לקראת המשחק נגד סיטי

BOOT ROOM

מכיוון שאני צריך להנחות פאנל של מבקרי ספרות, סביר להניח שלא אספק דו"ח משחק, וגם לא ביום ראשון, אם כי אל דאגה – כמובן שאראה את המשחקים הודות לפלאי הטכנולוגיה. בכל מקרה, סיטי בינתיים לא איבדה נקודות בבית, ורוב הזמן נתנה הצגות וכבשה המון שערים. אז נכון שאמרנו שטוטנהאם זה צומת דרכים ומבחן חשוב (אותו עברנו כאמור בהצלחה יתרה, כי עם כל הכבוד למשבר של ספרס ולפיטורים של וילאש בואש, לפני שהם פגשו אותנו הם ניצחו פעמיים, ואני מסרב לטעון שמצאנו קבוצה במשבר), אבל כאן הרף הולך להיות גבוה יותר, כי מה שצריך כשאתה בא למגרש כזה הוא קודם כל מחויבות הגנתית. בזה דווקא הצטיין רפא בניטז. אם תשימו את בניטז על הקווים במשחק חוץ קשה – על פי רוב הוא נועל הרמטית את המגרש ולפעמים אפילו גונב גול, כזה שנראה מתוכנן. אבל תודה לאל, בניטז כבר לא איתנו, כי את מה שהוא לא ידע/יכול/רצה, רודג'רס עושה בינתיים מצוין.

כך או כך, מציע לרודג'רס להסתכל על ה-0:0 בין ארסנל לצ'לסי, ולראות איך מורו ורבו מוריניו הכין את הקבוצה שלו למשחק. אז נכון שצ'לסקי הסתגרה ונעלה את האמצע, אבל בסופו של דבר, היא היתה יותר מסוכנת והגיעה ליותר מצבים, ובעיקר – היתה שם קודם כל מחויבות הגנתית, ובכל הקשור להתקפה – התבססו בעיקר על טורס עם עזרה מהקשרים, כשטורס הוא כבר לא החלוץ שעושה גולים מכלום, בניגוד לסוארז, שרק תנו לו כדור באיזשהו מקום בחצי של היריב, ובלי שום קשר לאם זה נגמר ברשת או לא – הוא מסוגל לייצר ממנו משהו. אני מניח שרודג'רס יכין את הקבוצה בצורה הגנתית הכי טוב שאפשר, כי גם הוא מבין שהוא לא חיכול להרשות לעצמו פינג פונג חסר רסן כמו בגודיסון פארק – ואני מדבר גם על סיטי וגם על סטמפורד ברידג' בראשון – וזה המבחן, וזה הרף – האם זו קבוצה שגם מסוגלת להתגונן תשעים דקות, ולנסות כמובן לנצח, אבל בדרך אחרת? סך הכל, גם אם לא, וגם אם חלילה נפסיד שש נקודות בשני המשחקים האלו, זה לא סוף העולם, וזו לא סוף העונה.

טרנספורמציות
2008/9vs. 2013/14, בניטז .vs רוג'רס

64 Comments

ליברפוליסט 25 בדצמבר 2013

יש כעת 3 משחקים בשבוע. בהתחשב במצב בטבלה– חובה להוציא 5 נקודות. מדהים יהיה 7 נקודות.

אסף THE KOP 25 בדצמבר 2013

אחד בגביע לא ?

