פרוות ורולקסים נצפו בנוקיה

ומי היה מאמין שהם לא לבשו צהוב?!

אם כולם מסכימים ש"תמונה שווה אלף מילים", אז אני מפנק אתכם בטור ארוך של 5000 מילה.

במהלך גמר הגביע שהתקיים בהיכל נוקיה, הצלחתי בתעוזה רבה לתפוס במצלמתי המשוכללת (אייפון 4) תמונות פפראצי של אוהדים ירוקים יוצאים, שומו שמיים, לפני שריקת הסיום. כן כן, בדקה האחרונה כשחיפה ומכבי החליפו סלים וזריקות עונשין, היו אוהדים שהחליטו לנטוש.

עד עכשיו חשבתי שמדובר בפריטים ייחודיים המגיעים בצבע צהוב בלבד. מי ידע שפרוות ורולקסים בהיכל נוקיה מגיעים גם בירוק…?


מסרב להאמין שלא מדובר באוהדי מכבי…

אתם קולטים את רעידת האדמה שמתרחשת כאן?

אני נשבע שהתמונות לא עברו "פוטושופ"…

———————————————————————-

ובכל זאת מספר מילים על חווית כדורסל נהדרת. אני מעדיף משחקים מן הסוג הזה אל מול המשחק שהתקיים בגמר הגביע של שנה שעברה מול ראשון לציון, שלקח לאבי שניות ארוכות להיזכר שהוא נכח בו בכלל. אין ספק שאת המשחק הזה מול מכבי חיפה ואוהדיה הוא כבר לא ישכח.

הנה תמונה אחת אחרונה שמכילה סוף טוב:

ואם אתם רוצים לקרוא את ה"לפני" מפיו של אוהד ירוק, אתם מוזמנים לעשות זאת כאן:  רק לא לצאת סימפטיים (לא עזר, זה בדיוק מה שקרה).

מה עם מקל
טסות כמשל

82 Comments

קורא אדוק 8 בפברואר 2013

טור של מכביסט טיפוסי. תחפש את הטפל ולא תתמקד בעיקר. תסתלבט על היציאה המוקדמת ולא בסיבות מאחוריה

ככה זה כשאין באמת כדורסל בארץ כי הענף מת והוא שקר אחד גדול ואין רמה איכותית או תרבות עידוד או עניין אמיתי וכמות גדולה של אוהדים שרופים. ככה זה שקבוצה אחת שולטת בענף בצורה כזו דומיננטית. ככה זה שבשביל לגנוב אליפות ממכבי המציאו את המושג המביך כל כך של פיינל פור
הכדורסל בארץ הוא בדיחה אחת גדולה

אבל זה בסדר,מספיק טוב יהיה לראות את מכבי כושלים ביורוליג כי אין להם באמת כסף להגיע לרמות הכי גבוהות
מבטיח לך שגם אז תראה הרבה פרוות ורולקסים
ושההנהלה המגעילה של מכבי תמשיך לגרש את אחד המאמנים הטובים באירופה מחוץ למועדון
אתם תהיו כשלון טוטאלי באירופה בלעדיו ללא ספק.

יואב 8 בפברואר 2013

5.
שניים יותר מיונייטד.
שלוש יותר מיובה.
אחד יותר מבאיירן ואייאקס.

חמש יותר מכל השנואים המקומים.

אדוני מלך.

עופר פרוסנר 8 בפברואר 2013

יש לך גם תמונות של העידוד מלפני שהם יצאו? מאיפה שאני ישבתי, רוב המשחק הסתכלת עליהם.

בכל מקרה, זו מכבי תל אביב בשבילך – עסוקים בצד השני יותר מאשר בעצמם למרות שהם אומרים משהו אחר. ניחא, באמת לא נשאר מה לעשות ואין יותר כסף לפרוות ולרולקסים כי שנינו יודעים לאן הכסף הלך.

amitpros 8 בפברואר 2013

טל
האמת כל הכבוד,איך קבוצה עם עשירית תקציב ניצחה ועוד במגרש הביתי של היריבה!!

MOBY 8 בפברואר 2013

שוב לא הצלחנו להזיז את המאזן שלנו מה-0 אולי בפעם הבאה….
במשחקי האילו בראש שלי היה אילו רק היינו מגיעים למשחק 20 דקות קודם.
חוץ מהתמונות הנחמדות (שכחת את זה שהמגרש נמצא 60 דקות מהבתים של רוב האוהדים ולחלקם יש ביה"ס מחר. ולא 20 דקות הליכה מיד אליהו.
חבל שהמשחק הוא באולמה הביתי של אחת הקבוצות היה לאולם בסופו של דבר השפעה.
צילמת גם את האוהדים האחרונים לצאת? גם הם היו ירוקים כבר לא ילדים עם השאלה מתי נגיע שוב למעמד הזה? פשוט נשארו לחכות שכל הפסיכים עם הרולקסיםהפרוות וחוסר תרבות הנהיגה והחניה יתרחקו משדה הקרב (הכביש).

רועי 8 בפברואר 2013

אני מניח שכל המגיבים כאן יזעקו לשמיים על חוסר הצדק, אם וכאשר גמר גביע האליפות ייערך ברוממה, אצל הקבוצה שכנראה לא תסיים במקום הראשון, בעוד שהקבוצה שעבדה כל השנה כדי לסיים ראשונה על מנת שיהיה לה יתרון כלשהו במאבקי האליפות לא תארח את המשחק. נכון ? הרי אתם כולכם נורא ספורטיבים.

MOBY 8 בפברואר 2013

אם וכאשר……
בינתיים כנראה שאנחנו מפחדים…
(על מנת להבהיר לאלו שלא חושבים כמוני פשוט לא מאמינים)

MG 8 בפברואר 2013

תבסתכל על זה כפיי-בק על השנה בה חולון סיימה ראשונה ומכבי ת"א אירחה.
ושוב אני חוזר ואומר (ואין לי בעיה להמשיך עם זה עוד שנים) – משחק האליפות זו שיטה מחורבנת, ברם כל עוד מקומה של מכבי ת"א ביורוליג מובטח משחק זה חייב להתקיים.
המשוואה פשוטה: ויתור על היורוליג=חזרה לסדרות.
אם מכבי ת"א כ"כ בטוחים בעצמם וכ"כ חשובה להם הספורטיביות, איני מוצא סיבה למה יותרו על הצעה זו (ואוי למי שיכתוב לי שהיורוליג לא יהיה מוכן לקבל את האלופה הישראלית באשר היא).

איציק 8 בפברואר 2013

MG,
למרות האוי, אני כותב זאת!!!
זו לא שאלה של מוכנה או לא, זו שאלה של מעדיפה מסיבות מיתוג וסיבות כלכליות.
לא היתי כותב זאת אם זה היה גביע אירופה לאלופות כמו בשנות ה-70, 80, 90. שם חייבת להיות האלופה!!! אני לא בטוח שזה היה גוף למטרת רווח. יורוליג כן. זה הבדל משמעותי שאתה כל פעם מתעלם ממנו, או לפחות לא מוכן לקבל אותו.

