לא מאמין להם

אומרים שניימאר וקיירי רוצים להנהיג קבוצה

קראתי שפיקה כתב שזה לגיטימי שניימאר רוצה להנהיג קבוצה ולכן רוצה לעזוב, וזה הדהד לי מבקשת הטרייד של קיירי שלכאורה נובעת מרצונו להוביל קבוצה.

ואני אומר את זה בעצב, אני לא מאמין להם.

לגבי קיירי זה מובהק ממש, לברון מסיים חוזה בסוף העונה הזאת וצפוי לפי כל הסימנים המעידים לעזוב מה שישאיר לקיירי להנהיג את קליבלנד, רק עוד עונה אחת מה הסיפור? ואם זה לא ילך? אז עונה אחרי זה הוא יכול לצאת מהחוזה שלו וללכת לאן שיחפוץ מה הלחץ?

לגבי ניימאר מסי בן 30, בעוד כמה שנים ניימאר יוכל להפוך למנהיג הטבעי של הקבוצה, קבוצה בה שיחק את כל הקריירה האירופאית שלו ולהפוך לאגדה של ממש.

זה מזכיר לי גם את האמירות שהיו בזמנו שרונאלדו "עצוב" שהתבררו ככלום.

אני לא מתיימר לדעת מה הסיבות לספינים האלה שיוצאים ממחנות קיירי וניימאר, והעניין הוא גם לא הם ספציפית, אלא התחושה שהכל סובב סביב האגו והרצון לכסף, וגרוע מזה אפילו לא כסף של השחקנים, אלא כסף של הסוכנים ומלחכי הפנכה שמקיפים אותם.

וגם זה לא היה כל כך נורא, אם התוצאה לא הייתה אובדן של הקבוצות שהולכות יחד לטווח ארוך, כמו תינוקות פרגוסון, ברצלונה של פפ או שושלות הכדורסל הגדולות של ג'ורדן, בירד ומג'יק, דומה שבספורט המקצועני יותר ויותר קשה לייצר המשכיות.

וזאת לטעמי, לצד החשש מקריסה של כל העסק הסיבה הכי חשובה למה הרגולציה הפיננסית בספורט המקצועני חייבת להשתפר דרמטית, בעולם שבו שחקן שעוד לא הבקיע שער בנבחרת הבוגרת עשוי לעבור קבוצה ב-180 מליון יורו אי אפשר לצפות מכל המערכת לא להשתגע, היא כבר השתגעה.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

74 תגובות ל “לא מאמין להם”

  1. עדי אבני (פורסם: 26-7-2017 בשעה 09:39)

    אני מוטה לקבל את דברך לגבי קיירי, הרבה פחות לגבי ניימאר.
    אמנם יש לו אבא חמדן, אבל לאב הזה יש בן שחושב שהוא יכול להנהיג קבוצה בדיוק כמו מסי ורונאלדו ושלא כמו במקרה קיירי, הוא באמת יכול לעשות זאת.
    כי לא רק שהיכולת שלו להוביל כבר נבדקה ואושרה בנבחרת, הסיכוי לנצח את ריאל וברסה גדול עשרות מונים מהסיכוי לנצח את גולדן סטייט בשנים הקרובות.
    מעבר לכך, מסי לא יעזוב את ברצלונה בשנים הקרובות, ואם וכאשר יעשה זאת, נניח בגיל 34,

    להגיב
    • ארז (פורסם: 26-7-2017 בשעה 10:17)

      עדי – עצרת בשיא המתח :)

      להגיב
    • משה (פורסם: 26-7-2017 בשעה 10:30)

      הייתי מאמין לו שהוא רוצה להנהיג אם היה הולך לאתלטיקו או לדורטמונד. מאחר והוא הולך לקבוצה שזכיה באליפות אצלה זה עניין סגור (אני יודע שהיא לא אלופה כרגע, עם כל הרומנטיקה זה יותר כשלון שלה מהצלחה של אחרות) אז ההישג היחיד שיתקבל בהערכה זה צ׳מפיונס וגם אי הצלחה שם יתקבל בסלחנות.
      אני חושב שאצלו זה עניין של כסף בלבד.

      להגיב
      • איציק (פורסם: 26-7-2017 בשעה 12:12)

        זה נראה כמו תגובה על מכבי תל-אביב כדורסל מלפני 7-8 שנים :-)

        להגיב
        • משה (פורסם: 26-7-2017 בשעה 12:29)

          שמעתי שהם עובדים על החוק הרוסי ולהכריע את האליפות במשחק אחד.

