלנו נהנים מזה.
לא חושב שיש פה קונספירציה.לא יודע מה רמת השיפוט.חושב שזה פשוט נורמלי שיש טעויות.מבאס אבל קורה בכל העולם.

א 20 בינואר 2013

אגב,גרסיה בתגובה שלו אתמול,עשה בית ספר למאמנים הבכיינים ובמיוחד אבוקסיס.נקווה שימשיך ככה גם בעוד משחקים עם טעויות שיפוט כאלה.

צור שפי 20 בינואר 2013

השבחים לגרסיה לגמרי מוצדקים. העניין הוא שאם מכבי לא יקחו אליפות אף אחד לא יזכור לו את זה.

טל בן יהודה 20 בינואר 2013

מכיוון שאני צופה שהמשחק של מכבי ת"א מול מכבי נתניה ימשיך לעלות כאן בתגובות, אני אתייחס אליו כבר עכשיו.

זה לא מתפקידים להתייחס למה שקרה במשחק מול מכבי נתניה. אתם רוצים שאכתוב טור מתוסכל מכך שמכבי נתניה נדפקה מטעויות שיפוט מול הקבוצה שלי? נראה לכם הגיוני?

אם אתם ממש רוצים שמישהו יתייחס לאותו המשחק מהזוית שאתם מעלים, אני מציע שתפנו לעמיתי באתר תומר חרוב:
http://debuzzer.sport5.co.il/blog/author/tomerharuv/

ולרקורד, אם תומר היה רושם טור דומה אחרי אותו משחק מול נתניה, הייתי לגמרי מצדיק אותו בשל כך ולא מפנה אצבע למקרים שבהם נתניה נהנתה מטעות שיפוט.

זאת מכיוון שאיני חושב שהפתרון לטעויות שופטים הוא: "שיטעו באופן שווה לכולם" (כפי ש-א' וטיטו מרמזים בתגובתם), אלא למגר את הטעויות האלה, בכל דרך שהיא. ואל תגידו שזה בלתי אפשרי, כי ענפי ספורט אחרים עשו ועושים זאת כל הזמן.

א 20 בינואר 2013

טל,
זה בלתי אפשרי לא לטעות.
למשל הגול של קולאוטי-בשנייה שהוא שרק זה היה נראה די הגיוני שזה חוקי.להיות שופט וקוון זה באמת תפקיד קשה.זה לתפוס מצבים של שניות.נכון שזה התפקיד שלהם,אבל לא תמיד זה אפשרי.
הדבר היחיד שאפשר לעשות כדי שזה לא יקרה-שההחלטות יגיעו דרך הטלוויזיה.מכיוון שאין לזה סיכןי,נשאר רק להתבאס מזה כשזה קורה אצלך ולשמוח כארש זה קורה ליריבה שלך.

Blue Jay 20 בינואר 2013

(לא) קצר וקולע !
אחת הכתבות המצחיקות , קולעות והכייפיות לקריאה !
כישרון זולג ממך בענק !

עדי אבני (הרבי מיעוטו) 20 בינואר 2013

אין ספק, טל. האורתודוכסיות שבה מתייחסים לכל נסיון חדשנות בכדורגל, גם אם ברור לכולם שהוא נחוץ, מזכיר לי את ההתגוננות של הקנאים ביהדות (או בנצרות. או באיסלאם), שמוצאים פלפולים על פלפולים בכדי להסביר למה מה שברור לכל בנאדם סביר הוא בעצם לא נכון. כך לגבי מצלמות בכדורגל. הרי ברור לכל אחד שאם לשופט הרביעי יש מסך קטן לידו, לא הטור הזה ולא אלו שנכתבו על אבוקסיס לא היות נכתבים. ושיפסיקו אלו שמשתמשים ביד הנעלמה של אדם סמית' (כן, הקוסמוס מאזן את הטעויות בסופו של דבר) או הפנאטים לצדק חברתי (זה לא פייר, בליגות נמוכות אין שידור. כאילו שיש שם 6 שופטים, או בכלל, שופטים באותה רמה של הליגות הבכירות). כל התירוצים האלה כבר לא אוכלים יותר