MG 8 בפברואר 2013

אתה מתכוון שאתה מתעלם ולא מוכן לקבל את זה שהקבוצות לא מוכנות להשתחוות בפניך (ושאר אוהדי מכבי ת"א) ובפני שמעון מזרחי.
התראה מה אתה כותב כל פעם מחדש – למכבי ת"א מותר לשנות את חוקי המשחק ולקבע את מעמדה ביורוליג, אבל לקבוצות אסור לשנות את כללי המשחק ולשחק משחק יחיד על האליפות.
זו המשוואה. יש לך אפשרות לקבל אותה או לדחות אותה, אבל היא לא תשתנה!
כל אחד דואג לעצמו. הקבוצות יכולות לכעוס על עצמן שהן לא הצליחו לקבוע את מעמדן ביורוליג (אוי, רגע, אבל הנציג שהיה אמור לייצג את כולן באירופה היה…נו, איך קוראים לו? אההה, שמעון מזרחי!) ומכבי ת"א יכולה לכעוס על עצמה שהיא לא מצליחה לשנות את שיטת האליפות בליגה.
ככה זה, אף אחד לא רואה מעבר לקצה האף שלו והמצב של הכדורסל הישראלי ממשיך להדרדר.
וכמו שחיים אוחיון אמר כשמכבי ת"א איימה לפרוש מהליגה: "שלא יהיו בטוחים שהם ירצו לחזור יהיה להם לאן…"

איציק 8 בפברואר 2013

MG,
זה ממש לא מדויק. מכבי לא קובעת את החוקים.
1. ביורוליג זו הנהלת היורוליג, ג'ורדי וחבריו.
2. בליגה יש איגוד הכדורסל ויש מנהלת.
בשני המוסדות למכבי במקרה הטוב יש קול אחד. אתה שוכח כמובן לציין כמה שימעון מזרחי התגייס לעזור לקבוצות אחרות באירופה, ולא פעם אחת, למרות שלא היה חייב. אתה לא מציין שכל פעם יש הרבה מנהלים שרוצים לשנות שיטה ומאיימים וכשמגיע עניין ההצבעה הם לא עושים כלום. לגבי שיטת הפינל פור, גם הפועל ירושלים וגם גליל נגד השיטה, והם לא מחובבי מכבי. קל לזרוק הכל עליהם אך זה לא הוגן.
ובבקשה אל תכניס לי מילים לפה. אני רואה איך אתה מגיב כשעושים לך זאת. ואני כן חושב שמעמדו של מזרחי הוא מעמד שהושג בזכות, למי מהמנהלים הגדולים של הליגה יש עוד מעמד באירופה שבכלל ידברו איתו? וזה לא קשור להשתחוות, כמו שלא מדובר על השתחוות בפני פרס, אבל כנראה למילה שלו בעולם יש יותר משקל מאשר לנשאים האחרים שהיו לנו או פוליטיקאים אחרים (ואני כותב זאת למרות שאני לא נמנע על חסידיו). כנראה ששימעון זכה למעמד זה כיוון שעשה משהו (ולא רק דברים שלילים או בלתי חוקים/מוסריים).
אם מכבי תחליט לצאת מהליגה, אז אף אחד לא חייב לקבל אותה. אני לא מבין את הטענה בכלל. מכבי לא מאיימת, היא אומרת את דעתה/ מחשבותיה ואוחיון את שלו ומה פה לא בסדר? אם כבר מדברים על זה, אני חושב שלא רק מכבי צריכה לצאת מהליגה כי אם גם ברצלונה, צסק"א ועוד כמה מהליגות שלהם ולהקים ליגה אירופאית מקצוענית, דמוי NBA עם ההתאמות הנדרשות, אבל זה סיפור אחר.
אתה מערבב מין שאינו במינו, מה הקשר בין השתתפות ביורוליג לפינל פור? כיוון שזה קיים ביורוליג אז ככך זה צריך להיות בארץ? למה? כיוון שככה קל יותר לגנוב אליפות? וכן, אני כותב לגנוב, ולא כותב ממכבי, כיוון שבשנים רעות מכבי יכולה להיות זאת שתגנוב. זו גם גנבה ביורוליג והלואי וישנו, רק שם אין לי את דה-באזר כדי שאביע את דעתי ואהנה מכך ;)
דרך-אגב, החוק הרוסי, או חוק 4 זרים הוא בניגוד לדעת מכבי. מכבי רצתה ללא הגבלת זרים כלל. נו, החליטו בניגוד לדעתה והשמים לא נפלו. ככה זה בהצבעות, לפעמים מפסידים. אותו דבר עם הפינל-פור, מכבי היתה נגד ו… אז על איזו השתחוות אתה מדבר?
ההתדרדרות בכדורסל הישראלי הוא לא בגלל מכבי כי אם למרות מכבי. אם כבוצת כדורגל בינונית ומטה בארץ מצליחה לגייס יותר כספים מתקציב מכבי בכדורסל, אז בטח יש עוד המון כסף שמסתובב ובעלי הקבוצות לא יודעים או לא רוצים להתאמץ לגייס. כולם אומרים שעם רבע תקציב של מכבי אפשר להרים כבוצה שתתמודד מולה, אני חושב שתקציב זה לא בשמים והרבה יותר. לא כל החולות הרעות במדינת ישראל, בספורט הישראלי ואפילו בכדורסל הישראלי הם בגלל שמעון. אם זה היה כך אז היה קל לפתור את זה.
כן, אני לא מכניס מילים לפיך, אתה לא כתבתה שהכל באשמת שמעון/מכבי, זו רק הרחבה למה שהשתמע מהטקסט.

MG 8 בפברואר 2013

איציק, יש לך פער כבד בעובדות.
מכבי ת"א כדורסל היא ביי-פאר קבוצת הספורט עם התקציב הגבוה בארץ (אולי, אולי, חוץ ממכבי ת"א כדורגל).
אתה לא מבין שאין שום ערבוב!
זה הולך ביחד. זו עסקת חבילה.
איך זה שרק אנשי מכבי ת"א לא רואים את הקשר וכל השאר אומרים זאת בריש גלי ובראש חוצות. כולם אומרים שכל עוד מכבי ת"א מקובעת ביורוליג הם בעד משחק אליפות, אז למה אתה אומר שאין קשר? זה עוזר לך לקבל את האחד, אבל לא את השני?
אתה מוזמן לבדוק מתי החלו דיברים על משחק אליפות ומתי זה החל – אני חושב שאתה לא זקוק לרמז כאן.
וכמובן, שבאופן אלגנטי למדי, התעלמת מהתגובה השניה שלי על מה עדיף לכדורסל בארץ בטווח הארוך.

