לשתוק ולנצח

blatti

הקבוצה שלו מנצחת- ניצחון דרמטי ופלאי- והוא מסיים כמפסיד. ולא סתם, אלא פעמיים מפסיד.

גם רצה לבקש טיים אאוט שכבר לא היה ברשותו- -כאשר עוזרו המוערך והמקורב יותר לשחקנים- מציל אותו ברגע האחרון, וגם שרטט תרגיל שבו לברון מוציא כדור שניה וחצי לסיום, כאשר כוכב העל מבטל אותו בזמן אמת ואומר "אין מצב שאני מוציא את הכדור". ג'יימס העדיף לקבל את הכדור. אז הוא קיבל- וקבר את הסל.

חייו של דייויד בלאט אינם קלים. הוא לא רק צריך להתמודד כאחראי על קבוצת הכדורסל המסוקרת בעולם. הוא גם בעמדה די קיצונית שבה ניצחונות לא נזקפים לזכותו, ורק הפסדים נזקפים לחובתו. No win situation כמעט לחלוטין. רק אליפות "תושיע" אותו- ואפילו היא תלך קודם כל לטור הקרדיט של לברון ג'יימס, השמש סביבה עולם הקאבלירס נסוב.

בלאט איש חכם. הוא יודע את כל זה. הוא גם איש מאוד מציאותי. עוד במכבי תל אביב הוא ידע למחול על כבודו לא פעם ולא פעמיים- גם כשהמועדון השפיל אותו בצעד תקדימי כשהפך אותו ממאמן ראשי לעוזרו של פיני גרשון, וגם כאשר דייויד פדרמן קטל אותו בתקשורת , ואמר שאין לו כשרון קבלת החלטות במאני טיים.

בלאט שמע הכל. שמע, כמו שכל מדינת ישראל שמעה. שמע- ושתק.

והשתיקה הזו אפשרה לו להישאר במועדון, ובסופו של דבר לזכות גם ביורוליג ולקבל את הזדמנות חייו לאמן ב-NBA.

אלא שלפעמים הסיטואציה הבסיסית בחייו של אדם- בלאט היה חייב למחול על כבודו כדי להישאר במכבי- רודפת אחריו גם כשהוא במקום הרבה-הרבה יותר יוקרתי ונישא.

לכן אני מצפה מבלאט כעת להמשיך לשתוק. ולנצח.

 

מסי - החלטתי לקחת את הכשרון שלי למדריד
פרידה מהיילה (שוב)

71 Comments

גיל 11 במאי 2015

האמת היא שאחרי אתמול אני כבר לא כל כך בטוח שבלאט ישאר בקליבלנד, אבל אני די בטוח שימצא בקלות עבודה בקבוצה אחרת.

אילן 13 במאי 2015

אני בטוח שטיירון לו ימצא עבודה כמאמן ראשי בשנה הבאה.

יוספיהו 11 במאי 2015

מצד אחד בלאט הרוויח ביושר את הביקורות ביממה האחרונה.

מצד שני, ברור שהשחיטה התקשורתית חסרת הפרופורציות שהוא עובר מושפעת גם מהיותו "אירופאי" ו"רוקי".

הוא משחק ללא השחקן ה3 הכי טוב שלו,עם השחקן ה2 הכי טוב שלו על רגל אחת, ושיחק 50% מהסדרה ללא האינסטנט סקורר המוביל שלו.

וכל זה נגד קבוצה לגיטימית וקשוחה, והתוצאה היא 2-2.

איפה הביקורות הצולבות על סטיב קר ובודנהולזר שהקבוצות שלהם נראות בינוניות לפחות כמו הקאבס, אם לא יותר?

בלאט יודע בדיוק כמונו שאם הוא יתחיל לסנגר על ההחלטות שלו, זה יישמע כמו תירוץ עלוב (ובצדק).
הוא אכן מספיק אינטיליגנטי כדי להוריד את הראש ולעבור הלאה.

ניר 11 במאי 2015

אני חושב שהשחיטה התקשורתית היא בעיקר בווינט, לא רואה התרגשות כ״כ גדולה בארה״ב.

Amir A 11 במאי 2015

שוחטים, שוחטים. לך תקרא את מייק פוס ב-יו.אס.איי. טודיי.

