צ'לסי (יששששששששששש!)

In כללי

(אסף שלום)

אין מה לעשות אני חולה על הקבוצה הזאת. כמה סבל שהם גרמו הם תמיד יודעים לרומם את נפשי ברגעים הנכונים. כל כך רציתי ניצחון היום אבל התפללתי לתיקו. מרוב מתח לא יכלתי לראות את המחצית השניה. אבל התעדכנתי ב LIVESCORE.

העונה הזאת יכולה להיגמר במקום עשירי מבחינתי אבל עדיין עשינו דאבל על צ'לסי ועוד עם טורס!

רק עניין קטן לגבי המשחק – לא ידעתי שליברפול שוב החתימו את רוני רוזנטל בחלון העברות האחרונות.

91 Comments

cookie-monster 6 בפברואר 2011

יש טבעת אש עכשיו מסביב למועדון.
ואנחנו יודעים מי אחראי לה :)

אלעד 6 בפברואר 2011

רק דברים טובים אפשר להגיד היום על ליברפול: קלי ולוקאס עם משחק אדיר, מיראלס שחקן מפתח שלנו ובאמת מגיע מחיאות כפיים לכל חמישיית ההגנה שלנו, במיוחד לאחד והיחיד קאראגר.
בנינו את חומות טוריה בתוך הבריג' ולא נתנו להם אפילו הזדמנות אחת.

6 נקודות מהמקום הרביעי.

בנתיים בואו נשיר לטורס:
"you should have stayed with a real club"…
"you should have stayed with a real club"…

לי שי 6 בפברואר 2011

נקודות לשיפור: ג'ונסון חייב לעבור הסבה לקיצוני. מגן הוא לא. ההגנה היום הייתה מעולה אבל עדיין נזדקק לבלם ברמה גבוהה במקום סקרטל. אני חייב לציין שהופתעתי לטובה מקלי ומניהול המשחק של קני, הרכב מאד הגנתי. בפועל קלי לא התבייש לפרוץ שוב ושוב וצ'לסי נותרה מתוסכלת נוכח נעילת מרכז השדה.
טורס? למי אכפת ממנו ביום כזה.

רועי מ 6 בפברואר 2011

קילי הפתעה? מה פתאום קיבל הזמנה לנבחרת.
היום כולם היו טובים אולי סטיבי היה צנוע אבל לא ביצע טעויות לפחות.
שיחקנו היום כל כך נכון. נכון השופט טעה קצת לטובתנו אבל מגיע לנו קצת לדעתי.

ושמעתישהיה חלוץ ספרדי ששיחק בליברפול משיהו זוכר?
היו זמנים בL4

זה משנה 6 בפברואר 2011

תענוג לראות את מייראלש. השחקן הכי חשוב בקבוצה בחודש האחרון, ואחת ההחתמות ביותר מאז טורס.

זה משנה 6 בפברואר 2011

הטובות ביותר*

לי שי 6 בפברואר 2011

אני אומר שקלי מפתיע אותי כי עד לא מזמן לא ספרו אותו בהקשר של הסגל ובטח לא בהרכב.

זימונים לנבחרת, במיוחד למשחקי ידידות, אינם פרמטר לשום דבר מבחינתי.

ששון 6 בפברואר 2011

His armband lied, he was no red
Torres! Torres!
He's just a rentboy like they said
Torres! Torres!
Into our backs he plunged his knife,
I hope John Terry shags his wife
Fernando Torres, Chelsea's number 9

D! 7 בפברואר 2011

נהדר
לצערי נאלצתי לוותר על המחצית השניה. מישהו יכול לספר מה היה, או אולי קישור לתקציר שעובד?

sui 7 בפברואר 2011

השער
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/raul-meireles-chelsea-8418624/

מחצית ראשונה
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/chelsea-liverpool-1st-half-highlights-8418461/

תקציר (איכות לא משהו)
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/chelsea-liverpool-8419359/

שים לב לריב בין צ'ך לאיבאנוביץ שנדמה שכמעט התחילו מכות… מאוד עזר ליצור בלבול בהגנה שלהם ובעזרת לחץ מקאוט (לדעתי חייב להשאר כחלוץ ליד סוארסקארול בעתיד) מיירלס להבקיע את השער שלו דקות לאחר מכן.

בתחתית הלינק השלישי יש עוד מלא לינקים לקטעי וידאו שונים מהמשחק

יוגב 7 בפברואר 2011

מעבר לכל דבר הגאווה והקלאסה חזרו למועדון. התגובה של קרא לשאלה על טורס בתרגום מאנדרסטייטמנט אנגלי לשפה שלנו היא "מי הוא בכלל, היו גדולים ממנו וגם הם קטנים לעומת המועדון" וכך בדיוק צריך להגיב סמל של מועדון פאר. אל תעירו אותי מהחודש הזה, אני מפחד שאני אתעורר ואראה את רוי או את רפא..

לי שי 7 בפברואר 2011

אני חושב שבמפגש הבא נגד צ'לסי טורס יבוא יותר חד, בתנאי שיהיה כשיר. אבל הוא באמת לא חשוב. הטוב ביותר לפנינו: קארול יחזור, ייכנס להרכב עם סוארז, ונגד וויגאן ו-ווסטהאם נבוא עם ים בטחון ולחימה. אני מאמין שנביא גם 6 נק'.
ההרכב שראינו היום היה מתוכנן היטב, ונגד וויגאן נראה כנראה מערך התקפי בהרבה. חשוב להמשיך לשלב את שלבי אמו, ספירינג. זה העתיד.

בפעם הראשונה מזה זמן יש שיטה ודרך. גם אם נאבד נקודות, אנחנו קבוצה סוף סוף. וזה משמח.

