מצאת הרכב

guttman

תומר לוי מפרסם הבוקר שמואנס דאבור ואלי דסה ירדו לספסל בוויילס לטובת בירם כיאל ואוראל דגני/אייל משומר.

גוטמן מפמפם כבר ימים לפני המשחק נגד אנדורה, כי ההרכב מול אנדורה לא יהיה זהה להרכב נגד וויילס.

זה שאתמול הנבחרת שיחקה טוב, ושדאבור ודסה היו טובים (הראשון גם כבש שער נפלא), לא משנה מבחינת גוטמן.

הוא – יש לו תוכניות מהבית. יש לו את כל הקונבנציות שאתה מוכרח לשחק הגנתי, אם אתה עולה מול נבחרת טובה יותר. חלילה לך מלשחק את השחקנים הכי טובים שלך (כן, לא בהכרח השחקנים ההתקפיים הכי טובים, פשוט השחקנים הכי טובים). גם כך לקח לגוטמן להמתין שדאבור יגיע לגיל 23 ושיכבוש עשרות גולים מדהימים בשווייץ, כדי לקבל צ'אנס. וגם אז, רק נגד אנדורה.

זו אחת הסיבות מדוע אתה לא יכול לרצות בהצלחת גוטמן ובהצלחת הנבחרת שלו. האיש פחדן. האיש שלילי. ואסור שהדרך הזאת תנצח.

ויש עוד משהו: התקבעה איזו מחשבה בכדורגל הישראלי שאסור לעלות עם הרכבים התקפיים "מדי". רוב הקבוצות עולות עם חלוץ בודד, וגם חלק יחסי גדול מהקישור אינו התקפי במהותו. הגישה הזו נובעת מפחדנות של מאמנים, לא רק מהתוצאה אלא בעיקר ממה שיגידו עליהם. כולם רוצים "להחזיק את האמצע". ברור שהם לא מחזיקים שום דבר. גם המחשבה שכדורגל מנצחים רק באמצעות שליטה באמצע היא לגמרי לא נכונה. יש מתפרצות, יש משחק ישיר, ואפשר גם הנעת כדור בלי חמישה או שישה קשרים.

אבל העניין הוא השקפת עולם: האם אתה עולה עם כמה שיותר מהשחקנים הכי מוכשרים שלך, או שאתה עולה עם כמה שיותר נגרים, בתקווה שהם שחקנים הגנתיים יותר טובים. דעתי ידועה: אני חושב ששחקנים התקפיים יותר חשובים משחקנים הגנתיים. אני חושב שגם שחקנים הגנתיים צריכים שיהיו להם כלים התקפיים רבים. פפ גווארדיולה עלה נגד לברקוזן בשבת האחרונה בלי אף בלם טבעי. דויד אלאבה הנפלא והמגוון וצ'אבי אלונסו שיחקו אצלו בלמים. זו מטרתו: כדורגל נטול בלמים. זה לא אומר כמובן שאני מטיף לכדורגל כזה כאן ועכשיו. אבל ברמת העיקרון, הכדורגל הטוטאלי הוא זה שבו לכל שחקן במגרש יש איכויות התקפיות, מגוונות כמה שיותר, כך שגם הקבוצה מגוונת כמה שיותר. בנוסף לזה, וזה מאוד חשוב, גם כל שחקן חייב לדעת לעשות הגנה. ולכן אני חושב שכל הדיבורים על "הגנה גרועה" הם פתפותי ביצים כי הגנה היא הרבה מעבר לרביעייה האחורית, כפי שמתייחסים אליה בתקשורת הישראלית.

אבל כשאני ניצב מול גוטמן אני מרגיש שאני ניצב מול איש השלשום. אדם שחי כל קלישאה אפשרית שנוצקה בישראל (למרות התהדרותו בתואר "הגרמני", משל אינו רומני בסך הכל, כמו כולנו..). וחמור מכך: גוטמן, כמו מקבילו בכדורסל אדלשטיין, חי ומת עם כל משפט שנאמר עליו בתקשורת. האיש הזה מסתובב בחיים מפוחד. זה גורם לו להפיץ לא מעט תורות שווא, גניבות דעת, והאדרה עצמית, למען שמירה על עצמו (די בדומה לאדלשטיין, למרות שמאמן הכדורסל חכם, מעמיק וכן יותר מגוטמן, באופן יחסי).

אם הייתה כאן תקשורת איכותית ואמיצה, הבלוף הזה של גוטמן כבר מזמן היה נחשף; וכל גניבת דעת ואקט פחדני ושלילי שלו לכל אורך הדרך, וזה עוד לפני הנבחרת (למרת שבהפועל עשה עבודה טובה), היו נחשפים ומנומקים בזמן אמת. אבל זו מדינת ההפוך: כאן לא רק שלא מבקרים את גוטמן כמעט, כאן מעריצים אותו.

