תמשיכו לעשות במכנסיים

הבונקרים? סתם עוד מהמורה קטנה ומחמיאה בדרך לתואר

soc-diaper

בניגוד להרגלי, אפתח את הטור בהתנצלות שלי אליכם, קהל יקר. אני באמת מצטער על ההתעכבות בפוסט הזה שמתייחס למשחק של מכבי ת"א מול מ.ס. אשדוד ביום ראשון האחרון. הסיבה שהטור הזה התעכב ומפורסם רק היום היא שאני לא ידעתי כיצד לעכל את הדברים ולקח לי זמן להתעשת.

בהתחלה ישבתי עם עצמי, בחושך. כשאשתי לא הפסיקה להיכנס לחדר הארונות ולפתוח את האור כדי למצוא בגדים, החלטתי לצאת משם ולפנות לחברים שלי. אבל לא לאוהדי מכבי, אלא כאלה שאוהדים קבוצות אחרות.

אז הלכתי לאוהדי מכבי חיפה, אוהדי הפועל ת"א ובית"ר ירושלים (טוב, לא באמת הלכתי לאוהדי הפועל, גם לי יש גבול) כשחיפשתי עזרה ורציתי ייעוץ. חבריי, אם אפשר בכלל לקרוא להם "חברים", לא רצו לסייע לי במצבי שכן הם חשבו שאני מתבדח על חשבון קבוצותיהם.

אבל האמת היא שכל טיפ, ולו הקטן ביותר, היה עוזר לי. אני פשוט לא יודע איך לעזאזל מתמודדים עם איבוד נקודות בליגת העל שלנו. תהרגו אותי, אבל אני לא זוכר מה צריכים לעשות במקרה של תיקו. האם נכנסים לפאניקה? האם נכנסים לשבוע אבל, או שמא מקבלים את זה ועוברים הלאה? עזרו לי!

מי בכלל זוכר את הפעם האחרונה שמכבי ת"א איבדה נקודות מול קבוצה ישראלית. אפילו חכמי הדור וויקיפדיה וגוגל לא הצליחו לעזור לי להתמודד עם המחשבות והפחדים של איבוד שתי נקודות. איך אמורים להתגבר על ההרגשה המזופתת הזו שמתנחלת אצלך בלב כשמשחק כדורגל אינו מסתיים בניצחון צהוב.

רגע, עכשיו אני מפנים עוד משהו. אתם רוצים להגיד לי שישנם אוהדים שנאצלים לחוות את ההרגשה הזו שבוע אחר שבוע? כי אני לא רואה כיצד דבר כזה בכלל אפשרי.

הדבר היחיד שאיכשהו יכול לנחם אותי הוא שאכן מדובר רק בתיקו, כי אני לא רוצה לחשוב על מה היה קורה במקרה של הפסד… אני מאמין שעולמי היה חרב עלי וייתכן שהייתי מחפש את הגשר הגבוה ביותר כדי לקפוץ ממנו.

*

אז בנוסף לחוסר היכולת שלי להתמודד עם המצב, אני מרגיש שאני חייב לכם, או לפחות לקוראים הצהובים כאן, התנצלות נוספת. ייתכן שהתיקו הזה התרחש (גם) בגללי. ביום שבת בערב, כיממה לפני המשחק, היה אירוע שנאלצתי לדפוק בו כרטיס נוכחות, מה שאילץ אותי להוריד את השרשרת ראשי-שום שהקפדתי ללבוש סביב צווארי מתחילת העונה.

זה לא משנה לאיזה כלי תקשורת פניתם לאחרונה, אי אפשר היה שלא להיתקל בדברים משתפכים על מכבי ת"א. בין אם זה היה בכתיבה או בדיבור מול המצלמה או מיקרופון, מכבי ת"א קיבלה יותר תשבחות ומחמאות בשבועיים האחרונים משאימי הרעיפה עלי בכל שנותיי. ואימא שלי חושבת שאני הדבר הכי טוב שקרה ליקום הזה מאז מגבונים לחים.