איציק 7 בפברואר 2011

קני העלה הרכב לכאורה מוזר ולא תמיד תואם את תפקודם על המגרש – סקרטל מגן וקלי בכנף לדוגמא. גם ג'ונסון בצד ההפוך. אבל זה הצליח (עם ג'ונסון זה עובד כבר כמה משחקים) ולכן צריך להוריד את הכובע בפני קני. עד הגול היינו רק טיפה פחות טובים, אח"כ כבר ירדנו לבונקר. אני חושב שההגיון של קני היה לעלות הרכב עם הרבה כח פיזי. לדוגמא קויט חלוץ חזק מול הבריונים שלהם.
שני דברים נוספים:
שתי מסירות נפלאות של סטיבי – אחת להחמצה מטורפת והשניה לגול. הוא מיחידי הסגולה שיכול, תחת לחץ ובתנועה עם הכדור, להוציא מסירות כאלו שעוברות בין השוער למגן.
קני עלה ללא סוארז – איזו אמירה אמיצה. לא עולה עם ההרכב הכי "טוב" אלא עם ההרכב הכי נכון למשחק. הכי פשוט היה לעלות עם סוארז כתעודת ביטוח ולהגיד שמנו את הכי טובים על המגרש…

D! במולדת 7 בפברואר 2011

ההחמצה זו גם החמצה של מגרש. הכדור קפץ לו שניה לפני שנגע בו. בלי קשר – אני לא ממחבב של מקסי, לעתי התרומה של לא שווה את הפרצוף הזועף/כועס/מאוכזב שיש לו קבוע על הפנים. גם אלו הפנים שלו.
התפקוד החדש של ג'ונסון עושה לו טוב או דלגליש?
אני מניח שאם היינו בפיגור סוארז היה רואה מגרש. אני עדיין שואל את עצמי איך היינו נראים אם הוא היה שם כדי להטריד בדרך אחרת את ההגנה שלהם אבל אהבתי מאד את ההחלטה- אולד סקול במיטבו; לא הכסף ולא השם קובע, מי שלא התאמן מספיק עם הקבוצה לא ישר משחק אם אין בכך צורך ישיר. אני מאמין שאם היה מגיע אלינו מוקדם יותר סיכוי גדול שהיה פותח.

the mighty reds 7 בפברואר 2011

הכח בידינו , בחרו את המשחק של ליברפול בכדי שנשודר בשבת.

הסקר למטה
http://www.sport2.co.il

פילוסוף רדום 7 בפברואר 2011

מייטי – הכח מזמן בידך תתנק מחבורת המטומטמים ותעבור לאינטרנט.
לאט לאט הם יבינו שהם צריכיםלמכור לך את הזכות לראות את מה שאתה רוצה.
סקר זה לחלשים…

the mighty reds 7 בפברואר 2011

אני רואה בנט שצריך ושאין שידור.

צ'ארלטון זה לא רק לשידורי ליברפול , בתור יצור כדורגל , כל האמצעים כשרים.

D! במולדת 8 בפברואר 2011

הסר לכשעצמו מעיד על זה שמישהו שם שומע את קולות הזעקה.

לי שי 8 בפברואר 2011

את הגדולות תמיד ישדרו, בעיקר אם יש באזז מסביבן והן בתקופה טובה. השידור של סוונסי קרדיף, לעומת זאת, לא ברור. גם אם נחשיב את דקל.

רועי מ 9 בפברואר 2011

האינטרנט אצלי עובד חרא לא שווה לי להתנתק.

דבר נוסף סוף סוף קאוט מכיר את העמדה שבה הוא משחק חלוץ ככה הוא היה כל החיים שלו בהולנד עד שבה מגלה הארצות הספרדי והפך אותו לקיצוני.
היי היה בום עכשיו מקווה שזאת לא מרגמה אלא של כוחתינו.
YNWA
עשו אותי שמח בהחלט.
רק 16 נקודות הפרש והכל אפשרי. סליחה מטוס של צה"ל זרק פצצה עכשיו אני שומע אותו קטעים כאן בנגב המערבי על גבול רצועת עזה.

איציק 9 בפברואר 2011

רעי מ,
אני במקור מניר-עם.
מאיפה אתה?

תומאס 9 בפברואר 2011

בניר עם יש את אחד הפאבים הטובים בארץ. זכרונות מתוקים.

איציק 9 בפברואר 2011

greenpub
הוקם על חורבות הכולבו הישן ע"י חבורה של חיילים צעירים שחיפשו תחליף לפאב ההיסטורי של הקיבוץ שהיה במקלט.
היום מנוהל ומאורגן כראוי ע"י עדו.
לא זוכר של מי היה הרעיון לצבוע בירוק…
אכן זכרונות מתוקים…

אלעד 10 בפברואר 2011

כן גם לי.
גרתי 3 שנים בגבים ואז שנה בשדרות.

לצערי שלבי אולי גמר את העונה. בעיה בגיד בברך או משהו כזה. ממש מאכזב. מצד שני, אולי פצ'אקו יקבל יותר זמן במה.

בני תבורי 11 בפברואר 2011

איציק, תומאס וכל המעוניין: ב – 19 לחודש להקת TREE יגיעו לגרינפאב וכדאי שגם אתם תהיו שם, אם אתם עדיין בסביבה…

D! במולדת 12 בפברואר 2011

וואו לא זוכר איפה שמעתי השבוע את השם. ברדיו או אצל בועז כהן, או,.. אבל בהחלט נהיה לי חשק
חבל שזה רחוק מדי ולא נגיש לי..

D! במולדת 12 בפברואר 2011

אכזבה.
השחקנים לא הצליחו לחזור מלונדון.

Taninanak 12 בפברואר 2011

מיירלש שחקן שחקן. סוארז לא נופל ביכולת מטורס.
אנגוג ויבואוביץ׳ מתאימים לליגה הישראלית.
הופעה לא רעה בכלל. קורה ומשקוף במשחק אחד זה די מעצבן.

אלעד 12 בפברואר 2011

הבמאי היפני המפורסם, אקירה קורסאווה, אמר פעם על טישרו מיפונה, השחקן הקבוע והאהוב עליו בסרטיו:
"מעולם לא ראיתי שחקן כמוהו בקולנוע היפני… האומנות של ההבעה שלו היא כזו שמה שהוא מצליח לעשות בתנועה אחת, לוקח לשחקן נורמלי אחר לפחות 3 תנועות נפרדות".

