לקראת הדרבי

 

srch

 

הייתי יכול לספר לכם סיפורים על למה לקחתי פסק זמן מהבלוג, יש לא מעט סיבות לא לכתוב ובכלל להיעלם בעונה הזאת(שאפרט?) וחוץ מזה שדמי גם דופק היעדרויות ממושכות אז גם לי מותר, אולי אם אקח פסקי זמן ארוכים גם אלמד לכתוב כמוהו ביום מן הימים.

אבל הסיבה לחדשי השבתון היא הרבה יותר פשוטה וקשורה לעצלנות הכרונית של כותב שורות אלה-הלאפטופ עם המקלדת בעברית שבק חיים ולקח לי שבועות לתקן אותו, בתווך יצאתי לחופשה, אבל עכשיו המקלדת חזרה ולקראת הישורת האחרונה של העונה אני חוזר ובקטן!.

1)הפועל-אמנם לא כתבתי אבל כן קראתי את זה באזר בחדשים האחרונים והיה פה פסטיבל של טורים צהובים וביקוש מסוים לטור אדום שנכתב ע'י אדום, לא ראיתי אף אחד מרים את הכפפה אז בלית ברירה אני אצטרך לעשות זאת למרות שאני חי בניו יורק כבר 13 שנה ורואה את הפועל פעם או פעמיים בשנה באיצטדיון עצמו(אבל רואה את כל המשחקים או לפחות את התקצירים באינטרנט).

בעונה כזאת אין לו לאוהד הפועל אלא פשוט לא לראות אף משחק בליגה , לא לפתוח אף כתבה על ליגת העל, לנשוך שפתיים ולקוות לבריאות. ואני כותב את זה אחרי שלושה נצחונות רצופים,אתם מבינים?

אני רואה את הפועל ברצף כבר 40 שנה ואני לא זוכר כזאת קבוצה כבויה כבר שנים, אפילו בשנים שהיינו בתחתית ניראינו יותר טוב. יש פה מצב אבסורד שבו הקבוצה במקום השלישי אבל מציגה באופן רציף יכולת של קבוצת תחתית עם דגש על המילה תחתית כי קבוצה הם לא. אוסף של שחקנים שעולים ועומדים איפה שאומרים להם אבל הם לא ממש קבוצה, אין לה סגנון או אופי, רק שחקנים עם יכולת כזו או אחרת,סותמי חורים.

אין איזה שלד שאפשר לבנות עליו, תמוז, היחיד עם יכולת אירופאית בפוטנציאל מת לעוף משם והיחידים שאפשר להחשיב כשלד לעתיד הם שני המלאבסים שגם הם אולי עוד יעברו לאיזה בירסחוט או איזו קבוצה במרכז טבלת הליגה הבלגית.

עם כל הכבוד והאהבה לבאדיר, אבוטבול, טועמה ואנטבי ויש הרבה כבוד, אבל כמה כבר אפשר למשוך? על הזרים אני בכלל לא מדבר, דג'מבה דג'מבה דג'מבה?? והצעירים? אין אף אחד שמצית את הדמיון, שום כלום. בכלל נראה לי שכל הפסקה הזאת מיותרת, החבורה הזאת שלובשת אדום השנה לא ראויה ליותר מידי מלים, האמת שאין ממש את מי להאשים, את מי נאשים, את ניצן שבנה את הסגל? הוא אכל אותה עם המחלה, נעזוב אותו בשקט, את יוסי? מה הוא אשם, הוא קיבל קבוצה לא מאוזנת, את פרדי דוד? מה אתה רוצה ממנו, הוא כולה מאמן שם חודש ודווקא התוצאות סבירות(חוץ מהגביע), את רמון? מה הוא אשם? הוא הציל את הקבוצה, מי עוד היה בא?

אבל הדבר הכי גרוע העונה זה היעדר המחויבות של השחקנים, שמקרין על הקהל. הקבוצה משחקת כל כך גרוע וכל כך בלי חשק שלקהל פשוט נמאס וכבר לא ממש אכפת לו, הם פשוט מעודדים ללא קשר לרמה של הקבוצה כי אין מה לראות אבל לפחות אפשר לשיר, אני חושב שהקהל של הפועל קצת יוצא דופן בקטע הזה, אולי בגלל זה אנחנו לא במקום ה-11-12 כפי שמגיע לנו.

לפי מה שראיתי עד המשחק עם בני יהודה המשחקים של הפועל הם נוגדים את ההגיון, רוב הגולים של הפועל דווקא יפים ומתוכננים, לשחקנים שלנו בחלק הקדמי יש יכולת טכנית ואף סיומת יפה והם מבקיעים שערים לפעמים. אבל בין הגולים לא קורה כלום. אין שום הנעת כדור, קצב או תכנון מינימלי, משמעת טקטית,תיאום בהגנה או שום דבר שמלמד שהשחקנים הללו מתאמנים יחד כל השבוע. מאז שפרדי דוד הגיע יש קצת שיפור אבל אם נודה לאמת בשבוע שעבר בק'ש הפועל ניצלה בנס,לכו לתקציר ותבינו לבד,5-1 לק'ש היה יותר משקף.

כרגע אנחנו בטעות האופטית של שלושה נצחונות רצופים, הסכנה היא בשבת בדרבי, מכבי יגיעו עם דם בעיניים לסגור סיפור, זה יכול להיות מכוער כי מכבי זה לא אנחנו שהמקסימום שהשגנו בדרבי בשיא העליונות שלנו זה 3-0.

כשאני קורא את אבוטבול אומר בעיתון שהפועל יגיעו מחויבים לדרבי אני לא ממש מאמין שהוא מאמין למה שהוא אומר, מה לעשות הקבוצה הזאת פשוט לא הוכיחה אופי העונה שלא לדבר על יכולת, יכולת רעה זה נסלח, חוסר אופי ונשמה לא. מה שיפה בחיים זה שיש להם הזדמנות לתקן, אני קונה אפס אפס עם אדומים ומלחמה, רק לא בשר תותחים.

העונה הארורה הזאת לא באה לנו בהפתעה, הרי ידענו שהגלגל יתהפך והצהובים מתישהו יחברו עונה טובה שלמה, משחקי הניסוי והטעיה של גולדהאר הצליחו לו , נראה בשנים הקרובות אם מדובר בנוסחה או דרך מסוימת או שזו הבלחה של אליפות אחת.

מבחינתי כאוהד הפועל המצב הנוכחי הוא טבעי , כשגדלתי בשנות השבעים מכבי שלטה בעיר ובמדינה עם טלבי(המקורי, לא טל בן יהודה), וויקי פרץ, טבק, ואבי כהן ז'ל. הפועל היתה קבוצה זניחה שנלחמת בתחתית, לא היה לנו רוב של אוהדים אפילו בדרבי ביתי ותמיד באנו לדרבי כאנדרדוג. גם בשנות השמונים שבהן הפועל שלטה עם שלוש אליפויות הייתי מגיע לדרבי בהרגשה של אנדרדוג.

מה שקרה בין שנת אלפיים ועד לפני עונה הוא סוריאליסטי בעיני, עשור שנפתח והסתיים בדאבל אדום עם עוד כמה גביעים באמצע, מסע קסום אחד באירופה, עוד כמה מסעות סבירים, הופעה בליגת האלופות, ולא פחות חשוב-אינספור נצחונות בדרבי, שהיה (כמעט)תמידית בצמרת ומבט מהצד בקומדיה המתמשכת שקרויה מכבי תל אביב.

בשנים הללו ראיתי תופעות שלא חשבתי שאי פעם אראה-אוהדי הפועל פתאום מצאו את עצמם במצב שהם לא האנדרדוגים וחלקם הפכו למכביסטים באופן מסוים, הגיעו פתאום אוהדים טרמפיסטים, דברים שמעולם לא ראיתי בהפועל.

