יומן אליפות צהוב-כחול (25): חולה ממשחק העונה

היומן מקווה להתאושש מהמחלה בקריית שמונה

sick-face

חברי הטוב עופר פרוסנר אוהב לומר לי מדי פעם ש"כדורגל זה כמו החיים. לכן הוא לא צריך להיות מושלם, כי החיים לא מושלמים". ובכן, שלושה ימים לאחר "משחק העונה" (ואני משתמש במרכאות בכל מובן אפשרי), אני יכול לומר שסופסוף הבנתי אותו. קצת.

כי אפילו אני התפלאתי מכך שה-90 דקות של כדורגל בין מכבי תל אביב למכבי חיפה היוו מיקרוקוסמוס נדיר לימים שלאחר המשחק.

*

השידור מבלומפילד שנמשך כשעתיים היה סבל אחד ארוך ומתמשך בשבילי והיה למעשה הקדמה מושלמת למה שהגיע בעקבותיו. יומיים שלמים אותם ביליתי במיטה עם חום של 39.0 מעלות. לאחר המחלה, קשה לי להעריך ממה סבלתי יותר, מהתיקו אפס הנוראי הזה או מאי היכולת לצאת מהמיטה מבלי שכל שריר בגוף יכאב לי (כולל כאלה שלא ידעתי שקיימים).

ראיתי את אנשי הכדורגל של ערוץ 1 מתמוגגים מכך שהם רואים "כדורגל זורם, כמעט ללא אמצע מגרש" ונותרתי עם פה פעור כשלא הבנתי על מה הם מדברים. כל מה שאני ראיתי זה 0-0 עם שלוש בעיטות למסגרת של שתי הקבוצות יחד. אם זו רמה גבוהה של כדורגל, אז איך לעזאזל מגדירים רמה נמוכה?

אבל לא זו הסיבה שאני מגדיר את המשחק כסיוט שלא הצלחתי להתעורר ממנו. קראתי אתמול (סופסוף) אצל התולעת שאחוזי החזקת הכדור היו 53-47 לטובת מכבי חיפה והאמת שזה הפתיע אותי. קצת קשה לי לקנות את הנתון הזה, כי אם מנסים להעיר אותי באמצע החלום הרע כדי לשאול אותי לדעתי, הייתי מוכן להישבע שמדובר במשהו שדומה יותר 80-20 לטובת הירוקים. לא כיף.

אבל נעזוב את זה, מילא אם הירוקים היו לפחות מבקיעים, או לפחות מנסים. הרי יתרון של שער היה מכריח את מכבי ת"א להראות קצת יותר יוזמה ולהתחיל לשחק כדורגל גם כן. אבל כל עוד חיפה החזיקה בכדור ולא עשתה איתו כלום, היא למעשה יישמה באופן מדויק ומוצלח את תוכנית המשחק של אוסקר, כשלמכבי ת"א לא נותר אלא לצפות בירוקים בהנאה.

והאוהדים של מכבי? לנו לא נותר אלא לצפות בהתמודדות הזו במתח, עצבים וסבל שנמשכו 90+3 דקות ולספור את השניות עד אשר השופט יחליט לסיים את העינוי הזה.

*

אבל בכל זאת, אי אפשר שלא להתייחס גם לשורה התחתונה ולדבר החיובי היחיד שנלקח מהמשחק הזה, צליל המשרוקית בדקה ה-93. העובדה היא שאני חושב שכל אוהד מכבי מפוכח שהייתם מוצאים לפני המשחק היה מודה בפניכם שהוא קונה תיקו (בסתר כמובן), למרות כל ההצהרות המוכיחות ההפך.

אפשר לעשות איזה ספינים שרוצים על כך ש"המובילה שמחה מתיקו ביתי וזה אומר הכל", אבל העובדה היא ששני מחזורי פלייאוף שלמים עברו, וחיפה לא הצליחה לסדוק אפילו במעט את הפער. "וזה אומר יותר".