איציק 8 בפברואר 2013

MG,
אני לא מתחמק מכלום. אם נלך למספרים אז מכבי מצהירה שהתקציב שלה, הכל כולל הכול הוא 20 מיליון דולר לעונה, שזה פחות מ-80 מליון שקל לעונה. אני מניח שיש הרבה יותר מקבוצת כדורגל אחת בארץ עם תקציב גדול יותר (אבל זה ניחוש).
אני לא בודק מתי התחילה שיטת הפינל-פור כי זה לא חשוב לדיון, השאלה האם זה נכון או לא היא החשובה. לדעתי היא לא נכונה בשום מקרה. זה שהרוב אומרים אחרת זה לא אומר שאנה טועה, אך יתכן גם כך. בכול אופן, המנהלת הצביע לטובת הפינל-פור וכך זה יהיה עד שהמנהלת לא תחליט אחרת. אני מקבל זאת גם אם איני אוהב זאת. האם תוכל להראות לי יתרון אחד לשיטה של הפינל-פור שהוא ראוי מבחינה ספורטיבית ומשתלם כלכלית? גם הטענה שכולם בעד הפינל-פור כל עוד מכבי משורינת ביורוליג לא נכונה. ראה מה אמרה הנהלת הפועל ירושלים והנהלת הגליל.
עכשיו אתייחס לחלק השני. אני מקבל את בחלק הראשון שאתה דואג לכדורגל הישראלי גם אם זה יפגע בגדולות, אבל עדיין יש לך מספר טעויות:
1. הטענה שחיוב שיתוף הצעירים והקטנת כמות הזרים טובה לכדורגל אינה מובנת מאליה. אני חושב שיש הרבה צעדים קודמים. אני גם מאמין שישראלי טוב ישחק למרות הזרים; ישארלי בינוי עולה כספית יותר מזר ברמתו ומכביד על תקציב הקבוצה ומקשה על תפקודה; זר טוב שממנו יכולים ללמוד השאר הוא נכס (ראה אוברוב או זאוטאטס – כך כותבים אותו?). קבוצה שמביאה זרים על-הפנים זו בעייה שלא קשורה לכמות הזרים כי אם לסקאוטינג ראוי וכשל בקבלת החלטות. אותו דבר קורה עם קניית שחקנים ישראלים. ראה שחקן ישראלי איזה חוזה מקבל אחרי סיבוב בחול ללא קשר להצלחתו.
2. ההנחה שאני רוצה ברעת הענף כיוון שאני רוצה בהצלחת קבוצתי זה זילזול בי. אני חושב שהשיקולים שלי לא יותר צרים משלך, רק לי יש הצעות אחרות משלך. אני למשל היתי חוזר לליגת מילואים אך במתקונת אחרת, למשל קבוצת בת בליגה נמוכה. לדוגמא, שמרמורק תהייה קבוצת בת של מכבי חיפה, ויאושר למכבי חיפה בכול שלב להעביר אל ומי מרמורק שחקנים במהלך השנה. באופן זה שחקן פצוע יוכל להיכנס לכושר שם, ושחקן שהתחיל את העונה במרמורק, אם יצטיין יוכל לעבור לשחק במכבי חיפה. כמובן שצריך לעבוד על הלוגיסטיקה, אבל העיכרון ברור. לדעתי זה הרבה יותר יעיל מהגבלת הזרים וחיוב שיתוף הצעירים. גם בכדורסל לדעתי זה צריך להיות. הגבלת זרים לעומת זאת, אני לא בטוח, ותמיד השאלה מהו הסף. כך לדוגמא קבוצה בחירה כמו ריאל מדריד בכדורגל. כמה זרים יש שם? כמה ספרדים יש בהרכב? האם זה פגע בליגה הספרדית? האם זה פגע בנבחרת הספרדית? האם הזרים פוגעים בנבחרות איטליה, גרמניה, הולנד, צרפת, בלגיה (בה יש לנו מושבה)? זרים זה תרוץ לחוסר השקעה בתשתית הנוער!!! אם צריך לחייב זה את הייחס הרציני יותר למחלקות הצעירים. שכל קבוצה בליגת על לא רק תחזיק קבוצות ילדים ונוער, כי אם לחייב אותם למסגרת שגם להם יהיה מאמן כושר, תזונאי, בדיקות רפואיות, עזרה בלימודים (שלא יהיו אנאלפבתים בסוף הקרירה). אחרי שזה יקרה, בעיית הזרים תיפתר לבד. הטיפול בנוער נכון גם לכדורסל וגם לכדורגל.
3. לגבי הסעיף האחרון, זה לא קשור למה שאני חושב. כמו שכתבתי, אם זה היה גביע אירופה לאלופות, חד משמעית האלופה צריכה להיות. אבל זה מודל אחר, אשר בראש ובראשונה מודל כלכלי ובו חוקי משחק אחרים. בגלל זה גם צסק"א משוריינת, וגם כך גם ברצלונה וריאל. יותר ממחצית הקבוצות משוריינות לא לפי מפתח מדינות כי אם לפי האיכות. לכן, אתה לא יכול להכניס למודל זה חוקים חדשים שאתה רוצה. יש אילוצים, ומכבי נפלה על הצד הטוב של האילוצים. אם מכבי תוותר זה לא יכניס את האלופה הישראלית כי אם היא תצטרך להגיע דרך המוקדמות, אם היורוליג יתן לה כרטיס כניסה. את זה היא יכולה לעשות גם עכשיו אם תקבל כרטיס, בדיוק כמו קבוצות נוספות מרוסיה, טורקיה ועוד.

MG 8 בפברואר 2013

איציק, אני ממשיך את השרשור הזה למטה בתגובה חדשה, כי זה כבר די ארוך.

MG 8 בפברואר 2013

ועוד דבר איציק,
בכדורסל אין לי יותר מדי העדפה (אולי קלה להפועל י-ם, אבל אני לא באמת אוהד של אף קבוצה. כל מה שאני רוצה זה את טובת הענף והנבחרת.
אבל בוא נדבר על כדורגל, שם יש לי אינטרס מובהק.
אני בעד להוריד את מספר הזרים ולחייב מספר צעירים מסויים בטופס (18 שחקנים), למרות שזה בבירור יפגע בגדולות ובהצלחה שלהם במפעלים האירופאים, כיוון שאני מבין את התועלת לענף וכך גם לקבוצה שאני אוהד בטווח הרחוק.
אותך מעניינת רק הקבוצה שלך ורק העכשיו.
אני מסרב להאמין שאתה חושב שקיבוע ביורוליג תורם לענף יותר מהאלופה משתתפת.

אני 8 בפברואר 2013

הייתי מת שהפועל ירושלים או גלבוע-גליל ישתתפו ביורוליג, אבל גם עם היורוקאפ הן לא מסתדרות.
אם תשאל את אנשי הקבוצות האלה באיזה מפעל הם *רוצים* להשתתף, די בטוח ש"יורוליג" לא תהיה התשובה. הם יודעים למה הקבוצות שלהם מסוגלות.

משה 8 בפברואר 2013

בתור צופה אובייקטיבי היה תת רמה של כדורסל במשחק, חיפה עשו במכנסיים ומכבי המשיכו את היכולת הירודה.
חוץ מהתואר אני לא מבין מה גרם לך להנות מ"חווית כדורסל נהדרת".

טל בן יהודה 8 בפברואר 2013

ענית בעצמך… אתה צפית כ״אובייקטיבי״.
אני חושב שכל מי שהיה בהיכל היה אומר לך שהוא נהנה.

אלון רייכמן 8 בפברואר 2013

השורה התחתונה היא שהיה אחלה פייט וחבל שחיפה לא לקחה. כי מגיע לה להוציא משהו מהעונה הזו. מכבי יכולה לוותר על גביע אחד. כיף לראות עוד קבוצה טובה בליגה שלנו. נקווה שחיפה ימנפו את המומנטום בעונה הבאה וישתתפו גם במפעל אירופי כלשהו.

