למה גרין כל כך חשוב או מדוע ג"ס תנצח את משחק 6

משחק מספר 5 נתן את התשובה האולטימטיבית למה דריימונד גרין הוא אולי השחקן החשוב ביותר של ג"ס והיא מחולקת לשני חלקים:

הגנה: בלי גרין משחק ההגנה של ג"ס לא יכול לעשות את החילופים האוטומטיים וכך פעם אחר פעם השחקן שאזילי, בוגוט (שיהיה בריא האוסטרלי הענק הזה) או ורז'או שומרים עליו יוצא לפיק אנד רול ומשחרר את לברון וקיירי למספיק זמן כדי לעלות לזריקה או להיכנס לסל בלי שלג"ס יש יכולת לעשות חילוף, וזאת מבלי להזכיר את העובדה שהוא סתם שחקן ההגנה השני הכי טוב בקבוצה ואחד מה-10 הטובים בליגה.

התקפה: משחק ההתקפה של ג"ס מבוסס, אולי יותר מכל דבר אחר, על כך שקארי מהווה איום מכל טווח שאחרי עיגול האמצע, ולכן ברגע שהוא עובר אותו, אחד הפתרונות של ההגנות בליגה הוא לשלוח עליו שמירה כפולה, הבעיה היא שבצד השני מחכה גרין שיכול לקלוע ל-3, להיכנס לסל, לקבל החלטות ברמה של מחשב ולמסור ברמה של סטוקטון ולכן כשהוא מקבל את הכדור ב-4 על 3 וזה מה שקורה בפועל, זה כמעט תמיד נגמר ב-2 או 3 נקודות. בלעדיו, קליבלנד הרבתה לעלות לשמירה כפולה והצליחה להקשות מאוד על ג"ס.

אני אומר אולי הכי חשוב כי התשובה היא מורכבת, מדובר פה על תנאים הכרחיים אך לא מספיקים, היכולת של קארי וקליי בהתקפה מעצימה את היכולת של גרין ומשתמשת בה כדי לעשות את הקסמים שהספלאש עושים, ואותו הדבר נכון איגודלה, ליבינגסטון, בארנס (עם כל מה שנאמר ג"ס הייתה יכולה לנצח את המשחק אם היה לו משחק קליעה ולו סביר, העובדה שהוא לא פגע בכלום אפשרה לקליבלנד לתקוע לחלוטין את המשחק של ג"ס כמעט כמו ההיעדרות של גרין) ותומפסון בהגנה.

לאור כל זה, אני סבור שבמשחק מספר 6 הסדר יחזור לכנו והאולם בקליבלנד יחזור להיות האולם שבו חוגגים אליפויות.

קבוצות שאינן מקליבלנד זאת אומרת.

וזה חשוב, כדי שכולם ידעו שקליבלנד ניצחה משחק 1 הודות לעצמה, ומשחק 1 הודות לאדם סילבר וחבורתו.

אש, קרח ומה שבינהם - יומן משחקי הכס (פרק 8)
משכורות צריך לשלם

145 Comments

יהודה 15 ביוני 2016

עם כל הכבוד לגרין השחקן שיכריע את הסדרה זה קווין לאב

א ח 15 ביוני 2016

הלוואי.. אבל
נראה לי הימור בטוח מדי, כי אם לברון נותן משחק טוב, והוא מופיע למשחקים באלה, אז לקליבלנד יש יתרון.. לאב לא הופיע עדיין, אבל יש לו הרבה מה להוכיח הלילה.. אם הוא דופק 2 שלשות, יהיו חייבים לשמור אותו חזק, בלי יכולת לעזור על קיירי שחודר, והנה לך משחק שמצריך את קארי ותומפסון לדפוק משחק.. והם לא עשו את זה עדיין יחד..
אם רק דיוויד היה על הקווים היה יותר מעניין

יוסי 15 ביוני 2016

זה לא הלילה…

7even 15 ביוני 2016

גם הודות לאדם סילבר ג"ס בכלל נמצאת בגמר ולא חוזרת הביתה עם הפסד 1-4 לתאנדר

עסק שחור 15 ביוני 2016

חזרו על זה פה שוב ושוב – גרין (אולי) היה צריך להיות מורחק ממשחק 4 שגודלן סטייט הפסידה בתבוסה. איך זה בדיוק שינה את התוצאה של הסדרה?

עסק שחור 15 ביוני 2016

לינק שמראה שהבעיטה היתה במשחק 3
https://m.youtube.com/watch?v=hyKYiC7lHvY

מתן גילור 15 ביוני 2016

זה לא היה המקרה היחיד.

עסק שחור 15 ביוני 2016

אוקיי. נגיד שהוא מורחק ממשחק 4 אז לא נראה לי שהוא היה מורחק גם ממשחק 5 על עבירה ממשחק 4.

רק המקרה הזה דרש הרחקה. כל שאר המקרים בשום פנים לא דורשים הרחקה.

אסף 15 ביוני 2016

זה גרין מתקל את קאנטר במשחק 4, מה שהיה צריך להרוויח לו פלייגרנט נוסף והשעיה ממשחק 5, ולסיים את הסיפור של הווריורס כבר אז.

https://m.youtube.com/watch?v=lm-3tujxh9c

עסק שחור 15 ביוני 2016

בדיחה טובה.

אסף 15 ביוני 2016

זה בהחלט פלייגרנט – מגע מוגזם ולא הכרחי. ממש לפי הספר.
אבל זה לא משנה, כי אם גרין היה מורחק ממשחק 4, הוא עדיין היה מורחק גם מהמשחק האחרון, כי אחרי שצברת 3 נקודות פלייגרנט, כל נקודה שווה הרחקה ממשחק נוסף.
אין מה לעשות, כשבועטים באשכים עפים שבבים.

עסק שחור 15 ביוני 2016

לא מסכים שזה פלייגרנט. טכני אולי.

יריב 15 ביוני 2016

זה בבירור מחייב תגובה, אם טכני או פלגרנט. נראה לי שבהינתן שזה בתוך המהלך, ובהינתן הנפילה של קאנטר (יש גורם סיכון) זה פלגרנט, אבל אני לא מומחה לחוקי הליגה.

