משחק עונה עלק

גונבי הדעת התעלמו מהמציאות וניסו למכור לכם משחק עונה

gonvei-daat

בעקבות הטורים האחרונים שלי, קראו לי כאן בתגובות ״שחצן״, ״יהיר״, ״מגעיל״, "גס" ודברים אחרים. אין לי בעיה עם זה כמובן, הרי חלק אף יאמרו שבסך הכל מדובר במילים נרדפות ל"מכביסט", כשאני נוטה להסכים.

כולם יותר ממוזמנים להמשיך, עם יד על הלב. ספורט זה כיף גדול, האסקפיזם המושלם שאין לו תחליף, ואני חושב שכולנו נהנים כאן. אבל מדי פעם, אנשים צריכים לעצור ולומר את האמת.

אז בבקשה לכו תמצאו מראה, ותעמדו מולה. תנשמו פנימה, ואז החוצה. עוד פעם פנימה, עוד פעם החוצה. לאט לאט, יש זמן.

כשאתם רגועים, בבקשה תשאלו את עצמכם את השאלה הבאה: האם מתי שהוא במהלך הימים האחרונים נכתב כאן משהו לא נכון? האם דמיינתי משהו? האם הפרזתי? הגזמתי? ניפחתי? שיקרתי? הזיתי? בדיתי? המצאתי?

כתבתי ואמרתי בשלושה מקומות שונים ביום שישי שיהיה 20 הפרש. כי זה תמיד 20 הפרש.

20-hefresh

כתבתי שמכבי ת״א תתחיל לכתוב את ההיסטוריה של הלפרין (5 נק׳ בגארבג׳) ואליהו (0 נק׳ במחצית השנייה) שייזכרו כשני שחקנים שלא מסוגלים, כשני שחקנים שמעולם לא היו מכביסטים. שני שחקנים שלא מסוגלים לעשות את זה על הבמה הגדולה.

– כתבתי שהפועל ירושלים היא אותה מתיימרת שהיא תמיד הייתה ואין שום מנגינה חדשה שיוצאת ממלחה. לא משנה אם למנהל שלה קוראים אורי אלון או דני קליין.

– אה, גם כתבתי שארגיש בחילה מכך שזה שהם ימשיכו לעודד אותם בפיגור הגדול (למפקפקים, שקית ההקאה שלי נמצאת בפח זבל מחוץ לשער 8).

*

אז בבקשה, תמצאו כאן משהו לא נכון. אני אמתין לכם, עד לסופ״ש אם צריך. אבדוק את התגובות כאן יומם וליל ואחכה לראיות שלכם שמוכיחות שטעיתי.

בהצלחה לאלה שינסו.

keep-calm-and-fuck-hapoel-5

*

(אם קשה לכם לקרוא את הכיתוב בתמונות, לחיצה עליהן תוביל אתכם לתמונה באיכות טובה)

מה משותף לWHATSAPP ולחנן קרן?
בסופו של דבר הכל עניין של חשיפה...

155 Comments

מתי 24 בפברואר 2014

תודה על הפוסטים האלה.
בכל אופן, אם אתה ממש מתעקש שימצאו משהו לא נכון – הפועל ירושלים ניצחה 14 משחקים ברציפות ועל הדרך עברה שלב נוסף באירופה מהמקום הראשון. בשנים האחרונות והעלובות היא אפילו לא התקרבה לזה. חד משמעית יש שם מנגינה חדשה ומשחק אחד נגד אחת הקבוצות הטובות באירופה לא משנה את זה.

ניצן פלד 24 בפברואר 2014

תגובה שפויה לטור לא

יריב 25 בפברואר 2014

אל תחפש שפיות בטורים של בן יהודה, כפי שהוא מציין ההקשר בו הוא כותב הוא כזה בו הוא לא מעוניין בקשר עם המציאות החיצונית ("האסקפיזם המושלם").

טיבו מעולם לא הפסיד 25 בפברואר 2014

כמו הטור שהוא כתב בזמנו עלי. אחד הטורים המשעשעים בהיסטוריה של דה-באזר
http://debuzzer.sport5.co.il/benyehuda/archives/8707

עירן 24 בפברואר 2014

טל,

מדי פעם, לעתים רחוקות, אני מגיב לך וכותב שאני מאד נהנה לקרוא בד"כ ולומד תוך כדי איך עובד הראש "המכביסטי" במבט מפנים.

רציתי לציין קבוצת אנשים מסויימת שהצטרפה השנה לאלו המייחלים לנצחון של הקבוצה.
אלו אנשים, כמוני, שלא בהכרח אוהדים את הקבוצה והמועדון (ממש לא), אלא סתם אוהבים כדורסל הרבה שנים.

אותה קבוצה לעניות דעתי גם לא ממש רוצה בנצחון מכבי ת"א כמבכי ת"א, אלא, הרבה יותר בנצחון של בלאט כדי שעבודתו הנפלאה כמאמן תבלוט עוד יותר.

בקטע הזה אתה צריך להודות מאד לאדון דני פדרמן. את מה שהוא מצליח להשיג מול האוהדים, את הגברת ההזדהות שלהם עם המאמן ודרך זה את הרצון בנצחונו הרבה הנהלות של מכבי ת"א לא הצליחו.

בדרכו המיוחדת הוא הצליח, איפוא, לצרף די הרבה אנשים, אני מעריך, שרוצים השנה יותר בהצלחת הקבוצה כדי שבלאט יהנה מההצלחה.

טל בן יהודה 24 בפברואר 2014

מעניין מה שאתה כותב, ומובן לגמרי.

ציינת שאתה קורא, אז אתה בטח כבר מכיר את הערצתי לבלאט.
כולנו תקווה שהמאמן לא ישאיר ברירה להנהלה אלא להמשיך עימו (כפי שציינתי: אליפות + פיינל פור. גביע כבר יש).

עירן 24 בפברואר 2014

כן, קראתי גם אצל גיל שלי על השיחה שלך איתו בעניין. איכשהו נראה שדני פדרמן והיועצת/דוברת ורד כהן יחליטו בסוף נגד השארתו.

עירן 24 בפברואר 2014

ועוד משהו ששכחת לכתוב על אליהו. במבט לא מעמיק במיוחד היה נראה לי שכמעט חצי מהנקודות ברבע הראשון, שהיה בעצם הסמן להמשך ההתמודדות, היו על הראש שלו. בעיתונות של פעם זה היה נקרא "הוא היה מעורב בהרבה סלים" של מכבי ת"א. רק שהוא לא משחק שם כבר. הוא גם תרם המון שלשות באליפות אירופה האחרונה, רק לא לקבוצה הנכונה.

בכלל, אני קצת כמו איציק כאן, שמוצא הרבה עניין במעקב אחרי ההגנה שלו תוך כדי המשחק. זה הרבה יותר מבדר הרבה פעמים משאר המשחק.

איציק 24 בפברואר 2014

אני כאן???
איזה יופי :-)

עירן 24 בפברואר 2014

כאן בדה באזר, כמובן, בפוסטים שעוסקים בכדורסל. מה חשבת על ההצגה של אליהו הערב ?

איציק 24 בפברואר 2014

עזוב את אליהו, עד הדקה ה-37 בערך אלטיט קלע הרבה יותר מהלפרין :-)
על התרומה של אליהו למכבי במשחק זה עוד ידובר ויסופר הרבה. בכלל הרבה שחקנים צריכים להודות לו על קריירת ההתקפה שלהם, ולו למשחק אחד.
האמת, לדעתי אליהו היה יותר טוב מגרין היום. חוץ מזה פשוט לא הלך להם כל-כך וזה קורה.
אם יש נקודת אור ישראלית בירושלים זה הבחור הצעיר, אריאל. מבין כל הישראלים מגיע לו הכי הרבה מחמאות. יש לו ביטחון (גם בזכות גינברג), יש לו פוטנציאל וחוצפה חיובית, ואם יתפחו אותו, יצא ממנו שחקן.

אילן 25 בפברואר 2014

השאלה אם בלאט בכלל רוצה להמשיך.

יניב 24 בפברואר 2014

בתור מי שישב הערב בשער 10 מוקף הרבה צהובים מגעילים – אני חייב להגיד שזה היה מביך
נוק אאוט ברמת מערכת – בעיקר אצל המאמנים , עוד נקודה לא ברורה זה הסגל הישראלי – מלבד הלפרין ואליהו – גרין שכבר לא רלוונטי ואדם אריאל שעוד יהיה שחקן (לא היום).

לירושלים יש עוד דרך לעשות . אבל הם עובדים מסודר .גם את ארומה לא בנו ביום אחד.

LOVERPOOL 24 בפברואר 2014

"גם את ארומה לא בנו ביום אחד"
מאיפה הפנינה הזאת?
נשמע כמו משפט של ניוטון…

יניב 24 בפברואר 2014

האמת ארץ נהדרת

גיא זהר 24 בפברואר 2014

הפועל ירושלים קבוצה בינונית ובעיקר רכה כפי שכבר הוכיחה הפועל תל אביב בגביע. לדעתי, היחידה שיכולה לדגדג את מכבי היא חיפה.

