יומן אליפות צהוב-כחול (23): פגרה

מחשבות על הפגרה, הפלייאוף ואוהדי מכבי חיפה

אז כידוע לכם אנחנו בפגרה. אני אף פעם לא אהבתי פגרות. ואני לא מדבר על הפגרות הארוכות של הקיץ בין עונות, זה מובן מאליו. אני מדבר על הפגרות הקצרות האלה של שבועיים, כשמשחקי נבחרות מביאים לכך שהליגות המקומיות נמצאות במצב של המתנה.

זה לא שאני לא מתעניין במשחקי הנבחרת שלנו, אני כמובן צופה בהם. בעברי הרחוק אף לא פספסתי משחקים שלהם באצטדיון רמת גן. אבל כאוהד מכבי ת"א, למדתי בעשור האחרון שלא לאהוב פגרות.

אם פגרה שכזו הגיעה לאחר תיקו או הפסד של הקבוצה (בדרך כלל המצב), אז רציתי להגיע בהקדם למחזור הבא כדי לתקן ו"להתאושש". ואם הפגרה הגיעה אחרי ניצחון (פחות שכיח), רציתי להגיע למחזור הבא כדי להמשיך במומנטום ואולי לצמצם את הפער (הלא ריאלי גם ככה) מהמובילה.

*

השבוע לעומת זאת, הרגשתי משהו אחר, ולא בגלל הגעתם של רונאלדו ואובמה או הוירוס-קיבה שתקף אותי. נוכחתי לדעת שהמקום הראשון הופך אותך לבן אדם אחר, שונה. אתה אותו הבחור מלפני כן, אבל רואה לפתע את הדברים מזווית קצת אחרת. קהה יותר.

האמת היא שטוב לי כאן למעלה. כפי שאוהדים של קבוצות אחרות בטח יוכלו גם כן לאשר אם תשאלו אותם, משהו באוויר פסגות הזה משכר וגורם לך לרצות ממנו כמה שיותר. הייתי יכול לחשוב שאני נמצא לבדי על הר בירושלים, רק ללא ההכרח לבהות באבנים הירושלמיות הקלישאתיות והמכוערות שנמצאות על כל בניין ובניין (ובניין ובניין) סביבי.

אחרי הניצחון האחרון על רמת השרון, ראיתי שהפגרה הזו עוברת עלי בצורה נינוחה ביותר ושאני כבר לא סופר את הימים עד למחזור הבא, ללא קשר לזהות היריבה.

אני מרגיש טוב ורגוע כשאני יודע שאוסקר גארסיה וצוות המאמנים הגדול שמאחוריו ממשיך לעבוד מסביב לשעון עם ובשביל הקבוצה (למרות ההרכב החלקי) כדי להכין אותם להמשך המאבק כמו גם לשבוע הגורלי שמחכה למועדון לכשהפגרה תסתיים (ועל כך בהמשך).

מה שכן, אני בהחלט יכול להתרגל לחיים האלה ממרומי המקום הראשון. שום דבר לא בוער לך.

"ביטחון לא רציונלי"

ביל סימנס האמריקאי העניק לשחקני כדורסל מסוימים את ההגדרה "שחקן עם ביטחון לא רציונאלי" ("irrational confidence guy"). מדובר בשחקנים שחושבים שהם הרבה יותר טובים ממה שהם באמת ולא יפחדו לקחת את הזריקות הכי גדולות במשחק למרות שהם אינם השחקנים המובילים בקבוצותיהם (להפך, הם ירצו אותם). הם גם יפגינו את הגישה הפומפוזית המתאימה לכך.

בשבועות האחרונות אני גיליתי זן חדש של אנשים כאלה, לא שחקנים אלא "אוהדים עם ביטחון לא רציונאלי". מדובר באותם אוהדי מכבי חיפה שמסתובבים כשהם בטוחים שהאליפות הזו בכיס שלהם, ושזה רק עניין של זמן עד שמכבי ת"א תתפוצץתתרסקתעשה במכנסיים (בחרו את הקלישאה המועדפת). מילא אם הם היו שומרים על תקוותיהם לעצמם, אבל הזן הזה מפטפט כמו מוחמד עלי אחרי עוד נוק-אווט (רק בלי השנינות והחרוזים).

ייתכן שנתקלתם בכמה מהם מסתובבים מדי פעם כאן בתגובות בדה-באזר, או אולי ראיתם אותם במקום העבודה שלכם. ייתכן שמצאתם אחד כזה כשצותתם לשיחה אקראית בתור לקופה בסופר או כששכבתם על מגבת בחוף הים. בכל אופן המקרה שלי גרוע בהרבה, אני מקושר לאחד כזה דרך המשפחה. גיסי הוא אחד מאלה שנמנה על הזן המיוחד והחדש הזה.

*

24 שעות לאחר הניצחון של מכבי חיפה על בני יהודה הוא ניגש אלי ושאל אותי "נו, ראית?". השבתי לו שלא יצא לי לראות את המשחק כי הלכתי לישון מוקדם וראיתי את התוצאה בבוקר. כי חגגתי כל הלילה ברחבי תל אביב כמו משוגע!

ואז, עם חיוך ענק שהתפשט על פניו, הוא החל במונולוג. "עוד שבועיים… זה יורד לשבע… שבע" – מחיאות כפיים שלו – "ואחר כך, יש לכם דרבי, הפועל תיתן את הנשמה מולכם. דמארי ותמוז יחוררו רשתות!" – צחוק של ילד קטן (הוא בן 29, כן?) – "זה סגור חביבי. ההתמוטטות שלכם מתחילה עכשיו".

מעבר לעובדה שזה מצחיק אותי, זה די מדהים אותי. בייחוד כשאני לוקח צעד אחורה לחשוב כמה היינו רחוקים מלנהל שיחה הפוכה לגמרי, כזו שהייתי נאלץ להיות האציל נפש שאני ולומר לו "לא נורא, תמיד יש את שנה הבאה". בדרך כלל קשה לאמוד מרחקים כאלו, אבל ביום ראשון האחרון ראינו אותו בדיוק: 60 שניות וטעות שוער.

ספורט זה דבר מדהים. דברים גדולים וגורליים יכולים להיקבע על חוט השערה, ואני בכלל לא מדבר כאן על המירוץ לאליפות (שקיים או לא קיים). אני מתייחס לכך שהאוהד הלא רציונאלי מתעלם לגמרי מהעובדה שאם איינוגבה תופס כדור שוער פשוט, הוא עצמו היה מתפוגג כאילו כלל לא היה קיים. כל האוהדים האלה היו פשוט מתחילים להיעלם כמו מרטי מקפליי שהתחיל להימחק בעודו מנגן בגיטרה בנשף שההורים שלו צריכים להתנשק בו.

אבל שוער שנחשב לשוער טוב עושה טעות של 1 ל-100 (אולי יותר, אני חושב שהוא תופס את הכדור הזה 499 פעם מתוך 500) ואני לא מפסיק לראות טווסים ירוקים שמסתובבים מחוץ לכלובים שלהם. יחי ההבדל הפצפון הזה בין שחצנות לא מבוססת לבין מפח נפש (או: אהבה). חייבים לאהוב ספורט, לא?!

פלייאוף בייבי!

ואם נחזור לקראת סיום לנושא הפגרה, או יותר נכון לסיומה הקרב, נתבשרנו אתמול על התאריך של מחזור הפלייאוף הרביעי בו ייערך הדרבי התל אביבי (השלישי לעונה). תפתחו יומנים בסמארטפונים שלכם ותרשמו, יום שבת ה-6.4, 21:10.

אם אתם לא עוקבים, זה אומר שבטווח של שבוע (נו טוב, שמונה ימים), מכבי תל אביב תשחק שלושה משחקים שבסיומם נדע האם האליפות חתומה או האם אנחנו נמצאים עדיין במירוץ, כלשהו.

מכבי חיפה כמנה ראשונה במוצ"ש, האלופה קריית שמונה כמנה העיקרית ביום רביעי, ואז הפועל ת"א במוצ"ש כמנה אחרונה.

האלים שיושבים במרומי ההתאחדות רצו ליצור לנו פלייאוף מרתק, ולוח המשחקים שהוענק לנו על ידם נותן הרגשה כזו בדיוק. צפוף, אינטנסיבי, מותח ומלהיב. הפרפרים הצהובים-כחולים כבר מתעופפים בבטן שלי רק מהמחשבה על הרצף המשוגע והאטרקטיבי הזה.

וגם אם השבוע הנהדר הזה שכל אוהד ספורט היה מייחל לו, יסתיים עוד לפני שהוא יתחיל, כלומר בניצחון תשיעי ברצף של מכבי ת"א (מופרך לדעתם של האוהדים עם הביטחון הלא רציונלי), הרי כולם אוהבים קינוח. מי לא ייהנה לחגוג את סיום השבוע הזה בדרבי תל אביבי צהוב, חלבי ומתוק.

אוף, ועכשיו נותרו לנו כ-10 ימים מלאים עד שהמשחק הראשון מבין השלושה ייפתח. מי בכלל החליט על הפגרה המקוללת הזו. מבחינתי היא יכולה להסתיים מחר. לעזאזל עם משחקי הנבחרת האלה!

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

סיכוי לסנסציה מול פורטוגל
הטרייד על כרמלו - האם באמת שקל עדיף על שני חצאי שקלים?

144 Comments

אדום עולה 21 במרץ 2013

אוהדים של קבוצה שהפסידה כמה אליפויות בדקות האחרונות מרגישים ש9 משחקים ו10 נקודות הם נצח… אולי הם צודקים…

אבייתר 21 במרץ 2013

כלומר אם אדום עולה התכוון שמכבי הפסידה אליפות בדקות האחרונות הרי זה לא קרה מעולם ובטח לא ב30 השנים האחרונות

GA'02 21 במרץ 2013

אוהדים של קבוצה שבחישוב פשוט בשני עשורים האחרונים זוכים באליפות בכל עונה שנייה יכולים להרגיש מה בזיין שלהם ובד"כ הם גם יהיו צודקים,במיוחד בעונה כמו העונה הזאת. החברה העתיקים מביתר ירושלים יכולים להעיד.

אוהדים של קבוצה אחרת,אדומה למשל, שזוכים באליפות פעם 1 בשני עשורים (וגם היא לא באמת אליפות כי מה לעשות הכוכבית תמיד תהיה שם להעיד על כך) -לא!

עושים 1+1 ופשוט יוצא 2.

הכי מצחיק שמהעונה הזאת הקבוצה האדומה הזאת יוצאת חבולה ומוכה בכל מקרה. אין גביע,אירופה בספק גדול,אליפות ירוקה או שומו שמיים צהובה,אין תקציב לשנה הבאה,הבעלים אפילו יותר גרוע משודד זקנות פושטק,מאמן אדיר על הקווים (LOL שימשיך להראות לטוטו משחקים של ריאל)

I REST MY CASE

אדום עולה 21 במרץ 2013

יום יבוא ילד ותשב לך באיזה קפה כמו הזקנים בפתח תקוה שראו את תקופת הזוהר של 5 האליפויות ברצף ותספר לנכדים שלא יאמינו לך שפעם חיפה היתה זוללת תארים .

GA'02 21 במרץ 2013

כמו שאתה עושה ב 50 שנה האחרונות????

לפחות לצהובים היו סוג של שושלת בשנות ה 90' אבל אתם גם את זה לא.פה אליפות,שם אליפות עם כוכבית,פה יורדים ליגה,שם הולכים לפירוק.אבל כמו שאמרת תמיד תדע שאי שם בתקופת המנדט היית אמפריה.
—-

עוד 50 שנה אלוקים גדול,מחר מחמוד זורק עליך פצצה ואין יותר אתה.אני בן 28 היום,אוהד כדורגל מ 93',בדיוק 20 שנה.ב 20 שנה האלה חגגתי הנפתי אין ספור צלחות.אתה הרבה פחות.
אם בעוד 50 שנה גורלי יהיה כמו זה של הזקנים באם המושבות אנחנו נצטרך לחיות ולחכות,אולי כן ואולי לא,אבל בנתיים תן לי ללכת ולספור כמה צלחות באמת הנפתי ב 20 שנה האלה כי מרוב שיש הרבה אני כבר לא זוכר.

93 האליפות הכי גרנדיוזית ומשובחת שהיתה בארץ (אומרים שמכבי נתניה נותנת פייט רציני,אבל לא ראיתי אותם משחקים).עונה של 39 משחקים בלי אף הפסד.הצהבת מקבלים מאניטה בראש,כל משחק ליגה שני רביעיות וחמישיות.

שלוש של רוני
אחת של אברם
2 של אלישע
1+3+1+2 בואנה יוצא לי רק 7.זה מרגיש כמו הרבה יותר.מעניין איך מרגיש מישהו שהקבוצה שלו הניפה רק פעמיים בכל התקופה הזאת.
———
הכי מצחיק זה שאתה הולך להיות הזקנים ההם מפ"ת.תתעודד אמיגו תמיד יהיה לך את פארמה ואת מילאן

המלוח 21 במרץ 2013

הדבר הכי מדהים שכתבת פה זה הגיל שלך. 28?! פאק. נשבע לך שהייתי בטוח שאתה גג בן 16.

