האמת

על מצב הכדורגל

מישהו חושב שהיה מונדיאל טוב?

מישהו חושב שמצב הכדורגל טוב?

מישהו חושב שראינו אי פעם יותר שחקנים אלמוניים מוחלטים במעמדים הכי יוקרתיים?

מישהו חשוב שצפינו אי פעם בפחות טכניקה?

מישהו חושב שאי פעם ראינו פחות יופי כדורגלני?

מישהו חושב שאם ארגנטינה תזכה בגביע העולמי ראינו אי פעם אלופת עולם חלשה יותר? מבזה יותר? (וזה כולל את איטליה 06')

מישהו חושב שנבחרת הולנד הנוכחית מחזיקה נר מול נבחרות הולנד של ארבעים השנים האחרונות?

מישהו חושב שאי פעם היו להולנד פחות כוכבים?

מישהו חושב שרובין ואן פרסי הוא כדורגלן ווינר?

מישהו עדיין חושב שהיה צריך לכנות את לואיס ואן חאל גאון כל כך הרבה פעמים?

ואיך הגאון הזה שוב לא הכניס את טים קרול לפנדלים, דווקא החלטה כן "גאונית" שהוא קיבל רק השבוע?

מישהו חושב שלא מגיע לגרמניה לזכות?

והרי גם על גרמניה עד לפני יומיים שמענו עד כמה היא מאכזבת במונדיאל הזה…

מישהו זוכר מונדיאל עם פחות נבחרות איכותיות?

אבל גניבת הדעת תימשך. משחק אחד טוב- בגמר- וגניבת הדעת תגבר.

אנשים לא רוצים להודות באמת. היא מאוד לא נעימה.

על התבוסה
יומן האליפות של הולנד 13: שוב הדחה בפנדלים

71 Comments

שי 10 ביולי 2014

ואן חאל כן עשה עבודה מבריקה עד עכשיו. אבל בסוף כשממשיכים להתחכם וכבר עושים הפוך על הפוך, מגיע הרגע שהוא עובד רק על עצמו.
חוץ מזה, ארגנטינה הייתה עדיפה במחצית הראשונה וכפתה על הולנד משחק מסודר. מהמחצית השנייה המאזן התחיל לנוע לכיוון הכתומים והאמת שהופתעתי שארגנטינה הגיעה לפנדלים.
מסי איכזב היום ברמות. מילא להיעלם, זה קורה תמיד עם הסגנון שלו, אבל גם מסר מסירות לא מדויקות בכמויות – כנראה שמישהו פה בלחץ.

שי 10 ביולי 2014

נ.ב. כל מי שהתאכזב קודם מגרמניה עשה את זה על אחריותו בלבד. מותר לא להבריק כל משחק. בסה"כ הם היו טובים וגם ברגעים החלשים היה ברור שמדובר בקונטנדרית ולא במכבי יפו.

יוסי 10 ביולי 2014

+1 (על גרמניה).
מסי פשוט טוען את עצמו לשלושער המדהים בגמר.

דן-דן 10 ביולי 2014

החצי גמר באמת היה משחק חלש, קורה.., חוץ מזה אני נהנה מכל רגע, ואם מסי ינצח את גרמניה הזו אזי ארגנטינה אלופה ראויה, בדיוק כמו הארגנטינה של 86

יוסי 10 ביולי 2014

נהנית מהולנד-קוסטה ריקה?
צרפת-גרמניה?
ארגנטינה-שוויץ (בקטעים רבים מהמשחק)?
איראן-ניגריה?
אקוודור-צרפת?
איטליה-אורוגוואי?
קוסטה ריקה-אנגליה?
יוון-יפן (לא שחשבנו אחרת)?

אפילו במשחקים בהם הובקעו יותר שערים, מה שכביכול מעיד על טכניקה, היו הרבה רגעים מתים. המשחק אגרסיבי מידי ולא מאפשר לכישרון לבוא לידי ביטוי.

למרות שאפשר להבין אותך, דן-דן- החגיגה הייתה באמת מדהימה (עד לדקה ה-23 במשחק ביום שלישי).

