היתרון הגדול

zeli

 

ג'ו דומארס, פעם מנהל חדשן יחסית ב-NBA, חשב להביא את זליקו אובראדוביץ' לדטרויט פיסטונס לפני כמה שנים. אובראדוביץ' רצה בעיקרון אבל הוא לא הצליח להגיע להסכמות עם דומארס על מי יקבל את ההחלטות המקצועיות- כך לפחות פורסם בזמנו- והמאמן הסרבי ויתר. מאז, דטרויט בעיקר העסיקה מאמנים אמריקאים לא מספיק מוצלחים והיא ממשיכה לא להצליח.

אובראדוביץ', שעזב את פנאתינייקוס לאחר יותר מעשור מזהיר, עושה זאת כעת בפנר-אולקר הטורקית, קבוצה שבחיים לא עשתה דבר ביורוליג, ותחת זליקו היא משחקת פשוט נפלא וכבר מוליכה 2- 0 על מכבי! ברבע הגמר.

אני לא חושב שיש לפנר מספיק טאלנט כדי לזכות בגביע. אבל בשבילה, להוליך 2- 0 נגד אלופת אירופה ומועדון כה אגדי כמו מכבי, זה כבר הישג עצום. והדרך שבה היא עושה זאת מרשימה עוד יותר- כדורסל קבוצתי וחכם להפליא. ריווח, חדירות, שלשות פנויות, הנעת כדור מדויקת ומהירה עד מציאת השחקן הפנוי שפעמים רבות נמצא קרוב לסל. כל האלמנטים המאפיינים כדורסל חכם ונפלא.

אובראדוביץ' עושה זאת עם כדורסלן אמריקאי אחד- אנדרו גאודלוק האדיר, בעיקר בקליעה. ריקי היקמן, קריטי בזכיה של מכבי ביורוליג, כבר גמר את העונה. אבל יש לו לאובראדוביץ' קבוצה עם Size מצוין וגם לא מעט אתלטיות (יחסית לאירופה) וכפי שכבר צוין- שכל, קליעה והיעדר אגו. כמה שהמאמן הזה נחשב לקשוח, הוא אדם נפלא ששחקניו לרוב אוהבים אותו- והשחקנים משחקים כאילו כיף חיים להם יחד, וגם הקהל הטורקי הנהדר דוחף.

ומכבי?

ראשית, שחקן ישראלי אחד ברוטציה הרחבה. ויוגב אוחיון, למרות שהצליח לתפור קריירה לא רעה, הוא לא יותר משחקן אירופי בינוני במקרה הטוב, ובינוני ומטה במרבית המקרים. כמעט כל יתר שחקני מכבי אמריקאים. יש אתלטיות עם פארגו, ראנדל וטיוס אבל שני האחרונים הם שחקנים קצת מוגבלים. פארגו השחקן היחיד שנתן שני משחקים טובים. מכבי, בלית ברירה, צריכה כנראה ללכת אליו אפילו יותר. סמית' באופן יחסי אינו אתלטי- וגם משחק נורא בסדרה; סופו- בגדול, די סוס מת (למרות שהוא גם יכול להתעורר לחיים בנסיבות מסויימות). לנדסברג כבר כמה שנים במכבי ועדיין לא הפך לשחקן אפילו קצת משמעותי באירופה. ג'ו אלכסנדר הוא בחירת הטופ 10 בדראפט מהגרועות בהיסטוריה ונראה כזה. נייט לינארט אפילו לא מספיק טוב אפילו למכבי כל כך מדשדשת. ומרקז היינס הוא שחקן חיזוק שכושל לכל אורך העונה ועדיין במועדון. אבל מעבר להיבט הפרסונלי הבעייתי בסגל, הכדורסל של מכבי נראה לרוב לא מסודר, לא מתוכנן, לא חכם בשני צידי המגרש, אנוכי ומקרי. בדיוק ההיפך מהכדורסל של אובראדוביץ'.