GA'02 21 במרץ 2013

קבל תיקון גם אברם הביא לנו 2 אליפויות

פחטקור 22 במרץ 2013

שמע, מביך לקרוא תגובות שלך..

ברצינות? אתה בן 28?

האליפות הבאמת מדהימה של חיפה הייתה ב94, אם אתה כל כך מתעקש לשים לב לפרטים הקטנים.

אבל 28.. וואו, על מי אתה כועס כל כך? על אוהדים של קבוצות שונות שעוקצים אחד את השני?

אבייתר 21 במרץ 2013

בטח לא מכבי ת"א ב30 שנה האחרונות

אזי 21 במרץ 2013

אוי ואבוי…
מה שמעניין זה שגם אתה הפכת לא רציונאלי…
אם פוגש אותי עכשיו אוהד חיפה ומדבר אלי כמו שגיסך דיבר אליך אני חושב שאני מת במקום. רק מלקרוא את זה נהיו לי סחרחורות.
מאז הניצחון של חיפה מול בני יהודה, 7 הפך למספר השנוא עלי (ויסלח לי ניקולה וויצ'יץ).
אגב הניצחון של חיפה, אני נורא הופתעתי כשראיתי בפוסט של פרוסנר שלא רק שהם לא חושבים שהניצחון הזה נפל עליהם מהשמים, אלא אפילו שהם היו צריכים לנצח 3-0… הזוי משהו… אני חשבתי בדיוק הפוך.

בכל מקרה, השבוע הבא… בדיוק כמו שכתבת. מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח. וכמו בכל ארוחה – המנה הראשונה והעיקרית יותר טובות מהעיקרית, אבל העיקרית יותר מזינה. תודה ללוזון בתפקיד התזונאי.

פגרת הנבחרת הזאת גמרה אותי לגמרי. מי עושה פגרה לפני משחק מול מכבי חיפה?? ועוד בעונה שכזאת..
בכל מקרה.. אני עסוק בלקוות שמשחקי הנבחרת יעברו בשלום מבחינתנו.. יותר מדי שחקנים שלחנו לנבחרת. שיסעו לשלום ויחזרו בשלום ויתנו למכבי חיפה בראש – אמן.

מנטוס 21 במרץ 2013

אני לא מאשים את אוהדי חיפה , בניגוד לאוהדי הפועל שמסתכלים על מכבי ומרגישים תיעוב (או לפחות מזייפים תיעוב כאילו שהם לא קפיטליסטים מודרניים אלה אנרכיסטיים רומנטים עם מלאי תבונות ), אוהדי חיפה מסתכלים על מכבי ומרגישים רגשי נחיתות . מעבר להיסטוריה הרחוקה וכל עניין התל אביב מול העיר המשעממת – גם בשנים האחרונות כל קיץ חירפן אותם העיסוק במכבי , אז כמובן יכלו להתנחם שכבר אחרי חודשיים הלכנו לים והם זכו באליפות ( לפחות ברוב השנים ) אז הפעם נשארו להם עוד 9 מחזורים להתענג על הפנטזיה הזו ששוב נפשל . הפחד שלהם מאליפות שלנו (תמצא לי אוהד חיפה שלא יעדיף שהפועל יזכו ) רק מאמת את מה שהם מכחישים – שלמרות השליטה האבסולוטית שלהם בליגה בשנים האחרונות עדיין אנחנו המועדון המוביל , היוקרתי והמפואר בישראל . הם בסה"כ טויוטה נחמדה ושמורה היטב שעברה טיפולים בזמן והצליחה לעקוף מרצדס , עד שהמרצדס הביאה נהג ספרדי . ואז רק נשאר לנשום אבק . 10 נקודות זה אבק .

ירוק גאה 21 במרץ 2013

רגשי נחיתות????
אפילו אין לי כוח להגיב…
כרגיל בתל אביב חושבים שהם מרכז העולם וכל העיניים נשואות אליהם.
אז תתפלא אתם לא כאלה מעניינים, ממש לא משעמם פה למרות הסטיגמה
ורק בחיפה יש מכבי!!!

GA'02 21 במרץ 2013

כמה דברים

*מכבי יש רק בחיפה.זה שהתקשרות מתעלמת מזה זה כבר בעיה אחרת,אבל לא נורא

*יש לנו רגשי נחיתות מול הגרמנים הצהובים מתל אביב? LOL חזק ביותר.בוא נתעלם לרגע מהנצחון ההוא שלכם במחזור הראשון עלינו (וגם מהנצחון בסיבוב השני שלנו)— תספור נניח 30 משחקים אחורה— תבדוק כמה נצחונות צהובים כמה ירוקים.התוצאה תהיה בערך 20 ירוק,3 צהוב ו 7 תיקו.וזה סוג של עובדה אמיגו,לא סגור על המספרים המדוייקים אבל הם לא שונים בהרבה.תבדוק
תבדוק גם צלחות הניף נמני ב 20 שנה האחרונות וכמה יניב/בנאדו/חרזי.
רגשי נחיתות??? אל תחמיא לעצמך

*בדבר אחד אתה כן צודק,מכבי תל אביב היא הנמסיס הכי רצינית שלנו.הפועל אפילו לא במקום השני,הפועל אחרת כן.

* אתם עדיין המועדון הכי מפואר בארץ? תלוי את מי שואלים.אם זה עיתונאי ממדינת תל אביב סביר להניח שהוא יסכים איתך,גם אם קוראים לו רוזן עימנואל. אם תשאל אוהד כדורגל רציונלי הוא בטוח יגיד לך מכבי חיפה.אין ספור אליפויות,הישראלית הראשונה ברבע גמר אירופי,ואחכ עוד פעם שמינית,הראשונה באלופות כולל סיום במקום השלישי בבית עם 7 נק' ו 12 כיבושים.והראשונה להשתתף במפעל פעמיים,גם אם לא מוצלחת.

זה שיש לכם 254 אליפויות בליגה של 5 קבוצות כשאחת מהן המשטרה הבריטית שיבושם לכם

GA'02

ירוק גאה 21 במרץ 2013

שכחת את הפועל בלפוריה… :-)

GA'02 21 במרץ 2013

אופס

מנטוס 21 במרץ 2013

אין לך מה לזרוק לי קלישאות על התנשאות תל אביבית מנותקת , אני בעצמי מהעיר חיפה ואני יודע בידיוק על מה אני מדבר שאני מדבר על רגשי נחיתות של אוהדי חיפה . אני זוכר איך בתיכון הם היו מדברים על שחקני מכבי שמגיל נוער מלמדים אותם לכסח .

יש עובדה אחת שאין עליה עוררין , מכבי חיפה המועדון הכי מצליח ב 15 שנים האחרונות (כלומר מהרגע שדרור קשטן פוטר אחרי הדאבל של מכבי ת"א ,ובאותו יום מכבי נכנסה לתרדמת עם הבלחות רגעיות בדמות אליפות על יחס שערים וכמה גביעים ) – אבל לאן זה הוביל אתכם ?

על אותו משקל בידיוק כמו שאתם בטוחים שאנחנו נהנו מ 15 מחזורים שהייתם בתחתית כדי להוביל את הליגה השנה ככה אנחנו רואים את ה 15 שנים האחרונות שאנחנו פה ושם לקחנו תארים אבל אתם הייתם הכי דומיננטים ומנצחים . בעיקר בגלל חולשה שלנו .

אתה יכול לצחוק על שלמכבי יש היסטוריה עוד מהתקופה של הדינוזרואים , אבל זה בידיוק הדבר שחסר לכם , מסורת וזהות . לא מסורת ברמת הקהל ולא ברמה המקצועית . בדיעבד הטעות הכי גדולה שלכם היה הפיטורים של שפיגל כי אם היו נותנים לא לעשות את התהליך שהוא ניסה עד הסוף אז הייתם עוקפים אותנו .

בפועל זה לא קרה . האליפויות שלכם מתחילת שנות ה 2000 ( 5 אליפויות ב 6 שנים ) היו מגעילות והייתם עסוקים בתחרות יריקות על יניב קטן וסילוק של רוני לוי . וגם אז שלקחתם אליפויות כמו שגובני רוסי אמר בסוף כל אימון שחקנים רצו לשמוע מה קורה בחדשות אצל מכבי .

בגלל זה אין אף אוהד בארץ שיגיד שהוא הכי שונא אתכם , כי מה לשנוא אתכם בכלל ? זה כמו לשנוא את אשדוד (עם תארים)

ואני שמח שלא מזיז לך שיש לנו 243 אליפויות ו 5 גביעי אסיה מתקופת המנדט , אני רק רשמתי ניתוח ללמה אתה תאכל את הלב מהאליפות ה 1 שאנחנו עומדים לקחת .

GA'02 21 במרץ 2013

גם בלי שפיגל עשינו את מה שרצינו.כבר עכשיו אני קונה עוד תקופה כזאת.אמן כן יהיא רצון.

זה שהילדים בבית ספר שלך פחדו/דברו OR WHAT EVER ממכבי תל אביב- נו אז מה? מה זה קשור לרגשי נחיתות? גם אני בשנות ה 90 רעדו לי הביצים לפני כל משחק נגד נמני,זוהר,אובארוב ושות'.כי מה לעשות שאתם הייתם היריבים הכי גדולים שלנו בכל ענה,מה זה אומר עלי? שיש לי רגשי נחיתות בתור אוהד מכבי חיפה מול הצהבת?

מה אכפת לי שפיטרתם את קשטן? גם אנחנו מכרנו את יעקובו באמצע אותה עונה שלקחתם אליפות על יחס שערים.על אותו משקל.

תרשה לי לתקן אותך,לא לקחנו אליפויות בגלל חולשה שלכם.לקחנו אליפויות כי אנחנו פאקינג מכבי חיפה,בגלל יענקלה,בגלל מחלקת נוער משובחת ובגלל יוסי בניון,יעקובו,פראליה,בנאדו,רוסו,קלשצ'נקו,באדיר,יניב,דוידוביץ' וכו' וכו' וכו' וכו'. ובעונות שלא זכינו להניף צלחת תמיד סיימנו במקום השני (חוץ מכמה עונות יוצאות מן הכלל).

LOL,האליפויות של רוני לוי ואברם היו מגעילות??? איזה גרביל.לך תבדוק בסטטיסטיקות כמה שערים נכבשו,מה היו הפערים בנק' מהמקום השני.חה חה חה אליפויות מגעילות.זה שהאח של אבישי ז'אנו ירק על יניב אומר שכל ג' ירק עליו? מה עם הטיטולים שלכם? והסמרטוטים?

אז מה אם סילקנו את רוני לוי? הכושי עשה את שלו,בא אלישע והביא לי עוד 2 צלחות,גם אותו בעטנו,יבוא מישהו אחר ויביא עוד 3 צלחות.
————————-

אבל אתה מתעלם מדבר 1 מאוד חשוב התחלתם לדבר על רגשי נחיתות.איך רגשי נחיתות? הלכת בדקת את מה שביקשתי ממך? 30 משחקים אחרונים אחורה??? עדיין חושב שיש רגשי נחיתות??? קח עוד משימה,תבדוק גם את מאזן הדרבי שלכם בעשור האחרון? עדיין חושב שאתם כזה להיט והשמש זורחת לכם מהעכוז כל יום?
—————————-
כל עוד שחר במכבי אני מסודר,תמיד יהיו הבלחות שלכם,של הקומוניסטים ושל ביתר,אבל שחר תמיד יביא לי 4צלחות (לפחות) בעשור.עכשיו לך תחיה עם זה

מנטוס 21 במרץ 2013

אין לי שום בעיה עם האופטימיות שלך שהניהול והכסף של יענקלה שווים 4 אליפות בעשור . זה לגיטימי ומציאותי . מקסימום אם זה לא יקרה אז תצטרפו למועדון של הפועל פ"ת ונתניה שנתנו עשור וחצי טוב ונעלמו .
גם שזה קרה תמיד אנחנו היינו שם כדי להפריע ולקחת כמה תארים בעצמו . זה מכבי ת"א .

להגיד שהתהליך שחל במכבי השנה זה הבלחה ? תכלס , תחשוב מה שבא לך . רגשי נחיתות מלווים בהרבה תופעות , כולל הכחשה וניתוק מהמציאות . יעקב שחר מחתים שחקנים כמו דניאל הבר ונותן לסמל של ביתר לאמן בשביל 2 שקל . אז הוא בטח יותר חכם ממך ויודע לזהות מגמות .
אבל אולי הוא טועה ואתה צודק , אז כמו שאמרת הכושי לפעמים עושה את שלו , לפחות הוא יושב במקום קבוע אז קל יהיה לפגוע בו עם מוט ברזל .

