לואיס ועוד עשרה-אחרי ההפסד ליונייטד

אז יש לנו באנקר אחד בהרכב.עכשיו צריך לגרד עוד עשרה שחקנים.

9509123986_b8d8857e6d_o

אז הנה הצד השני של המטבע. הפעם היינו הרבה יותר טובים והיו לנו מספיק מצבים להבקיע, והיונייטד הבקיעו בקרן. מאכזב, אבל אם כבר להפסיד, עדיף להפסיד בגביע הליגה ולנצח בליגה, ולא להפך.
מיניולה היה טוב מאוד כהרגלו, סאקו היה בסדר גמור, לואיס כמובן היה חלוד והיה אפשר לראות את זה בדברים הקטנים, אבל גם ככה הוא היה דרגה מעל כולם.לוקאס היה חלש, וגם סטיבי והנדו לא ממש תרמו לחלק ההתקפי, חוץ מהחמצה מזעזעת של הנדו.סטארידג' היה די חלש, ומוזס דווקא השתדל הפעם ורץ הרבה יותר ללא כדור.דווקא אנריקה שהיה אשם בכיסוי הלקוי על הרננדז בשער, היה טוב מאוד.
בשורה התחתונה יש קצת תחושה של החמצה.אבל אין מה לעשות, נקווה שנגד סנדרלנד בראשון, ליברפול תשחק לפחות באותה רמה. ואז יהיה לנו סיכוי לא רע בכלל לנצח.

 

*****************************************************************************************

וזה מה שכתבתי לפני המשחק

*****************************************************************************************

ברוכים הבאים למשחק שתקוע כמו עצם בגרון לשתי הקבוצות, במסגרת גביע הליגה.

לדיויד מויס והיונייטד, יש שלושה מפעלים הרבה יותר חשובים מהמפעל הזה, ומויס היה מעדיף להעלות הרכב שמיני ואולי אפילו להפסיד, העיקר להוריד את העומס מהשחקנים שלו, אבל היות והתוצאות האחרונות של היונייטד לא ממש מרשימות, הביקורת מתחילה להגיע, ומכל הקבוצות דווקא ליברפול מגיעה, יכול מאוד להיות שמויס יעלה למשחק הזה הרכב הרבה יותר חזק משתכנן, הרי הדבר האחרון שהוא צריך עכשיו זה עוד הפסד מול יריבה מרה ועוד אחרי הדרבי.

אבל מויס מעניין אותנו קצת פחות, וגם לליברפול המשחק הזה מגיע בזמן גרוע.

ראשית, מדובר עדיין ביונייטד בחוץ, אחד המשחקים הקשים ביותר שעולם הכדורגל יכול לסדר לקבוצה, ובואו נגיד את האמת, כולנו מכירים אי אלו קבוצות שההרכב הראשון שלהם פחות מוכשר מצ'יצ'ריטו, קגוואה, נאני וזאהה, שהם כרגע ההרכב השני של יונייטד.כך שבכל מקרה הולך להיות סופר קשה.

שנית, ולא פחות חשוב ליברפול סובלת ממכת פציעות מרגיזה כבר בפתיחת העונה, ורוג'רס צריך לקבל החלטה.אם הוא מתכוון ללכת על ההרכב החזק ביותר שלו, הוא עלול להגיע למצב שמול סנדרלנד יהיו לו אפילו יותר משבעה פצועים, ואם הוא יהמר על הרכב משני, הוא עלול לחטוף תבוסה, ולהגיע למצב שליברפול אחרי פתיחת עונה מוצלחת, תהיה כבר עם שלושה משחקים ללא נצחון.

במשחק האחרון של הקבוצה עד גיל 21, אף שחקן מהסגל הבוגר לא נכלל, כך שאפשר להניח שרוג'רס יתן לחלק מהם לפחות לשחק. ואם כבר אנחנו מדברים על מי שישחק, לואיס נראה בטוח בהרכב, גם מיניולה.הנדרסון וסאקו הם שני שחקנים צעירים וחזקים מאוד פיזית, ואין להם שום בעייה להתאושש אחרי שלושה ימי מנוחה גם אם יאלצו לשחק 120 דקות.שאר ההרכב מאוד לא ברור וקשה לדעת מה רוג'רס מתכנן., אני מעריך שסטרלינג יפתח ביחד עם סוארז וסטארידג' למעלה, ואלברטו ישחק ליד הנדו, ולוקאס וסטיבי ישחקו כל אחד מחצית, אבל הניחוש שלי כרגע הוא טוב כמו כל ניחוש אחר.

מה שבטוח, בליברפול הכל יקום ויפול על הגאון האורוגוואי, משחק טוב שלו יכול לייצר הפתעה.אבל אם מויס יעלה את ההרכב החזק ביותר שלו, כדי לנו בעיקר לקוות שכל מי שישחק ישאר בריא.

 

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

 

"זו לא מכבי ת"א של שנה שעברה"
הקבוצה שלו

81 Comments

אסף שלום 25 בספטמבר 2013

וגם לאוהדים די תקוע.

