פתאום מעניין במזרח – סקירה אחרי מחזור 1

לפחות 5 סדרות סופר תחרותיות בסיבוב הראשון, הרבה דם רע, ולברון קורס. אם יהיה יותר טוב מזה נשתגע

טורונטו (1) – וושינגטון (0): טורונטו היא הפייבוריטית שלי לעלות לגמר מהמזרח וההערכה הזאת לא השתנתה בעקבות המחזור הראשון, יש להם בית שנותן ערך מוסף, ניסיון פלייאוף ממש לא מבוטל, הבסיס שלהם הולך תקופה ביחד והשנה יש להם עומק לא רע בכלל. וושינגטון צריכה ללכת לבניה מחדש, הכישלון שלהם להרכיב קבוצה לריצה אמיתית סביב ביל ווול הוא טראגי אבל כבר בגדר עובדה מוגמרת.

פילדלפיה (1) – מיאמי (0): לפני שנדבר על פילי מילה על מיאמי – ההיט הם מקרה קלאסי של קבוצה שהודות לעבודת אימון נהדרת גיבוש ומשחק לחימה נתנה עונת אובר אצ'יבינג בעונה הסדירה. פילי קלעה 64% מהשלוש, ורדיק היה ענק, התמהיל בין צעירים לוותיקים שלהם אינטיליגנטי והם מתפוצצים מכישרון אבל הסיפור הוא בן סימונס, במשחק קליעה פושר (5 מ-13 מהשדה) הוא הראה את כל רפרטואר אינטיליגנציית המשחק שלו עם בגרות נדירה לשלב הזה בקריירה, פילדלפיה היא רשמית הקבוצה שהיא כיף לראות בפלייאוף הזה, תגיע רחוק ככל שתגיע.

בוסטון (1) – מילווקי (0): מילווקי היא בזבוז מדכא של כישרון שאני לא ממש רוצה לדבר עליו כרגע, בעוד בוסטון היא מקסום כישרון יוצא דופן, המפגש בין השתיים יצר דרמה מטורפת (גם אם לא איכותית במיוחד) ומספיק דם רע כדי להפוך את הסידרה הזאת למעוניינת וראויה למעקב.

קליבלנד (0) – אינדיאנה (1): לברון לא זרק לסל ב-10 הדקות הראשונות, והיה נראה אדיש לכל האורך ובעיקר סובל. לי נראה שהיה כאן גם מידה של שיעור לשחקנים האחרים – אם לא תרימו את הרמה אני לא אנצח בשבילכם סדרות העונה. הסברה שלברון בדרך החוצה קיבלה חיזוק מאוד משמעותי מהמשחק הזה, שגם הפך את הסידרה למרתקת.

אוקלהומה (1) – יוטה (0): אני יודע שהם הדארלינג של המערב והריצה שלהם בסוף באמת הייתה מרשימה ועדיין אני דיי סקפטי לגבי יוטה. ההגנה שלהם נהדרת אבל תלויה מאוד מאוד בגובר, ומיטשל הוא מכונה התקפית נהדרת, אבל אני לא מזהה שם את העומק הדרוש כדי לעשות ריצה, ואני חושב שהנצחון של אוקלהומה שיקף את זה. במידה רבה השיבוץ של יוטה אכזרי כי את סן אנטוניו, מיניסוטה, פורטלנד וניו אורלינס אני חושב שהם יכלו לעבור. פול ג'ורג' הראה במשחק הזה את מה שהוא לא הראה כל העונה, ואם הוא ווסטברוק יוכלו לחיות זה לצד זה כדואו שווה זה משנה לגמרי את טבלת הסיכויים במערב.

יוסטון (1) – מיניסוטה (0): הארדן אדיר, פשוט אדיר.

גולדן סטייט (1) – סן אנטוניו (0): ישבתי לראות את המשחק הזה עם חברים, ואחד מהם העלה את הטענה שסן אנטוניו היא הקבוצה הגרועה ביותר בפלייאוף הזה, ובעוד הטענה הזאת נשמעה הזויה בתחילה, כשמסתכלים על המשחק הזה ובעיקר על השחקנים ששיחקו בו זה מתחיל לעשות שכל. אין מה ללמוד מהסידרה הזאת על ג"ס, אני מקווה שפופוביץ' ילמד ממנה הרבה, ובעיקר שלא כל מי שאתה שם עליו גופיה של ס"א יהפוך אוטומטית לשחקן של 17 ו-7 לערב ב-45%, לכישרון בכל זאת יש משמעות בליגה הזאת.


פורטלנד (0) – ניו אורלינס (1):
סידרה שמסתמנת כאולי הצמודה ביותר בסיבוב הזה, וגולת הכותרת – חזרתו של פלייאוף רונדו! האופן שבו הפלקינס הצליחו להגביל את לילארד לעומת חוסר היכולת המוחלט של הפלקינס להאט את דיוויס הייתה במוקד המשחק הזה, וימשיך לעמוד במוקד גם במשחקים הבאים.

הספורטאים הגדולים בתולדות המדינה
אדום עולה

60 Comments

ירושלמי 16 באפריל 2018

זו השנה של הרוקטס.

