המאמן הבא של בית"ר הוא זונה

כי הוא ימכור את נשמתו ומוסריותו רק כדי לאמן בליגת העל

289201

 

המאמן הבא של בית"ר ירושלים יודע שהוא בא לעבוד בקבוצה שאף פעם לא החתימה שחקן ישראלי ממוצא ערבי. הוא יודע שהוא בא לעבוד בקבוצה שרבים מאוהדיה לא רוצים לראות שחקנים מוסלמים במדיה (כאשר הגיעו כאלה, הם למעשה גורשו). הוא יודע שהוא מגיע לעבוד בקבוצה שמפלה על בסיס גזע ודת.

המאמן הבא של בית"ר יודע שהוא מגיע לעבוד בקבוצה שאוהדיה כבר זרקו מאמנים רבים. השבוע הם זרקו את אלי כהן, שגם כאשר הצליח לצבור נקודות וניצחונות אוהדים רבים קיללו אותו בסוף כל משחק.

המאמן הבא של בית"ר יודע שהוא בא לעבוד אצל בעלים שזרק את אלי כהן, בעיקר בגלל האוהדים. לפני זה הוא זרק את חיים רביבו, בגלל שכבר לא החשיב אותו לנכס.

מדוע בכלל חיים רביבו מונה לתפקיד? כאשר אחיו משחק בקבוצה, וניגוד העניינים כאן זועק לשמיים?

המאמן הבא של בית"ר יודע מי זה אלי טביב, אדם שעבר על החוק בישראל בעבר ועסקיו העלומים בחו"ל אינם ידועים לאדם. מה שידוע הוא מה טביב עשה בכדורגל הישראלי בשני העשורים האחרונים. הוא פירק את הפועל כפר סבא, הוא פיטר מאמנים על ימין ועל שמאל, הוא גרם לכל אוהדי הפועל תל אביב להפגין נגדו עד שעזב את המועדון האהוב עליהם, הוא כרגע חשוד בהכאת קטין, והוא גם מוביל את בית"ר, מועדון שנדמה כי לא יכול לצלול עמוק יותר, לעברי פי פחת.

המאמן הבא של בית"ר יודע את כל הדברים הללו יותר טוב ממני או מכל אחד אחר שקורא את הטקסט הזה. כי הוא איש כדורגל, ואנשי כדורגל יודעים היטב מי הוא אלי טביב ומי היא בית"ר ירושלים ומי הם רבים מאוהדיה.

המאמן הבא של בית"ר הוא זונה- כי הוא ימכור את נשמתו ומוסריותו כדי לעבוד.

אני רוצה כאן לציין כי באמת אין לי כמעט דבר נגד זונות. להיפך, אני חושב שרבות מהן הגיעו לתחום בלית ברירה, לאחר שעברו חיים קשים ביותר, ולכן על החברה לנסות לעזור להן ככל הניתן.

למאמן הבא של בית"ר אין אפילו את הפריביליגיה הזו של סיפור רקע קשה.

המאמן הבא של בית"ר רק רוצה לעבוד. לאמן בליגת העל. לעזאזאל כל היתר.

 

כובע נוסף לשמעון מזרחי יתקע את הספורט הישראלי
הזווית המנצחת - אורי קורט

38 Comments

גיל שלי 4 בדצמבר 2013

המאמן הבא של ביתר הוא גם מה שאתה כותב, אבל בעיקר אחד שמוכן להקריב את הטווח הארוך על מזבח טווח קצר במיוחד. הסיכוי להצליח בבית"ר השנה הוא 0. המאמן הבא בבית"ר כורה לעצמו קבר

יואב בורוביץ' 4 בדצמבר 2013

גיל, אתה כנראה צודק. אבל זה לדעתי הדבר הפחות משמעותי כשדנים במערכת השיקולים- בעד ונגד- לעבוד בבית"ר.

דגש 4 בדצמבר 2013

אם מאמן שפוטר מהליגה הלאומית יאמן בבית"ר ויישאר איתה בליגה הוא יוכל למצוא עבודה בקבוצות תחתית בליגת העל. קידום.