          להגיב
      • Mr T (פורסם: 26-7-2017 בשעה 12:15)

        הוא לא ממש יכול ללכת לשום מקום שלא יכול לשלם לו הסעיף שחרור שלו.
        אני חושב שהוא רוצה ללכת לקבוצה טובה שהוא יכול להפוך אותה להאדירה אם הוא יזכה בליגת האלופות איתה.
        היה עדיף שהוא היה עובר לליגה האנגלית, אבל כנראה אף אחד שם לא רוצה לשלם את הסכום העברה או רוצה לשלם את הסכום.

        להגיב
  2. ברלה (פורסם: 26-7-2017 בשעה 09:48)

    זה תמיד היה סביב אגו וכסף. עכשיו יש יותר כסף והרבה יותר תקשורת אז מקבלים את הכל בפנים, אבל אני לא בטוח עד כמה ההבדל באמת מהותי. כשנוסטלגיה מעורבת אנחנו תמיד נוטים לחשוב שפעם היה יותר טוב. אני מניח שעוד עשרים שנה יהיה איזה בלוגר שייזכר בלסטר ויגיד בצער שהיום זה כבר לא יכול לקרות. בפועל גם לפני חמש עשרה שנה היו כוכבים שעזבו ופרקו שושלת כדי להרוויח יותר במקום אחר או בגלל ענייני אגו. תחשוב על קובי ושאקיל. ואגב, אם ניימר יעזוב את ברצלונה זה בטח לא יפגע בתחרותיות, אולי אפילו יגביר אותה.
    זה נכון שכנראה שתינוקות פרגי לא יקרו שוב כי היום קבוצה שמכוונת למעלה צריכה שחקן מוכח בכל עמדה ולא תבשל קבוצה שבנויה על שחקני נוער, אבל אין כאן משהו חדש או יוצא דופן. זה חלק מהתהליך של הגדלת הפערים והכסף הגדול שהתחיל כבר מזמן. האם לאוהד של קבוצה קטנה באנגליה היה סיכוי אמיתי לראות אליפות בתקופת פרגי או בימים שארסנל היה מועדון שרוצה להתחרות ולא רק לשחק? גם אז היו להם כוכבים שנקנו בכסף גדול. זה רק הסכומים שהשתנו.
    לגבי שושלת באנ.בי.אי. – לא יודע, אני מניח ששמעת על גולדן סטייט..

    להגיב
    • אדם (פורסם: 26-7-2017 בשעה 13:42)

      קובי ושאקיל? אם ארולאנדו לא היו משחקים משחקים מטומטמים שאקיל היה נשאר שם

      להגיב
      • ברלה (פורסם: 26-7-2017 בשעה 14:07)

        אולי. זה עדיין לא סותר את הטענה שקובי ושאקיל פירקו שושלת בגלל אגו

        להגיב
        • תומרג (פורסם: 26-7-2017 בשעה 15:51)

          לא יודע,
          מבחינתי שושלת היא לא רק קבוצה מעולה ואפילו אם היא מעולה ליותר משנתים. שושלת היא לדעתי קבוצה שמצליחה לשמר עמדת בכירות לאורך זמן גם כשלא כל השחקנים נשארים (בד"כ למעט שלד של שנים שלושה כוכבים).
          דוגמא קלאסית בעיני היא בוסטון שבמשך שני עשורים היתה בצמרת של הליגה, גם כשכל השחקנים התחלפו.
          מאז הונהגו תקרות השכר הרבה יותר קשה לבנות שושלות אבל יש. שיקאגו של ג'ורדן פיפן (שמלבדם התחלפו כל השחקנים) היא דוגמא לא רעה, הספרס גם כן. הווריורס הם אולי קבוצה היסטורית מהרבה בחינות אבל לא באמת שושלת. ברור שאם אתה מקבץ אוסף כזה של שחקני על הם יהיהו טובים, השאלה היא מה יקרה כשהם יתחילו להתפזר.

          להגיב
          • אורן השני (פורסם: 26-7-2017 בשעה 16:17)

            לגבי השורה האחרונה שלך – זה נכון לאחר הצטרפות דוראנט אבל 3 השחקנים האחרים כולל קרי התפתחו להיות סופרסטארס בשקט בשקט והתעלו בהרבה על הציפיות מהם. זה לא כמו הסיקסרס, בחירות גבוהות מאוד שעכשיו כבר מצפים מהם להתפוצץ.

