הצד האפל של ברנדן רוג'רס-אחרי הנצחון מול סנדרלנד

1-0 קטן. זה מה שאנחנו מבקשים.קיבלנו 3-1.אי אפשר להתלונן

4730317771_57980f6fc0_o

קצת כמו וולטר וייט בשובר שורות המופלאה שמסתיימת היום בלילה בארצות הברית, מדהים לראות את השינוי שעבר ברנדן רוג'רס בעונה וקצת מאז שהגיע לליברפול.ממאמן חיובי שדוגל בפוזשן פוטבול ובכדורגל נאה לעין, למאמן ציני שמקדש את התוצאה.

רוג'רס הביא בקיץ את סאקו וטורה מתוך מחשבה אחת, לחזק את ההגנה של ליברפול מול כל הבנטקה והקניון ג'ונסים של הליגה, שליברפול כל כך התקשתה מולם בעונה שעברה.

והיום, ה3-5-2 שליברפול עלתה איתו היה הכל חוץ מנסיון לשחק כדורגל חיובי.המטרה הייתה ברורה,לחסום את מרכז הרחבה מהגבהות, ולהסתמך על הברקה של סוארז את סטארידג', מתוך ההנחה  שמול קבוצה שהיא לא ממנצ'סטר או צ'לסי, הצמד הזה שווה שער ליגה בכל משחק.

אז הפעם ליברפול נהנתה משער ממצב נייח, ואז ממתפרצת גאונית, ובמחצית השנייה למרות שסנדרלנד צמצמה, לא היה  ספק לרגע, שה3-1 הרבה יותר קרוב מה2-2.אז כדורגל גדול ממש לא ראינו, אבל קבוצה נחושה ובטוחה בעצמה, ראינו דווקא כן.

מדהים מה ששוער מצוין ובלמים נורמליים מסוגלים לעשות ל dna  של קבוצה.

ציונים

מיניולה-נאמר כבר הכל, שוער שמביא נקודות.

אנריקה-סולידי, תומך בהתקפה, חוץ מטעות אחת, משחק מצוין גם בהגנה.

סאקו-עד עכשיו עושה רושם של קנייה מצוינת.חזק, בלתי עביר, משחק ראש יוצא מהכלל.

סקרטל-נדבק מהבלמים שלידו, עוד משחק מצוין וכאב ראש אדיר לרוג'רס לקראת חזרתו של אגר.

טורה-הכי טוב על המגרש, שקט,בטוח בעצמו, נטול טעויות, מלא בטחון.אני מתקשה להאמין שהוא עלה לליברפול מליון וחצי דולר פחות  ממה שעלה חן עזריאל למכבי חיפה.

הנדרסון-מגן/קשר ימני הוא לא התפקיד שלו, ואפשר היה לראות שהוא לא ממש מרגיש שם בנוח, אבל הוא לא הפסיק לרוץ והשתתף בהתקפות.יש לו חלק בשער השלישי של ליברפול.

לוקאס-בינוני, הפעם העבירה התורנית 20 מטר מהשער שנשרקה לחובתו לא הייתה.

ג'רארד-עדיין לא זה. אמנם פחות גרוע מהמשחקים האחרונים, אבל יחד עם זא,  את המסירה  שלו ל40 מטר לסטארידג' לפני השער השני,  צריך ללמד בבתי ספר לכדורגל.

מוזס- נייד מאוד, מעורב, אבל חייב למסור הרבה יותר מהר.

סטארידג'-לא משחק גדול, אבל דפק כרטיס עם שער ושני בישולים נהדרים.

לואיס-משחק ראשון בליגה ושני שערים. מה אתם אומרים, ליברפול טובה יותר בלעדיו?

רוג'רס-חשבנו שהגיע אלינו  סוג של גווארדיולה, ולאט לאט אנחנו מקבלים גירסה אפלה יותר של מוריניו.

 ****************************************************************************************************************

וזה מה שכתבתי לפני המשחק

*****************************************************************************************************************

 

 

משחקי המחזור של אתמול והתוצאות המשוגעות שמצטרפות למספר רב של הפתעות  במחזורים הקודמים, מלמדות אותנו דבר אחד. אולי הרמה בפרמייר ליג העונה קצת יותר נמוכה, אבל המשחקים הרבה יותר קשים.אם פעם היה אפשר לסמן את ארסנל, טוטנהאם, יונייטד, סיטי, צ'לסי ואברטון כמשחקים קשים במיוחד, היום גם וילה, סוטון, סטוק, ברומיץ, סוואנסי וקארדיף  מוכיחות שגם נגדן כל נצחון מלווה בהקזת דם מטאפורית.

אולי זה חילופי המאמנים בצמרת, והעובדה שהגדולות עדיין לא גיבשו זהות חדשה, אולי זה המשבר בספרד, שהביא לכך ששחקנים שבאופן טבעי העדיפו לשחק קודם כל ספרד, שינו את הכיוון והחליטו לעבור לאנגליה, מה שהעלה את הרמה של קבוצות מרכז הטבלה, מה שבטוח הליגה הופכת לקשה יותר ויותר.

מה זה אומר לקראת המשחק מול סנדרלנד לראשונה ללא די קאניו?  שאחרי שהפסדנו שם בגלל בלון, ואחרי תיקו בעונה שעברה שלווה ביכולת טובה מאוד, אני חושב שכל נצחון  הפעם יתקבל בברכה. את הכדורגל החיובי ואת ליקוי הטעויות מהמשחקים האחרונים, נשמור לימים אחרים.

 

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

2:03:23!
יומן השביזות של הג'איינטס

129 Comments

סער האח 29 בספטמבר 2013

מדויק עמית, מצידי לנצח ביכולת הכי גרועה שיש, העיקר שיש נקודות, היכולת כבר תגיע.

TD 29 בספטמבר 2013

קנינו!
משחק הגביע בשבוע שעבר, עם סוארז, נתן הרגשה שכאשר הקבוצה תתחבר (ויחליפו את לוקאס) בהחלט נראה מהסגל הזה רמה של מקומות 1-4.
עד אז… 1-0 בהחלט.

רועי מ 29 בספטמבר 2013

הגיע הזמן לעלות רמה קצת.
תן לי ניצחון מכריע.
2:0 בהחלט נחמד.
ו- 6 נקודות מהחלאות.

matipool 29 בספטמבר 2013

עמית – כל מילה . ( גם בגלל ההיעדרות של קוטיניו ) .

גבי ב.מ 29 בספטמבר 2013

קנינו!!! ניצחון היום לדעתי יביא אותנו למשחק מול ארסנל בתחילת נובמבר לקרב צמרת אמיתי, לכן קריטי לדעתי לנצח היום. חוץ מזה-אם אתה רוצה לסיים בטופ 4 חייב לנצח היום, כל תוצאה אחרת….

זורק מילה 29 בספטמבר 2013

לא מסכים עם כלום.

הרמה בפרמייר ליג העונה לא קצת יותר נמוכה אלא הרבה יותר נמוכה.

המשחקים לא הרבה יותר קשים,פשוט שלושת הקבוצות ה"על" (הן כבר מזמן לא על אבל שיהיה) בירידה דרסטית ולכן זה נראה שיותר קשה להן,יותר קשה להן כי הן נחלשו מאוד,אפילו משמעותית,לא כי היריבות התחזקו.לעזאזל אפילו באזל באה ללונדון ומנצחת בחוץ את צ'לסי.

תום 29 בספטמבר 2013

איך בדיוק אתה מחליט שהן נחלשו אתה יכול להסביר? רק על פי התוצאות החלטת זאת? הקבוצות האלו אך ורק התחזקו בקיץ האחרון, זה שהן לא פוגעות או לא מחוברות זה רק אומר שהן לא פוגעות ולא מחוברות ולא יותר מזה כרגע.

זורק מילה 29 בספטמבר 2013

איך אתה מחליט שהן לא נחלשו?זה שהן לא פוגעות או לא מחוברות,או נראות כמו כלום או מובכות פעם אחר פעם בכלל לא פוגע בשיקול דעתך אני מבין.

לפי המחצית הראשונה גם סנדרלנד התחזקה מאוד.בעצם,כל הקבוצות בפרמיירליג השנה ללא יוצא מן הכלל התחזקו.מצטער שאני מפריע לכם עם הפנטזיות.

D! בארץ הקודש 29 בספטמבר 2013

לא חשובה הסיבה – יונייט וצ'לסי נחלשו, סיטי כרגיל לא יציבים ולא מגובשים. טוטנאהם כן נראים כאילו השתפרו וארסנל כרגיל. דווקא קבוצות אמצע טבלה די התחזקו או שהצליחו לשמור על הסגל הקיים ולרוץ עם אותו ההרכב זה בדרך כלל עניין טוב.
ככה שהליגה יותר פתוחה.
קצת.

זורק מילה 29 בספטמבר 2013

מסכים במאה אחוז עם ההגדרה שלך על שלושת הגדולות,אי ההסכמה בינינו היא רק על קבוצות מרכז הטבלה והתחתית – לדעתי הן לא התחזקו, אבל בטח גם לא נחלשו משמעותית כמו הגדולות, ולכן המשחקים יותר פתוחים.פשוט הפערים הצטמצמו – לא בגלל שקבוצות מרכז הטבלה התחזקו אלחא כי הגדולות נחלשו,לדעתי אפילו נחלשו משמעותית,בטח נכון להיום.

D! בארץ הקודש 29 בספטמבר 2013

התחתית היא תחתית.
לעניות דעתי חוץ מאברטון רוב הקבוצות בין 7 ל-14 התחזקו או שמרו על היכולת אבל אפשר להתווכח על זה. התוצאה זהה וא) בתור אוהד ליברפול אני רואה בזה צ'אנס לסיים במקום טוב יותר
ב) אולי סוף כל סוף מישהי אחרת תיקח אליפות
ג) הליגה יותר מעניינת וקבוצות מגיעות בלי פחד. אישית יותר כיף לי לראות.

זורק מילה 29 בספטמבר 2013

א – שוב מסכים במאה אחוז,אני אוהד ארסנל…
ב – בהחלט,הלוואי.
ג – שוב מסכים.הליגה יותר מעניינת כי היא יותר פתוחה,מצד שני הרמה ירדה מאוד.כל הדיון כאן הוא מה קדם למה – הביצה או התרנגולת.החזקות נחלשו או קבוצות מרכז הטבלה התחזקו? את דעתי אתה,יותר נכון כולם כאן כבר מכירים.