ניצן פלד 24 בפברואר 2014

מסכים לגמרי, יותר שפיות, מקצועיות, הבנה ויכולת ניתוח במשפט אחד מאשר בטור שלכם

ניצן פלד 24 בפברואר 2014

שלכם=שלם

איציק 24 בפברואר 2014

לדגדג זה בסדר, העיקר שלא תעקוץ ;)

יואב מקטמון 24 בפברואר 2014

וואו, כתבת!!! באמת גאון, אין מה לומר. שלא לומר נביא. כל הכבוד!!!
עכשיו בוא נעשה תחרות הוגנת. עם יד על הלב, למי יותר כיף? לי, שזוכר את אותן פעמים ספורות שאתם לא מנצחים אותנו 20 הפרש, ואנחנו מנצחים ולוקחים גביע, או לך, שכל הנצחונות הגדולים שלכם עלינו מתערבבים בראש ולא ממש משנים משהו?
ובקשר לבחילה שאנחנו מעוררים בך, שקית ההקאה שלך שעשתה דרכה לפח ליד שער 8 היא אותה שקית שגנבת מהמטוס בחופשת הסקי האחרונה שלך?
תלמד אותי איפה מוצאים שקיות כאלה, אצלנו בירושלים מקיאים על המדרכה בדרך כלל.

יואב הצהוב 24 בפברואר 2014

אם תוכל להשאיל לי את המכשיר שמודד כיף אני אודה לך מאוד

אילן 25 בפברואר 2014

רגע רגע. מי ניסה למכור לנו לפני המשחק שמדובר ב-"שתי הקבוצות הגדולות בישראל". אז פתאום אתם מסכנים שזוכרים את "אותן פעמים ספורות" שאתם לא מפסידים ב-20 הפרש?
איך המנטרות משתנות לאחר 40 דקות של כדורסל.

עכו"ם 25 בפברואר 2014

היגיון נפלא, עדיף לאהוד אם כך את הפועל ראשון..

יובל 25 בפברואר 2014

זאת רציונליזציה של לוזרים.
מכביזם זה בדיוק ההפך, זאת התחושה שהדבר היחיד שכיף הוא הניצחון, ואם אפשר למעוך ולהשפיל את היריב על הדרך, אז זה אפילו יותר טוב.

תוהה בדרכים 24 בפברואר 2014

אני תמיד תוהה (גיחי גיחי) אם העיתונאים באמת כל כך חסרי מושג בתחום שאותו הם מסקרים או שהם כותבים דברים שהם בעצמם לא מאמינים בהם, רק בשביל לייצר ענין כביכול.

העניין הגדול שעשו והתיאוריות שנבנו על גב התבוסה של מכבי במוסקבה היו פשוט מופרכים. אנשים התחילו לראות כדורסל ב2014? משחק בהרכב חסר, מול קבוצה מצוינת בחוץ, שלשות נכנסו באחוזים מטורפים והפרש שגדל בצורה שלא לגמרי משקפת את המשחק בדקות האחרונות. לא נעים? ברור. אבל חלק מהספורט ויכול לקרות במשחק נתון.

למכבי תל אביב יש לא מעט בעיות אבל לא המשחק הספציפי הזה מצביע עליהן.

את אותה חוסר הבנה אפשר היה לראות בהאדרה המופרכת של ירושלים, קבוצה שכונתית ונטולת הגנה.

נביא בעירו 24 בפברואר 2014

– כתבת שמכבי למעשה ניצחה את המשחק במלחה, כאשר בפועל אם הכדור לא היה פוגע בשופט מכבי היו חצי דקה לסיום ביתרון נקודה אחת עם כדור ביד. מצב מצויין, אבל רחוק מאוד מאוד מלהיות משחק גמור.

כתבת ש״זה תמיד 20 הפרש״ כשבשניים משלושת המשחקים האחרונים של הפועל ביד אליהו היא ניצחה.

אתה ברצינות חושב שמישהו חולק עלייך שמכבי היא הקבוצת כדורסל הכי טובה בישראל בהפרש אדיר מכל השאר? השאלה היחידה היא למה באתא אינטיליגנטי כמו דה באזר, בן אדם ממשיך לכתוב ולכתוב טורים, ללא כל ערך מוסף, שהתכלית היחידה שלהם היא ״אנחנו כל כך טובים, אתם כל כך אפסים״…

בקיצור, תתבגר בנאדם…

ניצן פלד 24 בפברואר 2014

לתקשורת הספורט בישראל יש גאווה הזויה – וכשמישהו פוגע בה (כמו סוזה ומכבי ת"א בכדורגל) הם מתנפלים, נוטפי ריר, על כל הזדמנות להיכנס בו.

לאוהדי מכבי ת"א בכדורסל יש תחושת קיפוח הזויה – וכשמישהו מעז לומר שהוא מאמין שיש פה מקומות אחרים שראויים לחתום בהם, לשחק בהם, לנצח בהם וליהנות בהם – הם מתנפלים, נוטפי ריר, על ההזדמנות הראשונה שיש להם לזעוק שאין חדש תחת השמש.

טל, בוא אומר לך משהו: היאחז לך. היאחז. הילדים שלי ושלך יגדלו במציאות אחרת בכל הנוגע לבעלותה של מכבי ת"א על הכדורסל הישראלי. דע זאת. שן על זה. קום עם זה מחר. זו עובדה גמורה.

תוהה בדרכים 24 בפברואר 2014

"מציאות אחרת של בעלות" היא פונקציה של השיטה, לא של יחסי הכוחות המקצועיים שלא שונים ממה שהם שהיו בעבר.

בשיטה של משחק גמר אחד, מכבי תל אביב היו מאבדים הרבה מאד אליפויות עוד לפני 2006.

ניצן פלד 24 בפברואר 2014

אני ממש לא חושב שהעובדה שמכבי הפסידה אליפויות במשחק בודד בשנים האחרונות היא הסממן הבולט או החשוב בכך שהמציאות הזו כבר משתנה.

איציק 24 בפברואר 2014

תוהה,
עם אליפות במשחק אחד מכבי היו מאבדים הרבה אליפויות לפני 2006. החשש הוא, שעם ההנהלה הצעירה, בעוד מספר שנים מכבי בכלל לא תעלה בהרבה מקרים לשחק את המשחק האחד. אני יודע שיש הרבה החושבים שמכבי חלשה טובה לכדורסל הישראלי, אך משום מה זה לא משכנע אותי. היתי מעדיף שמכבי לא תעלה למשחק הגמר (לא באמת) בגלל שקבוצות אחרות יתחזקו. תהליך שקורה לפחות בשנה שנתים האחרונות בחיפה וירושלים.

אביעד 24 בפברואר 2014

אני חייב לדעת… האם זה אותו ניצן פלד שהיה פעם כתב בערןץ הספורט(ולצערי עזב)?
לא משהו רע חלילה, סתם מתוך סקרנות…

תוהה בדרכים 24 בפברואר 2014

לגבי עיתונות הספורט, לדעתי המציאות שם נובעת משתי סיבות:

1. אנחנו חיים בעידן תקשורתי שבו עיתונאים אפילו לא מתאמצים להסתיר את האג'נדות שלהם.

2. כמות המלל גדלה בלי פורפורציה לכמות הספורט ועיתונאים מנסים לחפש את הייחוד שלהם. את זה אפשר להשיג באמצעות פרובוקציות והתלהמות.

תחושת הקיפוח היא נכונה ולא נובעת מיחס שקבוצות אחרות מקבלות אלא מיחס שהקבוצה עצמה מקבלת. אני לא מצליח להבין למה עיתונאי פרו מכבי מוגדר כעיתונאי חצר ועיתונאים אנטי מכבי כמו ההוא מוואלה או מליניאק מוגדרים כגיבורים. קצת צבוע, לא?

ירוק 24 בפברואר 2014

תוהה, מי מגדיר אותם כגיבורים? לדעתי (הלא אובייקטיבית כמובן) זו נבלה וזו טרפה. עיתונאים עם אג'נדה שלא נותנים למציאות/נתונים לבלבל אותם בדרך ליישומה – זה זוועה. בין אם הם פרו או אנטי מכבי ת"א.

בלי קשר, לדעתי (דגש על דעה) לטעון שיש קיפוח נגד מכבי ת"א, כתופעה כוללת, זה לא רציני. ברור, יש עיתונאים הזויים שיכתבו תמיד דברים רעים נגדה. יש גם עיתונאים שתמיד יחפשו את הרע והרכילות. אבל הם כותבים על מכבי ת"א כי היא יותר מעניינת מאחרות (בכדורסל ברור, בכדורגל בשנתיים האחרונות). במשך שנים אני זוכר השתפכויות על מכבי סל בתקשורת, כולל כותרות ענקיות בעמודי החדשות בכל הישג, וכו' וכו'. לטעון שבגלל שיש כמה עיתונאים שכותבים שטויות מכבי "מקופחת" זו כן בכיינות לדעתי. כומ שכתבתי כאן לרועי בעבר, זה נשמע כאילו אתם איזו קבוצת תחתית שבוכה על קיפוח.

זה כמו שאם אני, בתור אוהד מכבי חיפה, אתבכיין על העובדה שהתקציב שגולדהאר מביא גבוה מכולם – זה יראה קצת מצחיק כשמסתכלים על ההסטוריה.

טל בן יהודה 25 בפברואר 2014

ניצן,

אני לא רוצה שהילדים שלי יגדלו בעולם כל כך קר, אכזר ומנוכר כמו שאתה מתאר בפסקה האחרונה. לא רוצה! אחפור לי בונקר והמשפחה שלי תתבצר בה אפוקליפסה-סטייל, עד אשר יהיה בטוח לצאת והבעלות על הכדורסל הישראלי תשוב למכבי ת"א.

תני 25 בפברואר 2014

חזק

מיכה 25 בפברואר 2014

טוב לפחות לילדים שלנו יהיה עניין,כי לנו בדור הזה מצ'עמם רצח מכל ה – 20 מים האלה.

