דו"ח משחק – אסטון וילה

1. מה שבסטוק היה נראה כמו משחק פינג פונג, מרחבה לרחבה, בעצם היה עלתה תאנה; הניצחון הסתיר את העובדה הקשה, החד משמעית, שההגנה שלנו מחורבנת, ושהשוער שלנו חוטף גולים מגוחכים. היום נגד וילה כבר אי אפשר היה להסתיר את זה. זה מתחיל כמובן ממינולה, שהגול השני שהוא חטף הוא גול שאסור לשוער בפרמייר ליג לחטוף. זה ממשיך מרביעיית ההגנה, שהיא ללא ספק לא הרביעייה הטובה ביותר שאנו יכולים להעמיד, בלשון המעטה, בעיקר הדבר רלבנטי לקולו טורה ועלי סיסוקו. ג'ונסון היום היה יחסית סביר. זה ממשיך עם ההחלטה התמוהה לשים את ג'רארד כקשר אחורי. זה לא עבד נגד סטוק. זה לא עבד נגד וילה. צריך להודות בטעות, וטוב שבמחצית השנייה זה מה שרודג'רס עשה. אני תמיד טוען שאם משהו לא מקולקל, לא צריך לתקן אותו, לכן ההחלטה לשים את ג'רארד מאחורה היתה מוזרה. בהתחלה חשבתי שזה נגד כדורי הגובה של סטוק, ואולי גם של וילה? אבל זה פשוט לא עובד. המחצית הראשונה היתה קטסטרופה. אז נכון, זה גם עניין פרסונלי, כשפצועי ההגנה יחזרו, אני מניח שניראה טוב יותר, אבל לטעמי זה גם עניין מנטלי, עניין של מחויבות, וכאמור-  עניין טקטי. כך או כך, יצאנו בזוך מהמשחק היום.

2. סטרלינג נגד סטוק וסוארז נגד וילה – השופטים רואים זאת בטלוויזיה. אנו עלולים לשלם על הלכאורה פנדלים האלו מחיר לא הוגן בהמשך.

3. אספס, ויקטור מוזס ואלברטו על הספסל, ואף אחד מהם לא נשלף כדי ללחוץ עוד על הגז, אף אחד מהם הוא לא חילוף ראוי כשאתה צריך שער, כך בעיני רודג'רס. רק עבור העובדה הזו קוטיניו או סטרלינג צריכים לפתוח על הספסל, שניהם שחקנים שמסוגלים לשנות מומנטום, שמסוגלים להוסיף מימד אחר כשהכל סטטי. בכל מקרה, אם אלו הם פני הדברים, צריך להחזיר את מוזס לצ'לסי, ואת אספס לספרד, ולהביא מישהו שכן מסוגל להשפיע על המשחק. וכמובן, אנו חייבים קשר אמצע קטלני.

4. גליון ציונים: מינולה – שינוח בגביע 1; ג'ונסון – שינוח בגביע 2. סקרטל – מחצית ראשונה אסונית, בשנייה היה במקום. טורה – געגועי לקראגר. סיסוקו – תכל'ס? פשוט מגן פח, שיחזירו את ג'ק רובינסון מהשאלה. ג'רארד-  בשביל זה צריך אותו, ע"ע מחצית שנייה, בשביל כדורי העומק, בשביל ההשפעה על המשחק, הוא כבר לא מהיר ונייד מספיק להיות קשר אחורי. הנדרסון – הקטנה לסטרידג' כבר לא מפתיעה, קוטיניו, תלמד. סטרלינג-  שתפר מחצית שנייה, אבל כל עוד הוא לא ישפר את הסיומת, הוא לא יתקדם. קוטיניו – מיותר כשהוא משחק בצד. סוארז – משחק יבש. סטרידג' -אי אפשר לבוא בטענות. לוקאס – הפציעה אומרת: רודג'רס, תביא כבר גרזן.

 

 

בייב עלאכ... - אמיר אשכנזי
ליגת שוקי ההון - אברמוביץ חשב על זה קודם

70 Comments

זורק מילה 18 בינואר 2014

קוטיניו אוברייטד מטורף, ואני רואה אותו המון עוד ששיחק באינטר. לא ברור לי מה אחרים מוצאים בו. אני לא רואה כלום.

כאוהד ניטרלי כיף לראות משחקים של ליברפול השנה, המון גולים, גם אם רוב המשחקים שכונתיים.

בהנחה ש סוארז ישאר בעונות הבאות (לא הכי הגיוני אבל נניח שכן), ליברפול חייבת קשר התקפי אחד והגנתי אחד ברמות הגבוהות, ולפחות בלם אחד ומגן אחד ברמה גבוהה בכדי להשתדרג באמת, כרגע זו קבוצה נחמדה אבל לא אחת שתוכל להתמודד על טופ 4 שיונייטד תחזור לעצמה בעונות הבאות או אפילו כבר השנה.

ניק 19 בינואר 2014

מסכים מאוד לגבי קוטיניו.. שחקן בינוני — .