מהצד השני חזיתי בתופעה לא פחות מוזרה-אוהדי מכבי שפתאום החלו לדבר עם עצמם ועל קבוצתם במושגים של לוזריות ואפילו עם הומור עצמי כאילו היו איזה עיגולד אוהד הפועל שגדל ברמת אביב לאבא שהיה עסקן בבית ברנר.

אם זה לימד אותי משהו אז זה ששני המחנות הם בעצם לא כל כך שונים בסופו של דבר.

אבל במחשבה שניה יש הבדל כי עכשיו כשסוף סוף אחרי 13 שנים הצהובים יזכו באליפות שיש כאלו שאומרים שהיא אחת העלובות בתולדות המדינה מבחינת הרמה(ולראיה, הפועל במקום השלישי), פתאום המכביזם יצא מהחורים כאילו שלא היו לנו 13 שנים של לוני,נמני, גלקטיקוס,שניידר ואינספור כשלונות שקשורים לאנשים הללו ולקבוצה הזו. שגעון הגדלות, השחצנות, הזחיחות,תחושת העליונות, הזלזול המפורסם ביריב, כל אלו חזרו בשניה שאוהדי מכבי החלו להבין שהנה באמת החלום שלהם לקחת אליפות עומד להתגשם. גם פה בדה באזר יצא לי לקרוא כמה טורים של מכביסטים שלא האמנתי שאני קורא.

מהצד של הפועל להגיע לדרבי כאנדרדוג זה מצב צבירה טבעי, אנחנו לא נולדנו לדרוס, להשפיל, לשלוט, אנחנו בעצם שם כדי להמאיס את החיים לכל הליגה וכל פעם זה בצורה אחרת.

כל כך הרבה ריגושים קיבלנו מהפועל בעשור האחרון שהאליפות של מכבי לא כל כך שורפת בלב, שיהיו בריאים וישמחו, לנו נשארו משימות קטנות וקטנוניות-לא להפסיד את הדרבי הקרוב, להגיע לאירופה, לשמור על המקום הראשון בפלייאוף העליון. נצחון אדום בדרבי יכול להכתים אך במעט את האליפות הצהובה ולהחזיר מעט את הכבוד שאבד ב-4-0, אבל לא יותר מזה.

בעקבות השיא של מקאו (לקראת המרתונים של האביב)
ליגת שוקי ההון - המחלה ההולנדית ( פוסט של מתן גילור)

98 Comments

אדום עולה 5 באפריל 2013

נו . סוף כל סוף .
כמות הפוסטים הצהובים / ירוקים שרצים פה שואבת מאתנו אוהדי פועל וחובבי דה באזר הרבה מאוד כוחות .
אז טוב שחזרת וממש לא בקטן .
העשור האחרון היה קסום , אבל היו בו גם רגעים קשים , כמעט ירדנו ליגה לפחות פעם אחת .
אף פעם לא היינו הקבוצה העשירה בארץ , ותמיד הסתדרנו .
אם מכבי יכולה להתאושש בקיץ אחד מהרבה מאוד רעות חולות , גם פועל יכולה.
אין שלד? דווקא יש.
המלאבסים יילכו כנראה בשנה הבאה כדי לתת להפועל שקט תקציבי ויכולת לבנות תקציב נאה .
עם ורמוט , ממן וגורדנה יש להפועל התחלה טובה בקישור ואם רב״ש יגיע אז אלרואי אהובו ישלים שלד טוב בגזרה הזו.
מאמן מוביל (רב״ש , רוני לוי או אלי כהן ) יכול למצוא בסגל הזה עם המבוגרים (טועמה ואבוטבול ) ועם הצעירים ( שושן , קליימן , הרוש , עדן וספורי) את השלד .
מכאן ועד חיזוקים אפשריים בגזרת התקציב בזרים וישראלים פנויים אפשר לבנות קבוצה חזקה .
הפועל לא בנויה לאליפויות , היא בנויה לאירופה , לעונה טובה בליגה , לגביעים ויש לה יכולת לבנות קבוצה גם בלי לחץ של ״תביא אליפות ״.
2 מאמני נבחרת הוציאה הפועל בזכות השקט היחסי ובשנה שהיא משתגעת כמו השנה אז היא גומרת בגירעון ובריסוק.
אני מאלה עם המשקפיים הוורודות , מכבי לא כזו גדולה , הפועל לא כזו מחורבת ומהנקודה הזו אפשר ללכת קדימה.
ובהינתן כל זאת – איפה חותמים על התיקו??

בני תבורי 5 באפריל 2013

מי אלה המלאבסים?

אדום עולה 6 באפריל 2013

בן חיים ודמארי

בני תבורי 6 באפריל 2013

תשמור אלוהים ותרחם, מלאבסים זה רק הפועל!

אדום עולה 6 באפריל 2013

טוב לדעת , אז איך לקרוא להם?

אזי 6 באפריל 2013

הלוזונים :)

היושב בגולה 6 באפריל 2013

תודה לאל(ה) שתבורי בסביבה

מחפש כרטיס 6 באפריל 2013

0509082258 להתקשר דחוף

spurstopboy 6 באפריל 2013

חיכיתי לך שתכתוב על ספרס

אנונימוס 6 באפריל 2013

אין ספק, פשוט עונה מגעילה. לא מגעילה במובן של הפסדים אלא כמו שאיבחנת נכון – שפשוט לא כיף. אדישות כללית ולאות מוחלטת עוטפים את השחקנים מכל עבר וזה גלש מזמן ליציע. כולם מחכים שהעונה כבר תיגמר, ורק מקוים שהדרבים לא יהיו משפילים מדי

אופיר 6 באפריל 2013

גלעד,

אני יודע שלאדם יש נטייה להשליך את החוויות הסובייקטיביות שלו על הסביבה כולה, אבל כדי להסיר את הספק הזה מליבי:
אני היחיד שעונת הטניס הנוכחית מעניינת לו ת'ת*ת?
לראשונה מזה אני לא יודע כמה שנים – פשוט לא מעניין אותי ולא אכפת לי ממה שקורה בסבב, ואני תוהה אם ישנן סיבות שאינן קשורות אלי.

XXX 6 באפריל 2013

ארה"ב סרביה בגביע דייויס בבוייזי – תחזית?

אם ראדי ואלברמן אכן לא משחקים – מכבי בבעיה קשה.

טורי השחצנות של אוהדי מכבי אכן היו מביכים, אם כי אלו של טל בן יהודה הם קומיים יותר.

עופר 6 באפריל 2013

טורי שחצנות: בקיצור של טלב"י?
הוא מדבר בציניות,אבל לך נוח לראות את זה כשחצנות כדי להצדיק את הדעה הקדומה על אוהדי מכבי.
איפה במכבי,לא באוהדים,במכבי-אתה רואה זחיחות?זלזול ביריב?משהו רע מבחינה מוסרית בקבוצה? (הדברים מופנים גם לכותב הטור)
כי לי זכור אבוקסיס שלא ידע לקבל הפסד,אבל אוסקר שאמר מול כל קבוצות התחתית אותם פירק שהם משחקים קשים. אגב גם ג'ורדי אמר שהוא מכבד מאוד את הכדורגל פה.
די לזבל בשכל מכבי שחצנים! יש רק אוהדים שחצנים וזה יש לכל קבוצה, אצל המכביסטים מחפשים את זה. מקסימום מוצאים שלושה ילדים עם חלב על השפתיים.כל אוהד מכבי שפוי לא בטוח בכלל באליפות.