אריאל גרייזס 25 בדצמבר 2013

לא, סיטי, צ׳לסי בראשון והאל ברביעי בבית, כולם בליגה. לחלום על שבע נקודות זה לא ריאלי בעליל. אפילו חמש יהיה מעולה

אסף THE KOP 25 בדצמבר 2013

9

ריצ'י מקאו 25 בדצמבר 2013

השיטה של מוריניו היא שיטת "רק לא להפסיד". אכן בניטז היה מומחה בשיטה. האם אנחנו רוצים להיראות ככה?
כולם אומרים ששתי תוצאות תיקו משני המשחקים הקרובים זה מעולה. אמנם בתחילת העונה הייתי מסכים עם הערכה כזאת, ואם זאת תהיה התוצאה הסופית אני אהיה מבסוט. למרות זאת אני מתנגד להלך הרוח המוריניואיסטי. למה לא לשחק כדי לנצח? זה לא אומר לשחק ללא רסן אבל זה אומר לשחק בגישה חיובית. נכון, ההשלכות עלולות להיות תבוסה כואבת לסיטי. הרווח יכול להיות ניצחון אחד לפחות משני המשחקים. שלוש נקודות זה יותר משני תיקו.
צריך תיאום ציפיות. לצפות לשני ניצחונות משני המשחקים זה באמת לקוות שסנטה יגיע (ואני עדיין מקווה), אבל לצפות שנראה כמו קבוצה שבאה לנצח ולקבל כל תוצאה שתהיה נראה לי סביר. בעצמך אמרת ששני הפסדים לא יהיו סוף העולם. אז מה כן יהיה קרוב לסוף העולם מבחינתי? להפסיד שני משחקים ולהראות כמו קבוצה שבאה רק לא להפסיד. נמאס לי כבר יותר מידי שנים להתבאס מאיך שאנחנו משחקים ובסוף גם מפסידים.
אני אומר: לצעוד בראש מורם דרך הסערה. לתת כבוד לכל קבוצה שהיא אבל לא לפחד כלל. מי יודע, אולי בסוף הסערה באמת נשמע את שירת העפרוני.

LOVERPOOL 25 בדצמבר 2013

לא מסכים. לשחק כדורגל איכותי אומר גם לדעת מתי לתת את הקרדיט ליריבה שמולך, ולשחק בהתאם. להיות נאיבי ולקבל בראש זו לא גדולה של קבוצה. מבחינתי, שני הפסדים עם פייט אמיתי במהלך המשחק ומשחק שאפשר לומר עליו שהיה דו צדדי זה הישג ראוי (למרות שאני עדיין מאמין שבסטמפורד ברידג' אפשר גם יותר), אבל תבוסה במשחק יומרני התקפית באיתיחאד מלבד זאת שלא מראה על איכות, עשוי גם להיות מכה מוראלית

ריצ'י מקאו 25 בדצמבר 2013

צודק שתבוסה יכולה להיות מכה מוראלית. בגלל זה על המנג'ר מראש (וזה מאוד קשה) לנהל את השחקנים, האוהדים, ההנהלה והתקשורת. עליו לתאם ציפיות, להנהיג, להוביל ולהתוות את הדרך של הקבוצה. כולם צריכים להבין שגם הפסד כואב יכול להיות חלק מדרך.
שוב, מבחינתי, אם נשחק גרוע ופחדני ונפסיד בשני המשחקים, זאת תהיה מכה מוראלית אנושה כי זה יחזיר אותנו שנתיים + אחורה. אני לפני שנתיים אמרתי מרוב יאוש: עזבו אותי מנקודות, העיקר שנשחק כדורגל שאוכל להיות גאה בו. לא רוצה להיות בורינג ארסנל ובטח שלא בורינג אסרנל מפסידנית.
אם יש דבר אחד שאני יכול לזקוף לזכותו של פרגוסון (חוץ מהיכולת לקנות שופטים) זה שהוא לא פחד לנצח.

D! בארץ הקודש 25 בדצמבר 2013

לא סוף העולם ולא סוף העונה אם נפסיד. כדאי רק שנראה כמו קבוצה.
נלחמת, לוחצת, עם זהות וללא פחד. כולן עד עכשיו הפסידו אצל הסיטי. השאלה היא איך נראה.
ואני דווקא אופטימי.