MOBY 8 בפברואר 2013

עוד הגיג
בחירת השחקן המצטיין נראית למישהו ראויה.
היתה שאלה מי השחקן המצטיין במשחק…

איציק 8 בפברואר 2013

כן, שון ג'ימס, ולא מקל, כיוון שנדיר וה-MVP נבחר מהקבוצה המפסידה, ונוסיף לזה רבע רביעי די חלש שלו. לבסוף לקח…

טל בן יהודה 8 בפברואר 2013

לגמרי לא הבנתי את הבחירה של סמית׳ והרמתי גבה כשקראו לו לקבל את התואר.

בהתחשב בזה שאמויפי מגיע מהמנצחים, שון ג׳יימס היה ההבחירה הברורה… ורק בגלל הצד ההגנתי. 8 ריב׳, 6 חסימות והתעללות מנטאלית של כל שחקן ירוק שחשב לחדור לרחבה (אולי חוץ ממקל).

MOBY 8 בפברואר 2013

אפשר לדון הבחירה שלך בהחלט יותר ראויה.
אבל אני משוחד

איציק 8 בפברואר 2013

אם אתה משוחד, אתה לא ראוי לעדות ;)

עידוקוליס ליפשיץ 8 בפברואר 2013

טל בן יהודה, אתה הכותב הכי רדוד ב "דה באזר".

טל בן יהודה 8 בפברואר 2013

היי…!

אתה נשמע כמו אשתי

עידוקוליס ליפשיץ 8 בפברואר 2013

טוב, אתה גם מייצג את כל מה שרע באוהדי מכבי תל אביב. אלה שימצאו רק דרכים ילדותיות ומציקות להראות את הדברים. סוג של "אנחנו הכי טובים נה נה בננה".

רוב האנשים כותבים פה על רבדים שונים בספורט, ובכל הקשור למכבי תל אביב אני רואה ממך בעיקר דברים שהייתי מצפה לשמוע מילד בן 14, כשגם הוא רק אומר אותם בלהט הרגע.

נכון, כבר מזמן אני בעיקר נמנע מהפוסטים שלך, אבל הפעם קרה שקראתי ואם כבר ניתנה לי ההזדמנות להיות טוקבקיסט – אתה יכול לקבל את זה בהבנה והשלמה. ואם לפעמים אתה שומע מישהו שמנסה להסביר לך כמה שמכבי תל אביב זה הדבר הכי שנוא בעולם, תיזכר בי ובפוסטים הרדודים שלך.

ששון 8 בפברואר 2013

לא מצליח להבין את אתר שמתיימר להיות בלוג ספורט המוביל בארץ נותן במה לייצור האנטי ספורט הזה.

מכביסט ותיק 8 בפברואר 2013

אני מסכים איתך. גם צריך לחסום אותי מלהגיב. רק לטינופות באדום יש זכות תגובה או להציב שלטי שואה או ללכת עם חולצות משרפות.

אדום עולה 8 בפברואר 2013

אוהדים שמעודדים אחרי הפסד הם לוזרים מבחינתך .
אוהדים שיוצאים לפני הסוף הם גם לא בסדר.

זה לא יומן אליפות , זה יומני היקר של ילד בן 13 עם הרבה קשיים חברתיים .

אורן 8 בפברואר 2013

טל בן יהודה הוא האוהד האולטימטיבי.הוא יבוא לכדורגל רק כאשר הם במקום הראשון.צריך לצלם אותו יושה על הכורסא כאשר מכבי ירדו למקום השני.

טל בן יהודה 8 בפברואר 2013

אורן,

אם עדיין תהיה בסביבה…
אני מבטיח לצלם את עצמי אם וכאשר זה יקרה.
(ואם יש צורך, תזכיר לי)

אורן 8 בפברואר 2013

הוגן מספיק.

מכביסט ותיק 8 בפברואר 2013

בדיוק ככה. "אתם" בירושלים בת"א או בחולון או מעל הקבר של הורי רון חולדאי תמיד תמשיכו לעודד ו"אנחנו" נדרוש מהמערכת להביא לנו תואר כל שנה בכל מחיר אחרת לא יקבלו לא עידוד ולא מכירת כרטיסים. בדיוק ככה. זה מכביזם. בקרוב בכדורגל. מה תעשו אז תקראו לו דון גולדהאר? לוזרים פתטים.

אדום עולה 8 בפברואר 2013

שאלה.
האם מר ב ןיהודה מתכוון להגיע לדרבי ?

udi 8 בפברואר 2013

איזה שטויות אני לא מאמין שבזה אתה מתעסק ושאני עוד הולך להגיב לך על השטויות הילדותיות האלה.
כן הייתי במשחק ואולי תפסת 2-3 אוהדים שהלכו לפני הסוף, אבל זה ממש היה קומץ קטן של אנשים. רוב הקהל הירוק נשאר גם נשאר ועודד עד השניה האחרונה.
בהחלט היית יכול לפרגן קצת לקהל של חיפה שהביא 3000 צופים למשחק חוץ ונתן תצוגת עידוד נהדרת! ושוב אני מזכיר מול 7000 צהובים במשחק בית

איציק 8 בפברואר 2013

UDI,
אני כצופה מהכורסא בבית מאוד נהנתי מהעידוד של אוהדי חיפה, אני רק רוצה להבין דבר אחד: ראיתי חלק מהאוהדים, וראיתי זאת גם במשחקים של קבוצות בארץ ובאירופה, שהם כל המשחק עם הגב למגרש ונראה שכל מה שהם עושים זה מלהיבים את הקהל. מזו האופנה הזו? להגיע למגרש ולהיות עם הגב אליו זה איזה סוג חדש של קטרזיס? מחפש הסברים לתופעה המשונה.

udi 8 בפברואר 2013

איציק,
בדיוק כמו שתזמורת לא יכולה להתקיים בלי מנצח, ככה הגוש המעודד לא יכול לעודד בלי זה שיושב עם הגב למגרש.
הוא זה שאומר איזה שיר שרים, איזה תנועות לעשות, מתי לשרוק בוז ומתי לקפוץ ולהשתולל.
זה אולי נראה קצת פטתי אבל כדי שלא יהיה בלגן בעידוד וכל אחד ישיר מה שהוא רוצה התפקיד שלו מאוד חשוב.

איציק 8 בפברואר 2013

הם מנצחים בהתנדבות או בשכר, הרי את המשחק הם מפספסים?
ד"א, איך הם יודעים מתי לשרוק בוז אם הם עם הגב:-)

udi 8 בפברואר 2013

יש להם עיניים בגב :)
מאחר ואף פעם לא הייתי אחד מאלה אני לא באמת יודע, אבל נראה לי שהם לא משלמים על כרטיסים. ההנהלה דואגת להם.

טל בן יהודה 8 בפברואר 2013

אודי,

יש איזה שהוא חוק שמחייב אותם להוריד חולצה?
(נכון לכל הקבוצות)

udi 8 בפברואר 2013

עשיתם ממני מומחה לאולטראס :)
אני מניח שיש בהורדת חולצה איזשהי הודעה ש – "אנחנו באים לעבודה"
כלומר לא משנה מה מזג האוויר(ובתוך אולם בכלל חם)אנחנו נעודד נקפוץ וניתן את הנשמה.
אז אם מישהו יהיה עם מעיל זה יראה כאילו קר לו והוא לא מתאמץ לא?

וכמובן שהרבה מזה זה גם דאווין.