מתן גילור 6 באפריל 2013

גלעד – "הצהובים" חוזרים לקחת אליפות לאחר 10 שנים ולא לאחר 13.
א"ע – תבדוק את עצמך. לדעתי, בעונת 2009-2010 להפועל ת"א היה את התקציב הגבוה בליגה.
גלעד, כתבת: "הם פשוט מעודדים ללא קשר לרמה של הקבוצה כי אין מה לראות אבל לפחות אפשר לשיר, אני חושב שהקהל של הפועל קצת יוצא דופן בקטע הזה." תחשוב שוב! הם ממש, אבל ממש, לא יוצאי דופן בקטע הזה. כבר לא מעט שנים שהגרעין הקשה של מרבית קבוצות הליגה (לפחות הגדולות עם לא כולן) מעודד בראבק בלי קשר לכלום.
אני מזמין אותך ללכת לתקצירים של 3 משחקים של מכבי חיפה וסיום המשחק:
1. הפסד 1-0 לאשדוד בבית שקבע נקודה אחת מ-12.
2. תיקו 0-0 בבית מול סכנים שקבע שהקבוצה עוד מחזור מתחת לקו האדום.
3. הפסד 0-2 לבני יהודה בחוץ שמבחינתי סגר את סיפור האליפות.
פשוט תקציב לקהל בשלושת המשחקים הללו ותבין כמה הפועל ת"א ממש לא מיוחדים בקטע הזה. בוא נראה אותם איך יתנהגו שיהיו מתחת לקו האדום.

אדום עולה 6 באפריל 2013

מתן יכול לקרוא לי גם יניב…
בכל מקרה שנה אחת מתוך 13 שנים שהתחילו בדאבל אחד והסתיימו השנה אם תקציב הגבוה ביותר וגם אז בפער קטן מחיפה ומכבי לא סותר את מה שאמרתי .
דרך אגב בין 4 הגדולות בראייה מצרפית של שנות ה2000 הפועל הוציאה הכי מעט (אפקט גאדמק מעלה את ביתר) והכניסה לדעתי קצת פחות מחיפה שביקרה פעמיים בצמפײַנס.
ובשנים האלה שהפועל היתה הכי קרובה לפייר פלי פיננסי יותר מכולם היא זכתה ב6 גביעים , 2 דאבלים , אינספור סגנוניות , שברה שיאים במשחקי הדרבי והיתה לישראלית המוצלחת ביותר באירופה .
אז בראייה של 13 שנה גם את העונה המחורבנת הזאת צריך לקחת בפרופורציה , גם פה יש שלב בתים אירופאי ומקום 3-4 בליגה .
יש גם שנים כאלה .
ועוד נקודה בשנים האלה היו לנו בעלים עשירים כמו סגול , היו בעלים שאהבו ולא יכלו לתת כמו מוני ורומן והיה את טביב .
היה הכול .

משה 6 באפריל 2013

אני מבין שהעברת שחקנים ללא תמורה ופירוק הפועל כפ"ס עונה להגדרה של פייר פליי פיננסי ?

אדום עולה 6 באפריל 2013

יחס הכנסות להוצאות . תתמודד.
לא הפועל פירקה את כפר סבא , טביב פירק וגם מכר את משומר וישראלביץ על הדרך ואת הכסף לקח לכיסו .
הלא תמורה כלל 50 אחוז ועליהם קיבל כסף טוב .

משה 6 באפריל 2013

התמודדתי.
זה היה אחד המהלכים השפלים בכדורגל הישראלי ולמרות הרצון שלך להפריד בין טביב והפועל, בצעד הזה חד הם(אני לא זוכר מישהו מכם יוצא להפגין מול הבית שלו כשזה קרה). הפועל כפ"ס לא קיבלה מזה שקל, הפועל ת"א והבעלים שלה לשעבר עשו על זה קופה.

אדום עולה 7 באפריל 2013

לדאוג להפועל כפר סבא לא היה התפקיד של הפועל בסיפור . לא של ההתאחדות .
טביב עשה מכירת חיסול ומכר גם למכבי תא וגם לחיפה ואם תוכיח לי שהכסף עבור ישראלביץ ומשומר נשאר בכפר סבא אז יש על מה לדבר .
כי אם לא נראה לי שגם האחרות פה נמצאות באותה קלחת .

גלעד בלום 6 באפריל 2013

מתן למה אתה כזה מיליטנטי, לקחתם אליפות,תיהנו…האמן לי אם הקבוצות שהזכרת היו משחקות גרוע כמו הפועל השנה אז גם הם לא היו מעודדים :)

אני אוהד הפועל שחי בבועה, בעיני הבלוג הזה מכבי לא לקחה אליפות 13 שנה ואוהדי הפועל הם מיוחדים, וחוץ מזה למה אתה לא קורא לא. ע. בשמו המלא, זה חוסר נימוס, הרי ידוע ששמו זה אדום עולה!

מתן גילור 6 באפריל 2013

מילא לקרוא לי מיליטנטי (נו טוב, בכל זאת כמעט כל שנה אני מתנדב למילואים מעבר למה שאני חייב :) ), אבל לקרוא לי אוהד מכבי ת"א…תתבייש ;) גלעד, אני מנוי גאה של שער 4 בקרית אליעזר!
כמו שכתבתי, אנחנו פתחנו את העונה מזוויע, ובכל זאת העידוד היה מצוין (כנראה שגם לזהות המאמן היה חלק בכך).
לגבי אדום עולה – לא הבנתי אם נכתב בצחוק או ברצינות. בכל מקרה, ראיתי שזה נהוג באתר לכנותו כך. אם יאמר שזה מפריע לו, אתנצל ואחדל מלקצר את שמו.
לסיום, אני שמח שחזרת לכתוב. התגעגתי :)

מתתיהו 6 באפריל 2013

מתן, אתה מציג רק חלק מהתמונה. שריקות הבוז לשחקנים, זריקת חפצים על מאמנים…
זה לא קהל מעודד

גלעד בלום 6 באפריל 2013

אופיר, לא אתה לא היחיד…

איקס איקס איקס-סרביה.

גלעד בלום 6 באפריל 2013

ספרטופבוי-יגיע טור גם על טוטנהאם,מבטיח.

matipool 7 באפריל 2013

איזו קבוצה חסרת מזל טוטנהאם .
לאבד את דפו שהיה בכושר מצוין לעומת אדאביור ואח"כ גם בייל וגם לנון ( בנוסף לגאלאס ) נפצעים במשחק אחד בדיוק בתחילת השבועיים הכי קריטיים של הקבוצה העונה .
אני חושש שהם בדרך לנפילה חזקה וכואבת . בייל לטוטנהאם הוא מה שסוארז לליברפול . אפשר משחק / שניים בלעדיו . לא יותר מזה .

spurstopboy 7 באפריל 2013

אז נעשה את זה כנגד כל הסיכויים. גם ככה אני לא מכיר שום דרך אחרת

אריה 6 באפריל 2013

כיף לקרוא את כל האדומים רואים את המציאות בעיניים מאד אדומות ו"מאד" מציאותיות ומקווים שיצליחו לעבוד על כולם כמו שעובדים על עצמם.

אבי 6 באפריל 2013

לפחות זכינו לנצחון בדרבי-סל להמתיק את העונה המגעילה הזו. אני ממש נאלץ לגרור את עצמי למשחקים למרות המנוי

גלעד בלום 6 באפריל 2013

מתן- סליחה! אתה לא אוהד מכבי ת'א אלא אוהד מכבי לפי השפה שלכם יושבי ההר הירוק (:

הכל בצחוק, אגב

אורן 6 באפריל 2013

א.לא יאומן.אשכרה אוהד הפועל כותב על הפועל בדה באזר.אחרי פוסטים שגינו וקילסו כל דבר שקשור בהפועל(רמון,קהל,מאמן וכו)על ידי "טוהבי הפועל" למיניהם,סוף סוף יש עלה תאנה שמשמיע גם את דברנו.
ב.אם יש דבר טוב בפרדי דוד-זה רמזי ספורי.הוא פותח אצלו כבר כמה משחקים רצופים.נכון,זה עדיין לא זה.רמזי עדיין מהוסס,עדיין לא חד ובטוח כמו שחקן בוגרים,אבל הוא משתפר ממשחק למשחק והוא העתיד.
השנה הראשונה של נאתכו בבוגרים נראתה דומה.וגם עליו היה הייפ גדול בנוער.השחקנים האלו צריכים בטחון ונסיון.בנוער של הפועל,שמושמץ משום מה,יש כשרונות גדולים שרק צריכים לשחק.יש את חי חמו המצויין,אמזלג,לקס,חאייכ,אייזנשטיין,שרם ועוד.השנים הקרובות,שיהיו בשליטת חיפה ומכבי,הם הזמן לתת להם לשחק.לא נעים להודות,אבל ביתר של החצי הראשון של השנה היתה דוגמא מצויינת.שחקני בית מוכשרים ומחוייבים.