לכן לא נותר לי אלא לייחל להפסד בוויילס. אלא אם הוא עולה עם דאבור ודסה.

 

פרסום ראשון
חידון מספר 464. סדר אירופאי חדש

63 Comments

אלון 4 בספטמבר 2015

אני מסכים לגבי דסה. להעלות את משומר או דגני במקומו זה אסון.
אבל לגבי המערך אני לא מסכים. מערך של קשר דפנסיבי אחד פלוס נאתכו וזהבי כאילו קשר מרכזי זה אחת הסיבות העיקריות להפסד מול ווילס במרץ.
מול ווילס בטח בחוץ חייבים מרכז שדה אירופאי וחזק של כיאל ביטון ונאתכו. יחד עם זהבי וטבח מקדימה זה משאיר עמדה אחת פנויה של חמד\דאבור. שניהם שחקנים ראויים לפתוח וכל אחת מהאופציות לגיטימית.

יש לגוטמן הרבה בעיות. לא בטוח שפחדנות זה אחת מהן. דווקא הקיבעון שגרם לו לעלות עם ייני מול ווילס ולא ניר ביטון הנפלא או עם דאמרי פצוע.

בכל מקרה גם אם ישראל תוציא תיקו היא תלויה בזה שבוסניה תפשל בבית מול ווילס או בחוץ מול קפריסין או שבלגיה תפתח רגליים במשחק האחרון. קשה להיות אופטימי.

אלון 4 בספטמבר 2015

אפשר להלעות את חמד דאבור וזהבי מקדימה אבל אז נשארת בלי אף שחקן אגף טבעי.

יוסי 4 בספטמבר 2015

דווקא מול ווילס לא תהיינה לנו התקפות מסודרות (כנראה), לכן עדיף לעלות עם טב"ח, שחקן אגף טבעי שיכול ליצור לעצמו מצבים בשטח מוגבל.
אם הייתי מאמן הנבחרת, הייתי שם את טב"ח בימין, זהבי בשמאל ודאבור/חמד באמצע, באופן כללי אני חושב שדאבור סקורר טוב יותר, מצד שני חמד משחק בבריטניה שם המשחק אגרסיבי יותר.
זהבי עם התנועה שלו לא חייב להישאר כל הזמן בשמאל, בהתקפות המעטות הוא יעשה תנועה לכיוון המרכז בתקווה שיבקיע. הגיבוי שלו באגף צריך להיות ריקן, שהוא גם מגן נהדר (ע"ע החיפויים שלו על עמב"ה במשחק הבית מול באזל).
בין דסה למשומר קשה לי להכריע, בסופו של יום בהרכב שלי טב"ח על קו ימין אז המגן הימני צריך רק להגן.
ריקן וביטון שומרים את בייל אישית לוחצת.

אם ככה ההרכב הוא כזה:
שוער- מרציאנו.
הגנה- דסה/משומר, טב"ח הזקן, טיבי, ריקן.
קישור- ביטון, כיאל, נאתכו.
אגפים- זהבי, טב"ח הצעיר.
התקפה- דאבור.

אלון 4 בספטמבר 2015

עוד אופציה טובה זה מערך של 3 בלמים ולהכיר בעובדה שלישראל אין מגנים.
משהו בסגנו ן של צדק טיבי וטבח 1 בלמים
ביטון נאתכו וכיאל במרכז השדה טבח זהבי דאבור וחמד בהתקפה.
אבל ישראל לא מספיק מתורגלת בשיטה הזאת. לדעתי חבל.

רומן 4 בספטמבר 2015

דסה? אתמות היה חלש, לא מסוגל להרים בדיוק כמו משומר, אבל משומר יותר מהיר. לגבי דאבור? שחקן מצוין אבל ברור שכיאל צריך לשחק במקומו או במקום חמד. בסמי עופר מול ווילס זה היה פשוט מאסט לשחק עם 3 קשרים באמצע, גוטמן שמע אז בעצתך ועלה התקפי וקיבל 3, אין ספק שמחר חייבים לשחק 3 קשרים, זה מאסט. אני אישית גם הייתי שם את מליקסון שפתח נפלא את העונה במקום את נאתכו, במשחק של גם כיאל וגם ביטון בקישור מליקסון יותר טוב מנאתכו בתפקיד הטיפה יותר קדמי.
בכל אופן בהצלחה לנו

רועי 4 בספטמבר 2015

"למשל הערב, ישראל נגד אנדורה. את מי הדבר הזה מעניין? מדוע שנרצה לצפות בנבחרת משחקת נגד חבורת חובבנים חביבים?"
מסתבר שאותך זה מעניין.

יואב בורוביץ׳ 4 בספטמבר 2015

זה שצפיתי לא אומר שרציתי לצפות. וגם העברתי לא מעט לערוץ הקיבוץ.