אז ברור שבתל אביב מכבי יכולה לחזור לסדרה. פנר פשוט לא מוכשרת ממנה בהפרש גדול מדי, בעיקר בגלל האתלטיות של מכבי. בנוסף, יש קהל דוחף, מסורת, ניסיון, היעדר ניסיון של הטורקים, ואולי גם שופטים שיעזרו. עם זאת, אני משוכנע שאובראדוביץ' לכל הפחות יכין את קבוצתו לשני המשחקים ביד אליהו בצורה המיטבית- כפי הוא עושה כמעט תמיד.

#מכביבול פודקאסט 036 - לקראת משחק 2
אז שייע אמר

45 Comments

ניר 16 באפריל 2015

גרשון אולי לא יכול להחזיק לאוברדוביץ' את לוח התרגילים, אבל את גביע אירופה הוא הצליח לקחת לו…

יואב בורוביץ׳ 16 באפריל 2015

הצליח לקחת לו כאשר אימן קבוצה הרבה יותר מוכשרת. אתה חושב שגרשון מתקרב לרמתו של אובראדוביץ'? כי אני לא.

omer 17 באפריל 2015

3 גביעי אירופה וגרשון לא מתקרב לרמתו?

פיני הוא איש דוחה באופן כללי ואחד האנשים שאני יותר מתעב מעולם הספורט באופן אישי, אבל אי אפשר לקחת ממנו את מה שיש לו. מאמן עצום. מבריק. מנהל משחק בחסד. לא סתם הוא נחשב לאחד מגדולי המאמנים בכדורסל האירופאי אי פעם.

אלעד 17 באפריל 2015

אף אחד לא הוריד מרמתו. אבל אוברדוביץ זכה ב-8 גביעים, ועם קבוצות שונות.

משה 17 באפריל 2015

על פני שנות קריירה כפולות, אם לא יותר מכך.

אוהד 17 באפריל 2015

פיני מאמן 40 שנה השועל 23

משה 17 באפריל 2015

פיני מאמן באירופה כ 17 שנים, השועל מאמן 23.

אלעד 17 באפריל 2015

זאת אומרת שהוא הגיע מהר יותר לרמה הגבוהה, והיה גם טוב מספיק להישאר בה לאורך זמן. מה הנקודה?

משה 18 באפריל 2015

אני מסכים לגבי החלק השני, לגבי החלק הראשון, הוא היה שחקן גדול ולכן קיבל קבוצה ברמה גבוהה מהר מאוד.

דיזידין 16 באפריל 2015

לא הבנתי מה רצית להגיד, אז אחזור על זה במלים שלי.

מצד אחד הטורקים אחלה קבוצה עם אחלה שחקנים ומאמן ענק שהוא גם אדם נפלא.
מצד שני מכבי לא מסודרת, לא חכמה ועמוסה בסוסים מתים ובבחירות הגרועות בהיסטוריה.
אבל מצד שלישי ברור שמכבי יכולה לחזור לסדרה כי היא אתלטית ומנוסה ורק קצת פחות מוכשרת.
אולם ומצד רביעי ברור שאובראדוביץ יבוא מוכן, והוא גם אדם נפלא.
ולסיכום: גודס וגרשון הם סמרטוטי רצפה מול המאמן הנפלא.

יואב בורוביץ׳ 16 באפריל 2015

הטורקים ממקסמים את הפוטנציאל שלהם בגלל המאמן המעולה. מכבי לא קרובה למקסום פוטנציאל, שלדעתי הוא ברמה של הטורקים. מבחינה אתלטית, מכבי מעט טובה יותר. מבחינת סייז ואיכות שחקנים, הטורקים אולי טיפה טובים יותר. מבחינת מאמנים, המצב די ברור. וגם היה ברור בלי הסדרה.

דיזידין 16 באפריל 2015

תודה על ההסבר.
אני לא מסכים איתך. לדעתי מכבי מוציאה יש מאין, גם השנה וגם בשנה שעברה, הרבה בזכות המאמנים.