ראדי

עצם העובדה שישנה קלישאה לגבי חיסרון של שחקן האומרת ש"תמיד השחקן הכי טוב במגרש הוא זה שלא שיחק", אומרת לנו כמה המחשבה על חסרונו של ראדי היא מגוחכת.

אפילו אם תקבעו שראדי הוא השחקן הכי חשוב השנה במכבי ת"א, קבוצה הנמצאת במקום הראשון בפער כזה חייבת לטעמי להיות מסוגלת להעמיד הרכב שיהיה חזק באותה המידה גם בלעדיו, כששחקנים אחרים יחפו על חסרונו. עדיין לא מדובר בשחקן המוגדר כ"בלתי ניתן להחלפה". אולי נגיע לנקודה הזו, אבל אני לא חושב שאנחנו שם. לכן חסרונו גם לא יהווה תירוץ מול קריית שמונה.

אבל בכל זאת, מילה נוספת על ראדי מאוהד שלא תמיד חושב שצורה רציונאלית. אנחנו תמיד שומעים סיפורים על שחקנים שמקבלים זריקות, לוקחים שיקויי קסם או מתגברים על הכאבים ועושים הכל כדי לעלות ולשחק במשחק גורלי. אני יודע שהפער היה 10 נקודות לפני המשחק, אבל האם "משחק עונה" שכזה לא נחשב?

האם ראיתי יותר מדי סרטי ספורט הוליוודיים שלחלוטין ציפיתי ממהראן להתגבר על כל הבעיות, לעלות לשחק, לבשל לעטר את גול הניצחון בעודו צולע למשך 90 הדקות, רק כדי שהערב יסתיים בכך שהקבוצה תרים אותו על הכתפיים אחרי שריקת הסיום לקול תשואות האוהדים ותרד איתו ככה לחדרי ההלבשה?

(טוב, ייתכן שהתשובה כאן תהיה "כן")

ה"נקמה" של קריית שמונה הערב

בעוד אחת מאותן ידיעות שגרתיות לקראת משחק ליגה שמתקרב, קראתי ש"קריית שמונה מתכוננת למלחמת עולם" מול מכבי ת"א. מסתבר שהאוהדים עדיין לא שכחו את הרביעייה שחטפו בבלומפילד בסיבוב הראשון וחשבו שזה הזמן המתאים להשיב את כבודם האבוד מאותו המשחק.

אז מיד אחרי שהשתנתי בתחתונים מרוב פחד, משהו החל להראות לי קצת חשוד. הרי בדרך כלל קבוצות או אוהדים יצהירו הצהרות כאלה במפגש הבא לאחר ההשפלה המדוברת, ואני כמעט בטוח ששתי הקבוצות שיחקו כבר בקריית שמונה מאז.

מיד הלכתי לבדוק את העניין, ואכן אחרי אותה רביעייה בספטמבר, קריית שמונה אירחה את מכבי בינואר ל"משחק על הכבוד" כשהקבוצות סיימו בתיקו אפס גשום ורטוב. אני לא מומחה לענייני נקמות, אבל אני דיי בטוח שאי אפשר פשוט לקבוע כל פעם מחדש שזה "מ-עכ-שיו… מ-עככככככככ-שיו!!!".

רק תשאלו את טרנטינו. אפשר להניח שהסרטי נקמה לא היו כל כך מוצלחים אם כל פעם היו דוחים את האקט הנקמה לפעם הבאה. יש חוקים לדברים האלה, אם לא פעלת במפגש הראשון, אולי כדאי שתוותר על ההגדרה המפוצצת.

*

ומה כן יהיה היום? האמת היא שלפני שחליתי התכנון היה להעלות פרק ביומן עוד לפני המשחק של חיפה מול רמת השרון והתכוונתי להמר שגם אחרי המחזור השלישי של הפלייאוף, הפער יישמר על 10 נקודות. אם חיפה תפסיד לרמה"ש אז גם מכבי תפסיד בקריית שמונה ואם הירוקים יסיימו בתיקו, אז גם אנחנו.

