שני מהלכים גדולים של בן חיים

בחברה' אנחנו נוהגים לדבר לא מעט על הסוגיה של תפיסות ברחבה בקרנות.

זאת תופעה מגעילה ואין ספק שהחוק פשוט לא נאכף בריש גלי בכל קרן בכל מקום שבו משוחק המשחק, אבל מה אפשר לעשות, לשרוק 15 פנדלים במשחק?

ובכן, התשובה שלי היא כן. תחרבו 3-4 מחזורים בתחילת עונה כלשהי, כולם ילמדו והתפיסות יפסקו והמשחק ישוחק כחוק ושחקני ההתקפה יהנו מהחופש וההגנה שהוגדרו להם בחוקת המשחק.

תופעה מעצבנת לא פחות היא תופעת ההתחזויות של קבוצות שמנסות לשמור על תוצאה, כמה פעמים שמעתם תלונות על ההצגות של שחקנים ישראלים? כמה פעמים התעצבנתם משחקנים שנשכבו על הדשא בזבזו שתי דקות, יצאו ל-20 שניות וחזרו כמו חדשים.

אורי קופר מצא בזמנו שמשחקים בישראל 56 דקות כדורגל נטו, לעומת 64 באנגליה, המובילה באירופה בתחום הזה, זה הופך את הצפייה במשחק כדורגל לבלתי נסבלת, והסיבה העיקרית היא התחזויות.

אז מכבי ת"א החליטה, לא לטובת המשחק אלא לטובתה כקבוצה גדולה שמשחקת מול קבוצות שמבזבזות נגדה זמן יותר מאחרות שהיא לא מוכנה לשחק יותר את המשחק הזה, היא תפסיק לשחק אם ורק אם השופט יקבע שהפציעה היא אכן משמעותית על פי ניסיונו ושיקול דעתו ומחייבת עצירה, ואתם יודעים מה, אם היא תתמיד בכך וקבוצות נוספות יצטרפו אז הכדורגל הישראלי ירוויח.

לכן המהלך של בן חיים היה מהלך גדול, זה בכלל לא משנה מה היה במקרה הספציפי (למרות שהעובדה שעלי עותמאן שיחק את כל 90 הדקות בלי בעיות מיוחדות מדברת בעד עמה), כמדיניות זאת מדיניות נכונה שהיא לטובת הכדורגל ואני מקווה שעוד קבוצות יאמצו אותה.

והיה גם את הגול, יא אללה.

ושוב מפגש אגדות בלונדון
הנבל

261 Comments

משה 22 באפריל 2016

איכס, הטור הזה וטל בן חיים.

אריק 22 באפריל 2016

אין כמו מכביזם.

ירון 22 באפריל 2016

איכס זאת לא מילה גסה. בעיקר כשאבוקסיס מעורב בעניין. במשחק הגרביים. זה לא איכס. מול אשדוד ב-2006 זה לא איכס.

האיש שעברת לידו ונפל בכל פעם כאילו ירו עליו עם מק״ח, מלמד אותנו מוסר. הוא, והאח של ההוא האבא שמסריח מסיגריות, מוסרניות ותאוות בצע.

משה 22 באפריל 2016

לא איכפת לי מה אבוקסיס עושה, אני מלמד אתכם מוסר.
לא יריתי על אף אחד במק"ח (רק במטווחים ) והפסקתי לעשן לפני 10 שנים.

ניב 22 באפריל 2016

תודה משה.
אגב מאיזה אסכולת מוסר אתה?
שאני אדע מה אני לומד.

משה 22 באפריל 2016

תנסה, מה איכפת לך, יותר נמוך כבר לא תגיעו.

אמיר 22 באפריל 2016

רק אל תשבור עלינו את הלוחות…

משה 22 באפריל 2016

את הלוחות שברנו שבוע שעבר בפתח תקווה.

אנדר 23 באפריל 2016

היי רומן מתי החלפת ניק?

גיא זהר 22 באפריל 2016

מה הקשר ומה איכפת לי מאבוקסיס. מדברים על עצם העניין

yaron 22 באפריל 2016

עצם העניין???
עותמאן עומד, הולך, מקבל מסירה, משתלט על הכדור ואז מחליט להוציא אותו החוצה וליפול על הדשא מטר מקו החוץ…
במקרה הטוב יש לנו עצם… בטח שלא עניין.
נתפס לך שריר? כואב לך? צא החוצה, קבל טיפול ותחזור למשחק!
עותמאן אפילו לא קיבל טיפול! הוא פשוט קם והמשיך לשחק…

אריאל גרייזס 22 באפריל 2016

איכסה. אין לי אף העדפה לקבוצה במשחק הזה אבל זה היה מהלך מגעיל והעובדה שאוהדי מכבי מגבים אותו רק הופכת את זה ליותר גרוע. השופט היה מפסיק את המשחק אם בן חיים היה נותן לו שניה אבל הוא ישר הוציא את הכדור והמשיך לשחק למרות המחאות של כולם. אבל ברכותיי למכבי – הרווחתם את השנאה של כל הליגה אליכם ביושר

ויקטור מורוז 22 באפריל 2016

לי נראה שיש לך העדפה, הפוכה לזו שלי. ואם השופט באמת היה רוצה לעצור את המשחק, הוא יכול היה לבטל את כל המהלך. יש לו את הסמכות לכך.

משה 22 באפריל 2016

אז הויכוח הפך למי לא אוהד את מכבי ?
גם אני לי אין העדפה אבל האירוע הזה גרם לי לקחת צד. תשאלו את עצמכם למה כנראה כל הצופים האוביקטיבים נהגו אותו דבר.

קארל מרקס אנד ספנסר 22 באפריל 2016

עזי דן כתב

yaron 22 באפריל 2016

אולי כי הם לא אובייקטיבים?

אריאל גרייזס 22 באפריל 2016

כן, יש לי העדפה. להפועל כפר סבא. בבקשה אל תהפכו את זה להפועל נגד מכבי. למה אין אוהד מכבי הגון אחד שיגיד שזה היה מלוכלך? השופט היה עוצר את המשחק אם בן חיים היה נותן לו. אבל הוא החזיר את הכדור כל כך מהר שלשופט בכלל לא היה זמן לעשות את זה. ועכשיו השופט אשם? בחייאת. תוציאו את הראש מהישבן

ניב 22 באפריל 2016

מסכן השופט, היה מהיר לו מידי המשחק.
לכן כנראה הוא טעה כל כך הרבה פעמים.

ניינר / ווריור 22 באפריל 2016

עד היום תיעבתי את רק את מכבי של שמעון ימ'ש. נראה לי שמכבי של מיטש הופכת להיות מאד דומה לאחותה הנבלה

אביטל 22 באפריל 2016

כן כן בטוח שעד היום התפללת לניצחונות של מכבי רגל בכל נפשך ובכל מאודך

ניב 22 באפריל 2016

שרף היום את התחתונים של EZ7..
שברון הלב.
אני מוכן להישבע שאני זוכר תגובות שלך בפוסטים על מכבי רגל שמהם עלה כאילו אתה לא מסמפט אותה לכל הפחות.
או שאולי הלילה עלית ברמה מסולד למתעב, או איך זה עובד תזכיר לי את הדרגות.

יואב 22 באפריל 2016

וואו, איך נתמודד עם הבשורה…

Tal 22 באפריל 2016

מצחיק איך קבוצה שנפסל מולה גול חוקי, כבשה גול מנבדל וניצלה מפנדל (+אדום) של 100% מרגישה מקופחת בגלל מהלך שגם אם הוא מסריח הוא חוקי. מה שעוד יותר מצחיק הוא שהבכיין הראשי, יוסי אבוקסיס, אוטוריטה ידועה לעניין מוסר, עוד הורה לעותמאן להישכב במגרש אחרי שהוא דידה החוצה, וניסה לתפוס את טל בן חיים ביד כשהוא הוציא את הכדור.

במנותק מהמשחק והנסיבות, אני מצדיק לחלוטין את ההחלטה של מכבי להמשיך את המשחק, וגם תמכתי בברצלונה שהחילו את המדיניות הזו כמה שנים קודם. נשבר הז*ן מההתחזויות והבכיינות, והציפייה שהקבוצה מנגד תעזור לקבוצה השנייה לבזבז זמן היא מגוחכת.

עודד 22 באפריל 2016

די נו. טעויות שיפוט הן משהו שהשחקנים לא יכולים לשלוט עליו. חוסר ספורטיביות זה לגמרי ברגליים של שחקני מכבי תל אביב. בושה למועדון הזה, בושה לשחקנים שמצדיקים את זה ובושה גדולה למאמן שלהם שמצדיק את זה בשידור חי.

Tal 22 באפריל 2016

תשמע, אני אוהד מכבי ולא יכול להיחשד באובייקטיביות במקרה הזה, אבל אם יהיה מקרה ומכבי תספוג גול באותו תרחיש בדיוק, והגול הזה יקבע שבאר שבע תזכה באליפות, אני עדיין אחשוב שזה גול ספורטיבי והמשחק רק ירוויח ממעשים כאלו.

אני מסתכל בענפי ספורט אחרים – היום במשחק של גולדן סטייט נגד יוסטון איגודאלה נפל לקרקע והחזיק את הצלעות, ועד שהמשחק לא נעצר, שתי הקבוצות המשיכו לשחק כאילו כלום לא קרה – כי יש משחק ויש צופים וההצגה חייבת להימשך. בפוטבול אמריקאי גם ממשיכים לשחק עד שנגמר הדרייב, ורק אחריו בודקים מי נפצע ובאיזו חומרה – כולל זעזועי מוח, קריעות רצועות וכו'.

רק בכדורגל לתת למתחזים (שהם הרוב המכריע של ה'פציעות' האלו) להרוויח מהרמאות שלהם נחשב הדבר הספורטיבי לעשות, ולהמשיך את המשחק נחשב למעשה לא מוסרי (!), אפילו שהשופט הוא זה שיש לו סמכות (ושיקול דעת!!! השופט אפילו לא טעה בפירוש החוק במקרה הזה) להפסיק את המשחק אם הוא חושב שבאמת הייתה פציעה. וזה עוד בלי להזכיר את הכישרון המיוחד של שחקנים ישראלים לדרמות האלו, מה שהופך את הכדורגל הישראלי למועד לפורענות במיוחד.

משה 22 באפריל 2016

נשבר מבכיינות ולכן אני תומך במהלך של טל בן חיים. מצחיק.

Miranda Veracruz De La Hoya Cardenal 22 באפריל 2016

+1

גיא זהר 22 באפריל 2016

אם אתה לא מבין מה ההבדל בין שחקן שנשכב כשהמשחק רץ (והיה קטע כזה במהלך המשחק) וזה מה שברסה עושה, לבין לחדש משחק כששחקן נשכב והכדור בחוץ אתה לכל הפחות מתמם. ומדובר בדקה 25.

ניב 22 באפריל 2016

כששחקן שוכב במגרש הוא נתון לחסדי השחקנים.
כשהוא שוכב בחוץ, במידה והוא פצוע הוא נתון לחסדי הצוות הרפואי.
הוויכוח יכול להיות סביב החזרת הכדור בלבד.

yaron 22 באפריל 2016

לא, הוויכוח הוא על זה ששחקן עם מתיחה (במקרה הטוב) שעומד מטר מהקו, מקבל מסירה, משתלט על הכדור, בועט אותה החוצה ואז מחליט להישכב על הדשא!

ניב 22 באפריל 2016

הוא לא החליט, כמו בן חיים- בסך הכל עשה מה אמרו לו.

Tal 22 באפריל 2016

גיא, השחקן (שהיה תחת לחץ בחצי שלו ועמד תחת סיכון לאבד את הכדור) נשכב בכוונה בתחומי המשחק כדי ל'הכריח' את הקבוצה השנייה לעצור ולבזבז זמן. אם הוא היה באמת דורש טיפול, הוא היה יכול ואותו מחוץ לקווים מיד ובלי לחכות. כניראה שגם הוא וגם המאמן שלו ידעו שמדובר בחרטה, ועצם זה שהוא המשיך לשחק 90 דקות ולא יצא רק מוכיח את הנקודה. ואח"כ הם עוד בוכים כקוזאקים נגזלים שהיריבה, שהזמן פועל לרעתה, לא שיתפה פעולה עם התכסיס המלוכלך הזה והעזה להמשיך לתקוף. לא אבסורד?

קארל מרקס אנד ספנסר 22 באפריל 2016

זה פוסט שעשוי להוציא מיליון תגובות אבל הוא חסר משמעות אמיתית כמו הפוסט על החייל היורה. יש פשוט דברים שאי אפשר לדון עליהם בלי להיקלע ישר לדו שיח של חרשים. גם פוסט בכיוון ההפוך יתן אותה תוצאה.