לכן, באיזה שהוא שלב הבנתי שאין לי ברירה אלא לשים עלי את השרשרת עם השום, את הצמיד האדום מהכותל ואת החמסה עם ברכה לבית העסק (מה שמצאתי), כשבנוסף לאלה הקפדתי לא לצאת מהבית בלי שקית עם קצת מלח בכיס של הג'ינס, שהיו בצבע טורקיז כמובן. הכל כדי להדוף את המנחוסים הרעים של כולם. אבל כאמור, כדי לשמור על סוג של פאסון, נאלצתי להתמודד בלי הדברים הללו לערב אחד. בדיעבד, טעות מרה שעלתה לנו בנקודות.

החדשות הטובות, בעיקר בשביל משפחתי, הן שאני יכול להוריד את כל אמצעי ההגנה, לפחות עד סוף הפגרה. תיקו אחד וכבר התחלנו לשמוע את המזמורים הקבועים בגנות הרוטציה. אתם יודעים, אלו שהופיעו לפני שסוזה ניצח בחיפה ובורדו. ארבע ניצחונות על האפס + ארבע נקודות בליגה האירופית? בקטנה… התיקו מול אשדוד הוא זה שהוכיח לכמה פרשנים כאן שהרוטציה של המאמן הפורטוגלי זה דבר שגוי שיש לעצור אותו לאלתר.

בעוד שבועיים, כשמכבי תשחק מול רמת השרון עם פריצה ויצחקי על הספסל ועדיין תנצח, אני מניח שהדיבורים האלו יחזרו לעצמה נמוכה יותר ושוב פעם נתחיל לשמוע תשבוחות. אל דאגה, השום כבר מוכן.

*

ועדיין, למרות שכבר לקחתי את התיקו הזה על עצמי, יהיו כאלה שישייכו אותו לאותה מילה שאנחנו כבר מורגלים לשנוא, "בונקר". אחחח, הבונקר.

להתגונן אל מול האלופה שבדרך זו לא המצאה חדשה. אני נזכר בשיחות שהייתי מנהל עם חברי הירוק המגעיל, גיל ישי, בנושא הזה של "בונקרים" כשמכבי חיפה עוד זכתה כאן באליפויות. כן כן, ייתכן שהחברה הצעירים לא יאמינו למה שאני הולך לכתוב, אבל הייתה תקופה שמכבי חיפה הייתה הקבוצה החזקה בארץ וקבוצות כדורגל אחרות היו מפחדות לשחק נגדה ובאות מראש להסתגר. אה הא, מכבי חיפה. נשבע לכם.

בבקרים של ימי ראשון, אני וגיל היינו משוחחים דרך ה-Gtalk ואחרון היה בדרך כלל די משועשע מקבוצה התורנית ששיחקה בצורה סגורה מול קבוצתו הירוקה, כשהוא כותב לי ש"אין מה לעשות, זה חלק מלהיות הקבוצה הכי חזקה ליגה. מתרגלים לזה ועוברים הלאה".

לכן אוהדים צהובים יקרים, אני אומר לכם שאין לנו מה להיות מתוסכלים מהכדורגל הבזוי שקבוצות נחותות בוחרות לשחק נגדנו. אנו יכולים להרגיש רק מוחמאים מכך שאנשי מקצוע רציניים (או כאלה שמתיימרים להיות כאלה), שמתפרנסים מהמשחק הזה למחייתם, עושים במכנסיים מרוב פחד כשהם רואים את הצהוב-כחול המאיים מול העיניים שלהם. הפחד כנראה כל כך גדול, שהם מוכנים לעלות לדשא ולהשפיל את עצמם במשך 90 דקות. אני אישית לא יודע אם אני הייתי מסוגל לכך.

חלק יגידו לגיטימי, שמדובר בחלק מהמשחק וכו'. הכל נכון, כנראה. אני רק תוהה איך האוהדים שמנגד מרגישים כשהם צופים בקבוצותיהם מפגינות תצוגות תבוסתנות שכאלו. אני באמת לא חושב שזה כיף בשביל אף אחד, לא בשביל האוהדים שהגיעו לאצטדיון, ובטח שלא בשביל הצופים שיושבים בבית.

הרי השיעור הראשון שמלמדים ילדים כשהם מתחילים בפעילות ספורטיבית, כל פעילות ספורטיבית, הוא "עשה את המיטב" (Do your Best). אנחנו למדים בגיל צעיר שאם אנחנו לא נותנים את הכל, אין מה לעלות בכלל למגרש. כנראה שבאיזה שהוא שלב המסר החינוכי הזה מתחלף והופך למשהו כמו "לעזאזל עם הטוב ביותר, תסרס את עצמך ואולי נצא מכאן בשלום עם הזנב בין הרגליים". אני רק יכול להניח שניר קלינגר הציג לשחקניו את המסר הזה במילים קצת אחרות.