מאשקה 8 בפברואר 2013

לא נכון, במשחק חצי הגמר ביום שלישי, אני הייתי הרבה עם הגב למגרש ( אולי טוב שכך לפי מה שהתחרש שם ) ודיברנתי את האוהדים לשיר ולעודד, לא הורדתי חולצה :), לא קיבלתי שכר, אף אחד לא מינה אותי לג'וב הזה, ככה אני עושה כל פעם שאנחנו מגיעים למשחקים בנוקיה שהם משחקי גמר.
לומר את האמת אחרי המשחק המשפיל של הפועל ירושלים בחצי הגמר, הרגשתי מבואסת ומעט מושפלת, איך אנחנו האוהדים הוצאנו את קולנו לעודד, ואלה שעל המגרש (השחקנים ) לא הגיעו למשחק, נשארו בשער הגיא.
לא קלה היא דרכנו של האוהדים במיוחד שהם אדומים מירושלים.
לי אין אייפון 5 רק sony ericson t707 חבל שלא צילמתי במשחק חצי הגמר הראשון של מכבי ת"א נגד מכבי אשדוד אל דויד בלאט, איך הוא כל העת במשך המשחק עובר את קו רוחב של המגרש ונכנס פנימה לתוך פרקט על המגרש, אף אחד משופטים לא מעיר לו, רק שעוזר המאמן של אשדוד עבר את הקו השופטים התנפלו עליו.
חוץ מזה, אני אוהבת לקרוא את הטורים של טל בן יהודה, אפילו שפעמים אני לא מסכימה לאף מילה.

כל הכבוד למכבי ת"א שזכו בגביע המדינה.

שיימס 8 בפברואר 2013

אודי, כמו שאמרת זה שטויות – רוב הקהל נשאר ומעודד.
אני חושב שזה מדגיש את מה שעושים לאוהדי מכבי בדר"כ. אולי בדרך צינית זה מה שמשתמע מאחורי מה שנאמר כאן.

מאיר 8 בפברואר 2013

נמאס מכך שכשאין מה להתלונן על התופעה הייחודית והנדירה בישראל:
קבוצת ספורט אשר מנוהלת בצורה מושלמת, ונמצאת תמיד בטופ 20 האירופי, כשברוב השנים היא גם בטופ 8. או אז באים אוהדים המייצגים קבוצות דרג ז' שכל קשר בין מקצוענות, (חוזים כפולים, מישהו היה מתאר לעצמו מה מכבי היתה עוברת אילו היו החשדות נגדה?), יציבות, בחירת זרים נכונה, שיווק יעיל, ומסורת, זרים להם לחלוטין?
האם תוכלו להבטיח שאילו מכבי ת"א לא היתה קיימת מצב הענף לא היה דומה לכדורעף נשים?
האם כל כך הרבה אנשים במדינה היו נחשפים לספורט הנקרא כדורסל?

הטרנד המטומטם של להיות "אותנטי" (שלא לומר (מזרחי אסלי") ולתקוף בצביעות מטפשת, אוהדי רולקסים ופרוות, בלי להתייחס לכך שזה בכלל כינוי שאוהדי מכבי הדביקו לחלק מן האנשים שבאים לנוקיה בגלל שהוא הפך לסמל סטטוס מסוים, (כ, ג"כ כישלון…) ובעיקר למותג השומר על איכותו במשף תקופה כה ארוכה.

לא היה לי ספק אף לפני המשחק, שלו הירוקים היו מנצחים, הרי שהכותרות על המשחק היו עטופות ברומנטיזם של "משחק ענק" "התעלות" "הכדורסל מתקדם" "חוויה ענקית" ואילו כשהצהובים ניצחו, השתנו הזמירות: "משחק משעמם" "הכדורסל מתדרדר" "הכיבוש משחית".

זה כל כך המרמור הישראלי הנפוץ (שדי השתלט כאן על דה באזר) בסגנון שיח נהגי מוניות מתוסכלים בעלי כרס משתפלת, כלפי אנשים שמצליחים בחיים ועושים כסף.

דייויד בלאט וסטנלי פישר, לא יודע למה, שתי אנשים שמסמלים בעיני בדיוק את ההיפך.

שניר 8 בפברואר 2013

אתה יודע , הספורט הזה שנקרא כדורסל משוחק גם במקומות אחרים.
ואתה לא תאמין – אני מקווה שאתה יושב – יש מקום כזה שבו הקבוצות הגרועות ביותר זוכות לקבל את שחקני העתיד הכשרוניים ביותר כדרך הזויה לנסות ליצור איזשהו סיכוי לתחרותיות.
נכתב ע"י מזרחי אסלי , אותנטי.

udi 8 בפברואר 2013

עוד משהו שמאוד הפריע לי אתמול הוא שעת המשחק.
אם כבר קבעתם שהמשחק יהיה בנוקיה בת"א אז למה לא לעשות שעה נוחה יותר( מוקדמת יותר ). איזה חיפאי יקח את הילדים שלו לת"א כשהוא יודע שהכי מוקדם שהוא יגיע הביתה זה 1:00 בלילה??
אני לא רוצה להגיד שזאת החלטה מחושבת מראש כדי שיבואו פחות אוהדים חיפאים אבל זה בהחלט משהו שצריך לדבר עליו.
אני אישית כמעט ולא ראיתי ילדים קטנים ביציעים של חיפה וזה חבל.

מכביסט ותיק 8 בפברואר 2013

ואם המשחק היה מוקדם יותר אז מוצי מקרית ביאליק היה כותב- אם כבר קבעתם את המשחק בת"א מדוע לא לשעה מאוחרת יותר שאבא שעובד עד מאוחר יוכל לבוא עם הילדים שלו.

udi 8 בפברואר 2013

שבע בערב הייתה יכולה להיות שעה ריאלית נראה לי…

מכביסט ותיק 8 בפברואר 2013

בשנת 2013 הכי חשוב זה הרייטינג בטלוזיה. כל אירועי הספורט נקבעים לפי דרישת המדיה השדרת. אפילו ערוץ1 יש לו אינטרס שיראו את הגמר. אין מה לעשות.

מאשקה 8 בפברואר 2013

צודק, לכן משחקי חצי הגמר המשחק הראשון בשעה 18:00 היה בין ת"א לאשדוד, והמשחק השני בשעה 20:45 היה בין הקבוצות הרחוקות יותר חיפה וירושלים. מכביסט ותיק צודק

מאיר 8 בפברואר 2013

ענין אחרון בהחלט, מכבי ניצחה קבוצה שעל הנייר (לא זה הכפול), בפירוש יכלה להיות טובה יותר ממנה, ולולא התפוצצות נדירה בהחלט שכנראה לא תשוב על עצמה של גל מקל, זה גם היה נגמר ב20 הפרש.

דיויד בלאט, הוא לא פחות ממאמן על. תמיד, אבל תמיד, קבוצותיו נמצאות ברמת אימון, שליטה, וסדר נכון, ב2 רמות מעל הקבוצות היריבות.

