דרישותיי ממכבי תל אביב

דרישותיי ממכבי ת"א לפעול נגד הגזענים

אני אוהד מכבי ת"א מגיל 8, ואני חושב שהיום יותר מאשר תקופת לוני וגרנט, יותר מתקופת החולצות השחורות, יותר מכל תקופה אחרת מכבי ת"א נמצאת בתקופת מבחן שתגדיר אותה.

אם מכבי ת"א לא תפעל בנחרצות נגד אותם "אוהדים" שפרצו לאימון, פגעו בקבוצה מקצועית וערכית וקיללו את מהראן ראדי על רקע גזעני הרי שאנחנו לא יותר טובים מההתקרנפות ושיתוף הפעולה של הנהלת בית"ר ירושלים עם לה פמיליה ויתר הגזענים, אז הנה הדברים שכל אוהד מכבי ת"א שפוי חייב לדרוש מקבוצתו:

1) הצטרפות חד משמעית ובלתי מתפשרת של כל שחקני מכבי ת"א, הצוות המקצועי וההנהלה עד האחרון שבהם, לגינוי של איתן טיבי שהיה הראשון לגנות את הגזענים.

2) הגשת תלונה למשטרה נגד הבודדים שפרצו לאימון וקיללו קללות גזעניות, ושיתוף פעולה מלא עם רשויות אכיפת החוק לזיהוי המתפרעים ומיצוי הדין עימם.

3) הרחקת כל אוהד שייתפס מקלל על רקע גזעני, עם שלט על רקע גזעני או כל דבר דומה לשארית חייו ממשחקיה ואימוניה של הקבוצה.

אני קורא לכל אוהד מכבי ת"א שפוי לפנות לקבוצה ולשחקנים בפייסבוק, במייל ובכל אמצעי אחר כדי שהם ידעו שיש להם גיבוי מלא ודרישה חד משמעית לפעול בצורה נחרצת נגד מי שמסכן את הקבוצה ופועל נגדה ונגד ערכיה.

אל האובססיה - עידו גבעון
האם זה ישנה ?

53 Comments

משה 4 באוגוסט 2014

אני לא אוהד מכבי אבל אני מצטרף לדרישות שלך ומצפה שכל ההנהלות בליגה ינהגו כך.

גיא זהר 4 באוגוסט 2014

לשארית חייו. מסכים לגמרי עם הכל. זה שעד רגעים אלו לא יצא גינוי רשמי ממכבי תל אביב, תעודת עניות.

גיל שלי 4 באוגוסט 2014

מדהים ומאכזב שעד עכשיו מכבי הרשמית לא עושה כלום בנדון.

יואב 4 באוגוסט 2014

לגמרי!!!

מכביסט 4 באוגוסט 2014

לא רוצים גזענים במכבי!

כל הגזענים המתוסכלים למיניהם, לא איכפת לי גם אם זה האיש גדר שמרים את שער 11 – מבחינתי אם אתם גזענים ואלימים, עופו לנו מהקבוצה. אתם לא מכביסטים ולא שייכים לנו.

אין קשר ביניכם לבין הערכים של מכבי, אין קשר ביניכם לבין אהדת ספורט.
אתם סתם חבורה של עברינים טרמפיסטים שמחפשים מקום לפרוק את התיסכול מהחיים הקשים שלכם.

וכן, אני מעדיף 100 אוהדים אדומים נורמלים מאשר אוהד צהוב גזען ואלים אחד.

הכדורגל הזה שייך לכולנו, גברים ונשים, ערבים ויהודים, מזרחיים ואשכנזים, צהובים ואדומים – לכולם. מי שלא מתאים לו, שלא יבוא.

צור שפי 4 באוגוסט 2014

+ מיליון מאדום אש.

אריק האחר 4 באוגוסט 2014

אני מתבייש
אני מתבייש מאד.
מה הבעיה של ההנהלה לתפוס את הנבלות
ולהעיף אותם לכל הרוחות.
מצידי שלא ירכשו שחקנים ולא ישלמו משכורות
שישקעו את כל הכסף במצלמות ובכל אמצעי
על מנת לתפוס את המקללים.
אני לא מבין את ההנהלה ואת הבעלים.
לא רק גינוי אלא מעשים בפועל.
אני אישית לא ממן בגרוש אחד את מכבי עד
שלא מנקים את הזוהמה הזאת.
פשוט בושה וחרפה!!!