פורד פרפקט 16 באפריל 2015

בגדול כתבת שפנר משחקת מצויין ומכבי שאצלה רק פארגו הופיע לשני המשחקים משחקת מזעזע כי היא קבוצה חלשה. ועדיין יש למכבי סיכוי סביר ביותר לנצח את פנר??? אתה מגזים. אוברדוביץ' שלט במשחק לכל אורכו ועשה בית ספר לצוות האימון של מכבי. ורוב הסיכויים שזה ימשך גם במשחק השלישי.
מבחינתי הקבוצות נלחמות למי תהיה את הזכות להגיע לפיינל פור ולקבל בראש מצסק"א.

יואב בורוביץ׳ 16 באפריל 2015

מסכים אתך שצסק"א ליגה אחרת. אבל הייתי מאוד שמח אם אובראדוביץ' ופנר היו עולים- ועושים סנסציה.

אלון 17 באפריל 2015

אוברדוביץ גדול. אבל להשוות את הסגל הלא נגמר של פנר ל6 וחצי שחקני יורוליג של גודס( לא משנה אשמת מי זה) זה בדיחה.
החמישיות הראשונות יכולות להיות שקולות במשחק מעולה של מכבי. אבל איך אפשר להשוות את הספסל הלא נגמר מול טיוס וקצת לנדסברג ולינהרט החביבים.
מכבי בסגל שנבנה לה ובכושר הנוכחי של סופו(והפציעה של סמית) לא שווה יותר מהצלבה.
אבל כן אוברדוביץ תותח.

בילבו באגינס 17 באפריל 2015

אם הייתי אוהד נייטרלי הייתי מאוד רוצה שפנר תעלה הם משחקים כל כך יפה וחכם עם תיאום מושלם בינהם .
לא זוכר אי פעם שראיתי קבוצה כל כך חכמה. חוץ מזה גם הייתה להם יד די מטורפת של זריקות שנכנסו. בישראל זה כנראה לא יקרה ונראה משחק צמוד שבו מכבי תפסיד רק בחמש נקודות

shadow 17 באפריל 2015

מכבי לא קרובה אפילו בצחוק לאיכות הסגל של פנר-אולקר ובטח לא עמוקה כמוה.
ראו את זה בבירור במשחק אתמול וראו את זה בבירור ברבע השלישי במשחק הראשון כלשחקנים של מכבי פשוט נגמר האויר.
דווקא במשחק הראשון היה נתן לראות שאוברדביץ' לא כזה גדול על גודס וגרשון שעשו לו בית ספר כל עוד לשחקנים שלהם היה כוח.
אין זה מוריד במאום מגדולתו של אוברדוביץ', אבל הזילזול שלך בהם בעיקר מעיד עליך.

חוץ מזה כבר כתבו לך פה שזה טור מאוד מבולבל ומלא סתירות לוגיות.
שום דבר שלא התרגלנו אליו כבר.

יואב בורוביץ' 17 באפריל 2015

מה הסתירות הלוגיות?
בעניין גודס וגרשון- אני לא מזלזל בהם למרות שכתבתי שהם "בקושי יכולים להחזיק את לוח האימונים" של אובראדוביץ'. כמעט כל מאמן באירופה, למעט אולי מסינה, נמצא בסטטוס הזה. חוץ מזה אני סבור שגודס אינו מאמן מספיק טוב למכבי תל אביב (אפשר אגב לחשוב אחרת). בעניין גרשון, אני חושב שמכל כך הרבה סיבות הוא לא היה צריך להיות במכבי- ובוודאי שלא בתפקיד עוזר המאמן.

הארי הולה 17 באפריל 2015

אם אתה לא מזלזל אל תכתוב "בקושי יכולים להחזיק את לוח האימונים".

אורי 17 באפריל 2015

אני תוהה אם בורוביץ' אי פעם כתב טור חיובי באיזשהו נושא
יש למישהו לינק?