אסף ינקו 5 בדצמבר 2013

הסיכוי לא מדהים, אבל אם באמת מאמן כמו לחמן שפוטר מקבוצת תחתית ליגה לאומית יצליח להחדיר מוטיבציה וטירוף בשחקנים של בייתר והם יצליחו לשרוד בליגה (מה שאפשרי, למרות הסגל החלש – בעיקר בזכות נמושות הליגה האחרות) – זה בהחלט עדיף לו על להשאר בבית.

דגש 4 בדצמבר 2013

אני חושב שהעזיבה של חיים רביבו הייתה בהסכמה. הוא אפילו הקפיד ללכלך על אלי כהן ולא על טביב, קצת לפני שטביב פיטר את אלי כהן. אם אלי כהן היה נשאר לא ברור מה היה קורה עם דוד רביבו, כשאלי כהן עוזב יהיה לו סיכוי יותר טוב.

לא במקרה המועמד המוביל הוא מאמן שפוטר מקבוצת ליגת לאומית. גם לא במקרה המאמן הקודם ירד ליגה עם קבוצתו הקודמת. מאמנים עם משכורת נמוכה שיהיו מוכנים לתכתיבים ובתמורה יקבלו קבוצת ליגת על עם הרבה אוהדים.

מלבד זאת יש לאסור על בית"ר להשתתף בליגות מקצועניות עד שיוכח שהיא לא מתנהלת בגזענות.

ויקטור מורוז 5 בדצמבר 2013

קודם כל, זה שהיא מתנהגת בגזענות – זה ברור לכולם. אבל, צריך להוכיח שהיא מתנהגת בגזענות ולא להפך, בחזקת "חף מפשע עד שתוכח אשמתו".
והוכחה כזו היא בלתי אפשרית.

אורן 4 בדצמבר 2013

בורו,
90 אחוז מאנשי הכדורגל הם מהמלייה של טביב.אמנם רובם לא עשו את מה שטביב עשה,אבל זה בטח לא מפריע להם.מספיק לראות את שרף ואוחנה מגינים עליו ביציע העתונות,כדי לדעת כמה זה מזיז לאנשי הכדורגל בארץ.אכלנו אותה-מה לעשות.

ירון 4 בדצמבר 2013

אפרופו זנות …
שיר של אתניקס.. שאני לא מצליח להפסיק לשמוע ועוסק [לדעתי ] באישה שנמכרת בכפייה.. אני גם מצרף את המילים..

בין אורחת גמלים
את מסתירה פנייך
את השפחה
הקנויה, הבזויה
טבעת המלכות
שבין אצבעותייך
כבר לא נותנת כלום
מלבד האשליה

ואין לאן ללכת
ואין לאן ללכת…

אל ואמונה
כבר לא הולכים ביחד
את מתנערת
ממסורת ומצוות
האל נטש אותך
לקחו אותך כמו שוחד
את מוכנה עכשיו
לשש שנים קשות

ואין לאן ללכת
ואין לאן ללכת…

http://www.youtube.com/watch?v=ks_Jgk50RFg

ביצוע 1 מ102 אף אמ וביצוע אחד של הגירסת אודיו
http://www.youtube.com/watch?v=4JvD_o6N_EU

איתן מסוארי 4 בדצמבר 2013

טון קאנן פנוי?

MCMANAMAN 4 בדצמבר 2013

סתם פרובוקטיבי
אין לי בעיה עם כל הטקסט חוץ מהכותרת שלו ואחת השורות שבו
זו עובדה שאלי טביב לא יודע לנהל מועדון כדורגל נכון בתור בעלים.
לא משנה אם יש לו או אין לו באמת כסף, אם הוא הרביץ או לא הרביץ לילד או אם אכפת לו או לא מניגודי עניינים
זה לא משנה את העובדה שלהיות מאמן כדורגל זה מקצוע כפוי טובה שרק בודדים זוכים לקבל ממנו משכורת ראויה או תנאים נוחים בניגוד לשחקני הכדורגל המפונקים פה בארץ
אני בהחלט מבין כל אחד שייקח את ההזדמנות לאמן במשך כמעט שנה את אחד מ 4 המועדונים הכי גדולים בארץ
לקרוא לו זונה זה סתם מעליב ועצוב שאתה מרגיש צורך להשתמש בכזו פרובוקציה בשקל על מנת שיקראו את דעתך. יש מספיק שיעשו את זה גם בלעדיה