לגבי קליבלנד, הם נראו פשוט אומללים וחסרי יכולת.
זה פשוט מדהים איך קבוצה כמו אינדיאנה שיש לה כשרון מאוד מוגבל אבל קצת חכמת משחק של אולאדיפו וסאבוניס, מצליחה להביך את הקאבס בבית.
ולקאבס אין את הכלים הבסיסיים ביותר כדי לרדוף אחריהם.
התקפה אחרי התקפה לברון מוצא את החברים שלו חפשיים לזריקות מכל הטווחים והם מצליחים להחטיא שוב ושוב.
ואינדיאנה במהלכי פיק-אנד-רול פשוטים מפרקים את ההגנה שלהם שוב ושוב.

לו פשוט מאמן גרוע.
זה לא חכמה לנצח משחקים כשיש לך את לברון, לאב וקיירי בהתקפה.
עכשיו כשאין לו ברירה והוא חייב לנצח דרך ההגנה עם שחקנים כמו הוד ולארי נאנס ג'וניור, הוא נכשל כשלון טוטאלי.
פשוט 0 פתרונות למשחק הפיק-אנד-רול. חילופים הזויים בהגנה. והרגשה שאף אחד חוץ מלברון (וקצת ג'יי אר סמית) יכול לשים את הכדור בסל.
קשה לי לראות את הקאבס עוברים יותר מ2 סיבובים במצב הנוכחי.

shadow 16 באפריל 2018

לארי נאנס היה מצויין בלייקרס וגם קלארקסון.
לו אף פעם לא היה המאמן, זה תמיד היה לברון והוא תמיד היה גרוע בתור מאמן.
יכול להיות שהבעיה היא לברון? כלומר איכשהו זה תמיד האחרים שלא מספקים את הסחורה. אולי העובדה שהוא לא הצליח לשים לסל במאני טיים או כמעט ולא לזרוק בכלל מעידה עליו? או אולי העובדה שהוא זרק את טומאס וקראודר ושקיירי ברח בגללו מעידה משהו על אופיו?

ירושלמי 16 באפריל 2018

אני מעריך שראית את המשחק.
בטח שמת לב שלברון דווקא נתן משחק לא רע, הוא הצליח להפעיל את החברים ולתת להם מצבי קליעה חפשיים לגמרי, אבל אף אחד לא הצליח לקלוע!
הבעיה שלהם בהתקפה לא הייתה שלברון לא קלע במאני טיים, אלא שאף אחד לא תפקד ב3 הרבעים הראשונים.
ובהגנה לאורך כל המשחק בכל פעם הם עושים חילוף בין נמוך לגבוה ובסוף לברון מוצא את עצמו לבד מול 2 גבוהים ונאנס שומר בחוץ על שחקן נמוך.
זה פשוט חוסר יכולת בסיסית בהגנה קבוצתית.
אלה בדיוק הפערים שמאמן טוב יודע לגשר עליהם.

shadow 16 באפריל 2018

בעיני לברון נתן משחק בינוני. הייתי אומר גרוע אבל קשה להגיד גרוע על משחק של טריפל דאבל.
סטיבנס או פופ היו עושים מהקבוצה של לברון אלופה. כבר הסכמנו שלברון מאמן גרוע ולו הוא לא מאמן

אלון3131 16 באפריל 2018

2 הערות נוספות כי לא ראיתי המון מהמשחקים בינתיים.

1. אנטוני דיוויס פשוט שחקן מדהים משני צדדי המגרש, כולם מדברים על אמביד יאניס וכל מיני חבר'ה אחרים בזמן שהוא כבר שמה בשורה אחת עם הגדולים ביותר בליגה.

2. מכל סיפור סן אנטוניו הכי עצוב לראות את טוני פארקר, MVP גמר לשעבר שבשלב מסויים היה אולי הרכז הטוב בליגה, שחקן אגדי שהתעלה ברגעים החשובים ביותר של העונה פשוט נראה כמו שחקן שלא מתאים לליגה הזאת.

shadow 16 באפריל 2018

שחקן שזה הרגע ניצח את משחק הפליאוף הראשון שלו עדיין לא נמצא בשורה עם אף אחד. אולי בדרך לשם אבל את זה העתיד יספר והפליאוף רק התחיל

אלון3131 16 באפריל 2018

דווקא הפעם לא התכוונתי מבחינת לגסי או דברים כאלה.
יכולת כדורסל נטו הוא לא נופל מהגדולים ביותר בליגה היום.

איציק 16 באפריל 2018

מה שדוויס עושה עם גבה אחת, שחקנים עם 4 גבות לא יעשו ;)
שחקן ענק ותענוג לראות אותו.

7even 16 באפריל 2018

תיקון: חוסר היכולת של הבלייזרז* ,אלא שם הפליקנס.

ועד כה יש אחלה פלייאוף.
לדעתי הסדרה של בוסטון – מילווקי תלך למשחק 7.
וזה כון מה שאמרת לגבי מילוורי.
יש להם חמישייה שאני לא בטוח בכלל שהיא לא טופ 5 בליגה.
אמה מה – ספסל אין כמעט בכלל. אולי הספסל החלש בליגה (של הקבוצות שרוצות לנצח).