B. Goren 22 באפריל 2016

נאה דרשת דור. תמיד אני מגחך כשגיבור משחק השרוכים מלין על חוסר ספורטיביות. חג שמח.

עודד 22 באפריל 2016

זה שהוא צבוע אומר שהוא טועה בדברים שהוא אומר? היה אתמול גועל נפש.

ניב 22 באפריל 2016

גם אותך עיצבן המסגור של המשחק?
תכלס באמת היה מעצבן, אני מבין אותך.
והאמירה של ש. כהן על הקללות- פרייסלס.

MOBY 22 באפריל 2016

נהיית נבחר ציבור ישראלי ממוצע. נעביר את הדיון לנושא אחר לחלוטין ונדון בו(חבל, היית אומר שעשה את זה בגלל "הכיבוש או לשם שמיים או בגלל המצב")
השאלה היא האם ראית קבוצה שמוציאה את הכדור החוצה בכוונה (בגלל שחקן,שופט,אי הבנה או כל סיבה אחרת) ולא מקבלת חזרה את הכדור?

גיא זהר 22 באפריל 2016

+1 מובי.

תולעת 22 באפריל 2016

כן, אם הכוונה היא לבזבז זמן. נדמה לי שהפועל עשו את זה מול עכו בפארסה בבלומפילד ודי בצדק.

MOBY 22 באפריל 2016

אז סיכמנו אתם והפועל תל אביב אותו דבר.
בכיינים

תולעת 22 באפריל 2016

נו, אז אתה והקבוצה שלך תהא מי שתהא הצדיקים האחרונים בסדום שיצרה אתמול מכבי ת"א בכדורגל הישראלי.
אין לי ספק שדווקא המהלך הזה של מכבי מכולם הוא ששינה את דעתך עליה.

ניב 22 באפריל 2016

הוא אוהד מכבי חיפה.

MOBY 22 באפריל 2016

לא על הקרח שעשה קריירה בלרוץ לחבק את זהבי.
כן על זהבי עצמו.
אפילו בשכונה (עם המכות והיצרים) לא מתנהגים ככה (וזה בסדר, תתנהגו איך שבא לכם, רק על תרחצו עם השרץ…) .

Yaron 22 באפריל 2016

לדעתי מכבי הפסידה היום את האליפות וזכתה בגביע . הסבר; את חיפה במשחק על תואר היא תנצח + כל הקבוצות יעלו מול מכבי בטירוף ומול ב״ש חצי כח. לדעתי גם תהיה תחרות פירוקים מי שולח את טל בן חיים לפירוק והרכבה .

ניב 22 באפריל 2016

ובצדק! לדעתי גם כל שוטר בישראל צריך לחפש את בן חיים ולהדביק לו עבירות!
ובכלל מועדון בושה! נבלות! איכסה! וכותב את זה בן אדם בלי העדפה במשחק, כלומר בכלל, גדלתי כחצי אוהד כפר סבא רגל חצי שונא מכבי סל

אנדר 23 באפריל 2016

מדוייק

Miranda Veracruz De La Hoya Cardenal 22 באפריל 2016

אני מכביסט משוחד ובכל זאת:
טוב מאוד שמכבי המשיכו לשחק. השחקן של סכנין לא היה באיזו סכנה בריאותית או סבל מפציעה שדורשת לעצור את המשחק. הבחור 3 מטר מקו החוץ, שיצא החוצה ויקבל טיפול. אין סיבה לעצור את המשחק בשביל זה חוץ מלמשוך כמה שניות של מנוחה עבור הגנת סכנין.
יש מספיק ענפי ספורט שבהם המשחק לא נעצר בפציעה אלא בפציעה משמעותית או פציעת ראש וזו החלטת השופט, לא השחקנים.
אוהבים לעשות עליהום במדינה שלנו, מה לעשות. אני אולי משוחד אבל עדיין מאמין שמכבי עשו את הדבר הנכון.

גלעד בלום 22 באפריל 2016

דור, אכזבת, מענין שאין מכביסט אחד שיקום ויודה שמה שבן חיים עשה בזוי ונוגד את הכלל הבלתי כתוב שנהוג בכל ליגה מקצוענית וחובבנית כאחד, אני בטוח שיש כמה מכביסטים שלא ישנו טוב הלילה, זו חציית גבול מה שנעשה פה, ההיתממות של בן חיים מגוחכת, אם היה מחזיר את כדור החוץ הזה לסכנין אז היו קונסים אותו במכבי? הוא ביצע על דעת עצמו פעולה לא ספורטיבית של נמושה, ברק יצחקי היה נבוך אחרי שהבקיע אבל זרם עם זה, גם זהבי לא נקי, קפטן אמיתי היה מחזיר את הכדור לסכנין ונוזף בבן חיים.

אבא של ג׳ורדי מתהפך בקברו, גם ג׳ורדי בטח מתבייש, אם יש דבר כזה שנקרא קארמה אז מכבי יסיימו מקום שני ויפסידו לחיפה בגמר הגביע, זה נצחון עם כוכבית גדולה, הכתם שדבק במועדון לא שווה את התואר שאולי גם לא יגיע, קנו לעצמם עוד כמה שונאים היום הצהובים.

קארל מרקס אנד ספנסר 22 באפריל 2016

סליחה גלעד אבל אלו מילים פומפוזיות וזאת מדינת ישראל. בלי אפילו להסגיר את דעתי על המקרה אומר שהוא לא קנה ומישהו חדש ולא באמת הרחיק מישהו ממכבי. וגורדי ואבא שלו ראו הכל בכדורגל אז גם הם ישנו טוב.

Miranda Veracruz De La Hoya Cardenal 22 באפריל 2016

באמת שיותר טוב היה אם היה מבקיע שער ניצחון ביד.
זה היה יותר ספורטיבי ומתקבל יותר טוב אצל אוהדי הפועל ואצלך.

גיא זהר 22 באפריל 2016

ספר לברק בדש

ניב 22 באפריל 2016

עזוב גיא. טעויות שיפוט הן חלק מהמשחק לא?

גיא זהר 22 באפריל 2016

ברור. אתם התחלתם עם היד. רק שלא נגיע לחטיפה שחבר ההנהלה אמנון אבידן חטף מבארי

ניב 22 באפריל 2016

לי אמרו שלנדאו התחיל עם היד…
וכאוהד ארגנטינה, מארדונה קופץ ממש גבוה.

גיא זהר 22 באפריל 2016

ברנור אם כבר. שלא לדבר על המשחק ב79 בימקא. עד היום אוהדי ביתר לא סולחים לקליין.

יואב 22 באפריל 2016

81 גיא, 81

יואב 22 באפריל 2016

ב79 לקחנו שם אליפות עם גול חוקי של אף 15

גיא זהר 23 באפריל 2016

טעות של שנינו, 82. מעניין שקליין בארץ שפט הרבה פחות טוב מבמונדיאלים

the bird 22 באפריל 2016

אעלק מתהפך בקברו
יש לך את זה ביותר דמגוגי?

רני.ב 22 באפריל 2016

נניח לשניה שעלי עותמן לא באמת היה פצוע והתחזה (כדי לבזבז זמן, לעצור את שטף המשחק של מכבי, לתת להגנה לנוח וכו'). גם אז אתה חושב שמה שעשה בן חיים אינו ספורטיבי?

ילדיסקו 22 באפריל 2016

חבל גילעד ,
אני אוהב לקרוא אותך
גם כשאתה מדמם בדרך כלל מהמקלדת דיאנאיי אדום שהוא לא כוס התה שלי

יצאת חומוס צבר פג תוקף בדיוק כמו ה'פציעה' המדומה של עותמן.

תולעת 22 באפריל 2016

לא שכוכביות מטרידות אותי (כיוון שאתה אוהד הפועל אני מניחה שגם לא אותך), אבל למה להתחזות כדי לבזבז זמן נחשב בעיניך פחות כוכבית מהמהלך הזה?

אדם 22 באפריל 2016

ואם הוא היה יואצ מתחומי המגרש (כמו שהוא תכנן לעשות עד שאבקוסיס אמר לו שכב) גם אז היית אומרת שהוא מתחזה ודורשת מבן חיים לא להחזיר את הכדור?
זה שאבוקסיס אפס לא הופך את זה לתקין

תולעת 22 באפריל 2016

אם היה יוצא מתחומי המגרש ממילא אפשר לחדש את המשחק – זאת בדיוק הסיבה שהוא לא עשה את זה.

אדם 22 באפריל 2016

קשקוש, הוא בא לצאת ואבוקסיס עצר אותו. והמשחק היה מחודש כשהיו מחזירים לסכנין את הכדור, הרי על זה כל הדיבור, למה לא החזירו, לא למה חידשו.

גיל 22 באפריל 2016

וואו, גלעד הגזמת. איזה כתם יש פה כשאין כאן שבריר של אי חוקיות?

גלעד בלום 22 באפריל 2016

גיל, הרבה יותר כתם מהכוכבית שהדביקו להפועל אחרי אליפות הקיזוז כאילו שהפועל היתה צד בנושא, זה די ברור לכל מי שלא מכביסט, כולה כתם, לא נורא שיחיו עם זה אבל נמשיך להזכיר את זה כי נפגע פה משהו במהות הספורט , לא יותר אבל גם לא פחות.

גיל 22 באפריל 2016

הכתם על הכוכבית של הקיזוז הוא לא פחות מגוחך. בשני המקרים מדובר בדברים שנעשו על פי חוק. בוא אני אתן לך השוואה מהספורט בארה"ב. כשעושים האק דה הווארד זה כתם? כשק"ב מוציאים מהלך מהיר כדי לתפוס 12 שחקנים על המגרש ולקבל פנלטי זה לא כתם? הרי כאן מדובר בניצול ציני של הזמן כשברור שהיריבה רוצה להחליף שחקן. או כשהפטריוטס לפני שנה שמו נגד בולטימור פורמיישן יוצא דופן ולא נתנו להם זמן להתכונן אליו זה כתם? כל קבוצה ושחקן תחרותיים ינסו להשיג יתרון במסגרת החוקים הקיימים. כל עוד החוקים לא קובעים אסור להם, על הקבוצה השנייה להיות מוכנה לכל תרחיש ולא להסתמך על טוב הלב של היריב.

איציק 22 באפריל 2016

גלעד, טני כמוך נגעל מהמעשה, אבל מפליא אותי שאתה מגנה אותו. בכול זאת בן-חיים וזהבי זה תוצר חינוכי של הפועל שרק אחרי שהבשיל הגיע למכבי. ליצחקי עוד יש קצת מההדר הביתר"י אבל בקטנה.

מרטון 22 באפריל 2016

בן חיים הוא "תוצר חינוכי של הפועל"? בגלל 25 משחקים שהוא שיחק בשורותיה לפני שלוש שנים?

איציק 22 באפריל 2016

יש דברים שמוטמעים מהר ;)
התשובה היתה במיוחד לגלעד לכבוד הכג, וכך יש להתייחס אליה.

גלעד בלום 22 באפריל 2016

חברים, בן חיים היה צריך להחזיר את הכדור לסכנין, נקודה. אם היה מקרה הפוך הייתי מגנה את סכנין, אם הפועל היו עושים את זה הייתי מתבייש, כשאבוקסיס היה בהפועל נגעלתי ממנו לא פעם והתביישתי, שמחתי שהלך ולא רציתי שיחזור כשחזר, למרות שהיה שחקן ליגה טוב ואינטיליגנט עם הכדור.

כל השאר זה פלפולים, ברגע שקבוצה עם הכדור מוציאה אותו לחוץ היא צריכה לקבל אותו חזרה, זה מקובל בכל העולם וגם על מכבי בדרך כלל אבל כשאחד התארים בסכנה וכשאתה בפיגור אז זה פתאום לא מקובל ו״מדיניות של ההנהלה״.

יקום פה מישהו ויאמר ברצינות שאם מכבי מובילים 3-0 וזה קורה אז סכנין לא מקבלים את הכדור.

שוב הוכח שהדי אן איי המכביסטי רואנ רק נצחון מול העיניים.

וללא שום קשר צריך לשנות את החוקה ולעשות שעון עצר כמו בכדורסל כדי שבזבוזי הזמן יהיו חסרי משמעות, לפי החוקה השופט אמור להוסיף את הזמן שקבוצות מבזבזות, זה כמובן לא קורה ויש בעיה אבל אי אפשר להיתמם, כלומר אפשר אם אתה מכביסט, היה פה מעשה לא ספורטיבי, אבל אי ספורטיביות זו לא מילה גסה אצל מועדונים מסוימים.

מכבי היתה עושה את אותה פעולה אם היתה ביתרון בליגת האלופות מול צ׳לסי למשל ואם צ׳לסי לא היתה מחזירה לה את הכדור היתה נזעקת כמו שכל הלא מכביסטיםעושים עכשיו.