אחד 25 בספטמבר 2013

שאלה מתוך סקרנות:
למה יש באתר הזה כל כך הרבה פוסטים על קבוצה שלא רלבנטית לאף תואר כבר כמעט עשור? מאז הזכיה שלהם בצ'מפיונס(ובעצם גם אז) הם סה"כ קבוצה די שולית בכדורגל העולמי ואפילו באנגלי.
ובכל זאת, כמעט על כל משחק שלהם יש פוסט או שניים.
ומנגד, קבוצה כמו ברצלונה, ששינתה את פני הכדורגל בעולם בשנים האחרונות, לא זוכה אפילו לפוסט אחד.
לא שזה מפריע לי או משהו, סתם מעניין לדעת למה זה ככה.

רועי מ 25 בספטמבר 2013

נראה לי שאתה כבר הגבת כאן פעם. התגובה אותה תגובה.
לברצלונה יש הרבה ערוצי תקשורת פרטיים בארץ כגון ערוץ 5 על כל ערוציו. וואן וסתם עיתונות כללית .. הבלוגים כאן סופחו לאתר הספורט שנותן את הגג. יש לך בעיות אל תקרא. מה לעשות שמוכשרי כתיבה רבים אוהדי ליברפול דווקא ולא ברצלונה.
דבר נוסף חשוב. תראה את הכותרת של הבלוג. אם אתה לא יודע מה זה אומר זה אומר עלייך.
בנוסף מי שהקים את הבלוג הזה הוא.
איש יקר אוהד ליברפול שהוא גם סופר. ולכן אתה נכנס למישהו הביתה ושואל אותו מה אתה ומשפחתך עושים בכל םדרי הבית?

אחד 25 בספטמבר 2013

אני די משוכנע שדורפן אוהד יונייטד ולא ליברפול.
ברצלונה היתה סתם דוגמא. אני אפילו די שונא אותם.
ואין לי שמץ של מושג מה "חדר הנעליים" אמור להגיד.

קובי 25 בספטמבר 2013

אחד, חדר הנעלים היה חדר באנפילד שהמאמנים של ליברפול ושאר מקורבים היו יושבים בו לנתח משחקים.
ואני מאמין שכשליברפול ביום מן הימים תזכה באליפות אז באמת אפשר יהיה לראות מה גודל האהדה שיש לה בארץ, והשאלה שלך תראה לא ברורה. לא רק בארץ אגב, יש בלוגים כאלה בכל מדינה שיש בה איזשהו רמז לתרבות ספורט, אפילו פה.

אסף 25 בספטמבר 2013

ברצלונה וערוץ חמש… הקאתי איזה שלוש פעמים במחצית הראשונה מול סוסיאדד.

תוהה בדרכים 25 בספטמבר 2013

ברור, הרי אחרי כל מהלך גדל של מסי השדר צריך להגיד שעל ג'ורדן הנדרסון/ שלבי/ נגר אנגלי שקר כלשהו, הוא לא היה מצליח לעשות את זה. אותם שחקנים מופלאים שבלי אותם זרים "רכים" ספרדים ודרום אמריקאיים, לא מסוגלים להתמודד אפילו עם אופיר קריאף.

שכל אחד יתמוך, ישנא, יכתוב, על מי שהוא רוצה. אבל צאו מזה, אתם לא מקופחים, להפך. ליברפול מקבלת הרבה יותר תשומת לבב ממה שמקבלות קבוצות אחרות עם רמת הכדורגל והישגים דומים. ברצלונה הייתה צריכה לזכות שלוש פעמים בליגת אלופות, עם שלד שהוביל את ספרד ולמונדיאל ושני יורויים, בשביל לקבל יחס כזה. יש לה כמה מהשחקנים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל. מה ליברפול עשתה שמגיעה לה תשומת לב תקשורתית?

ג'ורדן הנדרסון ודומיו אם היו ספרדים היו משחקים בחטאפה (במקרה הטוב) ואף אחד לא היה יודע על קיומם, כאן מקדישים להם שלושה כתבות למשחק. שוב, זכותכם לכתוב על מה שאתם רוצים, אבל תעזו להתלונן על קיפוח תקשורתי.

עמית פרוסנר 25 בספטמבר 2013

תוהה, אין לי מושג על מה ולמה, אף אחד כאן לא מתלונן על קיפוח תקשורתי, והגיוני לחלוטין שערוצי הספורט השונים יכתבו על הקבוצה הכי טובה בעולם, אני, בבלוג שלי יכול לכתוב גם על ביתר עזרא.
אגב, הקבוצה הכי מסוקרת ביחס להישגים שלה בעשר השנים האחרונות היא בכלל ריאל מדריד, ששפכה תקציב של מדינה אפריקאית בינונית כדי להביא גביע אירופה, ולא מצליחה כבר עשר שנים.

תוהה בדרכים 25 בספטמבר 2013

עמית,

אין לי שום ויכוח על זה. בבלוג שלך, זכותך לכתוב על מה שאתה רוצה. פשוט צריך לציין שליברפול היא אחת הקבוצות האחרונות בכדורגל העולמי שיכולות להתלונן על קיפוח תקשורתי.

אריק 25 בספטמבר 2013

תוהה. מבחינה אובייקטיבית אתה צודק. הכדורגל האנגלי זה הוכחה לתיאוריית האיפשות של איינשטיין. מפגר מיושן ולא מתוחכם, לעד נחות.
אבל יש כאן עניין סובייקטיבי.