אז עכשיו אני כבר יודע שמכבי חיפה ניצחה, זה אומר שגם אנחנו צריכים לנצח. אני חושב שכך יהיה.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

ומה עם ציפי פרימו מחולון?
סטיב בארטמן וקללת העז

28 Comments

נמרודי 3 באפריל 2013

ברצוני להעלות כאן סוגיה שמפריעה לי מאוד כבר כמה שבועות. לוח משחקי הפלייאוף העליון הוכן ופורסם 3 שבועות לפני תחילת הפלייאוף, ולא כפי שנהוג בעולם, עוד בקיץ. עד כאן? יופי. עכשיו – באיזו ליגה, טורניר או גביע בעולם, הקבוצה שסיימה 1 לא מקבלת יתרון ביתיות על זו שסיימה 2? בליגת האלופות הקבוצה שסיימה 1 מארחת את הגומלין מול זו שסיימה 2 בבתים, למשל. רק כאן, שלושה שבועות לפני תחילת הפלייאוף, שמכבי בפער 8, פורסם הלוח שמבשר כי מכבי חיפה נהנית מיתרון ביתיות על מכבי תל אביב ותארח אותה מחזור 1 לסיום. כמו כן, חיפה קיבלה את הפטור מהטראומה נגד בני יהודה כבר במחזור ה-1 של הפלייאוף ואילו מכבי פתחה אותו מול האחרונה בו, כדי לסיים עם המשחקים הקלים כבר בהתחלה. האם רק אני קונספירטור שכזה?

XXX 3 באפריל 2013

לא שזה משנה הרבה, כי זה לא נוקאאוט, דווקא ארוח המשחק בסיבוב הראשון היה לטובת מכבי ת"א. אם היה הייתה מנצחת משחק ביתי המשחק בסיבוב השני היה חסר משמעות. קיבלנו יתרון, לא ניצלנו אותו.

שום קונספירציה.

מתן גילור 3 באפריל 2013

נמרודי, אתה צודק בחלק וטועה בחלק האחר.
צודק – אכן ראוי שהביתיות ב"גומלין" יהיה אצל המוליכה.
טועה:
1. לוח המשחקים הינו בדיוק כמו הםפלייאוף בשנים הקודמות (כאשר הסיבוב השני הוא תמונת מראה). בנוסף, אתה מתחיל נגד מקום 6, אבל מסיים נגד 5, בעוד שמקום 2 מסיים נגד רביעי. כלומר עם מגיעים להרכעה בסוף, היתרון אצלך (גם מחזור לפני אתה נגד רביעי ו-2 נגד 3).
2. אני כבר העלתי את טיעון הביתיות. על זה ענה לי אוהד מכבי ת"א שהכי חשוב לו זה שאם מגיעים למשחק אחרון על האליפות הוא יהיה בבית. אם היית הופך את סדר המשחקים, המקום הראשון (והשני) היה משחק את משחקו האחרון בחוץ (בדיוק כפי שקרה על מכבי חיפה והפועל ת"א בשנת 2010).
3. אתה לא החלטי – בני יהודה היא נתון חיצוני או לאו?

עופר פרוסנר 3 באפריל 2013

לוח המשחקים הוכן כבר בקיץ (רק רפרפתי על התגובות, היה אפשר למצוא אותו באתר ההתאחדות ממזמן).

מתן גילור 3 באפריל 2013

אני כתבתי משהו אחר?

נמרודי 3 באפריל 2013

הוא לא הוכן בקיץ. הוא פורסם בפברואר!

גיסנו 3 באפריל 2013

* מה שאני כותב כאן אלה מחשבות שעברו לי בראש, לא נועד לשמש כתירוץ בשום אופן *

לא נראה לי שלוח המשחקים מיטיב עם המוליכה (גם אם זו לא הייתה מכבי).