נכון, אני לא מסמפט מכבי אבל כשמגיע להם אני מפרגן ופירגנתי להם הרבה בשלוש השנים האחרונות, הם עשו בית ספר לליגה מבחינת ניהול ומקצוענות, אתמול זה היה רגע לא מכובד, אני מחכה לראות מכביסט אחד שיודה שהיה פה משהו לא גון, אחד!

בלייק 22 באפריל 2016

באופן עקרוני אני מסכים שזה לא היה ספורטיבי והיה עדיף להחזיר את הכדור לסכנין. עד כמה זה בלתי ספורטיבי לעומת כל שאר המקרים והדוגמאות זה כבר דיון אחר.
הבעיה שלי עם התגובה שלך (וושל אחרים) היא שאתה כורך את זה עם קביעות כמו ששוב הוכח שהדי אן איי המכביסטי רואה רק ניצחון מול העיניים. וואלה, הוכח? אמפירית? איזה די אן איי יש בכלל לבן חיים? לזהבי? לבוס?
האם זה שנגעלת מאבוקסיס הוכיח שהדי אן איי של הפועל גם לא רואה כלום חוץ מניצחון? אולי סתם די אן איי מגעיל?
דוגמאות לחוסר ספורטיביות מתרחשות כמעט כל שבוע. בדרך כלל לא רק שאין גינוי אלא אפילו תשבוחות ל"משחק הלחימה" של קבוצה שבילתה יותר על הדשא מאשר על הרגליים.

איציק 22 באפריל 2016

גלעד צודק ואתה צודק. לכולם די.אן.אי. דפוק. מה לעשות, כבר היה מי שכתב שיצר האדם רע.

גלעד בלום 22 באפריל 2016

בלייק, אז אנחנו מסכימים, שכחתי לציין שהתגובה שלי לא נכתבה אחרי מחקר מדעי אמפירי אלא אחרי 43 שנים של צפיה במכביזם ( יש דבר כזה בהחלט והוא משותף לסל, רגל, יד ועף ).

יש במכבי דורסנות שמתחילה באוהדים ומחלחלת להנהלה וזה מה שהפך אותם למועדון ההישגי ביותר בישראל, לטוב ולרע.

זה כיף לחוות כאוהד מכבי וסיוט כאחד שמתחרה מול מכבי, הם לא סתם מועדון, אתמול זה בא לידי ביטוי בעיניי בצורה די ברורה, בן חיים ביצע באופן אינסטינקטיבי את רצון המכביזם- נצחון בכל מחיר אפילו אם נעברה עבירה אתית מסוימת ( זה חוקי מה שהוא עשה, זה ברור, רק שזה לא הגון ולא ג׳נטלמני )

אין לי בעיה עם זה, זה לא חדש לי, רק אני לא מבין מה העליהום על אלה שאומרים את המובן מאליו- בן חיים יצא נקניק.

לו אני מיטש הייתי מוכר את בן חיים בסוף העונה, הנזק התדמיתי שהוא גורם למכבי גדול מעוד תואר, דווקא בתקופת אבי נמני כמאמן הייתם עם טיפה יותר קלאס, הוא תמיד דאג לפרגן ליריבים אחרי הפסדים, היה מאמן עם קלאס למרות הכוחניות שלו כשחקן, אני לא בטוח שאם זה לא היה בן חיים הכדור לא היה מוחזר לסכנין

שלו 22 באפריל 2016

לא מתגעגע לנימני.
לא נותן עיצות למיץ'.

גיסנו 22 באפריל 2016

הפכת את זה כמו הדיוני פוליטיקה פה, רק שחור ולבן. מי שלא מזדעזע עמוקות ורץ לביתו של טב"ח עם לפידים הוא בזיון שיש להוציאו להורג.

אני ועוד אחרים אמרנו כבר שהמהלך היה מכוער אבל וואלה – סכנין הרוויחו את זה ביושר.כששחקני מכבי יתרסקו על פארש באותה תדירות דבר איתי שוב.

ואם השופט היה חושב שזה לא ראוי ו/או שעותמאן זקוק לטיפול – אז שיעצור את המשחק או יחזיר לסכנין. יפת כבר הראה בדרבי שזה אפשרי.

סטיב 22 באפריל 2016

אולי כי זה לא בזוי?
אבל כנראה שבשנה שהפועל וחיפה מבזבזות נגדנו זמן מדקות ראשונות משל היו אליצור ארגזים אלו התגובות.
תמשיכו להתבוסס בתסכול שלכם,לבזבז זמן ולשחק כדי לא להפסיד.
לא יאמן שספורטאי מצדיק את הבזיון הזה של בזבוזים הצגות וכל שאר המחלות האלו.
ואחולי בריאות למר עותמן..

יואב 22 באפריל 2016

גלעד,
שברת שיאי צביעות ודמגוגיה. הפעם באמת. אולי גם הרצל חוזה המדינה עושה חרקירי? מה קרה למשנתך המפורסמת- אחד אפס ביד, ונבדל?
שחרר אותנו בחייך.
ואל תתעסק במתים, לא כאלה שלא ראוי שאתה תכתוב עליהם בהקשרים כאלה.
מביך ונמוך בעלק מסווה של אובייקטיביות. פחחח

גלעד בלום 22 באפריל 2016

יואב חג שמח, לא מבין מה צבוע פה?

אם תבחן את כל המקרים שבהם במשחק כדורגל רשמי בכל ליגה , בכל מדינה, כששחקן מסוים הוציא כדור לחוץ בכוונה הרי שבתשעים ותשע פסיק תשע תשע אחוזים מהמקרים הקבוצה השניה החזירה לה את הכדור.

מכבי תל אביב בחרה להיות ב0.01 של המקרים, חוקי? כן, אבל זה כמעט ולא קורה.

כל הפלפולים של סכנין הבקיעו בנבדל, נפסל גול חוקי, לא ניתן אדום לקנדים לא רלבנטיים כי מדובר בטעויות שיפוט אוביקטיביות, פה בן חיים עשה מעשה נבלה במודע, נמאס לי כבר להסביר את זה, מה צבוע פה?

יואב 22 באפריל 2016

מכבי נוהגת ככה בכל משחק.
הצביעות המיוחסת היא לאוהד שמקדש טעויות שיפוט כאידיאולוגיה. אז מה גיל לנדאו בעיניך? גיבור או נבל? האם מעשהו חמור יותר? מי מתהפך בקברו לאחר היד שלו?
וכל ההתיחסות הדרמטית שלך לא מכבדת. בטח לא איזכורו של יוהאן ז"ל.
אתה בטח לא יודע שלפני חודש, בש נהגה כך מול סכנין. לא הובקע שער. אז? הסטטיסטיקה שלך כבר התנפצה לרסיסים.
אם הוא הוציא לחוץ על מנת לזכות ביתרון, אז זה נלקח ממנו. אגב, מתח שריר. סיים תשעים דקות כמו נינג'ה.
חג שמח גלעד

יואב 22 באפריל 2016

https://youtu.be/97I5ty-wvwA
דקה 131 וארבעים שניות

יואב 22 באפריל 2016

שעה, שלושים ואחד ןארבעים שניות. לפני חודש((:
גיא זוהר, מומלץ גם לך לצפות..

יואב 22 באפריל 2016

נ.ב
ניחוש מי בועט לחוץ???
פאקינג ג'וק

בלייק 22 באפריל 2016

מה עם ניחוש לגבי מי שידר… האמת שמעניין לשמוע עכשיו את הגינויים הזהים בחומרתם כלפי הפועל באר שבע, ובמיוחד על הדי.אן.איי של האוהדים שלה.

גלעד בלום 22 באפריל 2016

יואב, אם הייתי רואה הייתי מגנה, את בן חיים ראיתי אז גיניתי, לנדאו עשה משהו אינסטינקטיבי , לא הייתי מלמד את בני לעשות זאת, בן חיים גם עשה משהו לא בסדר, לא שומע גינוי שלך

בלייק 22 באפריל 2016

ועכשיו שראית, מה אתה חושב על מועדון הפועל ב"ש ועל הקהל שלו? מה אתה חושב על ההבדל בסיקור התקשורתי?

גלעד בלום 22 באפריל 2016

בלייק, יואב, אתם רציניים? זה לא דומה בכלל, במקרה הזה של באר שבע הכדור אצלם ושחקן של סכנין שוכב על הדשא, השחקן לא נפגע בראש ואין סיבה שבש לא ימשיכו במהלך, שחקן סכנין הרחיק ליציע כדור שלא היה בשליטתו ובינתיים השחקן ה״פצוע״ קם, לא היתה סיבה דבש יחזירו את הכדור לסכנין כי הוא לא היה בשליטתה.

במקרה של בן חיים שחקן של סכנין בשליטה מלאה בכדור ובועט אותו החוצה כדי לקבל טיפול, במצב כזה נהוג להחזיר את הכדור ליריבה, מכבי לא עשתה את זה וכתוצאה מכך תפסה את סכנין לא מוכנה להתקפה ( חלק משחקני סכנין עצרו לשניה או שתיים כי חשבו לתומם שמכבי תחזיר את הכדור ) וכתוצאה מכך נמצא שחקן חפשי בפינה ונכבש הגול, חוקי? לגמרי, ספורטיבי? לא, ולא יעזור שתגידו שהוא ביים את הפציעה, יכול להיות שיש לשחקן מתיחה קלה שזקוקה לטיפול של דקה, קצת ספריי או מסאז מהיר מהמעסה והוא חוזר למשחק, זה לגיטימי בדקה ה-25.

לא שכנעתם אותי

יואב 22 באפריל 2016

עותמן בשליטה מלאה על הכדור לאחר שזכה בו בצורה נקיה. אין לו שום סיבה לבעוט ליציע כמו שבעט.

יואב 22 באפריל 2016

אגב, שחקני סכנין לא עצרו כלל והיו מוכנים בעמדות למכבי. הם פשוט ספגו והעולם השתגע. זה הכל.

גיא זהר 23 באפריל 2016

קודם כל לא תקין. דבר שני יש הבדל מסוים שגלעד הצביע עליו מבחינת מוכנות הגנה, חידוש המשחק המהיר וכו. המקרה הרבה פחות מובהק. וכן גם לשורה התחתונה יש משמעות. מעבר לגאווה הגדולה אחרי במעשה בלתי ספורטיבי. ואם אתם רוצים לבכות על התקשורת, לבריאות. לא מתאים לחזק להיות גם הבכיין. תעזבו, תתעלמו.

-גיסנו- 24 באפריל 2016

בתור אוהד של מי שרבים מגדירים כ"קבוצה הטובה ביותר במדינה" שהגיב כאן יותר מאוהדי מכבי עצמם, לא נראה לי שאתה במקום של להטיף על "החזק המתבכיין".
הרי אם הקבוצה שלך לא הייתה מודחת יום קודם לכן בבושת פנים לא היית משחית כ"כ הרבה זמן בתגובות של הדיונים פה.
ולשאלתך מה זה אומר עלי שאני משחית פה כ"כ הרבה זמן – אלה דיונים על הקבוצה שאני אוהד.

יואב 22 באפריל 2016

גלעד,
אה?!
מה גילי עשה? פעמיים יד ובאמצע פאול. מאד אינסטנקטיבי זה היה. מאד.
דעתי לא נוחה משער השיויון של מכבי. דעתי לא נוחה מכל כך הרבה שערוריות שיפוט אתמול לרעת מכבי. דעתי לא נוחה מעותמן ואבוקסיס.
דעתי נוחה מהתוצאה המשקפת מאד של המשחק(אפילו מחמיאה לסכנין).

גלעד בלום 24 באפריל 2016

יואב, זה שדעתך לא נוחה משער השוויון זה כבר שיפור אדיר ואתה מהבודדים שאומרים את זה פה, מה הקשר לטעויות השיפוט שקרו לפני זה? למה 2-3 טעויות שיפוט שבמקרה הלכו נגד מכבי הופכות לשערוריה? אתה טוען השופט אוהד סכנין ועשה בכוונה? אם תספור את כל טעויות השיפוט שנעשו במשחקי מכבי אז נעשו יותר טעויות לטובתכם, האמן לי (ואם נוסיף את טעויות השיפוט במשחקי מכבי סל אז בכלל אתם בפלוס אדיר).

לפי ההגיון שלך אם השופט אישר גול באופסייד (דבר שקורה לא מעט) אז לבן חיים יש הצדקה מוסרית להיות לא ספורטיבי? מה אשם השחקן שכבש באופסייד?? הוא לא עשה משהו לא הגון (להיות באופסייד זה לא דבר בלתי מוסרי), השופט פשוט טעה (יותר נכון הקוון).