תוהה בדרכים 25 בספטמבר 2013

שלוש כתבות כמובן.

matipool 25 בספטמבר 2013

1. חלק גדול מהכותבים הם בני 30 ומעלה . זה אומר שיש סיכוי גדול שבילדות שלהם הם התאהבו ואהדו את ליברפול ( אני מניח שאתה יודע שמסוף הסבנטיז ועד כמעט סוף האייטיז הם היו ברצלונה של היום ) ומקבוצה אי אפשר להתגרש ( בד"כ ) .
2. זה אתר בלוגים ואנשים כותבים על מה שהם רוצים / אוהבים / מעניין אותם .
3. הקבוצה לא רלוונטית לתארים ב-4 העונות האחרונות ( למעט גביע הליגה עם דלגליש וכמעט זכייה בגביע האנגלי ) . אם נבחן משנת 2000 ועד עונת 2008-2009 נגלה שליברפול הייתה כח משמעותי מאד בליגת האלופות עם זכייה והפסד בגמר בתוך שנתיים + חצי גמר + רבע גמר ושמינית גמר בתקופה כוללת של 5 עונות .
כמו כן , זכייה בגביע אופ"א , שני גביעים אנגליים ושני גביעי ליגה נופים .
בנוסף – ניצחה פעמיים בתקופה הזו את הסופר קאפ האירופי ופעמיים את מגן הקהילה ( לא שאני מייחס יותר מדי חשיבות לזה ) .
ליברפול הייתה גם פעמיים רלוונטית במירוץ לאליפות בתקופה הזו וסיימה כסגנית .

תומר 25 בספטמבר 2013

באמת מסכנה, ברצלונה. לא מספיק נותנים לה במה.

משה 25 בספטמבר 2013

יומתו הפלורליסטים.
אולי בגלל שבפונקציה שאתה מתאר יש את כל הכדורגלנים העילגים בערוץ 5(אוחנה ושות'), את נדב יעקובי, את שגיא כהן, את יורם ארבל ואתה יכול להמשיך למנות…

עמית פרוסנר 25 בספטמבר 2013

אחד, הנה משפט על ברצלונה.
אם דוידס לא היה מגיע,צ'אבי זז קדימה לעמדה קצת יותר קדמית, ובקהאם היה מסכים להגיע, יכול להיות מאוד שלא היית שואל בכלל את השאלה הזו.
ובכל מקרה, אין שום ספק שברצלונה הייתה ועדיין קבוצה נפלאה עם שחקנים נהדרים ועם כדורגל יוצא מהכלל.מהצד השני, כל קבוצה בכדורגל המודרני שמצליחה לעלות עם ההרכב הראשון בערך 35 פעם בליגה שלה, גורמת לי לתהות האם יש גם קשר לחולשת המתחרות ולהתנגדות הפיזית הנמוכה שהקבוצה נתקלה רוב הזמן.

רועי 25 בספטמבר 2013

אין פה מה לתהות, התשובה היא חד משמעית כן. אין מתנגד.

גרבר 25 בספטמבר 2013

ההתנשאות בתגובה שלך רועי, גרמה לי לרצות להגיב.
דווקא בתור חדש פה (חצי שנה בערך), אולי אני יכול לעמוד על זווית מעניינת:

הזיקה שלכם (רובכם) אל הליגה האנגלית, על בסיס העבר המפואר (או הרוצה להיות כזה) של הכדורגל האנגלי, הדבקות שלכם בה, היא מקסימה. רומנטית משהו.

הבעיה מתחילה מהצורך (האובססיבי) הנובע מהאהדה חסרת הפשרות שלכם אליה, להוכיח שהיא הליגה הטובה בעולם (שמשוחק בה הכדורגל הטוב בעולם), ע"י השמצה שיטתית של הליגה הספרדית הוא מגוחך. פשוט מעורר רחמים

שני דברים לגבי :

1. אני חושב שהכדורגל האנגלי – על הדשא – הוא משעמם. נפוח. חסר ברק.
2. אני מאוד אוהב לראות כדורגל אנגלי.

למה?

הקהל, האווירה, המסורת. אין את זה בשום מקום אחר. זה ברור.

אבל לנסות כל פעם להמעיט בערך המוצר של האחר, ע"מ להאדיר בערך המוצר שלך – מעבר לכך שזה נמוך מאוד, זה גם דמגוגי וחלש לוגית.
אתלטיקו מדריד, למשל, היא איכותית היום יותר מכל קבוצה בליגה האנגלית, כולל הסיטי. מבחינה ריאלית היא שווה מקום שלישי בספרד.

ליברפול שלכם (שאני מאוד נהנה לקרוא עליה פה, במיוחד את הבלוגים של הותיקים) היא משל לליגה האנגלית. הכי רומנטית, הכי מלאה בפאתוס, לא הכי טובה בכלל).

דרך אגב, לא כל פעם ששואלים אם אפשר לכתוב קצת על הליגה הספרדית (או על משהו אחר חוץ מליברפול – מאנ-יוטד צריך להתנפל. זו סך הכל בקשה לגיטימית. אפשר להגיד כן, אפשר להגיד לא. בכל מקרה, לא צריך להתלונן על כך שברצלונה מקבלת הרבה זמן מסך במקומות אחרים. מקומות אחרים הם לא דה באזר, ואין לי שום עניין לקרוא שם כתבות שטחיות וצהובות.