MCMANAMAN 10 ביולי 2014

מהולנד-ספרד?
צ'ילה-ספרד?
אוסטרליה-הולנד?
מקסיקו-קרואטיה?
איטליה-אנגליה?
אורוגוואי-אנגליה?
קולומביה-חוף השנהב?
קולומביה-יוון?
גרמניה-פורטוגל?
ארה"ב-פורטוגל?
גרמניה-גאנה?
צרפת-שוויץ?
ויש עוד המון כולל הפתעות שלא זכורות לי ממונדיאלים כמו קוסטה ריקה עולה מבית המוות, אלג'יריה עולה, יוון עולה בדקה ה 92 ועוד ועוד.
אנחנו צריכים להפנים פשוט ששלב הבתים מהנה יותר כי לרוב עד המשחק האחרון יש עדיין תקווה אז השחקנים והמאמנים מעט יותר משוחררים.
ברגע שמדובר ב 90 דקות(או 120 כמו שקרה הרבה במונדיאל הזה) משחקים יותר סגור, יותר מפוחד, יותר טקטי אפילו אם זה אומר להגיע להארכה ולנצח בגלל כושר גופני עדיף(גרמניה והולנד נגד היריבות שלהן)
בסופו של דבר יש גם כדורגל יפה אבל הכדורגל התכליתי מנצח ומתקדם.
זה לא חדש לנו אז אין על מה לבכות

shadow 10 ביולי 2014

מעולה

ק. 10 ביולי 2014

+1
צ'ילה אוסטרליה
ברזיל מקסיקו
ארגנטינה ניגריה
דרום קוריאה אלג'יר

בנוקאאוט
ברזיל צ'ילה
ברזיל קולומביה
בלגיה ארהב
הולנד מקסיקו
גרמניה אלג'יר (קצת בלחץ)
קולומביה אורוגוואי
בלגיה ארגנטינה (חצי כח)

וגם גרמניה ברזיל היה לא רע.
בעיני רק על הרבע אפשר להתלונן

משיח 10 ביולי 2014

+++

יוסי 10 ביולי 2014

אין ספק שיש בעיה עם הכדורגל בשנים האחרונות.
קבוצות שמגיעות כאנדרדוג מסתגרות, ולא מפחדות להתיש את עצמן.
הכושר הגופני של השחקנים עולה יותר מידי. במשחקים שלפני עשר ואפילו חמש שנים, קבוצות היו יכולות לבנות את תכנית המשחק על תשישות הקבוצה השנייה בדקות הסיום. היום זה כבר לא רלוונטי.

נדרש שינוי, ויש שלוש אפשרויות עיקריות:
1. לשחק בעשרה שחקנים במקום באחד עשר.
2. להאריך את זמן המשחק בכ-20% (כלומר כ-18 דקות).
3. אפשרות מקורית ואולי בעייתית ליישום- להאריך את המגרש בעשרה מטרים ולהרחיבו בשישה.

עילאי בעל הטיפ 10 ביולי 2014

להוסיף יותר חילופים?
להוציא צהוב על צלילות ומשיכות זמן?
לא לאפשר לכל שחקן שנופל ומחבק את הכדור לקחת פאול?
לא להוציא אדום על פנדל כי גם ככה שיפרת את מצבו של התוקף (בהתייחס לעבירה לא גסה על החלוץ ולא עידוד רמאות כגון יד סוארז מול גאנה).

אולי, השם ישמור, לבטל את הנבדל?

לא צריך שינויים קוסמטים – צריך לשנות את התפיסה הטקטית של המשחק.
ענישה על חוסר ספורטיביות תמגר צלילות ותגדיל את זמן הכדורגל נטו (תחשבו על כדורגל ישראלי, מצחיק לא?),והגדלת מכסת החילופים תאפשר יותר זמן משחק לצעירים,מנוחה לכוכבים ופחות פציעות.

ונא להפסיק את החילופים מקו החצי לאלתר!

שתי הנבחרות ראו אתמול את ברזיל מתפוררת מוקדם ולא רצו לחטוף שער.
צריך להקטין את הסיכוי של הקבוצות לא לספוג ולהגדיל את זמן המשחק נטו.