רובי פאולר 18 בינואר 2014

1. הוצאת לי את המילים מהפה – אם זה לא מקולקל אל תשנה. מה הייתה ההחלטה המוזרה הזו לעלות במערך של 4-2-4? מי שמע על לשחק עם חצי קישור? מילא אם המערך שלך לא היה מתפקד אבל הוא תיפקד טוב מאוד אז מה הקטע?
2. כל הכבוד לוילה על המחצית הראשונה – לחץ גבוה עם 6 שחקנים שבילבל אותנו לגמרי (ובהיעדר חצי קישור לא יכולנו שלא לשחק על כדורים ארוכים סתמיים), עם קשיחות מלוכלכת (פה מרפק ושם קטנה לסוארס) וניצול 2/3 מצבים. אין ספק שהמהלך ההגנתי הטוב היחיד שלנו במחצית הראשונה שייך לשלט הפרסומת של הקופ – הוא היחיד שעצר את אגבונלהור. יאללה שהשלט יעלה במקום ג'ונסון משחק הבא.
3. במחצית הראשונה ג'רארד היה מזעזע, טורה נראה כמו חתול – ואולי חיתול – בשק, אמנם החל לא רע את העונה אבל הוא פשוט לא רציני, וקוטיניו לא הבין בכלל איפה הוא וכל הזמן ברח לצד במקום להיות באמצע.
מיניולה חייב לצאת מההלם שלו – היה לנו ריינה אחד כמה שנים רעות, לא צריך עוד אחד! עד שהוא כבר יוצא לכדור ככה זה נראה? ואף מילה על ג'ונסון…
4. ההגנה שלנו ביזיון ולא כל שבוע נוכל לדפוק רביעיות וחמישיות כדי לכפר על העניין הזה. ועם כל זה, העובדה שב – 40 דקות אחרונות הגענו לחצי מצב ולא ניצחנו את המשחק הזה רעה מאוד. כל עוד 6-7 קבוצות הצמרת לא שומטות נקודות אין לנו את הפריבילגיה לעשות את זה, גם לא בימים כאלו! אולי זה יעיר את הנרי…
5. יונייטד עם כל העונה הרעה שלה יכולה בהחלט מחר להתייצב ממש מאחורינו, לא יאומן…
6. ציונים שלי:
מיניולה – 4. גבר הולך לאיבוד בתוך המרפסת.
ג'ונסון – 4. חלם בגול השני, אח"כ פחד כבר לעלות.
סקרטל – 5. חצי ראשון גבינה שוויצרית, חצי שני הילד ההולנדי בסכר.
טורה – 4. גרוע מאוד.
סיסוקו – 4. הססן.
הנדרסון – 6. נמרץ כהרגלו, בישול אדיר, אבל לא בא מספיק לידי ביטוי ואולי התרגלנו לטוב מדיי…
לוקאס / אלן – 5. בשבילי אותו דבר, כ"כ שמחתי לראות את החילוף במחצית וזה אומר הכל…
ג'רארד – 5. חצי ראשון 2, חצי שני 8 אז זה הממוצע. הגול הראשון עליו ועל טורה.
סטארידג' – 6. עדיין חלוד קצת.
סוארס – 6. עשה את העבודה.
קוטיניו – 4. לא בעניינים מאז הפציעה.
סטרלינג – 5. כרגיל המון גז בניוטרל.

D! בארץ הקודש 18 בינואר 2014

רובי – שוב הגזמת עם הציונים
ג'ונסון, סיסוקו וטורה לא יכולים לקבל יותר מ-3 על היום.
לקוטיניו לא מגיע ציון. הוא פשוט לא היה במשחק הזה.סטיבי היה 2 במחצית הראשונה ו5.5 בשניה. הממוצע של זה הוא עדיין נכשל.

רובי פאולר 18 בינואר 2014

נו, יש עקומת שיפור – הפעם טעיתי לטובה מדיי… העיקר שאני מצליח להציק לך :-)
במחצית השניה ג'ונסון כמעט לא עלה וגם יחסית לא טעה כ"כ הרבה.
לטורה היו חילוץ / שניים טובים, סיסוקו בסה"כ השתדל.
סטיבי מסר כמה כדורים מצויינים בחצי השני והבקיע פנדל מלחיץ.

D! בארץ הקודש 18 בינואר 2014

:).
כן, האמת היא שסתם רציתי לעקוץ קצת. סתם. אני אוהב את כל עסק הציונים בתור סוג של בסיס לדיון.
– לא לטעות יחסית לא אומר שהוא שווה 4.
– כנ"ל לגבי להשתדל.
– אני חושב שטורה היה טוב בתחילת העונה. לא במשחקים האחרונים שראיתי אותו. אבל אולי זה גם תלוי בציוות וביריבה.
– סטיבי באמת היה סביר בחצי השני. אולי אני מצפה ממנו ליותר מזה ואולי החצי הראשון השאיר חותם נורא מדי ולא הייתי אוביקטיווי אפילו קצת בחצי השני.

רובי פאולר 19 בינואר 2014

ועד העשר דקות האחרונות ממש חשבתי שננצח בקלות…

LOVERPOOL 19 בינואר 2014

זה שמגן פוחד לתקוף כדי לא להיות עוד יותר גרוע ממה שהוא כשהוא למטה, לא ממש עוזר לנו, ולא עושה אותו יותר טוב או פחות גרוע. בשביל מה הוא בעמדה של מגן?

matipool 19 בינואר 2014

D – סטיבי היה מעולה במחצית השנייה .
היו שם כמה מסירות עומק על 30-40 מ' מהימים הכי גדולים שלו , מאבקים פיזיים טובים , חילוצי כדורים וכמו שכתב רובי – הפנדל היה רגע קריטי ומלחיץ ( האמת שגם הבן שלי וגם אני חשבנו שהוא הולך להחמיץ וזה לא היה רחוק מזה ) .
7 לפחות על המחצית השנייה .

D! בארץ הקודש 19 בינואר 2014

מתי, מאחר והייתי מזועזע מהמחצית הראשונה ואת רוב השניה ראיתי לצערי רק בחצי עין אני אקבל.

רובי – גם אני (על עשר הדקות)

רובי פאולר 19 בינואר 2014

אז בגללך לא היינו מרוכזים!

