אואן, סוארז, טורס, פאולר. מי הכי טוב?

אז מי החלוץ הכי טוב ששיחק עם ג'רארד בליברפול?

 

8255903120_ec2ff00af0_o

 

 

לפני כמה ימים סטיבן ג'רארד התראיין בעיתון כלשהוא, ואמר שכל הקריירה הוא היה רגיל לשחק עם חלוץ וורלד קלאס אחד מקדימה, ועכשיו  כשיש  שניים כאלה בליברפול, הרבה יותר קל לשחק כקשר.הדברים האלה גרמו לי לנסות לעשות השוואה בין ארבעת חלוצי העל שג'רארד שיחק איתם בקריירה.ההשוואה מתייחסת לשיא היכולת שלהם ולאו דווקא ל משך הזמן בהם הם היו בשיא.

השניים היחידים שבאמת קצת מזכירים את אותו סגנון המשחק הם טורס ואואן.שניהם היו סופר זריזים וסופר מהירים, ולשניהם התמצאות מדהימה ברחבה, אואן היה קצת יותר זריז אבל טורס היה הרבה יותר אלגנטי לצפיייה , והבעיטה שלו הייתה יותר טובה, והיתרון הגדול שלו על אואן בעיני, היה שבעוד שאואן היה צריך תמיד עוד חלוץ אחד, טורס הוא אחד מהחלוצים היחידים שהיו מסוגלים להחזיק התקפה ממש לבד.

פאולר לעומתם אולי היה קצת פחות מהיר, וקצת פחות חיית רחבה, אבל הייתה לו בעיטה יותר טובה, וכשחקן היה עדיף על שניהם., בעיקר במסירה וביכולת לעשות משהו לא צפוי לחלוטין.

סוארז לעומתם שלושת הראשונים הוא לא ממש חלוץ מרכזי, אבל הוא השחקן השלם ביותר מכולם, עם טכניקה מדהימה, ויכולת לעשות דברים לא צפויים.

אז בפועל קשה מאוד לדרג את ארבעתם כי כולם –וסוארז עדיין- חלוצים אדירים, אבל:

אם אני צריך לבחור שחקן אחד מתוך הארבעה כראשון בשכונה, אני בוחר בסוארז.

אם צריך לבחור חלוץ אחד שיחזיק לבד התקפה-טורס

צמד חלוצים-סוארז ופאולר

הדירוג הפנימי בעיני

סוארז

פאולר

טורס

אואן

 

דעתכם ?

 

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

 

על גולסה, קצת באיחור
משל הצבי

74 Comments

veganscouce 18 בנובמבר 2013

דעתי? אואן אנדרייטד בטירוף! גאון אמיתי. שני רק לפאולר בשני העשורים האחרונים…

אבישי 18 בנובמבר 2013

מסכים :)

איתי 18 בנובמבר 2013

אותי מעניין מה היה קורה אם טורס לא היה בורח פתאום לצ'לסי, איך היה הציוות שלו יחד עם סוארז. ייתכן שהחמצנו צמד חלוצים שהיה גורם לסוטון ושירר ה-SAS הגדולים להחוויר.

אריאל גרייזס 18 בנובמבר 2013

לא הפסדנו, טורס שחקן גמור כבר שלוש שנים והתחיל את הירידה כבר במונדיאל לפני שמכרנו אותו. למכור אותו בשביל 50 מיליון היה צעד גאוני, חבל רק שלא עשינו כלום לכם עם הכסף

כחול 19 בנובמבר 2013

בתור כחול שרוף, אני מסכים. טורס כבר היה גמור, סחורה פגומה, ואתם עשיתם עלינו אחלה קופה. אבל אם יש מישהו שיכול להוציא ממנו את החיה שהוא היה פעם זה ז׳וזה.

אביאל 18 בנובמבר 2013

אם אני לא טועה הביאו את סוארז בכספי המכירה של טורס.