דליה גור 4 באוגוסט 2014

אני מצפה מחר, אם חלילה שוב יהיו קללות לראדי במהלך המשחק. (יהיו, ברור שיהיו) שייני יעצור את המשחק ירכז את כל שחקני הקבוצה ושיירדו מהדשא ולא ישחקו.

יואב 4 באוגוסט 2014

ממש דליה.
זה ירגיש כמו אליפות מבחינתי.

ד"ר רזי הופמן 5 באוגוסט 2014

למה שמכבי תיפגע בגלל אוהדים טפשים?
צריך לתעד את אותם האוהדים ואחרי המשחק, בתקווה לניצחון מוחץ של מכבי, לטפל בבעייה בצורה חוקית וסילוק של אותם האוהדים מהמגרשים.

יוני צהובי 5 באוגוסט 2014

+1000

ערן (המקורי) 4 באוגוסט 2014

כל מילה.

איציק 4 באוגוסט 2014

אני מסכים אך חושב שכל פעולה שתעשה היא כבר מאוחרת. ציפיתי שמיץ' גולדהר יוציא הודעה חריפה לתקשורת תוך שעה מהאירוע, והיום שיצאו כבר הנחיות פעולה. מאוד מאכזב שזה לא נעשה, וזה שאנגלידיס עזב לא מהווה עלה תאנה לאלם שאחז את מכבי תל-אביב כדורגל בנושא זה.
מצד שני, עדיף מאוחר מאשר לעולם לא.

אריק האחר 4 באוגוסט 2014

איציק
גולדהר יודע ? שיגיב
לא יודע ? איך יתכן.
כל אחד ואחד מרמת המנהלים ועד האפסנאים אם יודעים
חייבים להגיב.
את השחקנים אני ממש לא מבין מעליבים חבר מהקבוצה
יורקים עליו ואף אחד לא מגיב מידית!!!!
אם היו מעליבים כך חבר לעבודה ההיתי מגיב .
מקלל בחזרה צורח חזק יותר או מסתלק ביחד אם נושא העלבון.
איפה הקפטן ? איפה השחקנים ? איפה ההנהלה?
בושה.
אלא אם גם השחקנים הקפטן וההנהלה מסכימים ???!!!

איציק 4 באוגוסט 2014

אריק,
לא מעניין אותי איך ולמה, דבר כזה היה חייב להיות מוער למיץ' בבהול. מבחינתי הוא יודע, גם אם לא. הוא ראש המערכת והסיפור של לא ידעתי לא שמעתי לא תופס במקרה זה. אם יש מי שלא דיווח לא, שיטופל. כלפי גולדהר הוא האשם.

ניב 4 באוגוסט 2014

איציק אשרך, כיף שאתה מזכיר שימין לא אומר גזענות מובנית.
מזריק טיפה נורמליות למצב לא נורמלי.

בלאנקו 4 באוגוסט 2014

זאת סוגיה הרבה יותר מורכבת ממה שנדמה. מכבי ת"א היא קבוצת כדורגל ולא רשות מחוקקת או שופטת. לפי מה שפורסם, מכבי פנתה הרבה פעמים למשטרה עם שמות ותמונות אבל המשטרה לא עושה כלום כנגד אנשים שקוראים בקריאות גזעניות. ועכשיו השאלה, מה מכבי יכולה לעשות יותר מאשר להסגיר אותם למשטרה ולקוות שימצו איתם את הדין?

אופציית שלילת המנויים היא בעייתית ולא רלוונטית כאשר מדובר בקבוצה גדולה.

שורה תחתונה, הפעולות היחידות שמכבי יכולה לעשות הן לגנות בצורה חריפה, לדרוש מהשחקנים להביע תמיכה גורפת בראדי כפי שעשו בעונה שעברה ולפנות שוב למשטרה בנושא.

כל דרישה מעבר, כאילו מכבי יכולה באמת לנקות את המדינה מאנשים גזעניים ובורים, אינה רצינית.

Amir A 4 באוגוסט 2014

בכל העולם קבוצות יכולות להילחם בגזענות ורק מכבי תל-אביב לא יכולה לעשות כלום?