D! בארץ הקודש 29 בספטמבר 2013

אני מעדיף את טוטנהאם
אבל לוקח את ארסנל לפני כל אחת מהשלוש האחרות.

זורק מילה 30 בספטמבר 2013

מסכים,אם בייל היה נשאר השנה לטוטנהאם היה סיכוי השנה,בלעדיו אין להם שום סיכוי,לדעתי הם מסיימים 6 השנה,5 במקרה הטוב.

אתלטיקו לא מועמדת גם השנה בספרד.עם כל החוזק שלה היא מתמודדת מול שתי מפלצות ובריצת מרתון של 38 מחזורים,היא לא תחזיק מעמד בדיוק כמו אשתקד.

מה שכן,אתלטיקו לו רק הייתה משחקת השנה בפרמיירליג הייתה המועמדת הבכירה לתואר.הסגל שלה עדיין היה קצר אבל המתחרות שלה באנגליה היו הרבה יותר קלות ממול מה שהיא מתמודדת בספרד (מדבר על שתי המפלצות,על אליפות אתה נלחם מול הגדולות,לא מול כל הליגה).

זורק מילה 29 בספטמבר 2013

טוטנהאם זו הדוגמה המושלמת לדעתי עד כמה הטענה המרכזית כאן בפוסט מופרכת.

טוטנהאם איבדה השנה את השחקן הכי טוב שלה,את השחקן הכי טוב בפרמיירליג,שחקן פרנצ'ייז פלייר ואחד מהשחקנים הטובים בעולם.אולי הוא לא יצליח בריאל כפי שהצליח בטוטנהאם אשתקד מבחינה אישית כי שם הוא בטח לא יהיה כינור ראשון,והליגה והסגנון שונה אבל בטוטנהאם הוא היה בינגו.רוצה לומר אין מצב שטוטנהאם התחזקה השנה,אלא גם היא נחלשה.אז אני קורא כל הזמן שטוטנהאם התחזקה הקיץ הזה,בוא נבדוק :
פאוליניו – באמת חיזוק אבל היה מגיע בכל מקרה גם אם בייל היה נשאר.
כל יתר ההחתמות הגדולות באו כתחליף לבייל ובכסף שלו,ולדעתי לפחות שלושתם יחדיו יתרמו פחות מבייל לבדו.
סולדאדו – חלוץ מצויין אבל הוא כבר בן 28 או 29.מכאן הוא רק הולך אחורה ולא קדימה,30מיליון לשחקן בגילו?מופרך.
אריקסון – לדעתי אוברייטד מטורף,שווה בדיוק מה ששילמו עבורו שזה קצת יותר מ 10 מיליון,שחקן נחמד ותו לא,בטח לא אחד שיהיה כוכב גדול או יסחוף קבוצה בפרמיירליג.
לאמלה – כישרון מבטיח ומאוד צעיר,אבל מה הוא עשה בכדורגל שמצדיק את הסכום ששולם עליו?,כרגע הוא סימן שאלה ענק והסיכוי שלו להצליח באנגליה בכלל ובטוטנהאם בפרט לא ברור,אם בכלל.

לא רואה שום מצב שטוטנהאם השנה תתמודד בכלל על התואר,לא משנה כמה הגדולות נחלשו.אני בספק ענק גם אם תסיים בכלל בטופ 4.

מברוק על הניצחון :-)

red sox 29 בספטמבר 2013

איך אריקסן הוא אוברייטד אם הוא שווה בדיוק מה ששילמו עליו?

זורק מילה 29 בספטמבר 2013

כי הוא היה שנה לפני סוף חוזה,ואם אייאקס לא מוכרת אותו עכשיו עוד חצי שנה הוא הולך בחינם (לבנדובסקי הלו?)לכן המחיר שלו משקף בדיוק את מה שהוא שווה ולא סכום X כפול 3 ,רק על סמך היותו אוברייטד מטורף.

באבא ימים 29 בספטמבר 2013

אתה לא חושב שהתיאור הזה בגדול נכון גם לגבי אתלטיקו. ןעדיין, תראה איזה יופי.

משה 29 בספטמבר 2013

באבא, הוצאת לי את המילים מהמקלדת, אחרי כל השבחים לאתלטיקו התיאור של טוטנהאם הוא אחד לאחד.

זורק מילה 30 בספטמבר 2013

ההבדל שאתם חולמים שהנה טוטנהאם מועמדת לגיטימית לאליפות,מה שהיא לא קרובה להיות,כאילו על מה ולמה?אפילו שהגדולות של אנגליה מזייפות,איפה טוטנהאם ואיפה מאבקי אליפות?

אתלטיקו לדוגמה אם רק הייתה נפגשת מול טוטנהאם השנה במפעל כלשהו הייתה בועטת בה מכל המדרגות.

D! בארץ הקודש 30 בספטמבר 2013

אני מניח שאפשר יהיה להתווכח על זה בתור עניין סוביקטיווי.
(אני מבין את בייל אבל) ממש חבל לי שהלך כי היתה לו הזדמנות לעשות משהו גדול עם טוטנאהם.
מסכים שהוא היה השחקן הטוב ביותר שלהם. יחד עם זאת אני חושב שלשמור על שאר הסגל ולהעמיק אותו זו התקדמות בעיקר בעונה בה היריבות שלה מחפשות את עצמן. גם ללמוד לשחק בלי הכוכב זה דבר טוב וימנע מקבוצות להגיע מוכנות לסגירה שלו אחרי שלמדו את העניין.

* עוד ניצחון כזה ואבדנו (או שנמשיך לפנטז על כלום)

זורק מילה 30 בספטמבר 2013

מסכים,אם בייל היה נשאר השנה לטוטנהאם היה סיכוי השנה,בלעדיו אין להם שום סיכוי,לדעתי הם מסיימים 6 השנה,5 במקרה הטוב.

אתלטיקו לא מועמדת גם השנה בספרד.עם כל החוזק שלה היא מתמודדת מול שתי מפלצות ובריצת מרתון של 38 מחזורים,היא לא תחזיק מעמד בדיוק כמו אשתקד.

מה שכן,אתלטיקו לו רק הייתה משחקת השנה בפרמיירליג הייתה המועמדת הבכירה לתואר.הסגל שלה עדיין היה קצר אבל המתחרות שלה באנגליה היו הרבה יותר קלות ממול מה שהיא מתמודדת בספרד (מדבר על שתי המפלצות,על אליפות אתה נלחם מול הגדולות,לא מול כל הליגה).

D! בארץ הקודש 30 בספטמבר 2013

יכול להיות שאתלטיקו הייתה מקרקסת את כל הגדולות באנגליה, השאלה היא מה היא היתה עושה מול הקבוצות הקטנות והמציקות, ובעיקר עם סגל כזה קצר.
אז אני יודע כבר קראתי את הדיון הזה מאות פעמים בחמש השנים האחרונות
והאמת היא שאין תשובה והמשוכנעים לא ישתכנעו
אז לפעמים כיף שיש דיון כזה ולומדים ונהנים ומעמיקים ולפעמים זה ממש מיותר.

זורק מילה 30 בספטמבר 2013

לא הבנת,להיפך.שאמרתי שאליפות לוקחים נגד הקבוצות הגדולות לא התכוונתי במפגשים ישירים אלא שזו התמודדות אחרת.לקחת אליפות זה לא רק כמה נקודות אתה לוקח אלא כמה נקודות לקחת ביחס לכמה שהמתחרות שלך לוקחות,ובספרד אתלטיקו מתחרה מול בארסה וריאל,ובאנגליה ( הדוגמה היא להשנה) היא הייתה מתחרה מול יונייטד הנוכחית (צריך להרחיב?) צ'לסי הנכה או סיטי הסכיזפרוניים.אז איפה יהיה לה יותר קל לקחת אליפות.

נכון להיום אין שום מעמצה באנגליה,יש וואקום ענק.יונייטד בהלם מהעזיבה של פרגי וגם שהוא היה הסגל היה שם בינוני,צ'לסי כבר שנים לא מתפקדת,סיטי יציבה כמו חולה נפש בגהה,ארסנל לא לקחה תואר 8 שנים,ליברפול לא לקחה אליפות מעל שני עשורים,להמשיך?

אני לא הכנסתי את אתלטיקו,או קבוצות מהליגה הספרדית,כתבתי על טוטנהאם והפנו אותי לאתלטיקו…

באבא ימים 30 בספטמבר 2013

זורק:

זן לא היתה הנקןדה שלי. גם אתלטי מכרה את הכוכב הגדול שלה, לא הביאה רכש מטורף ועדיין התחזקה. למה זה לא יכול להיות נכון ביחס לטוטנהאם?

matipool 30 בספטמבר 2013

זורק ( אפשר לקרוא לך גפן ? ) – אני כל כך רוצה להסכים איתך לגבי טוטנהאם אבל לא יכול .
לא חושב שיש הרבה אוהדי כדורגל שהם לא אוהדי טוטנהאם ואוהבים ומחזיקים מבייל כמוני . כתבתי כבר בעבר שהוא השחקן שהכי הייתי רוצה לראות בליברפול ( ומייד אחריו – יא יא טורה ) אבל אני חושש שטוטנהאם התחזקה מהמכירה שלו .
אריקסן הרבה יותר טוב ממה שאתה מתאר , סולדאדו הוא שדרוג התקפי למה שהיה להם , לאמלה כאמור מאד מבטיח . עזוב רגע את המחירים בהם נקנו – המחיר שבייל נמכר בו הוא הוא הגיוני ?
יש לטוטנהאם סגל עמוק מאד ( מאד ! ) שיבוא לידי ביטוי בהמשך הליגה כשקבוצות אחרות יסבלו מפציעות / עייפות / הרחקות .
אין לי ספק שהם יסיימו מעל מקום 6 . למעשה – אני כמעט בטוח שהם יהיו בטופ 4 לאור החולשה היחסית של המתחרות . הם צריכים רק לשנות את ה-ד.נ.א. הקצת דפוק ולוזרי שלהם .