והנה קישור לסרטון שאם המסר שלו אני לא מסכים, לא יכול לחשוב ככה, עדיין לא. אבל הוא עדיין עשה לי צמרמורת והוא עשוי מצויין.

http://www.youtube.com/watch?v=yo4Id4B5Xdw#t=12

D! בארץ הקודש 25 בדצמבר 2013

עם המסר שלו כמובן
למרות שאם המסר ישאר כזה בעוד חודשיים…

אבישי (הרמתגני) 25 בדצמבר 2013

סרטון מצוין, אני מאוד מסכים עם המסר לעומתך. זה סרט שכולו תקווה ורגש, וזה מה שאנחנו צריכים כאוהדי ליברפול :)

ריצ'י מקאו 25 בדצמבר 2013

+1

matipool 26 בדצמבר 2013

D – כל מילה . +36 בתקווה שבערב זה יהיה +39 ..

פאןפאן 26 בדצמבר 2013

שיחקת אותה, הבאת לי דמעות וצמרמרים על הבוקר
תודה

אריאל גרייזס 25 בדצמבר 2013

האמת הפשוטה לדעתי היא שליברפול לא בנויה לשחק על תוצאה כמו צלסי. אין לה חמישית קשרים דומיננטית באמצע והיא גם אף פעם לא ממש ניסתה את זה
צריך פשוט לבוא ולשחק את המשחק שלנו, אם השחקנים יתנו את הדברים שראינו בארבעת המשחקים האחרונים, אין שום סיבה שלא נצליח להוציא תוצאה טובה בשני המשחקים

ערן 25 בדצמבר 2013

אינשאללה

RAMI 26 בדצמבר 2013

זה נכון מאוד שלליברפול אין את הכלים לשחק את הסגנון שבו מוריניו מעמיד את הקבוצה שלו במשחק חוץ.
זה ממש לא קרוב ללהיות נכון שיש סיכוי כלשהו שתוציאו תוצאה טובה בשני המשחקים.
התוצאה של שני המשחקים הקרובים לא תלויה בליברפול. סליחה, הגזמתי. היא תלויה בה, אבל לא באופן משמעותי.
במשחק מחר, וגם נגד צ'לסי, ליברפול תאלץ למצוא פתרונות לכתישה שהיא תעבור במרכז המגרש ואני בספק גדול אם יהיו לה.
כל זה לא אומר שאין לליברפול מה למכור בטווח הארוך בליגה, כי את אותם 6 נקודות שהיא תפסיד במשחקים הקרובים היא תוכל לקחת נגד האל/פאלאס ושות'.

MCMANAMAN 26 בדצמבר 2013

אני חושב שכתישה זו מילה מוגזמת
קוטיניו יודע ליצור דברים יפים מאוד כמו שהנדרסון ולפעמים לוקאס יודעים להרוס דברים
אלפי הקשרים במיליוני פאונדים של סיטי וצ'לסי לא מפחידים אותי.
אם מיניולה יחזור ליכולת של תחילת השנה וסוארס ימשיך את היכולת של המשחקים האחרונים בהם הוא יכול להבקיע אפילו מבעיטת שוער אז יש לנו סיכוי לניצחון אחד לפחות.
בעקבות כל הניחוסים שרצים באוויר והאופטימיות הלא מוכרת אני חושש שיקרה בדיוק ההיפך אבל זה לא אומר שאני חשוב שאין לנו סיכוי להוציא תוצאה טובה

ריצ'י מקאו 26 בדצמבר 2013

נכון. אין לנו את הכלים. לא צריך הפקרות אבל צריך לשחק כמו שאנחנו יודעים ןכמו קבוצה עם דרך.

פאןפאן 26 בדצמבר 2013

ממש ממש לא.
זו חשיבה אנטי טקטית ולא מציאותית.
ככה אדון ונגר הגדול חשב וכולם יודעים מה קרה
וארסנל מוכשרת ועמוקה מליברפול…
מחויבות הגנתית מוחלטת של 9 שחקנים לפחות – זה מה שנדרש היום
אחרת – אללה בבאללה :)

ריצ'י מקאו 26 בדצמבר 2013

במבט לאחור שיחקנו כמו שקיוויתי והפסדנו ו… אני כל כך גאה בקבוצה. לא קרה כלום. הפסדנו באתיחד. שיחקנו מעולה.יש קבוצה, יש דרך. מסתכלים קדימה.