מה לשלוקח לכל שחקן בינוני אחר לעשות ב- 3 פעולות, לדרק (לא דירק, דרק כמו לכלוך) קאוט לוקח 10 פעולות – בזמן, שמחשבה ובאיכות. השחקן הזה הוא פשוט סרטן בעיניי. מילא מקסי שהוא חצי שחקן, חצי פסיונר, אבל קאוט הוא פשוט שחקן שמחרב כל מקום שהוא משחק. הבנאדם מאבד כדורים בכל מקום – במרכז המגרש, באגף, בהגנה, בזמן שאנחנו יוצאים למתפרצת או בזמן שאנחנו מנסים להרחיק כדור. הוא פשוט לא יודע לעשות את הפעולות הפשוטות ביותר נכון – כולם משחקים בנגיעה אז הוא מתחיל להסתרבל עם הכדור.
אנחנו מצליחים לחטוף את הכדור מההגנה של וויגן ואנחנו 3 תוקפים על 2 שחקני הגנה והבנאדם מצליח להרים את הכדור החוצה – ממצב מסוכן לביזבוז. זה פשוט לא נתפס בעיניי היכולות הטכניות הכושלות שלו, אני לא ספורטאי אבל בחיי אני מכיר אנשים על כסאות גלגלים שמסוגלים למסור יותר טוב ממנו.

במהלך המשחק היו לנו כמה מצבים חופשים ובעיטות חופשיות, כולם בוזבזו חוץ מהמצב של סוארז שירה את הכדור למשקוף. למה? -הוא היה שחקן לא צפוי עבור וויגן או השוער שלה.
בניסיונות שלהם, אורליו ומקסי פשוט מרחיקים את הכדור. דגליש חייב להתחיל לעבוד עם השחקנים על ניצול מצבים חופשים ובעיטות חופשיות – אני לא זוכר מתי פעם אחרונה הצלחנו להבקיע מבעיטה חופשית. אורליו, מאז המשחק ההוא באולד טראופרד בשנת 2009, מנסה רק לשחזר אבל ללא הצלחה. לא צריך לשחזר צריך ליצור ולקרוא מצב – איך השוער עומד, האם הוא מכסה את הצד של החומה, האם הוא משאיר את הצד הישיר פחות מחוסה וכדומה. מקסימום שדגליש יציב ליד כל כדור חופשי שחקן אחד עם רגל ימנית ושחקן אחד עם רגל שמאלית, ככה לפחות לשוער וההגנה שלו לא יהיה כל כך ברור לאן הכדור אמור ללכת, אם הוא יעבור את החומה וילך למסגרת.

לי שי 12 בפברואר 2011

מאכזב מאוד. היינו צריכים לקחת שלוש נקודות בקלות. לאור המשחק של ווסטהאם היום גם מולם לא יהיה פיקניק.

אלעד 13 בפברואר 2011

אם יש לנו בכלל סיכוי ל- TOP4 כל משחק זה חובה ניצחון – בין אם זה נגד יונייטד, ווסטהאם ובטח נגד קבוצות כמו וויגן, אם כל הכבוד.

נשארו רק 11 משחקים ולפי כמות המשחקים ששיחקנו לעומת טוטנהאם וצ'לסי, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמו לשמוט נקודות בשום מגרש נגד שום קבוצה, אלא אם כן ליברפול מחליטה להתפשר על הליגה האירופית.

limh 15 בפברואר 2011

מה קורה חברים?
אתם קצת מאכזבים
יש תגובות רק אחרי ניצחונות? מה אנחנו יוניטד?
בתור אחד שראה את כל המשחקים בחמש שנים האחרונות. שיחקנו בסדר גמור, הגענו להרבה מצבים טובים, פגענו בקורה ובמשקוף וקיבלנו גול מנבדל ברור.
אם נמשיך כך יהיה טוב.
העונה הזאת מאוד קשה, אולי בילתי אפשרי לסיים בטופ 4, אבל אסור לוותר. צריך לקוות שצ'לסי וטוטנהם יעברו שלב באלופות
לעולם לא תצעדי לבד

אלעד 15 בפברואר 2011

צודק לגמרי לגבי הנבדל. כשראיתי את השידור בסקיי השדרנים פשוט אמרו שזו חרפה שהקוון או השופט לא קלטו את זה.

בכל אופן, לעומת התצוגות האחרונות שלנו שבהם באנו במעיין הרגשה של "אנדרדוגים", נגד וויגן הגענו כפייבוריטים אחרי 4 נצחונות רצופים ו-4 משחקים בלי ספיגה וזה דיי מאכזב שאנחנו לא שיחקנו טוב ולא ניצלנו מצבים.

היום קבוצת ה- U18 שלנו שיחקה נגד סאות'אנד וניצחו 9-0 עם חמישיה של ראים סטרלינג. מצאתי ביוטיוב קליפ של המהלכים שלו מהמשחק:
http://www.youtube.com/watch?v=Te4oF2WnQWs

15 שנה עברו מאז שהמנג'ר האגדי בוב פייזלי נפטר. לעולם לא שכח אותך פייזלי.

לי שי 15 בפברואר 2011

כך או אחרת, יונייטד וצ'לסי היו משכילות לנצח גם עם יכולת גרועה. לחימה יש, עכשיו צריך קילר אינסטינקט. פה סוארס נכנס לתמונה.

אלעד 15 בפברואר 2011

לי שי, אני בטוח שאם קארול היה כשיר היינו לוקחים את הנקודות נגד וויגן.

יוגב 16 בפברואר 2011

למי שחושב שאת הפערים שנפתחו בשנתיים האחרונות ניתן לסגור במחי יד , ראיתי היום את המשחק של טוטנהאם והבנתי כמה התרחקנו אפילו מהם. חסרו להם בייל וקינג ועל הספסל היו קודוצ'יני, מודריץ', פבליוצ'נקו, דפו, קרנצ'אר, וודגייט ובאסונג. כל שחקן ברשימה הזו יכול לשחק אצלנו בהרכב (אפילו וודגייט ובאסונג) וכשמשווים את הספסל שלנו זה פשוט לא כוחות. יש לנו עוד הרבה עבודה כדי להדביק אפילו את הפער מהם, שלא נדבר על הורודים, ארסנל, צ'לסי והסיטי אז בואו נהיה קצת סבלניים…

איציק‏ ‏ 16 בפברואר 2011

יוגב,
מסכים אתך מאוד.‏ הסגל שלנו קצר להחריד וגם ההרכב הראשון עם לא מעט חולשות.
מה גם שאפילו המומנטום החיובי שיצר קני לא הצליח להתגבר על התחושה שכשסטיבי לא משחק משהו מהאמונה ומהאינטנסיביות של הקבוצה נאבד.