אז קחו את הבונקרים הללו ברוח טובה, עם הזמן אנחנו נהפוך ליותר ויותר טובים בפיצוח שלהם. הרי אני מניח שתסכימו איתי כשאומר שאני לגמרי מעדיף את התקופה הזו, בה אני מריח קקי במכנסיים של היריבה עוד לפני שהם נכנסים לאזור החיוג 03 (או לחילופין כשהאוטובוס של הקבוצה שלנו יוצא ממנו), על פני אותו עשור מקולל, המהווה כיום זיכרון רחוק, שהריח הלא נעים הזה הגיע לפעמים גם ממתחם האימונים של קריית שלום.

ואם בכל זאת נמשיך להתקשות, תמיד אפשר לקוות שהיום שבו קבוצות לא יקבלו יותר ניקוד על תוצאה של 0-0 יגיע במהרה, באמצע העונה הזו לדוגמא.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

כמה מילים על עוזי דיין
עיוותים בפנסיה שלנו

50 Comments

Childish 9 באוקטובר 2013

צמיד אדום?!?!?!!?

יניב - אדום עולה 9 באוקטובר 2013

עזוב שטויות , הבורסה מתה , בנדלן בשיא , הדרך הכי טובה לעשות כסף בשנה הקרובה זה לחכות למחזור חמישי ולשים הכל נגד ניצחון צהוב .
הקרמה כל כך נגדכם שעטר פספס את האוטובוס והוא בכלל לא ברוטציה .

אזי 9 באוקטובר 2013

אם יש משהו שהתיקו הזה גרם לי להרגיש, זה כלום.
יצאתי מהמשחק הזה בהרגשה כאילו הפגרה התחילה כבר שבוע שעבר. הרבה זמן לא קרה שלא ניצחנו משחק וכל כך לא היה אכפת לי מזה.
בקשר לרוטציה, כן. אני חושב שסוזה ניהל את המשחק הזה לא נכון. אבל לא. לא הרוטציה היא האשמה. הוא ציפה למשהו אחד וקיבל משהו אחר. הטעות היחידה שלו (לדעתי) היא שהוא לא הגיב מספיק מוקדם לבונקר ניר.

ואם כבר בונקר, זה השלב שבו אני חולק עליך.
בונקר היא שיטת משחק לגיטימית מאוד לדעתי. נכון, היא לא מעניינת כצופה, אבל כשקבוצה באה להתמודד מול קבוצה שטובה ממנה בהרבה, לפעמים אין לה ברירה אלא לשחק בונקר.
אם נחזור רגע לבונקר ניר, כשהוא אימן במכבי תל אביב וזאת שיחקה הגנתי (אמנם לא בונקר, אבל מאוד מאוד הגנתי) – זה היה מביש ומתיש.
אבל אני לא רואה שום רע בזה שאשדוד שיחקה בונקר מול קבוצה שברור לה שאין לה שום סיכוי אחר מולה. לשחק בונקר מול קבוצות שוות לך זה כבר לא לעניין (הביקורת היא כללית ולא על אשדוד, שלא ראיתי עוד משחקים שלה העונה).
בדיוק כמו שאני מצפה מנבחרת ישראל שתשחק בונקר מול פרטוגל ובדיוק כמו שיוון לקחו את אליפות אירופה עם בונקר. אמנם חירבו את האליפות לכל שאר המדינות באירופה, אבל הם פאקין לקחו את אליפות אירופה. יוון!

הדבר היחיד שאני חושב שמגעיל זה בזבוזי זמן. 11 שחקני הגנה זה הוגן מאוד. אבל שחקנים שנופלים ו"נפצעים" ושוער שמחליף כדורים, זה כבר מגעיל.

טל בן יהודה 9 באוקטובר 2013

קשה לי לחלוק על דברים שלך כאן, אבל התייחסות ל"היא לא מעניינת כצופה".

ספורט מקצועני אינו מתקיים ללא קהל. האם "היא לא מעניינת כצופה" זו לא סיבה מספיק טובה לנסות ולחסל את התופעה הזו?