            להגיב
  3. אמיתי (פורסם: 26-7-2017 בשעה 10:09)

    זה קצת תמונת ראי למה שקורה באופן כללי באנ. בי. איי.
    הרי ניימאר כאילו מפרק את גולדן סטייט משל היה ווירדו- דוראנט

    להגיב
  4. shohat (פורסם: 26-7-2017 בשעה 10:17)

    דור, מה הטענה לגבי המניע הכספי של קיירי? הבקשה שלו לטרייד יכולה "לעלות לו" בין 50 ל70 מיליון דולר בחוזה הבא (האפשרות לקבל סופר מקס אם ימשיך בקליבלנד).
    כנראה שישנם גורמים רבים, ודינמיקה בין-אישית. את רוב השיקולים מאחורי הקלעים אנחנו לא יודעים, אפשר רק לנחש. אך צריך לזכור גם שקיירי נבחר פעם אחת בלבד לall nba, גם אז רק לחמישיה השלישית. אפשר להתווכח אם השיקול שלו נכון או לא נכון רציונאלית ואם ישפר את מצבו או שיפסיד מן המהלך, אבל כנראה שהוא מרגיש שהוא רוצה יותר חופש לנסות לבטא את היכולות שלו. וכנראה שהדבר הזה מצטבר לתסכולים נוספים שגורמים לו לרצות שינוי, גם כשיש לו הרבה מה להפסיד.

    להגיב
  5. צור שפי (פורסם: 26-7-2017 בשעה 10:25)

    לסיכום, אפילו הגועל נפש הוא לא מה שהיה פעם…

    להגיב
  6. dmc (פורסם: 26-7-2017 בשעה 10:45)

    מה רע ברצון של קיירי לעזוב? לא קונה את ה"לחכות שנה" עם לברון, כי שנה זה הרבה וגם כי לברון תופס את קליבלנד עם חוזים קצרים ואופציות שחקן כל קיץ

    להגיב
  7. רועי מ (פורסם: 26-7-2017 בשעה 10:47)

    תינוקות פרגי זה גם מזל, ומנהל מקצועי מתויין ומערכת שמגבה אותו, גם הוא היה על סף פיטורים.
    אבל הייתה שם קבוצה מקומית מצויינת, היה מחזור שחקנים מצויין, פרגי תיבל אותו בארומה צרפתית ורוח קרב קלטית ווקינגית .
    לא רואה אצלם את אותה כמות הכישרון.
    .

    להגיב
  8. אלעד כ (פורסם: 26-7-2017 בשעה 10:47)

    אני בעד פיזור הכישרון. טוב שניימאר יעזוב את ברצלונה.
    פחות טוב שהוא הולך דווקא לפ.ס.ז. ולא לאיזה טוטנהאם…

    להגיב
  9. Lord Anthony (פורסם: 26-7-2017 בשעה 11:23)

    רק צריך להגיד שהאמירות על זה שקיירי רוצה להנהיג קבוצה מגיעות ממחנה לברון.
    כנ"ל לגבי האמירות על ניימאר, שיוצאות מברצלונה, הרי ניימאר כבר מנהיג קבוצה – נבחרת ברזיל.

    להגיב
  10. 7even (פורסם: 26-7-2017 בשעה 11:29)

    מה בדיוק קיירי עשה כשהוא היה האלפא דוג בקבוצה כלשהי?
    הוביל אותה ל50-60-70 הפסדים לא?
    מה בדיוק הוא רוצה?

    זה לא שקיירי יעבור עכשיו לפיניקס וכל כוכבי הליגה ירצו לעבור לשחק במדבר רק כי אדון איירוינג משחק שם.
    אם הייתי היועץ שלו הייתי מייעץ לו בעיקר לשתוק וליהנות מהשיא של הקריירה שלו(מבחינת הישגים). הרי ברור שלא הוא הסיבה לשיא הזה.
    ראינו בגמר (ובגמר המזרח) מה קורה כשללברון יש משחק קצת קצת לא טוב.

    לסיכום – אני אבין את הסיבה לבקשה רק אם היא מזג האוויר באוהיו. כל סיבה אחרת מצוצה מהאצבע.

    להגיב
    • shohat (פורסם: 26-7-2017 בשעה 11:33)

      אכן ראינו. אולי שכחנו.
      https://www.youtube.com/watch?v=sx8XN_-ZHao

      לא אומר שההחלטה של קיירי נכונה – זה ניהול סיכונים שלו, כמו כל אחד אחר, זכותו.

