הגול השלישי של בארסה

הגול השלישי של בארסה מול דפורטיבו הוא המיטב שבכדורגל בעיני.

כן מול קבוצה שכבר שבורה בשלב הזה, כן פערי הרמות גדולים, אבל זה יותר יפה בעיני מכל וולה או סלאלום.

זאת התקפת מעבר של ברצלונה, בהגנה של דפורטיבו יש 4 שחקנים ונימאר מוביל את הכדור, סוארז מצטרף אליו בצד שמאל כדי להעמיס את הצד, ולהכריח את דפורטיבו להציב שלושה שחקנים שם מה שמשאיר שחקן אחד בלבד לשמור על מסי באמצע, ומשאיר המון שטח בצד הנגדי.

ניימאר משאיר את הכדור לסוארז, שימו לב לרגע שבו סוארז מקבל את הכדור, בנקודה הזאת הכל כבר מתוכנן, כולם יודעים מה הם הולכים לעשות והביצוע הוא מושלם.

השלישי

ניימאר לוקח שמאלה על מנת לא לאפשר לשחקן שלו לסייע בצד ימין, מסי יוצא החוצה ומושך איתו את השחקן שלו ומשאיר בור במרכז הרחבה אליו נכנס ראקיטיץ' כדי לקבל את הכדור באחד על אחד מול השוער. בנקודה שבה התמונה נעצרת כל השחקנים כבר בתנועה למקום והתאום ביניהם הופך את המהלך לבלתי ניתן לעצירה.

נפלא

(דקה 2:01 בסרטון)

הנצחון בחצי הגמר
ושוב מפגש אגדות בלונדון

71 Comments

אורי 21 באפריל 2016

תודה,
הלינק חסום לצפייה, אפשר לראות ביוטיוב

אריאל גרייזס 21 באפריל 2016

מה הסיכוי שסוארז יקבל את הכבוד שמגיע לו ויזכה בכדור הזהב השנה? זה שבארסה עפה מליגת האלופות יפגע בו אני מניח אבל אם התחרות היא בינו למסי, הרי שלשניהם אין אליפות אירופה בקיץ. השאלה מה רונאלדו יעשה – גביע אירופה פלוס יורו טוב (גם אליפות ספרד עוד אפשרית אבל לא נראית לי סבירה) יכולים להקפיץ אותו מעל שניהם

אחד 21 באפריל 2016

בהתחשב בכך שמסי וסוארז הגיעו לאותם הישגים,אני לא יכול לחשוב על סיבה להעדיף את סוארז.
אם ריאל זוכה באליפות אירופה הפרס של רונלדו בלי קשר ליורו (ראה 2014).

no propaganda 21 באפריל 2016

הסיכוי שהפרס יגיע למי שהוא באמת מגיע(כרגע עוד מוקדם לדעת), הוא ממש נמוך.
לדעתי מסי וגם סוארז כבר אמורים להיות בחוץ אבל כנראה שניהם יהיו בשלישיה יחד אם רונאלדו למרות ששחקנים יזכו בדברים(יורו, ליגת אלופות) במקום לתת שמיניות לדפורטיבו.

אחד 21 באפריל 2016

יש לי משאלת לב שמישהו(שאינו רונלדו) יבקיע שער ניצחון בגמר האלופות ובגמר היורו, כדי שכולם יבינו עד כמה הפרס הזה מגוחך כשמסי/רונלדו יזכו פעם נוספת

מתן גילור 21 באפריל 2016

אם באיירן עונה צ'מפיונס + גרמניה יורו, אני בהחלט רואה את מולר/נוייר זוכים.
אם אתלטיקו צמפיונס + אורוגוואי קופה/צרפת יורו, אז יש מצב לגודין/גרייזמן.
אפשר להסכים יותר או פחות על שם זה או אחר, אבל העיקרון של אלופות + גביע יבשתי בהחלט עלול להטות את הכף למישהו "חדש".

no propaganda 21 באפריל 2016

אתה אופטימי מדי

יאיר אלון 21 באפריל 2016

הלוואי ומולר יזכה פעם אחת. לא רואה את זה קורה.