הקיבעון של פיפא פוגע עוד יותר במשחק של כולנו (yeah right).

ואף מילה על מצלמות למול יעילות "הטכנולוגיה" כדברי מאיר אינשטיין.

אוהד 10 ביולי 2014

תפסיקו עבר עם היד של סוארז.
זה לא רמאות!!!
הוא עצר את הכדור בשתי!!! ידיים, לא היתה שום כוונה להסתיר את זה.
זה בדיוק כמו שתגיד שמגן עושה עבירה ברחבה על שחקן שבועט מול שער ריק אז זה רמאות.

היד של מראדונה זו רמאות.
הוא שלח אותה בצורה כזאת שיהיה קשה לשופט לשים לב.

אוהד 10 ביולי 2014

היי הייתי שמח אם היינו מבדילים בינינו…

תומר חרוב 10 ביולי 2014

האמת היא אוברייטד.

אדם בן דוד 10 ביולי 2014

האמת היא השקר הכי פחות יצירתי

גיל 10 ביולי 2014

ואן חאל לא יכל להחליף את השוער הפעם כי הוא כבר ערך את כל שלושת החילופים. זה אכן יהיה ביזיון אם ארגנטינה יזכו. לעומת זאת אם גרמניה מנצחת בתצוגת משכנעת, היא תהיה אחת האלופות הכי חזקות אי פעם.

Amir A 10 ביולי 2014

בסופו של יום בורוביץ' צודק. לצופה כמוני, שאינו אוהד כדורגל אדוק, שלב הנוקאאוט היה פיהוק אחד ארוך. אם נוציא את האנומליה של גרמניה מול ברזיל, ב-13 משחקים נכבשו 23 שערים. פחות מ-2 למשחק. והבעיה לא היתה בכמות השערים, אלא בעובדה שרבים מהמשחקים הללו היו פשוט משמימים. האם המונדיאל הזה גרם לי לרצות לראות עוד כדורגל? בהחלט לא.

לא משנה 10 ביולי 2014

מדויק

כסיפוביץ 10 ביולי 2014

אתה לא חייב

אחד 10 ביולי 2014

זכייה של ארגנטינה פשוט תמשיך את המגמה של קבוצות אפורות שלוקחות את המונדיאל. ברזיל 2002 התחילה את העניין, איטליה 2006 הייתה גרועה אף יותר, וספרד 2010 בכלל שברה שיאים. ועכשיו ארגנטינה עושה לכולם בית ספר לכדורגל משעמם.

הלוואי שגרמניה יתנו להם בראש.

גיל 10 ביולי 2014

איך אפשר לומר על ברזיל של 2002 שהייתה אפורה? זו הייתה נבחרת מעולה, עם זוכי באלון דאור בשיאם או קרוב לכך.

no propaganda 10 ביולי 2014

ברזיל הייתה אפורה חוץ מרונאלדו אל פנומנו הענק.
איטליה דווקא הייתה מעולה.

גיל 10 ביולי 2014

וריבאלדו, ורונאלדיניו ורוברטו קרלוס?

אריק 10 ביולי 2014

משעממממממם נורא. וצפוי נורא. אין הפתעות. אין רמה. אין תעוזה. רק משחק אחד היסטורי. הלוואי וגרמניה תיקח אבל היא לא.

duncan 10 ביולי 2014

אצלי זה מבחן הסלולר. כלומר, כמה זמן מהמשחק אני עם המבט לתוך הסלולר שלי ולא למסך.
אז כן, בהיתי הרבה בסלולר ומדי פעם הרמתי את הראש לראות מצב.
לא סתם האמריקנים לא מתים על כדורגל. הכל מקרי. קורה משהו פעם ברבע שעה. הכל עם הצגות.
מלבד הסופר קלסיקו של ספרד ועוד איזה משחק או שניים בעונה, רוב הכדורגל העולמי זה שממה.

גור אילני 10 ביולי 2014

ואיך היו התוצאות של מבחן הסלולר ב-1986? :)

תומר הוותיק 10 ביולי 2014

לייק!

matipool 10 ביולי 2014

דאנקן – רואים שלא ראית את ליברפול העונה . הדבר הכי רחוק משממה ( ולצערי – ההגנה שלה גם תרמה לעניין ) .