משה 4 בספטמבר 2015

אתמול גוטמן העלה לראשונה בקמפיין הזה את ההרכב המוכשר ביותר שלו, בלי שחקנים "שלו" כמו שכטר, שהר וורמוט ובלי שטויות. יתרה מכך, משומר זה שחקן שלא צריך להיות בנבחרת, לא משנה מי היריבה (ואני אומר את זה דווקא כי יש לי חיבה לחיפה ).
כנראה שהוא לא מסוגל להתגבר על עצמו ואני לגמרי מסכים שקשה מאוד להתחבר אליו רגשית. עם זאת אני לא אהיה נגד הנבחרת, לא איתו ולא עם אחרים.

yaron 4 בספטמבר 2015

צודק לגמרי לגבי ההרכב.
לגבי דסה/משומר, אני היחיד שקופץ לו לראש שפונגין???

גיל שלי 4 בספטמבר 2015

לא
מצד שני מה יוקאנוביץ מבין,גוטמן צריך להוכיח שהוא יותר חכם, גם עם ריקן כמגן שמאלי

משה 4 בספטמבר 2015

אני חושב שדווקא ריקן מגן שמאלי זה פיתרון לא רע, בטח מול בן הרוש.
וגם אני חושב ששפונגין עולה על משומר בכמה דרגות.

טל בן יהודה 4 בספטמבר 2015

מצוין בורו. מסכים עם כל מילה

יואב בורוביץ׳ 4 בספטמבר 2015

Thanks bro

אורן השני 4 בספטמבר 2015

אני גם מסכים עם רוח הפוסט, למרות שמשומר או דסה לדעתי זה אותו דבר. דאבור שחקן שחקן ובעיקר מול נבחרות יותר חזקות צריך לשחק על מהירות ומתפרצות ולא עם חמד למשל.

אגב מה קורה עם נאתכו? הגיע הזמן שיירד לספסל אחרי שלא היה לו משחק ראוי לציון בנבחרת כבר שנים.

אלון 4 בספטמבר 2015

לא שאני מעריץ גדול אבל ב3-0 מול בוסניה הוא נתן קונצרט, משחק ציון 10.

אורן השני 4 בספטמבר 2015

צודק בהחלט, שכחתי

yaron 4 בספטמבר 2015

בורו, אתה זה שהופך את כל העניין לאישי…
אין אף מאנן שהיה עולה עם אותו הרכב למשחק בית נגד אנדורה ולמשחק חות בוויילס.
אלא אם אתה נבחרת עדיפה בהרבה…
אני חושב שקשר נוסף על חשבון מחד/דאבור זה צעד כל כך בסיסי שממש מיותר לכתוב על זה פוסט…

yaron 4 בספטמבר 2015

המקלדת, המקלדת… :-)

יניר 4 בספטמבר 2015

הכל תיאורטי, בהנחה שמנצחים את קפריסין מה שחשוב זה רק התוצאה של בוסניה וווילס.
הבוסנים ינצחו את אנדורה וקפריסין ( במחזור האחרון אחרי שהקפריסאים יאבדו כל סיכוי אם יפסידו לנו) ולכן חייבים לנצח את ווילס. ניצחו – עלו, לא ניצחו- עלינו. אלא אם כן ננצח את ווילס או בלגיה בחוץ ותסכימו איתי שזה דמיוני.
למעט המשחק מול קפריסין, שאר המשחקים שלנו הם למען המורל בלבד

yaron 4 בספטמבר 2015

טעות,
אם נוציא שתי תוצאות תיקו נגד ווילס ובלגיה (קשה מאוד אבל לא בלתי אפשרי), נעלה גם אם בוסניה מנצחים בויילס.

יוסי 4 בספטמבר 2015

נו באמת, נבחרת ישראל…
הסיכויים שנוציא תיקו גם בווילס וגם בבלגיה הם 100% כל עוד לא מנצחים את קפריסין בבית. ניצחון על קפריסין והסיכוי צונח ל-0%. מתמטיקה פשוטה של כלום או כלום, משחק סכום אפס של אפס ועוד אפס.

משיח 4 בספטמבר 2015

יוסי לא ציינת שהנוסחא בדוקה החל משנת 1970 ללא תקלות

yaron 4 בספטמבר 2015

חברים, אפשר להיות פסימים וציניים ואפילו להנות מזה…
יש לנו סגל טוב וצ'אנס למקום שלישי שמראש היה אמור להיות המטרה הריאלית שלנו.