אחד 21 באפריל 2016

הוא יותר צעיר בכמה שנים מרונלדו ומסי. אולי כשיפרשו

הפרשן 25 באפריל 2016

אם לפי דעתך מולר הוא השחקן הטוב בעולם, אז בבקשה. הוא לא השחקן הכי טוב בבאיירן אפילו (יש מעליו יותר משחקן אחד), הוא שחקן גרמני קלאסי עם כוח ומיקום מצויין, זה לא עושה אותו לשחקן הטוב בעולם, וטוב שלא נותנים את הפרס למישהו אפור כמוהו.
אנחנו אוהבים את הכדורגל בגלל השחקנים עם הקסם ברגליים, לא איכפת לנו מהחישובים שלכם ושזה משעמם לתת את הפרס לשחקן זה או אחר.
כשמולר יגרום לי לרצות לראות אותו משחק אני אתמוך בזכייה שלו, קוסטה, רובן, תיאגו, לבנדובסקי ואלאבה, כולם מעליו מבחינה טכנית ויצירתיות. כדורגל זה משחק קבוצתי, וללא קבוצה מצויינת עם הרבה שחקנים טובים וכימיה טובה אף שחקן לא יביא תואר לבד (גם מראדונה לא הביא תואר לבד, מספיק עם האגדה האורבנית הזו), כך שהשחקן בכושר הכי טוב בעולם לא תמיד יזכה בתואר הכי גדול, כשישנו את שם הפרס לשחקן המעוטר ביותר או ההישגי ביותר אז אפשר לדרוש יותר גיוון בבחירה.

סווארז נותן עונה גדולה ומגיע לו להיות בשלישיה הסופית (הגיע לו גם בעונה שעברה, אבל יש אנשים שמסתכלים רק על כמות הגולים בלי קשר ליכולת להשפיע על המשחק וליצור הזדמנויות- זה כמו להגיד שגרד מולר יותר גדול ממראדונה), אבל גם הוא יגיד (כמו שאמר לאחר הרביעיה האחרונה שלו) שהכל מתחיל ונגמר במסי, הוא השחקן שיוצר הכי הרבה מצבים בעולם ביי פאר, וכל עוד הוא עושה את זה הוא השחקן הכי טוב בעולם.

מאנו 21 באפריל 2016

נוייר? די נו… עונה חלשה שלו. אין לו שום סיכוי, גם ייזכה בכל התארים.
מולר עד עכשיו טוב, אבל לא יוצא דופן מעל האחרים. אם ייזכה בכל התארים, ייתכן ויש לו סיכוי.

מתן גילור 21 באפריל 2016

קנאברו זכה בעונה טובה ולא מעבר לכך אבל עם טורניר נבחרות עצום. לנוייר יש סיכוי לדעתי. גם העונה היא לא מופתית בסטנדרטים שלו אבל הוא עדיין בטופ של הטופ העולמי.

מאנו 21 באפריל 2016

אם נוייר ייתן יורו לפנתיאון אז אולי. כרגע הוא חלש, ולא בטופ 3-4 שוערים באירופה. מה גם ששוערים לא זוכים בדרך כלל בבאלון ד'ור

no propaganda 21 באפריל 2016

מסכים שנוייר בעונה חלשה, אבל הופעה חזקה ביורו ובשלבים המאוחרים של ליגת האלופות עדיין יכולה לשנות את זה, בכל מקרה כרגע הוא לא אמור להיות מועמד. הנקודה היא שמסי וסוארז הולכים אולי לזכות רק באליפות במדינה שלהם (גם זה לא בטוח), הם בכלל לא אמורים להיות מועמדים והם יהיו בשלשיה יחד אם רונאלדו שבלי זכייה בליגת האלופות או הצלחה משמעותית ביורו גם לא אמור להיות שם.
מדברים פה על מולר שכביכול יכול לזכות, אבל מה אם ספרד תזכה ביורו? השחקן המצטיין שלה לא צריך להיות מועמד? ואם זו תביב איטליה? או צ'ילה יזכו בקופה? לא יתנו לוידאל מועמדות גם אם באיירן יעשו טרבל וצ'ילה תזכה.

בקיצור זב פרס שהוא בדיחה מאז האיחוד עם הפרס של פיפא.

אחד 21 באפריל 2016

הקופה אמריקה לא כזה נחשב, בעיקר השנה שזה אפילו לא קופה אמריקה אמיתי אלא מעין טורניר ראווה.

no propaganda 21 באפריל 2016

מסכים. אם ניימאר יכול לוותר על זה, זה כנראה לא כזה חשוב

מאנו 21 באפריל 2016

אין להם אליפות אירופה, אבל יש קופה

רומן 21 באפריל 2016

לא ממש מבין על סמך מה?
מה עם ריאד מאחרז? ג'אימי ורדי? רוברט הוט'?