דניאל 24 בפברואר 2014

אדון נביא ,לא טוב אל תקרא אם לא שמת לב שם הכותב הוא מכביסט כך שזה די מצביע על התוכן.

וטלב"י, שלא תעיז להתבגר לנו אוהבים אותך בדיוק ככה
(במיוחד את התכיפות של הטורים האחרונים)

נביא בעירו 24 בפברואר 2014

אדון דניאל,

טל הזמין אותנו – אוכלי הלב, הלוזרים, המפליצים באמבטיה – להגיד מה לא מוצא חן בעינינו בכתיבה שלו.

אמרתי חלק ממה שנראה לי לא נכון, מופרך ומביך בכתיבה שלו. לא נראה לי שהתשובה ההגיונית לרצף האירועים הזה הוא ״לא טוב לך – אל תקרא״…

ואם כבר אני מונה את השטויות שבן יהודה כותב, אני מוסיף עוד תהייה: האם שחקן שנבחר למצטיין של משחק מספר 5 בגמר אליפות ספרד ולקח אליפות מקבוצה של 30 מיליון דולר בליגה הכי טובה באירופה, באמת יכול להיחשב כמי ״שלא מסוגל לעשות את זה על הבמה הגדולה״? האם 5 אליפויות אירופה שהלפרין מוליך בהן את הנבחרת לא נחשבות לבמה גדולה? או שאולי הבמה הגדולה זה רק מכבי ת״א בימי חמישי ומעבר לזה, שום דבר לא מעניין?

תוהה בדרכים 24 בפברואר 2014

פה אני דווקא מסכים. החלוקה הזאת לווינרים ולוזרים, לעומדים בלחץ וקורסים תחתיו היא לא שחור ולבן.

אליהו לא בדיוק נתן עונה גדולה בוויטוריה, אבל החלט הצטיין במאני טיים בליגה. הבעיות שלו הן יותר מקצועיות: שומר זוועתי ושחקן נטול קליעה מבחוץ לחלוטין, מה שמקשה מאד לרווח את המשחק ונצל יכולות של שחקן פנים כמו סופו.

איציק 24 בפברואר 2014

נביא,
אני לא דניאל, אך מקרה אליהו באמת מוזר. לא יודע, הבלחה רגעית או מהשהו אחר. כעובדה, אחרי זה הוא מיד ברח, כנראה נבהל מעצמו, ולא חזר על תצוגות כאלו מאז. אל תשכח שבמשך כל העונה ההיא היו לו הרבה עליות ומורדות, והמשחק מספר 5 זה היה באחת העליות.
הלפרין היה סביר פלוס בנבחרת ולפעמים טוב. שים לב, הוא מסוגל להיות טוב או כשאין ציפיות גבוהות או במקום בו הוא מספר אחד ללא עוררין, כמו שהיה בנוער, בנבחרת בית-ספר ולאחר מכן בנבחרת הכדורסל. ברגע שכמו מתמודדים על ההגמוניה, כמו במכבי או שחקנים כמו כספי בנבחרת, הוא נסגר ולא נתן הרבה. הוא פורח כאשר מסביבו כל השאר ממש לא משהו. כשיש תחרות, זה לא בשבילו.

מאירי 25 בפברואר 2014

ואני אמשיך לתהות עד מתי משחק אחד!!! (לפני 7 שנים) טוב של שחקן, ימשיך להאדיר אותו.

המשחק השלישי מול ברצלונה היה המשחק היחיד!!! באותה עונה בו אליהו היה טוב במדי ויטוריה – שניצחה את בארסה באותה עונה בסוויפ.

אז כמובן שספליטר, סאן אמטריו, הוארטס, נוצ'יוני ושות' לא עשו כלום עד שהגיע ליאור אליהו.

אותו משחק ארור גרם למכבי להחתים אותו לחוזה מפלצתי ארוך טווח, ופעם אחר פעם לראות כיצד הוא מהווה בור בהגנה, (בעבר התפתח לו משחק נחמד של אוהדי מכבי ושמו "הנקודות שנקלעו על אליהו"), הידיים שלו היוו כוונת לא רעה לשלשות של היריב, כמות הריבאונדים שלו היתה מעליבה ביחס לגובהו.

אז כן, מדי תקופה, כמה שיותר רחוק מהמאני טיים, הוא היה תופס תקופה בה הגויאבות שלו היו נכנסות, אבל חוץ מזה כלום ושום דבר, הוא מעולם לא ניסה לשפר במשהו את המשחק שלו, נעדר לחלוטין קליעה מחצי מרחק, אפס משחק לואו פוסט, ובריחה פאתטית מכל סוג של מגע.

כמעט בכל פעם שהוא הגיע למבחן רציני הוא פישל בענק, כל מי שעקב אחריו במכבי ראה שמול שחקנים קצת מאסיביים שגם למדו לסגור לו את הוואן טריק פוני שלו, הוא נחנק לחלוטין.

הסמל לשחקן הישראלי העצל, רמת הכישרון שלו היתה שולחת אותו לNBA אבל מוסר העבודה שלו והניסיון להשתפר במשחק מתאימה לליגה ארצית.

היי, אבל הסוכנים שלו אמרו שיש לו הצעות ענק של חוזים מאירופה, למה הוא ברח לקבוצת יורוקאפ דרג ג' בשכר נמוך בהרבה?

לליאור פתרונים!

עירן 25 בפברואר 2014

מאירי + 1.

אגב, אם היה משקיע בשיפור משחקו חלק קטן מההשקעה בטיפוח הקשר עם היחצנית שלו, ורד כהן מוואלה, הוא היה במקום אחר.

ג'וני אמסטרדם 25 בפברואר 2014

+1
אל תיתן לעובדות לבלבל את התקשורת ושונאי מכבי למיניהם, אליהו השחקן הישראלי הכי טוב בעולם!!!!#!@#@$@*^&8
אצל אליהו זה לא רק כל מה שרשמת למעלה זו גם הדרך בה הוא תופס את המציאות, הרי לא מזמן הוא אמר שהוא לא מבין למה מדברים על ההגנה שלו, הוא עושה הגנה טובה…אפס מאופס. ראו על הפרצוף שלו שהוא היה בהלם מהבוז שהוא קיבל לפני המשחק כשנתנו לו פרחים, בטח חשב שהקהל מאוהב בו הסתום הזה הזחוח הזה. האמת הוא וירושלים זה באמת שידוך משמיים, שני לוזרים יישבו להם יחדיו בתוך אמבטיה, יפליצו ויחשבו שהם בסירת מירוץ.

MOBY 24 בפברואר 2014

אנחנו האלופים, נמתין לכם פה ברוממה.
הכל כתבת הכל נכון. השאלה למה אתה מעמיס על הלפרין כאלה לחצים? הוא שחקן בית לא?
פעם הייתם לוקחים את כל השחקנים ומייבשים על הספסל היום אתם מעבירים גיס חמישי? ואומרים שהצעירים בהנהלה שלכם לא הביאו שום דבר חדש…
היה עצוב. ראיתי רק את הרבע הראשון והתעדכנתי.
קונצרט בינוני פלוס בקרית אליעזר.

אריק האדום 24 בפברואר 2014

זה לא הצעירים בהנהלה, זה הכל עו"ד שמעון מזרחי

MOBY 24 בפברואר 2014

בגיל שלו לא משנים אסטרטגיות מזרחי לדעתי הלא קובעת היה מעדיף את הלפרין(מקל, שטינהאואר) על הספסל ולא בקבוצה אחרת.

איציק 24 בפברואר 2014

הגזמת, שטינהואר בימים הטבים בקושי זז (אבל היה אחלה שחקן) עז מה הוא צריך אותו עכשיו על הספסל של מכבי?

ג'וני אמסטרדם 24 בפברואר 2014

תודה לך טל. תודה שאתה נותן למחשבותיי ביטוי ראוי.
אני ממש בהלם שמישהו חשב שהפועל פייבוריטים… כאילו מה אתם באמת כל כך לא מבינים בכדורסל או שאתם כל כך פאתטיים שהתקשורת משפיעה עליכם ברמה כזאת?

כוכב עליון 24 בפברואר 2014

יאללה נגיב. אחד החברים שלך פה באתר כתב אחרי משחק אחד של הלפרין שהוא נשאר לוזר, ומאז הוא ניצח כמה וכמה משחקים ונותן עונה גדולה (למרות המשחק הרע), מה שטוב בפוסטים שהם נשארים (כן גם ההוא שנצחתם את הפועל 100 הפרש)אז מניח שנשוב גם לפוסט הזה. לעולם לא אבין את שקיות ההקאה שלך ודומייך. אם ליברפול בעונה גדולה לצערי תחטוף 4-0 מצ'לסי האוהדים שלהם לא ימחאו כפיים, קוראים לזה תרבות ספורט אבל את זה לעולם לא תבינו. תמיד עדיף לצאת מוקדם גם כשמנצחים את היריבה היחידה שלכם בליגה (טוב נו נגיד שגם הפועל)

עופר (השני) 25 בפברואר 2014

נהדר כוכבי נהדר!!!
איך אני אוהב אנשים אנטי מכביסטים. סותרים את עצמם.
אתה לא יכול לטעון לתרבות ספורט ובאותו משפט לא לכבד תרבות ספורט שונה. הרי מי קבע שלעודד בפיגור זה נעלה? מי?!
אוהדי מכבי,מכביסטים כמוני, לא מאמינים שיש צורך ללטף ברכות את השחקנים בפיגור, הם עוד יתחילו לחשוב שהם בסדר חס וחלילה.
אוהדים נוסעים בגשם, חום,לחות, אוטובוסים,רכבות,כלי רכב זוללי דלק ועוד משלמים מנוי/כרטיס/ספסר בשביל לראות את הקבוצה שלהם חוטפת 4:0 ועוד לעודד?! אם זאת תרבות ספורט בשבילך תהנה.
ואם אתה משווה בין שחקני ליברפול למכבי אז אתה גם חסר מודעות עצמית. שחקנים במועדונים מובילים כמו ליברפול, יודעים שאם הם לא נותנים 100% הם בחוץ. למכבי-רגל אין את הפריבילגיה הזו!!!
אם זהבי עושה 7 במשחק במקום 12 ק"מ, נראה לך שהוא ישב על הספסל?
טל, איפה יש שקיות הקאה נוספות, זה עולה לי….