GA'02 21 במרץ 2013

בנאדו סמל של ביתר כמו שרובן סמל של מכבי נתניה.אתה יכול ליותר מזה אחינו.

מוט ברזל אף אחד לא זרק על אלישע,כולו מוט פייברגלס שעליו אנחנו תולים את הדגלים שלנו,שוב פעם תקשורת של מדינת תל אביב.לפחות אנחנו לא היינו יצירתיים מספיק כמו שער 11 שלכם שהניף 1000 טיטולים אחרי עוד מפלה בדרבי

נתניה והפועל פ"ת? באמת היה להם עשור וחצי שהכוכב זרח להם מהתחת.2013 פחות 1983 זה בדיוק 3 עשורים.אז כבר דילגנו על המשוכה הזאת

גיסנו 21 במרץ 2013

דווקא התגובה הזו מוכיחה שבאיזשהו מקום מנטוס צודק. כי לאף אחד אין ספק שעובדתית חיפה קבוצה הרבה יותר מוצלחת ממכבי ב 20 השנים האחרונות, ואתם עדיין מרגישים צורך לפרוש את כל ההישגים שלכם כל פעם ולהסביר לנו שוב למה אתם יותר גדולים.

לדעתי זה מראה איזה עצמה יש לשם ״מכבי ת״א״ לא משנה בכלל כמה גרועים היינו בשנים האחרונות עד העונה.

ד״א לפי נתוני סטטיסטיקה למכבי יש יותר אליפויות גם מאז קום המדינה מאשר כל מועדון אחר, גם מכבי חיפה.

GA'02 21 במרץ 2013

ידוע גם ידוע.אנחנו עובדים על זה.עוד עשור ולא תוכל להגיד את זה יותר.

שיטוט פשוט בגוגל כדי למצוא את מאזן הנצחונותהפסדים בין 2 הקבוצות בעשור האחרון מצא לי את הטור הגאוני הבא,טור שפשוט מסכם הכל!

כל אןהד של אשדוד עם תארים ורגשי נחיתות חייב לקרוא אותו! תבלו

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000806503

מנטוס 21 במרץ 2013

הטור שהבאת בעצם מסכם שאם חיפה ינצחו בקרית אליעזר זו תהיה שירת הברבור של מכבי ת"א . אז חיפה ניצחו רק שמאז הפער נקודות רק גדל . זה עוד טור באווירת הפרשנות וידע בשקל שהיתה פה בסיקור של מכבי ת"א בתחילת העונה , שחשבו שהתהליך המדהים הזה של הצוות הספרדי מסתכם באם אוסקר פותח עם 2 קשרים אחוריים או אחד וכל השטויות האלו של אנשים כמו פרימו ושרף , בלי להבין שזה קודם תהליך מנטלי , שקשור בהתמודדות עם לחץ , עם נצחונות ועם הפסדים ,עם התקשורת והקהל , וקשור בבניית יסודות למועדון לשנים הבאות כמו שיטות אימון , כושר ותזונה .

GA'02 21 במרץ 2013

שוב פעם אתה מתעלם מהעובדות.הטור הזה שהבאתי לא דיבר על המשחק ההוא בסיבוב השני שוויאם תקע אותכם.הוא דיבר על מה שאני מנסה להסביר לך ולדמויך על המהפך שמכבי חיפה עשתה! תלמד לקרוא טומטום,תתחיל מהכותרת,הכתב מביא עובדות נטו! תתוכח איתי עליהן

מנטוס 21 במרץ 2013

העובדות שהכתב הביא זה לא הויכוח כי אין לי מה להתווכח על עובדות . וזה מה שקשה לך להבין ( ב 28 שנות מחיה כמה שנות לימוד דחפת ? )

כמו שרון עמיקם סיכם את זה בפשטות –
ב 30 שנים הראשונות של מדינת ישראל מכבי ת"א היתה הקבוצה הדומיננטית ( ומכבי חיפה לא היתה קיימת )
ב 30 שנים אחרי חיפה היתה הדומיננטית שמכבי ת"א שניה ( שבעשור האחרון הפער התעצם ומכבי נדחקה אחרי הפועל ובית"ר בהצלחות )

אני רק אומר שרגשי הנחיתות נשארו זהים . אתה לא עוזר להוכיח אחרת .

GA'02 21 במרץ 2013

אם זה מה שהצלחת להבין אני מרים ידיים. במצב כזה אני רק יכול להזכיר לך שאלירן שודד זקנות.קח את שתי הוורסיות.

"נרדוף אותך בכל מקום,
נבוא לך גם בחלום,
אלירן תדע-אנחנו לא נפסיק,
עד שתחזיר לה את התיק!!!
אלירן שודד זקנות,אלירן שודד זקנות,אלירן שודד,אלירן שודד,אלירן שודד זקנות"
——-

"כל הזקנות שברחוב,
תחזיקו את התיק קרוב,
פתחו את העניים ותהיו ערניות,
כי אלירן שודד זקנות,
אלירן שודד זקנות,אלירן שודד זקנות,אלירן שודד,אלירן שודד,אלירן שודד זקנות"

מנטוס 21 במרץ 2013

הגרסה השניה טובה יותר

העתקם מהפועל ?

GA'02 21 במרץ 2013

לא דווקא לא,בניגוד לדעה הרווחת אנחנו לא נוהגים להעתיק שירים

אילי 21 במרץ 2013

גרמני תקרא לאבא שלך, ילד מטומטם. תמשיך לספור נצחונות גם 4000 משחקים אחורה, מעניין לי את התחת. את ההיסטוריה שלכם בליגת האלופות כולם זוכרים, גם ספר השיאים של המפעל. החטטנות שלך בפוסטים של מכבי (האמיתית, הצהובה, שהייתה פה הרבה לפניכם ותהיה פה הרבה אחריכם) רק מראה כמה אתה ילד טיפש עם רגשי נחיתות שמת מפחד שמכבי תיקח את האליפות והוא יישאר עם הז** ביד.

בקיצור, כמו שאני תמיד אומר לך, אתה והקבוצה שלך יכולים לחפש אותנו. לא ספרנו, לא סופרים, לא נספור אתכם.

GA'02 21 במרץ 2013

חולה על הקונטרה של ה 0-0-0 הזאת שלכם.נכון נכנסנו לספר השיאים ונכון שזו הייתה הופעה אומללה רק תרשה לי להזכיר לך שבחמש מתוך 6 המשחקים שהפסדנו ולא כבשנו ספגנו רק 1-0 קטן.הייתי מעדיף להופעה קצת יותר טובה אבל אני חי איתה בשלום.

אבל יפה לך שדילגת על ההופעה הראשונה שלנו במפעל,כארחנו את המשחקים במבצר בניקוסיה.הופעה שבסיומה סיימנו במקום השלישי והמשכנו לגביע UEFA,הופעה עם 7 נק' ו 13 שערים.הרבה יותר ממה שאתם עשיתם וממה שהקומוניסטים עשו.ואני מרשה לעצמי לדלג על רבע גמר המחזיקות,שמינית גמר UEFA (פעמיים!).

ואחרי שאמרתי את כל זה אני אגיד עוד 2 מילים.סנטה קלאוס.

אני מסופק מאוד אם באמת לא ספרת אותנו ושאתה ממשיך לא לספור אותנו אבל אם באמת לא אז כדאי לך להתחיל.עכשיו לך תחגוג אליפות כמו שצריך,לך תדע מתי תהיה הפעם הבאה

מנטוס 21 במרץ 2013

אגב , איך קראו לקבוצה מאיי פארו שפעם ניצחו אתם ? קצת קשה למצוא את זה בגוגל . כנראה שכלב נשך אדם זה לא חדשות .לעומת זאת שמכבי הפסידו לסנטה קלומה זה אכן בושה שראוי שתזכר לדראון עולם . אין לנו את הפריבילגיה שלכם והפועל שתספידו לקבוצות מלוקסמבורג או טיזינאבי וזה יעבור בשלום מחוסר עניין לציבור .

GA'02 21 במרץ 2013

צויינה העובדה שמכבי חיפה נכנסה לספר השיאים של ליגת האלופות ואני רק ציינתי שגרמניה תל אביב נכנסה לספר השיאים של סנטה קלאוס.לא יודע מה קרה מאז אבל עד אז זה היה הנצחון הראשון והיחיד של סנטה קלאוס בזירה האירופית,תהיה בטוח שזה חדשות מרעישות מבחינתי וזה אכן ייזכר לדראון עולם.אני גם יכול להזכיר לך ולכם את העובדה שהועפתם ממפעל אירופי ע"י קבוצה טורקית מהליגה השניה,שהועפתם ממפעל אירופי ע"י אפועל ניקוסיה (עוד בזמנים שהם היו סתם עוד קבוצת דייגים מהאי השכן).

סנטה קלאוס

בלייק 21 במרץ 2013

מתוך הערך תסביך נחיתות בויקי: המונח הפסיכולוגי "תסביך נחיתות" מתאר את התחושה המקננת באדם לפיה הוא נחות או פחות מזולתו במובן מסוים. לעתים זו תחושה תת-הכרתית, אשר מניעה את הלוקים בה לפצות עליה, מה שעשוי להביא להישגים מרשימים, התנהגות אנטי-חברתית קיצונית, או שניהם. שלא כמו רגשי נחיתות רגילים, אשר עשויים לפעול כתמריץ להישגיות, תסביך הנחיתות מהווה מצב מתקדם של רפיון ידיים, שעלול להתבטא בהימנעות מקשיים.
למעשה GA02 – כתבת כאן הרבה פוסטים שכולם עונים להגדרה הזאת…
אין לכם רגשי נחיתות, אבל חשוב לכם להשוות כל הזמן למכבי (מזכיר עוד קבוצה עם רגשי נחיתות רק מהעיר שלנו). אין לכם רגשי נחיתות אבל חשוב לכם להקטין את ההישגים של מכבי (בניגוד לק"ש למשל. כבוד, בכל זאת אלופה). אין לכם רגשי נחיתות, אבל חשוב לך להזכיר כל משחק מעפן שהצלחתם בו באירופה ולהשמיט את כל הכשלונות המשונים (והיו הרבה כאלה – מהפקס, הצהובים של באדיר ועד הדשא בבלרוס ואיי פארו), משום מה אצל מכבי אתה מתנהג הפוך (גם זה מוכר לי מעוד קבוצה ללא רגשי נחיתות).
רק לסדר את העניינים (כי עם כל ההגזמות הבוטות שרצות כאן כבר לפעמים יש לי רושם שאוהדי חיפה והפועל חיים במציאות מדומה): בעונה הראשונה שנערכה לפני קום המדינה שיחקו 9 קבוצות, אחת מהן היתה מכבי חיפה (אבל לא סופרים כשלונות של חיפה אז נתעלם). הקבוצה שזכתה בהכי הרבה אליפויות מלפני קום המדינה היא הפועל תל אביב (אבל היא ברווז צולע העונה אז בואו נתעלם). הקבוצה שזכתה הכי הרבה אליפויות מאז קום המדינה היא מכבי תל אביב, אבל יותר כיף להסתכל על ההיסטוריה של שנות ה- 80, זאת היסטוריה יותר כיפית כנראה, אז נתעלם ממה שהיה לפני. בכלל, החיפאים מצטינים בפאר נקודות בזמן בהם הם היו טובים ולגמד את שאר הזמן (שזה סטארט אפ לא רע בכלל): בין 84 ל- 87 ובין 92 ל-97 ואחרי שנת 2000 אין ספק שחיפה הקבוצה הכי טובה בישראל – אימפריה! גם העונה חיפה היא האלופה האמיתית של בין 17 לדצמבר עד 11 בינואר (כבוד!).
אה, כן, אבל הכי חשוב שאין רגשי נחיתות, והם לא יודעים על מה מדברים בכלל (זה ידוע שרוב התל אביבים אחרי צבא עוברים לחיפה להנות מהעיר הגדולה וחוזרים לג'יפה של תל אביב כדי "לגדל ילדים").

GA'02 21 במרץ 2013

ברכות גיסנו!
9 קבוצות או 5 קבוצות זה לא באמת משנה העובדה היא אותה עובדה! אלה אליפויות שרק בתל אביב סופרים אותן (כן גם האדומים)

ידוע שגם מאז קום המדינה יש לגרמנים הכי הרבה אליפויות.ידוע.אבל זה לא משנה את העובדה שמבחינתי 10 אליפויות מ 47 ועד 60' לא שוות 2 אליפויות בעשור האחרון,אלא אם כן אתה בן 70 ויצא לך לחגוג את אותן 10 אליפויות שנות התרת"ח (אני מניח שאתה לא)

למי יש יותר גדול זה תמיד מעניין,מה לעשות.לנו יש יותר גדול,תתמודדו.יענקלה בא,ראה,הבין ,כבש והשמיד.