אמיתי 21 באפריל 2016

אתה גדול אתה..

רומן 21 באפריל 2016

למה לסוארז מגיע יותר ממאחרז או ורדי?
סוארז משחק בליגה של 17 קבוצות קונוסים (ואם ירצה השם גם שם לא יזכה באליפות), עף מאירופה.
אם וכאשר לסטר תזכה באליפות אין שום סיבה הגיונית להעניק את התואר לשחקן מחוץ ללסטר.
באמת שאין צורך לכתוב שוב את כל הסופרלטיבים, זה די ברור שמה שהם עושים זה לא יתואר במילים.
ועם כל האהבה שלי לג'אימי ורדי, שחקן השנה עד כה הוא ריאד מאחרז, אלא אם כן ג'אימי יסחוב את שלושת האריות לתואר בקיץ.

מאנו 21 באפריל 2016

או שאתה ממומן או שתלך להיבדק. אתה הוזה.

no propaganda 21 באפריל 2016

בגדול אני מסכים שלמאחרז מגיע יותר ממסי או סוארז. בכל זאת אליפות עם לסטר זה לא דבר שרואים כך יום.
אבל ליגת האלופות והיורו יותר משמעותיים מליגות מקומיות ולכן הזוכה צריך להגיע משם. רצוי מהיורו.

אריאל גרייזס 21 באפריל 2016

זה קצת לא פייר כלפי שחקנים לא אירופאים הקטע של היורו

ק. 21 באפריל 2016

למה למאחרז מגיע יותר? גם אם נתעלם מההבדלים במספרים בליגה, סוארס גם נתן עונת צ'מפיונס טובה מאד, למרות שעפו ברבע גמר על הפרש שערים והוא, כמו כולם, לא בלט במשחק המכריע

אחד 21 באפריל 2016

הפרש שערים זו הדרך הכי לגיטימית לעוף בצ'מפיונס

ק. 21 באפריל 2016

שערי חוץ… וזו שיטה שאני פחות מתחבר אליה

ארז 21 באפריל 2016

הפסידו 3:2 בסיכום שני המשחקים.

no propaganda 21 באפריל 2016

כי רבע גמר עבור ברצלונה זה לא עונת צ'מפינס טובה מאוד.
אני מאוד מתנגד לספירת מספרים במנותק מהלחת הקבוצה.
ההצלחה של לסטר השנה(במונחים של לסטר) יותר גדולה מזו של ברצלונה(במונחים של ברצלונה) ואפילו במונחים אבסולוטיים , לא רחוקה מאוד. הנוסף למרות שסוארז נותן עונה מצויינת, יש סבירות שבלעדיו ברצלונה הייתה פחות או יותר באותו המקום ואילו בלי מאחרז בספק שלסטר הייתה אפילו בטופ 4 שלא לדבר על זכיה באליפות.

ועם כל הנאמר אני עדין מאמין שזכיה בתארים הגדולים משמעותית יותר עבור הזוכה בכדור הזהב ולכן ליגת האלופות ובעיקר היורו צריכים לקבוע את הזוכה.

ק. 22 באפריל 2016

לסוארס עונת צ'מפיונס טובה מאד. ברור שלברצלונה לא…

רומן 21 באפריל 2016

פה אני לא מסכים איתך.
הפרמייר ליג זה ה ליגה, זכיה בה לא פחות חשובה מהצ'מפינס שזה.

no propaganda 21 באפריל 2016

לאמר שהפרמייר ליג יותר חזקה מליגת האלופות בהתחשב בהצלחה של קבוצות הפרמיירליג בליגת האלופות זה לא רציני.

רומן 21 באפריל 2016

בצ'מפיונס ליג משחקים לפי חוקים אחרים.
ובלי קשר, זה טורניר נוקאוט

מאנו 21 באפריל 2016

מדהים איך פוסט לברצלונה הופך לדיון על הפרמיירליג. הזלזול בברצלונה ובליגה הספרדית הוא ילדותי ומטופש, ובעיקר מעיד על המזלזל.
רומן, אתה מזכיר לי קצת את הטרולים הממומנים של הליכוד.

מאנו 21 באפריל 2016

חחח
מה עם דני דרינקווטר?