זורק מילה 30 בספטמבר 2013

באבא

אני בכלל לא חושב שאתלטיקו התחזקה השנה,בשחקנים היא בטוח לא התחזקה,ההבדל בינה לבין טוטנהאם שאתלטיקו ממשיכה לרוץ עם אותו סגל מינוס פלקאו פלוס וייה,ואילו טוטנהאם עשתה מיני מהפך בהרכב.מה שכן,אני בטוח שאתלטיקו קבוצה טובה מטוטנהאם,זה אפילו לא קרוב מבחינה מקצועית.

matipool

לא מותר,אפילו רצוי.הלוואי והייתי יכול להגיב בדה באזר בשם המקורי שלי,פשוט שאני כותב תגובה ביוזר הזה זה אוטומטי נמחק ולא עולה,ואלוהים עדי כמה פעמים ניסיתי,ללא הצלחה.
לגבי החוזק של טוטנהאם,מקבל את את כל מה שאתה כותב,פשוט חושב אחרת ממך,וזה לגיטימי.לגבי המיקום שלה בסוף העונה?נראה במאי איפה היא תסיים.כמה שהגדולות מאכזבות ונחלשו הן יסיימו לפניה (לדעתי) וגם ארסנל תסיים לפניה.אז מקום 5 זה הטופ שלה,ולדעתי ליברפול תסיים גם לפניה השנה אז נשארנו עם מקום 6…

אריק 29 בספטמבר 2013

גפן. מה אתה רוצה???
תן להם להנות. זאת הליגה אלה היריבות ולפחות יש תחרות. מה זה משנה אם ליברפול יותר טובה מולנסיה וויאריאל או לא?

זורק מילה 29 בספטמבר 2013

לא רוצה כלום,כותבה את דעתי,זה אסור?

לפחות יש תחרות?בחייאת אריק לפחות תהיו אמיתיים עם עצמכם (עזבו אותי) .אתם יודעים טוב מאוד למה יש "תחרות" השנה.כי פרגי פרש.

אריק 29 בספטמבר 2013

יש תחרות בדיוק כמו שכתב האוהד של ליברפול כי סאותהמפטון מוסיפה את אוסבלדו ווניאמה ולוברן לגאסטון ראמירז. וגם לסאונסי יש בהנהלה אנשי כדורגל מתוחכמים ונוריץ ווילה והליגה מתקדמת ומתאזנת.

זורק מילה 29 בספטמבר 2013

טוב אריק,אם כך אפשר להבין למה מויס כך כך מתקשה עם יונייטד השנה,כולן התחזקו ורק יונייטד נשארה עם סגל חלש וצולע.זה גם מסביר את ההפסד אתמול לברומיץ'.

דניאל אחר 30 בספטמבר 2013

אני לא חושב שזה נכון. יונייטד נחלשה, כן, אבל צ'לסי וסיטי בתהליך התאמה למאמן חדש ולכן לא נכון לשפוט אותן עדיין (ופוטנציאלית שתיהן בכלל התחזקו מהשינוי). אפילו ארסנל התחזקה.
בכלל, זה המצב בכל אירופה. רוב הגדולות החליפו מאמן ועדיין לא לגמרי נכנסו לקצב (כולל ברסה וריאל, אגב).
נראה שהעונה צריך קצת סבלנות.

D! בארץ הקודש 29 בספטמבר 2013

לוקחים כי אין משהו אחר.
אני מסכים שכל קבוצות הצמרת העונה נחלשו מסיבות כאלו ואחרות. טוטנאהם נראית כמי שעולה מדרגה וארסנל ששומרת על מה שיש לה עשויה לנצל את ההזדמנות.
זה גם אומר שזו עונה שבה אנחנו צריכים לעשות את זה כי פחות נקודות יכולות להספיק למאבק איכותי ואולי כניסה לליג"א או למוקדמות.

אבל אנחנו ממשיכים להראות רע.
השתיים אפס הזה לא משקף כלום מלבד יכולת אישית. לא ברור לי לאן ברנדן העלים את הפוזשיין, ההנעה והתנועה משנה שעברה

דנטה 29 בספטמבר 2013

לא בטוח שהוא העלים במתכוון. יש לזה כמה סיבות הגיוניות:

1. הגנה חדשה, בגלל פציעות והצטרפות של שחקנים חדשים.
לכן מגינים מאוד נמוך ביחס לחצי השני של העונה שעברה.

2. בלי מגן ימני אין מי שיספק תנועה ואיום מימין.
זה מאפשר ליריבות לשים יותר פוקוס על המרכז.

3. אין את קוטיניו להחזיק כדור. וכשהוא היה – לא היה את סוארז לרתק את ההגנה והקישור האחורי.

4 ואחרון: הקישור שלנו מתחילת העונה חלש מאוד…

D! בארץ הקודש 30 בספטמבר 2013

זה הכל נכון אבל עדיין לא סיבה שסנדרלנד יחזיקו בכדור 67% מהזמן. בשום שלב במשחק. ואני לא בעד שנחזיק בו 80 כמו בארסה אלא שנניע ונתקוף וננוע קדימה.

דנטה 29 בספטמבר 2013

השער השני, אחחח, תענוג

D! בארץ הקודש 29 בספטמבר 2013

יש סיכוי שהיום נצליח לכבוש במחצית השנייה?
כי זה נראה שנצטרך את זה אם נרצה את הנקודות.

דנטה 29 בספטמבר 2013

הטאצ׳ של הנדרסון בעשרים מטר שלהם פשוט לא טוב מספיק.
איבדנו חמש הזדמנויות מהצד שלו.

D! בארץ הקודש 29 בספטמבר 2013

יש לזה סיבה מאד מאד פשוטה:
הוא לא שחקן אגף

דנטה 29 בספטמבר 2013

איפה שמיצר כשצריך אותו…

D! בארץ הקודש 29 בספטמבר 2013

+1

זה משנה 29 בספטמבר 2013

סוף סוף תובה של רוג'רס למשחק. ההסטה של הנדרסון ימינה עזרה לייצב את מרכז השדה.
לטעמי, מוזס לא צריך לשחק באמצע. הוא לא מספיק נבון בשביל זה. סוארז והוא היו צריכים להחליף מקומות.

אופיר 29 בספטמבר 2013

גפן (לא רציתי להמשיך את השרשור למעלה מטמעי סדר), יש גם צד נוסף.

לטעמי, כשסאות'המפטון שומרת על השחקנים הטובים שלה (שניידרלין, למברט) ומתחזקת בשחקנים כמו פבלו אוסבלדו וויקטור וואניאמה, וכשקבוצה כמו סוואנסי (עם מנג'ר מצוין, אגב) מצרפת למיצ'ו בהתקפה מפלצת כמו ווילפריד בוני, אלה כבר שתי דוגמאות לקבוצות מרכז טבלה שהתחזקו יפה.

הבעיות העיקריות בליגה הזו נובעות ממאמנים מקומיים עלובים כמו אלן פרדיו ומארק יוז.

זורק מילה 29 בספטמבר 2013

הכל טוב ויפה רק כך לדוגמה את שתי הקבוצות שציינת כרגע: סאות'המפטון וסוואנסי הנוכחיות כלומר מודל 2013/2014 ותן להן לשחק באופן היפותטי מול יונייטד של כריסטיאנו בשיאו,או מול צ'לסי של מוריניו לפני כמעט עשור או מול ארסנל של ונגר בימי השיא של הנרי או אפילו מול ליברפול (יודע שלא לקחה אליפות מעל שני עשורים)שהייתה בשיאה והתמודדה כשווה מול שווה באלופות לפני קצת יותר מחצי עשור,ומה תקבל? ניצחונות בנוקאאוט לאותן קבוצות אנגליות חזקות שהיו איתנו עד ממש לא מזמן.היום כל קבוצות העל באנגליה לא שוות יותר מדי אז קיבלת מאבקים פתוחים יחסית…וגם העונה אחת משלושת הגדולות תיקח אליפות,למרות שהן נחלשו מאוד בליגה שהיא ריצת מרתון אחת מהן תחגוג בסוף השנה,היחידה שאולי יכולה להפריע להן לחגוג זו ארסנל.

הבעיה הכי גדולה של הפרמיירליג זה כפי שציינת מאמנים מקומיים עלובים,ושחקנים מקומיים לא פחות עלובים.מהכמות המטורפת של שחקנים זרים בפרמיירליג יש בהחלט כמה עשרות טובים שמעלים את הרמה,אבל כל היתר?שכירי חרב שבאים לשדוד כמה קבוצות אנגליות עשירות.ההחתמות באנגליה בשנים האחרונות לא פרופרצנליות – משלמים שם גם בהעברות וגם בשכר הרבה הרבה יותר משווי השוק האמיתי ואתה מקבל תקציבי וסעיפי הוצאות מפוצצים,בפועל השמות הם רק שמות,היכולת הרבה יותר נמוכה מממאות מיליוני הפאונד שנשפכים כל חלון ההעברות.

עמית פרוסנר 29 בספטמבר 2013

סוואנסי ניצחה לפני איזה שבוע 3-0 את ולנסיה.קח את ולנסיה של לפני עשור, גם עם תשעה שחקנים היא לא מפסידה לסוואנסי הזו.
אז הגדולות באנגליה פחות חזקות מהגדולות בספרד, אבל הבינוניות והקטנות הרבה יותר.

אסף THE KOP 29 בספטמבר 2013

לא יודע לגבי מנצ'סטר וצ'לסי, אבל ליברפול טובה מברצלונה וריאל.

זורק מילה 29 בספטמבר 2013

כן ולנסיה שיחקה עם 10 שחקנים מדקה עשירית, מפתיע ששכחת לציין זאת.

לגבי הבינוניות והקטנות של אנגליה וספרד, תמשיך לחלום, זה בריא.

עמית פרוסנר 29 בספטמבר 2013

בחייאת, כתבתי במפורש , שולנסיה של לפני עשור לא הייתה מפסידה עם תשעה שחקנים.
אבל אולי אני טועה.

אסף THE KOP 29 בספטמבר 2013

עם תשעה שחקנים לא.
עם עשרה כן.

אסף THE KOP 29 בספטמבר 2013

האם העובדה שהווארד ווב "עזר" היום לליברפול קשורה אף היא לעובדה שפרגוסון פרש ?