אריאל גרייזס 18 בנובמבר 2013

הלוואי, הביאו את קארול

גורביץ' 18 בנובמבר 2013

ואת דאונינג ואת אנדרסון במחיר מופקע לשניהם

אסף כלשהו 19 בנובמבר 2013

הביאו את קארול ואת סוארס

אריאל גרייזס 19 בנובמבר 2013

סוארז הגיע לפני המכירה של טורס. אולי בנו על הכסף העתידי ממנו, אבל הוא הגיע איזה כמה ימים קודם

אביאל 19 בנובמבר 2013

אריאל – נכון, אבל אני לא בטוח שהוא היה מגיע אם לא היה ברור שטורס עובר לצ׳לסי.

gur 19 בנובמבר 2013

לא הסיפור הרבה יותר עקום, סוארז הגיע 5 שעות לפני שטורס עזב, אבל עדיין לא פיספוס, SAS (סטורידג' את סוארז) עדיף בהרבה

Maria 22 בנובמבר 2014

If time is money you've made me a weltehiar woman.

Marina 24 בנובמבר 2014

No more s***. All posts of this quaitly from now on

אריאל גרייזס 18 בנובמבר 2013

איך לעזאזל אפשר לבחור, כולם היו אדירים בשיאם. אני מסכים אבל שבתור חלוץ יחיד הייתי כנראה לוקח את טורס בשיאו, היכולת שלו לעשות גול מכלום היתה משהו מיוחד.
אני רק אומר תודה לבורא עולם שנתן לי את ההזדמנות לראות את הגאונות של סווארז בלייב

כספרי 18 בנובמבר 2013

אואן, אואן, אואן. אילמלא הפציעות והמעבר האדיוטי לריאל הוא היה הופך לשחקן השני הכי גדול של ליברפול בהיסטוריה (הראשון הוא כמובן קיגן שרוב הקוראים כאן צעירים מכדי לזכור אותו בזמן אמת)

באבא ימים 19 בנובמבר 2013

אני זוכר את קיגאן מצויין. אבל דלגליש ובארנס היו טובים ממנו.

חז 18 בנובמבר 2013

בקלות, קאנטונה

גל ד 19 בנובמבר 2013

מתי הוא שיחק עם ג'רארד?

כדורגל, ז"א, לא גולף.

פרלה 18 בנובמבר 2013

רק איאן ראש. ורוני. רוזנטל. כמובן

matipool 18 בנובמבר 2013

איזה ילד שלך אתה הכי אוהב ?
ובכל זאת – אם אני מסכם את כל הפרמטרים ומערבב יחד עם האהבה האישית שלי והתרומה למועדון , הבחירה היא אואן .

matipool 18 בנובמבר 2013

ועוד כמה דברים :
צריך להגדיר ולתחום בזמן "יכולת שיא" . עונה אחת ? חצי עונה ? 3 עונות ?
טורס היה ענק אמיתי רק במשך עונה אחת או עונה וחצי ( בגלל הפציעה ) . הוא לא היה כזה טוב לפני ליברפול ובטח שלא אחרי . מסכים שאם יש מקום רק לחלוץ אחד – הייתי בוחר בו .
מסכים שסוארז הוא השחקן השלם ביותר והראשון שהייתי בוחר בשכונה .
פאולר אהוב האוהדים היה שחקן נפלא אבל פחות טוב מהשלושה האחרים אם מתייחסים לפיק של יכולת שיא .
אואן הסקורר הטוב מכולם ומנצל המצבים הטוב ביותר לפחות עד שסוארז יוכיח אחרת וזה מה שאנחנו רוצים מחלוץ ( כבר אמרו כאן לפני – איאן ראש ) .

דרך אגב – סטארידג' כבר וורלד קלאס ? חכו לתגובה של אריק .