אדום עולה 6 באפריל 2013

הנוער של הפועל מושמץ שנים , אבל בסוף זהבי , נאתכו ובן סהר הצליחו יותר והגיעו רחוק יותר מהכישרונות בצהוב. בשנים האחרונות .
הנוער של מכבי לוקח הרבה יותר אליפוײַת אבל מגדל הרבה פחות כוכבים . הוא כן מגדל הרבה שחקני ליגה שמתפזרים בין קבוצות ליגת העל . זה כן .
קח את מהפיכת הצעירים של איוניר שהתבססה על 2 דאבלים בנוער , ממנה שרדו 3 במכבי וכל השאר לא מככבים בחוץ .
גם בחיפה זה ככה , כמות שחקני הבית שבאמת הולכים רחוק נמוכה .אבל מספר המושאלים עצום .
בנוער יש היום לפחות כמה טאלנטים שיכולים להיות שחקני סגל נהדרים בשנים הקרובות ולכן התחושה שאין שלד ואין על מה לבנות היא מוטעית .
דרך אגב לקיצוץ השני אפשר לקחת את מקרה באדיר שנזרק מחיפה כי ״גמר את הסוס״ ונתן בהפועל עונות אדירות , יש לי תחושה ששי אבוטבול יעשה דרך דומה , קשר אחורי קשוח שיכול להפוך לבלם נהדר במונחי ליגה ישראלית ולגדל לידו בלם. צעיר

אדום עולה 6 באפריל 2013

לקיצון השני… דאם יו אייפד

מתן גילור 6 באפריל 2013

רפאלוב, קטן, קינן, טאווטחה, בן בסט, חמד, בוזגלו, גאדיר – תזכיר לי שוב על מה אנחנו מדברים…
באדיר לא נזרק! ממש לא נזרק!!!
מכבי חיפה הציע לו להמשיך באותם תנאים והפועל ת"א הציע יותר. הוא פשוט הלך אחרי הכסף.

עדי אבני 6 באפריל 2013

לקרוא לבוזגלו שחקן בית יכולים חצי מקבוצות הארץ. הוא שיחק בנוער של מכבי, של הפועל, שלכם ושל פ"ת

red sox 6 באפריל 2013

זה נכון.
וקבוצה שמתפארת במוחמד גאדיר כפאר התוצרת של מחלקות הנוער שלה, צריכה לבדוק טוב טוב איך קרה שהסטנדרטים שלה ירדו כ"כ נמוך.

מתן גילור 6 באפריל 2013

עדי, אתה ויניב יכולים לכתוב על מחלקת הנוער המפוארת שלכם לעומת שלנו ואני יכול להתפוצץ מצחוק. הנה :)
גם אתה בעצמך לא מאמין ששחקני הבית שלכם הביאו לכם בעשור האחרון יותר מקטן, דוידוביץ', בנאדו, קינן, חמד, כיאל, רפאלוב ועוד.
שנה שעברה היו משחקים שעלינו עם 8!!! שחקני בית בהרכב. הואיל וגם אתה יודע איזה מחלקת נוער היית מעדיף אצלך, אתה בוחר להיטפל לשם ספיציפי ולהראות לי שהוא לא מתאים לתזה, כאילו זה באמת משנה.
למה, בן סהר רכש את כל המיומנויות שלו בהפועל ת"א?

איציק 6 באפריל 2013

בן שהר!!!

איציק 6 באפריל 2013

אדום,
אם שלושה נשארו במכבי זה המון. לא מזמן היה פה דיון, כמה שחקני ברצלונה עולים מהצעירים למלע. גם אצלם אחוז הנשארים קטן, פשוט יש מסגרת נוער גדולה ולכן רואים הרבה יחסית בבוגרת.

אדום עולה 6 באפריל 2013

שלושה שרדו את העליה מנוער לבוגרים . אחד הפך לשחקן הרכב , השני ייפלט לאירופה בגלל סעיף יציאה נמוך (דאבור) ובוא נזכור שלא ממש גדל במחלקות הנוער הצהובות אלא הצטרף ביל מאוד מאוחר והשלישי (לוגסי) ייאבק בשנה הבאה על רלוונטיות בסגל . זה יפה אבל סביר בהחלט לתפוקות שתקבל הפועל מהדור המאוד המושמץ שלה .
מתן בחיפה המצב מעט טוב יותר , אבל בן בסט? בוזגלו ? אגדיר? אלא הדוגמאות שאתה מביא . כי אני לא רואה שחיפה מתבססת עליהם .
מה שאני אומר זה שמחלקות הנוער בחיפה ומכבי מוציאות הרבה מאוד שחקני ליגה , אבל בשורה התחתונה במדד של שחקני בית שמגיעים לבוגרים המחלקה באדום תורמת את חלקה .
הפועל בנוער היא מחלקה שהוזנחה בתקופת טביב , אבל היסודות שלה טובים ובסופו של דבר במבחן התוצאה גידלה הרבה מאוד כוכבים ותרמה את חלקה לסגל הבוגרים . תארים בנוער היא הביאה במספרים נמוכים אבל את מי זה מעניין .

עדי אבני 6 באפריל 2013

ואפשר לקחת את זה הלאה- להרכיב קבוצה רק משחקנים יוצאי מחלקות הנוער שלנו: קליימן (בן שנן/ אברבנל). בונדר, שושן, שיש. אבוטבול, נאתכו, זהבי, טועמה (לא שיחק בנוער אבל הפועל הקבוצה הבוגרת הראשונה שלו). בן סהר.

תולעת 6 באפריל 2013

קליימן גדל בכפ"ס והובא גם ע"י טביב. מור שושן גדל בנצרת עילית. בן סהר עזב את הפועל בגיל 15, שזה בערך הגיל שבוזגלו חתם בחיפה.

עדי אבני 6 באפריל 2013

קליימן התחיל בנערים של הפועל, ומשם עבר לכפ"ס. סהר עזב את הפועל בגיל 16.5.

תולעת 6 באפריל 2013

בקיצור כל מי שאי פעם עבר ליד וולפסון נחשב

אדום עולה 6 באפריל 2013

דאבור הגיע מגיל ילדים ?

ניינר 6 באפריל 2013

גלעד, מחכה בקוצר רוח לפוסט על טוטנהאם כי אני כבר מתחרפן מהקבוצה הזו וצריך לדעת שאני לא היחיד

אזי 6 באפריל 2013

קראתי טור שלם של אוהד הפועל ולא התעצבנתי. אפשר לבטל את העונה הזאת.

אני רק אגיב על דבר אחד, שהוא בערך אותו דבר כמו שהגבתי לחיפאים כשהם היו בתחתית.
הסגל שלכם הוא לא הבעיה.
נכון, יש לכם בעיה במרכז האחורי של המגרש. גם קשרים אחוריים וגם בלמים שהיו מעבר לשיאם לפני 5 שנים. אבל מצד שני הם עמוסי ניסיון.
יש לכם שוער מעולה (שניים בעצם), שלישית התקפה קטלנית. ועוד קשרים כמו ממן ודומיו שהם פוטנציאל מאוד גדול.

בעשר השנים המזוויעות האחרונות כאוהד מכבי. ובטח שבחמש האחרונות. אף פעם לא האשמתי את הסגל.
גם היו מי יש למכבי? מהרן ראדי שבא מסכנין? אלברמן שכבר שנתיים יושב על הספסל? טיבי מק"ש? ייני הכלבויניק? מיכה? עטר הערס?