אזי 9 באוקטובר 2013

מה שאתה אומר כמעט תמיד נכון, אז אני אחדד.

כשרואים משחק נטול הקשר, אז כן. רוב האנשים לא יתעניינו במשחק בונקר של קבוצה מסויימת.
אבל הרבה פעמים הסיפור של המשחק יותר גדול מהמשחק עצמו וניצחון "הירואי" של דוד על גוליית הוא יותר מעניין מהקרב עצמו.
מעבר לזה שאוהדים של קבוצה פחות טובה תמיד ירצו לנצח את הקבוצה היותר טובה. לא משנה באיזו דרך.

ירושלמי 9 באוקטובר 2013

גם מבונקר צריך לדעת להנות.
כמו שלמדנו להנות מבוסטון של שנות ה-80, הפיסטונס של סוף ה-80 ותחילת ה-90 והבולס של אמצע שנות ה-90.

מעניין אותי גם למה כשסלטיק עושה את זה מול ברצלונה (בסלטיק פארק!) או אפילו אינטר בחצי גמר הצ'מפיונס, זה לגיטימי ובסדר.
אבל כשאשדוד עושה את זה למכבי מדובר בתופעה שיש לבוז לה.

מכבי שברה את הכלים בכל נושא העמדת תקציב, רכש שחקנים, שכר, מאמנים ומה לא. והכל בכסף.
על זה אין לי טענה, לגיטימי לגמרי להגיע להשגים באמצעות השקעה נכונה.
אבל זה קצת מוציא את העוקץ מהטענה כנגד הבונקר של היריבה כשהתקציב של הקבוצה שלך (כ-100-120 מיליון) קרוב לפי 10 מהיריבה (קרוב ל-12-13 בפועל).

טל בן יהודה 9 באוקטובר 2013

לי אישית בתור צופה, גם כשסלטיק ואינטר עושות את זה זה עינוי. אולי אחרים דווקא אוהבים את זה… אני לא.

לגבי ה-NBA… האמת שקצת קשה להשוות כדורגל לכדורסל, או לכל ספורט אחר.

אבל עד כמה שההגנות היו חזקות בשנות ה-80, הסלטיקס למשל אפשרו מעל ל-100 נקודות בממוצע בכל עונה. הבולס הצליחו לרדת ל-99 נקודות של היריבות בלבד בשנות האליפות שלהם… והבד-בויז, אפשרו 100 נקודות בבמוצע ליריבות בעונת אליפות הראשונה ו-98 נקודות לממוצע בשנייה.

עדיין מדובר במספרים מאד גבוהים… אבל כאמור, אני לא חושב שזה אומר הרבה כי הענפי הספורט הללו שונים מהותית אחד מהשני.

קפטן קוקי 9 באוקטובר 2013

אני חושב שכאוהד של קבוצה מסוימת, לגיטימי לדרוש מהקבוצה שלך סגנון משחק מסוים לאורך זמן. הכוונה היא שלא הייתי שמח אם מכבי היתה לוקחת אליפות עם כדורגל בונקריסטי. במקביל, שנאתי את יוון על אליפות אירופה ההיא. למרות זאת, אני מכיר בכך שמדובר בהישג ספורטיבי ענק ומסיר בפניהם את הכובע. זה יהיה שקר להגיד שלא אשמח על ניצחון במשחק חשוב של מכבי באירופה, נגיד, שהושג באמצעות בונקר מפואר.

אבל כל זה לא משנה ולא חשוב. מה שמרגיז בכל הסיפור הוא שבשם שנאת הגדולות והלגיטימציה שנותנים להישג של דוד מול גוליית, מצדיקה סצינת הכדורגל שימוש בצעדים שלא ממש קשורים לכדורגל. הרי הדברים האלה נכונים גם למשחק של הפועל תל אביב מול רעננה מאותו המחזור בדיוק. מבחינתי 90 דקות של בונקר עדיפות עשרות מונים מ55 דקות של בונקר.
לראות שוער שקולט כדור גובה ושוכב על הרצפה כאילו התאבד על רימון זה מרגיז וחסר כל רוח ספורטיבית. הרי אחד הדברים הבסיסיים שמלמדים שוער זה לנחות אחרי זינוק מרהיב. קשה לי להאמין שמישהו קנה את ההיאנקות של מרציאנו שהיתה הרבה יותר צינית מהפוסט הזה.
תמיד שנאתי לראות את לירן שטראובר עושה דברים כאלה, שנאתי לשמוע אוהדים צועקים "שכב, שכב" לשחקן ש"נפצע" סמוך לדקה ה90 כשהתוצאה היא שברירית ולטובתי. לא אוהב את זה, אני חושב שזאת אף פעם לא יכולה להיות הדרך של מכבי וגם לא של קבוצות אחרות בליגה.