יוספיהו 11 במאי 2015

אני ניזון כמעט רק על העיתונות האמריקאית בנושאי כדורסל.

השחיטה כאן היא עצומה.

והפעם גם בתקשורת הארצית ולא רק בקליבלנד

אילן 13 במאי 2015

איך מסנגרים על החלטה לבקש פסק זמן כשאין לך? שוב פעם טייסים?

Amir A 11 במאי 2015

האמירה של לברון "אם להיות הוגן, המהלך ששורטט, מחקתי אותו ואמרתי למאמן לתת לי את הכדור". שני דברים לגבי זה:
1. לא דבר יוצא דופן. כמו הציטוט ששוחט הביא בטור הקודם שלך מהספר על מייקל ג'ורדן. כמו הסיפור שג'ף ואן גנדי סיפר היום על סיטואציה דומה עם פטריק יואינג.
2. לא אומרים דברים כאלו בארה"ב. זה נחשב חוסר כבוד, יוהרה, חוסר קלאס ומה לא. זה רק מראה שכמה שלברון הוא שחקן גדול, כפי הנראה הוא איש קטן. הוא יכל לומר "הלכנו בסופו של דבר על המהלך שחשבנו שיביא לנו את הסיכוי הגדול יותר לנצח". הוא יכל לומר "זה לא מה שחשוב". הוא יכל לומר הרבה דברים אבל בחר להשפיל את בלאט ולהאדיר את עצמו. שמוק.

גיל 11 במאי 2015

הוא יכל לא לומר כלום. בחיים לא ראיתי שחקן ברמה שלו מוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה בזמן אמת כמו שהוא.

גיל שלי 11 במאי 2015

לברון פשוט לא רוצה שמישהו יתבלבל ויחשוב שיש בקליבלנד עוד מישהו פרט ללברון, הוא הנרקיסיסט המושלם

Amir A 11 במאי 2015

אני מסתכל עליו וחושב כריסטיאנו.

צור שפי 11 במאי 2015

הוא פי אלף יותר גרוע מכריסטיאנו. איש מגעיל.

גל 12 במאי 2015

הוא כריסטיאנו עם מנטליות של גטו. בתור מאמן מדהימה אותי דרך ההתמודדות של בלאט עם אחת הסיטואציות הקשות לאימון שזכורות לי.

פורד פרפקט 11 במאי 2015

+++++

עירן 11 במאי 2015

+ 1.
לדעתי, גם ממעקב במהלך המשחק, יש שם איזו בעיה של (חוסר) בגרות מנטלית.

Amir A 11 במאי 2015

ודרך אגב, כל מה ששמעתי היום אצל מייק ומייק זה שחקנים ומאמנים אומרים שזה דבר שגרתי. צ'ונסי בילאפס סיפר איך הוא עשה את זה ללארי בראון ועוד ועוד. אף אחד כמובן לא יעיז לומר שלברון שמוק, אבל בשקט בשקט יוצאים להגנתו של בלאט.

יותם 11 במאי 2015

https://www.youtube.com/watch?v=9NIKK_OFvFY ב5:35, גם לארי עשה את זה. לגבי הקלאס של לברון אפשר להתווכח, אבל עצם האמירה לא אומרת כלום על היחס למאמן.

גיל שלי 11 במאי 2015

אגב, אני לא מסכים שבלאט סיים כמפסיד. ייקח בדיוק יומיים עד שכולם ישכחו מהסיפור, ומה שחשוב באמת הוא שקליבלנד ניצחו עוד משחק בלי לאב, בלי קיירי, בלי שום סיבה הגיונית שינצחו, ובמשחק ממש מחורבן של לברון שניסה את כל שיכול היה כדי להחריב את המשחק, עד שבסוף נזכר שהמטרה היא להכניס את הכדור לסל

יואב דובינסקי 11 במאי 2015

+1
חוץ מהעניין שגם לשיקגו יש נסיבות מקלות – היעדרות פאו.