זה הגיון מעוות, כל מה שאוהדי מכבי היו צריכים לעשות זה לומר- בן חיים סרח ולא מייצג את רוח מכבי, ואז היינו יורדים מכם, אני לא טוען שצריך להפסיק לאהוד את מכבי ושמגיע למכבי לרדת ליגה, רק שמישהו במועדון יתנצל בפני סכנין, לא היה קורה אסון אם מישהו במכבי היה מוציא הודעה שבן חיים היה צריך להחזיר את הכדור.

-גיסנו- 24 באפריל 2016

מה שיפה בכל הדיון הזה שכל אבירי הצדק הספורטיבי כמוך מהללים בזבוזי זמן, פציעות מדומות (היו לפחות 2 כאלה עוד לפני המקרה של עותמאן), מאמן שאומר לשחקן שלו לא להעז לקבל את הטיפול מחוץ לתחומי המגרש, מאמן שנכנס לתחומי המגרש לתקוף שחקן יריב (בעצם גם הצדקתם בחירוף נפש אוהד שפרץ למגרש לתקוף שחקן יריב אז על מה אני מתפלא)….כל זה לא מפריע לאבירי הספורטיביות, אבל המהלך של טל בן חיים היה פגיעה נוראית וכתם שחור לעולמי עד….

בכללי אני משתדל להיות אדם מתחשב ומודע לסביבתו הפיזית הקרובה. אבל הרבה פעמים בדרך מהעבודה, ברכב או על אופניים, אני נוהג/רוכב כמו מניאק במודע. למה? כי מתישהו נמאס לי להתחשב בכל הקקות שחתוכים מימין, הגונבים בפקק על פס לבן, הפונים שמאלה לרוחב 3 נתיבים מבלי לאותת כי נזכרו ברגע האחרון. זה כמובן לצד חבריהם ההולכים על שביל האופניים, המוליכים כלב שנשארים בצד אחד של המדרכה ונותנים לרצועה להמתח לכל רוחבה, על 4 חברים + אמא עם עגלת תינוק שהולכים ביחד לרוחב כל השביל ולא מוכנים לזוז מילימטר כדי לתת לך לעבור…..
כמו שמתישהו תפסיק להרגיש אמפתיה ורחמים כלפי הנרקומן שמבקש ממך כמה שקלים לאוכל, אבל לא מוכן שתקנה לו סנדביץ'. הוא רוצה את הכסף.

אז טל בן חיים התנהג כמניאק במודע. ואם השופט היה חושב שהמקרה כ"כ נורא אז היה יכול לעצור את המהלך בכל שלב ולאפשר טיפול בעותמאן, במידה ואכן נפגע בצורה כה קשה. כמו שאם אני נוהג כמו מניאק יש מצב ששוטר יעצור אותי. התופעות שהביאו את בן חיים להתנהג כמו מניאק חמורות הרבה יותר ברמה הספורטיבית, ואני לא מדבר בכלל על טעויות השיפוט, אבל כשזה נגד מכבי אתם מקבלים את זה בשוויון נפש.

אתם תמיד מספרים איך הגלגל מסתובב ומי שלמעלה עוד ייפול ולהיפך. אם תחזרו להיות יום אחד למעלה וקבוצות יביימו פציעות נגדכם במקום שאתם אלו שיצטרכו לעשות את זה, תזכרו טוב טוב את הדיונים האלה.
וכל עוד אתם מגינים בחירוף נפש על המהלכים של סכנין ואבוקסיס, כדאי שלא תתלוננו יותר על כמה הכדורגל הישראלי איטי וכמה השופטים לא נותנים לשחק.

בני 25 באפריל 2016

אבירי הספורטיביות, ממש העלבת אותנו, אדון טרול משעמם.

אלברט 22 באפריל 2016

במידה ומבזבזים זמן (שחקן נשכב על הדשא, וכו') אין צורך לעצור משחק. אבל אם הכדור כבר יוצא החוצה – לטפל בו.
לכן מה שמכבי עשו מסריח לטעמי.

זו לא סוגיה מהותית ברמת המאקרו. מה שמהותי זה איך לתמרץ שחקנים לא לבזבז זמן.
לדוגמא כל שחקן שנפצע – 2 דקות בחוץ.
לדוגמא – מזכירות עם שעון עצר כמו בכדורסל.

לאוהדי כדורגל בזבוזי זמן זו תופעה מזעזעת – שוער מושך זמן, שחקנים נשכבים על הדשא כאילו פגע בהם ברק, הליכה לדגל הקרן. כל מי שראה משחקים רבים בליגה הלאומית בישראל מכיר זאת היטב.

אני חושב שהיום בו לקבוצה אין תמריץ להבקיע שער יסתיים בעתיד הקרוב. ישאלו חוקים מכדורסל – שעון התקפה, חצי, משהו שגורם לזה שאחזקת של קבוצה בכדור תסתיים בניסיון להגיע לרחבת היריב.

ניב 22 באפריל 2016

אני די בטוח שכששחקן בחוץ זווקא חוזרים לשחק.
הסוגיה היחידה היא האם המעשה הנכון היה להחזיר כדור (שזה הנוהג).
אני מציע לאנשים לחזור למהלך, לראות שמה שהשחקן עשה זה לנסות לזכות ביתרון לא ספורטיבי מעצם זה שהוא היה מכוסה (ניתן לכדור לצאת החוצה, מכבי יחזירו ונתחיל התקפה ממקום אחר).
מעניין אותי מה היה קורה לדעתכם אם מכבי לא היו עושים את המהלך הזה, האם לדעתכם המסגור של המשחק היה טעויות השיפוט נגד מכבי? או הניצחון הסופר דופר הירואי? מה לדעתכם היה קורה אם מכבי היו מנצחים אחרי שהטעויות נעשו לטובתה? האם יש דוגמאות כאלה מהעבר הרחוק? האם היה קונצנזוס שטעויות הן חלק מהמשחק? או שהשופטים של מכבי?
אגב, מה היה קורה אם לקבוצה שלא החזירה כדור היו קוראים נגיד פיינורד ולמקופחת הפועל פתח תקווה? זה גם היה עושה רעש?

גיא זהר 22 באפריל 2016

אז בוא נחזיר אותך בדיוק שנתיים אחורה. חצי גמר גביע ב"ש ק"ש. דקה 85. 1:1. חן דילמוני עושה ספרינט לרחבה של ב"ש ונפצע מעבר לקו החוץ. מה עושה החוצפן , מתגלגל פנימה למגרש. מה עושה יפת האדיוט, עוצר את המשחק לאפשר טיפול בו ואפילו לא שולף לו צהוב. אותו דילמוני מבשל כעבור שתי דקות את שער הניצחון. מילה לא נשמעה על זה. בעיניי שלא בצדק.

ניב 22 באפריל 2016

נו ומה הטענה שלך?
שבגלל זה צריך לעצור את המשחק?
אז למה לפנות שחקנים פצועים באלונקות? להפך שירוצו עם צילייה, ומיטת טיפולים ושיעניקו טיפול במקום הפגיעה. מסוכן להזיז פצוע טראומה אתה יודעת

yaron 22 באפריל 2016

אז מה אתה בעצם אומר?
שהיה צריך לשלוף לו צהוב ולגלגל אותו בחזרה החוצה?
אני מסכים :-)

משה 22 באפריל 2016

https://youtu.be/UPxRtKTM2AU
מצא את ההבדלים, קבוצה בסטנדרטים אירופיים עלק.

קארל מרקס אנד ספנסר 22 באפריל 2016

אתה מבין כמה כל הסיפורים הללו דפוקים כשדי -קאניו או אבוקסיס הופכים לרגע אחד לשגרירי הספורט ההגון. באמת עסק ביש

משה 22 באפריל 2016

אצל די קאניו זה היה לאורך כל הקריירה. תפריד בין ההזדהות שלו כפאשיסט לספורטיביות שלו. הסיפור מסריח רק מצד אחד, הצד של מכבי.

קארל מרקס אנד ספנסר 22 באפריל 2016

מה פתאום ספורטיביות מלאה? תזכר מה הוא עשה בדרבי של גלאזגו. שחקן נקי (פציעות) הוא לא היה אף פעם, אבל באמת זוכרים לו את האקט שהעלית.

רואה כל פגע 22 באפריל 2016

אתה באמת לא רואה את ההבדלים?
למשל, ההבדל בין שוער שבאמת נפגע מהיתקלות די קשה עם שחקן אחר באמצע מהלך בעצימות גבוהה ושומט בגלל זה כדור באזור מסוכן (מה שהוא בחיים לא היה עושה אם לא היה נפגע באופן חמור), לשחקן שקצת נתפסה לו הרגל והחליט שעכשיו (כשהקבוצה שלו ביתרון, שניה לפני שלוקחים לו את הכדור, ו..בדיוק מטר מקו החוץ) מתאים לו לקבל טיפול, ועוד בתוך תחומי המגרש?
אחרי זה בוכים על החוסר מקצוענות של הכדורגל הישראלי. פשוט בדיחה.

אלי 22 באפריל 2016

יש גם מקרים הפוכים בסטנדרטים אירופאים (בלי עלק):
https://youtu.be/Q46IhhO1aWo?t=27

יואב 22 באפריל 2016

אויש תנוח אירופאי שאתה

עידו 22 באפריל 2016

אפשר שתהיה דעה לכאן או לכאן. אולי באמת מהלך לא ספורטיבי וכל זה.
אבל ההיסחפות ואובדן העשתונות כאילו זו פעם ראשונה שזה קורה היא כל כך מוגזמת…הם קיבלו גול כשיש שחקן אחד פצוע, מה הביג דיל? ב"ש כבשה אחד כזה, בית"ר כבשה עונה שעברה ככה..מה כל כך חריג פה?
אם כבר אז ההיפך. עותמאן כבר היה בחוץ בעצמו, למה מכבי צריכה לעצור?
חוץ מזה – קארמה:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3333373,00.html

גיא זהר 22 באפריל 2016

שוב, יש הבדל בין שחקן שנשכב כשהמשחק רץ לבין שחקן שנשכב כשהכדור בחוץ אחרי שהוציא ביוזמתו. סורי, אני לא נתקלתי בדבר כזה.

שלו 22 באפריל 2016

השחקן היה על הרגלים.
אם אני לא טועה אבוקסיס היה זה שעבר בין שחקני בית שאן במשחק השרוכים.

גיא זהר 22 באפריל 2016

גם אם היה על הרגליים סימן שפצוע, זו כבר סמנטיקה.

בלייק 22 באפריל 2016

בעונה שעברה, מכבי נגד בית"ר, דקה 90: איגייבור נפצע, מעיף את הכדור החוצה ומתידב על הדשא. בית"ר לא מחכה, אצילי משווה ל- 1:1. תיקו שעוזר לק"ש וב"ש להישאר קרובים למקום הראשון. מוזר, אבל אחרי המשחק לאף אחד לא אכפת. איזה כיף כשמכבי מפסידה נקודות!
מה שמכבי עשו אתמול היה לא ספורטיבי, התגובות בתקשורת וגם כאן הן לא הגונות ומונעות מאינטרס.

ניב 22 באפריל 2016

ובעיקר משלהבות, אני מציע לכולם (בתקשורת, לא כאן) לנסות להתחיל להרגיע את האווירה, יש השבוע משחק בסכנין, מקום שליו בסך הכל. כשאמירות כמו נשבור לך את הרגליים באות מגורם במערכת שיכול להיכנס לאזור חדרי ההלבשה…
הדבר האחרון שצריך זאת אווירה משלוהבת.
אוי ואבוי אם זה יתפרש כרישיון לאלימות במשחק הקרוב, על ומחוץ לדשא.

ניב 22 באפריל 2016

אגב פגיעת ראש כן? לעומת פגיעה בשריר החשק.
פגיעת ראש,
פגיעת ראש…
פגיעת פאקינג ראש..
באמת מקרה מקביל, או בעצם ממש לא. בעצם מקרה דומה למה שאתה הבאת זה נגיד זה?
https://www.youtube.com/watch?v=Phr5pMi8Lwg

גיא זהר 22 באפריל 2016

הסתכלתי על התקציר, אכן איגיבור היה על הדשא אבל אני רואה כדור חי במשחק ושחקן של מכבי מאבד אותו לשחקני בית"ר מקרה שונה.

בלייק 22 באפריל 2016

איגייבור מנסה להעיף את הכדור לחוץ. א ז אתה אומר שאם בן חיים היה מצליח לגנוב את הכדור של עותמאן לפני החוץ, זה היה ההבדל בין המקרים?
ברור שאלה לא מקרים זהים, גם לא זהות הנפגעים (או הפוגעים). בעיני התגובות הקיצוניות הן בגלל הסיבה השניה ולא הראשונה.