כוכב עליון 25 בפברואר 2014

תגיד, קוראים לך עופר השני כי אתה פארודיה על הראשון (ויסלח לי הראשון, לא מכיר אותו..)? או סתם פארודיה על אוהדי מכבי? חם, קר , לחות? לא שכחת עוד כמה תנאי מזג אוויר? כן, חלק מתפקידם של אוהדים זה לעודד ברגעים קשים ועל הקטע עם זהבי כל כך משעשע שאין לי מה להגיב. וזה לא קורה הרבה…

חמי 25 בפברואר 2014

תשמע עופר אתה גאון. מעולם לא סוכמו אוהדי הרולקסים באופן כ"כ מדויק, מתנשא ומבחיל. הייתי כותב שאתה מטומטם אבל בכל זאת אתר על רמה לא וואן. אז נאמר שאתה אוויל.

ג'וני 24 בפברואר 2014

בלאט לעולם לא היה מצליח בקבוצות כמו מכבי חיפה והפועל ירושלים.
גרינברג בסה"כ מאמן 2 עונות..וכבר יש לו אליפות עם חיפה ומצליח יפה בעונתו השנייה עם ירושלים בליגה ובאירופה
תנו לגרינברג את מכבי והוא היה מצליח הרבה יותר מבלאט .
לקחת אליפות עם מכבי זה לא מדד להצלחה כי עם תקציב וכמות הזרים שמשחק הגמר בבית שלה כל מאמן היה לוקח אליפות.

בלאט לעולם לא היה לוקח שום תואר בארץ עם קבוצה שהיא לא מכבי ולכן הוא מאמן בינוני ומטה.

אריק האדום 24 בפברואר 2014

כמה שטויות בפוסט אחד, איך אתה יכול להשוות ביניהם? גרינברג צריך לקרוע עוד הרבה משרוקיות כדי להיות מוזכר באותו משפט עם בלאט.
בלאט חתום על אחת מהקבוצות הגדולות שידעה הכדורסל האירופאי. מקבילה לאיזו גראנדה מילאן שכזו. גרינברג? בחייאת…

יואב הצהוב 24 בפברואר 2014

"בלאט מאמן בינוני ומטה"
לך תסתכל בקלטות של אליפות אירופה 2007, או באולימפיאדת לונדון 2012 ותחזור אלי. פחח

shadow 24 בפברואר 2014

ג'וני עזוב אותנו מספקולציות.

אם לסבתא שלי היו גלגלים ואקדח היא הייתה רובוקופ.

בינתיים גרינברג הוא הוכיח שהוא יכול לנצח רק משחק אחד (בבית) במתוך חמישה. זה הספיק לו לאליפות במדינת הקומבינה.

אריק האדום 24 בפברואר 2014

לרובוקופ לא היו גלגלים. אפילו לא ברימיק.

trailblazer 25 בפברואר 2014

כן,כי את אליפות אירופה הוא לקח נגד אלבניה ואיי פארו,לא?

גיסנו 24 בפברואר 2014

דז׳ה וו למשחק העונה בכדורגל.

לא יודע אם מזל או חבל שאין איזה שופט להאשים.

מכביסט ותיק 25 בפברואר 2014

הוציאו ליוגב את העין ואפילו לא שרקו לעבירה….

רועי 24 בפברואר 2014

אני רק שאלה,
לכל הנשמות הטובות, האם יש את אישורכם לשמוח עכשיו ? או שעוד לא ?
לא, כי כשדרסנו את הפועל בדרבי, לא קיבלנו אישור לכך עקב סגל חסר בלי שני ישראלים בכירים, זה היה "פאטתי" להגדרתכם.
אז עכשיו אפשר ? עכשיו כשניצחנו את "המועמדת לאליפות", הקבוצה עם "הישראלים הכי הטובים", והחביב עלי ביותר, "האלטרנטיבה". וכל זה בלי שני ישראלים בכירים (אוחיון וטיוס).

יואב הצהוב 24 בפברואר 2014

+1

רועי 24 בפברואר 2014

אה, אמרתי ניצחנו ? התכוונתי פירקנו.

MOBY 24 בפברואר 2014

יש אישור :)

מתי 25 בפברואר 2014

תגיש בקשה רשמית בשלושה העתקים. נישן על זה.

ניר 24 בפברואר 2014

אם החגיגות של ירושלים אחרי הניצחון במשחק הראשון היו מביכות, אז מה נאמר על הפוסט הזה?

את הכסף סופרים במדרגות ובשנים האחרונות מכבי קצת מדדה שם…

עופר (השני) 25 בפברואר 2014

ההבדל בין מכבי לירושלים
עשרות אליפויות גביעים, גביעי אירופה, סגנויות, אינספור הופעות בפיינל פור, בהצלבה,בגמרים, בהיקף קהל, במתקנים,ניהול, פופולריות והכי חשוב- שם.
אז עם שמעון מזרחי יחליט לשלוח את שחקני מכבי ליום כיף בג'ימבורי-עדיין לא יהיה לאף אחד זכות לדבר.
הבעיה בארץ הזו שאף אחד לא יודע לתת כבוד למי שמגיע לו.
תופעה זו מייצרת פרימואים וסתירות אנטי מכביסטיות הזויות כמו חצי מהתגובות פה.

אריק האדום 24 בפברואר 2014

הפועל יש רק אחת, והיא לא מגיעה מירושלים. לכן זה בכלל לא רלוונטי הדיון הזה כאן.
ערב שחור, כלומר צהוב, כלומר מחורבן.
לא נורא, עדיין יש סיכוי לא רע שתפסידו את האליפות, אבל אני ממש מקווה שזה יהיה לחיפה ולא להפועל ירושלים.
לנצח את מכבי בלהיות מכבי זה יותר גרוע מלהיות מכבי.
הלכו הפועל ירושלים ועשו מעשה בית"ר (בית"ר יש רק אחת והיא כן מגיעה מירושלים) קנו וקנו וקנו עד שאיבדו את הזהות.
די מקביל למכבי בכדורגל עם אניימה וזהבי וטל בן חיים (הקו ברור?).
השורה התחתונה היא אליפות ללא זהות זה נחמד אבל זה לא ה-REAL THING.
ומכבי? באמת תתרגשו אם תקחו עוד אליפות? זה יזיז לכם? אני בספק..

יואב הצהוב 24 בפברואר 2014

שוב אתם וטענות הרגש שלכם…שחררו מאיתנו כבר

אריק האדום 24 בפברואר 2014

אתם משוחררים. תארוז את הקבוצה שלך ותעברו לאדריאטה (איפה זה המדינה הזו?)

איציק 24 בפברואר 2014

אריק,
האליפות למכבי זה לא בשביל השמחה, או האושר זה בשביל bring balance to the Force ;)

אריק האדום 24 בפברואר 2014

את הבאלאנס שלכם איבדתם כשהפכו את מר דני – אני יודע יותר טוב – פדרמן לג'נרל מנג'ר. וזה לשמחתנו לא יעבור בקרוב.
ואז עו"ד שמעון מזרחי יפרוש (כלומר אני מקווה).
ואז תהפכו לעיסה פיננסית ותאבדו את עצמכם לדעת.
בתקווה שאזכה לראות את זה קורה בגילי המתקדם…

איציק 24 בפברואר 2014

אתה חסר חוש הומור… חייך… ראה את חצי הכס המלאה, היום מכבי לא שיחקה מול הפועל…

אריק האדום 24 בפברואר 2014

אנחנו הפועל, האמיתית, זו מגדות הירקון. אנחנו תמיד משחקים נגדכם. פשוט מחליפים מדים, פעם של נס-ציונה, פעם של צסק"א, פעם של לימוז', מה שצריך.
וזה שאתה לא מבין את החוש הומור שלי לא אומר שאין כזה. אבל אתה מכביסט, מה שלא בצד שלכם לא קיים. טיפוסי לכם.

איציק 24 בפברואר 2014

נו אז אתה רואה אדום, כיוון שאתה כל-כך הרבה משחק נגדינו, האוהד האמיתי מגדות הירקון, אתה חוטף בראש כמעט כל שבוע ואפילו לעיתים קרובות פעמים בשבוע, ממש אדום מוכה…
אני לעומתך, משחק נגדך פעמים בשנה (לפעמים ארבע), מת שתקבל בראש, אבל כשאתה באירופה, אני מחזיק לכם אצבעות שתפרקו את היריבה…
זה ההבדל ביני ובינך, ואני חי עם זה יופי!!!

אורן 25 בפברואר 2014

"לנצח את מכבי בלהיות מכבי זה יותר גרוע מלהיות מכבי".משפט מדוייק.בדיוק בגלל זה אני מעדיף את מכבי על ירושלים.