מיאמי תנצח את משחק 2 ותזכור את זה.

shadow 16 באפריל 2018

פילי ידרסו את מאמי 4-0 או 4-1

7even 16 באפריל 2018

אני הולך עם מיאמי.
ואם זה פילי זה בטוח לא 1-4. אם כבר 3-4.

shadow 16 באפריל 2018

אם להסתמך על יכולת הניתוח שלך מן העבר כמו במקרה אייזיאה תומאס מול קיירי אשאר עם הניתוח שלי. אתה הולך עם מיאמי? אשמח לשמוע את הרציונאל מאחורי זה.

7even 16 באפריל 2018

איזה ניתוח? אנא רענן את זכרוני.

shadow 16 באפריל 2018

אין לי ממש כוח לחזור לחפש את הפוסט או התגובה אבל זה היה על הטרייד של קיירי מול תומאס ושם הייתי בצד של קיירי ואתה ו dmc בצד של תומאס ועוד עם נימה מזלזלת אז איזה מזל שבסוף יש מציאות.

7even 16 באפריל 2018

אין סיכוי שתשמע ממני נימה מזלזלת על הימור או חיזוי העתיד. אין פשוט אין סיכוי.

אלעדכ 16 באפריל 2018

אני מסכים שמיאמי מנצחת היום..מתישהו פילי צריכה לרדת לקרקע ומוטב שזה יהיה עכשיו.
את הסדרה פילי תיקח

דונאדוני 16 באפריל 2018

קצת מטעה המשחק של קליבלנד-אינדיאנה.
לא שקליבלנד כאלה אדירים, אבל הם קלעו באחוזים מזוויעים גם מהשלוש וגם מהקו.
המון זריקות פנויות פשוט לא נכנסו.
נראה לי זה פשוט אחד מהימים האלה שלא הולך. לא הייתי מסיק מסקנות מהמשחק.
בכל התחומים הסטטיסטיים כמעט המשחק היה די שוויוני.
קליבלנד קלעו 23% מהשלוש ב-34 זריקות, אינדיאנה 39% ב-28 זריקות. ואני ממש לא נותן קרדיט להגנה של אינדיאנה, הזריקות באמת היו נוחות ברובן.
תוסיף לזה משחק חלש-פושר של לברון (טריפל דאבל במשחק חלש!), וקיבלת תבוסה.
קליבלנד תעלה

נ.ב: תראה את האחוזים של לילארד ומקולום במשחק האחרון, ותבין שגם שם כנראה מדובר על משחק אחד חלש שלא באמת יבשר על איך תראה הסדרה בעתיד. פורטלנד תנצח.

רטקסס 16 באפריל 2018

ואני לעצמי הרהרתי על העתיד של לברון ולדעתי האופציה היחידה היא דווקא מעבר למערב.
בוסטון עם קיירי והיוורד תהיה טובה יותר מהקבוצה שהיא היום.
פילי רק התחילו למצות את הפוטנציאל.
אלו הקבוצות שישלטו במזרח בשנים הבאות כשטורונטו תמיד ברקע.
שמעתי שהיו דיבורים על לברון לפילי אבל אני לא רואה את סימונס משחק לצד לברון. זה יוציא הרבה עוקץ מהמשחק שלו.
בקליבלנד כמובן שאין שום טעם להישאר.
לכן נדמה לי שהוא יחליט לנדוד..
מה דעתכם?

דונאדוני 16 באפריל 2018

https://www.youtube.com/watch?v=ib7YcAUWBBM

This again? Didn't we do this last year?

ניינר/ווריור 16 באפריל 2018

נהניתי לאללה מהמשחק המטורף בין בוסטון למילווקי. כואב בעיניים לראות כמה הבאקס לא מאומנים. שים שם מאמן נורמלי והם קבוצה מעולה. בלדסו החריב להם את המשחק אתמול אבל זו הולכת להיות סדרה אש שאני מקווה שתלך לשבעה משחקים

7even 16 באפריל 2018

גם לדעתי היא תסתיים בשבעה משחקים.
פשוט הזוי מה שקורה עם הסלטיקס ומה שסטיבנס מצליח לייצר עם הבחורה החבולה הפצועה והמוכה הזו. פלאים ממש.

מילווקי טופ 5 בליגה בחמישייה ובוטום 5 בספסל.
הזוי כמה אי מימוש פוטנציאל יש שם.
ממש חסר שם איזה וטרן משפיע (סלח לי ג'ייסון טרי)

shadow 16 באפריל 2018

הימורים שלי לאחד מהפוסט סיזנן המעניינים שהיו בשנים האחרונות. אני שמח שגם אתה רואה שיש פליאוף מעניין למרות הבכי המוקדם. זה שיש פצועים, זה מבאס, אבל נותן גם פתח לכוכבים לא צפויים אפשרות לתפוס את הבמה והזדמנות לסיפורים והפתעות.

מזרח:
טורונטו-וושינגטון 2-4 לטורנטו
בוסטון-מילווקי 3-4 למרות שבקלות זה יכול להיות הפוך דיי קשה לצפות.
פילי-מיאמי 1-4 לפילי.
קליבלנד-אינדיאנה. 3-4 לקליבלנד. האמת הופתעתי. אני מהמר מתחילת השנה שלברון לא מגיע לגמר אבל לא חשבתי שיש סיכוי שהוא יעוף בסיבוב ראשון, אז פה אני עדיין איתו למרות שהם נראו ממש גרוע.