עמית פרוסנר 29 בספטמבר 2013

אני חושב שהעובדה שליברפול קיבלה בחזרה את השחקן הכי טוב בליגה, עזרה אפילו יותר.

אסף THE KOP 29 בספטמבר 2013

גם וגם.

D! בארץ הקודש 30 בספטמבר 2013

זו הפאדיחה הכי גדולה של מויס, ששיחרר את ווב ועוד בחינם.

משה 29 בספטמבר 2013

אנחנו צריכים לשלם ליונייטד דמי העברה עליו ?

אסף THE KOP 30 בספטמבר 2013

דמי השבחה.

ארצי בן יעקוב 29 בספטמבר 2013

סטארידג' הוא הכוכב הגדול של ליברפול העונה,מכונת שערים
מוזס מצוין טורה מעולה

זורק מילה 29 בספטמבר 2013

לסיכום

מה שהכי יפה בתומכי וחובבי הליגה האנגלית (ורק האנגלית כי ליגות אחרות רובם לא טורחים בכלל להסתכל ) זה הלוגיקה שלהם.

באמצע שנות האלפייים הליגה האנגלית הכי טובה והכי תחרותית כי תסתכלו על הקבוצות האנגליות בצ'מפיונס.אגב זה היה טיעון נכון בזמנו.

לפני 3 או 4 שנים שהסתיימה השליטה של האנגליות בצ'מפיונס הליגה האנגלית הכי טובה והכי תחרותית כי באנגליה המציאו את הכדורגל,ואין בשום ליגה אווירה כזו,וקהל שממלא איצטדיונים,וכסף לא חסר,ולא משנה שיש לנו אלופה ניצחית אבל אנחנו הכי תחרותיים.

והיום הליגה האנגלית הכי טובה והכי תחרותית כי הגדולות אומנם שכונה אבל היי קבוצות מרכז טבלה ותחתית מאוד מאוד התחזקו,ובכסף אנחנו הליגה הכי עשירה ביי פאר תראו כמה כסף יש מזכויות שידור וכמה כסף אנחנו שורפים כל חלון ההעברות.

עמית פרוסנר 29 בספטמבר 2013

בדוגרי, אין לי מושג מה אתה רוצה.
באמת.
לפני המשחק כתבתי , אך ורק על הליגה האנגלית.
התייחסתי לחולשת המובילות אך ורק של הליגה האנגלית.
אין לי מושג למה ואיך ומאיפה אתה מביא את תחושת הנחיתות המוזרה והלא קשורה הזו.

ולנסיה של תחילת שנות ה2000 הייתה קבוצה אדירה,אדירה.פי כמה וכמה מולנסיה הנוכחית.זה הדבר היחיד שעוד איכשהוא התייחסתי אליו בתגובות.
אתה לא מסכים איתי?
בסדר, בוא נעבור שחקן שחקן,עמדה עמדה, ונעשה השוואה.
על זה שברצלונה וריאל טובות יותר, אין לאף אחד ויכוח, גם לא שאתלטיקו קבוצה נפלאה.
על מה אתה בעצם מתרעם?

אסף THE KOP 29 בספטמבר 2013

פרוסנר,

ברצינות.
ריאל וברצלונה לא טובות יותר מליברפול, צ'לסי והורודים. הן רק נהנות מיחסי ציבור טובים יותר.

אריאל גרייזס 29 בספטמבר 2013

לא יודע לגבי צ'לסי ויונייטד, אבל בטח לא כמו ליברפול. יש טובות מאיתנו, אף אחת לא טובה כמונו

זורק מילה 29 בספטמבר 2013

אסף

גם לך לוינטל חילק קצת מהחומר המיוחד שלו?

אסף THE KOP 30 בספטמבר 2013

חלילה.
אני פשוט נזכר מה ליברפול האפורה, מקום רביעי באנגליה בקושי, עשתה גם לריאל וגם לברצלונה במפגשים האחרונים שבין הקבוצות.

עושה רושם שמי שחומרים מחקו את זכרונו הוא דווקא אתה.

עמית פרוסנר 30 בספטמבר 2013

אסף, ליברפול שפירקה את ריאל מדריד ב4-0 ההוא, שאם לא תצוגת שוערות בסדר גודל של לב יאשין היה המשחק מסתיים בשמונה, הייתה קבוצה לא פחות חזקה גם מברצלונה, והייתה בנויה מצוין גם לשחק מול ברצלונה של רונאלדיניו, וגם לשחק מול ברצלונה של מסי וגווארדיולה.
אבל הקבוצה ההיא החזיקה מעמד שנה אחת ולא כמעט עשור כמו ברצלונה.

אגב, זורק, אתה חייב להסכים שבמקרה הזה העובדה שלברצלונה יש הרבה יותר כסף בודאי עוזרת לה להשאיר א תהשחקנים שגדלו אצלה בבית, מה שמאפשר לה להתמקד מראש בפחות רכש? או שגם על נישאר חלוקים?…

אסף THE KOP 30 בספטמבר 2013

אל תשכח את ליברפול שגם ניצחה את ברצלונה בברצלונה והעיפה אותה מליגת האלופות…

עמית פרוסנר 30 בספטמבר 2013

קשה לשכוח אסף, גם לריסה.

matipool 30 בספטמבר 2013

הפעם היחידה שריסה השתמש ( ועוד איך השתמש ! ) ברגל ימין שלו על מגרש כדורגל ..

זורק מילה 30 בספטמבר 2013

לא הבנתי אסף איך מה שקרה לפני יותר מחצי עשור קשור ליכולת העכשיות של הקבוצות?ליברפול שלך בעונות האחרונות עפה בבושת פנים מול קבוצות דרג ב' בליגה האירופית ואתה טוען שנכון להיום היא טובה מבארסה וריאל,אלוהים…

אריק 30 בספטמבר 2013

זורק כמועדון, ליברפול לא רואה את המושחתים מקטלוניה שמוצצים לשאר הליגה את הדם. אז בעשור האחרון דברים נראים קצת אחרת, אבל זאת מטוטלת. אחרי שהם רוקנו את קופות המועדונים הקטנים שדדו את שחקניהם הם שווים לרמוס את כבודן תוך שהם מקבליפ על האירוע יותר כסף משידור האלביזיה כך שהם מזיינים אותם פעמיים בו זמנית. מוכשרים!!
אחרי זה הם באים ליבשת ולא מבינים מאיפה מגיעה להם הרביעיה מבאיירן ואם לא השלטון הספרדי באופ"א ובהינתן שיפוט נורמאלי הם גם לא מצליחים במפעל היבשתי.
ואחרי זה הם טוענים עוד לעליונות מוסרית, בשם הכדורגל היפה וכו'. תעביר את מסי לליברפול והם מפרקים לברסה את הצורה.

אריק 30 בספטמבר 2013

שבים

זורק מילה 30 בספטמבר 2013

ברור אריק ברור

בגלל זה באנגליה ליברפול לא לקחה אליפות מעל שני עשורים,מכיוון שהיא מועדון כזה גדול וחזק.

גם נבחרת ספרד זכתה ביורו-מונדיאל-יורו כי היא שדדה כספים,ונהנתה משופטים.אגב שופטים,גם יונייטד סובלת מהם באנגליה שני עשורים,מסכנים.

מעניין שאתה זוכר את הרביעייה מבאיירן טבל לא את צמד המשחקים מול יונייטד שלך,האלופה הניצחית באנגליה,בשני הגמרים האחרונים שיונייטד הייתה בהן.

זורק מילה 30 בספטמבר 2013

ואגב אריק

בארסה עפה בחצי נגד באיירן,יונייטד שלך רק לפני שנה וחצי עפה משלב הבתים נגד באזל,יחי ההבדל הקטן.

אריק 30 בספטמבר 2013

יונייטד, לא מספיק טובה לתמודד באירופה, זה ברור לא אפילו הטמבל מאברטון אמר.

זורק מילה 30 בספטמבר 2013

אז אם יונייטד לא מספיק טובה להתמודד באירופה,והיא האלופה האנגלית הניצחית, מה זה אומר על ליברפול ושאר האנגליות?

ויונייטד עפה לבאזל בשלב הבתים,בשנה שהיא עשתה 89 נקודות בפרמיירליג…

אסף THE KOP 30 בספטמבר 2013

זורק מילה,

ליברפול שעפה מול קבוצות קטנות באירופה, היא עדיין אותה קבוצה שיכולה לתת בראש גם לברצלונה וגם לריאל בכל משחק ביניהן. ממש כמו לפני מס' שנים (אז כמו היום – ליברפול אפורה, הספרדיות חושבות שהמציאו את הכדורגל…)

למזלן של הספרדיות, הן לא נפגשות עם ליברפול.
ההאשמה בכך היא של ליברפול, יש להודות.

זורק מילה 30 בספטמבר 2013

כן בהחלט למזלן של הספרדיות הגדולות.ליברפול מספיק טובה לסיים מקומות 7,7,9 בשנים האחרונות בליגה ולעוף בליגה האירופית בבושת פנים לקבוצות סוג ב' או ג' אירופאיות אבל למזלן של בארסה האגדית בעונות 09 עד 12 וריאל הן זכו לא לפגוש את ליברפול האגדית של העונות האחרונות,כי ברור שליברפול הייתה מפרקת אותן.

שכתבתי שלוינטל חילק לך מהחומר המשובח שלו ידעתי מה שאני כותב.מברוק,זכית לכבוד ולקרדיט על ההודעה הכי הזויה בדה באזר בשנים שאני כאן.

עמית פרוסנר 30 בספטמבר 2013

זורק.
חלק גדול מהעובדה שליברפול לא נפגשה עם ריאל או ברצלונה מ2009- ואגב למה אתה מתחיל את ההיסטוריה ב2009? כי אתה שוכח מה קרה כשליברפול נפגשה בפעם האחרונה עם ריאל? או בפעמיים האחרונות עם ברצלונה?- שייך לברצלונה וריאל. ריאל לקחה את ארבלואה וא תאלונסו, ושנה אחר כך ברצלונה לקחה את מסצ'רנו.וכאן אנחנו כבר נכנסים לשאלה הפיננסית המפורסמת בעניין ריאל וברצלונה, אבל זה שוב דיון שלא יסתיים לעולם.
בשורה התחתונה, ולמרות שאתה משום מה מתעקש לטעון אחרת, לא ברצלונה ולא ריאל מדריד המציאו את הכדורגל, ברצלונה כרגע היא הקבוצה השלטת ביבשת-נעזוב שנייה את באיירן בעונה האחרונה- בשנים האחרונות, לפניה הייתה מילאן ואייאקס וליברפול ובאיירן וכו וכו.עוד כמה שנים הגלגל יסתובב שוב.
כרגע, אין ספק.ברצלונה וריאל הן משלוש או ארבע הקבוצות הטובות ביותר בעולם.