אסף כלשהו 25 בפברואר 2014

בתור אוהד הפועל ירושלים, אני די מסכים איתך לגבי הדרך של הקבוצה בשנים האחרונות (אבל מסופק אם זה יכול להיות אחרת בכדורסל שלנו) ולכן אני כבר ממעט להגיע למלחה.
אבל- לפי ההיגיון הזה בכדורגל יש הפועל אחת והיא קטמון. זה לא שהפועל ת"א כדורגל היא קבוצת מרגשת ששומרת על שחקני בית. כולה העתק חיוור של מכבי ת"א, קונים כל מה שזז (או מדדה במקרה שלהם), עם הרבה מאוד אוהדי הצלחות ורולקסים והרבה מאוד גב מהממסד והתקשורת.

אסף כלשהו 25 בפברואר 2014

זו תגובה לאריק האדום

וובמאסטר 26 בפברואר 2014

איזה שחקני בית יש בקטמון? איזה שחקן עלה מהנוער לבוגרת? אפילו לא אחד. אולי אתה מתכוון לשחקנים שבאו מהפועל ירושלים? מצד שני יכול להיות שאתה מתכוון לשחקנים שבאו ממבשרת ציון. אבל בכל מקרה, שחקני בית אין לכם.
אגב, איזה שחקני בית יש להפועל ת"א כדורסל? אולי רביב שבא מירושלים? שיפסיקו עם הסיסמאות של העניים, אם היה להם כסף לא נראה לי שהיו מתנגדים שמה להחתים את יותם ואליהו. אם הפועל ירושלים מנסה להיות מכבי, הפועל ת"א מנסה להיות הפועל (ירושלים).

אסף .ג. 24 בפברואר 2014

מכיוון שכדורסל אין מה לדבר אחרי הערב חוץ מלהגיד שי-ם הפסידה בכל פרמטר בו,מכבי עשתה לה ביה"ס ושהלפרין חזר לעשות במכנסיים כהרגלו כשהכסף על השולחן (מודה שלתומי חשבתי שמשהו השתנה בו),אתייחס לנק' אחת שקצת תמוהה לי….
בלאט בעייני כאחד שממש לא מסמפט את מכבי הוא מאמן ענק שעל ההישגים המקצועיים שלו אין עוררין אבל קצת נמאס מהבכיינות
הבלתי-פוסקת שלו העונה,התגובה שלו בסוף המשחק לניצחון של י-ם בסיבוב הקודם פשוט ילדותית בעיניי,מה לעשות מכבי היא הקבוצה הכי טובה בישראל מזה שנים אז שלקבוצה מזדמן לנצח אותה היא חוגגת יותר מהרגיל למה להתלונן על זה? כן יש לך פציעות אבל כמה אפשר לשמוע את זה שיש לך סגל כל כך רחב ביחס לשאר הליגה?
לפני שהצהובים כאן קופצים אני אוהד הפועל ת"א וגם את התלונות של אדלשטיין על סגל קצר(למרות ההיגיון שבהם)אני לא אוהב יש שחקנים ביום נתון ומגבלות תמיד מתמודדים עם זה וזהו יום אחד זה אצלך ויום אחד אצל היריבה.
להבדיל אלפי הבדלות בראד גרינברג ידע פשוט לעמוד מול העיתונאים ופחות או יותר להגיד במילים מעודנות יותר-שיחקנו חרא הערב ובגלל זה חטפנו בראש פחות או יותר, מעניין אם יבוא היום שנשמע את זה ממאמן ישראלי כלשהו.

איציק 24 בפברואר 2014

תגיד לי, איפה אתה חי… מאיפה הקרצת את המשפט "בלאט בעייני כאחד שממש לא מסמפט את מכבי הוא מאמן ענק שעל ההישגים המקצועיים שלו אין עוררין"… מה אתה לא קורה את ג'וני בוי שאתה כותב דברים כאלו?

אסף .ג. 25 בפברואר 2014

תגובה עניינית מאוד למהות שניסתי לעסוק בה איציק…

איציק 25 בפברואר 2014

טוב, אז לעיניין תגובתך… היה כבר פוסט לפני מספר חודשים על העיניין הזה. אתה צודק, בתקופה האחרונה בלאט מתלונן יתר על המידה, קצת נירגן… זה לא אמור לקרות, אך הבן אדם חוטף מכל כיוון ועדיין אמור לעמוד מול המצלמות ולהגיב לדברים שהוא לא רוצה להגיב. אז כנראה שהוא לא מתמודד עם זה טוב מספיק… מניח שאם יורידו לו את פדרמן ג'וניור וידידו רקנטי ג'וניור מהגב, תשמע פחות תגובות מעין אלו.
מה דעתך על התגובה עכשיו???

אסף .ג. 25 בפברואר 2014

תודה וגם העקיצה קודם סבבה אגב…

גיסנו 25 בפברואר 2014

לבראד גרינברג לא מפרגנים עד שהוא משחק נגד מכבי, ואז פתאום מודים שהוא מאמן מצויין.

לדיוויד בלאט נראה שלא משנה מה יעשה ומה עוד ישיג, העיתונאים ימשיכו לחפש במה הוא לא טוב וירקדו לו על הדם בכל פעם שמכבי מפסידה (גם בפחות מ 35 הפרש). במיוחד כשלבוס שלא אוהב אותו יש ערוץ ישיר לחברים בתקשורת.

אז כן, בלאט סוגר חשבון. קודם על המגרש ואז בדיבורים, כי אני חושב שבמצב שלו גם לי היה מתחיל להמאס.

תני 25 בפברואר 2014

הבעיה המרכזית בכל הסיפור עם בלאט היא, שבסוף אפילו אם הוא יקח את היורוליג, אליפות וסדרת הגמר ב-nba ולדני ״החכם באדם״ לא תהיה ברירה אלא לבקש ממנו להמשיך, הוא פשוט לא ירצה. זה לא שיחסרו לו אופציות.
ואז, אנה אנו באים ?

אר 25 בפברואר 2014

 בלאט צודק. קבוצה שמרגישה שהיא גדולה עם מטרות ברורות, לא אמורה לצאת מגדרה בריקודים ובמחולות אחרי שניצחה את מכבי. זה עוד ניצחון בדרך למטרה. אם עמוק בפנים (כפי שהוכח אמש), אתה עדיין לא מרגיש ככה, יהיה לך קשה לעמוד במטרות שלך.
אז אולי בלאט לא אהב את החגיגה, אבל הוא צודק.

תוהה בדרכים 25 בפברואר 2014

הוא אולי צודק, אבל הוא לא היה צריך להגיד את זה. לא עסקו של באלט כמה קבוצה אחרת חוגגת ניצחון שלה.

טל 12 24 בפברואר 2014

אנחת רווחה (אני לא הייתי כזה רגוע)

מכביסט ותיק 25 בפברואר 2014

הפועל ירושלים הינה תופעה לא טבעית- היא חיה ונופלת על אליהו והלפרין. מכיב שיתקו אותם וחיסלו את המשחק.

טל 12 26 בפברואר 2014

נראה לי ששמעון מזרחי (אם מובילים ב 20 נסו לעשות את זה 30 ) "אשם". הנאום עשה את שלו :-)

shadow 24 בפברואר 2014

אני רק רוצה למסור ד"ש לאורן שטען שירושלים יותר טובה.

1. מכבי הביסו
2. בלי טיוס, יוגב, ג'יימס ועם חצי דווין סמית.
3. אליהו נהדר
4. הלפרין ווינר
5. גרין אלוף
6. עבר אמר פה איציק (נידמה לי) שיש למכבי אייקיו כדורסל נמוך. אמר וצדק. אני חושב שאם היה להם אייקיו גבוה זה היה נגמר 40 הפרש. לעזאזל לאנדסברג אשכרה נתן סל לגרין(מר אירבול לדקה ולא יכול לקלוע סל מהעונשין) במתנה.
7. השיפוט היה גרוע (ומצחיק) לשני הצדדים אגב. שרקו להיקמן משיכה על מסירה?!?!?!?!?? מישהו יודע על מה שרקו טכנית?

ושוב ד"ש לאורן

shadow 24 בפברואר 2014

אה ושכחתי שקשה לנצח שהשופט לא מוסר לשלשות

איציק 24 בפברואר 2014

תפסיקו לנפח לי ת'אגו, בפעם השניה בתגובות לפוסט זה מזכירים את שמי בתגובות לפוסטים עברו… אני עוד אחשוב שאני משהו…

אורן 25 בפברואר 2014

shadow,
אני אגיב דבר ראשון במלה אחת-ובכן..

אורן 25 בפברואר 2014

ועכשיו אגיב באמת.אין לירושלים מאמן.כלומר יש לה ,אבל הוא לא רציני.מגיעים למשחק עונה ונותנים לסמית אימון זריקות.סחטיין על מכבי-שיחקו באמת טוב.הגנה והתקפה.
havind saying that-קבוצה של 80 מליון שח ניצחה קבוצה של 20 מליון שח.
ותוהה בדרכים-כנראה אין לי מושג בכדורסל.