D! במולדת 16 בפברואר 2011

כשנראה כמו טוטנהאם אני אהיה מאד מבסוט. אבל זה לא רק הסגל.
מה שלדעתי הכי נפגע אצלנו בשנים האחרונו זה היכולת של שחקנים להתפתח. גם ברשימה הזו, גם אצל ארסנל ובטח אצל מנצ'סטר, לא כולם שחקנים גדולים, לא הרבה יותר טובים מאשר אצלנו, לדעתי, אלא שיש להם יד מכוונת, מקצועית ומנטלית, ושחקנים צעירים וזרים כאחד מוצאים את הדרך למקם את היכולת שלהם. זה הדבר העיקרי שאני רוצה לראות בו שיפור. היכולת של מיירלס מאז שקני חזר היא דוגמא אחת והשיתוף של קלי זו דוגמא שנייה.

limh 16 בפברואר 2011

יוגב, אל תגזים
יש לנו כלים ל טופ 4 (לדעתי לפחות)
אני עדיין מאמין באקווה מן ובטח ובטח שבאינסואה שבהשאלה
בסה"כ אנחנו נראים בסדר גמור
גם במשחק נגד וויגן

גיא וינטרוב 17 בפברואר 2011

אלעד – נסחפת לגמרי לגבי קאוט. סרטן?? שחקן נשמה, שמזכיר לי את ג'ון-ארנה ריסה (איך ויתרנו עליו, איך??) במסירוּת שלו, כלומר לא תמיד החוליה החזקה, אבל אחד כזה שיתן את הנשמה.
ולגבי ראחים סטרלינג, מסתבר שהוא בהרכב (או לפחות בסגל) למשחק בליגה האירופאית. תודה על הלינק (מישהו אמר אואן קטן?).

לי שי 17 בפברואר 2011

זה לא היה ממש הלילה של ריסה. ההחלקה שלו מול שחטאר כנראה גמרה לרומא את הסיכויים לעלות. אני לא יודע לגבי טופ 4 , לסיים 5-6 נשמע יותר ריאלי כרגעץ

לי שי 17 בפברואר 2011

מיותר להגיד שאני מצפה לנצחון חלק על ספרטה.

אלעד 17 בפברואר 2011

סטרילנג הוא שחקן כנף. מאד טכני ובתקווה יכול להפוך לבורג חשוב בעונות הקרובות בקישור כי עם הצורה שקאוט ומקסי משחקים אנחנו בהחלט נצטרך חיזוקים באיזורים הללו ותמיד עדיף להכניס שחקנים מתוך המועדון והעיר, למרות שהוא נקנה מהאקדמיה של QPR לפני פחות משנה.
אני מקווה שבניגוד לרוב הקניות של בניטז – נוער וקבוצה ראשונה – הוא יתברר כרכישה מוצלחת. בנתיים, יש סיבה לתקווה.

אפשר להתווכח לגבי היעילות של קאוט בעונות האחרונות אבל העונה הוא פשוט הורס כל פעם שהוא נוגע בכדור. אני אף פעם לא חיבבתי את השחקן, למרות הנשמה שהוא נותן על המגרש והוא נותן. בעיניי תמיד הכישרון שלו כשחקן כדורגל יהיה דיי מפוקפק. קאוט הוא מסוג השחקים שכל מאמן אוהב – עובד קשה, לא שואל שאלות, מקצועי וטקטי, אבל מבחינת היכולות שלו כשחקן התקפי – תפקיד שכן דורש יכולות טכניות, יצירתיות, דימיון וכושר המצאה הם תכונות שמאד מאד נטולות בספק בקאוט.

אני כבר שנים אומר שאם היה תפקיד שהייתי מציב בו את קאוט הוא מגן ימני כי מבחינת הסגולות של קאוט מול החסרונות התפקיד הזה יכול להתאים לו הרבה יותר.

העונה הוא היה שחקן זוועה עבורנו. אין לי סטיסטיקה של האינפורמציה הזו אבל ב- 3 המשחקים האחרונים אני חושב שקאוט איבד הכי הרבה כדורים – גם בעמדות שהוא לא שיחק בהם, נתן מסירות לא מדויקות – גם ברגעים שבהם המסירה חשוב שתהיה מדויקת – והיה השחקן הכי פחות יעיל על המגרש.

מקווה שיהיה משחק מהנה מול ספרטה.

אביעד 20 בפברואר 2011

כאוהד יונייטד, הנה השני סנט שלי בעניין קאוט:
ג'י סון פארק.
כל מה שאמרתם על קאוט מתאים גם על פארק (מלבד הקטע על "חלוץ במקור") – שחקן נשמה, לא מפסיק לרוץ, נותן את הלב, נוטה להיות לא מדויק, לקבל החלטות לא טובות, מאבד כדורים וכו' וכו'.
פארק ניצח השנה את וולבס וארסנל. בשנה שעברה הוא ניצח את ליברפול באולד טראפורד, כבש נגד מילאן וכבש נגד ארסנל באמירויות, לפני שנתיים כבש נגד צ'לסי בסטמפורד ברידג'.
בכל פעם שהיונייטד עולה למשחק חשוב, 95% שפארק בהרכב.הוא לא יעשה סלאלומים מטורפים, הוא לא ייתן מסירת עומק גאונית על 50 מטר, הוא לא יבעט פצצה מ-30 מ'. הוא ירוץ עד שלכולם ייגמר הכוח ואז הוא ירוץ עוד קצת. הוא תמיד יהיה בסביבת הכדור ותמיד יעשה הגנה וישתתף במשחק ההתקפה. והרבה פעמים כשהכדור מסתובב ברחבה שלך ותרצה להרחיק אותו או שהכדור ברחבת היריב ותרצה מישהו שיכניס אותו פנימה, פארק יהיה שם.
אותו דבר לגבי קאוט.
כי לכשרון יש ימים טובים וימים רעים. אי אפשר לנצח רק על כישרון. בימים שלא הולך, תמיד צריך את הנחישות, ההקרבה ומוסר העבודה. הם אלו שמנצחים את המשחקים הקשים באמת. וזה למה ליברפול צריכה את קאוט.