חצי גמר המזרח:
טורנטו-קליבלנד 3-4 עד לפה יגיע לברון השנה. טורנוטו הקבוצה הביתית בליגה וזה יבוא לידי ביטוי.
פילי-בוסטון 2-4 לפילי.

גמר המזרח:
טורנטו-פילי 3-4 פה היתה לי דילמה מצד אחד טורונטו עם הביתיות והמאזן מצד שני פילי עם הכושר והכישרון. יכול בקלות גם להיגמר הפוך.

מערב:
יוסטון-מיני 2-4 ליוסטון למרות שמיני יעשו צרות, זה ילך לזקן. אני תוהה כבר הרבה זמן אם טיבודו הוא האיש להוביל את מיני.
גולדן-ספרס. כנראה סוויפ אבל אולי הספרס יגנבו אחד בבית.
פורטלנד-פליקנס 4-3 לפליקנס עם כל הכבוד ללילארד ויש כבוד הגבה יעשה את ההבדל.
אוקיסי-יוטה 1-4 לאוקלהומה. עם כל החיבה ליוטה יש הרבה יותר חיבה לראסל אז הם יגנבו אחד מקסימום שניים.

חצי גמר המערב:

יוסטון-אוקייסי 4-3 לאוקייסי. אני הולך עם ראסל. יהיה מרחץ דמים שבו הפיטבול ינשך את הזקן. כריס פול יחנק כמו תמיד. הספקות הן לגבי אנטוני שהוא לוזר תמידי אבל אולי ראסל יעזור לו עם זה.

גולדן-פליקנס 2-4 לגולדן. יש לסידרה הזו פוטנציאל להסתבך במקרה וקרי לא חוזר בזמן או כמו שצריך. דיי קשה לי לצפות את התוצאות של גולדן בגלל ההשפעה העצומה של קרי.

גמר המערב:

גולדן-אוקייסי 4-3 לאוקלהומה. פה אני כבר נותן פתח להעדפות שלי. קרי לא יחזור בזמן ולא יחזור בכושר (כמובן שמאחל לו רק בריאות), לבד דוראנט הפריך יעשה במכנסיים כשיראה את ראסל. הפיטבול ינשך גם את דוראנט וישאיר את השדים מהעבר מאחוריו.

גמר כללי:

טורונטו – אוקייסי 4-3 אוקייסי. רוצה להמר על טורונטו בגלל הביתיות אבל כולם חוזרים ואומרים שאי אפשר להמר עליהם כי הם לא הדבר האמיתי אז אהמר על אוקלהומה כי אני תמיד מוכן ללכת עם ראסל. בכל זאת עונה שניה של ממוצע טריפל דאבל ברצף?! זה פשוט מטורף ואף אחד לא מתייחס לזה כמעט. בעיקר בגלל הייטריות. מעניין איזה פסטיבל היה אם היו קוראים לו לברון.
אז אני מצביע לרדמפשן של ראסל.

dmc 16 באפריל 2018

איך יצא לכריס פול שם של צ'וקר? הנתונים מראים בדיוק ההיפך. והמספרים של ווסטברוק עגולים ויפים אבל הוא מוציא המון אנרגיה על דברים שלא עוזרים לנצח משחק כדורסל. כיף שיש שחקן כזה בליגה, אבל הוא נורא לא יעיל

shadow 16 באפריל 2018

באמת?! ספר לי לאיזה גבהים הביא את הקליפרס. נגיד לעוף שנה שעברה סיבוב ראשון עם יתרון ביתיות זה ווינר? וב 2016 לעוף סיבוב ראשון עם ביתיות מול פורטלנד אחרי יתרון 2-0 זה הנתונים? או ב2017 להפסיד בסיבוב השני ליוסטון כשאתה מוביל 3-1? יש בכלל צורך לדבר על ההתפרקות שהיתה שם?

אני באופן אישי לא פריק של סטטיסטיקה. אני אוהב סטטיסטיקה אבל היא לא חזות הכל. אני מעדיף לראות משחקים ולשפוט על פי זה ועל פי התוצאה. סטטיסטיקה זה כלי עזר ולא במקום. אז ממש לא ברור על איזה נתונים אתה מדבר. עם כבר הדרוגים שלו בטבלאות לאורך שנים לעומת התוצאות בשטח מצביעים על מקרה מובהק של אוברייטד. לא מעט שנים היה מדורג גבוה מפרקר ווסטבורוק קיירי ועוד, למרות שאין לו קבלות ברמה הקבוצתית.