עסק שחור 15 ביוני 2016

ועוד משהו. הליגה לא צריכה להרחיק שחקן בפלייאוף אלא במקרים קיצוניים. המשחק צריך להיות משוחק על ידי השחקנים הכי טובים – במיוחד בשלבים האלו. גם ההחלטות האלו די לא עקביות. אם כבר צריך פתרון אחר כמו קנס כספי ענק או הרחקה מהעונה הרגילה. מספיק הליגה גנבה לפינקס אליפות – לדעתי אחד רגעי השפל של הנבא.

מתן גילור 15 ביוני 2016

מבלי להביע את דעתי, חשוב לציין שזה כמו לצבור 5 צהובים ולהגיד שהחמישי הוא הרחקה. זה אכן כך, אבל צריך להכניס להקשר.

עסק שחור 15 ביוני 2016

אני מבין את ההקשר ויודע למה גרין הורחק. מבאס שיכול להיות מצב שהשחקנים הכי טובים לא מכריעים את הסדרה.

לגבי גרין, בחוקים הקיימים האחריות באמת עליו, אבל כמו במקרה הורי שהוא הכריע את הסדרה בכך ששבר לנאש את האף, לברון סידר לעצמו מקדמה רצינית במשחק 5 על ידי התנהלות צינית. לא חושב שלברון היה צריך להיות מורחק ממשחק 5 אבל הוא היה צריך לקבל קנס רציני על ההתנהלות הבזויה שלו (שבלי ההקשר של צבירת טכניות היתה הרבה יותר גרוע מהתגובה של גרין).

מתן גילור 15 ביוני 2016

לברון ספג עבירה טכנית ובהתאם לזאת גם את הקנס הנלווה לעבירה טכנית.

עסק שחור 15 ביוני 2016

מתן – אני מכיר את העובדות. דעתי היא שזה מגוכך! גם התחיל וגם יצא יותר בזול.

גיל 15 ביוני 2016

אז רק בגלל שאתה שחקן מפתח אתה יכול לזרוק זין על החוקים ולעשות מה שבא לך? גרין שחקן מלוכלך והוא לא הוענש כשהיה צריך להענש אז הוא ממשיך לשחק מלוכלך כי למה שזה ישפיע. פתאום החליטו שהוא מורחק ואנשים מתלוננים על השיפוט. למה לא מתלוננים על כל מה שקדם לכך?

עסק שחור 15 ביוני 2016

לדעתי על הבעיטה לביצים של אדאמס בחוקים של היום הוא היה צריך להיות מורחק. הדחיפה על לברון שווה טכנית. לצעוד מעל הראש של מישהו בכוונה זאת לדעתי עבירה במתכוון. במקרה של לברון הוא עשה את זה בשביל שירחיקו את גרין. לדעתי זה ציני ברמות אבל חייבים להגיד שהבן אדם חכם.

גרין אגרסיבי. לעיתים רחוקות הוא מלוכלך. לפחות זאת דעתי.

באופן כללי אני רוצה לראות את השחקנים הכי טובים על המגרש כל עוד הם לא עשו משהו קיצוני. שגרין בעט בטראנס זה היה קיצוני. כל השאר זה חלק מהמשחק.

גיל 15 ביוני 2016

מסכים שההרחקה הנוכחית היא גבולית אבל הוא פשוט לא נהנה מהספק. שחקן שבאופן שיטתי בועט באשכים של שחקנים אחרים הוא מאוד מלוכלך. זה מכוון ואם הוא לא יכול לשלוט על זה אז הרחקות ילמדו אותו לשלוט על זה.

ולברון עשה מה שעשה בגלל שגרין קילל אותו כל המשחק. הגיוני שיענישו את זה שמתחיל בכל הבלאגן.

עסק שחור 15 ביוני 2016

מסכים עם הרוב.

יניב 16 ביוני 2016

אני חושב קצת שונה,אני חושב שדווקא האי הרחקה מול אוקלהומה שהגיעה לו גרמה לכך שההרחקה מול קליבלנד הרבה יותר צורמת כי ההקשר שהליגה לא מתנהגת בצורה הוגנת זה מה שמבאס.
מול אוקלהומה הוא לא הורחק כי אז סביר להניח שזה היה גורם את הסדרה(בהנחה שהוא מורחק ממשחק 5)
מול קליבלנד הוא כן הורחק כי סביר להניח שאם הוא לא מורחק הסדרה נגמרת.
עכשיו אני אהיה עדיין קצת תמים ואגיד שאת הליגה לא הכי מעניין האם קליבלנד/גולדן או אוקלהומה יזכו באליפות ובהחלט אני מאמין שאם קליבלנד היו מובילים 3-1 אז הוא לא היה מורחק,אבל מבחינתי מה שנקרא שהליגה חשפה שהיא תעשה כל מה שהיא יכולה על מנת שהסדרות יהיו כמה שיותר ארוכות,גם דברים לא הוגנים. וזה הדבר שהכי מבאס אותי.

גיל 16 ביוני 2016

כתבתי שהליגה בישלה את הדייסה שהיא בישלה. היא קיבלה ביקורת גדולה ובצדק שגרין לא הורחק בעבר ואז כל דבר קטן שגרין עושה מייד מקבל תהודה. הם החליטו שהגיעו מים עד נפש והרחיקו אותו על עבירה גבולית. הליגה פשוט מנסה לתקן משגה מהעבר וזה נראה צורם. הם צריכים בדק בית רציני לגבי השיפוט בפלייאוף כי פתאום מסתבר שלשחק תחת חוקים שונים זה לא פלייאוף קשוח אלא סתם אלים.

יריב 15 ביוני 2016

גרין נתפס בשלושה מהלכים מלוכלכים לפחות בסדרה מול אוקלהומה (שלושה שאני זוכר), זה לא "לעתים רחוקות".

עסק שחור 15 ביוני 2016

באופן כללי אני לא חושב שהוא מלוכלך אבל בסדרה מול אוקלהומה הוא באמת קצת נסחף.

אני רק רוצה לציין שאני לא חושב שהשיפוט משפיע על התוצאה של הסדרה. גרין בהחלט הלך על חבל דק ובגלל זה בסוף הוא הורחק במקרה שלדעתי לא הצדיק זאת.

יריב 15 ביוני 2016

אף אחד לא טוען שהמקרה הזה מצדיק הרחקה כשלעצמו, אפילו הליגה לא טוענת את זה, אבל הוא כן מצדיק פלגרנט (בעיני, וגם בעיני הליגה). גרין מתח את החבל עד הסוף בפלייאוף הזה, וזה מה שקורה כשמותחים משהו עד הסוף.