אריק האחר 4 בדצמבר 2013

בורוביץ
עיקר הבעיה בפיטורין של אלי כהן היא הדרך.
אני האחרון שיגיד מילה טובה על טביב.
הוא לוזון גורמים לי אותה תחושת מיאוס .
ההתייחסות שלך לאוהדי בית״ר כשונאי ערבים
פוגמת ברעיון הכללי של הטור .
מיותר לחלוטין לטעמי.
רוב פיטורי המאמנים בארץ קשורים ללחץוד

אריק האחר 4 בדצמבר 2013

תיקון השורה האחרונה ועימכם הסליחה.
רוב פיטורי המאמנים בארץ קשורים במישרין
או בעקיפין ללחץ הקהל .
בבית״ר זה פשוט מוחצן יותר..

היסטוריון לענייני ספורט . 4 בדצמבר 2013

טור פרובקטיבי אך לא בהכרח לא נכון.
לא מסכים בעניין אוהדי בית"ר. אוהדי הפועל ת"א לא יותר טובים .אך לבורוביץ נח להתעסק עם "גזענות " כשסו מגיעה מאוהדי בית"ר ביחס לשחקן ערבי. והוא מסתתר מאחוריה כאשר מדובר באוהדי הפועל ת"א עם שירי שואה צלבי קרס וקללות שהנייר והמקלדת לא סובלים.למה ? כי יותר נח להתעסק עם הביתרי"ם "החשוכים " ו"הפרמיטיבים" .
מסכים לצערי בעניין טביב :
טביב סבל רבות בהפועל ת"א למרות שהוא הצעיד אותם להשגים שעוד שנים הם לא ישיגו בלעדיו (אליפות +3 גביעים ואני מוכן להתערב על כך שייקח הרבה שנים עד שיהיה מישהו אחר שיצעיד את הפועל לכאלו הישגים זה בטח לא יהיה חיים רמון).
אך עד אתמול הערכתי בהחלט את טביב.הוא עשה רושם שהוא לא נכנע לגחמות הקהל וגרם לחיים לעזוב את הקבוצה. הוא גם התנהל בשפיות בקיץ. למרות שוויתר יותר מדי על הזהות הירושלמית הכ"F יחודית בקבוצה.
ואז ברגע אחד בגחמה של שנייה או פיטר את אלי כהן בצורה מבישה והרס הכל.ולכן לצערי הרב במסקנה אני מסכים עם יואב.
אך אם נהיה הוגנים ככה הספורט ובעיקר הכדורגל שלנו נראים.כמעט בכל קבוצה (שחר וכץ חריגים לטובה). אין סטנדרט מקצועי ואתה עף על הפסד או גחמה אחרת של בעלים. להלן הדוגמאות מהשנים האחרונות.
1. מכבי ת"א (כולל רב"ש .לא לתת להצלחות האחרונות להטעות אתכם).
2. הפועל ת"א (שירזי ,אבוקסיס ועוד מעט רב"ש ואם לא זה רק בגלל שאין כסף).
3.רמה"ש (קורצקי ,טבק רפי כהן .שני הראשונים עפו למרות שהצליחו).
4. עכו . (בכלל בית משוגעים)
5. סכנין.
6. מכבי פ"ת (סיני העלה אותם ליגה אך הם חשבו שהם ברצלונה.בפעם הקודמת שהם חשבו שהם ברצלונה הם זרקו מאמן מצליח אחרי שבועיים אני מתכוון לבלבול).
יש כאלו קבוצות שיותר שפויות.בעיקר מכבי והפועל חיפה.
גם בן זקן באשדוד ודמיו בבני יהודה מתנהלים סביר.
ברקת בב"ש לפחות נותנת למאמן להשלים עונה (ע"פ רוב).ואת רעננה לא ניתן עדיין לשפוט.