הסגלים של מכבי, הפועל וחיפה מאוד דומים ברמתם. מאוד.
רק צריך מאמן וניהול נכון להדביק את זה ביחד.

המלוח 6 באפריל 2013

הכי מדויק שיש. מסכים לחלוטין.
כמה תוצאות שונות לכאן או לכאן, ואני יכול ממש לשמוע את הביקורות על הבנייה הלקויה של מכבי ואתה התשבוחות להפועל/חיפה.

אדום עולה 6 באפריל 2013

אזי אנחנו מסכימים יותר מדי פעמים בשנה .
הסגל הנוכחי מלא בכשרון אבל בנוי בצורה לא מאוזנת ולא עבר תהליך אימון מסודר , מהכנה רעה דרך חילופי מאמנים , פציעות רבות שבחלקם נובעות מהכנה רעה וצירוף שחקנים שנעשה בחופזה וללא תכנון .
ועדיין מהסגל הזה ועם עבודה סבירה של איש מקצוע מוביל סביר בגזרת זרים וישראלים לצד מה שניתן לקחת מהנוער אפשר לבנות יופי של קבוצה .
הדיכאון שאוחז חלק מאוהדינו מגיע מקבוצה נרפית ומאווירה של סיום קורס ולא מבעית כישרון בסיסית .
הטעות הגדולה של רמון היתה שבחר לא להתייחס לעונה הזו כעונת מעבר וניסה לקצר תהליכים .

אורן 6 באפריל 2013

מסכים לגמרי.

אנונימוס 6 באפריל 2013

לא מסכים. הסגל נבנה בצורה לא מאוזנת. לא במקרה לא הזכרת את ההגנה. כי שפוט אין הגנה ראויה לשמה השנה בהפועל. עכשיו אחרי מיליון שינויים וכשהעונה כבר נגמרה משהו שם התייצב. אבל רוב העונה הייתה שם רביעיה מזעזעת ומבוגרת. כבר נתתי פה מתשיהו את המטאפורה של סוסיתא עם מנוע של פורשה. ככה זה נראה. זה לא עובד.
כמה שההתקפה והקישור סבירים, וגם השוער אחלה – בסופו של דבר אם ההגנה שלך איטית ולא מתואמת, זה לא מספיק לריצה ראויה לשמה לאליפות.

אדום עולה 6 באפריל 2013

נו.
אבל מהסגל הזה אפשר בחיזוק ההגנה לבנות קבוצה חזקה . וזה הרעיון .
ההנחה שאין בסגל הזה כלום מוטעית

אזי 6 באפריל 2013

יש הבדל בין לא לרוץ לאליפות לבין ההתפרקות הטוטאלית שאני מרגיש מהפועל תל אביב.
בלום כתב שרמון הציל את הפועל ולכן אי אפשר לבוא אליו בטענות.
אז הוא לא הציל בדיוק.
להציל את הפועל היה להוציא אותה מהידיים של טביב ואז להעביר אותה למישהו שידע לנהל אותה.
החצי עבודה שהוא עשה לא תרמה לכם כלום.

אפריים 6 באפריל 2013

מסכים עם כל מילה שלך.

מעבר לזה, התיאור הכי מדוייק לטעמי נכתב לפני חודשיים על-ידי המשורר/אוהד א.טומבי-
"מחצית שנייה נואשת הלכה וסגרה על האוהד ט', משמימה כשיח סירה קוצנית המתגלגל בעגמומיות יתרה בצומת להבים. הפועל של העונה הנוכחית, חשב לעצמו, אינה אלא התגשמותו המושלמת של הדמנטור (או סוהרסן, כפי שתרגמה את זה יפה גילי בר-הלל); שכן, ממש כאותו יצור בלהות שהגתה הגברת רולינג, לופתת הפועל 2013 את האוהד התמים באחיזה מקפיאת נפש, סוחטת ממנו בדקדקנות כל סממן לשמחת חיים, ואז משליכה את קליפתו הריקה אל תהומות החידלון."

גיל מזימבבואה 6 באפריל 2013

רק לי נידמה שיש פה ניחוס, או שיש עוד אוהדי מכבי שמרגישים את זה?
אגב, גם אני חותם על תיקו היום.

גיל מזימבבואה 6 באפריל 2013

רק אני מרגיש שיש כאן ניחוס?
תיקו טוב היום למכבי. הפועל קבוצה טובה וכל מי שחושב אחרת טועה.
הדרבי הקודם היה סטיית תקן.

איציק 6 באפריל 2013

גלעד, ברוכים השבים
1. אתה כותב טוב, אבל אם תמתין עד שתכתוב כמו שדמ, לא תכתוב לעולם, חבל (מקווה שלא נעלבת כי לא זו הכוונה כי אם להחמיא לדמי ומגיע לו).
2. פוסטים אדומים לא היו, אבל נציגות בתגובות היתה גם היתה, כך שלא צריך באמת לדאוג יתר על המידה.
3. הפועל הפתטית, וחסרת חדואת משחק, רוח המועדון ומחויבות של השחקנים במקום שלישי. תאמין לי, זה חלום רטוב של אוהדים של די הרבה קבוצות אשר לא מריחים את החלק העליון של הטבלה כבר שנים. תן לי שנה כמו זו של הפועל מבחינת הישגים כל שנה רביעית או חמישית ואני לא מתלונן (כרגע).
4. אוהדי מכבי תל-אביב מסתכלים על עצמם לא כמישהו שאתה מתאר, כי אם כענק שישן ומתעורר מתרדמתו ועכשיו יחזיר את המצב לקדמותו. הוא לא מסתכל על זה שהיו להם שנים רעות שהשנה רואים שינוי, כי אם יציאה משנת חורף ארוכה. ואולי הם צודקים, נראה בשנים הבאות.

אורן 6 באפריל 2013

2.איציק,בהחלט מכובד לאתר כמו דה באזר שאיפשר לאוהדי הפועל להגיב.
אין ספק,דמוקרטיה ואהבת ספורט אמיתית.

איציק 6 באפריל 2013

אורן,
אתה לוקח הכל רחוק מידי. אם יש בדה-באזר שני אוהדי הפועל באר-שבע (אחד מהם אפילו התחיל לקרוא) אז אני בטוח שהתל-אביבית לא מקופחת. איך אתה רוצה שיבחרו את הכותבים? על פי רמתם, השיוך שלהם בכדורגל, לפי ענפי ספורט, דעה פוליטית, טעם מיזיקלי? אני מניח שאין מינון מוגדר, פרט לעובדת היות הכותב מעניין. באמת איכפת לך מה השיוך שלו? לי לא

אורן 6 באפריל 2013

עזוב איציק,סתם תגובה מרירה שלי.לפעמים כותבים ושולחים בלי יותר מדי מחשבה.כלומר כן אני חושב שהאתר די מתעלם מאוהדי הפועל,אבל לא על כל תגובה צריך להגיב כאילו אני שלי יחימוביץ על כל פרסום בפייסבוק של לפיד.