צרפתי 11 במאי 2015

והיה ובלאט היה ׳מצליח׳ להזעיק את פסק הזמן זו היתה שגיאה לא קטנה גם של העוזרים, שמעצם הגדרת תפקידם אמורים לנתב מידע, להעיר ולהאיר למאמן הראשי.

omer 11 במאי 2015

והם אכן האירו את עיניו וגרמו לו לבטל את בקשתו לפני שהשופטים הבחינו בכך

יואב דובינסקי 11 במאי 2015

אם אני נכנס רגע לראש של המאמן. 15 שניות לסיום, חצי סגל בערך לא הצליח להוציא חוץ, בזבז את כל פסקי הזמן ובסוף מסר ללברון שאיבד את הכדור בעבירת תוקף ושיקגו השוותה. כמו כן, לברון החטיא כמעט את כל הזריקות מהשדה בחמש הדקות האחרון והחזיר כמעט לבד את שיקגו למשחק. באחד הניצחונות משני המומנטום של קליבלנד העונה (נדמה לי קליפרס בחוץ), בלאט שרטט תרגיל בשניות הסיום שבו לברון מוציא חוץ ולברון מסר אסיסט ישיר לטריסטן תומפסון שלמעשה הבטיח את הניצחון. אני יכול להבין את ההגיון בלשרטט תרגיל שבו לברון יהיה זה שיוציא את החוץ ויחליט מי יקח את זריקת הניצחון. וכמו כן, אני גם יכול להבין את זה שלברון אומר "לא, תמסרו לי ותפנו את הדרך". הכל בסדר ולגיטימי בעיני. עושים מהומת ענק ממשהו שעוד יומיים, אחרי משחק מספר 5, יהיה חסר חשיבות לחלוטין.

מתן גילור 11 במאי 2015

ואחרי אותה מסירה, אותו "נרקסיסט מושלם", אליבדא דה ידידי גיל שלי, הצביע על בלאט, כדי שלאף אחד לא היהי ספק למי מגיע הקרדיט על המהלך הזה.

יואב דובינסקי 11 במאי 2015

זה שלברון דוש, זה כבר given. לא על זה הוא יישפט. אני גם יכול להבין את הניסיון שלו לצעוק "אני המנהיג". גם אם זה מצביע דווקא על חוסר ביטחון.
מסכים עם בורוביץ', בלאט צריך להמשיך לשתוק ולנצח. עוד 10 ניצחונות לאליפות NBA ולטיעון משכנע שמגיע לו מקום בהול אוף פיים.

No ONE 11 במאי 2015

אני לא מבין את הדיבור על הכביסה המלוכלכת , דבר ראשון אני לא מבין מה בדיוק רע במהלך של לברון ומה בדיוק רע בזה שהוא אמר את זה
לא מדובר פה בשום פחיתות כבוד של בלאט , לא מדובר פה על צבא ועל סירוב פקודה
בלאט רצה לעשות משהו לברון אמר לו בוא נעשה משהו אחר , באותה מידה זה היה יכול להיות קיירי אירווינג אם בריא וחם
וחוץ מזה אנשים כנראה שוכחים שיש וידאו ומיקרופונים בכל פסק זמן , זה היה יוצא החוצה בכל מקרה ואז לברון ובלאט היו נראים אידיוטים שניסו לשקר ולהסתיר את זה

Amir A 11 במאי 2015

המהלך עצמו לא רע. זה שהוא אמר את זה זה גועל נפש ודבר שפשוט לא עושים. את מה שירתה העובדה שהוא אמר את זה?

No ONE 11 במאי 2015

את האמת, נמאס כבר מכל מיני תשובות PC משעממות

Amir A 11 במאי 2015

זו לא שאלה של PC. זו שאלה של כבוד לזולת.

No ONE 11 במאי 2015

די נו , מה הם ילדים? מה עכשיו בלאט יבכה לסינר של הגננת?
אני לא מרגיש פחות כבוד לבלאט בגלל מה שלברון אמר, כי להיות מאמן זה לא דיקטטורה , מאמנים צריכים להקשיב לשחקנים שלהם ולפעמים לקחת את עצתם ואין בעיה שכל העולם ידע מזה

Amir A 11 במאי 2015

קשה לקבל את זה שלשמור על כבודו של הזולת זה דבר חשוב, הא?

No ONE 11 במאי 2015

אין פה שום עניין של כבוד הזולת ברמה אישית, מדובר פה בספורט מקצועני עם החלטות על בסיס כדורסל, לא זוכר את לברון אומר משהו אישי אי פעם על דיוויד בלאט
איפה היה כבוד הזולת של מג'יק ג'ונסון ומייקל ג'ורדן כשהם פיטרו את פול ווסטפל ודאג קולינס?