יהושע פרוע 4 בספטמבר 2015

הסגל לא עוזר שהמאמן פח

yaron 4 בספטמבר 2015

אפשר להיות פסימים וציניים ואפילו להנות מזה…
יש לנו סגל טוב וסיכוי ריאלי למקום שלישי שמראש היה אמור להיות המטרה הריאלית שלנו

MOBY 4 בספטמבר 2015

הכי קל לתת עצות ללא אחריות.
לתת עצות חינם. באמת זה מאוד משנה עם דסה ודאבור יפתחו או חמד ומשומר. אף אחד מהם הוא לא רונלדו או מסי.
יודעים מה אף אחד מהם הוא לא זהבי. הנבחרת תקום ותיפול על הברקה של זהבי (ינעל ….) ויציבות של נאתכו. כל השאר שרק לא יהרסו או יפריעו.

משה 4 בספטמבר 2015

נאתכו הוא אפילו לא השחקן הכי טוב בקישור האחורי של ישראל, כמו תמיד אני לא בונה עליו.

רועי 4 בספטמבר 2015

נתאכו דווקא מאוד יציב, מסירה אחת טובה על 20 שהולכת לרגליים של היריב (גם כשהיריב הוא נבחרת חלשה בדמות אנדורה).

ר.בקצה 6 בספטמבר 2015

שחקן הגון- מחלץ כדור מהיריב, ומחזיר לו אותו מיד

היסטוריון של ספורט 4 בספטמבר 2015

כמובן שאני מייחל לניצחון ישראלי בוולס
אך ברמת העיקרון רנח מסכים עם הרבה מדבריך.
במיוחד הדברים אמורים.
1 .בתקשורת ובאי הביקורת כלפיו באופן יחסי כמובן .
2. שהוא פופוליסט לא קטן ורק שכולם מדברים על דאבור הוא נותן לו לשחק.
3. קשה לי מאד אם תחלופות של שחקנים …הנבחרת משתפת בקמפיין ממוצע כ- 35 שחקנים זה נראה לי הרבה מדי ולא רציני .
מאמן חייב ללכת על כמה שחקנים שהוא מאמין בהם ….ובתנאי שהם מספקים את הסחורה ( לא נאתכו )
דוגמה לשחקן כזה הוא בן בסט שסיפק את הסחורה בענק בקמפיין הקודם.
לכן גם כשהוא פחות טוב ברמת הקבוצה הייתי רוצה שבמקום להחליף כל פעם שחקן אחר לתת את הבמה ….למי שפשוט ניצל אותה היטב.
הדברים לא אמורים דווקא על בן בסט אלא על העיקרון שאומר שיש שחקנים שהם בנקר
תסתכלו על האמון של יואכים לאו למשל השחקנים מסוימים גם כשהם לא טובים בליגה ( פודולסקי ,אוזיל וקלוזה למשל (.

יהושע פרוע 4 בספטמבר 2015

צודק לגמרי!

לא רוצה לראות את היורו עם ישראל ובלי דאבור ובוזגלו.

מאמן פחדן שמוציא את החשק מכדורגל. שיחזור להפועל

גורביץ' 4 בספטמבר 2015

אל תדאג, אתה לא תראה את היורו עם ישראל

שגיא 4 בספטמבר 2015

המשחק הזה מאד מזכיר לי את המשחק של מכבי נגד באזל בחוץ. ווילס מגיעים פייבוריטים ברורים. ישראל חייבת להוציא תוצאה טובה (לא להפסיד).
גם מבחינת ההבדלים המקצועיים בין הקבוצות זה דומה. באזל גם הציגה הרכב עם שחקנים עדיפים עלינו מבחינת מהירות ופיזיות + שחקן על אחד ונבחרת ישראל זה בעצם מכבי ת"א מחוזקת.
לכן, הייתי הולך עם ההרכב שמכבי העלתה למשחק נגד באזל.
מרציאנו
דסה (שפונגין לעזאזל!!) – טיבי – טב"ח – עמב"ה
נאתכו (בתפקיד מיטרוביץ) – ביטון (בתפקיד אלברמן) – זהבי
טב"ח – דאבור – ריקן
כאשר ריקן וטב"ח מחליפים צדדים בהתאם לאיפה שבייל משחק.
אם גוטמן רוצה לחזק את הקישור עוד קצת, אז מעבירים את זהבי במקום דאבור ומכניסים את כיאל לקישור.

גיל 4 בספטמבר 2015

אל תשווה את באזל לווילס. באזל נחלשה מהעונות הקודמות, ווילס בהתקדמות אדירה. באזל לא הגיעו כפייבוריטים ברורים למפגש בכללי ו/או לגומלין, יותר 50-50 או 60-40 עם יתרון קטן לבאזל, אבל מה שבטוח לא פייבוריטים ברורים. אני בטוח שגם בסוכנויות ההימורים היחסים למפגש שיקפו זאת.
כאן המצב שונה. משחק העלייה ליורו של ווילס, איצטדיון מפוצץ בבריטים חצי שיכורים, רק שאלה של כמה זה ייגמר.