מתן גילור 9 באוקטובר 2013

על זה נאמר – נו באמת…להפועל ב"ש היה רצף ניצחונות ארוך יותר. אני אפנה את האוהדים שלהם אליך שתסביר להם איך מתמודדים…
ובוא אספר לך עוד משהו, לא ברור לי למה, אבל למרות שהירוקים האלה כבר קבוצה לא-מי-יודע-כמה עדיין באים לעשות מולה בונקר.
תגיד, איפה היית כשמכבי ת"א שיחקה עם 10 בתוך הרחבה בדרבי? סליחה יצא לי דרבי, התכוונתי דרבים!!!

טל בן יהודה 9 באוקטובר 2013

בתשובה לשאלה האחרונה שלך… אני הייתי בבית, צפיתי בבונקר הנהדר הזה בטלוויזיה, כשאנחנו עשינו הכל כדי שאתם תיקחו אליפות ולא הם, אבל אתם משום מה החלטתם להיחנק מול בני יהודה.

מתן גילור 9 באוקטובר 2013

להיחנק? פעם אחרונה שמכבי חיפה לקחה נקודות בחוץ נגד בני יהודה הבלוג שלך בדה באזר עוד לא היה קיים. נקודה היתה הישג מרשים.

תומאס נוימן 9 באוקטובר 2013

וכבר אז זהבי דפק להם את האליפות, והוא אפילו עוד לא ידע שהוא שחקן מכבי

ליבר 9 באוקטובר 2013

בונקר זה לגיטימי לגמרי.
אבל מהדקה ה 70 ליפול כל שנייה עם שריר תפוס, השוער לא מסוגל לבעוט (איך לא נשלח לצילום ישר אחרי המשחק שאלוהים ישמור) ורק מנסים לכסח ולבכות זה כבר מגעיל.
הכי מגעיל זה מנשה משיח. במקום להתמודד עם הביזיון הזה הוא עזר לו. כל הגבהה לרחבה זה פאול לטובת ההגנה. למה? כי זה הכי קל.

דוני דארקו 10 באוקטובר 2013

תגובה מעולה. אולי הבעיה הגדולה ביותר היא שיפוט כמו שמשיח הציג, שפשוט מעודד את הקבוצה המתבנקרת להפוך את המשחק ליותר ויותר מגעיל.
הוא לא הפסיק לעצור את המשחק. התעלם מבזוזי זמן שקופים, והשיא: פעם ראשונה שאני רואה שופט שמתעקש להחזיר את הכדור למי שהוציא את הכדור החוצה ולא לתת ליריבה להחליט.
אשדוד פשוט העיפה כדורים לחוץ בכל פעם שמישהו נשם ליד שחקן שלהם (שמיהר לאבד הכרה). כשהיה נראה שמכבי לא מתכוונים להחזיר, משיח פשוט לקחת את הכדור אליו והחזיר להם.
שיפוט דוחה.

udi 9 באוקטובר 2013

מדובר פה על אותה קבוצה שבמשך שנים השוער הראשון שלה היה לירן בזבוזי זמן והצגות שטראובר? או שהייתה עושה בונקר בחיפה ובדרבי רק כדי לסחוט איזה תיקו ואז לספר שהם עשו את זה כדי שהפועל לא תיקח?

הגלגל מסתובב זה טבעו של הכדורגל…

ABC 9 באוקטובר 2013

מאמן הונגרי?

טל בן יהודה 9 באוקטובר 2013

ידעתי שמשהו לא הרגיש לי נכון… :)

מתי 9 באוקטובר 2013

ואללה? כבר אחרי אליפות אחת?

אזי 9 באוקטובר 2013

הרבה לפני האליפות האחת הזאת!