"תודה רבה לך מכבי חיפה,אנחנו אוהבים אתכם"

בלייק 21 במרץ 2013

ושוב, מצטער שאני מתעקש להחזיר אותך למציאות של כולנו (בניגוד למציאות האלטרנטיבית שאתה מתעקש לחיות בה), אבל בין 47' ל- 60' מכבי זכתה ב- 5 אליפויות בלבד ולא 10. לא, לא חגגתי אותן בזמן אמת. אבל ירשתי אותן כאוהד מכבי תל אביב. אתה לא ראית את ארמלי משחק, רוזנטל, מרילי, סלקטר, אבוקרט, ממן, אהרוני, אבי רן וגם לא את קלינגר בירוק. אתה מדבר כאילו זה גם לא עושה לך כלום. זכותך. אני ראיתי אותם משחקים כילד, והיה לי אליהם הרבה כבוד. הרימו קבוצה מכלום. כדאי שגם לך יהיה קצת כבוד אליהם, הם תרמו למועדון הזה לא פחות ממך (ובימים שהשכר מכדורגל לא היה משהו להתלהב ממנו).
אבל גם אם לא תרצה, הם חלק מהמסורת ומרוח המועדון הירוק. וכן, במכבי גם אבי כהן, שפיגל וגלזר (אם נציין רק 3 ענקים מ- 3 תקופות שונות) הם חלק ממסורת המועדון ומרוחו. ולכן, האליפויות האלה חשובות לנו. אנחנו ממש לא נאחזים בעבר. הווה חשוב, חשוב מאוד, אבל גם לעבר יש מקום. לפחות במועדונים גדולים.
ואם אתה רוצה גם לחזור לטיעונים פאליים של גן ילדים, אז לאיזה גדול יותר שיש לכם (ולנו לא) אתה מתכוון? לשחר יש יותר כסף מלגולדהאר? חיפה לפני מכבי בטבלה? לחיפה יש יותר אליפויות?
אני מניח שבמציאות האלטרנטיבית אותה אתה חי התשובה לכל השאלות האלה היא כן, אבל במציאות האמיתית לא כל כך. נכון לעכשיו, מכבי לפניכם בהווה, ומכבי לפניכם גם בעבר. אבל כמו שאמרתי, ואני אתרגם לשפה שלך: לחיפה יש יותר גדול בין 17 לדצמבר ל- 11 לינואר, ויותר גדול בשנים שהן היא היתה אלופה!
ושיהיה ברור, את הקבוצה שלך, את שחר, את המערכת ואת מה שנבנה במכבי חיפה ב- 30 השנים האחרונות אני מכבד מאוד. שחר ושות' בנו אימפריה. בלי זלזול ובלי ציניות. שחר תרם המון גם למכבי תל אביב, כי הניהול שלו הכריח את מכבי לשנות תפיסות (שלא לומר בעלים) כדי לנסות לעמוד בסטנדרטים החדשים. מכבי של העונה לא היתה קמה כנראה בלי שחר. שחר ושות, מי שבאמת תרם להפיכתה של חיפה לאימפריה, גם לא יתכחשו להיסטוריה ולא יחיו מציאות אלטרנטיבית, הם פשוט ייצרו מציאות חדשה בעשייה. הבעיה שלי היא עם חלק מהאוהדים של חיפה שמתוך רגשי נחיתות (ואתה כבר אמור לדעת מה זה) מתעקשים להעלים את החלקים שלא נוח להם איתם ולהעצים את החלקים החיוביים (כל דבר סביר נהיה טוב, וכל דבר טוב נהיה מדהים). ולכן לך לא חשוב 5 קבוצות בעונה הראשונה או 9, המשטרה הבריטית או מכבי חיפה…. מה זה משנה, נכון? הכל אותו דבר. בפאראפראזה על משהו שמישהו פעם אמר: בשבילך כולנו גרמנים.

GA'02 21 במרץ 2013

לא נמאס לך למרוח אותי ולסלף אותי?

איפה ראית שאמרתי שזכיתם ב 10 אליפויות בין 47 ל 60?

אני לא מעריך את ארמלי וממן ואת פועלם? למה אתה חושב ככה?

לא אומר שאליפות ב 1959 לא חשובה! היא כן! הלוואי גם לחיפה היו אליפויות בשנים האלה.כל שאמרתי שאליפות ב 1999 עדיפה.בטח תשאל למה אבל אני גם בטוח שאתה תוכל לענות לעצמך אם רק תפסיק להיות פוץ.

כל הוויכוח כאן החל מהערה מפגרת על ריגשי נחיתות של איזה אוהד כורסה שמעולם לא דרך ביציע. וכל שאמרתי שזה לא נכון ומשם זה גלש למי יש יותר גדול.ובגדול לכם באמת יש יותר גדול.אבל ככה זה גם בחיים. דוד מתל אביב בן 35 ויש לו זיין יותר גדול מאריק מחיפה כי מה לעשות הוא רק בן 15.ואריק אולי באמת סובל מרגשי נחיתות.אבל אז…..אריק הופך להיות בן 30….ודוד..אוייש דוד הוא כבר בן 50 והבולבול כבר לא חזק ואיתן כמו זה של אריק…..ואריק עדיין רווק וחופשי ומזיין כל שני וחמישי ודוד רק בימי הולדת פעם בשנה וגם אז רק בעזרת תכשירים מיוחדים שעולים לו הון תועפות…

תהנו מהאליפות כי לכו תדעו מאיפה ההונדה תעקוף אתכם בחזרה

סתם אחד 21 במרץ 2013

אני אוהד ירוק שלא מעדיף שהגועל תיקח אליפות על פניכם.
בעשור האחרון אתם לא הייתם מרצדס, הייתם סוסיתא שההונדה שלנו עקפה בקלות.
אתם לא מפחידים אותי. אני זוכר טוב את ימי היריבות בשנות ה-90 ואין לי שום בעיה שזה יחזור, להיפך.

הדבר היחיד שמדאיג אותי זה שיענקלה לא חזר לאותו MODE, להביא
יצורים כמו דניאל הבר בינואר זה אומר דרשני.
אם שחר יחזור לעצמו, אני מקדם בברכה את שובן של שנות ה-90.

מנטוס 21 במרץ 2013

מכבי חיפה זה מועדון שרק מבוסס על mode של אדם זקן וחביב
זה לא מועדון שהמסורת וה DNA שלו הם מעל הבעלים ולמעשה הוא מחויב אליהם כמו אתה יודע איפה ….

ירוק גאה 21 במרץ 2013

אם תבדוק סטטיסטיקה של 20 השנים האחרונות בדרך כלל ידינו היתה על העליונה.
לא מכיר את גיסך אבל באמת שאין כאן שום שאננות
אבל בוודאי ובוודאי ישנה אמונה שאולי רק אולי (וברור שבתנאי שננצח) הכל יכול להתהפך…
ואני מסכים ששבוע הבא עם 3 משחקים מרתקים לשתי הקבוצות יחרוץ את האליפות או את פתיחתה המופלאה…
אם ניקח אליפות זה מתוק ומרגש אם לא אנחנו גאים ואוהבים
וכמו שאמר פרוסנר (מבחינתי משפט אלמותי)
שתזדיין האליפות אני רוצה להמשיך לאהוב!!!!

עופר 21 במרץ 2013

ירוק גאה-לא הבנת שמכבי של העונה שברה כל סטטיסטיקה?!באמת כ"כ קשה להבין?!זאת עובדה,הרבה מעבר לשחצנות!
אגב,חישוב מעניין: 27 נקודות בקופה,9 מחזורים,2 מולכם:
במחזור הבא-אם מנצחים סיפור גמור, תיקו רע לכם ורק הפסד שלנו טוב לכם. אם מפסידים-8 מחזורים לסוף העונה,7 הפרש,24 נקודות בקופה.
כדי לעקוף אותנו על המחזור האחרון: צריכים שאחנחנו ניקח 16 ואתם תקחו 24.זאת אופציה ראשונה,(אתם לא תקחו 8/8 חמודים,גם אנחנו לא).
בעיקרון,כל אופציה בה אתם לוקחים 8 נקודות יותר ממה שאנחנו ניקח-תספיק לכם לאליפות.השאלה-כמה אנחנו ניקח? אני מאמין (חס וחלילה מלזלזל בקבוצות המצוינות) שנגד רמה"ש בחוץ ונגד 2 מה-3: הפועל,ק"ש ובני יהודה אנחנו נעשה את העבודה בבית.9 נקודות שאני מאמין שיהיו שלנו ב-8 מחזורים!!! אני ממש לארג' פה.אתם תצטרכו לקח 17 בשביל לקחת אליפות על הקשקש. כלומר: תאבדו רק 7 נקודות.
מאיפה לעזאזל נראה לך שרק 7?! מילא מכבי הייתה קבוצה לא יציבה,עם כושר גופני של מש"ק ממטרות בקרייה, אבל אנחנו לא פחות טובים ממכם (הנה אמרתי את זה!),הפער לא יקטן כה בקלות.רשימה של מוקשים שיגרמו לכם לאבד יותר מ-7 נקודות: בני יהודה בחוץ, ק"ש בחוץ,רמה"ש תעשה גם לכם חיים קשים,הפועל בחוץ(אם הם בתמונה לאירופה),אנחנו בקריית אליעזר.הפסד אחד ושתי תוצאות תיקו-אליפות מינימלית, 2 הפסדים ותיקו- אליפות שלנו.
הערה לסיום: עכשיו תתאר לך את המקרה שתואר לעיל, ותחשוב שלא ניצחת אותנו בבלומפילד. עכשיו תגיד לי איך תלך מחר כמו טווס.
יאללה מכבי צהוב עולה!

ירוק גאה 21 במרץ 2013

הוא שאמרתי ידידי.
בשביל לקחת אליפות (ואני תמיד מאמין…) קודם כל צריך לנצח אתכם.
אחר כך נדאג לשאר.
דבר שני, תעשה לי טובה חישובים זה כל כך תקשורת ישראלית
אתה לא באמת יכול לדעת מה יהיה.
בכל מקרה תאחל לי בהצלחה עוד 3 שעות ההגרלה :-)

עופר 21 במרץ 2013

אבל אני רק אומר שהסבירות שתקחו אליפות היא מאוד מאוד קטנה!
אם מישהו היה עושה חישוב בוא חיפה כנראה תקח אליפות,היית דוחף לי אותו לפנים,תעשה טובה ותפרגן,שלקחתם אליפויות האנשים שגדלה להן שן חלב כן פירגנו לכם.

ירוק גאה 21 במרץ 2013

לפרגן לאליפות צהובה????
סליחה…. פשוט נחנקתי וראיתי שחור.
יש אליפות אין אליפות תאמין לי שזה באמת לא מעניין.
תמיד שרנו צעקנו אמרנו רק לב על המגרש…. כל השאר יבוא לבד.
אבל התקשורת כרגיל מתעלמת ומעדיפה לשקר בריש גלי
( למשל המוט לדוגמא שמשום מה נהיה ברזל ולא חכה כמו שהוא באמת, 5,000 צופים בגמר הכדורסל עם תצוגה של קהל יווני שהם לא מתייחסים ועוד ועוד) אז אתם קוראים לנו אשדוד עם תארים ומתעלמים מאליפויות שהיו עוד לפני שחר, מהקהל הגדול במדינה (גם זה שמגיע למגרשים בית וחוץ) וממש אוטוטו גם האיצטדיון שיעמיד בצל כל איצטדיון אחר כאן….

מכביסט ותיק 21 במרץ 2013

כמו זה נראה כרגע- במשחק מול חיפה נצחון למכבי או תיקו אם סיכוי יותר לתיקו. במשחק מול ק"ש זה נראה בגדול גדול תיקו נצחון של מכבי יפתיע אותי. בדרבי זה נצחון של מכבי או תיקו עם סיכוי יותר לנצחון.
כך שזה נראה שלאחר 3 המחזורים הללו ההפרש יהיה בטווח של 8-11 נקודות בכפוף למה שחיפה תעשה.

מכביסט ותיק 21 במרץ 2013

"עם" סיכוי….

dvirtop 21 במרץ 2013

אם יש משהו שנשאר לירוקים לחלום עליו, אחרי העשור הראשון של שנות האלפיים, זה להפוך לקבוצה המעוטרת בישראל.
כמובן שהם יכחישו, הם יטענו שהתארים של מכבי הם תארים פרה-היסטוריים, ושמכבי חיפה היא ללא ספק "הקבוצה של המדינה", אבל גם אם הם יצליחו לגרום לכולם להאמין שהם צודקים, עמוק בפנים רגשי הנחיתות מציקים להם, אוכלים אותם, ולא נותנים להם לישון טוב בלילה.

עכשיו, עם מיץ', ג'ורדי, ואוסקר, הם מתחילים להפנים שהחלום שלהם מתרחק, מתרחק מאד… וזה כואב להם, וזה מפחיד אותם.
הם מפחדים שהבצורת תסתיים, שמכבי תחזור לזלול תארים ולהגדיל את הפער. הם מפחדים שלא יכלו להגיד יותר שהתארים של מכבי פרה-היסטוריים. הם מפחדים, ובצדק.