בלאנקו 4 באוגוסט 2014

התגובה לא תואמת את מה שכתבתי. מכבי יכולה לעשות הרבה: לוודא שהשחקנים תומכים בראדי פומבית, ליזום פעילויות חינוכיות ואפילו "להלשין" על האוהדים שלה למשטרה. אבל לדעתי, ברגע שהמשטרה לא עושה כלום, אי אפשר לצפות ממכבי לפתור את זה לבד…

בלי קשר, אשמח לשמוע על צעדים שעושות קבוצות בעולם כנגד גזענות. כמובן שאני מאוד בעד כל פעולה כזאת שיש ביכולתה להביא לשינוי המצב המזעזע הזה…

Amir A 4 באוגוסט 2014

האמת, נוצר אצלי רושם כאילו קבוצות יוצאות בהצהרות ברורות כנגד גזענות. אבל אולי אני טועה. יהיה מעניין לשמוע את שלו מספר על איך מתמודדות קבוצות איטלקיות עם גזענות (אם אני לא טועה הוא מכיר טוב את הכדורגל האיטלקי, היכן שהגזענות ביציעים חוגגת).

ניתאי 4 באוגוסט 2014

מה הבעיה למנוע מהם לקנות מנויים ולעשות את המקסימום כדי שלא יוכלו גם לקנות כרטיסים רגילים?

עודד 4 באוגוסט 2014

לא הבנתי למה אופציית שלילית המנויים לא רלוונטית. ומה הקשר לכך שמדובר בקבוצה גדולה?

שלמה 4 באוגוסט 2014

למה אופציית שלילת המנויים היא בעייתית ולא רלוונטית?

ניב 4 באוגוסט 2014

בלאנקו אני שואל לא מתוך פרובוקציה אלא מתוך אי ידיעה כנה, למה אי אפשר לשלול להם מנויים ומה קשר כמות בעלי המנויים לקושי?
דור אני מסכים איתך במאה אחוז, גם עם כמעט כל מה שנכתב פה.
בלאנקו אתה צודק שהמשטרה מרתיחה, היא אכן חלק לא קטן מהבעיה.

בלאנקו 5 באוגוסט 2014

לדעתי, זה בעייתי מהבחינה הקניינית. אותם אוהדים קנו מנוי ובשום מקום לא נאמר כי המנוי מותנה בהתנהגות מסוימת או עמדות ליברליות. הקבוצה אינה יכולה באופן שרירותי (גם אם אני מסכים עם החלטת הקבוצה) לשלול לאנשים מנויים ולהחליט מי יהיה הקהל שלה. בדיוק כמו שבקהל יש כמה אנשים אחרים שעיקמו את החוקים במהלך חייהם (מעלימי מס, ונדליסטים, עריקים וכו') ובהם הקבוצה לא מטפלת, מהלך של אכיפה בררנית נגד קבוצה גדולה היא אינה פשוטה ואני לא בטוח עד כמה היא חוקית.

זו דעתי הבלתי מבוססת. אני מאוד אשמח לטעות ושיעיפו את הנגע רע הזה לכל הרוחות…

עודד 5 באוגוסט 2014

אז ככה, אכיפה בררנית היא במצב בו כמה אנשים עושים את אותה עבירה אבל רק חלק מהם נענשים למרות שרשויות אכיפת החוק מכירה את כל העבריינים ויכולה לשים עליהם את ידה. זה לא המצב (להבנתי) במכבי תל אביב. לגבי שלילת המנוי- אני לא יודע מה הנוסח המדויק אבל לרוב יש תניות בחוזים (קרי קניית כרטיסים ומנויים) עם קבוצות ספורט לפיהן הקבוצה רשאית לשלול/לקחת כרטיס/מנוי בהתאם לשיקול דעתה אם נעברה עבירה כלשה, גם ללא החזר.