3 משחקי חוץ ברצף בסיבוב השני של הפלייאוף, זה שבכל מקרה אמור להיות המכריע הסופי, בשבוע שיש מחזור אמצע שבוע – המוליכה מקבל ברצף את מקומות 2,3,4 זאת אומרת המשחקים הקשים יותר בפלייאוף (על הנייר). בעוד המקום השני מקבל משחקים יותר נוחים על הנייר.

זו לדעתי קצת אוזלת יד של ההתאחדות לבנות את לוח המשחקים באופן זהה לפלייאופים קודמים, היות וזה הפלייאוף הראשון שבו משוחקים שני סיבובים. וכפי שציינתי זה היה תקף גם ללא קשר לזהות המוליכה.

אבי הירוק 3 באפריל 2013

נמרודי,שיחקתם 3 משחקי בית רצופים,ו6 מתוך 10 המשחקים הולכים להיות משחקים ביתיים שלכם לכל דבר,אז על מה אתה בוכה בידיוק?
חוץ מזה שאני חושב שהמשחק בחיפה לא ישנה יותר מדי,ולכן הביתיות פחות קריטית.

נמרודי 3 באפריל 2013

זה שהמשחקים משוחקים בבלומפילד לא רלוונטיים לתיאוריה, כי אלו נתונים חיצוניים. מה לעשות שהפועל ובני יהודה עלו.
אז בעצם מה שאתה אומר – זה שאני צודק. זה ביזיון שחיפה מארחים את המשחק, וזה שמכבי מובילים את הטבלה עשוי לגרום לכך שהמשחק לא יהיה רלוונטי.

אבי הירוק 3 באפריל 2013

טל קודם כל מאחל לך רפואה שלמה.אני מסכים עם רוב הדברים שכתבת,למעט מה שכתבת על ראדי. ראית בעצמך שמכבי חיפה שלטה במרכז המגרש בבירור בלעדיו,ראדי הוא קשר פיזי מאוד שיודע להחזיק כדור ולשחק בנגיעה,ובלעדיו למכבי קשה מאוד מול מרכז שדה חזק יחסית,אני חושב שגם הערב מכבי מאוד מאוד תתקשה בלעדיו מול מרכז השדה של קרית שמונה שהוא יחסית טכני ופיזי לליגה שלנו. לכן לא הייתי בונה על ניצחון היום בערב. אבל מי יודע,יכול להיות שאני טועה.

אדום עולה 3 באפריל 2013

לדעתי ראדי סיים את העונה.

תולעת 3 באפריל 2013

לדעתי אפילו לא פורסם מה יש לו (משהו בברך כנראה), כך שקשה לדעת.

אדום עולה 3 באפריל 2013

מתערבים שהוא לא משחק בדרבי?

יויו 3 באפריל 2013

חיפה אומנם שלטה ולחצה מצוין, בעיקר במחצית הראשונה, אבל ככל שהמשחק התקדם, היה נדמה שהם לאט לאט מתייאשים.
הייתי בטוח שבנאדו ישלח את כל מה שיש לו אם יהיה 0-0 בדקה 65-70, או שלפחות השחקנים של חיפה על המגרש ייקחו הרבה יותר סיכונים, וזה לא קרה.
ברבע שעה האחרונה היה נדמה שחיפה ויתרו על המאבק על התואר, והעדיפו תיקו ע"מ לשמור על מרחק מהמקום השלישי.

מכבי לא שיחקו טוב והופתעו מהלחץ של חיפה, אבל לא נכנסו לפאניקה באף רגע במשחק, שזה מצוין וממש לא טריוויאלי למכבי של השנים הקודמות. בעיקר מול חיפה. זה לגמרי מסמל את מכבי של השנה.
אלופה צריכה לדעת להוציא תוצאה גם במשחקים שלא הכל הולך.