אדם בן דוד 9 באוקטובר 2013

מצחיק:)

פאןפאן 9 באוקטובר 2013

פוסט משובב נפש :)
משקף פחות או יותר את "ההתרגשות" שלי מאיבוד הנקודות המזעזע
מסכים עם אזי לגבי הדיליי שסוזה חווה עד שזרק את הג'וקרים שלו למשחק אבל מכאן ועד ל-"הוא לא ילמד אותנו מה זה כדורגל" הקבוע ששמעתי מ4 "פרשנים" לפחות אחרי המשחק הזה המרחק עצום.לא שהיו לי אשליות בקשר לטובי מוחות הכדורגל המקומיים אבל…
באופן אישי אני לא מתרגז שמשחקים נגדנו בונקר – בעיניי זה סופר לגטימי וברכות לקלינגר ואשדוד שבאו על שכרם
נגד רמה"ש ניראה לי שאקח את הילדים לחשיפה ראשונה העונה – אפילו שזה במפגע הלאומי של ר"ג – מגיע להם שיסבלו קצת לפני שיתרגלו לארינות המפוארות שמתחילות לצוץ בנופי ארצנו:)

שחר האדום 9 באוקטובר 2013

השאלה האם אתה בן אדם אמיתי או שאתה פארודיה על אוהדי מכבי?

D! בארץ הקודש 9 באוקטובר 2013

בתור אוהד מכבי
אני מקווה שזו פארודיה. אבל יודע שלא
מצד שני
יש לו נסיבות מקלות

יואב 9 באוקטובר 2013

סוזה רצה לאקלם את קבוצתו במשחק חוץ קשה ואחרי השיא של חמישי ועלה בהרכב שמבטיח לו פוזיישן ושליטה(גם מחוסר זמן ללמוד את היריב) וחיפש להכריע את המשחק בחצי השני. כמעט עבד.

אהד 9 באוקטובר 2013

טוב, סופית, מהיום אני מפסיק להיות אנטי חיפה ועובר לאנטי מכבי תא..

טל בן יהודה 9 באוקטובר 2013

אני חושב שאתה מאכזב המון אוהדים ירוקים…
האם אין מקום בלבך לשנוא שתי קבוצות?

חיים הצהוב 9 באוקטובר 2013

+1

מכביסט מאושר 9 באוקטובר 2013

רק תיקח בחשבון שאם אתה מתחיל להיות אנטי מכבי תצטרך גם להיות אנטי בית"ר. דבר נוסף, להיות אנטי מכבי מלווה בהמון מפחי נפש ואכזבות העונה. מה עוד? נבחרת ישראל מורכבת מ-8 שחקני מכבי, קושי גדול לצפייה מעיניים של 'אנטי מכבי'.
בקיצור, אולי כדאי לך לחשוב על שוב, מה אתה צריך את זה?
עצתי לך, תתרכז בלאהוד את הקבוצה שלך במקום לשנוא קבוצה אחרת (אלא אם זו יריבה עירונית ואז זה הכרחי).

אהד 9 באוקטובר 2013

לגבי נבחרת ישראל, זה ממילא קושי גדול לצפייה, נקודה.
לגבי מפחי נפש, אתה מדבר עם אוהד של הפועל פ"ת, כל מה שאני יודע ומכיר זה מפחי נפש.
ולמה זה צריך להיות זה או זה? בליגה הלאומית אני אוהד הפועל, ובליגת העל אני נגד מכבי ת"א. זה כמו שבספרד אני אוהד ולנסיה. אין קשר בין הדברים – ליגות שונות לחלוטין.

אגב, קצת פרופורציה, אני ממש לא שונא אף אחד ובאירופה אני אפילו בעדם (בניגוד גמור למכבי של שמעון). אני פשוט דואג קצת לטל המבולבל.
"אתם רוצים להגיד לי שישנם אוהדים שנאצלים לחוות את ההרגשה הזו שבוע אחר שבוע? כי אני לא רואה כיצד דבר כזה בכלל אפשרי". אז אני מאחל לו שלא ייאלץ לחוות את ההרגשה הזו לעולם.. :)

אחד 9 באוקטובר 2013

יהיה כואב כשמיטש יפרוש ומכבי תחזור למקומה הטבעי בקבוצת אמצע טבלה.