סניור 5 באוגוסט 2014

מעולם לא החזקתי בידי מנוי של מכבי תל אביב, אבל לרוב על מנויים או כרטיסים רשומות מאחור אי אילו התניות .
והנה, תוך כדי הכתיבה אני מוציא מהארנק את המנוי שלי לעונה הקרובה בווסרמיל ומוצא בצידו האחורי את הכיתוב הבא:
"… התנהגות אלימה ושימוש בשפה מאיימת או פוגענית הם אסורים בהחלט. כל קריאה בעלת אופי גזעני אסורה. מחזיק המנוי מאשר כי ידועים לו כללי ההתנהגות במגרש הכדורגל, כי כללים אלה מחייבים אותו, כי הוא מתחייב לכבדם ולקיימם וכי אי ציות לכללים והוראות כללי ההתנהגות באצטדיון ובמתקן ספורט זה, עלול לגרום להרחקתו, לאלתר, מהאצטדיון ולנקיטת צעדים נוספים נגדו בהתאם להוראות החוק לאיסור אלימות בספורט התשס"ח 2008…"

אני מתאר לעצמי שנוסח זהה המופץ על ידי ההתאחדות נמצא על כול מנויי הליגה. משמע, ב"חוזה" הזה שבין הרוכש לקבוצה ישנה אזהרה ברורה מפי התנהגות שכזו והשלכותיה. מה מאפשר החוק והאם החרמת מנוי היא אפשרית במסגרתו? זה כבר מעבר לידיעתי, אבל מה שבמסגרת החוק המדובר יכול לשמש כנגד הפורעים אשר הסכימו לכך מעצם רכישת המנוי.
כמובן שישנן פרשנויות של עורכי דין והתפלפלויות בסגנון האם התפרעות בקרית שלום תקפה במסגרת ה"אצטדיון" או "מתקן הספורט" המצוינים על גבי המנוי, או שמא רק בבלומפילד וכדומה. אבל על פניו, ישנו כלי זה לרשותה של הקבוצה או הרשות לאכיפת החוק. האם יבצעו זאת? זו כבר שאלה אחרת.

אדם 5 באוגוסט 2014

בלאנקו, שיחזירו להם את הכסף ויגידו לכו מפה. זו לא בעיה.
אתה לא שולל זכות של מישהו בגלל מעשי העבר הקשורים או לא אלא על סמך מעשה בוצע כרגע ויכול אף לפגוע במועדון, לי זה נשמע לגיטימי.

שער 11 4 באוגוסט 2014

אני לא יודע מי עומד מאחורי זה, אבל אתם מוזמנים לעשות לייק, אולי זה יעורר משהו.
אוהדי מכבי נגד הקריאות הגזעניות כלפי ראדי
https://www.facebook.com/MTAMAHARANRADI

יניב פרנקו 4 באוגוסט 2014

היום עשיתי לזה לייק -דף חשוב ואני באמת מקווה שהוא יסמל שינוי ומחזיק אצבעות לחלק השפוי והרוב המוחלט באוהדי מכבי – לגביי העובדה שהנהלת מכבי הרשמית לא פועלת אני משוכנע שבסוף תגיע תגובה וממנה תכנית פעולה -אלא שבכל השתהות יש סיכון -מה קורה עם מחר במצב של אחד אפס למכבי בדקה התשעים ראדי מחמיץ שער בטוח? ומה קורה עם זהבי ?

the bird 5 באוגוסט 2014

בוצע לייק

שרון 4 באוגוסט 2014

לגבי סעיפים 2 ו-3,
אני זוכר שבמהלך העונה האחרונה {אולי זה היה עוד קודם אבל אני לא זוכר} שמכבי שיתפה פעולה עם רשויות החוק על מנת לתפוס מתפרעים וגזענים {העונש לאנשים האלו אני חושב היה שלילת מנוי ועוד איזשהו עונש שאני לא זוכר}.
אני מקווה שמכבי תפעל כך גם במקרה הזה.

טרנטה 4 באוגוסט 2014

כאדם וכאוהד מכבי אני רוצה בראש ובראשונה להתנצל בפני ראדי על התנהגותם של החלאות הללו. הם בודאי לא מייצגים אותי ולא את אוהדי מכבי. הם עברייני צעצוע מגעילים ומקומם לא איתנו. סליחה!
כאוהד מכבי אני מתפלא מכך שאין גינוי של המועדון. ברור לי שאיתן דיבר על דעת המועדון אבל זה לא מספיק.
אני דורש שהנהלת המועדון תעיף את הגזענים האלה הרחק ממני ומהקבוצה. לא רוצה לשמוע אותם ולא רוצה שהבת שלי תשמע את הזוהמה שהם מפיצים ביציע. הייתי גם תובע אותם על הנזקים והקנסות שהם גרמו לקבוצה. אין כמו פגיעה בכיס + מאסר קטן לחסל את העבריינות הזאת.
ובפן המקצועי – אני לא מבין מה עושים אוהדים במתחם במהלך אימון לקראת משחק חשוב. האם לא עברנו את זה כבר?
וכל מה שנשאר הוא לנצח על המגרש. 3 : 0 עם צמד של ראדי יעשה אותי מאושר מאד.