D! בארץ הקודש 19 בינואר 2014

רובי !
בחצי הראשון הייתי ממש מרוכז וזה עלה לנו ביוקר
בחצי השני הבירה עלתה למעלה ווודקא שלטנו במשחק
(אולי באמת בגלל זה לא היינו חדים מול השער)

רובי פאולר 19 בינואר 2014

"הבירה עלתה למעלה ווודקא" – טעות פרוידיאנית שהוכיחה את אמינות הטענה שלך :-)
אם זה מה שאתה עשית, מה התירוץ של מיניולה או של גלן "העש"?

D! בארץ הקודש 19 בינואר 2014

אולי הם שיחקו לפני כן עם דוויד ג'יימס?

רובי פאולר 19 בינואר 2014

אחחח…. זוכר מה היה הכינוי שלו? "התרנגול העיוור"! והגנת האימים של האייטיז עם הנצ'וס, פיל באב וחבורתו?

רובי פאולר 19 בינואר 2014

הניינטיז

עמרי 18 בינואר 2014

קודם כל המשחק הקטסטרופה הזה באשמת רוגרס
פתח גם עם קוטיניו וגם עם סטרלינג בכנפיים עם גרארד והנדרסון באמצע מאחור ואף אחד לא נכנס קדימה לתת כדור לסטארידג וסוארס עד שהם הבינו שהם יצטרכו לעשות הכל לבד .

הגול הראשון אגבונלהור לא ראה בכלל את גונסון ודילג על טורה שהיה מיסמאטצ ענק גם מולו וגם מול בנטקה ומסר רוחב לויימן שדילג מעבר לקשר האחורי של רודגרס הרי הוא סטיבן גרארד (ההחלטת מאמן הכי גרועה העונה לפחות בכל הליגה)

בגול השני גונסון ומינולה מכרו אותנו , מינולה חוטף גול באשמתו כבר פעם רביעית בפחות מחודש.

עוד פציעות אין לזה סוף.
בקיצור משחק בלהות ויש לליברפול מזל (אל תעיזו להגיד אופי)
שזה לא נגמר 3-1 לוילה ( נגיחה לקורה של קלארק ופנדל מפוקפק)

עמרי 18 בינואר 2014

ואחרי ההתלהמות פשוט מתסכל להתרגל לרמה מסויימת ולראות איך הכל מתפרק מול הפנים כשעושים ניסויים בפריימרליג

מנחם 18 בינואר 2014

בין כל החמיצות המתוצאה ומההופעה באופן כללי אני חייב לשאול: גם אתם כמעט חטפתם התקף לב מרוב צחוק כשהראו את השמן ההוא שולף את המצלמה כדי לצלם את אבונגהלור אחרי שהוא התרסק אל תוך היציע?

ארצי בן יעקוב 18 בינואר 2014

אותי הוא הרס מצחוק

רובי פאולר 18 בינואר 2014

טוב שהוא לא התיישב עליו ושיחרר איזו נפיחה הגונה…

מנחם 18 בינואר 2014

לכל מי שהחמיץ, אחד מרגי השיא של העונה הנוכחית בליגה:
http://www.youtube.com/watch?v=jrPfffYf9Uw

ערן 19 בינואר 2014

חופשי.
15 שניות התהילה, ומקום של כבוד בהיכל התהילה של אוהדי בייסבול אמריקאים מפוטמים.

ארצי בן יעקוב 18 בינואר 2014

מיניולה –חייב לנוח לפחות שבוע,מי השוער השני של ליברפול
ג'ונסון – פשוט לא להאריך לו את החוזה
סקרטל – עדין הכי טוב בהגנת ליברפול
טורה – תם זמנו.
סיסוקו – בלי שום יכולת לעזור להתקפה,אין מגינים כאילו ב 2014
הנדרסון – 6. בישול אדיר, אחלה שחקן

ג'רארד – עדין שחקן ענק קפטן פאנטסטיק
סטארידג' – שחקן נהדר עם עתיד מצוין

סטרלינג – 90 דקות זה הרבה מידי עבורו,מחצית מספיקה לו עד שיתבשל

סוארס – קיבל פנדל שלא היה

להנהלה
סעו לספרד למצוא הגנה וקשר אחורי בזול
לא חסר שם

זה משנה 18 בינואר 2014

המחצית הראשונה הייתה איומה. פשוט לא שיחקנו כדורגל. המהלך היחיד שביצענו היה המהלך של השער. כל השאר בושה וחרפה.

קוטיניו צריך לקבל בעיטה חזקה בישבן וללכת לשחק עם הרזרבז', היכולת שלו בשבועות האחרונים רעה והיום הוא פשוט לא עשה כלום חוץ מאשר לגרום לי לצעוק על המסך.
באשר להגנה, אני פחות מאשים את מיניולה והרבה יותר את העדר ההנהגה מאחור. כל אחד משחקני ההגנה (אולי למעט סקרטל בדקות מסוימות) בורח מאחריות. מיניולה עובד עם מה שיש לו וכרגע אין לו יותר מדי תקשורת עם שאר חבריו לחוליית ההגנה. ג'ונסון אפאטי וממהר למסור כמעט כל כדור שהוא מקבל אחורה, סיסוקו שחקן לא חכם, וטורה לפחות שיחק טוב יותר במחצית השנייה לעומת הראשונה.

משה 18 בינואר 2014

פספוס מוחלט של כדור רוחב קל זו פאשלה אדירה של שוער ואין לה שום תירוץ. גם לא גול בהקפצה דרדלה מעל הראש(סיטי), כדור חלש שעובר סנטימטרים לידו(סטוק) או כדור דרדלה שעובר דרכו(צ'לסי). בחודש האחרון הוא נורא ואיום אחרי פתיחת עונה מדהימה. קצת רענון על הספסל יעשה לו טוב.