Amir A 11 במאי 2015

תפריד בין החלטות מקצועיות ובין דרך התבטאות. אם לברון באמת מאמין שבלאט הוא לא מי שיביא לו טבעות בשנים שנותרו לו אז אין בעיה שילך להנהלה ויבהיר להם שבלאט הולך הביתה.
הדרך שהוא בוחר לעשות זאת, עם האמירות העלובות שלו אל מול התקשורת, היא הבעייתית כאן. זה לא התוכן, זו הצורה.

No ONE 11 במאי 2015

איזה דאבל סטאנדרט יש כאן
גדולי המאמנים כמו פיל ג'קסון,לארי בראון ופאט ריילי היו מבקרים ושוחטים את השחקנים שלהם בתקשורת פעם אחר פעם , להם מותר?
הבעלים של קליבלנד דן גילברט שלח מכתב תקשורת אחרי שלברון עזב וחוץ להאשים אותו שהוא ISIS עשה שם הכל

משה 11 במאי 2015

וההשוואה בין מה שמותר למאמן למה שמותר לשחקן לגיטימית בעיניך ? כנראה שכאן מקור כל הויכוח, אם הגענו למצב שמאמן הוא סמרטוט בעיני הכוכב שלו ובעיני אוהדים אז מי צריך אותו לעזאזל ?

היסטוריון של ספורט 11 במאי 2015

את הסיפור של בלאט יש לחלק לכמה חלקים.
באופן עקרוני הוא במשרה שיש בה צד מבאס והיא כפי שכתבת הניצחון לזכות לברון (שחרבן את המשחק עד אותה זריקה )
וההפסדים לחובת בלאט.

זה יכול להשתנות אבל רק אחרי תארים.

בקשר למשחק המזל כנראה הולך עם הטובים כי אם בלאט מפסיד כתוצאה מהבקשה הזו זה היה גדול אפילו עליו .
לפעמים צריך מזל ובלאט קיבל בגדול.
בעניין לברון והזריקה לא צריך להרחיק לכת אני זוכר עוד את עדי גורדון רב עם פיני הגדול בגמר גביע 1996.
פיני הגבר אמר לו עזוב הכל תעשה מה שאתה רוצה ותביא גביע.
אמנם לברון היה קצת ברוטלי (כנראה ) אבל אין להתרגש מכך.
אין גם ספק שלבלאט ישנה השפעה על הקבוצה.
לברון זכה בתהילה וניצח את המשחק.
אך זה לא עניין של מה בכך שקבוצה ללא לאב ,עם קיירי פצוע וחלש ולברון גרוע מאד (עד השלשה ) בעיקר בזריקות
מצליחה בכלל להישאר במשחק.
לכןמגיע לבלאט קצת קרדיט
כמו"כ עקבתי אחרי הראיונות של בלאט לאחר הפיגור 2-1 הוא שידר לאורך כל הדרך את האמונה שלו בשחקנים ,קור רוח וכל מה שצריך בשביל לנצח .

גיל שלי 11 במאי 2015

+1

מתן גילור 11 במאי 2015

האם מישהו יכול להסביר מה ההבדל בין מה שג'יימס אמר למה שרוז אמר? למה אחד כל-כך הרבה יותר גרוע מהשני? למה אחד ראוי לחסד והשני לשבט?

Amir A 11 במאי 2015

מה רוז אמר?

מתן גילור 11 במאי 2015

לפי התרגום של אתר ערוץ הספורט: "זה לא היה התרגיל שתיכננו, הייתי אמור לרוץ לפינה. ברגע שהכדור עזב את היד שלי, הרגשתי שזו זריקה טובה. אני לא רוצה להישמע שחצן, אבל זה סוג הזריקות שאתה רוצה לקחת בתור שחקן במעמדי".

מתן גילור 11 במאי 2015

אבל יש פה עניין לנימה. זוכר בתחילת העונה כשקיירי אמר: "לבלאט יש את התרגילים שלו ולי את התרגילים שלי"? בערך על אותו משקל. כלומר, המאמן החליט על משהו מסוים והשחקן החליט אחרת ולא הסתיר זאת. לא בטוח מה יותר גרוע – להתווכח מראש או לצפצף על ההוראה למפרע. האמת, זה לא כזה משנה, שניהם היו צריכים לענות אחרת. העניין הוא מה שהתקשורת והרשתות החברתיות עושות בכל אחד משני המקרים הכמעט זהים הללו.