גיא זהר 22 באפריל 2016

תסתכל טוב. איגיבור בכלל לא חלק מהמהלך, שוכב על הדשא. המשחק משוחק והכדור מגיע לשחקן של מכבי שבמקום להעיף אותו לחוץ בועט דרדלה שמגיעה לשחקן של ביתר. אם הייתי יודע להעלות הייתי מעלה

בלייק 22 באפריל 2016

תסתכל על כל המהלך בשידור המלא. המהלך מתחיל עם כדור אצל איגייבור שמנסה להעיף אותו החוצה כדי לקבל טיפול,.

גיא זהר 22 באפריל 2016

אחפש. בכל מקרה, לשחקן של מכבי היתה הזדמנות להעיף והמשיך במהלך, כשהמשחק חי והיריבים מנצלים יתרון, סבבה. כשהמשחק מת לא ספורטיבי.

בלייק 22 באפריל 2016

זאת כבר סמנטיקה, מהסוג שמעצבן את כולם היום לגבי התגובות של מכבי לאירוע מאתמול.
כדור בשליטה מלאה של איגייבור, הוא מעיף את הכדור במכוון כדי לקבל טיפול, היריב לא מחזיר את הכדור או או עוצר את המשחק ומשווה. אז בגלל שהיה שחקן של מכבי שלא שם לב, זה עושה את המהלך כשר? ונניח שאתה צודק, זה לא שווה חצי מהגינוי שמכבי קבלה ומקבלת היום? רבע? לא דיברו על זה בכלל, כי אז היה כיף שזה משאיר מרוץ אליפות חי יותר. אתמול, מכבי הגדולה עשתה אתזה לסכנין הקטנה, אז זה כבר שיאים חדשים של גועל וחוסר ספורטיביות. זה כל הסיפור.

אדם 22 באפריל 2016

בלייק, לא הסתכלתי אבל כרגיל אתה מתעלם ממה שגיא כותב. אם לשחקן מכבי הייתה הזדמנות להעיף והוא לא הצליח איך הטענה שלך שאיגייבור ניסה להעיף ולא הצליח רלוונטית? אתה מתעלם בכוונה או סתם כל כך להוט להצדיק את הנקודה שלך שאתה לא מסוגל לראות חצי מטר קדימה?
זה היה מגעיל ואי אפשר להצדיק את זה, מה שעצוב שאף אחד בצד שלכם לא מוכן להודות שזה היה מגעיל וזה כבר באמת מזכיר דיוני שמאל ימין וכדומה.

בלייק 22 באפריל 2016

אדם – לפי התגובה שלך לא ראית את הקטע המלא, כנראה גם לא את המקוצר.
כתבתי שמכבי עשו מעשה לא ספורטיבי. זה לא מספיק לך? אני חייב להשתמש בסמנטיקה של איש האתיקה והפרסומת לספורטיביות ("מגעיל") כדי שתהיה מרוצה? אז כנראה שלא תהיה מרוצה, זכותך.
אצל פרנקו קראתי שבהפועל לא מתנהגים יותר טוב, פשוט לא אכפת לכם להיות לא ספורטיביים, אז מוזר שכל כך קל לכם להטיף מוסר ולהצטדק.
בכל אופן, מכבי התנהגה בחוסר ספורטיביות אבל לא ברמה כזאת חריגה שמצדיקה את העליהום, כולל תגובותהזויותבדה באזר.נתתי דוגמה דומה ומאוד טריה, שממחישה שכשמהלך כזה הוא נגד מכבי לא שומעים על זה כלום, לגיטימי. כשזהקורה במכבי זה כבר בושה, מגעיל, הלכה המדינה וקרויף מתהפך בקברו. בעיני זה הסיפור.

אדם 22 באפריל 2016

קודם כל, כתבתי שלא צפיתי. עכשיו הסתכלתי ואני לא מצליח להבין את הטענה שלך, המקרים לא סימטריים. מכבי ממשיכה לשחק, למה שבית״ר תוציא את הכדור? אין קשר בין המקרים, הכדור לא היה בחוץ, קבוצה לא וויתרה על פוזשן.

בלייק 22 באפריל 2016

אתה מתעקש לדבר מבורות. תצפה בסרטון המלא על ההתקפה הזאת ותבין קצת יותר על מה אני מדבר, גם אם זה לא ישנה את דעתך.

אדם 22 באפריל 2016

חיפשתי את המשחק המלא ומשום מה זה היחידי שלא קיים. שים קישור אם יש לך (או שגם אתה מדבר מהזכרון)…

אדם 22 באפריל 2016

הסתכלתי 5 פעמים ואני עדיין לא מצליח להחליט אם הוא ניסה להעיף או ניסה למסור וכשראה שהכדור הלך לאיבוד התיישב. אני נוטה לאופציה השנייה אבל אתה כנראה תטען שזה בגלל שאני אוהד הפועל. יתרה מזו, מכבי העבירה שלוש מסירות ואחת לא מדויקת מהרגע שהוא נפצע כביכול עד שהכדור חזר לבית״ר, אבל שיהיה…

בלייק 22 באפריל 2016

תקרא מה שכתבתי לגיא. ברור שהמקרים לא זהים לחלוטין, גם ברור שמכבי לא מנסה ולא צריכה עוד שער.
אם אתה מניח שזחקני מכבי ראו ולא הוציאו אז זאת המחשה שככה מכבי מתנהגים, אפילו ביתרון 1:0 בתוספת זמן.
אם אתה מניח שהם לא שמו לב, אז זה מצדיק את חוסר הספורטיביותשל בית"ר? זה מה שמצדיק כביכול את שיא הגועל?

בלייק 22 באפריל 2016

ואני אחזור על עמדתי ששני המקרים לא היוו התנהגות ספורטיבית. ההבדל הגדול הוא בעליהום ובהעמסת כל הסטריאוטיפים על מכבי והקהל, לא חשוב מאיזה ענף.

גיא זהר 23 באפריל 2016

אני מצטער יש הבדל משמעותי בין המקרים. אם איגיבור היה מעיף החוצה את הכדור ומתיישב אז אפשר היה להשוות. כאן הכדור נשאר במשחק ולכן חי.

עידו 22 באפריל 2016

הפואנטה היא פשוטה – זה אולי לא בסדר, אבל הדרמה סביב זה סופר מוגזמת. עכברי כדורגל ימצאו לך עכשיו אלפי דוגמאות דומות על גבול הזהות של מקרי עבר. רק פה העלינו כמה. לפעמים אתה בצד הפוגע, לפעמים בצד הנפגע. כמו טעויות שיפוט, גם טעויות בשיקול הדעת של הקבוצות קיימות. קורה.
לנפח את זה כמו שניפחו בשידור אתמול זה ביזיון. שגיא כהן הזדעזע מזה אבל איומים על שבירת רגליים היו "ילדותיים". זה אובדן עשתונות.
גם האמירות של "לדעת להפסיד" הזויות לדעתי, כי אם מסתכלים בסקופ הרחב של המשחק סכנין הובילה פעמיים וקיבלה מתנות מהשופט בלי סוף – ועדיין לא ניצחה.

גיא זהר 22 באפריל 2016

כבר נמאס להגיד שיש הבדל בין זה ששחקן פצוע או "פצוע" והמשחק פעיל לבין זה שהכדור לא בשדה המשחק והקבוצה שקיבלה אותו במתנה עוד מנצלת את זה להבקעת גול. זה הכי לא ספורטיבי.

עידו 22 באפריל 2016

לא בכל המקרים המשחק היה חי. אולי בדוגמאות האלה כן, אני בטוח שיש כאלה שלא.
זה באמת היה לא ספורטיבי. לא "הכי לא ספורטיבי". סתם לא ספורטיבי, כמו הרבה לא ספורטיביים אחרים שיש.
זה נופח מעבר לכל פרופורציות.

yaron 22 באפריל 2016

זה בדיוק ההסבר ללמה הבושה היא של סכנין.
אם היה שחקן פצוע (באמת פצוע) באמצע המגרש שלא יכול ללכת (ולקבל מסירה, להשתלט עליה ולבעוט החוצה) אז הייתי מבין, אבל זה??? תעשו לי טובה…

גיא זהר 22 באפריל 2016

מה הקשר. שחקן סימן שהוא פצוע ובעט את הכדור בעיטה קלה החוצה, הוא צריך להתנהג כאילו ירו בו? או בפעם הבאה לבעוט ליציע ואז השופט יעצור את המשחק? ברור שסכנין לא בסדר. כמו שאמר בזמנו שימי ריגר כשהרחיקו את אולסי ושלכטר שאולסי נתן לו אגרוף, זה בגלל שהראש של שלכטר פגש את האגרוף. טיפת מודעות עצמית.

yaron 22 באפריל 2016

לא, הוא צריך לדלג החוצה ולקבל טיפול

גיא זהר 22 באפריל 2016

הכל סבבה. בעט החוצה את הכדור כי היה בקרבתו. מה שעשה אחר כך לא רלוונטי. מה שרלוונטי שמכבי היו צריכים להחזיר כדור שהגיע אליהם במתנה. ככה מקובל.

רועי 22 באפריל 2016

לא מתנה ולא בבלת, בן חיים לחץ את עותמן ואולי היה חוטף לו את הגדור.
להציג את המקרה כפי שאתה מציג אותו, כאילו שחקן סתם החליט לגלגל את הכדור החוצה, ובן חיים במקרה היה באזור וחידש את המשחק זו גניבת דעת.

קפטן קוקי 22 באפריל 2016

הערך ה"מקודש" פה הוא שהמשחק צריך להימשך. עלי עותמאן, אם נפצע באמת ומטרתו היתה לבקש טיפול, היה צריך לצאת מתחומי המגרש ולהיות מטופל שם אם כוונתו היא לא לעצור את המשחק ולהאט אותו כשהקבוצה שלו ביתרון. זה גם היה מאוד פשוט לעשות את זה, מכיוון שממילא הוא היה ממש על קו החוץ כשסימן ש"נפצע".
מאחר שלא עשה את זה, ויותר מזה – המאמן שלו, שמהווה סמן מוסרי וקבע שמכבי מגעילה את הכדורגל סימן לו ליפול על הדשא בתחומי המגרש – אני חייב לקבוע שמבחינתי הוא ניסה להאט את המשחק, לבטל את היתרון המקצועי של מכבי תל אביב ולפגוע באוהדי הכדורגל ששותפים להצגה. אגב, עותמאן לא השתלט על הכדור, הוא אפילו לא ניסה. הוא פשוט רצה שהכדור יצא החוצה כי התרגל שככה בכדורגל הישראלי מקבלים קצת ספריי ועוד כמה דקות להתארגן על עצמך.
לכן, מבחינתי, אין מה לדבר על ספורטיביות ובטח לא על "מוסר". קבוצה א' פעלה בדרך לא ספורטיבית (בספורט מנסים לנצח על המגרש) וקבוצה ב' גמלה לה על כך.
אני מבין שזה מרגיז את מי שנפגע מהמהלך, או את ה"אובייקטיביים" שמתבוננים מהצד וחרדים לערכי הספורט, אבל כולם יכולים להגיד שזה מגעיל עד פסח הבא. זה ממש לא מעניין.
ואת ההשוואות לאנגליה אפשר לשמור לעידן שבו שחקני הכדורגל בישראל יהיו מחויבים לספורט ולפייר פליי כמו בפרמייר ליג.

רני.ב 22 באפריל 2016

אז מבחינתך , במצב בו שחקן מתחזה כפצוע ומוציא את הכדור החוצה הקבוצה השניה חייבת להחזיר את הכדור?

yaron 22 באפריל 2016

לא הבנת, רק אם זאת מכבי :-)

יריב ס. 22 באפריל 2016

אתה רוצה לחדש משחק מהר? אין בעיה, תוציא מהר כדור חוץ ותעביר אותו לסכנין ותאלץ אותה לשחק.
כולם מדברים על זה שהוא לא חיכה ולא על גניבת הפוזישן.
עד היום לא שנאתי את הצהובים (אוהד כפר סבא). שונא אתכם על שעודדתי את סכנין ואבוקסיס. איכס…

יואלזיניו 22 באפריל 2016

יריב מחד אתה לגמרי צודק. הוציאו בכוונה, תחזירו להם.
מצד שני אתה עוד יותר צודק. גניבת פוזישן. פוזישן אחד מתוך מאות. זה הכל ולא מעבר.

ניב 22 באפריל 2016

ואני שונא אותך על זה שאתה שונא אותי על זה שאתה מתרץ את האהבה שלך לסכנין ואבוקסיס במשהו שהוא כביכול בגללי.
יותר מזה אני שונא אותך על זה שאתה רומז כאילו לא לגיטימי לאהוב את סכנין ואבוקסיס

שלו 22 באפריל 2016

כדאי לשים לב שהכדור סה"כ בורח לעלי עותמן הוא לא מוציא אותו,
כשטב"ח מחזיר אותו למגרש עלי עותמן לא על הרצפה ולא ציקלומט.
הוא עומד ליד אבוקסיס שאומר לו תשכב תשכב.
דרך אגב חצי מטר מהחוץ.
אם הוא היה פצוע באמת הוא יכול היה לקבל טיפול,
כל השאר בילבולי מוח.
לא מכביזם ולא אידיאולוגיה.
מכבי לחצה, אחרי הגול שקיבלה (ד"א משלושה שחקנים מנבדל של מטר).
וסכנין רצתה להרגיע את המשחק.