איציק 25 בפברואר 2014

אורן,
זה באמת לא רציני, סליחה אבל אין כוונה לפגוע.
מכבי חטפה בשישי מקבוצה עם תקציב עתק במושגי אירופה, ולא שמעתי (זה לא אומר שלא היו) תלונות על פערי תקציב. היו סיפורים של חצי קבוצה פצועה ועוד, אבל בגדול, גם אם חצי קבוצה היה ביזיון. לכן מספיק כל פעם להאשים את התקציב. אין ספק שזה נותן יתרון, אבל הוא לא אבסולוטי ויש דרך להראות גם עם תקציב כזה. כשאני רואה את הלפרין לעומת אריאל איך שהם נראו, אני מעדיף את אריאל הילד עשרות מונים.
לגבי גרינברג, תרדו ממנו, הוא מאמן מוערך ויש לו המון ידע, מה שהוא עשה בארה"ב לא הולך ברגל. גם איך שהוא ניהל את הפסיכים בחיפה זה שאפו גדול, הרוב היו נופלים והוא לקח אותם לאליפות (כן, ההיא במשחק אחד, אבל הוא הגיע למשחק ולקח אותו). אז הוא לא פופוביץ' ועושה טעויות, אבל להגיד שהוא חרה של מאמן כיוון שהוא עושה את זה אחרת זה לא לעיניין. עם כל זה שאני לא מסמפט אותם, עונה כזו לא היתה לירושלים כבר שנים, וזה גם לזכותו.

אורן 25 בפברואר 2014

איציק ורועי,
התקציב של מכבי הוא 20 מליון יורו או דולר,ושל ירושלים 5 יורו.זה בערך ההבדל מבחינת שקלים.אבל זה היתה סתם עקיצה כדי לעצבן(לומד מטל).שיחקתם מצויין אתמול.באמת.האינטיסיביות היתה מרשימה ,משחק התקפה שוטף והגנה נהדרת.אפילו צסקא וריאל היו מפסידות אתמול.באמת.מלא הערכה על אתמול.
אגב,מילה טובה על פניני(ואתם יודעים שקשה).ובכן,פניני,מקצועית,מצויין!!!
יש לו ידית טובה,אחלה הגנה,וסופו חייב לו חלק מהמשכורת שלו משום שהוא פשוט מוסר נהדר פנימה.לטעמי,הוא אחד המוסרים הטובים לגבוהים.מקצועית הוא פשוט נהדר.
אז אתם רואים-בהחלט מפרגן לכם.ומותר קצת לעצבן-איציק גם אתה לפעמים מעצבן…

תוהה בדרכים 25 בפברואר 2014

אורן,

אתה ממשיך להעריך הרבה יותר מידי את ירושלים. נגד צאסק"א או ריאל, מלכתחילה לא היו למכבי כל כך הרבה מבטים טובים מבחוץ או הפריבילגיה של טיילת בדרך לסל.

מכבי יכולה לנצח כל קבוצה באירופה בבית, אבל משחק נגד ירושלים הוא לא קנה מידה לכלום בהקשר הזה.

רועי 25 בפברואר 2014

ואני אמשיך ואשאל, מאיפה הגעת ל 20 מיליון יורו ?
על פי פרסומים זרים ?

איציק 25 בפברואר 2014

אורן,
לעצבן זה סבבה, תמשיך כך, כל עוד זה ברוח טובה :-)
אבל… והאבל הגדול… אם מכבי היתה משחקת כך מול צסק"א היא היתה חוטפת 25 בראש במקום 35. ריבאונד ההגנה על הפנים, חלק מההחלטות שגויות עד מקוממות, סמית' לא היה נשאר לרגע פנוי לשלשות כי לא צריך לסגור את סופו עם חמישה שחקנים, ועוד ועוד.
ומשהו בקטנה, פניני אכן מוסר גדול, הוא יודע ליצור זויות ולהוביל את המקבל לאן שצריך, והוא גם יודע מתי לא למסור שזה לא פחות חשוב.

אורן 25 בפברואר 2014

רועי,
לפי כל הפרסומים בתקשורת(נדמה לי גם על ידי הנהלת מכבי)מדובר על 20 מליון(יורו או דולר חייב לציין שלא זוכר).בחיי שלא נתתי מספר דמיוני.אולי התקשורת לא אמינה אבל הסתמכתי עליה.
איציק,רק בהומור.ואני חושב שאתמול גם ריאל וגם צסקא היו מפסידות,למרות הבעיה בריבאונד ההגנה.שמע,אתה הרי יודע שאני לא מחובבי מכבי,אבל אני בהחלט יודע להעריך אותה.ומכבי,בכל השנים,יש לה את הימים של הטירוף בעיניים ובהם הם בלתי עצירים.אתמול זה היה ככה.ואתמול קנאתי באוהדי מכבי-ככה צריכה להיראות הקבוצה.ובגלל שהיה לי יום טוב היום בחיי(באמת-משהו אישי),סופו זה השחקן האהוב עליי בישראל(וכידוע אני אדום).

אורן 25 בפברואר 2014

אגב,מה קורה לבלו?

איציק 25 בפברואר 2014

אורן,
אוהב את האופטימיות שלך לגבי מכבי.
מאחל לך עוד כמה ימים כייפים לא חשוב מאיזה סיבה, כל עוד זה לא על חשבונינו :-)
בלו הוא האנטי-תזה להלפרין ואליהו, הוא יגיע מתי שצריכים אותו. חוץ מזה הוא לא היה רע, רק הקליעות לא ניכנסו. בהגנה וגם בהתקפה בשאר הפרמטרים הוא היה בסדר פלוס.

רועי 25 בפברואר 2014

אולי התקשורת לא אמינה – האנדרסטייטמנט של השנה :)

התקשורת, כשנוח לה היא מדברת בברוטו וכוללת תקציב נסיעות.
אני מדבר במשכורות –
למכבי יש סגל של 11 שחקנים (לא כולל הילדים), אף אחד מהם לא מרוויח יותר ממיליון דולר נטו לעונה (אני חושב שהמקסימום זה 800 אלף דולר).
בחישוב פשוט, אין מצב שעל משכורות במכבי משלמים יותר מ 10 מיליון דולר ואפילו לא קרוב לזה (כמה שחקנים במכבי מרווחים יותר מ 600-700 אלף דולר ?). כידוע על הזרים יש הנחה במס, אז הברוטו שמשלמים הוא לא פי 2.
שורה תחתונה, רחוק מאוד מ 20 מיליון דולר (כלפי מטה).

אורן 25 בפברואר 2014

רועי,כמובן שדברתי על התקציב ברוטו.כמו גם של ירושלים.
ושוב לשנינו אין דרך להישען חוץ מהתקשורת.ועליה שנינו מסכימים שהיא הזויה.

אורן 25 בפברואר 2014

איציק,
בלו כבר כמה משחקים לא טוב.אין ספק שהוא שחקן.
כשהוא,סמית,פניני,אינגלס וסופו טובים זה הרסני(למי שלא אוהד מכבי).
אני חייב לציין שוב,לגמרי שובו של הפניני הרים את הקבוצה.

רועי 25 בפברואר 2014

מת לדעת מאיפה אתה מביא את המספרים האלה.
באמת,
תסביר לי איך 80 מיליון שח ואיך 20 מיליון.

ג'וני אמסטרדם 25 בפברואר 2014

נראה לי הוא התבלבל זה 800 מיליון ש"ח ו-2 מיליון ש"ח.

תוהה בדרכים 25 בפברואר 2014

אורן,

בכנות, דווקא מעמדה שכאילו הוכח שצדקתי, אני מודה שלא הייתי צריך להגיב כלפיך בצורה כזאת. גם אם טעית (וטעית), זכותך לקבל יחס יותר מכובד מהאדם שאתה מתדיין מולו. טעות שלי.

לגבי הענין עצמו, יש בתקשורת הספורט תופעה של האדרה וניפוח מופרכים של קבוצות אחרי שני משחקים טובים. אתה רואה את התופעה הזו גם עם קבוצות כמו סיטי בכדורגל. ניתוח עם פרספקטיבה של שבוע גג.

לירושלים יש איכויות ביחס לקבוצה ישראלית שהיא לא מכבי. אבל שאתה שופט את הקבוצות באותם קריטריונים ולא ביחס לציפיות מהן, זו פשוט לא אותה ליגה. תראה את המאזן של המאזן של מכבי ביורוליג לעומת הקבוצות שירושלים הפסידה להן ביול"ב.

אנשים ראו אתמול פעם ראשונה ירושלים היא שכונה בהתקפה ובלי הגנה?

shadow 25 בפברואר 2014

אורן,

אתה באמת מאשים את גרינברג ביכולת הניתוח החלשה שלך?!?!?
אני ממש משתדל להשתמש במילים ממלכתיות, כי פעם שעברה נעלבת מהבוטות שלי.

אני לא רוצה להביא ציטוטים שלך מהכתבה של רייכמן אבל באמת חשבת שירושלים יכולה לשחק בטופ 16? אני חותם לך שהיא בכלל לא מגיעה לשם.

תקשיב טוב. ותרשום את זה. איפה שמשחק הלפרין לעולם לא יצמח דשא ואליהו זה אחד השחקנים הכי אוברייטד אי פעם.

שחקן בלי הגנה בלי זריקה מחצי מרחק. ONE TRICK PONY. גוייבה, שזה פשוט אנטי כדורסל. אחד העצלנים והמבוזבזים בארץ.

עכשיו תקשיב עוד יותר טוב בגלל שאני יודע שאתה אוהד הפועל ת"א.
איזה מגיב אמר פה (אני לא זוכר מי) שהפועל זה רק הפועל ת"א אביב אז אני אגיד לך שבכדורסל יש רק הפועל אחת וזה הפועל גליל עליון. חוץ ממנה אין ולא היתה שום הפועל בכדורסל.

רועי 25 בפברואר 2014

מה אתה רוצה מבחור תמים כמו אורן, כאשר ה"פרשן הבכיר", אלי סהר, טוען שבודיבלניק וסיינה הם קבוצות טופ 8 (8 !!!) ביורוליג ?