Amir A 11 במאי 2015

טוב, אז לפי הציטוטים באתרים שונים כאן מה שהוא אמר היה:
"אני רק אסיר תודה שחברי לקבוצה המשיכו לתת לי את הכדור. הם האמינו בי לקראת הסיום. המשיכו לתת לי את הכדור ועודדו אותי לשחק את המשחק כפי שאני בדרך כלל משחק".

לא נשמע דומה כל כך ל- "אם לומר את האמת, המהלך שתוכנן, אני מחקתי אותו. ואמרתי למאמן פשוט תיתן לי את הכדור".

מתן גילור 11 במאי 2015

נו באמת, אתה מביא לי חלק אחר של הראיון איתו. רוצה אולי לתת ציטוט מ-2010?

Amir A 11 במאי 2015

זה הציטוט שלו שמצאתי אחרי משחק 3. מלפני יומיים.

מתן גילור 11 במאי 2015

רק שזה לא במקום, אלא בנוסף. הוא אמר את שני הדברים, בדיוק כמו שלברון אמר אתמול "עשיתי טעות אחרי טעות אחרי טעות."

גיל 11 במאי 2015

אם אתה מתייחס לביצועים שלהם על המגרש אז נכון, שניהם היו גרועים כמעט באותה מידה אבל יש עדיין שלושה הבדלים מהותיים. אחד, עם כל הכבוד לרוז, הוא עדיין לא לברון. הוא שחקן שחזר מהמתים ששיחק רק חלק מהעונה ולא בכושר קרוב לזה של MVP. הציפיות ממנו לכן אינן בשמיים. שניים, הוא לא מדבר לפני כל משחק עד כמה הוא המנהיג של הקבוצה וכמה הוא צריך לסחוב אותה. לברון אומר את זה ונכשל בביצוע רוב הזמן אז אי אפשר לומר שהוא לא הביא את זה על עצמו. הדבר השלישי הוא הצורה שבה הם משחקים וקבלת ההחלטות שלהם. רוז משחק כאילו הוא עדיין MVP רק שבניגוד לעבר הוא פשוט נכשל בביצוע. הוא חודר, מתאמץ, זורק לשלוש ולא מפחד לקחת אחריות. לברון לעומת זאת נראה עצלן חלק מהמשחק. לא חודר, לא יורד להגנה, מתבכיין לשופטים, כל שפת הגוף שלו דוחה וזה משחק שאמור להיות בשיאו.

אז יש סיבות טובות למה מתייחסים לשניהם בצורה שונה וזה עוד לפני שדיברנו על איך הם מתייחסים למאמן שלהם.

גיל 11 במאי 2015

אין כאן ביטול המאמן אלא יותר התאמה למה שהוא חשב לנכון על המגרש אבל יותר חשוב מזה, אי אפשר להתעלם מההקשר. שותים לבלאט את הדם כל השנה ורק מחכים לכל דבר קטן שיעיד על זה שהוא לא הבעל בית האמיתי בקבוצה. לברון לא רק שלא מכחיש את זה אלא מוסיף שמן למדורה כשהוא יודע בדיוק את האפקט שזה יעשה. זה חוסר כבוד מהסוג הנמוך ביותר ואחרי זה מתפלאים למה שונאים אותו.

Amir A 11 במאי 2015

אם אני לא טועה אז אחרי המשחק הראשון נגד הבולס הוא גם התייחס לבלאט כ- "מאמן הרוקי".
מי שחושב שהפיאסקו של "ההחלטה" היה מקרי טועה. עקרב הוא עקרב הוא עקרב.

גיל 11 במאי 2015

מה הוא אמר? שהוא רצה לקחת את הזריקה? הוא לא אמר שהוא שינה תוכניות של המאמן. גם הצורה שבה לברון חשף את זה מראה על חוסר כבוד למאמן. מילא אם זה היה נחשף על ידי אחרים אבל איך שהוא עשה את זה זה מאוד לא מכובד.