יואב בורוביץ' 4 באוגוסט 2014

דור, מסכים עם כל מילה. העובדה שקולה הרשמי של מכבי טרם נשמע היא מבישה.

ניצן נ. 4 באוגוסט 2014

מסכים עם הדברים, והייתי שמח לו גם בהפועל היתה מדיניות דומה נגד אלו ששרים שירי נאצה ותולים שלטים מגעילים.

תיקון קטן, נדמה לי שבסעיף הראשון זה אמור להיות לגבות את טיבי ולא לגנות אותו.

ניב 4 באוגוסט 2014

אגב מה עומד עם היוזמה לקניית חולצות ראדי?
עשיתי לייק ללינק של שער 11, מדהים מה אנשים כותבים שם.
אסור לו "להתגרות במיוחד בזמן זה", העמוד מנסה "לפלג" את אוהדי מכבי.
הם אשכרה לא מבינים.
כל כך מבאס לגלות את התופעות האלה.

אריק 4 באוגוסט 2014

דור, כתבת יפה, כרגיל.
מסכים איתך לגבי הכל.
אבל,
מי שצריך לדאוג לתופעות האלה זה לא הנהלת מכבי ולא השחקנים (למרות שגינוי בהחלט מתקבל בברכה).
מי שצריכה לדאוג לזה, ולצערי לא עשתה, לא עושה ולא תעשה דבר בנידון היא ההתאחדות לכדורגל.
זה יהיה נכון גם לצפות ממכבי לפעול נגד, אבל ההתאחדות היא הראשונה שצריכה לטפל בזה.

אריק ב 4 באוגוסט 2014

לצורך ההבדל מהאריק שמעלי – אריק ב רשם את זה.

לא אוהד מכבי ת"א 4 באוגוסט 2014

במידה והמשטרה לא יכולה לעשות כלום נידון, מכבי ת"א צריכה במינימום להרחיק את האוהדים הללו מכל המשחקים לשארית חייהם, אם לא ל10 שנים לפחות. ולדאוג שלא ישתתפו בכל פעילות כל שהיא שמארגנת הקבוצה בעתיד.

Tal 4 באוגוסט 2014

מסכים. בעיניי זה המשך ישיר למעורבות הגדולה של אוהדי מכבי מסוימים בקבוצות ניאו-פשסיטיות יהודיות כמו 'האריות של הצל'. הרבה זמן לא התביישתי להיות אוהד מכבי כמו בימים האחרונים, ובלי קשר בכלל למאריבור או כל פן ספורטיבי אחר.

ויקטור מורוז 5 באוגוסט 2014

איפה חותמים?
מצטרף לתמיכה בראדי. ושכל אותם גזענים מקללים יעופו לכל הרוחות.
אני מניח ומקווה שמכבי לא תעשה שום פעולה עד אחרי המשחק היום, על מנת שלא להפריע לריכוז שגם כך הופרע.

סימה 5 באוגוסט 2014

בתור התחלה מבקשת מכל אוהד שפוי להגיע למשחק הבית הראשון בבלומפילד עם חולצה של ראדי.

אריק האחר 5 באוגוסט 2014

מצטער עד שההנהלה לא תעשה מעשה ראוי
שום דבר לא יזוז.
המשטרה אשמה ההתאחדות אשמה השחקנים אשמים
כל העולם ואשתו אשמים.
אנחנו כל הזמן מהללים את הניהול החדש במכבי
ובמבחן השליטה בדבר הכי מבחיל שיש ההנהלה
נכשלת.
אני לא רוצה לקנות חולצה של ראדי או לחתום על
עצומה אני מאד רוצה מסר חזק מהיר ותוקפני
כלפי הנבלות .
כל דקה שעוברת ולא נעשה מעשה מחמירה את
המצב.
פשוט בושה וכתם לאגודה .

ויקטור מורוז 5 באוגוסט 2014

גולדהאר התייחס לעניין:

http://www.sport5.co.il/HTML/Articles/Article.64.173590.html

אריק 5 באוגוסט 2014

התייחס וצודק. זה לא באחריותו, אלא באחריות ההתאחדות! אין חיה כזאת שיש קריאות גזעניות וזה נופל על המועדון. ההתאחדות צריכה לטפל בזה באופן מסודר.