איש הפח 26 בדצמבר 2013

לינק מומלץ למשחק?

Meca 26 בדצמבר 2013

Sportlemon בגוגל, יש שם עשרות שרובם עובדים

איש הפח 26 בדצמבר 2013

תודה!

D! בארץ הקודש 26 בדצמבר 2013

http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=232242&part=sports

ממליץ להתקין סטריםטורנט או מה שbloodzeed משדר דרכו

matipool 26 בדצמבר 2013

ידיעות על כך שפלאנגן ייעדר מהמשחקים הקרובים .
לדעתי , זו מכה קשה . הילד בכושר מדהים והוא כרגע המגן הכי טוב שלנו ודווקא נגד הסיטי וצ'לסי בחוץ הוא ייעדר .
המשמעות היא ג'ונסון מגן שמאלי וקלי או טורה בצד ימין . לא טוב .

D! בארץ הקודש 26 בדצמבר 2013

מסכים, פציעה בתזמון גרוע. אפילו יותר מהפציעה של סטיבי.

רון 26 בדצמבר 2013

בניגוד לתוצאות עד כה, אני חושב שהסיכוי להוציא משהו משני המשחקים הקרובים, קיים נגד סיטי יותר ממה שקיים נגד המוריניו'ס.

במשחק דינג דונג שיהיה נגד הסיטי היום יש סיכוי שהם יחמיצו אחד יותר ממה שנצליח לכבוש
נגד צ'לסי יהיה ממש קשה להגיע למצבים גם לסוארז האיום, הדרך בה צ'לסי סוגרת את מרכז המגרש הוא מופתי (ומגעיל) וגם בקרב השוערים לצ'לסי יתרון עצום על סיטי וליברפול… (ובעצם על כל הליגה)

טל 12 26 בדצמבר 2013

רוג'רס בטח שובר את הראש עם איזה מערך לעלות מול סיטי.לדעתי,חייבים לקחת בחשבון את משחק האגפים של הסיטי.הקישור החזק ובעצם מה לא.אני עדיין מקווה לראות בדיוק את אותו מערך ואת הלחץ של המשחקים האחרונים.

אני חושב שרוג'רס צריך להראות לשחקנים את איבודי הכדור של ארסנל נגד הסיטי ב 3-6.אסור לשחק בחוסר אחריות כמו ארסנל במשחק הזה.

בני תבורי 26 בדצמבר 2013

ספר את זה ללוקאס וג'ונסון

ליברפוליסט 26 בדצמבר 2013

עוד פעם סקרטל עוד פעם סקרטל רק המאמן המטומטם הזה לא רואה את זה שכל גול של ליברפול זה שלו מאמן עלוב אידוט עם פרצוף של טינופת

ארצי בן יעקוב 26 בדצמבר 2013

מחצית
פשוט מחצית מדהימה
זה כדורגל אנגלי זה?
נראה כמו הקלאסיקו

ליברפוליסט 26 בדצמבר 2013

לוזרפול לא מאכזבת. סקרטל 2 טעויות השוער המנופח שחשב שהוא מלך ליברפול עוד גול ובהתקפה סוארס וחבורת הנגרים. מסכן סוארס רק במשחק הזה אני מבין שאין לו מה לחפש בליברפול. קוטיניו שמוטיניו. לוזרפול כמו לוזרפול אפילו הקוון לוקח גול שאין סיכוי שהוא עשה את זה בתום לב

D! בארץ הקודש 26 בדצמבר 2013

באנו לשחק וזה טוב
סיסוקו יצא מהשוק אחרי עשר דקות
וקוטיניו היה חייב להיות עם צמד.
אנחנו בסדר בינתיים
חראם על השער הנוראי הזה בדקה האחרונה

D! בארץ הקודש 26 בדצמבר 2013

סליחה, זה לא היה צריך להיות כתגובה ללוזר שמעלי

סתםםם 26 בדצמבר 2013

ואו אני רק נהנה מהקבוצה ומאיך שאנחנו משחקים , התוצאה משקרת ובענק.לא אמרנו את המילה האחרונה תאמין לי , ודיי לקלל פה כבר.