MOBY 8 בפברואר 2013

אולי אבל גם תצוגה כזו של סטול או תצוגת קליעה איומה של חיפה היו מביאים למשחק אחר.
זה המשחק, הקבוצה עם יותר תשובות ונסיון ניצחה הלואי שחיפה תגיע גם לגמר השני העונה ואלי הנסיון שצברו יתן את האקסטרה.
לא מבין את הבחירה בשחקן המצטיין (לא הוא לא חייב לבוא מהקבוצה המנצחת היתה פה תצוגה יוצאת דופן) ולא מבין את מי ששלח את פניני להרים גביע. זה בדיוק מה שמכבי חושבת על ה"ברכות" של השחקן.
זה שהוא הושעה וספג קנס זה נחמד למועדון ולכותרות.
זה שהוא מניף גביע ב"משותף" זה אומר (כנראה) שלהנהלה מעניין את ה… הנראות והרחוב.
והעיתונות שותקת? (לא קורא עיתונים לכן סימן השאלה).

איציק 8 בפברואר 2013

MOBY,
בדרך-כלל ה-MVP מהקבוצה המנצחת. לשון ג'יס הגיע אבל הוא לא קיבל. חוץ מזה מקל לא סיפק את הסחורה ברבע הרביעי.
לגבי פניני מסכים, כנראה רוצים לעודד אותו שיצא מההלם, אבל זה לא מוצדק.

מכביסט ותיק 8 בפברואר 2013

לבן-יהודה לא יודע מה עמדותיך הפוליטיות אבל אם במקרה אהת שייך למחנה אנטי ביבי- אתה מרגיש טוב מה עושים לנתניהו במחנה שלך. שים לב לתגובות של הטינופות באדום/ירוק/בורדו. הם תוקפים אותך אישית בלי רחמים בגלל, שירחם השם, נתנו לאוהד מכבי לכתוב כאן. ואתה לא כותב כמו חיים שדמי, שנחשב מכביסט מתון.
זה אותו סגנון קלאסי של דה לגיטמציה לביבי. אבל הטינופות באדום יסבלו עוד שנים על גבי שנים על גבי שנים מתסכולים. כל תואר כזה עולה לי בבריאות אבל לאחר הנפת הצלחת/הגביע אני מקבל את השנתיים שאיבדתי במהלך המשחק בחזרה.
מה שמדהים זה שהם עדיין לא התרגלו. וכל תואר רק מטריף אותם מחדש. אני שומע אותם אומרים לי – מה אתה עדיין מתרגש מזה? אבל אני רואה אותם בטירוף על כל תואר "זניח" של מכבי.

לכל אלו שמבלבלים את השכל שלמכבי יש יותר כסף, וסגל יותר טוב וכו וכו. אם הכל היה נכון קבוצות בנבא כמו מיאמי והלייקרס לא היו מפסידות משחק אחד. אבל מסתבר שזה לא ככה. זה לא רק כסף. כל עוד שמעון מזרחי במכבי אתם תסבלו ותסבלו ותסבלו ותסבלו. כל 20 שנה אולי תגנבו תואר. הדגש על תגנבו. מה יהיה לאחר שמזרחי יפרוש? האבא הרוחני של מכבי ת"א על כל ענפי הספורט? יהיה קשה מאוד

אורן 8 בפברואר 2013

מכביסט ותיק,אתה סמל לספורטיביות מרעננת.
אתה המטיף האמיתי,דברי אלוהים חיים.
כן ביבי הוא המלך,והסמול קומוניסטים.
פשוט כיף לחכות לעוד משנה שלך.

מאיר 8 בפברואר 2013

לא כי להיות מקורי ולהתבכייו על מכבי, זה סמל לרוח של חשיבה עצמאית, ותבונה…

מאיר 8 בפברואר 2013

*להתבכיין

מכביסט ותיק 8 בפברואר 2013

מי בכלל רוצה בתואר ספורטאי. יש גביע. הלאה. ממשיכים לתואר הבא. לכו תחללו קברים.או ציירו צלבי קרס. כל אחד והמשנה שלו.

עידוקוליס ליפשיץ 8 בפברואר 2013

ורק כדי לוודא שקראת את התגובה שלי למעלה:

טוב, אתה גם מייצג את כל מה שרע באוהדי מכבי תל אביב. אלה שימצאו רק דרכים ילדותיות ומציקות להראות את הדברים. סוג של "אנחנו הכי טובים נה נה בננה".

רוב האנשים כותבים פה על רבדים שונים בספורט, ובכל הקשור למכבי תל אביב אני רואה ממך בעיקר דברים שהייתי מצפה לשמוע מילד בן 14, כשגם הוא רק אומר אותם בלהט הרגע.

נכון, כבר מזמן אני בעיקר נמנע מהפוסטים שלך, אבל הפעם קרה שקראתי ואם כבר ניתנה לי ההזדמנות להיות טוקבקיסט – אתה יכול לקבל את זה בהבנה והשלמה. ואם לפעמים אתה שומע מישהו שמנסה להסביר לך כמה שמכבי תל אביב זה הדבר הכי שנוא בעולם, תיזכר בי ובפוסטים הרדודים שלך.

מאיר 8 בפברואר 2013

ככה יהיה קשה לזכור אותך או את תגובותיך, נסה לעזור לנו ולכתוב לשם שינוי משהו בעל תוכן.

MG 8 בפברואר 2013

איציק,
1. קבוצת הכדורגל עם התקציב הגבוה בארץ היא מכבי ת"א (בין 70 ל-80 מיליון ש"ח – אולי קת יותר אחרי חלון ההעברות), אחריה מכבי חיפה (סביב 60) והפועל ת"א (סביב 50).
2. זרים זה לא דבר רע, אבל לכל ליגה ולכל מדינה יש את נקודת האיזון שלה. תחשוב על תזמורת. עד שלב מסוים, כל שתוסיף קולות זה משפר את הביצוע. מאותו שלב זה פוגע. הזאלה היא איפה נקודת האיזון אצלנו. לדעתי, הזר ה-5 פוגע בקטנות יותר מאשר מוסיף לגדולות ובסה"כ הוא נזק לכדורגל. תראה את מכבי חיפה (מקום שני בליגה) – רק 2 זרים בהרכב. מעט זרים פוגע בעומק, אבל מאפשר להביא זרים יותר איכותיים שניתן ללמוד מהם. לדעתי, צריך בכדורגל 3 ובכדורסל 2. מי שרוצה להחזיק עוד בסגל לאירופה, שיבושם לו ושיעשה רוטציה לגבי טופס המשחק.
3. איפה קראת שגליל וי-ם מתנגדים למשחק אליפות? אני קראתי שהם מעדיפות את נוקיה על רוממה וזהו. אפשר הפניה?