השאר עיתונות לא במיטבה.

גיא זהר 22 באפריל 2016

החלק הראשון פשוט לא נכון. הוא לא עוזב את הכדור כי לא הגיע אליו אלא בועט בנגיעה קלה החוצה ומרים את היד. גם אם לא נשכב מן הראוי לעצור את המשחק. ומה קשור הגול באופסייד לעניין הזה

yaron 22 באפריל 2016

נו??? אז זה עוד יותר מסביר כמה הוא "פצוע"

גיא זהר 22 באפריל 2016

שוב, מה הקשר? סימן שפצוע ובעט החוצה אז הוא פצוע. הכדור מחוץ לשדה המשחק, תעצור, במיוחד שקיבלת אותו במתנה.

ניב 22 באפריל 2016

למה לעצור? השחקן בחוץ..
גיא למה מוציאים שחקן פצוע החוצה?
רמז: בכדי לאפשר את חידוש המשחק.
הדבר האחרון שיש פה הוא דיון על עצם העניין (במידה ודיון כזה אכן רצוי בכלל).
מדברים פה על מה היה קודם, על מה היה אחרי, על מה עשה המאמן, על מה עשה השחקן, על מה היה במשחקים קודמים, על מצבים היפוטתיים. על מה מרגישים לגבי מה שעשה אותו אחד של עשה. על מה צריך לעשות לקבוצה שעשתה מה שעשתה.
על מה שחקן שהיום בקבוצה אחרה עשה כשהוא שיחק בקבוצה שעשתה וכו' וכו' כיד הדמיון.
על מה לא מדברים" על זה שלא מדברים על הדבר עצמו.

yaron 22 באפריל 2016

רמזים לא יעזרו :-)

ניב 22 באפריל 2016

אחרה? באמת כתבתי את זה..

אדם 22 באפריל 2016

כמו שכתבו כאן, אתה רוצה לחדש, תחזיר את הכדור. עד כדי כך פשוט אבל כנראה שאתם כל כך להוטים מזה שמעזים לבקר אתכם שאתם לא מסוגלים לעכל את המקרה. רק תודו שזה היה מגעיל, זה הכל, אף אחד לא מבקש את הראש שלכם או משחק חוזר.

ניב 22 באפריל 2016

לא קראת הכל כנראה.
במה לא האשימו את מכבי..
אגב, אני מניח שאתה מסכים איתי שלא הוגן ששחקן שמזהה שהוא במצב בעייתי יתחזה ויוציא את הכדור החוצה נכון?
בסוף אדם, כל אחד מגיב מהפוזיציה שלו,
מכבי בעדה, כל היתר נגדה.
המקרה פה הוא בסך הכל תירוץ.

אדם 22 באפריל 2016

שאלה – האם זה לגיטימי לעשות מעשה לא ספורטיבי בתגובה למעשה שכזה? אני טוען שלא. ד״א, לדעתי את המעשה הלא ספורטיבי של עותמאן כביכול עשה אבוקסיס כי לי זה נראה שעותמאן היה בדרך החוצה מהמגרש. באמת, זה לא קשה להודות שהיה פה מעשה דוחה, זה פשוט מדהים שאתם לא מסוגלים.. אני לא יוצא להגן על סכנין ואבוקסיס, כי זה שהוא סימן לו לשכב זה גם דוחה, אבל בחייאת, אתם פשוט לא מסוגלים להסתכל על עצמכם.

ניב 22 באפריל 2016

זה לא יפה, לא חורג מזה.
גרוע פי מיליון העליהום, ההכללות, הקביעה שאנחנו לא יכולים להתסכל על עצמנו.
אכתוב שוב, אוהדי מכבי כותבים מפוזיציה, גם כל היתר (אפילו אוהדי הפועל אבירי הביקרות העצמית).
האירוע הזה במנותק היה – שחקן מוציא כדור לחוץ (לדעתי ואני מניח שגם לדעת בן חיים אגב) בגלל שהרגיש שהוא במצב בעייתי. שחקן מוציא בניגוד למוסכמות חברתיות (ובניגוד גמור למה שעותמאן קיווה) כדור חוץ מקום להחזיר את הכדור ליריב.
זהו פה זה נגמר.
מכבי כבשו.
הגיהנום פרץ.
קחו את המגן והחרב ותצטרפו למתקפה/מגננה.

אדם 22 באפריל 2016

שאלה, כמה פעמים שחקן נמצא במצב בעייתי ולא מוציא את הכדור לחוץ? כנראה שכל שחקן כמה מאות פעמים במהלך עונת כדורגל. אז למה דווקא במקרה הזה להניח שזו הסיבה? יתרה מזו, הוא היה בדרך מחוץ למגרש מה שאומר שיותר סביר שהוא הרגיש משהו ורצה טיפול. זה שהמאמן המנוול שלו סימן לו להישכב זה מה שגורם לכם להניח הנחות שתומכות בגרסא שלכם.

עופר כהן 22 באפריל 2016

גיא, אתה חושב ככה אחרי הילוך חוזר, טל בן חיים (השטן עלי אדמות הרי) חשב שהיה איבוד כדור. לא תרחיש אפשרי?
שחקנים ישראלים לא יודעים להשתלט על כדור?
quite a shoker is'nt it?

גיא זהר 22 באפריל 2016

אין קשר לשום רמז. אם השחקן חשב שברח הכדור יש מאמן שיבין שהיה ניצול בלתי ספורטיבי דל המצב. אם כל המערכת על אוהדיה לא מבינה שהיא נהנתה מיתרון לא הוגן, יהיו סיבותיו אשר יהיו, לבריאות.

רועי 22 באפריל 2016

אני רק שאלה לכל המתלהמים כאן, קחו אוויר דקה ותשאלו את עצמכם את השאלה הפשוטה הבאה:
אם סכנין בפיגור 1-0, האם עותמן מוותר בקלות כזו על הכדור ומסמן לפציעה, ואובקסיס מסמן לו לשכב על הדשא בתוך המגרש ?
ברגע שטענו לעצמכם בכנות, כל הויכוח הזה מיותר.

גיא זהר 22 באפריל 2016

קודם כל תסתכל על ההילוך החוזר. הוא לא ויתר אלא בעט אותו קלות החוצה. יש הבדל. דבר שני מה זה חשוב. אנחנו לא בוחני לב וכליות.לא רק שבן חיים לא החזיר את הכדור לקבוצה שהוציאה אלא שניצל את המצב וחידש את המשחק מהר. ושוב לא מדברים על שחקן שנשכב בזמן שהמשחק רץ.

רועי 22 באפריל 2016

נפלא, אז כל שחקן הגנה שהחולץ ילחץ אותו וירגיש שהקבוצה שלו בבעיה פשוט יבעט את הכדור החוצה ויסמן על הרגל שלו.
אני בטוח שאתה מאוד תהנה מצפיה במשחקים כאלה.
ספורטיביות טהורה.

גיא זהר 22 באפריל 2016

וששחקנים מבזבזים זמן זה מהנה, ששחקן הולך לדגל הקרן זה כיף. אם שחקן מוציא כדור החוצה בתואנת פציעה צריך לקבל זאת. אתה רוצה להתמודד עם זה, יש דרכים שהעלו כאן.

yaron 22 באפריל 2016

אם שחקן מוציא כדור בזמן ש ח ב ר שלו פצוע ולא מסוגל לקום, לא אם שחקן "פצוע" מוציא בעצמו כדור תוך כדי משחק ואז מחליט להישכב על הדשא מטר מהקו.

אחד מהעם 22 באפריל 2016

אם שחקן מוציא בגלל פציעה כשלוחצים אותו ואין לו לאן למסור אז שילך לעזאזל.

רועי 22 באפריל 2016

באמת גיא, ההיתממות שלך כאן קצת מביכה.
תסריט כזה: ב"ש בפיגור שער, חייבת תיקו, דקה 90, יושבת על הקבוצה היריבה, כל השחקנים 20 מטר מהשער, שחקן של היריבה נלחץ ע"י בוזגלו, בועט את הכדור החוצה ומסמן על הרגל. מה אתה מצפה שיקרה ?
תענה בכנות בבקשה.

גיא זהר 22 באפריל 2016

שיחזירו את הכדור עם כל הכאב. מבחינתי שישנו את החוקים או שצוות השיפוט יעכב חזרה של שחקן מתחזה, לגמרי בסמכותו

אריאל גרייזס 22 באפריל 2016

תשאל את עצמך את זה – אם מכבי ביתרון 1-0, היא גם ממשיכה לשחק? הטיעון הזה עובד לשני הכיוונים והוא בתכלס חסר ערך. יש ספורטיביות ויש חוסר ספורטיביות. להחזיר כדור לקבוצה שהוציאה אותו בכוונה החוצה זה הבסיס של הספורטיביות. זהו, כל השאר זה תירוצים

רועי 22 באפריל 2016

אם מכבי מובילה 0-1 לסכנין אין סיבה למשוך זמן.

אחד מהעם 22 באפריל 2016

הוא הוציא את הכדור אחרי שראה שאין לו לאן למסור וגם אז היה נראה שיותר ברח לו…

גיסנו 22 באפריל 2016

קבוצות כבר המשיכו לשחק כששחקן של מכבי נשכב על הדשא בלי עבירה.
מכבי עצמה כמעט תמיד ממשיכה לשחק כששחקן שלה נשאר על הדשא תוך כדי משחק ולא מעיפה ישירות לחוץ.

משה 22 באפריל 2016

http://www.arsenal.com/news/news-archive/ars-ne-wenger-offers-fa-cup-rematch
אם ג׳ורדי רוצה לייצר מועדון אירופי הנה רעיון אחרי שהיום המועדון שלו התנהג כמו עולם שלישי.

עופר כהן 22 באפריל 2016

ארסן וונגר ספורטיבי? כמה שנים שהוא מבזבז כישרון שם לעשרות אם לא למאות שחקנים!
מחרב את הכדורגל האנגלי ממש ;)

תולעת 22 באפריל 2016

מצטערת שג'ורדי איכזב אותך אחרי כל השנים שינקת תרבות ספורטיבית עילאית ורק בן-חיים בא והרס הכל

משה 22 באפריל 2016

תולעת,
אתם הטוענים לכתר הישות העליונה שמעלה את הסטנדרטים. אם אתם לבנטינים קטנים כמו כולנו אין לנו ויכוח.

אביטל 22 באפריל 2016

פתאום כולם פה בבאזר אוהדי כפר סבא בכלל ששונאים רק את מכבי סל אבל עד היום לא שנאו את מכבי רגל, ואז פתאום ברגע אחד של איבוד עשתונות( של עמיחי שפיגלר) הם נגעלו ומהיום והלאה לכן ישנאו גם את מכבי רגל. אוי אוי אוי.

Give me a brake

יריב ס. 22 באפריל 2016

אוהדי ליברפול, כפר סבא וסיקסרס. מגיעה לנו קצת אמפטיה

ניב 22 באפריל 2016

אני דווקא מסמפט אתכם, אני שונא רק את כפר סבא סל, אם כל הצרות בעולם.

גיא זהר 22 באפריל 2016

למה ככה, ניצחו את קרית אתא, אולי יעשו לנו את העבודה

ניב 22 באפריל 2016

נו, ענית לעצמך..

גיא זהר 22 באפריל 2016

בחייך, תעבירו עוד שנה-שנתיים בליגת העל. אולי תחזירו את זלינבבא. ברור שעדיפה באר שבע.

ניב 22 באפריל 2016

חחח

אחד מהעם 22 באפריל 2016

עד אתמול שנאתי רק את סכנין סל…

yaron 22 באפריל 2016

גדול :-)
מהיום אני שונא את כפר סבא בגלל כל האוהדיםנהצבועים שלה… חחח

קארל מרקס אנד ספנסר 22 באפריל 2016

לאף אחד אין ניקיונות של פסח על הראש?

דרור בר-נור 22 באפריל 2016

לכול המצקצים , אוהדי מכבי ישנו טוב בלילה.
טב"ח טעה בשיקול הדעת הספורטיבי , להגנתו נאמר שזה לא הצד החזק שלו , אבל יש לו רגל ימין חזקה, איזה גול מנצח.
בוס נהג כעו"ד שמגן על הלקוח החף מפשע שלו כשנצמד לחוקה , אבל הוא מנהל משחק מעולה בתקווה שישאר גם שנה הבאה.
השופט טעה 1 – פסילת שער חוקי למכבי.
השופט טעה 2 – אישור שער מנבדל של 3 שחקנים במרחק של מטר מקו ההגנה.
השופט טעה 3 – יכל לעצור לפני הוצעת החוץ.