ישי 17 באפריל 2015

לא שמת לב שזה בעצם טור חיובי על אוברדוביץ'?

תiמר 17 באפריל 2015

לא שמת לב שזה טור חיובי אם אתה לא אוהד מכבי?

א ח 17 באפריל 2015

גודס בפנר מפרק את אוברדוביץ במכבי…
כמו שקרה אתמול..
מאמן גדול,זה מי שמצליח ל" מכור" את עצמו ככה ומקבל קבוצות שכל מאמן היה מצליח איתם…
לא זוכר שכתבת פה על אוברדוביץ שנה שעברה שהוא עף די מהר מה 16, ולא הגיע להצלבה…

גילעד 17 באפריל 2015

תבדוק מתי בפעם האחרונה איזושהי קבוצה טורקית הגיעה לפיינל פור. ולא משנה כמה מיליונים שפכו שם.

asaf 17 באפריל 2015

קודם כל בהתייחס לגרשון מול אוברדוביץ' גם אני חושב שזליקו מאמן טוב יותר אבל הפסילה הכל כך חד-משמעית שלך את פיני מוגזמת….
ולמרות האנטיגוניזם שיש לי מההתנהלות כלפי חוץ של גרשון לרוב ,כדורסל יש לו ולא מעט.
ומקצועית לגבי הסדרה עד כה מבחינתי יש בה 3 נק' בולטות שמכריעות אותה עד כה לטובת פרנבחצ'ה (וכן כולן קשורות לעבודה של אוברדוביץ'):
1. פנר בשני המשחקים הראשונים חיה בשקט עם העובדה שפארגו ינסה לנצח אותה לבדו, נכון פארגו נותן 20 נק' בכל משחק+ 5 אסיסטים אבל מנגד הוא מאבד המון כדורים,מכדרר את הכדור בערך 15 שניות בהתקפה ומוציא את הכלים שמסביבו מהשטף ההתקפי, סמית ורנדל ירדו משמעותית בתפוקה שלהם ,טיוס חי רק משאריות בהתקפה וכו'…
2. כל השנים של סופו מספרים לנו שהיותו זוכה למעטפת של אתרוג במכבי נובעת מכך שהוא "שובר שוויון" מתחת לסלים, בפועל היכן שהוא צריך להיות כזה וחשיבותו עולה מול הקבוצות הגדולות בשלבים המכריעים הוא לא מופיע, אז זה טוב ויפה להיות יתרון מול אלבה או ז'לגיריס אבל לא מכבי צריכה ממנו הרבה יותר מול הגדולות באמת של אירופה. דרך אגב גם בשנה שעברה בפיינל-פור הוא לא היה פקטור פשוט היכולת העצומה של טיוס חיפתה על זה.(שלא לדבר על הקושי המסורתי מול קבוצות של אוברדוביץ' שפשוט מנטרלות אותו כל פעם מחדש).
3.משחק ההתקפה של פנר עד עכשיו הוא תענוג לעיניים,מרווחים את המשחק,מניעים כדור מהר מיד ליד ובעיקר מנצלים את ההגנה החדירה של מכבי להמון זריקות חופשיות, איפה זה ואיפה הכדררת האין-סופית של פארגו,היינס וחבורתם.

רומן 17 באפריל 2015

כדורסל כמובן ממני והלאה, אבל אתמול בהפסקה של המשחק של דינמו קייב, הדלקתי כדי לראות שהכל תקין. איזה כיף לראות חבורה של אירופאים, מפרקים את אוסף האמריקאים בגופיות צהובות. תודה מר אוברדוביץ' שחסכת מממני את הבושה השנתית שלי של להיות ישראלי ולראות את עם ישראל חוגג נצחון של אמריקאים סוג ג בענף ספורט סוג ד

משה 17 באפריל 2015

זאת אומרת שאם במכבי היו משחקים בעיקר סרבים, צ׳כים וקרואטים כמו בפנר זה היה בסדר מבחינתך ?