ויקטור מורוז 5 באוגוסט 2014

אני חושב שזה גם עניין של המועדון לחנך את ה"אוהדים" שלו. דרושה ענישה מחמירה וגם חינוך. אבל אין מה לצפות מהמדינה שלנו למשהו…

אריק 5 באוגוסט 2014

לא תפקידו של המועדון לחנך אוהדים. צריך לגנות, אבל פעולה אקטיבית צריכה לבוא מההתאחדות.

פאןפאן 5 באוגוסט 2014

אני קונה חולצה של ראדי – מחאתי השקטה
מעבר לכך – גאה בבעל הבית שלנו ובגינוי המוחלט שפורסם היום
אני מאמין לו שגם במישור הפרקטי הוא יידע , יחד עם היועץ המשפטי, איך לבער את הגזענות מהקהל שלנו.
ויפה שעה אחת קודם

ניב 5 באוגוסט 2014

אני גם קניתי

גיסנו 5 באוגוסט 2014

הבעיה העיקרית היא שאנשים דפוקים נשארים דפוקים.
עכשיו נסגר ארגון השחקן ה 12, אז אין יותר מריבות בין הארגונים ומחפשים מישהו אחר לריב איתו.
ארגוני האוהדים של מכבי, לצד כל הטוב שהם עושים למען הקבוצה, משוכנעים שהם יותר גדולים ממנה והולכים ראש בראש עם ההנהלה (בעזרת עורכי דין שיש גם להם מן הסתם). אלה אנשים שמבחינתם כמה שיותר אלימות במגרשים יותר טוב.
אז בין השאר הם גם קודם שונאים ערבים לפני שהם אוהדים את מכבי. ומבחינתם זה בסדר וככה זה צריך להיות, וכל פעם שהקבוצה עושה צעד נגד אחד מהם, גם אם מגיע לו להכנס למעצר – אז כולם נלחמים ביחד כי מבחינתם קודם כל הוא צודק ואח"כ בכלל מנסים לחשוב בהגיון אם בכלל.

הבעיה העיקרית היא שלמשטרה לא באמת אכפת. למרות המנויים האלקטרוניים, אין לכם מה לדאוג, גם אלו שמורחקים מהמגרשים מוצאים דרך להגיע ולהכנס, כי לדעתי אין ממש דרישה (ואם יש אז אין אכיפה) שבכל פעם שיש משחק של הקבוצה, המורחק צריך להתייצב בתחנת משטרה ואם הוא לא עושה כך למחרת הוא נעצר. לאחר התקרית באשדוד מכבי נתנה כמה וכמה שמות של מתפרעים למשטרה. מה עשו עם זה? כלום. אז מכבי ניסתה מהלך חד צדדי כנגד אחד האוהדים (בצורה לא חכמה במיוחד לצערנו) וזה גרם לעוד מחאה ועוד הקצנה.

הטמטום הגדול הוא שמבחינת האוהדים זה כמו שהם ישראל והנהלת הקבוצה היא הפלסטינאים. ומבחינת הקבוצה זה להיפך. אז כל אחד מאשים את השני במקום שכולם יעבדו ביחד. בוא נקווה שזה לא יגיע למצב שמישהו ינסה לירות רקטות על השני….

יוני צהובי 5 באוגוסט 2014

1. המועדון צריך להחתים לאלתר את ראדי על חוזה לאחר שיסיים את הקריירה לתפקיד מקצועי במחלקת הנוער או הבוגרים
2. ייני צריך לתת לאלתר את סרט הקפטן לראדי
3. כל השחקנים עולים עם כיתוב RADI על גב החולצה
4. פרסום תמונותיהם ושמם של המתפרעים (בהנחה שהם לא קטינים)

מצטרף לרעיון שאם יהיו קריאות גזעניות לרדת מהמגרש.
בנוסף לכל ההליכים מול המשטרה

B. Goren 6 באוגוסט 2014

נראה לי שיש כאן קונצנזוס.

פורנוהוליק 21 באוגוסט 2014

עם שופטים כאלה, לא נגיע לעולם לכלום.

http://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=64&docID=174369&lang=HE

Comments closed