ClearcUT 16 ביוני 2016

+2564

גיל 15 ביוני 2016

ואגב, למה לברון עם התנהגות בזויה כשגרין מקלל אותו כל המשחק בלי תגובה של השופטים? ואל תגיד לי שזה טראש טוק. קללות לא צריכות להיות חלק מהמשחק. לברון הוא אחד השחקנים הכי סבלניים שלא נגררים לפרובוקציות אבל כנראה שהגיעו מבחינתו מים עד נפש.

עסק שחור 15 ביוני 2016

מסכן לברון. נעלב כי קראו לו כלבה. מעניין איך הוא היה מגיב עם היה משחק נגד בירד.

גיל 15 ביוני 2016

זה לא רק כלבה, אבל גם אם זה רק זה, למה זה בסדר?

עסק שחור 15 ביוני 2016

למה זה בסדר?
אני אכתוב את דעתי למרות שאני מבין גם את הצד השני. הרבה משחקני הנבא משחקים כדורסל שכונות בתור ילדים. בשכונה יש טראש טאק. זה חלק מהתרבות. אני מעדיף לראות בנבא יותר אוטנטיות ולא סירוס האופי של השחקנים כמו שניסו לעשות לאייברסון בתקופתו. דיבורים לדעתי זה חלק מהמשחק והופך את זה ליותר מעניין. חלק מהסיבה שהתאהבתי בנבא זה הסיפורים על בירד ומילר וההתגרות שלהם ביריבים. לפי מה ששמעתי ג׳ורדן לדוגמא התגרה ביריבים וגם בחבריו לקבוצה באימונים.

גיל 15 ביוני 2016

אבל עכשיו אתה לא בשכונה. בשכונה גם מרביצים מכות בלי שמרחיקים שחקנים אז שגם זה יהיה מותר? ואפשר לעשות טראש טוק אבל קללות חוצות את הגבול.

עסק שחור 15 ביוני 2016

אם במקום עם. עיברית שפה קשה.

יניב 16 ביוני 2016

גיא סבבה ,בוא נצא מנקודת ההנחה שכן גרין אמר לו דברים מזעזעים שלברון ספג כל המשחק ובגלל זה הגיב כמו שהגיב.
אז בוא תסביר לי מה היה הקטע עם קארי? גם קארי אמר לו דברים מזעזעים שהוא לא יכל להבליג ובגלל זה התנהג כמו שהתנהג?

יניב 16 ביוני 2016

סליחה גיל ולא גיא

גיל 16 ביוני 2016

אתה לא יודע שאסור לגעת בקארי?

יניב 16 ביוני 2016

מה זה לגעת בקארי? רואים בבירור שהוא מנסה ליצור פרובקציה מול קארי,ואפילו התגובה של קארי שהיה בהלם ששחקן ברמתו של לברון עושה פרובקציות כאלה.
שורה תחתונה אתה סתם מנסה לסנגר על ההתנהגות של לברון, לברון היה מתוסכל מאוד והבין שהדרך היחידה שנותרה לו היא לעשות פרובקציות ל2 שחקנים הכי טובים של גולדן סטייט בתקווה שאחד מהם יגרר ,והוא הצליח.דרך אגב לגיטימי ביותר אם אתה סמית,דלי,גרין אבל שאתה טוען חלק מהר ראשמור של הכדורסל זה לא נראה טוב.

גיל 16 ביוני 2016

אני לא יודע על איזה קטע אתה מדבר אז אני לא יכול להביע דיעה אבל באופן כללי, עושים על לברון הרבה יותר עבירות ופרובוקציות שלא נשרקות אז אם להיות עקביים, הרבה שחקנים היו צריכים להיות מורחקים או עם עבירות שלא נשרקו. בסך הכל אפשר להבין את התסכול שלו.

גיל 15 ביוני 2016

הליגה לא צריכה לשחק עם החוקים שלה בפלייאוף. כל הפארסה שקוראת סביב ההרחקה של גרין נובעת מזה שהליגה נותנת לשחק "קשוח" כביכול בפלייאוף, אבל בפועל שחקנים מודעים לזה ומרביצים מכות חופשי. אחרי ששחקנים מפוצצים במכות ההרחקה של גרין אכן נראית כמו בדיחה אבל החטא הקדמון הוא שינוי הצורה שבה שופטים משחקים בפלייאוף. מעבר לפגיעה בהנאה מהמשחק זה גם חוסר בספורטיביות כי קבוצה משחקת עונה שלמה בצורה אחת ואז פתאום משנים להם את החוקים והטקטיקה שלה פחות יעילה. זה גועל נפש מצד הליגה, אבל היי, העיקר שהם מביישים את השופטים ברבים על טעויות בשתי הדקות האחרונות.

עסק שחור 15 ביוני 2016

החוסר עקביות בשיפוט באמת ביזיון.

Shadow 16 ביוני 2016

הבעיה היא שלא אוכפים חוקים בגדול.

זה מזכיר שיפוט כדורגל אירופי הרבה יותר מאשר מסטנדרט שאתה מצפה מליגת הכדורסל הטובה בעולם.

כשלא שורקים צעדים, כשנותנים כבוד לכוכבים, כשאין אחידות בשריקות לפאולים. כשנותנים ללברון להתפרץ על שופט בלי לתת לו טכנית שכל שחקן אחר היה מקבל אז ברור לך שהכל הצגה.

כשאני בא לראות כדורסל אני רוצה לראות שחקנים שמחוייבים לקבוצה, למשחק ולניצחון. כדורסל הוא משחק פיזי. עם מעקרים ממנו את הפיזיות הוא הופך להיות כמו הכדורגל. משחק שחצי מהזמן אנשים עסוקים בלהתחזות.

שמעתי את ואן גאנדי מבקר את הפלופים של ורז'או ואני מסכים איתו, פלופים זה בזוי יותר מעבירת פלייגרנט אבל מה מצפים משחקן שבחיים לא יקבל שריקה כי הוא לא כוכב? ברור שהוא ינסה למכור את הפאולים. ועוד משהו כשהכוכב של הליגה הוא גם הפלופר הראשי לא פלא ששחקנים אחרים מפנימים את המסר.

האכזבה היחידה שלי מכל הסיפור היא מהחברים של גרין. אם זה היה תלוי בי כל שחקני הסגל היו צריכים להקריב עבירת פליגרנט על לברון למען גרין. הוא בחיים לא היה קולע ארבעים והם בחיים לא היו מפסידים.