asaf 17 באפריל 2015

משה הדיון הזה כבר טחון ובגדול אתה צודק הכדורסל האירופאי ברוב המקרים הוא בליל שמזמן איבד זהות מקומית ומנגד אתמול בפנר שיחקו:
ארדן- 16 דק' על המגרש תרומה של 12 נק'+ 6 רב' והמון נזק למכבי
אמיר פרדלזיץ'- 20 דק' על המגרש תרומה של 7 נק'+ 4 אסיסטים שלא לדבר על התרומה במשחק הראשון
קינאן- 17 דק' על המגרש ותרומה של 5 נק' + 3 אסיסטים והגנה נהדרת והוא רק בן 20 ועלה אתמול במשחק בהצלבה בחמישייה (מישהו נניח יכול לדמיין את זה קורה לבן אלטיט במכבי???)
מחמטגולו- 8 דק' על המגרש ותרומה מינורית של 3 נק' והרבה הגנה.
נכון שאני צריך לבדוק לעומק האם זה מדגם מייצג או סתם מקרי אבל לפחות אתמול וארחיב ואומר בשני המשחקים בסדרה לשחקנים המקומיים (ללא מתאזרחים) של הטורקים יש הרבה יותר משמעות ומקום מאשר אלו של מכבי.

משה 17 באפריל 2015

אסף,
לשם הבהרה אני לא אוהד מכבי וחלק מכך היא הזהות הבינלאומית שלה.
הנושא אכן נטחן עד דק אבל מה שהערתי עליו הוא ההבדל שרומן ציין בין שחקנים אירופאיים לשחקנים אמריקאיים. האם שחקן זר אירופי לגיטימי יותר ממקבילו מחוץ ליבשת ? אם נשליך לכדורגל, האם ריאל בה מככבים רונאלדו, בייל, בנזמה, קרוס, מודריץ' וכו' לגיטימית יותר מבארסה עם מסי, ניימאר, סוארס, בראבו ואלבס ?

רומן 17 באפריל 2015

אי אפשר להשליך לכדורגל, זה מגוחך. כדורגל זה דת, זה משהו גלובאלי משהו ענק בסדר גודל אחר. הקבוצות אהודות בכל העולם, המסורת שלהן, השם שלהן, השחקנים ממש לא משנים. כדורסל זה עוד ענף ספורט חביב שנחמד לצפות בו מדי פעם, כמו כדורעף, כדוריד, ועוד כל מני ענפים אולימפיים אחרים. במדינה כמו שלנו אם זה ליגיטימי להתרגש ממדליה אולימפית בשייט, אז זה בטח ליגיטימי להתרגש מזכיה בתחרות כדורסל בהשתתפות קבוצות שונות מאירופה, אבל אם זה נעשה בזכות אמריקקים זה נהיה מביך. לגבי השאלה אם עדיף אירופאים, אז כן חד משמעית כן. יש להם זהות, הם מנסים ללמוד את השפה, הם מכירים את המסורת הם משתלבים. אמריקקים באים לפה להרוויח כסף, מכבי תא או יורולויג לאאומר כלום בשבילם, היום הם פה מקבלים ברכה מראש הממשלה ומחר הולכים לרוסיה לקבוצה שאפילו לא משחקת ביורוליג. בקיצור מביך.

גיסנו 17 באפריל 2015

אז בתכלס אתה פשוט נגד כל דבר שאפשר להכניס לתוכו את המילה קקי, למשל ״מקקי תל אביב״ או ״אמריקקים״. היות ואי אפשר לומר ״אירופקקים״ אז אתה בעדם. סוג של גאונות

משה 18 באפריל 2015

טיעון חסר בסיס לחלוטין, זה שאתה לא אוהב כדורסל ואמריקאים לא הופך את ההסבר הזה להגיוני.