היום שאבוקסיס מתלונן על חוסר ספורטיביות , זה באמת עוד לא ראינו ,לא שכחנו אותך כשחקן יוסי.

בסיכום סכנין הפסידו את המשחק לא בגלל השער הראשון של מכבי שהוא חוקי למהדרין.
אלה בגלל שהם היו פחות טובים , הם הובילו פעמים והפסידו לקבוצה יותר טובה.

גיא זהר 22 באפריל 2016

חחח. מתאים לך הניק הזה למי שזוכר את השער ביד.

פץ 22 באפריל 2016

הסברי הבדיעבד הפתטיים של אוהדי מכבי מעידים על רקב המועדון יותר מהמעשה עצמו. באמת הגיע הזמן שכולם יחזרו לתעב את מכבי ת"א כמו בשנות ה- 90 הטובות…

ניב 22 באפריל 2016

לגמרי! קבוצה מבחילה, הבעיה מספר אחת של הכדורגל הישראלי. לפני גורמים עבריינים, לפני אלימות בספורט, לפני הלנת משכורות.
מעיד על "רקב" של מועדון.
בהחלט.

yaron 22 באפריל 2016

לדעתי הם הבעיה מספר אחד בארץ, לא רק בכדורגל הישראלי, לפני אלימות בכלל, יוקר המחיה, מחירי הדירות והמצב הבטחוני…

רועי 22 באפריל 2016

אוקיי, אז יש לנו איכס, יש לנו איכסה, יש לנו נבלה, יש לנו גועל נפש ויש לנו רקב.
עוד מילים בומבסטיות ונפוחות מישהו ?

ילדיסקו 22 באפריל 2016

קשקשני כל העולם התאחדו ממש
ואבוקסיס הוא הרי אחד מ ל'ו הצדיקים.

yaron 22 באפריל 2016

ביקשת קיבלת :-)
תגובת הנהלת סכנין:
"רוחות הטינופת ממשיכות לפעפע בסמי עופר והטל של הבוקר נודף ומכתים בגועל את מסלול הספורט הישראלי. הקטע של טל בן חיים מביש את מסכי המדיה ומן הראוי למחוק אותו מן המשחק כי הוא מביש את ההורים בפני ילדיהם בזמן הצפייה והוא עלול להטעות שחקנים של ליגות נמוכות ושל נוער ונערים, דבר אשר יהווה משקולת אשר מושכת למטה את הכדורגל הישראלי. כאשר הגועל מקדש את המטרה, המטרה נגועה בטינופת, כנזם זהב באף חזיר, כך הוא אותו שער גנוב וכך ייחרט בהיסטוריה של הכדורגל המקומי. דרך אויל, ישר בעיניו".

עופר כהן 22 באפריל 2016

פץ תמשיך אל תפסיק אתה עושה לכולנו טוב על הנשמה

ילדיסקו 22 באפריל 2016

שכחת את האות ו'ו באמצע הכינוי שלך

פץ 22 באפריל 2016

ילדיסקו מדבר אתי על כינויים… ומה קשור בכלל אבוקסיס? לך תמרוט את השערות שלך בביצים כי גם אבוקסיס מורט

אחד מהעם 22 באפריל 2016

בתור אוהד בית"ר (ושונא מכבי וכפר סבא סל) אני מסכים עם הטור ויותר מזה, כשראיתי את המשחק הייתי בטוח שעותמאן מוציא את הכדור כדי לא להסתבך.

עופר כהן 22 באפריל 2016

מבחינה טכנית, גם אם לא היה פצוע לא היה משתלט על הכדור. מצב הרגליים שלו לא אפשר לו שליטה מינימלית בכדור.
כל מי ששיחק בשכונה יודע את זה.

קארל מרקס אנד ספנסר 22 באפריל 2016

תודו, לא מתחשק לכם לפעמים להתחזות כאן ליואב או שלו או גיסנו ולכתב שזה היה מהלך איכסה לא ספורטיבי או אולי להתחזות למובי או גיא זהר או גלעד בלום ולכתוב שזה היה מהלך צודק ונכון ובכלל מי זה אבוקסיס שידבר? רק אני כזה דפוק???

ניב 22 באפריל 2016

זה לא ספורטיבי

קארל מרקס אנד ספנסר 22 באפריל 2016

האשימו את הכדורגל הישראלי בהרבה דברים. לא בספורטיביות יתר.

אחד מהעם 22 באפריל 2016

כנראה שרק אתה…

yaron 22 באפריל 2016

והיה לנו גם כדורגל…
לשחק עם פרץ במקום אלברמן ועוד ב-4-3-3 ???
ההגנה חזרה לימים הכי גרועים שלה בתחילת העונה…

גיסנו 22 באפריל 2016

זה לא רק פרץ שדווקא היה סביר.
האיטיות של קרלוס, גם אם נתן כמה חילוצים יפים, והחולשה הכללית של ריקן, היו המוקד לחורים כי סכנין ויתרה כמעט לגמרי על מרכז המגרש.
מזל שאפשר להכריז על מכבי כאויבת האנושות, ככה לא צריך לדבר על החילופים המבריקים של פיטר בוס.

עופר כהן 22 באפריל 2016

גיסנו- מסכים לגבי ריקן ומחדד את הנקודה:
קרלוס משחק בלם בנטייה שמאלה, טעות של ריקן ומוגרבי נופל על קרלוס. השטויות של ריקן באגף שמאל מעמיסות על קרלוס.
ותנחש את מי צמד הגאונים האשימו? מאוד קשה להיות אוהד מכבי בלי דה באזר ואיה שורק….קשה קשה ;)
חילופים גאוניים כתמיד!

גיא זהר 22 באפריל 2016

למדתי שפיקח לא נופל לבורות שחכם נכנס אליהם. מי שעולה במערך נכון, לא צריך חילופים גאוניים

ניב 22 באפריל 2016

נכון, טעה בהצבה.
אבל בלבלת את הפתגם, לא נורא.

גיא זהר 22 באפריל 2016

חחח. חשבתי ככה

yaron 22 באפריל 2016

חחח… גדול :-)
לדעתי עם אלברמן בהרכב חצי מזה לא היה קורה.
פרץ לא מספיק טוב לעמדה הזאת בהרכב כזה התקפי במשחקי עונה ובאירופה.
בגביע הטוטו כן, בעוד כמה שנים אולי (הלוואי) אבל כרגע לא.

גיסנו 22 באפריל 2016

לפחות הוא לא משנה את השיטה יותר מדי פעמים עד שהשחקנים מתלוננים שזה מבלבל.

בוס הוא כידוע המאמן הראשון בתולדות הכדורגל שראה שמשחק מתפתח שונה ממה שדמיין ואז עשה חילוף עם שינוי טקטי, ועל כן אין ספק שהוא מאמן טיפש.

אני מבין שנכנסת לפה במוד קרבי כי כואב שמכבי בגמר וב"ש לא, אבל כשמדברים על כדורגל נטו אתה לרוב מגיב לעניין, והתגובה הזו עם כל הכבוד מעט דבילית

yaron 22 באפריל 2016

נכון, אבל להושיב את אלברמן ולעלות עם פרץ במשחק on the money זה על סף שינוי שיטה

עופר כהן 22 באפריל 2016

אלברמן וסה כנראה קיבלו מנוחה. שחקן צעיר זה משהו שחייב דקות ולקיחת סיכונים, בראייה כלל עונתית זה היה סיכון לגיטימי לחלוטין.

yaron 22 באפריל 2016

לדעתי לא בחצי גמר ולא כשאתה משחק בהרכב כ"כ התקפי.

ניב 22 באפריל 2016

שאלה לדור בלוך..
תכל'ס זה רק קליק בייט כל הפוסט הזה נכון?

אריק י. 22 באפריל 2016

עצה ידידותית שלי לפטר בוס ולג'ורדי: ביום שני, לא לפתוח עם טל בן חיים ועם זהבי. להכניס אותם רק במחצית, שחקני סכנין מאוד חמים עכשיו והמשחק גם ישוחק בדוחא, ולדעתי יש חשש גדול שהם יגמרו לאחד מהשניים האלה את העונה. פשוט להמתין קצת עד שהרוחות ירגעו ושהלהבות יונמכו.

ניב 22 באפריל 2016

הצעה טובה.
ואולי אם נגביר עוד את הלהבות אז אפשר יהיה לבקש שבמטותא מכבי לא תופיע ותקבל טכני, כי עדיף טכני מהרוגים.
ומסכנין אי אפשר לבקש עכשיו לנהוג באיפוק, כולם כל כך פגועים ומבינים את סכנין שקופחו קשות על ידי מכבי הנבלות האלה*.
* עד אתמול קבוצה אהודה ביותר בקרב אוהדי הכדורגל הנייטרליים (אוקסימורון) שלא כדוגמאת אחותה מהכדורסל הבת זוג של זה מבית המשפט לתעבורה.

ילדיסקו 22 באפריל 2016

ואיך הלך לנו האוהד המאוכזב בוזגלו משהו . עד לנפאל שמעו את ליבו נשבר מאכזבה

בקוצר רוח לשמוע את תגובת הסיגריה המהלכת

עידו 22 באפריל 2016

וזה ספורטיבי?

ניב 22 באפריל 2016

הכי ספורטיבי.
מכבי פגעו ברגשותיהם הקולקטיביים של האוהדים הבלתי תלויים ועל כן תתלה בככיר העיר.
עין תחת עין, שן תחת שן.

יהודה 22 באפריל 2016

אני שונא כדורגל . שונא . פאקינג שער חוקי נפסל שער לא חוקי נהיה חוקי פנדל לא נשרק ועדיין כל הסיפור זה קבוצה שהוציאה כדור מחוץ כשהשחקן נתן לו לצאת החוצה – ולא הוא לא היה פצוע וזה לא שהשער פשוט היה באחד על שוער בלי אף שחקן באיזור.
וכל התגובות פה הא טעות שיפוט זה סבבה אנחנו מכירים זה לא
מה נסגר איתכם אוהדי כדורגל איך אתם מסוגלים לראות ככה משחקים מוכרעים בטעויות של שופט ולא תגידו משחק פעם ב כל משחק יש טעות
וכבר לאף אחד לא אכפת שאף פעם לא ברור אם זה עבירה לצהוב או אדום או סתם שריקה הכל סוביקטיבי לשופט שאין סיכוי שיוכל לראות טוב כשחצי מהפעמים הוא רחוק קילומטר מהמקרה
לא מבין מי מסוגל לראות כדורגל
פאקינג הזיה

עופר כהן 22 באפריל 2016

עזוב במקום שאנשים יפתחו תעיינים ויבינו שחציית הקו האדום פה הייתה של הנהלת סכנין, התקשורת ואבוקסיס, ולא של קבוצה שעושה ככה כבר 4 שנים. עותמאן פצוע 3 דקות? היה צריך לצאת לקבל טיפול 3 דקות.

the bird 22 באפריל 2016

תודה דור על הפוסט
לדעתי ברגע שאבוקסיס סימן לו
לשכב בתוך המגרש
כל הטיעונים יכולים להיזרק לפח
אם היה פצוע באמת היה נשכב בחוץ .
סוף הסיפור נקודה.
כל המצקצקים הם שונאי מכבי
אחלה תוצאה זו 3-2 בשנים האחרונות (;

עופר כהן 22 באפריל 2016

אצטדיון סמי עופר, הכי רועש ומחשמל בארץ, ותחשבו מנקודת המבט של טב"ח: עותמאן מתקשה להשתלט על כדור, הוא לא יודע מה עותמאן סימן לספסל, זה הצופה יודע בגלל שדרי פאקינג קווים. הוא גם לא יכול לשמוע את עלי עותמאן מסמן לספסל משהו! העובדה ששחקן פצוע נשאר בתוך תחומי המגרש כדי לעצור אותו זוהי החוסר ספורטיביות! ומכבי לא מעודדת חוסר ספורטיביות. אם המשחק היה נעצר מכבי הפסידה התקפה מהירה מאוד נדירה. אבוקסיס שמסתכל על המגרש בניגוד לעותמאן רואה את זה ומסמן לו לשכב, גיבור משחק השרוכים.
תתביישו לכם! עד שבאה קבוצה ונלחמת במתחזים ובמבזבזי הזמן ישר יוצאים מפרופורציות. מגיע לאנשים כדורגל ישראלי מחורבן!

גיסנו 22 באפריל 2016

1) כן, הרגשתי לא בנוח עם הפעולה של בן חיים. ועבר לי די מהר כשנזכרתי במי ובמה מדובר, ובזה שב 5 הדקות שבין הגול מאופסייד לגול השוויון עוד 2 שחקנים של סכנין הספיקו "להפצע" בדיוק עד לרגע שהאלונקה הגיעה אליהם.