עמית פרוסנר 25 בספטמבר 2013

גרבר
צר לי, אני מנסה שוב להבין איך בדיוק העובדה שאני ועוד כמה בלוגרים אחרים באכסניית דה באזר אוהדים וכותבים על ליברפול, הופכת אותנו למתנשאים. ועדיין לא מצליח.
רובנו המוחלט מבוגרים מספיק כדי לזכור מצוין את הדרים הטים המופלאה של קרויף, ככה שאי אפשר באמת להגיד שמישהו כאן שונא את ברצלונה או משהו כזה. ובטח ובטח אף אחד לא מרגיש שום צורך אובססיבי לשום דבר.
מותר לי לחשוב שאייקאס של ואן חאל הייתה קבוצה מוכשרת יותר מברצלונה הנוכחית, רק שהיא לא קיבלה מספיק זמן כי ברצלונה -ביחד עם האיטלקיות-פירקה אותה בזמנו. מותר לי גם להעיז ולכתוב שליברפול של 2008/9 וצ'לסי של אז, שתיהן עם משולש קישור אדיר מסצ'רנו, אלונסו וסטיבי בשיא, ואסיין מקאללה ולמפארד, היו לא פחות טובות מברצלונה של אז, והיו בנויות מצוין להתמודד גם עם ברצלונה של מסי, מכיוון שלשתיהן היה משולש קישור פיזי, חלוץ שמסוגל להחזיק את כל ההתקפה לבד ולפחות שחקן אגף שרץ בשביל ארבעה.
בין זה לבין שנאה, או נסיון לגמד את אחת הקבוצות הכי טובות בהיסטוריה? ממש לא חושב.

אגב, אם כבר מדברים על אתלטיקו, חוץ מהמשחק האחרון, ראיתי את כל המשחקים שלה בספרד, וכרגע לדעתי ביחד עם דורטמונד היא הקבוצה הכי מהנה לצפיה באירופה, ואני לא אתפלא אם היא תצליח להיאבק ברצינות גם על המקום השני בספרד, וגם תצליח להגיע לרבע גמר הצ'מפיונס.סימאונה בנה שם קבוצה פשוט מופלאה.

גרבר 25 בספטמבר 2013

עמית,
דווקא לא כתבתי כלל עליך. אני שמח לקרוא את כתבותיך המעניינות והמחכימות. לא ראיתי לנכון לציין שמות. אני מדבר בעיקר על המגיבים (ופחות הכותבים) הטורחים להשמיץ את הליגה הספרדית בכל הזדמנות, כאילו זה ישפר את הכושר של ולנסיה או את היציבות של נאני.

בכלל, עדיף שתתייחס לברצלונה כמשל בדברים שהבאתי. אני מדבר על כך שבשביל חלק מהמגיבים (שבשבילי הם לא פחות חשובים ומעניינים מהכותבים) הליגה האנגלית היא היחידה כמעט שקיימת ושווה התייחסות. זה בסדר לאהוב את הליגה האנגלית וזה נפלא, אבל מפה ועד להתנפל על כל מי ששואל (לרוב, בתום) מדוע לא מתייחסים לליגות אחרות – זה קצת מוגזם.

יודע מה, עזוב את הליגה הספרדית. חסרה לי פה ליגה גרמנית, ליגה צרפתית, איטלקית. הלוואי שהיו פה עוד כותבים שאוהבים עוד ליגות.

מה, זאת בקשה לא הגונה, לגוון?

זורק מילה 25 בספטמבר 2013

גרבר

תגובה לפנתיאון,לא פחות.

אחת התגובות הכי טובות,לא בשבוע האחרון,לא בחודש האחרון,לא בשנה האחרונה,אלא אי פעם בתולדות דה באזר.פשוט קלאס.תגובה לא מתלהמת ועניינית.

כאחד שכותב כאן מ 2010 לא נותר לי אלא למחוא לך כפיים (וירטואלית כמובן).

גרבר 25 בספטמבר 2013

זורק מילה

תודה רבה.
אני מאוד אוהב את האכסניה הזו לספורט, ושמח לקחת חלק בדיון. בטוח שכולנו נצליח לשמור על רמה מכובדת

האמת, התגובות שלך ושל תוהה בדרכים עזרו לי לשמור על שפיות, כי כבר חשבתי שאני היחיד פה שכבר עבר את גיל 16 (גיל 16? מה זה?) ובכל זאת באמת, באמת חושב שבליגה הספרדית (ואין להכחיש, בעיקר בקמפ-נואו) משוחק כדורגל שובה, מיוחד, בשבילי – אפילו חד פעמי

אריק 25 בספטמבר 2013

זורק תכף יגידו שגידלת עוד אלטר אגו

זורק מילה 25 בספטמבר 2013

חחח אריק

האמת שחשבתי על זה,אבל אז נזכרתי שאני לעיתים רבות מתלהם (מודה באשמה,אבל האנגלופיליות באכסנייה הזו לעיתים מוציאה אותי מדעתי) וגרבר כזה עדין…

אריק 25 בספטמבר 2013

גם אני שואל את זה. אבל מה זה משנה, זה מקסים, באמת. מה עדיף דיונים על מסי?