סתמאחד 4 בדצמבר 2013

הטענה שלך שאלי טביב ״הצעיד אותם להשגים שעוד שנים הם לא ישיגו בלעדיו (אליפות +3 גביעים)״ היא טענה כוזבת.
למעט גביע אחד שהפועל זכתה בו כאשר טביב הוא בעלים יחיד (וכולנו זוכרים איך עזב טביב את איצטדיון רמת גן בתום המשחק),כל שאר ההישגים (אליפות,שני גביעים,מקום ראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית ושלב בתים בליגת האלופות) הגיעו בבעלות משותפת של מוני הראל ואלי טביב.
חלקו של מוני הראל גדול וחשוב יותר משום שבניגוד לטביב שהביא להפועל ארבעה שחקני ליגה סבירים שהורידו את כפר סבא ללאומית (דה סילבה,ידין,יבואה ובן לוז) הראל היה זה שהחתים את גוטמן,מהלך ששינה את ההיסטוריה של הפועל.הראל גם אחראי להחתמה של אניימה,ורמוט.
אפשר להגיד על אוהדי הפועל הרבה דברים (הם גסים וערלי לב ומנוולים ולעיתים מתנהגים באופן אלים ובזוי) אבל הם אינם גזענים.

האורח 4 בדצמבר 2013

אוהדי הפועל לא גזענים הם רק שונאים צהובים.
בדיוק כמו ההוא שלא גזעני הוא רק שונא יהודים וכושים

יניב 4 בדצמבר 2013

גם אם יבטיחו לי היום ששנות הקסם של גוטמן יחזרו תחת מאמן אחר אבל בבעלות טביב – אני אומר לא תודה .
איש רע ,ובעלים שגנב את קופת המועדון באינספור דרכים וחירחר ריב עם אוסף נדיר של שחקנים , מאמנים וספקים שונים.

ולגביי כישורי הניהול שלו – אדם שקיבל את ביתר בחינם (אבל עם שק של חובות ), קבוצה עם כשרונות מוגבלים וקהל ומגרש שגולדהאר היה חותם עכשיו עליו – ביתר על כל המגבלות שלה היא פוטנציאל לקבוצה ומועדון ענק -האז קדימה שיוכיח שכל הבעיה היא שהאוהדים בהפועל הם מנוולים וגזענים .

אילי 16 בדצמבר 2013

רק רגע אחד…
רב"ש פוטר ממכבי ת"א אחרי 8 מחזורים, עם 9 נק' מ-24.
עטר פוטר ממכבי חיפה (אותה ציינת לטובה) אחרי 9 מחזורים, עם 7 מ-27.
לא כזה הבדל תהומי, תסכים איתי.
מה עוד שההנהלה שפיטרה את רב"ש היא לא הנוכחית – אלא זו של שניידר את בושינסקי, שניהם כבר לא במכבי.
ההנהלה הנוכחית של מכבי פיטרה 2 מאמנים ב-4 שנים:
היא פיטרה את נימני אחרי 16 מחזורים כשהקבוצה במקום השלישי המכובד לכאורה אך כבר באותו שלב הרחק מהמוליכות, ואת איווניר במחזור ה-14, עם ניצחון 1 מ-13 המשחקים האחרונים שלו(!), כשהקבוצה במקום ה-9 המביש. שניהם אגב, סיימו לפחות שנה מלאה בתפקידם.
אז, לפי מה אתה קובע את מה שקבעת? אובייקטיביות זה לא, אני מניח.

איציק 4 בדצמבר 2013

כל כבוצה זכאית לייצוג של מאמן ללא קשר מי הבוס שלה ומי אוהדיה ומה הדגל שלה. כל קבוצה זכאית להגן על מקומה בליגה ושהמאמן יבנה את ההגנה הזו.
אתה הרי לא מציע שאף עו"ד לא ייצג אנס, רוצח, מחבל… למה, כי כל אחד זכאי להגנה בפני בית-המשפט. עו"ד זה לא הופך לזונה בגלל ההגנה שהוא נותן. זה מקצועו ומכך פרנסתו. זה ברור לכל הצדדים שיתכן והעו"ד לא מזדהה עם מעשה הפושע אך נותן את ההגנה מתוקף חוקי המשחק, ובכך מונע אנרכיה במידה רבה.
כך גם קבוצת כדורגל זכאית למאמן והוא יכול להדריך אותה גם אם הוא לא מזדהה עם דרכה. המאמן הוא חלק בתוך חוקי המשחק שבו כל קבוצה זכאית למאמן.