גור – מצחיק . אכן אז היו הרבה פחות הסחות דעת והייתה יותר סבלנות . מצד שני – אז לא היה עדיין מזגן .

martzianno 10 ביולי 2014

אם עוד מישהו פה יגיד "גניבת דעת", אני אירה לו בברכיים.
מספיק עם החרא הזה!
עיתונאים בשקל עם אוצר מילים של טריבונה (מאחורי השער).
ואני לא בהכרח מדבר עליך בורוביץ בעניין אוצר המילים. אבל אתה זה שהכנסת לכאן את צירוף המילים המאוס הזה ואני מצפה ממך למגר אותו.
תודה.

באבא ימים 10 ביולי 2014

עזוב – כבר ניסיתי.

ליאו 10 ביולי 2014

אני כבר לא קורא אותו. ישר עובר לתגובות ומנסה לנחש מה רשם

שי 10 ביולי 2014

הפסד שלך. ברצינות.

ליאו 10 ביולי 2014

בספק

fred the red 10 ביולי 2014

בשנה האחרונה שאני קורא אותך, אני לא חושב שהייתה לך מילה טובה לומר על הענף. גם כשיש משחק טוב אתה עסוק בלהסביר כמה הוא היוצא מן הכלל המעיד על הכלל.
אז אם כל כך רע לך ואתה כל כך סובל, תפסיק לראות כדורגל ועל הדרך תפסיק גם לכתוב על זה.

שלו 10 ביולי 2014

להיות ביקורתי זה מצוין,
אתה מודד את עצמך באותם סטנדרטים שאתה מודד אחרים?

סימנטוב 10 ביולי 2014

+1

shadow 10 ביולי 2014

מעולה :)

אריק האחר 10 ביולי 2014

מה אפשר לעשות גם אתמול היו לי כמה הנאות מהמשחק.
שחקנים עם רמת מחויבות והשקעה מהשניה הראשונה
ועד לשריקת הסיום.
רמה הגנתית ללא טעויות לא פחות טובה מכול נבחרת איטלקית בשיאה.
שחקני על שמנסים ולא מצליחים( קורה)
פנדלים.
וגול יפה שהבקיע ארבל .

חדש בשכונה 10 ביולי 2014

1++

שורף דקלים 10 ביולי 2014

האמת היא שיש כותבים שאוהבים להתחכם כדי להתחכם. מי שלא אוהב כדורגל לא צריך לכתוב על כדורגל, וזה לא משנה אם קוראים לך בורוביץ או אבי רצון.
אפשר להתלונן כשהכל פוקס והשפיץ של הנעל, ואפשר להתלונן כשמאמנים מחושבים כמו במשחק שחמט. העיקר שיש מה לכתוב.

ניינר 10 ביולי 2014

המונדיאל הזה סיפק עוד הוכחה למי שהיה צריך-פוטבול הוא המשחק מס'1 המשוחק בליגה מס'1 בעולם ואין משהו שמתקרב לזה, בטח לא הכדורגל של פיפא ימ"ש.
יאללה שיתחיל כבר!!!

עמי ג 10 ביולי 2014

צודק!

עמי ג 10 ביולי 2014

ובאותו עניין:

המונדיאל הזה היה עסק מתיש למדי. בבתים דילגתי קצת אבל החל מהשמינית החלטתי לראות את כל המשחקים עד הסוף המר (גם אם זה נמשך לפנדלים ב-2 בלילה).
האמת – אני כבר שמח שזה נגמר. יותר מדי משחקים משעממים (נכון – היו גם כמה מוצלחים, בעיקר בשלב הבתים).
בפוטבול זה כמעט אף פעם לא קורה. אחרי ההיי של הוויילד קארד וויק והדביז'ונלס והגמרים האיזוריים מתחילה ריקנות גדולה. (הסופרבול הוא כבר יותר שואו ופחות מדי ספורט. במיוחד אם הפטריוטס לא שם)