מהפחד הזה נובע הכוח של מכבי חיפה השנה. הפחד ממכבי, הוא הדלק החזק ביותר עבורם, והוא זה שמניע את המרדף הבלתי מתפשר שלהם אחרינו לאורך העונה. לא בנאדו, לא "גבריות", לא מסורת, ולא בטיח.

GA'02 21 במרץ 2013

קח את הקנדי,הבן של,ואת מאמן הילדים טרום ג של ברסה שלך וחדוף אותם לעכוז של יענקל'ה. כי מה שיענקל'ה שכח כל אלה לעולם לא ילמדו.

שוב פעם,אתה יכול לדבר עד מחר על אשדוד עם תארים,רגשי נחיתות,אליפויות נגד הפועל בלפוריה,המשטרה הבריטית והפועל חדרה ושאר בלבולי הביצים שלכם.עם עובדות קצת קשה להתווכח.
אליפויות בעידן המדורני
הופעות באירופה (מי אמר סנטה קלאוס? ואל תביא לי אותה בקונטרה של ה 0-0-0)

1+1 אמור לצאת לך 2.

זה יפה שאתה כבר בונה על שושלת,כמה מתאים לכם הגרמנים,אבל לאט לאט אמיגו.כשבאמת תזלול תארים כמו מכבי חיפה יהיה מותר לך לדבר ככה,בנתיים לא.לי מותר! של נעלייך!
——
"מכבי תל אביב,קראו לנו קופים,
אז בואו לא נשכח,מי כאן האלופים,
אני אזכיר לכם,מה שיודעים כולם,
שקודם בא הקוף,אח"כ האדם,
ירוק עולה עולה,ירוק עולה עולה,
ירוק עולה עולה,ירוק עולה עולה,
זאת אלופת המדינה!!!"

תולעת 21 במרץ 2013

אלופת המדינה היא לא קרית שמונה?

dvirtop 21 במרץ 2013

שנה שעברה, חיפה היתה הרבה פחות נחושה במאבק על האליפות, כי זה לא כואב להם שק"ש תיקח…
השנה… הם מ-פ-ח-ד-י-ם!

GA'02 21 במרץ 2013

בהחלט! כל הכבוד להם

——
אבל מה לעשות שזה מה ששרים בכל משחק נגד הצהבת,בד"כ זה גם מסתדר עובדתית.

גם שנה הבאה נשיר להם את זה,הם בטח יצחקו עלינו ויביאו לנו באיזה קונטרה,יהיה דאחקות
——————-
"לה לה לה לה לה לה,לה לה לה לה לה לה,
נולדנו בשבילך,נמות למענך,
גם בימים קשים,נקום מהקרשים,
ולעולם נישא דגלך,
בגאווה,בטוב וגם ברע,
נשיר לך את שירייך,נלך אחרייך,עד סוף העולם,

עכשיו כולם יודעים,שבחיפה אין אדומים,
איפה הקהל?איפה הסמלים? איפה עיר הפועלים?
הלכו לעולמים,ולא ישובו בחיים,
הלכה האהבה,הלכה כל הקבוצה
ונשארה רק מצבה
(זה לסרדינים)

הסרטן של המדינה,
הנגיף של ישראל,
נלחם במחלה,
ונשמיד תמגיפה
מכבי יש רק בחיפה!!!!"
(וזה לצהבת)
— ושידברו על רגשי נחיתות,אשדוד עם תארים,הונדות ומרסדסים עוד 2 עשורים.הקונטרות שלנו תמיד יותר טובות

תולעת 21 במרץ 2013

צודק, אין מה לעשות. אם זה מה ששרים אז חובה שתכתוב את זה כאן וכמה שיותר.

GA'02 21 במרץ 2013

סגור

אדום עולה 21 במרץ 2013

מה היה קורה אם האוהדים של הפועל היו שרים את השירים האלה.

תולעת 21 במרץ 2013

א"ע – כשהם קוראים לאוהדי מכבי "גרמנים" הם לא מתכוונים לנאצים וכש אוהדים שלהם מחללים קברים ושרים על מני לוי ועל סרטן זה בקטע תמים ויפה, חיפאי כזה.

GA'02 21 במרץ 2013

"מה היה קורה אם האוהדים של הפועל היו שרים את השירים האלה"????
LOL
כשהם ישירו נגיד לך מה היה קורה.בנתיים הם לא שרים
———–
תפסיקו להתיפייף.פעם אחרונה שבדקתי אנחנו חיים בישראל ולא באירן.כל עוד אנחנו לא מכניסים את השואה לעניין הכל מותר לנו! ולא גרמניה תל אביב זה לא שואה.וכן לשיר שירים על מני לוי כששרים לך על אמיר רנד או על רענן לוי- זה הדבר הנכון לעשות.תקראו לנו ילדים קטנים ומפגרים,אבל זה מה יש
———
יאללה קחו עוד 1 מהלב

"ובלילות אני חולם,
שאבי נימני יירדם,
ואז……
למני יהיה שכן,
במיטה בלוינשטיין,
נמני,אני נשבע ,שונא אותך
הההוו אבי נמני,
ויום יבוא,גידול בראש אותך ייקח,
צהוב יא מלוכלך!!!!"
———

עוד שבוע ויומיים למנאייק,תבואו יהיה כיף

פחטקור 22 במרץ 2013

אני בהלם ממך, אין קשר לשואה? אז סתם במקרה נפלתם על גרמניה תל אביב? הסרטן של המדינה? נשמיד את המגפה? אתה לא מתבייש? איש דוחה ועלוב, על הזין שלי אהדה לכדורגל ושחיפה תיקח 20 דאבלים ברצף, אתה חלול ורקוב מבפנים אם אתה צועק (ועוד בגאווה) מילים כאלו.

בחיי שעד העונה הייתי בטוח שהאוהדים הדוחים בארץ הם בני הנוער המתוסכלים מינית של הפועל.. כלומר- משמרות המהפכה של אוסישקין,
אבל אתה ועוד כמה אוהדי חיפה כמוך, נותנים להם פייט. אני יודע שבכדורגל באים להתפרק ואפשר לקלל ולדאוג ולצעוק ולהקניט, אבל זה? מה זה? אתה בכלל מודע למשמעות של המילים שאתה כותב או שר? אם כן- אז המצב שלך גרוע עוד יותר..

וראיתי מה כתבת מתחת- שלא יתיפייפו, אתה צודק, אוהדי מכבי ששרים לביברס נאתכו על אבא שלו או על סלים טועמה הם אנשים קטנים מאוד שלא יודעים איפה עובר הגבול וכל מה שכתבתי עליך תקף גם אליהם, אבל זו הרמה שאליה אתה שואף?

הופמן 21 במרץ 2013

אואה, אוהדי מכבי ת"א מקדישים את זמנם ומחשבותיהם לטווסיות ולשחצנות של אוהדי מכבי חיפה. זמנים טובים אינדיד. עשו לכם טוב שנות היובש.

מנטוס 21 במרץ 2013

מועדון נמדד גם ברגעי משבר , אנחנו בשנים הכי מחורבנות תמיד ניסינו , ומי שהחזיק במושכות ידע שהוא מחוייב להעמיד קבוצה טובה . וגם שלא הלך אז כן , כמו "פאטתיים" או אוהדים מסורים ( תבחר ) היינו באים לדרבי או למשחקים מולכם וממלאים את בלומפילד מהמקום ה 5 או ה 8 . זה עוצמה של מועדון .אפילו אם קשה להבין או להסביר את זה .

מה אתם חושב יעשה יענקלה עם מכבי תעפיל לליגת האלופות ופתאם יחתימו את שכטר ועוד 3 זרים תותחים ? הוא יעשה כמו שהוא עשה עם גיידמאק , ימנה מאמן זול וידרוש שילוב של הרבה שחקנים צעירים ורכש זול עם פוטנציאל . ….אוי רגע !! הוא כבר עושה את זה !! עכשיו רק נשאר לכם לקוות שמיץ' יפשוט רגל כמו ארקדי . בהצלחה .

GA'02 21 במרץ 2013

גאון הדור אתה! ענית לעצמך…

יענקלה נתן לרוני 2 שקל ורוני החזיר לו עם 3 אליפויות.

יענקלה נתן לאלישע שקל וחצי וזה הביא לו 2 צלחות.

יענקלה משקיע הכי הרבה כסף במחלקת הנוער שלו ודורש דיווידנדים ומה לעשות הוא אכן מקבל אותם.שנספור אותם בשליפה ביחד? רק מהשנים האחרונות? יאללה בוא
ליאור,קינן,בירם,בוזגלו (יענקלה הכניס למיץ' שטוזה של 2מליון$ עליו),טאלב,גולסה,חמד (לא הרווחנו עליו שקל אבלהוא הביא לנו צלחת),סלליך (שאמן אריק יחזיר אותו שנה הבאה),בטוח ששכחתי עוד איזה 200 אבל ככה יענקלה עובד.

כשתעפילו לאלופות ותביאו את שכטר תבוא לדבר איתנו

תולעת 21 במרץ 2013

האמת ש"יענקלה" קיבל מהמעבר של בוזגלו 170 אלף דולר (אותם שילם י' בוזגלו ולא מכבי), ומתוך תקציב של שקל וחצי קטן הוחזר מווסטהאם בשביל חוזה של מיליונים. לפחות אם אתה מתעקש לקשקש תצמד לעובדות.

GA'02 21 במרץ 2013

יענקלה דחף לקנדי שטוזה של 2 מליון $ (אל תתפוס אותי על 100K$ לפה או לשם). ה 170K$ שבוזגלו שילם ליענקלה זה החזר של חוב ששחר הלווה לו (עזר לו בקנייה של בית).תגגל בגוגל

יניב קטן מרוויח הרבה יותר פחות ממה שהקנדי משלם למדוניאנין,קולאוטי,יואב זיו וכו'.

תולעת 21 במרץ 2013

קטן חזר בחוזה של חצי מיליון דולר נטו לעונה. תבדוק את הגוגל שלך.
בנוגע לבוזגלו – חיפה לא החזיקה בכל האחוזים של כרטיס השחקן שלו.

גיסנו 21 במרץ 2013

אתה מנסה לגנוב דעת לעצמך?

במשך שנים יעקב שחר קנה כל מה שזז. אלון מזרחי, חיים רביבו, זנדברג, קנייה מחדש של יניב קטן בחוזה מנופח, אדורם קייסי, אלון חזן, רוני לוי, עידן טל, אליניב ברדה, יוסי בניון, גוסטבו בוקולי (שהגיע על תקן כוכב להזכירך), ג'ובאני רוסו, ושלא לדבר על זרים שהיו אמנם מצויינים אבל עלו הרבה מאוד כסף.

הניהול היה מצויין והיו הישגים. לומר שכל מה ששחר עשה זה רק השקעה בנוער? בולשיט.
במשך 10 שנים בערך שחקני הבית היחידים שהיו במכבי חיפה הם דוידוביץ' וקטן. המצב השתנה קצת בשנים האחרונות זה נכון, אבל אתה יכול לומר בדיוק את אותו הדבר על גולדהאר.

אתה גם יכול להמשיך לשכנע את עצמך שגולדהאר הוא תופעה חולפת ושאין לו מושג בכלום, אשליה זה טוב.

GA'02 21 במרץ 2013

הכל טוב ויפה אבל כל השחקנים האלה שרשמת (כולל בניון) שחר קנה בשלוש שקל וחצי,לא מליונים ולא נעליים.כל הקנדאורובים,הרומן פצים,הפראליות והז'וטאסים והאיגבינים ששחר הביא עלו שקל וחצי.לא דואג לשחר.

מרוב ששחר לא דואג הוא אפילו מוצא לנכון לתרום שקלים לכורדים מירושלים

לא אמרתי ששחר בנה לנו אימפריה רק משחקני נוער שעלו לבוגרים.

סנטה37 21 במרץ 2013

אני יכול לתת לך יותר מדרבי אחד שאפילו את שער 11 לא מילאתם, ולא הייתם יותר מ2000 אוהדים

תולעת 21 במרץ 2013

כשאנחנו ארחנו? תן.

תולעת 21 במרץ 2013

זה לא סתם שחצנות, זה גרסת הטווס של פרנקנשטיין בדמות GA02.

הופמן 24 במרץ 2013

לא חייבים להתייחס לכל אחד

אדום עולה 21 במרץ 2013

בתור אוהד אדום אומר את דעתי על מלחמת העמלקים שמתפתחת פה . אם נגזר עליי לסבול בשנים הבאות אני מעדיף חמש אליפויות ירוקות על פני שתיים צהובות .
משחר ומדיניות השפיות שלו אני לא מפחד ולא מאוים כמו ממיטש והצהובים עם כסף כמו חול והמומנטום חיובי .
שושלת צהובה של כמה שנים תעשה נזק לתחרותיות ששנים ייקח לסגור , כמה אליפויות חיפאיות לא ידגדגו כאן כלום .
בגלל זה לדעתי חצי מדינה מחזיקה אצבעות לבנאדו .