יואב 9 באוקטובר 2013

זה מיטשענק.

עכו"ם 9 באוקטובר 2013

מה זה מקומה הטבעי? ומאיפה לך שהוא יעזוב? מה מקומה הטבעי של הפועל? ומה של חיפה? למי יש הכי הרבה אליפויות? האם שחר הוא אנומליה בנוף ההיסטוריה של חיפה? האם העבר הלא רחוק הוא אנומליה של הפועל?

גיסנו 9 באוקטובר 2013

גדול.

תשנה את שם הבלוג שלך ל"הייזנבן-יהודה".

דגש 9 באוקטובר 2013

זה היה משחק משעמם עבור אוהדי מכבי, אבל משחק מרתק ודרמטי, הרואי ומעודד, עבור אוהדי כל השאר. אז לפעמים תורנו לבזבז ערב בשביל הצגה של מישהו אחר.

נקודות? אז לא יהיו 108, רק 106. למי אכפת. אפילו בשביל אליפות היה מספיק לנו 101.

סקואזר עייף 9 באוקטובר 2013

זה מדהים אותי איך השכחה נוגסת בקלות.

לפני שלוש שנים מכבי שיחקה בפחד בדיוק כמו אשדוד וחגגה תיקו(מובנת לחלוטין הסיבה כן?) כאילו אובארוב הדף פנדל בדקה ה-93 וזכה באותו רגע בגביע העולם עם ברה"מ.

אבל ככה זה המכביזם, חולפת עונה ועוד עונה והשתן, שהיה ספוג היטב בחיתולים שנופפו לעברם משער 11 כל דרבי הצפין ועלה לראש.

כל טוב.

יואב 9 באוקטובר 2013

10-2 בשלושה דרבים שבהם הפועל התחבקה כשעברה את השש עשרה-תרופה טובה לשכחה.
יום טוב.

צביקה 9 באוקטובר 2013

המכביזם המגעיל בהתגלמותו.

טומי 9 באוקטובר 2013

המכביזם החזירי הרע בהתגלמותו
אפשר לחשוב שמדובר באלופת אירופה
הרי לשלה הבתים תמיד אתם מגיעים באירופה רק אחרי ניצחונות טכניים שלא לגבר על הבונקר בדרבי ב 2010 וגרוע בהרבה מזה מכירת המשחק למכבי חיפה מחזור אחד קודם
אבל לא ציפינו לשום דבר אחר מכם
חזירים בהתגלמותם!!!!

גיסנו 9 באוקטובר 2013

בכל טור מחדש מדהים אותי כמה מעט אנשים קולטים ציניות.

אני חש מוקף בשלדון קופרים.

ואם אתם רוצים באמת לצחוק, תקראו את הטור של ארי שמאי באתר של אופירה. מבחינת ציניות-לוזרית-בכיינית-ממורמרת הוא לא רואה ממטר אפילו את עמנואל רוזן.

טל בן יהודה 9 באוקטובר 2013

"שלדון קופרים"… מצוין!

פאןפאן 10 באוקטובר 2013

רגשי נחיתות ופחדים מושרשים הם חסם רציני להומור וציניות מחודדת
כן , כן טל הוא לא פחות מאשר החזיר השמן והמכוער של חוות החיות
2 רגליים רע, 4 רגליים טוב (צהוב כחול טוב, כל השאר לא)
אבל אם להיות רציני לרגע – אני חושב שפחות אנשים צוחקים לאחרונה בגלל הפעילות המשטרתית העניפה ו"המוצלחת" בתחום גידולי הפרחים ההם..

גיסנו 10 באוקטובר 2013

לגמרי.

יוסי 9 באוקטובר 2013

מה עם אחזה פוסט אלקטרה כדורסל טוב?

יואב 9 באוקטובר 2013

כמה אלימות אדומה מתפרצת פה. לא מכובד.

wazza 9 באוקטובר 2013

טל כאוהד מכבי חיפה ושונא מכבי ת"א הייתי מאוד קרוב להתעצבן אבל בגלל שיש לי סנסור ציניות משוכלל קלטתי את העניין ודי אהבתי אבל לטובת ציבור הקוראים כדאי שתוסיף אזהרת ציניות
אחלה פוסט

שלומי 9 באוקטובר 2013

פוסט אדיר!

Comments closed