לי שי 20 בפברואר 2011

ג'י סונג פארק מוכשר ברמה הטכנית בערך 3 דרגות מעל קאוט.

limh 21 בפברואר 2011

when is carroll fit for fight?

cookie-monster 22 בפברואר 2011

נגד יונייטד

straw_donkey 22 בפברואר 2011

יש שמועות שהוא עשוי להיות על הספסל בראשון מול ווסטהאם.

old timer 22 בפברואר 2011

I agree with Aviad. It no suprise the Kuyt has been in consensus for Benitez, Hodgson and Kenny.

old timer 23 בפברואר 2011

Amazing to see:

Suarez flies to Amsterdam to say goodby and the Ajax fans sing "You'll never walk alone"

http://www.thisisanfield.com/2011/02/video-suarezs-amsterdam-farewell

Compare this to Torres departure and you have to ask yourself Is Suarez classier than Torres or are the Ajax fans (god forbid) classier than than Liverpool fans?

אלעד 23 בפברואר 2011

http://www.eredivisie.nl/video/autoplay/34077/Het_afscheid_van_Luis_Suarez_-_volledige_versie.html?f=1

הקליפ הרשמי של הפרידה באתר של הליגה ההולנדית.
כל הכבוד למועדון ולאוהדי אייקס. אין מילים.

כשרואים את הקליפ, אני נזכר בפרידה שעשו לסמי היפייה במשחק האחרון נגד טוטנהאם בעונת 2008/09 – כשגרארד הביא לסמי את סרט הקפטן ובסוף המשחק השחקנים הרימו אותו על הכתפיים וכולם מחאו לו כפיים על השירות המדהים שעשה עבור המועדון והקבוצה.

D! במולדת 23 בפברואר 2011

old timer
אכן כל הכבוד למועדון ולאוהדים
ברור שכולם שם רואים את המעבר שלו בתור שידרוג קריירה. זה לא היה קורה עם הוא היה עובר לפהאסוה (P.S.V.).
גם פה באתר (וגם בקבוצה) נמצאו מספיק שהודו לטורס על התרומה ומאחלים לו להצליח בעתיד (רק לא נגדנו במישירין או בעקיפין), אם כי ברור שבסיטואציה שבה ליברפול עדיין רואה את עצמה כקבוצה גדולה ובעיקר מתחדשת ולאור התבטאויות אחרות שלו, מעבר ליריבה ישירה לא יכולה להתפס באופן גורף בצורה חיובית

אלעד 24 בפברואר 2011

ניצחון לא פשוט, אבל כל הכבוד לנערים שעשו את העבודה. קול לא בדיוק מראה סימנים של הרכב ראשון או ספסל אבל אני בטוח שקני יצליח להוציא ממנו את המקסימום עם הזמן.

אני מאד מאוכזב מהתצוגה של אנגוג. בתור שחקן מחליף הוא חייב להתאמץ יותר ולהיות הרבה יותר חד מאשר מה שהוא היה היום. הרי ברור לו שהמעמד שלו בקבוצה כשחקן מחליף מתנדנד במיוחד לאור העובדה שליברפול לא חסכה בכסף ברכישת שני חלוצים שאמורים להשתלב בהרכב הראשון. אנגוג צריך לנצל את ההזדמניות שהוא מקבל ולעשות את העבודה. לא כמו היום.

מרטין קלי הוא פשוט נכס למועדון שלנו. כל משחק הוא נותן את הנשמה, הכישרון והיכולת שלו – ברמה הגבוה ביותר. אין פלא שפרשנים של SKY דיברו עליו כל המחצית.

limh 24 בפברואר 2011

OMG
this game made me 10 years older
lack of talent!!!

איציק 25 בפברואר 2011

אלעד,
תגיד מילה טובה לקויט

לי שי 25 בפברואר 2011

החוכמה היא לנצח גם ביכולת גרועה. תשאלו את פרגוסון

בני תבורי 25 בפברואר 2011

לקאוט בהחלט מגיעה מילה טובה על המאמצים שהוא משקיע ושהיום השתלמו בגדול. חבל לי כי שלושה חילופים כפויים בהגנה ובקישור לא נתנו לפאצ'קו דקות. מיירלש פשוט נפלא.
רק בשביל לראות את סטיבי משתולל ביציע אחרי הגול היה כדאי להשאר מול הטלביזיה.

אלעד 25 בפברואר 2011

אני לא חושב שלקאוט היה משחק טוב. אם היה מילה טובה לומר, הייתי בהחלט שמח לפרגן אבל כשאני מסתכל מבחינה סטיסטית על המשחק קאוט איבד המון כדורים, לא מסר מסירות מדויקות, הוא נתן מסירה ממש שלומיאלית לנגוג במחצית הראשונה (ההחמצה ההיא) ולא מספיק תרם למשחק ההתקפי שלנו.
אני, באופן אישי, דיי נגעל מהתרגיל הזה בקרנות – לחסום/להפריע לשוער ואז לנגוח את הכדור למסגרת בתוך כל ההמולה של השחקנים. מתאים לקבוצה כמו סטוק, שלא לדבר על הערך הלא ספורטיבי של התרגיל הזה.

בין כך או כך, אנחנו הולכים להיות תקועים עם קאוט לפחות עוד כמה שנים, הוא בקרוב יחתום על הארכת חוזה.

אני מקווה שפצ'קו כן יזכה מתישהו לקבל הרכב, אחרת זה באמת ביזבוז של כישרון של שחקן שפשוט לא זוכה לדקות משחק.

מזל טוב לקאראגר על היותו השחקן מן הממלכה עם הכי הרבה הופעות במסגרת אירופית. בהחלט כבוד.