מתנצלים בפני לוזון שהרסנו לו את התוכניות לפלייאוף מותח (!NOT).
אולי שינסה בשנה הבאה לקזז למקום הראשון 50% מהפרש הנקודות מהמקום השני לפני תחילת הפליאוף :)

שלמה 3 באפריל 2013

טל ידידי, החלמה מהירה.
מאוהד שחולה בדיוק כמוך מיום א' עם חום של 39 מעלות… עכשיו ברורה לי הסיבה… :)

רק לנצח היום. בקטן, במכוער, בגול עצמי של עבד אל-עוברה, לא משנה איך – רק לנצח.

גיל מזימבבואה 3 באפריל 2013

טל אתה מזכיר לי האוהדים הזקנים בקיבוץ שלא ישנו שבוע לפני משחק קובע של הפועל, וכבר בשבת ב – 11 בבוקר היו מכוונים את הרדיו לרשת ב' לשמוע את עמי פזטל או דני דבורין ב – 7 בערב עם התוצאות (עוד ליפני שירים ושערים).
עם פציעה כמו של ראדי לא עולים עם זריקות.
המשחק היום יותר מפחיד מהמשחק נגד חיפה, תיקו תהיה תוצאה טובה.

ג׳נובי 3 באפריל 2013

לגבי ראדי- מבין את הצורך שלך לראות עולה עם זריקות ומבשל את הגול הקובע. אבל אם נסתכל על זה מקצועית פשוט לא שווה לסכן אותו בפציעה יותר חמורה שתגרום לו להפסיד את שאר המשחקים בפלייאוף. אחד היתרונות שנותן לנו הפער מחיפה הוא ההבנה שאין משחק אחד קריטי שיקבע הכל. הצוות הספרדי פעל בדיוק כמו שצריך- במקצוענות נטו.

צהבהב 3 באפריל 2013

בתור אחד שהיה במשחק, באמת שאני לא מצליח להבין את התקשורת. מהללים את חיפה ואיך שהיא שיחקה, ומה שאני ראיתי זה בונקר אחד גדול! נכון, זה לא היה בונקר של כולם ליד הרחבה אבל זה היה בונקר אחד גדול במרכז המגרש! בנאדו אולי עלה עם 3 חלוצים אבל שלושתם כל הזמן היו עסוקים במשימות הגנה ולחץ במרכז השדה ולמעשה חיפה שיחקה עם 6(!) קשרים. אייל ברקוביץ(שאותו אני לא ממש מחבב במיוחד אבל מסכים איתו במקרה הזה) אומר שתמיד קשה לשחק נגד בונקר – בטח ובטח שהשחקנים שאתה משחק מולם הם ברמה הכי גבוהה שיש בארץ…
חיפה אמנם החזיקה טיפה יותר בכדור אבל זה בעיקר היה במרכז המגרש או באיזור שלה.
תסתכלו על כל המצבים של חיפה במשחק:
1. מנבדל של אזולאי
2. טוואטחה שהראה מה זה רוח המועדון כשייני ביקש שיוציא את הכדור החוצה בגלל פציעה והוא החליט להמשיך לשחק(וגם אז זה לא היה באמת מצב).

מכבי הגיעה ל 2-3 הזדמנויות שלה והפעם לא הצליחה לכבוש.
שלא תבינו אותי לא נכון, מכבי שיחקה רע, רע מאוד אפילו והסיבה המרכזית היא שדור מיכה היה יותר שומר הראש של טוואטחה – כאילו היה דני אלבס – ולא במשימות התקפיות. בלעדיו ובלי ראדי שיודע למצוא שטחים מתים הרבה יותר טוב מלוגאסי היה קשה מאוד לזהבי להניע את הכדור לחלוצים – במיוחד שבוקולי משחק כאילו הרגע עלה מהנוער…

לסיכום, כל משחק עד שנזכה באליפות הוא משחק גורלי אבל היום זה משחק חשוב במיוחד. דבר ראשון כי מכל היריבות שלנו בפלייאוף, קרית שמונה בבית שלה לדעתי זה המשחק הכי קשה כי זה לא משחק עונה שאתה בא עם כל האמוציות כמו שנבוא נגד חיפה אבל עדיין היא קבוצה טובה מאוד.
דבר שני, כי אם נצליח לנצח, לדעתי זה באמת יגרום לחיפה לרדת כי היא לא תדע מה עוד היא צריכה לעשות כדי שהפער יצטמצם.

