טרבל לפנים שלכם

paco

אני לא אשחק אותה כאילו אני רואה יותר מדי משחקים של מכבי רגל. לא אוהב את הקבוצה. לא אוהב את הליגה. לא אוהב את השידורים. למה שאראה? (אלא אם אני צריך לכתוב על המשחק, ואז אני רואה..אני אוהב לכתוב על כדורגל אז במקרה שאני מתבקש לכתוב אני לא סובל מהצפיה. אבל בלי לכתוב- אני כמעט לא אסתכל).

גם הערב לא ראיתי כמעט את מכבי בגביע נגד קריית שמונה. ראיתי איזה עשרים-שלושים דקות במחצית הראשונה, מכבי הייתה טובה, אבל אז התחיל כדורגל אנגלי אז עברתי לדבר האמיתי.

אבל מכבי ניצחה. 3- 0. את קריית שמונה. וק"ש לא קבוצה רעה בכלל. גם ראיתי אותה כמה ימים מפסידה לבאר שבע בחוץ, ואפילו אז התרשמתי ממנה (ובכלל, ניתן להתרשם ממנה במרבית המשחקים שצופים בה. קבוצה התקפית ומוכשרת ומאומנת יפה).

אבל לא באתי לכתוב על קרית שמונה.

באתי לכתוב  על המאמן של מכבי, פאקו אייסטראן. אני באמת לא מכיר את פאקו יותר מדי. אבל תמיד כשאני רואה אותו מדבר אני די מתרשם. האיש נראה נחמד, ובעיקר מדבר לעניין. חוץ מזה האיש היה עוזר מאמן של רפא בניטז בוולנסיה וליברפול!!!

הוא זכה פעמיים באליפות ספרד ובליגת האלופות עם ליברפול. אתם מבינים את זה- חבורת עיתונאם, פרשנים ואוהדים בלי מושג מינימילי שמי שעשה את ההישגים האלה במדינות הכדורגל המובילות בעולם פשוט לא יכול לקבל מכם ביקורת. וגם אם כן, אז בזהירות. בכבוד. בכל זאת, האיש עשה דברים שאף אחד בארץ לא יכול בכלל לחלום עליהם.

אבל אצלנו, היכן ששיח הכדורגל מוקף באנשים בורים, רעים ופרובינציאלים, פאקו אייסטארן הופך למטרה נוחה. הוא הרי לא יגיב לאף אחד בשיחת טלפון כועסת או בלכלוך איפושהו, נציגיו לא יאיימו ויסגרו חשבונות, אפשר ללכלך עליו חופשי.

על מאמנים ישראלים- מרביתם כושלים- לא לכלכלו חצי. כי שונאים כאן זרים ובוודאי שבמאפית הכדורגל הישראלי- שונאים מאמנים זרים.

ולכן ממשיכים לרדת על פאקו, גם אחרי שאוסקר גארסיה ופאולו סוזה עשו כאן בית ספר בקבוצה שלא זכתה באליפות עשור לפניהם.

ג'ורדי והמאמנים הזרים שלהם שוחטים כאן את הליגה פחות או יותר. ואם מישהו יגיד שזה בעיקר בגלל הכסף של גולדהאר, אז אני אשיב שמכבי במשך שנים רבות העמידה תקציב הכי גבוה ועדיין נתנה עונות כושלות למכביר. פעם הייתי אוהד של הקבוצה הזאת. אני יודע.

אז לא אכנס כאן לשמות של פרשנים כי זה לא משנה. כמעט כולם שוחטים את פאקו כל השנה. מי הם שישחטו את פאקו? מי הם?

יש מצב חזק שהוא הולך להגיב עם טרבל, לא זוכר אם אי פעם מאמן כאן לקח טרבל.

אל תצפו להתנצלויות. מקסימום יהיו לפתע פרשנויות חיוביות על האיש, אבל מילה לא תאמר על כל הזבל שנאמר עליו כבר חודשים.

 

מסיבת תחפושות - יוחאי שטנצלר
נולי - לא, אין סיבה לדאגה

56 Comments

איציק 4 במרץ 2015

לא מאמין שאני כותב את זה, כל מילה (כמובן אם לא מחשיבים את הפרשן טל בן-יהודה)!!!

אלכס המקורי 5 במרץ 2015

איציק, כמוני כמוך…גם אני לא מאמין אבל מילה טובה לבורוביץ' על הפוסט הנוכחי.