איזה משחק הולך פה , התקפות מצד לצד , אני נהנה מכל רגע , איזה הבדל בין המשחק שראיתי בין ארסנל לצלסי

ליברפוליסט 26 בדצמבר 2013

תמשיכו להנות ממשחק טוב והקבוצה שלכם מפסידה. ככה אליפות לא תראו עד 2040. זה מה שנהיה מאוהדי ליברפול בכל העולם. עוד מעט תלכו לאוסישיקין ותמחאו כפיים. נקווה שהלוזרפולים לפחות ישוו. קוטניו בלוף גדול.

D! בארץ הקודש 26 בדצמבר 2013

מזל שאתה יושב לבד בבית
אחרת זה היה מאד מביך בעבורך

משה 26 בדצמבר 2013

הוא מאלה שגם מסתכלים על עצמו במראה כל הערב. לוזר אומלל.

בני תבורי 26 בדצמבר 2013

ליברפוליסט מיי אס

ריצ'י מקאו 26 בדצמבר 2013

מה איפת לך מה אנחנו עושים, חושבים ואומרים? לא נראה לי שאתה שיך לכאן או אלינו…

ערן 26 בדצמבר 2013

באסה של הפסד. עדיין לא קולט איך סטרלינג החמיץ.
מוקדם לי מדי לפרש ולנתח. עמוק בתוגת ההפסד וירידה למקום 4.

סתםםם 26 בדצמבר 2013

אני לא מבין איך קוטיניו החמיץ

סתםםם 26 בדצמבר 2013

זה עוד כשהקוון פסל לנו שער בטוח , הינו יותר טובים , ואני ממש מרוצה מאיך ששיחקנו. בבית ננצח אני בטוח בזה