מה כן ישראל יכולה לעשות? בונקר ולהתפלל למתפרצות של בן חיים המהיר, זהבי ודאבור. באמצע כנראה יהיו 3 קשרים אחוריים, אחד מהם גרזן כמו כיאל שאין מצב שיסיים בלי צהוב ונקווה שלא יורחק, ביטון בתקופה הטובה בחייו ונאתכו קשר ה50-50 שכרגיל לא אותו נאתכו של הקבוצה שלו. ממה שהבנתי ג'ו אלן פצוע אצל ווילס וגם ג'ו לדלי, יהיה להם קישור פגיע עם רמזי (שחושב שיותר על התקפה). במצב כזה אולי נוכל לשלוט במרכז השדה ולהניע קצת יותר כדור. זה יחייב את ווילס לשחק בכדורים ארוכים מהבלמים לעבר בייל והחלוץ רובסון-קאנו, וכך אולי אפשר יהיה לחלץ תיקו עם קצת מזל.

Matipool 4 בספטמבר 2015

מצטרף למה שגיל כתב .
ג׳ו אלן אכן פצוע וזה נראה די משמעותי מבחינת ווילס . הוא היה מצוין נגד ישראל ומרכיב משמעותי בהחזקת הכדור והשליטה במרכז המגרש . אולי השלישי בטיבו מבחינה טכנית ושליטה בכדור . ראיתי חלק מהמשחק שלהם בקפריסין ( בעיקר מהמחצית השנייה ) והקפריסאים די שלטו וגם הגיעו להזדמנויות .

אריק 4 בספטמבר 2015

גיל, באזל לא הגיעו כפייבוריטים ברורים?!
מגוחך.

גיל 4 בספטמבר 2015

השנה? לא. לא כמו בשנים עברו. באזל נחלשה, הצהובים התחזקו בעיקר בהגנה, אבל עדיין באזל לדעתי עדיין היו הפייבוריטים לעלות לצ'מפיונס, אבל ממש במעט. ת"א גם באו במומנטום ועם ביטחון גבוה אחרי שעברו את פלזן החזקה בניגוד לציפיות. באזל באו די יהירים וזחוחים (ואפשר לראות את זה גם לפי הלך הרוח בתקשורת הספורט השוויצרית לפני ואחרי המשחק, שהאשימו את באזל בהפסד ולא פירגנו לת"א).

שגיא 5 בספטמבר 2015

אין טעם להיגרר לויכוח מיותר שלא קשור לנושא הפוסט המקורי, אבל אם אתה חושב שבאזל לא הגיעו פייבוריטים ברורים למפגש מול מכבי, אתה לא בענף.

גיל ב.ש 5 בספטמבר 2015

ברורים ממש לא. ת"א כבר הדיחו את פלזן, קבוצה שבדומה לבאזל, הייתה בבתים של הצ'מפיונס. בנוסף, באזל החליפה מאמן ומכרה מספר כוכבים. מנגד, ת"א התחזקה בהגנה וערן זהבי שיפר את יכולתו מלפני שנתיים. כלומר – ת"א היו אנדרדוג, אבל לא מוחלט.

זו לא הייתה הבאזל שניצחה את ליברפול, אלא גירסה אפורה יותר שלה. זו דעתי בכל אופן. לגיטימי לא להסכים, אבל להשתמש באמירות לא מחמיאות כמו אתה לא בענף – לא מכובד.

א ח 4 בספטמבר 2015

ומה קשור ״ מקבילו מהכדורסל…״ למה לשרבב סתם…
ועדיין, גם אם יש ( טיפת) הגיון, לרצות שהוא יפסיד זה להיות איש רע עם תוצאה רעה, כדי להוכיח את צדקתך…?!

גיל 4 בספטמבר 2015

האמת שיש דימיון בין אדלשטיין לגוטמן: הוא מעדיף שחקנים שהוא אימן בעבר: גוטמן עם העדפה מתקנת לשכטר-שהר-ורמוט-נאתכו, אדלשטיין ניפה לאחרונה את אפיק ניסים מהסגל ליורובאסקט והעדיף במקומו את בר טימור, אותו אימן בהפועל ת"א.

יניב פרנקו 4 בספטמבר 2015

שכחת את זהבי – מזל ששיחק עם גוטמן בהפועל, אחרת לא היה רואה מגרש הפרחח

גיל 4 בספטמבר 2015

מצחיק. או שאתה באמת חושב ששכטר בתקופה שהוא חימם ספסל בצרפת הגיע לו לפתוח בהרכב (!) הנבחרת או שהר, שבזמן שהחליף קבוצה כל חצי עונה והבקיע פעם באף פעם, זומן על בסיס קבוע לסגל הנבחרת, על חשבון חלוץ שהיה בכושר הבקעה מטורף כמו דאבור.
זה קונצנזוס אצל כל מי שבנבחרת ומסביב לה שגוטמן מעדיף שחקני הפועל ת"א, כמו שנניח קונטה בנבחרת איטליה יעדיף שחקני יובנטוס. זה קורה בכל העולם, אבל עדיין מסריח.