בקיצר, יאללה מכבי! :)

אבי הירוק 3 באפריל 2013

התקשורת "מהללת" את חיפה כי רובה חסרת מושג והיא האמינה כמו רוב האוהדים שלכם שהם לפחות 2 דרגות מעל חיפה,ושמכבי הולכת לטייל על הדשא בדרך לניצחון. הסיבה שמכבי שיחקה רע היא לא דור מיכה,היא גוסטבו בוקולי,אייל גולסה ויניב קטן שהעלימו את מרכז השדה המהולל שלכם.זאת הנקודה היחידה מהמשחק הזה,מרכז השדה החיפאי עדיין הטוב בארץ. זה הכל. לא בונקר לא שמונקר ולא חיפה עשו בצפר למכבי.

צהבהב 3 באפריל 2013

אני ממש לא מסכים איתך.
אני חושב שאתמול כולם ראו שאתם משחקים הרבה יותר טוב בלי גולסה ושהוא במכבי חיפה רחוק מאוד מאיך שהוא בנבחרת הצעירה וגם נגדנו הוא היה חלש מאוד.

אני חוזר שוב.
אם דור מיכה היה משחק איפה שהוא אמור לשחק, שזה התקפה, היה יותר קל להגיע למצבים ולהפעיל את הלחץ שלנו על הגנת היריב כמו במשחקים הגדולים שלנו.
תחשוב שמיכה רוב הזמן היה באיזור מחצית המגרש ולא למעלה יותר ותקבל שכשמכבי יצאה להתקפה היא תקפה עם עטר פריצה וזהבי.
בחשבון פשוט 3 שחקנים נגד 6-7 מגנים / קשרים אחוריים.

בדרך כלל במשחקים אנחנו תוקפים עם עטר פריצה זהבי מיכה וראדי ואז יש גם זמן ליואב זיו(החוליה החלשה באמת שלנו) לעלות להתקפה כשכל הקבוצה מושכת למעלה ואנחנו משחקים עם קו הגנה גבוה.
הפעם זה לא היה, ולא בגלל מכבי חיפה, בגלל שראו בבירור שאוסקר נתן את ההוראה לשחק עם קו הגנה נמוך.

אף אוהד רציני של מכבי לא חשב שאנחנו 2 דרגות מעל חיפה אבל אנחנו עדיין בטוחים שאנחנו יותר טובים.

אם אוסקר היה מוכן "להמר" טיפה ופשוט להכניס את גארסיה במקום מיכה בדקה ה 60 כמו שהוא עשה בכל המשחקים לפני זה, היינו רואים חצי שעה אחרונה אחרת לדעתי.
אבל לעולם לא נדע, לפחות לא עד המשחק בחיפה