איציק 6 באפריל 2013

אהבתי :-)

אדום עולה 6 באפריל 2013

קלינגר לקח אליפות רגשית ברגע האחרון , אליפות שהוציאה המון אמוציות , פה יש משהו מאוד מתוכנן וקר .
העסק מתוכנת ומנוהל מהרגע שהגיע גורדי ויצר משהו מאוד מסודר.
יש תכנית עבודה והכל עובד לפניה.
אז למי שמסתכל מהצד או מעורב כאוהד יש תחושה שאנחנו רואים רק את שלב א בתכנית חמש שנתית מוסדרת ואם הכל עובד כל כך חלק בשלב א מה יהיה בשלבים הבאים ?
תוסיפו על זה שליטה מוחלטת במסרים ובספינים תקשורתיים ותקבלו את הבסיס לשחצנות שמבעבעת בתגובות , ובפוסטים של החברם בצהוב.
אבל מי שמסתכל באותו מבט קר ומתוכנן רואה שהיתה פה קבוצה עם הרבה מאוד כסף , בעונת עם מעט תחרות שהצליחה להחביא הרבה שגיאות .
על כל פריצה היה גם ארנשו ופידלף וגורי.
ועל כל ראדי שהגיע בכסף קטן והפך לכוכב היה גם אבו זייד והשוער הקנדי ועוד ועוד.
התחושה שגורדי מכין לנו עוד 3-4 "פריצות" , שבשנה הבאה ליגיונרים מובילים יחזרו , ושהכל יילך כל כך חלק פשוט מוטעה.
בשנה הבאה יש אתגר אירופאי גדול בהרבה, יש חלקת עומסים שונה, יהיה הרבה יותר אגו ויהיו הרבה יותר ציפיות , וציפיות ולחץ עושים במועדון הצהוב הרבה נזקים כשהעסק לא הולך לפי התכנית.
שלב ב' יהיה קשה בהרבה .
ולכן השמועות על הענק המתעורר מעט מוקדמות.
בסוף מכבי לוקחת השנה אליפות בפער פחות מרשים מקרית שמונה , שהצליחה גם לקחת גביע הטוטו ולהגיע רחוק יותר בגביע.
קבוצה אלופה נראית נהדר בסוף עונה, בגלל זה היא אלופה, מפה ועד הפנטזיות של גרסת הכדורסל רק ב11 שחקנים העסק רחוק מאוד

איציק 6 באפריל 2013

אדום,
אין לי בעייה שתשתמש במטפורה שלי לגבי הענק המתעורר, רק כדי להבהיר, אני לא אוהד אותם בכדורגל ומתאר רק תחושות שלהם כצופה מהצד ולא כחלק מהתהליך. לכן, יתכן ואני טועה לגבי זה. יש מספיק אוהדי מכבי שיוכלו לאשר או להפריך זאת מתוך הרגשתם מתוך מה שקורה בפנים.

אדום עולה 6 באפריל 2013

אני חושב שהמטפורה מסכמת יפה את התחושות של מי שמסתכל מהצד ונמצא במגע עם לא מעט אוהדי מכבי , אחרי הכל הם לא נמצאים מאחורי חומת מגן גבוהה , הם כאן , בכל פינה , בבית הקפה השכונתי או בעבודה , יש הרבה מהם ולאחרונה הם ממש ״קולניים״ .
בשעות שאחרי הדרבי הפייסבוק שלי היה עמוס באנשים לא ידעתי שהם בכלל אוהדי כדורגל ופתאום הרגישו לצאת עם תחושות האלה החוצה .

תולעת 6 באפריל 2013

וזה ייחודי לאוהדי מכבי?

אורן 6 באפריל 2013

נראה לי שאוהדי מכבי הם היחידים שהוציאו חולצות "מישן קומפליטד",לפני המחזור האחרון 2009/2010(אחרי שמכרו את המשחק נגד חיפה וחגגו תיקו הירואי נגד הפועל).לא זכור לי עוד אוהדים של קבוצות שעשו ככה.

אורן 6 באפריל 2013

ואלי זה כל הקסם-אולי שליטה במסרים וספינים תקשורתיים זה כל הסיפור?
מכבי השנה עשתה מהפכה תקשורתית בכדורגל הישראלי.החוסר נגישות שלהם לתקשורת ולרון קופמנים למיניהם,השאירה בעיקר הערכה ומודל לחיקוי.לא עוד מאמנים ישראלים ,שכל איינשטיין ופרימו יקבעו לו את ההרכב למשחק הבא(זה מה שקרה לגוטמן בנחברת במשחקים הראשונים).מכבי ניטרלה רחשים סביבתיים ,שאצלה היו קיימים יותר מאשר בכל מקום אחר.
לכ טוב אם הפועל תלמד מזה גם.לא חושב שאוסקר הביא לפה כדורגל אחר חוץ מכושר גופני מצויין.הדרך וההתנהלות-זה הדבר האמיתי.תוסיף להם כמה כתבי חצר ,שככל שאוסקר וקרויף לא היו נגישים,ככה הם יותר התחנפו-והנה לכם שקט.

אדום עולה 6 באפריל 2013

בהחלט.
הם התנהלו תקשורתית מעולה וכדאי לאמץ את זה .
יש הרבה אלמנטים במקצוענות הזרה שהם הביאו שכדאי לאמץ כמו גם את ההקפדה על הכושר הגופני .
מה שמגיע מגיע

גיסנו 6 באפריל 2013

חוץ מעניין התקשורת הקריטי, אוסקר גם הביא דבר אחד שחסר בהמון קבוצות, וכן לפי עדויות השחקנים גם במכבי חיפה של בנאדו.

בכדורגל הישראלי נורא אוהבים לתת לפסיכולוגיה חלק הרבה יותר משמעותי ממה שיש לה. זאת אומרת, הפסיכולוגיה חשובה, אבל בארץ מעצימים את חשיבותה פי כמה וכמה. מאמן צריך להיות גם חבר, או אבא, או דוד, או אנא אערף מה. ובדרך הזניחו יותר מדי את הפרט השולי ההוא שנקרא "מקצוענות".

קבוצות כאן עבדו שנים ארוכות בעיקר על רגש. לפעמים זה עבד (הקאמבק של בנאדו, הפועל באירופה ובגביע עד השנה, מכבי שלי קלינגר) והרבה פעמים זה קורס (בעיקר מכבי ת"א מאז האליפות האחרונה).

מה שאוסקר אמר, זה מאוד פשוט – לא מעגלים פינות, הכל נעקב והכל מדוד. מי שלא מקצוען, מי שלא משקיע הכל ומחפש לעגל פינות – לא משחק, נקודה. כי מי שידע שבכל מקרה בכל רגע נתון הוא חייב לתת את המקסימום אחרת לא ישחק, אלמנטי "ראבאק" כאלו ואחרים הופכים להרבה פחות משמעותיים, בטח כשהקבוצה מצליחה. ועובדה שכנראה זה עבד גם ברגעים פחות טובים, כי מכבי השנה הצליחה להתחמק פעם אחר פעם ממשברים שחיכו לה מעבר לפינה ושבשנים קודמות הובילו לכדורי שלג – ההפסד לב"ש בחוץ, ההפסדים בדרבי ולבני יהודה ברצף בסיבוב הראשון, ההפסד לחיפה.

בסופו של דבר גם שחקנים שנחשבו לכאלה שתמיד צריכים תמיכה, ליטוף וחיבוק מהמאמן (בדגש על אלירן עטר) משתפרים העונה פשוט כי הם יודעים שהגיע הזמן להפסיק לשחק בקקה ופשוט לעבוד. וכשאתה רואה שהעבודה מניבה פירות גם ברמה האישית וגם ברמה הקבוצתית, פתאום לא כזה אכפת לך אם המאמן יקרא לך לשיחה אישית כדי לספר לך כמה אתה גדול או לא.

מיכה 6 באפריל 2013

אהבתי גיסנו. ההוכחות שאנו מתעסקים יותר בפסיכולוגיה וברגש ופחות במקצוענות ובכושר קיימות כבר כמה וכמה שנים אלה ההוכחות שיושבות על הספסלים בבלגיה ובעוד ליגות באירופה, אבל כשאתה אומר את זה למאמנים בדיונים פתוחים שהם למעשה האשמים בישיבה על ספסלי בלגיה אז התשובה שלהם היא להאשים את דודו דהאן ועוד סוכנים נוספים בהוצאה מוקדמת מידי של שחקנים לחו"ל בגלל בצע כסף, המאמנים שלנו יוצאים למועדונים גדולים באירופה להשתלמויות של ימים ספורים ועושה רושם שהם יוצאים להתחכך ולא ללמוד,אני מקווה שהצוות הזר שמכבי הביאה השנה יגרום להם לחשוב ולהפנים שהדברים שהם עשו עד היום לא היו מושלמים כי הפעם ההשתלמות היא לא למספר ימים עם התחככות ההשתלמות הפעם נמשכה עונה שלמה , בתקווה שהכדורגל הישראלי כולו יצא נשכר ממנה.