ניב 4 במרץ 2015

נפלא בורוביץ'.
מת שבשנה הבאה תהיה סופסוף לפרשנים היכולת להמשיך לקטול את אותו מאמן זר שנה נוספת.

רועי 5 במרץ 2015

כן. מאמן הולך להביא טראבל כנראה, אבל הוא כישלון מוחלט. משום מה מצפים שמכבי תתן 5:0 כל משחק כאילו משחקים מול מכבי דרדסים וחת חתול בתור שוער.
הם שכחו שהורידו להם נקודה ולדעתי לקחו עוד שלוש מהדרבי.
הפרש שבהחלט היה מסיים את פרק האליפות כבר עכשיו.
כמה שאתה צודק

נולי 5 במרץ 2015

נכון מאד!

יואלזיניו 5 במרץ 2015

בורו אתה כל כך צודק.

יואב 5 במרץ 2015

!!!!

נולי 5 במרץ 2015

צודק לגמרי. הרושם שלי הוא שרוב הפרשנים ממש לא סובלים את ההצלחה של מכבי ומשלבים רשעות, קנאה, טמטום וזכרון קצר. אבי מלר הוא צדיק בסדום. וגם מירי נבו שאלה אתמול כמדומני אם לא מגזימים קצת בביקורתיות על מכבי…

איתמר 5 במרץ 2015

די להזנות את המושג טרבל.
קשה להאמין שיש אוהדי מכבי שמתייחסים אל גביע הטוטו כאל תואר.

אריגו סאקי 5 במרץ 2015

מתייחסים בהחלט.

גיסנו 5 במרץ 2015

בפני עצמו – לא באמת
הוא מקבל משמעות רק לצד האופציה לדאבל. אף אחד לא יגיד שמכבי זכתה בדאבל אם ניקח אליפות וגביע הטוטו.
אבל למיטב ידיעתי אף קבוצה לא לקחה את כל התארים בעונה אחת.

וכמאמר השלט שהוצג לאוהדי חיפה בגמר גביע הטוטו: ״המפעל הזה מיותר כמעט כמוכם״

יעקב נקש 5 במרץ 2015

הקנאה שלכם אוהדי מכבי תל אביב, לאחותכם היותר סקסית מהכרמל, זה משהו שעוד יעשו עליו מחקרים…

גיסנו 6 במרץ 2015

חה.

xxxxxx 5 במרץ 2015

נתניה 78 – אליפות, גביע, אינטרטוטו.

אני לא מסכים עם הקביעה שאסור להעביר ביקורת על פאקו. צריכה להיות כמובן עיניינית עם צורה ובאופן ממכובד, אבל הוא לא חסין מביקורת.

יואב 5 במרץ 2015

בקשר ״לטראבל״-אכן.
מסכים גם עם השאר.

גילעד 5 במרץ 2015

אתה חושב שעכשיו היא באיזושהי צורה עניינית?

ליברפול 5 במרץ 2015

בורוביץ אני מוכן לעזור לך
שלמהשרף הוא התגלמות המאמר הזה. אני כן צופה במשחקים של מכבי ולשמוע את שלמה שרף מוציא תסכול על משהו שהיה לפני 15 שנה פשוט מוציא אותי מדעתי. כל דבר שמכבי עושה לא מספיק טוב בשבילו. הוא "לא מקבל את זה"( ציטוט ) על חילופים שמכבי עושה.
גם ערוץ הספורט שותף מלא לכך. אחרי שאמרו שמכבי עדיין לא ניצחה את קש אתמול הופיע כותרת בערוץ " מכבי רק עם ניצחון אחד על קש מארבעה משחקים", רק . זה מתסכל אותי לא בגלל שאני אוהד מכבי אלא בגלל חוסר היכולת בארץ לפרגן על משהו טוב שקורה. תדבר עם אוהדי ביתר והפועל ונתניה והם היו שמחים מאד עם גם הקבוצות שלהם היו מנוהלות ומאומנות ונראות כמו מכבי.
יואב זיו מלך!!!

גיסנו 5 במרץ 2015

וואו
זה בערך כמו הבדיחה על מירוץ ראש בראש בין אמריקאי לרוסי. האמריקאי ניצח. הכותרות ברוסיה אמרו שהמתמודד הרוסי הגיע במקום השני, והאמריקאי במקום הלפני האחרון.
עלוב.