2) אוי לצדקנות, אין פה אחד שהקבוצה שלו לא נהנתה ממעשה לא ספורטיבי כזה או אחר בשלב מסויים, ואין פה אחד שלא יצדיק את הקבוצה שלו כשזה קורה. יפה גם שהתחזות לפציעה נחשבת פתאום לספורטיבית לעומת מעשה העוולה של בן חיים שעליו יש להרחיקו לצמיתות בתוספת 70 מלקות.

3) דרבי אחרון. הכדור אצל הרוש, ורטה נופל לדשא בכאבי "תופת" והרוש בועט החוצה. כמובן שורטה קם כאיילה שלוחה מיד כשהאלונקה מגיעה. מכבי לא מחזירה כדור, השופט עוצר את המשחק ומחזיר כדור להפועל. ככה שלשופט אתמול כן היה מה לעשות וזה לא "בן חיים שלא אפשר לו". כנראה השופט הסתכל לכוון השחקן ש"נפצע" וראה אותו רץ ללא שמץ של מתיחה – ולכן לא ראה סיבה לעצור את המשחק.

4) מכירים את הילד שצעק "זאב זאב", נכון? כשטל בן חיים מוכשל ברחבה ולא מקבל שריקה, אנחנו אומרים ובצדק שמגיע לו – כי הוא צולל לא מעט. אז על אותו משקל מגיע לעותאמן, חלאיילה ואבוקסיס שגם השחקנים וגם השופט לא יאמינו לעותמאן שהוא באמת נפצע במהלך הזה.

5) זה נחמד להביא דוגמאות ספורדיות של מקרי הגינות כמו של די קאניו ופאולר שקורים פעם אחת וכולם זוכרים. את 5000 המקרים הלא ספורטיביים שקורים על כל מקרה יפה שכזה אף אחד לא זוכר פשוט כי זה לא מיוחד.

קפטן קוקי 22 באפריל 2016

+1

תולעת 22 באפריל 2016

שחקן מתחזה לפצוע כדי לעצור את המשחק – ספורטיבי
שחקנים מבזבזים זמן – ספורטיבי
מאמן מקלל שחקן (וגם נכנס לשדה המגרש תוך כדי מהלך) – ספורטיבי
חברי הנהלה מאיימים במחצית על שחקן שישברו לו את הרגליים (ובמשך המחצית השנייה השחקנים מחפשים הזדמנות) – ספורטיבי

רק טל בן-חיים הוא הבעיה לא רק של הכדורגל הישראלי אלא של התרבות הישראלית ובכלל של המדינה

גיא זהר 22 באפריל 2016

שחקן מורחק שמסמן לחברים שלו לרדת מהמשחק – אירופאי שחקן ומאמן שוערים שמסמנים לקהל להכנס למגרש – אירופאי. מנהל מקצועי ושחקן שיורדים מהיציע למגרש – אירופאי.

the bird 22 באפריל 2016

שחקן שעומד ליד הכדור בכל בעיטה נייחת של היריבה -ספורטיבי
שחקן שמדבר בזלזול כלפיי השופט עם תנועות ידיים רק בגלל שהוא קפטן -ספורטיבי
נשיאת מועדון שולחת מכתב לארגון השופטים כי בא לה -ספורטיבי
שנמשיך בפינג פונג
איזה ניצחון 3-2 אחלה תוצאה (;

גיא זהר 22 באפריל 2016

לגבי המכתב – לא תקין. לגבי השאר, לא אוהב, בהחלט לגיטימי וחלק מהכללים המקובלים. לא להחזיר כדור – לא ספורטיבי. איומים של חברי הנהלה – יש הוכחות להעניש בחומרה. מי שמדליף דברים שנאמרים בלהט האחריות גם עליו לחימום אווירה. כניסה לשדה המשחק שווה עונש וזה מה שקרה. בכלל לא באותו מישור

בלייק 22 באפריל 2016

באמת גיא, קבעת שקרלוס ואובארוב קראו לקהל של מכבי לרדת לדשא? על סמך מה? וידאת שזה לא היה למאבטחים? ברכות לתחקירנים.

the bird 22 באפריל 2016

רק למען הסדר הטוב
להפריע לבעיטת עונשין בפחות מ9 מטר
דינה צהוב
לקפטן הזה מגיע 10 צהובים במשחק

רועי 22 באפריל 2016

מי סימן לרדת מהמגרש ?

עופר כהן 22 באפריל 2016

עזוב רועי, אילו שמועות שהפיצו אוהדי ואנשי הפועל, גיא זוהר הוא מגיב רציני ושקול בדה באזר. יירד לו קצת ואז הוא יבין שהוא מדבר שטויות.

גיא זהר 22 באפריל 2016

עופר, זהבי לא סימן לחברים שלו לרדת מהמגרש? פייר, מבין אותו ולכן גם לא הייתי מתרגש מהדברים שאיה התרגשה. בלהט המשחק מתרחשים דברים לא ראויים. אני כן מתבאס מפנאטיות של אוהדים שמגינים על המעשים של הקבוצה שלהם בכל מצב.

תולעת 22 באפריל 2016

לא מתרגשת מזה.
שחקני כדורגל מרמים משקרים מתחזים מבזבזים זמן מתנהגים באלימות כלפי השופט היריבים והאוהדים – אין שחקן שלא עושה את זה וכל שחקן עושה את זה כדי לנצח. זה המחיר של ספורט מקצועני.

גיסנו 22 באפריל 2016

צריך לשים פה שוב את הקליפ מהולנד שבו אוהד תקף שחקן, השחקן הגיב והורחק ואז מאמן הקבוצה הורה לכולם לרדת מהמגרש? ואח"כ הקבוצה זוכתה מאשמה, האדום בוטל וכו'? או שהולנד לא נחשב מספיק אירופה, ומה הם מבינים בכלל בכדורגל.

עופר כהן 22 באפריל 2016

גיא- אתם מאשים? תביא הוכחה

גיא זהר 22 באפריל 2016

הוא מסמן בידיים לשחקנים לרדת. אולי אחפש אחכ. ואומר שוב, מבין אותו האמוציות השתלטו עליו

עופר כהן 22 באפריל 2016

אה חשבתי שאתה מההזויים שממציאים שקרלוס ואובארוב סימנו לקהל לפרוץ למגרש.
אני מסכים לחלוטין שזהבי סימן לשחקנים לרדת, זה ביטחונית מאוד הגיוני, היו שם אמוציות מטורפות וקהלה יכול היה לחולל שם אסון.

בלייק 22 באפריל 2016

האמת שזה בדיוק מה שהוא כתב למעלה. הסיפור מאתמול הוציא הרבה שדים חבויים.

תולעת 22 באפריל 2016

ענייני

אדם 22 באפריל 2016

גם שלך מאוד ענייני.
אף אחד מאוהד מכבי לא מודה שזה היה מגעיל ולא ספורטיבי. ברגע שתודו בזה נוכל להמשיך להתדיין על המקרים האחרים, אבל אתם לא מסוגלים. עצוב.

ניב 22 באפריל 2016

לא אתה תודה קודם!
פיפי קקה.

תולעת 22 באפריל 2016

קודם תגנה את העובדה שהפועל לא שילמה לעובדיה משכורות אחר כך נדבר

אדם 22 באפריל 2016

מה זה קשור לדיון שיש כאן עכשיו תגידו לי? עולה טענה האם זה מגעיל מה שבן חיים עשה או לא והתשובה של אוהדי מכבי היא או: השופט טעה או הוא הוציא כי לחצו אותו או סכנין גם לא ספורטיביים. אבל וויתרתי, די, חג שמח.

ניב 22 באפריל 2016

דבר ראשון חג שמח אדם (מכל הלב).
למה זה הדיון בדיוק אגב? למה למכבי אין זכות לטעון שסכנין עשו משהו לא ספורטיבי?
למה מגיע להם פרס (כדור חוזר במיקום נוח)?

אדם 22 באפריל 2016

יש זכות, אבל לא בתור טיעון ללמה המעשה שלכם הוא בסדר. יש זכות, אבל לא בתור מגננה של למה אתם מדברים עלינו ולא עליהם. למען האמת, לי הכי הפריע שהמאמן והקפטן שלכם לא התנצלו.

תולעת 22 באפריל 2016

מה קשורים האירועים שהביא גיא זהר למשחק אתמול? ועוד תחת ההגדרה "אירופאי"? קשורים כמו משכורות חודש מרץ לאיצטדיון של 800 מיליון ש"ח.

בלייק 22 באפריל 2016

אדם אתה מטעה בכוונה או טועה בתמימות?
כתבתי קודם שזה לא היה ספורטיבי (ולא הייתי היחיד), וחזרתי על זה בתגובה ישירה לך. אבל אתה רצית שאני אכתוב שזה היה מגעיל (100 פעמים יספיק?).
אז עכשיו, כשבקשתך מולאה ונמצא אוהד מכבי שאומר שזה לא ספורטיבי, אתה מסכים לסייע לנו להתדיין על הדברים האחרים?

גיסנו 22 באפריל 2016

ועל אותו משקל: אף אחד מאוהדי היריבות לא מודה שמה שעותמאן ואבוקסיס עשו לא ספורטיבי. תתחיל מזה ונדבר

אדם 22 באפריל 2016

מסכים רק על מה שאבוקסיס עשה, על מה שעותמאן עשה אני לא סגור. והאמת שכתבתי פה לפחות פעמיים שמה שאבוקסיס עשה זה דוחה באותה המידה.

גיסנו 22 באפריל 2016

אה אז זה בסדר, אבל כשמישהו אומר אותו דבר על המעשה של בן חיים זה איום ונורא ופשע נגד האנושות.

גיא זהר 22 באפריל 2016

ברור שלא. כמו שכל הדברים שאת הבאת לא.

תולעת 22 באפריל 2016

חשבתי שהדיון הוא על ספורטיביות במשחק הכדורגל בכלל ובמשחק חצי הגמר של אמש בפרט

מאנו 22 באפריל 2016

מדהימה אותי הגמישות האינטלקטואלית והמוסרית של מכבי ת"א ואוהדיה. איזו צביעות, איזו יומרנות…
"פילוסופיה" עלאק…
זה כל כך קל – שחקן מוציא את הכדור החוצה כאשר הוא ברגליו וברגלי קבוצתו. הקבוצה השנייה מוציאה את החוץ לכיוון הקבוצה ששחקנה הוציא את הכדור החוצה, וממשיכים. כל השאר – גניבת דעת פאתטית.

קפטן קוקי 22 באפריל 2016

הידיעה החדשותית על הפרידה של אלרואי כהן ואשתו מזכירה לי משהו בהקשר של ספורטיביות ובזבוזי זמן.
פעם, כשק"ש עוד היתה קבוצה קטנה ואלרואי המקצוען עוד שיחק בשורותיה, במשחק בבלומפילד הוא היה הקפטן של בזבוזי הזמן והתחזויות לשופט.
לקראת השליש האחרון של המשחק ק"ש הוציא כדור החוצה בגלל פציעה. השופט עצר את המשחק ואלרואי (שלא היה קשור לפציעה) הבין שהוא עומד להיות מוחלף.
בזמן שהשחקן על הדשא מקבל את מנת ספריי החשק שתעזור לו להתאושש ולמלא את תפקידו (ליפול שוב, כנראה) אלרואי שלנו (שהיה במרכז המגרש) החל לרוץ עד לפינה הרחוקה כדי שכשיורם השלט שמסמן שתורו לצאת, הוא יהיה בנקודה הרחוקה ביותר שאפשר וכך ירוויח עוד זמן.
בנקודה הזאת אמרתי שהוא לא ספורטאי והוא בחיים גם לא יהיה ספורטאי.

טל 12 22 באפריל 2016

אני לא מסכים לגבי מדיניות.אני חושב שהנוהג הספורטיבי לעצור משחק הוא יפה,אבל לא בכל מקרה הוא מתאים,אם זה אני מסכים.לא בכל מקרה צריך לעצור את המשחק,זה נכון. זה לא היה ספורטיבי ומצד שני גם לא נורא.גם אם טל בן חיים טעה,לא בכל מקרה צריך לבצע את הנוהג הזה של עצירת המשחק.

אם קבוצה בדרך להתקפה מתפרצת ובדיוק שחקן נופל,תופס את הרגל,צריך לעצור? אולי הוא נפל בכוונה? חלוץ רודף אחרי בלם עם כדור ללחוץ אותו ליד השער והבלם נופל מחזיק את השריר( אפשר להניח שזו מתיחה בשריר) האם החלוץ צריך לעצור את המשחק או לנצל את ההזדמנות שהוא זכה בכדור מול השוער לבד?

אנדר 23 באפריל 2016

מעולה! תודה על הטור הזה

Comments closed