בני, בשבילך:
http://i55.tinypic.com/33axsbb.jpg

ואישתי לעתיד בדרך לזכיה בדוחה, כבוד לחולצה:
http://www.youtube.com/watch?v=NyrvVfq6sJA

בני תבורי 25 בפברואר 2011

אלעד,
תודה, מאיפה אתה משיג את הקטעים האלה?
אגב, בהחמצה המזעזעת של נגוג, אחד מאלה שעמדו ליד סטיבי צרח משהו שנראה לי כמו ווינקר…די הסכמתי איתו.

limh 25 בפברואר 2011

cole, lucas, poulsen and ngog
ein makom basegel shel tzafririm holon!!!

יוגב 25 בפברואר 2011

אני חושב שהדרך הכי משמח במשחק הזה זו היכולת של סטיבי על הספסל, שונה לחלוטין מהגישה שהייתה לו בשנים קודמות.
אלעד, לגבי ווזניאקי, קטע גדול שיגרום לי לשקול שוב את היחס שלי כלפיה. בעיני היא סתם עוד שם בשרשרת הבינונית איוונוביץ'-יאנקוביץ' שמנצלות שנים חסרות כישרון להחריד בטניס הנשי ושיטת ניקוד לא חכמה כדי להגיע למקום הראשון בעולם על גב טורניר קטנים.

cookie-monster 25 בפברואר 2011

אחלה לינק אלעד :)

אלעד 25 בפברואר 2011

אני מסכים שיש הבדלי רמה דיי משמעותיים. היא לא מספר אחת, גם אם היא תזכה בגראד סלאם. במבחן של אחד מול אחד – תמיד שחקניות כמו הנין, סרינה או קלייסטרס ינצחו אותה.

היא שחקנית שיותר מדי מגנה ופחות תוקפת.
הסיבה שאני באמת מאוהב בה זה בגלל דוחא 2009:
http://www.youtube.com/watch?v=ALHObkStAt0

old timer 25 בפברואר 2011

Is that the greatest heroics we ever saw from a person wearing a no. 8 Liverpool Jersey?

לי-שי 26 בפברואר 2011

החולצה יושבת עליה ממש טוב. מעניין אם נוכל לקחת אותה למרכז הקישור. שחר פאר יכולה להיות בלם קדמי.

limh 27 בפברואר 2011

until now evrything is good!!!

Liverpool
25 Reina
02 G Johnson
22 Wilson
23 Carragher
34 Kelly
37 Skrtel
04 Meireles
08 Gerrard
21 Lucas
07 Suarez
18 Kuyt
Substitutes
42 Gulacsi, 16 Kyrgiakos, 10 Cole, 17 Maxi, 26 Spearing, 28 Poulsen, 24 Ngog

limh 27 בפברואר 2011

first 1/2
its looks very bad

בני תבורי 27 בפברואר 2011

אני חושב שריינה הבהיר חד משמעית שהוא רוצה ללכת, אולי כדאי לפני שיגרום עוד נזקים וזה מבלי לנקות אף אחד מהאחרים מאחריות לבזיון. הפועל פ"ת נגד מכבי חיפה נראו הרבה יותר טובים ונמרצים. בסופו של דבר פערי הרמות בין הקבוצות הכריעו.

לי שי 28 בפברואר 2011

משפיל. אין מילה אחרת.

אלעד 28 בפברואר 2011

אחרי המשחק ניסיתי להימנע מכל קשר לעיתונות ספורט או לחדשות ספורט באשר הם, בכדי לא להיזכר בתוצאה המאכזבת הזו.

המשחק ממש מוציא את הרוח מהמפרשים והתוצאה קשה לעיכול, אבל אני מניח שזה היה כתוב על הקיר אחרי שקלי ומירילס – השחקנים הכי טובים שלנו – יצאו מהמשחק עם פציעות, אנחנו לא נוכל לחזור למשחק.
אני חושב שדגליש עלה עם הרכב ממולכד, זה הרכב שהיה יכול להצליח – כמו שהצליח נגד צ'לסי – אבל היום הוא נכשל.
הקישור שלנו הוא מאד חלש מטיבו – אין אלונסו, אין מסצ'רנו ויש את גרארד שתורם יותר למשחק מהיציע – ובעצם זה ששיחקנו רק עם שלושה שחקנים בקישור עשתה את העבודה מאד קלה לווסטהאם שהחזיקה רוב הזמן בכדור.

יש לי הרבה כבוד והערכה ללוקאס. אני חושב שהיום הוא אחד מארבעת השחקנים הכי חשובים שלנו. הוא עשה משחק בסדר – לא יותר מדי טוב ולא גרוע כמו שאר החבורה – אבל אני חושב שדגליש והמועדון מבינים שצריכים שחקן עוגן במרכז הקישור שתפקידו העיקרי הוא לעצור את קישור והתקפות היריב ולתת יותר מרחב ושטח לשחקני ליברפול.

סוארז הוא בהחלט רמה אחרת. חבל שלא קיבל יותר כדורים. הוא הסתובב על ימין ועל שמאל נגד השומר שלו והצליח במעט הזמן שכן הגיע אליו הכדור את המקסימום. עוד נקודה חיובית היא ווילסון. אני דווקא חשבתי שעשה עבודה לא רעה בכלל. מרכז ההגנה שלנו היה בעייתי המשחק הזה.

בני, אני מקווה מאד שנוכל להעיף את ריינה וקאוט. מקווה מאד. קאוט הזה הוא לא שחקן כדורגל. כל פעם שהוא נוגע בכדור משהו לא טוב קורה. ריינה מנסה להשתוות לקאוט בכמות איבודי הכדור שלו עם המסירות הארוכות והמיותרות שלו – זה פשוט לתת כדורים במתנה. במשחק הספציפי הזה, אני חושב שדחליל ו- 2 עורבים היה עושים יותר מאשר ריינה עשה היום.

בהחלט משפיל אבל ננסה להתאושש נגד יונייטד. אפשר לקחת מהם נקודות אם נבוא ממקום חיובי של לתקוף ולנצח. בהחלט אפשר להוציא ניצחון. ההפסד נגד ווסטהאם, לדעתי, הייתה מעידה חד פעמית.