רובי פאולר 26 בדצמבר 2013

לא נורא ולא סוף העולם. אכזרי מאוד אין ספק, היינו ראויים לפחות לתיקו. כמה נקודות:
א. הגנה בכדורים נייחים פור גאד'ס סייק, אנחנו היחידים בעולם שרואים את זה?!?! וכן, היה פנדל ברור של לסקוט על סוארס, אבל אם השדפט היה שורק את זה הוא היה חייב 7 פנדלים לשיטי על השטויות הלא-יאמנו של סקרטל.
ב. מה זה "טיולי ג'ו אלן – מצד לצד על קו השער"? למה הוא עומד שם אם הוא לא יכול לבצע את התפקיד שלשמו הוא שם?
ג. מיניולה – בסדר, מה לעשות? קורה… הביא לנו מספיק נקודות עד כה כך שאין לנו מה להלין. השאלה היא איך נגרדו הגיע למצב כזה והתשובה היא כמובן גלן ג'ונסון, "האיש שלא היה שם" – עד עכשיו הוא עדיין מחפש את הזנב של טורה שם בסוף… פשוט מביך.
ד. ועם כל זה שלא היינו היום בשיא הופעתנו, וששחקן על שחקן סיטי טובים כמעט בכל עמדה, עדיין משחק מצוין בכלל ופייט נהדר שלנו עם 2-3 החמצות ענק שיכלו לשנות את הכל.
ה. לי מייסון והקוונים שלו הם עיוורים מטומטמים במקרה הטוב ושיכורים-מהמרים-נבלות-חארות במקרה הרע. פשוט בושה וחרפה, הקוון הזה צריך לגמור את הקריירה, חד וחלק.
ו. ציונים:
מיניולה – 5. יום בסל.
ג'ונסון – 4. לא פקטור בהגנה, נעלם בגול השני, ואיזו החמצה… מי שחלם לו…
סקרטל – 6. היה מאוד מחויב, עשה כמה גליצ'ים אדירים אבל חייב להפסיק עם המשיכות חולצה ברחבה, הוא לא נורמלי.
סאקו – 5. מחצית ראשונה מעולה כרגיל, בחצי השני היה בדיסאוריינטציה לחלוטין – או שהוא לא חווה עד כה בליגה כזה סוג של לחץ עליו, או שהוא עשה שבץ. אני מזמין לו סיטי מוח על כל מקרה.
סיסוקו – 5. קצת עשה במכנסיים ולא היה פקטור התקפי.
לוקאס – 5. וד"ש לנגיעת היד המופלאה ההיא.
אלן – 5. ניסה במרכז אבל לא היה משמעותי. פישל על הקו, כאמור.
הנדו – 6. ניסה והיה נייד.
סטרלינג – 6. מחצית ראשונה מעולה, חתך לאמצע נפלא, הגול תכל'ס שלו. אח"כ נעלם.
קוטיניו = 6. גול ומצב של 100%, אבל בין לבין נבלע.
סוארס – 6. קשה, קשה… בסוף כבר היה מותש. מי שמשחק 90 דקות מול נוריץ' אז…
מוזס – כרגיל לא עשה כלום.
אספאס – איך רציתי שייתן את השוויון…
רוג'רס – סה"כ היה בסדר, חילופים בסדר…. סתם יום בלי מזל.

D! בארץ הקודש 26 בדצמבר 2013

אני חושב שקצת החמרת בציונים עם כולם

רובי פאולר 26 בדצמבר 2013

פרט והבע את דעתך, ונתווכח!
אני חושב שלא היינו מספיק דומיננטיים במרכז השדה לעומת סיטי.

D! בארץ הקודש 26 בדצמבר 2013

כמו שכתבתי למטה
אני חושב שלא חייבים להחמיר עם מיניולה. אני הייתי נותן לו 6. לדעתי הבעיטה הייתה מעולה ומאד מטעה בטח בתנועה שלו אחורה. האשמה היא של המגן/בלם
סאקו אמנם איבד את זה במחצית השניה לכמה דקות אבל בסך הכל עשה עבודה טובה יותר מסקרטל שכל כדור קרן מולו זה פחד ואימה
אני חושב שסיסוקו עשה עבודה טובה מאד באופן יחסי, הוא אמנם לא תרם להתקפה כמעט כלום אבל בהתחשב בלחץ שהופעל עליו הוא היה בסדר גמור לאחר הפתיחה
לאלן הייתי נותן לפחות 6 ולהנדו 7. לוקאס זה לוקאס וכמו שאמרת את שלו על סף הרחבה הוא תרם
סטרלינג היה חייב לכבוש בסוף או להיות מוחלף כבר קודם הייתי נותן לו 6.5 על החצי הראשון והוא חייב להעלות 3-4 קילו
גם קוטיניו
מסכים עם מה שרשמת על לואיס מול נוריץ אבל אני חושב שהוא היה מצויין היום ולא פחות מציון של שבע. כנראה יותר. לא היה מצב שלנו שלא נוצר על ידי העבודה שלו או המסירה שלו.