איציק 20 בינואר 2013

טל,
אני לא מכיר את שוקי וממש לא מתחבר לאמירה שלך "אני רואה שסך הכל מדובר בבחור חיובי." אבל אם תעיף כל שופט/עוזר שופט שנתן משחק אחד גרוע, אם כי היה לא יום לא טוב או החברה שלו לא גרמה לו להרגיש טוב לפני המשחק, תשאר ללא שופטים. אם תעיף כל שחקן שנתן משחק זוועה, תשאר ללא שחקנים (אפילו למסי ורונאלדו היו משחקים זוועה). כנ"ל בכול מקום עבודה, כמעט.
אם יש לך עדויות של שוחד, תציג, אם לא, אל תעלה זאת אפילו. לא יפה ולא מכובד. אם יש לך מידע ששוקי גרוע באופן קונסיסטנטי, אז זה סיפור אחר וכל עובד גרוע צריך להיות מוזז הצידה (פרט למקרים של חברי כנסת), אחרת צריך להעיר וללמד. עבדה אצלי מזכירה מעולה, אך גם היא טעתה מידי פעם. הבוס שלי שאל למה אני לא צועק אליה. למה לצעוק עליה? אחרי שהסברתי היא תיקנה והמשיכה לעבוד מצויין. אם שוקי ילמד מהמשחק וישתפר, אז זה שכר לימוד נמוך מאוד כדי לזכות בעוזר שופט/שופט עתידי ראוי.
לסיכום, אם מכבי תל-אביב לא תזכה באליפות בגלל משחק זה, אז לא מגיע לה. לכול קבוצה במרוץ יהיו משחקים שבהם נדפקו, אז זה מתקזז.

אילי 20 בינואר 2013

עתידי? הבנאדם קוון מ-1997, ב-15 שנה הוא היה יכול ללמוד רפואה פעמיים (טוב, לא הוא ספציפית…), אז לראות פאקינג אופסייד הוא לא יכול?
אני מאמין שצריך לבוא לקראת שופטים, במיוחד במקרים גבוליים – ספק קו אחד, מהלך מהיר במיוחד שקשה לקבוע בו (מה שלא היה באשדוד – זה פאקינג כדור חופשי, מצב סטטי! לאן הוא הסתכל? מה עוד יש לו לראות לעזאזל?), צלילה מאוד אמינה וכו'. שום דבר מזה לא רלוונטי לאופסייד שלא היה לקולאוטי, ועוד יותר שום דבר בנגיחה של פטי.
רוצה עדויות? אותו מגרש, אותו שופט, אותו קוון, אותן קבוצות, שלוש שנים אחורה.
http://www.one.co.il/Article/211689.html
עדויות אין לי לצערי, אבל משהו פה מסריח, ומסריח מאוד אפילו.

איציק 20 בינואר 2013

15 שנה ופעם ראשונה אני שומע עליו. יש שופים וכוונים ששומעים עליהם חדשות לבקרים. אלו לא רוצים את תבריזי, אחרים לא רוצים את יפת. על שוקי לא שומעים. אז אולי הוא לא כוכב גדול, אבל כנראה גם לא נורא כל-כך. אז היתה לו נפילה (או כמה ב-15 שניה), למי אין. האם רופא לא טועה באיבחון, מרצה לא טועה בפיתרון, שוטר לא טועה בדו"ח תנועה או שופט בהחלטתו. זה הכל עניין של מינון. קורה לכולם. עזבו אותו. אל תכינו אליבי לעובדן אליפות.

טל בן יהודה 20 בינואר 2013

איציק, אתה מוכן להפסיק?
אתה מוציא את כל הכיף בכעס…

איציק 20 בינואר 2013

אני ממש לא כועס. תראה איפה אני מציג כעס. אני אומר לעזוב אותו לנפשו, האם זה כעס? אני אפילו רוצה שמכבי תל-אביב תזכה באליפות, מהרגע שהבנתי שהפועל באר-שבע לא תזכה. אני חושב שלא צריך להפיל הכל על הבחור שאת שמו שמעתי לראשונה אצלך בפוסט. אני חושב שמכבי השנה חזקה לזכות באליפות למרות טעויות הכוון, ואהבתי את תגובתו של גרסייה. אני מסכים שהוא טעה, אבל לא אני שכועס, אני חושב שצריך לנהוג אליו באנושיות. אתה כועס עליו בצורה מאוד קיצונית. ספורט אמור להיות כייף, ואני מבין את העצבים על הטעויות שלו, אבל חביבי, במידה. אני יושב בנחל עשן בבאר-שבע, ובבאר-שבע יש אוהדים עצבנים. אני מסתכל, ורואה שהם כבר יצאו לעשות שפטים בשוקי. לא חראם?

אזי 20 בינואר 2013

הוא התכוון שאתה מוציא את כל הכיף מהכעס!
תפסיק להרוס לנו!