      להגיב
      • 7even (פורסם: 26-7-2017 בשעה 11:37)

        למה ניהול סיכונים?
        הוא כבר היה במצב פח כשהוא השחקן המוביל בקבוצה. שובל חזור על זה?

        לגבי הוידאו – מה הוא אמור להביע? נאמר איפשהו שקיירי איירוינג לא שחקן טוב?

        להגיב
        • shohat (פורסם: 26-7-2017 בשעה 11:45)

          כתבת "ראינו בגמר ובגמר המזרח מה קורה כשללברון יש משחק קצת פחות טוב".
          במשחק 4 לגמר המזרח בוסטון הובילו ב16, כשלברון על הספסל עם בעיית עבירות, בדרך לשוויון בסדרה.
          וקיירי נתן רבע של 21 נקודות, ו42 למשחק ולקאמבק וניצחון של קליבלנד.
          אז נהיה הוגנים כלפיו. יש לו חסרונות כשחקן, הפלוס מינוס של הקאבס ללא לברון נורא ואיום, אבל קיירי מופיע בקלאצ'. כולל סל האליפות ההוא.

          "ניהול סיכונים" בגלל שגם אני חושב שקיירי נמצא לכאורה במקום חלומי ויש לו המון מה להפסיד, כך שהבקשה שלו נראית לנו לא רציונאלית או מבוססת על הערכה עצמית גבוהה מדי (מן הסתם יש כאן אגו). אבל אם הוא מרגיש שנכון לו אחרת ומוכן לשאת בסיכון כדי לנסות לבטא ולהשיג את מה שהוא מרגיש שהוא רוצה – זו זכותו. בטוח שישנם דברים שקרו מאחורי הקלעים ואנחנו לא יודעים אותם.

          להגיב
          • 7even (פורסם: 26-7-2017 בשעה 11:48)

            אכן שחקן קלאצ' לא רע בכלל.
            רק שכאלפא דוג, מקסימום הקלאצ' שלו יכול להיות בדקה האחרונה של משחק במאבק על המקום ה 14 עם הנטס.

            להגיב
          • א.ב (פורסם: 26-7-2017 בשעה 11:56)

            ללא לברון שחקן ה "קלאץ'" לא מגיע לאף מצב קלאץ'…. בספק אם מצליח לעבור את החצי מול כל קבוצה בפלייאוף

            להגיב
            • צביקה (פורסם: 26-7-2017 בשעה 12:17)

              נניח ואתה צודק, האם זה לא לגיטימי מבחינתו לחשוב אחרת?
              הרי עברו 3 שנים מאז שהוא הוביל קבוצה, האם הוא לא השתפר במהלכם?

            • shohat (פורסם: 26-7-2017 בשעה 12:53)

              צודק, הוא לא עובר את החצי. הלך עליו.

    • עצמות עצלות (פורסם: 26-7-2017 בשעה 18:29)

      הטיעון של מה הוא עשה כשהוביל קבוצה לבד הוא די מפגר, סליחה על הבוטות. הוא שיחק עם קבוצה חלשה בהרבה. כשלברון הגיע, איתו הגיעו גם שחקנים נוספים. זו ממש לא השוואה נכונה. לטענתך, גם אנטוני דיוויס הוא לא שחקן משהו.

      להגיב
      • אלכס(אחר) (פורסם: 26-7-2017 בשעה 23:19)

        + 100, עצמות עצלות (אחלה ניק אגב).

        להגיב
        • עצמות עצלות (פורסם: 27-7-2017 בשעה 19:11)

          תודה, משתמש בו כבר מעל 10 שנים.

          להגיב
      • א.ב (פורסם: 27-7-2017 בשעה 13:10)

        זאת השוואה מעולה כי כשלברון יושב 5 דקות והקבוצה מקבלת 40 הפרש אז זה אומר שאפילו לרגע הוא לא מסוגל להוביל.
        חוץ מזה אתה באמת חושב שהוא מסוגל להוביל קבוצה? או שאתה רק ניזון משנאתך ללברון?

        להגיב
        • עצמות עצלות (פורסם: 27-7-2017 בשעה 19:10)

          קודם כל, 40 הפרש בחמש דקות??? אני לא ראיתי דבר כזה. שיחקו פחות מוצלח, ראיתי גם ראיתי. דבר שני, הקבוצה הזו בנויה כדי לשחק עם לברון על המגרש, אני חוזר בנויה. וחוץ מזה, זה די לגיטימי שכשהשחקן הטוב בעולם יוצא הקבוצה תראה קצת פחות טוב.