משה 5 במרץ 2015

בוא נפריד בין ביקורת על עיתונות הספורט לביקורת על פאקו. עיתונות הספורט בארץ עלובה ואינטרסנטית ולא שווה אפילו את המאמץ של כתיבת הטור הזה. ככל שאני רואה פחות את הפרצופים של שרף, נמני, פרימו ושות׳ אני מאושר יותר. אני סומך יותר על הדעה של כל אחד מהמגיבים פה מעל דעתם של מי שאמורים להיות אנשי המקצוע.
לגבי פאקו, אפשר וצריך לבקר אותו. זה שהוא היה עוזר של בניטז זה נחמד אבל רלוונטי לקורות החיים, לא למה שמכבי מראים על המגרש. בפועל, טרבל או לא טרבל, אני מנתח את היכולת של מכבי ולא רואה שיפור משנים עברו, להיפך. מכבי מנצחת וזוכה אבל לא משחקת בצורה מרשימה במיוחד ובטח אי אפשר לראות איזושהי תרומה יוצאת דופן של אדם עם רזומה כזה.

איציק 5 במרץ 2015

נפריד בין הדברים:
1. מותר לבקר את כולם, כולל פאקו.
2. יש שחיקה אחרי שתי אליפויות ואני לא בטוח שזה קשור לפאקו ויותר לאייפות החומר שג'ורדי היה אחור להיות אחראי לרענונה.
3. מכבי פחות מלהיבה אבל היא יעילה ומשיגה את הנקודות שהיא צריכה. סתם כדוגמא, צ'לסי פחות מלהיבה מברצלונה, אבל במפגש בינהן לא בטוח מי תנצח בגלל היעילות.

משה 5 במרץ 2015

אני מסכים לניתוח שלך אבל כנראה שלא נוכל לענות על השאלה האם מכבי של פאקו יעילה יותר. בתחושה שלי, מכבי לא יעילה יותר מהשנתיים לפני כן.

שגיא 5 במרץ 2015

תסכים איתי שזה קצת קשה לשפר קבוצה שזכתה באליפות שנתיים ברציפות? למה בדיוק ציפית? שמכבי תשחק כמו בארסה?
אני לא זוכר כאן קבוצה שאחרי 2 אליפויות השתפרה באופן משמעותי בעונה השלישית. הקבוצה האחרונה שלקחה אליפות שלישית רצופה, היתה מכבי חיפה וכולם זוכרים איך הקהל שלה הגיב כלפי המאמן באותה עונה…

משה 5 במרץ 2015

נבחר לא להסכים, זו מכבי הכי חלשה בשלוש השנים האחרונות בליגה חלשה מאוד. לא נכלל חייבים לקחת כהתקפה אישית על קבוצה שאתה אוהד, אין לי כלום בעד או נגד מכבי.

שגיא 5 במרץ 2015

לא לקחתי אישית בכלל. אני מסכים איתך שמכבי העונה חלשה משתי העונות הקודמות. לגבי הליגה, אני בכלל לא בטוח לגבי הקביעה שלך. אני לא רואה הבדלים גדולים בין רמת הליגה העונה לבין העונות הקודמות.
כולם מצפים ממכבי להשתפר בכל שנה אבל זה מאד קשה. בייחוד אחרי 2 עונות רצופות עם אליפות. מעט מאד קבוצות בהיסטוריה עשו זאת. הסגל הוא כמעט אותו סגל כבר 3 שנים רצופות. שחקני מפתח כמו אלברמן, גרסיה וראדי כבר נמצאים מעבר לשיא שלהם. כמעט כל השחקנים כבר זכו באליפות פעמיים לפחות, לכן הם כבר די שבעים. אבל למרות כל זה, פאקו נמצא נמצא במצב טוב מאד. זכה בתואר אחד, הגיע לחצי הגמר הגביע ובפער של משחק + רגע לפני כניסה לפלייאוף העליון.