יוסי מזרחי 25 בספטמבר 2013

כאוהד יונייטד אגיד לך כך:
ליברפול ,אפילו במצבה בשנים האחרונות רלוונטית בערך פי עשר מברצלונה, ככל שהדבר קשור באתר הזה.
זה גם נכון להגיד, שזו לא חובה להשתתף בדיונים, לא כשמנצחים ולא כשמובסים. ובכל מצב אני מעדיף את אלה שלא שפר מזלם (…) והם אוהדי ליברפול על אלה שהשנה מעדיפים את ברצלונה.
ומאחר וזה לא מפריע לך, או משהו, אז כדאי שתדע,למה זה ככה.

זורק מילה 25 בספטמבר 2013

יוסי

דה באזר זו אכסנייה אנגלופילית על כל מה שמשתמע מכך,לטוב ולרע.לדעתי המגיב "אחד" יחסית חדש כאן,ולכן שאל את השאלה הרטורית.

ג'וני 26 בספטמבר 2013

כי יש מלא אוהדי ליברפול,אחת מהקבוצות חו"ל האהודות בארץ

עמית פרוסנר 25 בספטמבר 2013

אני אישית, כותב על ליברפול מפני שאני נהנה לכתוב על ליברפול.
אני לא יכול לדבר בשם השאר, אבל דומני שזה חלק מההסבר גם במקומות אחרים

משה 25 בספטמבר 2013

עוד נקודה חשובה שלא ציינת, לפחות בהקשר של ליברפול, שהפסד לכל אחת מהקבוצות, גם אם המפעל שולי, ייתן תחושה של כדור שלג לאור התוצאות האחרונות.

עמית פרוסנר 25 בספטמבר 2013

"ולהגיע למצב שליברפול אחרי פתיחת עונה מוצלחת, תהיה כבר עם שלושה משחקים ללא נצחון."
:)
אני מכמובן מסכים איתך לחלוטין, וזו הייתה הכוונה שלי בחלק השני על ההתלבטות של רוג'רס

משה 25 בספטמבר 2013

הבנת הנקרא תמיד הייתה הצד הפחות טוב שלי :)

אריאל גרייזס 25 בספטמבר 2013

המפעל הזה לא מעניין אותי בכלל ומצדי שנפסיד היום. יונייטד יבואו עצבניים אחרי הרביעיה מהסיטי ואני צופה פה תבוסה, אז עדיף לעלות עם הרכב משני, שלפחות לא נרגיש רע עם עצמנו.
כמובן שהפסד לסקאמס הוא אף פעם לא כיף, אבל אני לוקח ניצחון 1:0 קטן בליגה ולחטוף חמישיה בגביע הליגה כל יום בשבוע וגם בשבת.

גיל מזימבבואה 25 בספטמבר 2013

אריאל, אתה וגם אני מתים לנצח גם אם זה היה משחק ילדות עד גיל 13 בין שני המועדונים.
נכון שהייתי מקבל יותר בשלוות נפש הפסד לברנלי ומתנחם בשאר המפעלים שגם לגביהם אני…
ליוניטד לעולם אסור להפסיד לליברפול ולסיטי ולא משנה באיזה מיסגרת!!!

זה משנה 25 בספטמבר 2013

עמיחי, דומני שזה הווידאו שצריך לקשר לפוסט הנוכחי:
http://youtu.be/mx7WkEgSt2w
הטריילר הלא רשמי למשחק הערב.

R. Snodgrass 25 בספטמבר 2013

אתם אמיתיים? מישהו כאן באמת מאמין שמויס מסוגל לשים הרכב על המגרש שיעשה משהו רציני? לא ראיתם אותו השנה? אשלי יאנג ואנטוניו ולנסיה מקבלים קרדיט כאילו שהם ריברי ורובן. השיטה המטומטמת שלו עם 2 קיצוניים ורק 2 על מרכז השדה נותנת יתרון לכל קבוצה עם 3 קשרי מרכז שדה. לברקוזן וסוואנסי למרות שהפסידו שטפו את כל קווי העמידה המטופשים שמויס העמיד בגלל טיפה מחשבה ויצירתיות. מספיק לליברפול לפתוח היום עם הנדרסון לוקאס וג'ו אלן כדי לנצח את הקרב על מרכז השדה. כל שאר המאבק יהיה בין היכולת של סוארז וסטארידג' מול וולבק וצ'יצ'יריטו לכבוש מול הגנות מחליפות. מישהו רוצה להמר איך זה יראה?
למזלי הרב כאוהד יונייטד אני גם אדם דתי ולכן החג יחסוך ממני את הסבל של היום בערב

עמית פרוסנר 25 בספטמבר 2013

אני מאמין.בהחלט.מכיון שההגיון אומר שצריך לתת כבוד ליריבה,גם אם היא יריבה מרה, בטח ובטח כשהיא האלופה.
אני גם לא שוכח שליונייטד יש עדיין כמה וכמה שחקנים מעולים, ואם הם יתפוצצו דווקא היום, יהיה לנו יום ארוך.