כמו במקרה של 7even גם במקרה שלך אני זוכר את יכולת הניתוח שלך לגבי קיירי מול תומאס ואשאר עם האבחנה המקורית שלי לגביו. מכיוון שיש לו את כל הפליאוף להוריד את הקוף מהגב ועוד בעזרת הארדן, נחיה ונראה

shadow 16 באפריל 2018

2017 = 2015

dmc 16 באפריל 2018

לא יודע למה אתה כל כך רגשן לגבי התגובות שלי אליך, אני לא מכיר אותך, אין לי דבר נגדך ואין לי מושג על איזו "יכולת ניתוח הטרייד של קיירי" אתה מדבר. בנוגע לפול, תנסה להפריד בין נתונים של שחקן לנתונים של קבוצה. לסטרץ' של כמה שנים הוא היה, סטטיסטית, שחקן הקלאץ' הכי טוב בליגה. כלומר קולע באחוזים הכי גבוהים בדקות האחרונות של משחק צמוד. בקשר לקבלות ברמה הקבוצתית, איזה קבלות כאלה יש לווסטברוק? ולאן כריס פול היה מגיע אם היה נבחר לקבוצה עם דוראנט?

shadow 16 באפריל 2018

ממש לא מתרגש להיפך אפילו קצת מזלזל לאור התוצאות והכי מצחיק שהטיעונים שלך כרגע על פול דיי מזכירים את אותו דיון קצר.

תעיף מבט. תרשה לי להניח שאתה טועה בהערכות שלך גם עכשיו.

shadow
23 באוגוסט 2017 בשעה 22:25
קיירי לא רואה את אייזאה תומאס. השיא של תומאס מאחוריו ובקבוצה כמו קליבלנד הוא ילך לאיבוד.
לדעתי קליבלנד נכשלה משמעותית ולגבי בחירות דראפט כבר אמרו לפני למי נתנה הנבואה

הגב
dmc
23 באוגוסט 2017 בשעה 22:48
אז אתה אומר ששחקן אחרי השיא, כשעונה אחרי עונה אחרי עונה הוא רק משתפר, וסיים לפני ארבעה חודשים עונת קריירה, ועכשיו נכנס לשנת חוזה.

הגב
shadow
23 באוגוסט 2017 בשעה 23:35
עבר פציעה והזריחה שלו זה סוג של פוקס. שחקן עונה רגילה טוב ולא הרבה יותר מזה.

קיירי לא באותו איזור חיוג

הגב
שמעון
24 באוגוסט 2017 בשעה 7:03
זה זלזול באיזייה תומאס לקרוא למה שהוא עשה ולקצב ההתקדמות שלו פוקס. הוא אחלה שחקן ווינר גדול שהדבר היחיד שמונע ממנו להיות שחקן על זה הגודל שלו ואת זה לצערו הוא לא יכול לשפר.

הגב
dmc
24 באוגוסט 2017 בשעה 7:42
הוביל את הליגה בנקודות – "שחקן של עונה רגילה"
משתפר באופן עקבי כל עונה – "סוג של פוקס"
הכי קל לעשות מה שאתה עושה אבל המציאות מראה מצב שונה

הגב
7even
24 באוגוסט 2017 בשעה 8:51
קופמן כזה…

הגב
shadow
25 באוגוסט 2017 בשעה 3:28
קופמן? צחקתי הרבה. כל אחד ומה שעושה לו טוב

shadow
25 באוגוסט 2017 בשעה 3:26
אתה בסהכ ממשיך לספר לי מה עשה עד עכשיו ואני מספר מה אני חושב שיהיה בעתיד בעקבות מה שראיתי עד עכשיו ובעקבות הפציעה.

מה קל במה שאני עושה? לתת הערכה זה קל? להגיד שלדעתי הוא לא יחזור אותו הדבר מהפציעה?

מה לא נכון במה שאמרתי? כשאתה משווה אותו לקיירי. מי שחקן פוסט סיזן יותר טוב ואמין?

dmc 17 באפריל 2018

אני קורא, לא הבנתי ממה נפגעת ממני. רוצה להסביר? אם לא זה גם אחלה

טיפה סרוחה 17 באפריל 2018

שדו סחתיין על הפגיעה בנושא תומאס אבל לגבי פול לדעתי אתה טועה בענק.(גילוי נאות כריס השחקן האהוב עליי)
למעשה פול הוא האנדרייטד מהגדולים בהיסטוריה.אין שום פרמטר שהוא לא מככב בו משני צדי המגרש,מה שחסר לו כדי לסיים עם יד מלאה טבעות זה בעיקר מזל:
1
פציעות שלו ושל גריפין כל פליאוף מחדש לא נתנו לו כמעט סיכוי להראות מה הוא באמת שווה.
2
נקודה נוספת שפגעה בו בדומה ללברון היא שמרגע שהיה רוקי הוא כבר כיכב והוביל את ניו אורלינס לפליאוף מה שמנע ממנה להתחזק
3
בניגוד ללברון או דוראנט גם כשעבר קבוצות הוא לא עבר בתור שחקן חופשי,רק בטרייד או סיין אנד טרייד מה שגרם לקבוצות אליהן הגיע לתת תמורה במקום פשוט לקבל אותו.
4
תוסיף לכך את העובדה שהוא השחקן היחיד בהיסטוריה(תקן אותי אם אני טועה)שהליגה התערבה לו בקריירה ומנעה ממנו להגיע לקבוצה שרצה.
5
לדעתי,הוא מספר 1 בליגה בלגרום לחברי קבוצתו להיראות טוב יותר,מה שבאופן אירוני גרם לכך שהציפיות מהקליפרס היו מוגזמות(גריפין שחקן נחמד פלוס אבל דיאנדרה?להפוך אותם לביג 3?שחקן עם iq כדורסל נמוך שמסיים תמיד מס 1 באחוזים כי הוא לא יודע לקלוע סל מבלי להטביע ושאסור להשאיר עם המגרש במאני טיים)