אסף THE KOP 30 בספטמבר 2013

זורק,

אתה מאבד את העשתונות. תשתדל לשמור על קור רוח ולא להתנהג כמו מסי בסביבתו של איברהימוביץ'…

ולעניין-

אלו הן העובדות. ליברפול האפורה, שעפה "בבושת פנים" מהליגה האירופאית, שמנצ'סטר לא רואה אותה ממטר (מבחינת הישגים בעשוריים האחרונים), שהכדורגל שלה משמים, שהאוהדים שלה אוכלים את הלב… כן, אותה ליברפול ממש היא היא הקבוצה שיכולה לתת בראש גם לברצלונה וגם לריאל, האמבורסיה והנקטר של פסגות הכדורגל העל-אנושי.

אין שום סיבה שבעולם שאותה שההיסטוריה לא תחזור על עצמה. שאותה ליברפול עלובה, מקום 7-8 באנגליה לא תשחיל לריאל רביעיה ולא תדפוק למסי ושות' צמד בקמפ-נואו. אחרי הכל, זה כבר קרה ממש לא מזמן.

ואחרי שאמרתי את זה, רצוי לזכור שאלמלא עזרה משופט בגמר 2006 וסעד נורבגי ב-2009, אז לברצלונה גם אין שם באירופה עד היום…

ככל שזה תלוי בי, אני מעדיף לפגוש את ברצלונה וריאל בכל מסגרת אירופאית מאשר את הורודים או צ'לסי.

זורק מילה 30 בספטמבר 2013

עמית

למה? כי זה מה שאסף רשם? – פרוסנר,

ברצינות.
ריאל וברצלונה לא טובות יותר מליברפול, צ'לסי והורודים. הן רק נהנות מיחסי ציבור טובים יותר.

אז לאיזה שנים אתה רוצה שאני אתייחס בדיוק???

בארסה לקחה את מסצ'ארנו כי סיטי לקחה את יא יא טורה,רוצה שנתווכח מי מבינהם עדיף?

בארסה מייצרת המון המון כסף גם מבלי לגנוב זכויות שידור,למען האמת 350 מיליון יורו,וגם אם הייתה מקבלת "רק" 60 מיליון מזכויות שידור ולא 140 היא הייתה עדיין מעל 400 מיליון יורו,שהיא מייצרת בזכות עצמה,כמה ההכנסות של ליברפול?מה עוד שבארסה כדורגל מסבסד את כל מחלקות הספורט האחרות של המועדון סכום שמסתכם ב 50 מיליון יורו פלוס כל עונה.

לרגע לא טענתי שהספרדיות המציאו את הכדורגל,למעשה בפוסט הזה לא הזכרתי מיוזמתי כדורגל ספרדי ב-כ-ל-ל ,מי הזכיר אותו?אתה וחבריך,כי ככה זה שדוחקים אתכם לפינה עם עובדות על כדורגל אנגלי,כדורגל שגם אני אוהב ואוהד קבוצה שמשחקת בו.אני אוהד כדורגל ספרדי בדיוק כפי שאני אוהד כדורגל אנגלי,פשוט נוח לכם לתייג אותי כאוהד כדורגל ספרדי,כי איך יתכן שמישהו אוהד כדורגל אנגלי יעמיד אתכם במקום עם עובדות מוצקות??

אני מניח שגם ההצלחות של נבחרת ספרד בכדורגל בכל הגילאים בשנים האחרונות,היא תוצר של שוד כספי ציבור.

זורק מילה 30 בספטמבר 2013

אסף

אתה מוריד את רמת הדיון כאן לזנות.

אתה מתעלם מעובדות מוצקות וממשיך לדבר איתי בדיון תיאורטי שליברפול הנוכחית הייתה מרסקת את בארסה וריאל רק אם היו נפגשות,אז תרשה לי לפרוש מהדיון הזה מולך.

המזל הכי גדול של בארסה וריאל זה שליברפול לא משחקת בספרד.כי אז בעשרים השנה האחרונות בארסה וריאל לא היו לוקחות אפילו אליפות אחת,ליברפול הייתה לוקחת את כולן אחת אחר השניה,מעל 20 רצופות.הנה תראה מה ליברפול עשתה בעשרים השנה האחרונות באנגליה.

אסף THE KOP 30 בספטמבר 2013

זורק, אתה ממש מעליב אותי עכשיו.
חשבתי שהיחסים ביננו הם כמו בין ואלדס לפויול, אבל מסתבר שהם יותר בכיוון של ואלדס ופיקה…

אתה מאשים אותי בדיון "תאורטי" וזאת בשעה שאתה עושה זאת בעצמך. כאילו שליברפול נפגשה עם ריאל וברצלונה לאחרונה… למה אתה כל-כך בטוח בעצמך ?

אני רק הזכרתי עובדות למי ששכח. והעובדות הן שליברפול המחורבנת נתנה בראש גם לברצלונה וגם לריאל, המבריקות, כל אחת בתורה. זה קרה בפעם האחרונה שהקבוצות הללו נפגשו. אלו הן עובדות. כל השאר זה דיון אקדמי.

ולגבי הליגות, אני חושב שהמזל של צ'לסי וריאל זה שהן משחקות בליגה הספרדית ולא האנגלית. משתי סיבות, יותר קשה למי שאינו סקוטי לזכות בחיבת השופטים באי המוזר הזה, והמשמעות לגבי ברצלונה וריאל היא סיכוי סביר שהיו משחקות בליגה האירופאית, ולא בליגת האלופות.

עמית פרוסנר 30 בספטמבר 2013

זה שברצלונה מייצרת ה-י-ו-ם המון כסף זה ברור, אבל זה אחרי שהיא וריאל החריבו את הליגה הספרדית לחלוטין, ואתה כל הזמן מדבר על זה שאני התחלתי כאן עם הכדורגל הספרדי, אני ציינתי שלפני עשר שנים אין שום סיכוי שולנסיה הייתה מפסידה לסוואנסי ודומותיה עם עשרה שחקנים ולא עם תשעה שחקנים. מנדייטה, ג'רארד אנגולו וקילי ובראחה ומי שתרצה היו מתמסרים עד מחר וסוואנסי לא הייתה רואה את הכדור, בדיוק כמו שולנסיה עשתה לליברפול המעולה של הוייה בליגת האלופות ב2002.

הששאלה היא, מה היה קורה עם עוד קבוצות היו עדיין בתחרות בספרד, ועוד קבוצות זוכות באליפויות, האם גם במצב אחר ברצלונה הייתה מייצרת כל כך הרבה כסף? אולי כן ואולי לא.מה שבטוח ,ואתה יכול להתעלם כמה שתרצה שהליגה הספרדית נמצאת בכיוון לא מעודד בכלל.

באבא ימים 30 בספטמבר 2013

ליברפול שפירקה את ריאל היא ממש לא אותה קבוצה של היום. עם טורס, אלונסו, סטיבי ומסצ בשיאם. זה אפילו לא קרןב.

גם ריאל לא אותה קבוצה – אני רק אזכיר שמעוז ההגנה שלה היה אחד גבריאל היינצה.

ואת ברצלונה אמנם עברנו שנה קודם לכו אבל ממש לא פירקנו. עלינו אחרי שהפסדנו באנפילד בזכות חוק שערי חוץ. הייתי במשחק ההפסד. ההופעה המרשימה ביותר של אנשים בחולצות אדומות היתה של הקופ.

זורק מילה 30 בספטמבר 2013

הן לא החריבו שום ליגה,זו כבר 3-4 שנים הליגה הכי טובה (מבחינת כדורגל נטו,לא מבחינת אווירה או אוהדים באסיה) ביי פאר באירופה עם השחקנים הכי טובים,וזה לא הולך להשתנות בשנתיים שלוש הקרובות.הליגה הזו אף פעם לא הוציאה אלופת אירופה,או זוכה במונדיאל עד ששתיהן נהיו מעצמות ולא רק כלכלית.ובאותן שנים אתלטיקו ועוד קבוצות ספרדיות עשו חייל בליגה האירופית עם זכיות בשנים האחרונות.

לגבי ולנסיה,כן היא הייתה מעצמה לפני 10 שנים,והיום לא.נו אז?אני מבין שהיא הקבוצה היחידה בכל הליגות באירופה שהיא כזו שחווה נפילה ענקית?רוצה שאני אספור לך כמה אנגליות היו מעצמות לפני עשור והיות הן כלום?אולי אתה אוהד אחת כזו במקרה?

אסף THE KOP 30 בספטמבר 2013

באבא,

אל תיפול רוחך.
גם ליברפול בינונית, עיוורת ופיסחת היא קבוצה מספיק טובה להתמודד עם הקבוצות הבכירות באירופה. לא משנה אם קוראים לה ברצלונה, ריאל או מילאן.

מה לעשות, מוניטין באירופה הוא מצרך שקשה לקנות בכסף. ראה ערך צ'לסי. זה קשור יותר מכל למסורת.

באבא ימים 1 באוקטובר 2013

אסף:

מוניטין הוא משהו שמעלה את שווי הנכס לצרכים חשבונאיים. לא משהו שמנצח משחקים.

ליברפול לא תחזור להיות קבוצת צמרת אם היא לא תתחיל להתכתב עם המציאות.

אגב – משום מה בחרת לשהתשמש בנשוק המוניטין עם שתי קבוצות שהמוניטין שלהן לא פחות גדול מזה של ליברפול. אחרי הכל – מוניטין זה כמה מכירים אותך – בארסה וריאל זה לא צ'לסי וסיטי.