ירון 4 בדצמבר 2013

ומה עם שחקנים שבאים לשחק בקבוצה הזו? שחקנים שראו מה ה"אוהדים" עשו לדריו פרננדז ולהרוש כשהם העזו להתבטא נגד הרדיפה של הצ'צ'נים? מה עם השחקנים האלה? שרואים איך "לה פמיליה" השתלטו מעשית על המועדון ועל פיהם יישק דבר? מעניין איזה תואר מתאים להם.
לדעתי שחקן שמעוניין לשחק במועדון כזה, תחת בעלים כאלה ומול "אוהדים" כאלה, רוב הסיכויים שהוא מזדהה בדעותיו עם "לה פמיליה". אחרת קשה לי להבין למה לו לשחק שם.

איתן מסוארי 4 בדצמבר 2013

כמעט והשתכנעתי, אבל אז הבנתי שאני סובייקטיבי.
1. אלי טביב באופן כללי למועדון, הוא בעלים רע. בעיקר מבחינת השקעה במחלקות נוער, ובכלל רחוק מניהול מקצועי. אידאלי? לא. האם מאמן יכול לחיות עם זה? כן.
2. אלי טביב לא מתערב מקצועית – בטח לא כמו שירצקי. מאוד חשוב למאמן.
3. חלק מהקהל גזעני? נכון. אבל בואו נהיה הוגנים – הנהלת בית"ר לא מצהירה באופן פורמאלי שהיא לא רוצה ערבים בשורותיה. לטביב בטח אין בעיה עם זה אחרי הפועל תל אביב. אני לא חושב שאם פלוני מסכים לאמן בביתר אז הוא אוטומטית מסכים עם לה – פמיליה.
4. קהל לא סבלני/סןבלני ולא בוגר? נכון. אבל גם הקהל של מכבי תל אביב כזה. פשוט יש שם המון כסף. בעצם גם הקהלים של הקבוצות האחרות – (להוציא את מכבי חיפה והפועל תל אביב ששם סף השבירה גבוה יותר).

מצד שני:
1. כל מאמן שיגיע, נכנס לקבוצה עם הישגים נמוכים. הוא לא מחליף את גואדיולה בבארסה. אין ממנו ציפיות לאליפות.
2. קבוצה עם המון חשיפה. אם הוא מיצב את העניינים – שזו לא משימה בלתי אפשרית, הוא כבר מקבל תהודה חיובית.
3. בינינו – מה יותר מסעיר: לאמן קבוצה עם קהל שיכול למלא אצטדיון של 30 אלף איש? או לאמן קבוצה כמו רעננה/רמת השרון/פתח תקוה ושו'ת, ששם הקהל מהווה את בני המשפחה של השחקנים ועוד כמה עוברי אורח שנקלעו לאצטדיון במקרה?

ירון 4 בדצמבר 2013

טון קאנן היה מאמן לא רע בכלל..
עשו לו דה לגיטימציה..

מנחם לס 4 בדצמבר 2013

אברטון במנצ'סטר יונייטד משןדר אצלנו ב-2:40, אצלכם 9:40 בערב. האם מה שמשדרים אצלנו זה מוקלט? חשוב לי לדעת, תודה.

בוב השקט 4 בדצמבר 2013

לא. זאת שעת המשחק – זה שידור ישיר

צור שפי 4 בדצמבר 2013

לא מסכים. יש הרבה אנשים שעובדים עבור לקוחות, ארגונים או רעיונות שהם אינם מסכימים אתם, איציק כבר הזכיר עורכי דין, אני מרשה לעצמי לחשוב שלא כל מי שעובד ב"ישראל היום" אוהב את ביבי-שלדון ולא כל מי שבמשרד החוץ את ליברמן-אלקין אבל אלה החיים. מישהו הרי צריך לאמן את בית"ר ירושלים אז עם כל הסלידה מטביב, להגדיר אפריורי את המחליף כזונה זה לא לעניין.