אנחנו רוצים לכעוס! את הטיעונים ההגיוניים שלך תשמור לעצמך! :)

איציק 20 בינואר 2013

טוב אזי, לפעמים גם אני לא עולה על כל מיני דברים…
בהצלחה עם הכעס :-)
רק תשמרו את כולם בחיים, כדי שאפשר יהיה לכעוס עליהם שנית, אחרת יגמרו לכם המכעיסים ;)

צהובה 21 בינואר 2013

כבר אמרתי שאני אוהבת את התגובות שלך?
(למרות שהכתבה שצירפת הציתה את העצבים שלי שוב)
הגבתי למטה אבל אני אכתוב פה שוב – הפתרון למלחמה בטעויות שיפוט (ובמכירת משחקים) היא הכנסה של אמצעים אלקטרונים. הגיע הזמן לא?

אילי 21 בינואר 2013

די נו, אני מסמיק :)
מצטער על העצבים, אבל את החשבון בבקשה לקודיש את תבריזי בע"מ…
וכן, הגיע הזמן. השאלה היא רק באיזו מתכונת.

צהובה 21 בינואר 2013

החשבון שלי עם מר תבריזי הוא ארוך מלתאר, וכמובן שהעצבים לא עליך :)
וגם כתבתי למטה שצעד קטן הוא להכניס HAWK EYE כמו בטניס, וזה כשלעצמו יכול להועיל בהחלטות כמו האם הכדור עבר את קו השער או אפילו לצד הקוון בקביעה של האם היה נבדל. זה דברים פשוטים ואני לא מבינה איך עולם כ"כ מתקדם טכנולוגית נשאר מאחור ומתעקש לדבוק בשיטה כ"כ מיושנת.

חוטב עצים 20 בינואר 2013

זה קצת חצוף.
אם אלירן עטר היה מבקיע, כשהוא היה צריך (ואגב הפוסט הקודם שלך)
, אני לא חושב שהיית מזכיר כאן הימורים אלא טעות שיפוט.
אין מה להוציא את הקוון נקי בסיפור הזה. אבל מכירת משחקים? הימורים?.
טול קורה מבין עיניך, מה עם קצת ביקורת לקבוצה?

מאשקה 20 בינואר 2013

טל, היה אופסייד זה נכון. קורה לכל שופט.
אבל,
אף מילה לא על "עונג השבת" של האדומים בארצנו ?
בחיי שחשבתי עליך בארוחת ליל שישי האחרונה עם משפחתי.

טל בן יהודה 20 בינואר 2013

:)
יגיע…

שמח שיכולתי להנעים את זמנך בארוחה.

איציק 20 בינואר 2013

באיזה ענף ספורט האדומים בארצינו השתתפו בשישי האחרון וניצחו?

מאשקה 20 בינואר 2013

שמחה לעיד : )
הפסד מכבי ת"א במוסקבה הקפואה

איציק 20 בינואר 2013

ואני כבר חשבתי…
:-)
נ.ב.: תודה שהשתמשת במילה רכה "הפסד" ;)

איציק 20 בינואר 2013

מאשקה,
נורא מצטער על מה שקרה לכם הערב עם נתניה בירושלים :-(

שער 5 20 בינואר 2013

גם שישי גם שבת ועכשיו אתם גם בוכים(סליחה מתלוננים-רק הפועל בוכים)זה יותר מדי טוב במעט מדי זמן

אדום 20 בינואר 2013

אני חושב שביישת את עצמך כעיתונאי. לתאר ככה את עבודתו של קוון הוא ביזוי מוחלט של שופטי הכדורגל. הוא טעה, יכול להיות שהוא צריך להיענש על זה. אבל לרדת ככה על תפקיד הקוון ועל הבן אדם שזאת ממש לא עבודתו העיקרית, אלא בחר בתפקיד המזוכיסטי הזה מאהבה לכדורגל זה תת רמה.
או במילים שלך כל שימפנזה יכול לכתוב איך הוא מרגיש אחרי המשחקים של הקבוצה שלו בלי לבזות את האתר הוא שהוא כותב בו. אתה פשוט לא טוב בעבודה שלך

איתמר 20 בינואר 2013

+ 1
(אני אוהד מכבי)

מכביסט ותיק 20 בינואר 2013

לאיתמר 1- אתה אדיוט

בני תבורי 20 בינואר 2013

טלב"י,
הפוסט הזה מוכר לי שכן כתבתי אותו כבר עשרות פעמים, בשינוי שמות ומקומות, בנוגע לקבוצות האהודות עלי. אני כמובן לא רומז לפלגיאט מצידך, אבל אומר שזה משול בעיני לגירוד בפצע טורדני. בהתחלה זה קצת מטשטש את הכאב אבל מהר מאוד אתה מוצא שאתה מדמם יותר והליך הריפוי נמשך לעד. טעויות שיפוט הן דבר מקומם ומרגיז גם אם אתה סתם אוהב את המשחק ולאו דווקא אוהד את הקבוצה המקופחת, והשאלה החשובה היא למה השופטים, שערוותם נגלית לעין כל מידי פעם, לא נעמדים בחזית המאבק להכנסת אמצעי עזר אלקטרוניים.