כשאני רואה את זה עכשיו אני חושב שאנחנו לא כלכך רחוקים
אבל בתור רשימה של ציונים כשקראתי אותה קודם זה היה נראה לי נמוך. סה"כ לא נפלנו מסיטי אצלם בבית איפה שכולן קרסו לחלוטין. ואם קוטיניו וסטרלינג היו כובשים זה היה יכול להראות ממש אחרת וגם ללואיס היה יותר ספייס

רובי פאולר 26 בדצמבר 2013

לא יודע אם לואיס והנדו שווים 7 היום, סאקו כמעט גמר לנו את המשחק.
גם אני לא מאשים את מיניולה על הגול…
לפחות אברטון הפסידו ויותר מזה איבדו את הווארד באדום… כל שאר תוצאות היום על הפנים…

באבא ימים 26 בדצמבר 2013

הגול של קוטיניו היה תכל'ס של סוארס שהעמיד בנגיעה את סטרלינג מול השוער.

אם כל שחקן אחר על המגרש היה נותן את מה שסוארס נתן הוא היה השחקן המצטיין במגרש. סוארס הרגיל אותך לכאלה סטנדרטים שאיכשהו אתה נוטה לחשוב שהמשחק שלו היה בינוני.

הנדו ולוקאס מול טורה ופרננדיניו שמעכו כל חולית קישור אחרת שעלתה על הדשא באיתיחאד. המשחק שלהם היה הירואי – מופת של ניידות ריכוז ומחוייבות.

היינו רחוקים טעות שופט ומעט ריכוז ברחבה למעלות מה שאף קבוצה שהגיעה לאיתיחאד לא התקרבה לעשות. מי שקורא את הציונים שלך חושב שתפסנו יום בינוני.

יותר מהכל הרשים אותי האומץ במשחק של ליברפול.

הלקח שלי מן המשחק – אנחנו שם בזכות.

רובי פאולר 26 בדצמבר 2013

אני חושב שהיינו טובים והיינו שקולים למכונה כמו סיטי והיינו שווים יותר למרות שלא נתנו משחק הירואי במיוחד (לדעתי).
אין ספק שאנחנו היחידים שהיינו קבוצת כדורגל השנה באיתיחד וכל הכבוד לבחורים שנתנו הכל ושיחקו בהחלט טוב אסל לא מדהים כדי לתת את האקסטרה ולנצח למרות הכל…

D! בארץ הקודש 26 בדצמבר 2013

רובי, מה שבאבא אמר

עמית פרוסנר 26 בדצמבר 2013

כל מילה באבא, כל מילה
לואיס הכין, נדמה לי, שישה מצבים של 100 אחוז, אחד לקח הכוון, שניים קאוטיניו, אחד ג'ונסון, אחד סטרלינג, ואחד בסוף הסתיים בשער.זו הופעה סופר מרשימה של שחקן שמבין את המשחק ברמה הכי גבוהה, ויודע לאיפה ללכת במגרש כדי להיות אפקטיבי.
ובכל השאר בודאי שנכון-עוד ניפגש באנפילד

רובי פאולר 27 בדצמבר 2013

טוב… אם כולם אומרים איישר קו… אולי הייתי מחמיר מדיי, אבל ככה זה עם מי שאתה אוהב :-)

D! בארץ הקודש 27 בדצמבר 2013

אז איפה הויכוח? :)
לא, מעריך את היכולת לסגת מהעמדה.
ובאמת חושב שכשמתרחקים מהתסכול של התוצאה וחושבים על זה שיחקנו וסך הכל טוב.

אריק 26 בדצמבר 2013

משחק לא רע בכלל. מה הקטע של סקרטל לעשות פנדל כל קרן יבוא שופט ויגרום לו לשלם על זה. חוץ מזנ הנדרסון מאוד מרשים מאז שההוא פצוע.

באבא ימים 26 בדצמבר 2013

נכון – הגיע הזמן שג'רארד יהפוך להיות מה שריאן גיגס עבור היונייטד. מישהו שזורקים לשדה המערכה על מנת לקבל תוספת מומנטום, ברק, כח ומנהיגות ולא מישהו שהקבוצה נשענת עליו.

D! בארץ הקודש 27 בדצמבר 2013

אני מקווה שגם BR וגם סטיבי רואים ומרגישים את זה ויפנו לדרך הזו ביחד.