עדי אבני 12 במאי 2015

יש משהו שטיפה מקומם אותי בכל פעם שאתה נחלץ לעזרתו של לברון בנושא כזה או אחר- מצדאחד אתה תובע להכיר בו כאחד הגדולים בכל הזמנים ומצד שני אתה כל הזמן משווה אותו לבני אנוש

איתן 11 במאי 2015

כנראה שלברון באמת טיפש אבל זאת לא הבעיה הגדולה של בלאט, כרגע נראה שלברון פשוט כבר לא כל כך טוב.

איתן 11 במאי 2015

עכשיו ראיתי בטלוויזיה את לברון אומר את המשפט "הוא (בלאט) שרטט את התרגיל… (פאוזה דרמטית) ואני מחקתי אותו" חיוך. לא רק טיפש, גם בן זונה.

איתן 11 במאי 2015

ויסלחו לי הזונות, שום דבר נגדכן, רק בשביל לתאר את הנבזות.

MOBY 11 במאי 2015

בארצות הברית כשמדברים על המאמן יש מילה אחת. לא הוא לא ההוא לא זה.
קאוץ בלאט-לברון עבר עבירה שלדעתי, אחרי היומיים הקרובים יתחילו השחקנים (בארקלי שאק וכד׳) לבקר אותו.
זו דעתי

שי 11 במאי 2015

האמת, חשבתי שכל העניין הזה מאבד מהפרופוציות שלו פה בישראל. פרובנציליות.
אז, ראיתי את הכותרת של huffpost ות'אמת, נחרדתי:
The Cavaliers Won In Spite Of 2 Horrendous Brain Farts By David Blatt

אז אין לי ספק שלברון עקץ פה. חזק.

דגש 11 במאי 2015

לברון, ש14 שניות לסיום ביתרון 2 לקליבלנד במקום למשוך זמן/להוציא עבירה איבד את הכדור ואיפשר את כל הבלאגן הזה מלכתחילה.

אילן 13 במאי 2015

מצטטים את puffpost עכשיו? אתר אינטרנט מגמתי עם שני כתבים סבירים וכל השאר ילדי אינטרנט.

ישי 11 במאי 2015

עכשיו הוא מסביר שיורדים על בלאט רק בגלל שהוא מאמן אותו.
זה נכון, אבל הוא שכח שיש לו חלק פעיל בזה.

Amir A 11 במאי 2015

כל מה שהוא היה צריך לומר זה "בלי לאב, ועם ארווינג על רגל אחת עדיין המאמן שם אותנו בעמדה מצויינת לקראת גמר המזרח". משפט כזה היה סוגר את כל הפינות לבלאט. רק שמשפט כזה יתן חלק מהתהילה למישהו אחר.

shadow 11 במאי 2015

לא מסכים.

אני חושב שללברון יש הרבה יותר מה להפסיד מלבלאט. הפסדים יזקפו ללברון הרבה יותר מלבלאט.
בגלל שלברון מדבר על המורשת שלו(מגוחך) יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה (שאני זוכר) כשהוא יפסיד עוד תואר זה אכן יפגע במורשת שלו.

בלאט לדעתי לא יפוטר כי יש לו חוזה ממש ארוך, כי מי שלא מרוויח ממכירת עיתונים ומקבל החלטתות רואה שהוא דמות מקצועית וגם ג'נטלמן משכמו ומעלה.

לסיום רק תהייה, אם לברון היה מחטיא את הזריקה, הוא גם היה יוצא לתקשורת לספר שהמאמן צייר תרגיל והוא מחק אותו? אני חושב שללברון יש הרבה יותר מזל שהוא הכניס את הזריקה מאשר לבלאט.

Amir A 11 במאי 2015

1+ על התהייה בסיום.

אורליוס 11 במאי 2015

ראיתי את המשחק אתמול, וקראתי המון היום…
כל הזמן אני מנסה לחשוב מה עובר על בלאט ב24 שעות הללו, וזה פשוט טירוף!
כל אתר ספורט בעולם מתעסק בסוף המשחק הזה משלוש זויות שונות, ובין כל אלו אתה אמור לאמן את הקבוצה למשחק הבא…. אה! ויש טיסה באמצע, ושיחה עם המשפחה, ושיחה עם הבעלים (הבוס), ורופאים, ועוזרי מאמן, ואני לא יודע מה עוד… וואוו, הוא פשוט עובר עוצמה של חוויה הזויה….