          להגיב
    • shadow (פורסם: 28-7-2017 בשעה 06:31)

      שוב הטענות הדמגוגיות?
      תוכל לציין את השחקנים ששיחקו איתו באותה תקופה?

      להגיב
    • שמעון (פורסם: 28-7-2017 בשעה 09:17)

      החלטה מאד נכונה. קיירי רוצה למקסם רווחים מחוזי פרסום וחסויות כמו שעשה הארדן. את האליפות שלו הוא כבר לקח והוא בצל של לברון שגם ככה יעזוב בסוף העונה. אבל לדעתי לא יקרה טרייד עליו העונה כי הקאבס לא יאפשרו.
      ניימאר גם מתעכב ויש סיכוי טוב שלא באמת יעבור אבל אם אקח הימור הוא יעבור השנה לפ.ס.ז.
      אגב ניימאר טוב אבל מסי ורונאלדו זה רמה אחרת לחלוטין. ניימר לא קרוב לשם בכלל מבחינת שום אלמנט ולא יגיע למספרים וכמות התארים שלהם לעולם, וגם בסיום הקריירה הוא לא יהיה שחקן טופ 20 היסטורי בחיים. לעומתו מסי ורונלדו הם 2 הכדורגלנים הכי גדולים בהיסטוריה.
      אתם תראו איך שמסי ורונלדו יעזבו בארסה וריאל כבר לא ישלטו ככה.
      אמבמה כן שווה 180 מיליון כי אלו מחירי היום. שחקן שעלה פעם 10 מיליון היום עוןלה 40 מיליון שזה סכום סטנדרטי היום בהעברות. כוכבים כולם עוברים 100 מיליון, אם ניימר שווה 220 ופוגבה שווה 120 אז אמבנה שווה 180 כי הוא גם בן 18 ויש לו 15 שנה בערך בטופ.
      אם יהיה כישלון זה גם בסדר יש לריאל המון כסף. אני אגב לא זוכר שחקנים שעלו כ"כ יקר ולא סיפקו את הסחורה בסוף אם ביכולת ואם במרצ'נדייז.

      להגיב
  11. צביקה (פורסם: 26-7-2017 בשעה 12:41)

    עזבו אתכם משטויות. האם אף אחד לא ראה את הכותרת ב'ישראל היום'?

    להגיב
    • איציק (פורסם: 26-7-2017 בשעה 12:44)

      מה יש היום בישראל?
      במקום לשאול, שלח לינק, אתה הרי לא אמיתי.

      להגיב
      • matipool (פורסם: 26-7-2017 בשעה 13:10)

        כותרת ראשית בעמוד הראשון:
        "הסרת המגנומטרים: מפגן חוסר האונים של נתניהו
        תגובת ישראל לפיגוע בהר הבית הייתה רופסת ומבוהלת והצעד שהוביל רה"מ מכוון ישירות נגד בסיס התומכים שלו".
        שלדון מתחיל למאוס בבי(י)בי שלו.

        להגיב
      • צביקה (פורסם: 26-7-2017 בשעה 15:12)

        אני דווקא כן אמיתי, א"כ במשמעות שונה משהתכוונת.

        להגיב
        • איציק (פורסם: 26-7-2017 בשעה 16:10)

          לא, אתה לא אמיתי בשום מובן, בשום יקום.

          להגיב
    • Amir A (פורסם: 26-7-2017 בשעה 13:22)

      בדיוק כמו נייאמר וקיירי, גם בישראל היום רוצים להנהיג קבוצה. בגלל זה הם עזבו את מחנה נתניהו.

      להגיב
      • צביקה (פורסם: 26-7-2017 בשעה 15:11)

        תכלס.
        בשמאל רוצים מנהיג ישר, יקבלו את בנט.
        הם עוד יתגעגעו לביבי.

        להגיב
        • שמעון (פורסם: 28-7-2017 בשעה 09:19)

          בנט לא יגיע לרבע מביבי והוא דברן גדול אבל כולו אוויר, גם סמרטוט גדול שחושב שדמגוגיה תביא לו קהל, הוא לא יבצע כלום ממה שהוא אומר, הכל אוויר.