ק. 21 באפריל 2016

מאנו, אל תזלזל בשחקן היחידי בארבעת הליגות הבכירות, מאז פירלו וניסים כהן, שמסוגל לתת כדור לרגל על 60 מטר

מאנו 21 באפריל 2016

לא מזלזל חלילה. נ'גולו קאנטה אפילו יותר טוב ממנו. אבל שניהם, או מאחרז ווארדי לא מתקרבים לרמה הנדרשת לזכייה בבאלון ד'ור, עם כל הכבוד לאליפות הנפלאה שלהם.

no propaganda 21 באפריל 2016

קאנטה, נראה כמו מקללה הבא.
מי שתרכוש אותו, תתחזק משמעותית.

רומן 21 באפריל 2016

מאנו דני דרינקווטר שחקן אדיר.
אני שומע את הזלזול..
אז אני אענה בזלזול, אף גמד מאוס לא מסוגל לתת את הפאס שדרינקווטר נתן לוארדי בגול היפה ביותר של השנה.
נתשמע ביורו

מאנו 21 באפריל 2016

תתבגר.

אנדר 21 באפריל 2016

אל תגיד לו להתבגר הוא בוגר הטכניון מי אתה בכלל

karim the dream 21 באפריל 2016

אם בארסה יזכו בדאבל וקבוצה כמו סיטי או ריאל איכשהו יזכו באלופות יגיע לסוארס לזכות. אם מסי או רונאלדו (אם לא יקרה משהו יוצא דופן ביורו) יזכו ,בלי קשר למספר התארים שיזכו, זה יהיה פשוט מביך.

מאנו 21 באפריל 2016

ברור לך שאם ריאל זוכה בצ'מפיונס רונאלדו זוכה בבאלון ד'ור?
וזה גם יגיע לו.

אחד 21 באפריל 2016

מסכים עם המשפט הראשון, אבל לא בהכרח עם השני. ב2014 כשהוא זכה, התרומה שלו לזכיה של ריאל באלופות הסתכמה בכיבוש שערים במשחקים שכבר הוכרעו ופוזות למצלמה.

omer 21 באפריל 2016

17 שערים ב13 משחקים. אכן תרומה משנית

אחד 21 באפריל 2016

ורובם הובקעו כשההתמודדות הייתה כבר גמורה. ריאל הייתה זוכה גם אלמלא השערים שכבש מול באיירן ואתלטיקו, שהיו שערי גארבג' טיים מובהקים.

אנדר 21 באפריל 2016

מתוכם למשל זכורים לי 5 מול במשחק גמור בשמינית, צמד מול באיירן כשהמשחק גמור, וכמובן ההצגה המגוחכת בהיסטוריה בגמר שהפכה מהסיבות הלא נכונות לתמונת הנושא של הגמר הזה. שחקן העונה של העונה ההיא בריאל היה ללא ספק סרחיו ראמוס, בלי תחרות בכלל.

וזו הסיבה שסטטיסטיקה היא כמו בקיני, חושפת יפה אבל מכסה על מה שאנחנו באמת רוצים לראות

אריק 21 באפריל 2016

סתם שחקן. דוגמן של שיאי שערים. בלעדיו ריאל יותר טובים.

אנדר 21 באפריל 2016

תגובה מטופשת שאין לה קשר למה שכתבתי.

אריק 22 באפריל 2016

כי מה שכתבת פשוט כך כך חכם

אנדר 22 באפריל 2016

ציינתי עובדות, ואתה ממשיך להסתובב סביב הזנב של עצמך, אם אין לך מה לתרום תסתום. אם אתה לא מסכים עם מה שציינתי תסביר. לדחוף וואן ליינים שנונים (הם לא אגב) לא יעבוד עלי, חפש מישהו אחר.

אריק 22 באפריל 2016

התרומה שלך נשגבת. רונאלדו השיג 17 שערי גארבג טיים. אתה בטוח לא אוהד ברצלונה.
מעולם לא הבנתי את הצורך לגמד את מסי/רונאלדו על ידי חובבי הצד השני.
מה אתם בכיתה ב?

אנדר 22 באפריל 2016

אם לא היית חמור קופץ בראש היית קורא תגובה שלי ממש 2 שורות מתחת ומבין שאני לא מהצד אף אחד ומעריך מאוד את השחקן העצום הזה. מי שלא מסוגל להתמודד עם נתונים לגבי השלבים במשחק בהם נכבשו השערים הוא אתה אז אולי לא אני הפאן בוי פה

אנדר 22 באפריל 2016

*לא מגמד*

Omer 22 באפריל 2016

ראמוס הוא גיבור הזכייה, אבל הוא לא היה השחקן הטוב/החשוב בריאל ב13/14.