טל המנצ'סטרי 25 בספטמבר 2013

מבחינת האוהדים מפגש כזה הוא מעולם לא תקוע בגרון.
מעבר לזה, מבחינת יונייטד, מקצועית המשחק מגיע בזמן מעולה, קודם כל הזדמנות לניצחון כמה שיותר מהר לאחר הפסד והזדמנות להתאושש מהתבוסה המשפילה בדרבי ומה יותר טוב מאשר ניצחון על ליברפול בכדי לעשות זאת?
מעבר לזה, הזדמנות טובה לדיוויד מוייס להריץ מספר שחקנים שזקוקים לדקות משחק וגם עוד כמה דקות לצעירים הכישרוניים.
ג'וני אוונס, סמולינג ואולי מעמדת הבלם, פאביו או רפאל כמגנים, בוטנר, קלברלי, קאגווה, הרננדז, נאני, זאהה, יאנוזיי, מספיק איכות ועומק בכדי לתת פייט טוב ובתקווה להתקדם.
אני אשמח אם סוארז ישחק וכל אור הזרקורים יהיה עליו, גם הלחץ,
אנחנו (יונייטד) נתרכז בדברים אחרים חשובים יותר.

אסף THE KOP 25 בספטמבר 2013

ברנדון רוג'רס מסר שלואיס חוזר הערב "רעב מתמיד".
לא יודע מה איתכם, אני במקום וידיץ מתחסן עוד היום.

יוסי מזרחי 25 בספטמבר 2013

אתה זוכר את התזכורת שלך לאריק, על מה שאמר לפני המשחק שלנו נגד סיטי??
אז כדאי שתלמד מהנסיון שלך.

אסף THE KOP 25 בספטמבר 2013

מזרחי, אתה רואה צל הרים כהרים.
אם אתה לא מצליח לחייך מהדימוי שבו ברנדון רוג'רס בחר בהקשר לסוארז, מכל הדימויים והקלישאות שעמדו לרשותו, אז הבעיה היא אצלך.

מצד שני, אתה אוהד את מנצ'סטר יונייטד, והומור היא לא התכונה הראשונה שקופצת בראש אם פלוני ירצה לאפיין אתכם. גם אם מדובר בהומור בריטי…

יוסי מזרחי 25 בספטמבר 2013

אני נושא את עלבוני בגאון…..

בני תבורי 25 בספטמבר 2013

אני חושב שזו בושה וחרפה שבאתר שייסד אחד מגדולי אוהדי יונייטד יש מקום לארבעה בלוגרים אוהדי ליברפול. או שאולי קוראים לזה גישה פלורליסטית?

אחד 25 בספטמבר 2013

בשביל פלורליזם אמיתי צריך גם בלוג של אוהד הסיטי

בני תבורי 25 בספטמבר 2013

אוהדי סיטי יודעים לכתוב? כי יש אחד מהם שמגיב כאן ברהיטות מופלאה וביכולת כתיבה מעוררת קנאה, אך לצערי אין לו זמן…

אסף THE KOP 25 בספטמבר 2013

תבקשו מקדוש לכתוב.

מנחם לס 25 בספטמבר 2013

אני כותב זאת מאהבת ספורט ולא כדי למכור את האתר שלי hoops.co.il
ואני כותב זאת לאוהבי ספורט ממש שנמאס להם לקרוא על רון קופמן.
הערב ב-11 שעון ישראל מתקיים אחד ממאורעות הספורט הגדולים של השנה. המרוץ ה-17 של אמריקה קאפ בין הקטמרן 'אורקל' האמריקאית לבין AMIRATES הניו זילנדית. היאכטות הללו טסות פע 3 ממהירות הרוח ובמפרץ סן אנטוניו הן כבר הגיעו למהירויות של 52 מייל לשעה!
זה שיא שיאי הטכנולוגיה עם 300+ סנסורים על כל יאכטה, ומחשבים המחשבים כל משב רוח וכל זרם מים ומה יהיה אם, ומה לא יהיה אם.
בקיצור ולעניין, באתר שלי אנחנו עוקבים אחרי המרוץ מתחילתו. האמריקאים נענשו ב-2 מרוצים והתחילו "מינוס 2". צריכים 9 נצחונות לנצח. הניוזילנדים כבר הובילו 8-1, ושלשום האמריקאים הישוו ל-8-8, והיום אחה"ב ב-1 זמן סן פרנציסקו (4 בניו יורק, 11 בשדות-ים) מתקיים המרוץ האחרון.
אנחנו עושים על זה בלוג "חי" כי יש לנו כתבת בשם שמרית הנמצאת שם, ויש לנו לינק למרוץ עצמו.
אם לא ראיתם זאת – אל תחמיצו. זה דבר לא יאומן!

מנחם לס 25 בספטמבר 2013

רק על מנת להכניס אתכם לעניינים:

http://www.youtube.com/watch?v=raqkkPMrkYU

מנחם לס 25 בספטמבר 2013

למי שמעוניין בשידור חי: יש לאמריקס קאפ ערוץ ביוטיוב שם הם מעלים הכל, תקצירים מסיבות עיתונאים וגם את השידורים החיים, פשוט גגל
america's cup youtube
נכנסים לקישור
http://www.youtube.com/user/AmericasCup
ושם מופיע
america's cup finals – live
מתחת לכותרת יש סרטון שבו צופים
עד לתחילת השידור מופיע בו טיימר לתחילת השידור

D! בארץ הקודש 25 בספטמבר 2013

איני כותב את זה מאהבת אדם
אבל די כבר עם החגים הארורים
מזל שיש היום משהו אחר חוץ מארוחת חג
ולוואי ולואיס יטרוף אותם.