איציק 20 בינואר 2013

שלא יקחו להם פרנסה. תזכר איך רואי חשבון היו נגד הכנסת מחשבים, עובדי מפעלים נגד הכנסת מכונות, ויש הרבה דוגמאות. שינוי כזה מפחיד. יכול לקחת את הפרנסה, כי יתחיל בקטן ובסוף רובוט יחליף שופט לחלוטין. דבר נוסף הוא האנושיות. אנחנו מוכנים לחיות עם טעויות (כל עוד זה לא נגדנו) אבל להמשיך להיות אנושיים. יש אליפות כדורגל לרובוטים, האם אתה צופה שפעם יהיו לכך יותר צופים מהקלאסיקו, ממנצ'סטר-ליברפול, דרבי תל-אביבי? האם אתה חושב שמרוצי מכוניות ללא נהג יוכלו להביא יותר ריגוש מפורמולה 1? אם כן, אני מניח שזה לא יהיה בימי חיי.

אזי 20 בינואר 2013

אבל זאת לא העבודה שלהם.
ואל תשווה שופט לנהג מכונית.

האם תמשיך להנות ממרוצי פרומולה אם במקום הליצן שמנופף את הדגל המשובץ תנופף מכונה?
אני נוטה להאמין שכן…

איציק 20 בינואר 2013

עלית על הבעייה, אם מה שאתה טוען נכון (אני מניח שכן). זו צריכה להיות העבודה שלהם, כמו ב-NBA. הם צריכים לקבל שכר הוגן ולהקדיש את זמנם לשיפוט, כלומר הכנה פיזית, פסיכולוגית, הכרת הקבוצות, ידיעת החוקה (כמובן). אנחנו מצפים שהשחקנים יהיו מיקצוענים ושזו תהייה העבודה שלהם. למה שלא נצפה מהשופטים לאותו דבר.
אם נפנוף בדגל משובץ שקול לשפיטה בכדורגל אז מצבך חמור :-) האם תרצה שרובוט יחליט מתי לעצור את המרוץ?

אזי 20 בינואר 2013

כן.
ניפנוף בדגל משובץ בהקפה הלפני אחרונה של רכב
משול להנפת דגל במקרה של נבדל.

על פאולים אפשר להתפלפל

איציק 20 בינואר 2013

מה שתגיד :-) רק את מי יקללו אם יהיה ממוחשב? את מפתחי התוכנה או המפעיל?

אזי 20 בינואר 2013

בתור מפתח (לשעבר), אני יכול להגיד לך שבכל הבאגים המשתמשים אשמים!

איציק 20 בינואר 2013

כן, אני מכיר את הטיעון. הוא נפוץ בקרב היהדות החרדית. הם טוענים שהמפתח הגדול שלח הוראות הפעלה של היקום רק אנחנו לא מפעילים נכון ולכן יש את כל הצרות :-)
האמת, צודקים, וגם אתה.

אלי הירוק 20 בינואר 2013

הכל נכון.
אבל אם מכבי לא היתה בלוף היא היתה מנצחת אתמול. או את הדרבי. או את חיפה. או סתם לא מפסידה 5 משחקים מתחילת העונה.
העיקר שאתם מבסוטים מהסטייל האירופאי שלכם.
כמו שכבר חזיתי:
מקום שלישי ואוסקר בורח על המטוס הראשון לבלגיה.