אורן 25 בפברואר 2014

לתוהה,ולshadow,
א.סחטיין על ההתנצלות.כיף לקבל את זה,כי ככה באמת אפשר להתדיין גם אם לא מסכימים.ואגב ,shadow-בחייאת גליל היא הפועל האמיתית?תשאל את שימון וכל אוהד מכבי והוא יאמר לך את התשובה.
ב.לגבי גרינברג.ואוו,מה זה היה אתמול.מכבי בנוקיה זה יותר מהכל שני דברים.סופו ושלשות בלתי פוסקות.גרינברג זנח לגמרי את הקלעים
,וגם כשראה שזה לא עובד הוא לא שינה את זה.והשמירה על סופו היתה בדיחה.בלי קשר,משחק פשוט אדיר של מכבי.ועוד בלי אוחיון וטיוס.סחטיין ,סחטיין,סחטיין.
לגבי היכולת הכללית של ירושלים,אתמול חטפתי סטירה וראיתי את הבעיה באינטנסיביות שלה,אבל בכללי זה קבוצה שיש לה הכל.קו קדמי מצויין,קו אחורי טוב(כשהלפרין טוב),וסמול פורווד בינוני מינוס.
אני חושב שיש קבוצות טופ 16 פחות טובות ממנה.אולי אני טועה.
אני חושב שירושלים של השנה היא הקבוצה מספר שתיים בארץ,חוץ ממכבי,אחרי הפועל ת"א של 2003.קבוצות שיכולות להיות בטופ 16(ולא יותר).
אבל שוב,סחטיין על אתמול.גם נגד הפועל שלי וגם נגד הפועל ירושלים,מכבי פשוט הפגינה אינטנסיביות ורצון(סליחה על הקלישאה) מעוררת השראה,וכשמכבי מגיעה ככה,אף קבוצה לא תנצח אותה בנוקיה.

כסיפוביץ 25 בפברואר 2014

+100 על הגליל.
אבל עזוב.
יש תל אביבים שצריכים דרכון כדי לעבור את גבולות האיילון

רועי 25 בפברואר 2014

אורן, המרחק בין ירושלים לקבוצת TOP 16 החלשה ביותר הוא בלתי מדיד.
ההצלחות שלה ביורוקאפ מטעות, יצא לי לראות כמה משחקים שלה במפעל, ומדובר בקבוצות מביכות, בלי הגנות. ירושלים לא נתקלו שם במשהו שאפילו מתקרב למכבי.
אולי חימקי יוצאת מן הכלל בהקשר הזה של היורוקאפ.

תוהה בדרכים 25 בפברואר 2014

רק לירושלים עצמה, היו שתי קבוצות יותר טובות מזו (2006 ו2007). גם חולון של עונת האליפות הייתה יותר חזקה. די לנפח את הבלון הזה.

אורן 25 בפברואר 2014

תוהה,
לפחות האמן לי שאני אומר את זה בתמימות.אני שונא את ירושלים יותר מאשר מכבי…

אורן 25 בפברואר 2014

רועי,
באמת נראה לי שהיא קבוצה עמוקה.התוספת של רייט ואליהו היא מאד משמעותית.אליהו,למרות כל ההשמצות,הוא שחקן שאולי יש לו טריק אחד,אבל הוא די בלתי עציר בארופה(הכוונה לטריק).

אורן 25 בפברואר 2014

ותוהה,
לגבי חולון.אגב,חשפתי בעבר את עברי בקבוצת הנוער שלה(אחת התגובות שלי לפני כמה חודשים).חולון של 2008 היתה קבוצה בלתי עבירה.5-6 אתלטים נושכים וקפיציים שקשה לשמור אותם וקשה להבין את הכדורסל שלה.זה היה כדורסל מלהיב אבל פראי(אגב,טאקר וואו).לא היה לה משחק מסודר.בחלק האחרון של העונה כבר הביאו גבוה אחד(אלטון בראון) אבל זה היה כדורסל לא ארופאי(לא מסודר).ירושלים של השנה נבנתה לגמרי בסגנון הארופאי,קרי קו קדמי חזר,אחורי יציב וכו.

יוסי 25 בפברואר 2014

הטכנית לבלאט הייתה על זה שהוא יצא מאזור המאמנים, ליד הספסל. בלאט טען שהוא רק רצה להגיד לילדי הניקיון שינגבו טוב יותר את הפרקט.

שלומי 25 בפברואר 2014

אני לא מאמין.
לאיפה נעלם חוש ההומור של האנשים?!

טור מעולה טל, צחקתי כהוגן מהטור הקודם, ומהטור הנוכחי התמוגגתי.
תודה לך.

תני 25 בפברואר 2014

אני יכול להבין למה אדומים למיניהם מתנפחים מטור כזה.
אני נהניתי :-)

קובי (מכביסט) 25 בפברואר 2014

שמח על הניצחון אבל עצוב על ההשלכות שלו…

להזכירכם בעונה שעברה מכבי ניצחה את חיפה 5 פעמים במהלך העונה הסדירה. והפסידה לה רק פעם אחת הבעיה שזה היה במשחק על האליפות…אם מכבי הייתה מפסידה 5 פעמים במהלך העונה הסדירה לחיפה. היא הייתה מנצחת במשחק האחרון וזוכה באליפות. למה? כי הפדרמנים מרוב בהלה ולחץ היו קונים גם את לברון ודוראנט ביחד ומחזקים את הקבוצה. אבל מכיון שמכבי ניצחה "אז אם אפשר לחסוך למה לא…",

אני לא יודע איך תיגמר העונה. אבל כל עוד שהפער בין מכבי לירושלים לא מוחץ. מכבי חייבת חיזוק מידי כדי למנוע הפתעות. מה גם שאחרי כל גל הפציעות לא יתכן שמכבי תביא רק פנסיונר עלוב כמו זיזיץ' (הרבה יותר גרוע ממה שחשבתי שהוא). לא יתכן שאחרי שאחרי שחרור של שלושה שחקנים נעימי כהן וג'יימס הפצוע לא יבוא אפילו חיזוק סביר אחד!!!

ולסיום – את הדבר הכי חשוב פספסתם!!! מכבי מנצחת בתצוגה ענקית את ירושלים. "כשהכוכב" הכי גדול שלה ג'ו אינגלס בכלל לא בסגל. איך זה יתכן??? הרי בצסק"א בלאט נתן לו 38 דקות!! אז אולי תרדו מהבלוף הענק הזה??? אינגלס הוא אפס אחד גדול ההגנה שלו זוועה הקליעה שלו גרועה המשחק שלו איטי נורא. הקליעה שלו היא רק כשהוא פנוי לחלוטין וגם זה בקושי. ואת הדבר היחיד שהוא עושה "אסיסטים" פניני הראה שהוא עושה לא פחות טוב…אז בקיצור חבל על הכסף חבל על הזמן וחבל על המקום של זר שהוא תופש. דונטה סמית' טוב ממנו בכל פרמטר ועולה פחות אם הוא יגיע זה רכש של אליפות…אירופה הכוונה!!!

trailblazer 25 בפברואר 2014

כמו שכבר הסבירו לך בפוסט אחר,לדונטה סמית' יש חוזה בחיפה(חוזה,הדבר הזה שאתם המכביסטים חושבים שצריך לשמש לפילטרים לג'וינטים…),שום דבר שפיצה טובה לא יכולה לפתור.

איציק 25 בפברואר 2014

זה לא מדויק,
1. פיצה פותרת המון דברים, במיוחד אם היא טובה וגדולה ;)
2. מותר לדבר עם ג'ף, הבעלים. אם הוא יתן את הסכמתו אז זה חוקי. לא אומר שזה יקרה, אבל אולי כן. תמורת סכום מסוים אפשר לפתור הרבה דברים.
אז נכון, ישירות לסמית' לפנות זה לא חוקי ולא ראוי, אבל לבוא לג'ף עם פיצה ולנסות לסדר את זה, זה בהחלט חוקי.

גיא זהר 25 בפברואר 2014

ואם צסקא תציע הצעה שאי אפשר לסרב לה לדווין סמית ותקח אותו עכשיו זה בסדר? עזוב, לא מתאים לקחת מתמחה ישירה שחקן באמצע עונה, יש גבול. תשחקו לו בראש, תשחדו אותו לכאורה ע״ע מרסר וצ׳ורה אבל אל תשתינו מהמקפצה. זה גם לא יקרה

רועי 25 בפברואר 2014

זה בדיוק מה שצסקא עשתה עם טרנס מוריס בזמנו.

איציק 25 בפברואר 2014

לא מדויק,
ראשית, בשום מקום לא שמעת את ההנהלה של מכבי מדברת על זה, כרגע זה האוהדים פרשנים, במיוחד בדה-באזר (פשוט לא קורה כמעט שום מקור אחד).
שנית, לא מדובר על עכשיו כי אם על העונה הבאה. גם אם ידברו השנה זה לא ישנה דבר כי מכבי תשאר ביורוליג, וחיפה במפעל אחר. בזמנו של צ'ורה זה היה אחרת עד כמה שאני זוכר והאלופה שיחקה באלופות. השנה אין סכנה כזו בכול מקרה, וטוב שכך…

תני 25 בפברואר 2014

טישו ?

תני 25 בפברואר 2014

דרך אגב, גם טיילר האניקאט מנס ציונה הוא שחקן נהדר, טוב בהרבה מאינגלס.
ואפשר אפילו לחסוך את הפיצה …

טל בן יהודה 25 בפברואר 2014

אני אאלץ לקטוע את ההתכתבות הזו אם לא תפסיקו עם "פיצה".
אנחנו יותר מדי רחוקים מארוחת הצהריים ואתם גורמים לי לרייר.