עופר 3 באפריל 2013

טל,מה קורה שהפוסטים קצרים? המחלה היא לא ביד :)
בנוגע לסוגיית המשחק, מכבי יותר מסוכנת,חיפה יותר טובה בשאר הפרמטרים (אל תתפסו אותי בקטנות).
אני מאוד אבל מאוד פסימי,אני בטוח שחיפה תקח אליפות כי אף אחד לא מצפה ממנה לעשות את זה,והיא רוצה את זה (לא כמו מכבי בכל אופן).
אני צופה 2:0 קריית שמונה,לא יותר אבל אולי פחות.(3:0 כי השופט ** **** ייתכן). מה שעצבן אותי במשחק היה מי אם לא דני נוימן ויורם ארבל. הרגע הזה שנוימן אמר: "יש לך ספק פה מי רוצה יותר?" ליורם,כאשר הוא התכוון לחיפה,העלה לי ת'סעיף ברמות!!!!
כמה טמטום,כמה?! זה שחיפה שיחקה יותר טוב והצליחה בתכנית המשחק שלה,לא אומר שהיא רצתה יותר. היחיד שרצה אצלה יותר זה בוקולי,אבל בוקולי תמיד רוצה יותר,הוא משהו מיוחד. אלברמן,ייני,זיו,טיבי,המכביסט הספרדי מאלמריה וזהבי-רצו יותר!!!
עטר ופריצה לא ראיתי אותם משחקים כי חיפה העלימו אותם בנקל.
מכבי,למרות העייפות-שגרמה לה להראות פחות אכפתית(אין את הספירנט שהתרגלנו אליו אחרי כל שטות) אבל מכבי נתנה את מה שנשאר לה לתת הרבה יותר טוב מחיפה-הגנה. אגב,ההחמצות של עטר היו מאוד נדירות יחסית להיום,את הבעיטה בסוף מחצית 1 הוא בועט למסגרת במשחק נתון,ואוהדי חיפה שמבינים עניין יודעים את זה טוב מאוד. הגול בנבדל? פריצה היה צריך לבעוט. ההגנה של חיפה לא בלמה את מכבי במצבים האלו-מכבי בלמה את עצמה.
אגב,שלומי אזולאי היה בנבדל,השחקנים של חיפה עשו הצגות,מוזמנים לצפות בשידור חוזר,לא בודה שום דבר.

מנטוס 3 באפריל 2013

משחק העונה נגמר 0-0 מסיבה אחת – הרצון של חיפה לזכות באליפות המדומה ע"ש זוהיר בהלול ושבנאדו יזכה בתואר מאמן העונה ע"ש משה פרימו .

בדקה ה 30-35 בערך נראה שמכבי למדה להסתדר עם השליטה של חיפה בכדור , מכאן היה ברור שחיפה צריכה לנסות יותר כדי לעשות את מה שהיא בכלל לא הצליחה לעשות בחצי שעה הראשונה שמכבי היתה קצת מבולבולת וזה להגיע למצבים , למכבי ברור שלא היה צורך להמר על התקפה , חיפה למרות הפרשנויות לא הסתערה קדימה , גם שפילבסקי פה ושם עבר את קו החצי במה שנראה כמו "כולם עולים" מיד ירדו 2 שחקנים לסגור אותו .

העובדה היא שחיפה רצתה יותר ממכבי לנצח את המשחק היא ברורה , אבל היא גם רצתה יותר ממכבי לא להפסיד , חיפה פשוט שיחקה לידיים של מכבי . ביה"ס לכדורגל ע"ש אריק בנאדו .

גיסנו 3 באפריל 2013

קודם כל מצטרף לאיחולי ההחלמה.

אני ממש לא מבין את רוב הפרשנויות. לדעתי המשחק היה מאוד שקול, עם יתרון מסויים לחיפה במרכז השדה ויתרון למכבי במצבים מסוכנים (למרות שהרבה פעמים היה נראה שחיפה מגיעה יחסית בקלות למרחק 30 מטר מהשער, משם והלאה הרחבה הייתה יחסית נעולה).

מה שנקרא בעגה הקלישאתית "תיקו משקף" (אני הייתי בטוח לפני המשחק שיהיה 1-1).