MCMANAMAN 18 בנובמבר 2013

קודם כל איזה שיר אדיר ומתאים! כל הכבוד על זה
שנית אם אני מסתכל על מי היה הכי טוב בשיא שלו? אני חייב לקחת את טורס. מאז ימי האליפויות הוא היחיד שגרם לי להרגיש שיש פה חלוץ שיכול להחזיר אותנו לימי התהילה
כל שאר החלוצים היו מצוינים אבל לא הצליחו לדחוף את הקבוצה יותר מדי גבוה
אני מת על רובי פאולר ומבחינת נוסטלגיה הוא חלק מאוד מרכזי מהילדות שלי אבל גם בשיאו הוא לא השתווה ביכולות שלו, לפי דעתי, לשאר השלושה.
בכל מקרה עד שהקריירה של סוארס לא תיגמר(כי של טורס כבר פחות או יותר גמורה) קשה לעשות את ההשוואה
מבחינתי זה
טורס
סוארס
אואן
פאולר

יואב מקטמון 18 בנובמבר 2013

מנקודת המבט של אוהד יונייטד ותיק, אדרג אותם לפי הפרמטר הבא:
ממי הכי פחדתי לפני משחק נגד ליברפול:
1) אואן
2) פאולר
3) טורס
4) סוארס

אסף THE KOP 18 בנובמבר 2013

שכחת את דני מרפי.

יואב מקטמון 18 בנובמבר 2013

לא שכחתי. גם במדי פולהאם הוא המשיך להבקיע נגדנו…
אגב, אם הייתי וידיץ', סביר להניח שהייתי בוחר בטורס.

כוכב עליון 19 בנובמבר 2013

צמרמורת. זיעה קרה. זה מה שהשם דני מרפי מזכיר לי. יותר מ 10 אלף ש"ח אני חושב עלה לי השער ההוא בפאול (ולשואלים איזה מהם. שנת 2002.אבל היי פורלאן עשה לי שלום על אזרחי)

D! בארץ הקודש 18 בנובמבר 2013

פאולאר היה ענק.
התנועה של טורס הייתה שירה

אבל סוארס הוא אולי השחקן השלישי בטיבו בעולם (וזה רק כי הוא בליברפול). אני לא זוכר אף שחקן בכלל עם כזו תשוקה למשחק.
יכול לעשות את הצעד המפתיע. תנועה שהיא מדהימה לצפייה ובלתי אפשרית לעצירה, יכולת לשים כדור ברשת מכל מקום ועם כל חלק של הגוף.
איך אפשר בכלל להשוות לאחרים?

יותר אחורה מזה אני זוכר במעורפל מדי כדי לומר וכמובן שהוא לא לקח וכנראה גם לא ייקח אותנו לשום תואר. העולם היום שונה לחלוטין מהימים של ראש וקיגן ואפילו של רוני.

ליברפוליסט 18 בנובמבר 2013

יש הבדל בין איכות השחקנים כשהם היו בליברפול לבין יכולתם בכל מקום שהם משחקים כולל נבחרות.

לדוגמא טורס היה ענק בליברפול אבל בינוני בצלסי ובנבחרת ספרד. אואן בכלל נעלם סוארס גדול בכל מקום.
מה שמזהים טוב אצל סוארס וטורס זה שהם אגואיסטים בצורה קיצונית אבל סוארס מסוגל למסור לטורס אין יכולת לזה

כחול 19 בנובמבר 2013

מתנצל על הבוטות, אבל כזאת שטות לא שמעתי הרבה זמן… טורס הוא מהמבשלים המצטיינים בצ׳לסי והוא עושה זאת בצורה מרהיבה. הזריזות, הדיוק, היכולת להעביר שחקן… הלוואי שכל היכולות האלו היו מביאות שערים אבל הן לא. מה שהן כן מביאות זה מסירות נהדרות- רוחב, הגבעות, שליחות, מה שתרצה. ממליץ לך לראות את 15 המשחקים האחרונים של טורס בצ׳לסי ולהבין מי זה טורס החדש.

ABC 19 בנובמבר 2013

אואן היה טוב מאוד בנבחרת וטוב גם בריאל מדריד. אפילו בניוקאסל הוא היה בסדר עם כל הפציעות (26 גולים ב 71 משחקי ליגה).