זה משנה 19 בינואר 2014

אני לא אומר שהוא לא עושה שטויות. הוא עושה וזה בסדר לגמרי. כולם עושים. אני חושב שכרגע משחק ההגנה שלנו כ"כ לא מאורגן שאני לא תולה בו את האשם. יש לו שני אגפים בעייתים ושני בלמים לא לגמרי מתואמים כשאחד מהם רחוק משיאו. האם הוא יכול היה לעשות עבודה טובה יותר? בהחלט. אבל בהתחשב בזה שהוא צריך לפזול כל הזמן לצדדים כדי להבין מי מחבריו להגנה נמצא איפה ומתי אני פחות חושב שהכושר הרע שלו זו אשמה ישירה שלו. ככלל, אני סבור שיכולות של שוער בקבוצה חדשה ניתנות למדידה רק בעונה השנייה. העונה הראשונה כמעט כולה למידה של מיקומי השחקנם והתנועה שלהם.
ואחרי שכל זה נאמר, הוא לא ישחק בשבוע הבא אם ג'ונס זמין. יש משחק גביע.

זה משנה 19 בינואר 2014

…אז אני פחות חושב…*

משה 19 בינואר 2014

שלא יתרגל יותר מדי, אני מקווה שבשנה הבאה אף אחד מהארבעה ששיחקו אתמול לא יהיה בקבוצה.

D! בארץ הקודש 18 בינואר 2014

סטיבי לא צריך לפתוח. הוא צריך להיות זה שעולה מהספסל בחצי ליצור שינוי על המגרש ובמחוייבות.
הנסיון לשחק בלי קשר אחורי לא הצליחה והשינוי בתפקוד אחרי ה2-0 היה רק קוסמטיקה. היה צריך להכניס את לוקאס (אל אלוהים!!) כבר בדקה ה-30.
אני חושב שהנדו היה הטוב ביותר אצלנו ואין שום סיבה שהוא לא ישחק במקום שמתאים לו. ג'רארד וקוטיניו צריכים לזוז בשבילו ולא להיפך.
בשלב הזה גם אני נשבר – מיניולה היה לא טוב היום והיה חייב לקחת את הרוחב בשער השני.
משחק ההגנה שלנו; ההגנה והלחץ, פשוט לא קיימים. לא היה היום כלום באגף פשוט כי אין לנו מגינים ואין לנו שחקני אגף.

העובדה שלואיס אלברטו, מוזס ואספס לא צורפו מתישהו למשחק היא תעודת עניות ליכולת ניהול המשחק של BR אבל את זה אני טוען עוד משנה שעברה.
אני מקווה שהנרי ראה את מה שראה ונביא חיזוק מתאים למרכז בקרוב ממש.
יש לנו סגל לא רע בכלל, יש יכולת שצריך לחזק בכמה נקודות (גם בצוות הרפואי/האחראים על הכושר), יש עונה די פתוחה במאבק על הטופ4 ואסור לנו להופיע ככה למשחקים.

טל 12 18 בינואר 2014

מחצית ראשונה רעה מאד.רוג'רס טעה עם ההרכב הפותח הפעם.עד שיהיה גרזן לוקאס צריך לשחק.מגיע גם קרדיט לוילה.היא שיחקה כדורגל אנגלי אמיץ,היתה טובה יותר במחצית הראשונה ויכלה לנצל טוב יותר את החולשה של ליברפול במשחק ההגנה. יחד-עם-זאת,אני מאמין שעם לוקאס בהרכב זה היה נראה אחרת.

אז היה לנו פיגור של שער אחד בלבד אחרי מחצית לא טובה של כולם, שיפור במחצית השנייה לאחר החילוף המתבקש ואם היה עוד חילוף טוב..

השופט טעה כמה וכמה פעמים במשחק,כולל בפנדל,לדעתי,אבל קשה לבוא אליו בטענות.זה נראה כמו פנדל קלאסי.

לגבי מינולה,הוא אמנם אשם בשער השני,אבל זה לא הוגן לבוא אליו בטענות אחרי משחק גרוע של כל הקבוצה במחצית בראשונה.

באבא ימים 18 בינואר 2014

מבחן המנהיגות הראשון של רוגרס קרב. אם תוך שני משחקים הציוות המוזר של גרארד לא מוכיח את עצמו כהבקרה נאלץ לגולות אם יש לו את הביצים לספסל את גרארד. לא בגלל שהוא גרוע במיוחד אלא כי הוא לא מספיק טוב כדי להצדיק את כאב הראש הזה. היה מערך שזרם לא רע. להתעסק איתו רק כדי שיהיה מה לעשות עם גרארד נכאה לי לא נכון.

D! בארץ הקודש 18 בינואר 2014

באבא – אתה צודק בהכל חוץ מדבר אחד.
ג'רארד גרוע
בתפקיד שהוא שיחק היום בחצי הראשון. הוא הפסיד בכל קרב, מסר כדורים גרועים והיה מאד אפקטיבי על המשחק של וילה. בחצי השני הוא הציג את היכולת שאתה מייחס לו – לא מספיק טוב כדי להצדיק את הכאב ראש.

ואין שום סיבה לחכות שני משחקים. אם לא משחקים מול יונייטד או סיטי אין לו מה לפתוח. חבל על הבזבוז של הנדו.