מצד שני, מן הראוי שנגיע סוף סוף לעונה הזו ונתחיל לשחק כדורגל. מקווה שגם את זה לואיס יביא היום. נראה מה מתכנן בנרדן למשחק היום. אני עדיין חושב שעיקר הבעיה שלו היא בתגובה תוך כדי משחק אבל העונה גם בחירת ההרכבים וההתאמות למשחקים לא הפילו אותי אלא את הקבוצה

יואב מקטמון 25 בספטמבר 2013

לא נפרק אתכם הערב. לליברפול יש הגנה חזקה ונטייה לשחק הגנתי וצפוף מאחור. ליונייטד, בוודאי בלי ואן-פרסי, אין מספיק שכל לפרוץ מערך כזה.
ומצד שני, הלוואי ואני טועה, ונזכה לראות את קגאווה, ינוזאי וזאהה בהרכב, וגם אם לא ננצח – נראה משהו שקרוב לכדורגל מודרני ומעניין ויפה לצפייה.
חג שמח!

wazza 25 בספטמבר 2013

עמית כשבערוץ הספורט יתנצלו על הפמפום של הליגה הספרדית אתה תתנצל על הפוסטים על ליברפול עד אז שכל אחד יכתוב מה שהוא רוצה ויקרא מה שהוא רוצה.

D! בארץ הקודש 25 בספטמבר 2013

איזה גול מטומטם וכמה מעצבן להפסיד משחק כזה ככה.
מתנו מהדקה ה75 וחבל חבל.

אסף THE KOP 25 בספטמבר 2013

D! בסלע קיומנו,

אפשר להיות אופטימיים.
היה כדורגל נהדר של ליברפול ורק במזל ועקב חוסר ריכוז לא הצליחה להבקיע.
עם יכולת כזאת בהמשך, ליברפול תדבר חזק מאוד בצמרת הליגה השנה.

matipool 26 בספטמבר 2013

מסכים עם אסף .
הופתעתי לטובה . היינו טובים יותר ולחצנו את יונייטד לשער שלה בבית שלה .
קצת יותר ריכוז ומזל וזה היה נגמר אחרת .

טל 12 26 בספטמבר 2013

גם אני.למרות ההפסד אני יוצא מעודד מהמשחק הזה.

זה משנה 26 בספטמבר 2013

מוזס היה חלש ולא מדויק, לא הרשעם אותי בכלל.
החדשות הטובות היום הן כפולות – לא רק סוארז חזר אלא גם קלי.

זה משנה 26 בספטמבר 2013

הרשים*

D! בארץ הקודש 26 בספטמבר 2013

אסף ומתי – היו הרבה דברים יפים. הרבה עמדות שמצאו חן בעיני והרבה דקות של שליטה יפה מאד מול ההרכב השני של יונייטד. שגם לא הגיעו כמעט להזדמנויות במזחק הזה.
אבל זה רק יותר גרוע זה ממשיך את הנטייה שלנו לשחק מול במשחקים הגדולים ולישון בקטנים. את החמש נקודות שהפסדנו בשבועיים הקודמים לא נחזיר ע"י ניצחון בגשר או מול הקבוצה של אוזיל.
אין מי שייתן גולים. שמתם לב לזה?
SMS עשו עבודה לא רעה אבל אין דיוק ואין מחץ וחוסר ההצטרפות מאחור פשוט הורג אותנו. לפחות אנריקה הצטרף היום קדימה והיה מסוכן עם העברות הכדור שלו.

אסף THE KOP 26 בספטמבר 2013

D!, אני בכלל לא בטוח שליברפול לא תחזיר את הנקודות בגשר או באצטדיון של הערבים.

אם ליברפול תשמור על אותה רמת משחק אפשר יהיה לצאת משני המגרשים האלה, וכן משאר מגרשי היריבות לצמרת, עם נקודות.

D! בארץ הקודש 26 בספטמבר 2013

אסף, נהפוך הוא – אני די בטוח שנוציא שם נקודות. בכל השני האחרונות והגרועות הוצאנו נקודות במגרשים "גדולים" הבעיה היא תמיד הנק' המטופשות שאנחנו מאבדים בבית מול סאות'המפטון וכדומה. אלו נקודות שאי אפשר באמת להחזיר.

אסף THE KOP 26 בספטמבר 2013

בנקודה הזאת אתה צודק.
בוא נקווה שליברפול תציג כדורגל מצוין נגד סנדרלנד ותא עם 3 הנקודות מהמוקש הזה.