גיל 16 ביוני 2016

אני מסכים שעושים צחוק מחוקים באופן כללי אבל זה יחסית לא משפיע על המשחק אם כולם משחקים ככה. הבעייה היא שבפלייאוף פתאום מחליטים לשנות איך אוכפים את החוקים ואז השחקנים לא יודעים מה לעשות.

shadow 17 ביוני 2016

בוודאי שמשפיע. כי יש שחקנים שבקביעות משתמשים בצעדים בשביל להשיג יתרון(לא תמיד באופן מכוון) למשל בכניסה לסל או כשהם מנסים לבלום את הריצה המהירה שלהם ויש כאלה שסתם עושים צעדים בכל מני מקומות לא רלוונטים במגרש כמו אחרי הוצאת חוץ.

אבל זה כל הרעיון מאוחרי חוקים לא? שכדי לא להתחיל לשפוט כל מקרה לגופו פשוט צריך לאכוף את החוק אחרת אין לו משמעות. הרי אם שופטים יפסיקו לאכוף את חוק 8 השניות בחצי במגרש או עברת חצי מגרש (כשהכדור חוזר מעבר לחצי) אז לא באמת משנה אם כולם עושים את זה, מה שישנה הוא שזה כבר לא יהיה אותו המשחק. בדיוק כמו כל חוק אחר.

גיא 15 ביוני 2016

גרין לא הורחק ממשחק 4 של גמר המערב (ותודה לסילבר)
גרין לא הורחק ממשחק 5 (שוב, תודה סילבר! הפעם אפילו לא טרחתם להביא את הפלדגרנט לריוויו!)
אז גרין יצא טמבל נגד הקאבס, כאשר לא הצליח להבליג למול ההתגרות המכוונת של לברון –
והליגה אשמה?

הקבוצה היחידה שצריכה להרגיש נפגעת מהתנהלות הליגה זו אוקלהומה.
גולדן סטייט צריכים לשלוח לסילבר זר פרחים על כך שבכלל הגיעו לפיינלס.

אלכס 16 ביוני 2016

+100 גיא, מצד שני משחק 6, אתה ביתרון 3-2, משחק בבית שלך והתגברת על רבע שלם בו קליי ת'ומפסון קלע בצורה פסיכוטית שאינה קשורה לכדורסל, 6:00 לסיום רבע רביעי שיעלה אותך לגמר עם סיכוי מצויין לקחת אליפות (גם אם זה ללא יתרון הביתיות) ואתה בפלוס 8, נשמע כמו מתכון ברור לניצחון…אלא מה, אתה הת'אנדר, ורצף החלטות הנעות בין אנוכיות וטיפשות לטימטום גמור (בתוספת התעוררות של קרי שנבעה באופן ישיר מהחלטות שגויות שאתה עשית) של שני הכוכבים שלך, שאחד חזר לסורו ולא מוזר, והשני לא מגיע לרגעים החשובים שוב בסדרה הזו (ווסטברוק ודוראנט בהתאמה), והנה הפסדת את המשחק והסדרה.
אז זה נכון שגרין המלוכלך היה צריך להיות מורחק, אבל הוא גם כך היה חלש בסדרה הזו מול הגובה, הכוח, והאתלטיות של אוקלהומה, והת'אנדר הפסידו את הסדרה הזו בעצמם, הרבה יותר משג"ס ניצחו אותה.

אלכס 16 ביוני 2016

לא מוזר=לא מוסר

Shadow 16 ביוני 2016

קישקוש מקושקש אולהומה היתה צריכה לנצח במגרש ולא עשתה זאת בדיוק כמו שגולדן היתה צריכה לנצח אחרי ההרחקה.
אם לא נקבע פליגרנט זה אומר שלא היה פלייגרנט. אם העבירה הזו היא כזו מסובכת לשפיטה אז שימצאו מערכת חדשה.

לא יכול להיות ששלושה או ארבע מיקרים במרחק של פחות מעשרה משחקים מגיעיעם לדיון אחרי המשחק.

זה אנטי ספורט ואנטי כדורסל.

אני מסכים שזה חשוב שיהיה סדר וכל הבלה בלה בלה אבל עדיין מדובר בספורט שהופך מיום ליום למשרד עורכי דין.

אני מתעניין בספורט ולא בכל מני בתי משפט וועדות משמעת.

הליגה הזו צריכה ריענון בשופטים שלה והחלטות מהותיות לגבי החוקה.

אם לא רוצים לשרוק צעדים אז שיבטלו את החוק. אחרת זה צחוק מעובדה. לפעמים אני לא יודע אם לצחוק או לבכות כשאני רואה את פינת uncalled travels בשאקטין-א-פול.

זה מגוחך ברמות אחרות. אנשים פה מתווכחים על חומרת פאול כזה או אחר כאשר יש משחקים שלמים בהם לא שורקים את אחד החוקים הבסיסיים במשחק הכדורסל.

כנראה שיש סיבה טובה. Follow the money

Shadow 16 ביוני 2016

נ.ב

עצם העובדה שכולם בבית, בקהל, במגרש ואפילו לברון עצמו היה מופתע כששרקו לו צעדים במשחק הראשון או השני(לא זוכר) מספר את כל הסיפור.

לברון? צעדים? זה בטח בגלל גרין שמדגדג לו את המבושים שהוא מתקשה לעמוד במקום.

אחד 15 ביוני 2016

רק שינצחו כבר, כדי שאפשר יהיה לקרוא פוסטים על היורו בלי כל הכדורסל הזה שתקוע באמצע

גיל 15 ביוני 2016

למה בגלל אדם סילבר? גם אתה התחלת עם הכוכביות? נכון שההרחקה הזו גבולית אבל גרין היה צריך להיות כבר מורחק בפלייאוף וזה שזה קרה עכשיו זה בגלל שהגדיש את הסאה. הלוואי שקליבלנד ינצחו גם במשחק הזה כדי שלא יטענו מה שאתה טוען.

עסק שחור 15 ביוני 2016

מקווה שאתה צודק. מסכים לגבי בארנס.

האם טענת שגרין השחקן הגנה השני הכי טוב בגולדן סטייט? מי ראשון? איגי? תומפסון? לא נראה לי. אולי איגי הכי חשוב בסדרה הספציפית הזאת אבל גם לזה אני לא מאמין.

אסף 15 ביוני 2016

אני מסכים שגרין חשוב מאוד וחזרתו הופכת את הווריורס לפייבוריטים, גם בקליבלנד.
אבל כבר כמה זמן שקארי כמעט לא מקבל שמירה כפולה, והפיקנרול עם גרין גורר חילוף.