אסף כלשהו 25 בפברואר 2014

בלייזר- לא נראה לי שמכביסטים יודעים מה זה ג'וינטים… הם מהות הסחיות הרי :)

ספליפון 26 בפברואר 2014

עכשיו באמת נעלבתי עד עמקי נשמתי!!!

ג'וני אמסטרדם 25 בפברואר 2014

דונט(ה) ברינג סמית', מספיק לי דווין בגזרת הסמית'ס. לא צריך עוד שחקן שהתקשורת מפמפמת לנו שהוא תותח על, ראינו את דאנקן אתמול.

אילן 25 בפברואר 2014

זה הכל אשמת העיתונאים. הם מלחיצים את הלפרין ובגלל זה הוא לא מתפקד 30 ומשהו דקות. תנו לו צ'אנס! מי אמר ששחקנים גדולים צריכים לתפקד תחת לחץ?

מכביסט ותיק 25 בפברואר 2014

תפסיקו עם הלעג הזה. הלפרין שחקן טוב אבל כששומרים עליו חזק הוא לא יעשה נקודות. אין קשר ללחץ וכו. אם כל הליגה תסתכל על המשחק ההגנה של מכבי עוד קבוצות ינצחו את ירושלים

חובק 25 בפברואר 2014

טב"י כל מה שיש לי להגיד זה %$#^%^& %^%#% אמאמו….
איזה ערב עגום.

מה שמכבי סל עושה באירופה לא מעניין כי זה לא טורניר אמיתי אלא מאפיה של כמה קבוצות ובעלים. אז אם היא מפסידה או מנצחת זה לא מעניין אותי.

אבל כלכך רציתי שתחטפו היום בפעם השניה מירושלים….

למכבי ת"א כדורגל נאחל בהצלחה ביום חמישי כי היא מייצגת את ישראל ואותי {בולע רוק}. סיבה נוספת היא כדי שברקוביץ ושרף יסתמו כבר עם הביקורת שלהם על סוזה שהוא בשמונה דרגות מעליהם.

חובק 25 בפברואר 2014

ו… כן… לכל האדומים… יש לטב"י את כל הלגיטימציה לעשות טיזינג. זה חלק מהכיף בספורט.
נגזור ונשמור ונעקוץ בחזרה כשיגיעו הימים האדומים. והם יגיעו מהר מהצפוי.

יאללה הפועל!!!!

תני 25 בפברואר 2014

גם אני שמעתי את ברקוביץ׳ ושרף. אין מילים …

נתן 25 בפברואר 2014

אומר זאת כך מאיר.. סליחה ..טל … תרגע

טל בן יהודה 25 בפברואר 2014

המון תגובות מצחיקות, המון תגובות כיפיות – משני הצדדים.
תודה לכולם… בואו נמשיך.

איציק 25 בפברואר 2014

בהמשך להתכתבות בפוסט הקודם, אתה עדיין חייב תודה להלפרין ואליהו על תרומתם הרבה לניצחון מכבי אתמול ;)

תני 25 בפברואר 2014

טלב״י
טור שחצני, יהיר, מכביסטי …………..נפלא !
יישר כוח.

צביקה 25 בפברואר 2014

אם כל הכאב טל צודק.
ולגבי מגדל מדובר בקבוצה אובררייטד שהבעלים שלה קשקש את עצמו למוות בימים האחרונים. צריך להזכיר לו ולאוהדים שהם לא ניצחו אף משחק גדול שאת מכבי הם ניצחו מאסיסט של שופט (נחשב) ואת חיפה והפועל הם ניצחו כשהן פצועות. בפעם היחידה שהכסף היה מונח על השולחן הם עשו במכנסיים וחטפו מהפועל בגביע.
נתראה בפלייאוף…

אייל הצפון 25 בפברואר 2014

קודם כל, שאפו למכבי על המשחק אתמול.
מצד שני גם בשנה שעברה מכבי תל אביב טחנו את חיפה בגביע וביד אליהו (בעיקר בחצי השני), ואיך זה נגמר בסוף כולם יודעים.
מה שגמר את המשחק אתמול היה המץ' אפ סמית-דופרי. לא רק שדופרי היה חור בהגנה הוא גם לא הצליח לעשות שום דבר טוב בהתקפה. זה לא שמכבי לא (הרבה) יותר טובים, ובלאט לא מצליח להוציא מסופו (כמו גם מכמה נגרים מנבחרת רוסיה) 100% יותר ממה שהם נתנו בכל מקום אחר, אבל אם נותנים לג'וש דאנקן לשמור על סמית', ואם הלפרין יפצע בדקה השניה ולא אוחיון יש סיכוי למשהו אחר.
מצד שלישי סוכני ההימורים עדיין לא החליטו לאיזה אירוע יש סיכוי עדיף, אליפות של הפועל מגדל או הניקרבוקרס בגמר האנ. בי איי, מה שבטוח זה שהסיכוי שהמשיח יגיע עדיין עדיף על צירוף של שני האירועים יחד.

איציק 25 בפברואר 2014

רק לחשוב על עונה לפנתאון, כרמלו אנטוני מחרב את מגדל ירושלים… כמו שהוא עושה לניקס (למרות 44 נק' הלילה… והפסד).

ג'ון מקינטייר 25 בפברואר 2014

ברכות לטל בן יהודה על שסוף סוף אכפת לו ממה שקורה בליגה.

נשמח לראותך בעוד משחקים בימים ראשון או שני.

טל בן יהודה 25 בפברואר 2014

:)
לונג טיים… לא?

הייתי מגיע, אבל יש לי כל דבר אחד לעשות.

ג'ון מקינטייר 25 בפברואר 2014

כן , אה, למשל לכתוב פוסט-פאניקה

מכביסט ותיק 25 בפברואר 2014

1. אני מוסיף לרשימת ההגדרות של מכביסטים – חזירי תארים.
2. אליהו שחקן מעולה אם הוא מקבל שכר של 300 אלף דולר כפי שהוא מקבל כעת. אבל ב-800 אלף דולר זאת בדיחה לשלם לו.
3. זה הכן היה משחק עונה. אין קשר להפרש בו הסתיים המשחק. אם מכבי היו מפסידים הסיכוי למקום 1 בסיום העונה היה קלוש.
4. משחק ההגנה של מכבי אמש מראה דווקא דבר חמור מאוד. כמעט כל השחקנים במכבי לא שומרים בהגנה אפילו לא במשחקי דרבי. אפילו לא במשחק הדרבי של 32+ לא שמרו. אתמול גם מי שלא מבין בכדורסל ראה מה זאת הגנת רצח. אז מה הם חושבים שם במכבי? שהם ישמרו רק שמתחשק להם?
5. כפי שכתבתי בתקופת השפל של מכבי העונה- אינגלס בחור זהב-קבוצתי ומתאים למכבי חברתית. אבל כשהוא משחק מכבי פחות טובה הגנתית ובריבאונד וההתקפה תקועה.
6. מה שהפתיע מאוד מאוד מאוד אתמול זו הצורה שמכבי הסתדרה בלי טיוס (ובלי גיימס כמובן). מה זה אומר? לא ברור לי.
7. לנדסברג זה שחקן על. השאלה איך מפיקים את זה ממנו. בהגנה הוא אסון ויש לי הרגשה שהוא יכול לשמור אבל ממש לא רוצה.
8. למשחק הזה יכולה להיות השפעה שלילית- יש עוד 2 מפגשים עם ירושלים. ואחכ עוד 2 מפגשים בגמר (למרות שלדעתי הגמר יהיה מכבי מול חיפה). אם מכבי ינצחו עד סוף העונה הם יגיעו במצב נפשי מרומם מידיי.

מכביסט ותיק 25 בפברואר 2014

2. " זה אכן"

מכביסט ותיק 25 בפברואר 2014

ועוד משהו- ואשתמש בטור הזה להחדיר לתודעת הספורט דברים מסויימים. ואני כותב זאת כאחד שלא מבין בכדורסל. יש לא מעט אוהדי מכבי שאומרים שסופו זה לא שחקן הוא מתעייף הוא לא קופץ לא שומר הוא עם מצבי רוח והססטיסטיקה שלו חלשה. הבעיה שבכדורסל כמו בכדורגל הסטטיסטיקה מטעה מאוד. ריבאונד -סלים -אסיסט וחסימות. זהו. זה עיקר הסטטיסטיקה. אבל אם סופו על המגרש ועושים עליו דאבל טים או שאפילו לא עושים אבל זזים מטר לכיוונו וכתוצאה מכך סמית עומד על השלוש חופשי ומפציץ 29 נקודות…למי נרשמת הסטטסיטיקה? במקרה הטוב לסופו אם הוא מסר לו את הכדור האחרון. אבל לרוב הכדור עושה סיבוב. ולכן יש משחקים שבודקים את סופו ואומרים 2 ריבאונד 6 נקודות ו-2 אסיסט ואז שואלים בשביל זה 800 אלף דולר?. זה בדיוק כמו זהבי בכדורגל שהכריע 2 משחקי עונה למכבי העונה מול ב"ש וחיפה שמסירות שלו הביאו לאדום ליריבה. 2 פעולות שלא נרשמות בשום מקום

טל בן יהודה 25 בפברואר 2014

מאד מסכים לגבי נקודה 4 שלך.
אתמול במהלך המשחק חשבתי לעצמי שזו הפעם הראשונה העונה שאני רואה את מכבי בצורה הזו.
המשחק הכי אינטנסיבי של הקבוצה בליגת העל השנה.

Comments closed