ליברפוליסט 20 בנובמבר 2013

אין לי בעיה עם בוטות אלא עם שטויות- טורס זה אחד החלוצים שמה שמייחד אותם זה חוסר קורדינאציה. יש לו מהירות ובעיטה חזקה אבל טכניקה בגרוש עלוב. אין שום טורס חדש פשוט מוריניו נותן לו לשחק הרבה. הסטטיסטיקה של טורס עולה אבל תראה איפה הקבוצה מולטי מליונרית של צלסי נמצאת. צלסי הייתה אמרו הלהיות בפער של 6 נקודות מכל הליגה

עמית פרוסנר 20 בנובמבר 2013

ליברפוליסט, מכל הדברים שאפשר להגיד על טורס, בחרת דווקא בחוסר קורדינציה?
אני חושב שזה קצת נמהר לחלוץ שבשיאו נחשב לפחות לטופ 3 של חלוצים בעולם

oran 18 בנובמבר 2013

פאולר היה הפינישר הכי טוב ובאופן כללי היה שחקן יותר טוב מאואן וטורס. מבחינת פינישר פאולר היה מהגדולים ביותר.
מבחינת איום על השער אני מניח שהיריבות פחדו מאוד מאואן וטורס בגלל המהירות שלהם, אבל באופן כללי הם היו מסיימים פחות טוב מפאולר לדעתי.
סוארז פשוט ענק. הוא הכי טוב שראיתי בקבוצה. שילוב שלו עם כל אחד מהאחרים (בעיקר פאולר) נשמע כמו אורגזמה אחת ארוכה. ההתנהגות שלו (ועצם היותו שחקן ליברפול ולכן לא משחק ברמות הגבוהות ביותר) גורמת לו להיות מאוד אנדרייטד בעולם. רק מסי ורונאלדו יותר טובים ממנו.

בגדול אני מסכים עם הדירוג שלך.

red sox 18 בנובמבר 2013

בהערכה מקצועית – טורס בשיאו, בלי להתלבט.
כאוהד – פאולר, וגם כאן אין דילמה בכלל.

נתנאל 19 בנובמבר 2013

אני לא אוהב דירוגים. כל המסי רונאלדו או פלה מראדונה או הכרמלו מישיש והישאם זועבי. זה מרגיש שהכל זה מדדים וסטטיסטיקה וזה פשוט לא ככה.
את מי מכולם אני הכי אוהב? פאולר.

כספרי 21 בנובמבר 2013

כרמלו מישיש והישאם זועבי זה אותו בן אדם (או אותה כבשה)

oran 19 בנובמבר 2013

מבינת אהבה אין בכלל תחרות. פאולר הרבה הרבה לפני האחרים.

רועי מ 19 בנובמבר 2013

ממש קשה לבחור
אוואן ללא השטות של לעבור למדריד היה הופך למבקיע המצטין של נבחרת אנגליה בכל הזמנים ומדיח את בובי צ'ארלטון מהמקום הראשון.

רובי כמו אוואן נפצעו ולא באמת מיצו את מלא היכולת שלהם.
לרובי היה מגוון שערים מדהים, אצל אוואן זה היה בעיקר מהירות מדהימה.

גם אצל טורס חלה ירידה בגלל פציעות.
סוארז אני מקווה יהפוך לגדול מכולם לטובת כולנו, ורק שישאר כאן שנים ארוכות.

אסף כלשהו 19 בנובמבר 2013

אני מוכן שהדבר האחרון שאראה בחיי כאוהד כדורגל זה חוד שמורכב מסוארס ופאולר. אני לא חושב שאעמוד בהתרגשות ואאלץ או למות מהתקף לב או להפסיק לאהוד כדורגל מפאת חוסר יכולת להשתוות לפסגה הזו.

הראשון הוא השחקן הטוב מבין הארבעה, גם מבחינת כיבוש שערים אבל בעיקר מבחינת להפוך את השחקנים סביבו לטובים יותר, ובעל התשוקה העזה ביותר. השני הוא כובש בחסד, אהוב הקופ הגדול ביותר בשני העשורים האחרונים והאלוהים הבלתי מעורער.