דניאל 20 בינואר 2013

אכלו שתו לי לא שרקו לי לפנדל ולא לנבדל וכל מיני דברים כאלו ואחרים לא תופסים פה, אתה עושה מה שאבוקסיס עושה רק במעטפת שונה בשורה התחתונה הפסדנו ולא רק בגלל טעויות שיפוט . השופט לא אמר לעטר במתפרצת בהתחלת המשחק לנסות להתחכם ולהקפיץ מעל השוער (שוב קבלת החלטות גרוע עם מלא כישרון ברגליים) השופט לא אמר ליואב זיו לעשות חורים בהגנה והשופט לא אמר לראדי להיות חלש בכל הרמת קרן גם השופט לא אמר לברק לוי לא לשחק על הקרקע ולשחק על כדורים ארוכים . הבנת את הרעיון השופט לא פסל למכבי 5 שערים ופשוט הוסיף לאשדוד גול ולא נתן למכבי להשוות . פשוט היינו פחות טובים וזה קורה אני לא מבין מאיפה הציפייה ההזויה הזאת ממכבי לנצח כל משחק ואני לא מדבר רק על פרשני כדורגל דרג ז' כמו שרף וברקוביץ שמכתירים אלופה וחורצים גורלות כל מחזור , גם פה כאילו השופט הוא הסיבה שלא ניצחונו זאת טעות מאין כמוה לחשוב ככה כי אז אתה לא מסתכל על הבעיות בקבוצה ומנסה לתקן לשבוע הבא כי לפי מה שאתה אומר אם נשחק אותו דבר אבל השופט היה אחר היינו מנצחים וזה תירוץ לילדים במקרה הטוב , ובמקרה הרע לאנשים שלא רוצים או יכולים להתמודד עם המציאות

ניתאי 20 בינואר 2013

איזה כיף של פוסט. איזה יופי. כבר אמרו על מכבי-סל ש"ככל שהם מגיעים גבוה יותר, הבכי בסוף גדול יותר". והנה כמה זה נכון.
אז נכון שזה לא בדיוק מסתדר עם המכביסט הגאה (שדמי) והשחצן (אתה) שיש באתר הזה, אבל מילא. מסתבר שכל מכביסט הוא בסוף גם הפועל קטן.
ולעניין עצמו, אחרי כל הטינופת שזרקת עליו (פורנו? שימפנזה?) גם מכבי (הירוקה) הייתה שבוע שעבר שמצב דומה עם שער חוקי שנפסל ופנדל של נשרק. שם (אחרי עוד ספיגת שער נוסף) זה נגמר ב3 נקודות, אצלכם בים של דמעות. בו הו.
לפחות אוסקר יצא גבר. נקווה שזה לא יחלחל.

נר הלילה 20 בינואר 2013

הטור שלך מזכיר לי למה אני מתעב את המכביזם.
http://www.youtube.com/watch?v=c-9ahtQuY1E

אדם בן דוד 20 בינואר 2013

זה מעצבן כשמאשרים גול מאופסייד. זה מרגיז כשפוסלים גול חוקי. אבל מכאן ועד שחיטה מילולית של בחור שללא הוכחה אחרת פשוט טעה- זאת קפיצה מוגזמת. אני נהנה לקרוא את טורים שלך למרות הרצון המוזר הזה שלך שהאלה עם החולצות הצהובות ינצחו. אבל הטור הזה קצת לא במקום.

תולעת 20 בינואר 2013

ההתעקשות של אוסקר לשים את עטר באגף ימין והחולשה המופרכת שלנו במצבים נייחים (משני צידי המגרש) הזיקו לנו הרבה יותר מהדפקטים שניהלו את המשחק.

martzianno 20 בינואר 2013

לא הלכת רחוק, הא?
להלבין ככה פניו של בנאדם ואת פרנסתו, מבלי שיש לו יכולת הוגנת להשיב (ולא, התגובות פה זה לא יכולת הוגנת להשיב) על במה מאוד מכובדת שניתנה לך (מאיזשהי סיבה).

וכל זה בגלל מה? כי פסלו לכם שער חוקי?
פעם ראשונה שלך בכדורגל?
למה, כל פוסט שלך כאן זה מאסטרפיס?

טל בן יהודה 20 בינואר 2013

מרציאנו,

לגבי השאלה האחרונה שלך… מה לא?

וכמו שכתבתי, "אם שוקי קודיש לא סובל את החום, שייצא מהמטבח".
הוא בחר ביודעין מקצוע שמושך אש… המשחק אתמול הזרים להבות לכיוונו ובצדק.

ואם אני כתבתי את דברי כאן, לא ברור לי למה תגובה כאן תהיה לא הוגנת…

אמיר נ 20 בינואר 2013

כנראה שאין גבול לחוצפה,

כזה טקסט בכייני ועלוב נפש פשוט מבזה את האתר, כדאי שתתמקד בקבוצת החלומות שלכם בכדורסל שעשתה לנו עונג שבת אמיתי. מעניין אם אתה עדיין חותם על מאמרך מתחילת העונה שבלאט יכול לבנות קבוצות עילית גם מנגרים מדופלמים.

אשר למשחק אמול אז אתם לא הקבוצה הראשונה ולא האחרונה שטועים נגדה אם הייתה קבוצה גדולה הייתם מנצחים ולא מבלבלים את השכל בבכיינות שמתאימה לאלמנה מלודז'.