פה איתמר 15 ביוני 2016

דור,
הטור שלך הוא wishful thinking (מצטרף אליו)
אבל,
אבל גם עם גרין (ובוגוט) הקאבס פייבוריטים בקליבלנד.

צדק לעם 15 ביוני 2016

עשית ממנו מייקל ג'ורדן.
שחקן משלים סבבה, לא יותר…
שים אותו בקבוצה אחרת אתה מקבל עוד קרלוס בוזר…
למיטב זכרוני הוא שיחק במשחק 3, כלומר היה על הפרקט.

duncan 15 ביוני 2016

חחח קרלוס בוזר. למה לא יואב ספר?
גרין הוא כדורסלן מדהים. מדהים. לא כשרון התקפי גדול. אבל שומר ענק. ענק. ענק.
מוסר טוב. מכדרר כמו גארד. מסוגל לקלוע שלשות (אם יהפוך ליותר עקבי אז בכלל הוא יהיה מפלצת)

שמעון 16 ביוני 2016

הוא ברמה של בוזר ואפילו פחות מבוזר בשיא שים אותו במילווקי שחקן שלנ10 נק הוא יהיה יש לו מזל שהוא עם רי וקליי

duncan 16 ביוני 2016

אז מה? הוא שומר מדהים. רק נקודות קובעות?

שמעון 16 ביוני 2016

הוא שומר איזוריתמנפלא נכון וגם לא נגר טוטאלי שחקן טוב לא יותר מזה לא חושב הוא אולסטאר או משהו כזה ובטח ובטח שהוא לא המנוע של גולדן סטייט. והגנה זה מאד חשוב אבל מפה לעשות אותו כזה כוכב לא חושב שהוא ב40 השחקנים הטובים בליגה בהערכה גסה

Shadow 16 ביוני 2016

אנשים שלא שיחקו כדורסל יום בחייהם לא יודעים או מבינים את משמעות ההגנה.

הגנה היא מרכיב מאוד חשוב לפעמים יותר מקליעה בטח בקבוצה עם קלעים כאלה.

האיכות ההגנתית של גרין היא המאפיין שלו. ההתקפה שלו היא בונוס וזה מה שהופך אותו לכוכב

שמעון 17 ביוני 2016

שיחקתי כדורסל תאמין לי וידוע מה חשיבותההגנה אבל שחקני הגנה הם לא כוכבים, לא יעזור אף אחד לא יקנה חולצות של סטיבן אדאמס ודריימונד גרין בטח לא יותר משחקני ההתקפה, ג'יימס הארדן תמיד יחשב לכוכב ואין לו הגנה בכלל, כרמלו הפאקן ביזיון הזה נחשב לכוכב בליגה.

ClearcUT 16 ביוני 2016

What is the difference between a Warriors fan and a baby?

The baby will stop whining after awhile

NoOne 16 ביוני 2016

שנאה ובכי , זה מה שיש.
גולדן סטייט עם שחקים כמו גרין,בוגוט וכל החסימות שלהם והמכות שהם נותנים היא הקבוצה הכי מלוכלכת ב NBA

Duncan 16 ביוני 2016

גרין מלוכלך אבל משחק הגנה נקייה. כנל בוגוט .
בהתקפה בוגוט עושה חסימות נעות שורקים לו כעת.
אגב טריסטן ממש החזיק את איגי כל המשחק הקודם בחסימות

Shadow 16 ביוני 2016

הקבוצה הכי מלוכלכת היא פילי שעושה טאקנינג כבר 20 שנה בערך.

S&M 16 ביוני 2016

המסקנה החשובה מהפלייאוף הזה, היא שאלו שתייגו את עצמם כאוהדי גולדן סטייט – הם בכיינים.
נותר להתלבט רק אם הם בכיינים כמו אוהדי הפועל (על השליטה של שימון באיגוד) או אוהדי מכבי (על הפיינל פור שנכפה על שימון באיגוד).
אוציא החלטה עד סוף היום.

אורן השני 16 ביוני 2016

מזל שיש אותך, מה היינו עושים בלעדיך

S&M 17 ביוני 2016

אורן, בלעדי הייתם ממשיכים להתבכיין בלי שאף אחד יפריע לכם.

יהושע 16 ביוני 2016

אוהדי הצלחות מה ציפית?

7even 16 ביוני 2016

אז אני בתור אוהד הפועל ת"א קובל על כך ששימון מזרחי מנהל ביד רמה את איגוד השופטים בעצם זה שהוא סגן יו"ר איגוד השופטים וגם מנהל קבוצה שאותם שופטים שהוא הבוס שלהם, שופטים אותה.
האם זה הופך אותי למתבכיין או אחד שמצביע על משהו קלוקל ברמות מפחידות?

S&M 17 ביוני 2016

אתה בתור אוהד הפועל תל אביב, עונה על שני קריטריונים נוספים להיותך בכיין: אתה גם מוסת, וגם עיוור. מבחינה זו את כמו תומכי ביבי.

למה מוסת? כי אתה שונא את שימון מהסיבות הלא נכונות. לא מפריע לך שבשיטה הקיימת, היו"ר באיגוד הכדורסל הוא ממרכז הפועל, לא מפריע לך שהיועצת המשפטית שקובעת מי יעמדו לדין היא מהפועל ת"א. כן מפריע לך סגן יו"ר האיגוד. למה הוא? כי הוא שימון, ובעיקר כי הוא יותר מוכשר משני האחרים.

ולמה עיוור? כי אתה עיוור לעובדה שיש איגוד כדורסל, ויש איגוד שופטים. שימון הוא מה בדיוק באיגוד השופטים?

אז כן, בהחלט קלוקל ברמות מפחידות שהתובעת הראשית היא אוהדת הפועל ת"א ושונאת מכבי ת"א.

אם תתנהג יפה אני אספר לך סיפור אישי שלי עם אותה יועצת משפטית, ממוסמך במיילים ושיחות, שרק עליו היו מעיפים אותה מהתפקיד בגין היותה אוהדת הפועל ת"א. אבל הפועל כאלה מסכנים, שחשבתי לעצמי שמגיע להם קצת קלוקלות. אולי אז האוהדים שלהם יפסיקו להתבכיין.