באבא ימים 18 בינואר 2014

כהברקה
לגלות
נראה

red sox 18 בינואר 2014

עמיחי – יש לך ולרבים אחרים נטיה לנתח שערי חובה לפי המהלך האחרון שיצר אותם. השער הראשון הוא על גלן ג'ונסון. תשאל – איך ג'ונסון? הוא אפילו לא היה באזור – וזאת בדיוק הנקודה. השער הזה נולד מעלייה פרועה של ג'ונסון למעלה ואיבוד כדור שלועל סף הרחבה. הוא איחר לרדת להכנה ושם את טורה במצב אבוד של 1 על 1 על שטח גדול מול אגבונלאהור המהיר.

בגול השני הוא אשם לפחות כמו מיניולה ולפיכך תוצאת המחצית הייתה גלן ג'ונסון 2 – ליברפול 0.
למה שינוח בגביע? שישחק בגביע וישב על הספסל בליגה.

ליברפוליסט 19 בינואר 2014

רק אל תצרחו לי מתחזה. לוזרפול או לא לוזרפול? הלך לי הכסף ששמתי על ליברפול הלכה לי עונה של חלום על אליפות. מאמן טיפש שעוד לא קלט שסקרטל זה נזק. מקיא מהקבוצה הזאת. עכשיו הם מפנזטים שבסיבוב הבא ינצחו את ארסנל צלסי וסיטי בבית. נו. אפשר לחלום 8 נקודות זה כבר צעד קטן מ-10 ו-13. כתבתי כאן שברגע שהפער יגדל מ-3 הלוזרים שם בראשות סטיבי ישסרו מנטלית. גם הפועל תא חושבת שהם בתמונה לאליפות הם אומרים 3 נצחונות בדרבי ואנחנו סוגרים את הפער ממכבי. יתן היה להרגיש שהאוירה באנפילד הייתה של אכזבה ובושה מהלוזריות של הקבוצה.

זורק מילה 19 בינואר 2014

אתה באמת מאמין שעם הסגל הנוכחי ליברפול שווה אליפות?! אם כן תביא לי
קצת מהחומר שלך ;)

אני חושב שלפחות נכון להיום ליברפול מוציאה מעל ומעבר ביחס לסגל השחקנים שלה. אם היא תסיים טופ 4 זו תהיה סנסציה עולמית והצלחה אדירה.

ליברפוליסט 19 בינואר 2014

ברור שלליברפול יש את הסגל הכי פחות טוב מקבוצות הצמרת אבל מי אמר שצריך להפסיד לסהופהמפטון בבית ותיקו מול אסטון וילה? המנטליות הורגת את הקבוצה לא הסגל. ומלבד זה- כל כך קשה להביא בלם אחורי טוב יותר מסקרטל?

רמי מורנל 19 בינואר 2014

ליברפול יסיימו 5-7 העונה . הגיע הזמן לחזור לקרקע , הם קבוצה בינונית, בטח כשג׳רארד משחק. וגם סוארז – שאנשים כאן באתר עפו עליו בלי הכרה בגלל גולים מול נס טוברוק ולזרוס חולון- הוא לא כזה גדול כמו שעשיתם ממנו . חלוץ טוב? בהחלט . אבל לא מדגדג את מסי ושות׳ , ובלי קשר שאר הקבוצה מאוד מאוד בינונית .גם טורונטו שלישית במזרח ואף אחד לא חושב שהם יגיעו לגמר .

זורק מילה 19 בינואר 2014

סוארז חלוץ מעולה, להגדיר אותו רק כ"טוב" זה לא רציני (לפחות לדעתי) כמו שזה לא רציני לקרוא לו השחקן הטוב בעולם….

לדעתי בעמדת החלוץ הוא טופ 4 בעולם יחד עם – זלטאן, אגוארו, פלקאו, שאחריהם יש עוד כמה וכמה חלוצים וורלד קלאס כמו קבאני, לבנדובסקי, קוסטה(עשה השנה קפיצת מדרגה מדהימה) וכדומה, אבל מכאן ועד לחלוץ הטוב בעולם ובטח ובטח לשחקן הטוב בעולם (פחחחחח) סוארז רחוק שנות אור.

Fluttershy 19 בינואר 2014

אמנם זה מעולה שסטארידג' חזר, אבל אי אפשר לשחק עם 2 חלוצים באמצע עם קישור כמו זה של ליברפול (החלוץ השני בא כאמור על חשבונו של קשר), ראינו איך ג'רארד נראה במחצית הראשונה. חייבים 3 בקישור, ולמרות שאני לא מחסידיו של לוקאס, הוא צריך להיות הקשר האחורי, ואם הוא פצוע אז אלן, סטיבי והנדרסון צריכים לשחק לפניו. העניין הוא שחוץ מסטרלינג, אין בסגל ווינגר אמיתי, ואפשרויות ההתקפה מהאגפים די מוגבלות, במיוחד כשמגנים לא ממש יודעים לתמוך בהתקפה. אני חושב שצריך לפתוח עם סטארידג' באגף, אולי זה לא אופטימלי, אבל ככה לפחות יש עוד שחקן שמסוגל לשים גולים ולהוריד את הלחץ מסוארז. ושקוטיניו ירד לספסל, הוא לא מספיק טוב כרגע.

השוער וההגנה די קטסטרופה, חוץ מסקרטל שהיה סביר (אם כי אני מעדיף את אגר וסאקו במרכז ההגנה). חבל מאוד על הפציעות של שחקני ההגנה, אם הייתה רביעייה קבועה מאחור, הם היו צוברים נסיון ובטחון, והכל היה נראה אחרת. ושיעיפו את ג'ונסון כבר.