אסף THE KOP 1 באוקטובר 2013

יש מוניטין לצרכים חשבונאיים ויש מוניטין בהקשר של "שם, פרסום, תהילה, כבוד, שם טוב, תדמית". לא ברור לי למה אוהדי ברצלונה/ריאל חושבים שהמוניטין האירופאי שלהם טוב מזה של ליברפול. להבדיל מאותן קבוצות, ליברפול גם כשהיא מחורבנת מגיע למשחקי הגמר. הן לא עושות את זה מהמקום החמישי בליגה שלהן…

ואלו הן העובדות.

עמית פרוסנר 1 באוקטובר 2013

תדייק אסף. ריאל מדריד לא עושה את זה בכלל כשיש קצת תחרות.

כשהיא בעולם משל עצמה ויכולה להביא את פיגו וזידאן ורוברטו קרלוס ורונלדו ומסביב אין לאף קבוצה כשרון שמתקרב בכלל, הם לוקחים אליפויות אירופה- כשיש את ברצלונה שלא רק שלא נופלת , אלא יותר טובה, ויש את באיירן מינכן, אז כבר יותר קשה.
העובדה שריאל מדריד לא לקחה אליפות אירופה כל כך הרבה זמן עם כזו השקעה כספית היא פשוט בדיחה.

זורק מילה 29 בספטמבר 2013

אני כתבתי אך ורק על הליגה האנגלית,בתגובה מאוד מפורטת (תגובה מספר 6) ומשורשרת,ואחרי זה בתגובה 12.אפילו לא במילה אחת לא הזכרתי את הליגה הספרדית,]בטח לא בהשוואה לאנגלית,כי אין קשר כאן לשתיהן בכלל!

מי הכניס את הליגה הספרדית וולנסיה לתגובה שלי?אתה ורק אתה.,אז למי מבין שנינו יש רגשי נחיתות???

אני מתרעם על כך שאתה טוען ואני אצטט" מה שבטוח הליגה הופכת לקשה יותר ויותר" .אז זהו שלא,להיפך,היא הולכת ונהיה יותר ויותר קלה,רק אין מי שינצל את השכונה שמתרחשת שם,כי האימפריות האנגליות כבר לא אימפריות,הן שכונה.

אריק 30 בספטמבר 2013

מה נשאר בליגה הספרדית?? עיי חורבות ושתי קבוצות שמתנהגות כאלו אין משבר כלכלי בספרד. לא ראיתי אפילו דקה של הלא ליגה השנה, ואני לא סבור שאראה. מצידי שיסכמו על רוטציה באליפות ויעזבו אותנו בשקט עם הטיקי טקה המזויין שלהם.

זורק מילה 30 בספטמבר 2013

אריק

אני לא מבין מה אתה רוצה באמת,תתרכז במויס עדיף לכולנו :-)

אריק 30 בספטמבר 2013

גפן, אתה זה שבאת לפה עם הלא ליגה, ועם כמה הפרמייר ליג שבה לתחת.

זורק מילה 30 בספטמבר 2013

אריק אנ י כתבתי בפוסט הזה רק על הליגה האנגלית…אבל הרגשי נחיתות כאן של כמה מהמגיבים וגם הבלוגר עצמו,הכניסו קבוצות ספרדיות וליגה ספרדית…זו עובדה.אתה מוזמן לבדוק את הפוסט בסדר כרונולוגי,האמת נמצאת כאן שחור על גבי לבן.

אריק 30 בספטמבר 2013

שווה – אוטוספלינג המצאה מסריחה

AA.com 29 בספטמבר 2013

מסתבר ששמאלני זו לא רק דעה פוליטית.
מה זאת השנאה העצמית הזאת לכם? לנצח בלי הצגה זה כבר לא טוב לנו? מניו בנו שושלת מנצחונות מכוערים ושריקות ברגע הנכון של הווארד ווב. מישהו באמת זוכר הצגות ענק של הסקאמס?
ובבניין הקופ ננוחם.

גורביץ' 30 בספטמבר 2013

אני זוכר הצגה גדולה, 4-1 על יונייטד שאחריו הגיעה ההתמוטטות הכי כואבת בעשור האחרון

Rushie 30 בספטמבר 2013

מזדהה מאוד בנוגע לשינוי שחל ברודג'רס.
זה לא רק הטקטיקה. זה הכל. עונה שעברה הייתה לנו דרך,שיטה. העונה לא ברור באיזה כיוון הקבוצה מנסה ללכת.

עונה שעברה בא רודג'רס והייתה חשובה לו הדרך והוא עבד נון סטופ בשביל להנחיל את השיטה שלו של החזקת הכדור. הייתה לו הרבה סבלנות לשחקנים שיסתגלו לשיטה גם במחיר של תוצאות לא טובות. בפן הטקטי היו לו רעיונות מעניינים, הוא היה לוקח הימורים ואם הנעת הכדור שלנו לא זרמה הוא היה מוריד במחצית איזה ווינגר לטובת קשר נוסף שמחזיק בכדור.
הייתה לו גם מוטיבציה לשלב צעירים-סטרלינג, סוסו, וויזדום שקיבל את הצ'אנס כשלא היה מגן ימני.
העונה אנחנו מאוד רחוקים מכל אלו. יש הרגשה כאילו נבנית כאן איזו קבוצת אינסטנט שתרוץ בכל הכוח על מקום רביעי ואז נראה.
הסבלנות לשחקנים נעלמה ורודג'רס הטיס כמה מהם בקיץ מהר מאוד. אני לא אדבר על שחקנים כמו דאונינג או ריינה שמזייפים שנתיים+ אבל מה היה בוער להטיס את בוריני? ועוד לסאנדרלנד? ועוד בשביל לפנות מקום לאספאס?
או שלבי שיוצא לי לחשוב הרבה שעם כל הדברים שאפשר לומר עליו, הדומיננטיות והחיות שלו במרכז המגרש זה משהו שיכול היה לעזור לנו העונה לא מעט.
הצעירים נשכחו ונראה כאילו רודג'רס נדבק בקטע הכל-כך אנגלי הזה של לבשל שחקנים צעירים מהאקדמיה עוד ועוד ועוד עד שלא נשאר מהם כלום.
סטרלינג ציפה לעונת פריצה ובמקום זה הוא מקבל כל משחק 10-20 דקות כאילו זה יעזור לו. וויזדום במקום לצאת מזמן להשאלה בתפקידו המקורי בלם נדחק עכשיו להיות מגן ימני שלישי בערך, ללואיס אלברטו נותנים עוד קצת זמן ועוד טיפה וממש תכף וכמעט ואולי משחק הבא ואילורי בכלל אין לי מושג למה הביאו אותו. הוא צריך ששלושה בלמים בערך יפצעו בו זמנית בשביל לקבל דקות. לפחות עם סוסו השכילו לעשות את הדבר הנכון.

מעל הכל זה הטקטיקה. מהרגע הראשון של העונה יש לנו בעיה חמורה בקישור האחורי-מרכזי ובמקום ללכת ולטפל בה מה שרודג'רס עושה זה לטאטא אותה מתחת לשטיח כשהוא הולך ומעבה את ההגנה ובהתקפה אנחנו חיים על הברקות של סטארידג'.

בינתיים קצב הנקודות טוב משל העונה שעברה אבל אם גם היינו משיגים את הנצחונות וגם שומרים על העקרונות מהעונה שעברה זה בעיניי היה הרבה יותר מרשים ושם במקום הרבה יותר מובן את רודג'רס והכוונות שלו. זה גם לא כזה תלוש מהמציאות. לא היינו מצליחים להשיג 13 נק' עם בוריני ושלבי במקום אספאס ואלברטו? גם ככה הראשון לא עושה כלום והשני לא משחק. לא יכולים לתת לסטרלינג יותר דקות? לא יכולים לספסל את לוקאס?

D! בארץ הקודש 30 בספטמבר 2013

מסכים מאד עם הלך הרוח של הדברים.
(חוץ משלבי – הוא לא שווה את זה).

זה משנה 30 בספטמבר 2013

רוג'רס משחק עם מה שיש לו, ולא צריך לבקר אותו יותר מדי על זה. הסצינה של סוארז בקיץ הבהירה לו ולהנהלה שהדרך היחידה לשמור על סוארז בסגל, ולחזק את הסגל בשחקנים ברמתו היא ביצירת קבוצה תחרותית. הם עיבו את הסגל לקראת רוטציה ואז רוג'רס איבד שלושה שחקנים בפציעות, שהצטרפו לפציעות ישנות של אלן וקלי ולהרחקה של סוארז. כלומר עד עכשיו הוא שיחק עם שישה שחקנים פחות ממה שהוא תכנן. בהתחשב בזה, המצב של הקבוצה הוא לא פחות ממזהיר, והיכולת שלו להתאים את עצמו טקטית לסגל שעומד לרשותו – בניגוד לכפיית שיטת משחק שלא מתאימה כרגע – בהחלט מרשימה.
אבל עדיין היכולת שלו להגיב למשחק היא בעוכריו. אולי כדאי היה לצרף לצוות האימון עוזר מאמן מנוסה יותר.

גורביץ' 30 בספטמבר 2013

אתה רציני כאילו? מה זה בית"ר נס טוברוק? וואללה כל הצעירים שהעלת פה, קיבלו די והותר צ'אנסים שנה שעברה ואף אחד חוץ מסטרלינג לא הצדיק את המקום שלו בקבוצה (אולי גם ג'ונג'ו אבל זה נתון לוויכוח, ואני אישית יותר רגוע כשהוא לא על הדשא עושה שטויות).
סוסו חלש, וויסדום חלש, בוריני נגר עדיין לא הבקיע בפריימר ליג, חלוץ אלק, וביום שסטרלינג יהפוך שאשכרה הופך את המהירות שלו באגף לבישולים הוא גם יפתח בהרכב.
חלאס זה לא קבוצת נוער, היה צריך טיפול כירורגי בקיץ עם תקציב מוגבל יחסית לשאר הגדולות כדי להפסיק להיות נאיבים, ובינתיים זה נראה טוב, מאד.