הארכיון 16 ביוני 2016

רמת הדיון פה לא ענינית. גרין או לא גרין זה בסך הכל משחק 1 ביתרון של 1-3 בסדרה עם עוד משחק בית בקנה.
שסן אנטוניו שיחקו משחק 5 מול פיניקס ללא אמארה סטודמייר לא היה הייפ כזה.
לברון וקיירי שיחקו אותה אבל המבחן האמיתי הוא במשחק 6.
ואלה שיגידו עכשיו הווריורס בלי בוגוט, אני רוצה להדגיש שאשתקד בלי קיירי ולאב קראו ללברון לוזר אחרי ההפסד בסדרה,
אז דחיל רבאק, תנו קרדיט לשחקנים של שני הקבוצות. אל תרימו למעלה ואל תגמדו.

גילוי נאות- התאהבתי בווריורס למרות שאני אוהב את לה-פלופ. אם הוא יחזור מ3-1 בסדרת גמר זו תהיה מכה קשה לכל שונאיו ואוהדי יעקב ומיכאל באשר הם…

יניב 16 ביוני 2016

הסיבה שלא היה הייפ עם סן אנטוניו כי לא היה אינטרנט נגיש כמו היום,תהיה בטוח שההרחקה של 3 שחקני פיניקס בזמנו הייתה יוצרת הייפ מטורף הרבה יותר מההרחקה של גרין.
לגבי לברון אז כן אליפות תגדיל את המורשת שלו ובגדול אבל עדיין רחוק שנות אור ממייקל

shadow 17 ביוני 2016

הסיבה האמיתית היא דיוויד בלאט.

שמעון 16 ביוני 2016

די עם הבדיחה שגרין השחקן הכי חשוב של גולדן הוא בנקרה הטוב ה3 ולדעתי הרביעי. ככ אוברייטד שחי עלמקרי וקליי לומר שהוא הכי חשוב זה כמו לומר שרודמן הכי חשוב היה בבולס ושלאב הכי חשוב בקאבס ואדמס הכי חשוב באוק די עם השטות הזאת הוא שחקן שחי בלי שמירה בכלל כי הוא תמיד לבד.

גיל 16 ביוני 2016

אני מניח שגם זה שהוא נבחר במקום השני לשחקן ההגנה של הליגה קשור לזה שלא שומרים עליו או שה10 ריבואנדים שהוא לוקח כל משחק זה סתם כי אף אחד לא קופץ לריבואנד שהוא שם. מן הסתם המספרים שלו ירדו בקבוצה אחרת אבל הוא שחקן מאוד משמעותי בקבוצה.

שמעון 16 ביוני 2016

גם בן וואלאס ודוויט הליצן היו שחקני ההגנה של העונה אז? מה זה אומר שהם כוכבים? גרין בקבוצה בינונית היהנפות נגרייה עם 4חוזי שדה של קוטג. אין לו כדרור אין לו אחד על אחד אין לו קליעה טובה ואם מישהו קצת היה שומר עליו הוא היה מנגר בלי הכרה ראית מה קרה לו מול אוק שטיפונת שמרו עליו. המספרים שלו עוד גבוהים בגולדן כי הוא מול אוויר תמיד דבר שני גם בהגנה הוא אוברייטד הוא לא כזה טוב הו4 שטמר טוב אזורית אבל באחד על אחד לא התלהבצי ממנו בכלל. קיצר שחקן נחמד אבל אוב3ייטד ב5ירוף

גיל 16 ביוני 2016

בן וואלאס היה שחקן מרכזי באליפות של דטרויט והווארד הוביל את אורלנדו לגמר הנבא, וודאי שהם כוכבים.

שמעון 16 ביוני 2016

בן וואלאס מעולם לא יכל להיות כוכב כי שחקן בלי משחק התקפה לא יכול להיות כוכב דוויט תמיד היה ותמיד יהיה בדיחה פארודיה ומה שתרצה הכל חוץ מכוכב. סטן ון גנדי הפך גם את דראמונד לכוכב תמיד מישהו ימלאנאת הוואקום

גיל 16 ביוני 2016

עד כמה שידוע לי כדורסל משחקים בשני הצדדים ואם סטיב נאש עם אפס הגנה הוא כוכב גדול, אז גם שחקני הגנה מעולים כמו וואלס ורודמן בתקופת שיקגו הם כוכבים. אולי קטנים יותר כי יש עדיפות בתודעה של אנשים להתקפה אבל עדיין כוכבים. ובלי בן וואלאס דטרויט לא זוכים באליפות.

שמעון 16 ביוני 2016

שחקן הגנה בלי התקפה בחיים לא יכול להיות כוכב, ההיפך אפשרי לחלוטין, מה לעשות זה החיים, אף אחד לא ישלם כרטיסים לראות את בן וואלאס נותן ריבאונדים וחסימות.

גיל 16 ביוני 2016

אבל לא מדברים על אהדת הקהל אלא על החשיבות, ושחקן הגנה טוב חשוב לא פחות משחקן התקפה טוב לקבוצה.

שמעון 16 ביוני 2016

אם אתה חושב שגרין הכי חשוב בגולדן תהנה לך, מה אוכל לומר.

גיל 16 ביוני 2016

אני לא חושב שהוא הכי חשוב אבל גם הזלזול שלך לא קשור לכלום. גרין הוא שחקן חשוב, השלישי בחשיבות של הקבוצה ואולי השני.

יניב 16 ביוני 2016

לא יודע אם ראית את המשחק הקודם אבל אם כן אז קצת מוזר שאתה אומר את זה.הכל עניין שלב מצ'אפ ולקליבלנד אין תשובה לגרין ביחוד בהגנה.שהוא משחק אז ללברון הרבה יותר קשה כי אז איגי נצמד אליו וברגע שלברון עובר את איגי הוא נתקל בגרין.ברגע שזה לא היה במשחק החמישי אז אם איגי נצמד ללברון לברון עבר אותו ולא היה אף אחד ואם איגי נתן לו מטר אז לברון קבר את הזריקות החופשיות.

שמעון 16 ביוני 2016

לא מדבר על משחק בודד מדבר בטוטאל והוא השחקן הכי אוברייטד בליגה

7even 16 ביוני 2016

הוא חשוב בדיוק כמו רודמ ואחרים.
קרי לא ייקח אליפות בלי גרין וגרין בלי קרי
וג'ורדן לא היה לוקח 3 אליפויות בלי רודמן ורודמן בלי ג'ורדן.