D! בארץ הקודש 26 בדצמבר 2013

משחק טוב שלנו בסך הכל
בטח כשחושבים על המגרש והיריבה

יש הרבה סיבות לאופטימיות. אפשר לצאת מהמשחק עם תחושה טובה שאפשר לעשות את זה השנה ולחזור לליג"א, להשאיר את לואיס עוד עונה ולהתחזק וללכת שנה הבאה עוד שלב.

סיסוקו היה לא רע בכלל לאחר הפתיחה הלא משהו שלו.
סקרטל הוא סקרטל הוא סקרטל. כבר שנים אותו הדבר, ואפילו עם כל עבודת הידיים הזו קומפני נוגח לו על הפרצוף.
השער השני היה מבעיטה מופלאה של ממש. יכול להיות שמיניולה היה צריך לקחת את זה אבל לא צריך להפוך את זה לטעות כזו גדולה.

הקישור עבד מצויין ואין סיבה שסטיבי יחזור לשם (אלא אם זה במקום לוקאס) כשהוא חוזר. הנדו ממשיך ביכולת המופלאה אבל חייב לעבוד על בעיטה וסיומת. פשוט חייב.
קוטיניו וסטרלינג חייבים לדפוק את הראש בקורה עד מחר על ההחמצות
הקוון צריך.. משקפיים או מנהל לחשבון הבנק בקיימן שפתחו לו לפני המשחק.

לואיס היה פשוט ענק כל הזדמנות שהיתה לנו עברה דרך הרגליים שלו, הוא נע ללא הרף וחיפש מקום ממנו להניע את המשחק שלנו בהתקפה והיה לגמרי לא אנוכי. היה תענוג לראות.

אני עדיין לא מבין את ב"ר. מכין את הקבוצה נהדר אבל אז מגיע עם חילופים הזויים. אספס לא קיבל דקה במשחקים גמורים בהם היה יכול להשתפשף אז הוא זורק אותו לכאן? ואלברטו שהיה לא רע אפילו לא מתקרב למגרש. התגובה שלו עדיין לא עומדת בקו אחד עם שאר היכולת שלו.

הפנים קדימה לצ'לסי. נקווה שנוכל להראות את אותה הרמה רק שהפעם חייבים להתחיל לכבוש.

רובי פאולר 26 בדצמבר 2013

אני דווקא חושב שטוב שהוא זרק פנימה עוד חלוץ לשם שינוי, ושהקישור לא היה כזה איי איי איי, ולמרות הכל היינו טובים.
ואגב – הקהל הצלחות של הסיטי דוחה. 2-1 זמן פציעות והמגרש חצי ריק… פיחס!

D! בארץ הקודש 26 בדצמבר 2013

מסכים שזה טוב שהוא "זרק" פנימה עוד חלוץ. הבעיה היא שלחלוץ הזה היו צריכות להיות עוד בין 30 ל-80 דקות ברגליים מלפני כן, והיו מספיק דקות מתות במשחקים הקודמים.

רובי פאולר 27 בדצמבר 2013

כל מילה בסלע

אחד חדש 29 בדצמבר 2013

כבר כואבת לי הבטן
עד השנה ידעתי שאין סיכוי
לא היה יותר מדי ממה להתרגש…
הגיע הזמן – רק להאמין … כדברי "חז"ל"

בשביל האוהדים

בהצלחה

D! בארץ הקודש 29 בדצמבר 2013

ה-45 דקות הכי נירפות שלנו שאני זוכר מזה הרבה זמן.

והכי גרוע שאתה מסתכל על הספסל ולא רואה מה לעשות.

מחכה לראות עם ב"ר יכול לעשות משהו.

סקרטל נותן, סקרטל לוקח. בנוהל.

D! בארץ הקודש 29 בדצמבר 2013

אם ב"ר יכול כמובן
(ולא הוא לא ממש יכול – למרות שאנחנו נראים יותר טוב קצת)

Comments closed