חברי הטוב משכבר הימים 10 ביולי 2014

בורוביץ', הראית שאתה יכול גם לבנות טורים מנומקים לפעמים. מה שאתה עושה עכשיו זה סתם דמגוגיה וחוכמה בדיעבד.
אם ואן פרסי באמת לא ווינר, כמו שאתה אומר, אז ההחלטה להוציא אותו ולהכניס את הונטלאר היתה טובה, לא? נסיון לסגור את המשחק לפני פנדלים. ואז גם ואן חאל עצמו הוא ווינר.
בקיצור, התלונות שלך על ואן פרסי ועל קרול הן סתירה פנימית.

shadow 10 ביולי 2014

למה רק בארץ אוהבים להתלונן כל הזמן?

טורניר נוק-אווט זה לא ליגה.

ברור שככל שהטורניר מתקדם הלחץ עולה והנבחרות מתעייפות.
אנשים שוכחים ששחקנים מגיעים אחרי עונה שלמה של משחקים.

יצא לי לראות כמה פאנלים מהודרים עם כוכבי עבר וכולם משבחים את המונדיאל הזה.

אני חושב שהוא אחד המונדיאלים הטובים בשנים האחרונות.

בטח יותר מהשניים האחרונים.

אין ספק ששהגרלה זימנה צד אחד עם מפגשים יותר קשים וצד אחד עם פחות מה שהשפיע על האיזון ועל איכות המשחקים.

אף אחד גם לא צפה שספרד תעוף.

מה שבטוח המודינאל הזה סיפק הרבה דרמות והרבה רגעים היסטורים שיזכרו עוד שנים רבות.

אין ספק שיש גם הרבה מה לשפר, אבל זה לאו דווקא קשר ישיר למונדיאל אלא למשחק הכודרגל עצמו.

המשחק עצמו טעון ריענון.

בכל מקרה אני לא מבין על מה התלונות. מאז ומעולם כדורגל היה משחק של מעט התרחשויות. זה אופיו. אפס אפס זה לא משהו שהמציאו אתמול.

עמי ג 10 ביולי 2014

"מאז ומעולם כדורגל היה משחק של מעט התרחשויות. זה אופיו."

ובעיניך זה טוב? שנמשיך עם זה כך?
מזל שהיה ווימלבדון באמצע לשבור קצת את השעמומון הזה.

shadow 10 ביולי 2014

לא אמרתי אם זה טוב או לא. פשוט ציינתי עובדה.

מי שרוצה משחק מלא התרחשות יש בשבילו כדורסל, כדורעף, כדוריד ושאר ירקות.

זה שצריך לשנות ולעדכן זה ברור.

זה מאוד ישראלי להתלונן על משחק שמתנהל ככה כבר 100 שנה, כאילו אתמול היה משהו אחר.

עמי ג 10 ביולי 2014

אני בטוח שגם עמים אחרים מתלוננים. לא רק הישראלים.
עובדה – הכניסו את הקצף לסימון החומה!

אתה צודק – כדוריד באמת יותר מעניין.

בשנים האחרונות מינון צפיית הכדורגל שלי ירד מאוד. אלמלא הרנסנס בליברפול הייתי מסתפק השנה רק בשלבים האחרונים של הצ'מפיונס.

עוד אופיר אחד 10 ביולי 2014

בורוביץ', זה לא המונדיאל, זה אתה.
המונדיאל הוא לא בשביל מי שמתלוננים על שחקנים אלמונים, הוא בשביל מי שרוצים לגלות שחקנים אלמונים. הוא לא בשביל חובבי קבוצות גלקטיקוס, הוא בשביל מי שרוצה לראות קבוצות מתגברות על החסרונות שלהן. הוא לא בשביל מי שמדבר על "יופי כדורגלני", הוא בשביל מי שמדבר על הירואיות של שחקנים שממשיכים להילחם באפיסת כוחות.