זה מאד עזר לג'ורדן שבערך כל התקפה שלישית היה לבולס ניסיון חוזר מריבאונד התקפה.
זה גם מאד עזר לו שתמיד היה מישהו ששמר את השחקן הכי טוב של הקבוצה השנייה בהצלחה מרובה.

בלי שני הדברים אלו ג'ורדן היה נשאר עם 3 אליפויות

שמעון 16 ביוני 2016

פחחחח קרי לא יקח אליפות בלי גרין אל תהיהממגוחך. אני יכול למצוא לך 10 שחקנים בליגה שמחליפים את גרין וקרי לוקח אליפות. ואני לא מדבר על כוכבים. גרין השחקן הכי אוברייטד בליגה

שמעון 16 ביוני 2016

גם ככה הוא מזכיר לי את שרק

קלבדוס 16 ביוני 2016

אם דריימונד גרין הוא השחקן הכי חשוב בגולדן סטייט – איך סטפן קארי הוא ה-mvp של כל הליגה?
אני באמת לא מבין.
השחקן שהוא כמעט, תיכף, אולי כבר, מייקל ג'ורדן – הוא לא השחקן הכי חשוב בקבוצה שלו עצמו?

Shadow 17 ביוני 2016

זה מפני שרוב האנשים לא חזקים בחשיבה לוגית ולכן הרבה פעמים אומרים דבר והיפוכו.
יותר מזה רוב הדברים שיש סיבבם ויכוח הם דברים לא מוגדרים ונתונים לפרשנות. ראה דוגמאת הmvp

ועל דעות אמרו כבר שהם כמו חור של תחת.

בכל מקרה בנושא גרין. דווקא יש יותר סיכוי שבקבוצות אחרות ויותר חלשות המספרים שלו יעלו שכן כמות הזריקות והפוזשינים שיעברו דרכו גם יעלו. ראה מקרה קווין לאב.

S&M 17 ביוני 2016

כמו שנדב הנפלד היה השחקן הכי חשוב של מכבי ת"א, ולא היה mvp.

ד"ר רזי הופמן 17 ביוני 2016

בינתיים גרין חושך במשחק 6 ביחד עם כל ג"ס!
פתיחה רצחנית של הקבס פלוס שיפוט מאד ביתי. הקומישנר מתמוגג מנחת.
כרגע נראה שיקבל גמר עם 7 משחקים!
ג"ס חושך בתחילת המשחק. תומפסון נשמר חזק מאד וברוטאלי.

שמעון 17 ביוני 2016

נו אז ככה גולדן נראים שקרי לא משחק מול קבוצה חזקה פתאום ההגנה צפופה קשה לעשות סלים . קרי זה המפתח אם היום הוא לא יתן משחק גדול יהיהנגיים 7. העבירה השנייה שלו חיסלה את גולדן אבל אם יש קבוצה שיכולה לחזור זה הם

שמעון 17 ביוני 2016

ראיתם אגב ש3 שחקני כבר שמרו על קרי כרגע שלא יזרוק שלשה

שמעון 17 ביוני 2016

מה הבעיה עם השיפוט לא רואה שום בעיה

ד"ר רזי הופמן 17 ביוני 2016

לפחות ברבע ראשון היתה בעייה, רבע שני היה שיפור.

שמעון 17 ביוני 2016

לא ראיתי בעיה הקאבס היו אגרסיבים בצורה נהדרת קרי לא שיחק והכל נראה צפוף כי כבר לא שומרים 3 שחקנים מחוץ לקשת אלא בצבע קליי כרגע ביום חושך אז החיים פתאום קשים

S&M 17 ביוני 2016

אל תבכו, הם יצמצמו, זה לא ייגמר 20 הפרש.

שמעון 17 ביוני 2016

ר2 קרי חזר פתאום גולדן קולעים בקלות הכל קל הכל פתוח זה ההבדל וקליי שומר מדהים מדהים

שמעון 17 ביוני 2016

סטף קרי בייבי הוא היום בזון זה בשורות לא טובות ללברון

ד"ר רזי הופמן 17 ביוני 2016

הסטטיסטיקה עוד תתיישר
ורזאו התקפית כשהוא על המגרש לא נותן כלום, בהגנה הוא כבר יותר טוב

שמעון 17 ביוני 2016

כן ורזראו והפלופים שלו הצחיק אותי שהוא הפיל את שמפרט בכוונה ונפל כאילו עשו עליו עבירה חח הוא אחד הפלופרים הגדולים שהליגה ידעה יחד עם גינובילי. לברון וקיירי במחצית ענקית גם קרי בדקות שדיחק מעולה הקאבס חייבים לתקוף אותו הוא עם 3 עבירות אם גולדן יצאו מזה זה באמת יהיה מדהים אבל נראה איך לברון וקיירי ימשיכו אם רק לבלאט היה את קיירי שנה שעברה.

ד"ר רזי הופמן 17 ביוני 2016

אנחנו חכמים בדיעבד אבל באמת נראה שאיבוד לאב היה טוב לקבס ואיבוד קיירי היה אסון.
שנה הבאה נראה את לאב בקבוצה אחרת. קבוצה שתהייה מוכנה לקחת את החוזה שלו.

חכם בדיעבד 17 ביוני 2016

ברור שאנחנו כאלה :)

חכם בדיעבד 17 ביוני 2016

משחק חסר אינטילגנציה של גולדן סטייט
יש להם יתרון אדיר בספסל והדבר האחרון שהם עושים זה למשוך עבירות

ד"ר רזי הופמן 17 ביוני 2016

מסכים

טל 12 17 ביוני 2016

אם גולדן סטייט לא שומרים כמו שהם יודעים עד הסוף הם יפסידו לא רק את המשחק הזה אלא גם את 7 והם גם חייבים לחזור לזהות שלהם מבחינה התקפית – ללכת יותר על זריקות מבחוץ.לחזור מבור הם יודעים,אבל רק אם הם משחקים את המשחק שלהם.קארי,הכל מתחיל ממנו.

ד"ר רזי הופמן 17 ביוני 2016

אדם סילבר מחכך ידיים בהנאה.
הוא קיבל את הגמר שרצה!!!!

חכם בדיעבד 17 ביוני 2016

לברון וגפרסון מסיימים עם שתי עבירות את החצי.
לא ללכת עליהם ועל תומפסון פנימה זו התאבדות.

גולדן סטייט חייבת את הספסל של קליבלנד במגרש, כי החמישיה הפותחת של קליבלנד הרבה יותר טובה משלהם בסדרה הזו.