אמיתי 6 באפריל 2013

מגיע לכם!!
העפתם את טביב, שנה הבאה אתם נלחמים עם סכנין על הירידה.

מאיר 6 באפריל 2013

הסמרטוטים ממכבי באו לשחק על תיקו ועשו בונקר ומתפרצות מול חיפה בבלומפילד עם כל הקהל שלהם. שגעון גדלות? לא כך משחקת קבוצה עם שגעון גדלות.

מכביסט ותיק 6 באפריל 2013

בנוסף 2 שריקות לפנדל לחיפה שלא נשרו, וכריס אדום לפריצה שהיה צריך להשלף וי שחשש טויטו ניהל בנק כספים בשוויץ עם המשכורות של אדל ודג'מבה דג'מבה ויש אומרים שערב המשחק קרוייף קנה פיצה לתמוז. איך זה להיות לוזרים עצבניים כועסים ומתוסכלים? ולא משנה אם אתה מעודד שירי נאצי מת"א או בבון מחיפה? ברוך הבא לעשור (לפחות) של מכבי הגדולה. תתחילו להתאפס על זה. אני ל אמבטיח 10 אליפויות. מבטיח 6-7

עדי אבני 6 באפריל 2013

ותיק ותיק, אבל כמו שאמר רובספייר על המלוכנים "לא שכחו דבר ולא למדו דבר"

מאיר 6 באפריל 2013

מעניין לי את האשך מה אתה חושב, יש קונצנזוס שמכבי ת"א שיחקה בצורה פחדנית מול הקהל שלה. זו דעתי על ה"שגעון גדלות" בכותרת.

גיסנו 6 באפריל 2013

יש קונצנזוס בקרב אוהדי מכבי חיפה ומשה פרימו.

מכביסט ותיק 6 באפריל 2013

לא צריך להתייחס לעלובי נפש האלה גם אני חטאתי ועניתי. את מי זה מעניין מה פרימו אומר ומה זה משנה אם מכבי שיחקו בונקר או 6 3 1 מה שמשנה זה מי שתרשם כאלופה. וכמו שביבי אמר הם מפחדים הם מפחדים. הם לא מפחדים מאליפות של מכבי העונה. עם זה הם השלימו. הם מפחים משושלת. במשך שנים הם חיים על זה שרק בכדורסל הם סובלים ככה 40 שנה של ניחומים עצמיים. פתאום הם מתחילים להזיע שאולי גם בכדורגל זה יקרה. תתארו לכם…הם יקפצו מהגג של אוסישקין…

יואבי 7 באפריל 2013

ולגרסייה מעניין את האשך מה את ופרימו חושבים, המטרה הושגה. והאליפות בדרך, הסטנדרטים שלך לא מעניינים אף אחד בקריית שלום, קאפיש? , תיסכול נעים.

אדום עולה 6 באפריל 2013

לידיעת הקורא איציק – מש״ל.

איציק 6 באפריל 2013

תזכיר לי את המשפט אותו היה צריך להוכיח ;)

מכביסט ותיק 6 באפריל 2013

זה טור ניחוס קלאסי שבקלאסיים 6 שעות לפני הדרבי. מחקרים מראים שזהו בדיוק הזמן לשחרר נאחס לאויר ולהשפיע על תוצאות אירוע ספורט. אבל גם מחקרים אומרים שברגע שמישהו מהקבוצה היריבה מאתר את הנאחס הוא מסיר אותו בקלות ולא ניתן להביא נאחס הפוך פעם נוספת. לכן הנאחס מבוטל מבוטל מבוטל !!!! 0:2 למכבי עם חשש ל-0:1 למכבי. בנוסף מכבי חיפה לא ינצחו היום.

מאיר 6 באפריל 2013

אתה חי בסרט אם אתה חושב שמכבי תתחיל לתת רצף של אליפויות. המועדון שלך הוא המועדון הלוזר של העשור האחרון, בכל תחילת עונה אלף ואחת ציפיות ואז אחרי חצי סיבוב ראשון הקבוצה מתרסקת. לפחות זכיתם בהרבה אליפויות חורף, אם זה מנחם אותך. ברגע שאוסקר יעזוב המועדון יחזור להיות פח שמנוהל ע"י אוהדים. גם כשהקבוצה הצליחה אוסקר הלך לטייל בבלגיה לשמוע הצעות. אתם לא מעניינים אותו בטווח הרחוק (שזה בטווח של השנה הקרובה כנראה). כמו שאניימה בגד בהפועל והלך למכבי בעבור כמה שקלים (אותו דבר לגבי זהבי שנישק את הסמל של הפועל והוכיח כמה זה בולשיט לנשק את הסמל ואז לעבור לקבוצה היריבה בגלל הצעת שכר טובה), אף אחד לא יכול להבטיח לך שהשחקן הבא שמנשק עכשיו את הסמל של מכבי לא יעזוב אותה ויעבור להפועל כשהפועל תהיה במצב כלכלי טוב (שזה לא נראה באופק כרגע).

מכביסט ותיק 6 באפריל 2013

נתחיל מהסוף – לא הבנת איזה קבוצה או יותר נכון אגודה מטונפת אתה אוהד? לעולם לא יהיה לכם כסף כי לא רוצים לגעת בכם. לא בכדורגל ולא בכדורסל. מקללי שואה מקללי גזים מקללי צלבי קרס כל מי שהתקרב אליכם נענש. ומי הביא לכם 4 שנים של גן עדן סולק באופן גזעני ומשפיל תוך פגיעה בבני משפחתו. אתם תשארו מקבצי נדבות.
דבר שני- מה שכתבת נכון באופן עקרוני- רק בשינוי קל. כל עוד קרוייף במכבי אני רגוע. גרסייה ענק אבל הכוח מאחורי מכבי זה קרוייף וכמובן גולדהאר. אבל גולדהאר ישאר בעשור הקרוב זה אני מבטיח לך. לגבי קרוייף ספק אם ישאר יותר מ-3 שנים. אבל מכבי זאת מכבי. הלך לוני הגיע מליארדר בשם שניידר הלך שניידר הגיע מליארדר גדול יותר בשם גולדהאר. הבנת את זה ברוך?

מאיר 6 באפריל 2013

חחח עד שקרויף וגרסיה הגיעו נראתם כמו קבוצה שהמאמן שלה הוא הקהל. ותהיה בטוח שהכל זמני במכבי. מכבי זה מועדון שבו רוצים שהכל יקרה מהר ואם לא הולך אז מהר מאוד מחליפים. בדיוק בגלל זה המועדון הזה לא יציב. ברגע ששכירי החרב שמשחקים כרגע במכבי ת"א יראו יותר פפלינוס מקבוצה אחרת הם ילכו בלי להסס וכל מה שנבנה לכאורה לטווח רחוק יעלם. ואני לא אוהד הפועל.

אגב החגיגה של זהבי אחרי הגול שלו היום פשוט דוחה. הבנאדם שיחק בהפועל לפני שנתיים והביא לה אליפות, נישק את הסמל שלה. אם זה לא שכיר חרב אז מה כן.