          להגיב
    • אדם (פורסם: 26-7-2017 בשעה 13:46)

      שלדון כבר מזמן עבר לבנט, תבדוק סטטיסטיקת פרסומים חיוביים בחודשים האחרונים

      להגיב
  12. איציק (פורסם: 26-7-2017 בשעה 12:50)

    ראשית, בשני המקרים נראה לי שהסוכנים מערבבים חזק ועושים סיבובים יפים על חשבון כולם. גם לא נראה לי שטובת השחקנים שהם מייצגים בראש מעיניהם, כי אם טובת הסוכנים עצמם. שנית, לא יכול לשים בדיוק את האצבע, זה נראה לי הרבה יותר חזק במקרה של ניימר. לגבי קיירי, נראה לי שהוא מבין שלהנהיג את קליבלנד בעידן פוסט כבוד רוממותו זה להנהיג כלי ריק ושבור, ולכן זה לא מעניין. בתקופת שלטון המלך, המלך לא יפול, קליבלנד זה לא משחקי הכס, ולכן הוא תמיד יהיה השוליה במקרה הטוב. הוא מעדיף לעבור לקבוצה אותה ינהיג ושהוא מאמין שתוכל להתמודד על משהו. אולי רצון להיות מלך הגבעה אינו מבוסס דיו, והוא לא מתאים לתפקיד, אבל הוא חושב שכן. לכן, להמתין להחלטת המלך לאן להעביר את מלכותו יחד עם הכישרון הנדיר שלו, ממש לא החלטה טובה. עדיף לעזוב עכשיו.

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 26-7-2017 בשעה 13:21)

      ישך לינק?

      להגיב
      • איציק (פורסם: 26-7-2017 בשעה 16:11)

        http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/888/252.html?hp=1&cat=402&loc=12

        להגיב
        • אמיתי (פורסם: 26-7-2017 בשעה 16:22)

          ועוד בבאר שבע ועוד הוא צריך לבדוק מבחנים

          להגיב
          • איציק (פורסם: 26-7-2017 בשעה 16:30)

            לא, לא, סיימתי עם מבחנים עד יום שישי. עכשיו יש פסק זמן במבחנים.

            להגיב
            • אורן השני (פורסם: 26-7-2017 בשעה 17:25)

              תן להם פקטור, מה אכפת לך

            • איציק (פורסם: 26-7-2017 בשעה 17:34)

              בשמחה הייתי נותן, באפקה זה אסור!!!

    • אורן השני (פורסם: 26-7-2017 בשעה 16:13)

      איציק, מצטער אבל ההטייה שלך נגד המלך בולטת לרעה. אתה זורק ספקולציות על ימין ועל שמאל.

      דבר שני, מה זה נראה לך קרקס? ניימאר יכול לקבוע איפה ישחק ואף סוכן או אבא לא יקבע בשבילו.

      אצל קיירי זה אותו סיפור מבחינת הסוכן (אין לו מילה בשום דבר כרגע) וההפך מבחינת השחקן (הוא החליט לעזוב אבל לא שואלים אותו לאן).

      להגיב
      • איציק (פורסם: 26-7-2017 בשעה 16:29)

        אורן השני (עד אשר איזה אורן אחר ידרוש זכויות להיותו שני),
        אני לא מוטה לרעת המלך בתגובה זו (ואני לא אוהב אותו ואת התנהגותו באופן כללי, אבל זו לא הטיה נגדו אלה מצב נתון שאינו קשור לתגובה זו). ברור לכולם שאם לברון לוקח את כישרונו ועוזב (נניח ל-LA), אז תהייה התפוררות בקליבלנד. חלק מהשחקנים מבוגרים, חלק לא מתאימים לשחק לא סביב לברון, ויהיה צורך בבנייה חדשה לחלוטין (לא אוהב את לברון אבל מעריך את היכולות שלו והליכתו תגרום להמון בעיות בקליבלנד). להיות ראש למועדון שבור כנראה לא בראש של קיירי.
        עכשיו תניח שלברון לא הולך לשום מקום, וקיירי רוצה להיות מנהיג של קבוצה. אתה רואה מצב שבשנים הקרובות שלברון עדיין בכושר טוב יהיה אלפה דוג אחר על פניו? לא נראה, ואתה יודע מה, אם כל חוסר החיבה שלי אליו, כנראה גם בצדק. כלומר בכול מצב, אם להרון נשאר ואם לא, לקיירי לא כדאי להישאר בקליבלנד אם הוא רוצה להיות אלפה דוג. אם הוא לא רוצה להיות כזה, אז החלטתו תמוהה מבחינות רבות, כי להיות שני ללברון יש יתרונות רבים (למרות חוסר הפרגון שלי).
        לגבי סוכנים, אתה צודק באופן תאורטי. באופן מעשי, הסוכנים מומחים בהטיית השחקנים לערוצים שהם רוצים (נמרוד הראלים בקטנה). השחקן חושב שהוא זה שמקבל את ההחלטות, כאשר במידה רבה מובל על-ידי הסוכן. אם הסוכן ישר (עד כמה שניתן), אז הוא דואג לשחקן ועל הדרך לוקח את החלק שלו. אם גרידי, אז לפעמים השחקן עושה מהלך שגוי מבחינתו. האם זה קורה גם ב-NBA? בטוח שכן, רק אני חושב שזה לא זה המקרה עם קיירי הפעם.