אחחחח רק מלחשוב על זה נהיית לי צמרמורת…

יואב דובינסקי 19 בנובמבר 2013

הוא אמנם לא היה 9 קלאסי, אבל החלוץ וורלד קלאס הכי טוב שג'רארד שיחק איתו בליברפול היה יארי ליטמנן

יואב דובינסקי 19 בנובמבר 2013

שלא לדבר גם על אנלקה ומוריינטס.

עמית פרוסנר 19 בנובמבר 2013

מוריינטס בליברפול היה איום ונורא.גם אנלקה.
ואני מת על יארי, באמת. אבל הקריירה שלו הייתה צריכה להגיע הרבה יותר רחוק.אבל בכל מקרה, סוארז לדעתי שחקן יותר טוב.

no propaganda 19 בנובמבר 2013

יותר מחלוץ פותח בקבוצה שזכתה בליגת האלופות?

בהתחשב בעובדה שהוא פיני ולא ברזילאי או גרמני, לא נראה לי שהוא היה יכול יותר מזה..

אסף כלשהו 19 בנובמבר 2013

אף אחד מהם לא היה טוב בליברפול, ליטמאנן ומוריינטס הגיעו רבה אחרי השיא, אנלקה סתם אפס (ועוד העיז לקחת את מספר 9 אחרי שאלוקים עזב!).

גם באופן כללי, אף אחד מהשלושה האלו לא היה טוב יותר גם בשיאו מהארבעה שצוינו כאן בשיאם. גם אם ליטמאנן ומוריינטס (שהיו ענקים, אני לרגע לא חולק על זה) לקחו הרבה יותר תארים.

זה משנה 19 בנובמבר 2013

לא כ"כ אוהב דירוגים גם כן. מבחינת תשוקה למשחק, הייתי רוצה את סוארז; מבחינת מחויבות למועדון את פאולר; מבחינת אלגנטיות את טורס; ומבחינת קלאצ'יות את אואן.

אסף כלשהו 19 בנובמבר 2013

מדויק. בתור אוהד הקבוצה אני מעדיף את שתי התכונות הראשונות.

ארבעתם בשיאם היו מדהימים, השיאים של השלושה הראשונים היו קצרים יחסית, נקווה שסוארס יתעלה מעל זה ושיעשה את זה במדים שלנו.

משה 19 בנובמבר 2013

ליברפול באמת זכתה להחזיק אצלה חלוצים ענקיים בעשרים השנים האחרונות כמעט ברצף, מה שמצחיק הוא שבעונה היחידה שלא היה לה אחד כזה היא זכתה בצ'מפיונס עם בארוש וסיסה שהיה פצוע כל העונה.
הלב אומר פאולר ואז כשאני מנסה להשתיק אותו הוא צועק על המוח פאולר ולא נותן לחשוב על שום דבר אחר.
אם עוקרים את הלב וחושבים קצת אז סוארס, רק שיביא תארים ויקבע את זה.

תומר חרוב 19 בנובמבר 2013

דג'יבריל סיסה לפני הפציעה

matipool 19 בנובמבר 2013

בטח לא בליברפול .
הוא אכזב גם לפני הפציעה .

no propaganda 19 בנובמבר 2013

בתור מישהו שלא אוהד את ליברפול.
טורס בנוקאאוט. השחקן היחיד מהרשימה שהיה בין 2-3 שחקנים הטובים העולם בשיאו.

פאולר היה טוב מאוד לאורך תקופה אבל לא היה לו איזה שיא שבו היה מהטובים בעולם.

סוארז שחקן ענק אבל עדיין לא הראה מספיק אולי בהמשל הקריירה שלו הוא יוכל לקפוץ לראש הרשימה. הוא כנראה השחקן הכי בלתי צפוי בעולם.