גיל 4 בספטמבר 2015

בקשר לגוטמן, אלו המאמנים ה"בכירים" שלנו – בוחשים, גונבי דעת (גם אברם גרנט). המקורבים של גוטמן כבר 5 שנים מפמפמים שהוא מחכה להצעות מאירופה, ונדמה לי שחוץ מגיחה כושלת לקפריסין הוא לא עשה כלום באירופה. בישראל הצליח יפה עם הבונקר של הגועל ת"א במשחקים הגדולים נגד חיפה, אף פעם לא שיחק יפה, פתוח והתקפי נגד חיפה, וגם גנב אליפות בזכות אבי לוזון והקיזוז שלו.
הזוי שגוטמן קיבל פה 2 קמפיינים ולא עשה שום דבר שהצדיק זאת. הכי אירוני שדווקא הוא הכי קרוב לעלות את הנבחרת לפחות להצלבה, הישג שרק שרף עשה ומאמנים גדולים מגוטמן כשלו. וגם כאן גוטמן צריך לשלוח תודה – לחבר היהודי פלאטיני והרחבת היורו ל-24 נבחרות.
ייאמן לזכותו של גוטמן שהוא מוטיבטור גדול, שחקנים משחקים בשבילו, אבל הוא מאמן די פחדן ומיושן, מקובע ושבלוני. לא הייתי רוצה אותו בקבוצה שאני אוהד.

גיל 4 בספטמבר 2015

אולי תמצא לך כינוי אחר?

בורוביץ', יש אפשרות לשנות את הכינוי שלו כדי למנוע בילבול?

גיל ב.ש 4 בספטמבר 2015

יותר טוב?

גיל 4 בספטמבר 2015

מצוין, תודה.

זיו 4 בספטמבר 2015

מישהו ראה אילו נבחרות יסיימו במקום השלישי ביתר הבתים? כבר עדיף לסיים רביעי ולא לסבול עוד תקופה של חפירות כמה התקדמנו.

גיל ב.ש 4 בספטמבר 2015

כולם אומרים שהולנד היא היריבה הקשה ביותר מבין האפשרויות בפלייאוף, אבל יש סיכוי שהיא תסיים 4 בכלל, ובמקומה טורקיה תעלה לפלייאוף. לא פשוט בכלל לשחק באיסטנבול. אגב, הנבחרת הטובה ביותר מבין המסיימות במקום ה-3 בבתים השונים גם כן עולה ישירות ליורו, כשלוקחים בחשבון רק את המאזן נגד הנבחרות שסיימו 1,2,4 ו-5 (בגלל שיש בית אחד של 5 נבחרות). מיותר לציין שישראל רחוקה מלהיות הנבחרת הטובה ביותר בקטגוריה הזאת, אם לא תעשה משהו כמו 9 מ9 נגד קפריסין, ווילס ובלגיה.

שאר היריבות המסתמנות בפלייאוף: אוקראינה, אירלנד (או אולי סקוטלנד), סלובניה/אסטוניה/ליטא, הונגריה/פינלנד, רוסיה/מונטנגרו, נורווגיה, פורטוגל/דנמרק/אלבניה. נהיה יותר חכמים אחרי המחזור האחרון, אבל כבר עכשיו ברור שישראל תרצה לקבל בהגרלה את הונגריה (או פינלנד). כל הגרלה אחרת, והסיכויים בינוניים עד קלושים (שוב, תלוי ביריבה).

רומן 4 בספטמבר 2015

אסטוניה וליטא אריות?

holden 5 בספטמבר 2015

גאבור קיראי, זה השם של השוער שאמור להוציא כדורים מהרשת אם הונגריה תוגרל מול ישראל, בתנאי כמובן שישראל תגיע להצלבה ,
שוער מצחיק שעשה לי את הערב במשחק מול רומניה שכצפוי היה משחק פושר על כר-הדשא אבל במחצית השניה התלהטו הרוחות ונשלפו כשבעה כרטיסים צהובים,

השוער השמנמן והקשיש הזה לבש מין טרנינג אפור דהוי ורפוי שאני בימים רעים שלי הולך עם כזה מכנס לפיצוציה הסמוכה ומתפלל שלא אתקל בשכנה,
שוער ממש מבוגר, מוזר שבכל הונגריה לא מצאו שוער צעיר, חטוב או אתלטי ממנו, יש לו כרס הגונה של בירה ועושבה רושם שהוא אוהב ממש את העוגות העונריות ושאר מוצרי המגדניה המופלאים של העם הזה.