לגבי הצוקריות,תבדוק את המספרים שלו בפליאוף לעומת העונה הסדירה ואת האחוזים שלו במשחקי פליאוף צמודים 5 דקות אחרונות.חשבתי שירדו ממנו אחרי הבאזר ביטר במשחק 7 מול סן אנטוניו

ד"א
שלשום הוא היה ממש חושך בכל האספקטים של המשחק,אני מת לדעת מה קרה שם כי זה לא היה סתם יום חלש,הוא לא הצליח למסור כדורים פשוטים וגם בהגנה היה מזעזע.הייתי אומר שעלה חולה אבל הוא לא נראה כזה מהבעות הפנים.

איתי 16 באפריל 2018

לברון כל השנה לא שומר- טוב לעונה סדירה אבל מפסיד בפלייאוף.
סוף עידן לברון.

קארי יחלים בזמן? ג"ס אלופים. קארי לא? יוסטון אלופים.
וןסטברוק ייאבד את זה להירו-בול ויפסיד בצמודים.
המזרח עוד יחכה קצת. פילי אולי שנה הבאה- סימונס בקיץ חייב לעבוד על העונשין להגיע ל75% אחרת האק-א-אוזי יתחיל.

ליבר 16 באפריל 2018

בגלל שערוץ הספורט הוא די קקה לא יצא לי לצפות באף משחק חוץ מקליבלנד אינדיאנה והופתעתי לרעה משתי הקבוצות. על קליבלנד דובר כאן הרבה בתגובות אבל אינדיאנה פשוט משחקת התקפה מזעזעת. אולדיפו או קוליסון מחזיקים כדור 20 שניות בלי למסור בכלל ואז הולכים חזרה לחצי נותנים ריצה וזורקים משלוש או מחצי מרחק או במקרה הטוב מגיעים לטבעת. פשוט מזעזע.
כל קבוצה אחרת נותנת לקליבלנד 40 הפרש אתמול.

shadow 16 באפריל 2018

צודק היה שם איזה קטע ברבע השלישי שהם באמת היו יכולים לעשות 40 הפרש אבל בסוף נתקעו 7 דקות בלי סל.
מצד שני החמישיה השניה של אינדיאנה זו חבורה של נגרים. אין להם ספסל ואין שם אחד שמסוגל לשים סל. אולי לאנס אבל גם הוא סוג של נגר.
כשעושים את ההשואה בין אינדיאנה לקליבלנד ניתן לראות בברור כמה מגוחכות הטענות על לזה שבקליבלנד אין שחקנים.

7even 17 באפריל 2018

נו shadow?
כמו שאמרתי לך – בהימורים אני לא משהו, אבל בניסיון מלקחי עבר אני מעולה.
אם יש מאמן שיודע לעשות התאמות הכי טוב בליגה זה ספולסטרה.

לדעתי מיאמי צריכים בכלל לשמור איזורית על סימונס עם מרווח של 3 מטר. לא ברור למה זה לא מבוצע כל הזמן.
כי כשזה מבוצע הבחור מנוטרל.

חלילה לא אומר שאין לו את זה. יש לו את זה בגדול.
אבל לשחק על חסרונות זה שם המשחק בספורט תחרותי.
הוא פשוט אדיר במתפרצות ובחדירה לסל כשיש עליו רק שומר אחד צמוד.

מעבר לזה – הוא עבר שיעור בפלייאוף היום מווייד.
מה יהיה הלאה? לא יודע. נקווה שההיט ייקחו את זה, אבל היום הם העבירו את פילי שיעור.

אלעדכ 17 באפריל 2018

אתה מתהדר בניחוש הכי קל שהיה עד עכשיו.
עוד בתחילת הסדרה אמרתי שלפילי צפויים לפחות שני הפסדים – אחד כי דווין וויד (זה היה היום), שתיים כי טעויות וחוסר נסיון במשחקים צמודים (צפוי במשחק 4?).
מעבר לכך אני שמח שפילי הוחזרו קצת לקרקע ויכולים להעלות עכשיו את הבחור ההוא מהספסל בלי לחשוש שזה יפגע במומנטום.
פילי ב-6

7even 17 באפריל 2018

לא הייתי אומר מתהדר…
פשוט זר שהיה נוחת פה והיה קורא מה שנאמר אחרי משחק 1 היה חושב שמדובר במינימום בולס של 96-98.
קצת פרופורציות.

אלעדכ 17 באפריל 2018

כאוהד סיקסרס אני ידעתי שאני יוצא מפרופורציות והתענגתי על הרגע. אכלתי הרבה מרורים בחמש שנים האחרונות.

shadow 17 באפריל 2018

אני לא אומר כלום הימרתי 4-1 אז נראה מה יהיה. בכל מקרה עם אמביד זה סוויפ קל. גם אתמול הם היו צריכים התעלות יוצאת דופן של וויד וערב קליעה נוראי.
אני לא רואה את מיאמי מנצחת יותר משני משחקים.
למרות המשחק הראשון אני עדיין חושב שהמאמן שלהם הוא החוליה החלשה.