אני מצטער מראש בפני כל אוהדי ליברפול כאן, אבל אואן לא היה שחקן כל כך טוב. הוא סוג של חבייר סאביולה, תמיד מבקיע הרבה גולים אבל אף פעם לא משחק טוב.כן הוא היה מאוד זריז אבל גם מאוד חלש פיזית שזה חיסרון ענק לחלוץ.

טורס
פאולר
סוארז
אואן

כספרי 21 בנובמבר 2013

תמיד מבקיע הרבה גולים! זה העיניין הוא חלוץ וחלוץ מבקיע גולים כשאואן היה בריאל היה לו יחס דקות שערים הכי טוב באירופה

ערן צהוב אדום 19 בנובמבר 2013

סוארז ראשון. האפקטיביות שלו נדירה, ומשתלבת עם תשוקה מדהימה. הגדול ביותר מאז איאן ראש.

האהוב, מבחינת אישיות, היה אוון.

oran 19 בנובמבר 2013

לפאולר לא היה מהטובים בעולם, אבל הבקיע מעל 30 שערים בעונה באופן קבוע כמעט. וזה בלי נתונים פיזיים יוצאי דופן (כמו שהיו לטורס). מבחינת פינישר הוא היה הכי טבעי שיש, בשורה אחת עם ראול ושאר הענקים.

מורינטס? אנלקה? נו באמת. שניהם היו חלוצים גדולים, אבל לא בליברפול. אותו דבר לגבי ליטמאנן (שהיה פיספוס ענק אצלנו, ובכלל מהרגע שעזב את אייאקס).

סוארז היום הוא מקום 3 בעולם, וזה כשיש שני נפילים שתופסים את שני המקומות הראשונים.

no propaganda 19 בנובמבר 2013

סוארז רחוק מאוד מלהיות 3 בעולם. לא בטוח שהוא אפילו 10 בעולם.
וגם לא ב5 החלוצים.

אני גם לא רואה למה נתונים פיזיים יוצאי דופן אמורים לגרוע מהיותך יותרפחות טוב.

oran 19 בנובמבר 2013

זו דעתך.
לדעתי אפשר להתווכח אם סוארז יותר טוב מאיברהימוביץ'רוניאגווארו ועוד איזה 3-4 אולי, אבל אף אחד מלבד מסי ורונאלדו לא יותר טוב ממנו.

אם אנחנו מדברים רק על חלוצים, ורונאלדו ומסי לא חלוצים לצורך העניין (גם סוארז לא בדיוק חלוץ קלאסי), אז אין אחד יותר טוב ממנו. הוא מספק את המספרים בליגה הכי קשה בעולם, כשאין מאחוריו איזה קבוצה מדהימה, עושה את זה גם בנבחרת. וזה לא רק המספרים. מה שהוא עושה על הדשא זה מדהים. לא מפסיק לעבוד לאורך 90 דקות, דריבלים, מסירות גאוניות, איום מכל טווח על השער, שערים מרהיבים. תותח על!
מי שטוען אחרת לדעתי עושה זאת או מסיבות לא אובייקטיביות (לא אוהב את ההתנהגות של הבחור) או שהוא לא ממש רואה את סוארז משחק (ליברפול לא באלופות ובאופן כללי וטבעי מקבלים פחות סיקור מקבוצות צמרת).

נתונים פיזיים כמובן שלא גורעים. רק רציתי לציין גדולה של שחקן שלמרות שלא היה לו שום נתון שנותן לו יתרון על פני שחקנים אחרים הוא עדיין הציג מספרים גבוהים מאוד.

D! בארץ הקודש 19 בנובמבר 2013

מסכים.
אבל כמו שאמרתי קודם. לדעתי הוא הרבה יותר מעניין לראות מאשר שני אלו שהכתרת כראשונים.

oran 20 בנובמבר 2013

את מי הכתרתי כראשונים?
סוארז ראשון לדעתי. אח"כ טורס, אח"כ פאולר. אואן רביעי.

oran 20 בנובמבר 2013

אה, התכוונת אולי שסוארז יותר מעניין ממסי רונאלדו? אם כן אני מסכים. אבל זה לא אומר שהוא יותר טוב מהם. הם בספרה אחרת בכלל. אבל גם אני מוצא אותם מאוד משעממים.