הערב הוא נתן כמה זינוקים לא רעים על הדשא, אבל נראה לי שאחד כמו תומר חמד יעשה לו צרות צרורות במשחק הראש שלא לדבר על ניר ביטון, הונגריה נראתה נבחרת ברמה שישראל בהחלט יכולה לעבור,
זו כבר לא הונגריה של פושקש,
השוער מבחינת הפיזיות והמראה הכללי שלו הכי מתאים להיות שוער כדור-יד, בעברו מספר קבוצות מהבונדסליגה עמו הרטה ברלין ונדמה לי גם מינכן 1860, שוער משעשע בגיל לא שגרתי שאני בטוח שהחניכים של גוטמן ישמחו להכיר מקרוב

אלון 5 בספטמבר 2015

אז ישראל כבר מקום שלישי? כי רוב הסיכוי שבוסניה מנצחת את אנדורה בבית. ווילס שכבר עלתה אני אופתע אם תעשה לה צרות וגם לא קפריסין שכבר איבדה סיכוי.
וישראל לא תנצח בבלגיה או ווילסכנראה.

הסיכוי הכי טוב הוא איכששהו להוציא תיקו מול ווילס מה שידחה את החגיגות שלהם ויגרום להם להתאמץ מול בוסניה בתקווה שיוציאו שם תיקו.
כל זה בהנחה שישראל לא תפשל מול קפריסין. הסיכוי למקום 3 פה הוא קצת פחות מ50 אחוז לדעתי

holden 5 בספטמבר 2015

ברור שישראל לא בטוח תתפוס את המקום להצלבה, לוח – המשחקים שכמובן תוכנן מראש משחק לטובת הבוסנים,תיקו בקרדיף תהיה תוצאה מצוינת, בעיקר בגלל שאכן הוולשים יהיו חייבים להתאמץ מול הבוסנים, בהנחה שוולס מנצחת מחר אני לא רואה תסריט שבוסניה לא יקחו את כל 9 הנקודות, במקרה כזה ישראל תהיה חייבת לנצח בבלגיה,

מכל המשחקים שנותרו בבית המשחק המכריע יתקיים באוקטובר בין בוסניה לוולס, רק למחרת המשחק ישראל תדע את סיכוייה לכאן או לשם,

הייתי מציע לראשי הנבחרת לסגור עם הוולשים שישראל תפתח רגליים מחר בתנאי שהוולשים יתאמצו מאוד מול הבוסנים:)
הבית הסתבך לישראל בעיקר כי הבוסנים עתידים לשחק מול נבחרות שאין להם אינטרס להיפצע ולהקיז דם על המגרש

yaron 5 בספטמבר 2015

כמו שכבר כתבתי, תיקו נגד ווילס ובלגיה וניצחון על קפריסין ואנחנו בפנים.
אז נכון, הסיכוי נמוך, אבל בשביל זה צריך להתחיל עם תיקו מחר ולא לעלות התקפי עם הגישה הקבועה דל "חייבים לנצח"…
בלי קשר, עם משחק חכם ומתפרצות הסיכוי להפתיע גבוה יותר מאשר לעלות עם אותו הרכב כמו נגד אנדורה כמו שמציע בורו.
ואחרון חביב, בדיוק כמו שיכול להיות שהמשחק של ווילס נגד בוסניה יהיה לפרוטוקול כך גם יכול להיות המשחק שלנו בהלגיה (בשביל בלגיה כמובן).

אלכס 5 בספטמבר 2015

יש להם את אדם בוגדאן מליברפול, ואת פטר גולאצ'י (חלק מעדיפים גולאשי) מרד-בול לייפציג(ולשעבר בליברפול), כך שאל תדאג להם.
ואגב, מילא צעיר ואתלטי יותר (אם כי בד"כ שוערים מגיעים לשיאם בגיל מבוגר יחסית, והרבה מהשוערים הגדולים לא היו אתלטי על, אבל ניחא), אבל מה הקטע עם חטוב יותר…

holden 5 בספטמבר 2015

אדם בוגדאן משום מה לא פתח במשחק, אולי פצוע, לגבי שוער חטוב התכוונתי שהוא לא ממש בנוי או נראה כמו שוער קלאסי, הוא מסוג השוערים שמזכיר את ברוס גרובלאר, הבנאדם כבר בן 40 ומוזר לי שאיתו בחרה נבחרת הונגריה לשחק במשחק חורץ גורלות עבורה,
מחרתיים ההונגרים אמורים לשחק בצפון אירלנד, לא נראה לי ששוב הוא יפתח בשער ,בטח לא עם כל משחק ההגבהות הידוע של האירים,
הונגריה לא הבריקה על המגרש והיחיד שניסה לעשות משהו היה החלוץ הסרבי נמניה ניקולי'ץ שלמרות שנולד בסרביה בחר משום מה לשחק בנבחרת הונגריה, זה אותו ניקולי'ץ שהיה אמור להגיע למכבי תל- אביב.