מכביסט ותיק 21 במרץ 2013

אני מנסה ומנסה ולא מצליח לשכנע. ולא התחלתי לומר זאת לפני חודש. מ-4/1/11 אמרתי שמתחילה שושלת ממושכת ודומיננטית של מכבי ת"א. זאת תהיה שושלת שתגרום לתקשורת לשנוא את מכבי לקנא ולקנטר. תתרגלו לזה. זה לא אומר אליפות כל שנה ובטח לא דאבל. אבל עוד 10 שנים אתם תבינו על מה אני מדבר. אבל לצורך העידוד אומר לכם כדורגל זה לא כדורסל ולכן יהיה מתח כל שנה אבל התוצאה הסופית תהיה שליטה מוחלטת של מכבי ת"א

תולעת 21 במרץ 2013

חבל שאי אפשר לסגור אותך ואת GA02 באותו מרחב קיברנטי עד ששני היוזרים שלכם יימסו לכדי ישות אחת הזויה.

מכביסט ותיק 21 במרץ 2013

כואב לך ה-/4/1/11? אה? אני שמח ומאושר. תסבול כל הסבל שגרמתם לנו אתם הבבונים של נמני. עאלק אוהדי מכבי. הרסתם החרבתם אבל גורשתם בבושת פנים. איזה אוהדים טפשים אנחנו שנתנו לאוסף עלובי נפש להשתלט על מכבי. והעיקר לשמוע את הפרשנות של הגולם הזה נמני. איזה חוצפה יש לו. רק העפנו אותו כבר בפעם הראונה בתולדות המועדו ליגה ארופאית. רק עף ונצחון קטן בדרבי. לגבי העונה זה היה ברור כי ככל שנתרחק מנמני ומכם הבבונים שלו ככה יהיה יותר טוב. בדם ואש את הבבונים ונמני נגרש

תולעת 21 במרץ 2013

רק 3 פעמים בבונים בהודעה אחת? מאכזב.
בדם ואש עלק. בפורומים של פעם היו קוראים לשכמותך "עבריין מקלדת".

מכביסט ותיק 21 במרץ 2013

אני לא רק עבריין מקלדת אני אפס אני אדיוט אני גולם אני זבל- אבל אני חלק קטן קטן מהמהפכה שהצילה את מכבי. קטן קטן קטן קטן אבל נלחמתי יחד עם אלפים רבים לגרש אתכם ממכבי. אז בהתחלה עוד צרחתם בדקה ה-88 וגם אז השתקנו אתכם. כעת אתם מגיעים בוארציה שונה של קריאות נגד ערבים ומוסלמים – וזה תמיד מאותו מקום בדיוק ביציע. לא מטר ימינה ולא מטר שמאלה באותו יציע באותו חלקיק בטון. 4/1/11. זה היום. זה יזכר בדיוק כמו היום בשנת 1969 ששמעון מזרחי דרך במכבי כדורסל. תזכור את היום הזה היכן היית וגם את 1000 הטוקבקים המאושרים שנכתבו ב-ynet.

תולעת 21 במרץ 2013

סליחה שזלזלתי בך, צ'ה גווארה המהפכן הדגול.
חבל שבין שמות התואר שכחת שקרן.

GA'02 21 במרץ 2013

מילא הגרמנים מדברים לפחות יש להם טיעון חזק ואי אפשר לקחת להם את העובדה שיש להם הכי הרבה אליפויות גם בלי טרום קום המדינה.אבל אתה? קומוניסט אדום? מה אתה קשור לעניין יא נחות? לך תבדוק אם אף אחד לא זרק על טוטו בננה

"בכל העולם,
שואלים כולם,
איפה האולם?
אוסישקין נעלם,
היה ונעלם,מזמן כבר לא קיים"

איציק 21 במרץ 2013

מה אגיד לך, מה שבן ה-29 אומר לך, זה גם מה שאני אומר לי, אבל מהסיבה ההפוכה. תמיד נראה לי שבסוף זה יגמר רע. האם גם זה לא רציונאלי???

MG 21 במרץ 2013

טב"י, מסכים איך. גם אני נהנה מהפגרה. בדיוק כמו שנידון למוות נהנה מעוד כמה ימים של חיים. רק עשו טובה – נצחו גם את יריבותינו למקום השני. ממש בא לי שני+גביע. זה יהיה סיום נהדר לעונה שהתחילה בבירא עמיקתא.

לגבי התגובות, כל ניסיון של אוהדים לניתוח פרוידי של אוהדי קבוצה אחרת מעלה בי צחוק רב. ממש מנותק מהמציאות (לשני הכיוונים).

אזי, אולי ממש רצית, אז זה נראה לך כך (גם אני חשבתי שבנ"ד לא היו רעים מולכם). נסה להסתכל המצבים. היו לנו לפחות 5 מצבים בשיעורי הבקעה של 30%-70%. לבנ"ד 1 בשיעור של 90% (כל הנתונים לפי הערכתו של הכותב בלבד). המשחק היה שווה 0-3 בקלות!

איציק 21 במרץ 2013

עכשיו תחליט מה עדיף, פעם אחת 0-3 או שלוש פעמים 0-1. כרגע אתה במצב מעולה, יש לך שני שערים רזרבה למקרה הצורך :-)

תולעת 21 במרץ 2013

הבעיה המרכזית שלכם מול בני יהודה הייתה שקינן ופילאבסקי הצליחו לא להשתעמם למוות מלהתמסר זה לזה, ושההתקפה שלכם מגיעה לכל כך מעט מצבים טובים ביחס למשחק ששוחק, נטו, הכי הרבה זמן מכל המשחקים שבדקתי (היו 13 כאלה – וזה כולל את המשחק שלנו מול בני יהודה שהגיע לדקה 99).

אבי הירוק 21 במרץ 2013

לא מכיר את גיסך אבל הוא נשמע יצור רציני. בפער הזה ובעיקר ביכולת שלכם הסיפור די גמור ונעול,אלא אם כן תעברו התרסקות טוטאלית שתהיה בגדר קטסטרופה שתיזכר לעולם.
באופן כללי לא אכחיש שאתם מועדון שאני לא אוהב אותו בלשון המעטה,בגלל השחצנות המטורפת והמוחצנת וחוסר הכבוד ליריב שמשאיר לכם אבק בערך שלושים שנה. אבל השנה עשיתם הכל נכון אין מה לדבר ועל כן מגיע לכם כל הכבוד. באופן כללי אני מרגיש פספוס השנה כי יכלנו להגיע רחוק יותר וללכת עד הסוף אלמלא כמה טעויות קשות בראש הפירמידה שהפכו לנפוצות מאוד בשנים האחרונות. באופן כללי אשקר אם אומר שאליפות שלכם לא תכאב לי באופן אישי כי זה אתם,אבל אני לא מהנסחפים שרואים בכך אסון גדול ושחור. עם רכש טוב נקודתי ופתיחת עונה נורמלית הולך להיות פה שמח בשנים הבאות.

הופמן 24 במרץ 2013

או, תגובה נורמלית

תומאס נוימן 21 במרץ 2013

שיר גדול. פשוט גדול

עודד 21 במרץ 2013

אביעד, הטור הזה מוכיח לי פעם נוספת שכל מה שחשבתי על אוהדי מכבי תל אביב נכון. גם בעונה שאתם לוקחים אליפות (שמגיעה לכם) אתם חייבים להתעסק בקבוצות אחרות. האהדה שלכם לקבוצה כל כך קטנה שאתם חייבים לבסס אותה על התעסקות באוהדים אחרים? כאוהד מכבי חיפה, אני יכול להבטיח לך שבאף אחת מ10 האליפויות שחוויתי בעודי בחיים (רק בן 24 כן?) לא שמתי קצוץ על מה אוהדי מכבי ת"א אומרים על הקבוצה שלהם, זה פשוט לא מעניין אותי. לגבי גיס שלך, הבחור אמנם לוקה באשליות אבל הוא ממש לא מייצג את אוהדי מכבי חיפה (לפחות לא אותי..). אני מקווה ששנה הבאה אנחנו נחזור למקומנו הטבעי ואתם תידחקו חזרה למקומכם הטבעי! תהנו מהאליפות כל עוד היא אצלכם, פעם הבאה ב22/23…

טל בן יהודה 21 במרץ 2013

עודד, אני מניח שב"אביעד" התכוונת אלי…

רק מדגיש שבשום מקום לא כתבתי שהאוהדים עם הביטחון הלא רציונלי מייצגים אותך או את הרוב.
אני דווקא חושב שההפך הוא הנכון… מדובר במיעוט. קולני אמנם, אבל מיעוט.

יויו 21 במרץ 2013

העובדה שאוהדי חיפה מרגישים צורך דחוף לפאר את ההישגים שלהם מה – 20 שנים האחרונות רק גורמים להרגשה שגם הם חוששים שזה נגמר ומתחילה תקופה חדשה וצבועה בצהוב.

אני ממש לא זוכר שאוהדי מכבי התעסקו בחיפה בשנים שבהם הם לקחו אליפויות
הפעם היחידה שהתעסקנו בחיפה בשנים האחרונות, היא כשמכבי ניסו לעזור להם לקחת אליפות לפני 3 שנים, וכולם זוכרים איך זה נגמר (לצערי הרב).

אם כבר סטטיסטיקה, אז ב 96', 03' וגם ב 10', כשהקרב על האליפות היה צמוד, חיפה הצליחו לפשל בסוף. אז גם אם תנצחו אותנו פעמיים (מה שאני לא מאמין שיקרה), אני סומך על הירוקים שיתיישרו עם ההיסטוריה ויפשלו.

דורון 21 במרץ 2013

-מוזר העניין הזה של רגשי נחיתות שהמצאתם. עוד יותר מוזר כשאתה רואה טור שעיקרו הוא אותה פזורת אוהדים מקרית וחסרת כל קשר פרט לתארים ויענקל'ה שחר.

ואנחנו הרי יודעים מה מפריע לכם באמת-
אנחנו לא מחפשים בכח להגדיר את עצמנו ואת האהבה שלנו.
לא צריכים להמציא לעצמנו יריבות כזו או אחרת שרק היא תצליח למלא אצטדיון פעמיים בשנה ( ואם אתה קצת מעל לגיל 25, אז אתה בוודאי גם זוכר את הדרבים בבלומפילד שלא סחפו אליהם יותר מ-6,000 איש, עת שהקבוצות היו בקצוות שונים של הטבלה ).
אז אתם מנסים להבין- למה הם כל כך שונאים אותנו ? כן, אני יודע! רגשי נחתיתות!
אנחנו מצידנו, מצהירים בריש גלי ובלי כל סיבה אמיתית : אנחנו פשוט שונאים אותכם. בלי משוואות, בלי הגדרות. אנחנו לא מחפשים להגדיר את עצמנו, זה פשוט שם וזה קיים. וככה טוב לנו עם זה. אתם קוראים אותנו לדין, אבל אנחנו ממאנים לעמוד. אנחנו מעדיפים לקפוץ, גם אם אין לכך סיבה אמיתית.

אתם קצת מבולבלים- למה הם כל כך, שוב אתם שואלים את עצמכם שאלות עלינו, אבל כל כך שמחים אחרי גול ניצחון שסביר להניח לא יעניק להם כלום ?
ובכן- התשובה היא פשוטה. אנחנו אוהבים את הקבוצה שלנו, והשנה אנחנו אוהבים אותה כלכך שאנחנו פשוט שמחים על כל פיפס. בלי משוואות, בלי הגדרות. אנחנו לא שצריכים לחפש הצדקה לשמחה שלנו- אנחנו פשוט שמחים. אפילו אם אותו הבדל פצפון שדיברת עליו לא היה מכריע, זה בהחלט היה מפח נפש. כי זוהי ההגדרה היחידה אליה אנחנו מחוייבים- כשאנחנו על הדשא אנחנו רוצים לנצח. הרי בני יהודה הגיעו למצב אחד כל המשחק, איינוגה היה ביום מצויין, השחקנים והרופאים ועוד רגע גם דמאיו ניסו להעביר את מחוגי השעון קדימה, הגענו למספיק מצבים ובסוף זה נכנס. הכי כיף כשנכנס בזכות ולא בחסד. ככה אנחנו אוהבים את זה, וגם אם במפח נפש זה היה מסתיים, 24 שעות אחר כך כבר היינו מסתכלים על הדרך שלנו בגאווה, כזו שלא תוכל כבר להשתנות בלי קשר לתוצאה הסופית של העונה.
וזה מדאיג אותכם. אתם מודאגים כי מבחינה מעשית, ניערתם כבר מזמן (אי שם בין שער הניצחון של לוגסי להפסד שלנו לבני יהודה) את המטרד הירוק הזה מהעורף שלכם. כל האוויר החם בריאות שלהם היה אמור כבר לצאת, אתם אומרים לעצמכם. אומרים ועדיין מסתכלים כל רגע מעבר לכתף ימין והופ מעבר לכתף שמאל גם, מוודאים שהמטרד הירוק לא מקפץ לו שוב על הצוואר שלכם.