MCMANAMAN 19 בינואר 2014

הכל בראש
אם חשבנו שאחרי היכולת הטובה מול סיטי וצ'לסי המנטליות מול סטוק תהיה "נו טוב אז מה סטוק" והופתענו לטובה אז זה הגיע מול וילה
בלי קשר שהם התכוננו אלינו מצוין ואנבוגלהור(ככה כותבים את זה?) הוא שחקן מצוין שחייב לצאת משם כבר
לפי דעתי הבלמים שלנו צריכים להיות אגר וסאקו או אגר וסקרטל עם טורה בתור מחליף אם מישהו נפצע, משחק ממש לא טוב וצריך חילוף במחצית או משחק גביע. חוצמזה אין שום סיבה שהוא ישחק 90 דקות.
מגן ימני צריך להיות כל אחד חוץ מג'ונסון.
קשר אחורי הונדו, קשרים קדמיים סטיבי וקוטיניו וחלוצים סטארידג' וסוארס.
סטרלינג עדיין צעיר וזה בסדר אם הוא יעלה כל משחק ל 20 דקות או חצי שעה מהספסל. במשחקי גביע שהוא יהיה שחקן הרכב.
ככה כל הכלים הכי חזקים שלנו יהיו בתפקידים בהם אנחנו מנוצלים הכי טוב אבל עדיין יש לנו כוח אש על הספסל.

אסף כלשהו 19 בינואר 2014

אוהדי ליברפול, ואני ביניהם, קיוו בסתר ליבם שג'רארד יוכל לעבור מטאמורפוזה בשלהי הקריירה שלו, וייעשה קשר אחורי טוב כמעט כמו שהוא היה קשר קדמי טוב. אני תמכתי בלפתוח איתו בעמדה הזו. אחרי אתמול אני מבין שזה לא מציאותי, ובסגל הנוכחי מי שצריך לפתוח כקשר אחורי זה אלן או לוקאס. וכמובן המשפט האחרון אומר שאנחנו חייבים חייבים חייבים חיזוק בעמדה הזו.

אחד חדש 19 בינואר 2014

סוארז היה עצבני מדי אתמול – צריך לבדוק מדוע
צלילה אולי היתה אבל גם מגע – יציאה מטורפת של השוער .
לפני כן, לפחות 5 עבירות גסות עליו , אפילו אחת עם מרפק לפרצוף, שלא זכו לתשומת לבו של השופט.
מיינולה מחזיר את כל הנקודות שנתן
טורה וסיסוקו עגלות – עדיף שחקני נוער חסריי נסיון
קוטיניו חייב להתבגר – שנה הבאה סוסו חוזר ?
ואחד גלן ג'ונסון – היחיד שחוזר מפציעה במהירות הבזק
אולי בגלל שהוא רק צריך לשחק , הוא לא צריך לחזור לכושר
מכיוון שאי אפשר לחזור למקום שלא היית בו
חייבים להפסיק לפנטז על אליפות
זה לא מציאותי . כל פעם שדובר על זה זה נגמר בהפסד או איבוד נקודות יקרות.
לאט לאט .

רובי פאולר 19 בינואר 2014

צודק בהחלט. לגוזאן אין מה לבוא בטענות על יציאה מטומטמת שלו, סוארס לא היה בכלל בכיוון השער, הוא היה בכיוון של לאבד את הכדור, וזו בעיה של גוזאן שהוא יצר מגע ונתן לשופט לשקול פנדל בכלל.

אריק 19 בינואר 2014

מאוד הופתעתי מהגישה שלי ליברפול במחצית הראשונה. ה-מ-ו-ן לחץ!! כדי להתמודד עד הסוף עם שלוש הקבוצות השכנות על מקום האלופות, ליברפול חייבת להרגע. אני חושש שסוארז קצת מתחיל לאבד את קור הרוח. ללאמברט יש את המספר של רוג'רס, תמיד היה לו ובמחצית הראשונה זה היה מאוד בולט. אני חייב לומר שאני לא ממש מבין מה תורם ג'רארד בהרכב לקבוצה? הקבוצה נראתה ממש טוב עם אלן ולוקאס, ןלדעתי עדיף לשמור אותו כמחליף. היתה לכם הזדמנות לפתוח פער יפה על יונייטד, אבל עדיין בסוף היום כנראה יהיה 6(למוריניו יש יותר מדי מה להוכיח).
אולי העובדה שהצמרת מתרחקת תרגיע את השחקנים ותאפשר להם יותר רוגע בקרב על מקום בין 4 הראשונות, ללא אספירציות על גבול הדמויוניות.

רובי פאולר 19 בינואר 2014

ודאי שיש לחץ, אבל לדעתי הלחץ הוא לא בגלל שהאליפות בורחת אלא שהמקום בטופ 4 מאוים מאוד ממי שנושף בעורפנו, שהיו רחוקים למדי לפני חג המולד ולאור המומנטום הלא טוב שלנו מאז (למרות סטוק, ובטח הגנתית) מתקרבים מהר מאוד. השחקנים יודעים שכל משחק חשוב, בפרט נגד "הקטנות", כי ה"גדולות" משכילות לא לאבד נקודות, ואנחנו עושים שטויות. אז אם באות קבוצות לאנפילד, מסתגרות וחוטפות אז הכל טוב, אבל כשקבוצה באה כמו וילה אתמול ומסתערת קדימה על מערך אידיוטי ועל הגנה מטולאת וברמה נמוכה, זה מה שקורה. כמו שכתבתי למעלה – לצערי פה זה לא ספרד ולא נוכל להסתמך על לתקוע חמישיה כל משחק (סיטי יש רק אחת, ואצלה מסתבר שיש גם קישור אחורי והגנה).

D! בארץ הקודש 19 בינואר 2014

אריק, אני חושב שיותר מלחץ זה היה הרכב די הזוי שבו כולם הלכו לאיבוד ולאף אחד לא היה ברור מי אחראי על מה.
האמת שהייתי אופטימי כשראיתי את ההרכב אבל זה היה זוועה.