יוגב 28 בפברואר 2011

אני חושב שהבעיה המרכזית זה סקרטל, האיש לא בענף הנכון. לשים את קרא אחרי פציעה ואותו זו התאבדות. חוץ מאגר(שגם הוא פצוע תמידית) אין לנו אף בלם ראוי.

D! במולדת 28 בפברואר 2011

למעשה, לא הרבה השתנה בחלון ההעברות.
סוארז כישרון אדיר והמהלך שלו שהוביל לשער היה אחד הגדולים שראיתי העונה, אני רק מקווה שישארו לו ברכיים עם תנועה כזו.
אי אפשר לנקות את קני מאחריות. ההכנסה של אנגוג גמרה לנו כל סיכוי לחזור למשחק.
הבעיות הן אותן בעיות. אנחנו צריכים קשר אחורי דחוף. אני מודה שאני אכן חושב שלוקאס לא כלכך גרוע. הוא רק לא משחק במקום שלו ואני לא מבין איך הוא מסכים להמשיך שם.
אנחנו צריכים צמד בלמים חדש ויפה שעה אחת קודם ויכול מאד להיות שגם מגן שמאלי (פותח. צריך לתת לווילסון את הצ'אנס להתפתח אבל צריך מגינים מחליפים בשני הצדדים והצעירים בשני הצדדים חייבים תמיכה לידם ומעליהם).
כמו שזה נראה ומתפתח אנחנו צריכים להמשיך ולהאבק כדי לשחק גם בשנה הבאה בליגת אירופה. האמת היא שעדיף לנו שלא תהיה לנו הסחת דעת כזו בשנה הבאה אבל יש לזה חשיבות כלכלית ומקום טוב לצעירים וחדשים להתשפשף ולקבל נסיון.

straw_donkey 28 בפברואר 2011

להעיף את ריינה?

באמת שהתחרפנתם. את השער של פארקר לא היה לו סיכוי לעצור, בעיטה כזו ב-90% הולכת החוצה או לעמוד, זה היה ה-10%. בגול השני זו ההגנה, בעיקר צד ימין. בגול השלישי כבר הפסקתי לחפש.

ריינה אחד השוערים הטובים בליגה אם לא הטוב שביניהם. חכה לקיץ, ארסנל עוד תצוץ עם איזו הצעה, ולא מאשים אותם.

קאוט? לא היה מזהיר אתמול בלשון המעטה. נו? אני חושב שמתחילים לראות כמה שחסר לנו חלוץ כמו שצריך מאז שטורס עזב, ולא שהוא היה משהו בחצי הראשון של העונה.

אנגוג מתקשה מאוד להחזיק בכדור, סוארז לא חלוץ, קאוט באגף ימין – כשקארול יחזור נדע יותר מה זה שווה. בכל מקרה – קלי ומיירלש היו חילופים כפויים, אין מה לעשות.

בני תבורי 28 בפברואר 2011

ווילסון היה בהחלט לא רע אתמול ואני חושב שיש לו לאן להתפתח. החילופים הכפויים הם לא משהו שאפשר להפיל את האחריות להם על דלגליש, אבל שוער ברמה של ריינה לא צריך לקבל גול ברווח של עשרה ס"מ בינו לבין הקורה. אני בטוח שנגד יונייטד הם יעלו עם רוח דומה לזו שנגד צ'לסי, אבל להזכירכם שלפני שנתיים, שהיינו קבוצה טובה וקונטנדרית רצינית, לא היונייטד עמדו בנינו לבין התואר אלא הוויגנים והסטוקים. שלוש הנקודות של אתמול, השתיים של שבוע שעבר ועוד אי אלה נגד נמושות, אלה שיחסרו לנו בסוף. אני מבקש גם להזכיר שהתוצאה של אתמול משקרת בגדול, ווסטהאם היו קרובים להבקיע שישה שערים עוד לפני ששלנו הצליחו לצמק זמנית. בעטנו דרדל'ה אחת שנכנסה. למזלנוווסטהאם דייקו רק שלוש פעמים מתוך שמונה הזדמנויות מצויינות לפחות בהן חלוץ שלהם עמד לבד מול ריינה ולעומת אף הזדמנות דומה שלנו.

straw_donkey 28 בפברואר 2011

שער כמו זה של פארקר קשה לכל שוער לעצור.

ווילסון לא היה משהו אתמול אבל הסבלנות שיש לחלק מכם היא אפסית – מצד אחד תביאו שחקנים בריטים/מהנוער, אבל כשהם כן מקבלים דקות סובלנות אפס.

יאללה – יונייטד בראשון.

יוגב 28 בפברואר 2011

straw_donkey,
אני מסכים איתך בעניין הזה, לא צריך להיות חסרי סבלנות , בטח לא כלפי הצעירים. אני חושב שקלי בעשרה משחקים הוכיח שכל דקה שלו על הספסל בשנה שעברה הייתה מיותרת, אני רק מקווה שהוא יתחסן קצת ולא ייפצע כל שני משחקים. ווילסון נראה סולידי, לא ראיתי ממנו דברים גדולים אבל הוא בטוח ויציב וזו התחלה טובה. דרך אגב, הוא לא אמור להיות בלם בכלל ? אם כן, אשמח אם הוא יתחיל לשחק בתפקיד הזה כי כמו שכתבתי קודם אני סומך רק על בלם אחד מתוך הארבעה שמשחקים אצלנו(אם ניתן להתייחס לסקרטל כבלם).
לגבי ריינה, אין סיכוי למצוא שוער כזה חופשי בשוק. ונגר לא זכה 6 שנים בתואר(כולל הליצן שהפסיד לו את התואר אתמול) וזה פחות או יותר הזמן שהוא התחיל עם כל האלמוניות למיניהם(בא מלשון אלמוניה אבל מסתדר מצויין גם עם ההקשר). הסקוטי השיכור יוציא הרבה כסף בקיץ על מחליף לון דר סאר או שימצא את עצמו חזרה בימי בוסניץ' ודומיו , מה שאומר ללא תואר. שוער הוא לא שדה ניסויים, אם יש לך שוער שהוא פוטנציאל תשאיל אותו לווסט ברום ושישתפשף שם, ילד בן 18 שיכול לשחק בליגה של הגדולים יש אולי פעם בעשור(קסיאס היה אולי האחרון). בגלל זה צריך למצוא את הדרך להחזיר לו את ההתלהבות, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו שהוא יילך.