אתם אוהבים לדבר על מועדון שבלי יענקל'ה שחר יתפוגג באוויר המזוהם של הקריות והכרמל. נוח לכם לשכוח שטרם בואו הספיקה מכבי חיפה לקחת 4 אליפויות ב-7 שנים ועל הדרך להשחיל בעונה גרועה לקבוצה של המדינה את התבוסה הקשה בתולדותיה. אליפות אחת מטרידה במיוחד, אחרי פיגור בן 13 נק' מראש הטבלה. רק נקודה פחות משיא ההפרש בינינו העונה.
כשמסתכלים קדימה, אתם בהחלט יכולים להרגע, האליפות אכן תהיה שלכם ובצדק. הכי יציבים, הכי חזקים, הכי טובים, הכי כובשים. יש עוד 9 משחקים ו10 משחקים פער.
גם אם ננצח אותכם בבלומפילד (ושוב אנחנו מתנצלים על המטרד, אבל אנחנו באים כדי לנצח) קשה לראות אותכם מאבדים בנוסף 8 נקודות, אפילו אם יש עוד משחק בקריית אליעזר.

ולצערכם בינתיים אנחנו נמשיך להיאחז במהפכים מ-84 כבסיס לטענה. כי בעצם אין לנו ברירה אחרת, ההגדרה היחידה שלנו היא לרצות לנצח על הדשא בכל משחק, זה שבבלומפילד וכל הבאים אחריו. אם יש סיכוי תאורטי קלוש, אנחנו ניאחז בו ונמנף אותו לאמביציה כל עת שנוכל, כי אנחנו פשוט נהנים מזה.
אנחנו מצפים לחוות כל משחק ומשחק. רוצים להבטיח את המקום השני, לתת כל מה שאפשר כדי להתקרב לראשון, להמשיך את הגחלת שהדלקנו מחדש.
וגם אם ניפול מהמאבק מבחינה ראסמית, ישאר לנו גביע שצריכים להביא הביתה אחרי 15 שנה ובית שרוצים לתת לו סיבוב פרידה יפה. נמשיך מחוייכים ונלהבים עד השריקה האחרונה לעונה הזו.

הנאה זה משהו שאתם לא מרשים לעצמכם כרגע, וזה כל כך מכעיס אותכם.
אתם מתים שהעונה הזו תיגמר, מתים להיפטר מהעול הכבד הזה על הגב שנקרא "10 שנים בלי אליפות (פה 7, שם 13), מתים כבר לשחרר אנחת רווחה מהולה בתסכול וכאב שמלווים אותכם, פרט להבלחות פה ושם, כבר כמה עשורים.

מנטוס 21 במרץ 2013

ומה אתם תשחררו שזה יקרה ? על זה הדיון אם לא הבנת .

אתם יכולים להתענג על הכשלונות שלנו , העובדה היא שבכדורגל הישראלי כל קבוצה שלקחה תארים ואחרי זה באו כאלו כשלונות מסיימת את הסיפור שלה , נעלמת , כמו הפועל פ"ת , כמו נתניה , כמו ב"ש . לנו זה לא קרה , זה העוצמה שלנו . אתה לא יכול להתעלם מזה שמעבר לאליפות השנה יש פה גם סימנים לניהול נכון לבניה של יסודות , שזה אליפות כתוצאה מפועלות מאוד מדוייקות ולא הבלחה . אבל שוב …תחשוב מה שבא לך , הנקודה שלי שכל חיפאי (כמעט) מובל ע"י רגשי הנחיתות והם חזקים יותר מכל רגש או היגיון .

ואם איזה ירוק ירצה להגיב ושוב לכנות אותנו גרמניה אז אני מאחל לו בריאות ועושר אבל שיום אחד הילדים שלו יחלו בסרטן ,שיקח אותם לטיפולי הקרנות מיוחדים בגרמניה וכדי לשמח את הנפש האומללה שלהם לפני המוות שימצא את עצמו לוקח אותם לשחק בקניון עם סנטה קלאוס .

טרנטה 21 במרץ 2013

אדון מנטוס היקר
כאדם וכאוהד מכבי (תל אביב. רק שיהיה ברור) אני מבקש ממך שתסתום את הפה.
אם חיפאי מתוסכל רוצה לקרוא לי גרמני אז באמת שיהיה בריא.
ושגם הילדים שלו יהיו בריאים. ואם הוא ממש רוצה אז אני מוכן שגם הם יקראו לי גרמני.
אל תהיה אוהד הפועל. באמת תסתום. ביאסת בגדול.

מנטוס 21 במרץ 2013

מסכים איתך וחוזר בי .

העובדה שזה עובר בשקט להגיד גרמניה זה כנראה שפל שלא אני אצליח לתקן .

דורון 21 במרץ 2013

סליחה?
אתה ראית שאני הזכרתי את המילה הנ"ל ?
אם לא, אז למה ההקשר המבחיל שלך נמצא בתת תגובה שלך לתגובה שלי ?
תת-רמה…

מנטוס 21 במרץ 2013

לא דיברתי עליך , אלא על GAY02 שרושם גרמניה בכל מקום ,כנראה בגלל שהשואה לא נוגעת עליו כי הוציא את הסבים שלו מאיזה מערה במדבר ובטעות חשבו שהם יהודים . בכל אופן אני חוזר בי ממה שרשמתי , ומימלא לא הייתי מהמר שיהיו לו ילדים ( או חיים , או פרנסה … )

GA'02 21 במרץ 2013

דורון

חזק ואמץ!

GA'02 21 במרץ 2013

מנטוס ידידי הגרמני.לאחל לך סרטן אני לא אאחל,אתה אוהד גרמניה תל אביב וכבר סבלת מספיק בחיים,אתה עוד עלול לגמור כמו אבא של רגב.תתעודד ג'ונסון בסה"כ אני בטוח שהחיים שלך סבירים,הינה השנה אפילו תחגוג אליפות

גרמניה גרמניה גרמניה גרמניה

גרביל

ליאור 21 במרץ 2013

אתה יודע? זה משעשע שלאוהדי מכבי חיפה יש ביטחון לא רציונלי כאשר זהו הפוסט ה23 של יומן הנקרא "יומן אליפות צהוב כחול" וכאשר הפעם האחרונה שיכלת לכתוב יומן כזה (בדיעבד, כן? סביר להניח שעד לשער של הולצמן לא היית מעלה זאת על דעתך) הייתה לפני עשור.

אנחנו שונאים אתכם לא כי יש לנו רגשי נחיתות מולכם. אנחנו שונאים אתכם כי אנחנו שונאים שחצנים. זה הכל. אנחנו שונאים את ילדי הכאפות האלה שבאים לעשות שרירים בכל יום מחדש וחוזרים הביתה עם פנסים בעיניים. אנחנו שונאים את הנערים הגבוהים והחתיכים עם הג'ל שמושכים הכי הרבה תשומת לב אבל בתכל'ס מזיינים הכי מעט. מכיר את הילדים האלה? זה אתם.

מנטוס 21 במרץ 2013

אם היה לקהל שלכם זהות היה אפשר לענות לך בחזרה .

ורק שתדע , אם היית מזיין אז ממש לא היית שונא את הבחור עם הג'ל שלכאורה רק עושה רעש . מי ששונא אותו זה הבחור שמקנא , זה שלא מזיין . אז שמור על הכבוד שלך ותחסוך מאיתנו את סיפורי ההתבגרות הקשים שלך בתור ערס צעצוע ובתול .

טל בן יהודה 21 במרץ 2013

רק מציין ששתי התגובות האלה הן הכי מצחיקות עד עכשיו!

ירוק 21 במרץ 2013

יצר ההרס של הקהל שלכם יגרום לכך שתחזרו לשקוע.
כרגע אתם בסדר כי אתם רעבים לאליפות, אבל עוד שנה-שנתיים תחפשו סיבות לחרמות, לקללות כי הקהל של מכבי ת"א אוהד את הקהל של מכבי ת"א ויהיה לכם קשה לא להיות בפרונט.

מנטוס 21 במרץ 2013

הקהל שלנו זה כמו 2 חתיכים גבוהים על ג'ל באים עם פוזה שהערב הם מזיינים את כל העולם ובסוף רבים על אותה פצועה . אבל נקווה שהתבגרנו , שחיפה זה הפצועה ופשוט נעשה אורגיה או נזיין בתורות .

ליאור 21 במרץ 2013

טוב דוקטור, בוא תספר לי מה הסיבות שלי לשנוא. אה בעצם אתה כבר יודע, יש לי רגשי נחיתות. טוב אז נשאיר את זה ככה. אנחנו ננצח 4 מתוך 5 משחקים נגדכם (בערך המאזן בינינו בשנים האחרונות), ניקח 4 אליפויות על כל אליפות שאתם לוקחים, ונשאר נחותים כי אתם החלטתם. זה דיל שאני קונה לכל החיים.

עופר 21 במרץ 2013

החכמה ביומן אליפות היא להתחיל אותו מתחילת העונה. מה שאתה אומר זה בערך כמו שמנכ"ל יתחיל למלא יומן בחודשיים האחרונים של השנה.קצת מטומטם לא? מפספס את הרעיון של יומן….

ליאור 21 במרץ 2013

שיכתוב מה שבא לו, אבל שלא ירצה לי על ביטחון עצמי מופרז.

אבי הירוק 21 במרץ 2013

לזה שטען שמתי שמאבק האליפות צמוד אנחנו עושים במכנסיים:
84 85 91 94 2002 11…

אבי הירוק 21 במרץ 2013

הא וב2009 כמובן איך שחכתי.

סך הכל 7 אליפויות שהושגו במאבק צמוד עד לשניות האחרונות של העונה עם יריב קשה וחזק.. 7 מתוך 12

אז טענתך לא ממש נכונה ידידי

יויו 21 במרץ 2013

התכוונתי לאליפות שנסגרת ממש במחזור האחרון.
גם בחלומות הכי ורודים שלכם לא תיקחו אליפות השנה לפני המחזור האחרון.

י.בז'ז'ק 21 במרץ 2013

ההמלצה שלי לטל: אל תשכח ללבוש טיטול לפני המשחק מול חיפה. לא נעים לחזור הביתה עם מכנסים רטובים.

dvirtop 21 במרץ 2013

שלוש פעמים חיפה שיחקה בבלומפילד השנה. שלוש פעמים היא הפסידה.
שלוש פעמים חיפה עוד תשחק בבלומפילד השנה… מקווה ששחר השאיר מספיק כסף לטואלטיקה…

י.בז'ז'ק 21 במרץ 2013

חחחח…
לחיפה אין מה להפסיד. על הנייר מקום שני בעונה כזו – יחשב הישג.
מכבי לעומת זאת – האליפות הזו אמורה להיות עמוק בכיס שלה.
אלא שאם הם מפסידים, וחיפה בממונטום מטורף, פתאום שום דבר לא נראה סגור.
ואז מגיע שלב הטיטול.
אני ממליץ פרמיום.

טרנטה 21 במרץ 2013

מנסיונך האישי? מתי נגמלת?

י.בז'ז'ק 21 במרץ 2013

יו יו איזה קטילה.
אבל אם אתה חייב לדעת, אבל אם אתה חייב לדעת אז כן, הלכה לי הפרוסטטה כשעשיתי את אמא'שך.

טרנטה 21 במרץ 2013

עכשיו אני ממש מתבייש. ירדת עלי חבל על הזמן. טל – תמחק בבקשה את התגובה שלו. שלא יצחקו עלי כולם.
אוהדים כמוך וכמו GA02 (אם אתם לא אותו האיש) הם בושה לקבוצה שלכם.

GA'02 21 במרץ 2013

ייז'י בז'נצ'ק איזה מאסטר היה הפולני הזה אמאל'ה!!!

ואל תדאג לגייז האלה,אנחנו אולי נשחיז עליהם את הבולבול בעוד שבוע וננצח בקרב אבל הם כנראה ינצחו במלחמה. אי אפשר כל שנה.נחכה בשקט עד יעבור הזעם ואז נחזור להשמיד.

מנטוס 21 במרץ 2013

ספר לנו עוד על גייז GAY02

GA'02 21 במרץ 2013

איזה שנינות! הכנסת לי עם ה GAYS02 הזה שלך???

עכשיו לך תשמור על אלירן שלא ישדוד לרוברטו את ה500K$

מנטוס 21 במרץ 2013

אתה קולט שאתה אוהד קבוצה שלקחה איזה 7 אליפויות ב 12 שנים וזה מה שמעסיק אותך ? אתה מבין מה זה רגשי נחיתות או עוד לא ?