בני תבורי 30 בספטמבר 2013

אני חושב שהביקורת על רוג'רס מופרכת ומוגזמת. יכול להיות שעם מכטריאן, אריקסן וויליאן ליברפול הייתה משחקת בצורה אחרת. ליברפול בעונה הטובה מאוד האחרונה שלה, נדמה לי העונה השלישית של בניטס, סיימה מקום שני אחרי שדרסה פעמיים את יונייטד שסיימה אלופה, אבל הפסידה נקודות נגד נמושות. רוג'רס, עושה רושם, למד משהו מההיסטוריה וממאן להיכנע להיסטריה. אם זה מה שיביא אליפות או לפחות מקום בליגת האלופות, אז מצידי שליברפול תשחק עם עשרה בלמים, שסטארידג' ימשיך להבקיע ביד, שסוארז ינשך ושווב יתאים את עצמו לחיים בלי פרגי ושכל הטהרנים יצקצקו.

עמית פרוסנר 30 בספטמבר 2013

אפשר להגיד על רוג'רס שהוא לוקה בניהול המשחק, אבל אין שום ספק, האיש לומד.ואני חושב שאתה צודק בני, רוג'רס הבין בעצמו שכדורגל יפה ושבחים מהקהל הנייטרלי יובילו אותו בעונה הבאה, או מקסימום באחריה לחפש עבודה בפולהאם.
ולי אגב, אין שום בעייה עם זה, אני חושב שאחרי ארבע עונות שבהם ליברפול סיימה מקום שישי ומטה,כל דרך שתביא את הקבוצה לליגת האלופות מקובלת לחלוטין.

משה 30 בספטמבר 2013

כל מילה.
לליברפול לא היה סגל קרוב למלא מתחילת העונה. יתרה מכך, סוארז וקוטיניו, שני השחקנים שאחראים ליצירת המצבים שלנו לא נפגשו עדיין על המגרש. אני אוסיף משהו מאוד לא פופולרי, גלן ג'ונסון חסר מאוד, אני מחבב את טורה אבל היכולת ההתקפית שלו כמגן כמעט ולא קיימת ועם נוסיף על זה את הנדו שתקוע באגף האופציות שם מוגבלות מאוד.
30 הדקות האחרונות אתמול היו מאוד מעודדות. לא נלחצנו למרות השער(המשחק הכי חלש של מיניולה אצלנו עד כה), הרגענו את המשחק וכבשנו.
רודג'רס הבין שהשנה הוא חייב תוצאות בכל מחיר ועשה התאמות. גם אם הדרך לא משהו, סוף ספטמבר, מקום שני לפני יונייטד, סיטי, צ'לסי וטוטנהאם, יש גבול לגרידיות.

D! בארץ הקודש 30 בספטמבר 2013

בני, ליברפול נראים רע מאד מתחילת העונה ובעיקר לא משחקים בדרך שבה רודג'רס הלך בעונה שעברה ודיבר עליה הרבה.
כתבתי כבר לפני כמה שנים שאין לי שום בעיה שסוארז יבקיע כל משחק גול ביד באופסייד וננצח ונפיסד אחת אפס אם זה ייקח אותנו לאירופה או שומו שמיים לאליפות.
זה לא אומר שצריך לעצום את העיניים. בקבוצת כדורגל יש פציעות (אפרופו זה גם עניין של הצוות המקצועי לדאוג שיהיו כמה שפחות). וציפיתי ששחקנים שייכנסו יתאימו עצמם לשיטה ולא להיפך.
אבל זה גם בסדר
אני מבקר את המשחק שלנו ואת יכולת השליטה של ברנדן במשחק אבל בוודאי שלא חושב שצריך לפטר אותו, לזרוק אותו או להביא מעליו את גרנט. לטעמי הוא הראה בעונה שעברה מה הוא יכול לעשות ומגיע לו זמן לכך.

זה שאף אחד מהשמות שהזכרת למעלה לא משחק אצלנו זה לא אשמת רודג'רס אלא מי שאחראי על הרכש – הוא כן צריך ללכת הביתה

matipool 30 בספטמבר 2013

בני – יש מקום לביקורת . אנחנו נראים לא טוב מתחילת העונה והמזל לא מעט לצידנו . נכון שסבלנו ועדיין סובלים מפציעות ומההרחקה של סוארז , אבל עדיין – חייבים לחשוב מה עושים להשתפר ולתקן ולא להתעלם מהמציאות ולהסתנוור מצבירת הנקודות .
משה – צודק לגבי ג'ונסון . הפתעה נעימה לטובה העונה אחרי שהאכיל אותנו מרורים בעונות קודמות . טורה מעולה כבלם ואולי גם יהיה טוב מלוקאס בקישור האחורי . הנדרסון תקוע לגמרי באגף .
D – מכטריאן העדיף את דורטמונד . אין מה לעשות נגד זה .
את אריקסן כנראה שהצוות המקצועי לא באמת רצה ( חבל ! ) .
וויליאן הוא באמת הפספוס של האחראי על הרכש שהיה צריך לסגור מהר את העניינים איתו .

D! בארץ הקודש 30 בספטמבר 2013

מתי – כל שחקן שלא החתמנו הוא פספסוס של מישהו. אם היינו מציעים למכטריאן הצעה יותר גבוהה הרבה יותר מוקדם אולי היינו סוגרים את זה. אבל זו באמת לא טענה שלי. בטח לא ספציפית. היינו צריכים מישהו לאמצע והוא לא הגיע.

D! בארץ הקודש 30 בספטמבר 2013

זורק – אני מסכים. השנה יצטרכו באנגליה פחות נקודות כדי לקחת אליפות. כדי להוציא את זה מהיידים של בארסה תצטרך כנראה לזכות בכל הנקודות שיש ביקום בכלל (או לקוות שמסי יפצע).
מה שאני אומר רק שאתלטיקו כמו שהיא היום עשויה להתקשות למשוך עונה שלמה מול קבוצות מרכז טבלה באנגליה.

אני מסכים לגמרי עם הפיסקה השניה שלך על המצב באנגליה.

משה 30 בספטמבר 2013

למה אתה מסכים ? שהוא כתב שטוטנהאם מכרה את בייל ונחלשה מאוד ואתלטיקו מכרה את פלקאו והתחזקה ? שהוא ליגלג על הניסיון של ליברפול לרכוש את דייגו קוסטה ועכשיו הוא מאליל אותו ? שהוא כותב שאליפות לוקחים נגד קבוצות גדולות שזה אולי נכון בליגה הספרדית כאשר פרגוסון הוכיח בליגה האנגלית שאליפות לוקחים נגד הקטנות ?

זורק מילה 30 בספטמבר 2013

מושון הטיפשון

כתבתי שטוטנהאם נחלשה,לא נחלשה מאוד.
איפה כתבתי שאתלטיקו התחזקה?
איפה באיזשהו פוסט בדה באזר היללתי את דייגו קוסטה השנה?
כתבתי שאליפות בכל הליגות לוקחים ביחס לכמות הנקודות שהיריבות שלך לוקחות,לא רק ביחס לכמות הנקודות שאתה לוקח.

ושוב,בפעם המיליון,החלמה מהירה.אלוהים יודע כמה שאתה זקוק לה.

משה 30 בספטמבר 2013

אני מבין שאמא לקחה אותך כבר מהצהרון.

זורק מילה 30 בספטמבר 2013

D

בדיוק להיפך.אילו אתלטיקו הייתה משחקת באנגליה השנה היה מותר לה פה ושם לשמוט נקודות מול קבוצות מרכז טבלה,בספרד אסור לה,שתיים שלוש מעידות,ונגמר הסיפור שלה.

ושוב,קבוצות מרכז הטבלה באנגליה הן בלוף,אי אפשר להוכיח את זה כי הן לא משחקות מחוץ לאנגליה…

אריק 30 בספטמבר 2013

הווארד ווב בוגד!!!!
הספינה טובעת והעכברים בורחים… ולאן????
המצב קשה יותר משחשבתי.

D! בארץ הקודש 30 בספטמבר 2013

D:

עמית פרוסנר 30 בספטמבר 2013

lol אריק

matipool 30 בספטמבר 2013

לייק אריק . ורי ורי לייק .

D! בארץ הקודש 30 בספטמבר 2013

משה

זו היתה הפסקה השיינה של זורק:
"נכון להיום אין שום מעמצה באנגליה,יש וואקום ענק.יונייטד בהלם מהעזיבה של פרגי וגם שהוא היה הסגל היה שם בינוני,צ'לסי כבר שנים לא מתפקדת,סיטי יציבה כמו חולה נפש בגהה,ארסנל לא לקחה תואר 8 שנים,ליברפול לא לקחה אליפות מעל שני עשורים,להמשיך?"

וכן, אני מסכים עם זה. הבאמת שאין פה שום דבר על טוטנהאם.
אישית ראיתי את ריאל-אתלטיקו (מחצית שנייה) בשבת והתרשמתי ממוראטה. כל השאר היה לא מרשים בעליל מבחינתי. אבל אני לא דוגמא. הפסקתי לראות ליגה ספרדית לפני כמעט שלוש שנים ואני לא יכול להביע באמת דיעה.
את דייגו קוסטה אני לא מכיר אבל כששמו עלה צפיתי ביוטיוב בכמה סרטונים שלו ושמחתי מאד שהוא לא הגיע. אין לנו צורך בשחקן פרובקטור שכזה. יש לנו את לואיס והוא טוב ממנו בהרבה.
אני בכלל בדיעה שמרבית השחקנים נבנים ע"י קבוצה ולא בונים קבוצה.

לגבי הטיעון של גדולות נגד קטנות – אני לא חושב שלזה הוא התכוון. אבל הוא יסביר בעצמו והייתי הראשון לאמור שבוע שעבר שאת הנקודות שאנחנו מפסידים לסוטון אי אפשר להחזיר ככה שלפחות בזה אין צואך להאשים אותי.
את האליפות לוקחים כשעושים מלא נקודות (וממש קצת יותר מהיריבה השניה שלך). בליגות המודרניות הלא באמת מאוזנות הנקודות מול הקטנות הן החשובות באמת. גם בספרד. בעצם בעיקר בספרד. מול ברסה/ריאל אפשר להפסיד רק שש.

D! בארץ הקודש 30 בספטמבר 2013

הפיסקה השנייה כמובן

משה 30 בספטמבר 2013

1. אני לא מאשים אותך בכלום, רק רוצה להבין.
2. אפילו בספרד שם הסיכוי לאבד נקודות מחוץ לקלאסיקו אפסי, הנקודות שאתה מאבד בגראנדה הן אלו שיתנקמו בך.
3. כל קבוצות הצמרת איבדו נקודות שלומיאליות, בעיקר מכיוון שכולן חבו זעזועים(החלפת מאמנים-מוריניו, פלגריני, מויס או כוכב גדול-בייל). שתי המובילות הן הקבוצות שכמעט ולא עברו זעזועים. מי שחושב שהגדולות לא יתאוששו ויתייצבו מהר טועה.