איציק 8 בפברואר 2013

MG,
1. הפנייה לא תקבל, אני ממש לא רוצה לבזבז זמ על זה, אבל בדיון שהיה במנהלת לקראת העונה והשינוים שהיו, דובר על זה והם לא היחידים.
2. בנוגע לתקציב, זה מאוד מפתיע שהוא כל כך נמוך, אבל אם אתה יודע אז אתה יודע.
3. בנוגע לתזמורת אני לא בטוח עעד כמה אתה מדייק. אני מניח שהפילהרמונית הישראלית קטנה משמעותית מאלו של ברלין או פילדלפיה. אני מניח שכדי לנגן חלק מיצירות מהלר הפילהרמונית תצטרך חיזוק, כאשר היא ניגנה את שסטוקוביץ' היא הביאה סקסופוניסטים במיוחד. יש לה באופן קבוע מספר נגני כלי הקשה כשלסינפוניטה של באר-שבע רק אחד. כלומר בעייתי לקבוע את הגבול. לגבי הזרים, אתה לא יכול לבנות על קבוצה שתכין את עצמה לחוד לליגה ולחוד לאירופה (נניח מכבי בכדורסל יכולה), האם כבוצות הכדורגל, שהסיכוים שלהם להמשיך נמוכים אך רוצים בכול זאת, יכולים תקציבית להחזיק שני הרכבים? זה לא רציני, כמו גם לבנות על להיפתר מהם אחרי שאפו. צריך את האיזון שיאפשר לכולם לחיות ויקדם את כולם.
ואחרי כל זאת, גם אתה לא התייחסת לנושאים כמו נוער, ומבנה היורוליג :-)

MG 8 בפברואר 2013

1. אבל לכתוב תגובות באורך של פוסט יש לך זמן :)
2. למה זה מפתיע? במרבית השנים אולי קבוצה אחת עורת את סף ה-40 מיליון.
3. כל אחד יחליט כמה זה משתלם לו. בכל מקרה צריך להיקבע מספר אשר מטב עם "פונקציית" הענף.
4. א. יורוליג: כמו שהנציג הספרדי באירופה נלחם עבור קבוצות נוספות מלבד ריאל וברסה (נראה לך שלמישהו אכפת ממלגה?) והנציג האיטלקי על עוד קבוצות חוץ מסיינה, כך גם הנציג הישראלי יכל להילחם על עוד קבוצות חוץ ממכבי ת"א, אבל אין לו אינטרס. הוא לא רוצה שעוד קבוצות יוכלו להשיג את ההכנסות האלה. נראה לך שאם הוא היה מתנה בזה את ההשתתפות של מכבי ת"א (במועד יסוד היורוליג) אז לא היו נותנים לנו עוד קבוצה? עזוב עוד קבוצה – אחת שתתחיל מהשלב המוקדם ביותר של המוקדמות ותהיה בלתי מדורגת.
ב. נוער – המשנה שלי בנושא די ארוכה, אבל היא מתבססת על ליגות תיכונים בלבד ודראפט (התיכונים יתוגמלו בהאתם לכמות ומיקום הנבחרים, כך שיהיה להם אינטרס לפתח שחקנים יותר מאשר לזכות באליפות). אם תרצה, ארחיב בנושא.

איציק 8 בפברואר 2013

MG,
1. זה כל העיניין, הזמן מוגבל ועושים מקסימיזציה של ביצועים. אם אשקיע זמן בחיפוש לא יהיה לי זמן להגיב :-)
2. אני לא יודע מאיפה המידע שכולם התאמצו חוץ ממכבי. יש לך לינק לאמת זאת :-) עד כמה שאני יודע, הקבוצות בארץ ויתרו לעיתים קרובות על השתתפות במפעלים האירופאיים השונים והקבוצה שהגיע למוקדמות היורוליג (נדמה לי חולון אבל יתכן וגליל) נפלו מהר מאוד. לכן זה לא עניין של להגיע למוקדמות כי אם של יכולת. מי שמגיע למוקדמות הן הקבוצות שהמדרג שלהן גבוה והוא נקבע על-פני מספר שנים ואין קבוצות ישראליות עם הצלחה עקבית :-( דרך אגב, אותה הבעיה של כמות קבוצות פר מדינה (לא שיריון מקומות) ישנה גם בצ'מפיונס ליג ויש מדינות ממורמרות (אני לא מדבר כבר על השם צ'מפיונס כאשר יש מדינות עם מקומות 3 ו-4 משתתפות בה).
3. לא מאמין שבמערכת הישראלית לערב ספורט תחרותי ומערכת חינוך יכול לעבוד. ברגע שבית ספר כלשהו יתוגמל כיוון שיש לו ספורטאים מוצלחים יותר, זוכי אולימפיאדות למתמטיקה וכך הלאה, יקום פה בלגן ומסחרה. הרי רוצים שהתלמיד יצליח בספורט במקיל ללימודים ולא במקום, אז התכמנים ידאגו לפוטנציאל הספורטיבי לציונים טובים (זה קורה גם בקולגים בארה"ב על ימין ועל שמאל), ורק יפגע במטרה העקרית של מערכת החינוך, והיא חינוך.

MG 8 בפברואר 2013

איציק, מה הקשר בין הצ'מפיונס ליורוליג?
בצ'מפיונס מספר הנציגות נקבע לפי דירוג המדינה (ביצועי הקבוצות במפעלים האירופאים ב-5 השנים האחרונות).
תיאורטית, גם ישראל יכולה להגיע למצב שיהיו לה 4 נציבות.
ביורוליג המספרים די קבועים בלי קשר לביצועים.

איציק 8 בפברואר 2013

MG,
עד כמה שאני זוכר גם שם יש מכסות מינימום, לא שמיות, למשל לאנגליה לפחות שלוש קבוצות. במאמר מוסגר אמרתי שהשם צ'מפיונס לא מתאים כי זה כבר מזמן לא לאלופות בלבד.

MG 8 בפברואר 2013

איציק, מאיפה אתה מגריל את ההמצאות האלה?
אין שום מכסות מינימום.
רד מזה – הצ'מפיונס זה לא יורוליג.
מסכים איתך השהם לא מייצג. לפחות פאטיני העביר שינוי שמייצג אותו טיפה יותר טוב.

איציק 8 בפברואר 2013

MG,
אני לא מגריל. אם היתי מגריל זה היה בטח דברים אחרים. היתי בטוח שקראתי את זה היכן שהו. בדקתי בויקיפדיה, ולמרות שיש להם טויות, בהנחה שבנושא זה אין זה מאשר את טענתך :-)

MG 8 בפברואר 2013

"אם הייתי מגריל זה בטח היה דברים אחרים" – ידעתי שיש בעיית הימורים לא חוקיים בב"ש, אבל לא ציפתי לזה ממך. ;)

עופר 8 בפברואר 2013

אוהדי הכדורסל מוכיחים פעם אחרי פעם שהם קהל הספורט הטוב במדינה ולא סתם מדובר בענף הספורט הכי גדול ומצליח במדינה.
קופל יודע להברים ארועים נוצצים והלוואי שכל הספורט הישראלי ילמד ממנו כי איכות לא מילה גסה.

שאולם כדורסל מלא בקהל האווירה תמיד מצמררת ומחשמלת
אוהדי מכבי חיפה קהל גדול ונפלא שיודע לעודד ולתמוך בקבוצה שלה
לעומת זאת אוהדי הכדורגל של מכבי חיפה רק מקללים ויורקים על ילדים קטנים ולכן הקבוצה שלהם מגמגמת בביצה הרקובה של לוזון ואפילו לא משתתפת באירופה.
אין ספק שרוזן עשה מהלך נכון וחכם שהחתים את גרינברג.
מכבי חיפה הייתה צריכה עוד תוספת של זר ברמה של דייסון מחולון ואז היא הייתה להפייבוריטית לזכות בגביע ובאליפות.

אין ספקק שלמכבי חיפה הגיע לזכות בגביע המדינה
ההפסד שלה מזכיר את ההפסד של אשדוד בחצי גמר
פשוט נאיביות וחוסר ריכוז בדברים הקטנים בדקות האחרונות .

קשה לנצח את מכבי ת"א ועוד בבית שלה ביד אליהו עם 2-3 שחקנים.
ששחקן זר בולט כמו סטול לא פוגע משום טווח אז כמעט בלתי אפשרי לנצח את מכבי בת"א ביתה למרות שהיא פגיעה העונה.