עופר פרוסנר 20 בינואר 2013

בכיין

מיכאל 20 בינואר 2013

הפסדנו כי היינו גרועים… יש איזהשהוא לחץ על השחקנים במשחקי חוץ – לא ברור למה… חסר מאוד שחקן שיודע להוביל את הקבוצה גם כשהולך קשה.
ראדי, שלדעתי הוא השחקן הכי חשוב שלנו השנה, ביחד עם ייני,טיבי ועטר, לא הגיע למשחק. בדיוק כמו נגד חיפה בחוץ. וכמו בדרבי. כשהוא חלש – כל הקבוצה חלשה.
עטר, למרות שנותן עונה אדירה – עדין לא לוקח את המשחקים האלה. אין מה לעשות. מי מנסה להקפיץ מעל השוער במשחק כ"כ חשוב במצב של 0-0, רק מסי ורונאלדו…
מאוד מתסכל שהשופט זיין אותנו אבל מה אנחנו הפועל?? אנחנו צריכים לנצח גם כשהשופט דופק אותנו. ואם פסלו לנו גול אז לתת 3 אחרים.
כרגע, לצערי, אנחנו לא שווים אליפות. חסר מאוד מאוד מישהו להוביל את הקבוצה גם כשלא הולך. זהבי מאוד מתאים למרות שאני אישית לא סובל אותו. בנו על גונזאלו ועכשיו הוא בכלל לא בסגל…
חוץ מזה, אוסקר חייב ללמוד להגיב למשחק ולא להתעקש כשלא הולך. החילופים אתמול היו גרועים וההצבה של עטר בצד ימין הייתה לא ברורה…
נקווה לטוב.

מכביסט ותיק 20 בינואר 2013

למטומטמים שהגיבו כאן בביקורת לכותב אם אתם טינופות הפועל הרי לכם אין זכות תגובה אלא רשאים אתם רק לשלוח אותנו למשרפות. אם אתם המלוקקים המדושנים של מכבי שרק מכים עצמם עד זוב דם כמו השיעים של חיזבללה ומאשימים את הקבוצה בכל הרע, הרי אתם מטומטמים בדיוק כמו שהטינופות של הפועל אומרים עליכם.

א 20 בינואר 2013

פששש,
קרנבל של מלים.אין ספק,ייצגת בתגובה הזאת את ההגיון המכביסטי ורהב מילולי נרחב.
הפועל טינופות ששולחים למשרפות והכל בגלל שמכבי בוכים על הקוון.
כל הכבוד טל,יש פרי לטורך.תגובות אוהדות כאלה הם בטח מה שרצית לקבל.

איציק 20 בינואר 2013

א,
אתה עושה משהו לא יפה. התגובה של מכביסת ותיק, אין לה דבר וחצי בדר עם מכביזם או כל אגודה אחרת (נסה לשלוח את תגובתו לשימעון או למיץ' ולבדוק האם הם מזדהים עם דבריו). תגובתו היא בושה בכול קנה מידה (אני כבר ממתין להשתלחותו עלי). מצד שני, אתה יודע שטל והפוסט שלו אינו הגורם לתגובה הזו, לא עודד אותה, ואם הוא לא יגיב כאן וינבל את הפוסט בתגובתו אז הוא יעשה זאת בפוסט אחר. יש פה מספיק מגיבי מכבי, ואף אחד לא בגיב בצורה זו. אין טעם סתם להצית אש במקום שי גפרור שצריך לדרוך ולכבות אותו.

סנטה37 20 בינואר 2013

זה כזה מגניב שאתה "ותיק" ומתבטא בצורה כ"כ קולחת ומבריקה
מדהים
בן כמה אתה אדון ותיק? רחמיי עליך

עדידס 20 בינואר 2013

א. טור נחמד – מביע רגש שטל מעולם לא הסתיר….
ב. רק מכבי אשמה שלא ניצחה.
ג. על טעויות שיפוט יבכו – עד אשר יתנו זכות לערער עם טמבליזיה תוך כדי משחק כמו בטניס (challenge).
ד. טל לא טען בטורו שבגלל הכוון לא ניצחנו או בוכה על כך, הוא בסך הכל טוען שקונדישון לא צריך לעבוד בתור כוון – זו זכותו לומר זאת כמו שזכותכם לומר לו שהוא מדבר שטויות…

גלעד 20 בינואר 2013

טל,
אפתח ואומר למרות שאני לא מאוד אוהב את אוהדי מכבי ת"א (בלשון המעטה), את הטור שלך דווקא אהבתי לקרוא, אבל עד היום.
אני מבין שאתה "צוחק" כאן ו"מוציא תסכולים" על המשחק אתמול.
אני מצטער אבל מה שעשית פה לא יעשה בשום מקום, אם אני שוקי, הייתי מוציא נגדך תביעת דיבה. זה לא משנה אם הדברים נאמרים בצחוק או ברוח טובה, בצורה שהם נאמרו ובטון הכתיבה שלך אתה בעצם יוצר כאן התלהמות חסרת פרופורציות ומגעילה, שיכולה להסב נזק בשל הבמה מעליה היא נכתבת.