מעניין את התחת שלי כמה מאות אלפי דולרים יענקלה משלם לתמיר כהן או פיצויים לקוף עם התלתלים שיושב בבית או להוא שירק עליכם .

חלאס גבר , אתם מועדון ענק ,שנה הבאה איצטדיון חדש , גולסה עוד יהיה שחקן גדול !! מספיק עם האובססיה למכבי ! עצוב

יליד ארגנטינה 1998 21 במרץ 2013

http://www.triviasport.co.il/Default.aspx?t=1

הליגה הישראלית לטריוויה ספורט!!!!!!!!!

עופר 21 במרץ 2013

תצאו מהכיס של גולדהאר!!!!!!!!!!!
חאלס!!! מה אתם רוצים? שגולדהאר יחשוב: " הוי ג'ורדי, אני חותך לך את התקציב בחצי כדי שתהיה תחרותיות בליגה הזאת (עננת עשן מהמקטרת)"…….-לא יקרה!
בעיה של חיפה שהיא לא מכניסה עוד רוכש ומגדילה תקציב,כנ"ל הפועל. למה שמכבי תוותר על ההתקדמות שלה לטובת תרותיות עם קבוצות שמעוטות יכולת ממנה?!בשביל להגיע לרמות הגבוהות צריך תקציב,תקציב גדול.
זה כמו שתגידו שבנאדם עשיר יוותר על הונו כדי לא ליצור קיטוב סוציו-אקונומי בחברה- דפוק לחלוטין!
גודלהאר קנה המון שחקנים,שחקנים טובים,שצריך לחבר אותם,לאמן אותם,לתת להם כלים ותמיכה. מי אמור לעשות את זה? צוות אימון וניהול מהטובים שיש. גם הוא עולה כסף,המון המון כסף.
לאמן קבוצה זה לא רק כסף! איפה הייתם בגלקטיקוס שלנו 120M שקל,הא? שאז לא לקחנו אליפות מה אמרתם?מכבי אפסים! צבועים!
בנוסף,מכבי השאילו ומכרו כמות מרובה של שחקנים,דוגמת דהאן לבני יהודה. החשיבה היא לטווח ארוך,בעוד כמה עונות הם יצטרכו לפתוח בהרכב הפותח ולהוביל את הקבוצה הזאת. לאחר מכן התקציב יקטן.
אנחנו לא "גלקטיקוס בית"ר"-שתי עונות ונסגרה הבסטה, אנחנו הולכים על 10 שנים. 10 שנים שבהמלכן התקציב ישתנה ובתקווה שהאף הארוך שלכם יתקצר ויפסיק לדחוף את האף שלו לכל מקום.
הערה לסיום: ששחר סוגר חצי עשור פיננסי בחיפה, זה בסדר? אבל לקנות הרבה שחקנים זה לא בסדר? תפישה מעוותת של המציאות,מכבי לא חייבת דין וחשבון על הכספים שלה. לעומת זאת,נראה ששחר מנסה לעשות דין וחשבון לכל העולם עם הקניות ההזויות שלו,אהמ-אנדלובו-אהמ.

מנטוס 21 במרץ 2013

שחר בחר להיות הפטרון של הכדורגל הישראלי ע"י עסקאות תרומה עם בית"ר ונתניה בני יהודה וסכנין . היום אנחנו תוהים איך שילמו מיליון דולר על עזריאל ואנדלובו , אבל שמכבי תיקח 2-3 אליפויות רצוף ופאתם יענקלה ידרוש קיזוז אז תאמין לי שכל מקבלי השילומים יצביעו בעד . הבנאדם לא טיפש .

GA'02 21 במרץ 2013

מה שנכון נכון.מי אמר דון שחר?

מוני פנאן? לא יכול להיות הוא כבר מת

מנטוס 21 במרץ 2013

מוני עדיין חי , הוא בשבי החמאס , והם ישחררו אותו תמורת האחים ובת דודה של עמאשה .

אם אתה רוצה לבזות מתים את תתחיל עם אחות של יניב קטן , רק תביא מטריה , יש לו יותר יריקות עליכם משערים בקריירה .

GA'02 21 במרץ 2013

אין מצב אבויה,הוא תלה את עצמו ומת כתוצאה מכך,אל תשאל היה בלאגן סביב העניין הזה משהו עם כספים,שחקנים,שופטים.אנשים שרפו אצלו חסכונות של חיים ומסתבר שכל עולם הספורט ידע מזה.רק הדון מזרחי לא.לך תבין.

מה יש לאחות של יניב? אני באמת לא יודע.אם היא מתה אז שתנוח על משכבה בשלום.

ואל תלך לשם,אני הרבה יותר שנון ממך ועם עור פיל הרבה יותר עבה משלך

מנטוס 21 במרץ 2013

הוכחת שאתה שנון , חריף , משועמם , עור של פיל ובעיקר שאתה סובל מהרבה רגשי נחיתות ל 4 אותיות האלו "מ" "כ" "ב" "י" שהם מחוברות יחד בלי אזכור של עיר מהפריפרייה אחרי .

GA'02 21 במרץ 2013

מה זהו נכנעת? הבלחת עם עם הגייז פעם אחת והתקפלת?

מנטוס 21 במרץ 2013

מה אתה רוצה שאני יעשה עכשיו ? יקלל את ההורים שלך ? אני מרחם עליהם , אתה בן 28 . חחחח . לוזר .

GA'02 21 במרץ 2013

עופר בן כמה אתה? אההם 7 אהההם?

"איפה הייתם בגלקטיקוס שלנו 120M שקל,הא?" היינו בבלומפילד ותפרנו לכם תטוסיק עם קבוצה של רק 45 מליון.והנפנו צלחות בקרייה.

תעשו גם תקציב של 200M אתה בעצמך כבר מבין שזה לא יבטיח לך אליפות.

וזה יפה שאתה והקנדי רצים ל 10 שנה קדימה.בהצלחה
אנחנו רצים כבר 20 שנה.תגיד לקנדי שירים טלפון ליענקל'ה אולי ייקבל איזה טיפ או 2

GA'02 21 במרץ 2013

הינה אתה רואה שאתה יכול.תזרום עוד.אני בן 28,אני לוזר,GAY,אין לי פרנסה,הילד שלי חולה סרטן ומשחק עם סנטה קלאוס באיזה קניון בגרמניה.תמשיך.

אני מיציתי,נפגש כבר.

גרמניה

ד"ש למני

R.I.P מוני

מנטוס 21 במרץ 2013

יש מצב שאתה אמיר ראנד ?

מתן גילור 21 במרץ 2013

איכס.

י.בז'ז'ק 21 במרץ 2013

הי טרנטה, אל תיקח את זה כל כך קשה, אני בסך הכל השבתי לך ברוח דברי חכמינו: 'תען כסיל באיוולתו פן יחשוב שהוא חכם גדול'.
אם מישהו מהאינטליגנטים של דה-באזזר נעלב, אני כולי בושה ומחילה.

GA'02 21 במרץ 2013

תזהר אחינו עוד עלולים לאיים עליך בגירוש ומחיקה של פוסטים!

כבדים אחושרמוטה !

תראה אפילו תאוריות קונספרציה הופרכו באוויר.אתה זה בעצם אני!

'תען כסיל באיוולתו פן יחשוב שהוא חכם גדול"

1-0 לך! ללא ספק! מספרת לחיבורים הקרובים

GA'02 21 במרץ 2013

לעכביש עם הג'ל בשיער שמזיין כל יום.הופרחו

שי 21 במרץ 2013

אוהדי מכבי ת"א, פעם בעשור אתם משחקים טוב והתחלתם לצאת מהחורים ולהתלהב?
חלאס. רדודים.

מנטוס 21 במרץ 2013

סבבה , אז כבר בניתם במה ? דודו אהרון סגור ?

GA'02 21 במרץ 2013

וואלאק בנינו במה,סגרנו עם דודו אבל אז באו הקומוניסטים וחגגו לנו דאבל על הפנים.

לא יודע למה אבל אני בטוח שלך זה כאב יותר.

אני צודק?

מנטוס 21 במרץ 2013

כאב לי .

אגב , מה יותר כאב לך – להפסיד אליפות להפועל אחרי קיזוז לא הוגן בדקה 92 ?
או לשמוע את עוזר המאמן שלכם אורי אוזן אומר ביום ראשון האחרון " ננסה להלחיץ את מכבי , אנחנו מרוכזים בעצמו " (ציטוט שלו מילה במילה ) ?

GA'02 21 במרץ 2013

מה אתה כאילו מתלהב מהקטע של ה"מכבי"???

זה שהתקשורת רושמת רק מכבי ומשמיטה את התל אביב לא אומר כלום,זה רק מחזק את העובדה שהתקשורת היא ממדינת תל אביב,למדנו לחיות עם זה,מפריע לנו אחושרמוטה אבל לא ברמה בלתי נסבלת,לא משהו ש 7 אליפויות בפחות מעשור וחצי – לא מרפאות.גם שחיטות כשרות בכל מפגש ששתי הקבוצות נפגשות על הדשא עוזרות.

אתה יכול ליותר

מנטוס 21 במרץ 2013

אני בטוח שאתה שמח שאתם מנצחים , אבל תכלס גם בהפסדים אתה יכול לענג את עצמך רק מהמחשבה שאבי סטרול מרוויח 2 מיליון שקל או מהאלעת זכרונות על אסונות שקרו לאנשים שקשורים למכבי . למרות שלא נראה לי שזה באמת משמח אותך , זה יותר בסגנון של פרובוקציה סטייל 1998 משער 5 , כנראה שלא רק שירים אפשר להעתיק .

סתם אחד 21 במרץ 2013

אין ספק שהטור הזה ובמיוחד התגובות כאן משעשעות מאוד (אם כי חלקן ברמה של גן ילדים, אבל זה בסדר, גם אני נהיה אינפנטיל כשאני רואה כדור).

בסופו של דבר הויכוח כאן הוא די עקר. אוהדי מכבי ת"א בטוחים שהם כבר בונים שושלת והולכים להשתלט על הליגה. לי אין כדור בדולח ואני במקומכם לא הייתי יוצא בהצהרות כאלה, אבל בסדר, אני מבין שאתם מוציאים תסכול אחרי עשור נוראי.

הקבוצה שלכם לא מפחידה אותי, אפילו אם היא באמת תתחיל להיות דומיננטית. מבחינתי מכבי חיפה צריכה לעשות את שלה ואם היא תעשה את זה, נחזור לשנות ה-90 העליזות שבהן מפגש בין הקבוצות באמת היה סופר קלאסיקו ולא אונס קבוצתי כמו בעשור הקודם.
ובקיצור אני אומר לכם: אהלן וסהלן.

לגבי שאר הטענות, DNA , רגשי נחיתות, אשדוד עם תארים, אליפויות מימי המנדט ושאר ירקות ששני הצדדים זורקים כאן אחד על השני,
כל זה, זה באמת קישקוש חסר משמעות ושגוי לחלוטין. תעברו הלאה.

GA'02 21 במרץ 2013

יאללה שיחזרו,אנחנו מחכים.אם כי לא סבלתי שכאנסנו אותם עשור שלם והם כמו זונה טובה ןכנועה אפילו לא התנגדו

הופמן 24 במרץ 2013

סתם אחד +1

טל בן יהודה 21 במרץ 2013

חברה,

אני חושב שהגיע הזמן להפסיק. שני הצדדים.
זה הפך לעייף, משעמם וכבר מזמן עבר את גבול הטעם הטוב.

אני ממש לא רוצה לצנזר… אז בבקשה תתחילו לצנזר קצת את עצמכם.

גיסנו 21 במרץ 2013

חשבתי שההתנצחויות בסגנון הזה הן נחלתן של טוקבקיסטים בני 13 באתר של אופירה…..חבל שזה זלג גם לפה ודווקא עם אנשים שמצהירים שהם יותר מבוגרים מזה.

טל, נראה לי שאתה ופרוסנר צריכים לעשות הסכם שאף אחד לא כותב על הקבוצה השנייה עד סוף העונה לפחות למען שלום הציבור והרמה הנאותה של התגובות באתר.

עופר פרוסנר 29 במרץ 2013

פספסתי את הטור הזה, אגב. אופס.

דורון 22 במרץ 2013

אני לא מבין דבר אחד.
למה לעזאזל אי אפשר להתווכח, אפילו לריב, לעקוץ ולעצבן- אבל בלי לנבל את הפה כמו חבורה של כוליערות ?

שלו 22 במרץ 2013

השפה, הרובד הלשוני, החריזה.
אושר גדול.
אין ספק שזאת רמת הדיון שעליו התכוונו האבות המייסדים.
מביא הרבה כבוד, לכותבים ולאתר.
הרבה דברים טובים קורים בזכות חופש הביטוי,
בעיקר אנשים שידירו את עצמם מדיונים כאלה.

Comments closed