מצד שני עם כל הבעיות של ההונגרים כעת הבעיה האחרונה שלהם זה שוער בן 40 שמייצג אותם

אלכס 5 בספטמבר 2015

אם הוא כמו ברוס האגדי, אז הונגריה בידיים טובות, למזלנו הוא ממש לא.

גיל ב.ש 5 בספטמבר 2015

גם לי לפעמים מתגנבת מחשבה שאולי עדיף לחכות עם העלייה ליורו עד 2020, גם שם יהיו 24 נבחרות ועלייה תהיה משימה אפשרית. בקמפיין של מוקדמות 2020 אני מקווה שיוביל אותנו מאמן שלא מומחה בגניבת דעת, אחד מדור הצעירים: גיא לוזון, רוני לוי או רן בן שמעון (שאמנם נכשל ב-2 התל אביביות, אבל יש להעריך אותו על הישגיו בק"ש ובעיקר במכבי פ"ת מרובת השחקנים הצעירים).

גיסנו 5 בספטמבר 2015

ההצלחה שלו בק"ש ומכבי פ"ת היא לא כי הן "קבוצות עם צעירים מוכשרים", אלא כי הן "קבוצות עם 150 אוהדים למשחק"

גיל ב.ש 5 בספטמבר 2015

לא אמרתי שהוא הצליח בק"ש בגלל שחקנים צעירים, זה היה בקשר לפ"ת.
בכל מקרה, נכון שב2 הקבוצות הללו יש פחות לחץ מהתל אביביות, אבל זה עדיין הישג מרשים לזכות עם ק"ש באליפות ולהגיע עם פ"ת לפלייאוף העליון, תוך כדי שילוב שחקנים צעירים, בתקווה אח"כ לעשות קופה עליהם. זה מראה על דרך וחשיבה של מועדון, משהו בדומה לאשדוד.

-גיסנו- 6 בספטמבר 2015

זה שהתוצאות יפות כשיש אפס ציפיות זה יפה. האליפות של ק"ש מרשימה, ועושים שם משהו נכון ללא ספק – אבל אליפות הן יצליחו לקחת רק בעונות ואקום שבהן אף גדולה לא מצליחה להתחבר.
אבל אתה לא יכול להפריד את זה מהעובדה שכשאין לחץ ואין ציפיות, הרבה יותר קל להצליח.
כרגע נראה לי שיש יותר סיכוי שאם בן שמעון מגיע לנבחרת הוא קורס ומתחיל להאשים את כל העולם חוץ מעצמו. כי בן שמעון הוא וואחד גנב דעת.
גיא לוזון לא גנב דעת? זה שהכריז שנצחון חסר משמעות על נבחרת סבבה-אבל-לא-כזאת-גדולה כמו אנגליה עד גיל 21 זה ההישג הכי גדול של הכדורגל הישראלי וחגג על הדשא כאילו זכה במונדיאל?
אני עדיין לא סגור ב 100% על יכולות האימון שלו, אבל יש לו כשרון לאימון בזה אני מסכים…..אבל לא גנב דעת?

גיסנו 5 בספטמבר 2015

כדי שקבוצת כדורגל תצליח, היא צריכה להבין מה היתרונות ומה החסרונות שלה, במה היריבה עדיפה ממנה ואיך אפשר לתקוף חולשות שלה, ובעיקר להבין את מקומה בשרשרת המזון. וכמובן קצת מזל…

במכבי הבינו את מקומם בשרשרת המזון, לא הקשיבו לכל מיני פרשנים ובלוגרים, עלו בהרכב "הגנתי" ולא סקסי – ועמדו במשימה. ב 3 משחקים שונים נגד יריבות עדיפות (כי במשחק הבית נגד פלזן לא הייתה הצלחה יתרה). ואם אתה לא מבין למה אי אפשר לגזור מהמשחק נגד אנדורה כלום לקראת המשחק מול וויילס, נסה לחשוב כמה היכולת של מכבי ת"א נגד מכבי פ"ת בגביע הטוטו או נגד סכנים בליגה היוותה אינדיקציה למה היא יכולה לתת נגד פלזן ובאזל.

רק ככה נבחרת כמו ישראל יכולה לגרד תוצאה מול נבחרת כמו ווילס. עם כל הכבוד כל הדיבורים על "כדורגל התקפי" זה בולשיט, אם נבחרת ישראל תשחק התקפי רוב הסיכויים שהיא בקושי תיגע בכדור ותחטוף 3. אה רגע, זה קרה בדיוק ככה בסמי עופר….

yaron 5 בספטמבר 2015

צודק לגמרי.
כשאני אומר לחברים שהמטרה היא מקום שלישי אומרים לי שאני לוזר…
ואז כשעולים התקפי מול ווילס ומקבלים בראש פתאום אומרים שאין סיכוי למקום שלישי…
האמת היא שאם היינו מגיעים בקביעות להצלבות היינו כבר עולים לטורניר אחד לפחות.

Comments closed