Asaf 17 באפריל 2015

ממש לא ובזה אנחנו לחלוטין מסכימים משה

ניר 17 באפריל 2015

פרזדליץ', השחקן הכי משמעותי ברשימה שציינת הוא בוסני

Asaf 17 באפריל 2015

יודע ומודה בטעות

גילעד 17 באפריל 2015

פרזדליץ' טורקי כמו שלנדסברג ישראלי

ניינר 17 באפריל 2015

חסיד אומות העולם וצדיק אמיתי. אחרי שיחסל את מכבי ביום שני צריך לתת לאוברדוביץ להדליק משואה ביום העצמאות. תודה לך ז'ליקו!!!

בילבו באגינס 17 באפריל 2015

כמו שכתב האוזמן הפסד בסוויפ רק יעשה טוב למכבי ההנהלה תבין שככה לא בונים קבוצה , איך יכול להיות שלאלופת היורוליג אין סנטר אחד אמיתי ?
כי טיוס הוא לא באמת סנטר וסופו לא באמת שחקן. סופו מתאים להעלות חמש דקות מידי פעם לתת הכול לעשות קצת בלאגן מתחת לסל ולרדת .
במכבי וויתרו בקלות מידי על מקל ונשארנו עם שני הרכזים אוחיון שלא יודע לקלוע ופארגו שלא יודע לנהל משחק. על היינס אין מה לדבר .
מדברים על לינהראט שהוא נותן הכול הכול על המגרש בתכלס גם אני הייתי נותן הכול על המגרש אבל הוא לא מספיק טוב. הוא יכול להיות שחקן למשחקי ליגה או לתת מנוחה לשחקנים לכמה דקות ביורוליג לא יותר. בקיצור מכבי איבדה מהשנה שעברה כמה שחקני מפתח כמו בלו היקמן ורייס ובהנהלה אף אחד לא חשב להשלים את הפער.
ככה לא בונים קבוצה , ככה מוכרים מנויים אולי.
עדיף לעוף ביום שני ואז להתחיל לחשוב קדימה ברצינות כולל פיתוח צעירים והחתמות משמעותיות. בפעם האחרונה שעפנו בסוויפ חזרנו עונה אחרי ולקחנו גביע.

MOBY 17 באפריל 2015

צודק!!!
לפנר אין טאלנט לקחת את הגביע. מצד שני יש לה כשרון בלתי נגמר.
לעומת זאת לכתוב כל כך הרבה מילים בלי להביע דעה זה וואחד טאלנט. או כשרון מיוחד לא החלטתי.

ניר 17 באפריל 2015

בעיניי הבעיה של מכבי היא לא בתוכנית המשחק אלא בתגובה תוך כדי המשחק. צמד המאמנים במכבי פשוט לא מגיב למה שקורה במגרש בזמן. הטיים אאוטים מאוחרים מדי, ואין מספיק ניסיון לשנות תוך כדי תנועה. סדרה בסופו של דבר נבנית גם מניהול משחק ולא רק מתכנון, ובזה יש כישלון השנה, ולדעתי זה יותר גודס מפיני כי פיני ידע להגיב ולשנות בזמן.