עמית זילברבוש 17 באפריל 2018

דור,
מתסכל קצת לשמוע אנשים מדברים על ס"א.
1. אני חושב שהטענה לגבי חולשתה ס"א יכולה הלשמע אולי מפי מישהו שלא ראה אותם כל העונה. ובעונה שעברה שגם אמרו שאין להם מה למכור. הקבוצה הזאת מוציאה ככ הרבה מכלום שזה כבר לא רלונטי להסתכל רק על שמות השחקנים.
2. "אני מקווה שפופוביץ' ילמד ממנה הרבה, ובעיקר שלא כל מי שאתה שם עליו גופיה של ס"א יהפוך אוטומטית לשחקן של 17 ו-7 לערב ב-45%, לכישרון בכל זאת יש משמעות בליגה הזאת." – לא בטוח כמה הוא אשם שהשחקן הכי טוב בקבוצה שלו, טופ 5 בליגה, לא שיחק כל העונה. מעניין איך קליבלנד, יוסטון, פוטרלנד, OKC או כל קבוצה למעט הווריירס היו נראים בלי השחקן הכי טבו שלהם.
3. לרוע מזלם הם נפגשים נגד הקבוצה הכי טובה בליגה. חבל שלא יצא לראות אותם נגד כל אחת אחרת (חוץ מיוסטון). אני די בטוח שהיא היתה עוברת סיבוב.
אני חשוב שהעונה הזאת זאת העונה האחרונה שממנה כדאי להשיק מסקנות על ס"א. אבל יש מלא עונות מלפני כן לתת לנו תשובות די טובות לשאלות.

Doug Pederson rules 17 באפריל 2018

+1

7even 17 באפריל 2018

לדעתי בהרכב הנוכחי שלהם, העובדה שהם סיימו מרחק נגיעה ממקום שלישי ב מ ע ר ב…היא לא פחות מנס.

זה מרגיש שאו שהווריירס ממש ממש ממש טובים גם בלי קרי (ולדעתי בלי קרי הם קבוצה לסיבוב שני גג),
או שבאמת עושים שם פלאים בספרס.

המושך בחוטים 17 באפריל 2018

שאלה למומחים מהאתר – האם מותר בנ.ב.א להדוף כדור שמתגלגל/קופץ על הטבעת?

לא ראיתי נסיונות הדיפה כאלו.

דונאדוני 17 באפריל 2018

באירופה מותר, בנ.ב.א אסור.

החוק בפירוט מלא:

In basketball, basket interference is the violation of (a) touching the ball or any part of the basket while the ball is on the rim of the basket, (b) touching the ball when it is within the cylinder extending upwards from the rim, (c) reaching up through the basket from below and touching the ball, whether it is inside or outside the cylinder, or (d) pulling down on the rim of the basket so that it contacts the ball before returning to its original position.

המושך בחוטים 17 באפריל 2018

תודה, לדעתי האירופאים במקרה זה יותר מוצלחים, המשחק יותר אטקרטיבי ושוטף כאשר יש אפשרות להדוף כדור מהטבעת.

שמעון 17 באפריל 2018

חברים לגבי הויכוח על הקלאץ' עשיתי מחקר על שחקני הקלאץ הכי טובים בליגה ב-5 השנים האחרונות בפלייאוף, בעונה סדירה+פלייאוף ו-משנת 2000 (שמאז קיימים הנתונים).

כריס פול שתמיד החשבתי כלוזר הוא באמת בתחתית בעונה סדירה+פלייאוף אבל רק בפלייאוף הוא בטופ ומעלה את הרמה ממש.

מצ"ב

שחקן הקלאץ הטוב ביותר בליגה בפלייאוף בלבד מאז שנת 2000

http://www.hoops.co.il/?p=122312

שחקן הקלאץ הטוב בליגה בפלייאוף בלבד ב-5 השנים האחרונות

http://www.hoops.co.il/?p=121433

שחקן הקלאץ הטוב בליגה ב5 השנים האחרונות כולל העונה (עונה סדירה+פלייאוף)

http://www.hoops.co.il/?p=120871

שמעון 17 באפריל 2018

חברים לגבי הויכוח על הקלאץ' עשיתי מחקר על שחקני הקלאץ הכי טובים בליגה ב-5 השנים האחרונות בפלייאוף, בעונה סדירה+פלייאוף ו-משנת 2000 (שמאז קיימים הנתונים).

כריס פול שתמיד החשבתי כלוזר הוא באמת בתחתית בעונה סדירה+פלייאוף אבל רק בפלייאוף הוא בטופ ומעלה את הרמה ממש.