D! בארץ הקודש 21 בנובמבר 2013

אכן לזה התכוונתי.
מה שכן, אם שנה הבאה הוא יהיה בליגה הספרדית נוכל לראות כמה הם יותר טובים. כרגע אין בסיס להשוואה

ג'וני 19 בנובמבר 2013

כולם יודעים שאין על GOD רובי פאולר.אחריו סוארז,טורס ואואן הבוגד לפי הסדר הזה.

עידן. 19 בנובמבר 2013

מתוך הארבעה מייקל אואן נתן את העונה האישית הטובה ביותר (שנת 2001 בה גם זכה בתואר כדורגלן השנה). באותה עונה הוא פחות או יותר לבד הביא לליברפול את גביע הליגה ואת גביע אופ"א.

אסף כלשהו 19 בנובמבר 2013

ואת הגביע, עם צמד בעשר הדקות האחרונות מול ארסנל שהפך מ- 0-1 ל- 1-2 בלתי נשכח

עמרי 19 בנובמבר 2013

בואו לא נשכח את פתיחת הכתבה , ג' רארד התראיין צריך גם להבין שג'רארד עצמו ובכלל חוליית הקישור הייתה בכושר שונה בכל התקופות הללו ואין לי ספק שגררארד היה בשיאו ביחד עם טורס כאשר עם פאולר ואואן הוא היה עוד צעיר ועכשיו הוא כבר פחות סוחב .
גררארד בשיא וטורס היו מדהימים פשוט הרגשת גולים הבעיה בשנה שהגנו למקום שני היא שהם שניהם הרבו להיפצע ולא שחקו רצוף לתקופות זמן ממושכות וזה חבל טורס היה אז תענוג יותר מסוארז כרגע.

עמרי 19 בנובמבר 2013

מצטער על השגיאות הרבות כתבתי באימפולסיביות מהפלאפון בשירותים ….

אסף THE KOP 19 בנובמבר 2013

אתה בטירונות ?

עמרי 19 בנובמבר 2013

חחח תאמת לא .
אין כמו דה באזר בשירותים זה אחלה אבל בפלאפון קשה לכתוב מדוייק זה הכל .

בני תבורי 20 בנובמבר 2013

סוארז הכי טוב כי הוא ישנו. אואן מבחינתי לא קיים, טורס כנ"ל ופאולר תמיד יהיה.

משיח 20 בנובמבר 2013

חייב לשאול את השרופים, תאורטית אם ראש היה בתמונה איפה הייתם שמים אותו בדירוג???

טל 12 20 בנובמבר 2013

אני לא יודע אם אני אוהד שרוף,אבל די ותיק (30 שנה) זה בטוח.מנקודת השקפתי ראש מספר אחד ללא ספק.הוא ידע לפרוץ עם כדור וגם היה שחקן רחבה ענק.

בנוסף,ראש היה קו הגנה ראשון.

כספרי 21 בנובמבר 2013

שרוף על שפילד יוניטד….ראש שני אחרי אואן

עמית פרוסנר 22 בנובמבר 2013

אם ראש היה בדירוג הוא היה ראשון ואפילו בלי מתחרים. הוא היה מכונת שערים ברמה אחרת, אפילו משל פאולר ואואן.אבל סוארז, אם ישאר עוד כמה שנים יוכל לדגדג אותו מכיוון שכשחקן שלם סוארז מפצה על הפער האדיר ביכולת ההבקעה של ראש

ריצ'י מקאו 22 בנובמבר 2013

סןפר כבר בערך 38 שנים. ראש! איזו שאלה?

טל 12 20 בנובמבר 2013

מסכים עם הדירוג.

סוארז,למרות שפאולר היה גולר ענק.

Comments closed