לערוץ 5, אתם בד"כ מאוד ממלכתיים כיאה למעצבי דעת קהל בתחום שאגב יש לו פוטנציאל להשלכות חיוביות מאוד או שליליות מאוד תלוי איך לקוחים את זה. צר לי שאפשרתם לפוסט גועלי כזה לעלות. אני חושב שחופש הדיבור אינו מצדיק את האמירות כאן.

טל תתבייש לך, אני מצפה ממך להתנצלות בפני שוקי ושתיקח הרבה יותר אחראיות על מה שאתה כותב.

אגב מספיק כבר עם הבכיינות אכלו לי שתו לי. מכבי ת"א לא קופחה יותר מכולם וגם לא זוכה יותר מכולם לאהדת השופטים או ההתאחדות או כל גורם אחר, נכון לא תמיד יש היגיון או שהאיזון לא בהכרח מורגש. אבל בבקשה אתה רק גורם לספורט להיות עוד פחות ספורטיבי ממה שהוא ביציאות כאלה!

תומר חרוב 20 בינואר 2013

ככה אתה מלכלכך על קוונים? גם פרוסנר היה קוון.

והאמת שאני מסכים עם המבקרים לטור הזה. גם נתניה נדפקה אתמול מהשיפוט(ועל ידי שופט שדופק אותה שנים) אבל זה מגוחך להתלונן על השיפוט. דבר ראשון, הוא טעה וזה יכול לקרות. דבר שני, השופטים הישראלים באמת לא מקבלים את מרבית התנאים כדי להתמקצע ולהיות טובים. אני לא מדבר על טכנולוגיה(שלה אני מתנגד) אלא על בסיס למקצוענות. שיתחילו לשלם להם רבע ממה שמשלמים לשחקנים ואז אולי יצפו מהם לקצת יותר.

איציק 20 בינואר 2013

תומר,
תראה לי שופט ספרדי בכיר שמקבל רבע מהשכר של מסי/רונאלדו או אפילו קסיאס:-)
לא מציאותי, אבל הכוונה נכונה ביותר.

עדי אבני (הרבי מיעוטו) 20 בינואר 2013

למה אתה מתנגד לטכנולוגיה?

MG 21 בינואר 2013

עדי, תומר יענה בשביל עצמו, אבל אני אכתוב שאני מתנגד לכל דבר שיפגע בשטף המשחק, שהוא חשוב הרבה יותר מנכונות השיפוט (לא מבחינה ספורטיבית, אלא מבחינת הפופולריות שלו).
הווה אומר, שטכנולוגיית קו השער, או שבב בנעלי השחקנים לאיתור נבדל הם מצוינים (או כל דבר אחר אוטומטי). אני מתנגד לכל דבר אחר שיגרום לעצירת המשחק, כגון "צ'אלנז'" וכו'

amitpros 20 בינואר 2013

האמת,דווקא העובדה שהוא כבר קוון 15 שנה ועד עכשיו לא שמענו עליו בכלל,מראה שהוא כנראה עשה עבודה די סבירה.אבל זה בהחלט מרגיז שהשופטים דופקים אותך,איו ספק.

האמת,דווקא העובדה שהוא כבר קוון 15 שנה ועד עכשיו לא שמענו עליו בכלל,מראה שהוא כנראה עשה עבודה די סבירה.אבל זה בהחלט מרגיז שהשופטים דופקים אותך,איו ספק.

האמת,דווקא העובדה שהוא כבר קוון 15 שנה ועד עכשיו לא שמענו עליו בכלל,מראה שהוא כנראה עשה עבודה די סבירה.אבל זה בהחלט מרגיז שהשופטים דופקים אותך,איו ספק.

האמת,דווקא העובדה שהוא כבר קוון 15 שנה ועד עכשיו לא שמענו עליו בכלל,מראה שהוא כנראה עשה עבודה די סבירה.אבל זה בהחלט מרגיז שהשופטים דופקים אותך,איו ספק.

האמת,דווקא העובדה שהוא כבר קוון 15 שנה ועד עכשיו לא שמענו עליו בכלל,מראה שהוא כנראה עשה עבודה די סבירה.אבל זה בהחלט מרגיז שהשופטים דופקים אותך,איו ספק.