בני תבורי 28 בפברואר 2011

אני לא באמת רוצה שריינה ילך, אבל אתמול הוא הצליח להוציא אותי מדעתי לפחות בשני השערים האחרונים.

איציק 1 במרץ 2011

בכדורגל קורים ניסים, אבל במשחק ספציפי כזה או אחר ולא לאורך תקופת משחקים רצופה שם צריך המשכיות ויכולת גבוהה באופן רציף.
קני לא יכול להוציא כ"כ בקלות את העגלה מהבוץ.
מה שכן אהבתי זה את תגובתו. הוא אמר שעד המשחק הזה השחקנים היו במגמת שיפור אבל במשחק הזה הם קיבלו מה שמגיע להם – וזה כלום.
זאת גישה חיובית מאוד של מאמן שיודע להעמיד דברים על דיוקם ולא כמו 2 ליצנים שאימנו אותנו קודם והיו אומרים – עמדנו נכון על המגרש, אני גאה בשחקנים שנלחמו , בלב, בלה, בלה…

אלעד 1 במרץ 2011

איציק, אני זוכר שבכל ראיון פוסט גיים של בניטז הרגשתי שאני רואה בוגר לוקח בכוח לילד ממתק או שודד איזו זקנה – שיחקנו כמו פח ולקחנו את 3 הנקודות – ובניטז התחמק מזה במילים יפות ו- "טקטיות".

אין לנו קבוצה טובה (הסיבה מוזכרת למעלה), יש לנו כמה שחקנים טובים – לא ברמה עולמית – וכל השאר שחקני אמצע טבלה וליגה שנייה.
כרגע ליברפול היא קבוצה בתהליך בנייה מחדש – תחת בעלים חדשים, מאמן חדש (שבתקווה אמור לחתום על חוזה לשנתיים) ופילוסופיה חדשה – על המגרש ומחוצה לו. לעת עתה, צריכים לדעת לקחת את הנקודות איפה שאפשר בכדי להישאר בזירה האירופית.

לחזור לליגת האלופות זה יהיה מצויין אבל אולי זה יהיה יותר מדי לחץ וציפיות עברנו. כרגע יש לקני ולליברפול מטרה אחת – לשוב להיות קבוצה חזקה ואיכותית – וכזה דבר לוקח זמן, מחשבה וכסף. כרגע צריכים לתת לקני ולשחקנים זמן וסובלנות ולשמחתי דגליש הוא מאמן שבהחלט יודע לתגמל שחקנים צעירים שמצליחים להרשים – ע"ע קלי ווילסון – וזו הדרך לעודד אותם.

איציק 1 במרץ 2011

למה פאצ'קו לא מקבל דקות משחק?

בני תבורי 1 במרץ 2011

איציק,
שאלת מליון דולר. אם נגוג מועדף על פניו בכל מצב גם אצל קני, אז כנראה שלא מדובר במציאה גדולה ועדיף לשכוח ממנו…

באבא ימים 1 במרץ 2011

רוני דופק מרפק לשחקן יריב בלי בפרובקציה ובמרחק שנות אור מהכדור – כלום.

אשלי קול פולט כדור על אוהד – כלום.

ריאן באבל שולח טוויטר עם תמונה של הווארד ווב במדי יונייטד – השעייה.

העיקר שסולם הערכים ברור.

באבא ימים 1 במרץ 2011

פרובוקציה

cookie-monster 1 במרץ 2011

איזה חוזה לשנתיים
לא שמעתי קראתי מילה של רמז על כזה דבר.
זו משאלת לב ?

בני תבורי 1 במרץ 2011

תגידו חברים, איך אנחנו במלחמת איראן עיראק הלילה?

איציק 1 במרץ 2011

שטורס יתן להם קטנה…

בני תבורי 1 במרץ 2011

דווקא מוצא חן בעיני שלטורס וקארול יש אותו מספר שערים בקבוצותיהם החדשות…

אלעד 2 במרץ 2011

זו שמועה שרצה כבר כמה ימים בנוגע לכך שהבעלים, שמאד אוהב את קני (או לפחות כך מעיד הפייסבוק שלו), הולך להציע לו חוזה לשנתיים בעתיד הקרוב.

זה דיי ממרמר אותי, שהראשון שקפץ לבקר את ליברפול עם העזיבה של טורס היה מאסצ'ראנו. גם טורס וגם מאסצ'ראנו ביקרו עם העזיבה שלהם את ליברפול ומאז מה קרה איתם בקבוצות החדשות ובזירה בינלאומית? -שום דבר.

מאסצ'ראנו בקושי משחק בברצלונה – הוא ממש על תקן שחקן של משחקי גביע או חילוף של דקות 80-90 לעומת הבאנקר הרכב ראשון שהוא קיבל תחת ליברפול.
טורס כרגע לא מרשים במיוחד. אני לא אהיה מאלה שצוחקים על טג המחיר הגדול שצ'לסי שילמו עליו אבל כששומעים את הפרשנים (הבריטים לפחות) ואוהדי צ'לסי אני יוצא מההרגשה שבהחלט עשינו עסקה טובה.

אלעד 2 במרץ 2011

בנוסף, ליונייטד יחסר וידיץ' שקיבל אדום פלוס אוונס, פרדיננד ואברה שיחמיצו את המשחק עם פציעות. אפשר לעשות תוצאה טובה!

איזה יצור מגעיל הוויסקי נוז הזה…
הוא עכשיו מבקר את השופטים על המשחק, כלפני כמה ימים הוא טען שלמאמנים אסור לבקר שופטים. צבוע.
אני בכלל לא מבין איך ליצני ה- FA לא נותנים בראש עם השעיה לרוני על המרפק לפרצוף של מקרטני.

לי שי 2 במרץ 2011

אם מישהו יסכם את הנקודות שיונייטד אספה רק העונה כתוצאה מהחלטות שופטים הוא יגלה את ההבדל בין אליפות לבין מקום בליגת האלופות.

Comments closed