אלעד 19 בינואר 2014

מינולה – אותו דבר כמו ריינה, פשוט שוער בינוני מינוס
ג'ונסון – החוליה החלשה בקבוצה, שחקן פשוט טיפש
סקרטל – הבלם הכי טוב בליברפול ובין ה3 הכי טובים באנגליה אם לא באירפה
טורה – עושה פשוט צחוק מהקבוצה עם כל מיני יציאות טיפשיות. שסאקו יבריא כבר
סיסוקו – שיחזור לולנסיה כמה שיותר מהר. שחקן פח
ג'רארד – מחצית ראשונה קסטרופלית. מחצית שנייה הרבה יותר טובה עם אחלה של ראיית משחק
הנדרסון – הוא לא משפיע מספיק מאחורה. שישחק מתחת לחלוצים
קוטיניו – פעם עוד חשבתי שהוא שווה משהו. שחקן כל כך גרוע לא ראיתי הרבה זמן בליברפול שהוא שחקן הרכב קבוע. איך הוא לא מתבייש ללבוש את הספרה 10 על הגב..
סטרלינג – כישרון ענק. אבל כרגע פחות שחקן של מאני טיים ויותר שחקן של גארביג' טיים. צריך פחות לנסות להעביר כל הזמן שחקנים
סטארידג' – עושה פשוט צחוק מהקבוצה עם היחס המזלזל הזה.. לא תורם בשום דבר
סוארז – לא הייתה לו השפעה כל כך על המשחק חוץ מהפנדל, משחקן כזה מצפים להרבה יותר

חובה להביא דחוף מגן ימיני, קשר אחורי גרזן וקשר יצירתי דחוף אחרת מקום רביעי יהיה בגדר חלום. לא יותר מזה

D! בארץ הקודש 19 בינואר 2014

לא בטוח שסקרטל אפילו בין השלושה הכי טובים בליברפול,
באירופה???
??

אלעד 19 בינואר 2014

תתפלא. כנראה שאתה לא מסתכל כל כך על צורת המשחק שלו וכמה ניקויים וכמה עבודות שחורות הוא עושה. במשחקים שהוא וסאקו היו בהגנה הייתה לנו הגנה מצויינת ואני לא יודע אם שמת לב, באותם משחקים הם סיכלו את ההתקפות של הקבוצות היריבות כשהם רק הגיעו לאיזור ההגנה של ליברפול.
שים עליו עין מעכשיו ותראה איך הוא משחק

אסף כלשהו 19 בינואר 2014

שקרטל בלם טוב כשהוא משחק כשחקן משלים, ליד מנהיג בהגנה. ככה הוא יכול להתמקד בתאקלים התאבדותיים, שזה הצד החזק שלו, ולא במיקום שזו בהחלט נקודת התורפה שלו. הוא לא טוב כשהוא צריך להנהיג בעצמו. אגר הוא לא מספיק מנהיג ולכן הציוות שלהם בינוני. סאקו כן, ובגלל זה הם תפקדו טוב ביחד. טורה הוא בדיחה מהלכת, ושקרטל לא יכול להנהיג את ההגנה לידו, ובגלל זה הציוות שלהם חטף 8 גולים מהאל, סטוק ו-וילה בשלושת המשחקים האחרונים שהם שיחקו ביחד.

רובי פאולר 19 בינואר 2014

סקרטל בסה"כ די יציב העונה, הוא היחיד (טפו טפו חמסה חמסה שום בצל מלח מים) שלא מתפרק כל שני וחמישי, סולידי ואפילו נותן בונוסים עם גולים נחמדים.
נכון, הוא טועה מדיי פעם ואנחנו חוטפים, אבל מי לא טועה? הוא לא וורלד קלאס אבל בסה"כ הוא בסדר גמור, והוא די היחיד שאפשר לומר את זה עליו בחוליית ההגנה (חוץ מפלאנו שהפתיע לטובה, אגר שמפציע פעם בחודש וסאקו שקצת נחלש אחרי פתיחה טובה).

משה 19 בינואר 2014

בלם גיבוי על הספסל במקרה הטוב, כל מעמד יותר מזה אומר שנישאר בינוניים גם בהמשך העונה.

D! בארץ הקודש 19 בינואר 2014

אלעד,
למען הדיוק – עוד שרצו לשחרר אותו בקיץ אמרתי שאני חושב שהוא נכס לקבוצה בתור בלם מחליף. הוא שחקן נשמה שנותן את הכל על המגרש
אבל הוא לא יכול להיות בלם מוביל – ולטעמי גם לא בלם שני, אלא בלם מחליף.
כבר שנים הוא עושה את אותן השטויות. ועל כל גול שהוא מבקיע בהתקפה הוא מבקיע גם אחד בהגנה.
מבחינתי הוא הבלם השלישי שלנו, כרגע גם באיכות ולכן אני לא רואה איך הוא בין השלושה הטובים באירופה. הלוואי והיו לנו שניים משלושת הבלמים הטובים בליגה.