        להגיב
        • אורן השני (פורסם: 26-7-2017 בשעה 17:24)

          היה פה אורן לפניי אז מגיע לו להיות הראשון.

          לגבי הסוכנים, קיבלתי. במקרים האלו זה לא איזה מאור בוזגלו ושחקנים ברמה הזאת בסוף יושבים עם עצמם ועושים את השיקולים שלהם.

          לגבי מה עובר על קיירי, ברור שלברון משפיע כך או אחרת אבל עד שלא אשמע אותו מדבר אני חושב שזה מיותר לנחש מה הסיבה האמיתית. יותר סביר שקיירי הסתכסך עם גילברט ו/או המנהלים שם עוד קודם וזה לא כי הוא רוצה להיות ווסטברוק (שגם איתו אתה מגזים לפעמים ;) ). תזכור גם שהרוב המוחלט של הסופרסטארס והקבוצות הן הרבה יותר קליבלנד מאשר גולדן סטייט.

          לגבי לברון, מבחינה אישית אני לא סובל אותו כמוך (ההחלטה, כל דיבורי המורשת, אני אנהיג וכאלה) אבל נשמע בכל הפוסטים מסוף הגמר ועד עכשיו שמבחינתך הוא אשם בכל דבר שקורה, אני לא מקבל את זה. יש הבדל בין "משפיע" או "גורם" (מה לעשות, הרבה דברים סובבים סביבו) ל"אשם". בסוף גם לברון קורבן לבעלים / מועדון כושל בבסיס והפעם אם הוא הולך אני חושב שאפילו לו מגיע לברוח משם.
          בשורה התחתונה אפשר להגיד עליו הרבה דברים אבל אנחנו לא באמת יודעים מה קורה שם מאחורי הקלעים.

          להגיב
          • איציק (פורסם: 26-7-2017 בשעה 17:34)

            ראשית, גם אתה העלית ספקולציות, אז למה לי אסור :-(
            שנית, לברון לא אשם באף הפסד של צ'ה לפלפס ;)
            שלישית, קשה לי להאמין שהספקולציות לגבי לברון מסביבתו הקרובה יוצאות מבלי שלברון רוצה זאת, הוא די פריק קונטרול בניהול המורשת.
            רביעית, אני לא מגזים לגבי ווסטברוק, שחקן שכונה מהמוכשרים שיש, אבל שכונה. אפשר להתווכח לגבי איכות השכונה.

            להגיב
          • אורן השני (פורסם: 26-7-2017 בשעה 17:37)

            כיוון שאני עייף מהמבחנים, אתה מלבדוק אותם והתחילה השחייה, נמשיך בפעם אחרת :)

            להגיב
            • איציק (פורסם: 26-7-2017 בשעה 17:39)

              ד"ש צ]לגריני ללדקי ;)

            • איציק (פורסם: 26-7-2017 בשעה 17:40)

              ד"ש מפלגריני ללדקי ;)

            • אורן השני (פורסם: 26-7-2017 בשעה 17:44)

              יופי, שתפסיד פעם.

            • איציק (פורסם: 26-7-2017 בשעה 17:45)

              זו המורשת החדשה :-)

            • אורן השני (פורסם: 26-7-2017 בשעה 17:52)

              אליפות מרתקת, לא יודע מה רוצים מהספורט הזה.

              זה נכון שקשה לצפות במשחים ל400 מטר ומעלה (חוץ משליחים) אבל חוץ מזה מעביר שעתיים בכיף.

            • איציק (פורסם: 26-7-2017 בשעה 17:54)

              הם פשוט רגילים להתבונן בזקנים במסלול הצדדי בברכה השכונתית.

            • אורן השני (פורסם: 26-7-2017 בשעה 18:04)

              גמר בלי אמריקאים, מוזר.