המונדיאל הוא לא בשביל מי שמחפש קבוצות עשירות שדורסות באטרקטיביות את האוססונה התורנית, הוא בשביל מי שמתלהב מההתלהבות והחוכמה של אלג'יריה וקוסטה ריקה. הוא לא בשביל מי שמתלונן על מחסור בכוכבים, הוא בשביל מי שמאושר לראות את מקסי רודריגז, שוויתר על כסף כדי לחזור לקבוצת נעוריו ניואל'ס ולהציל אותה מירידה ובדרך גם זכה איתה באליפות, כובש בגיל 33 את הפנדל המכריע של ארגנטינה.

בתור ארגנטינאי אני מסכים שיהיה מביך אם ארגנטינה תזכה במונדיאל, אבל זה בדיוק מה שיפה במונדיאל: יש גמר של טובים נגד רעים, של אטרקטיביים נגד משעממים, עם כל ההיסטוריה והרגשות שמעורבים בזה. זה לא קלסיקו של שני תאגידים עם שכירי חרב, זה המונדיאל עם נבחרות שעדיין מייצגות משהו ועם שחקנים שמשחקים למען המולדת. אני נהנה מכל רגע.

סניור 10 ביולי 2014

+10000!

אריק האחר 10 ביולי 2014

יופי של תגובה
אוהב כל רגע בחגיגה.
אפילו לארבל ונוימן יש מצב שעוד אתגעגע !!!

shadow 10 ביולי 2014

מעולה :)

משיח 10 ביולי 2014

כל מילה

שדון אדום 10 ביולי 2014

אם אני דורפן אתה מקבל את המקום של ברבורוביץ

כסיפוביץ 10 ביולי 2014

Google+

ליאו 10 ביולי 2014

תגובה מעולה

gilad 10 ביולי 2014

לגמרי.
בורו היה רוצה קבוצה של לברון רונאלדו טייגר וודס ומוחמד עלי שתפרק את כולם בלי מאמן ותיתן לו להרגיש שהוא רואה הסטוריה בהתהוותה.

נביא בעירו 10 ביולי 2014

seriuosly?

זה באמת המונדיאל עם הכי פחות טכניקה והכי פחות יופי כדורגלני אי פעם בעיניך?

עם הכי פחות נבחרות איכותיות?

ואתה באמת חושב שזו הולנד הכי גרועה של ה-40 שנה האחרונות? יותר גרועה מזו של אוברמארס וקלאוברט שלא הגיעה למונדיאל ב-2002? ומה לגבי השכנה, בלגיה? מתי לאחרונה היתה לה נבחרת עם כל כך הרבה ״שחקני איכות״ ו״יופי כדורגלני״? או האויבת, גרמניה – מתי אתה זוכר אותה משחקת משולשים ברחבה של היריבה כשגצה, פודולסקי, דרקסלר ורויס לא משחקים? אורוגואי? קולומביה? מתי הן היו כל כך מוכשרות…?

ולא שאני אומר שהכדורגל באיזשהי תקופת פריחה מטורפת…

חלק מהנבחרות נמצאות בשפל. חלק בשיאן. לי אין כלים למדוד את הסך הכל… אבל לא נראה לי שתחושת מרמור כללית ודחף נוסטלגי בלתי נשלט יכולים להיות כלים טובים למטרה הזו.

כסיפוביץ 10 ביולי 2014

כמה שהאיש לא מבין ולא אוהב ספורט.
תודה למגיבים שמשאירים אותנו האוהדים מעל המים.

כתיבה בשקל שמתאימה למקומון

אסף THE KOP 10 ביולי 2014

למישהו אכפת ?

Vamos Argentina !

אחד 10 ביולי 2014

מסכים. שלב בתים מעולה, שלב נוקאאוט מחריד פרט לברזיל-גרמניה. היו טורנירים טובים מזה, אין ספק והאשמה הולכת לארגון המסואב והמפגר שנקרא פיפ"א. אין עוד ארגון ניהולי ספורטיבי בעולם כ"כ ארכאי ולא מעודכן. גם עד שהכניסו את השימוש בטלוויזיה הם הוציאו את הנשמה.
למה לא לאפשר עוד חילופים? למה לאפשר לקבוצות שמסיימות בתיקו 0-0 לקבל נקודות? מה ההיגיון בהארכה בת 30 דקות (שליש משחק) כשברוב המקרים השחקנים נופלים מהרגליים ומחכים לפנדלים? למה חוק נבדל? למה רק שופט אחד על מגרש של 7200 מ"ר? למה אין אפשרות לצ'אלנג' על פנדל שניתן בטעות או גול מנבדל? למה?