NoOne 17 ביוני 2016

גולדן סטייט פלופרים ובכיינים כשלא הולך להם.

ד"ר רזי הופמן 17 ביוני 2016

תנסו אבטיח קר מתוק ב 5 בבוקר
חוויה:)

דני 17 ביוני 2016

לא מצליח להבין את ההבדל בין המשחק הראשון בו הספסל ניצח את המשחק לבין שני המשחקים האחרונים… איפה לעזאזאל הספסל של גולדן???

S&M 17 ביוני 2016

קליבלנד מפוצצת בהגנה.
והשופטים של שימון סילבר לא שורקים.

ד"ר רזי הופמן 17 ביוני 2016

+100
ועוד
++++++++

NoOne 17 ביוני 2016

טבע הדברים הוא שלא שורקים לפלופרים.
כשגולדן סטייט יפסיקו להיות פלופרים ישרקו להם פאולים

Shadow 17 ביוני 2016

קצת מצחיק כשמשחקים מול לברון

זכה ב"פלופר השנה" שנה שעברה והשנה נראה לי שהפסיד בפוטופיניש לורז'או שנותן עד עכשיו הופעת mvp בגמר.

עד אז לברון הוביל בביטחה עם המהלך המבריק של הפלופ עם טריסטן.

שמעון 17 ביוני 2016

הגזמת לברון לא מתקרב לרמה של ורזאו וגינובילי

חכם בדיעבד 17 ביוני 2016

וקר שלא מוריד את בארנס לספסל…
אוי ויי

ד"ר רזי הופמן 17 ביוני 2016

בארנס הוא נכס….

לקליבלנד:)

שמעון 17 ביוני 2016

בארנס חושך ב2 המשחקים האחרונים

NoOne 17 ביוני 2016

מה שצריך עכשיו זה את תגובתה של עיישה קרי בטוויטר
עיישה? עיישה? איפה את עיישהההההההההההההההההההה

חכם בדיעבד 17 ביוני 2016

וווואו
קליבלנד נהדרים

דני 17 ביוני 2016

וואוווו הם פשוט משחקים מדהים!!! תענוג!!! ואני בכלל רוצה שגולדן תנצח.
ועוד וואו, קיירי סותם המון פיות בסדרה הזו

חכם בדיעבד 17 ביוני 2016

שלברון ימשיך להיות חתיך ולשתוק כמו שהוא עושה עד עכשיו והאליפות שלו.
הוא ענק בסדרה הזאת
ממש מועך את המסכנים מהמפרץ

חכם בדיעבד 17 ביוני 2016

הלו ? לא ללכת חברס..
ד"ר – אני מביא עוד אבטיח

ד"ר רזי הופמן 17 ביוני 2016

הנני כאן

NoOne 17 ביוני 2016

אין לי מושג למה קווין לאב משחק , לא הייתי נותן לו דקה

חכם בדיעבד 17 ביוני 2016

שאקטין א פול
חייבים אותו

ד"ר רזי הופמן 17 ביוני 2016

חשבתי לוותר על הרבע הרביעי ולנסוע יותר מוקדם לתפוש גלים בים לפני שירד עכשיו עם 9 בלבד לקבס המשחק פתוח לגמרי.
תומפסון החתים כרטיס סוף סוף. ספלאש ספלאש ספלאש

ד"ר רזי הופמן 17 ביוני 2016

אם יש מישהו שראה עבירה של סטף על קיירי בחטיפה הנקייה שיצביע.
יש למישהו ספק שהשיפוט פה לא נקי לגמרי? זה היה צריך להיגמר ב 2 קלילות לסטף. במקום זה קיבל עבירה חמישית!!!

NoOne 17 ביוני 2016

משך לאירווינג את החולצה ביד ימין , נתן לו מכה על הכתף ורק אחר כך באה החטיפה
פאול ברור
ומייד אחרי זה קרי עושה פלופ וזורק את הרגל בשלשה
פלופר

חכם בדיעבד 17 ביוני 2016

לברון נגד העולם
קשה שלא לסמפט

ד"ר רזי הופמן 17 ביוני 2016

אכן לברון ללא ספק עדיין השחקן הכי טוב בעולם וכנראה גם אחד המאמנים הטובים כיום באן בי איי.

חכם בדיעבד 17 ביוני 2016

אין ויכוח
מגיע לו המשחק הזה מכל הבחינות

שמעון 17 ביוני 2016

חכה לגיים 7 אבל כרגע הוא השתלט על הסידרה שאפו אני לא האמנתי

NoOne 17 ביוני 2016

אני אוהב את לברון , שחקן מדהים

דני 17 ביוני 2016

לא סובל את לברון, שחקן מדהים

NoOne 17 ביוני 2016

אכל טוב טוב את הצ'יקן קארי היום

שמעון 17 ביוני 2016

ציקן קארי כרגע לא בסידרה נראה מה הוא יעשה בגיים 7 זה הזמן שלו או שלברון יביא אליפות מדהימה ויכניס את עצמו לטופ 5 בהיסטוריה שהוא הראשון שהיה בעלים מנגר מאמן ושחקן יחד. מי חשב שקיירי לא שחקן והיו כמה שאמרו שהוא חא טופ 20 בליגה מקבל תשובה.

ד"ר רזי הופמן 17 ביוני 2016

סטף בחוץ ויש אנשים שחושבים שבצדק, שיהיה להם לבריאות, אני הולך לתפוש גלים, שבת שלום לכולם ולהתראות במשחק האחרון.
אדם סילבר בוכה מאושר….

ד"ר רזי הופמן 17 ביוני 2016

ההימור הצליח

S&M 17 ביוני 2016

השיפוט, השיפוט, הליגה, בלה בלה. הלוואי שקרי יורחק כדי שתוכלו להגיד "אדם סילבר" כל היום.

לברון מדהים. ביצים מאבן. קווין לאב צריך להעביר לו 70% מהשכר שהוציא במרמה בזכותו, גם על ההעברה וגם על העונה.

שמעון 17 ביוני 2016

בסופו של דבר מה שהכריע את המשחק זה כל הדקות שקרי לא היה ברבע הראשון ששם נפתח 20 הפרש הפער. הולכים לגיים 7 איזה כיף נקווה שיהיה שם משחק צמוד לברון איז בק אין ביזנס.

דני 17 ביוני 2016

בגיים 7 בארנס הולך לדפוק 56 נקודות

Comments closed