עדי אבני 6 באפריל 2013

העונה של הפועל:
מסכים לחלוטין עם הדעות של גלעד, אורן ואדום עולה: אין כדורגל השנה באדום. יש כמה שחקנים מוכשרים שמדי פעם מזכירים למה נקנו בכסף גדול, אבל מלבד הנצחון על חיפה בסיבוב הראשון לא היה משחק אחד שגרם לנו לצאת מהאצטדיון כשמלוא תאוותנו בידינו. אין תנועה, אין קצב, אין חיבור, אין שיטת משחק. רק מבצע אישי פעם-פעמיים בכל משחק.
מצד שני- צריך להכנס לפרופורציות. מה שעבר על הפועל השנה היה נפסל ע"י תסריטאי טלנובלות מחמת עודף בטרגדיות.ואלה שמות:

זה התחיל עם כן טביב/לא טביב. פותחים עונה עם תקציב מינימום. אבוטבול נפצע לחצי עונה. משה אבוטבול מרמת השרון מסרב לבוא להפועל. תמוז וידין עוזבים בטוח. לא, רגע- רמון מגיע. כל שדרת הניהול מתחלפת, בפעם השלישית בשנה. רכש של 4 שחקנים ביומיים האחרונים של חלון ההעברות, עם שמות מפוצצים כמו פנטסיל, דג'מבריבוע, חיימוביץ', בן יוסף, קוטיניו (לא של ליברפול) ובלם סרבי שהוא בעצם מגן שמאלי. תמוז וידין נשארים בטוח. בעצם לא, ידין עוזב לחיפה.
מתחילים עונה. דווקא לא רע. מפנה עלילתי: ורמוט חוזר! אבל לא, הוא פצוע. אוטוטו יהיה בהרכב. בעצם לא. הנה הנה.. גמר את העונה. ממשיכים סביר, אבל אז שירזי חולה. הוא ימשיך בכל זאת. או שלא. שביט יחליף אותו. או אבוקסיס, ושביט יהיה העוזר. או שלא- שביט הולך ומגיע דומב. סיום הסיבוב הראשון: האליפות כנראה תוכרע בין הפועל למכבי.
פתיחת הסיבוב השני: הפעם לא נקנה חתולים סרביים בשק. לא צריך שלושה מגנים שמאליים בקבוצה. או שאולי כן- נזרוק את הסרבי (שבמשחקים האחרונים שלו סופסוף נראה כמו שחקן כדורגל) ונביא את הרוש מסכנין. אין כסף לזהבי. בעצם יש. נביא את אלמוג כהן. הקבוצה הולכת ודוהה. פציעות. עוד קצת פציעות. עוד הרבה פציעות. במשך שישה מחזורים רצוף הפועל מתקשה למצוא הרכב של שחקני בוגרים שיאיישו את כל העמדות. מכבי בורחת. חיפה סגרה את הפור ופתחה אחד משלה. דרבי 4:0. אבוקסיס הולך. בהתלבטות בין פרגוסון למוריניו, בסופו של תהליך פרדי דוד נוחת לעמדת המאמן. סיום הסיבוב השני- גם ק.שמונה עוקפת את הפועל בפוטו-פיניש.

…ואחרי כל זה, הפועל תסיים את העונה ככל הנראה עם כרטיס לאירופה. בהתחשב בכל האמור לעיל מדובר בנס קטן

אדום עולה 6 באפריל 2013

זה לא נס. זה ״רוח המועדון״

טל בן יהודה 6 באפריל 2013

טוב, בדקתי מי זה הטלבי הזה שאתה טוען שהוא ״המקורי״…

13 שנים במכבי, שלוש אליפויות, 4 גביעים
השתתפות במקסיקו 70 עם הנבחרת…

אני לא יודע אם ניתן להשוות ברצינות את הרזומה הזה שלו עם הרזומה שלי כאן בדה באזר… אבל יפה מצידך לנסות ;)

יואב 6 באפריל 2013

ממש מוקדם להכתיר את פידלף ככישלון.
גורי היה המגן הימני הטוב בליגה וארנשאו הביא שש נקודות יקרות.
הם באו בהעברה חופשית ולא עזבו מסיבות מיקצועיות.
אני בהחלט מצפה לרכישות איכותיות ומדויקות אם וכאשר. אין סיבה שלא כאשר כסף פוגש מיקצוענות. להערכתי, כבר עובדים על זה במלוא המרץ.

שלו 6 באפריל 2013

יואב,
לפחות הגענו לשלב שעל כל שנים שלושה זרים לא טובים מגיע איזה פריצה, זאת גם התקדמות….
גורי גם חתום על איזה הפסד (בני יהודה נדמה לי), והגדולה הייתה בזה שהם לא עלו כלום ושוחררו בהזדמנות הראשונה…
מי שלא עושה לא טועה, שוב, החכמה היא למצוא שחקנים כמו פריצה.

יואב 7 באפריל 2013

שלו,
מסכים לגמרי.

צור שפי 6 באפריל 2013

טור טוב גלעד, אני קורא אותו עכשיו אחרי המשחק ואתה לא צריך לשנות בו פסיק. עונה מבישה. השחקנים עושים את מה שנשמע כבלתי יאומן: שילוב של חוסר מחוייבות ומשחק מלוכלך. זה שהערב שי אבוטבול לא הורחק זו תעודת עניות לשופט.

מאור 7 באפריל 2013

לפני פתיחת המשחק הכרוז של מכבי כיבד ניצול שואה אוהד הקבוצה על כר הדשא. אוהדי הפועל החלו לשיר בתגובה "שתהיה שואה למכבי", כבוד.

יואב 7 באפריל 2013

בכלל, היתה הופעה מלאת כבוד מצד האדומים.
איזה סמל זה אבוטבול, כמה הקרבה, יושר ואצילות באדם אחד.
שרן, תלמד…

צור שפי 7 באפריל 2013

מאור יואב שניכם מגזימים: ההגינות צריכה לחייב אתכם לציין שמיד כשכמה חוליגנים התחילו עם "שתהיה שואה למכבי" הם הושתקו על ידי היציע האדום. ביחס לשי אבוטבול – הוא היה צריך להיות מורחק אתמול אבל אין שום הבדל בין ההתנהגות שלו אתמול ובין זו הזכורה מדרבים בעבר מצד מאורות גדולים כמו אבי נמני וצהובים אחרים.

יואב 7 באפריל 2013

צור,
נמני מעולם לא היה מאור בשבילי. רק כדורגלן נפלא.
אומר לך עוד משהו, טביב ידע למה הוא לא רוצה להאריך ולשדרג לאבוטבול את החוזה. מקצועית.
הכניסות המטופשות שלו אתמול רק נועדו לרצות וללקק לחלק מהקהל האדום(שמחא כפיים לפאול שהשכיב את זהבי).
בסוף זה נגמר עם חוזה ארוך עד 16 . סוף מעשה במחשבה תחילה.

נר הלילה 7 באפריל 2013

כפי שאמר מאיר אריאל אתה מקיים פתגם בישראל "אין נביא בעירו". בדיעבד האבחנות שלך מאוד מדוייקות.
העניין עם מכבי, הקבוצה השנואה עלי בחלד, דרך אגב, שהיא מדגימה מטבע לשון שמדברים עליו כלכך הרבה שנים עד שהוא נהפך לקלישאה, שאנחנו לא מקצוענים כמו באירופה. באים ג'ורדי ואוסקר ומאמן כושר מתקדם ויוצקים תוכן לקלישאה ופתאום כלכך ברור שהקלישאה הזו היא אמת. במובן הזה קשה לי אבל אני שמח שהולך להם. אני מקווה שיפתחו דומיננטיות ם בשנתיים שלוש הקרובות כדי שהאחרים יישרו קו.

יואבי 7 באפריל 2013

מאיר-אני לא יודע בן כמה אתה,אבל מהתגובות שלך פה אני יכול לנחש. אני לא יודע מה יהיה בעתיד של מכבי, אני רק יודע שלא צריך משקפת כדי להבין שהוא יותר ורוד משל הפועל או חיפה. אתה מדבר בכזה ביטחון על כישלון עתידי של מכבי, על סמך מה? על סמך משאלות ליבך? מהר מאד תגלה כמוני,שהפער בין משאלות לב לעבודה פרטנית ויסודית,שמגובה בצקציב רחב, הוא עצום. מאחל לך התפכחות קשה מהזחיחות המטופשת שלך.

יואב 7 באפריל 2013

יואבי,
הם עוד יבינו. מיטשענק פה כדי לנצח( אין דה רייט אנד פרופשנל ווי) ולהרבה זמן.

Comments closed