duncan 10 ביולי 2014

הפעם האחרונה ששינו חוקים היה לפני עשרים שנה וזה היה החילוף השלישי.
כלומר לפיפא לוקח כמה שנים טובות לשנות משהו. ארגון מגעיל.
בNBA כל עונה יש שינוי. מנסים לשפר כל הזמן.
זה ארגון אמריקני וזה ארגון לא אמריקני. זה ההבדל.

לא משנה 10 ביולי 2014

כנ"ל ה- NFL, כל שנה מתחדש ומתפתח

כסיפוביץ 10 ביולי 2014

והעובדה שפיפא היא אחד האירגונים המושחתים והירודים עלי אדמות צריכה לגרום למישהו לא לאהוב תחום בספורט?

על זה הויכוח שלכם?

זה כמו הילדים שלי שרבים מי יותר טוב- ספיידרמן או דורה.
שניהם אנטרטיימנטס..תחליט מי אתה רואה ועזוב אותנו בשקט עם האמריקאים.

אל תשכחו לקנות נייקי אם כבר..

duncan 10 ביולי 2014

לא אמרתי לא לאהוב.
אמרתי שבמקום לשפר את המשחק ולהפוך אותו ליותר מעניין. הם נשארים עם אותם חוקים של 1900 וזה חבל.
הייתי יותר נהנה אם היו משפרים את המשחק שרוב הזמן מת למעט מספר משחקים ממש טובים

הארכיון 10 ביולי 2014

בתור אחד שלא הפסיד משחק אף משחק נוק אאוט מאז 94 אני חייב לתת גילוי נאות:
ארגנטינה- הולנד נרדמתי דקה 30 בערך, קמתי בשלוש והתעדכנתי בנייד בתוצאה. חזיתי 0-0 מראש.
ברזיל- גרמניה, נרדמתי דקה 89 , משחק מדהים!!! הבעיה- ארבל אוכל לך את הראש עם ה" לא יאומן כי יסופר"
הולנד- קוסטה ריקה נרדמתי דקה 60 בערך, התעוררתי בדיוק בפנדלים כדי לגלות שהשוער של הולנד השמין.
בבוקר לא ידעתי אם זה היה חלום או באמת שוער אחר.
גרמניה- צרפת, ראיתי רבע שעה והפסדתי את ההמשך בגלל שבת
ברזיל- קולומביה, שומר שבת, הפסדי את קרב הקונגפו
ארגנטינה- בלגיה, עוד שיממון ששרדתי בזכות היותי שומר שבת
ארגנטינה- שוויץ הצלחתי לשרוד את המשחק רק בגלל השעה.
בלגיה- ארה"ב נרדמתי דקה 40, התעוררתי בהארכה , ראיתי 0-2 ונחתתי שוב…
גרמניה- אלג'יר עד שיכולתי ליהנות מדרמה, ערוץ 2 לא שידרו את המשחק ובתור אחד עם דיגיטל פלוס נשארתי ער והתעדכנתי בנייד
הולנד- מקסיקו , נהניתי
ברזיל- צ'ילה , נהניתי
צרפת- ניגריה שיממון, וגם ערוץ 1 מפריעים כל שנייה. מיותר.
קוסטה ריקה- יוון , נרדמתי דקה 40 למרות החלטה לשרוד כל המשחק, התעוררתי בשלוש כדי לגלות שהיתה דרמה מרטיטה.
קולומביה- אורוגוואי, אשתי שדדה לי את הטלויזיה והפסתי את הגולאסו של חאמז
שורה תחתונה, הרגשה של מונדיאל מפוספס לחלוטין.
נהניתי בשלב בהתיפ והכנתי את עצמי לדרמות, אבל לא הייתי צריך כדורי שינה כדי ליפול שדוד כמעט כל משחק.
מסקנה- אחד המונדיאלים הכי גרועים אי פעם, אולם אם זכיתי לראות את גרמניה טוחנת 7 על יקירת פיפא, דייני…
ובלבד שהפרעוש שלא נצץ כלל בנוק אאוט יקטוף את התהילה בזכות שריקות שופט…