די מריה היה השחקן הטוב בריאל בשלבי הנוק אאוט, אבל כשלוקחים עונה כמכלול אני לא חושב שיש ספק בכלל שרונאלדו היה השחקן הכי טוב בריאל.

גם אם לא הבקיע את השערים החשובים המרחק מכאן ועד תרומה שולית עצום.

אנדר 22 באפריל 2016

טוב, אני מוכן להציב את די מריה לצד ראמוס אבל לכתוב על שחקן שכבש בחצי ובגמר את השערים המכריעים שולי זה מגוחך. להזכירך אלו השלבים המכריעים בעונת האלופות ולא משחקי הבתים הלא רציניים

אנדר 22 באפריל 2016

סליחה אני רואה שבילבלתי עם ה'שולי' בין ראמוב לרונאלדו. הוא בטח לא היה שולי, רק לא השחקן הטוב ביותר בעונת האלופות למרות 17 שעריו. אני חושב אגב שמדובר בשחקן מדהים והעונה הוא מכריע המון משחקים בשביל ריאל. צריך (בכפוף לתאריך שיזכה בהם) להיות בין 3 הפיינליסטים בבלון לעומת מסי

אנדר 22 באפריל 2016

*תארים* תיקון אוטומטי הזוי

ק. 22 באפריל 2016

סיכמת מדויק עומר.
לכן שחקן שלא היה דומיננטי בשלבי הנוקאאוט אלא בשלב הבתים ובעונת ליגה בה קבוצתו סיימה מקום 3 מתחת קבוצות פחותות תקציב + מונדיאל גרוע, לא הגיוני שיזכה בשחקן השנה. זה היה חייב ללכת לגודין לדעתי

no propaganda 21 באפריל 2016

לאו דווקא, יש גם את היורו אבל לפחות הוא יהיה מועמד לגיטימי

ק. 21 באפריל 2016

סוארס הוא הכדורגלן הטוב ביותר בעונת 2015/16, גם אם היו לו שבועיים וחצי פחות טובים (שבתוכם צמד על אתלטיקו בבית בצ'מפיונס ).
מי שיזכה זה כבר פוליטיקה. מלבד תסריט של שחקן עם עונת ליגות טובה מאד ויורו מרשים (עם הישגים קבוצתיים ), לא רואה איך זה *מגיע* למשהו אחר

עמית 22 באפריל 2016

שכחת שיש קופה אמריקה השנה, זה יכול לעזור לסוארז

אריק 21 באפריל 2016

איך היה השמיני?

no propaganda 21 באפריל 2016

מצטער, אבל רואים די בבירור שניימאר ניסה להעביר ומסר לסוארז רק כשלא הצליח, חוץ מזה הכל באמת יפה מאוד.

רומן 21 באפריל 2016

שמע ,זה היה פשוט מביך..
הגול של בארטרה? הוא לא שם כזה מול נערים ב של בית"ר חיפה, הליגה הזאת פשוט מגוחכת.
משחקים נגד קונוסים ומתלהבים שמבקיעים 100 גולים לעונה, הלו זה גניבת דעת!

מאנו 21 באפריל 2016

לא נמאס לך לגנוב דעת?
רוברט הות' מועמד לבאלון ד'ור…. אייל משומר מועמד ל-11 של העונה באירופה.
אתה מגוחך

אנדר 21 באפריל 2016

איך עוד לא קיבלת מסר מהטכניון להפסיק להשתמש בשם שלהם בתגובות שלך עם הבושות שאתה עושה?

צור שפי 21 באפריל 2016

דור, גולים יפים מאוד כבשנו גם כששיחקנו בשכונה. תרשה לי לא להתלהב משום דבר שקשור למשחק הזה שהדגיש את כל מה שרע בכדורגל הספרדי (ואני אוהד אתלטיקו כזכור).

אמיתי 21 באפריל 2016

+123

אנדר 21 באפריל 2016

בכיין על גבול החנפנות להלך הרוחות פה. זה יקרה לכל קבוצה שתשחק פתוח מול ברסה ביום טוב. ריאל חטפו רביעיה, רומא חטפו 7.

גיל 21 באפריל 2016

אני גם חושב שזה קצת תלוי במה יעשו בתחילת העונה הבאה. במקרה שזה צמוד השחקן שיהיה חם בתחילת העונה יקח.

אנדר 21 באפריל 2016

בארסה יכולה לזכות בדאבל ואז לסוארז בהחלט יש קייס. הוא השחקן הטוב ביותר בעולם השנה. למסי לא מגיע להיות בין השלישיה המסיימת.

Comments closed