:)

איציק 20 בינואר 2013

קיבלת עונש מהמורה לכתוב 5 פעמים משפט זה?
:-)

amitpros 20 בינואר 2013

ממש לא
כתבתי אותו 5 פעמים בשמחה רבה :)

D! בארץ הקודש 20 בינואר 2013

טל, לצערי עוד פוסט מביך שמתעסק בדברים הלא נכונים.

המיקום של עטר על המגרש, ההבדל ביכולת שלנו בין משחקי בית למשחקי חוץ

והלבנת פנים של איזה בחיור אחד שקיללתי אתמול במשך שעה מול המסך בבית.

GA'02 20 בינואר 2013

אכלו לי,שתו לי,פסלו לי שער חוקי חחחחחחחחחאם זה לא היה מצחיק זה באמת היה מצחיק (כן מצחיק).

תרשה לי לגחך עליך ולהגיד לך שאתה בן אדם קטן,אבל ממש קטן.לקחת פה בן אדם ושחטת אותו שחיטה לא כשרה.הקוון הזה (כפרה עליו!) עשה טעויות באמת נוראיות,אבל מפה ועד לטור הזוועתי הזה…

להיות קוון זה קל? לרוץ על הקו וזהו??? חמור.הנבדל של אתמול היה באמת ברור גם לסבתא שלי אבל ברוב המקרים הקוון צריך להיות בשיא הריכוז כדי לראות את רגע המסירה ואת שחקן ההגנה האחרון,וכן לדעתי זה קצת הרבה קשה (שוב פעם אתמול זה באמת היה קל)

אבל בקיצור זבש"ך!!! יניב יניף צלחת בסוף השנה!

גהנום מתחיל ב ג'

צהובה 21 בינואר 2013

מגיבים יקרים תפסיקו להתייפייף. כולם מתלוננים על טעויות שיפוט (ובצדק) ובתכלס אם כותב הטור היה אוהד של הקבוצה שלכם הייתם מהללים את הטור ובמיוחד את הכותב (המוכשר) שלו. חוצמזה, זה נשגב מבינתי איך אוהדים של קבוצות אחרות מרשים לעצמם להתלונן שזה טור סובייקטיבי. ברור שאם כתוב בכותרת "יומן אליפות צהוב כחול" זה טור ד-ע-ה מכביסטי לחלוטין!
(עד כאן מרמור)
טל – טור שנון ומבדר כרגיל, ואפילו חידשת לי כי לא הכרתי את החוק של פיפ"א (הגוף הכי חסר תועלת בעולם) שיש לתת יתרון להתקפה.
זה אפילו עוד יותר מקומם כי אם נותנים לשופטים וקוונים ישראלים לשפוט משחקים בינ"ל, אז על אחת כמה וכמה הם צריכים לדקלם את החוקים האלו מתוך שינה.
לא פעם ולא פעמיים נכחתי בדיון על האם צריך להכניס מצלמות או HAWK EYE לכדורגל (כן!), ונדמה שעם הזמן יותר ויותר אוהדים מחזיקים באותה דעה (שכן!) והגופים הרלוונטים מנסים בכל הכוח למנוע את זה. הייתי שמחה אם היית מקדיש טור לעניין (או שמישהו אחר כבר עשה את זה), בעיקר כדי לדעת אם יש סיכוי שיום אחד נראה כדורגל יפה ונטול טעויות, כי כמו שידיד שלי אמר – ככל שרמת הכדורגל עולה והמשחק נהיה יותר מהיר, כך יש יותר סיכוי לטעויות שיפוט (וכפי שראינו השופטים לא עולים ברמתם בהתאם).

נופר קודיש 29 בינואר 2014

אבא מספר אחד בארץ אתם אנשים כולכם אנשים מסכנים בואו נראה אותכם עושים את זה תתביישו לכם אחד אחד מה חסר לכם כתבות אז אתם מחפשים על מי לכתוב ואנשים מסכנים גועל נפש כולם ידיים לדבר אתה פעם היית במקום הזה לא אז אין לך זכות לדבר בכלל תתביש לך יבן אדם זבל יאיש גועלי תחפש לעשות על עצמך כתבה על אנשים שלא עשו כלום כולם אוהבים אותו בן אדם תותח והוא יכול ללכת בראש מורם ולצחוק עליכם מחתיכת מסכנים אתם לא תצליחו להוריד אותו מכלום אבא שלי מספר אחר נשוי עם ילדים אבא למשפחה מדהימה ואתם תתביישו לכם עלאק אתם לא מכירה אותו על תדברו יזבלים

Comments closed