זה שחצי הגמר והגמר שוחקו בבית של מכבי ת"א זה בכלל שערורייה שנתן יתרון בולט ומשמעותי למכבי ת"א לזכות בגביע המדינה.

אנונימוס 8 בפברואר 2013

תמונת המשחק אתמול בכלל צולמה לפני כמה חודשים.
אני מדבר כמובן על התמונה של אמנון שירן, ס. יו"ר מועדון הכדורסל מכבי חיפה המשחקת בהיכל הספורט רוממה, מרים את ידו בישיבת האיגוד כשהתקיימה ההצבעה בשאלה "מי נגד קיום גמר גביע המדינה ברוממה"

איציק 8 בפברואר 2013

קשור ולא קשור בו זמנית. כמה כייף שאנחנו כאן מתוכחים על כדורסל וקצת מסביב. מי חושב א' ואחר ב'. יש מקומות שבהם הם רק יכולים לקנא בנו:
1. לבית"ר שרפו הנבלות את המועדון. הלואי ויגיעו לכלא במהרה.
2. במיזרח הרחוק רשת הימורים אשר השפיע וכנראה עדיין משפיעה על תוצאות הספורט העולמי. לאנס ארמסטרונג קטן לעומת מה שקורה שם.
3. כהמשך ל-2, באוסטרליה מתפוצצת פרשת הימורים וסמים בספורט. מדינה המתגאה בספורט הנקי שלה.
כמה טוב להתוכח איפה צריך לשחק את הגמר, פינל-פור או סידרה, כמה זרים זה חיתוך הזהב.

בר שושני 8 בפברואר 2013

נו, אין דבר יותר מכביסטי מפוסט על גביע המדינה בו הקבוצה שלך זכתה ממש לפני כמה שעות, שמתמקד באוהדים של הקבוצה השנייה (ובנסיונות להצטדק), וכותב על מעמד הענקת הגביע "סוף טוב".

"במכבי מרגישים שירדה אבן מהלב. בהפועל יש שמחה" – מוטי דניאל.

מאשקה 8 בפברואר 2013

אהבתי

איתמר 9 בפברואר 2013

+1

איתמר 8 בפברואר 2013

לא אהבתי.

בלינדר 8 בפברואר 2013

There is no crying in baseball, maybe we should adopt this concept to Israeli basketball as well

MOBY 8 בפברואר 2013

בערב שבו שחקן כדורסל טיפש עם איחולים לבביים למתחריו זוכה להניף גביע תרתי משמע. אל תתפלאושבבלילה שחבורה של טיפשים מציתה את משרדי הקבוצה שלהם בשל גזענות.בכמה שעות קיבלנו לפנים את הספורט הישראלי במיטבו. אין דין אין דיין אין חטא ועונשו.
טל איך אפשר לעודד את הקבוצה שלך עם כזה מניף גביע?

טל בן יהודה 8 בפברואר 2013

מובי,

אני מצטער לאכזב אותך… או שבעצם אני לא מאכזב, אני בדיוק האוהד לו אתה מצפה. כי אני חשבתי שלפניני מגיעה קנס + השעייה ולא מעבר לכך. לדעתי לא היה צורך בשלילת סרט הקפטן (אולי השעייה סמלית מסרט הקפטן והחזרתו אליו אחרי תקופה כלשהי).

בכל הפרשה, אני לא הצלחתי להבין אם אנשים התרגזו מהמילה שאמר, או הקונטקסט שעומד מאחוריה. אני בכלליות חושב שאנשים מקדישים תשומת לב רבה מדי לסמלים וייצוגיות וכל הפרשה הזו בעיני אנשים הייתה "סמליות" אחת גדולה.

אותם אנשים שנזעקו מכך ששחקן כדורסל אחד דביל אמר "נאצי" בחלק מטראש-טוק במשחק מתעלמים באלגנטיות מכל המקרים האחרים שזה נאמר במדינה שלנו, על ידינו, יהודים, כלפי יהודים אחרים.

לדוגמא החרדים שמטיחים את המילה הזו כנגד חיילי צה"ל מדי פעם (חפש בגוגל: "חרדים צה"ל נאצי" על כל ההטיות – אתה תתפלא לראות באיזו תדירות מקרים כאלה מתרחשים… ואלה רק המדווחים כמובן.)

לדוגמא המתנחלים שמשתמשים בהשוואות כאלו בעת פינויים של מאחזים בלתי חוקיים כנגד שירותי הביטחון (כמו גם השימוש הציני שנעשה בכל נושא השואה בהתנתקות מעזה).

לדוגמא שר החוץ שלנו אביגדור ליברמן למשל, שעשה הכל חוץ מלהשתמש במילה הזו כשתאר את פעולות מדינות אירופה לפני שלושה חודשים והשווה אותם לגרמניה של שנות ה-30. אני פשוט לא זוכר כזו הזדעקות מהסמליות שהשוואה.

אבל מה לנו לחרדים, מתנחלים ואף שרים בכנסת… פניני הוא שחקן כדורסל פאקינג שיט. הוא צריך להתנהג במוסר גבוה יותר מכל אלה שהזכרתי, לא?

ובבקשה לא להזכיר את המושג "מודל לחיקוי". ספורטאים הם לא מודל לחיקוי כפי שאמר בעבר צ'רלס בארקלי ואני מסכים איתו ב-100% בנושא הזה: http://www.youtube.com/watch?v=nMzdAZ3TjCA
הורים הם מודל לחיקוי, מורים הם מודל לחיקוי. לא ספורטאים.

פניני חטף ריקושטים שכל אלה שהזכרתי, בכל המקרים, לא חטפו יחד. מוצדק לדעתך?

ולממן הסר ספק, זו הייתה תגובתי אם השחקן הדביל היה שייך לכל קבוצה אחרת. אני מקווה שצברתי מספיק קרדיט כדי שתאמין לי. ואם לא, אולי עוד אצבור.

(חשבתי לכתוב טור שלם על כל הנושא הזה של הצביעות של המתנפלים על פניני בעוד הם מתעלמים באלגנטיות מכל המקרים האחרים שמתרחשים כאן במדינה על בסיס יומי. אולי עדיין אעשה זאת בעתיד)

רפאל 8 בפברואר 2013

אם אנשים באמת רציניים היו מוצאים דרך להשבית את הליגה הפארסה הזאת כבר.

שיימס 8 בפברואר 2013

דווין סמית'- 13 נק', 4 רב', 4 אס' (וגם שני סלים גדולים בזמן הכסף- צריך להזכיר)- בספק אם היה אפילו המצטיין בתוך מכבי עצמה (שון ג'יימס?)
גל מקל- 28 נק', 3 רב', 4 אס'- מחזיק לבדו את כל הקבוצה במשך משחק שלם.
אז נכון ש-MVP נבחר בדר"כ מהמנצחים- אבל לפעמים אפשר להפעיל גם קצת הגיון, לא?

http://shaymess.wordpress.com/2013/02/08/%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%99-%D7%A0%D7%91%D7%97%D7%A8%D7%AA-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%A8-%D7%92%D7%91%D7%99%D7%A2-%D7%9B%D7%9E%D7%94-%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%AA/

Comments closed