מאיר (לשעבר חדש בשכונה) 5 במרץ 2015

משפט המפתח בתגובה שלך הוא שמכבי כבר 3 שנים עם סגל מאוד דומה. ברור שבמצב כזה לא יכולה להיות קפיצת מדרגה משמעותית. כדי לתת קפיצת מדרגה כזו, יהיה צורך בחמישה זרים ״תותחים״ בעגת העם. כיום הזרים בסדר אבל לא מדהימים. אם נסתכל על ההצלחות של הקבוצות ממדינות כדורגל קטנות כמו קפריסין, יוון, אוקראינה וכו׳ נראה ששם אין מגבלה על כמות הזרים והזרים הם הכוכבים בקבוצות הנ״ל. אצלנו, הכוכבים הם הישראלים שמה לעשות מייצגים את רמת הכדורגל שלנו, אפ אם במיטבה, זה לא יוצר קפיצת מדרגה. אפשרות נוספת היא פגיעה בול, בכל חמשת הזרים ורק כוכבים. אז מכבי תברח לליגה וכולם יקטרו שאין תחרות. אז לא יכולות להיות טענות לפאקו. במה שיש לו היום ומנקודת המוצא שלו, הוא יכול להביא רק תוצאות עם מעט הצגות ואת זה הוא עושה עד עכשיו ללא דופי.

משה 6 במרץ 2015

אני חושב שלגולדהאר את קרויף יש תכנית רב שנתית שמטרתה להפוך את מכבי לקבוצה לגיטימית באירופה נוסח באזל. לדעתי השנה הזו היא כשלון בעיניהם בהיבט הזה. אני כמעט בטוח שגביע הטוטו ואפילו גביע המדינה הוא לא באמת מטרה משמעותית מבחינתם, לא מדובר כאן בשמעון מזרחי שגדל בארץ אלא באנשים מבחוץ. פאקו אמנם לא אשם בהדחה מאירופה, הוא הגיע מאוחר מדי אבל כמו שציינת, מכבי לא באמת נראית מתקדמת לשום מקום וכדי לנסות להגיע לליגת האלופות היא תצטרך לעשות הרבה מאוד שינויים בקיץ. בניגוד לחלק גדול מאוהדי מכבי אני חושב שקרויף קרוב כבר לסף הויתור שלו ואני חושב שגם גולדהאר יגיע לשם בעתיד הלא רחוק.

גיסנו 6 במרץ 2015

מכבי לא מתקדמת בעיקר כי אין לה מפעל אירופי השמה שדורש ממנה לשחק הקבה יותר מהר וחד וניצול מצבחם אופטימלי.
כמו שמכבי כדורסל נפגעת מזה שהליגה חלשה, כמו שלסלטיק כבר אין מה למכור באירופה מרוב שהיריבות היום-יומיות שלה פח.
תוסיף לזה שיריבות מתחילות ללמוד את הקבוצה והבונקרים המזעזעים של כל היריבות בליגה, וששני שחקני רכש גדולים לא מספקים מספיק סחורה (נוסא ובן בסט) ותקבל עונה לא קלה. ועדיין הקבוצה הזו בעמדה מעולה לאליפות עם משחק פחות ומינוס נקודה.

משה 6 במרץ 2015

מכבי תיקח אליפות, די בקלות, לא היה לי ספק גם כשהורידו לה נקודות והיא לא הייתה במקום הראשון.
אני רק חושב שזה לא יספיק לבעלים שלה בשלב כזה או אחר. עונה של דריכה במקום או הליכה לאחור תרחיק אותו לדעתי בסופו של דבר מהקבוצה.

49ers 5 במרץ 2015

מה שאני לא מצליח להבין, אם להשתמש בטור של בורו ולפתח אותו לכיוון אחר, האם גם השחקנים מרשים לעצמם לבקר אותו.
כלומר, האם כשכתב כלשהו, מציין ש"השחקנים לא מבינים את החילופים של פאקו", "השחקנים טוענים ש…" וכיו"ב – האם הכתב באמת מצטט שחקנים או שמא הוא משתמש במילה "שחקנים" (תמיד בעילום שם) כדי להביע את דעתו?
אני זוכר את כבוד יונתן הללי, ממעריב ז"ל, שתמיד עסק בלכלוך, ברפש, בצהוב – תמיד היה מצטט שחקנים בעילום שם, כביכול מתוך חדר ההלבשה. סגנון כתיבה כ"כ ירוד שכל מטרתו למכור עיתונים.
אז אני שואל בפשטות האם יש ביקורת ויש "ביקורת" בביצה המקומית שלנו?

גיסנו 5 במרץ 2015

יונתן הללי עדיין עושה אותו דבר בדיוק, קצת ב NRG (סוג של מעריב) ובעיקר בערוץ הספורט.
הוא גם בעיקר עושה מעצמו צחוק.