            • אורן השני (פורסם: 26-7-2017 בשעה 18:05)

              סליחה, פספסתי אחד.

            • איציק (פורסם: 26-7-2017 בשעה 18:07)

              צ'ה :-(

            • אורן השני (פורסם: 26-7-2017 בשעה 18:07)

              שוב נחנק ברגע האמת

            • איציק (פורסם: 26-7-2017 בשעה 18:09)

              ערוץ הספורט נחנק, עבר לחדשות הספורט. פשוט אידיוטים.

            • אורן השני (פורסם: 26-7-2017 בשעה 19:00)

              יורוספורט תמיד בעדיפות ראשונה, במיוחד כשמדובר בגרטל

          • שמעון (פורסם: 28-7-2017 בשעה 09:21)

            לברון לא ידע כמו שביבי לא ידע. הוא עשה בטוח מהלכים מאחורי הקלעים.

            להגיב
  13. אהד (פורסם: 26-7-2017 בשעה 13:50)

    לגבי ניימאר, זה מריח כמו רצון לעזוב בשביל נטו כסף – 40 מליון דמי חתימה או לאביו הסוכן (תלוי איזה אתר קוראים) ו30 מליון שכר שנתי.. זה המון כסף שהוא מוותר עליו בשביל להישאר בברצלונה.
    מה שיותר מטריד מאמבפה זה הסכומים ההזוים שנשפכים על שחקנים כמו ווקר, מנדי, לוקאקו, הקשר האיטלקי מפיורנטינה שיובה רכשה (בחיי ששכחתי איך קוראים לו) ונוספים.. איך קבוצות סדר גודל טוטנהאם אתלטיקו רומא ודורטמונד אמורות להתמודד עם זה?? זה הולך לכיוון רע

    להגיב
  14. miranda vera cruz de la hoya cardenal (פורסם: 28-7-2017 בשעה 07:32)

    אני מצדיע לאירווינג.
    קודם כל – אנחנו לא יודעים באמת מה קורה שם ומה המניעים שלו. יש יותר שמועות וספקולציות מעובדות.
    שנית – הרי על מה התרעמו על ג'יימס ודוראנט? שחברו לצוות חזק כדי לקחת אליפות. קיירי עושה בדיוק ההפך – אומר "יותר חשוב לי מלקחת אליפות זה להיות שחקן מוביל. אני מאמין שאם ייתנו לי את המושכות אוביל קבוצה רחוק". ואם יש אמת בשמועות על הקבוצות המועדפות עליו – הוא לא פוחד ללכת לקבוצות חלשות. בדיוק ההפך מג'יימס ודוראנט.
    אה, ועל הדרך הוא מוותר על עשרות מיליונים $ פוטנציאליים שיובטחו לו אם ישאר בקליבלנד ויחתום על חוזה חדש.
    קיירי הוא ההפך מניימאר. ואני מצדיע לו על מה שהוא מעז לוותר על להיות כינור שני בקבוצה אלופה לטובת להיות ראש לשועלים. אולי הוא רואה את מה שווסטברוק עשה העונה וזה נראה לו. כך או כך הוא הולך עם האמת שלו ולא חוסה בצילו של ג'יימס.

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 28-7-2017 בשעה 09:23)

      מה ראסל עשה? הדבר היחיד שיותר חשוב בספורט מלהיות אמויפי או שחקן השנה בעולם זה רק אליפות שאתה מספר 1 והמוביל. בכל מקרה אחר עדיף להיות אמויפי. אז מה ראסל עשה? קיירי עושה מהלך נכון אבל הוא לא טוב כמו ראסל אבל שחקן טופ 10.

      להגיב
      • איציק (פורסם: 28-7-2017 בשעה 09:26)

        מי טוב כנו ראסל או לפחות מתקרב אליו. OK, שני במדרג הרבה מאחור זה MJ. מי עוד מדגדג אותו?

        להגיב
      • miranda vera cruz de la hoya cardenal (פורסם: 28-7-2017 בשעה 11:09)

        ראסל נתן עונת ענק ואני די בטוח שאוהדי אוקלהומה מבסוטים עד השמיים ממה שהוא עשה השנה ומה שהקבוצה עשתה איתו.
        לרוב האוהדים מספיק שהקבוצה תהיה מעניינת ומרגשת. הת'אנדר בהחלט סיפקו את זה השנה ווסטברוק סיפק עונה מדהימה.

        להגיב

מה דעתך?