D! בארץ הקודש 30 בספטמבר 2013

1. ברור לי. בחירת מילים רעה.
2. זה מה שאמרתי בדיוק בשורה התחתונה של התגובה האחרונה שלי. "מול ברסה/ריאל אפשר להפסיד רק שש" – במשחקים ביניהן הן יכולות להפסיד שש. זו שתפסיד יותר מול האחרות לא תזכה.
3. הייתי מתקן ל"כל הקבוצות איבדו נקודות שלומיאליות". אני לא חושב שיונייטד יצאו מזה כל כך מהר, מה שלא אומר שהם לא יאבקו עד הסוף. למוריניו ייקח עוד זמן לגבש קבוצה כמו שהוא רוצה ונראה לי שהשנים בספרד גרמו לו לשכוח מה להלחם כל שבוע. סיטי הם סיטי ואין לדעת איך יגיבו. ככה שאני כן חושב שהגדולות יסיימו ראשונות רק שנראה לי שזה ייקח קצת זמן

משה 30 בספטמבר 2013

אני מסכים לגבי יונייטד(או שזו סתם משאלת לב). כבר כמה שנים אני בהלם כמה סגל לא כשרוני במיוחד יכול להגיע להישגים כבירים. אני שומע את אוהדי יונייטד מגדירים את פיל ג'ונס ככישרון ענק(בעיני הוא התואם הכדורגלני של רייף פיינס, סתם שחקן חסר טעם וריח), וכך גם את את קלברלי, אוונס(ששכטר יפרפר אותך ?), יאנג וכן הלאה. אני רק חושב שזה מעצים איזה מאמן אדיר עזב אותם כי הסגל הזה לא שווה טופ 4 לדעתי.
הבעיה של מויס זה שהוא קיבל קבוצה אלופה ורענון סגל רציני זו לא אופציה.

Rushie 30 בספטמבר 2013

אין לי טענות לרודג'רס. אני בטח לא רוצה אותו בחוץ.
אני כן תוהה מה קרה לדרך שלנו מהעונה שעברה וכן חושב שצריך למצוא אותה ולעלות עליה בחזרה.

אני לא רוצה שנחזור לשלוט בכדור רק לשם המשחק היפה. אני ממש לא מחסידי הטיקי טאקה (לא סובל את צמד המילים הזה) ובנצחונות הדחוקים של בניטז בליגת האלופות לא היה מאושר ממני.
המנטרה של "כל דרך שתוביל אותנו לליגת האלופות היא בסדר" מקובלת עליי, אני פשוט לא חושב שזה המקרה שלנו. יש לנו בעיה חמורה בקישור האחורי-מרכזי, אנחנו בכלל לא מנסים לשחק כדורגל וזה עוד יבוא וינשוך אותנו בחזרה בהמשך כי הנצחונות שלנו הם פיקציה, זה כמו הכושר של ראמזי בארסנל, לא יחזיק מעמד באמת לאורך זמן.
אסור להסתנוור מהמשחק אתמול. ניצחנו קבוצה מאוד מתלהבת אמנם אבל חלשה (ועדיין אפשרנו לה לבעוט לשער לא פחות מ23 פעמים). בהמשך יבואו קבוצות רציניות יותר ויענישו אותנו על הבור שבין ההתקפה להגנה-בעוד שני מחזורים אנחנו מול ניוקאסל בחוץ.

ואחרי שנמצא את הדרך לחזור ולשחק כדורגל אני מקווה שנמצא את הדרך לחזור ולשתף צעירים בהרכב.
רודג'רס הגיע כדי לבנות כאן קבוצה חדשה וחלק חשוב מהבנייה הזאת לטעמי הוא לנסות לפתח את הכישרון שקיים בקבוצות הצעירות.
בטח אחרי שהשקענו מיליונים על האקדמיה, בטח כשמסתכלים על הדור הבא הנבחרת ורואים בשורות לא כל כך טובות, בטח כשסטיבי מתקרב לסוף הקריירה שלו ואיתו יילך גם נתח גדול מהזהות של המועדון הזה.
שילוב של שחקנים מהאקדמיה תמיד היה חלק מהאתוס של המועדון הזה, בכל תואר שזכינו גם הכוכבים של הקבוצה היו סקוטים, וולשים או ספרדים, תמיד היו מאחוריהם כמה שחקנים שגדלו אצלנו במועדון. אני לא אוהב את הגישה הזאת של לחכות עם השחקנים הצעירים עוד ועוד ועוד. עולם הכדורגל השתנה וזה לא כמו פעם שקבוצות היו מבשלות שחקנים עד גיל 27-28-29 שיגיעו לשיאם, היום יש ברחבי אירופה וגם במועדונים בכירים שחקנים בני 19 שסוחבים את הקבוצה עליהם. הגיע הזמן שהשינוי הזה יופנם גם אצלנו.

עמית פרוסנר 30 בספטמבר 2013

Rushie

שני דברים:
1- לא הוגן לשפוט את רמת הכדורגל של הקבוצה עד שלפחות במשחק אחד נזכה לראות את ההרכב הפותח בשלמותו.

2-למה ניוקאסל עוד שני משחקים? למה לזלזל בקריסטל פאלאס? בעיני זו אחת הרעות החולות של ליברפול. אני לא סופרים קבוצות קטנות כי הן 3 נקודות בטוחות, ובסוף הן נושכות אותנו ובמקום כואב.

Rushie 30 בספטמבר 2013

1. גם בהרכב מלא אני לא רואה אותנו עושים שיפור גדול. קוטיניו יכול לרכך קצת את הבעיה כי הוא לפעמים יורד ומנהל את ההתקפות אבל הנעת הכדור שלנו צריכה להתחיל הרבה יותר מאחור, מרכז השדה צריך להיות הרבה יותר נייד, קו ההגנה הרבה יותר גבוה.
רוצה לומר- לדעתי הכל טמון באיך רודג'רס רוצה שהשחקנים ישחקו.
יכולות ההגנה של ג'ררארד ולוקאס הן גם בעייתיות כאמור ואני לא רואה פתרון לכך כרגע גם לא בהרכב מלא וגם בשינויים טקטיים. קצת מטריד.

2. האמת היא וזה גם מה שכתבתי בפורומים, שאני ממש מפחד מהמשחק מול פאלאס. תמיד אנחנו נתקעים במשחקים כאלה ויכול להיות שמה שהספיק בכמה עקיצות מול סאנדרלנד לא יספיק הפעם. אני מקווה שנזנח את המערך של ה-3 בלמים ונעלה התקפי מולם.

רועי מ 30 בספטמבר 2013

קודם כל לזורק מילה. תחליף את השם ליורה משפטים זה מתאים יותר.

אני לא מבין מה אתם רוצים מהשיטה של רוג'רס? מה זאת חתונה קתולית שיטת משחק? משחקים עם מה שיש, ומנצחים גם מסתבר.

אתם התאהבתם בקלישאה נראה לי. משחק צירופים מרהיב, נו באמת.
יש מקום רב לשיפור, הוא יגיע עם מספר שחקנים חשובים שלנו ישפרו את משחקם.
תנו לי מצידי הגבהות כל עוד אני מנצח שכל העולם ומנצ'סטר שימשיכו לחפש את האב האובד.

D! בארץ הקודש 30 בספטמבר 2013

ראשי, מסכים עם כל מה שאמרת.
מלבד צירוף ושילוב צעירים (וזרים). בעיני זו לא הדרך אלא הסממן לזה שיש משהו חיובי בקבוצה.
כשלקבוצה יש דרך (משחק/התנהלות) שחקנים חדשים, הן זרים הן צעירים מצליחים להשתלב ולהתפתח בה. שנה שעברה היה נראה כאילו זה קורה, השנה ביניים לא.
כתבת י את זה פה או במקום אחר. אני מאמין שקבוצה בונה שחקן יותר מאשר שחקן בונה קבוצה. וזה
– משה – הייתה הגדולה של פרגי – הייתה לו קבוצה והייתה לו דרך והוא הפך שחקנים בינוניים לשחקני וורלד קלאס עם הרבה תארים.
ולזה אני מתכוון כשאני אומר שאין דרך.

עמית – אי אפשר לחכות כל העונה (או מחציתה) להרכב הפותח. אני אפילו לא יודע מה המשמעות של זה מעבר אחד עשר שמתחילים משחק. איך שלא תבחן את זה, למעט מקרים מעטים ויוצאי דופן, יש לכל קבוצה גדולה שלד ועוד כמה שחקנים שיכולים לעלות ולתת את מה שצריך אם זה במקרה של פציעה או במקרה של ציוות ספציפי למשחק. אז אנחנו סובלים מפציעות. אנחנו גם סובלים ממחלקת רכש כושלת למדי לאורך שנים ארוכות. ומזה שאואן עזב גם.

עמית פרוסנר 30 בספטמבר 2013

אגב, חברים

אנא, בואו נשאיר מילות חיבה כטפשון או ילד בגנון מחוץ לבלוג הזה.
אני לחלוטין משוכנע שכולנו מסוגלים לזה.

אריק 30 בספטמבר 2013

נראה שהיריבה העירונית שסופסוף השתחררה משתי הבעיות הגדולות שהעיבו עליה כבר עם נצחון שלישי מאז שההוא עם השיער עזב.

עמית פרוסנר 1 באוקטובר 2013

גארת בארי הוא פשוט גניבה.וקצת מבדח שצ'לסי השאילה דווקא את החלוץ הכי טוב מהארבעה שיש לה.

matipool 1 באוקטובר 2013

לא ברור לגמרי הקטע עם לוקאקו .
אני מניח שאפשר לבנות אחלה קבוצה מכל השחקנים של צ'לסי שמסתובבים בהשאלות במקומות שונים בעולם ( בתוספת שחקני סגל שלה שלא מקבלים דקה על המגרש ) .
אריק – המצב של יונייטד מוציא ממך יופי של הברקות .

אופיר 1 באוקטובר 2013

אריק, אתה הורג אותי…

Comments closed