LOVERPOOL 19 בינואר 2014

הבעיה העיקרית היא שגם אגר וגם סאקו, שאמורים להיות הבלמים המובילים שלנו, שניהם שמאליים גם ברגל וגם בעמדה שהם משחקים עליה. בלי שדיברנו עוד על הפציעות הכרוניות של אגר ושנראה שגם סאקו מפתח, לא ראינו אותם מצוותים יחד עדיין ואני לא יודע אם זה יכול ללכת

אלעד 20 בינואר 2014

אגר לא יותר טוב מסקרטל וכדאי שתוציאו את זה מהראש.
לגבי זה שההגנה סופגת 8 גולים בשלושת המשחקים האחרונים. לא היה גול אחד באשמתו של סקרטל, זה גם בגלל השוער וגם בגלל טורה שהוא לא שמר טוב נגד סטוק סיטי.
שימו עליו עין עכשיו ותראו אם הוא טוב או לא

D! בארץ הקודש 20 בינואר 2014

אלעד, יכול להיות שאגר בכושרו הנוכחי לא יותר מסקרטל (ואני לא אסכים על זה כי הוא שלוט הרבה יותר בחוליה האחורית כולה) אבל זה לא אומר שסקרטל יותר טוב ממנו.
טורה התחיל לא רע את העונה אבל אין לו את היכולת יותר אלא בעיקר את הנסיון.
לא חשבתי שסאקו יכול להכנס להרכב הםותח שלנו, הוא נראה לי גמלוני וצעיר מאד בחשיבה שלו, למעשה אני עדיין חודשב את כל זה אבל הוא הוא לא רע באוויר, מגיע ראשון לרוב הכדורים ומתמקמם יותר טוב ממשחק למשחק כולל פחות הסתבכות עם הכדור ברגל.
לכן, אני אסתכל יותר על סקרטל, אם זה אפשרי בכלל, אתפלל שנביא מישהו שייצב את החלק האחורי של הקישור כדי להקל על ההגנה את העבודה שלה ואנחנו נסכים לא להסכים במקרה הזה.

kirma der faux 19 בינואר 2014

אחרי משחקים כאלה שאנחנו אמורים לקחת בהליכה ומוציאים נקודה בשיניים, לוקח לי כמה שעות להירגע ולהיזכר כמה אני אוהב את חבורת הלא יוצלחים שלי באדום. לוזרים או לא, בינוניים מינוס או לא, בעיני רוחי כל אחד ואחד מהם מתעלה על עצמו במשחק הבא, מתמלא רוח קרב ויוצא לשחק את הכדורגל השוטף ההתקפי והלוחמני שראינו מהקבוצה הזו לפרקים השנה.
אנחנו לא נזכה השנה באליפות, בתקוה נאבק בהצלחה עד הרגע האחרון על הכרטיס לצ'מפיונס, ואם נפסיק לזעוף ולרטון, ונחזור לזרום ולתקוף אין סיבה שזה לא יקרה.

אסור לשחקנים לעלות בהרגשה שהם ינצחו כי הם ליברפול וזה אנפילד, כשהם יעלו בשביל להציג מה זה אומר להיות ליברפול באנפילד הם ינצחו כמעט תמיד.

אחרי ההפסד הנורא להאל היתה לי הרגשה דומה להרגשה אחרי המשחק הזה, ונראה שגם לשחקנים, אז הם ענו ברצף מרשים של ניצחונות, נראה בדרבי איך הם מתאוששים הפעם.

LOVERPOOL 19 בינואר 2014

התסריט האופטימי.
הלוואי

אסף the kop 19 בינואר 2014

אנחנו במרחק 2-3 נמחונות על צ'לסי, ארסנל והסיטי בכדי לחזור חזרה לתמונה.
אל תהיו כל-כך פסימיים.

חייבים לנצח את הדרבי בשבוע הבא.

matipool 20 בינואר 2014

אסף – בוא קודם נהיה במרחק ביטחון של 2-3 נצחונות ( או לפחות 5 דקות מכפר סבא ) מאברטון , טוטנהאם ויונייטד ואח"כ נחשוב על צ'לסי , ארסנל וסיטי .

אריק 20 בינואר 2014

אחלה דרבי זה יהיה. כרגע זה נראה מאוד מאוזן…

D! בארץ הקודש 20 בינואר 2014

אנחנו באמת צריכים להתרכז כרגע באברטון.
נצחון בדרבי ונוכל לחשוב שאנחנו חייבים לנצח ברומיץ' בחוץ.
כדי להגיע למשחק מול ארסנל ולהוכיח משהו. כדי שנפסיק גם לאבד שחקני מפתח לפציעות עד אז

אסף the kop 20 בינואר 2014

כל מה שכתבתם הוא נכון, אבל לא סותר את דבריי.
ד"ש מלונדון.

D! בארץ הקודש 23 בינואר 2014

ועדיין שום דבר חדש בגזרת הרכש.

כשאנחנו מאבדים עכשיו גם את לוקאס לחודשיים (מבחינתי גמר את העונה) אנחנו נשארים במרכז אם ג'רארד, הנדו ואלן. מישהו חושב שזה יספיק למשהו?

אסף THE KOP 23 בינואר 2014

אתה לא מבין את הגאונות.

לוקאס נפצע.
יש דיבור על מכירה של גלן ג'ונסון לארסנל.

אלו שני מהלכים שיחזקו את הקבוצה מבלי להוציא פאונד מהכיס (ועל הדרך יחלישו את ארסנל).

:-)

D! בארץ הקודש 23 בינואר 2014

אתה צודק – את ג'ונסון אני נותן ביחד עם מיליון פאונד על הדרך אפילו.

זה נכון שהעמדה של לוקאס דורשת חיזוק אבל כרגע הוא נראה כיחיד אצלנו שעוד מסוגל לעשות משהו בעמדה הזו. אז אני לא מבין את כל הגאונות.

(ומי המציא רעיון כזה שונגר יוציא כסף על ג'ונסון?)

N 23 בינואר 2014

סאלח חתם בצ'לסי !!! ב 11 מיל. פאונד
עוד כישלון בהחתמה
מקום רביעי ?

D! בארץ הקודש 23 בינואר 2014

כן.
בושה גדולה.
לא יודעים לסגור עסקאות.

Comments closed