אני ממש מקווה שהוא גם מצליח להנות מהעוצמות של החוויה הזו, ממש.

No ONE 11 במאי 2015

and that's why he make the big bucks

רומן 12 במאי 2015

השחקן הזה פתח את הג'ורה שלו בתקשורת נגד המאמן ולא סתם נגד ממש בצורה משפילה ומתריסה בראש צלול ואחרי מקלחת. בלאט חייב להגיד לו הבוקר "אתה אצלי סיימת קח הדברים שלך ותעוף מפה", אם לא יגיד לו את זה הוא ישאר סמרטוט לנצח.
בספורט יש קווים אדומים, אני מבין שבאמריקה זה כנראה רחת ועדיין מפה אין דרך חזרה, זה או בלאט או השחקן, כל דבר אחר לא מתקבל.
השמות ממש לא מעניינים אותי אין להם משמעות, כשפפ ספסל את איברא

רומן 12 במאי 2015

איברא עשה פרצופים, בעט בגדר, אבל לעולם לא פתח את הפה שלו בתקשורת כל עוד היה שחקן ברסה. ויסלח לי אדון ג'ימס אבל הוא סה"כ כדורסלן, ואיברא הוא כמעט אלהים.

גיסנו 12 במאי 2015

משכורת של איברהימוביץ' – 15 מליון יורו לשנה
משכורת של לברון ג'יימס – 22 מליון דולר לשנה
משכורת של דיוויד בלאט – 5 מליון דולר לשנה
משכורת של מרקו בלבול – 400 אלף ש"ח לחצי שנה
פוסטר של משה גלאם מחובק עם גיורא שפיגל – 13 שקל בפיצוציה בשנות ה 90

תגובה של רומן בדהבאזר – priceless

שי פרנסיסקו 13 במאי 2015

+1000000000000000000000

ירוק 13 במאי 2015

חזק, גיסנו.

יש אחד של גלאם בסיבוב המפורסם אחרי הגול?

יוספיהו 12 במאי 2015

רומן, קודם כל תודה על האתנחתא הקומית.

אתה מודע לזה שבNBA המאמן לא אחראי על שיחרור והחתמת שחקנים?
אתה מודע לזה שבNBA לסופרסטארים יש מעמד גבוה משל המאמן?
אתה מודע לזה שלפי הגישה שלך פיל ג'קסון היה היום סתם עוד מאמן?
אתה בכלל יודע מי זה פיל ג'קסון?

נראה לי שאתה בכלל לא רואה NBA וניזון בעיקר מכתבות שטחיות באתרים הישראלים.

ובלי קשר, דבר איתי ביום שתהיה מוכן לוותר על 20 מליון שקל לעונה.

אילן 13 במאי 2015

Earth to Roman. do you read?

גיסנו 12 במאי 2015

אני לא יודע למה מתרגשים מזה יותר מדי.
ספורט אמריקאי, בעיקר הנ.ב.א, הוא ספורט של כוכבים. גם בקבוצות הכי קבוצתיות שיש מוצאים בכוח את הכוכב שאפשר לקדם ולהפוך לפנים של הפרנצ'ייז (ע"ע דטרויט 2004 ובילאפס, צ'ונסי).
יש מעט מאוד מועדונים שבהם יש דמות שהיא לא הסופרסטאר שנמצאת בקדמת הבמה ולכן הופכת אוטומטית להכי חשובה – דמויות כמו פופוביץ' בסן אנטוניו או אפילו מארק קיובן בדאלאס. פיל ג'קסון ופט ריילי כשהיו מאמנים. כל השאר הם השחקנים והם אלו שמביאים את הקהל והכסף
מדהים כמה מהר כולם שוכחים עד כמה אריק ספולסטרה נחשב לסמרטוט של לברון ו-וויד שהיו צועקים עליו ומתפרצים עליו, כמה סיפרו שהוא כשלון כשלא לקח אליפות בשנה הראשונה. ועדיין הוא נשאר וכעת נחשב למוערך גם אם לא מאמן על.

בלאט מספיק חכם כדי לא להתרגש מזה.

Comments closed