כסיפוביץ 5 במרץ 2015

א. צודק
ב.האם אתה זוכר מאמן זר, שהתקבל בהנחת יסוד שאכן הוא בא ללמד ולייצר הצלחה?
ג. עם כל הכבוד לפוסט [ויש] אתה עדין חלק מאותם פרשנים וכתבי ספורט ישראלי והכתבות שלך בהתאם.

יש בארץ אולי 5 עיתונאים וכותבים שיודעים לכתוב על ספורט מקומי בצורה נאותה ומכובדת.
אז פאקו ייקח טרבל גם לפנים שלך…

49ers 5 במרץ 2015

אולי תמנה בפנינו את אותם חמשת העתונאים…

כסיפוביץ 5 במרץ 2015

בשם מי אתה כותב?
עזי דן
רונן דורפן
אלון זנדר

עוד שניים תבחר מהמדף של דה באזר

איציק 5 במרץ 2015

כיוון שרונן דורפן לא מדה באזר אז אוסיף עוד חיצוני אחד, דורון קרמר :-)
עכשיו נשאר לבחור אחד מדה באזר.

כסיפוביץ 5 במרץ 2015

מה שיפה שיש כאן כותבים שלא מתיימרים להיות כתבי החצר של עריצי הספורט.
פשוט כותבים בחסד

איציק 5 במרץ 2015

אני רק שאלה… אייל סגל כתב ספורט לצורך הדיון, או לא ;)
אין עליו!!!

כסיפוביץ 5 במרץ 2015

הוגה דעות! זה הרבה מעל!

כסיפוביץ 5 במרץ 2015

אני מדבר בעיקר על אנשי הקוים והפאנלים באתרי וערוצי חדשות פופוליסטים.
בקיצור אין הרבה כאלה, שאתה נהנה לראות אותם כותבים, מבקרים ומנתחים ספורט [בעיקר כדורגל וכדורסל]

כסיפוביץ 5 במרץ 2015

+ לגבי דורון קרמר

נועם 5 במרץ 2015

הייתי מוסיף גם את אנשי הכדור הכתום, שלעיתים כותבים גם בוואלה.
מצויינים ומהנים לקריאה.

כסיפוביץ 5 במרץ 2015

++

Matipool 6 במרץ 2015

דורפן , דן וזנדר כותבים הרבה יותר על ספורט עולמי מאשר על מקומי ככל הידוע לי .
אפשר להוסיף גם את אורי קופר , ציפי שמילוביץ ולוינטל כמובן ( מקווה שיחזור במהרה ) .

שגיא 5 במרץ 2015

זה קשה ומפתיע לרשום את זה, אבל הפעם פגעת בול.
הפרשנים בארץ, בייחוד החבר'ה מערוץ הספורט בראשות שרף וזוהר, הם פשוט תת רמה של התת רמה. אין להם טיפת יושר מקצועי.
בחודש האחרון זה נשמע כאילו פאקו הוא המאמן הכי גרוע בארץ. ממש מחרב את הקבוצה שלו. בעוד שמאמנים אחרים שהשיגו תוצאות גרועות ממנו, נשמרים בצמר גפן.

avibm 5 במרץ 2015

מה דעתכם על יואב זיו כמגן ימני וייני לקישור?

נדבושקה 5 במרץ 2015

ייני לקישור? מיטרוביץ אלברמן ראדי ואייגבור לא מספיקים כאופציות למרכז המגרש?
ובנוסף אתה מאבד את היתרונות של ייני ברביעיית ההגנה.

לגבי יואב זיו אני לא בטוח אם רשמת את זה ברצינות כי הבנאדם כבר גמור ממזמן.
פעם בחודשיים הוא עושה משחק סביר ותו לא.

avibm 5 במרץ 2015

הוא היה מצויין אתמול. יודע להרים מהאגף כמו שצריך. לחילופין בשביל לעלות מדרגה שנה הבאה צריך מגנים איכותיים

ויקטור מורוז 5 במרץ 2015

אני בעד. ציוות של זיו ובן-הרוש נראה לפחות על הנייר יותר טוב מזיו וייני.

שגיא 5 במרץ 2015

משחק טוב של זיו תלוי באופן ישיר ביכולת של השחקן היריב באגף שלו לנצל את הטעויות בסגירה שזיו עושה כל משחק.
אתמול היה לנו מזל שפאבלו לקח כדור של פאנקה מהאגף של זיו ושלא היה באמת שחקן על אגף ימין של ק"ש. אם מנגה היה משחק, לא בטוח שלא היינו סופגים.
בלי קשר לכך, זיו היה מצוין בחלק ההתקפי.