היסטוריון של ספורט 17 באפריל 2015

נגיד זאת כך .
אשר לאובראדוביץ אני מסכים .בעיני הוא איש מקצוע שלא היה מקבל את המעמד של פופוביץ בנ.ב.א ולכן הוא וויתר
אמיץ אך צודק ובעיקר נכון בשבילו .
אשר לפנרבח'צה -מכבי .
ראשית בפיימל פור הכל אפשרי לכל קבוצה בטח גם לה …אם היא תגיע לפיינל פור לא הייתי פוסל אפשרות להפתעה מצידה בייחוד כאשר היריב שלה בחצי צפוי להיות פאביו לאסו שידוע לשמיצה בתור מאמן ראש בקיר .
אבל כתבתי אם פנרבחצה תגיע.
כי הם עדיין לא שם …וכל האמירות לפיהן אף קבוצה לא חזרה מ 2-0 הם נכונות רק יש לזכור.
שכולה עד היום היו 12 סדרות שכאלו ( משנת 2012-20154 )
וחלק מהמקרים היו כבר בהתחלה ב 1-1 וממילא לא נספרות וחלק קבוצות חזרו כבר ל 2-2.
בנ.ב.א ובארץ זה כבר קרה כך שאין סיבה שזה לא יקרה ביורוליג.
וכשזה יקרה יש סיכוי סביר שמכבי תהיה חתומה על התקדים הנ"ל .
ולגוף הסדרה מול פנרבח'צה
בעיני משחק המפתח הוא משחק מספר 4 ונראה לי שאם מכבי תנצח אותו היא תעשה זאת .
מדוע ?
כי במשחק 3 מכבי תגיע לנקום ,לשרוט ,להרביץ לכסאח ולתת הכל .
במשחק 4 האנרגיה תירגע ,יתרון הביתיות ישחק והעייפות תהיה בעורכיה .
אם בכל זאת היא תתגבר על כל הנ"ל הרי שמשחק חמש ישוחק אמנם בטורקיה ויתרון הביתיות של הטורקים.
מאידך הניסיון ,המצב המנטלי והלחץ יהיו כולם פרמטרים ביתרון של מכבי …בנוסף המנוחה בין המשחקים תעזור למכבי
(המינהלת צפויה לתקוע איזה משחק ליגה איזוטרי …אך זו לא הבעיה של מכבי שתעלה עם הררי ,אלטיט ,כהן והיינס ותתן לכל אחת מהם 40 דקות + חיזוק מקבוצת הנוער או פורטה ).

אלון 17 באפריל 2015

גודס עושה יש מאין, שנה שעברה הרוטציה של בלאט הייתה רייס היקמן סמית בלו טיוס אוחיון סופו פניני וקצת לנדסברג וג'ו אינגלס. גם זה סגל שלא אמור לעלות לפיינל פור בכלל, ובגלל הרבה מזל וגם הרבה דיוויד בלאט והתעלות אישית לא נורמלית של שחקנים כמו רייס היקמן וטיוס.

השנה, גודס מקבל הנהלה שבטוחה שהשמש ממש זורחת לה מהתחת, בוא נגיד שפארגו מתקזז עם רייס(גם לרייס היו תקופות חשוכות), בעצם הביאו אפס מחליפים להיקמן(אפשר כבר בנובמבר להבין שהיינס ולינהארט ביחד לא מגיעים לחצי ממנו), רנדל הביא דברים יפים אבל לא ברמה של בלו ובעצם מכבי משחקת עם שלושת רבעי סנטר מתוך 2 שהיו לה שנה שעברה רוב העונה(גם כאן ההנהלה דחפה את הראש לחול), ופניני גמר את העונה.
מה שהשאיר את מכבי מעל המים סמית' בשיאו (אבל גם הוא לא קווין דוארנט) וקצת לנדסברג משודרג בחלקים מהעונה.

ההנהלה העמידה קבוצה בתחילת העונה ששווה הצלבה, בינואר-פברואר הקבוצה הזאת כבר לא הייתה שווה הצלבה וההנהלה לא הגיבה, גודס ביכולת אימון מרשימות ובזכות הגרלה יחסית נוחה(עם כל הכבוד לאלבה ברלין ופנאתנייקוס שחוטפת בראש מצסקא), היא בהצלבה, אבל לדרוש מעבר מול סגל כל כך עמוק ואתלטי של פנר זה ממש לחיות בסרט

Oded 17 באפריל 2015

תודה, חסכת לי תגובה
כל מילה

כח הגברה 19 באפריל 2015

לדעתי, אם מכבי רוצה להראות לאוהדים שלה שהם חשובים לה, היא צריכה להפסיד ביום שני.
לגרור את האוהדים לסיפור של יום הזכרון – ערב יום העצמאות, מה היתה השעה וכו' בשביל להפסיד את הסדרה ביותר משלושה משחקים?
יש מישהו מאוהדי מכבי שבאמת רוצה את המשחק ביום רביעי? כבר עדיף ספריי שלג – לא?

Comments closed