ניק 10 ביולי 2014

נראה לי כל ההרדמויות האלה הם מהגיל אחי

איתי 10 ביולי 2014

הבעיה(?) היא שמרבית כותבי דה באזר הם גם חובבי פוטבול. זה די מבדיל את הכתיבה פה מהטורים של אנשי הכדורגל לשעבר. ופוטבול הוא משחק שמייצר אקשן בכל מהלך ובזה יתרונו. אז חובבי הפוטבול בוכים על כמות העצירות וחובבי הכדורגל על השעמום

איתי 10 ביולי 2014

נחתך לי באמצע –
ברגע שהפוטבול יחדור בצורה מאסיבית יותר לאירופה (מה שיקרה – כי השעות נוחות יחסית והמשחק ממכר לצפיה) אז אנחנו נראה גל של שינויים במשחק, לפיפא פשוט לא תישאר ברירה, היא תהיה חייבת לשמור על הרייטינג איפה שהכסף נמצא.

פיט בויל 10 ביולי 2014

מסכים עם המגיבים כאן, זה לאו דווקא המונדיאל, זה הענף.
זה עדיין לא מעודד שבין הסיבות היחידות עבורנו לראות כדורגל, זה אהדה עזה לקבוצה שלנו(רבים יעידו כי פוסחים על כלל המשחקים בעונה סדירה מלבד קבוצתם), או הסיבה שאנחנו פשוט לא יכולים בלי זה. לראות כדור מתלבש על הרגל ולהתמוגג זה ב-DNA שלנו.

האם אלו סיבות מספקות, שזה בסדר מבחינתנו היותו של הכדורגל בין הענפים הרדומים והאנטי-קליימטים בתבל, בייחוד במשחקים מכריעים?

אני בתור אחד שלא חובב כדורסל או פוטבול למשל, דווקא כן נהניתי בכל משחק גמר או פלייאוף צמוד שראיתי. אם הייתי שואל אתכם מהו היחס בין משחקי הגמר וחצי גמר שנהניתם בהם (באופן שמצדיק את המעמד) לעומת המאכזבים ביחס לציפיות, מה היה היחס? הזכייה של יוון ביורו למשל הייתה מפתיעה ומרגשת במובן מסוים, אך האם הייתם נהנים לראות זוכה כזאת שוב?

בורו אולי הלך קצת רחוק, אבל מה שהוביל אותו לכתוב טקסט זה, תלונתי ככל שנחשוב, הוביל רבים אחרים לשנות את חוקי הכדורגל שוב ושוב מתוך ההבנה שהוא דרוש שיפור. לשנות חוקים בסיסיים! כי הצופה הממוצע לא נהנה מספיק. זה אומר המון – שטמונה כאן בעיה שקשה להתעלם ממנה.

כל מי שאומר שככה הכדורגל ו-Take it or leave it, עם הגישה הזו עדיין היינו תקועים ללא חוק נבדל ועם קבלת 2 נק' על ניצחון. אבל הנה, נהנינו בשלב בתים יפהפה בזכות אותו חוק. ומשחקי צ'מפיונס ליג מרתקים יותר כגון ה- 7:5(במצטבר כמובן) בין צ'לסי לליברפול בזכות חוק שערי החוץ.
ואם לפרגוסון לא היה קשה לחיות עם עצמו בידיעה שזכה ב-2 גביעי צ'מפיונס נוספים עם כדורגל שלילי, היינו עדים ל-2 גמרים משמימים ביותר בין יונייטד לברצלונה, מה שגם היה מקשה להכתיר את האחרונה כקבוצה הגדולה בהיסטוריה (עוול שאין להמעיט בו).

לכדורגל העולמי, למסי ולרובן, יש הרבה יותר פוטנציאל ממה שאנו זוכים לראות, ולדעתי זה צריך להטריד אותנו

Comments closed