פאקו 5 במרץ 2015

הטור כולו נכון, גם אם לכתוב על כמה תקשורת הספורט בארץ עלובה זה סוג של בנאליה. זה לא העניין.
העניין הוא שקשה לקבל איזושהי ביקורת על עיתונאים ופרשנים של הענף מצד מישהו שמודה שהוא לא מתחבר לענף ולא מסוגל לראות את המשחקים. קצת מזכיר את הסיקור של שלמה שרף על משחק בזמן שהיה בהופעה בקיסריה (אני יודע שזה לא אותו הדבר). גם אני ממעט לראות כדורגל ישראלי בגלל הרמה שלו, גם אם אני מתעניין בתוצאות ובמה שמסביב. לכן, לא ממש חושב שיש לי זכות למשל לבקר את פאקו – או את אלו שמעבירים עליו ביקורת (והקשר לכינוי שלי מקרי בהחלט).

צהוב כחול 46 5 במרץ 2015

טור מעולה,כל מילה בסלע-שאפו

אדרבא 5 במרץ 2015

מעניין מה שקורה כאן, בתגובות
בדרך כלל כולם קוטלים את בורוביץ' על הקיטורים בכתיבה, אם הוא לא נהנה אז למה הוא כותב/צופה/צורך ספורט וכו'
הפעם הוא המשיך לקטר וכולם מחמיאים
אני תוהה מה הסיבה? אולי הפעם הוא פשוט קלע לטעם של כולם?
אז אולי אל תתפלאו כל כך כי בורוביץ' לא השתנה, פשוט חושב כמוכם

מה שמעניין פה שזה מראה שאם מישהו חושב כמוני,אני מייד מתחבר ואוהב אותו
ואם הוא חושב הפוך – מיד אני מתרחק ממנו
הלוואי שנוכל לאהוב ככה גם מי שלא חושב כמונו
שאהבה ודעה לא יהיו קשורות אחת לשניה

:)

איציק 5 במרץ 2015

ההסבר הרבה יותר פשוט… היום בורוביץ' התחפש :-)

גל ד 5 במרץ 2015

יש משהו במה שאתה כותב, אבל צריך גם להבדיל. בורוביץ' לא מקטר פה על ספורט, אלא על תקשורת הספורט.

בערך מה שעושים האנשים שמגיבים לטורים שלו בדר"כ.

גיסנו 5 במרץ 2015

+1

שגיא 5 במרץ 2015

אבל הוא הצליח להשחיל קטנה נגד הכדורגל הישראלי על הדרך….כדרכו בקודש.

רפאל 6 במרץ 2015

בתכל'ס, מבין את מי שכותב על פאקו.
אנשים צריכים להתפרנס. זה כמו מי שעושה ג'וב של חלוקת פלאיירים או סטיקרים לבחירות ותגיד איזה מעצבן שנותנים לאנשים מדבקות עם סלוגנים טיפשיים והחיוכים העוד יותר מרגיזים של פוליטיקאים צינקנים וספינולוגים שכבר מזמן עלו על הטריקים שלהם.

ברור שזה לא רק התקציב של מכבי. זה השם מכבי תל אביב שהוא המותג הספורטיבי החזק והמוכר ( תרתי משמע ) בשוק הישראלי. עם פוטנציאל כזה, גולדהאר קנה את הקבוצה יחסית במחיר שווה מבחינתו והבין שעם הדינאמיקה התחרותית הצפויה בליגה, ניהול נכון וסבלני חייב יהיה להביא תוצאות עם הזמן.
מגיע קרדיט על שזה מצליח ממש לא רע והתרשמתי מאוד מההחתמות המוצלחות של צוות אימון מדרגה בכירה מחו"ל.
תכל'ס, כרגע אף אחד לא בליגה של מכבי, בטח לא בעונה שחיפה התחילה כ"כ רע.
אבל עם האצטדיון והשם שלהם, גם הירוקים יעשו קאמבק וכל מה שצריך זה לשמור על מרחק סביר מהמוליכה אחרי 15 מחזורים. זה בהחלט אפשרי מידי שנה ולא היתה שנה אחת שזה לא מה שציפו מהם.

Comments closed