מצ"ב

שחקן הקלאץ הטוב ביותר בליגה בפלייאוף בלבד מאז שנת 2000

http://www.hoops.co.il/?p=122312

שמעון 17 באפריל 2018

שחקן הקלאץ הטוב בליגה בפלייאוף בלבד ב-5 השנים האחרונות

http://www.hoops.co.il/?p=121433

שמעון 17 באפריל 2018

שחקן הקלאץ הטוב בליגה ב5 השנים האחרונות כולל העונה (עונה סדירה+פלייאוף)

http://www.hoops.co.il/?p=120871

איציק 17 באפריל 2018

ואהובך קובי, ראה איזה אחוזים מייצר. אחוזי רצפה.

שמעון 17 באפריל 2018

יש לי כמה אהובים. אייברסון חולני מעל 50% בקלאץ בכל קטגוריה, הפתיע אותי. תראה את האחוזים של המלך אם כבר. אבל הוא ולברון משמעותיות זרקו הכי הרבה גם יצא להם המון משחקים צמודים :)

חבל שאי אפשר לבדוק את מייקל ובירד

ראית מה אבו זקן עשה לבאטלר? ניגוב וייבוש פרקט יחד

איציק 17 באפריל 2018

עזוב, ראיתי מה יוסטון עשו במשחק הראשון. לא מעודד מבחינתם. אם זה מה שהזאבים עושים להם, אז הם צריכים למהר ולהתעורר, אחרת גם אבו זקן לא יעזור.
עוד בסוף יתברר שהלוחמים טובים מהם.

שמעון 17 באפריל 2018

אל תזלזל בגולדן, הם עדיין הכי טובים ויעברו את יוסטון למרות שאני בכלל הימרתי שיוסון עפים מול אוק ב7 משחקים כבר בחצי. גולדן גם השנה תהיה אלופה ותזהר שלא יהיה פו פו פו ופו. אני מאמין שיוסטון/אוק יקחו להם כמה משחקים.

זה שמיני פח זה רק תיבודו הכישלון הזה, יש להם חמישייה אדירה על הנייר שלא אמורה ליפול מיוסטון. אבל הארדן יביא מטאטא לסידרה הזאת, אופתע אם מיני יגנבו אחד אפילו

dmc 17 באפריל 2018

סחתן עליך. אחלה דבר

שמעון 17 באפריל 2018

תודה

dmc 17 באפריל 2018

וקוואי פשוט ענק. איכשהו עדיין אנדרייטד. כל כך חסר בפלייאוף הזה

שמעון 17 באפריל 2018

קוואי מניאק, בריא כמו סוס ושובת איטלקית. הוא לא ימשיך בספרס יהיה טרייד בקיץ לדעתי. הוא אפילו לא מופיע למשחקים. מבחינת הספרס לבוסטון ולפילי יש את החבילות הכי טובות להציע עבורו ואח"כ ללייקרס.

הדיבור כרגע בשמועות זה על פילי והלייקרס. מכיוון שנשאר לו חוזה לעונה הערך שלו יהיה די נמוך לשחקן טופ 7 בליגה.

אם אני ביופורד אני הולך לאיינג ומנסה לחלץ את בראון ורוזייר ואת בחירת הדראפט שלהם. אם לא הולך לוקח לפילי את פולץ ו- 4 בחירות דראפט הקרוב (לפילי יש 6 בחירות בדראפט הזה מקומות 10, 26, 38, 39). בטוח הספרס ימצאו גניבה.

פולץ לדעתי תחת פופ יהיה סופרסטאר, הוא הארדן.

בלייקרס יש דיבורים על אינגרהם וקוזמה ועוד כמה גופות

shadow 17 באפריל 2018

מאוד מקווה שלא ישלחו את קוזמה ואינגרם עד שסוף סוף יש שחקנים להתחבר אליהם ועוד כאלה שאמורים להיות כוכבי העתיד. אני מאוד אוהב את קאווי למרות שקצת פחות אם השמועות עליו נכונות. דילמה.

שמעון 18 באפריל 2018

זה כבר לא שמועות. פופ עוקץ אותו כל פעם ואמר

HIS GROUP NOT READY בציניות האופיינית לו. אם פופ עוקץ אותו די ברור שזה לא שמועות. הוא גם פיטר את הסוכן שלו ומינה את הדוד שלו שאומרים שהוא שולט בנעשה ומנסים לסגור חוזה עם נייקי בשוק גדול.

shadow 18 באפריל 2018

הכוונה על השמועות לגבי האופי והדרך ולא לגבי העובדה שהוא לא ימשיך. עד עכשיו אני לא כל כך מבין מה היה או יש שם ומדוע כל הסודיות סביב זה.

NoOne 19 באפריל 2018

כמו שאמרתי לפני תחילת הפלייאוף , אמביד משחק מחר משחק 3

Maldini 19 באפריל 2018

השאלה היא לא מה אמרת לפני תחילת הפלייאוף אלא מה תגיד שבוע הבא ביום חמישי אחרי שמקאגנן יבחר את בייקר מייפילד בזמן שג'וש רוזן עדיין על הלוח

או מה אני אגיד כשהסוחר מכוניות משומשות מדנבר יבחר ראנינג בק עם בחירה טופ 5 או יעשה טרייד דאון עם בפאלו, לא החלטתי עדיין מה יהיה יותר גרוע ומטומטם

לא יודע אם נצליח להתאושש מזה, אני ואתה, אתה ואני, שנינו יחדיו

Comments closed