מתבונן בקביעות מהצד 4 בדצמבר 2013

ולא כל מי שעובד ב"הארץ" הוא אנטי-ציוני ומזדהה עם טלי פחימה…

איציק 4 בדצמבר 2013

הפעם הרחקת לכת. זו כבר טענה מופרחת לגמרי שלא ניתן להגן עליה.

yaron 7 בדצמבר 2013

חזק…
אבל,זה שהארץ חלאות לא הופך את הגזענות של בית"ר לטובה יותר.
הטענה היחידה בפוסט הזה שאני מסכים איתה היא טענת הגזענות בבית"ר.
לגבי אלי טביב – אם הוא בעלים טוב או גרוע לא מעניין אותי ולא הופך את המאמן הבא לזונה…

יודא 4 בדצמבר 2013

ובורוביץ מאמן ממין זכר.
אופס סליחה, שומרים פה על דיון תרבותי.
ממ אז איך נגרום לכמה שיותר כניסות ותגובות?
עת לעשות לכיסאגו, הפרו תורתך!

ארצי בן יעקוב 4 בדצמבר 2013

אין ספק שהשימוש שלך בקללות מראה הרבה יותר עליך מאשר על אוהדי ביתר

אסף THE KOP 4 בדצמבר 2013

תאמין לי,

הייתי יכול לכתוב בדיוק אותו דבר על התנועה הקיבוצית, בשם הפרובוקציה כמובן.

אוותר הפעם.

איציק 4 בדצמבר 2013

לא מתאים לך, אל תותר ;)

אסף THE KOP 4 בדצמבר 2013

אין לי כוח לפרובוקציות הערב.

עופר פרוסנר 5 בדצמבר 2013

אני זורם עם מה שכתבת בורוביץ', אבל אתה ואני בתור אנשים שעסקו בעיתונות יודעים שכשצריך עבודה – הולכים לעבוד. ואם ככה – אז כולנו זונות.

ומילה אחת לכל אלה שקופצים על מה שבורו כתב בנושא הערבים – האם הוא כתב משהו לא נכון? מה קשור הפועל תל אביב? אנשים עד כדי כך לא מסוגלים לקרוא משהו בלי להתעסק במשהו אחר?

אנטואן, אוהד ראיו וייקאנו 5 בדצמבר 2013

1. יש הבדל תהומי בין השנאה של אוהד בית"ר לשחקן מוסלמי לאוהד הפועל ששונא אוהד מכבי. אוהד בית"ר שיוצא מהמשחק כי מוסלמי כבש עבורו שער הוא גזען חשוך ופרימיטבי (ומסוכן), אוהד הפועל ששר שירי שואה הוא סתם אידיוט (ומסוכן הרבה פחות). זה הבדל תהומי כי השנאה של אוהד ליריבה העירונית שלו זאת שנאה שנשארת בתחום הספורט. לצורך העניין, גם אבא של האוהד הפועל הזה יכול להיות אוהד מכבי. אבא (או דוד או אח או חבר) של אף אוהד בית"ר ששר מוות לערבים הוא לא ערבי.

2. אלי טביב הוא בעלים רע, מוסכם. והקמצן של הפועל חיפה? ומי רוצה להיות בובה בפתח תקווה או רמת השרון? או להתמודד עם 70 המנהלים של בני סכנין, שמביאים או משחררים לך זרים בלי לשאול? וועוד לא דברנו על אלון חרזי בעכו (מה!?!?!) או הבלעים שרוצה לעזוב בבני יהודה…. קשה עד בלתי אפשרי להיות מאמן בכיר בישראל. מי שיסכים להיות המאמן הבא של בית"ר יידע בדיוק מה הוא עושה.

ABC 5 בדצמבר 2013

זה אתה שהתלוננת בטור הקודם על הכדורגל הישראלי שהוא חסר תרבות?

תסתכל במראה.

אמיר א 6 בדצמבר 2013

מפחיד לחשוב על לחמן כמאמן של חיב"ר…
הוא מאמן חלש אך ידען כדורגל עולמי מטורף.
מצד אחד אולי יוכל להביא שחקנים זרים טובים אך לאמן את הקבוצה בצורה טובה לטווח הארוך לא נראה לי שהוא יצליח.
מה שכן הוא יעשה זה לגרום לכל מיני שחקנים צעירים לשבור רגליים
לשחקני היריבה כמו שעשה טוב בכל קבוצה אותה אימן.

מזל שקובי מויאל כבר לא משחק שם אחרת אף אחד לא היה יוצא עם רגל מטדי…

יאללה שיקח אותם ללאומית הוא והטביב שלו

Comments closed