יוסי מזרחי 26 בספטמבר 2013

חברים יקרים ,מהעיר ליברפול:
יפה שמשחק כזה הופך אתכם למאושרים ושופעי אופטימיות אבל ,ורק (כי היום חג ואני רוצה שתהנו),קצת פרופורציות: ההרכב הראשון של ליברפול עם סוארז שכמו שמישהו אמר כאן למרות החלודה הוא בדרגה שלמה מעל מה שיש לכם,מול הרכב שני מחוזק ברוני,והתוצאה כמו שהיא. נכון שהיו לכם שתיים שלוש החמצות אבל המצטיין אצלכם היה שוב מיניולה עם סידרה למזכרת, וכדאי שתחזרו למציאות.
אנחנו מכירים בחולשתנו הזמנית ולא מתרשמים יותר מדי.
כמו שאמרתי, פרופורציות.

בוזו 26 בספטמבר 2013

יוסי,
דווקא העובדה שזה ההרכב השני שלכם ממלאת אותי שמחה. כל עוד ציצריטו וקגאווה זה הרכב שני ויאנג ו-וולבק זה הרכב ראשון אני אופטימי. נקווה שבמפגש הבא בליגה תעלו עם ההרכב הראשון…

matipool 26 בספטמבר 2013

בדיוק מה שבוזו כתב . חוץ מזה , גם אצלנו לא שיחקו קוטיניו , אגר וג'ונסון .

אסף THE KOP 26 בספטמבר 2013

ייתכן שאתה צודק ואולי באמת עדיף שליברפול, ללא סוארז, תשחק מול ההרכב הראשון של יונייטד.

בפעם האחרונה זה נגמר בניצחון של הסקאוזרים.

עמרי 26 בספטמבר 2013

ויקטור מוזס לא יכול להיות בתפקיד מספר 10 הוא לא עשה את זה טוב אתמול ועוד מול קישור שמכיל את גיגס ופיל ג'ונס (שאחד מהם לא יכול לרוץ כמו פעם והשני לא יודע למסור) והגנה בלי וידיץ' ופרדיננד בעיקרון ליברפול לא רצתה מספיק ,ראו את זה …

חח נראה לי שכלכ אוהדי ליברפול בכל העולם מקבלים צמרמורת בגב רק מלשמוע את המילה קרן או מצב נייח

עמית פרוסנר 26 בספטמבר 2013

ככה בדיוק ליברפול ניצחה את יונייטד במשחק הליגה, בקרן.

D! בארץ הקודש 26 בספטמבר 2013

פוקס עמית. פוקס.
אנחנו רעים במצבים נייחים. יש לנו מספיק נוגחים התקפיים טובים אבל בהגנה אנחנו מפשלים.

אסף THE KOP 26 בספטמבר 2013

אגב, לא פחות מאנקירה, גם ג'רארד אשם אתמול בגול שחטפנו. הוא שמר על האוויר וקפץ כמו פתיליה בקרן של שרק.

לא נורא, עכשיו עם הפנים קדימה למשחק נגד סנדרלנד שפיטרה את חובב המועל-יד.

זה משנה 26 בספטמבר 2013

בסיכום המשחק של סקיי הדגימוכמה אנריקה לא מתואם עם שאר השחקנים במהלך התגוננות מקרנות. הוא לא יודע על מי הוא אמור לשמור.

D! בארץ הקודש 26 בספטמבר 2013

כל הכבוד שהצלחת להישאר אחרי המשחק. אני הייתי מתוסכל מדי

D! בארץ הקודש 26 בספטמבר 2013

אבל מה שרציתי לומר זה שתכלס אין לו מה להיות מתואם. הוא שמר על האפונה הזו אז שיידבק אליה וזהו.

D! בארץ הקודש 26 בספטמבר 2013

אסף
ג'רארד חלש מאד מתחילת העונה

צריך לשקול מאד לחיוב לפתוח בלעדיו במשחק הבא
ואם צריך לשלב אותו מהחצי

יואב 26 בספטמבר 2013

כאוהד יונייטד התרשמתי מליברפול.
היא מרגישה שונה, אמיצה יותר ומשחקת עם תכלית לכבוש (ופחות חשוב הפעם שהיתה רשלנית ומפוזרת בשש עשרה).

D! בארץ הקודש 26 בספטמבר 2013

יואב, זו התרשמות טובה ממישהו מבחוץ.
הבעיה היא שאני מניח שזה המשחק היחיד (או השני) שלנו העונה שראית.

רועי מ 26 בספטמבר 2013

אסור למדוד את ליברפול במשחקים מול השדים.
ברור שמגיעים עם אנרגיות ענקיות. החוכמה זה סטוק וסנדרלנד. אם נשחק כך מולן אני רגוע.

ארצי בן יעקוב 27 בספטמבר 2013

http://www.101greatgoals.com/gvideos/brilliant-barcelona-tiki-taka-v-real-sociedad-xavi-iniesta-back-heels/
חייב לראות את הקטע הזה עם העקבים של צ"אבי ואיניסטה
אחד הקטעים הגדולים בתולדות הכדורגל

D! בארץ הקודש 28 בספטמבר 2013

אני חושב אפילו הגול של פריצ'ה נגד חיפה יותר מרשים מזה.
אל תהיה מצחיק.

D! בארץ הקודש 29 בספטמבר 2013

כולן מפסידות השנה נקודות. הצמרת נראית לא מגובשת וחלשה, קבוצות אחרות מהמרכז התחזקו והתגבשו ולכן חייבים, ח י י ב י ם לנצח היום.

Comments closed