לא חושב שיש מה להלל לא את חיפה ולא את מכבי אחת יותר מהשניה. ראינו שתי קבוצות יחסית שוות בכוחן, אחת קצת יותר עייפה מהשניה (בגלל ריבוי גדול של נציגים בנבחרות), ששתיהן רצו לנצח אבל עמוק בלב הסתפקו בתיקו. כי חיפה לא רצתה להפסיד בשום אופן, מה שהיה סוגר את הסיפור, ולמכבי מתמטית תיקו היה טוב ומשרת את המטרה.
ראינו שני מאמנים שיזהו את הנקודות החזקות של היריבה וידעו להתמודד איתן, ושידעו לנסות לתקוף את החולשות שלה.

ההבדל המרכזי במרכז השדה היה מושיקו לוגסי. הוא היה די בשוק במחצית הראשונה ולא עשה כמעט כלום, מלבד כמה מסירות רעות ואפס תנועה בלי כדור. זהבי לא נפל בשום שלב מקטן או גולסה ואפילו עלה עליהם בקצת, ובוקולי היה מדהים אבל עלה רק במעט על אלברמן שהחזיק לבדו את הקישור האחרוי של מכבי.

קרב חפירות קלאסי ל"משחק עונה" בו בסופו של דבר לשתי הקבוצות היה מספיק מה להפסיד, וכמו שאמרתי "תיקו משקף".

לגבי היום, אני מקווה לטוב, מקווה לנצחון אבל צופה תיקו. ק"ש מגרש קשה. הדיבורים על נקמה מיותרים, אבל מתחילת הפלייאוף ק"ש משחקת טוב ולא מביאה נקודות (תיקו והפסד במשחקים בהם הייתה עדיפה) ונראה לי שהם מחפשים מישהו להוציא עליו עצבים. אבל אני מאמין מכבי תדע להתמודד. חסרונו של חסארמה יעזור לנו מאוד, הוא היחיד בק"ש לעתי שהיה יכול להתמודד ולתסכל את פריצה.

עדידס 3 באפריל 2013

באחד הפרקים של שני גברים וחצי – החצי, ג׳ייק הכריז שמשהו מיותר ומטופש במילה אחת :
It's redumbnent – Redundant and dumb
אולי אני לא מסתובב בבראנג׳ה הנכונה אבל משם אני מכיר את המילה.
(מה גם שאומרים שצ׳רלי ״המלך״ שין המציא את המילה)

בקיצור ולעיניין המילה נקמה היא ממש redumbnent עכשיו. (:
מה שחשוב זה שלמרות השיפוט יש לנו עוד 3 נק׳ בקופה.

ג'ינו הירוק 4 באפריל 2013

אתם יכולים לדבר כמה שאתם רוצים, לפתוח שמפניות ולהזמין את הבמות, אתם תהיו אלופי הליגה, אבל כמו תמיד אתם גם אלופי הדיבורים..
תרא (אפילו ברצף) את כל 270 הדקות של חיפה נגד הצהבת ותראו שבטוטאל, ה"""אימפריה""" (כן שלושה זוגות גרשיים..) הצהובה עדיין רועדת מהענק הירוק. אנחנו נתנו פור לליגה ואכלנו אותה

שיהיה לכם במזל טוב, תתרפקו על הרגעים האלה,

הם לא ימשכו עוד הרבה זמן, עכשיו תוכלו לצאת מהחורים אחרי עשר שנים ולהגיע לפארק הירקון. נתראה שוב בעוד עשר שנים, אולי אז שוב תהיו פקטור במאבק האליפות

עדי אופיר 4 באפריל 2013

מעניין אם זה אותו ג׳ינו מתוסכל מהכדורסל…

צהובה 4 באפריל 2013

כל מה שרציתי לומר כבר נאמר, אז רק אוסיף דבר אחד –
הייתי בחיפה וחזרתי מבואסת הביתה, אבל אתמול הייתי גם בק"ש וזה לחלוטין שיפר לי את המצברוח. אולי היית צריך לבוא למשחק, היית מבריא תוך כמה דקות בלבד (טוב נו, רק אחרי 44 דקות). בתקווה שגם אחרי הדרבי אני אחזור הביתה שמחה ולא חולה…

Comments closed